Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 231 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 15:35
Dice schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:46:
Priest krijgt een helm met vizier :?
Ja, en moonwells op de schouders.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:49:
Ik ben geen hunter, maar hunter is juist wel tof combineer dat met een bone achtige bow ! en nieuwe cataclysm mini pet en een toffe cape en echt wel een leuk setje :).
Shoulders die lijken op 3 DBZ balletjes met touwtjes vastgebonden, met 2 stenen schijfjes aan touwtjes ter decoratie?

Hoe hebben ze dit ook in style van Cataclysm kunnen maken? (lava, steen, dragons, geen touwtjes).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:50:
[...]

mage is ook wel cool met die schedel
vergeet natuurlijk me eigen class, ja mage is kickass :D
SinergyX schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:01:
[...]

Shoulders die lijken op 3 DBZ balletjes met touwtjes vastgebonden, met 2 stenen schijfjes aan touwtjes ter decoratie?

Hoe hebben ze dit ook in style van Cataclysm kunnen maken? (lava, steen, dragons, geen touwtjes).
Murloc's > Vashjir > Water elementels > mobs die leven in het water > visnetten ?.

[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 12-11-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
double post.

[ Voor 95% gewijzigd door Mektheb op 12-11-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
garagaholic schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:06:
[...]
Het systeem zit zo in elkaar dat niet iedereen rijk kan worden. Logisch ook, er zit een bepaalde (doch groeiende) hoeveelheid gold in de game. Als dat, bij wijze van, 100.000 gold zou zijn, en jij hebt er 95.000 van, dan kan ik niet óók 95.000 gold hebben. De meeste servers hebben een beperkt aantal mensen die de AH het beste bespelen, zij hebben bij elkaar waarschijnlijk een relatief fors deel groot deel van het 'beschikbare' gold op de server. Hoe groter dat relatieve deel is, hoe moeilijker het is voor anderen, met name nieuwelingen, het 'goed' te doen en eenzelfde niveau van ingame welvaart te vergaren. Het is dus zeker niet altijd dat er iemand iets 'fout' doet als ze niet meerdere toons aan de goldcap hebben zitten.
Vergis je niet dat de hoeveelheid gold in game echt razendsnel groeit. Het meeste gold wordt op AH uitgeven door mensen die raiden en dus flasks/gems/enchants nodig hebben. daarna door alts. Beide groepen brengen veel gold mee waarbij de eerste het meeste haalt uit ofwel zelf verkopen op AH maar ook een groot gedeelte uit gewoon gold drops in dungeons (1 rondje ICC levert me ook gewoon 2-300 gold op) de levelende groep zal z'n meeste gold halen uit quests.

Vergis je ook niet in hoe makkelijk het is op AH. als je al 500g kan verzamelen door quests wat vrij makkelijk is door argent tournament dailys te doen en wat dungeons, kan je aan de slag op AH, en je zal niet veel verdienen maar je zal als je het goed doet binnen enkele dagen 2000 gold hebben. en zo gaat het verder. Er zijn ook gewoon vele mensen die het totaal niet intereseert om geld te verdienen op AH, die groep zijn dus altijd je afzetmarkt.
[...]
Bizar. Dus als ik jou irl oplicht en je 100.000 euro afhandig maak, dan ben jij niet benadeeld omdat jij dit zelf ook kan doen of omdat jij mij 'op een andere manier' kan terugpakken? Er zijn ook dingen als ethiek en moraal, normen en waarden waar men naar handelt. Iemand die daar grof van afwijkt met zijn handelswijze (omdat hij of zij bijvoorbeeld een hele andere dan de geldende moraal heeft) benadeelt wel degelijk iemand met zijn handelswijze.
Ik haal hier overigens even bewust RL bij, om m'n punt duidelijk te maken. Ik zei al eerder, ik neem het zelf persoonlijk niet zo serieus, maar hou wel van een stukje discussie :+.
Aub niet mijn worden verdraaien, we hadden het over het undercutten etc op de markt, dat is niets anders dan wat IRL 2 bedrijven die in dezelfde buisiness zitten doen, goedkoper je product op de markt zetten zodat je meer verkoopt als de ander is gewoon slim. en het andere bedrijf moet daar op reageren.
Zoals ik al probeerde duidelijk te maken: m.i. is het een moreel vraagstuk, en draait het niet zozeer om het specifieke AH voorbeeld. En natuurlijk is er een verschil tussen wat een ieder irl moreel acceptabel vindt en wat dezelfde persoon ingame vindt kunnen. Het is en blijft een game, waarbij anderen benadelen (doden :+) een groot deel van het spel is. Waar ik benieuwd naar ben is wat men moreel acceptabel vindt binnen de game zelf, afgezien van eerder genoemde moord en doodslag. Je handelt met andere spelers, andere mensen binnen WoW. Gaat men daar heel erg anders mee om dan met mensen irl? En waarom dan, wat maakt het dat jij je (bijvoorbeeld!!!) als een grote zak hooi wilt gedragen tegenover andere mensen in een game, terwijl je irl poeslief bent?

De stelling ongeldig verklaren omdat jij het op een (heel ander en veel meer) specifiek punt niet met mij mee eens bent is overigens op z'n zachtst gezegd vreemd. Je kunt óók verder kijken dan alleen het AH voorbeeld, en gewoon jezelf afvragen tot in hoeverre jij het van jezelf acceptabel vindt om anderen met jouw speelwijze (of handelwijze, wat je wil) te benadelen. Hypothetisch gezien dus, wat kan en wat kan niet?
Dit is een heel ander onderwerp en dat werd niet duidelijk uit je verhaal eerder.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
SinergyX schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:01:
[...]

Een soort veredelde murlock visserman kostuum. Kan wel merken dat carnaval is begonnen. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 15:23

Wootlock

Evilution

Dice schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:54:
[...]

Doordat een hoop 'kleine' kinderen een DK cool vonden krijg je dit.
Lekker generaliseren :F

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach was het zo anders met hunters dan in tbc ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
HawVer schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:10:
[...]

Een soort veredelde murlock visserman kostuum. Kan wel merken dat carnaval is begonnen. :P
Murlocks O+

Mensen hier op klus worden knetter van de stervende murlock als sms-tone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 00:24
SinergyX schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:36:
[...]

Paar pagina's terug had ik het nog over DK tanking, waarop iemand aangaf geen disease 'vast' in je rotatie te hebben. Een bluename op WoW forum geeft ook aan dat tank rotaties nooit complex horen te zijn, en als een DK tank diseaseless wil gaan, dan zou hij dat moeten kunnen.

Je vergeet 1 belangrijke skill, Rune Strike, death coil skippen en gewoon rune strike spammen, geeft enorme singletarget threat.

Ik heb geen rotatie, mede omdat Rune strike 40% kans heeft een random rune te resetten van cooldown, is het spelen met de beschikbare skills. Maar eigelijk gebruik ik plague strike helemaal niet meer (of echt alles zit op cooldown), daarvoor heb ik deathstrike, samen met heartstrike voor wat extra AoE.

Singletarget icy touch > Heart > death > BBoil > dan spammen wat er beschikbaar is.
AoE -> DnD -> boil -> boil -> target switch death/rune/heart.

Lange boss fights (de helft hedendaags op heroic gaat duur geen 30 sec meer), gooi ik wel de volledige disease erin, dan heeft het nog wat nut.
Aangezien dit klopt zou ik dat ook doen.
Verder ben ik heel vaak alleen maar blood boil aan het spammen in heroics of ICC trash. Werkt prima en je heb haast geen down time, zo nu en dan death strike en rune strike op random target and all is fine. Dat is gewoon basic aoe tanking voor een dk. Zo dat moest er ff uit :p

En Rakkerzero, Bedankt voor die lijntje code voor dat downloaden, that will be cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben allang blij dat de Paladin set geen jurk meer heeft, maar gewoon legs :)

Hunter heroic set is inderdaad een wat vreemde kleuren combo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
NMe schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:44:
[...]
quote:
defiler1974 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:30:
[...]

Heeft meer te maken met het feit dat trollen van de zandalar tribe niet met vogels geassocieerd willen worden. Zij beschouwen vogels als zwak (lore). Vandaar de Batform, Vleermuis is trouwens een van de loa's van zandalar trollen.
[...]

Er is ook een Eagle-loa hoor. http://www.wowwiki.com/Akil%27zon
Klopt, maar de eagle-loa behoort toe aan de amani tribe en niet de darkspear-tribe (speelbare trolls).

Quote van wowpedia.org:
Darkspear trolls are often found in the company of reptiles. Their mount are raptors, they sell snakes as pets, and their shadow hunters summon cobras. According to Seer Janidi in Zabra'jin (who gives the quest Spirits of the Feralfen), the Darkspear consider the serpent to be a powerful spirit, but they disdain bird spirits as "weak, capricious, and best left to the Amani".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:24:
ach was het zo anders met hunters dan in tbc ? :P
Deathknights zijn best goed eigelijk, ze hebben de huntard titel overgenomen van de hunters.

TBC Hunter: The weight of such a burden... it must be mine. For there is no other...
LK Death Knight: Hunter! You hold a grim destiny in your hands, brother - but it is not your own.
*The image of a deathgripping DK is revealed, pulling everything in sight.*
TBC Hunter: Deathknight!
TBC Hunter: By all that is retard...
LK Death Knight: The developers sealed my fate. The world of the ninja-pulling hunters can no longer comfort us. Place the crown upon my head, Hunter. Forevermore, I will be the new Huntard.
TBC Hunter: No, old friend. I cannot.
LK Death Knight: Do it, Hunter!
LK Death Knight: You and these brave heroes have your own destinies to fulfill. This last act of service... is mine.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:17
Ero-Sensei schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:29:

What's next? Nog even en Wow wordt alleen gespeeld door directeuren. Ik zie de TV-reclames al voor me: "World of Warcraft, het nieuwe golfen"
Mij heb je, ben geen directeur (en speel ook geen golf! ;) ) maar mijn part maken ze er 50 euro of meer per maand van, scheelt vast weer een stukje ingame 'rommel'.

Vanavond weer even wat justice points omzetten in gems, kan er toch niets meer mee maar extra gold kan vast van pas komen in Cata.
En dan net zo lang undercutten tot het allemaal weer verkocht is, zolang het meer oplevert dan vendor'en blijf ik undercutten, niet om de ander te ziekstralen maar ik wil er gewoon snel vanaf, hoe sneller ik er vanaf wil hoe groter het verschil in gold wat ik undercut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Even over het topic van de Tier11 sets. Vergeet niet dat dit nog de lage tier in cataclysm is. Doorgaans probeert blizzard hogere tiers binnen de expansion steeds meer epic te maken.
Quote van Zarhym over pvp gear:
Zarhym
Blizzard Poster

* 4. Re: PVP sets 12/17/2008 05:06:34 PM PST

quote reply

Q u o t e:
Do you guys even try anymore? Now I'm glad the gear is not pink with asteroids orbiting the shoulders, but I mean... a little more "flavor" added to the armors wouldn't hurt.

blue post:
The look of the sets will improve as the seasons continue. If we started the first sets of PvP gear with asteroids orbiting the shoulders, in a couple seasons you'd be wearing Thrall on your head.
Give me two scoops of sugar and the world is just fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 14:30
Haha Gamon is ge-update :)

lvl 85 elite :D

Orgrimmar - Gamon Updated!
Gamon received a considerable upgrade in the latest beta build, he is now a level 85 elite and will kick your ass if you try to attack him! It's about time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tsjiller schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:54:

Gamon received a considerable upgrade in the latest beta build, he is now a level 85 elite and will kick your ass if you try to attack him! It's about time!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik hoor hier misdirect misbruik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Heheheh, over een paar weekjes zie ik er dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://images.vinylpulse.com/add-wm.cgi/vp_pics/gag_me_with_a_toon/1st/Dndc-venger.jpg

Over de AH discussie:
Ik zal me er niet veel mee inmengen, maar ik kan je wel vertellen dat de tactieken die hier voorbij komen alleen gelden voor de "knabbelaars" onder de AH spelers.

Ik weet niet of dit voor de meeste realms geld, maar ik zal in grote lijnen (zonder het truukje weg te geven) proberen te omschrijven hoe je veel geld maakt:
Disclaimer: Ik heb alle professions, en alles is maxed out/alle recepten
Je moet uiteraard een begin bedrag hebben, Ik start meestal met een AH char met 5000g.
Addons zijn niet nodig, maar wel handig. Het mag, dus ik zie er geen probleem in om het leven dan ook zo makkelijk mogelijk te maken.

Een AH is een beetje de som van de spelers die actief op de AH zitten, en mensen die af en toe wat kopen. De gemiddelde totaal waarde van jou realm's AH is redelijk makkelijk uit te vogelen.

Vaak zijn er al een paar mensen die de AH beheersen (in mijn boekje betekend dat ze meer dan 15% van de totale AH in handen hebben van de vlottende vaste activa). Deze mensen zijn je vrienden, niet je concurrenten. Samen kan je afspreken wie welke markt doet, en bij een gezamelijke markt maak je gewoon keihard (variabele) prijs afspraken. Dit zal er voor zorgen dat je een vrij stabiele en vaste doorstroom van items kan hebben.

*snip* dit is het gedeelte waar je geld maakt dmv craften, traden, undercutten (als markt bescherming, niet voor de micro winsten) of welke manier je ook prefereert. Hier ga ik niet op in, trade secret*/snip*

op een gegeven moment zal je je 5k opgewerkt hebben naar een hoger bedrag, met ongeveer 20k of meer in vaste activa continu op de markt, dit is wanneer je moet gaan samen spelen met de grotere jongens.

Probeer je cash op je trade char relatief laag te houden; alles wat je niet vast heb zitten in deals zal je geen extra geld verdienen.

Bonus tip: probeer te anticiperen op patchnotes: bv 4.0.1 kwam met een verandering in het glyph systeem. Ik ben direct na de eerste beta/ptr notes begonnen met al mijn activa in plantjes terug te halen en te millen, en zo veel mogelijk goedkope plantjes op te kopen. ik gebruik guildbanks om de grote hoeveelheden items op de kunnen slaan, een gewoon char schiet hier nl in bagspace tekort. Ik heb rustig 40% omgezet in glyphs die waarschijnlijk wel zouden bllijven, en na bekend worden van de precieze verandering nog eens 20% naar de bevestigde andere glyphs. De resterende grondstoffen op de dag zelf omgezet naar de meest gewilde nieuwe glyphs.

Start investering 20k, 6 uur crafting + AH. over 1-2 maanden verdeeld.
Einresultaat 550+k.

Nou, dit zijn allemaal niet echt trade secrets, en het zal allemaal wel voor de hand liggen, maar nagenoeg niemand schijnt het te kunnen/willen doen. Ik hoop dat het wat duidelijker is, en dat je echt niet mensen hoeft te stangen met AH camping + undercutten om een beetje makkelijk winst te maken. Oh, en hou er rekening mee dat de glyph tactiek er maar eentje was, specifiek voor die patch, als je een beetje crea bea doet kan je op heel veel van dit soort dingen inspringen. Denk b.v. maar eens aan de lvlrush die er binnenkort aankomt, en zaken die daar bij komen kijken waar mensen niet zo snel aan zouden denken.

Mocht iemand het willen proberen, succes, en een PM met vragen kan altijd.

[wow]Na even terug lezen is dit een iets langer geworden dan de bedoeling, maar ik hoop dat iemand er nog wat aan heeft[/wow]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-10 14:56
SinergyX schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:36:
[...]

Deathknights zijn best goed eigelijk, ze hebben de huntard titel overgenomen van de hunters.

TBC Hunter: The weight of such a burden... it must be mine. For there is no other...
LK Death Knight: Hunter! You hold a grim destiny in your hands, brother - but it is not your own.
*The image of a deathgripping DK is revealed, pulling everything in sight.*
TBC Hunter: Deathknight!
TBC Hunter: By all that is retard...
LK Death Knight: The developers sealed my fate. The world of the ninja-pulling hunters can no longer comfort us. Place the crown upon my head, Hunter. Forevermore, I will be the new Huntard.
TBC Hunter: No, old friend. I cannot.
LK Death Knight: Do it, Hunter!
LK Death Knight: You and these brave heroes have your own destinies to fulfill. This last act of service... is mine.
_/-\o_
Copy/paste of eigen bedenksel?
Ik vind hem wel goed :D
Darkangle schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:11:
Heheheh, over een paar weekjes zie ik er dus zo uit:

[afbeelding]
Ah, nostalgie van de TV...
Is alweer een tijdje terug dat ik dat keek als klein jongetje :P

[ Voor 56% gewijzigd door Capa op 12-11-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Na een paar pagina's terug te hebben doorgespit vind buiten geklaag op tier11 geen pics (!!@&:(!?)
Dan maar ff googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasteraar schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:51:
Na een paar pagina's terug te hebben doorgespit vind buiten geklaag op tier11 geen pics (!!@&:(!?)
Dan maar ff googelen.
mmo-champ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 09:32
Nibbz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:49:
[...]

Hulde!!! ik zie zo vaak DK tanks die openen met DG.... ik begin altijd gelijk de tank te whisperen, dat hij beter met DnD kan openen, ipv met DG... dat hij DG beter als failsafe kan gebruiken, in het geval er een mob op de healer (mij in dit geval) staat de beuken..

Meer dan helft van de gebruikers reageert dan asociaal "lol nub, dont tell me how to play my class".. standaard DK reactie tbh..
Misschien kun je je beter bezig houden met je eigen char in plaats van commentaar te geven op de speelwijze van anderen? Dan krijg je ook niet zo'n hatelijke whisper terug waarschijnlijk. Iedereen 'weet' hoe je het beste speelt op class X, is ook mooi maar niet iedereen waardeert het als je dat moet uiten.
Mits de tank er natuurlijk niks van bakt, dan kun je hem wel tips gaan geven. Maar er 'niks van bakken' of 'niet perfect' spelen is een groot verschil, ik kom zelden tanks tegen die er echt niks van maken.

Ik heb onlangs ook m'n DK lvl 61 afgestoft en naast dps nu ook een tank spec gemaakt. Zonder oefening een random Ramparts normal run getankt, ging verrassend goed eigenlijk. Veel noodzaak voor DnD had ik niet want m'n Heartstrike deed al meer dan genoeg dmg om de dps voor te blijven. Als opener gebruik ik op casters dan ook wel DG, cd's zijn ervoor om te gebruiken niet om krampachtig af te wachten op dat ene moment dat het misschien niet goed kan gaan. Want er gaat weinig mis, omdat de meeste mobs binnen luttele seconden liggen. Een rotatie met diseases planten en spreaden zit er dan ook niet in (althans op mijn lvl). Daarom mijn gebruik van DG: DG de caster, doe bv DS en als de andere mobs in range zijn HS en/of BB. Alleen op de grotere groepen mobs (5 stuks) heb ik DnD gebruikt. Misschien kom ik hier op een later lvl op terug, maar voor nu werkt het goed genoeg zo. Dus waarom zou ik geen DG mogen gebruiken als het tanken ermee goed lukt? Leren doen we allemaal op ons eigen tempo, en als een tank het kan zoals hij/zij het doet.. waarom dan commentaar geven?

Begrijp me niet verkeerd, het is goed tips te willen geven. Maar vaak wordt dit niet gewaardeerd, en is het dan ook beter voor de sfeer om dit niet te doen. En als het allemaal lukt maakt het eigenlijk ook niet uit hoe, als de persoon goed is leert hij/zij het nog wel en anders zouden je tips toch verloren energie zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
http://www.mmo-champion.c...17-Tier-11-Models-Preview

Hier om precies te zijn :)
Dk ziet er gaaf uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een handige tip voor raiding guilds:

Misschien weten jullie het al lang, maar wij hebben gisteren onze ventrilo server vervangen door een gratis Raidcall server. www.raidcall.com

Voordelen:

- Kwaliteit geluid lijkt nog beter dan Ventrilo te zijn
- in-game overlay (eindelijk zien wie wat zegt zoals bij Teamspeak)
- geen overbodige opties
- gratis tot 50 (of zelfs 200) personen
- shortcuts
- latency blijft laag, in-game en op de voice server
- lokaal te hosten mocht je dit willen (dus ook leuk voor kleine guilds of groepjes vrienden)

Het was even prutsen voor mij om de overlay aan de praat te krijgen, (W7, moest een activex debugger installeren) maar toen werkte het perfect!

Er is inmiddels ondersteuning voor zo'n 10-tal games en al redelijk wat hardcore raiding guild gebruiken het schijnbaar. De overlay werkt tot nu toe alleen in WoW en Warcraft 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:04

Nibbz

Postmaster General

Freaky Maus schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:00:
[...]

Misschien kun je je beter bezig houden met je eigen char in plaats van commentaar te geven op de speelwijze van anderen? Dan krijg je ook niet zo'n hatelijke whisper terug waarschijnlijk. Iedereen 'weet' hoe je het beste speelt op class X, is ook mooi maar niet iedereen waardeert het als je dat moet uiten.
Mits de tank er natuurlijk niks van bakt, dan kun je hem wel tips gaan geven. Maar er 'niks van bakken' of 'niet perfect' spelen is een groot verschil, ik kom zelden tanks tegen die er echt niks van maken.

Ik heb onlangs ook m'n DK lvl 61 afgestoft en naast dps nu ook een tank spec gemaakt. Zonder oefening een random Ramparts normal run getankt, ging verrassend goed eigenlijk. Veel noodzaak voor DnD had ik niet want m'n Heartstrike deed al meer dan genoeg dmg om de dps voor te blijven. Als opener gebruik ik op casters dan ook wel DG, cd's zijn ervoor om te gebruiken niet om krampachtig af te wachten op dat ene moment dat het misschien niet goed kan gaan. Want er gaat weinig mis, omdat de meeste mobs binnen luttele seconden liggen. Een rotatie met diseases planten en spreaden zit er dan ook niet in (althans op mijn lvl). Daarom mijn gebruik van DG: DG de caster, doe bv DS en als de andere mobs in range zijn HS en/of BB. Alleen op de grotere groepen mobs (5 stuks) heb ik DnD gebruikt. Misschien kom ik hier op een later lvl op terug, maar voor nu werkt het goed genoeg zo. Dus waarom zou ik geen DG mogen gebruiken als het tanken ermee goed lukt? Leren doen we allemaal op ons eigen tempo, en als een tank het kan zoals hij/zij het doet.. waarom dan commentaar geven?

Begrijp me niet verkeerd, het is goed tips te willen geven. Maar vaak wordt dit niet gewaardeerd, en is het dan ook beter voor de sfeer om dit niet te doen. En als het allemaal lukt maakt het eigenlijk ook niet uit hoe, als de persoon goed is leert hij/zij het nog wel en anders zouden je tips toch verloren energie zijn.
de dag dat ik mensen geen tips geef, is de dag dat ik dood ga.. ik doe het altijd erg netjes.. en als die andere persoon het niet wilt waarderen.. mja dan laat ik hem lekker in zijn eigen sop gaarkoken..

er zijn zat mensen die zeggen "thanks m8, I didnt know that".. daar doe je het toch voor? om mensen verder te helpen..?

maar eigenlijk wil je zeggen "zeg nooit tegen mensen hoe ze het beter moeten doen?".. appart

had je laatste zin niet gelezen

maar wat moet je dan? een falende dk niks vertellen omdat het de sfeer kan bederven? Ik wijs hem gewoon netje op hoe hij het beter kan doen.. als hij daar geen boodschap aan heeft.. is dat toch niet mijn probleem?

(overgins hou ik me echt wel bezig met mijn eigen char.. maar die is inmiddels zo overgeared dat ik tijd zat heb om te dps'en.. en andere mensen te helpen :p.. en ik leef volgens de motto van Eek the cat "It never hurts to help")
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:34:
Ik ben allang blij dat de Paladin set geen jurk meer heeft, maar gewoon legs :)
Haha, jah ik zette ook altijd al mijn vraagtekens bij een 'plate jurk'.. zal wel makkelijk lopen zijn :p

[ Voor 12% gewijzigd door Nibbz op 12-11-2010 12:41 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 15:35
Na een vermoeiende vlucht over de Atlantische Oceaan heeft er een Wind Rider Cub eindelijk mijn huis gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://us.blizzard.com/store/_images/product?productId=1100000863&type=3&loc=en-US

Hij rust nu uit op mijn bureau.

*O*

En hij vliegt ook al met papa mee 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ahSORzNWwwtSl4UF8d4BYCVb/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 12-11-2010 13:03 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Capa schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:12:
_/-\o_
Copy/paste of eigen bedenksel?
Ik vind hem wel goed :D
Zelf gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Rakkerzero schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:47:
Na een vermoeiende vlucht over de Atlantische Oceaan heeft er een Wind Rider Cub eindelijk mijn huis gevonden.

[afbeelding]

Hij rust nu uit op mijn bureau.

*O*

En hij vliegt ook al met papa mee 8)

[afbeelding]
Die is zo leuk, zit er nog over te denken hem ook aan te schaffen :)

Nieuw aangekondigde ingame pets zijn ook wel erg leuk van wat ik zag :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:53:
[...]

Ja, want je kiest een profession, bijvoorbeeld jewelcrafting, levelt die en als je max level bent ga je lekker crafted leather verkopen ofzo :?. Lijkt me nu niet bepaald de bedoeling van een profession he? Je moet namelijk met jouw profession items maken die je kan verkopen zodat jij andere items kan terugkopen (je verkoopt bv. gems om enchants aan te kunnen schaffen). Je kunt moeilijk van (met name nieuwe) spelers verwachten dat ze de AH markt voldoende kennen om een profession te kiezen waar géén zwaar monopolie op zit. Daarnaast is dat soort kennis niet iets waarvan een Blizzard graag zou zien dat nieuwe spelers die verkrijgen vóórdat ze gaan spelen.

Overigens is dit op deze manier wel een beetje een discussie zonder end :+. Uiteindelijk komt dat doordat er enerzijds wordt gesproken uit de gedachte dat men met hun handelswijze anderen benadelen. Anderzijds wordt alleen maar de handelswijze verdedigd, maar wordt er niet gesproken over het feit dat je anderen benadeelt. Ik zou haast een stelling willen poneren:

Is het ok om met jouw handelswijze binnen het spel anderen (grof) te benadelen om er zelf plezier uit te halen? Zo ja, waar ligt dan de grens?

Is het in jouw ogen bijvoorbeeld geoorloofd om anderen, via AH, 100 items te verkopen voor de prijs van 1000 items? (in sommige gevallen zie/zag je niet dat het om 100 ging). Waar ligt dan de scheidslijn tussen oplichting en 'moeten ze maar opletten'?

Ben benieuwd :+
Ten eerste is het kiezen van je proffessions sowieso altijd een pluspunt. Máár, het is een éxtra. Waar heb jij gelezen dat je je de proffessions moet houden die jij gekozen hebt? Dan zou je in feite ook bepaalde drops niet mogen verkopen, omdat het niet onder jouw categorie items valt.

Als Arthasloldk ervoor kiest om zijn items voor een goedkope prijs op AH te zetten dan zal ik zijn items zeker kopen en weer relisten, niets mis mee. En als ik items voor een goedkope materialprice in kan kopen en daardoor iemand zwaar kan undercutten en toch winst maak, waarom niet? Het zijn slechts virtuele waardes, het maakt niet uit hoeveel je voor item X vraagt.

Is het oké om andere mensen te benadelen met het monopoliseren van het AH?

- Ik zie niet in waarom niet. Als ik ervoor kies om items voor goedkoop op het AH te zetten zal mijn item sneller verkocht worden, en is de koper blij. Natuurlijk zijn er mensen die daardoor met hun items op het AH blijven zitten, maar dat is hun probleem/fout. Zij hadden een betere inschatting moeten maken (bijvoorbeeld door niet 100x een glyph te craften die niet voor 10g verkoopt) of het AH beter in de gaten moeten houden om een reële prijs te vinden. Het constant undercutten kan ik wel als een probleem zien, undercut dan gewoon met een groter bedrag en kijk of de 24/7 campers daar nog steeds mee ingaan, mits je er zelf nog winst mee maakt.

Ik denk ook dat je winst door proffessions te hoog waardeert, er zijn zat andere manieren op gold te verdienen. Als het je nou eenmaal niet lukt door (oneerlijke?) concurrentie, dan is het misschien een idee te stoppen met craften. Zelf craft ik ook bepaalde items niet als de AH-prijs hoger/even hoog is als de mats-prijs, of te verwaarlozen is.

Het cutten van stacks en bijv. 100 arrows voor de prijs van 1000 te verkopen is goed. De buyer had beter moeten opletten, hij leert hiervan en zal misschien wel gaan proberen om zelf het AH als tool te gebruiken.

Tevens zijn er ook zat verhalen van "monopolisten" die zelf per ongeluk 10k voor een waardeloos item uitgeven omdat hun addon het verpestte. Dat gebeurt ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mooi voorbeeld zijn nu die armor dingen op je legs, zag ze gister onder de 195g duiken, kostprijs als je alle mats koopt zit je over de 210g. Ik doe vaak randoms waar ik behoorlijk wat kan skinnen, dus mijn heavy borean leathers heb (10x voor 1 arctic fur) en nerubian chitin heb ik ooit voor 1g per stack gekocht.

Maar toch flink gezeur in /2, dat 'chinese farmers' de prijzen zo belachelijk laag maken, terwijl mijn kostprijs (goed, tijd niet uitgedrukt in gold) zo bizar laag is, dat ik zelfs voor 100g kan gaan verkopen.

lol @ wowhead, massive banner van LotrO onderin beeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 22:56

FunkyTrip

Funky vidi vici!

tsjiller schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:54:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/november/gamon.jpg

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Hmz, klinkt als of koe koe sloopt ...

BBQ :yay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SexyjustSexy schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:34:
[...]

Aangezien dit klopt zou ik dat ook doen.
Verder ben ik heel vaak alleen maar blood boil aan het spammen in heroics of ICC trash. Werkt prima en je heb haast geen down time, zo nu en dan death strike en rune strike op random target and all is fine. Dat is gewoon basic aoe tanking voor een dk. Zo dat moest er ff uit :p

En Rakkerzero, Bedankt voor die lijntje code voor dat downloaden, that will be cool :D
Ik ben net begonnen met tanken dus ik zoek nog naar de beste rotations. De rotation die ik gaf komt van een website, vandaar dat ik het gevoel had dat deze niet verkeerd zou zijn. Dus bedankt voor de tips, ik zal het vanavond eens proberen. Op zich gaat aggro houden goed, totdat ik geen AOE aanvallen meer heb en in sommige gevallen zelfs al mijn aanvallen op cooldown zitten. Dat is natuurlijk ook weer een kwestie van oefenen....lastig als je geen geduld hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[EDITJE: WARNING Incomming wall of Text :P]

Maarja hele hoop gehoord en gezien van wat komen gaat maar de vraag der vragen voor mij blijft onbeantwoord:

Waar blijven Turalyon en Alleria???!

Ze hebben GEEN willekeurig portaal gepakt aan het eind van het boek&game Beyond the dark portal want ze doken dezelfde in als Khadgar(heb het boek er 3 keer op nageslagen)..

zou wel leuk zijn..Turalyon komt weer op de Paylist vd Alliance te staan en merkt dat niet Lordearon maar stormwind de laatste dominante natie vd mensen is geworden,ziet dat het kleine prinsje Varian een grote kerel is geworden,ziet zijn zoon weer in Honor Hold etc tec

Alleria wordt nog leuker..komt er achter dat een goede vriend en ranger captain van haar nu met de horde heult (baas vd belfs),dat er een soort van wapenstilstand is met de horde ..(ze haat ze echt enorm)

en als kers op de ijs haar zus die een banshee is geworden :S

die nemen na de koffie gelijk de eerste de beste portal terug haha

en dan nog even over Khadgar!gaat die nog een grote rol spelen? hij heeft namelijk in warcraft 2 beyond the dark portal Deathwing toegetakeld ..meest simpele spreuken hadden geen effect op de aspect of death maar toen ie een simpele spreuk gebruikte trok ie wat metalen platen uit deatwing en begon ie magma te lekken en nam ie de bene...ehh vleugels en ging ie into hiding tot aan nu..hij bedreigde in het boek khadgar op een zeer persoonlijke manier...wordt vervolgt???

[EDITJE] : aangezien iedereen druk aan het wowen of CoD aan het spelen is doe ik er nog maar een kort dagboekje aan vast alvorens ik iedereen een fijn weekend wens :)

Gisteren nog eventjes MGT en Sethekk gedaan voor de mount/vanity pet/orb of the sindor..maar geen drops,Proto drake ei gaat zondag pas weer open maar vanavond of morgen mag ik wel weer een Thekal runnetje doen voor de ZG tiger (lief tijgertje volg de kleine raptortjes plzzzz ander sterf je uit!)

daarna maar weer de Bg's ingedoken en besloten om maar eens wat honor uit te gaan geven omdat ik alweer aan de cap zit,gelijk alles uitgegeven voor de laatste dagen voor cata haha maarja ik pvp toch alleen maar naast het gesolo dus heb een goede inkomenende honor flow..

gisteren toen ik mijn rondje scholazar deed om wat hordies te jagen en saronite te minen heb ik nog een zeer interesant gevecht gehad met een Tauren Druid wat maar liefst 35 minuten duurde!! na mijn inleidende begroeting en een /salute (charge ze nooit in de rug want dat vind ik niet eervol) kreeg ik tot mijn verbazing een salute terug..we gaven elkaar een paar seconden om tot ons zelf te komen alvorens onze wapens elkaar kruisde en het gevecht begon,een bijzonder gevecht want toen ik hem bijna had besloot ik hem te laten gaan want zijn vechtstijl beviel me wel..deze jongen wist waarmee hij bezig was en ging niet volledig het gevecht in met alles wat hij had..net alsof hij zich inhield,ik liet hem netjes zijn food nemen en het gevecht ging weer verder en verder zonder dat echt 1 van ons duidelijk de overhand meer kreeg..

toen gebeurde het! ik werd vanachter gedeathgripped door een lvl 76 DK en nadat ik een /no deed en die tauren hem via de /s nog wat probeerde duidelijk te maken bleef hij mij aanvallen en besloot ik terug te vechten,na hem wat tikken te hebben gegeven was mijn holy power gestacked op zn max en gebruikte ik mijn Shield of the Rightenoussnes een 17k crit en hij was dood..flagje of ownership in zn corpse en ik draaide mij weer naar de tauren die geduldig op mij aan het wachten was..we gingen weer verder

op een gegeven moment lande er nog 3 hordies en de tauren begon weer druk te praten in /s maar ze bleven staan kijken en begonnen ons zelfs aan te moedigen,na het laatste kwartier druk gevochten te hebben besloten we na een /bow en /salute dat we elkaars gelijke waren en het makkelijk nog wel 3 kwartier zou duren voordat iemand van ons neer zou gaan..nog even afscheid genomen en hopelijk kruisen onze paden elkaar nog velen malen want zelden ben ik met een hordie in gevecht getreden die over zoveel Eer en kunde beschikte,laat staan dat ik het op zou geven zonder dat 1 van ons het met zijn leven moest bekopen _/-\o_

daarna nog een duel challenge gehad van een mede paladin in de guild en volgens onze traditie mag degene die wordt uitgedaagd de plaats van het duel bepalen als hij de uitdaging accepteerd.
normaal wipel ik altijd de uitnodigingen voor een duel af omdat mijn code van eer dit niet toestaan maar deze jongen heeft mijn in de jaren dat ik hem ken nog nooit om zoiets dergelijks gevraagd en de guild altijd goed gediend dus besloot ik om zijn verzoek te accepteren en koos ik als locatie het mijnen veld in storm peaks,s
hij wilde een duel met mij om te kijken hoe hij het beste zijn talent points kon indelen en of retribution nog steeds te spec is die hij het fijnst vind spelen...eindigde uiteraard met een enorme klapper en een soort van flipperkast showtje waarbij hij het halve mijnenveld doorging (sorry healde hem nog dus kon ie verder door het mijnenveld haha) en uiteindelijk er nog een achievement voor kreeg ook haha allebij dus blij,hij met zn achievement en ik met de overwinning:P

man wat is het toch leuk op een PvP realm..echt spijt dat ik daar niet eerder heen ben gegaan..

nu vooral druk bezig met het farmen zieltjes om aan die 100.000e kill te komen :D zit al op 96k inmiddels! :9~

Fijn Weekend allemaal en veel Succes met het downen van de PvE content,het farmen van Mounts,mini pets etc en niet te vergeten heel veel succes op de verschillende Battlegrounds die WoW rijk is en natuurlijk wel allemaal je schoen zetten van het weekend haha :P mischien valt er wel een ZG -tiger in :P

The enemies of the Alliance fear many things.
They fear discovery, defeat, despair and death.
Yet there is one thing they fear above all others.
They fear the wrath of the Stormwind Crusaders!

Afbeeldingslocatie: http://www.baelgun.us/Portals/0/Demotivators/PvE-Carebear.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Leuke waarschuwing :P

Anyways had net een leuk PvP momentje in Grizzly Hills bij die houthakkers.

Priest vs Deathknight

Hij had me al een keertje gekilled toen is van een dakje af kwam. De keer daarop had ik em goed te pakken. Nu kwam hij aanvliegen. Ik flikker al mijn dots er op. Hij natuurlijk een deathgrip bij de landing. Hup scream erop en daar liep ie mooi met al z'n dots. Tikt lekker weg, en op een gegeven moment nog een 2 of 3 sec stun kunnen doen, terwijl ik em loop te kiten. Hij hangt zo rond de 4k en ik ben inmiddels dood (heb maar 15k health he). Loopt ie weg en zie em dood neer vallen vanwege de dots die er nog op zaten. :P

Altijd leuk momentje.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:17:
Leuke waarschuwing :P

Anyways had net een leuk PvP momentje in Grizzly Hills bij die houthakkers.

Priest vs Deathknight

Hij had me al een keertje gekilled toen is van een dakje af kwam. De keer daarop had ik em goed te pakken. Nu kwam hij aanvliegen. Ik flikker al mijn dots er op. Hij natuurlijk een deathgrip bij de landing. Hup scream erop en daar liep ie mooi met al z'n dots. Tikt lekker weg, en op een gegeven moment nog een 2 of 3 sec stun kunnen doen, terwijl ik em loop te kiten. Hij hangt zo rond de 4k en ik ben inmiddels dood (heb maar 15k health he). Loopt ie weg en zie em dood neer vallen vanwege de dots die er nog op zaten. :P

Altijd leuk momentje.
haha ja das altijd leuk haha..priests vind ik trouwens wel steeds vervelender worden in pvp..zitten inmiddels al hoger in de prio list dan mages bij mij,gelijk op de 2e plaats vd kill list na de healers ofc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 08:45
Haha super Viva, mooi verhaal!

Ik zelf ben sinds een weekje in de guild van viva en ben nu bezig met mijn paladin een beetje te levelen. Ondanks mijn voornemen om zo laag mogelijk level te blijven totdat cataclysm komt toch vandaag level 20 gehaald. Heb alleen maar dungeons gedaan en VanCleef heeft vaak mijn zwaard van dichtbij gezien. Zit ondertussen wel al goed in het gear wat altijd wel leuk is.

Mijn plan is nu om naar de barrens te rijden om 2 zaken. Ik ga wat vissen daar en ook mijn eerst world pvp opzoeken op deze server. Hopelijk kan ik een paar leuke gevechtjes doen maar ik vermoed dat ik vooral veel moet corpsrunnen. Maar we zien wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:27
Paterpor schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:32:
Haha super Viva, mooi verhaal!

Ik zelf ben sinds een weekje in de guild van viva en ben nu bezig met mijn paladin een beetje te levelen. Ondanks mijn voornemen om zo laag mogelijk level te blijven totdat cataclysm komt toch vandaag level 20 gehaald. Heb alleen maar dungeons gedaan en VanCleef heeft vaak mijn zwaard van dichtbij gezien. Zit ondertussen wel al goed in het gear wat altijd wel leuk is.

Mijn plan is nu om naar de barrens te rijden om 2 zaken. Ik ga wat vissen daar en ook mijn eerst world pvp opzoeken op deze server. Hopelijk kan ik een paar leuke gevechtjes doen maar ik vermoed dat ik vooral veel moet corpsrunnen. Maar we zien wel!
Ben jij nou die Paladin met zoveel gold, een bankalt en al 16 slots bags op je Paly?
Hoihoi dan, ik ben die rot Rogue; Madiwodo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 13-10 08:45
GoTCoast schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:36:
[...]

Ben jij nou die Paladin met zoveel gold, een bankalt en al 16 slots bags op je Paly?
haha ja dat ben ik, maar zoveel gold is niet moeilijk voor te halen hoor. Beetje copper minen en je bent er zo. Ze verkopen namelijk 10g/stack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:26:
[...]

haha ja das altijd leuk haha..priests vind ik trouwens wel steeds vervelender worden in pvp..zitten inmiddels al hoger in de prio list dan mages bij mij,gelijk op de 2e plaats vd kill list na de healers ofc :P
50000 Honorable Kills
Get 50000 honorable kills.

38897 / 50000

Ik heb er nog wat te gaan :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 15:49
Klinkt leuk die auction house tip, maar zo heb ik het eigenlijk ook met gems gedaan. Ik heb zelf op chars mining/jewelcrafing/alchemy etc. maxxed, voor slechts een paar gold kan ik meta-gems transmuten. Zelfs als ik de mats voor meta-gems via de AH zou kopen, zou het mij uiteindelijk door de procs van alchemy (ong. 10% extra gems) zelfs niet eens geld kosten om deze gems te maken, omdat ze uiteindelijk op de AH veel meer dan 10 keer zoveel opleveren dan dat het heeft gekost. Ook gems via honor kopen, of in grote getalen uit de trade chat overkopen en deze cutten in de meest gewilde variant.

Zelf zeg je daarbij dat het undercutten zaak is van de 'kleinere' spelers, maar zelf heb je daar natuurlijk ook enorm veel last van als je zelf ook niet actief bezig bent met undercutten. Je kan heel goed voor duizenden gold investeren, maar hoe kan jij al die glyphs dan kwijt raken, als je vaak binnen enkele minuten op al je items al undercut bent. Of je hebt heel veel geluk met je realm waar dat niet gebeurt, of je moet zelf ook actief reposten om veel geld te verdienen. Tijdens 4.0.1 heb ik ook gewoon de hele avond op mijn bank char gehangen om telkens maar de blijven scannen en undercutten en zo enorm veel gems te kunnen verkopen. Daarbij kwam ook nog eens dat ze niet voor 100g verkocht werden, maar zelfs opeens voor meer dan 200-250 gold.

Nu doe ik het tegenwoordig wat rustiger en probeer 2-3 keer per dag wel in te loggen 's morgens, 's middags, 's avonds voor het slapen, maar dan merk je ook gelijk hoe snel al je items undercut worden, en niet alleen door een handjevol andere actieve bankers, maar door veel en veel meer anderen die ook bezig zijn op de AH. Op die manier kan je nooit geld verdienen als je nooit de voordeligste aanbieder bent. Die truukjes van het craften kent iedereen wel, maar als je deze echt actief en snel wilt verkopen zul je veel meer tijd moeten stoppen in het reposten, op mijn realm in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
GoTCoast schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:36:
[...]

/wave ik lees nog steeds mee. :P @vivaladen, leuk om te lezen.

Voor de overige lezers: zijn er ook mensen die warrior protection pvp spelen? Ik dacht eigenlijk dat het niets zou zijn maar als ik dit zie denk ik dat wel zou kunnen/

[ Voor 26% gewijzigd door HawVer op 12-11-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ben atm bezig de Netherdrake te halen.
Een hoop gedoe, maar ben al op de helft.

Tevens ben ik in Sholazar Basin rep aan het farmen op Revered te raken met de Oracles.
Wellicht dat ik geluk heb met een mysterius ess en geeft het me een groene proto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik was ooit begonnen met de netherwing quest. kwam tot friendly . Toen een faction change gedaan van ally naar horde.

toen ging ik terug naar Netherwing ledge. Iedereen was rood en ik transformeerde niet meer in een orc....

ik kon toen de quest van die draak die daar vliegt oppakken

uiteindelijk resulteerde dat in dit :

Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/2757/netwingbuglol.jpg

exalted in 1 dag..

ik heb dus 2x die quest gedaan die je friendly maakt

Edit: de draak die je naar shat vlieg is ook bugged. hij vliegt extreme traag :z
ben nu al 10 min aan het vliegen,...

[ Voor 9% gewijzigd door HStyles op 13-11-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duurt trouwens altijd zo lang 10min, is Working as intended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:30:
Edit: de draak die je naar shat vlieg is ook bugged. hij vliegt extreme traag :z
ben nu al 10 min aan het vliegen,...
Jij vliegt tenminste nog; een guildie van me heeft een klein half uur gedaan over deze vlucht zwemmend door de lucht op swim speed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:32:
[...]

Jij vliegt tenminste nog; een guildie van me heeft een klein half oor gedaan over deze vlucht zwemmend door de lucht op swim speed!
Numlock aan en alt tabbe maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
HawVer schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:40:
[...]

/wave ik lees nog steeds mee. :P @vivaladen, leuk om te lezen.

Voor de overige lezers: zijn er ook mensen die warrior protection pvp spelen? Ik dacht eigenlijk dat het niets zou zijn maar als ik dit zie denk ik dat wel zou kunnen/

[video]
Wat me altijd opvalt aan deze filmpjes is dat er maar weinig tot geen 'echte' gevechten in zitten. Bijvoorbeeld zoals hetgeen viva hierboven beschrijft. Het enige wat men laat zien is de easy kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garagaholic schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:50:
[...]

Wat me altijd opvalt aan deze filmpjes is dat er maar weinig tot geen 'echte' gevechten in zitten. Bijvoorbeeld zoals hetgeen viva hierboven beschrijft. Het enige wat men laat zien is de easy kills :P
tis dat ik geen filmpje meer van die gene heb.

Maar ik had een PvP movie van iemand een mage, die dus PvP / Arena deed op 70 en dus makkelijk 3 mensen solo'de en dat zijn dus pally's met warriors en lock etc.

Die ook in ze naakie van 0rating naar 2000 rating ging, met dan alleen belt / boots etc.
en wel wat shit maar de meeste dingen niet.

Helaas heb ik die niet meer :<, maar dat was in mijn ogen gewoon ziek.
Gladiator priests in tbc mensen zien killen terwijl ze met ze 4e waren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:09:
[...]

tis dat ik geen filmpje meer van die gene heb.

Maar ik had een PvP movie van iemand een mage, die dus PvP / Arena deed op 70 en dus makkelijk 3 mensen solo'de en dat zijn dus pally's met warriors en lock etc.

Die ook in ze naakie van 0rating naar 2000 rating ging, met dan alleen belt / boots etc.
en wel wat shit maar de meeste dingen niet.

Helaas heb ik die niet meer :<, maar dat was in mijn ogen gewoon ziek.
Gladiator priests in tbc mensen zien killen terwijl ze met ze 4e waren etc.
MMR is the word my friend! gewoon veel verliezen en je MMR (match making value) omlaag werken,kom je vanzelf tegen de makkelijksten tegenstanders... in 2vs2 gewoon 2 andere gasten afgemaakt in mijn lvl 60 pvp setje :S mijn maatje weer pissed want we moesten eigelijk verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja MMR :P.

Maar toendertijd kon je gewoon je arena team leaven en een nieuwe maken en begon je weer op 0 dat was juist zo tof eraan.
Maar goed sinds WOTLK heb ik geen arena meer gedaan :).
Wel btw een priest op je server begonnen dus ik wishper je wel gauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:22:
Ja MMR :P.

Maar toendertijd kon je gewoon je arena team leaven en een nieuwe maken en begon je weer op 0 dat was juist zo tof eraan.
Maar goed sinds WOTLK heb ik geen arena meer gedaan :).
Wel btw een priest op je server begonnen dus ik wishper je wel gauw
nee ik ook niet meer,alleen wat van die LoL teams om die Relentless set toen wat sneller binnen te halen :P
maar wat een eer man! welkom op Auchindoun alvast! dat het er toch nog van mocht komen :) ga zo gauw even inloggen dan maar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:18:
[...]

nee ik ook niet meer,alleen wat van die LoL teams om die Relentless set toen wat sneller binnen te halen :P
maar wat een eer man! welkom op Auchindoun alvast! dat het er toch nog van mocht komen :) ga zo gauw even inloggen dan maar haha
Zaterdag overdag = werkdag :P dus ik kom vanavond / vanacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:30:
[...]

Zaterdag overdag = werkdag :P dus ik kom vanavond / vanacht
ahh ok nou ik heb het geregeld hoor,vrouwtje gaat vanavond lekker stappen met de vriendinnen dus heb ik weer wat ouderwetse kwality time met wow hehe dus ik ga je ehh binnen zien komen dan :D
beetje net de intocht van sinterklaas maar dan met Mekky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 08:28
Ik heb, zoals eerder vermeld, een priest over genomen, denk het healen redelijk onder de knie te hebben al zal er wel meer zijn hoor wat ik nog moet leren.

Ik zit op Frostmane, dus als er iemand nog een leuke guild daar weet laat het me weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Dice schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:56:
[...]

:?

Gisteren Cat digitaal gekocht maar predownloaden ho maar 8)7

En wat moet hij na patch 4.0.1 nou nog extra downloaden eigenlijk ?
Heb je al iets gevonden?
Ik heb dat ding ook Digitaal gekocht maar ik heb nog geen download gezien.... of hij is al klaar ? geen idee waar ik dat kan zien.
De downloader zegt nothing to download.
Het filetje in de WTF folder geeft wel Account type CT ( heb ik zelf niet aangepast )

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaceNL schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:44:
Ik heb, zoals eerder vermeld, een priest over genomen, denk het healen redelijk onder de knie te hebben al zal er wel meer zijn hoor wat ik nog moet leren.

Ik zit op Frostmane, dus als er iemand nog een leuke guild daar weet laat het me weten.
Met de rated Bg's in zicht kunnen we altijd wel een Priest gebruiken maarja zitten op Auchindoun-PvP :(
Ennuh in PvP werkt het healen iets anders en kan je het de Tank natuurlijk niet verwijten dat ie geen arrgo heeft en je klappen ontvangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biggydeen2 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:15:
[...]

Heb je al iets gevonden?
Ik heb dat ding ook Digitaal gekocht maar ik heb nog geen download gezien.... of hij is al klaar ? geen idee waar ik dat kan zien.
Het filetje in de WTF folder geeft wel Account type CT ( heb ik zelf niet aangepast )

Iemand enig idee?
de mijne begon na het eerste keer inloggen wel iets van 360MB binnen te halen.
Heb je het downloaden tijdens het spelen aanstaan in de settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Weet je wat mij vet lijkt. Een mmo ala wow die je kunt besturen met een controller ala de sony move. Zie einde zwaard gevechten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay Halion 10 Heroic plat voor Cataclysm.

Nog 1 boss niet gedaan op 10 man heroic: LK. Zowel in vanilla als TBC niet zo ver gekomen. Was server nr 4 (alliance nr 3), ik dacht dat wel meer mensen dat al gedaan zouden hebben op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:45:
Yay Halion 10 Heroic plat voor Cataclysm.

Nog 1 boss niet gedaan op 10 man heroic: LK. Zowel in vanilla als TBC niet zo ver gekomen. Was server nr 4 (alliance nr 3), ik dacht dat wel meer mensen dat al gedaan zouden hebben op de server.
Gratz man! btw Mektheb waar blijf je? ik ben nu dronken Bg's aan het runnen en dat gaat me niet zo goed af haha was op mn gemak een beetje door stormwind aan het wandelen met mn zatte kop en toen ineen popte de bg queue/enter op en begon iederen allemaal dingen tegen me te roepen...wat bleek??

was vergeten mijn lvl 60 pvp setje uit te doen hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:37:
[...]

Gratz man! btw Mektheb waar blijf je? ik ben nu dronken Bg's aan het runnen en dat gaat me niet zo goed af haha was op mn gemak een beetje door stormwind aan het wandelen met mn zatte kop en toen ineen popte de bg queue/enter op en begon iederen allemaal dingen tegen me te roepen...wat bleek??

was vergeten mijn lvl 60 pvp setje uit te doen hahahaha
Update Algalon gedaan, en champion of the ulduar title proberen te halen alleen mimi ging niet goed dus die moet ik next week.

Dus :< ben even aant investeren in me main :P.
Maar ik moet even een credit card hebben dan transfer ik me 80 priest naar je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
biggydeen2 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:15:
[...]

Heb je al iets gevonden?

Iemand enig idee?
Bij mij haalde hij ongeveer 700 MB binnen (playable na ongeveer 360MB), maar na het spelen van de game was het accounttype weer op "LK" gezet :( Kennelijk wordt dat gecheckt en netjes terug gezet. Ik heb hem overigens niet digitaal gekocht.

Toen ik na het spelen de setting weer handmatig op "CT" had gezet moest hij een groot deel van het al gedownloade spul opnieuw ophalen (ongeveer 120MB). Ik denk dat ik hem nu maar op LK laat staan, en op CT zet vlak voor Cataclysm uit komt en dan na het downloaden gewoon niet meer spelen. Ik zit hier op een 3G dongel (5GB datalimiet / maand) dus steeds hetzelfde downloaden is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok net ff naar mij WTF file gekeken en de mijne staat wel op CT.
quote: WTF file
SET accountType "CT"
SET baseTorrentBytes "52550016"
SET configURL "http://ak.worldofwarcraft.com.edgesuite.net/wow-pod-retail/EU/config_recommended_eu_1.xml"
SET downloadCompleted "1"
SET mfilHash "A82BCB5A58D9D40D1E176EA9C2"
SET patchApplicationCompleted "1"
SET recommended "5"
SET required "1"
SET requiredCompleted "1"
SET torrentHash "39F8BD167C1F4301140F892D17"
SET uploadMax "0"
SET useSpeedTest "0"
SET userspeed "0"
dus zal wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dice schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:56:
[...]

:?

Gisteren Cat digitaal gekocht maar predownloaden ho maar 8)7

En wat moet hij na patch 4.0.1 nou nog extra downloaden eigenlijk ?
je moet even wachten na het kopen, het duurde bij mij iets van 30 minuten voordat de order complete was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:07
Ik ben april/mei gestopt met actief raiden, maar door het bagger weer ben ik de afgelopen week weer eens langer online geweest dan normaal. (het enige wat ik nog deed was gems transmutes en een maal per week alles naar de AH)

Het plan tot Cata is om een paar irritante openstaande archievements te halen, namelijk master of wintergrasp, glory of icc / ulduar en algalon + Anub heroic

Het meeste hiervan schijnt nowadays gewoon pugable te zijn, ben benieuwd of ik
deze targets kan halen in mijn tijdelijk beperkte speeltijd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
TLRnZ schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:14:
Ik ben april/mei gestopt met actief raiden, maar door het bagger weer ben ik de afgelopen week weer eens langer online geweest dan normaal. (het enige wat ik nog deed was gems transmutes en een maal per week alles naar de AH)

Het plan tot Cata is om een paar irritante openstaande archievements te halen, namelijk master of wintergrasp, glory of icc / ulduar en algalon + Anub heroic

Het meeste hiervan schijnt nowadays gewoon pugable te zijn, ben benieuwd of ik
deze targets kan halen in mijn tijdelijk beperkte speeltijd
Ik weet niet op welke server je zit maar op mijn server zijn deze achieves zeker niet pugable. Je moet echt wel mensen kennen wil je deze kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKorsten
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02-2021
Jongens (en eventueel meiden),

Ik heb een vraag. heeft iemand van jullie toevallig de mogelijkheid om aan een DJ-Matic software te komen.
Ik zou dit programma willen hebben en heb al een tijd gezocht maar ik krijg het niet gevonden.
Zou een van jullie mij hiermee kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
JKorsten schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:25:
Jongens (en eventueel meiden),

Ik heb een vraag. heeft iemand van jullie toevallig de mogelijkheid om aan een DJ-Matic software te komen.
Ik zou dit programma willen hebben en heb al een tijd gezocht maar ik krijg het niet gevonden.
Zou een van jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ehhh in wat voor context past dit in WoW topic? :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKorsten
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02-2021
Ja niet, maar ik denk dat een van mijn Wow vrienden mij wel zou kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

JKorsten schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:38:
Ja niet, maar ik denk dat een van mijn Wow vrienden mij wel zou kunnen helpen
Juist, niet bepaald de bedoeling he? ;)
Je kan hem sowieso gewoon kopen via de website van de fabrikant, die site is niet moeilijk te vinden he.

Ik heb nu al 2 maanden amper gespeeld, ben wel aan cata toe.

Moet eigenlijk nog mijn druids herbing+skinning levelen voor cata, ga eerste weken alleen maar grinden. MONEY!

[ Voor 12% gewijzigd door Osxy op 14-11-2010 15:43 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57
Ik heb een lange tijd geen WoW meer gedaan, maar heb met Cataclysm in het vooruitzicht mijn account maar weer eens actief gemaakt.

Ik had nog een 72 Warlock, en die heb ik verhuist naar Doomhammer. Alleen er is veel veranderd in de tijd dat ik niet meer gespeeld heb.

Al mijn talents zijn gereset en er zijn een aantal spells bijgekomen etc...

Nu heb ik al mijn actionbars leeg gehaald en wil ik opnieuw beginnen, alleen wil ik jullie om wat hulp vragen.
Kunnen jullie mij vertellen wat een beetje een basis must-have actionbar indeling is? Ik heb twee talent builds, Destruction en Affliction.

Ik doel dan op basis rotaties en dergelijke. Heb verschillende sites doorgelopen, maar die komen alleen maar met Raid rotaties aanzetten.

Ik kan zelf wel wat gaan raden, maar ik heb het liefst een zo effectief mogelijke indeling. Want er zullen vast veel dingen veranderd zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Saeverix op 14-11-2010 16:07 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:07
Bartske schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:11:
[...]

Ik weet niet op welke server je zit maar op mijn server zijn deze achieves zeker niet pugable. Je moet echt wel mensen kennen wil je deze kunnen halen.
Op turalyon, van de meeste mis ik 2-3 delen dus dat is wel te doen. De algalon / anub hc kills moeten wel te puggen zijn op 10m, 25m is idd een ander verhaal

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TLRnZ schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:39:
[...]

Op turalyon, van de meeste mis ik 2-3 delen dus dat is wel te doen. De algalon / anub hc kills moeten wel te puggen zijn op 10m, 25m is idd een ander verhaal
Algalon vast wel ja, dat kun je gewoon outgearen. Anub puggen is een ander verhaal. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Ach wij gingen 8/10 guildies toch nog best hard onderuit op Alganon 10m. :)

Maar op zich zijn de 10/25m van Uld HM op alliance kant van Turalyon goed te doen. Gisteren nog een stuk of 7 gehaald volgens mij. En eergister of zo bijna alles op 10m, behalve Yogg en Razor.

Heb TotGC nog niet gedaan en heb daar geen ervaringen mee.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op zondag 14 november 2010 @ 17:43:
[...]

Algalon vast wel ja, dat kun je gewoon outgearen. Anub puggen is een ander verhaal. ;)
Anub op 10man is ook niet veel bijzonders op togc.

De hele kiting phase kan je skippen door gewoon keihard te zerge en dan ben je al in 15% range voor de laatste phases, doe het nu elke week zo'n beetje dus ook echt outgeared.

als je dps hebt met 15k dps en dat met 3/4 mensen hak je er echt zo doorheen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 14-11-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:43:
[...]

Anub op 10man is ook niet veel bijzonders op togc.

De hele kiting phase kan je skippen door gewoon keihard te zerge en dan ben je al in 15% range voor de laatste phases, doe het nu elke week zo'n beetje dus ook echt outgeared.

als je dps hebt met 15k dps en dat met 3/4 mensen hak je er echt zo doorheen.
Het probleem zit hem vooral in de healers hoor. Ik vertrouw een pug healer niet genoeg om te denken dat hij mensen op 10-15% health weet te houden.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:50:
[...]

Het probleem zit hem vooral in de healers hoor. Ik vertrouw een pug healer niet genoeg om te denken dat hij mensen op 10-15% health weet te houden.
Ja dat is ook wel zo.

Maar moet zeggen mijn "pug ervaring" waarmee ik all die dingen genoemt heb gehaald bestaat uit.
5 guilds en die allemaal in de top 8 horen van de server.
Dus of je het dan "pug" moet noemen >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 15:49
Anub is net zo makkelijk te outgearen als Algalon. Op 10-man stelt de derde phase ook geen hol voor, zelfs als je een healer hebt die het niet snapt. Je hebt hem al in de laatste phase voordat hij ook maar één kaar is geburrowed, daarna gewoon doornuken en de de adds negeren en klaar is kees. De healing op de boss redt het sowieso nooit ten opzichte van de huidige DPS. Vorige week hebben we het geprobeerd met onze i226 en daarmee hadden ze ook slechts 1 burrow phase. Helaas ging toen de tank iets te snel dood, dus deze week gaan we het weer proberen maar dan met de tanks in met volle T9 en i245 gear, en de healers en DPS ook met verbeterde gear. Stelt allemaal niet zo veel voor.

ToGC10 heb ik trouwens zo'n 12-13 weken achter elkaar gepugd voor de mount, nooit problemen gehad met healers oid die het niet snapten. Véél makkelijker te puggen dan Algalon is mijn ervaring.

[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 14-11-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 18:20

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik ga vanavond met een aantal guildies 10-man Ulduar doen! Heb in de tijd dat Ulduar uit kwam nog één week geraid en daarna niets meer, dus ik mis zo'n beetje alle achievements daar ;( En aangezien ik nogal een hoer ben (betreffende achievements) heb ik er zeker zin in! Proto drake, here I cum! :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Eindelijk staat wij met ons guild voor LK.... heeft ons lang tijd gekost. Alleen is het raiden bij ons sinds 4.0.1 verplaatst naar de vrijdag en zondag avonden, grrrrr dat zijn nou net de avonden die ik vanwege real life niet kan. Baal hier enorm van. Heb voor volgende week toch maar me gesigned, omdat ik 'm toch echt wel wil zien.

Verder dit weekend weer mijn lock opgepakt, moet wel weer even wennen, maar speelt wel enorm leuk. Wil nu in ieder geval proberen voor Cata mijn lock al op level 60 te hebben, ze is nu level 45 dus nog veel te doen.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thorval schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:51:
Eindelijk staat wij met ons guild voor LK.... heeft ons lang tijd gekost. Alleen is het raiden bij ons sinds 4.0.1 verplaatst naar de vrijdag en zondag avonden, grrrrr dat zijn nou net de avonden die ik vanwege real life niet kan. Baal hier enorm van. Heb voor volgende week toch maar me gesigned, omdat ik 'm toch echt wel wil zien.

Verder dit weekend weer mijn lock opgepakt, moet wel weer even wennen, maar speelt wel enorm leuk. Wil nu in ieder geval proberen voor Cata mijn lock al op level 60 te hebben, ze is nu level 45 dus nog veel te doen.
Ik had het al gelezen op de <Dutch Twilight> Hyves! Gratz mannen en dames van DT!
wel klote dat de raid dagen een beetje ongunstig voor je uitvallen,hoestie verder daar op anachronos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:29
lekker wiekend achter de rug! paar achieves weten binnen te halen op mn dk.

eerste keer icc gedaan. (25 normal) tot 6/12 gekomen. toen was het alweer iets van 11 uur (half 9 begonne). best netjes vindt ik vooral omdat ik genene fuckup heb gemaakt :P

zondag ff dungeons farme. totaal in 1 dag 1100 jp binnen wete te hale. t10 helm gekocht. en laat ik nouw net in icc die mark hebben gewonne. hoppa eerste 264 gear stuk :D

daarna nog weekly en onyxia ging ook lekke rmakkelijk neer.

al om al lekker wiekendje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ach. De LK neer krijgen, dat heb ik opgegeven. De afgelopen 2 weken hebben we 2x kunnen verlengen omdat we Sindy neer kregen op de woensdag. We hadden dus 13 dagen om de LK neer te krijgen. Bijna elke dag een raid (behalve de donderdag). In 13 dagen in totaal 4 uur op LK gezeten. Waarom? Omdat we bijna elke dag op iemand moesten wachten die te laat was vanwege haar kind dat niet wilde slapen, met als klap op de vuurpijl op zondag om 18:00 beginnen en pas om 21:30 aan komen kakken en dan raar vinden dat mensen pissig zijn. Helaas is het een healer en die zijn schaars op onze realm. Ik baal hier echt van. Gisterenavond was het weer zo laat. Gelukkig is ze zelf tot de conclusie gekomen dat het beter is om het raidteam te verlaten. Het grappige was dat niemand reageerde toen ze dat vertelde. Waarop madammeke gepikeerd was dat het niemand iets kon schelen dat ze weg ging. Lol
Were all past caring honey.
Nu op zoek naar een andere healer. Zal geen makkelijke opgave worden en we hebben nog maar 3 weken tot cata .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 15:41
Thorval schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:51:

Heel veel succes en laat even weten hoe het afloopt!
Wij waren ook net toe aan de Lich King maar de helft van de guild besloot toen naar Alliance te faction changen en sloten aan bij een hardcore raiding guild. Dus daar ging mijn kans om Arthas te zien.
Zowel aan horde als alliance kant staat raiden voor mij compleet stil en daar baal ik wel van. Beginnende raiding guilds komen nergens en raiding guilds die verder zijn recruiten niet of mijn class niet (paladin overschot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 16:04

Nibbz

Postmaster General

fenylalaline schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:04:
lekker wiekend achter de rug! paar achieves weten binnen te halen op mn dk.

eerste keer icc gedaan. (25 normal) tot 6/12 gekomen. toen was het alweer iets van 11 uur (half 9 begonne). best netjes vindt ik vooral omdat ik genene fuckup heb gemaakt :P

zondag ff dungeons farme. totaal in 1 dag 1100 jp binnen wete te hale. t10 helm gekocht. en laat ik nouw net in icc die mark hebben gewonne. hoppa eerste 264 gear stuk :D

daarna nog weekly en onyxia ging ook lekke rmakkelijk neer.

al om al lekker wiekendje.
Ik zou je JP punten gewoon opsparen tot aan cata, duurt niet meer zo heel erg lang (3 weken?). Als cata uit komt ( en je nog lvl 80 bent) , gelijk ff 2 blue gear items kopen voor je JP (als je 4K hebt, zou je 2 items daarvan kunnen halen). Die kun je dan nog niet aan, maar dan ben je je JP cap iig weer kwijt, en kan je tijdens het lvlen weer JP binnenhalen.

Als je dan 85 bent, heb je 4 blue lvl 85 gear items, (van goeie kwaliteit, je zou d'r al mee kunnen raiden denk ik)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:41:
[...]

Ik zou je JP punten gewoon opsparen tot aan cata, duurt niet meer zo heel erg lang (3 weken?). Als cata uit komt ( en je nog lvl 80 bent) , gelijk ff 2 blue gear items kopen voor je JP (als je 4K hebt, zou je 2 items daarvan kunnen halen). Die kun je dan nog niet aan, maar dan ben je je JP cap iig weer kwijt, en kan je tijdens het lvlen weer JP binnenhalen.

Als je dan 85 bent, heb je 4 blue lvl 85 gear items, (van goeie kwaliteit, je zou d'r al mee kunnen raiden denk ik)
ja ik geef ook geen HP meer uit voordat catalysm er is,kan ik lekker de cap van 4000 halen en als ik 85 ben dan is de cap weer hoger en kan ik weer gaan sparen en uitgeven haha niet dat die cap je veel opleverd,zal wel weer net genoeg zijn voor 1,5 set item..maarja dat houd het leuk anders ben je weer constant aan het PvPen zonder dat je iets met je currency kan..

vanavond weer tiger boss! leverde mij van het weekend weer niks op helaas,wel een spannend PvP avontuurtje gehad maar daar kom ik later op terug als ik er tijd voor heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 23:03
Nog een halve bar voor lvl 55, kan ik m'n eerste DK ever rollen :+
Gisterenavond had ik een dungeon groepje waar ik echt 5 runs achter elkaar mee heb gedaan, al m'n bags (20 slots) zaten stampvol greens, blues en andere handige items :D
Soms heb je zo'n groep die echt goed is 8)
Perfecte tank, perfecte healer en veel DPS *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Noxious schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:09:
Nog een halve bar voor lvl 55, kan ik m'n eerste DK ever rollen :+
Gisterenavond had ik een dungeon groepje waar ik echt 5 runs achter elkaar mee heb gedaan, al m'n bags (20 slots) zaten stampvol greens, blues en andere handige items :D
Soms heb je zo'n groep die echt goed is 8)
Perfecte tank, perfecte healer en veel DPS *O*
Gefeliciteerd! Probeer aub. geen Deathtard te worden! Dwz. geen death grip gebruiken in instances en geen blood presence gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
EnigmaNL schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:25:
[...]

Gefeliciteerd! Probeer aub. geen Deathtard te worden! Dwz. geen death grip gebruiken in instances en geen blood presence gebruiken!
Geen death grip gebruiken snap ik, maar geen blood presence snap ik even niet?
Blood is sinds 4.0.1 toch de tank tree geworden en blood presence is toch bedoeld voor tanking?

edit: ik ga er vanuit dat hij tank speelde :)
Als hij dps speelt heb je gelijk :P

[ Voor 9% gewijzigd door uashy op 15-11-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Ik vind dat DK's sowieso wel veel threat doen (met unholy aura) in instances. Maar ik merk ook wel grote verschillen. Het lijkt er (soms :P) sterk op dat slecht gegearde DK's (en soms ook warriors) juist méér threat doen dan hun beter gegearde collegae. Of dat komt doordat die beter gegearden meer in threat reduction speccen (Als dat uberhaupt mogelijk is, ik weet helemaal niets van DKs) of dat ze alleen maar single targets pakken bij aoe packs weet ik niet precies.

Laatst ook een fury warrior. Die deed dan wel 11k DPS, maar ook eenzelfde aan TPS... Da's toch niet bij te houden in dungeon blues?! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uashy schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:33:
[...]

Geen death grip gebruiken snap ik, maar geen blood presence snap ik even niet?
Blood is sinds 4.0.1 toch de tank tree geworden en blood presence is toch bedoeld voor tanking?

edit: ik ga er vanuit dat hij tank speelde :)
Als hij dps speelt heb je gelijk :P
Als je tank bent is deathgrip toch juist handig? Zelfs als DPS zijn er best situaties waar je even makkelijk een add van de healers af kan plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier nog ff het beloofde PvP Dagboekje van het weekend probeer hem een beetje kort te houden hoor :)

Nadat ik de tiger boss in ZG had gesloopt en weer mijn tijgertje niet had ontvangen besloot ik mijn Oracles eitje Open te gaan maken wat me "Cobra Hatchling nr 14" opleverde,die had ik naar een guildie gebracht die ergens in nortrend aan het lvlen was (veel persoonlijker dan mailen)

en toen ik via het flightpath terug naar scholazar aan het vliegen was zag ik ter hoogte van Dragonblight een Noodoproep in de General chat staan van die zone,ikke gauw uitgelogt en ingelogt zodat ik automatisch bij de 1e flightmaster zou stoppen ipv door te vliegen naar mijn eindbestemming en probeerde zo snel mogelijk te plaatste te zijn om contact op te nemen met mijn Alliance Broeders in Nood..

ik kreeg een invite en zag daar 3 dode soldaten van de alliance die naar hun zeggen al dik een uur werden gecorpse camped door 6 hordies :S na mijn verzoek tot informatie over de samenstelling van het gank groepje vertelde de zeer vriendelijke Gnome die erg blij was met mijn komst dat 4 van de 6 hordies tussen de lvl 70 en 75 waren en de andere 2 zouden lvl 80 zijn..

ik besloot te gaan helpen en zowiezo te gaan proberen om die lowbies neer te krijgen voordat de 2 level 80,s mij af konden maken,het was een eervolle zaak en dus was ik dan ook bereid om voor deze zaak te gaan sneuvelen,ik bleef eerst op grote hoogte om even te kijken wat ik tegenover mij zou krijgen en de 2 lvl 80's waren een DK en een Mage,de DK had zijn lvl 78 blue's nog aan want dat kon ik zien aan de Helm en Shoulders dus nadat ik de lowbies down had zou ik als eerste die mage moeten aanpakken want die was het gevaarlijkst naar mijn inzien..

ik gaf mijn Griffioen de sporen en dook recht naar beneden en vloog zo laag als ik kon en zo hard als ik kon en lande midden in de groep waar ik opende met mijn avenger's shield die als een gek critte! daarna gelijk mn hammer of righteousnes erop gevolgt door een consercration en toen was door een proc mn avenger's shield ook weer klaar voor gebruik en lagen de 1e drie hordies al dood neer,de laatste der lowbies was een warrior die al weg wou rennen maar al gauw werd ingehaald door mijn Hammer of Wrath die een 18k crit deed en hem meteen uitschakelde,zn lijk gleed nog een stuk door maar mijn ogen waren al gericht op de mage..

Die mage baalde ondertussen best wel erg dat ie geen frost spec had genomen aangezien ik lekker dicht bij hem bleef en hem trakteerde op een mooie silence van een avenger's shield gevolgt door wat klappen en een stun,toen gebruikte ik mijn lay on hands en was ik weer op de volle 53k HP en klaar voor ronde twee maar toen het bijna met hem gedaan was maar nog niet bijna genoeg voor mijn hammer of wrath blinkte ie weg en maakte de DK een fout die zijn maatje het leven koste..hij deathgripte mij naar hem toe en ook naar de mage toe die zijn kant op blinkte,ik wist nog net genoeg schade te doen om de mage onder de 20% te krijgen en na de HOW had ie nog maar een tikkie nodig van mijn Avenger's Shield die hem al wegrennend en blinkend in de rug Trof...

ik draaide me om naar de DK met een /Smile die al wist hoe laat het was en maakte kort werk van hem gevolgt door een Flag of Ownership! de 3 alliance lowbies waren dolgelukkig en bedankte,ik zei dat dat die niet hoefde omdat ik hun zou moeten bedanken voor de mooie fight die ze me aanboden,heb ze nog geholpen met de groupquests en boden me daarna nog wat goud aan wat ik afsloeg..ik had mijn prijs al gehad,een prachtig gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:43:
[...]
Als je tank bent is deathgrip toch juist handig? Zelfs als DPS zijn er best situaties waar je even makkelijk een add van de healers af kan plukken.
Daar is het voor bedoeld, om mobs waar je geen aggro op hebt terug te pakken.
Maar ik zie jammer genoeg meer dan genoeg mensen die het gebruiken in de opening, om te pullen.
Als opener is death and decay veel beter, geeft veel meer aggro :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 23:03
Tyvm voor de tips :) sowieso ga ik de DK niet als m'n main spelen voorlopig, meer om te kijken wat het is en wat ik er mee kan :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
uashy schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:47:
[...]

Maar ik zie jammer genoeg meer dan genoeg mensen die het gebruiken in de opening, om te pullen.
Ligt natuurlijk aan de situatie. Ik gebruikte deathgrip wel eens als opener op de castermob als de packs dicht op elkaar staan of je vertrouwt je groep niet omdat ze andere groepen (per ongeluk) pullen. Met een deathgrip weten ze gelijk wie ze moeten dps'en en de rest van het pack loopt wel in de death and decay. Maar tegenwoordig met de huidige stand van gears en hc's pull je toch 3 packs tegelijkertijd en heeft het geen zin.

Ik denk in Cata dat het weer een goede techniek is, zo kan je staande castermobs als eerste uit de groep halen en mogelijke aggro van andere packs vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
garagaholic schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:43:
Laatst ook een fury warrior. Die deed dan wel 11k DPS, maar ook eenzelfde aan TPS... Da's toch niet bij te houden in dungeon blues?! ^^
Dat is nogal wel een verschil ook. Voordeel is wel dat waarschijnlijk die 11k dps warrior geen tank nodig heb in dungeons (mits er een redelijke healer is). maar 11k dps warriors lopen over het algemeen rond in ICC epics, dat is niet te vergelijken met dungeon blues en dat zal je ook altijd afleggen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
uashy schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:47:
[...]

Death grip bouwt ook geen threat op. Het "taunt" de mob tijdelijk maar in die tijd moet je wel damage doen om de mob te behouden.

Overigens is het niet aan de DPS om een mob van de healer af te halen, dat is aan de tank. Een beetje healer kan zichzelf en de party ook best in leven houden als hij door 1 mob aangevallen wordt.

Wat ik zei doelde ik ook op DPS, niet op tanking. Ik ga er een beetje vanuit dat een beginnende DK niet gaat tanken. Blood Presence niet gebruiken tenzij je tankt, hetzelfde geldt voor Death Grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:29
Nibbz schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:41:
[...]

ik von de t10 helm van dk wel vet en die wou ik dus gewoon hebben :P verder jp opsparen. zit wel wat in aangezien je in cata meeste gear wel gelijk al kan vervangen. maarjah die helm was voor mij een must. nu begin ik wel met opsparen :P (als ik het niet kan laten om ze alsnog uit te geven :P)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.