T was eigenlijk niet echt bedoelt als chronologische volgorde hoor, gewoon als 3 dingen die je zou kunnen proberen. Maar, t maakt toch niks uit als je eerst zou blazen..? De updates zou ik idd sowieso installeren. Ze komen immers niet voor niets uit..StormingSoul schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:36:
[...]
Eerst de updates draaien ipv dat blazen, zie halverwege pagina 1
Het is zo dat HTC een techniek heeft ontwikkeld waar de telefoon helemaal uitstaat maar er nog een klein restje energie overblijft in de accu. Hiermee kan de telefoon in enkele seconden opstarten. Is het nou zo dat je telefoon uitvalt omdat de accu ook echt leeg is, dan word dat laatste restje energie opgebruikt. Maar als je hem uitzet in bvb het vliegtuig en hij is nog vol, dan hij dus in enkele seconden op moeten startenAnoniem: 238972 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:39:
[...]
Ja dat klopt, dat is de slaapstand functie, die werkt bij mij ook, het gaat hier om een echte reboot.
Anoniem: 379678
Hallo lieve mensen,
alweer een tijdje geleden dat ik heb gepost, maar ik had beloofd jullie op de hoogte te houden over mijn contact met htc over mijn sd/simkaart cover.
Ik ben vandaag gebeld erover en moest foto's sturen. Nu had ik die kerel gezegd dat je op foto's gekraak en verlies van ontvangst etc niet ziet, dus heb ik een filmpje gemaakt zodat hij ( en jullie nu ook) kunnen zien hoe slecht het klepje bij mij aansluit. Hopelijk krijg ik binnekort nieuws over wat ze eraan gaan doen, dit zal ik jullie dan ook laten weten.
het filmpje is te zien op:
YouTube: MVI_3264.AVI
alweer een tijdje geleden dat ik heb gepost, maar ik had beloofd jullie op de hoogte te houden over mijn contact met htc over mijn sd/simkaart cover.
Ik ben vandaag gebeld erover en moest foto's sturen. Nu had ik die kerel gezegd dat je op foto's gekraak en verlies van ontvangst etc niet ziet, dus heb ik een filmpje gemaakt zodat hij ( en jullie nu ook) kunnen zien hoe slecht het klepje bij mij aansluit. Hopelijk krijg ik binnekort nieuws over wat ze eraan gaan doen, dit zal ik jullie dan ook laten weten.
YouTube: MVI_3264.AVI
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 379678 op 04-11-2010 23:39 ]
Ik vindt het wel mee vallen.....Anoniem: 379678 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:07:
Hallo lieve mensen,
http://dl.dropbox.com/u/14010289/MVI_3264.AVI
Cogitationis poenam nemo patitur
Je legt het een beetje krom uit..DiscoSuperFly schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:06:
[...]
Het is zo dat HTC een techniek heeft ontwikkeld waar de telefoon helemaal uitstaat maar er nog een klein restje energie overblijft in de accu. Hiermee kan de telefoon in enkele seconden opstarten. Is het nou zo dat je telefoon uitvalt omdat de accu ook echt leeg is, dan word dat laatste restje energie opgebruikt. Maar als je hem uitzet in bvb het vliegtuig en hij is nog vol, dan hij dus in enkele seconden op moeten starten
Als je de telefoon in de 'sluimerstand' zet, word je huidige 'sessie' weggeschreven naar je flashgeheugen. Dat is dan het enige onderdeel wat stroom krijgt als je telefoon in de sluimerstand staat. Als je dan vervolgens de telefoon weer aan drukt, laadt ie de sessie weer in via het flashgeheugen, en kan je gewoon verder gaan waar je was gebleven.
XDA staan pagina's vol met dat de updates het probleem verhelpen.Ch3cker schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:59:
[...]
T was eigenlijk niet echt bedoelt als chronologische volgorde hoor, gewoon als 3 dingen die je zou kunnen proberen. Maar, t maakt toch niks uit als je eerst zou blazen..? De updates zou ik idd sowieso installeren. Ze komen immers niet voor niets uit..
Als je eerst gaat blazen kun je wat bedrogen uitkomen, is het fijner om te weten dat als je de updates installeert het probleem gewoon weg is, en je niet constant hoeft te blazen
Je legt het een beetje krom uit..DiscoSuperFly schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:06:
[...]
Het is zo dat HTC een techniek heeft ontwikkeld waar de telefoon helemaal uitstaat maar er nog een klein restje energie overblijft in de accu. Hiermee kan de telefoon in enkele seconden opstarten. Is het nou zo dat je telefoon uitvalt omdat de accu ook echt leeg is, dan word dat laatste restje energie opgebruikt. Maar als je hem uitzet in bvb het vliegtuig en hij is nog vol, dan hij dus in enkele seconden op moeten starten
Als je de telefoon in de 'sluimerstand' zet, word je huidige 'sessie' weggeschreven naar je flashgeheugen. Dat is dan het enige onderdeel wat stroom krijgt als je telefoon in de sluimerstand staat. Als je dan vervolgens de telefoon weer aan drukt, laadt ie de sessie weer in via het flashgeheugen, en kan je gewoon verder gaan waar je was gebleven.
@jootje123
Wat je nu in dat filmpje laat zien is alleen maar dat t klepje nét niet helemaal lekker aansluit idd. Maar van ontvangst problemen is zo niet echt wat te zien natuurlijk.. Ik vind t ook wel meevallen idd, alhoewel ik t kraken ook wel irritant vind. Als ie gewoon zo aansluit bij mij, maar niet kraakt, vind k t wel goed, eigenlijk.
edit : Omdat ie zo kraakt zou ik ook een nieuw klepje willen als ik jou was idd. T aansluiten lijkt wel mee te vallen in de video, zal in het echt wellicht meer zijn ja.
@StormingSoul
Je zal maar kortademig zijn..
[ Voor 7% gewijzigd door Ch3cker op 04-11-2010 23:33 ]
Anoniem: 379678
nee duh, maar die ontvangsproblemen heb ik er uiteraard gewoon bij vermeld.Ch3cker schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:23:
[...]
@jootje123
Wat je nu in dat filmpje laat zien is alleen maar dat t klepje nét niet helemaal lekker aansluit idd. Maar van ontvangst problemen is zo niet echt wat te zien natuurlijk.. Ik vind t ook wel meevallen idd, alhoewel ik t kraken ook wel irritant vind. Als ie gewoon zo aansluit bij mij, maar niet kraakt, vind k t wel goed, eigenlijk.
nu kunnen jullie mij allemaal zien als zeikerd, maar iedereen die die telefoon in zijn handen heeft gehad (en ik laat em uiteraard trots aan iedereen zien die ik tegenkom ;-) ) die zegt iets over het krakende en slecht aansluitende klepje.
Dus ik ben echt niet de enige die er last van heeft.
en: als dat ding nu al zo slecht aansluit (word alleen maar erger), hoe is dat dan over een jaar?? valt ie er dan vanzelf vanaf?
Anoniem: 379678 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:29:
[...]
nee duh, maar die ontvangsproblemen heb ik er uiteraard gewoon bij vermeld.
nu kunnen jullie mij allemaal zien als zeikerd, maar iedereen die die telefoon in zijn handen heeft gehad (en ik laat em uiteraard trots aan iedereen zien die ik tegenkom ;-) ) die zegt iets over het krakende en slecht aansluitende klepje.
Dus ik ben echt niet de enige die er last van heeft.
en: als dat ding nu al zo slecht aansluit (word alleen maar erger), hoe is dat dan over een jaar?? valt ie er dan vanzelf vanaf?
Anoniem: 173717
Hier geen last van het klepje. Ligt er misschien aan hoevaak je hem open hebt gehad (snelle slijtage aan iets in dat 'mechanisme')? Ik pas 2x.
Het valt mss wel mee, maar ik vind het toch niet kunnen voor een smartphone van +500€. Benieuwd of HTC hier iets aan gaat doen.Ch3cker schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:23:@jootje123
edit : Omdat ie zo kraakt zou ik ook een nieuw klepje willen als ik jou was idd. T aansluiten lijkt wel mee te vallen in de video, zal in het echt wellicht meer zijn ja.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Gisteravond wat bezig geweest met diverse apps. Opeens flink last van een trage DHD en toen maar OS Monitor geïnstalleerd. De processorsnelheid bleef constant boven de 90% en de meeste tijd op 99%. Via OS Monitor bleek dat het /init proces de boosdoener was, zoals ook al anderen hebben ondervonden. Na een reboot was alles weer "normaal" en nu maar afwachten of het terugkomt.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
powerknop paar tellen inhouden, bovenste optie => uitschakelen = hybernate = wegschrijven naar flashMysth schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:38:
[...]
Apart, ik heb hem zelf nog niet (hoop volgende week!) maar wel wat reviews gezien, één daarvan liet hem ook opnieuw booten, maar dat duurde toch echt maar een paar seconden...!
Onderste optie (opnieuw opstarten) = opnieuw opstarten
mijn powerknop ligt ongeveer gelijk met de behuizing.Ch3cker schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:34:
[...]
En, hoe is de powerknop bij jou? Steekt ie uit, of niet? @garageholic, hoe zit bij jou de camera voor de lens? Netjes in t midden, of niet?
Bij mijn vriendin haar DHD steekt ie een halve milimeter uit.
Handig, jij kan vergelijken. 
Kan je eens kijken hoe de verhouding powerknop/cameralens is? Zit de lens bij jij vriendin centraler dan bij jou?
Eventueel ook het volume vergelijken? Misschien zit de speaker net iets meer afgesloten door de behuizing...
Kan je eens kijken hoe de verhouding powerknop/cameralens is? Zit de lens bij jij vriendin centraler dan bij jou?
Eventueel ook het volume vergelijken? Misschien zit de speaker net iets meer afgesloten door de behuizing...
Ik kan voor de rest geen noemenswaardig verschil vinden, anders dan dat bij haar de GPS fix een stuk sneller tot stand lijkt te komen dan bij mijFire69 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:39:
Handig, jij kan vergelijken.
Ah ik wist niet dat de powerknop ook een officieel issue was. Bij mij werkt ie behoorlijk irritant omdat ie inderdaad amper uitsteekt, maar als het de bedoeling is dat ie dat wél doet dan verklaard dat alles.
Het toestel van je vriendin heeft dus én een snellere GPS fix én een iets uitstekende powerknop (een voordeel als ik het begrijp)?paulus_01 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:31:
[...]
mijn powerknop ligt ongeveer gelijk met de behuizing.
Bij mijn vriendin haar DHD steekt ie een halve milimeter uit.
Heeft je vriendin een toestel uit een latere batch dat je weet?
Ik plemp het hier nee, omdat ik vind dat het niet het proximity probleem is. Mijn telefoon zit namelijk niet vast of iets dergelijks, alleen het scherm gaat niet aan. Na een druk op de knop kan ik weer vooruit.Ch3cker schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:34:
[...]
Dit is al een aantal keer hier voorbij gekomen ja. Staat geloof ik wel op iedere pagina van het oude topic. Je mag ook best eerst even lezen hoor, in plaats van zomaar je vraag neerplempen.![]()
Velen hebben dat pas ná de update van HTC m.b.t. de proximity sensor problemen. Heb je deze update geïnstalleerd? Als je in een goed verlichte ruimte, of buiten met daglicht staat, gaat het scherm dan ook niet aan?
Mogelijke oplossingen :
1. Blaas hard in de sensor.
2. Installeer alle updates van HTC (er zijn er inmiddels 2)
3. Doe een factory reset, en installeer alle updates opnieuw.
Anders even contact opnemen met de kantenservice van HTC.
Maar goed, ik heb alle updates en dergelijke. En een factory reset zie ik vooralsnog niet zitten.
EDIT: Na een herstart van de DHD, doet mijn proximity sensor het ineens helemaal naar behoren. Apart, maar goed.
[ Voor 5% gewijzigd door BioHazard op 05-11-2010 10:05 ]
Anoniem: 172277
Mijn ervaring na een aantal dagen gebruik:
Provider Tmobile.
Sim klepje sluit prima aan en er zit geen speling in (eerste keer door gebruikersfout in het midden niet goed gemonteerd, let op het miniscule haakje in het midden).
Camera zit idd een halve millimeter of minder lager dat het midden van de lenscover. Dit levert geen problemen op voor het gebruik. Lenscover zit gewoon vast.
De foto's zijn bij normaal licht zonder ruis en knap. Het is geen dsrl. Heb je veel ruis, kijk eens naar de auto iso stand...
Alle knoppen zitten prima recht en werken normaal. GPS fix is secondenwerk. De satelietweergave tijdens het navigeren is echt een toffe gadget.
Geluid in het bijgeleverde navigatieprogramma is inderdaad zacht. Ik hoop dat ze dit softwarematig oplossen.
Voor mij is het echt een super toestel met zeer veel mogelijkheden.
Ik kwam eerst niet door de mail instellingen van het email programma. Uiteindelijk lukte dit door
het serveradres van tmobile bij de uitgaande server in te vullen en daar GEEN naam en wachtwoord invullen.
Let ook op, dat als je thuis je telefoon via wifi verbind, dat dan de instellingen van de uitgaande mail server die je hebt ingevuld, niet meer kloppen/werken, omdat je internet via een andere server.
Email programma werkt super. Flash op webpagina's werkt ook prima!. Dit was een van de redenen om te kiezen voor dit android toestel.
Absoluut geen spijt van de keuze voor dit toestel en ik hoop ook dat meerdere mensen die tevreden zijn, dit ook hier delen. Het blijft algemeen bekend, dat je eerder naar een forum grijpt als je problemen hebt.
Provider Tmobile.
Sim klepje sluit prima aan en er zit geen speling in (eerste keer door gebruikersfout in het midden niet goed gemonteerd, let op het miniscule haakje in het midden).
Camera zit idd een halve millimeter of minder lager dat het midden van de lenscover. Dit levert geen problemen op voor het gebruik. Lenscover zit gewoon vast.
De foto's zijn bij normaal licht zonder ruis en knap. Het is geen dsrl. Heb je veel ruis, kijk eens naar de auto iso stand...
Alle knoppen zitten prima recht en werken normaal. GPS fix is secondenwerk. De satelietweergave tijdens het navigeren is echt een toffe gadget.
Geluid in het bijgeleverde navigatieprogramma is inderdaad zacht. Ik hoop dat ze dit softwarematig oplossen.
Voor mij is het echt een super toestel met zeer veel mogelijkheden.
Ik kwam eerst niet door de mail instellingen van het email programma. Uiteindelijk lukte dit door
het serveradres van tmobile bij de uitgaande server in te vullen en daar GEEN naam en wachtwoord invullen.
Let ook op, dat als je thuis je telefoon via wifi verbind, dat dan de instellingen van de uitgaande mail server die je hebt ingevuld, niet meer kloppen/werken, omdat je internet via een andere server.
Email programma werkt super. Flash op webpagina's werkt ook prima!. Dit was een van de redenen om te kiezen voor dit android toestel.
Absoluut geen spijt van de keuze voor dit toestel en ik hoop ook dat meerdere mensen die tevreden zijn, dit ook hier delen. Het blijft algemeen bekend, dat je eerder naar een forum grijpt als je problemen hebt.
Volgens mij moet de powerknop gewoon gelijk liggen met de rest van de behuizing.....joblamie schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:10:
Ah ik wist niet dat de powerknop ook een officieel issue was. Bij mij werkt ie behoorlijk irritant omdat ie inderdaad amper uitsteekt, maar als het de bedoeling is dat ie dat wél doet dan verklaard dat alles.
Ook om de kant te verkleinen dat hij onbedoeld ingedrukt wordt.
Van de videos die ik gezien heb moet dat inderdaad wel kloppen ja. Ergens ook wel logisch.Bullet NL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:13:
[...]
Volgens mij moet de powerknop gewoon gelijk liggen met de rest van de behuizing.....
Ook om de kant te verkleinen dat hij onbedoeld ingedrukt wordt.
Ik heb nergens gelezen dat de power knop wel of niet uit moet steken, ook heb ik dit nergens gezegd.
Ik constateer alleen dat het zo is (bij de ene DHD steekt ie iets meer uit dan bij de andere).
Welke conclusie men daaruit trekt is volledig aan henzelf.
Aangezien ik een gelcase gebruik en mijn vriendin ook, is het voor ons geen voor- of nadeel aangezien de knop gewoon werkt....
Ik constateer alleen dat het zo is (bij de ene DHD steekt ie iets meer uit dan bij de andere).
Welke conclusie men daaruit trekt is volledig aan henzelf.
Aangezien ik een gelcase gebruik en mijn vriendin ook, is het voor ons geen voor- of nadeel aangezien de knop gewoon werkt....
Ik snap dat je een geintje maakt, maar ik reageer er toch even op. Je kan niet zonder klepje, als je hem eraf haalt heb je géén bereik meer, gewoon helemaal niks. Er zitten ook contactpunten op, kijk zelf maar eens aan de binnenkant.StormingSoul schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:57:
[...]
Over een jaar heb je dat klepje niet meer nodig joh! Ducktapje!
Klein beetje offtopic: ik zit weer ff zoals elke dag dit topic te lezen op m'n PC en ik probeer net tot twee keer toe een scroll up gesture te maken met m'n muis cursor
. Gek hè, nothing happens.
Denon AVR-X3600H
zoals hierboven al beschreven heeft zij idd niet een DHD uit de allereerste batch en ik wel...bob-nwk schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:13:
[...]
Het toestel van je vriendin heeft dus én een snellere GPS fix én een iets uitstekende powerknop (een voordeel als ik het begrijp)?
Heeft je vriendin een toestel uit een latere batch dat je weet?
Deksel er op laten en dan ducktape!Maarten00 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:32:
[...]
Ik snap dat je een geintje maakt, maar ik reageer er toch even op. Je kan niet zonder klepje, als je hem eraf haalt heb je géén bereik meer, gewoon helemaal niks. Er zitten ook contactpunten op, kijk zelf maar eens aan de binnenkant.
Voor diegene die XDA niet volgt:
Paar man op XDA heeft inmiddels de DHD overgeklokt naar 1459 Mhz
Ook lijkt het redelijk stabiel te zijn, al zijn er users die het alleen op 1440 Mhz stabiel krijgen.
1 user rapporteert ook een zeer acceptabel batterijverbruik door het profiel zo in te stellen dat de DHD bij <40% batterij capaciteit op 768 Mhz draait.
Let wel! Als je een DHD hebt, realiseer je dan dat je al 1 vd snelste toestellen hebt en dat de 1 Ghz meer dan genoeg is voor de meesten. Het is ook niet nodig denk ik, meer omdat het kan. Ga svp niet experimenteren als je niet weet wat je doet....
Hier een pic van de quadrant benchmark score (2518
) die ermee behaald is (check verschil met SGS
)
* paulus_01 thanks kamma for the picture
Paar man op XDA heeft inmiddels de DHD overgeklokt naar 1459 Mhz
Ook lijkt het redelijk stabiel te zijn, al zijn er users die het alleen op 1440 Mhz stabiel krijgen.
1 user rapporteert ook een zeer acceptabel batterijverbruik door het profiel zo in te stellen dat de DHD bij <40% batterij capaciteit op 768 Mhz draait.
Let wel! Als je een DHD hebt, realiseer je dan dat je al 1 vd snelste toestellen hebt en dat de 1 Ghz meer dan genoeg is voor de meesten. Het is ook niet nodig denk ik, meer omdat het kan. Ga svp niet experimenteren als je niet weet wat je doet....
Hier een pic van de quadrant benchmark score (2518
* paulus_01 thanks kamma for the picture
[ Voor 15% gewijzigd door paulus_01 op 05-11-2010 13:30 ]
Ik heb hem ook maar besteld. Eigenlijk wilde ik een Windows Phone 7, maar doordat ik alleen de minste variant kon bestellen (de HTC) en niet de door mij gewenste LG, heb ik maar de Desire HD besteld. Het wordt mijn eerste Android, maar belangrijker, mijn eerste toestel zonder toetsenbord. Ik ben benieuwd. Reden om het toch te doen is internet. Ik wordt altijd enorm jaloers van het internet op dit type toestellen, dus we gaan het maar eens proberen
join the club! Dit wordt ook mijn eerste tel zonder toetsenbord. Ik kan niet wachten tot dat ik het binnen heb. Komende maandag wrs. Jij?PWM schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:24:
Ik heb hem ook maar besteld. Eigenlijk wilde ik een Windows Phone 7, maar doordat ik alleen de minste variant kon bestellen (de HTC) en niet de door mij gewenste LG, heb ik maar de Desire HD besteld. Het wordt mijn eerste Android, maar belangrijker, mijn eerste toestel zonder toetsenbord. Ik ben benieuwd. Reden om het toch te doen is internet. Ik wordt altijd enorm jaloers van het internet op dit type toestellen, dus we gaan het maar eens proberen
Anoniem: 382251
Hoi mede desire HD-ers,
Ik heb me na veel lezen toch ook maar even aangemeld om te kunnen reageren.
Buiten alle bekende problemen (waar ik overigens geen last van heb op de lag na) heb ik een probleem wat me toch wel echt dwars zit en waar ik niets over lees.
Ik ben een beetje aan het filmen geweest en kwam van een koude kermis thuis:
Filmen op HD: hapert als een gek tijdens filmen en filmpje speelt niet af, alleen geluid (haperent) en zwart beeld,
Filmen op breedbeeld: hapert als een gek met filmen en afspelen van filmpje is als een diashow,
Filmen op kwaliteit hoog: hapert tijdens filmen en filmpje speelt matig tot slecht af.
Hebben meer mensen hier last van, of zit er iets in mij instellingen niet goed?
Alles staat op standaard ingesteld en de geheugenkaart is die standaard meegeleverde 8gig samsung.
Bovendien speelt Youtube (over Wifi) ook belabberd, continu freezes van beeld terwijl geluid doorloopt.
Ik kan me niet herinneren of dit ook het geval was voordat ik de beide updates installeerde, maar de zogenaamde bugfix voor youtube werkt bij mij dus niet (ook niet met de standaard youtube app, zonder update).
M'n gewone Desire heeft hier allemaal geen problemen mee en aan de Wifi verbinding zal het dan ook niet liggen.
En als laatste probleem wil ik nog een vorm van lag vermelden, ook dit is een vorm van beeldfreezes.
Als ik een paar potjes Angry Birds speel dan wordt het beeld ook erg traag en vertoont ook freezes...alsof je naar een diashow van Angry Birds kijkt. Ook de aanrakingen van het scherm reageren zwaar vertraagd.
Ik heb 900 mb intern geheugen vrij en voor zo ver ik weet geen rare fratsen op de achtergrond draaien...
Hebben meer mensen hier last van, weet iemand hier iets op, of moet ik ook maar contact met de klantenservice opnemen?!?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Buiten alle bekende problemen (waar ik overigens geen last van heb op de lag na) heb ik een probleem wat me toch wel echt dwars zit en waar ik niets over lees.
Filmen op HD: hapert als een gek tijdens filmen en filmpje speelt niet af, alleen geluid (haperent) en zwart beeld,
Filmen op breedbeeld: hapert als een gek met filmen en afspelen van filmpje is als een diashow,
Filmen op kwaliteit hoog: hapert tijdens filmen en filmpje speelt matig tot slecht af.
Alles staat op standaard ingesteld en de geheugenkaart is die standaard meegeleverde 8gig samsung.
Bovendien speelt Youtube (over Wifi) ook belabberd, continu freezes van beeld terwijl geluid doorloopt.
Ik kan me niet herinneren of dit ook het geval was voordat ik de beide updates installeerde, maar de zogenaamde bugfix voor youtube werkt bij mij dus niet (ook niet met de standaard youtube app, zonder update).
M'n gewone Desire heeft hier allemaal geen problemen mee en aan de Wifi verbinding zal het dan ook niet liggen.
En als laatste probleem wil ik nog een vorm van lag vermelden, ook dit is een vorm van beeldfreezes.
Als ik een paar potjes Angry Birds speel dan wordt het beeld ook erg traag en vertoont ook freezes...alsof je naar een diashow van Angry Birds kijkt. Ook de aanrakingen van het scherm reageren zwaar vertraagd.
Ik heb 900 mb intern geheugen vrij en voor zo ver ik weet geen rare fratsen op de achtergrond draaien...
Hebben meer mensen hier last van, weet iemand hier iets op, of moet ik ook maar contact met de klantenservice opnemen?!?
Ik heb hiervoor de Nokia N900 gehad met uitschuifbaar QWERTY toetsenbord, en de HD zonder toetsenbord is zeker even wennen. Ik kan na ongeveer een week nog steeds bijna geen enkele zin typen zonder typfout maar gelukkig lost de automatische correctie de meeste fouten wel op.PWM schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:24:
Als je hele verhalen wil typen is een fysiek toetsenbord toch beter vind ik Zelf, maar im regelmatig een smsje re typen werkt dit prima.
Deze post is overigens ook geplaatst met mijn HD
huh, wat?Wekko306 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:03:
[...]
Ik kan na ongeveer een week nog steeds bijna geen enkele zin typen zonder typfout maar gelukkig lost de automatische correctie de meeste fouten wel op.
maar im regelmatig een smsje re typen werkt dit prima.
is ook mijn 1e toestel zonder hardware knoppen, maar op zich went het aardig....swype wel relaxed...
Heb je een task killer? Zet die dan uit.
Heb je je DHD al een keer gereset? Dat helpt bij mij altijd als hij om de 1 of andere reden toch even traag wordt.
Doe eens een speedtest op je phone om te zien hoe goed je netwerk verbinding is, dan weten we iig dat het niet aan je netwerk ligt.
[ Voor 16% gewijzigd door vinnieminnie op 05-11-2010 14:27 ]
Ook ik kom van een telefoon met toetsenboad, een X1.... en kan je nu naar iets meer dan 3 weken zeggen dat ik niet meer terug wil naar een fysiek toetsenboad, het onschreen TB van de Desire HD werk uitstekend, de toetsen zijn meer dan groot genoeg... ideaan... helemaal in landscape modePWM schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:24:
Hmmm, het zijn allemaal de zelfde soortige problemen. Als ik jou was zal ik je DHD eens helemaal terug brengen naar de fabrieksinstellingen....Anoniem: 382251 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:00:
Hoi mede desire HD-ers,
Zowel met het filmen als Youtube bekijken (via Wifi) heb ik totaal geen problemen van schokken oid.
Ik gebruik youtube veel om te laten zien wat met de telefoon mogelijk is
Ik zou het toestel eens resetten of herstarten op z'n minst. Mss heb je zoals meerdere mensen reeds gemeld hebben last van de 'init-bug', waarbij het proces 90% van je CPU-verbruik opslorpt.
Ik ben overgestapt van een touch pro (met qwerty toetsenbord) en al is een fysiek toetsenbord handig, ik tik nu al stukken sneller op de desireHD (wel in landscape-stand).Wekko306 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:03:
[...]
Ik heb hiervoor de Nokia N900 gehad met uitschuifbaar QWERTY toetsenbord, en de HD zonder toetsenbord is zeker even wennen. Ik kan na ongeveer een week nog steeds bijna geen enkele zin typen zonder typfout maar gelukkig lost de automatische correctie de meeste fouten wel op.
Als je hele verhalen wil typen is een fysiek toetsenbord toch beter vind ik Zelf, maar im regelmatig een smsje re typen werkt dit prima.
Ik kan me trouwens niet erg vinden in de kritiek die hier wordt geleverd op de Desire HD, waarschijnlijk omdat ik al van de 'verouderde' Touch Pro ben overgestapt. De batterij had van mij wel iets langer mogen meegaan, maar met een beetje tweaken kan deze best wel lang mee.
Wat helemaal gaaf is dat je kan overclocken naar 1440 Mhz (nog niet hoger geprobeerd), met weinig impact op je batterij.
Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22
Hoi,
Waar kan ik swype downloaden voor de DHD ? ik zie hem niet op de market.
Het klinkt als of je tel lager is geklokt dan normaal. Hierboven al paar keer gezegd, maar ik zou ook proberen om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Als dat niet werkt, zeker contact opnemen met de helpdesk.Anoniem: 382251 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:00:
Hoi mede desire HD-ers,
...
Een beetje opzoekwerk kan geen kwaad, die vraag is hier echt al 10x gepasseerd...guitar-hero schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:49:
Hoi,
Ik heb ook wel eens last gehad dat die traag werd (ook zonder gebruik van een taskkiller of iets dergelijks). Na een reboot is ie dan inderdaad weer optimaal snel. Wat ik nu als (tijdelijke) oplossing heb is Memory Booster geïnstalleerd die om de 3 uur automatisch een boost uitvoert (feitelijk de onnodige/idle dingen afsluiten) en heb geen last van traagheid meer (staat nu een 1,5 week non-stop aan zonder reboot). Oplossing verdient niet de schoonheidsprijs maar het werkt.
Dit zijn problemen die meer met Android 2.2 te maken hebben dan specifiek voor de DHD....superschotje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:46:
Ik heb ook wel eens last gehad dat die traag werd (ook zonder gebruik van een taskkiller of iets dergelijks). Na een reboot is ie dan inderdaad weer optimaal snel. Wat ik nu als (tijdelijke) oplossing heb is Memory Booster geïnstalleerd die om de 3 uur automatisch een boost uitvoert (feitelijk de onnodige/idle dingen afsluiten) en heb geen last van traagheid meer (staat nu een 1,5 week non-stop aan zonder reboot). Oplossing verdient niet de schoonheidsprijs maar het werkt.
Nou ja, dat kan natuurlijk ook aan software liggen die specifiek op de DHD zit.Bullet NL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:50:
[...]
Dit zijn problemen die meer met Android 2.2 te maken hebben dan specifiek voor de DHD....
Het zou dus ook speficiek aan de software die gebruikers installeren kunnen liggen wat niet standaard op de DHD staat......superschotje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:54:
[...]
Nou ja, dat kan natuurlijk ook aan software liggen die specifiek op de DHD zit.
Geen idee, ergens deze maandOzhan99 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:56:
[...]
join the club! Dit wordt ook mijn eerste tel zonder toetsenbord. Ik kan niet wachten tot dat ik het binnen heb. Komende maandag wrs. Jij?
Ik heb nu een E75 van Nokia, maar dat is echt verschrikkelijk. Heel fijn apparaat maar echt slechte software. Internet is sowieso niet te doen.
Qua Internet is de DHD zeker een van de beste toestelen op de markt. Oprah 10.1 komt binnen kort ook voor de DHD beschikbaar, ondanks dat de hudige browser gewoon goed is kan je dan ook nog uitwijken naar een andere zeer goede browserPWM schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:13:
[...]
Geen idee, ergens deze maandZit ook een nieuw nummer bij, moet even kijken wanneer dat (zakelijk) administratief allemala geregelt is.
Ik heb nu een E75 van Nokia, maar dat is echt verschrikkelijk. Heel fijn apparaat maar echt slechte software. Internet is sowieso niet te doen.
Vandaag weer een aantal keren last van de init-bug. Toestel steeds maar weer opnieuw opgestart, maar begint nu echt vervelend te worden. Ga het in ieder geval doorgeven aan htc en nu maar hopen dat er snel een update komt die dit probleem oplost.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Wablief?!Wekko306 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:03:
[...]
..maar im regelmatig een smsje re typen werkt dit prima.
Zeker ook gepost met je DHD. Spellingcorrectie werkt dus voor geen meter, wat een kutding zeg!Bullet NL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:30:
[...]
..de toetsen zijn meer dan groot genoeg... ideaan... helemaal in landscape mode
Ik maak nu gebruik van de Dolphin HD Browser. Zeer de moeite waard en de meest stabiele browser tot nu toe. De Firefox Beta draait op geen enkel toestel lekker op dit moment.
Dolphin Browser heeft ook heel wat leuke add-ons in de Martket die makkelijk te installeren zijn. Echt een aanrader.
De Desire HD gebruik ik nu een week lang heel intensief en ik wil het batterijverbruik nog wat beter ingesteld hebben. Daar ga ik de komende week eens naar kijken.
Dolphin Browser heeft ook heel wat leuke add-ons in de Martket die makkelijk te installeren zijn. Echt een aanrader.
De Desire HD gebruik ik nu een week lang heel intensief en ik wil het batterijverbruik nog wat beter ingesteld hebben. Daar ga ik de komende week eens naar kijken.
Filmen op HD heb ik lags. In goed licht, altijd een lag ergens in de 3e seconde.Anoniem: 382251 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:00:
Hoi mede desire HD-ers,
Youtube geen problemen.
900 MB intern geheugen? waarom geef je dat op?! Geef liever je vrije Ram geheugen op.
Wat laat jij dan op youtube zien? Filmpjes van Desire HD handson?Bullet NL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:32:
[...]
Hmmm, het zijn allemaal de zelfde soortige problemen. Als ik jou was zal ik je DHD eens helemaal terug brengen naar de fabrieksinstellingen....
Zowel met het filmen als Youtube bekijken (via Wifi) heb ik totaal geen problemen van schokken oid.
Ik gebruik youtube veel om te laten zien wat met de telefoon mogelijk is
De beeldkwaliteit is namelijk niet extreem interresant ofso.
Kun je mij misschien even precies uitleggen hoe ik constateer of deze bug op mijn DHD ook van toepassing is?h40d schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:55:
Vandaag weer een aantal keren last van de init-bug. Toestel steeds maar weer opnieuw opgestart, maar begint nu echt vervelend te worden. Ga het in ieder geval doorgeven aan htc en nu maar hopen dat er snel een update komt die dit probleem oplost.
Anyways, vandaag, heb de telefoon nu een week!
Aantal keren volledig leeg en en volledig vol geladen.
Ik heb brightness op 32 % staan (eigenlijk al te laag voor mijn gemak).
Bedrijfstijd 7:40 , Stand-bytijd 6:00.
Dan heb ik in de tijd dat ik er wat meee deed eigenlijk vrijwel niets gedaan.
Verbinding, whatsapp en Msn staan constant aan. Bijna niet in gebruik.
Batterij is nu net onder de 50%.
Hoe realistisch is dit?!
Hebben jullie ook altijd de 3gverbinding aan?!
Waarop hebben jullie schermhelderheid?!
Ik heb het net ook al gepost, maar toch vind ik het interessant genoeg om nog eens te posten (nu incl. fatsoenlijke thumbnail) een aantal man op XDA heeft hun DHD heeft overgeklokt naar 1495Mhz wat Quadrant benchmark van 2518 heeft opgeleverd, wat > 3 * SGS is 
Enkel voor diegene die niet alle posts doorlezen
Bij deze het plaatje vd quadrant score:

* paulus_01 thanks kamma for the pic courtesy

[ Voor 34% gewijzigd door paulus_01 op 05-11-2010 19:34 ]
@paulus_01
Wow niet normaal meer
Als ik mijn Desire HD heb (over een paar dagen) ga ik het ook ff uitproberen en zeker wat jij hier zei:
Hoe kan je dat instellen dat hij terug klokt bij een lage batterij spanning?
Gr
Wow niet normaal meer
Gr
Als je dat niet weet, denk ik niet dat je het wel zou moeten proberenhenkMASTERPRO schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:36:
@paulus_01
*knip*
Gr
[ Voor 32% gewijzigd door paulus_01 op 05-11-2010 19:59 ]
Ik dacht dat de Desire HD zoiets al automatisch had?henkMASTERPRO schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:36:
Vind je 'm echt beter dan de standaardbrowser? Ik vond Dolphin HD echt helemaal niets en nog érg lelijk op de koop toeEzequiel schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:18:
Ik maak nu gebruik van de Dolphin HD Browser. Zeer de moeite waard en de meest stabiele browser tot nu toe. De Firefox Beta draait op geen enkel toestel lekker op dit moment.
Anoniem: 382251
@ jamievanm
Quote:
"Filmen op HD heb ik lags. In goed licht, altijd een lag ergens in de 3e seconde.
Youtube geen problemen.
900 MB intern geheugen? waarom geef je dat op?! Geef liever je vrije Ram geheugen op."
Ik wil je graag helpen mij te helpen, maar hoe kom ik achter m'n RAM geheugen?
Heb advanced taskkiller er op gehad maar merkte hier weinig van en heb m eraf geknikkerd, kan ik het hiermee zien?
bij mij is de lag trouwens niet alleen de 3e seconde, blijft continu haperen....
Wat hebben de kenners voor info nodig van m'n toestel, willen ze me beter kunnen helpen?
(ik vind een reset namelijk een beetje raar idee op een toestel van een paar dagen oud...er is nog niet veel bijzonders geinstalleerd en nog weinig mee gedaan, dus met alle respect, wat zou het uithalen? is niet dat ik het niet wil doen, maar klinkt me gewoon een beetje vaag in de oren op zo'n nieuw toestel...)
Ik hoor het graag van jullie en wederom bedankt voor jullie info!!!!
Quote:
"Filmen op HD heb ik lags. In goed licht, altijd een lag ergens in de 3e seconde.
Youtube geen problemen.
900 MB intern geheugen? waarom geef je dat op?! Geef liever je vrije Ram geheugen op."
Heb advanced taskkiller er op gehad maar merkte hier weinig van en heb m eraf geknikkerd, kan ik het hiermee zien?
bij mij is de lag trouwens niet alleen de 3e seconde, blijft continu haperen....
Wat hebben de kenners voor info nodig van m'n toestel, willen ze me beter kunnen helpen?
(ik vind een reset namelijk een beetje raar idee op een toestel van een paar dagen oud...er is nog niet veel bijzonders geinstalleerd en nog weinig mee gedaan, dus met alle respect, wat zou het uithalen? is niet dat ik het niet wil doen, maar klinkt me gewoon een beetje vaag in de oren op zo'n nieuw toestel...)
Ik zou graag vergelijkingen zien vergeleken met iPhone 4.paulus_01 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:21:
Ik heb het net ook al gepost, maar toch vind ik het interessant genoeg om nog eens te posten (nu incl. fatsoenlijke thumbnail) een aantal man op XDA heeft hun DHD heeft overgeklokt naar 1495Mhz wat Quadrant benchmark van 2518 heeft opgeleverd, wat > 3 * SGS is
[afbeelding]
Vrij geheugen kun je zien bij Applicatiebeheer onder: 'over de telefoon ==> applicaties'Anoniem: 382251 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:10:
@ jamievanm
Quote:
Youtube geen problemen.
Echter doet dit er even niet toe. Ik zei dat alleen omdat je je vrij intern geheugen vertelde, vond ik frappant.
Als jou camera continue hapert, dan zou ik IDD een reset uitvoeren. Doet hij het dan nog niet!?
Meteen naar de winkel en omruilen!
Ik heb een paar dagen geleden ook ontzettend gezeik gehad met m'n DHD, stond echt voor schut omdat m'n nieuwe high-end telefoon lagde als de tering. Heb toen TasKiller Free (ja met 1 K) gedownload op aanraden van een vriend met een gewone Desire, en sindsdien draait ie als een zonnetje. Misschien kun je dat eens proberen? Daarvoor had ik ook Advanced Task Killer, die heb ik er ook afgegooid.Anoniem: 382251 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:10:
@ jamievanm
Quote:
Youtube geen problemen.
Ik lees net op XDA dat veel mensen last hebben van reboots (dat hij vanzelf opnieuwe start)
Iemand hier last van ?
Bij de normale desire was dat ook al zo, maar daar was het tog echt een hardware fout
En als je last hebt van lag, Mail HTC want dan weten hun van het probleem af en komt er mischien een fix ofzo
Iemand hier last van ?
Bij de normale desire was dat ook al zo, maar daar was het tog echt een hardware fout
En als je last hebt van lag, Mail HTC want dan weten hun van het probleem af en komt er mischien een fix ofzo
[ Voor 21% gewijzigd door Colors op 05-11-2010 23:50 ]
NeeColors schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:47:
Ik lees net op XDA dat veel mensen last hebben van reboots (dat hij vanzelf opnieuwe start)
Iemand hier last van ?
Kan je overigens de feedback/trilsignaal uitzetten als je het toetsenbord gebruikt. Ik heb heel het menu doorlopen en ik krijg het niet gevonden. Nu weet ik niet of het überhaupt fijn werkt, maar dat trillen werkt soms wel op mijn zenuwen als ik meerdere berichten achter elkaar typ.
En maatje van me heeft ook de Desire HD en die heeft zijn Agenda als full-size "app" op één van zijn homescreens staan. Iemand enig idee hoe je dat doet. Ik krijg het alleen voor elkaar om mijn agenda (dus de app zelf) naar een homescreen te verplaatsen. Maar het wordt geen beeldvullende weergave zoals de Weather-app.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Quadrant benchmark geeft bij info aan dat de cpu op 245,76 mhz loopt en max 1024 mhz.babyxl schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:08:
[...]
Ik dacht dat de Desire HD zoiets al automatisch had?
Wat dacht je van longpress op één van de screens. Selecteer Widgets..HTC agenda/Agenda aanklikken.FeaR1986 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 01:15:
[...]
Nee
Kan je overigens de feedback/trilsignaal uitzetten als je het toetsenbord gebruikt. Ik heb heel het menu doorlopen en ik krijg het niet gevonden. Nu weet ik niet of het überhaupt fijn werkt, maar dat trillen werkt soms wel op mijn zenuwen als ik meerdere berichten achter elkaar typ.
En maatje van me heeft ook de Desire HD en die heeft zijn Agenda als full-size "app" op één van zijn homescreens staan. Iemand enig idee hoe je dat doet. Ik krijg het alleen voor elkaar om mijn agenda (dus de app zelf) naar een homescreen te verplaatsen. Maar het wordt geen beeldvullende weergave zoals de Weather-app.
@ Je trillingsfeedback:
Instellingen ==> Geluid ==> Onderop: Trillingsfeedback. Kun je uitvinken.
Dies idd wat minder makkelijk te vinden!
Mijne scoort 1840 ofso...paulus_01 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:21:
[afbeelding]
Anyways, iemand enig idee hoe je de klok digitaal in die hoek daar boven krijgt?!
[ Voor 47% gewijzigd door Jamievanm op 06-11-2010 01:42 ]
Anoniem: 382323
@Powerkiwi: draai op je aanraden, mijne lagte ook amazing.., nu ook ook TasKiller.. Lijkt echt geweldig beter, zeker met foto's, mijn hd2 draaide vele malen sneller en is nu eender!
Thanx!!
Btw. hoefde er geeneens apps voor te killen, loopt SOWIESO veel sneller! Dit terwijl ik eerder had vernomen dat taskkillers geen effect hebben, sterkter averechts werken(..)!
(Vond aankoop al een blamage)
Thanx!!
Btw. hoefde er geeneens apps voor te killen, loopt SOWIESO veel sneller! Dit terwijl ik eerder had vernomen dat taskkillers geen effect hebben, sterkter averechts werken(..)!
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 382323 op 06-11-2010 01:34 ]
Ah, nooit bij stil gestaan dat het een Widget wasJamievanm schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 01:23:
[...]Wat dacht je van longpress op één van de screens. Selecteer Widgets..HTC agenda/Agenda aanklikken.
Moet zeggen dat ik dat menu sowieso niet vaak gebruik.
En helaas... die stond dus al uitgevinkt...@ Je trillingsfeedback:
Instellingen ==> Geluid ==> Onderop: Trillingsfeedback. Kun je uitvinken.
Dies idd wat minder makkelijk te vinden!
Anoniem: 238972
Het zal toch weer niet... android market ligt er weer uit..
Zo vreselijke vermoeiend, wilde net Taskiller downloaden

Zo vreselijke vermoeiend, wilde net Taskiller downloaden
Oke deze dan?:FeaR1986 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 01:50:
[...]
Ah, nooit bij stil gestaan dat het een Widget was
Moet zeggen dat ik dat menu sowieso niet vaak gebruik.
[...]
En helaas... die stond dus al uitgevinkt...
Instellingen ==> energiebesparing ==> Trillingsfeedback
Waarom kan je trouwens bij dit scherm niks instellen van het callibreren? In hoekjes/midden drukken?!
Std Videoplayer kan bij mij geen MKV of Avi afspelen.
Rockplayer kan alleen de avi afspelen en MKV hapert hij enorm bij.
Iemand een goed programma?
[ Voor 26% gewijzigd door Jamievanm op 06-11-2010 02:56 ]
Voor de trilfeedback bij het typen ga je naar:
Menu - settings/instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer - geluidsfeedback
Als je een ander keyboard gebruikt, zoals swype, vind je de instellingen ook onder taal en toetsenbord.
Menu - settings/instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer - geluidsfeedback
Als je een ander keyboard gebruikt, zoals swype, vind je de instellingen ook onder taal en toetsenbord.
Ik ben opzich wel tevreden over de telefoon, jammer genoeg word hij alleen zo sloom (heel erg irritant gewoon). Waarom kan het niet gewoon soepel en snel werken? Of komt dit door swype misschien?
Komt niet door swype, meer mensen hebben hier last vanjostefa schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:03:
Ik ben opzich wel tevreden over de telefoon, jammer genoeg word hij alleen zo sloom (heel erg irritant gewoon). Waarom kan het niet gewoon soepel en snel werken? Of komt dit door swype misschien?
Bell/Mail HTC, hoe meer mensen gaan klagen hoe sneller een fix komt
Mischien kan iemand een apart topic maken net zoals de sensor klacht probleem ?
[ Voor 12% gewijzigd door Colors op 06-11-2010 11:21 ]
Anoniem: 212858
Edit: Instellingen - taal en toetsenbord - Touch input - tekstinvoer - en dan bij overige instellingen staat trillen tijdens het typenFeaR1986 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 01:15:
[...]
Nee
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 212858 op 06-11-2010 11:35 ]
Zou iemand mij kunnen vertellen of de DHD in te stellen is met Japans als taal? Ik krijg mijn exemplaar volgende week, maar kan tot dusver nergens vinden of Japans tot de talen behoort op het toestel. Alvast bedankt.
Standaard heb ik de beschikking over:Richard P schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:08:
Zou iemand mij kunnen vertellen of de DHD in te stellen is met Japans als taal? Ik krijg mijn exemplaar volgende week, maar kan tot dusver nergens vinden of Japans tot de talen behoort op het toestel. Alvast bedankt.
Nederlands, Duits, Engels, Frans.
Anoniem: 49530
Je kan een Asia ROM proberen, maar dan heb je weer geen NederlandsRichard P schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:08:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=765
@ Jamievanm: ok de DHD heeft standaard geen Japans.
@ Houz74: ik zal dat eens even bekijken, klinkt interessant want blijkbaar zal het met een standaard DHD niet werken. Weet alleen niet of ik wel zo diep in het toestel wil roeren.
Beiden bedankt in ieder geval!
@ Houz74: ik zal dat eens even bekijken, klinkt interessant want blijkbaar zal het met een standaard DHD niet werken. Weet alleen niet of ik wel zo diep in het toestel wil roeren.
Zo, even een update over mijn reboot probleem:
Eergisteren heb ik opeens een nieuwe SIM kaart binnengekregen, dus heb ik die maar even geactiveerd en die gebruik ik nu dus. Ook daarmee was ik opeens mijn bereik kwijt en dat kon ik alleen op te lossen door de SIM kaart eruit te halen en weer erin te doen. Een paar uur later: hetzelfde probleem en weer een spontane reboot.
Weer terug naar de winkel gegaan, en komende week zou ik een nieuwe DHD krijgen als er een nieuwe levering is.
Sindsdien heb ik echter de SIM kaart er flink hard ingeduwd (niet bepaald subtiel dus, maar wanneer ik dacht dat hij goed zat gewoon flink aanduwen) en de afgelopen ~40uur geen verlies van bereik of reboot gehad. Hopelijk blijft het zo en is het 'probleem' nu dus opgelost, anders ruil ik hem komende week om voor een nieuwe.
Overigens zat ik gisteren op de fiets met mijn DHD in mijn broekzak toen het keihard begon te regenen. Gevolg: mijn telefoon was helemaal vochtig. Nou was er gelukkig niks mee aan de hand maar vroeg ik mij af: voor de mensen die last hebben van kieren bij het SIM klepje, bestaat de kans dan niet dat daar vocht tussen komt en zo de electronica zou kunnen slopen?
Eergisteren heb ik opeens een nieuwe SIM kaart binnengekregen, dus heb ik die maar even geactiveerd en die gebruik ik nu dus. Ook daarmee was ik opeens mijn bereik kwijt en dat kon ik alleen op te lossen door de SIM kaart eruit te halen en weer erin te doen. Een paar uur later: hetzelfde probleem en weer een spontane reboot.
Weer terug naar de winkel gegaan, en komende week zou ik een nieuwe DHD krijgen als er een nieuwe levering is.
Sindsdien heb ik echter de SIM kaart er flink hard ingeduwd (niet bepaald subtiel dus, maar wanneer ik dacht dat hij goed zat gewoon flink aanduwen) en de afgelopen ~40uur geen verlies van bereik of reboot gehad. Hopelijk blijft het zo en is het 'probleem' nu dus opgelost, anders ruil ik hem komende week om voor een nieuwe.
Overigens zat ik gisteren op de fiets met mijn DHD in mijn broekzak toen het keihard begon te regenen. Gevolg: mijn telefoon was helemaal vochtig. Nou was er gelukkig niks mee aan de hand maar vroeg ik mij af: voor de mensen die last hebben van kieren bij het SIM klepje, bestaat de kans dan niet dat daar vocht tussen komt en zo de electronica zou kunnen slopen?
Tuurlijk is dat zo.Wekko306 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:54:
Nou was er gelukkig niks mee aan de hand maar vroeg ik mij af: voor de mensen die last hebben van kieren bij het SIM klepje, bestaat de kans dan niet dat daar vocht tussen komt en zo de electronica zou kunnen slopen?
Bedenk je ook dat wanneer je er een japanse rom op zet dat je geen nederlands woordenboek hebt, wat lastig als je nederlandse berichten wil typen. Ik gok zo dat er wel een engels woordenboek in zal zitten.Richard P schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:47:
@ Jamievanm: ok de DHD heeft standaard geen Japans.
1933, en bij m'n vriendin 1934.
Bij kennis met SGS was het 787
Goed punt inderdaad, ons alfabet is altijd een beetje problematisch voor ze. Ik zal het, ook na even die roms bekeken te hebben, gewoon bij ABN houden. Bedankt voor je reactie in ieder geval.Maarten00 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 15:09:
[...]
Bedenk je ook dat wanneer je er een japanse rom op zet dat je geen nederlands woordenboek hebt, wat lastig als je nederlandse berichten wil typen. Ik gok zo dat er wel een engels woordenboek in zal zitten.
Nou hij is afgeleverd
,
Mijn review,
* Op het eerste gezicht geen mankementen, klepjes zitten goed, screen is goed, de batterij is vliegensvlug geladen(van 15:00 - 16:45 vol).
Nu lekker vogelen met wifi...
Wordt vervolgd.
Mijn review,
* Op het eerste gezicht geen mankementen, klepjes zitten goed, screen is goed, de batterij is vliegensvlug geladen(van 15:00 - 16:45 vol).
Wordt vervolgd.
Just frame, wheels and engine
misschien leuk te melden waar je hem besteld had ?hdpaddy schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:12:
Nou hij is afgeleverd,
Mijn review,
Wordt vervolgd.
Vodafone, 29-10 besteld via webshop.
Ik stap over van BEN, dus een nwe klant voor Vodafone.
Ik stap over van BEN, dus een nwe klant voor Vodafone.
Just frame, wheels and engine
Goed om te horen dat het er naar uit ziet dat je reboot problemen zijn opgelost! Zoals eerder vermeld had ik een nieuw toestel ontvangen (dus wel nog mijn originele SIM).Wekko306 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:54:
Zo, even een update over mijn reboot probleem:
...
...
Toen geen reboot problemen meer en nu na een paar dagen nog steeds geen klachten. Zelfs na de OTA updates (waarvan ik eerst dacht dat die de problemen hadden veroorzaakt).
Dus contact opnemen en vervangende toestel vragen is zeker aan te raden!
Heeft iemand enig idee waar dit toestel te krijgen is alszijnde een los toestel? Ik heb al een abbo die ik nog niet kan verlengen dus ik zoek een los (simlockvrij) toestel..
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Ik had het vandaag voor elkaar gekregen mijn voice search te verprutselen. Hij zei steeds "Spreek opnieuw" of zoiets dergelijks, maar hij faalde al voordat ik iets kon zeggen.
Toen ik hem herstartte deed hij het weer, maar stond de taal op Engels (afrikaans)
@The_cyberspace: Als je zelf een beetje zou googlen heb je zo 5 winkels te pakken. Kijk eens bij informatique.nl.
Toen ik hem herstartte deed hij het weer, maar stond de taal op Engels (afrikaans)
@The_cyberspace: Als je zelf een beetje zou googlen heb je zo 5 winkels te pakken. Kijk eens bij informatique.nl.
[ Voor 18% gewijzigd door vinnieminnie op 06-11-2010 18:44 ]
O, SSID's van wifi (met bv. privé) erin kan die niet connecten
Dat je het alvast weet. Krijg je een mooi chinees teken.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Pff, boven de 1844 kom ik niet uit. Tevens fluctueert dit op de minuut.paulus_01 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:00:
[...]
1933, en bij m'n vriendin 1934.
Bij kennis met SGS was het 787
arcMedia werkt perfect bij mij, speelt .avi's perfect afJamievanm schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 02:14:
[...]
Oke deze dan?:
Instellingen ==> energiebesparing ==> Trillingsfeedback
Waarom kan je trouwens bij dit scherm niks instellen van het callibreren? In hoekjes/midden drukken?!
Std Videoplayer kan bij mij geen MKV of Avi afspelen.
Rockplayer kan alleen de avi afspelen en MKV hapert hij enorm bij.
Iemand een goed programma?
Bedanktvinnieminnie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 09:20:
Voor de trilfeedback bij het typen ga je naar:
Ben nu aan het testen wat het fijnst werkt. Want zonder geluid- en trillingsfeedback is het typen toch wel lastig. Mijn snelheid gaat flink naar beneden als ik geen feedback krijg. Of de feedback komt door een trilling of een geluid maakt me op zich niet uit. Maar denk dat trillen wat rustiger werkt.
Overigens heb ik Swype weer van mijn Desire HD gegooid, kan er echt niet aan wennen.
ZIe link, oplossing voor het lag/traag probleem (Hoor graag of het gewerkt heeft, Lezen vanaf BLZ 17)
http://forum.xda-develope...read.php?t=826507&page=17
[ Voor 27% gewijzigd door Colors op 07-11-2010 00:20 ]
Kost een paar dagen. Maar eenmaal gewent wil je gewoon niet anders meerFeaR1986 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 23:21:
[...]
Overigens heb ik Swype weer van mijn Desire HD gegooid, kan er echt niet aan wennen.
Dat is wat iemand met een Galaxy S ook al tegen me zei. Maar met Swype ben ik lang zo snel niet als met gewoon typen. Zeker doordat de Desire HD een goede woordenschat heeft en de meeste woorden al voor de helft van het woord goed voorspelt. En ik mis de vier cursortoetsen ook wel erg op het Swype-toetsenbord.babyxl schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:12:
[...]
Kost een paar dagen. Maar eenmaal gewent wil je gewoon niet anders meer
Swype werkt goed voor normale teksten. Ik moet helaas vaak dingen zoals wachtwoorden of e-mailadressen intypen de laatste tijd en daar is het duidelijk niet voor gemaakt.
Weet iemand trouwens of een gesprek van bijvoorbeeld 5 seconden wordt afgerond naar boven op een hele minuut, waardoor een gesprek van 5 seconden dus opeens 1 minuut beltegoed kost? Of gaat dit pas in na de eerste minuut? Ik zit bij de provider Vodafone.
Weet iemand trouwens of een gesprek van bijvoorbeeld 5 seconden wordt afgerond naar boven op een hele minuut, waardoor een gesprek van 5 seconden dus opeens 1 minuut beltegoed kost? Of gaat dit pas in na de eerste minuut? Ik zit bij de provider Vodafone.
Dit heb ik uiteraard ook gedaan. Ik doelde dan ook op winkels met voorraadvinnieminnie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:43:
Ik lees overal dat hij slecht leverbaar is, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat geen enkele winkel deze telefoon niet op voorraad heeft..
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Anoniem: 168318
Wow.. krijg een score van '2050' in Quadrant Benchmark. Als iemand me vertelt hoe ik daar een screenshot van kan maken zou ik het hier posten. 
Edit:
2134
Edit:
2134
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 168318 op 07-11-2010 03:18 ]
Nu dacht ik eigenlijk dat ik geen last had van lag... ja, heel soms dat de dus niet zo snel reageerde als ik graag zou willen.. maar ik dacht : laten we 't maar eens proberen ... en.. wow! Wat een verschil! De berichteninterface is nu bijv. Zoveel sneller, apparaat starten rapper (camera is vrijwel instant) e.d.Colors schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:11:
ZIe link, oplossing voor het lag/traag probleem (Hoor graag of het gewerkt heeft, Lezen vanaf BLZ 17)
Waar ik dacht al een snel toestel te hebben (i blame die ouwe x1 met wm6
Brengt dit eigenlijk geen extra beveiligingsrisicos met zich mee?
[
Alsjeblieft, Neelie kost wat maar he krijgt er wel wat voor terug.
http://www.nu.nl/politiek...-belminuten-mag-niet.html
Alsjeblieft, Neelie kost wat maar he krijgt er wel wat voor terug.
[ Voor 54% gewijzigd door hoefniks op 07-11-2010 08:19 ]
Tja, het staat ook op de de frontpage van Tweakers, de vraag is alleen alsof het hier thuis hoort, disucussie's m.b.t. abonnementen horen hier immers niet....hoefniks schreef op zondag 07 november 2010 @ 08:18:
[
Alsjeblieft, Neelie kost wat maar he krijgt er wel wat voor terug.![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.
Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.
Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!