Zou het SE toetsenbord niet terug komen in de 2e update die er ooit misschien nog eens van komt? Ik werk zelf niet echt graag met de standaard toetsenborden van Android. Ik vind inderdaad die toetsen met . en , ook wel handig.
Ik kan HTC_IME (google weet 'm te vinden) als toetsenbord aanbevelen.
Stukken beter dan stock android en de SE variant.
Tevens kun je je volume knoppen toewijzen al cursor; forward/back.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
thanx! ik wist niet dat je je volumeknoppen ook daarvoor kon gebruiken!Stinger_ schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:55:
Ik kan HTC_IME (google weet 'm te vinden) als toetsenbord aanbevelen.
Nu is de HTC_IME op alle fronten superieur aan de standaard keyboard!
Bij het nieuwe SE toetsenbord kun je scrollen is het vak waar normaal de woordsuggesties staan, werkt nog beter.Rudie_V schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:35:
... Ook mis ik echt de pijltjes naar links en naar rechts. Als ik nu een typfoutje maakt die ik later tegen kom moet ik nu maar een beetje op geluk met me vinger goed bij de typfoutje drukken en hopen dat de cursor goed uit komt, echt bagger en om nou met backspace helemaal naar de typfout terug te gaan is ook zo wat als je al wat verder ben met typen.
...
idd! Het nieuwe SE toetsenbord zullen de meeste mensen toch als een grote verbetering zien lijkt me. De woordvoorspelling is ook een stuk beter en met 1 druk op de knop switch je van taal. Het nieuwe toetsenbord bevalt me zelfs zo goed, dat ik niet eens meer de moeite heb genomen om het HTC toetsenbord weer in te stellen: ik gebruik gewoon het SE toetsenbord nu!-db- schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:12:
[...]
Bij het nieuwe SE toetsenbord kun je scrollen is het vak waar normaal de woordsuggesties staan, werkt nog beter.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
En het wordt ook weer ontkracht door de klantenservice. Mensen met een X10 mini/pro schijnen hem wel al te hebben, en mensen met Telfort ookxekjiram schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:08:
[...]
1232-4406
Ik hoor net viavia dat TMobile de update goedgekeurd zou hebben, Dat zou op het TMobileforum staan. Ik zit momenteel vier dingen tegelijk te doen dus kan dat niet à la minute checken, sorry... Maar ik heb steeds meer het gevoel dat de persweeën zijn begonnen en dat het kindje er ieder ogenblik kan zijn ;-)
volgens SE NL (twitter) is de nederlandse versie helemaal nog niet goedgekeurd (door google)
en daar is het (lange) wachten op
en daar is het (lange) wachten op
[ Voor 4% gewijzigd door JarlSX op 10-11-2010 16:53 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Ow dat vakje moet schuiven, ik zat er al in te drukken haha.-db- schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:12:
[...]
Bij het nieuwe SE toetsenbord kun je scrollen is het vak waar normaal de woordsuggesties staan, werkt nog beter.
Overigens had ik een probleempje met palringo dat ik geen berichten kon sturen, dat is ook opgelost. Het blijkt dus dat met de default input keyboard de enter niet als verzenden herkent, maar als nieuwe regel en in een invoervak wat maar 1 regel hoog is zie je dus niet dat je op een nieuwe regel zit. Met de android keyvoard werkt de enter wel om het bericht te verzenden..
Pfffffffffffff......Un-X-PecteD schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:40:
[...]
En het wordt ook weer ontkracht door de klantenservice. Mensen met een X10 mini/pro schijnen hem wel al te hebben, en mensen met Telfort ook
Nou........
Dan gaan we maar weer net doen alsof we geduld hebben...

Zijn dat trouwens screenshots van je eigen X10?
Ik zie namelijk ook de Beautiful Live Weather wallpaper. Ik heb 'm ook, maar het laat het scrollen in ADW vreselijk schokken. Weet niet of dat normaal is bij deze wallpaper? Stond wel vermeld bij de beschrijving iig, maar ben benieuwd naar andere ervaringen.
Bij Earth Live Wallpaper gaat 't dan wel weer vloeiend
Ik zie namelijk ook de Beautiful Live Weather wallpaper. Ik heb 'm ook, maar het laat het scrollen in ADW vreselijk schokken. Weet niet of dat normaal is bij deze wallpaper? Stond wel vermeld bij de beschrijving iig, maar ben benieuwd naar andere ervaringen.
[ Voor 42% gewijzigd door RvL op 11-11-2010 09:27 ]
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Ik heb geen adw maar de standaard home.RvL schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:26:
Zijn dat trouwens screenshots van je eigen X10?
Hij schokt bij mij ook, maar het is niet storend.
Tis echt minimaal.
2.1 is ondertussen ook al uit voor de normale Mini, moet niet lang meer duren dacht ik zo.
Zouden ze nu dat er een opvolger van de X10 komt meer focusen op de snelheid? En beter comuniceren? Of zal SE altijd achter de fijten aan loopen? Ben beniuwd het nieuw model ziet er in iedergeval cool uit.
I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright
Deze wallpaper schokte bij mij ook toen ik nog gebruik maakte van de standaard home.streamnl schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:05:
[...]
Ik heb geen adw maar de standaard home.
Hij schokt bij mij ook, maar het is niet storend.
Tis echt minimaal.
Maar onder Launcher pro liep het als een zonnetje bij mij.
volgens 't twitter account van SE NL is de NL trade versie goedgekeurd en zou met een aantal uren te downloaden moeten zijn, operator versies volgen snel
Verwijderd
Officiële twitter bericht:JarlSX schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:35:
volgens 't twitter account van SE NL is de NL trade versie goedgekeurd en zou met een aantal uren te downloaden moeten zijn, operator versies volgen snel
2/1: Wij verwachten dat de update voor de trade versie van de Xperia X10 in de loop van vandaag beschikbaar gaat komen. Het Sales Item (2/2): nummer is vanmorgen op de global product blog gezet. Het kan een aantal uren duren voordat het systeem deze ook daadwerkelijk live zet.
Beste mede x10 bezitters,
Ik zit met een probleempje, mijn usb aansluiting is namelijk stuk
en kan de tel dus niet updaten via de pc.
Nu is mijn vraag of dat wel mogelijk is door een update te downloaden en die op de sd card te zetten en zo de update binnen halen, weet iemand of dat mogelijk is?
MVG
Solid
Ik zit met een probleempje, mijn usb aansluiting is namelijk stuk
Nu is mijn vraag of dat wel mogelijk is door een update te downloaden en die op de sd card te zetten en zo de update binnen halen, weet iemand of dat mogelijk is?
MVG
Solid
Kun je nog wel laden? Weet je zeker dat het niet aan de kabel ligt?
Nu de dekens nog...
Net de z4 Root van XDA gebruikt en met Titanium Backup alle Moxier zooi en Quadrapop er af gemikt. Nu even alles backuppen en dan kan ik verder rommelen. Toch erg handig hoor
Via SEUS is er ook een optie om je X10 via Bluetooth te koppelen probeer dit eens, werkt goed, ik gebruik het zelf op school.solidjustus schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:52:
Beste mede x10 bezitters,
Ik zit met een probleempje, mijn usb aansluiting is namelijk stuken kan de tel dus niet updaten via de pc.
MVG
Solid
Wil iemand met een vodafone toestel is kijken wat voor sales id hij heeft, staat achterop de foon onder de batterij achter de naam SI.
Ok tnx ga ik proberen, en nee ik kan het toestel niet meer laden.joost89 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:15:
[...]
Via SEUS is er ook een optie om je X10 via Bluetooth te koppelen probeer dit eens, werkt goed, ik gebruik het zelf op school.
Kabel en aansluiting zijn kapot.
Mijn vrouw heeft ook de x10, dus zodoende weet ik dat beide kapot zijn.
Tnxx... laat wel weten als het gelukt is.
Werkt deze dan wel op de X10?
bij XDA staat alleen dat het werkt op een X10 Mini.
Heb de X10 dus nu onder 2.1 geroot.
nu ff de moxier verwijderen.
bij XDA staat alleen dat het werkt op een X10 Mini.
Foutje tijdens het lezen. is ook voor de X10 en werkt als een jekko.bartsled schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:56:
Net de z4 Root van XDA gebruikt en met Titanium Backup alle Moxier zooi en Quadrapop er af gemikt. Nu even alles backuppen en dan kan ik verder rommelen. Toch erg handig hoor
Heb de X10 dus nu onder 2.1 geroot.
nu ff de moxier verwijderen.
[ Voor 15% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 11-11-2010 14:13 . Reden: foutje bedankt. ]
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Joost zou je mij misschien uit kunnen leggen hoe dit werkt, ik zie namelijk alleen de optie usb aansluiten.joost89 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:15:
[...]
Via SEUS is er ook een optie om je X10 via Bluetooth te koppelen probeer dit eens, werkt goed, ik gebruik het zelf op school.
Waar staat dat bluetooth dan?
Je bedoelt toch de update service toch?
gr
Tjongejonge heb me weer een raar probleem.
Heb beautifull widgets op m'n phone gezet.
Gebruik ik de data/apn toggle widget, blijft het icoontje 3G/H gewoon staan.
Gebruik ik APNdroid kan ik 3G/H wel gewoon aan/uit zetten.
Kijk ik bij Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten:
Terwijl ik beautiful widget gebruik:
Terwijl ik APNdroid gebruik:
Nu komt het mooiste;
Als ik een combinatie van APNdroid & Beautful widgets gebruikt:
kortom, wat te doen? heb natuurlijk ook al APNdroid verwijderd maar krijg via BW internet niet uigeschakeld.
Kijk ik bij Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten:
Resultaat: Internet [3G/H] werkt nogVodafone GPRS:
APN: live.vodafone.com[disabled]
Apn-type: default,supl[disabled]
Vodafone MMS:
Niks veranderd
Resultaat: Internet [3G/H] is uitgeschakeldVodafone GPRS:
APN: live.vodafone.comapndroid
Apn-type: default,suplapndroid
Vodafone MMS:
Niks veranderd
Nu komt het mooiste;
Resultaat: Internet [3G/H] werkt nog steeds?!Vodafone GPRS:
APN: live.vodafone.com[disabled]apndroid
Apn-type: default,supl[disabled]apndroid
Vodafone MMS:
Niks veranderd
kortom, wat te doen? heb natuurlijk ook al APNdroid verwijderd maar krijg via BW internet niet uigeschakeld.
LOL! Dit gaan jullie niet geloven! Ik schijn een DUITS toestel te hebben die verkocht is door Vodafone NL! SE is het nu voor me aan het uitzoeken, maar het zaakje ruikt niet zo fris haha!
Weet er iemand hoe de originele youtube aplicatie noemt. Ik heb een belgische versie dus staat er niet standaard op.
zelfde probleem hier, maar ook APNDroid schakelt bij mij niks uit.Kriseh schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:27:
Tjongejonge heb me weer een raar probleem.
[...]
Resultaat: Internet [3G/H] werkt nog
[...]
Resultaat: Internet [3G/H] is uitgeschakeld
Nu komt het mooiste;
[...]
Resultaat: Internet [3G/H] werkt nog steeds?!
kan t alleen handmatig uitzetten bij Instellingen > Draadloos en Netwerken > Mobiele Netwerken > Dataverkeer
Heeft iemand anders ook al weer goggles geinstaleerd? Pas als ik de camera los laat wordt er een foto vd barcode genomen, maar ipv dat er wat gebeurt krijg ik een zwart scherm met een draaiend cirkeltje aka zandloper...
Camera werkt exact hetzelfde hier, alleen gaat goggles na de genomen foto, scannen en daarna zoeken op het internet bij mij....
(heb je wel verbinding met internet?)
Samsung is nog eerder met hun 2.2 update in NL dan SE met de 2.1. Hoop echt dat de batterij duur straks met 2.1 flink verbeterd is. Ik moet hem nu elke dag opladen wat knap vervelend is. SE twitter wist vandaag te melden dat het binnen 24uur beschikbaar zou zijn, dus morgen moet hij er dan eindelijk zijn.
Hoe vinden jullie de nieuwe browser in 2.1?
Ik mis de mogelijkheid om snel door een pagina te scrollen en dat deze vervolgens direct inzoomt.
Ik mis de mogelijkheid om snel door een pagina te scrollen en dat deze vervolgens direct inzoomt.
Vandaag (vrijdag dus) in de loop van de dag komt de NL 2.1 update voor mensen met KPN/Hi uit!
Bron: http://twitter.com/SonyEricssonNL/status/2859745484472320
Bron: http://twitter.com/SonyEricssonNL/status/2859745484472320
Juist omdat kpn/hi meestal zo traag zijn met de update`s heb ik me toestel unbranded gemaakt en nu komen zij als eerste met de nieuwe update.
Voor zover ik weet is kpn juist de eerste, dan t-mobile en ergends diep in de toekomst komt vodafone (misschien) met een update aanzetten (vodafone vind niet elke de moeite waard schijnbaar).inzane19 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 04:01:
Dat is even lekker.
Juist omdat kpn/hi meestal zo traag zijn met de update`s heb ik me toestel unbranded gemaakt en nu komen zij als eerste met de nieuwe update.
Alsnog zou je met een unbranded eerder zijn, of om een of andere reden krijg je nog steeds de updates van kpn en heb je niet de generic nl.
Kwam er gister achter dat als je in de browser bij 2.1 de back-knop ingedrukt houdt, dan krijg je de geschiedenis te zien. Hoe moet je achter dat soort trukjes komen, kan dat alleen per ongeluk of is ergens een opsomming van shortcuts oid?
Ik probeerde dit in de 1.6 browser en daarin werkt dit ook. Lol! Deze shortcut zit er dus al heel lang in zonder dat het bekend was. Zo'n lijst zal niet verkeerd zijn.paazei schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 04:47:
[...]
Kwam er gister achter dat als je in de browser bij 2.1 de back-knop ingedrukt houdt, dan krijg je de geschiedenis te zien. Hoe moet je achter dat soort trukjes komen, kan dat alleen per ongeluk of is ergens een opsomming van shortcuts oid?
KPN was tot nu toe met updates voor de X10 altijd de eerste.inzane19 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 04:01:
Dat is even lekker.
Maar afsluiten van de nieuwe browser heb ik nog niet kunnen vinden, Ik doe dat nu steeds met een app killer.
App killers zijn in principe nergens voor nodig. Android killed zelf applicaties die niet meer actief zijn mocht daar de noodzaak voor zijn. En dat mechanisme werkt best goed imho.
Je hoeft dus niet iedere keer je geheugen zelf vrij te maken. Ik zou dit lekker aan Android overlaten
Je hoeft dus niet iedere keer je geheugen zelf vrij te maken. Ik zou dit lekker aan Android overlaten
Nu de dekens nog...
@chevchelios eerst zien, dan geloven, gister twitterden ze dat de trade versie goedgekeurd was en het "een aantal uren zou duren", maar hij is er nog steeds niet
heb niet het idee dat de persoon achter dat twitter account erg goed geinformeerd is
heb niet het idee dat de persoon achter dat twitter account erg goed geinformeerd is
Oh sorry my mistake, ik heb het oversolidjustus schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:14:
[...]
Joost zou je mij misschien uit kunnen leggen hoe dit werkt, ik zie namelijk alleen de optie usb aansluiten.
Waar staat dat bluetooth dan?
Je bedoelt toch de update service toch?
gr
Sony Ericsson PC Companion 2.0
Bij dit programma vind je het links boven (onder Geen telefoon) daar staat verbinding maken.
Misschien al beantwoord, maar toch.
Mijn Wifi werkt niet meer. Heeft wel verbinding, maar niet met internet. Op de laptop doet hij het wel. Iemand een idee?
Mijn Wifi werkt niet meer. Heeft wel verbinding, maar niet met internet. Op de laptop doet hij het wel. Iemand een idee?
Ja heb wel verbinding met internet (3G) maar had automatische updates uitstaan... Dat is nl een energiesluprer bij mij waardoor ik met moeite een dag met de telefoon doe....martend schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:32:
Camera werkt exact hetzelfde hier, alleen gaat goggles na de genomen foto, scannen en daarna zoeken op het internet bij mij....
Na aanzetten & de sync's uitvoeren met gmail, whatsapp enz werkte het wel .... Snap ik nu iets niet?
Verwijderd
taz1968, voor die google live maps moet je GPS, 3G/WiFi verbinding hebben en je kan die (als ik me niet vergis) selecteren waar je Live wallpapers selecteerd. Dus lang drukken op een lege plek op je Homescreen en daar Wallpapers en dan live wallpapers selecteren.
Tussen de live wallpapers kan ik hem dus niet vindenVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:48:
taz1968, voor die google live maps moet je GPS, 3G/WiFi verbinding hebben en je kan die (als ik me niet vergis) selecteren waar je Live wallpapers selecteerd. Dus lang drukken op een lege plek op je Homescreen en daar Wallpapers en dan live wallpapers selecteren.
Dat kpn misschien eerder is met ze update`s zal ook wel alleen toen ze van 1.4 naar 1.6 gingen was die update bij kpn nog niet klaar en via de unbranded weg wel. Dus vandaar dat ik nu ook zei: beetje jammer dat de update van kpn eerder uitkomt dan de unbranded update
Klopt niet helemaal.RvL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:51:
App killers zijn in principe nergens voor nodig. Android killed zelf applicaties die niet meer actief zijn mocht daar de noodzaak voor zijn. En dat mechanisme werkt best goed imho.
Als je vergat om de browser uit te zetten (althans in 1.6) dan bleef deze lekker lopen op de achtergrond en dus ging the batterij energie down the drain. Vandaar dat ik wel een app killer gebruikt om dit soort risico's uit te sluiten.
Als dit bij 2.1 niet meer nodig is dan hoor ik dat graag!
Ik gebruik zelf sinds 2.1 geen taskkiller meer.
En ik doe zelfs langer met mijn batterij. Hij sync timescape om de 30 minuten (twitter, hyves en facebook).
Hij synct constant met google voor mijn mail.
Ik bel er +/- 20 minuten mee, ik verstuurd rond de 6 smsjes per dag.
En ik "speel" (internet, games) er veel mee (makkelijk 2 uur).
Dan hou ik nog zeker 30 procent over.
Het enigste wat ik merk wat veel stroom verbruikt is de navigatie.
Maar ja, dan zit ik toch in de auto en daar heb ik een lader liggen..
En ik doe zelfs langer met mijn batterij. Hij sync timescape om de 30 minuten (twitter, hyves en facebook).
Hij synct constant met google voor mijn mail.
Ik bel er +/- 20 minuten mee, ik verstuurd rond de 6 smsjes per dag.
En ik "speel" (internet, games) er veel mee (makkelijk 2 uur).
Dan hou ik nog zeker 30 procent over.
Het enigste wat ik merk wat veel stroom verbruikt is de navigatie.
Maar ja, dan zit ik toch in de auto en daar heb ik een lader liggen..
Wat ik wel altijd even doe is inderdaad het huidige venster sluiten, zodat deze niet op de achtergrond lekker door blijft verversen (al heb ik geen bewijs dat dat uberhaupt gebeurd).
Nu de dekens nog...
Trade versie=unbraned=origineel=van sony ericsson, geen tussen schakel. Wat betekent, jij krijgt de updates als eerst!
Ik heb toch nog iets vreemds met het standaard sms programma. Ik had een heel smsjes getypt, wat eigenlijk een mms is geworden, maar dat deed ie niet, het bleven 7 smsjes. Ook bij het verzenden gaf ie eerst een vinkje aan van verzonden, maar later kwam er een melding dat ie het niet kon verzenden. Dus ik wat zitten tobbe, me APN settings nagekeken, herstart, en nog een aantal keren proberen te verzenden, maar het ging heel de tijd hetzelfde. Tot ik opeens antwoord op me berichtje kreeg, dus hij had het wel verzonden(en dus meerdere keren ook!).... vreemd weer...
heb je misschien KPN/HI. want bij kpn krijg je geen ontvangstbevestiging. En misschien is je app zo ingesteld dat je dan een foutmelding krijgt wanneer er geen bevestiging wordt ontvangen.
Ik heb een x10i, probeer deze net te updaten via pc companion, maar krijg de update er niet op. Is de update wel officieel via de SE site beschikbaar voor de x10i? (ik heb er één van Hi, die zijn niet branded toch?)
De klantenservice waar ik momenteel mee in de chat zit zegt het volgende:
Who can help me out here?
Thanks
Zo raakt de simpele gebruiker natuurlijk helemaal de weg kwijt haha.Jan Klaas Winterpeen: De update voor de X10 is in zoverre al klaar, alleen door de aanpassingen heeft de goedkeuring iets langer nodig.
Christian de Vries: Waarom wordt er dan op de website gemeld dat deze al beschikbaar is, en zit ik nu met een hele kale telefoon omdat ik een herstel heb gedaan omdat het mogelijk aan mijn eigen apps lag?
Jan Klaas Winterpeen: Op de website staat dit inderdaad verkeert aangegeven.
Thanks
Verwijderd
de NL update is nog niet uit, volgens twitter zou hij voor generic en kpn/hi/mtv mobile in de loop van de dag beschikbaar zijn. dus nog even geduldChristiandevrie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:17:
Ik heb een x10i, probeer deze net te updaten via pc companion, maar krijg de update er niet op. Is de update wel officieel via de SE site beschikbaar voor de x10i? (ik heb er één van Hi, die zijn niet branded toch?)
[...]
Zo raakt de simpele gebruiker natuurlijk helemaal de weg kwijt haha.
Thanks
SE twitter:
We hebben gisterenochtend aangegeven dat de update van de 'trade' versie en de KPN versie zijn afgerond en beschikbaar zouden komen daarbij hebben we aangegeven dat het gedurende dag beschikbaar zou zijn via de PC Companion. Zoals gebleken is dat tot op heden niet het geval. De updates staan in de wachtrij of zijn reeds geupload, en kunnen nog steeds elk moment beschikbaar komen. Excuus voor vertraging
oftewel: we weten het ook niet meer
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 16:38 ]
Hier nog 7,5 uur, GMT +01:00 he!Paqbro schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:30:
Ja, het is nog 1,5 uur dag, dus...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
18:00 uur is avond he ...
Maar ze kunnen met dag idd ook een etmaal bedoelen
Misschien gaan ze wel overwerken.
[ Voor 19% gewijzigd door Paqbro op 12-11-2010 16:53 ]
Ja klopt, maar de dag loopt langer door.
Het is niet zo dat iemand ff een FTP verbinding opzet en de boel online zet. Dat zal vast geautomatiseerd gaan.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Hahahaha ...Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:52:
[...]
in de loop van de dag-->http://nl.wikipedia.org/wiki/Dag
Hmm.. als ik de artwork bekijk in mediascape dan klopt het niet helemaal, verkeerde artiest bij verkeerd nummer, als ik een liedje van Iron Maiden luister zie ik een foto van de Jackson 5? 
Heb ook al een paar cover art apps geprobeerd in de Market, maar niet echt gevonden wat ik zocht.
Wat ik eigenlijk wil/zoek is iets wat naar het liedje zelf kijkt en niet naar een album, is er zo iets?
gr.M
Heb ook al een paar cover art apps geprobeerd in de Market, maar niet echt gevonden wat ik zocht.
Wat ik eigenlijk wil/zoek is iets wat naar het liedje zelf kijkt en niet naar een album, is er zo iets?
gr.M
Ja natuurlijk, gisteren zijn ze dat hij binnen 24uur beschikbaar zou zijn daar zijn ze inmiddels al over heen. Waarom zou het mij niets verbazen dat we met een beetje geluk in de loop van volgende week de update hebben? Slap gelul steeds van SE.Paqbro schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:50:
[...]
18:00 uur is avond he ...
Maar ze kunnen met dag idd ook een etmaal bedoelen
Misschien gaan ze wel overwerken.
Verwijderd
Heb sinds gisteren een mooie sony autoradio met bluetooth, de MEX-BT3800U
Krijg hem alleen met geen mogenlijkheid gepaird met mijn x10. Zag ook later op de support site van sony dat de x10 niet in het lijstje staat van ondersteunende toestellen, maargoed beide apparaten zijn sony, zou toch moeten werken. Iermand hier ervaring mee?
Krijg hem alleen met geen mogenlijkheid gepaird met mijn x10. Zag ook later op de support site van sony dat de x10 niet in het lijstje staat van ondersteunende toestellen, maargoed beide apparaten zijn sony, zou toch moeten werken. Iermand hier ervaring mee?
Effe los van de geouwehoer hierboven: kaan mijn default.prop file niet wijzigen. Krijg een melding "Fout opgetreden bij opslaan van bestand. Toch afsluiten".
Het is een ge-root Vodafone toestel. Gebruikt ES File explorer.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
je opent het zeker read only, eerst op read/write zetten. Met root explorer gaat dat makkelijk, zal met ES file explorer ook kunnen.GrittyKitty schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:07:
Effe los van de geouwehoer hierboven: kaan mijn default.prop file niet wijzigen. Krijg een melding "Fout opgetreden bij opslaan van bestand. Toch afsluiten".
Sony != Sony EricssonVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:05:
Nee, maar Sony Eircsson is wel 50% van sony. Dus zou het raar zijn dat hun apparateur niet werken icm met SE telefoons.
[ Voor 22% gewijzigd door drav91 op 12-11-2010 17:42 ]
Je weet zeker dat je je telefoon op zichtbaar hebt staan? Bij bluetooth instellingen "kan worden gevonden" aanvinken? En dan je telefoon je radio laten zoeken. Of andersom: 'kan worden gevonden' aanzetten en je autoradio laten zoeken. Ik moet nadat hij eenmalig geconnect is trouwens wel (eenmalig) aangeven op de HU dat die vervolgens automatisch connect zodra ik weer in auto stap.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:05:
Heb zelf een pioneer, maar in principe is bluetooth universeel, mits het de juiste protocollen ondersteunt (en volgens sony worden die ondersteunt: "Eenvoudig te installeren Bluetooth® CD-hoofdunit biedt ondersteuning voor HFP-, A2DP- en AVRCP-profielen voor handsfree bellen terwijl u rijdt en draadloos muziek streamen vanaf uw mobiele telefoon ").
toen ik nog 1.6 had heb ik een backup gemaakt van al mijn apps met backup-pro.
vervolgens heb ik 2.1 geinstalleerd. Met backup-pro heb ik daarna netjes de apps opnieuw geinstalleerd. Alleen is het nu zo dat deze apps niet onder downloads te zien zijn in de market. (wat ik snap, omdat ik ze niet via de market heb geinstalleerd) Nadeel hiervan is wel dat ik niet automatisch op de hoogte wordt gesteld als er een update voor een app beschikbaar is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil wel gewoon de updates blijven ontvangen, en ik heb geen zin om alle apps nog een keer handmatig via de market te installeren.
vervolgens heb ik 2.1 geinstalleerd. Met backup-pro heb ik daarna netjes de apps opnieuw geinstalleerd. Alleen is het nu zo dat deze apps niet onder downloads te zien zijn in de market. (wat ik snap, omdat ik ze niet via de market heb geinstalleerd) Nadeel hiervan is wel dat ik niet automatisch op de hoogte wordt gesteld als er een update voor een app beschikbaar is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil wel gewoon de updates blijven ontvangen, en ik heb geen zin om alle apps nog een keer handmatig via de market te installeren.
kwam de hi/kpn 2.1 update nou vandaag? mijn mobiel zegt nog steeds dat ik de laatste versie heb?
Hoi.
Ga er maar niet van uit, niemand weet het zeker, maar er is al zoveel geblaat door o.a. SE en kpn op twitter dat je ze niet meer serieus kan nemen. (Vind ik dan)basdej schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:00:
kwam de hi/kpn 2.1 update nou vandaag? mijn mobiel zegt nog steeds dat ik de laatste versie heb?
Zodra iemand de nl update krijgt zal hij het posten, daarvoor gissen en vragen is doelloos.
Verwijderd
Ik heb zelf ook kpn, maja de dag is nog niet voorbij...ze blijfen maar uitstellen en uitstellen ik maak me ook niet meer zo druk om, als het komt blij en als niet dan komt het wel van zelf op een dag
paazei schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:15:
[...]
Ga er maar niet van uit, niemand weet het zeker, maar er is al zoveel geblaat door o.a. SE en kpn op twitter dat je ze niet meer serieus kan nemen. (Vind ik dan)
Zodra iemand de nl update krijgt zal hij het posten, daarvoor gissen en vragen is doelloos.
oke ja sorry ik vond het gewoon zo onduidelijk dus ik dacht laat ik het hier vragen
Hoi.
Het lijkt er op dat de HI/KPN versie er is! Gebruik Update Service op je pc, hij zegt dan dat je al de nieuwste software hebt, maar toch kan je op installeren drukken, en dan begint hij met een update van 141mb, dus dat lijkt me 2.1?
EDIT: te vroeg gejuicht, me tel. geeft nog steeds 1.6 aan. Helaas, nog ff wachte dus.
EDIT: te vroeg gejuicht, me tel. geeft nog steeds 1.6 aan. Helaas, nog ff wachte dus.
[ Voor 16% gewijzigd door Row1 op 12-11-2010 21:18 ]
Verwijderd
2.1 is als het goed is rond de 160 mbRow1 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:14:
Het lijkt er op dat de HI/KPN versie er is! Gebruik Update Service op je pc, hij zegt dan dat je al de nieuwste software hebt, maar toch kan je op installeren drukken, en dan begint hij met een update van 141mb, dus dat lijkt me 2.1?
Ik heb hem net ook even geprobeerd (T-mobile) gaf inderdaad geen update aan, wel de mogelijkheid tot installeren. Wat vervolgens gebeurd is dat je alles kwijt bent en je telefoon terug is naar de af-fabriek instellingenRow1 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:14:
Kortom, ik zou het niet doen.
Een quote is een gebrek aan originaliteit
Hey, ff vraagie.
ik heb de generic 2.1 nu al een tijdje maar mijn accu gaat eigelijk helemaal niet langer mee. ik gebruik geen taskkiller, en heb ook erg weinig apps er op gezet.
nu is het vaage dat als ik mijn telefoon zo goed als helemaal niet gebruik hij toch behoorlijk leeg gezopen word.
Mobiel stand-by neemt dan rond de 35%
weergave 35%
en telefoon inactief 25%
+ nog wat random dingen
maar nu staat er bij mijn mobiel stand-by dat de accu gebruikt word door de radio...
maar zo ver ik weet heb ik er helemaal geen radio op staan.
weet iemand hier wat van? en neemt telefoon inactief ook zo veel accu can jullie?
en heb volgens mij goed genoeg bereik inhuis, dus mijn signaal valt bijna nooit weg.
ik heb de generic 2.1 nu al een tijdje maar mijn accu gaat eigelijk helemaal niet langer mee. ik gebruik geen taskkiller, en heb ook erg weinig apps er op gezet.
nu is het vaage dat als ik mijn telefoon zo goed als helemaal niet gebruik hij toch behoorlijk leeg gezopen word.
Mobiel stand-by neemt dan rond de 35%
weergave 35%
en telefoon inactief 25%
+ nog wat random dingen
maar nu staat er bij mijn mobiel stand-by dat de accu gebruikt word door de radio...
maar zo ver ik weet heb ik er helemaal geen radio op staan.
weet iemand hier wat van? en neemt telefoon inactief ook zo veel accu can jullie?
en heb volgens mij goed genoeg bereik inhuis, dus mijn signaal valt bijna nooit weg.
De radio is gewoon de zender/ontvanger van je telefoon. Bij mijn X10 gaat dat goed, daar heb ik een Vodafone abonnement op. Mijn Galaxy S is ook zo leeg, met een KPN abonnement.
Toen ik nog T-mobile in de X10 had, was deze ook in een dag leeg, nu 3 dagen.
Toen ik nog T-mobile in de X10 had, was deze ook in een dag leeg, nu 3 dagen.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
als ik 3g niet gebruik zet ik dit uit met APNdroid, dit scheelt echt heel veel batterij
Hoi.
Kreeg zojuist een update van PC Companion. Het supportzone gedeelte werkt niet meer. Waarschijnlijk probeert ie iets te downloaden. Heb zo'n vermoeden dat er iets aan zit te komen...
b.t.w. Heb een T-Mobile toestel
[ Voor 8% gewijzigd door Paradiddle op 12-11-2010 23:54 ]
en zou het helpen als ik me 3g/h uit zet en dus alleen nog maar g heb?
dan kan ik nog wel gebeld/smst worden toch?
Si, het gaat namelijk puur om de dataverbinding, niet de oproepen.ZixXer schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:56:
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
zekers...je hebt alleen geen snel internet meer..wel het langzamere..ZixXer schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:56:
Same here.Paradiddle schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:54:
Kreeg zojuist een update van PC Companion. Het supportzone gedeelte werkt niet meer. Waarschijnlijk probeert ie iets te downloaden. Heb zo'n vermoeden dat er iets aan zit te komen...
Maar nu even iets heel anders. Ik heb Angry Birds geïnstalleerd en ben zwaar verslaafd geraakt. Helaas merk ik wat probleempjes.
- als ik even pauzeer en het scherm springt op zwart, krijg ik de game met geen mogelijkheid meer op gang. Ik zie een zwart schermpje en hoor vogeltjes zingen. Telefoon uitschakelen en weer aanzetten werkt wel, maar is zooo irritant...
- hoe sluit je die game in godsnaam af!!!
- klopt het dat die steeds trager wordt naarmate je vordert qua levels?
Ik heb de gewone X10, nog oldskool met 1.6.
back button tot het beginscherm gebruiken, vervolgens krijg je een menu met optie om de game af te sluiten.xekjiram schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:46:
[...]
Same here.
Maar nu even iets heel anders. Ik heb Angry Birds geïnstalleerd en ben zwaar verslaafd geraakt. Helaas merk ik wat probleempjes.
- als ik even pauzeer en het scherm springt op zwart, krijg ik de game met geen mogelijkheid meer op gang. Ik zie een zwart schermpje en hoor vogeltjes zingen. Telefoon uitschakelen en weer aanzetten werkt wel, maar is zooo irritant...
Dat zwarte scherm krijg ik ook van tijd tot tijd. Ook stock 1.6
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
heb precies dezelfde problemen, hoop dat dit gefixt is in de 2.1 versie.....xekjiram schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:46:
[...]
Same here.
Hoi.
Zelfs dat menu krijg ik niet. Wel een blauw duimpje van de backbuttonMichael Knight schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 01:37:
[...]
back button tot het beginscherm gebruiken, vervolgens krijg je een menu met optie om de game af te sluiten.
Dat zwarte scherm krijg ik ook van tijd tot tijd. Ook stock 1.6

En @ basdej: het kan me niet schelen wie het fixt en hoe en waar, als het maar weer gaat werken...!
Ik ben verslaafd aan die stomme game, geloof ik...!

Angry birds werkt vlekkeloos op 2.1, als ik ingame op power druk, dan begint hij binnen een seconde weer lekker te pruttelen. Ook heb ik niet het gevoel dat hij langzamer gaat naarmate je langer speelt. Ik heb ondertussen alle sterren gehaald, man man wat een hel om soms die 3 sterren te halen, dus al paar keer 2/3 uur zonder problemen gespeeld en van de week voor het eerst een vastloper.
Ik heb t-mobile en woon in een gebied zonder 3g (kuttmobile, dat terzijde) en heb daarom alleen g aan, zodra ik ergends naartoe ga zet ik hem op 3g. Doe ik dit niet, dan blijft hij zoeken naar een ander netwerk en slurpt hij binnen een dag de accu leeg, waar ik normaal 2/3 dagen kan doen. Best irritant allemaal, ook als je het vergeet terug te zetten, ben je ineens een paar uur onbereikbaar.ZixXer schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:56:
Verwijderd
Nu heb ik hier al een poosje gezocht, maar niks gevonden. Hoop niet dat ik de enige ben, maar goed...
Sinds 2 dagen valt mijn wifi connectie om de 5 minuten uit thuis. Ligt niet aan de router, want hier op mijn computer blijf ik gewoon constant verbinding houden.
Soms duurt het 3 minuten, soms 10, maar hij blijft maar uitvallen. De telefoon doet dan verder alles, behalve naar instellingen/draadloze netwerken/wifi instellingen, als ik op de laatste optie druk krijg ik een zwart beeld. Ik moet dan echt mijn scherm uitzetten een minuutje wachten en dan weer aanzetten... dan maakt hij weer even een paar minuten verbinding...
Ik heb intussen de wifi weer overnieuw ingesteld (wanhopige actie waarvan je van te voren weet dat het geen bips uitmaakt) maar dat maakt geen verschil, uiterst irritant.
Ik draai op Nordic 2.1, maar dat ging tot eergisteren gewoon vlekkeloos. Verder heb ik geen nieuwe apps geinstalleerd de laatste 2 dagen, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Iemand enig idee? Ik wil hem echt niet flashen eigenlijk want ik heb Chewitt theme draaien met circulair battery icon in de statusbalk en verder alle apps en instellingen en lettertype helemaal naar wens. Ik heb weinig behoefte daar weer uren aan te spenderen om alles opnieuw in te stellen en te installeren.
Hopelijk herkent iemand dit en is er een makkelijke oplossing voor dit irritante probleem.
Sinds 2 dagen valt mijn wifi connectie om de 5 minuten uit thuis. Ligt niet aan de router, want hier op mijn computer blijf ik gewoon constant verbinding houden.
Soms duurt het 3 minuten, soms 10, maar hij blijft maar uitvallen. De telefoon doet dan verder alles, behalve naar instellingen/draadloze netwerken/wifi instellingen, als ik op de laatste optie druk krijg ik een zwart beeld. Ik moet dan echt mijn scherm uitzetten een minuutje wachten en dan weer aanzetten... dan maakt hij weer even een paar minuten verbinding...
Ik heb intussen de wifi weer overnieuw ingesteld (wanhopige actie waarvan je van te voren weet dat het geen bips uitmaakt) maar dat maakt geen verschil, uiterst irritant.
Ik draai op Nordic 2.1, maar dat ging tot eergisteren gewoon vlekkeloos. Verder heb ik geen nieuwe apps geinstalleerd de laatste 2 dagen, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Iemand enig idee? Ik wil hem echt niet flashen eigenlijk want ik heb Chewitt theme draaien met circulair battery icon in de statusbalk en verder alle apps en instellingen en lettertype helemaal naar wens. Ik heb weinig behoefte daar weer uren aan te spenderen om alles opnieuw in te stellen en te installeren.
Hopelijk herkent iemand dit en is er een makkelijke oplossing voor dit irritante probleem.
Misschien helpt dit:
Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Wi-Fi-Instellingen > Druk op de Menu-Knop > Druk Geavanceerd > Wi-Fi-slaapbeleid
M
Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Wi-Fi-Instellingen > Druk op de Menu-Knop > Druk Geavanceerd > Wi-Fi-slaapbeleid
M
Verwijderd
Ik gaat vanmiddag nog wel even kijken. Weet alleen niet of ik de radio de telefoon kan laten zoeken.Teuling schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:39:
[...]
Je weet zeker dat je je telefoon op zichtbaar hebt staan? Bij bluetooth instellingen "kan worden gevonden" aanvinken? En dan je telefoon je radio laten zoeken. Of andersom: 'kan worden gevonden' aanzetten en je autoradio laten zoeken. Ik moet nadat hij eenmalig geconnect is trouwens wel (eenmalig) aangeven op de HU dat die vervolgens automatisch connect zodra ik weer in auto stap.
Heb zelf een pioneer, maar in principe is bluetooth universeel, mits het de juiste protocollen ondersteunt (en volgens sony worden die ondersteunt: "Eenvoudig te installeren Bluetooth® CD-hoofdunit biedt ondersteuning voor HFP-, A2DP- en AVRCP-profielen voor handsfree bellen terwijl u rijdt en draadloos muziek streamen vanaf uw mobiele telefoon ").
ey hallo, ik zit met een probleem.
Aangezien mijn usb aansluiting kapot is van de x10, kan ik de tel niet updaten naar 2.1.
Ik heb het al geprobeerd met pc companion via bluetooth(tnx Joost), maar telkens kom ik maar tot het pairing gedeelte.
Verder gaat niet en dus is de telefoon niet aangesloten, pc companion geeft dan een foutmelding.
Bluetooth van laptop naar telefoon zelf werkt overigens wel gewoon.
Nu kan ik dus niet updaten naar 2.1, is er misschien ook een soort van update online als pakketje die ik op de sd kan zetten? Of via bluetooth op de telefoon?
Als dit allemaal niet lukt dan ben ik genoodzaakt om de telefoon op te sturen naar sony, voor een repair.
Helaas ben ik dan de tel enige tijd kwijt en daar heb ik minder goede ervaringen mee.
gr.
Aangezien mijn usb aansluiting kapot is van de x10, kan ik de tel niet updaten naar 2.1.
Ik heb het al geprobeerd met pc companion via bluetooth(tnx Joost), maar telkens kom ik maar tot het pairing gedeelte.
Verder gaat niet en dus is de telefoon niet aangesloten, pc companion geeft dan een foutmelding.
Bluetooth van laptop naar telefoon zelf werkt overigens wel gewoon.
Nu kan ik dus niet updaten naar 2.1, is er misschien ook een soort van update online als pakketje die ik op de sd kan zetten? Of via bluetooth op de telefoon?
Als dit allemaal niet lukt dan ben ik genoodzaakt om de telefoon op te sturen naar sony, voor een repair.
Helaas ben ik dan de tel enige tijd kwijt en daar heb ik minder goede ervaringen mee.
gr.
Verwijderd
Volgens mij is de 2.1 update er voor de trade versie , net gecheckt op mijn phone en hij zegt dat ik pc companion moet gebruiken.
Edit : yes hij is er in pc companion.
Edit : yes hij is er in pc companion.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 13:35 ]
krijg net een melding op mijn xperia dat er een update is 
ik heb de hi/kpn versie
ik heb de hi/kpn versie
Hoi.
Verwijderd
1232-4406.2Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:34:
Welk SI nummer is dat?
ik kan bevestigen hier wil hij ook gaan updaten, dus dat gaan we nu maar doen. heb unbranded met t-mobile.
dmn moet eerst mn accu laden, naja dan nog maar ff wachten
dmn moet eerst mn accu laden, naja dan nog maar ff wachten
[ Voor 23% gewijzigd door blackwidow998 op 13-11-2010 13:51 ]
Hier ook de update binnen te halen. Ik heb 4406 op het eind en mijn tel is unbranded... Na istallatie duurt het eerste keer opstarten wel lang. Je krijgt een camera met een pijltje in beeld, maar na enkele tijd gaat het over in een SE logo. Succes iedereen! Hier hebben we lang op gewacht!
[ Voor 53% gewijzigd door ArTheMan op 13-11-2010 13:55 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ervaringen/vragen over custom roms en rooten horen hier NIET thuis, die kunnen in het daarvoor bestemde topic.
Ervaringen/vragen over custom roms en rooten horen hier NIET thuis, die kunnen in het daarvoor bestemde topic.