Daarentegen zijn er een hoop mensen die de mats willen kopen tijdens het levelen van hun nieuwe Worgen / GoblinHawVer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:44:
[...]
Ik zou zeggen van niet, omdat minen met flying mounts makkelijker wordt. Verkopen dus.
Of mensen die van profession wisselen in Cata. Altijd slim om op dat soort momenten de AH vol te gooien. Behalve dan met meuk van de laatste uitbreiding (WotLK dus), alle meuk daarvan daalt behoorlijk in waarde...Dice schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:51:
[...]
Daarentegen zijn er een hoop mensen die de mats willen kopen tijdens het levelen van hun nieuwe Worgen / Goblin
Surfin' paradise!
Zie er op dit moment inderdaad een hoop die nu ineens switchen :yesSnappie88 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:30:
[...]
Of mensen die van profession wisselen in Cata. Altijd slim om op dat soort momenten de AH vol te gooien. Behalve dan met meuk van de laatste uitbreiding (WotLK dus), alle meuk daarvan daalt behoorlijk in waarde...
Het echte geld zit op dit moment in het high-end spul van de een-na-laatste uitbreiding en vanilla ... dus shards / cloth uit TBC.
Beetje aan het grinden geweest en een kleine 20 stacks runecloth op de AH gemikt ... dat was in een uurtje weg, net als de enchant mats...
Zelfde voor 20 stacks netherweave en de enchmeuk uit de Anzu runs
Op mijn server koop ik altijd alle runecloth stacks voor onder de 3g op en zet ze er op voor 5-6g. Verkoopt ook gegarandeerdDice schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:35:
[...]
Zie er op dit moment inderdaad een hoop die nu ineens switchen :yes
Het echte geld zit op dit moment in het high-end spul van de een-na-laatste uitbreiding en vanilla ... dus shards / cloth uit TBC.
Beetje aan het grinden geweest en een kleine 20 stacks runecloth op de AH gemikt ... dat was in een uurtje weg, net als de enchant mats...
Zelfde voor 20 stacks netherweave en de enchmeuk uit de Anzu runs
Na 2avonden echt serieus oefenen op Halion HC was het gister zo ver.
YouTube: Pure Take on Ruby Sanctum Heroic 25 Man
Server 2nd
Geinig is dat een uurtje naar onze kill de deense guild van de server hem ook plat kreeg , alleen hebben hun er dik 1.5maand op gewiped volgens WoL
Schijnt ook dat ze 4 kleine adds kregen i.p.v de 8 die je hoort te krijgen (known bug)
Maar goed we hebben alles nu down , kom maar op cataclysm
Server 2nd
Geinig is dat een uurtje naar onze kill de deense guild van de server hem ook plat kreeg , alleen hebben hun er dik 1.5maand op gewiped volgens WoL
Schijnt ook dat ze 4 kleine adds kregen i.p.v de 8 die je hoort te krijgen (known bug)
Wij hebben weer 4 uurtjes zitten wipen op LK
Sindra ging steeds fout maar met van DPS vervanging uiteindelijk met 3 man de laatste 400k HP weggemept en we konden richting LK.
Initieel ging disease mis, te snel dispellen. Daarna was het nonstop de enrage spirits, toen weer de valkyr en daarna enkel valkyr icm defile. Beste was gok ik 48%.
Initieel ging disease mis, te snel dispellen. Daarna was het nonstop de enrage spirits, toen weer de valkyr en daarna enkel valkyr icm defile. Beste was gok ik 48%.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ligt het aan mij of is het nu een beetje dood hier omdat CoD uit is?
Nee, we zijn gewoon hard aan het werk
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Geen idee ik speel geen CoD hou niet zo van die hersenloze shootersRoshnak schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:24:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteravond /logout heb gedaan om CoD te gaan halen. En ben niet van plan deze week nog in te loggen..Roshnak schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:24:
Misschien komt het omdat iedereen even kleine pauze inlast tot Cataclysm / 4.0.3a voor de deur ligt ?.
Rupsen, Rapsen.
Niet dat er (in mijn geval) veel te doen is in WoW, het is wachten op 4.03 en Cata, voorderest zal het me allemaal wat. Ben uit verveling maar een Alliance toon begonnen waar ik toch wel lol in heb, nieuwe quests zones, dingen die ik nog niet gedaan heb en ondanks dat je op dezelfde lokaties bent als b.v. Horde en toch andere quests krijgt.kleefei schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:43:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteravond /logout heb gedaan om CoD te gaan halen. En ben niet van plan deze week nog in te loggen..
Vanavond Kane and Lynch 2 maar eens installeren en vandaag COD aanschaffen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
idd hard aan het werk.. op me rechter scherm Chrome open, met het GoT topic.. maar, tis nog rustig idd
13:37
Starcraft FTWMetian schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:45:
Misschien komt het omdat iedereen even kleine pauze inlast tot Cataclysm / 4.0.3a voor de deur ligt ?.
"Don't let your dreams be memes"
Nou, ik heb 2 weken even bijna tot niets gedaan in WoW, maar ben momenteel erg druk met het levelen van mijn nieuwe main char
Ik ben na ruim 4 jaar "Hunting" nu overgestapt naar "Backstabbing" en dat bevalt me erg goed! Jammer van mijn achievements en vooral minipet collectie (120...) op mijn hunter, maar het is niet anders. (Hopelijk komt Blizz ooit nog eens met een feature om de van 1 char verzamelde achievements / minipets te kunnen transferren naar een andere char, van mijn part tegen kosten)
Nog 4,5 levels te gaan...
Ik zit alleen te twijfelen over de profs die ik voor de rogue ga nemen. Mijn eerste ingeving is Engineering / Mining, maar als iemand al wat weet over goede rogue profs in Cata, dan hoor ik dat graag
Nog 4,5 levels te gaan...
Ik zit alleen te twijfelen over de profs die ik voor de rogue ga nemen. Mijn eerste ingeving is Engineering / Mining, maar als iemand al wat weet over goede rogue profs in Cata, dan hoor ik dat graag
Werk jij niet hard door dan? Ik wel hoor KUCHKUCH.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Wij zijn met onze guild ook wat moe, en we zijn een horde chapter begonnen, gewoon voor de fun nog es met z'n allen wat low lvl content doen, voor het verdwijnt. Gewoon, zonder al te veel tralala, gezellig
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
ik hoop toch voor 7 dec mijn nieuwe main (holy priest) op 80 te hebben, hij is nu bijna 72 maar ik level voornamelijk via instances en dat gaat nu toch wel wat langzamer door de berg xp die je nodig hebt.
Ben benieuwd of ik het haal
Ben benieuwd of ik het haal
Ik zit al in de WOTLK dip sinds dat het Juni is, heb geen behoefte aan een LK heroic kill speel zelf alleen nog wat om wat achievments en mounts te behalen en wat te social te zijn.
Alts levelen en verder wat mountjes farmen.
Ben dus ook al maanden friend rank en het bevalt me prima, af en toe lekker sc2 spelen of helemaal geen games.
Met Cataclysm gaat het weer 100% inzet worden, tenzij ik dan een huisje toegewezen krijg wat er wel aan zit te komen dus wie weet wie weet
Alts levelen en verder wat mountjes farmen.
Ben dus ook al maanden friend rank en het bevalt me prima, af en toe lekker sc2 spelen of helemaal geen games.
Met Cataclysm gaat het weer 100% inzet worden, tenzij ik dan een huisje toegewezen krijg wat er wel aan zit te komen dus wie weet wie weet
Ik ben een mage aan het levelen... hoop ook dat hij close to 80 is richting 7 dec... Beste van al dat is dat ik standaard op een dinsdag een vrije dag heb... en nou is toevallig die release op een dinsdag (nou hopen dat de school niks veranderd) ... Ik vind het nog wel waard om te kijken hoe en wat het gaat uitlopen in cataclysm, maar daar blijft het dan ook bij
+100000000 ^^Bitbron schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:54:
Nou, ik heb 2 weken even bijna tot niets gedaan in WoW, maar ben momenteel erg druk met het levelen van mijn nieuwe main charIk ben na ruim 4 jaar "Hunting" nu overgestapt naar "Backstabbing" en dat bevalt me erg goed! Jammer van mijn achievements en vooral minipet collectie (120...) op mijn hunter, maar het is niet anders. (Hopelijk komt Blizz ooit nog eens met een feature om de van 1 char verzamelde achievements / minipets te kunnen transferren naar een andere char, van mijn part tegen kosten)
Met 8 characters zijn mijn achievements zo verspreid, best jammer. Hunter met de 'oude' raid achievements exploration en quests, paladin met mounts, events, shaman met recente raid achievements, druid met berg pvp achievements, samen zou ik behoorlijk wat achievementpuntjes hebben, maar helaas niet op 1 character.
Sommige classes werden gewoon met de tijd compleet oninteressant, je gaat verder op een ander en daar komen de achievements. Heb je eindelijk leuke gear op een nieuwe character, komt die nergens aan de bak bij gebrek aan achievements. Zelfs linken van je andere character 'telt niet' omdat het geen 'alt run is.. Ik heb geen alts, ik heb slechts 8 mains.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
WTF, Zag net een post van een hunter die in de Cata beta Onyxia 10 man aan het solo-en is. Geen idee of die mount inmiddels ook in 10-man dropt, want anders kunnen die mount gaan farmen in cata ipv de ZG tiger.
Source or it didnt happenRakkerzero schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:45:
WTF, Zag net een post van een hunter die in de Cata beta Onyxia 10 man aan het solo-en is. Geen idee of die mount inmiddels ook in 10-man dropt, want anders kunnen die mount gaan farmen in cata ipv de ZG tiger.
"Don't let your dreams be memes"
Ik slechts 1 simpel proestjeSinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:37:
[...]
.. Ik heb geen alts, ik heb slechts 8 mains.
Onyx 60 was ook op 80 relatief makkelijk te solo'en, nu weet ik niet of de 80->85 gelijk is aan de 60->80, maar met de huidige stand van de pets, best mogelijkRakkerzero schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:45:
Ik ben pas tevreden als ik er 10 heb
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2010 11:51 ]
Kunnen jullie eigenlijk nog met plezier spelen?
Ik was gisteren nog ff online, maar heb echt zoiets van.. Alle moeite die je nu doet, doe je straks met 1 quest item teniet.
Daarom ga ik WoW nu de komende maand ff lekker rust geven en het weer op pakken met Cataclysm.
Daarom ga ik WoW nu de komende maand ff lekker rust geven en het weer op pakken met Cataclysm.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Mja en dat zeg ik dus ook altijd tegen iedereen..Dakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:03:
Kunnen jullie eigenlijk nog met plezier spelen?Ik was gisteren nog ff online, maar heb echt zoiets van.. Alle moeite die je nu doet, doe je straks met 1 quest item teniet.
Gear is maar een iets om content mee te doen, en zodra je het krijgt al waardeloos.
Het spelen gaat om Plezier > Content Clearen + Encounters Downen > Achievments > loot.
Dus kortom als je geen plezier hebt in het spelen zondat dat je loot veroudert is wow niet echt iets
Aangezien het altijd gaat om nieuwe content en gear teverkrijgen.
Dus kortom encounter > rewards
( BIG IMHO )
1 van de grote redenen dat ik Cata niet ga halen, 8 keer (tegen die tijd gok ik zelfs 9 keer) de hele quest chain doorploeteren, heb ik ECHT geen zin in
Op PTR de eerste 3 lvls gedaan in Mount weetikveel, was al meer dan genoeg om wat van het verhaal op te pikken.
Plezier heb ik met andere specs proberen (nu met Holy paladin bezig) of na de 4.0.1 oude specs weer eens oppakken (DK tanking).
Plezier heb ik met andere specs proberen (nu met Holy paladin bezig) of na de 4.0.1 oude specs weer eens oppakken (DK tanking).
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2010 12:08 ]
Jep, maar je hebt wel GS nodig om een dergelijk iets te doen, waardoor je dus nutteloos gear moet farmen om maar mee te mogen doenMektheb schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:06:
[...]
Mja en dat zeg ik dus ook altijd tegen iedereen..
Gear is maar een iets om content mee te doen, en zodra je het krijgt al waardeloos.
Het spelen gaat om Plezier > Content Clearen + Encounters Downen > Achievments > loot.
Dus kortom als je geen plezier hebt in het spelen zondat dat je loot veroudert is wow niet echt iets.
Aangezien het altijd gaat om nieuwe content en gear teverkrijgen.
Dus kortom encounter > rewards
( BIG IMHO )
maar nu weer alle hc's doorlopen.. die kan ik onderhand dromen als tank/healer/dps...
been there done that! dat gevoel een beetje
Zou graag nog een keer Ulduar en ICC willen clearen, maar dat zit er gewoon niet in
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat ben ik dus niet met je eens.Dakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:09:
[...]
Jep, maar je hebt wel GS nodig om een dergelijk iets te doen, waardoor je dus nutteloos gear moet farmen om maar mee te mogen doenPlezier is idd de grote factor
maar nu weer alle hc's doorlopen.. die kan ik onderhand dromen als tank/healer/dps...
been there done that! dat gevoel een beetje
Zou graag nog een keer Ulduar en ICC willen clearen, maar dat zit er gewoon niet in
Gearen doe je inderdaad door heroic's te doen of geboost te worden en dat kan je in 1 week zeker doen.
aangezien de uitbreiding er al 2 jaar is bijna, is 1 week ervan niks.
Verder snap ik de mentaliteit wel, maar ik snap niet waarom mensen geen goeie steady guild zoeken desnoods als social spot.
Waarmee je dus kan raiden als hun met alts gaan.
Verder is het inderdaad bin there done that, maar zo is het al sinds vanilla bin there done that essentie van het spel en gearen en replacen hoort erbij en willen ze zo houden.
Dus ik snap je wel maar andere kant tis niet zo heel erg in mijn ogen
edit : ( bijvoorbeeld op mijn server gaan er nog weekelijkse runs naar ulduar / nax / togc etc waar gs bijna niet gevraagd is omdat het toch al faceroll is met of zonder 3000gs mensen of 6000gs)
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 09-11-2010 12:14 ]
Misschien dat het in 1 week kan ;-) maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet. Met een beetje geluk kan ik 1/2 items kopen per week, en dan speel ik veel voor mijn doen.Mektheb schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:12:
[...]
Dat ben ik dus niet met je eens.
Gearen doe je inderdaad door heroic's te doen of geboost te worden en dat kan je in 1 week zeker doen.
aangezien de uitbreiding er al 2 jaar is bijna, is 1 week ervan niks.
Verder snap ik de mentaliteit wel, maar ik snap niet waarom mensen geen goeie steady guild zoeken desnoods als social spot.
Waarmee je dus kan raiden als hun met alts gaan.
Verder is het inderdaad bin there done that, maar zo is het al sinds vanilla bin there done that essentie van het spel en gearen en replacen hoort erbij en willen ze zo houden.
Dus ik snap je wel maar andere kant tis niet zo heel erg in mijn ogen
edit : ( bijvoorbeeld op mijn server gaan er nog weekelijkse runs naar ulduar / nax / togc etc waar gs bijna niet gevraagd is omdat het toch al faceroll is met of zonder 3000gs mensen of 6000gs)
Guilds verwacht ik zelf altijd teveel van, of er zitten retards in die het verpesten voor de rest, dus daar heb ik dan ook weer geen zin in. Op dit moment met een maat samen een guild gemaakt, en daar zit ik dan met 2 irl vrienden in.
Op onze realm zullen er vast wel party's gaan naar de desgenoemde instances, echter is dat meestal snachts of rond 00.00, waardoor ik dus niet meer mee ga/kan.
Ja dat is lastig danDakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:26:
[...]
Misschien dat het in 1 week kan ;-) maar zoveel tijd om te spelen heb ik niet. Met een beetje geluk kan ik 1/2 items kopen per week, en dan speel ik veel voor mijn doen.
Guilds verwacht ik zelf altijd teveel van, of er zitten retards in die het verpesten voor de rest, dus daar heb ik dan ook weer geen zin in. Op dit moment met een maat samen een guild gemaakt, en daar zit ik dan met 2 irl vrienden in.
Op onze realm zullen er vast wel party's gaan naar de desgenoemde instances, echter is dat meestal snachts of rond 00.00, waardoor ik dus niet meer mee ga/kan.
Zonder een guild houdt het gewoon vaak al op, en ik zelf hoop in cataclysm dat we nog meer van guilds afhankelijk zijn, niet om je spel te verpesten hoor maar meer om de PUG's tegen te gaan en dat mensen weer is wat fatsoen in hun donder krijgen omdat ze in een guild zitten.
Verder ieder ze ding en na 00.00 kan ik snappen dat is inderdaad niks, bij ons raid er bijna niemand met guilds in het weekend dus je ziet die dingen altijd van vrijdag tot zondag voorbij komen.
Daarom ben ik bezig met dingen die niet met 1 questitem te vervangen zijn. Zoals bijv. mounts en achievements en andere funstuff.Dakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:03:
Gister en maandag weer vreselijk hard lopen wipen op de LK 10man.. verschrikkelijk
Had wel ff zin in een LK run, toevallig kwam er net eentje voorbij in de trade (dit was maandag). Eerst gevraagd wat voor groep het was, of de meeste mensen de fight wel kenden. Ja zei de RL.. dus vroeg ik om een invite.
Allemaal harde lui, dus denk dat komt wel goed.. na 4 wipes eigenlijk weinig progressie (2x phasechange gezien).. Uiteindelijk de 5e try ging het echt super goed.. maar omdat na de phase change 2 dps'ers in de orbs renden.. kwamen we al veel dps te kort
toch nog tot de 13% weten tekomen. 13%, erg goede try... 3% meer, en dan hadden we hem kunnen downen.. gaan er lui weg na deze try
.. we hadden denk ik nog 1, of 2 tries nodig.. leaven er gewoon lui.. en natuurlijk ook weer dps'ers (na mijn idee, zijn tanks en healers, iets meer betrokken met de game, en group.. dat die wel iets langer blijven.. over het algemeen)..
mja weer nieuwe group gemaakt.. maar natuurlijk kende alle nieuwe spelers de fight niet, waardoor we al wipte in de eerste phase change
Gister was eigenlijk precies hetzelfde verhaal als maandag.. Maar eigenlijk heb ik nooit andere LK runs gehad dan deze. Toen we in onze guild begonnen met de LK fight, kregen we constant nieuwe mensen (dus ook weer 2 tries.. en dan gaan dr weer 2)..
Hoe kan dat toch? ik heb de LK nog nooit geklapt (guild ging dood toen we bezig waren met HM's en LK runs).. en elke keer als ik hem zie zitten op die troon.. wil ik graag downen.. maar schijnbaar delen andere wow players deze mening niet? Doen 2 tries.. en leaven gelijk weer..
toch dan al me toons maar verhuizen naar waar de meeste guildies van de oude guild zitten.. dat pug geraid begint me nu wel de strot uit te komen!!
Had wel ff zin in een LK run, toevallig kwam er net eentje voorbij in de trade (dit was maandag). Eerst gevraagd wat voor groep het was, of de meeste mensen de fight wel kenden. Ja zei de RL.. dus vroeg ik om een invite.
Allemaal harde lui, dus denk dat komt wel goed.. na 4 wipes eigenlijk weinig progressie (2x phasechange gezien).. Uiteindelijk de 5e try ging het echt super goed.. maar omdat na de phase change 2 dps'ers in de orbs renden.. kwamen we al veel dps te kort
toch nog tot de 13% weten tekomen. 13%, erg goede try... 3% meer, en dan hadden we hem kunnen downen.. gaan er lui weg na deze try
mja weer nieuwe group gemaakt.. maar natuurlijk kende alle nieuwe spelers de fight niet, waardoor we al wipte in de eerste phase change
Gister was eigenlijk precies hetzelfde verhaal als maandag.. Maar eigenlijk heb ik nooit andere LK runs gehad dan deze. Toen we in onze guild begonnen met de LK fight, kregen we constant nieuwe mensen (dus ook weer 2 tries.. en dan gaan dr weer 2)..
Hoe kan dat toch? ik heb de LK nog nooit geklapt (guild ging dood toen we bezig waren met HM's en LK runs).. en elke keer als ik hem zie zitten op die troon.. wil ik graag downen.. maar schijnbaar delen andere wow players deze mening niet? Doen 2 tries.. en leaven gelijk weer..
toch dan al me toons maar verhuizen naar waar de meeste guildies van de oude guild zitten.. dat pug geraid begint me nu wel de strot uit te komen!!
Mja zoals ik hierboven eigenlijk al zei.Nibbz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:56:
als maandag.. Maar eigenlijk heb ik nooit andere LK runs gehad dan deze. Toen we in onze guild begonnen met de LK fight, kregen we constant nieuwe mensen (dus ook weer 2 tries.. en dan gaan dr weer 2)..
Pug's they dont care about you, 2 wipes im out of here lekker belangerijk tis geen progressie en dat is het ook
ze kennen jouw niet, jij kent hun niet lekker belangerijk of ik dan me best doe of niet.
Vandaar ik echt niet vaak genoeg kan schreeuwen dat ik liever meer guilds zie dan pugs
[ Voor 47% gewijzigd door Mektheb op 09-11-2010 13:04 ]
1 ) pugNibbz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:56:
2 ) ragequitten
3 ) moe
Een echt goede pug is lastig te vinden; meestal rennen er een hoop weg na een keertje wipen. Het ragequitten neemt steeds vreemdere vormen aan; gisteren in een daily HC Old Hillsbrad terechtgekomen; ( de lock was DC en na 20 seconden trapten ze hem er uit) loopt de tank zich dood op de Gauntlet ... dus een wipe
Begint die tank tegen de healer te schelden op een vreselijke manier *vul zelf maar in* ... dus toen konden we op jacht naar een nieuwe healert ...
Tolerantie is ver te zoeken op het monent

I Blame Pug's en LFG.Dice schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:06:
[...]
1 ) pug
2 ) ragequitten
3 ) moe
Een echt goede pug is lastig te vinden; meestal rennen er een hoop weg na een keertje wipen. Het ragequitten neemt steeds vreemdere vormen aan; gisteren in een daily HC Old Hillsbrad terechtgekomen; ( de lock was DC en na 20 seconden trapten ze hem er uit) loopt de tank zich dood op de Gauntlet ... dus een wipe
Begint die tank tegen de healer te schelden op een vreselijke manier *vul zelf maar in* ... dus toen konden we op jacht naar een nieuwe healert ...
Tolerantie is ver te zoeken op het monentwow-moeheid
Vroeger toen je moest heroic's doen met mensen van je realm hield je je meer gedeised omdat anders iedereen het wist, had je natuurlijk ook rotte appels.
Maar nu is het nog erger kwa anoniem zijn, dat je kan fucken wat je wilt.
Guilds zijn imho ook niet alles, zeker dat er goeie tussen zitten, maar kan best begrijpen dat veel mensen weinig zin hebben in 'verplichte speeltijden'.Mektheb schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:01:
Mja zoals ik hierboven eigenlijk al zei.
Pug's they dont care about you, 2 wipes im out of here lekker belangerijk tis geen progressie en dat is het ook
ze kennen jouw niet, jij kent hun niet lekker belangerijk of ik dan me best doe of niet.
Vandaar ik echt niet vaak genoeg kan schreeuwen dat ik liever meer guilds zie dan pugs
Goeie pugs bestaan, goeie mensen ook. Vreemd genoeg, van mijn ICC/LK runs, zijn het altijd de 'ik heb alles al gedaan dus ik weet wel hoe het moet' waar het fout mee gaat. Wij hadden een 3 man Sindra finish, we hadden 3 blocks in P2, we hadden niet oplettende tank, maar we hebben Sindra neergemept. Begint die gast daarna complete lijst met 'fail dit fail dat fail zo fail zus', serieus stfu ofzo? Sindra is neer en dat was ons doel.
Bij elk ice block (air phase) begon hij bij eerste orb al te gillen 'DPS DPS DPS', terwijl ik maar enkele seconde nodig heb om zo'n block in mn eentje weg te meppen. Het was ook bij LK eerste poging dat hij meteen weg ging, omdat de healer blijkbaar te snel aan het dispellen was (dus kwam nooit bij de mobs).
Mijn oude guild deed raids om de raids, niet om de gear. De insteek van de raid is dan al meteen zoveel anders, je gaat geen focus gooien op 'omg kill boss asap, need boss 5 for trinket!!111one' (zoals menig ICC), maar je zoekt gewoon de balans tussen 10 man die een boss neer willen meppen.
En wie is er schuldig? Gevalletje oorzaak en gevolg. Uit elkaar getrokken content met zware overgear van het gros, het e-peen dps chart gezeur, het 'casual is dom' mentaliteit, de cross-server party, de 'ik wil item X en speler B mag hem niet omdat hij slecht speelt' gedachte en natuurlijk 'Paragon kon het, dus voor ons is het easy mode'. En wat Blizzard ook bedenkt, de community blijft een ramp.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2010 13:17 ]
Heb toch in guilds ook de ervaring dat een tot op het bot gegearde officer een plek claimde in elke run ... en dan liep te slacken ... maar wel zoveel DKP hebben dat ze overal het eerste/beste kon claimen ...
... Is ook niet echt motiverend
... Is ook niet echt motiverend
[ Voor 20% gewijzigd door Dice op 09-11-2010 13:20 ]
Tuurlijk niet bij alle guilds is het rozengeur jada jada.
Maar pug's ik moet ze gewoon niet tenzij het met bepaalde guilds is van de server.
Maar ze hoeven mij echt niet te vragen voor een icc waarbij ze met 30% buff niet verder komen dan 4 bosjes.
Zelfs een weekly doe ik al niet eens meer, heb het echt zo gehad met de retardness van de pug's.
En al helemaal de manier waarop ze dingen vragen of zeggen.
En ik snap dat mensen de verplichte tijden niet leuk vinden in guilds, maar naar mijn mening weet je dat met WoW.
Je moet niet X willen doen maar omdat je Y niet hebt moet X maar makkelijker zijn of beter noem maar wat.
Verder als pug's beter zijn en voor sommige de enige keus heb ik zelf geen last van en hulde voor die gene.
Maar als ik mocht kiezen, en dat mag ik helaas niet dan had ik iedereen een guild in gepropt en kan je niet vaste tijden raiden, dan raid je niet ? je kan ook bg's doen arena doen en gear halen via heroic's.
het HOEFT niet.
Maar goed verder ieder ze game ik spreek mezelf een beetje tegen het kan me eigenlijk weinig boeien meer
De community was in mijn ogen prima in TBC / Vanilla pas sinds WOTLK ben ik me gaan ergeren en mede dankzij het crossrealms
Maar pug's ik moet ze gewoon niet tenzij het met bepaalde guilds is van de server.
Maar ze hoeven mij echt niet te vragen voor een icc waarbij ze met 30% buff niet verder komen dan 4 bosjes.
Zelfs een weekly doe ik al niet eens meer, heb het echt zo gehad met de retardness van de pug's.
En al helemaal de manier waarop ze dingen vragen of zeggen.
En ik snap dat mensen de verplichte tijden niet leuk vinden in guilds, maar naar mijn mening weet je dat met WoW.
Je moet niet X willen doen maar omdat je Y niet hebt moet X maar makkelijker zijn of beter noem maar wat.
Verder als pug's beter zijn en voor sommige de enige keus heb ik zelf geen last van en hulde voor die gene.
Maar als ik mocht kiezen, en dat mag ik helaas niet dan had ik iedereen een guild in gepropt en kan je niet vaste tijden raiden, dan raid je niet ? je kan ook bg's doen arena doen en gear halen via heroic's.
het HOEFT niet.
Maar goed verder ieder ze game ik spreek mezelf een beetje tegen het kan me eigenlijk weinig boeien meer
De community was in mijn ogen prima in TBC / Vanilla pas sinds WOTLK ben ik me gaan ergeren en mede dankzij het crossrealms
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 09-11-2010 13:30 ]
Ik dacht, ik moet nog 1 pvp mount dus ff kijken hoe pvp eraan toe is. 1 AV later:

Hahahahahaha, echt HEERLIJK zergfest
. Ohja, ding 120 mounts ook nog
. Wat een mooie dag zo!

Hahahahahaha, echt HEERLIJK zergfest
[ Voor 12% gewijzigd door London op 09-11-2010 13:29 ]
Tesla M3LR '21
Zijn die BG's eigelijk nog wel te doen zonder enige PVP gear? Wil toch wat wapens gaan sparen, maar 2550 honor haal ik niet zomaar (15 tot zelfs 40 minuten queue?
).
Ik heb gemiddeld 10 minuten queue, en ik zerg gewoon alles in m'n pve gear (zo goed als BiS 277 gear)SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:30:
Zijn die BG's eigelijk nog wel te doen zonder enige PVP gear? Wil toch wat wapens gaan sparen, maar 2550 honor haal ik niet zomaar (15 tot zelfs 40 minuten queue?).
Tesla M3LR '21
Ik heb instant queue voor BG's
Bij ons:
Alliance: Instant BG maar ook instant loss
Horde: 15 minuten wachten maar wel een win
Dus per saldo farm je in één uur ongeveer aan beide kanten net zoveel honor
Waarschijnlijk meer als Horde zelfs.
Alliance: Instant BG maar ook instant loss
Horde: 15 minuten wachten maar wel een win
Dus per saldo farm je in één uur ongeveer aan beide kanten net zoveel honor
Anoniem: 63072
Gisteren toch nog even met een groepje Sindragose 10 HC omgelegd. Brengt de stand op 9/12 in 25 mans heroic en 11/12 op 10 mans heroic.
De guild staat op 11/12 en 12/12 respectievelijk, ik heb helaas wegens studie wat raids gemist. Volgende week nog even al you can eat zergen en ik heb een leuke mount.
De guild staat op 11/12 en 12/12 respectievelijk, ik heb helaas wegens studie wat raids gemist. Volgende week nog even al you can eat zergen en ik heb een leuke mount.
ligt denk ik een beetje aan je huidige gear. Op mijn verse level 80 priest ben ik maar gestopt. Is weinig lol aan als je in 1 klap wordt doodgeslagen iedere keer. Ik wacht wel op Cata, dan heb ik op level 81 meteen een volledig nieuwe set te pakken vermoed ik.SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:30:
Zijn die BG's eigelijk nog wel te doen zonder enige PVP gear? Wil toch wat wapens gaan sparen, maar 2550 honor haal ik niet zomaar (15 tot zelfs 40 minuten queue?).
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 09-11-2010 13:42 ]
Hoef ik echt niet te doen als warrior.Las Vegas schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:31:
[...]
Ik heb gemiddeld 10 minuten queue, en ik zerg gewoon alles in m'n pve gear (zo goed als BiS 277 gear).
http://hawvie.deviantart.com/
Gz Pure. Hoorde *snik* *snik* in het nederlands kanaal van Marrit omdat ze niet bij de kill aanwezig was.kowapanga schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:56:
Na 2avonden echt serieus oefenen op Halion HC was het gister zo ver.
Server 2nd
En ja Forte Danica is ook nog actief bezig. Zag ook dat ze wat nieuwe recruits hadden.
Bij QC was afgelopen weekend ook besloten dat we geen progressie raids meer doen. LK10 HC lukt niet meer met de huidige groep, en 25 man bij elkaar krijgen om Lady, PP en Sindy neer te krijgen lukt al helemaal niet. Blijven nu staan op 11/12 10HC en 8/12 25HC.
Dus nu wat Glory raids doen.. en kijken hoe TotGC gaat bijv.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nemen jullie nog dagen vrij van het werk op 7 december en verder?
Ik twijfel nog even aangezien er woensdag natuurlijk een maintenance gepland staat...zal je net zien dat de server er dan weer uit ligt.
Ik twijfel nog even aangezien er woensdag natuurlijk een maintenance gepland staat...zal je net zien dat de server er dan weer uit ligt.
7 December valt al op een vrijdagdinsdag, dus dan heb je het hele weekend om los te gaandeadsy33 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:50:
Maar dan is Woensdag de grote slobber, ga er dan maar vanuit dat je misschien 2 dagen niet kunt spelen!
[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 09-11-2010 14:07 ]
7 december is toch echt een dinsdag...Dakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:55:
[...]
7 December valt al op een vrijdag, dus dan heb je het hele weekend om los te gaan
Nee, voor WoW zal ik nooit vrij nemen. Als je als eerste lvl 85 bent, dan kun je nog geen drol doen, omdat te weinig mensen dat lvl hebben bereikt.
Zit het zelf te overwegen om vrij te nemen
edit:
Kort dagboekje, afgelopen week ging het slecht qua raids, mensen komen maar amper opdagen terwijl we nog maar 1 achievement moeten voor de 25m ICC glory (argh!
[ Voor 37% gewijzigd door Inferno op 09-11-2010 13:59 ]
Huh waar leef jij dan Dakreal?
7 Dec is toch echt een dinsdag?
7 Dec is toch echt een dinsdag?
Euhm wil niet heel lullig doen maar 7 dec valt op een Dinsdag 
was niet de enige die het zag

[ Voor 23% gewijzigd door Gixxer27 op 09-11-2010 13:59 ]
Anoniem: 63072
Ik heb de week na de release vrij genomen. Ik verwacht dat het dan iets rustiger is ... en ik ga ook andere dingen doen dan WoW. Ik heb dit jaar pas twee weken vakantie gehad, tijd om ook wat te ontspannen dus.Dakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:55:
[...]
7 December valt al op een vrijdag, dus dan heb je het hele weekend om los te gaan
Nee, voor WoW zal ik nooit vrij nemen. Als je als eerste lvl 85 bent, dan kun je nog geen drol doen, omdat te weinig mensen dat lvl hebben bereikt.
Ik denk dat voor die ene keer de maintenance gewoon overgeslagen wordt danwel vooruit wordt geschoven naar vlak voor de release. Was toen WotLK uitkwam volgens mij ook, dat was geloof ik ook een dinsdag en ik kan me geen downtime herinneren.deadsy33 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:50:
En jup, ik heb vrij gevraagd die week.
Maar je bent niet lang de eerste. In WotLK was ik de tweede in onze guild en een van de eerste 10 op de server. Ik ben toen vast begonnen aan wat achievements en zodra er een healer level 80 was zijn we heroics gaan doen, totaal undergeared. Leukste tijd in WotLK als je het mij vraagt.Dakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:55:
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door NMe op 09-11-2010 14:01 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
ik heb vrij idddeadsy33 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:50:
en die donderdag, gewoon gamen tot server shutdown (3 uur snachts ofzo).. zorgen dat je flink in coma raakt, zodra je naar bed gaat (op welke manier ook.. kies zelf maar
[ Voor 5% gewijzigd door Nibbz op 09-11-2010 14:00 ]
Anoniem: 82860
ik vind het ook geen probleem zonder res, maar ik ben protadin. Ik hobby ook een beetje in shockadin, maar daar merk ik dat zonder resilience ik toch wat meer moeite heb om in leven te blijven!
Heb er ook een week vrij voor genomen. Is kijken of een server first wilt lukken net zoals met m'n DK
Server first boeit me dan weer niet zo, makkelijk kunnen questen wel. Dat kun je op twee manieren bereiken: vóór de grote meute uit rennen of achter de grote meute aan hobbelen. Dan doe ik liever het eerste.Savageone schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:00:
Heb er ook een week vrij voor genomen. Is kijken of een server first wilt lukken net zoals met m'n DK
Het voordeel van achteraan hobbelen is dat dat de meute de quests al uitzoekt en ik die informatie alleen maar hoef op te zoekenNMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:08:
[...]
Server first boeit me dan weer niet zo, makkelijk kunnen questen wel. Dat kun je op twee manieren bereiken: vóór de grote meute uit rennen of achter de grote meute aan hobbelen. Dan doe ik liever het eerste.
Anoniem: 236827
Ja ik heb een week vrij vanaf 7 december...
Maar dan lig ik in het zwembad / op het strand in Egypte
Maar dan lig ik in het zwembad / op het strand in Egypte
Ik heb van 7 tot 14 dec vrijgenomen, kan ik lekker rustig kijken beetje aanklooien, zoizo kun je nog flink wat XP wegtrekken uit WotLK als de Cata zones te druk zijn. Ben alleen benieuwd of de nieuwe instances al beschikbaar zijn op 80 en of ze te doen zijn met de huidige gear.
Voorderest zie ik wel wat er gebeurt, eerst maar patchen voordat Cata live gaat, ik wil zoiezo 2 toons op 85 hebben of in ieder geval de 2de dichtbij 85. Zoiezo dan nog 8 toons over om rustig de quests te bekijken.
Voorderest zie ik wel wat er gebeurt, eerst maar patchen voordat Cata live gaat, ik wil zoiezo 2 toons op 85 hebben of in ieder geval de 2de dichtbij 85. Zoiezo dan nog 8 toons over om rustig de quests te bekijken.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik heb op de alpha en de beta gespeeld.Dice schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:12:
[...]
Het voordeel van achteraan hobbelen is dat dat de meute de quests al uitzoekt en ik die informatie alleen maar hoef op te zoeken
7 tm 24 Dec vrij genomen.
25 lvl 80 quests in mijn questlog, allemaal af voor het moment dat ik kan beginnen (insta XP gain). Gezien de guild waar ik in zit zullen we zeker de eerste week al raiden, en genoeg mensen er voor hebben.
Van de week dus eindelijk mijn vrouw haar jaren lange (nouja, 4 jaar ofzo
) droom waarheid kunnen maken, door een spectral tiger voor haar te vinden voor ingame gold (ik weiger geld te betalen). En alsof de duivel er mee speelt krijg ik er gisteren nog een aangeboden.
Ongelofelijk.
Ik denk er aan om hem ook maar te nemen, en dan mid Cata weer te verkopen voor heel wat meer...
25 lvl 80 quests in mijn questlog, allemaal af voor het moment dat ik kan beginnen (insta XP gain). Gezien de guild waar ik in zit zullen we zeker de eerste week al raiden, en genoeg mensen er voor hebben.
Van de week dus eindelijk mijn vrouw haar jaren lange (nouja, 4 jaar ofzo
Ongelofelijk.
Ik denk er aan om hem ook maar te nemen, en dan mid Cata weer te verkopen voor heel wat meer...
Ik neem aan dat je dan in de 80 heroics gewoon weer exp gaat krijgen? Is het farmen daar dan niet interessant? (ICC eerste stuk nonstop op en neer farmen bv). Exp-wise ligt 81-82-83 relatief gelijk aan de 70-80, pas na 83 werd de benodigde exp opeens een veelvoud.
Ik ga de eerste week verstand op nul zetten en alles plukken, minen en skinnen. Krijg er nog xp voor ook.. 
En natuurlijk wat eerste dungeons runnen met de guild. Questen komt later wel. Het raiden zal toch wel pas na het nieuwjaar komen.
En natuurlijk wat eerste dungeons runnen met de guild. Questen komt later wel. Het raiden zal toch wel pas na het nieuwjaar komen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Overschat dat niet, je krijgt hooguit iets van 10% van je level daarvoor. De hoeveelheid XP per quest is in de nieuwe gebieden veel hoger. Dat was toen TBC en WotLK uitkwamen ook zo.Darkangle schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:38:
25 lvl 80 quests in mijn questlog, allemaal af voor het moment dat ik kan beginnen (insta XP gain).
Waarom zou je dat doen? Ten eerste is questen veel sneller dan grinden, en ten tweede komt er een nieuwe expansion uit en het eerste waar je aan denkt is grinden in oude content? Da's toch zonde?SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:41:
Ik neem aan dat je dan in de 80 heroics gewoon weer exp gaat krijgen? Is het farmen daar dan niet interessant? (ICC eerste stuk nonstop op en neer farmen bv). Exp-wise ligt 81-82-83 relatief gelijk aan de 70-80, pas na 83 werd de benodigde exp opeens een veelvoud.

Mischien een gekke vraag...7 december is een disndag...patchdag voor US.
Krijgt EU Cata niet op 8 december? .. Patchdag voor EU
/me heeft nog geen release van een nieuwe expansion in WoW meegemaakt
/me heeft nog geen release van een nieuwe expansion in WoW meegemaakt
[ Voor 23% gewijzigd door _Peter2_ op 09-11-2010 14:57 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Overwegen? Hij staat afgekruist bij mij!!Inferno schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:56:
[...]
7 december is toch echt een dinsdag...
Zit het zelf te overwegen om vrij te nemen
Heeft niks met patchdagen te maken._Peter2_ schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:57:
Mischien een gekke vraag...7 december is een disndag...patchdag voor US.
Da's 10% dmv een heel klein rondje vliegen. Prima toch?NMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:46:
Overschat dat niet, je krijgt hooguit iets van 10% van je level daarvoor. De hoeveelheid XP per quest is in de nieuwe gebieden veel hoger. Dat was toen TBC en WotLK uitkwamen ook zo.
En dan op de bank in slaap pleurenMacchill schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:58:
[...]
Overwegen? Hij staat afgekruist bij mij!!Kleine jongen gewoon naar het kinderdagverblijf, vrouwlief lekker werken!
Ik ben pas 2 weken vrij vanaf 18 december
ga niet specifiek vrij nemen voor wow
ik zie die dag wel hoe het gaat als ik (wel iets eerder) thuiskom
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Mja, maar daar ben je alsnog zo'n half uur mee bezig. In die tijd loopt het startgebied helemaal vol en vertraag je je level-ervaring juist meer dan dat je hem versnelt.Darkangle schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:00:
[...]
Da's 10% dmv een heel klein rondje vliegen. Prima toch?
Ik zit tot de 31e belastinggeld te verstoken op een zinloos project; voor het eerst in 5 jaar eens tussen kerst en oud en nieuw vrijgepland.
De 7e om 0:00 starten zit er niet in
De 7e om 0:00 starten zit er niet in

Ik neem wel vrij, maar de hele week is denk ik iets teveel van het goede.
Anoniem: 345994
Ik heb de week van release vrij, maar ben niet van plan om zo snel mogelijk naar 85 te levelen.
Dat is toch wel volgelopen tegen de tijd dat ik er benNMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:13:
[...]
Mja, maar daar ben je alsnog zo'n half uur mee bezig. In die tijd loopt het startgebied helemaal vol en vertraag je je level-ervaring juist meer dan dat je hem versnelt.
Als je eerste wil zijn met 85, maakt het uit hoe je het doet? (mits het 'legaal' is uiteraardNMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:46:
Waarom zou je dat doen? Ten eerste is questen veel sneller dan grinden, en ten tweede komt er een nieuwe expansion uit en het eerste waar je aan denkt is grinden in oude content? Da's toch zonde?
Zover ik me de eerste quests kan herinneren, zitten er flink wat 'vechten voor je questmob' quests tussen en omdat alles enorm 'follow up' is, kan je daar spaak op lopen. Keek gewoon naar wat alternatieven, nooit echt realistisch bekeken wat de verschillen zijn.
Respawns zijn heel snel en nogmaals: grinden en vooral grinden in oude content is sowieso langzamer.SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:45:
[...]
Als je eerste wil zijn met 85, maakt het uit hoe je het doet? (mits het 'legaal' is uiteraard).
Zover ik me de eerste quests kan herinneren, zitten er flink wat 'vechten voor je questmob' quests tussen en omdat alles enorm 'follow up' is, kan je daar spaak op lopen. Keek gewoon naar wat alternatieven, nooit echt realistisch bekeken wat de verschillen zijn.
Trouwens wel toepasselijk, een comic van een paar weken terug: http://www.darklegacycomics.com/260.html
Hehe, netzoals een bepaald persoon hierNMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:49:
[...]
Respawns zijn heel snel en nogmaals: grinden en vooral grinden in oude content is sowieso langzamer.
Trouwens wel toepasselijk, een comic van een paar weken terug: http://www.darklegacycomics.com/260.html
Goeie comic
Praat me er niet vanAnoniem: 207968 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:14:
Het met zn allen wachten totdat 1 bear spawnt heeft ook wel iets vind ik
Daarom hoop ik er veel horde / alliance in 1 gebied lopen, kan ik me teminste vermaken met mensen te laten corpsrunnenAnoniem: 207968 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:14:
Het met zn allen wachten totdat 1 bear spawnt heeft ook wel iets vind ik
Ziehier, reden #1 om vooral weg te blijven van PvP-servers.Mektheb schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:41:
[...]
Daarom hoop ik er veel horde / alliance in 1 gebied lopen, kan ik me teminste vermaken met mensen te laten corpsrunnen
Anoniem: 42901
Reden #2 om te multiboxenNMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:43:
[...]
Ziehier, reden #1 om vooral weg te blijven van PvP-servers.
Let the world tremble, let war begin. Let the strongest warriors of Alliance and Horde clash, there will only be one victorious. The paw of this hapless bear, the quest item, can only belong to one.Mektheb schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:41:
Daarom hoop ik er veel horde / alliance in 1 gebied lopen, kan ik me teminste vermaken met mensen te laten corpsrunnen
En dat zo'n 40x per minuut
SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:49:
[...]
Let the world tremble, let war begin. Let the strongest warriors of Alliance and Horde clash, there will only be one victorious. The paw of this hapless bear, the quest item, can only belong to one.
En dat zo'n 40x per minuut
Dat is DE rede om op een PvP server te spelen, heb het weekend nog mensen bij de Earth rift uitgedaagd om te knokken, die vervolgens dood gingen in het mijnenveld vlakbij met dura dmgNMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:43:
[...]
Ziehier, reden #1 om vooral weg te blijven van PvP-servers.
Maar ja ik huil ook niet als het bij mij gebeurt, zo gaat het nu eenmaal.
Maar Red = Dead
[ Voor 39% gewijzigd door Mektheb op 09-11-2010 16:52 ]
Why can't we all just....get along 
PvP is aan mij niet besteed, misschien omdat ik gewoon zwaar zuig in dat stuk van het spel
PvP is aan mij niet besteed, misschien omdat ik gewoon zwaar zuig in dat stuk van het spel
Mja, ik zeg ook niet dat je het niet moet doen. Ik zeg wel dat ik daarom nooit op een PvP-server zou spelen. Als ik quest, dan wil ik questen en doen hoef ik niet onderbroken te worden door een random gast die het leuker vindt om anderen te klieren dan naar 85 te levelen. No offense meant.Mektheb schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:50:
[...]
Dat is DE rede om op een PvP server te spelen, heb het weekend nog mensen bij de Earth rift uitgedaagd om te knokken, die vervolgens dood gingen in het mijnenveld vlakbij met dura dmg![]()
Maar ja ik huil ook niet als het bij mij gebeurt, zo gaat het nu eenmaal.
Maar Red = Dead
Mja i can get along just fine, maar aangezien we van de tegenpartij zijn voel ik me genoodzaakt die gene af te maken.Carthrax schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:55:
Why can't we all just....get along
Als ik Amerika speel tegen de Duitsers voel ik me ook genoodzaakt de krautzz te killen
Horde & Alliance zijn mekaars vijand en zolang er ingame geen actie is van we leggen onze wapens neer, terwijl de horde in cataclysm alliance gebieden overneemt.
Zie ik mezelf en ik denk anderen zoals viva geen keus te hebben dan : red = dead
Haha nee dat begrijp ik, maar als er geen mobs zijn en de irritatie oploopt sja.NMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:56:
[...]
Mja, ik zeg ook niet dat je het niet moet doen. Ik zeg wel dat ik daarom nooit op een PvP-server zou spelen. Als ik quest, dan wil ik questen en doen hoef ik niet onderbroken te worden door een random gast die het leuker vindt om anderen te klieren dan naar 85 te levelen. No offense meant.
Verder zou ik niet als ik 85 ben terug gaan en een lvl 80 die net begint killen, dat is gewoon niet eerlijk.
helaas doen anderen dat wel
Maar tijdens het levelen wil ik nog wel is ruzie zoeken
[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 09-11-2010 16:59 ]
Wel vind ik het nog steeds jammer dat je elkaar niet kan verstaan, desnoods via een extra taal leren ingame (goed, om flinke trashing/flaming te voorkomen), maar in een andere MMO kwam er vanuit zulke uitdagingen complete guilds opdraven om al uitdagend uiteindelijk een 40vs40 battle uit te vechten.
Gister was ik laatste quests voor achievement aan het doen in Basin, waar ik mob na mob neer maaide (gewoon stings afschieten en pet maakt het wel af), maar er dus 2 allies rond liepen die niet wisten hoe snel ze weg moesten komen. Dan wil ik ze eigelijk zeggen, ga lekker verder, ik zit hier enkel voor een quest en heb weinig zin 2 lvl73's te oneshotten. (ik heb wel een beetje respect
). Zover ik weet werkt het linken van een achievement ook niet, dus je kan op geen enkele manier dat kenbaar maken (buiten /point, /charge, /go).
Gister was ik laatste quests voor achievement aan het doen in Basin, waar ik mob na mob neer maaide (gewoon stings afschieten en pet maakt het wel af), maar er dus 2 allies rond liepen die niet wisten hoe snel ze weg moesten komen. Dan wil ik ze eigelijk zeggen, ga lekker verder, ik zit hier enkel voor een quest en heb weinig zin 2 lvl73's te oneshotten. (ik heb wel een beetje respect
In dat geval is ./wave ./smile goed genoeg denk ik.SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:03:
Wel vind ik het nog steeds jammer dat je elkaar niet kan verstaan, desnoods via een extra taal leren ingame (goed, om flinke trashing/flaming te voorkomen), maar in een andere MMO kwam er vanuit zulke uitdagingen complete guilds opdraven om al uitdagend uiteindelijk een 40vs40 battle uit te vechten.
Gister was ik laatste quests voor achievement aan het doen in Basin, waar ik mob na mob neer maaide (gewoon stings afschieten en pet maakt het wel af), maar er dus 2 allies rond liepen die niet wisten hoe snel ze weg moesten komen. Dan wil ik ze eigelijk zeggen, ga lekker verder, ik zit hier enkel voor een quest en heb weinig zin 2 lvl73's te oneshotten. (ik heb wel een beetje respect). Zover ik weet werkt het linken van een achievement ook niet, dus je kan op geen enkele manier dat kenbaar maken (buiten /point, /charge, /go).
Ik help wel is een low level horde door hem te sheepe als die bijna dood gaat.
Ik wil triple spec
ben nu dualspecced retribution en holy, maar ik wil ook tanken
Anoniem: 42901
Ik heb Blizzard nooit begrepen met de design-beslissing van dual-spec. Er zijn 3 main talent trees dus mínstens 3 hoofd-specs te kiezen. Triple-spec zou dus veel logischer zijn qua aanbod. Of zelfs gewoon multispec (want je kan ipc voor elke 3 hoofdspecs ook nog een PvP spec maken).Noxious schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:16:
Ik wil triple specben nu dualspecced retribution en holy, maar ik wil ook tanken
Sowieso is het erg jammer dat je voor PvP een andere spec en een andere gear set moet hebben.
Resilience stats (en andere) duiden ook op slecht gamedesign imo. Het komt bij mij over als een patch voor een probleem dat ze niet op een andere manier konden oplossen.
Je kan tegenwoordig horde en alliance op een pvp server aanmaken, had ik ook pas door na de tigste lvl1 whisperwhiner... Een common language, werkt het truukje met een priest MC en dan /e niet meer?SinergyX schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:03:
Gister was ik laatste quests voor achievement aan het doen in Basin, waar ik mob na mob neer maaide (gewoon stings afschieten en pet maakt het wel af), maar er dus 2 allies rond liepen die niet wisten hoe snel ze weg moesten komen. Dan wil ik ze eigelijk zeggen, ga lekker verder, ik zit hier enkel voor een quest en heb weinig zin 2 lvl73's te oneshotten. (ik heb wel een beetje respect). Zover ik weet werkt het linken van een achievement ook niet, dus je kan op geen enkele manier dat kenbaar maken (buiten /point, /charge, /go).
Dit topic is gesloten.