[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 39.945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Mijn god je kan duidelijk merken dat er nieuwe mappen uit zijn, nu komen al die CoD BO en MW2 helden weer terug en denken te kunnen schieten.

Toen ik CoD 4 speelde waren het dezelfde gekken die recht op de tegenstanders afliepen terwijl zij de betere positie in handen hebben. MW2 precies hetzelfde.

Nu weer een potje gehad waar in iedereen dacht dat de map 2 meter breed is. Iedereen liep recht achter elkaar en de vijand met motion mines kan een slacht partijtje houden. Ze snapten duidelijk geen reet van flankeren en geen reet van samen werken. Ook het hele knipperende Conquestpoint snappen ze niet helemaal en ik heb het vaak gezien dat maar 1 persoon van de tegenstander een punt pakte en al die idioten er langs liepen.

Vooral erg op Oasis als ze allemaal via de waterkant gaan en niemand via de hoge kant. De vijand doodleuk flankeert wel en wint...

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Cold War is ook vet, alleen jammer van de onmenselijke lag als er 32 players in zitten, echt jammer. Anders zou het best cool zijn, hopelijk word daar iets aan gedaan.

Meer mensen hier last van?

Edit: maps had lag moeten zijn |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 03-12-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Gatverdamme, dat nieuwe matchmaking systeem op de x360 is echt zwaar bagger... :r

Of je komt op -lege- servers terecht als je een game joined (hoe de fck kan dat nou weer?). Gebeurd -erg- vaak... :r

Of je komt op een of andere lag server terecht waar de poppetjes van links naar rechts over de map stuiteren en je na 15 minuten lekker gespeeld te hebben, lekker gekicked wordt... (bye bye rewards) :r

Of je komt op servers alleen tegen lvl50 sniper teams te spelen (zijn vaak sniper clans... die bij elkaar spawnen als je er net eentje neergeknalt hebt... :X), die met z'n 8en 500meter verder zitten te sniperer met hun 12x zoom m95... :r

Bah Bah... Morgen maar weer even verder gaan met m'n banlist + cheat report te gebruiken voor die lvl50 sniper nerds, misschien speel ik dan wel tegen normale mensen... :r

Nice Dice... echt weer een bagger move... ik wil geen matchmaking en ik wil niet tegen lvl50 nerd sniper teams spelen... :r

Als Vietnam hetzelfde systeem gebruikt, advies voor xbox360 spelers:
Lekker laten liggen, zonde van je geld, zeker omdat in Vietnam de sniper de enige is -met- scope (er zijn geen acog's in Vietnam)... Dus dan kan je je lol op... :r

Dice... Epic Fail!!! :r

Oh ja, ook een leuke bug in Heavy Metal: De MI-28 kan +/- 20 meter hoger vliegen dan de Apache... Met het gevolg dat je dus gewoon geen kans maakt met een Apache, omdat die MI-28 gezellig boven je gaat hoveren... faal... :')

[ Voor 12% gewijzigd door FiRePaTH op 03-12-2010 03:10 ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Als de MI-28 boven je gaat hoveren, dan hoop je toch gewoon dat je teammaten dat ding neerhalen :) En anders kan je altijd je neus omhoog doen en alsnog hem neermaaien..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Macros4 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:14:
Ik lees er dus meer over dat mensen de nieuwe maps grafisch minder vinden, ik kan zelf alleen niet beamen waarom..

Ik vond ze er juist wel mooi uitzien, veel detail enzo..
Heb je de singleplayer gespeeld? Zo ja, dan weet je dat deze mappen direct uit de singleplayer gehaald zijn. Even een begin en eind aan de map geven en jeuj een nieuwe map....

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

harmageddon schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:52:
[...]

Heb je de singleplayer gespeeld? Zo ja, dan weet je dat deze mappen direct uit de singleplayer gehaald zijn. Even een begin en eind aan de map geven en jeuj een nieuwe map....
wat maakt het uit dat ze uit de SP zijn? wat zitten mensen toch te piepen.. pfff..

je hebt 4 nieuwe maps.. allemaal gratis voor op de pc! je hebt nieuw plezier omdat ze eerst SP waren en nu kan je ze MP spelen...

so what's the problem??.

en ik vind oasis het begin best wel irri lastig... je spawend in het gebied waar de mcoms staan en waar de vijand ook is omdat ze de mcom willen armen.... dus ik ben best vaak gespawn killed.. en dat vind ik echt jammer..

en ook krijg ik nu nog meer een graf hekel aan die heli's zet er een piloot in met fast reload en een gunner met flares en ze zijn onverslaanbaar en schieten zo alles kapot wat ze maar kunnen vinden.. gister was er een gast die misschien wel 15 min onafgebroken aan het vliegen was en zo 25+ kills binnen sleepte.. en wij waren redelijk kansloos..

en heb harvest day heel even gespeeld maar die is ook lastig! komt misschien omdat ik de maps niet ken maar bij de eerste mcom's ziet de defence je van een kilometer aankomen en worden je tanks zo opgeblazen en als je loopt word je zo afgeknalt.. beetje raar stukje?...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 215005 op 03-12-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Nee, heb nog speciaal de SPECACT kit gekocht maar daar zit-ie ook niet in ... ;)
Maar zonder gekheid, ik speel echt de afgelopen week geen sneeuwmappen, ik krijg het gewoon koud als ik die witte rommel zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Macros4 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:00:
Wat vinden jullie van de graphics van de nieuwe maps?
Gewoon in lijn met de oude maps, niet echt mooier, niet echt lelijker imho.

Heavy Metal heb ik persoonlijk nooit zo'n leuke map gevonden. Zeker met maar een handjevol spelers is het een en al armor camping. Toch leuk voor de liefhebbers dat deze map nu ook in BC2 aanwezig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 03-12-2010 09:58 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Sorry hoor, maar ik zie in dat hele verhaal alleen typisch gevalletjes "user error"?

Oplossingen:
-geen matchmaking gebruiken. Zoek zelf een server. Lagt het, ga dan weg. Speelt toch niet lekker.
-tanks > sniper clans. Dan nog, zitten ze allemaal op dezelfde plek, respawn dan als recon en haal die mortar strike kills binnen.
-Wil je niet tegen lvl 50 sniper clans spelen? Speel dan niet tegen lvl 50 sniper clans. Is simple, no?

Deze drie kun je Dice niet aanrekenen. Weten zij veel wie er in de server zit die JIJ gaat joinen.
Kun je zelf geen keuzes maken?
Een banlist aanmaken, tsss. Start dan een eigen server, stel restricties op en speel zoals jij het fijn vind, of doe het el cheapo en zoek een server met regels die jij fijn vind.

En de bug met de chopper kan ik inzien dat het een bug is (ik vind sowieso dat ze wel iets hoger mogen om de turrets van de tanks te kunnen ontwijken), maar je speelt gewoon niet slim. Elke chopper is neer te halen, ongeacht hoe hoog deze vliegt. Zoals eerder gezegd: doe je neus omhoog.

Ook zijn choppers nooit oppermachtig, zelfs niet als ze flares en fast reload hebben. AT4+chopper=boem.

Dit is een teamplay spel. Elke klasse, wapen, voertuig heeft zijn sterke en zwakke punten. Als je slim speelt en samenwerkt kom je er wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 315995 op 03-12-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:13
BatmanHorizon schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:35:
@ Amdwarrior & DJH. Het is gewoon verrekte druk op de PS3 servers. Iedereen wil die nieuwe maps spelen, maar blijkbaar zijn vrijwel alle servers waar die maps op draaien helemaal vol. Ligt dus niet aan jullie, moet een beetje geduld en geluk hebben. Het is een beetje afwachten wanneer het qua drukte normaal wordt :P
Ja je hebt gelijk gisteren blijkbaar wat fouts gegaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07 09:26
Ik ben helemaal weer tevreden met deze nieuwe patch! vette maps en elke map vergt weer een totaal andere aanpak. Geweldig.

Ik heb dus nog wel een vraag. (PC) als ik recon class speel en snipe dan zie ik idd mijn kogel dalen. helaas gaat ie dan direct reloaden (bolt action M24, M95, GOL.)

Eerst kon ik net zo lang door de scope heen kijken tot dat ik rechtermuis deed en dan reload. Dus kon de kogel volgen en zien waar ik uit kwam (2 patches terug). Vooral op Heavy Metal is dit een gemis. Ook de optie toggle scope heb ik al geprobeerd, maar dan reload ie nog steeds automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:38
Ik snipe niet heel veel maar je moet toch gewoon je linker muis knop (vuur-knop) ingedrukt houden om te blijven kijken? Zodra je deze knop los laat gaat ie reloaden. Of vergis ik me nu?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:10:
[...]

Ook zijn choppers nooit oppermachtig, zelfs niet als ze flares en fast reload hebben. AT4+chopper=boem.
makkelijker gezegd dan gedaan.. gister was er dus een piloot met fast reload en flares.. hij was heel goed in vliegen.. snel, snelle bochten, op en neer.. maar wel alles raak schieten..

dit is wat ik probeerde :)

---tank machine gun.. ik schiet 4x raak.. chopper doet snel omdraaien en schiet mijn tank in notime kapot..
---tracedart dat ding en dan met GC had geen nut omdat ik niet snel genoeg kon locken.. (flares)
---met een AT4 lukte het niet omdat die gast super goed vloog.. vooral snel.. en ik niet zo'n ster ben met de AT4..
---AA gun werd continu plat geschoten en ik moest ook nog rekening houden met de poppetjes op de grond.. ik bedoel die AA is nou niet bepaald stil en je hebt binnen no time een kogel door je kop.

dus het enige wat ik kon doen is handmatig richten met GC of AT4 en 2x missen en iedereen weet waar je staat inc heli.. dus was je ook weer binnen 1 min dood..

dus nee jij doet iets te makkelijk praten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Waarom zou je willen zien hoe de kogel gaat? Zolang je geen kruisje ziet (dat je raak schiet) weet je toch voldoende? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 215005 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:01:
---tank machine gun.. ik schiet 4x raak.. chopper doet snel omdraaien en schiet mijn tank in notime kapot..
Dat viel me ook op ... het was al niet erg effectief, schieten met de tank MG, maar het lijkt nu helemaal alsof je met een windbuks schiet.
Heb het echt heel vaak geprobeerd (kwam terecht op een leeglopende Heavy Metal map, uiteindelijk ik tegen 2 anderen) en de tegenstanders waren best goed met de choppers. Ik pakte dus een tank, stelde me een beetje verdekt op en zodra ze in bereik kwamen, knalde ik erop los. Aangezien het op die map best even duurt voor je precies ziet waar vuur vandaan komt, kon ik 'm echt goed raken ; zag echt 5 a 6 keer die hit-indicator ... hooguit gaat de chopper wat roken, ziet je en knalt je van afstand in 1 salvo tot schroot. Belachelijk ... overigens, idem met de AA (dat staat toch voor anti-air ?) gun. Nauwelijks effect.
---tracedart dat ding en dan met GC had geen nut omdat ik niet snel genoeg kon locken.. (flares)
Die flares zijn waardeloos, waarom maar 5 (?) tracer darts en een onuitputtelijke voorraad flares ??
---met een AT4 lukte het niet omdat die gast super goed vloog.. vooral snel.. en ik niet zo'n ster ben met de AT4..
Da's een kweste van oefenen, uiteindelijk heb ik daar wel 2 of 3 chopper kills mee gemaakt. Maar blijft moeilijk tegen een piloot die veel en goed beweegt.
JohnnyV76 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:54:
maar je moet toch gewoon je linker muis knop (vuur-knop) ingedrukt houden om te blijven kijken? Zodra je deze knop los laat gaat ie reloaden. Of vergis ik me nu?
je kunt ook 'toggle' gebruiken, dan hoef je de rechtermuis niet ingedrukt te houden. Klik voor aim-down-sight aan en klik nog een keer voor aim uit. Ik gebruik toggle, maar heb nooit gemerkt dat-ie automatisch load zowel voor wapens alls rpg/cg ... miscshien alleen voor bolt action (die gebruik ik niet/nauwelijks) ?

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 03-12-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36
Goner schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:28:
Da's een kweste van oefenen, uiteindelijk heb ik daar wel 2 of 3 chopper kills mee gemaakt. Maar blijft moeilijk tegen een piloot die veel en goed beweegt.
De key is om twee dingen te doen:

- niet letten op het rode vierkantje
- strafen naar links of rechts.

Waarom? Omdat je een deel van je visibility mist omdat je scherm vol rook hangt van de raket. En dan ben je dus al te laat.
Tevens is het moeilijker om head-on een raket in iets te janken, maar gemakkelijker om dat te doen als het ding van links naar rechts, of van je af vliegt. En letten op de raket. Het ding is heel goed bestuurbaar, en maakt redelijk scherpe bochten. Zorg ook dat je goed zicht hebt. Als je met je kruishaar iets van een boompje of takje of gebouw of wat dan ook tegenkomt, gaat de raket vreemde bewegingen maken, en is de kans dat je 'm raakt afgenomen tot ongeveer 0%.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Hoe kun je Fast Reload EN Flares hebben? Zover ik weet is het onmogelijk om twee vehicle perks te hebben.

Of kan de gunner sinds de laatste patch ook flares droppen? Voorheen kon dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

M2M schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:36:
- niet letten op het rode vierkantje
- strafen naar links of rechts.
Mmm, de truc is dus om te 'leaden' met je crosshair ...
YouTube: Bad Company 2 M136 AT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:54
[...]

Sorry hoor, maar ik zie in dat hele verhaal alleen typisch gevalletjes "user error"?

Oplossingen:
-geen matchmaking gebruiken. Zoek zelf een server. Lagt het, ga dan weg. Speelt toch niet lekker.
-tanks > sniper clans. Dan nog, zitten ze allemaal op dezelfde plek, respawn dan als recon en haal die mortar strike kills binnen.
-Wil je niet tegen lvl 50 sniper clans spelen? Speel dan niet tegen lvl 50 sniper clans. Is simple, no?

Deze drie kun je Dice niet aanrekenen. Weten zij veel wie er in de server zit die JIJ gaat joinen.
Kun je zelf geen keuzes maken?
Een banlist aanmaken, tsss. Start dan een eigen server, stel restricties op en speel zoals jij het fijn vind, of doe het el cheapo en zoek een server met regels die jij fijn vind.

En de bug met de chopper kan ik inzien dat het een bug is (ik vind sowieso dat ze wel iets hoger mogen om de turrets van de tanks te kunnen ontwijken), maar je speelt gewoon niet slim. Elke chopper is neer te halen, ongeacht hoe hoog deze vliegt. Zoals eerder gezegd: doe je neus omhoog.

Dit is een teamplay spel. Elke klasse, wapen, voertuig heeft zijn sterke en zwakke punten. Als je slim speelt en samenwerkt kom je er wel.
Helemaal mee eens. Maar helaas kunnen de console gebruikers (ik gelukkig niet) zelf geen servers kiezen, ze worden in de servers gegooid d.m.v. matchmaking.

Ik snap ook niet dat iedereen zo loopt te zeiken op snipers. Pak een chopper, jeep, mortar strike, tank of wat dan ook en ga eropuit. Zelfs van de windmolens in Heavy Metal zijn ze makkelijk te halen d.m.v. choppers, Mortar Strike of UAV.

En dan zijn de choppers weer oppermachtig |:( . Ik heb de AT4 aardig onder de knie (gewoon veel oefenen) en ik had er gisterenavond (van 19:30 tot 22:00) zeker 30 kills mee te pakken. Dan heb ik de choppers nog niet eens meegeteld die ik raakte maar waar ze uit konden springen (Blackhawk of als ik ze op de staart raak bijvoorbeeld). Plus dat de VADS erg sterk is imho, de chopper raakt totaal uit balans en kan je moeilijk raken. Zelfs snel vliegende of uitwijkende choppers zijn te raken, op een gegeven moment gaan ze altijd in een goede baan en kan je ze makkelijk pakken.

Je moet ze ook niet de kans geven natuurlijk en zorgen dat je eigen chopper ook altijd in de gebruik is. Een goede piloot kan de andere chopper bijna altijd wel neerhalen. Ook al kan deze een beetje hoger vliegen.

En als je geraakt wordt door tanks, dan ben je echt niet goed bezig als piloot. Hetzelfde geldt met de tank op een chopper schieten -> de tank is daar niet voor gemaakt, daarom doet een MG van de tank amper damage. En een chopper moet je met alle raketten raken (en dan nog niet volgens mij) voordat je met je tank kapot bent. En dan heeft de chopper al moeten keren dus kan je uitstappen en hem met je AT4 raken.

Natuurlijk mislukt dit weleens en ga je dood. Maar om nou te zeggen dat de choppers overpowered zijn? Totaal niet. Zeker niet als je het vergelijkt met de BF2 choppers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:10:
[...]

Natuurlijk mislukt dit weleens en ga je dood. Maar om nou te zeggen dat de choppers overpowered zijn? Totaal niet. Zeker niet als je het vergelijkt met de BF2 choppers _/-\o_
ik vind dus van wel in bepaalde omstandigheden.. nu met oasis de eerste 4 mcoms. stel je voor 4vs4

1 piloot met flares en gunner met fast reload. dus nog 2 poppetjes op de grond waarvoor je moet uitkijken..

de piloot is te goed voor de gun op de tank, en AA ben je instant dood door of de piloot die meteen reageerd op de AA, of door de 2 poppetjes op de grond omdat het ding super veel lawaai maakt en iedereen weet waar dat ding staat... en het probleem met Oasis 1ste 4 mcoms is dat het in een klein dorpje is waar je binnen notime gevonden word omdat je nergens anders kan verstoppen dan die 4 gebouwen...

tracen heeft geen nut omdat de eikel flares heeft...

dus blijft alleen de AT4 over.. en daar ben ik dus nou net niet goed in.. en als ik 1x mis.. weet iedereen waar ik zit door het rookspoor en ben ik dood.. dood.. doood.. doooooooooooooooooooooood.. en sta ik op 5/17 ofzo.. terwijl ik normaal op 30/15 eindig ofzo...

en heel veel mensen zijn niet zo best in AT4..(zie dat ding amper gebruikt worden)...

dus is de heli in Oasis zeker wel overpowerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
Jammer dat de Helikopter eindelijk bruikbaar is als wapen i.p.v. transport en vliegende baksteen, er direct een hoop gezeik komt vanuit de mensen die óf zelf niet kunnen vliegen óf de counter niet beheersen.

@hierboven, in BF2 was er enkel en alleen een TOW raket voor de infanterie (AT4 in BC2) en daarmee lukte het ook om de helikopters neer te halen, in BF2 waren de helikopters zeker 5x zo sterk als in BC2. Als de AT4 niet wil lukken, pak de snelle Carl Gustav en schiet daarmee, is niet zo moeilijk als het lijkt.

Verder is het ook érg gemakkelijk om een helikopter neer te halen met het main-cannon van de tank, het 'plafond' voor de helikopter is namelijk erg laag.

Gewoon vaak oefenen en dan komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:54:
[...]
Heavy Metal heb ik persoonlijk nooit zo'n leuke map gevonden. Zeker met maar een handjevol spelers is het een en al armor camping. Toch leuk voor de liefhebbers dat deze map nu ook in BC2 aanwezig is.
Huh? Heavy Metal is nieuw in BC2, en komt uit de singleplayer. De manier waarop jij het noemt lijkt het alsof je zegt dat hij uit BC1 komt, maar dat is niet zo. Ben je misschien in de war met Oasis of Harvest Day?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Rynji schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:44:
[...]

Huh? Heavy Metal is nieuw in BC2, en komt uit de singleplayer. De manier waarop jij het noemt lijkt het alsof je zegt dat hij uit BC1 komt, maar dat is niet zo. Ben je misschien in de war met Oasis of Harvest Day?
Alle "nieuwe" mappen komen uit de SP

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
harmageddon schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:00:
[...]

Alle "nieuwe" mappen komen uit de SP
Nee wijsneus :+. Oasis en Harvest Day komen uit MP van BC1 en waren de favoriet van BC1 veteranen. Heavy Metal en Cold War komen uit de SP ;).

@ PS3ers. Vanavond een paar potjes? Ik heb het nu ook erg naar mn zijn met GT5, maar heb ook zin om met een half team GoT de nieuwe maps te verkennen :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpeedKill schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:31:
Jammer dat de Helikopter eindelijk bruikbaar is als wapen i.p.v. transport en vliegende baksteen, er direct een hoop gezeik komt vanuit de mensen die óf zelf niet kunnen vliegen óf de counter niet beheersen.

@hierboven, in BF2 was er enkel en alleen een TOW raket voor de infanterie (AT4 in BC2) en daarmee lukte het ook om de helikopters neer te halen, in BF2 waren de helikopters zeker 5x zo sterk als in BC2. Als de AT4 niet wil lukken, pak de snelle Carl Gustav en schiet daarmee, is niet zo moeilijk als het lijkt.

Verder is het ook érg gemakkelijk om een helikopter neer te halen met het main-cannon van de tank, het 'plafond' voor de helikopter is namelijk erg laag.

Gewoon vaak oefenen en dan komt het goed.
ga eerst Oasis spelen.. daarna hoor ik het wel weer..

ik vind die Heli imba omdat je word gedwongen om die at4 te gebruiken.. en ik vind het een kut wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik snap al die kritiek niet op het feit dat het geen compleet nieuw ontworpen mappen zijn.
Als het goede mappen zijn die zichzelf in het verleden hebben bewezen EN ze zijn nog gratis ook, waarom moet er dan altijd gezeken worden op de uitgevers?

Ik zou er zelfs geld voor overhebben om bepaalde mappen uit Battlefield 2 in Bad Company 2 te zien terugkomen. Ik denk aan een Wake Island, Strike at Karkand, Mashtuur City, Sharqi Peninsula, Dalian Plant, Operation Clean Sweep, Daqing Oilfields. Stuk voor stuk geweldige maps!
Anoniem: 215005 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:28:
[...]

ik vind die Heli imba omdat je word gedwongen om die at4 te gebruiken.. en ik vind het een kut wapen...
Dat is jou probleem, niet iets wat aangeeft dat de chopper te sterk is.

Als je niet kan counteren tegen snipers omdat je geen zin hebt om het hele eind te lopen/vliegen naar die gasten toe, wil dat niet zeggen dat ze overpowered zijn. Het zegt iets over jou manier van spelen.

Ook in Oasis is het goed te counteren, zeker omdat je genoeg beschutting en dekking hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-12-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Nieuwe Blogpost Vietnam, extra bonusmap! (was eerst vier maps):

Today, we are happy to announce a fifth multiplayer bonus map in our upcoming expansion pack Battlefield: Bad Company 2 Vietnam!

http://blogs.battlefield....-for-hastings-dec-21.aspx

[ Voor 36% gewijzigd door KngfCnns op 03-12-2010 15:52 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
Anoniem: 215005 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:28:
[...]

Heb de map gister een aantal keer gespeeld, ik zie geen probleem op deze map met mogelijkheden om de helikopter te slopen. Denk dat je de uitdaging een keertje aan moet gaan en niet verwachten dat alles te counteren is zonder moeite.

Is een van de dingen die ik jammer vind van de 'console-games', dat alles zo gemakkelijk gemaakt wordt. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:29:
Ik snap al die kritiek niet op het feit dat het geen compleet nieuw ontworpen mappen zijn.
Als het goede mappen zijn die zichzelf in het verleden hebben bewezen EN ze zijn nog gratis ook, waarom moet er dan altijd gezeken worden op de uitgevers?

Ik zou er zelfs geld voor overhebben om bepaalde mappen uit Battlefield 2 in Bad Company 2 te zien terugkomen. Ik denk aan een Wake Island, Strike at Karkand, Mashtuur City, Sharqi Peninsula, Dalian Plant, Operation Clean Sweep, Daqing Oilfields. Stuk voor stuk geweldige maps!
BF2 kun je totaal niet vergelijken met BC2, en ben bang dat je games als BF2 nooit meer zal zien, bedank daar Sony en Microsoft met hun consoles maar voor.

Btw, meer mensen die enorme lag hebben in de 32 sized maps? het is gewoon, serious, echt niet te doen. (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

[...]

Oplossingen:
-geen matchmaking gebruiken. Zoek zelf een server. Lagt het, ga dan weg. Speelt toch niet lekker. <- Kan niet op consoles
-tanks > sniper clans. Dan nog, zitten ze allemaal op dezelfde plek, respawn dan als recon en haal die mortar strike kills binnen. <- Kan niet als er 8 snipers op 10m2 zitten te loeren (spawnplek).
-Wil je niet tegen lvl 50 sniper clans spelen? Speel dan niet tegen lvl 50 sniper clans. Is simple, no? <- Kan niet op consoles, je wordt er automagisch bijgegooit, tenzij je ze -allemaal- op je banlist zet...

Kun je zelf geen keuzes maken? <- Dice is verantwoordelijk voor het nieuwe matchmaking systeem.
Een banlist aanmaken, tsss. Start dan een eigen server, stel restricties op en speel zoals jij het fijn vind, of doe het el cheapo en zoek een server met regels die jij fijn vind. <- Je kan geen servers maken op consoles...

En de bug met de chopper kan ik inzien dat het een bug is (ik vind sowieso dat ze wel iets hoger mogen om de turrets van de tanks te kunnen ontwijken), maar je speelt gewoon niet slim. Elke chopper is neer te halen, ongeacht hoe hoog deze vliegt. Zoals eerder gezegd: doe je neus omhoog.<- Ik weet hoe ik moet vliegen, maar je neus moet zo ver omhoog dat je na 5 seconden al neerstort op de grond...

Ook zijn choppers nooit oppermachtig, zelfs niet als ze flares en fast reload hebben. AT4+chopper=boem. <- AT4 aim is te traag voor de consoles, als een attack chopper met 1 rondje per seconde boven de spawn circelt... Misschien kan zoiets met een muis, maar niet met een gamepad...

Dit is een teamplay spel. Elke klasse, wapen, voertuig heeft zijn sterke en zwakke punten. Als je slim speelt en samenwerkt kom je er wel. <- Zelfs teamplay helpt niet tegen spawnkill sniper teams...
Geloof me, het enige dat werkt op de consoles is die gozers op je banlist te zetten, of friends te joinen met een lage level, zo kan je dat nieuwe matchmaking systeem een beetje ontlopen. :)

Oh, wat vinden jullie van m'n zelf ge-editte sig:
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/77348/360_TheXS%20NL.png

Ik weet dat het niet de bedoeling is dat iedereen signatures gaat posten, maar deze heb ik zelf aangepast + er is t.net reclame aanwezig! (Most roadkills staat standaard op blackhawk, dat scriptje moet ik nog even aanpassen, verder werkt alles wel :P)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
FiRePaTH schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:24:
[...]

Geloof me, het enige dat werkt op de consoles is die gozers op je banlist te zetten, of friends te joinen met een lage level, zo kan je dat nieuwe matchmaking systeem een beetje ontlopen. :)

[afbeelding]

Ik weet dat het niet de bedoeling is dat iedereen signatures gaat posten, maar deze heb ik zelf aangepast + er is t.net reclame aanwezig! (Most roadkills staat standaard op blackhawk, dat scriptje moet ik nog even aanpassen, verder werkt alles wel :P)
ik zie wel een berg console ellende. Misschien eens tijd om over te stappen naar het platform waar het allemaal toch een stuk gemakkelijker is? ;)
/troll

Maar serieus, op de console is dat allemaal niet gemakkelijk. En ik denk eigenlijk dat het matchmaking systeem best wel werkt. Ze zullen er best wat moeiten ingestopt hebben om dat fatsoenlijk te krijgen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je constant in een noobserver geplaatst wordt als lvl 50 kerel met uber leet skills. Voor die ene kerel is het leuk, maar voor de rest niet meer. Daarom wordt het je ook niet gemakkelijk gemaakt. Met fatsoenlijke matchmaking wordt je net zo hard geown3d als dat je zelf anderen van het leven beroofd. Zo niet? Dan zit je of te hoog, of te laag.

Ik zou een dergelijk systeem op de PC wel een aangename toevoeging vinden. Soms kom je op servers zulke newbies tegen, die in een tank gaan zitten met alt-fire als het hele tegenstanderteam met tracerdarts loopt te schieten. Dat werkt gewoon niet, en had voorkomen kunnen worden als we hier ook fatsoenlijke matchmaking hadden.
Van die mensen die dan een server joinen, en aan het eind van het potje met 2/20 ergens onderaan de lijst staan. Voor die mensen is het ook niet leuk, en voor mij eigenlijk ook niet. Zeker niet als ze in mijn team zitten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

CptChaos schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:22:
Waarom zou je willen zien hoe de kogel gaat? Zolang je geen kruisje ziet (dat je raak schiet) weet je toch voldoende? :?
Zodat je kunt zien waar de kogel land en wanneer hij mis is, je dus beter kan bepalen waar je op moet aimen om hem wél te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de pc is er toch zoiets, zon automatische server-finder? alleen zou zoiets nooit willen en gelukkig hebben we daarom een server browser met filters, en kan je zien wat voor spelers er in zitten bij de info tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

Ziet er goed uit in ieder geval.

Met dat matchmaking systeem heb je wel gelijk. Ik vind het sowieso belachelijk dat je geen serverlijst hebt en zo kan kiezen. Zeker anno 2010/11.

Met de muis op de pc is het ook wel een stuk makkelijker idd, je kan sneller de raket ergens heentrekken en naar de chopper guiden.

* knuffelt zijn pc *;

[ Voor 49% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-12-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-03 16:49
Anoniem: 215005 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:01:
[...]

makkelijker gezegd dan gedaan.. gister was er dus een piloot met fast reload en flares.. hij was heel goed in vliegen.. snel, snelle bochten, op en neer.. maar wel alles raak schieten..

dit is wat ik probeerde :)

---AA gun werd continu plat geschoten en ik moest ook nog rekening houden met de poppetjes op de grond.. ik bedoel die AA is nou niet bepaald stil en je hebt binnen no time een kogel door je kop.

dus het enige wat ik kon doen is handmatig richten met GC of AT4 en 2x missen en iedereen weet waar je staat inc heli.. dus was je ook weer binnen 1 min dood..

dus nee jij doet iets te makkelijk praten.. :)
- Tank machinegun is niet gemaakt om helo's te killen. Het wil wel, maar het is niet zo gek dat de helo de tijd heeft om om te draaien en je te killen.
- Ook al heeft een helo flares, dan kun je hem nog wel tracen en missile locken. Een piloot hoort pas een waarschuwingsignaal zodra je locked bent / missle hebt afgevuurd. Er is dus een kleine opening van een seconde ofzo waarin je je missile kunt afvuren. Zelfs ookal flared hij je tracer weg, als je missile al in de lucht is, blijft deze de helo volgen. Geen probleem dus, vergt alleen wat reactievermogen aan jouw kant.
- AT4 is een kwestie van oefenen.
- Met een AA-gun heb je een helo in een paar seconden neer. Maakt vrijwel niet uit hoe goed de piloot is. Als jij de kans hebt om een paar seconden op hem te schieten, gaat de helo of kapot door damage, of hij raakt de controle kwijt door de vreemde helo-physics in bc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:34
Klopt het dat de mg36 geen red dot meer heeft met 4x zoom? Of heb ik last van een bug?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 21:54
mg36 met 4x zoom? hopelijk weet je dat mg36 built in scope heeft? Zo niet dan weet je het nu ^^

CptChaos, hoe zit het nou met de server die je eventueel wou huren?

[ Voor 27% gewijzigd door chiIIed op 03-12-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:45:
Nieuwe Blogpost Vietnam, extra bonusmap! (was eerst vier maps):

Today, we are happy to announce a fifth multiplayer bonus map in our upcoming expansion pack Battlefield: Bad Company 2 Vietnam!

http://blogs.battlefield....-for-hastings-dec-21.aspx

[video]
So what do you need to do? Easy. You and all your friends playing on PS3, PC, or Xbox 360 need to perform 69 million team actions across Battlefield: Bad Company 2 and Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. So what’s a team action? Well, it’s any and all of these: resupply, revive, heal, spot, and repair. We start counting on December 21st, so make sure you contribute from the start!

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:04
Je wordt niet gedwongen om een AT4 te gebruiken, maar missch wel om samen te spelen. Als hij flares heeft, dan trace je hem, lock -> flares. En dan binnen de tien seconden opnieuw tracen en locken en klaar is kees. Als ik met iemand op TS zit, spreken we zelfs af dat de tweede wacht met tracer schieten tot de flares zijn gevallen. Natuurlijk mis je wel eens en dan baal je wel :D

De nieuwe maps vind ik heel goed. Rush van harvest day is wel moeilijk, heel weinig cover om de overkant te halen, wel heel brede map natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Lointje schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:13:
De nieuwe maps vind ik heel goed. Rush van harvest day is wel moeilijk, heel weinig cover om de overkant te halen, wel heel brede map natuurlijk
Ik vind Oasis Rush een stuk lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Oasis is net zoals Arica Harbour, de eerste mcoms zijn ellendig om te krijgen/verdedigen, maar het deel erna is een stuk beter als je het mij vraagt. Ik hou meer van CQC dan 2km te lopen om vervolgens afgepikt te worden door een sniper.. :)

offtopic:
Stom dat mijn pc regelmatig output naar het scherm verliest, ik weet niet waaraan het ligt, en wil misschien een topic openen, maar wacht er nog mee tot ik ga er misschien zelf achterkom -O-

[ Voor 31% gewijzigd door Spaiker op 03-12-2010 22:38 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mijn twee voornaamste minpunten die ik altijd van BF:BC2 had waren het gebrek aan custom maps en dat de maps zou verschrikkelijk lineair zijn. Punt twee is nu iig heel stuk minder bij de nieuwe grote map, je kan naar hartelust flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:23

XanderDrake

Build the future!

SPECACT is ondertussen verkrijgbaar voor Steam. Als het daarmee mensen over de streep trekt. Ik heb geen intresse iig.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
chiIIed schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:26:
mg36 met 4x zoom? hopelijk weet je dat mg36 built in scope heeft? Zo niet dan weet je het nu ^^
Als je de MG36 equiped met de 4x zoom, krijg je ook 4x zoom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05:26
Klopt het trouwens dat als je Battlefield Vietnam hebt gepreorderd, dat deze nog NIET te zien is in de EA Download managaer ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
ProCeela schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:30:
Klopt het trouwens dat als je Battlefield Vietnam hebt gepreorderd, dat deze nog NIET te zien is in de EA Download managaer ?
De laatste patch heeft al Vietnam ingebouwd.

Als je het spel opstart, kan je Vietnam selecteren aan de linker kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Oke ja daar heb je gelijk in inderdaad , en omdat ik hem gepreorderd heb , dan word ie dan zeker automatisch unlocked ingame ?

heb net ook maar de specact gekocht , en neem aan dat ik die ook ingame zo kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
ProCeela schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:35:
Oke ja daar heb je gelijk in inderdaad , en omdat ik hem gepreorderd heb , dan word ie dan zeker automatisch unlocked ingame ?

heb net ook maar de specact gekocht , en neem aan dat ik die ook ingame zo kan zien.
Juist en juist :)

Voor de Specact kan je gewoon de kits selecteren ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
SileX schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:02:
Als je de MG36 equiped met de 4x zoom, krijg je ook 4x zoom :+
Je snapt het niet. De MG36 heeft standaard al een 4x optical zoom mét red dot ingebouwd, je kunt dan dus beter een andere specialization gebruiken, mijn advies zou lightweight zijn, dan ren je aanmerkelijk sneller. Kan handig zijn om mensen te defilibreren.
ProCeela schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:35:
Oke ja daar heb je gelijk in inderdaad , en omdat ik hem gepreorderd heb , dan word ie dan zeker automatisch unlocked ingame?
Je mag dankzij het preorderen zelfs 3 dagen al eerder aan de slag in Vietnam. Helaas kan ik daar maar 1 dag van genieten...
Jep, anders zou je de skins ook niet kunnen zien als je het niet had gekocht. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 04-12-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:53
[...]
[afbeelding]
Netjes level 50! Ook mooi om te zien dat de VSS je meest gebruikte wapen is, dat is gewoon een beest. In BC1 was hij echt rampage met bijna geen recoil, maar ben wel blij dat ze er hier meer recoil in hebben gedaan. Maakt het toch net wat leuker.

Ik heb het spel helaas al een hele tijd niet meer aangeraakt o.a door vele andere games maar daar gaat Harvest Day (beste map van BC1) en Oasis en binnenkort de Vietnam DLC zeker verandering in brengen.
Gaaf dat er weer een extra map unlocked kan worden!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Nu online
SileX schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:33:
[...]

De laatste patch heeft al Vietnam ingebouwd.

Als je het spel opstart, kan je Vietnam selecteren aan de linker kant..
Leuk voor de mensen die niet veel downloadvolume/hoge snelheid hebben en niet van plan zijn Vietnam te kopen.. Dat is dan een grote download voor eigenlijk maar enkele dingen die ze effectief gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:29:
[...]
Je snapt het niet. De MG36 heeft standaard al een 4x optical zoom mét red dot ingebouwd, je kunt dan dus beter een andere specialization gebruiken, mijn advies zou lightweight zijn, dan ren je aanmerkelijk sneller. Kan handig zijn om mensen te defilibreren.
It makes a great LMG for the Medic kit in multiplayer, as it has a built in Reflex Sight, thus freeing up a Specialization slot. Because of this, many players use this opportunity to carry more ammo, however, if a player uses the 4X Rifle Scope specialization, the sight will have a better zoom. Also, if the Red Dot Sight is used, the weapon becomes much steadier aiming down the sights. The built-in reflex sight provides no peripheral vision however and it takes time to zoom, just like a sniper scope.
Bron: http://battlefield.wikia.com/wiki/MG36

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Mensen die hier ook regelmatig spelen , misschien leuk als jullie me willen toevoegen

Mn ingame naam is ChrizzleNL is wel leuk om in een squad te komen waar er goed word samengespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Hoe spelen de meesten hier: kiezen jullie een class a.d.h.v. de situatie, of blijven jullie bij 1 favoriete class?

Ikzelf blijf altijd bij de class Assault, meestal met M416 + mm-shotgun attachment.
Dit is misschien wat egoïstisch en bevordert waarschijnlijk niet echt de teamplay, maar ik merk dat ik daar het liefst mee speel.
Ik speel een game nog altijd zodat ik er het meeste voldoening aan heb, en bij mij is dit dus door specialisatie in 1 class en niet all-round te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

ProCeela schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:13:
Mensen die hier ook regelmatig spelen , misschien leuk als jullie me willen toevoegen

Mn ingame naam is ChrizzleNL is wel leuk om in een squad te komen waar er goed word samengespeeld.
Ik heb je toegevoegd. Mijn gamename is hetzelfde als mijn username hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of de CTD's ooit worden opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Nu online
Die lossen zichzelf op, bij mij toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
SileX schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:53:
It makes a great LMG for the Medic kit in multiplayer, as it has a built in Reflex Sight, thus freeing up a Specialization slot. Because of this, many players use this opportunity to carry more ammo, however, if a player uses the 4X Rifle Scope specialization, the sight will have a better zoom. Also, if the Red Dot Sight is used, the weapon becomes much steadier aiming down the sights. The built-in reflex sight provides no peripheral vision however and it takes time to zoom, just like a sniper scope.
Bron: http://battlefield.wikia.com/wiki/MG36

:?
En jij gaat blindelings een wiki volgen? Nou ja best, moet je zelf weten, maar ik speel met de specilizations waar ik me bij een wapen het fijnste voel. Kies je tóch voor de 4x optical zoom bij de MG36, dan merk je daar eigenlijk niets van, zo ook met de red dot. Dus waarom een specialization verspillen voor dat ene kleine beetje verschil, wat je toch niet merkt? Ik zou zeggen, probeer eens te spelen dan met de MG36 met en zonder 4x optical zoom, mag je mij vertellen of je daadwerkelijk verschil ziet, ik namelijk niet.

Ik vraag me echter wel af, hoe de populariteit nu is van BC2 sinds de nieuwe maps. Is deze weer toegenomen? Ik denk het eigenlijk wel als ik de gevulde servers zo zie, dus ik ben al op het punt waarbij ik een vraag heb aan jullie: wat zou (voor de PC gamers) een 'ultieme' setup zijn van een gameserver, qua maps en rules? :) Ik beloof niet dat ik alles een op een overneem, maar ik ben eens benieuwd naar hoe een server opgezet moet worden voor de PC versie. Denk dan aan de regels en welke kaarten / game modes.
Dan kan ik daar rekening mee gaan houden als ik écht een server ga huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Asgaro schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:15:
Hoe spelen de meesten hier: kiezen jullie een class a.d.h.v. de situatie, of blijven jullie bij 1 favoriete class?
Hangt er vanaf, mappen met veel voertuigen -> engineer ump (of m14 :+ ) met 4x scope rpg7 + tracer. Medic met mg36 + improved healing speed/range voor als het team wordt afgeslacht. Assault voor het overige met m16 4x scope (red dot voor cqc) of Ns2000 met slugs.

Was voornamelijk veel medic, het reviven healen etc is/was echt mijn ding 8) maar nadat ik alle lmg's op platinum heb gebracht begon ik ook maar is andere classes te spelen.

Recon is een no go voor mij, mines zijn handig maar heb toch liever ammo.
CptChaos schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:52:
[...]
Ik vraag me echter wel af, hoe de populariteit nu is van BC2 sinds de nieuwe maps. Is deze weer toegenomen? Ik denk het eigenlijk wel als ik de gevulde servers zo zie, dus ik ben al op het punt waarbij ik een vraag heb aan jullie: wat zou (voor de PC gamers) een 'ultieme' setup zijn van een gameserver, qua maps en rules? :) Ik beloof niet dat ik alles een op een overneem, maar ik ben eens benieuwd naar hoe een server opgezet moet worden voor de PC versie. Denk dan aan de regels en welke kaarten / game modes.
Rush, 24 tot 32 man, voornamelijk nieuwe mappen IMO, oude mappen er wel tussen maar minder, No rules op spawnrape/baserape na.

[ Voor 35% gewijzigd door chiIIed op 04-12-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
[...]
het fijnste aan rules zou natuurlijk een no sniper regel zijn. Maar ik schat ik dan wat tweakers tegen het zere been schop. Misschien een limiet van 3 per team? (24 man server)? En de limiet instellen op de sniperwapens dan. Laat de recon kit voor de rest maar met rust.
Asgaro schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:15:
Meestal aanpassen aan de situatie, hoewel ik nu gewoon bij mijn XM8-C met AT4 blijf. Verder switch ik dan tussen mijnen, extra explosives, red dot, magnum ammo en dikkere explosies afhankelijk van de situatie. Als sidearm het eerste pistooltje of tracer darts als ik veel mensen met RPG's zie lopen die te veel moeite hebben om het tracerding te vinden in het lijstje.

Overigens momenteel met de spec-act outfit. Dat ziet er toch net iets leuker uit (volgens vriendin welteverstaan).

Heeft de medic specact ook nog een rood keppeltje trouwens?

[ Voor 28% gewijzigd door M2M op 04-12-2010 16:37 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]Ik denk het eigenlijk wel als ik de gevulde servers zo zie, dus ik ben al op het punt waarbij ik een vraag heb aan jullie: wat zou (voor de PC gamers) een 'ultieme' setup zijn van een gameserver, qua maps en rules? :) Ik beloof niet dat ik alles een op een overneem, maar ik ben eens benieuwd naar hoe een server opgezet moet worden voor de PC versie. Denk dan aan de regels en welke kaarten / game modes.
Mijn voorkeuren:
- Alle maps, en mixed mode Rush/Conquest
- Geen idiote regels zoals no RPG/CG on infantry
- Via regels in de chat mensen proberen te pushen om in een squad te gaan en ammo- en medicpacks neer te leggen e.d.

[ Voor 7% gewijzigd door Compizfox op 04-12-2010 16:51 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Compizfox schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:41:
[...]

Mijn voorkeuren:
ik ga toch echt voor squad rush, niet zo veel mensen spelen het volgens mij?
bij 24/32 maps haal ik gewoon altijd hele slechte scores, maar zoals iemand mij adviseerde hier ben ik rush met 16 spelers aan het doen en dat is wel leuk, en gaat al iets beter :)

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het probleem is dat je geen squad rush en gewone Rush of Conquest samen in één mixed mode server kunt doen. (Of wel?)
En ik denk dat de meeste mensen toch Conquest of Rush spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Compizfox op 04-12-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zat net te denken, zouden die CTD's een gevolg kunnen zijn van het zetten van de FOV op 80?
Heb toen een programma gebruikt om het te berekenen, maar op mijn broertjes pc moet ie dan op 65 met 1920x1080, maar als ik dan 2560x1600 voor mijn scherm intype, berekend ie nog steeds 65, dus paar dagen geleden probeerde ik 80, ongeveer tegelijk met de nieuwe patch.
Heb hem maar even teruggezet op 65 voor de veiligheid;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
M2M schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:31:
het fijnste aan rules zou natuurlijk een no sniper regel zijn. Maar ik schat ik dan wat tweakers tegen het zere been schop. Misschien een limiet van 3 per team? (24 man server)? En de limiet instellen op de sniperwapens dan. Laat de recon kit voor de rest maar met rust.
Probleem is alleen, dat ik dan een verhoogd risico heb de server kwijt te raken als ranked server, omdat dat dan weer tegen de regels van Ranked server te zijn is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Limieten mogen toch wel?
Als dat trouwens gaat gebeuren wel echt een sniperlimiet en geen reconlimiet. Ben al eens gekicket van eens server omdat ik recon met shotgun speelde :( en dat niet mocht, want er was een sniperlimiet. Ik was niet eens een sniper.

[ Voor 17% gewijzigd door Compizfox op 04-12-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Compizfox schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:36:
Limieten mogen toch wel?
Als dat trouwens gaat gebeuren wel echt een sniperlimiet en geen reconlimiet. Ben al eens gekicket van eens server omdat ik recon met shotgun speelde :( en dat niet mocht, want er was een sniperlimiet. Ik was niet eens een sniper.
Nee, officieel mag je volgens de RoC van EA spelers niet limiteren in het gebruik van bepaalde wapens:

"Examples of such rules that would violate the EA Online Terms and Conditions include: Preventing players from using certain weapons or items (such as flash bangs or C4) or enforcing a "pistol only" or "knife only" server rule".

Natuurlijk zou je 't gewoon kunnen doen, maar de server kan dan reported worden, en dan heb je een probleem, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
CptChaos schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:22:
[...]
Probleem is alleen, dat ik dan een verhoogd risico heb de server kwijt te raken als ranked server, omdat dat dan weer tegen de regels van Ranked server te zijn is. ;)
ik dacht dat die regels enkel voor BF2 servers gelden... Vroeger, met de knife, pistol en shock only servers, waar je ENORM punten kon farmen waren niet toegestaan. Vandaar die regelgeving, om het allemaal recht te trekken. Hoewel ik vrijwel alleen op servers speel waar iets van een regelgeving bestaat betreffende snipers. In hardcore is het echt niet grappig spelen anders.

Enfin, een autokick regel niet, adverteren in de servernaam uiteraard ook niet. Misschien een server message met een (semi) actief warn / kick beleid als het spelletje compleet vastloopt?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
autokick boven xxx ping liever wel, en inderdaad geen CAPSLOCK zooi zoals CHILLED IS ON A KILLING SPREE!!
Irriteer me daar mateloos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
chiIIed schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:53:
autokick boven xxx ping liever wel, en inderdaad geen CAPSLOCK zooi zoals CHILLED IS ON A KILLING SPREE!!
of servermessages van knifes en wie er bovenaan staat. Hoewel het wel altijd leuk is om mijn nick groot in het scherm te zien :).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gewoon een servermessage in de chat met "Compizfox ended CptChaos's 7 killstreak" is dan wel weer leuk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Compizfox schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:02:
Gewoon een servermessage in de chat met "Compizfox ended CptChaos's 7 killstreak" is dan wel weer leuk vind ik.
ja maar met 32 man wordt het veel. Voor mij te veel. Ik heb het liever niet, dan wel eigenlijk. Maar dat is een persoonlijke mening. Ik zou het wel leuk vinden als dice er een soort filtersysteem in zet die dat soort meuk kan blokkeren. Dan mag elke server het wel aan hebben staan. Die ene megabyte aan extra data dat het kost zal ik niet wakker van liggen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Voor in de FAQ:
Vraag: Ik heb SPECACT gekocht via Steam, maar ik zie de items nog niet, hoe kan dit? :?
Antwoord: Je moet in jouw Library -> Games tab je CD keys opzoeken bij Bad Company 2. De code waar SPECACT DLC bij staat schrijf je over en in Bad Company 2 kan je deze 'redeemen' onder Multiplayer -> Redeem code (bron)

En om het makkelijk te houden qua code:
code:
1
2
[b]Vraag:[/] Ik heb SPECACT gekocht via Steam, maar ik zie de items nog niet, hoe kan dit? :?
[b]Antwoord:[/] Je moet in jouw Library -> Games tab je CD keys opzoeken bij Bad Company 2. De code waar de SPECACT DLC bij staat schrijf je over en in Bad Company 2 kan je deze 'redeemen' onder Multiplayer -> Redeem code [small]([url=http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1379149-specact-now-steam.html#post18850495]bron[/])[/]
En voor de bevestiging: ja dat is de oplossing, werkte bij mij ook!
Ben toch maar overstag gegaan inderdaad, omdat je ook een kleine punten boost hebt
Ja autokick als spelers boven een bepaalde ping zitten vind ik zeker handig; al is het alleen maar om irritatie bij laggende spelers te voorkomen en om ruimte te maken voor spelers die tenminste geen lag of slechte verbinding hebben. En ik wilde juist berichten laten shouten, als jij weer eens een achterlijke killstreak hebt... :+
Compizfox schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:02:
:( O+ :+ Ik was net zo lekker op dreef ja! :( O+ :+
M2M schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:19:
Ja maar met 32 man wordt het veel. Voor mij te veel. Ik heb het liever niet, dan wel eigenlijk. Maar dat is een persoonlijke mening. Ik zou het wel leuk vinden als dice er een soort filtersysteem in zet die dat soort meuk kan blokkeren. Dan mag elke server het wel aan hebben staan. Die ene megabyte aan extra data dat het kost zal ik niet wakker van liggen.
Met 32 man spelen is niet alleen te veel, maar ook vrij duur. Ik zit dan ook te denken een 28 slots server te gaan huren, al scheelt dat maar 4 euro... Per maand, tov 32 spelers... :+

Iemand die trouwens al weet hoe dat strakjes zit met bijvoorbeeld Vietnam? Kan je dan gewoon switchen of gaat dat ala Left 4 Dead en Left 4 Dead 2? Stewie!, help? :p

[ Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 04-12-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
Mwah, autokick op ping kan wel, maar het feit is dat de pings altijd als heel hoog worden gerapporteerd op het scoreboard. Ik heb nog nooit een lagere ping gehad dan iets van 98 (en dat is dan de laagste op de server), maar meestal is het 120+. Als je dus al autokicked op ping, doe dan een relatief hoge limiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

nvm

[ Voor 106% gewijzigd door ambi op 05-12-2010 08:41 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Typehigh schreef op zondag 05 december 2010 @ 03:41:
[...]

Mwah, autokick op ping kan wel, maar het feit is dat de pings altijd als heel hoog worden gerapporteerd op het scoreboard. Ik heb nog nooit een lagere ping gehad dan iets van 98 (en dat is dan de laagste op de server), maar meestal is het 120+. Als je dus al autokicked op ping, doe dan een relatief hoge limiet...
Jup klopt. Ik ben ook wel eens gekicked omdat ik een ping van 200 had, terwijl ik niet eens lag ondervond. Dat staat ook veel te strak dan imho, als je met 200ms al gekicked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Harvast Day, wat een brute map! _/-\o_ Begint bij tank battles tot aan close combat in huisjes. Eerste gedeelte bij de 4 MCOM's is het lastigst zowel voor attackers als defenders wegens de beperkte cover. Attackers kunnen daarna wat sneller doorstampen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Voor het eerst gekicked omdat ik zou cheaten. Iemand klaagde dat ik zowel raket als machine gun had, en ik werd zo ongeveer onmiddelijk door admin wegens cheaten gekicked. Ik was als engineer gespawned en had daarna kit van een medic gepakt. Ik geloof dat je dan nog steeds RPG op je rug ziet, terwijl ik met machine gun rondloopt. Joepie admins die game mechanics niet kennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
furby-killer schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:44:
Voor het eerst gekicked omdat ik zou cheaten. Iemand klaagde dat ik zowel raket als machine gun had, en ik werd zo ongeveer onmiddelijk door admin wegens cheaten gekicked. Ik was als engineer gespawned en had daarna kit van een medic gepakt. Ik geloof dat je dan nog steeds RPG op je rug ziet, terwijl ik met machine gun rondloopt. Joepie admins die game mechanics niet kennen...
Je bent niet de enige, ik zat gisteren in Heavy Metal en de admin van die server zat constant in de helicopter. Ik werd er een beetje flauw van want niemand schoot die gozer uit de lucht.
Na enige training met de M136 AT4 ben ik er aardig goed in geworden door die heli's uit de lucht te schieten. Dus ik grijp naar mij At4 na 2 schoten die gozer uit de lucht geschoten, kreeg ik al mijn eerste wtf...cheater naar mijn hoofd. Even later vloog ie weer voorbij en bleef een beetje hoveren, natuurlijk geen probleem voor mij en mijn at4 en dag, dag helicopter. En toen was het ineens back to main menu....reason you have been cheating....... Fijn die admins die niet tegen hun verlies kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ha lol, ik ben gisteren ook voor het eerst uitgemaakt voor cheater :P
Ik zal het maar opvatten als een compliment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 10:38
Compizfox schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:41:
[...]

Mijn voorkeuren:
- Via regels in de chat mensen proberen te pushen om in een squad te gaan en ammo- en medicpacks neer te leggen e.d.
Idem, en natuurlijk ook een lijst maken met mensen die Vietnam hebben gepre-ordered en samen een 32 slot server huren met dezelfde settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Resumerend voor de 'ultieme' BFBC2 server:
[list]
• Rush maps (vooral de nieuwe), af en toe afgewisseld met Conquest
• Class limiet, zodat er niet al teveel recon classers zich gedragen als sniper
• Wel killstreaks melden, maar niet yellen als bericht, gewoon in de normale chat
• Auto-kick op een hoge ping, ik zat daar zelf te denken aan een ping van 250 / 300.
Voor wat afwisseling misschien een idee om eens in de zoveel tijd een soort van event te houden en dan bijvoorbeeld een avondje squad rush of zo te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40
De nieuwe maps zijn erg goed. Met name Oasis en Harvest Day vind ik erg goed. Heavy Metal is te groot voor op de console omdat je minder spelers hebt dan op de PC.

Afijn, vermaak me prima totdat Vietnam komt. Daar kijk ik al maanden naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Zojuist een paar ronden Heavy Metal gespeeld. Wat een enorm uitgestrekt gebied zeg. Zorg dat je in de lucht de overhand hebt en dan is deze makkelijk te winnen. Met minder dan 32 spelers is deze map gewoonweg te groot.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:34
Dus, kennelijk zijn er meer mensen die de red dot missen op de MG36 op hardcore: http://forums.electronica...t-has-vanished-again.html // http://forums.electronica...1378386-new-mini-bug.html // http://forums.electronica...shair-broken-again-2.html

Zeer irritant.

[ Voor 33% gewijzigd door pingkiller op 05-12-2010 17:43 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Laatst online: 09-07 08:02
M2M schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:19:
[...]

ja maar met 32 man wordt het veel. Voor mij te veel. Ik heb het liever niet, dan wel eigenlijk. Maar dat is een persoonlijke mening. Ik zou het wel leuk vinden als dice er een soort filtersysteem in zet die dat soort meuk kan blokkeren. Dan mag elke server het wel aan hebben staan. Die ene megabyte aan extra data dat het kost zal ik niet wakker van liggen.
Je kunt (op de PC) dat scherm in de linkerbovenhoek uitzetten he, ik weet niet of dat op de consoles ook zo is, maar op de PC wel. Ikzelf vind het wel leuk om te zien wie dr een killstreak heeft, zodat ik op diegene kan azen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
'FAILED TO CONNECT TO EA ONLINE' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Nu online
Ja heb ik ook, kan ook niet online komen. Ze zijn weer aan het kloten.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 20:36
Ik ben er ook net uitgegooid :(

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-07 19:08
Zelfde probleem hier;)

Edit; En nu moet ik mijn serial invoeren??

[ Voor 51% gewijzigd door yorkick op 05-12-2010 20:14 ]

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Na paar keer herstarten van Bad Company 2 heb ik gewoon weer kunnen inloggen hoor... :)
Wel lekker rustig zo zonder Chilled :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Na restart doet hij het bij mij ook weer..
Welke server zitten jullie dan?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ligt dus niet aan mij dat ik er af geknikkerd ben :)

Vandaag voor het eerst de nieuwe maps gaan doen. Ben er wel tevreden over al vind ik aan Heavy Metal geen ene ruk aan. Meer veld dan wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

De hele dag de ene shit ronde na de andere gespeeld. Nu was het beter aan het gaan en nu ligt EA eruit 8)7

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Bij het inlogscherm zie ik mijn echte level maar ingame ben ik lvl 1, dit is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Ik heb precies hetzelfde, level klopt wel, maar alles is weer gelocked.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
yorkick schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:26:
Ik heb precies hetzelfde, level klopt wel, maar alles is weer gelocked.
Even uit- en opnieuw inloggen, dan moet het werken. Als je wil weten waar wij spelen, kun je mij opzoeken in de spelerslijst aan het begin van het topic. [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 19
FikkieHo schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:11:
Als de MI-28 boven je gaat hoveren, dan hoop je toch gewoon dat je teammaten dat ding neerhalen :) En anders kan je altijd je neus omhoog doen en alsnog hem neermaaien..
Mag hopen dat je zelf ook wat doet voor je eigen leven? :?

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 05-12-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Spelen er hier meer mensen hardcore conquest?
Ik kom steeds op sniper only servers :S
heel irritant als je de mappen aan het verkennen bent, weet er iemand een server met hardcore conquest en een sniper limiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
brilsmurfffje schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:46:
heel irritant als je de mappen aan het verkennen bent, weet er iemand een server met hardcore conquest en een sniper limiet?
probeer suchtlbude eens. Die hebben vrij strikte regels.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:46:
Tja, dat is het leuke aan hardcore, iedereen gaat er juist sniper? Een van de redenen dat ik eigenlijk nooit Hardcore speel... ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.