tis nu 7 november, nog 1 maand dus ik gok over 2 wekensabriel schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:43:
Weet iemand wanneer patch 4.0.3a live gaat.
Op dat moment is het namelijk niet meer mogelijk om rep te halen met de shen'dralar.
Heb nog maar 20 pristine black diamonds nodig om exalted te worden
Is er verschil in looks tussen de 60% versie en 100% versie? Aangezien ze qua snelheid nu wel hetzelfde zijn. Die versie stond bij ons voor 100k op de AH.Darkangle schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:28:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Reins of the Spectral Tiger kunnen kopen ingame met wat goud en de LK questmount.
Heeft een paar jaar geduurd, maar eindelijk eentje gevonden voor ingame gold (ik weiger geld te betalen voor ingame items).
Ohyeahblijdskaps!
(sorry, moest er even uit![]()
![]()
)
[ Voor 11% gewijzigd door Divak op 07-11-2010 20:36 ]
Anoniem: 63072
Tja en met het feit dat onze tank voor Herald of the Titans gestopt is gaat dat ook niet meer lukkenMektheb schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:08:
[...]
tis nu 7 november, nog 1 maand dus ik gok over 2 weken

En we waren zo dichtbij
volgens mij nietRichardvdD schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:36:
[...]
Is er verschil in looks tussen de 60% versie en 100% versie? Aangezien ze qua snelheid nu wel hetzelfde zijn. Die versie stond bij ons voor 100k op de AH.
zijn die beiden versie's via het cardgame te krijgen dan? volgens mij zijn nl alle mounts gelijk geworden qua speed (nl je hoogste riding skill) of is dat alleen met flying mounts?
Ik ben een Paladin aan het levelen aan de horde kant, gaat erg lekker, vrijdag begonnen en nu 44, maargoed. Ik liep in Tanaris om quests op te pakken voor Zul Farak. Er liep ook een lvl62 wat rond te kutten, was een beetje lowbies aan het killen. Hij zag mij lopen en begon mij gelijk 20 keer te inviten in een groep en mij te whisperen 'inv' 'inv'.. Echt stront irritant. Toen dacht ik dat er misschien wel iets te lachen valt met deze mongool.
En ja hoor

En geen lay on hands of bubble nodig gehad
En ja hoor

HuhDarkangle schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:28:
Reins of the Spectral Tiger kunnen kopen ingame met wat goud en de LK questmount.
Heeft een paar jaar geduurd, maar eindelijk eentje gevonden voor ingame gold (ik weiger geld te betalen voor ingame items).
Ohyeahblijdskaps!
![]()
)
wist niet dat die dingen BOE waren mijn Big Battle Bear vd Red Bearon kaart was dacht ik bop nadat ik de code had geredeemed maar hang me dr niet aan op haha
ja Res stond ook al in de lvl 85 modus maar is inmiddels gebuffed dus kan je verwachten dat ie op cataclysm weer terugspringt naar zijn normale waarden want de hoge dmg van nu en in cata zal voor dat deel worden opgevangen door de hoge HP waarden die er in cata zullen zijn (tja dan is 50k hp echt niks haha)
Resilience deed eerst alleen Dmg reduceren (zoals nu) ,daarna verlaagde res de kans op een crit wat opzich heel erg vet was en resilience een echte pvp stat maakte waar je ook wat aan hebt..
Nu is de anti crit component verdwenen,het percentage dmg wat ie negeert generfed en gebuffed en straks weer generfed...
maar wat je straks in cata gaat krijgen na een poosje endgame pvp en pve is dat het verschil tussen pvp en pve gegearde mensen weer minimaal gaat zijn en iedereen met een bigass HP balk rondloopt maar dan maakt 40% dmg migitation toch echt wel het verschil..grote hp waarden zullen dan worden opgevangen door de achterlijk hoge crits die mensen doen haha maar als je bijv dan 40k crit dan is 40% minder van die 40k toch wel heel lekker
nou ben alweer druk aan het honor farmen voor een wrathfull 2hander...na veel gewhine van guildies over dat ik "de retri pally die altijd al retri was" prot was gespecced en dat echt niet kon heb ik besloten het nog 1x een try te geven haha ik moest met mijn tijd meegaan haha wel grappig trouwens dat die Hammer of wrath nu als een gek crit..ben nog beter in Kill stealing dan een Huntard haha
jezus wat een Noob haha doet me denken aan toen ik een LvL 80 DK versloeg in mijn LvL60 pvp gear hahaha sommige mensen snappen het echt niet whahahaRichardvdD schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:51:
Ik ben een Paladin aan het levelen aan de horde kant, gaat erg lekker, vrijdag begonnen en nu 44, maargoed. Ik liep in Tanaris om quests op te pakken voor Zul Farak. Er liep ook een lvl62 wat rond te kutten, was een beetje lowbies aan het killen. Hij zag mij lopen en begon mij gelijk 20 keer te inviten in een groep en mij te whisperen 'inv' 'inv'.. Echt stront irritant. Toen dacht ik dat er misschien wel iets te lachen valt met deze mongool.
En ja hoor
[afbeelding]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Nou.. van mij mag Cata wel komen begin het wachten zat te worden.. de huidige 'events' zijn echt saai en erg irritant gister was ik in Zangarmarsh/Nagrand en Harbor/Telaar (oid) waren voor de helft uitgemoord door die elementals erg leuk als je quests wilt inleveren/oppikken.
Eindelijk Northrend in met m'n alliance DK, wel ff wennen de quests nog nooit gedaan dus was wel ff nieuw, leuke afwisseling, moet wel zeggen dat de start in NR leuker is als alliance vergeleken met Horde ook dat bootreisje is erg vet als je daar voor het eerst bent.
Ook nog Utgarde gedaan, leuke bug tank pulled verkeerd iedereen dood 'Release spirit' en we staan allemaal levend buiten, voordeeltje was wel dat de quest npc daar stond willen instance in en alles gereset.
Doe lekker rustig aan met m'n DK zodra Cata er is staat m'n DK weer op ijs, dan een weekje vrij om m'n Horde toons te levelen dus lekker questen/puggen en lvl 85 zsm aantikken.
Iemand al die digitale download voor Cata gekocht?
Eindelijk Northrend in met m'n alliance DK, wel ff wennen de quests nog nooit gedaan dus was wel ff nieuw, leuke afwisseling, moet wel zeggen dat de start in NR leuker is als alliance vergeleken met Horde ook dat bootreisje is erg vet als je daar voor het eerst bent.
Ook nog Utgarde gedaan, leuke bug tank pulled verkeerd iedereen dood 'Release spirit' en we staan allemaal levend buiten, voordeeltje was wel dat de quest npc daar stond willen instance in en alles gereset.
Doe lekker rustig aan met m'n DK zodra Cata er is staat m'n DK weer op ijs, dan een weekje vrij om m'n Horde toons te levelen dus lekker questen/puggen en lvl 85 zsm aantikken.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
De digitale van Blizzard bedoel je? Ja die heb ik al gekocht en heeft ook al de eerste data binnengetrokkenprutser001 schreef op maandag 08 november 2010 @ 07:52:
Nou.. van mij mag Cata wel komen begin het wachten zat te worden.. de huidige 'events' zijn echt saai en erg irritant gister was ik in Zangarmarsh/Nagrand en Harbor/Telaar (oid) waren voor de helft uitgemoord door die elementals erg leuk als je quests wilt inleveren/oppikken.
Denk dat ik die dan alvast aanschaf, scheelt weer een trip naar de winkel. Moet wel zeggen dat ik TBC/WotLK gewoon bij de lokale Dixons kon kopen maarja.Thorval schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:14:
[...]
De digitale van Blizzard bedoel je? Ja die heb ik al gekocht en heeft ook al de eerste data binnengetrokken
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Altijd grappig om tijdens het cleanen van je bank een epic quiver tegen te komen van de WoW vanilla hunter quest. Deze is dus een 24slot bag geworden...had al zoiets gelezen in de patchnotes maar verder stond ik er niet bij stil. Leuk detail is dat deze quiver zichtbaar is op je rug
Dat ik nog steeds een gun gebruik mag de pret niet drukken.
Overigens heb ik alle WotLK tier items maar gedeleted (alleen mijn sanc 264 t10 heb ik nog). Ik doe er toch niks meer mee en echt speciaal vond ik ze toch niet. Mijn full T2 set daarentegen...dat blijft nostalgie.
Verder verkoop ik random meuk op de AH om wat ruimte te maken voor Cataclysm stuff, heb ik mijn disenchanter alt gelevelled naar 425 (om Cata greens te dissen) en een kleine 350 Heavy Frostweave bandages gemaakt om nu eindelijk eens Stocking Up te completen.
Van mij mag Cataclysm wel komen. Momenteel doe ik toch niks meer afgezien van de dagelijkse Sethekk Halls dungeon (Anzu), fishing/cooking daily (tokens voor de cooking hat), daily heroics om low level pets te levelen en een eventuele Ulduar achievement raid op 10m.
Overigens heb ik alle WotLK tier items maar gedeleted (alleen mijn sanc 264 t10 heb ik nog). Ik doe er toch niks meer mee en echt speciaal vond ik ze toch niet. Mijn full T2 set daarentegen...dat blijft nostalgie.
Verder verkoop ik random meuk op de AH om wat ruimte te maken voor Cataclysm stuff, heb ik mijn disenchanter alt gelevelled naar 425 (om Cata greens te dissen) en een kleine 350 Heavy Frostweave bandages gemaakt om nu eindelijk eens Stocking Up te completen.
Van mij mag Cataclysm wel komen. Momenteel doe ik toch niks meer afgezien van de dagelijkse Sethekk Halls dungeon (Anzu), fishing/cooking daily (tokens voor de cooking hat), daily heroics om low level pets te levelen en een eventuele Ulduar achievement raid op 10m.
Heb zelf wel ook de CE in bestelling staan (vanaf dag 1) bij bol.com, maar wil gelijk kunnen spelen en niet eerst wachten op een installatieprutser001 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:46:
[...]
Denk dat ik die dan alvast aanschaf, scheelt weer een trip naar de winkel. Moet wel zeggen dat ik TBC/WotLK gewoon bij de lokale Dixons kon kopen maarja.
Weekendboekje.
Gisteravond zou ik lekker rustig gaan alten op mijn lockje.
Zie in guildchat dat ze nog tanks en healers zoeken voor een alt / newbie ICC run.
Aangezien ik nog niet locked was op mijn Druid aangegeven dat ik wel even kon komne, maar niet tot laat kon blijven.
Heb ik eindelijk eens de eerste wing van ICC gezien. (En nu 11/12 achievement binnen, alleen LK zelf mist nog).
Verders vooral wat aan het rommelen geweest. Fishing dailies, Kalu'ak faction dailies etc. En ook mijn Moonkin spec wat verder geprobeert. Met guildies (en ik in nog steeds grotendeels resto gear) kwam ik aan een (in mijn ogen nette) 5k DPS. Ben nu bezig om mijn Resto T10 set te vervangen door Balance T10
nog 64 JP voor ik het head heb (en daarmee aan de 2p T10 bonus kom)
Verder kwam ik als Moonkin nog in een PoS (hc) groepje uit. Bleek dat de tank nog nooit in PoS was geweest en de tactics niet kende..Dat leverde wat probleempjes op (en wipes), maar niemand verliet de groep. Uiteindelijk toch PoS afgerond.
Gisteravond zou ik lekker rustig gaan alten op mijn lockje.
Zie in guildchat dat ze nog tanks en healers zoeken voor een alt / newbie ICC run.
Aangezien ik nog niet locked was op mijn Druid aangegeven dat ik wel even kon komne, maar niet tot laat kon blijven.
Heb ik eindelijk eens de eerste wing van ICC gezien. (En nu 11/12 achievement binnen, alleen LK zelf mist nog).
Verders vooral wat aan het rommelen geweest. Fishing dailies, Kalu'ak faction dailies etc. En ook mijn Moonkin spec wat verder geprobeert. Met guildies (en ik in nog steeds grotendeels resto gear) kwam ik aan een (in mijn ogen nette) 5k DPS. Ben nu bezig om mijn Resto T10 set te vervangen door Balance T10
Verder kwam ik als Moonkin nog in een PoS (hc) groepje uit. Bleek dat de tank nog nooit in PoS was geweest en de tactics niet kende..Dat leverde wat probleempjes op (en wipes), maar niemand verliet de groep. Uiteindelijk toch PoS afgerond.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Dat dps gaat pullen etc is eigenlijk de reden dat ik ben gaan afzien van tanken op low level. Op het moment is het gewoon even wachten op wat cataclysm brengt. Op een ander aanzicht, mage spelen is een stuk leuker dan de dk/hunter/shaman/lock/druid die ik op level 80 heb op het moment. En dan helpt een gekopieerde mage op level 85 op de beta's ook niet al teveel... Ik speccde hem fire omdat ik in no-time oom ben in Arcane... en fire heb je toch wat meer buttons te klikken. En dus nog even uitzoeken hoe ik aan de 20k full-time dps zit.Gropah schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:35:
Over iets anders: Ik erger mij zo aan mensen in dungeons op low lvl. Ik ben bezig om een human pally te lvlen, nooit gedacht dat ik alliance zou gaan btw. Die pally lvl ik als een tank. Vanaf lvl 1 tm 80/85 tanken. Om het goed te leren want: jong geleerd, oud gedaan:)
Dan zit je dus in een dungeon, je bent lvl 19 en denk je leuk te gaan tanken. Het lukt natuurlijk nog niet al te best en je hebt ook nog maar 1 aoe attack, met een CD van 24 secs (avenger shield). Jij denkt, ik ben tank dus mensen zijn niet zo dom om zelf mobs te gaan pullen. Normaal is dat ook zo, maar...
Zat laatst in een groep waarbij een dranei mage dacht dat hij kon tanken. Ik zeg doe maar, maar ik ga je niet helpen. Lukt het hem vervolgens nog ook. Dan voel je je behoorlijk kansloos. 1 omdat hij het kan met cloth en een stuk minder hp en 2 hij meer aoe heeft waardoor hij beter agro kan houden bij groepen waardoor het een stukje sneller gaat.
Dan vraag ik mij. Maakt het rond lvl 20 idd zo weinig uit kwam tanken, of ben ik gewoon bagger?
Een andere vraag, is het digitaal kopen van cataclysm wel zo veilig of ? zit er over na te denken het digitaal te kopen, maar twijfel hier en daar nog wat
Als je gewoon bij blizzard je key koopt is er geen verschil in betrouwbaarheid als je een doosje koopt bij bol.SexyjustSexy schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:52:
[...]
Een andere vraag, is het digitaal kopen van cataclysm wel zo veilig of ? zit er over na te denken het digitaal te kopen, maar twijfel hier en daar nog wat
Weekendboekje.
Vrijdag.
Vandaag stond er een Naxx 10 man op de agenda, vanuit de guild georganiseerd alts en offspecs welkom. Het ging er om om immortal te halen, tevens waar nodig gingen we andere achievements doen voor de meta. Zo had ik bijvoorbeeld nog Shocking nodig. Immortal uiteindelijk wel gehaald, shocking helaas niet. Ik blijf dus nog op 1 achievement steken in naxx10 voor de meta en nog 2 achievements op hallion (normal en heroic) op 10 man om alle 10 man raid achievements te hebben. Verder wat PVP gedaan met een guildy en uiteraard m'n dagelijkse rondje settek halls (anzu), Ungerbog (sporregar rep, voor de sanguine herbies), toc dailys (mounts) en de daily bij de valkyr vrouwtjes (ook mount).
Zaterdag:
Niet heel veel speciaals gedaan buiten m'n dagelijkse rondje, beetje pvp waarbij ik meer bg's heb verloren dan gewonnen helaas.
Zondag: uiteraard eerst voetbal gekeken Ajax - Ado en feest gevierd daarna
Vervolgens m'n rondje. en daarna was het tijd om te raiden, Ulduar 25 en Naxx 25 stonden op het programma, Ulduar voor een paar boost sells en mimirons head. Ik was nog 1 vd 3 mensen die nog een unique mount zou krijgen, helaas weer verloren. volgende reset mogen ik en iemand anders de 2 mounts (LK en Yogg) verdelen dan heeft iedereen in de guild 1 van die 2 mounts. Naxx 25 stond in het teken van immortal, die ook is gelukt. helaas weer geen shocking dus ook hier blijven steken op die achievement, moet hier ook nog met minder dan 21 een paar bazen clearen, dus dat gaan we nog doen volgende reset.
Vrijdag.
Vandaag stond er een Naxx 10 man op de agenda, vanuit de guild georganiseerd alts en offspecs welkom. Het ging er om om immortal te halen, tevens waar nodig gingen we andere achievements doen voor de meta. Zo had ik bijvoorbeeld nog Shocking nodig. Immortal uiteindelijk wel gehaald, shocking helaas niet. Ik blijf dus nog op 1 achievement steken in naxx10 voor de meta en nog 2 achievements op hallion (normal en heroic) op 10 man om alle 10 man raid achievements te hebben. Verder wat PVP gedaan met een guildy en uiteraard m'n dagelijkse rondje settek halls (anzu), Ungerbog (sporregar rep, voor de sanguine herbies), toc dailys (mounts) en de daily bij de valkyr vrouwtjes (ook mount).
Zaterdag:
Niet heel veel speciaals gedaan buiten m'n dagelijkse rondje, beetje pvp waarbij ik meer bg's heb verloren dan gewonnen helaas.
Zondag: uiteraard eerst voetbal gekeken Ajax - Ado en feest gevierd daarna
Vervolgens m'n rondje. en daarna was het tijd om te raiden, Ulduar 25 en Naxx 25 stonden op het programma, Ulduar voor een paar boost sells en mimirons head. Ik was nog 1 vd 3 mensen die nog een unique mount zou krijgen, helaas weer verloren. volgende reset mogen ik en iemand anders de 2 mounts (LK en Yogg) verdelen dan heeft iedereen in de guild 1 van die 2 mounts. Naxx 25 stond in het teken van immortal, die ook is gelukt. helaas weer geen shocking dus ook hier blijven steken op die achievement, moet hier ook nog met minder dan 21 een paar bazen clearen, dus dat gaan we nog doen volgende reset.
4.0.3 gaat waarschijnlijk over een paar weken live, en een paar dagen voor de cataclysm release komt 4.0.3a die alle content "activeert"sabriel schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:43:
Weet iemand wanneer patch 4.0.3a live gaat.
Op dat moment is het namelijk niet meer mogelijk om rep te halen met de shen'dralar.
Heb nog maar 20 pristine black diamonds nodig om exalted te worden
of om het op de blizzard manier te zeggen: Soon(tm)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 08-11-2010 10:22 ]
Hmm... nog geen nieuwe stage in de pre-cata events. Zou die niet deze maandag komen?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Heb mijn DK maar weer eens opgepakt om wat te tanken (pala wordt wat saai), maar dat valt vies tegen. De normale skills tegen wel wat agro, maar single boss is Rune Strike toch wel echt een verplichting. Maar toen viel mij op, die skill activeert enkel bij een dodge/parry. Maar bij lage gear heb je automatisch lagere dodge/parry kansen, dus meer uptime van deze skill, design fout of mijn inzicht klopt niet? Daarnaast heb je nog bosses die nagenoeg nonstop casten (eerste boss UK bv) waardoor je zelfs met alle runes op cooldown amper threat kan opbouwen (pala kan dit via 3x HotR/Crusader en daarna SoR).
Daarna nog mijn hunter Icecrown rond laten gaan, de 140 quests achievement ook weer binnen. Maar toch blijf ik in een andere phase zitten dan menig persoon waarmee ik ICC ga doen, mis ik hier een speciale quest?
Daarna nog mijn hunter Icecrown rond laten gaan, de 140 quests achievement ook weer binnen. Maar toch blijf ik in een andere phase zitten dan menig persoon waarmee ik ICC ga doen, mis ik hier een speciale quest?
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2010 10:30 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
low level heb je gewoon te weinig tricks om je job goed te doen. (zeker als tank)Gropah schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:35:
Over iets anders: Ik erger mij zo aan mensen in dungeons op low lvl. Ik ben bezig om een human pally te lvlen, nooit gedacht dat ik alliance zou gaan btw. Die pally lvl ik als een tank. Vanaf lvl 1 tm 80/85 tanken. Om het goed te leren want: jong geleerd, oud gedaan:)
...
Zat laatst in een groep waarbij een dranei mage dacht dat hij kon tanken. Ik zeg doe maar, maar ik ga je niet helpen. Lukt het hem vervolgens nog ook. Dan voel je je behoorlijk kansloos. 1 omdat hij het kan met cloth en een stuk minder hp en 2 hij meer aoe heeft waardoor hij beter agro kan houden bij groepen waardoor het een stukje sneller gaat.
Dan vraag ik mij. Maakt het rond lvl 20 idd zo weinig uit kwam tanken, of ben ik gewoon bagger?
Grootste nadeel is dat alle aoe tanking aan banden gelegt is.
Alleen hebben alle casters nog steeds aoe spells die behoorlijke een damage doen
dus ja omdit moment is tanken meer mobs van healer afhouden
(eigenlijk is dat hele doelstelling van tanken
Nu kan hier niet checken welk level Rightoeus Fury is
maar dat zal zeker een verschil gaan maken.
Voeg daar aan de rightoues defense (alle argo van speler naar jou)
en wordt al stuk beter
Ik heb wel met een warrior voor de lol geprobeert.
Argo houden op lager levels is een ramp
grootste reden waarom meeste gewoon rond de lagere levels met 2h tanken
en damage die de mobs doen kan makkelijk gehealed worden met of zonder shield
plus niemand heeft meer zin om 2min te wachten om markerinh etc.
en pulled gewoon voor je.
probeer je er niet te veel aan te storen.
vanaf 40/50 kan een groep niet zonder tank meer
en zoals elke tank: if you pull it, you tank it.
als iemand een paar keer dood gegaan is houden ze vanzelf op
(of gaan ze jou uitmaken voor n00b tank
maar ach daar is een kick button voor
Ik ben zeker met je eens dat je er meer aan hebt om compleet als tank te levelen
(heb het zelf ook gedaan van moment toen een shield als quest reward kreeg, en zoveel langzamer is het echt niet)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik heb laatst een trial gespeeld (was benieuwd of het de moeite was om mijn account weer te activeren) en ik moet zeggen dat low-level inderdaad nogal tegenviel. Alle mobs waren supermakkelijk, het enige wat je fout kon doen was een te grote pull. Meh, ik hoop dat ze low-lvl play snel weer wat interessanter maken, want ik was van plan met cata weer een tijdje te gaan spelen en ik moet nog wat levelen.TLRnZ schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:43:
Door de vele updates in game is alles op low lvl een joke tegenwoordig, everything is balanced for lvl80 (of 85 inmiddels)
Yep, de 60% (nu dus idd ook 100%) versie heeft geen armor op zijn knie gewrichten. Persoonlijk vind ik hem zelfs mooier, gezien er meer "spectral" dan armor is.RichardvdD schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:36:
[...]
Is er verschil in looks tussen de 60% versie en 100% versie? Aangezien ze qua snelheid nu wel hetzelfde zijn. Die versie stond bij ons voor 100k op de AH.
Welke server zit je? Kan wel interresant zijn om er nog een te kopen
[edit] ik neem aan dat je deze bedoeld dan?
Mijn vrouw is er zeer gelukkig mee
Hij heeft de swift spectral tiger gekocht, voor zichzelf. En hij had deze dus "over" (1 code = 2 mounts, de 60 en 100 versie). Geen slechte deal voor hem, geen slechte deal voor mijVivaladen schreef op maandag 08 november 2010 @ 06:33:
[...]
Huhzelfs voor de Goldcap en die mount draait ie best wel wat verlies aangezien zo,n Tiger al gauw Tussen de 600 en de 1000 dollar zit..maareh gratz..
wist niet dat die dingen BOE waren mijn Big Battle Bear vd Red Bearon kaart was dacht ik bop nadat ik de code had geredeemed maar hang me dr niet aan op haha
[ Voor 4% gewijzigd door Darkangle op 08-11-2010 10:56 . Reden: RichardvdD gezocht ]
Een vraagje aan de disc priests hier, welke spells gebruiken jullie in HC's? Wanneer alleen de tank de meeste klappen krijgt, is het allemaal erg goed te doen. Maar wanneer de tank aggro kwijt raakt en iedereen klappen krijgt, heb ik er toch wat meer moeite mee als disc priest 
Ik gebruik zelf heel vaak PW:Shield, PoM, Renew & Penance. Voor de rest kan ik Heal blijven spammen zonder ooit OOM te gaan en af en toe gebruik ik Flash Heal. Verder gebruik ik ook de volgende spells indien nodig: Dispel, Cure Disease, Pain Supression, Inner Focus & Power Infusion.
Ik gebruik zelf heel vaak PW:Shield, PoM, Renew & Penance. Voor de rest kan ik Heal blijven spammen zonder ooit OOM te gaan en af en toe gebruik ik Flash Heal. Verder gebruik ik ook de volgende spells indien nodig: Dispel, Cure Disease, Pain Supression, Inner Focus & Power Infusion.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Je doet iets verkeerd tijdens het dk tankenSinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:29:
Heb mijn DK maar weer eens opgepakt om wat te tanken (pala wordt wat saai), maar dat valt vies tegen. De normale skills tegen wel wat agro, maar single boss is Rune Strike toch wel echt een verplichting. Maar toen viel mij op, die skill activeert enkel bij een dodge/parry. Maar bij lage gear heb je automatisch lagere dodge/parry kansen, dus meer uptime van deze skill, design fout of mijn inzicht klopt niet? Daarnaast heb je nog bosses die nagenoeg nonstop casten (eerste boss UK bv) waardoor je zelfs met alle runes op cooldown amper threat kan opbouwen (pala kan dit via 3x HotR/Crusader en daarna SoR).
Blizzard heeft de geweldige keuze gemaakt heel de DK tanking mechanics om te gooien, maar RS niet geupdate (die wordt altijd usable, 30 RP, in Blood Presence). Tot ze dat eindelijk doen ben je als lowbee gewoon gen44id en mag je lekker nutteloze Deathcoils spammen om je runic power op te maken... waarna je 5 seconden op runes mag wachten. Gg thank blizzSinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:29:
Bnet pindle#2913
mjoa ik ben pas lvl 71 met mijn priest in half tier6 maar in disc spec gingen bij mij mensen gewoon doodChester schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:03:
Een vraagje aan de disc priests hier, welke spells gebruiken jullie in HC's? Wanneer alleen de tank de meeste klappen krijgt, is het allemaal erg goed te doen. Maar wanneer de tank aggro kwijt raakt en iedereen klappen krijgt, heb ik er toch wat meer moeite mee als disc priest
als holy geen probleem
en idd met Heal spam ga je NOOIT oom
Waarom gebruik je geen smite in je rotatie, die healt ook en zorgt voor een healing increase als je (archangel?) Popped.Chester schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:03:
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Omdat ik een hekel heb aan de Smite spec en dus gewoon een good 'ol shield spec hebDakreal schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:15:
[...]
Waarom gebruik je geen smite in je rotatie, die healt ook en zorgt voor een healing increase als je (archangel?) Popped.
Vroeger heb ik ook altijd een Holy spec gebruikt, maar dat was in raids enzo. Voor een HC zou een disc spec toch echt voldoende moeten zijn denk ikHStyles schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:15:
[...]
mjoa ik ben pas lvl 71 met mijn priest in half tier6 maar in disc spec gingen bij mij mensen gewoon dood![]()
als holy geen probleem![]()
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Afgelopen weekend in een ICC10 voor het eerst mijn persoonlijke record verbroken als disc, 11.7k HPS en daarbij nog 4.3k HPS aan shielding gedaan dus neuh... de spec kan het probleem echt niet zijnHStyles schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:15:
[...]
mjoa ik ben pas lvl 71 met mijn priest in half tier6 maar in disc spec gingen bij mij mensen gewoon dood![]()
als holy geen probleem![]()
Disc is een prima scalende healing spec en wat mensen gewoon moeten leren is dat shieldspam niet alles is. Nuttig, jawel bij sommige fights nog zeker, maar verre van nodig en zelfs nuttig bij het merendeel van de fights nu.
Bnet pindle#2913
mja, ik blijf toch lekker bij holy spec hoor. ik vind dat damage dealen om te healen maar niks
Wat is exact de LK Quest mount, kom deze term nu al een aantal keer tegen. Echter ik ben ff clueless wat het nu precies is.Darkangle schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:28:
Ohyeahblijdskaps!
![]()
)
Crimson Deathcharger, die je krijgt als je LK killt met iemand in je raid die Shadowmourne heeft. Shadowmourne is van een quest, vandaar questmount.Dennism schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:30:
[...]
Wat is exact de LK Quest mount, kom deze term nu al een aantal keer tegen. Echter ik ben ff clueless wat het nu precies is.
Nieuwe enchants, te geniaal!
Mighty Agility
Permanently enchant a two-handed weapon to increase Agility by 130.
Avalanche
Permanently enchant a weapon to often deal 463 to 537 Nature damage to an enemy struck by your melee attacks.
Elemental Slayer
Permanently enchant a melee weapon to sometimes disrupt elementals when struck by your melee attacks, dealing Arcane damage and silencing them for 5 sec.
Heartsong
Permanently enchant a weapon to sometimes increase Spirit by 200 for 15 sec when casting spells.
Hurricane
Permanently enchant a melee weapon to sometimes increase haste rating by 450 for 12 sec when casting spells or dealing melee damage.
Landslide
Permanently enchant a weapon to sometimes increase attack power by 1000 for 12 sec when striking in melee.
Mending
Permanently enchant a weapon to sometimes heal you when damaging an enemy with spells and melee attacks.
Power Torrent
Permanently enchant a weapon to sometimes increase Intellect by 500 for 12 sec when dealing damage or healing with spells.
Windwalk
Permanently enchant a weapon to sometimes increase dodge rating by 600 and movement speed by 15% for 10 sec when striking in melee.
En de nieuwe raid markers!

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Ow dat ding, noem dat dan ook gewoon een crimson deathchargerConscience NL schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:35:
[...]
Crimson Deathcharger, die je krijgt als je LK killt met iemand in je raid die Shadowmourne heeft. Shadowmourne is van een quest, vandaar questmount.
De quote is een beetje onprecies.Dennism schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:36:
[...]
Ow dat ding, noem dat dan ook gewoon een crimson deathcharger
Als je de Shadowmourne gekregen hebt, krijg je 1x 4 quests.
1 van die quests geeft het paardje.
Dus, maar een keer.
Invincible dropt wel elke keer, maar die is weer BoP.
Ik kijk naar de hoeveelheid ik per skill aan threat extra krijg, dit gaat zo'n beetje 7 tot 10k, maar beetje caster die geluk heeft met wat crits gaat daar ver overheen. Goed, ik weet wel beter agro te houden dan met mij warrior (wat echt drama is), toch verlies ik relatief snel agro op bosses als ik geen kans heb op een rune strike (die geeft iets van 20-30k threat).SexyjustSexy schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:10:
Je doet iets verkeerd tijdens het dk tanken... Als het echt niet lukt kun je latijd wat diseases proberen op te zetten en dan lukt het wat makkelijker.... tijdens aoe alleen maar blood boil spammen ipv heart strike en op bosses iets van (diseases(niet nodig, wel makkerlijker) > Heart strike x 2 > Death strike > rune strike spam > heart striker x4 > Death strike... er van uitgaande dat je level 80 bent
Het is even wachten totdat je runstrike in blood presence kan gebruiken... dan zul je weinig problemen hebben
Daarnaast snap ik nog steeds weinig hoe die runes nu 'resetten', ik merk met rune strike ik nagenoeg elke keer ik die cast een rune 'reset' krijg, maar anders ik nonstop zit te wachten op cooldown van de runes. (zeker omdat death, heart en boil alle 3 blood runes gebruiken)
Maar neem aan dat rune strike dan ook minder threat gaat geven, als die altijd bruikbaar wordt.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die talents zijn optioneel, als ik echt ff hard moet healen dan voldoet smiten niet hoorYokidrink schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:23:
mja, ik blijf toch lekker bij holy spec hoor. ik vind dat damage dealen om te healen maar niks
Nu is het een goede manaregen tool en leuk voor heroics, hoef nauwelijks iets anders te doen dan smiten om iedereen up te houden da's wel grappig. Maar in raids smite ik vrijwel niet, behalve op trash natuurlijk toch geen healing nodig.
Ik verwacht dan ook dat wanneer het straks generfed wordt (de regen ervan), niemand die talents nog pakt (iig niet allemaal) daar is de heal te irritant voor. Kleine range, healt te vaak pets of iig net de mensen die het niet nodig hebben, etc.
Rune "reset" clicky ;)SinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:41:
[...]
Ik kijk naar de hoeveelheid ik per skill aan threat extra krijg, dit gaat zo'n beetje 7 tot 10k, maar beetje caster die geluk heeft met wat crits gaat daar ver overheen. Goed, ik weet wel beter agro te houden dan met mij warrior (wat echt drama is), toch verlies ik relatief snel agro op bosses als ik geen kans heb op een rune strike (die geeft iets van 20-30k threat).
Daarnaast snap ik nog steeds weinig hoe die runes nu 'resetten', ik merk met rune strike ik nagenoeg elke keer ik die cast een rune 'reset' krijg, maar anders ik nonstop zit te wachten op cooldown van de runes. (zeker omdat death, heart en boil alle 3 blood runes gebruiken)
Maar neem aan dat rune strike dan ook minder threat gaat geven, als die altijd bruikbaar wordt.
Ja hij wordt generfed van 200% naar 150% weapon dmg. Normaliter is threat geen probleem hoor, maar als je een paar mages hebt die allebei hun eigen target nuken, mja, dan kan het lastig zijn
[ Voor 42% gewijzigd door porn* op 08-11-2010 11:49 ]
Bnet pindle#2913
Ik ben nu ook mijn DK aan het gearen voor Tank, maar hoeveel dodge en parry ben ik nodig?
Ja ik weet hoe het werkDarkangle schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:40:
[...]
De quote is een beetje onprecies.
Als je de Shadowmourne gekregen hebt, krijg je 1x 4 quests.
1 van die quests geeft het paardje.
Dus, maar een keer.
Invincible dropt wel elke keer, maar die is weer BoP.
Zo, na Halion 10 HC uitgesteld te hebben tot na het afronden van Lich King HC gisteren dat gevecht weer opgepakt. Na een uurtje of twee aankloten om aan de mechanics te wennen moest toch ook Halion het onderspit delven en is alle WotLK 10-mans content nu toch echt officieel afgerond. Video op ons kanaal voor de geïnteresseerden. Ik was weer aan het healen gezien onze shaman terug is naar haar warlock, en drie healers beter uit kwam dan twee. Geen clean kill, maar wij vinden het gevecht in ieder geval niet leuk genoeg om er naar terug te gaan voor een betere
. Tijd voor een paar weken relatieve rust!
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Ik zit momenteel op 16,4% en 16.02%, dat wordt wel hoger als je ook HoW continue up houd (19.11% en 17.04%). Van de diverse tanks die ik heb bekeken, lijkt 19/17 base beetje beste haalbaar met aardige gear, daarna gaat iedereen massaal aan de stamina gems.Roshnak schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:43:
Ik ben nu ook mijn DK aan het gearen voor Tank, maar hoeveel dodge en parry ben ik nodig?
Nu alleen nog uitvogelen welk wapen het beste is, Agi polearm of Str sword/mace
Ha goeie shit! Dat maakt het eenvoudiger om de marks te volgen. Ik moet eerlijk bekennen dat het voor mij als tank nog wel eens lastig is om de juiste mark al tabbend te pakken te krijgen en geen aggro te verliezen. Of ik ben bijvoorbeeld mijn MT ineens kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door HawVer op 08-11-2010 11:48 ]
http://hawvie.deviantart.com/
lulraak gezegt 20% voor bijde +- of meerRoshnak schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:43:
Met je spells zit het wel goedChester schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:03:
preventief shielden ftw, en zodra je merkt dat er veel dmg komt een Prayer of healing eruit en je bent klaar.
Mijn disc priest (70) heeft totaal geen problemen met AoE dmg.
"Don't let your dreams be memes"
even een tip voor mensen die cataclysm gaan bestellen bij gamecardwinkel.nl, doe dat alleen als je zeker weet dat je hem daar wilt kopen. als je hem annuleert moet je namelijk (zoals ik nu) achter je geld aan.
feli !Dutchman! schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:47:
alle WotLK 10-mans content nu toch echt officieel afgerond.
Anoniem: 121555
Ik gebruik eigenlijk van alles, maar als de poep de ventilator raakt: eerst PW:S erop met een Renew. Daarnaast eigenlijk van alles, varierend van POH tot Penance tot Prayer of Mending tot Flash Heal. (ik ben daar blijven hangen, gebruik Heal eigenlijk nooit)Chester schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:03:
Heb wel even holy gespecced laatst, maar toen had ik toch wel serieuze mana problemen.
Het is ook vaak de mage en soms lock/ele shaman die agro weghalen, soms hunters die dom genoeg zijn geen MD of FD te gebruiken.porn* schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:43:
Rune "reset" clicky ;)
Ja hij wordt generfed van 200% naar 150% weapon dmg. Normaliter is threat geen probleem hoor, maar als je een paar mages hebt die allebei hun eigen target nuken, mja, dan kan het lastig zijn
Maargoed, runepower cost zal ook wel omhoog gaan dus compenseert de usability enorm (in tegenstelling tot Revenge, welke nagenoeg altijd up is, maar een cooldown heeft).
Andere kant, gezien ik toch niet verder ga ik Cata, heeft het nog weinig nut om met een andere tank verder te gaan. Mijn pala doet z'n werk aardig goed (zeker als ik T10 2set weet binnen te halen), dus blijf ik daar denk ik maar op spelen.
Als je dat al niet deed, negeer diseases, is niet meer nodig en anders heb je teveel tijd verloren die eerste paar sec terwijl het applyen van diseases an sich geen/nauwelijks threat geeft. DS de eerste mob voor je shield, HS HS DS de volgende (tabbend), heb je niet eens DND meer nodigSinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:08:
[...]
Het is ook vaak de mage en soms lock/ele shaman die agro weghalen, soms hunters die dom genoeg zijn geen MD of FD te gebruiken.
Maargoed, runepower cost zal ook wel omhoog gaan dus compenseert de usability enorm (in tegenstelling tot Revenge, welke nagenoeg altijd up is, maar een cooldown heeft).
Andere kant, gezien ik toch niet verder ga ik Cata, heeft het nog weinig nut om met een andere tank verder te gaan. Mijn pala doet z'n werk aardig goed (zeker als ik T10 2set weet binnen te halen), dus blijf ik daar denk ik maar op spelen.
Enne tja als de dps wil dan pakken ze toch wel aggro. Gisteren voor de gein als frost dps nog de random daily hc (UK) gedaan, zat op 10.8k overall dps, met uitschieters tot 30k sommige groepjes. Kun je doen wat je wilt als tank, maar dan hou je niet alle mobs op je (maat van me als pally tank in dps gear, hij deed het netjes maar elke groep verloor ie er toch wel minimaal 1tje).
Een keer waarschuwen geef me ff 1-2 sec voor aggro, anders lekker laten tanken dus die dps die overaggroen, leren ze 't vanzelf wel
Bnet pindle#2913
Klopt, ik ga er ook niet eens moeite voor doen, bijna iedereen heeft wel iets van ability die dat kan voorkomen. Mijn pala heeft dan nog wel die extra skill, heb ik bind op F1 t/m F4, zodat ik makkelijk vanuit party window iemand met agro kan weltrekken (hand of reckoning?).
Maar is nu een Agi wapen beter dan een Str wapen? Of geeft agi geen dodge/parry meer? (of beter, geeft str dit nu?). Heb nu de 219 axe uit PoS normal, maar kan ook die agi polearm nog halen uit ToC heroic.
Maar is nu een Agi wapen beter dan een Str wapen? Of geeft agi geen dodge/parry meer? (of beter, geeft str dit nu?). Heb nu de 219 axe uit PoS normal, maar kan ook die agi polearm nog halen uit ToC heroic.
een 2handed str weapon. Je hebt gewoon meer aan str nu, aangezien je geen armor meer krijg van agil (las ik ergens d8 ik). Zelf heb ik ook zo'n 19%/16% en dat heb ik ook te danken aan het feit dat ik alles naar stam heb gegemmed en alle parry/expertise naar mastery ( :3 blood dk mastery)SinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:47:
[...]
Ik zit momenteel op 16,4% en 16.02%, dat wordt wel hoger als je ook HoW continue up houd (19.11% en 17.04%). Van de diverse tanks die ik heb bekeken, lijkt 19/17 base beetje beste haalbaar met aardige gear, daarna gaat iedereen massaal aan de stamina gems.
Nu alleen nog uitvogelen welk wapen het beste is, Agi polearm of Str sword/mace
@Sin: Hmm armor weet ik niet zeker, nog wel dodge geloof ik. Ik zou gewoon voor max stam wapens gaan, str zouden je meer threat geven terwijl agi wapens meer avoidance geven (en ook een beetje extra threat vanwege de extra crit).SexyjustSexy schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:26:
[...]
een 2handed str weapon. Je hebt gewoon meer aan str nu, aangezien je geen armor meer krijg van agil (las ik ergens d8 ik). Zelf heb ik ook zo'n 19%/16% en dat heb ik ook te danken aan het feit dat ik alles naar stam heb gegemmed en alle parry/expertise naar mastery ( :3 blood dk mastery)
@Sexy: parry is nu exact even goed als dodge dus je zou d'r beter aan doen je dodge en parry ratings gelijk te houden, om max return te krijgen van je ratings (tov alle parry wegforgen). Had je zoveel expertise over dan?
Bnet pindle#2913
Maar avoidance -> Rune strike -> threat, was mijn gedachte
http://www.wowhead.com/compare?items=49802;47522
Daar wint de polearm flink met stamina (40 meer), als ik de stats vanuit Wowwiki moet geloven zou dat 1% dodge zijn.
Daar wint de polearm flink met stamina (40 meer), als ik de stats vanuit Wowwiki moet geloven zou dat 1% dodge zijn.
Daarentegen scalen DK skills veelal met weapon damage...een langzamer wapen met meer min en max damage geeft dus meer DPS en dus meer threat.SinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:04:
Maar avoidance -> Rune strike -> threat, was mijn gedachte![]()
Ik had eerste de ilvl 251 +hit sword van marrowgar... nu heb ik die axe van saurfang. En nu heb ik alle expertise gereforged en heb ik nog steeds 29 ... dus ik zit daar flink over idd. Verder las ik ergens, in een guide, dat je parry gewoon moest reforgen. Maar je heb idd gelijk dat het beter is beide gelijk te houden. Desnoods kan ik parry weaponenchant om beide 20% krijgen. Dat gaat wel weer tenkoste van hp en armor. Mss is het wel waar om te kijken of het waard is.porn* schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:50:
[...]
@Sexy: parry is nu exact even goed als dodge dus je zou d'r beter aan doen je dodge en parry ratings gelijk te houden, om max return te krijgen van je ratings (tov alle parry wegforgen). Had je zoveel expertise over dan?
@Dutchman: inder-fucking-daad! Halion HC is volgens mij de minst gerunde encounter in WotLK, puur omdat mensen hun aandacht op andere dingen hebben. Te laat uitgekomen om voor het gros van de guilds interessant te zijn, en te laat voor de echte hard core guilds, die waarschijnlijk niks meer te zoeken hebben in Ruby Sanctum.
Desalniettemin is het een grappig gevecht, waarbij genoeg retard checks in zijn ingebouwd (1x fail, I'll admit
) om echt frustrerend te zijn... Mensen die doodgaan omdat ze onderweg naar de eerste portal door een Meteor heen lopen is nooit grappig, zeker niet als het om de attempt gebeurt :< Verder blijven de Soul Consumptions tijdens Cutter grappig... pleur je je void zone op een verkeerde plek neer ben je niet snel genoeg weg voor zo'n kutlaser, of nog erger, je ziet de Void Spheres niet meer omdat ze bugged zijn in de huidige patch...
Anyway, na vele frustrerende stupide wipes dus een kill. Niet meer aankomen, lekker laten liggen dat corpse van die dode draak... Op naar de volgende draken in Cata
--Oh crap, we hebben Earth, Wind & Fire nog niet... en nog een zooi nutteloze Ulduar achievements... (trouwens, Ulduar was wat dat betreft verreweg het rijkst aan content, sommige encounters kon je op wel 5 manieren doen voor verschillende achievements)
Desalniettemin is het een grappig gevecht, waarbij genoeg retard checks in zijn ingebouwd (1x fail, I'll admit
Anyway, na vele frustrerende stupide wipes dus een kill. Niet meer aankomen, lekker laten liggen dat corpse van die dode draak... Op naar de volgende draken in Cata
--Oh crap, we hebben Earth, Wind & Fire nog niet... en nog een zooi nutteloze Ulduar achievements... (trouwens, Ulduar was wat dat betreft verreweg het rijkst aan content, sommige encounters kon je op wel 5 manieren doen voor verschillende achievements)
Hardcore guilds hebben wel degelijk wat te zoeken in RS. de RS hardmode loot is namelijk beter dan ICC heroic. Des-al-niet-te-min intereseert niemand zich hiervoor. We weten al dat Cataclysm onze gear binnen no-time gaat vervangen dus heeft het niet veel zin een best heftig encounter (25 man heroic is gewoon lastig, lastiger dan LK25hc) meedere keren te doen, 1 of 2x op heroic neerhalen is zat.Blistimo schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:40:
@Dutchman: inder-fucking-daad! Halion HC is volgens mij de minst gerunde encounter in WotLK, puur omdat mensen hun aandacht op andere dingen hebben. Te laat uitgekomen om voor het gros van de guilds interessant te zijn, en te laat voor de echte hard core guilds, die waarschijnlijk niks meer te zoeken hebben in Ruby Sanctum.
@Fleas: Earth Wind & Fire heb ik persoonlijk nooit echt het nut van ingezien, vind het meer een gimick. Ulduar hebben we nog wel wat puntjes te halen hier en daar, maar de echt interessante gaat ons niet meer lukken (Herald, ik ben denk ik de enige die er nog wat gear voor heeft liggen binnen de guild
)
Als we die (of meer) weken zouden hebben: ToC 10 HM no deaths wipes met enkel ToC 10 (HM?) gear geeft een achievement plus de The Argent Defender title. Zie je ook niet veel op onze realm. I'm game. Kan ik ook m'n bewaarde Mor'Kosh nog eens nuttig inzetten.
@DrFlash: het is nu idd meer een "hadden wat te zoeken" verhaal. De guilds die RS 25 HM zouden kunnen farmen hebben LK 25 HM al op farm en hebben de gear niet nodig. LK dropt nog wat spul met goede bragging rights (zoals de mounts), dus dat zal het enige zijn dat er nog gebeurt. Op naar Cataclysm met de meute raiders.
Als we die (of meer) weken zouden hebben: ToC 10 HM no deaths wipes met enkel ToC 10 (HM?) gear geeft een achievement plus de The Argent Defender title. Zie je ook niet veel op onze realm. I'm game. Kan ik ook m'n bewaarde Mor'Kosh nog eens nuttig inzetten.
@DrFlash: het is nu idd meer een "hadden wat te zoeken" verhaal. De guilds die RS 25 HM zouden kunnen farmen hebben LK 25 HM al op farm en hebben de gear niet nodig. LK dropt nog wat spul met goede bragging rights (zoals de mounts), dus dat zal het enige zijn dat er nog gebeurt. Op naar Cataclysm met de meute raiders.
[ Voor 19% gewijzigd door Dutchman! op 08-11-2010 15:08 ]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Maar het is een 3,6 vs 3,5, met dacht ik 19-21 wapen dmg verschil._Peter2_ schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:17:
Daarentegen scalen DK skills veelal met weapon damage...een langzamer wapen met meer min en max damage geeft dus meer DPS en dus meer threat.
Plus dat een polearm wat meer bad-ass is
Dus ik zal 20% dodge en Parry moeten hebben , en de rest gewoon Stam Gemmen
Ging om het DK tanken
Ging om het DK tanken
25 man (FoS + Mount voor de achievement)Dutchman! schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:00:
Als we die (of meer) weken zouden hebben: ToC 10 HM no deaths met enkel ToC 10 (HM?) gear geeft een achievement plus de The Argent Defender title. Zie je ook niet veel op onze realm. I'm game. Kan ik ook m'n bewaarde Mor'Kosh nog eens nuttig inzetten.
A Tribute to Immortality
In the Trial of the Grand Crusader, reach a Tribute Chest with 50 attempts remaining and without allowing any raid member to die during any of the boss encounters in 25-player mode.
Rewards
You will receive:
Crusader's White Warhorse
--
10 man
A Tribute to Dedicated Insanity
Meet the criteria for A Tribute to Insanity without any raid member having used an item only obtainable from 25-player Coliseum, or any more powerful item.
Criteria
* Complete the Trial of the Grand Crusader slain
Gains
* You shall be granted the title "the Argent Defender"
Beide versies geven wel een mount in de chest, maar dit is net als bij Yogg en LK maar 1 mount
[ Voor 49% gewijzigd door DrFlash op 08-11-2010 15:10 ]
Die guide is waarschijnlijk voor 3.3 geweest, toen je per rating meer van dodge kreeg dan parry (omdat parry ook je next white swing versnelde en dus "beter" was). Nu is dat niet meer zo en geeft X aan rating hetzelfde dodge of parry percentage.SexyjustSexy schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:26:
[...]
Ik had eerste de ilvl 251 +hit sword van marrowgar... nu heb ik die axe van saurfang. En nu heb ik alle expertise gereforged en heb ik nog steeds 29 ... dus ik zit daar flink over idd. Verder las ik ergens, in een guide, dat je parry gewoon moest reforgen. Maar je heb idd gelijk dat het beter is beide gelijk te houden. Desnoods kan ik parry weaponenchant om beide 20% krijgen. Dat gaat wel weer tenkoste van hp en armor. Mss is het wel waar om te kijken of het waard is.
Die 4% rune is niet diminished dus daar zou ik het niet voor doen, armor en stam is sowieso meer waard imo (parry doet niks voor magic damage).
Bnet pindle#2913
Een ander puntje wat betreft Dedicated Insanity is het feit dat de 4.0.1 changes dat gevecht absurd veel ingewikkelder heeft gemaakt. Geen 50% healing reduction meer door MS/AS/WP, waardoor Anub zichzelf veul sneller terughealt, en grotere base healthpools geven hem potentieel veel meer health. Daarnaast zijn alle snelle heals in snelheid verminderd (geen sub 1s cast Flashes meer) waardoor je practisch 2 healers nodig hebt voor Penetrating Cold victims, waarmee je weer een sloot DPS inlevert die je nodig hebt om Anub's healing te outDPS'en...
Ik meen hier al eerder posts over gelezen te hebben, zelfs hier op GoT... ToGC is moeilijker geworden dan menig hardmode in ICC
Oh, en daarnaast heb ik die Swift Horde Wolf toch al, als enige in de guild, muahahaha!
Ik meen hier al eerder posts over gelezen te hebben, zelfs hier op GoT... ToGC is moeilijker geworden dan menig hardmode in ICC
Oh, en daarnaast heb ik die Swift Horde Wolf toch al, als enige in de guild, muahahaha!
[ Voor 6% gewijzigd door Blistimo op 08-11-2010 15:33 ]
/me heeft een mental image van een DK die een fireball parriedporn* schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:10:
[...]
Die guide is waarschijnlijk voor 3.3 geweest, toen je per rating meer van dodge kreeg dan parry (omdat parry ook je next white swing versnelde en dus "beter" was). Nu is dat niet meer zo en geeft X aan rating hetzelfde dodge of parry percentage.
Die 4% rune is niet diminished dus daar zou ik het niet voor doen, armor en stam is sowieso meer waard imo (parry doet niks voor magic damage).
Toen wij dat gevecht deden hadden we het gevoel dat het veel simpeler was als anub neerhalen in de tijd dat dat soort gear normaal was. per persoon meer dps/healing Tanks vingen veel minder DPS.Blistimo schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:32:
Een ander puntje wat betreft Dedicated Insanity is het feit dat de 4.0.1 changes dat gevecht absurd veel ingewikkelder heeft gemaakt.
Het enige wat lastiger was als voorheen was de Add tank healen, omdat blockcap niet meer te halen is.
zoals ik eerder gepost heb, hebben we het nu 2x achter elkaar gedaan zonder problemen, zelfs zonder deaths buiten 1x dat onze hunter door de vloer viel wat een bug is.
Waarom niet?_Peter2_ schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:33:
/me heeft een mental image van een DK die een fireball parried
Anoniem: 373674
Mensen even 2 vraagjes.
Ik heb thuis nog drie 10 dagen trial kaarten liggen. zijn deze stapelbaar, zodat ik 30 dagen gratis kan spelen?
Verder ben ik ook benieuwd of het lvl-en straks in Cata sneller zal gaan dan voorheen? Wil namelijk misschien ook weer beginnen, maar heb wel een mega achterstand natuurlijk. heb vroeger helemaal in het begin WoW gedaan en ook even in TB Sunwell periode. Account enz.. is nu echter allemaal weg dus als ik start is het echt vanaf 0.
Hoor graag jullie mening hierover.
mzzls
Ik heb thuis nog drie 10 dagen trial kaarten liggen. zijn deze stapelbaar, zodat ik 30 dagen gratis kan spelen?
Verder ben ik ook benieuwd of het lvl-en straks in Cata sneller zal gaan dan voorheen? Wil namelijk misschien ook weer beginnen, maar heb wel een mega achterstand natuurlijk. heb vroeger helemaal in het begin WoW gedaan en ook even in TB Sunwell periode. Account enz.. is nu echter allemaal weg dus als ik start is het echt vanaf 0.
mzzls
Lelijke wolf is lelijkBlistimo schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:32:
Een ander puntje wat betreft Dedicated Insanity is het feit dat de 4.0.1 changes dat gevecht absurd veel ingewikkelder heeft gemaakt. ...
Dan toch maar Earth, Wind en Fire op het programma zetten. Iemand nog andere ideën voor wat er de komende twee/drie weken gedaan moet worden voordat het te laat is? Ik ga er vanuit dat niemand vanaf 7 december zin heeft om nog terug te gaan naar Northrend voor de restjes, totdat T11 content begint te vervelen
de vraag is dan natuurlijk: wat gebeurt er met die fireball nadat de DK zich op tijd gebukt heeft? De onfortuinlijke healer die achter hem staat, krijgt die hem dan vol op zijn bakkes?SinergyX schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:39:
[...]
Waarom niet?Je zwaard kan je met de meeste exotische zooi enchanten, een warrior kan zijn schield 'enchanten' zodat het een spell reflect, DK met z'n zwaard tikt dan ook makkelijk een fireballetje uit de lucht
(dodge zou dan wel weer mogelijk zijn, het gelijke aan een 'miss').
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Wordt tijd dat WoW reflex HM's krijgt?Erycius schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:48:
[...]
de vraag is dan natuurlijk: wat gebeurt er met die fireball nadat de DK zich op tijd gebukt heeft? De onfortuinlijke healer die achter hem staat, krijgt die hem dan vol op zijn bakkes?
Nee, je kan maar één 10 dagen trial krijgen. Probeer echter van iemand hier een Recruit-A-Friend code te krijgen (ik bvAnoniem: 373674 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:44:
Mensen even 2 vraagjes.
mzzls
Levelen gaat nog helemaal snel, zelfs zonder rested XP& heirlooms gaat het echt flink vooruit.
Hebben de healers ook wat te doen, buiten wat AoE dmg en tank healen. Zou hij richting een hunter gaan, die toevallig detterence gebruikt, krijg je een soort van flipperkast principe, mini game tijdens LK eventErycius schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:48:
de vraag is dan natuurlijk: wat gebeurt er met die fireball nadat de DK zich op tijd gebukt heeft? De onfortuinlijke healer die achter hem staat, krijgt die hem dan vol op zijn bakkes?
In DBZ style vliegt dat ding achter hem een berg in, verwoest de halve berg en je ziet heel veel wind en stenen rondvliegen
Maargoed, dat is toch zelfde principe als een caster een spell mist, waar vliegt dat ding dan heen? Ben je zo'n newbie een rondleiding in Barrens aan het geven:
-Dit zijn scorpions, dat zijn mobs voor jouw lvl.
-Dit zijn vendors, handig om je loot aan te verkopen.
-Dit is je trainer, onthoud dat.
-En kijk, en dat is een losvliegende Shadow Word: Death. Zeldzaam.
In theorie gaat het trager worden, omdat veel spells nu een scaling krijgen (het sinester strike 42% weapon dmg principe). Als ze dus geen extra exp geven, of de exp-per-lvl verlagen, kan je de stelling nemen dat het killen van een mob trager gaat, en dus lvlen langzamer.Erycius schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:52:
[...]
Nee, je kan maar één 10 dagen trial krijgen. Probeer echter van iemand hier een Recruit-A-Friend code te krijgen (ik bv, DM me je email adres als je dat ziet zitten). Da's ook 10 dagen, maar dan krijgen wij er ook iets voor (en jij makkelijker levelen en zo).
Levelen gaat nog helemaal snel, zelfs zonder rested XP& heirlooms gaat het echt flink vooruit.
[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2010 16:00 ]
ehh wat bedoel je hiermee? ben wel bekend met multiboxing en power lvl-ing, maar heirlooms??
verder als je een ruwe schatting zou moeten geven om van 0 naar max te gaan zonder dat je de hele dag de tijd hebt. hoe lang ben je dan bezig?.. heb namelijk een *$%&** hekel aan lvl-en. raiden en het hele samenspelen is de rede waarvoor ik misschien wil terugkeren. Dit samenspelen (noodzaak en fun) gaat denk ik met cata weer een beetje terug zoals vroegah worden.
p.s. mocht GW 2 snel uitkomen dan begin ik helemaal niet.... maar daar blijft het wel angstig stil over.
Heirlooms zijn items die je kan kopen met je main character dat al een tijdje op zijn maximum level zit en die je aan je alts kan geven voor a) constant met goeie items aan rond te lopen en b) sneller te levelen (die items geven een bonus in verdiende xp). Da's uiteraard niet op jou van toepassing, maar ik vermeldde het maar om te zeggen dat het alsnog erg snel gaat om te levelen. Levelen gaat echt snel.Anoniem: 373674 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:00:
[...]
ehh wat bedoel je hiermee? ben wel bekend met multiboxing en power lvl-ing, maar heirlooms??
verder als je een ruwe schatting zou moeten geven om van 0 naar max te gaan zonder dat je de hele dag de tijd hebt. hoe lang ben je dan bezig?.. heb namelijk een *$%&** hekel aan lvl-en. raiden en het hele samenspelen is de rede waarvoor ik misschien wil terugkeren. Dit samenspelen (noodzaak en fun) gaat denk ik met cata weer een beetje terug zoals vroegah worden.
p.s. mocht GW 2 snel uitkomen dan begin ik helemaal niet.... maar daar blijft het wel angstig stil over.
Dit zijn raid markers voor op de grond.HawVer schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:47:
[...]
Ha goeie shit! Dat maakt het eenvoudiger om de marks te volgen. Ik moet eerlijk bekennen dat het voor mij als tank nog wel eens lastig is om de juiste mark al tabbend te pakken te krijgen en geen aggro te verliezen. Of ik ben bijvoorbeeld mijn MT ineens kwijt.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
het is te doen in 6a7 game dagen zonder xp bonussen dus ongeveer 150+ uur spelen als je heel snel bent. Over het algemeen duurt het iets langer omdat je toch aant zoeken bent naar questen.Anoniem: 373674 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:00:
[...]
in jouw geval is het snelste overigens Recruit-A-Friend maar dat moet je alleen doen als de andere persoon ook samen met je gaat spelen, zolang je samen speelt ontvang je namelijk 200% XP bonus tot aan level 60, of tot er 60 dagen voorbij zijn (echte tijd, geen game tijd. 2 maanden dus).
Als je het dan een beetje slim doet kan je in ongeveer 3 dagen gametijd samen 60 zijn, vanaf daar kan je dan alleen verder in outland/northrend om 80 te worden in ongeveer net zoveel tijd.
[ Voor 23% gewijzigd door DrFlash op 08-11-2010 16:26 ]
Oh thxs dat is inderdaad wel sneller dan zoals dat vroeger was. Hoe zit het denken jullie met het Gank gehalte? Al die hoge lvl's zijn nu op het vaste land en kunnen als bonus ook nog rondvliegen.. als newbie voorzie ik wel HEEL veel gank's.. of is dit ook uit de old scool tijd?DrFlash schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:24:
[...]
het is te doen in 6a7 game dagen zonder xp bonussen dus ongeveer 150+ uur spelen als je heel snel bent. Over het algemeen duurt het iets langer omdat je toch aant zoeken bent naar questen.
Ach, bepaalde Vanilla en TBC content wordt tot op de dag van vandaag nog steeds gedaan. Zolang er maar wat tegenover staat. Als het nou een mount of een achievement is, mensen doen die content dan gewoon voor de fun tot het eind der tijden - of totdat hun mount dropt/ achievement binnen isDutchman! schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:48:
[...]
Lelijke wolf is lelijkHet gearfarmen lukt ons denk ik toch niet voor 4.0.3; de proefbalon is lekgeprikt. (Ter compensatie moet je HC Warmace of Menethil nog een keer laten droppen.)
Dan toch maar Earth, Wind en Fire op het programma zetten. Iemand nog andere ideën voor wat er de komende twee/drie weken gedaan moet worden voordat het te laat is? Ik ga er vanuit dat niemand vanaf 7 december zin heeft om nog terug te gaan naar Northrend voor de restjes, totdat T11 content begint te vervelen
Desalniettemin zullen de eerste maanden van Cata hoofdzakelijk met Cata gerelateerde dingen gevuld zijn. Ik ben erg bang dat ik me vol op allerhande grinds ga storten - van alchemy mounts tot Tol Barad reputation en van archaeology pets en mounts tot heroic raid content... Dat alleen is al meeeeer dan genoeg avondvulling dan goed voor je is, dan wil je echt niet nog een keertje terug naar VoA oid
Wat ik me wel afvraag is in hoeverre Wintergrasp nog actief blijft. Er zullen altijd leveling chars zijn die zich ermee bezig houden, maar behalve hen zal het daar toch best stil worden (en dan heb ik 't ff niet over de mining bots
@alberto55. als je op een pvp server leveled kan je ganks verwachten zoals altijd. Al heb ik er tot nu toe niet zoveel last van gehad op de pvp servers waar ik leveled ben.
@Blistimo. WG zal vast actief blijven 1x in de 2 uur wanneer het 'up' is. VOA zal vrij dood zijn alsmede WG buiten de tijden dat de battle actief is. Ik ben nog even aant proberen m'n laatste paar wins voor WG binnen te hebben voordat cata uit is, de andere achievements haal ik daarna wel.
@Blistimo. WG zal vast actief blijven 1x in de 2 uur wanneer het 'up' is. VOA zal vrij dood zijn alsmede WG buiten de tijden dat de battle actief is. Ik ben nog even aant proberen m'n laatste paar wins voor WG binnen te hebben voordat cata uit is, de andere achievements haal ik daarna wel.
Mja dan heb je 't over oude content waar je - dan inmiddels overgeared - effetjes doorheen blaast. Nu is RS hm lastig, LK hm ook nog, wat voor gear je ook hebt. Ik zou ze graag nog plat leggen om het rijtje compleet te maken, maar onze 10 mans groep is net voor RS "inactief" geworden net als de raidgroep; niemand heeft meer zin echt moeite te steken in het halen van de laatste HM kills en ALS we het probeerden, elke keer 1-2 mensen te weinig. Die vul je dan weer op, vaak met casuals, en dan zit je jezelf weer op te vreten omdat die je dan gewoon vaak wipen (door gebrek aan ervaring - nofi is logisch) en wordt de motivatie voor iedereen minder.Blistimo schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:32:
[...]
Ach, bepaalde Vanilla en TBC content wordt tot op de dag van vandaag nog steeds gedaan. Zolang er maar wat tegenover staat. Als het nou een mount of een achievement is, mensen doen die content dan gewoon voor de fun tot het eind der tijden - of totdat hun mount dropt/ achievement binnen is
Gisteren nog ToGC10 gedaan 50 attempts, neem je toch die 1-2 guildies mee die aardige gasten zijn maar waarvan je WEET dat ze sucken (sloom reageren, slechte dps, etc) en ja hoor... failen ze op Anub.... weg 50 tries.
Bnet pindle#2913
Anoniem: 367390
Levelen gaat echt wel snel, ik had 11,5 dagen nodig voor men hunter van 0 naar 80. Wel ondertussen "Loremaster" en "The Seeker" gedaan (+3000 quests)Anoniem: 373674 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:44:
Mensen even 2 vraagjes.
mzzls
@ DrFlash
Oh.. ik was in de veronderstelling dat je altijd iemand kan omleggen als hij van de "andere kant" is. Blijkbaar heb ik dan altijd op een pvp servers gespeeld. Het had wel iets speciaals omdat dit plannen behoorlijk in de war kon gooien.. BV.. wilde je lekker gaan raiden.. stond er een hele groep Hordies voor je raid ingang.. dan kwam er vaak van raiden weinig terrecht en was het alleenmaar spelers hakken
thxs voor de info mensen.. ik zal eens kijken. Misschien toch wel leuk om met cata ook te beginnen. Ik ken wel wat RL mensen die vanaf de Beta spelen en niet zoals ik zijn afgehaakt. Spreek ze nooit meer, maar dit kan een leuke rede zijn
Thxs en misschien tot in game
mzzls
Oh.. ik was in de veronderstelling dat je altijd iemand kan omleggen als hij van de "andere kant" is. Blijkbaar heb ik dan altijd op een pvp servers gespeeld. Het had wel iets speciaals omdat dit plannen behoorlijk in de war kon gooien.. BV.. wilde je lekker gaan raiden.. stond er een hele groep Hordies voor je raid ingang.. dan kwam er vaak van raiden weinig terrecht en was het alleenmaar spelers hakken
thxs voor de info mensen.. ik zal eens kijken. Misschien toch wel leuk om met cata ook te beginnen. Ik ken wel wat RL mensen die vanaf de Beta spelen en niet zoals ik zijn afgehaakt. Spreek ze nooit meer, maar dit kan een leuke rede zijn
Thxs en misschien tot in game
mzzls
Niet helemaal juist,DrFlash schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:05:
[...]
Beide versies geven wel een mount in de chest, maar dit is net als bij Yogg en LK maar 1 mount
A Tribute to Immortality geeft elke speler in de raid een "Argent Warhorse (zo heet ie geloof ik)"
Is mijn guild al gelukt, helaas was ik toen niet mee en nu heeft niemand zin om het te doen
Het zou trouwens ook behoorlijk zuur zijn als je bij zo'n achievement maar 1 mount zou krijgen (dat doe je echt niet elke week).
Wel alles lezen he. er staat bij de achievement voor 25 man dat je een crusader's white warhorse krijgt (alliance). in de chest bij anub zit ook 1 mount. voor de 10 man is er geen mount voor de achievement. en ik kan het weten, heb em afgelopen donderdag gedaan.Shady15 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:52:
[...]
Niet helemaal juist,
A Tribute to Immortality geeft elke speler in de raid een "Argent Warhorse (zo heet ie geloof ik)"
Is mijn guild al gelukt, helaas was ik toen niet mee en nu heeft niemand zin om het te doen
Het zou trouwens ook behoorlijk zuur zijn als je bij zo'n achievement maar 1 mount zou krijgen (dat doe je echt niet elke week).
*edit* tis crusader's niet crusader
[ Voor 3% gewijzigd door DrFlash op 08-11-2010 17:00 ]
TOGC 10man met 50attempts geeft wel 1 mount.DrFlash schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:59:
[...]
Wel alles lezen he. er staat bij de achievement voor 25 man dat je een crusader's white warhorse krijgt (alliance). in de chest bij anub zit ook 1 mount. voor de 10 man is er geen mount voor de achievement. en ik kan het weten, heb em afgelopen donderdag gedaan.
*edit* tis crusader's niet crusader
Heb hem gistere nog gedaan, of ik lees het fout wat je bedoelt.
Tribute to immortality geeft op 25man iedereen mounts, op 10 niet
On a side note:porn* schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:10:
[...]
Die guide is waarschijnlijk voor 3.3 geweest, toen je per rating meer van dodge kreeg dan parry (omdat parry ook je next white swing versnelde en dus "beter" was). Nu is dat niet meer zo en geeft X aan rating hetzelfde dodge of parry percentage.
hmmm.... dit is de guide: http://www.mmo-champion.c...night-4.0.1-Tanking-Guide
Ik zie daar nou niet veel verschil in. en als het voor 3.3 is geweest zou het niet veel hebben uitgemaakt
Een andere vraagje, als level 85 Fire mage op de beta, waar zou ik eigenlijk naar toe moeten gemmen/enchanten/reforgen zodat het een beetje lekker gaat. Ik probeer het zo een beetje uit te vogelen, maar ik krijg alleen 20k dps op target dummy wanneer ik time warp + images gebruik etc etc. Of hoort dat zo te zijn ? (betwijfel het, maar goed).
Wat ik wel denk is dat als ik besluit cataclysm te kopen, dat ik dan verder ga als level 85 mage, en geen andere character ga levelen en daarna rustig met wow stoppen
Bij deze hebben we een countdown in de startpost 
Release World of Warcraft: Cataclysm is over: (Dit is een countdown totdat World of Warcraft: Cataclysm live gaat) |
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 08-11-2010 21:03 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Is het ook mogelijk om hem automatisch af te laten tellen, zonder de pagina te refreshen?Rakkerzero schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:33:
Bij deze hebben we een countdown in de startpost
Release World of Warcraft: Cataclysm is over:
[afbeelding]
Anyway, wel tof hoor
Daar moet ik html rechten voor hebben op dit forum en dat helaas alleen weggelegd voor moderators.Conscience NL schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:10:
Is het ook mogelijk om hem automatisch af te laten tellen, zonder de pagina te refreshen?
Anyway, wel tof hoor
Maar dit is ook een prima oplossing toch?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
kan hij niet als sticky onderaan de pagina komen.. als we de mod'ers ff lief aankijken?Rakkerzero schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:59:
[...]
Daar moet ik html rechten voor hebben op dit forum en dat helaas alleen weggelegd voor moderators.
Maar dit is ook een prima oplossing toch?
13:37
Hier voor de grap vanavond eens mee gespeeld, het werkt nog ookporn* schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:20:
Als je dat al niet deed, negeer diseases, is niet meer nodig en anders heb je teveel tijd verloren die eerste paar sec terwijl het applyen van diseases an sich geen/nauwelijks threat geeft. DS de eerste mob voor je shield, HS HS DS de volgende (tabbend), heb je niet eens DND meer nodig
Blood boil spam werkt anders ook gewoon prima; het is tenminste iets wat ik doe
alhoewel het alleen maar aoe pullen is heb je sowieso geen tijd meer voor diseases. Op bossfights, ook geeft het weinig threat, is wel handig als puller en daarmee bedoel ik alleen icy touch. En als je beetje goede rune management hebt dan is het gewoon goed te doen. Ook zie ik steeds meer 22k shieldsjes(dmv addon) door me death strike gemaakt, en dan denk ik, awesome
[ RAID WARNING: INCOMMING WALL OF TEXT! (soz caps) ]
Gisteren weer een lekker PvP Avondje Gehouden! nadat ik Anzu had gedood (geen mount) en vervolgens naar MGT geweest voor de Witte kip(en mogelijk die Phoenix hatchling als bijvangst) die ook niet dropte
ben ik even in wintergrasp geweest en hebben we een Aantal 5 man randommetjes gedaan waar ik de 96.000e kill kreeg (jaaa nog 4k te gaan voor de Genocide/of the Alliance title haha) in het begin had ik niet zo'n hoge pet op van 5man random groups maar in Bg's als EOTS,WSG en AB kan je wel degelijk het verschil betekenen van de 5 randommetjes was het 2x keer IOC en een keer AV waar we voor de verandering maar een bunkers gingen verdedigen met de groep..
daarna Cataclysm pre quests part 2 gedaan wat best wel snel voorbij was
krijgen we nu iedere week 2 kleine questjes ofzo?voelt allemaal nog niet zo epic maar dat zal wel komen als Deathwing in da house is..wel bizar dat je bij deze uitbreiding gewoon de pijp uit moet gaan voor het event achievementje haha heb trouwens gelezen op MMO-champion dat de Bandages in cata voor +/- 30k HP gaan healen haha
vind voor de paladin de S9 set wel een beetje tegenvallen,de enige die ik wel leuk vond ogen is die van de hunters haha...Trouwens nog wat ruks! die Tabard of the Lightbringer is gewoon een "Knights of the Silver hand" tabard!!wtf waarom krijg je die als bijvangst als je de LK kiled met iemand met shadowmourne in de groep
die Bloodknights (Belf pallies) krijgen gewoon hun eigen tabard en de echte pallies hebben niks..zou lorewise wel leuk zijn als ze die tabard wat toegankelijker maken..kan nu alleen gebruik maken van mijn Argent Dawn of Scarlet Crusade Tabards maarja blijf tot ik die tabard of the lightbringer weet de bemachtigen trouw die van Stormwind Dragen!
Vanavond weer naar ZG om Highpriest Thekal met een bezoekje te vereren (lees hem bruut vermoorden om zn mount) graag wil ik mijn Grote Alliance Broeder Mektheb ook nog even bedanken voor het Tippen over de solo optie op MGT,had hem in het begin van wotlk al geprobeerd maar toen ging ik de pijp uit maar hij is heel goed te soloen en leverd ook nog een leuk zakcentje op haha
dropte vd Thrash ook nog een BOE epic mail helm met intellect en crit erop en die heb ik aan een verloren gewaande guildie die wedergekeerd is en gisteren lvl 70 dingde met zn vriend gegeven..superblij wassie haha
was ook wel een leuk verhaaltje want die gasten waren 3 jaar geleden gestopt met wow en toen zijn ze een aantal weken geleden weer opnieuw begonnen met spelen met nieuwe chars en een nieuwe realm en eentje ervan zag mij in mn Epic lvl 60 PvP gear rondlopen in stormwind (ff nog genieten voordat stormwind nog mooier wordt) en whisperde mij..ik had geen idee wie het was tot ie zijn oude char naam vertelde,zij gelijk hun guild verlaten en ons gejoined en met het tempo dat zij lvlen hebben we er weer 2 nieuwe goede soldaten bij voor onze cataclysm Rated BG team!!
Ook weer een Tweaker mogen verwelkomen! Paterpor aka Bibje! die ons ook weer gaat versterken!
en GOTcoast gaat ook goed..Gaat een nieuwe paladin lvlen voor cataclysm dus dat wordt leuk
moet nog 1 mountje voor de 100 mounts en wil dat dat een speciale word,dus als iemand op mn armory kijkt en ziet dat ik er 100 heb dan heb ik ook "Raven Lord" , "Zg tiger" , White Hawkstrider" , "Fiery Warhorse"of "Green proto" haha alhoewel ik het liefst die ZG tiger heb natuurlijk! de rest is "just a matter of time"
ik heb nu ook officieel mijn honor uitgaven stopgezet..ga nu de cap van 4k opvullen.
heb ook nog (voor de handelaars onder ons) een hele zooi Ore's/bars bewaard zoals bijv Mithril ore/bar..is het een goed idee om deze tot de release van cata te bewaren en ze dan op de ah te gooien?
Uniforms of the Kor'Kron Guard are camouflaged in order to protect their wearers by hiding them from sight. The principle is that what the enemy cannot see he cannot kill.
This is not the way of the <Stormwind Crusaders>. A Crusader's armour is bright with heraldry that proclaims his devotion to his Guild and our beloved King Varian of Stormwind.
Our principle is that what the enemy can see, he will soon learn to fear!
Gisteren weer een lekker PvP Avondje Gehouden! nadat ik Anzu had gedood (geen mount) en vervolgens naar MGT geweest voor de Witte kip(en mogelijk die Phoenix hatchling als bijvangst) die ook niet dropte
ben ik even in wintergrasp geweest en hebben we een Aantal 5 man randommetjes gedaan waar ik de 96.000e kill kreeg (jaaa nog 4k te gaan voor de Genocide/of the Alliance title haha) in het begin had ik niet zo'n hoge pet op van 5man random groups maar in Bg's als EOTS,WSG en AB kan je wel degelijk het verschil betekenen van de 5 randommetjes was het 2x keer IOC en een keer AV waar we voor de verandering maar een bunkers gingen verdedigen met de groep..
daarna Cataclysm pre quests part 2 gedaan wat best wel snel voorbij was
vind voor de paladin de S9 set wel een beetje tegenvallen,de enige die ik wel leuk vond ogen is die van de hunters haha...Trouwens nog wat ruks! die Tabard of the Lightbringer is gewoon een "Knights of the Silver hand" tabard!!wtf waarom krijg je die als bijvangst als je de LK kiled met iemand met shadowmourne in de groep
Vanavond weer naar ZG om Highpriest Thekal met een bezoekje te vereren (lees hem bruut vermoorden om zn mount) graag wil ik mijn Grote Alliance Broeder Mektheb ook nog even bedanken voor het Tippen over de solo optie op MGT,had hem in het begin van wotlk al geprobeerd maar toen ging ik de pijp uit maar hij is heel goed te soloen en leverd ook nog een leuk zakcentje op haha
was ook wel een leuk verhaaltje want die gasten waren 3 jaar geleden gestopt met wow en toen zijn ze een aantal weken geleden weer opnieuw begonnen met spelen met nieuwe chars en een nieuwe realm en eentje ervan zag mij in mn Epic lvl 60 PvP gear rondlopen in stormwind (ff nog genieten voordat stormwind nog mooier wordt) en whisperde mij..ik had geen idee wie het was tot ie zijn oude char naam vertelde,zij gelijk hun guild verlaten en ons gejoined en met het tempo dat zij lvlen hebben we er weer 2 nieuwe goede soldaten bij voor onze cataclysm Rated BG team!!
Ook weer een Tweaker mogen verwelkomen! Paterpor aka Bibje! die ons ook weer gaat versterken!
en GOTcoast gaat ook goed..Gaat een nieuwe paladin lvlen voor cataclysm dus dat wordt leuk
moet nog 1 mountje voor de 100 mounts en wil dat dat een speciale word,dus als iemand op mn armory kijkt en ziet dat ik er 100 heb dan heb ik ook "Raven Lord" , "Zg tiger" , White Hawkstrider" , "Fiery Warhorse"of "Green proto" haha alhoewel ik het liefst die ZG tiger heb natuurlijk! de rest is "just a matter of time"
ik heb nu ook officieel mijn honor uitgaven stopgezet..ga nu de cap van 4k opvullen.
heb ook nog (voor de handelaars onder ons) een hele zooi Ore's/bars bewaard zoals bijv Mithril ore/bar..is het een goed idee om deze tot de release van cata te bewaren en ze dan op de ah te gooien?
Uniforms of the Kor'Kron Guard are camouflaged in order to protect their wearers by hiding them from sight. The principle is that what the enemy cannot see he cannot kill.
This is not the way of the <Stormwind Crusaders>. A Crusader's armour is bright with heraldry that proclaims his devotion to his Guild and our beloved King Varian of Stormwind.
Our principle is that what the enemy can see, he will soon learn to fear!
[ Voor 9% gewijzigd door Vivaladen op 09-11-2010 08:10 ]
Ik vond dit dus ongelofelijk meevallen; in 24 speeluren zat ik aan de 38 of zo.DrFlash schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:24:
[...]
het is te doen in 6a7 game dagen zonder xp bonussen dus ongeveer 150+ uur spelen als je heel snel bent. Over het algemeen duurt het iets langer omdat je toch aant zoeken bent naar questen.
Als je het dan een beetje slim doet kan je in ongeveer 3 dagen gametijd samen 60 zijn, vanaf daar kan je dan alleen verder in outland/northrend om 80 te worden in ongeveer net zoveel tijd.
OT : achievement Spam ...
In een pug aan je haar (ben kale dwerg) naxx25 ingesleept worden voor zo'n beetje alle achievements die daar te vinden zijn .... met 20 man
Dedicated Few, Eindelijk de laatste kill voor Champion, Safety Dance etc ...
Alleen jammer dat een mage zo slordig was om in de groene drek te gaan staan bij Patchwork, anders hadden we undying er ook nog uitgesleept
Met de grote hoeveelheid aan addons als questhelper hoef je niet te zoeken naar quests ...
[ Voor 22% gewijzigd door Dice op 09-11-2010 08:25 ]
Dat hoeft toch tegenwordig ook niet meer met de huidige "Blizzard questhelper"? heb op mn alt nog geen Addon als Questhelper nodig gehadDice schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:14:
[...]
Ik vond dit dus ongelofelijk meevallen; in 24 speeluren zat ik aan de 38 of zo.
Met de grote hoeveelheid aan addons als questhelper hoef je niet te zoeken naar quests ...
"waar zijn de oude dagen gebleven alwaar we na het lezen van de quest en het zoeken uit pure wanhoop maar gingen Alt+tabben om op Thottbot of Alakhazam te lezen waar we nou precies welke mob moesten killen
Eens, Blizz geeft al een hoop informatie mee...Vivaladen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:19:
[...]
Dat hoeft toch tegenwordig ook niet meer met de huidige "Blizzard questhelper"? heb op mn alt nog geen Addon als Questhelper nodig gehad
"waar zijn de oude dagen gebleven alwaar we na het lezen van de quest en het zoeken uit pure wanhoop maar gingen Alt+tabben om op Thottbot of Alakhazam te lezen waar we nou precies welke mob moesten killen"
Al weet ik niet of het nou Blizz is die de mobs rood marked of Zygor
En alt-tabben :no
speel windowed en heb 2 monitoren

[ Voor 5% gewijzigd door Dice op 09-11-2010 08:22 ]
haha ik speel sinds kort ook windowed maar dat is ook pas sinds ik mn nieuwe pc heb hahaDice schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:21:
[...]
Eens, Blizz geeft al een hoop informatie mee...
Al weet ik niet of het nou Blizz is die de mobs rood marked of Zygor
En alt-tabben :no
speel windowed en heb 2 monitoren
helaas geen 2 monitoren haha
Gisteren in 3 uur tijd de ellendige vissen-in-dalaran zitten doen, duurde een eeuwigheid voor dat laatste gouden muntje ...Vivaladen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:30:
[...]
haha ik speel sinds kort ook windowed maar dat is ook pas sinds ik mn nieuwe pc heb haha
helaas geen 2 monitoren haha
Erg goed te doen met Wow op je linkerscherm en een film op je rechter
* dagverslag *
Na lange tijd getwijfeld te hebben om door te gaan met "insane in the membrame", toch besloten om te kijken waar ik op uit ga komen, omdat nu op blitzcon bevestigd is dat isane niet meer te halen is in CATA.
Na een leuke avond heb ik nog maar 3 librams, 3 pristine black diamonds en 6 blood of heroes nodig om exalted te worden met shan'dralar. Tevens nog maar 5 uur nodig om exalted te worden met ravenholdt.
Dan is de enigste rep die ik nog moet farmen darkmoon.
Tevens heb ik nog steeds de stille hoop dat insane te halen is in cata als je alleen nog maar darkmoon nodig hebt. Maar hoop het voor die tijd te gaan halen. Tijd om mijn herbalist uit het stof te gaan halen om mijn scribe van de benodigde materialen te gaan voorzien.
3 weken moet me haalbaar lijken.
* einde verslag *
Na lange tijd getwijfeld te hebben om door te gaan met "insane in the membrame", toch besloten om te kijken waar ik op uit ga komen, omdat nu op blitzcon bevestigd is dat isane niet meer te halen is in CATA.
Na een leuke avond heb ik nog maar 3 librams, 3 pristine black diamonds en 6 blood of heroes nodig om exalted te worden met shan'dralar. Tevens nog maar 5 uur nodig om exalted te worden met ravenholdt.
Dan is de enigste rep die ik nog moet farmen darkmoon.
Tevens heb ik nog steeds de stille hoop dat insane te halen is in cata als je alleen nog maar darkmoon nodig hebt. Maar hoop het voor die tijd te gaan halen. Tijd om mijn herbalist uit het stof te gaan halen om mijn scribe van de benodigde materialen te gaan voorzien.
3 weken moet me haalbaar lijken.
* einde verslag *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik zou zeggen van niet, omdat minen met flying mounts makkelijker wordt. Verkopen dus.Vivaladen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:41:
http://hawvie.deviantart.com/
Dit topic is gesloten.