Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:57
Tsurany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:25:
Telefoon actief gebruikt (Angry Birds) terwijl ik hem oplaad aan een USB poort van een computer, resultaat? Twee procent accu erbij in grofweg 5 uur tijd. Zegt toch aardig wat over het stroomverbruik van de telefoon.
Bij het opladen heeft de telefoon 5v bij 1A nodig. Een average USB poort levert 300-500mA bij 5V. Vandaar dus dat het laden tergend langzaam gaat. Zelfde als de iPad en tal van andere high-end apparaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Tsurany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:25:
Telefoon actief gebruikt (Angry Birds) terwijl ik hem oplaad aan een USB poort van een computer, resultaat? Twee procent accu erbij in grofweg 5 uur tijd. Zegt toch aardig wat over het stroomverbruik van de telefoon.
Het meest verontrustende van dit bericht is toch wel dat je 5 uur lang Angry Birds zit te spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmonTobin schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:38:
[...]

Het meest verontrustende van dit bericht is toch wel dat je 5 uur lang Angry Birds zit te spelen! :P
Haha :+
Clock schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:32:
[...]

Bij het opladen heeft de telefoon 5v bij 1A nodig. Een average USB poort levert 300-500mA bij 5V. Vandaar dus dat het laden tergend langzaam gaat. Zelfde als de iPad en tal van andere high-end apparaten...
Dat klopt, dat weet ik, maar dat laat toch zien dat het verbruik van de telefoon toch tegen de 500mA aan zit, ben nu angry birds aan het spelen terwijl hij aan de adapter hangt en dat gaat gewoon prima, geen idee hoe snel maar toch zo 10% erbij sinds m'n vorige post, misschien nog wel een korter tijdsbestek.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:57

iichel

Gazoooo

Ola,

Net weer even wat aan 't tweaken en customizen geweest. Eindelijk Launcherpro aan de gang :)
Het volgende alleen:
- Weet iemand hoe ik de notification bar clock wegkrijg? Ik heb daarvoor een horloge :P
- Ik heb Lockscreen Widget geinstalleerd. Als ik op de aan-knop druk krijg ik heel eventjes Sense lockbar in beeld. Geen drama, maar mooi is anders. Iemand hier ideeen over?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste is volgens mij niks aan te doen omdat Android het wisselen van lockscreens niet toe laat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Black1982 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:31:
[...]
Edit: Oh ja Juice Defender heeft daar ook een optie voor (de betaalde versie)

@hierboven.. Het is niet beledigend bedoeld. Deze vraag zoals bijna alle andere is al eens eerder gesteld en beantwoord. Met die zoektermen (uit zijn/haar eigen post) kan je misschien wel 10 verschillende apps vinden.
Ik weet dat je met Tasker bijna alles wel kan doen en over Locale hoor ik ook goede dingen. :)
Thanx! Ik volg dit topic al sinds het begin van Deel 1, maar misschien heb ik daar (destijds) overheen gelezen. Zou ook kunnen dat ik die info juist daar van heb, maar ik wist het eigenlijk niet meer. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot mijn verbazing kan ik in Dolphin HD browser gewoon vloeiend het NOS Journaal afspelen vanaf de normale site ( Dus niet de mobiele site ). Ik weet niet of flash player ervoor gebruikt wordt maar denk het wel, want is niet de streaming player en dus echt de player op de website van NOS.

Ben benieuwd of het ook werkt bij de normale uitzending gemist site.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 12:01
Heb sinds gisteren ook een desire HD en ben tot nu toe erg tevreden. Geen problemen zoals hier vermeld worden over klepjes etc. Nu heb ik geprobeerd de 2(?) OTA's te downloaden, maar als ik hem laat controleren op updates zegt ie dat er geen zijn. Dit is zowel via mobiel internet als met wifi. Zou ik een nieuwe batch hebben die de updates al heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 07:57

iichel

Gazoooo

kernel version 2.6.32.21, geen updates :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
janwer schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:26:
Heb sinds gisteren ook een desire HD en ben tot nu toe erg tevreden. Geen problemen zoals hier vermeld worden over klepjes etc. Nu heb ik geprobeerd de 2(?) OTA's te downloaden, maar als ik hem laat controleren op updates zegt ie dat er geen zijn. Dit is zowel via mobiel internet als met wifi. Zou ik een nieuwe batch hebben die de updates al heeft?
Waarschijnlijk heeft je DHD de updates al in de fabriek gekregen (alhoewel dat wel erg snel is). Bij instellingen/software/softwareupdates kun je een check uitvoeren. Er zijn 2 updates geweest, de laatste versie is nu 2.6.32.21

Edit: too late...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Clock schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:50:
[...]

Waarschijnlijk heeft je DHD de updates al in de fabriek gekregen (alhoewel dat wel erg snel is). Bij instellingen/software/softwareupdates kun je een check uitvoeren. Er zijn 2 updates geweest, de laatste versie is nu 2.6.32.21

Edit: too late...
Ik heb hem ook af fabriek, geen updates beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
janwer schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:26:
dat ken maar zo bij kernel-versie staat op de onderste regel Thu okt 28 heb de 2 updates wel moeten doen maar deze is ook van de eerste batch denk ik zo :*) mess bij jou latere maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 12:01
tsjabbie70 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:52:
[...]

dat ken maar zo bij kernel-versie staat op de onderste regel Thu okt 28 heb de 2 updates wel moeten doen maar deze is ook van de eerste batch denk ik zo :*) mess bij jou latere maand
heb dus standaard al kernel 2.6.32.21. Datum staat ook op 28-10. Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Laatst online: 01-04 16:57
janwer schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:49:
[...]

heb dus standaard al kernel 2.6.32.21. Datum staat ook op 28-10. Vaag
dan zal je idd wel een ander batch hebben idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 10:07
Clock schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:32:
[...]

5 uurtjes? 2^% erbij?!

Laten we zeggen ruwweg 5 uurtjes maal 400 mAH laadstroom = 2000mAH

Accu is 1230 mAH
(1230/2000) x 5 = 3,075 uurtjes spelen op één acculading.

Daar USB een output heeft van naar mijn weten: 'max. 500 mAH', ben ik m.i. nog erg royaal geweest met de berekening.

Nou, ik hier bespeur één van de weinig op waarheid gebaseerde posts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, ik heb een aantal plaatjes/foto's die ik graag als achtergrond wil hebben. Nu heb ik wel gevonden dat de HD gebruik kan maken van "Live background" maar hoe ik zelf zoiets kan maken heb ik nog niet gevonden. Heeft iemand er ervaring mee? Zelf geanimeerde achtergrondjes maken?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen ervaring mee maar zoek op android make live background en ik vind tonnen aan informatie.
Tutorials:
http://android.arnodenhond.com/tutorials/live-wallpaper
http://blog.androgames.ne...-live-wallpaper-tutorial/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10 12:34
Zeg vraagje, (kon het even snel niet vinden hier en op google)
Hoe zet ik opladen tijden syncen uit? Kon op mijn winmo...

Thx :)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tsurany schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:29:
Geen ervaring mee maar zoek op android make live background en ik vind tonnen aan informatie.
Tutorials:
http://android.arnodenhond.com/tutorials/live-wallpaper
http://blog.androgames.ne...-live-wallpaper-tutorial/
Mjah, dat gaat heel diep op een programmeertaal in die ik niet ken. De HTC heeft zelf wel een mogelijkheid om foto's wat af te laten wisselen met elkaar dus dat is ook prima. Alleen wat voor resolutie is het scherm?!

Ik heb een aantal verschillende geprobeerd maar als ik een plaatje maak op 960x800 px en het dan als achtergrond wil gebruiken moet ik het bijsnijden... verschillende resoluties gebruikt maar niets lijkt te werken.

Hm blijkbaar moet je voor dit probleem launcher pro gebruiken...

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 24-11-2010 00:33 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:41
Nu al even rond zitten bengelen, maar zonder custom rom kun je geen sterkere vibratie instellen? Of heeft iemand wel een work around? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik heb ooit in dit topic een aantal "verborgen" instellingen gezien die je kan bereiken door *#*#INFO#*#* in te toesten en nog een andere code.
Nu vroeg ik me af wat slimme instellingen zijn bij *#*#INFO#*#* en wat die ander code was die je kon intoetsen (en wat daarbij slimme instellingen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:41
Als ik me telefoon uitzet (power knop, afsluiten) en dan aan wil zetten.. duurt het vrij lang voor hij opgestart is.

Die fast boot van 5 seconden schijnt niet te werken en ik ben wel 40sec verder ofzo?
Hoe kan dit :/

*** Menu -> apps -> Snel opstarten
Gewoon overheen gekeken dus

[ Voor 13% gewijzigd door Soullancer op 24-11-2010 02:07 . Reden: Solved ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:05
iemand al gehad dat als je de telefoon ontgrendelt dat dan de volume helemaal naar onder is gezet en dan blijft 'hangen' op de trilstand? Blijft dan dus aan een stuk door trillen...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Worker123 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:17:
iemand al gehad dat als je de telefoon ontgrendelt dat dan de volume helemaal naar onder is gezet en dan blijft 'hangen' op de trilstand? Blijft dan dus aan een stuk door trillen...?!
Ja heb ik ook wel eens meegemaakt. Die volumeknoppen zijn sowieso onlogisch geplaatst, meestal zitten ze ook aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 12:37
MrVegeta schreef op woensdag 24 november 2010 @ 00:25:
[...]

Mjah, dat gaat heel diep op een programmeertaal in die ik niet ken. De HTC heeft zelf wel een mogelijkheid om foto's wat af te laten wisselen met elkaar dus dat is ook prima. Alleen wat voor resolutie is het scherm?!

Ik heb een aantal verschillende geprobeerd maar als ik een plaatje maak op 960x800 px en het dan als achtergrond wil gebruiken moet ik het bijsnijden... verschillende resoluties gebruikt maar niets lijkt te werken.

Hm blijkbaar moet je voor dit probleem launcher pro gebruiken...
Je kan het bijsnijden vlak groter maken waardoor je de het hele plaatje kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje voor de mensen die hun toestel deze of vorige week ontvangen hebben. Welk type MicroSD zit er bij jullie in?

Is dit nog steeds 8GB en is het een Class 2 of 4?

Bedankt

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8GB nog steeds en ik gok class 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb nu een weekje mijn HD. Super apparaat, mijn vorige telefoon was een 'gewone' telefoon en dan is dat wel een heel verschil. Ik heb echter alleen een probleempje, mijn snelkeuze werkt niet meer. Als ik deze gebruik dan krijg ik de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code' Als ik opnieuw de snelkeuzes invoer krijg ik dezelfde melding. Telefoon uitschakelen en opnieuw opstarten maakt geen verschil...
Als ik op deze op i-net zoek dan krijg ik ook niet veel nuttige hits. Iemand een idee wat ik er aan zou kunnen doen.

Groeten
Eric

PS: snel een telefoonnummer uit je telefoon halen vind ik alleen niet zo handig, snelkeuze en alfabetisch zoeken zitten mekaar in de weg...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 09:33 . Reden: PS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo niet zo handig? Je drukt op telefoon, dan menu, dan contacten en dan op de zoekknop, werkt prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worker123 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:17:
Ook wel eens last van.

Ik gebruik 'Volume locker' en dacht dat dat hier door kwam maar kennelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Volume probleem hier ook. Alleen stoorde me nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIT IS HET MOOISTE FORUM ALLERTIJDEN!! Alleen posten is al genoeg om het probleem op te lossen.... Mysterious.... Maar goed, het werkt weer. Ik merk ook dat kort aantypen de letter geeft om te zoeken, lang de sneltoets..

Groeten
Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nevyn67
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 16:19
Largamelion schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:05:
Welk type MicroSD zit er bij jullie in?
Sandisk 8GB en ik denk ook een class 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:50
Largamelion schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:05:
Vraagje voor de mensen die hun toestel deze of vorige week ontvangen hebben. Welk type MicroSD zit er bij jullie in?

Is dit nog steeds 8GB en is het een Class 2 of 4?

Bedankt
Gister gehaald bij de vodafone winkel en er zat bij mij een 8Gb Class 4 kaartje in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Laatst online: 23-09 09:07

Kajel

Development in Style

Nu een weekje mijn Desire HD (via Vodafone overigens, nadat ik tot x keer toe van Hi te horen had gekregen dat mijn bestelling vertraagd was). Wat een machtig tof toestel is dit!! Na mijn lelijke HTC Touch Diamond (wat een miskoop was dat!) is dit een verademing qua snelheid, gebruiksgemak, functionaliteit etc.
Het grote scherm is ook fantastisch!!

Ik heb ook, vooralsnog, geen van de problemen die in dit topic voorbijgekomen zijn. Op het sim-klepje na dan misschien, dat steekt heel minimaal uit (beetje bolling zeg maar).

Enige twee dingen die ik nu tegengekomen ben, en waarvan ik benieuwd ben of jullie het ook tegengekomen zijn:

* Belvolume te laag: Hiermee bedoel ik het geluid als ik de telefoon aan mijn oor houd, als iemand belt. De persoon aan de andere kant van de lijn klinkt erg zacht. Ik heb alle volume sliders die ik kon vinden op het hoogst gezet. Ik heb alleen eigenlijk geen idee welke volume instelling verantwoordelijk is voor hoe hard de beller klinkt (dus niet de beltoon als ie overgaat). Hebben andere mensen het probleem dat dit te zacht is? En hoe hebben ze dit opgelost?

* GPS: Ik heb een paar keer Google Maps + nagivation gebruikt om ergens heen te wandelen. Ik vind dat de plaatsbepaling nogal lang duurt en nogal onprecies is. Daarnaast vind ik de navigation bij Google Maps qua userinterface nogal ongebruiksvriendelijk (onduidelijk welke button nou daadwerkelijk de navigatie start als je wandelt). Hoe krijg ik de gps preciezer? Kan zo snel niet bedenken wat ik uit heb staan, wat eigenlijk aan moet staan (zoals obviously gps ontvangst).
Als ik overigens Navigation/Google Maps aanzet, dan klaagt ie als WiFi uitstaat. Waarom is WiFi relevant als ik 3G gewoon aanheb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan het bevestigen, mijn HD heeft een Sandisk 8GB Class 4 kaartje erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:23
Net mijn nieuwe klepje gehad van HTC(had 'm gebroken), na iets meer dan een week. Hij past iets beter dan de originele. Hij sluit beter aan, van bol staan had ik sowieso geen last.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 11:29

Jodi

No Matches Found

Heb ik vorige week eindelijk mijn DHD ontvangen, vandaag is hij weer retour gegaan naar PDA Shop (RMA). Het is een heerlijk toestel, maar... Bij zwaardere stemmen en bij volumes boven de 50% ging het geluid kraken/scheuren. Buiten telefoneren of met achtergrondgeluid (situaties waar je het geluid wat harder zet) was eigenlijk niet goed mogelijk, zo blikkerig werd het. Alsof er een scheurtje in het speakertje zat, of dat het speakertje ergens tegenaan trilde.

Hebben meer mensen hier last van gehad, en zo ja, werd het toestel bij jullie gerepareerd of omgeruild?

Afgezien hiervan, echt, wat een vooruitgang ten opzichte van mijn oude Touch Pro. Dat was vanmorgen wel even schrikken, toen ik dat kreng weer mee moest nemen :X

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ik heb sinds een week ook een Desire HD, in het begin ging het opstarten op de 'snelle' manier. Sinds 2 dagen niet meer. De optie is wel aangevinkt. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jodi schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:06:
Heb ik vorige week eindelijk mijn DHD ontvangen, vandaag is hij weer retour gegaan naar PDA Shop (RMA). Het is een heerlijk toestel, maar... Bij zwaardere stemmen en bij volumes boven de 50% ging het geluid kraken/scheuren. Buiten telefoneren of met achtergrondgeluid (situaties waar je het geluid wat harder zet) was eigenlijk niet goed mogelijk, zo blikkerig werd het. Alsof er een scheurtje in het speakertje zat, of dat het speakertje ergens tegenaan trilde.

Hebben meer mensen hier last van gehad, en zo ja, werd het toestel bij jullie gerepareerd of omgeruild?

Afgezien hiervan, echt, wat een vooruitgang ten opzichte van mijn oude Touch Pro. Dat was vanmorgen wel even schrikken, toen ik dat kreng weer mee moest nemen :X
precies dit heb ik ook. ik ga vanavond/morgen terug naar de winkel om even te laten horen en retour te doen. bij mij kraakt het al op minimaal volume, met name hoge tonen zoals elke letter "s" die wordt uitgesproken. weet je toevallig welk serienummer je telefoon heeft?

ben benieuwd of ik een nieuwe meekrijg, heb niet zo'n zin in dat gedoe met RMA.. zal je zien dat ze weer waterschade vinden oid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guitar-hero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2020
Ik heb al een langere tijd gezocht naar mogelijkheden om stockapps te verwijderen, echter na het lezen van een topic dat het wijderen ook OTA updates zou uitschakelen even verder gezocht.

Met het programma Titanium backup pro (betaalde versie) kan je de applicaties bevriezen. Zo blijven ze er wel op staan maar draaien niet meer op de achtergrond en komen niet meer voor in je applicatie lijst.
zo blijf je dus ook compatible met the OTA updates en je kan je wijzigingen weer makkelijk ongedaan maken door de apps weer te ontdooien.

ga als volgt te werk

zet usb debugging aan
installeer visionary + en zet de root rechten aan
installeer titanium backup en bevries de apps.
eenmaal gedaan even rebooten zodat de rootrechten weer verdwijnen.

Dit is voor mij een succes gebleken met uitzondering van de Amazon mp3 apps. die wel uitgeschakeld is maar waarvan het icoon zichtbaar blijft in de applist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
denniskrol schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:03:
Net mijn nieuwe klepje gehad van HTC(had 'm gebroken), na iets meer dan een week. Hij past iets beter dan de originele. Hij sluiter beter aan, van bol staan had ik sowieso geen last.
Via Vodafone of HTC gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 18:31
Ik zie meerdere mensen in dit topic vragen wat voor class SDHC kaart in de Desire HD zit. Dit blijkt dus een class 4 Micro SDHC te zijn nu vroeg ik mij echter af of het een voordeel heeft om een class 6 kaart erin te zetten. Of zal dit amper merkbaar zijn ?

[ Voor 6% gewijzigd door Droid86 op 24-11-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Kajel schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:48:
Nu een weekje mijn Desire HD (via Vodafone overigens, nadat ik tot x keer toe van Hi te horen had gekregen dat mijn bestelling vertraagd was). Wat een machtig tof toestel is dit!! Na mijn lelijke HTC Touch Diamond (wat een miskoop was dat!) is dit een verademing qua snelheid, gebruiksgemak, functionaliteit etc.
Het grote scherm is ook fantastisch!!

Ik heb ook, vooralsnog, geen van de problemen die in dit topic voorbijgekomen zijn. Op het sim-klepje na dan misschien, dat steekt heel minimaal uit (beetje bolling zeg maar).

Enige twee dingen die ik nu tegengekomen ben, en waarvan ik benieuwd ben of jullie het ook tegengekomen zijn:

* Belvolume te laag: Hiermee bedoel ik het geluid als ik de telefoon aan mijn oor houd, als iemand belt. De persoon aan de andere kant van de lijn klinkt erg zacht. Ik heb alle volume sliders die ik kon vinden op het hoogst gezet. Ik heb alleen eigenlijk geen idee welke volume instelling verantwoordelijk is voor hoe hard de beller klinkt (dus niet de beltoon als ie overgaat). Hebben andere mensen het probleem dat dit te zacht is? En hoe hebben ze dit opgelost?

* GPS: Ik heb een paar keer Google Maps + nagivation gebruikt om ergens heen te wandelen. Ik vind dat de plaatsbepaling nogal lang duurt en nogal onprecies is. Daarnaast vind ik de navigation bij Google Maps qua userinterface nogal ongebruiksvriendelijk (onduidelijk welke button nou daadwerkelijk de navigatie start als je wandelt). Hoe krijg ik de gps preciezer? Kan zo snel niet bedenken wat ik uit heb staan, wat eigenlijk aan moet staan (zoals obviously gps ontvangst).
Als ik overigens Navigation/Google Maps aanzet, dan klaagt ie als WiFi uitstaat. Waarom is WiFi relevant als ik 3G gewoon aanheb?
Als het goed is zou je gewoon tijdens je gesprek de + volume knop moeten gebruiken dan wordt het geluid vanzelf harder?? Gebruik anders quicksettings die is volgens mij gratis not sure moet je even checken. Dan kan je dat en meer makkelijker instellen :)

Misschien was verbinding behoorlijk traag op dat moment dat je die melding krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burke1986 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:26:
Ik zie meerdere mensen in dit topic vragen wat voor class SDHC kaart in de Desire HD zit. Dit blijkt dus een class 4 Micro SDHC te zijn nu vroeg ik mij echter af of het een voordeel heeft om een class 6 kaart erin te zetten. Of zal dit amper merkbaar zijn ?
Hangt er vanaf wat je er mee wilt gaan doen, het is sneller dus bij data overdrachten zal je het merken, in dagelijks gebruik denk ik niet.

@ Wifi melding: Wifi kan ook gebruikt worden voor plaatsbepaling, als extra hulpmiddel. Naar mijn idee zwaar nutteloos.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 24-11-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Clock schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:19:
[...]

Via Vodafone of HTC gegaan?
HTC zelf. Mobiel met Hi bij studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Tsurany schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:48:
[...]

Hangt er vanaf wat je er mee wilt gaan doen, het is sneller dus bij data overdrachten zal je het merken, in dagelijks gebruik denk ik niet.

@ Wifi melding: Wifi kan ook gebruikt worden voor plaatsbepaling, als extra hulpmiddel. Naar mijn idee zwaar nutteloos.
Ahh ok thanks for the info!
Ik ga voor de gein gewoon een class 6 kopen en kijken of ik het merk! kzal het hier ook even posten zodra ik er meer over weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 11:29

Jodi

No Matches Found

Frieda schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:31:
[...]

precies dit heb ik ook. ik ga vanavond/morgen terug naar de winkel om even te laten horen en retour te doen. bij mij kraakt het al op minimaal volume, met name hoge tonen zoals elke letter "s" die wordt uitgesproken. weet je toevallig welk serienummer je telefoon heeft?

ben benieuwd of ik een nieuwe meekrijg, heb niet zo'n zin in dat gedoe met RMA.. zal je zien dat ze weer waterschade vinden oid 8)7
Serienummer weet ik niet, helaas.
PDA Shop ging kijken of het iets was wat gerepareerd kon/mocht worden, of dat ik een nieuwe DHD krijg. Het is mij een beetje om het even, eerlijk gezegd---als hij uiteindelijk maar werkt, blijft werken, en er niks aan te zien is :) Oh ja, en de hele RMA toestand moet niet te lang duren... Maar voor zover ik weet heeft PDA Shop wel een goede naam :+

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 13:24
Burke1986 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:06:
[...]

Ahh ok thanks for the info!
Ik ga voor de gein gewoon een class 6 kopen en kijken of ik het merk! kzal het hier ook even posten zodra ik er meer over weet.
Ik wil niet veel zeggen, maar als je nu geen problemen hebt met het schieten van video's (wat b.v. bij class 2 kaarten wel het geval is), of de schrijfsnelheid van class4 te traag vind (ook al betwijfel ik dat dit limiet aan de SDCard te wijten valt (meestal is er al een andere vertragingsfactor te vinden)) waarom zou je dan uberhaupt class6 kopen... Het maakt je telefoon zelf echt niet sneller... Geldverspilling als je het mij vraagt.

Met de gesprekskwaliteit heb ik overigens geen enkel probleem. Het geluid is niet bijzonder hard, maar ook niet zacht te noemen. In een bar/disco kan ik gesprekken even goed volgen als voorgangers van deze mobiel (redelijk goed).

De genoemde lage tonen problemen of hoge/harde s (schelle tonen) heb ik dan ook geen last van :)

[ Voor 17% gewijzigd door XiniX88 op 24-11-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Fire69 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:50:
[...]

Dude... je zegt dus dat HTC NU een slechte telefoon heeft gemaakt omdat er BINNEN EEN JAAR OF ZO telefoons gaan zijn waarbij de batterijduur geen issue gaan zijn? 8)7

Wat moesten ze dan doen, een jaar lang geen telefoons maken!? |:(

Trouwens, geloof je nu ECHT dat er binnen een jaar smartphones gaan zijn die een week meegaan bij intensief gebruik of wat!?
Het is al jaaaaren dat smartphones met moeite 1 of 2 dagen meegaan... :F
ik zeg wat?? ik kan je niet helemaal volgen ik zeg enkel dat ik denk dat er over een jaar of betere of grotere batterijen in smartphones zitten. En ja, dat zou bijv. HTC nu al hebben kunnen doen met de DHD.
Ik denk trouwens dat ik mijn originele batterij gewoon niet goed heb ingesteld in het begin...te kort geladen over de verbinding met de comp...dus te lage batterij stats. Hij gaat maar 3 uur mee als je hem gebruikt, das wel erg weinig. Mijn nieuwe batterij een paar keer een full charge cycle geven dan moet dat een stuk beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
XiniX88 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:14:
[...]

Ik wil niet veel zeggen, maar als je nu geen problemen hebt met het schieten van video's (wat b.v. bij class 2 kaarten wel het geval is), of de schrijfsnelheid van class4 te traag vind (ook al betwijfel ik dat dit limiet aan de SDCard te wijten valt (meestal is er al een andere vertragingsfactor te vinden)) waarom zou je dan uberhaupt class6 kopen... Het maakt je telefoon zelf echt niet sneller... Geldverspilling als je het mij vraagt.
Ahh ok thanks voor de reactie. Ik had tijdens het filmen in de hoogste kwaliteit het idee dat mijn telefoon aan het haperen was en af en toe ook bij het afspelen. Ik ging er van uit dat dit mogelijk lag aan de class 4 sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Burke1986 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:41:
[...]
Ahh ok thanks voor de reactie. Ik had tijdens het filmen in de hoogste kwaliteit het idee dat mijn telefoon aan het haperen was en af en toe ook bij het afspelen. Ik ging er van uit dat dit mogelijk lag aan de class 4 sd kaart.
Das interessant om te horen. Vodafone had er bij mij een class 2 8 GB kaartje ingestopt, maar ik had nog een 16 GB class 2 kaartje dus die heb ik er maar ingestopt. Opnemen/afspelen van 720p video met de camera gaat *vrij* aardig had ik het idee. Ik ga nog eens verder testen op skips en haperingen, als zelfs class 4 kaartjes niet helemaal vlekkeloos werken hmmm

Edit: Ja er zitten toch wel skips in zie ik. Kon je verwachten natuurlijk op een class 2 kaartje.

[ Voor 6% gewijzigd door Ceejay op 24-11-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kajel schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:48:
Heb ik ook gehad, bij lopen een grote onnauwkeurigheid, met de auto geen probleem, ik snap nog niet helemaal hoe dat komt, misschien onder het raam van de auto toch meer antennebereik dan in een broekzak, of het is de G-meter die het zaakje verstoord?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Om even terug te komen op de accu.
Ik heb mn DHD vannacht opgeladen.

Hij staat nu 9 uur aan en is op 30%.
Weergave - 73% met 2 uur en 10 min.
Angry Birds - 6% met 20 min
Dan nog te zeggen dat ik 10 smsjes heb verstuurd en een beetje geïnternet heb.

USB Debug staat aan.
Auto-Sync/Bluetooth/Wifi uit
En als ik niet op internet zit staat de Data verbinding ook uit

Klopt dit een beetje of is dit aan de lage kant?

Bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Santo op 24-11-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Ceejay schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:39:
[...]

Das interessant om te horen. Vodafone had er bij mij een class 2 8 GB kaartje ingestopt, maar ik had nog een 16 GB class 2 kaartje dus die heb ik er maar ingestopt. Opnemen/afspelen van 720p video met de camera gaat *vrij* aardig had ik het idee. Ik ga nog eens verder testen op skips en haperingen, als zelfs class 4 kaartjes niet helemaal vlekkeloos werken hmmm

Edit: Ja er zitten toch wel skips in zie ik. Kon je verwachten natuurlijk op een class 2 kaartje.
apart mijn Desire HD is ook door Vodafone geleverd maar dan met een class 4 8 GB kaart.
thanks voor het testen!
Ik ga gewoon een microSD kaart bestellen van class 6 om te kijken of dit verschil maakt. Is dat niet het geval dan gebruik ik hem gewoon voor mijn digitale camera en meld ik me hier terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Laatst online: 12:54
Hier ook vodafone en class 4 8gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Laatst online: 23-09 09:07

Kajel

Development in Style

Burke1986 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:45:
[...]

Als het goed is zou je gewoon tijdens je gesprek de + volume knop moeten gebruiken dan wordt het geluid vanzelf harder?? Gebruik anders quicksettings die is volgens mij gratis not sure moet je even checken. Dan kan je dat en meer makkelijker instellen :)

Misschien was verbinding behoorlijk traag op dat moment dat je die melding krijgt?
Thanks voor de reactie!
Mijn volume stond echter al maximaal, voor zover ik weet. Althans, ik heb alle verschillende volume sliders die ik kon vinden maximaal gezet. Ik heb Quick Settings eens gedownload en daar stond ook bijna alles op maximaal.
Niemand anders last van te laag gespreksvolume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Kajel schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:27:
[...]

Thanks voor de reactie!
Mijn volume stond echter al maximaal, voor zover ik weet. Althans, ik heb alle verschillende volume sliders die ik kon vinden maximaal gezet. Ik heb Quick Settings eens gedownload en daar stond ook bijna alles op maximaal.
Niemand anders last van te laag gespreksvolume?
Hmm apart voor de rest geen last van... volume is gewoon hard genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Dit begint me een beetje te irriteren. Iedereen krijgt een class 4 kaartje behalve ik, ik denk dat ik even bij Vodafone langsga en ruiten in ga gooien of zo. :( Mobieltjes stampen etc)

[ Voor 3% gewijzigd door Ceejay op 24-11-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Santo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:00:
Om even terug te komen op de accu.
Ik heb mn DHD vannacht opgeladen.

Hij staat nu 9 uur aan en is op 30%.
Weergave - 73% met 2 uur en 10 min.
Angry Birds - 6% met 20 min
Dan nog te zeggen dat ik 10 smsjes heb verstuurd en een beetje geïnternet heb.

USB Debug staat aan.
Auto-Sync/Bluetooth/Wifi uit
En als ik niet op internet zit staat de Data verbinding ook uit

Klopt dit een beetje of is dit aan de lage kant?

Bedankt!
Ik haal denk ik ongeveer vergelijkbare tijden. Wat is je schermbrightness? Ik heb hem op 25% in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Ben sinds twee dagen in bezit van DHD en zit enorm te kloten met de batterij.

Hij laadt ontzettend langzaam op (hangt er nu meer dan 3 uur aan en zit op 80%, was 30% toen ik begon met opladen). CPU info laat zien dat een HTC Checkin proces continu meer dan 10% CPU staat te verstoken en batterij is ont-zet-tend snel leeg. Ook bij geen gebruik. Init bug is al omzeild dmv USB debugging aan te zetten.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind het overigens wel _erg_ jammer dat ik geen verbinding kan maken met mijn draadloze netwerk als deze gewoon WEP draait. Ik had hem gister op iets anders gezet en toen wel, maar dan kunnen de laptops er niet meer goed mee over weg... deerrp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Sigma2k8 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:56:

Hij laadt ontzettend langzaam op (hangt er nu meer dan 3 uur aan en zit op 80%, was 30% toen ik begon met opladen). CPU info laat zien dat een HTC Checkin proces continu meer dan 10% CPU staat te verstoken en batterij is ont-zet-tend snel leeg. Ook bij geen gebruik. Init bug is al omzeild dmv USB debugging aan te zetten.

Laadt hij met de stekker ook zo langzaam op? Of heb je nog alleen via de USB-kabel geprobeerd?

En probeer dit ook eens:
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:

1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.
Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well
Ik heb het ook gedaan, maar weet nog niet of het geholpen is aangezien ik hem nog niet een dag intensief gebruikt heb. Zal je morgenavond uitslag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
*edit: verkeerd topic. :+

[ Voor 83% gewijzigd door Sagaris op 24-11-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frieda schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:31:
[...]

Ja dit heb ik helaas ook.. de speaker klinkt bij mij ook erg blikkerig. Ik denk dat het geen defect maar een ontwerpfout is (gevolg van de alu body?). Voor mij niet belangrijk genoeg om ermee terug te gaan. Ik bel niet vaak handsfree en het geluid bij normaal bellen vind ik juist erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:35:
[...]

Ja dit heb ik helaas ook.. de speaker klinkt bij mij ook erg blikkerig. Ik denk dat het geen defect maar een ontwerpfout is (gevolg van de alu body?). Voor mij niet belangrijk genoeg om ermee terug te gaan. Ik bel niet vaak handsfree en het geluid bij normaal bellen vind ik juist erg goed.
dat is wat veel mensen ervaren, maar anders dan bij mij: bij normaal bellen is het gesprek bij mijn telefoon amper te verstaan, op speakerstand klinkt het nog enigszins verstaanbaar maar ook niet jofel.

anyway mijne is dus stuk, vandaag terug naar de winkel geweest ermee en daar vonden ze het ook niet goed. ik heb recht op omruiling maar er was geen toestel op voorraad, dus misschien van het weekend een nieuwe. als het langer gaat duren met de levering gaat ie wel RMA. ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dit euvel, straks is een hele batch niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sigma2k8 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:56:

Factory Reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nu ook alleen als ik op wifi zit gaat mijn gps dan ook via wifi?
geen verstand van omdat mijn databundel pas eind december ingaat(verlenging)
dus heb dat in instelling aan het begin van de telefoon settings uitgezet.
verder gaat dat klepje van de batterij heel stroef heeft iedereen dat?

gr, alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GPS gaat via GPS, niet via internet. Overigens kan je bij bijna elke provider voor de resterende contractperiode een datacontract afsluiten.

[ Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 24-11-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan dat ook bij telfort?
want ik had gebeld en hun zeiden dat dan me hele verlenging gecanceld zou worden maar ik denk dat van ik heb nu dat ding toch in me klauwen als ze hem cancelen kan ik me toestel houden of niet?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
Tsurany schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:06:
GPS gaat via GPS, niet via internet.
Klopt maar plaatsbepaling kan ook via GPRS/GSM/WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt mij wel eigenlijk, maat van mij stapt van Telfort naar Hi over en kan gewoon de laatste maand nog internet krijgen, van Telfort naar Telfort moet dat ook prima kunnen. Zou ze nog eens bellen of langs een winkel gaan (heeft Telfort dacht ik nog wel).

Als ze hem cancelen moet je ook het toestel weer inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voskuh_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:55
Frieda schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:56:
[...]

dat is wat veel mensen ervaren, maar anders dan bij mij: bij normaal bellen is het gesprek bij mijn telefoon amper te verstaan, op speakerstand klinkt het nog enigszins verstaanbaar maar ook niet jofel.

anyway mijne is dus stuk, vandaag terug naar de winkel geweest ermee en daar vonden ze het ook niet goed. ik heb recht op omruiling maar er was geen toestel op voorraad, dus misschien van het weekend een nieuwe. als het langer gaat duren met de levering gaat ie wel RMA. ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met dit euvel, straks is een hele batch niet goed.
Ik heb vandaag de telefoon ontvangen en denk dat ik hier ook last van heb. Bij normaal bellen die sss in de hoge frequenties. Het heeft geen zin om het volume lager te zetten, ruis blijft. Ik wacht het nog even af, soms is het namelijk wel maar soms in het gesprek klinkt het ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
vinnieminnie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 00:55:
Ik heb ooit in dit topic een aantal "verborgen" instellingen gezien die je kan bereiken door *#*#INFO#*#* in te toesten en nog een andere code.
Nu vroeg ik me af wat slimme instellingen zijn bij *#*#INFO#*#* en wat die ander code was die je kon intoetsen (en wat daarbij slimme instellingen zijn).
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De instellingen bij *#*#INFO#*#* heb je niks aan en moet je gewoon vanaf blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:33:
[...]

helaas nog steeds te wachten... ik begin me bijna af te vragen of dat klepje wel is opgestuurd.... ik bedoel, met gewone post doet ie er 24 uur over om hier te komen, en met pakketservice max 3 dagen ofzo....
Jootje, heb je hem inmiddels al ontvangen? Hier nog altijd niks helaas, donderdag en vrijdag weer stakende post, dus dat wordt nog een week later 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*negative mode* Niet dat mensen het interesseert maar ik kan met Dolphin HD gewoon video's afspelen van de gewone youtube site en niet de mobiele site, voordeel is dat zoekresultaten beter zijn dan de mobile site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mkampstra schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:32:
[...]

Klopt maar plaatsbepaling kan ook via GPRS/GSM/WIFI.
Maar waarom zou je dat doen als je GPS hebt? Dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:16:
[...]

Er zijn programma's die constant je positie weergeven aan je vrienden.. Als je hiervoor constant gps gebruikt, gaat je batterij er binnen een paar uur aan. Zullen vast nog meer van dit soort voorbeelden zijn waarbij dit handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:34:
[...]

Er zijn programma's die constant je positie weergeven aan je vrienden.. Als je hiervoor constant gps gebruikt, gaat je batterij er binnen een paar uur aan. Zullen vast nog meer van dit soort voorbeelden zijn waarbij dit handig is.
Ja dan gebruikt hij gewoon de telefoonmasten, maar dat heeft niks met je internet verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 14:37
Volgens mij gebruikt hij wel je internet-verbinding hiervoor hoor, gewoon om te bepalen waar die masten staan en zodoende te berekenen waar je ongeveer bent.
Dit is maar een theorie van mij, pin me er niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-04-2021
Tsurany schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:16:
[...]

GPS werkt niet als je binnen bent of tussen hoge gebouwen bijv. WIFI locatie is veel nauwkeuriger dan zendmast locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black1982 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:40:
[...]

GPS werkt niet als je binnen bent of tussen hoge gebouwen bijv. WIFI locatie is veel nauwkeuriger dan zendmast locatie.
Tussen hoge gebouwen werkt het prima als je ontvanger sterk genoeg is, binnen inderdaad niet, maar wie heeft binnen GPS nodig? :S
Fire69 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:39:
Volgens mij gebruikt hij wel je internet-verbinding hiervoor hoor, gewoon om te bepalen waar die masten staan en zodoende te berekenen waar je ongeveer bent.
Dit is maar een theorie van mij, pin me er niet op vast :)
Nee, dat doet hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:32:
Om de foto kwaliteit te fixen de ISO waarde handmatig op 100 zetten, de automatische instelling gebruikt veel te hoge waarden.

Voor de accuduur natuurlijk controleren of er geen apps constant staan te updaten of syncen, geen live wallpapers gebruiken, display niet te fel etc.

Ik heb de telefoon nu na een paar weken in mijn bezit te hebben weer helemaal tot leeg gebruikt (tot hij vanzelf uitvalt), helemaal opgeladen, vervolgens een paar minuten gebruikt tot de accu op 99% stond, weer echt uitgezet (snel opstarten bij instellingen -> applicaties uitzetten) en weer een uur laten laden. Hij staat nu bijna 20 uur aan, heb er tussendoor nog wat mee lopen prutsen en hij heeft nu nog 57% accu capaciteit over, dus dat lijkt nu goed te gaan.
Jij bent de eerste die ik bedank. :)
Ik heb de foto zooi op ISO 100 gezet.

Bij daglicht ziet het er allemaal al een stuk beter uit!
Niet getest met nacht, maar hier ben ik iig al wat meer tevreden over.

@

Haperende video's camera's.

Er is nu iemand die zich meldt met het nieuws dat zelfs bij een Class 4 kaartje haperingen zijn.
Ik heb het ook met mijn Class 2 kaartje en zal hem dan ook eerdaags terugbrengen en over 2/3 weken uitstluitsel geven over de oorzaak/oplossing.

Of probeer dit eens:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35055248 &
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35055263

Ik zelf probeer het niet uit, ivm meerdere klachten en reparatie/omruil vereist.:)

Zijn er nog mensen die problemen hebben met overschakelen tussen luidspreker en normale modus tijdens het bellen. Lijkt wel alsof mensen mij 'tijdelijk'' niet horen soms.

Tevens heb ik steeds vaker na een gesprek dat het scherm zwart blijft en de aanknop dit weer 'ontgrendelt'.

Maargoed, ik ben nog van de eerste VF levering.

Ik verwacht een verfijnder toestel na reparatie/omruiling.

[ Voor 6% gewijzigd door Jamievanm op 24-11-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen last van een ruis tijdens het bellen? en dat het geluid bij het bellen niet zo hard kan?
en dat het klepje van de batterij er moeilijk eraf gaat?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:34

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Jamievanm schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:23:
Jij bent de eerste die ik bedank. :)
Ik heb de foto zooi op ISO 100 gezet.

Bij daglicht ziet het er allemaal al een stuk beter uit!
Niet getest met nacht, maar hier ben ik iig al wat meer tevreden over.
Ik ben blij dat ik je kon helpen :) Het verschil in kwaliteit is echt opvallend. Ook 's avonds met flits heeft hij op de auto ISO stand de neiging om flink te over belichten, dus daar helpt het ook voor.

Ik ben echt tevreden met mijn accuduur op dit moment. 15,5 uur gebruikt, nog 50% over, 1 telefoongesprek, uur internet, kwartier google goggles zitten prutsen en wat met htcsense.com zitten proberen.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:35:
en dat het klepje van de batterij er moeilijk eraf gaat?

gr
Niet perse moeilijk, niet geheel makkelijk zou ik het noemen. Maar is ook een kwestie van handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Razer schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:50:
[...]

Jootje, heb je hem inmiddels al ontvangen? Hier nog altijd niks helaas, donderdag en vrijdag weer stakende post, dus dat wordt nog een week later 8)7
Ding moet uit Engeland komen he (als je via HTC zelf doet iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
denniskrol schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:44:
[...]

Ding moet uit Engeland komen he (als je via HTC zelf doet iig)
15de volgens HTC verstuurd, komt inderdaad uit Engeland. Maar dan had die langzaam wel mogen komen :P Zelfs met postduif was die er al geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
Ik wil dit toch even met jullie delen. Ik heb de afgelopen dagen problemen gehad met mijn Desire HD. Elke keer als ik mijn telefoon aan de USB kabel hing, herstartte deze op het moment dat ik de disk drive-optie koos. Gelukkig lag het niet aan de telefoon maar aan de SD kaart. Ik heb de kaart geformateerd, bestanden teruggezet en toen was het opgelost.

• jowan073
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 08:31
Tsurany schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:37:
[...]

Niet perse moeilijk, niet geheel makkelijk zou ik het noemen. Maar is ook een kwestie van handig zijn.
een hamer en bijtel erbij pakken;) issie er zo vanaf:F hahaha
het is een kwestie van goed kijken het kapje duwt de batt ook aan.. dus daarom krijg je hem er moeilijk vanaf. het zit als t waren tusse de telefoon en de batt geklemt met n klik systeem.

• agoNITE
Ik kwam er gisteren ineens achter dat 'app delen' niet op de HD staat? Of zie ik iets over het hoofd.
Hij staat er sowieso op, waar weet ik alleen niet maar ik ben hem eens tegengekomen.

Edit: Ik kom hem in Titanium Backup wel tegen, daar staat hij keurig tussen. Enkel verder nergens te vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door Tsurany op 25-11-2010 09:38 ]

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Vraagje:
Ik heb bij running services de standaard services (bv mail) een 12uren running. Wanneer ik shutdown doe en vervolgens de telefoon terug opstart, staan die services nog steeds 12u running... Is het niet de bedoeling wanneer ik de telefoon opstart alle services ook moeten opstarten?
Iemand een idee?
grtez

Inventaris

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43

BioHazard

*\o/*

tboheeren schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:59:
Vraagje:
Ik heb bij running services de standaard services (bv mail) een 12uren running. Wanneer ik shutdown doe en vervolgens de telefoon terug opstart, staan die services nog steeds 12u running... Is het niet de bedoeling wanneer ik de telefoon opstart alle services ook moeten opstarten?
Iemand een idee?
grtez
Shutdown is hibernation. Opnieuw opstarten is als het goed is WEL een full reboot.

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
AgoNitE schreef op donderdag 25 november 2010 @ 08:33:
Ik kwam er gisteren ineens achter dat 'app delen' niet op de HD staat? Of zie ik iets over het hoofd.
Als je in de applicatielijst zit, klik op 'menu' en dan heb je als 1 van de opties 'apps delen'

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Sagaris schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:30:
[...]

Laadt hij met de stekker ook zo langzaam op? Of heb je nog alleen via de USB-kabel geprobeerd?

(...)
[...]
Opladen met normale AC adapter lijkt goed te gaan. Echter zou dit volgens mij toch allebei 1500 mAh moeten zijn?
Zal ik op een later moment proberen.

Verder ga ik vannacht met 70% batterij tukken en word ik 8 uur later wakker met 21%. Dat kan toch niet normaal zijn? Komt dit puur door push-notificaties etc. of is dit normaal?

• Dannisi
Sigma2k8 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:27:
[...]

Opladen met normale AC adapter lijkt goed te gaan. Echter zou dit volgens mij toch allebei 1500 mAh moeten zijn?

[...]
Je pc levert waarschijnlijk niet meer dan 500mAh.

• agoNITE
Ezequiel schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:19:
[...]

Als je in de applicatielijst zit, klik op 'menu' en dan heb je als 1 van de opties 'apps delen'
Moet je ook maar net weten! Bedankt. Toch vond ik de app ook handig :)
Sigma2k8 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:27:
Verder ga ik vannacht met 70% batterij tukken en word ik 8 uur later wakker met 21%. Dat kan toch niet normaal zijn? Komt dit puur door push-notificaties etc. of is dit normaal?
Hangt er vanaf wat jou telefoon allemaal doet 's nachts. Misschien een applicatie die keihard aan het crashen is op de achtergrond? Een service die elke 10 minuten data ophaalt? Er zijn volgens mij programma's die bij kunnen houden wat cpu usage is van programma's over een tijdsperiode. Er is sowieso een programma die bijhoud wat data usage per programma is, ben enkel de naam even kwijt aangezien ik hem verwijdert heb van m'n phone.
denniskrol schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:48:
[...]
Je pc levert waarschijnlijk niet meer dan 500mAh.
Er zijn weinig pc's die meer leveren dan dat aangezien het idd de officiële USB standaard is, wel zijn er bepaalde moederborden die meer kunnen leveren dan dat.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 25-11-2010 12:02 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!