[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 39.943 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36
CptChaos schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:09:
[...]
Tja, dat is het leuke aan hardcore, iedereen gaat er juist sniper? Een van de redenen dat ik eigenlijk nooit Hardcore speel... ;)
ja helaas wel. Maar er zitten ook enorme nadelen aan softcore. Precies zien waar de schoten vandaan komen, nadat je dood bent. Gewoon het hoofd van je killer kunnen bekijken. En het verrekte spotsysteem. Als je eenmaal gespot bent, vliegen de kogels je om het hoofd. Zit je dan in een bosje, heb je nog niets aan bescherming.

En dat een kereltje een magazijn uit mijn XM8-C nodig heeft om dood te gaan klopt natuurlijk ook van geen kanten.

Een leuke hybrid soft / hardcore versie zou wel leuk zijn. Wel de minimap, en het spotgebeuren op de minimap. Geen spottroep in de 3d view en al helemaal geen bivakkerende snipers met hun lame-ass one shot one kill wapens. Dan moeten ze dat sniperen ook realistisch maken, inclusief wind effecten en een geweer dat nauwelijks een stille positie aan kan houden. M24 maar dan 3x zo erg.

overigens ook een van de redenen waarom ik de nieuwe oasis conq. map zo leuk vind. Snipers zijn vrij nutteloos. Zolang je tussen / in de huisjes blijft, wordt je in ieder geval niet afgesnepen van een kilometer afstand. Een van de weinige momenten waarbij ik ook een kans maak op die ace pin.

[ Voor 12% gewijzigd door M2M op 06-12-2010 00:31 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-07 19:08
CptChaos schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:09:
[...]
Tja, dat is het leuke aan hardcore, iedereen gaat er juist sniper? Een van de redenen dat ik eigenlijk nooit Hardcore speel... ;)
Ook @ hierboven, ik speel alleen maar hardcore, nooit sniper. En heb regelmatig de acepin + golden squad pin te pakken. Ik vind hardcore juist realistisch, tuurlijk is het soms frustrerend gesniped te worden, maar aan de andere kant weet je ook dat je niet in het open kan lopen, just like reality. En wat je zegt, paar kogels van alle machinegeweren en rifles zijn ook genoeg, dus ik heb best vaak dat ik een sniper succesvol counter nadat hij mij gemist heeft.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nou het leuke van hardcore is dat je wat aan de shotguns hebt, en dat er geen killcam is. Vooral dat laatste is fijn als je sneaky een vlag wilt overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:01
Ik speel nooit hardcore en ik moet zeggen; ik heb nooit problemen om snel mensen neer te krijgen ;) Je moet gewoon goed op dat hoofdje mikken en dan heb je écht geen hele magazine nodig om iemand neer te krijgen!

Mensen die dat wel roepen hebben misschien nog wat werk aan de winkel om hun aim strak te krijgen :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Dat mogen ze wat mij betreft overal uitzetten ... ik ben niet zo'n rondhollende bunnyhoppende messentreker, kruip liever wat sneaky rond en probeer in dekking te blijven. Maar iemand die de map een beetje kent en je na z'n dood nog even in beeld krijgt weet vaak gelijk waar je zit. Waardeloze uitvinding IMHO ...
Nadeel van hardcore vind ik wel het ontbreken van cross-hairs op stationary guns en wapens op voertuigen/heli's en ontbreken van mini-map zodat je motion detector beetje nutteloos wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 06-12-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Airdack schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:25:
Ik speel nooit hardcore en ik moet zeggen; ik heb nooit problemen om snel mensen neer te krijgen ;) Je moet gewoon goed op dat hoofdje mikken en dan heb je écht geen hele magazine nodig om iemand neer te krijgen!

Mensen die dat wel roepen hebben misschien nog wat werk aan de winkel om hun aim strak te krijgen :)
Tja, de hele bedoeling van hardcore is om het realistischer te maken. Richten op het hoofd is niet realistisch, zoals je misschien weet leren ze in het leger op de borst te schieten. Als ik weinig tijd heb doe ik dat ook, en dan vindt ik niet fijn als iemand pas na 15 hits neergaat.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Goner schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:59:
Dat mogen ze wat mij betreft overal uitzetten ... ik ben niet zo'n rondhollende bunnyhoppende messentreker, kruip liever wat sneaky rond en probeer in dekking te blijven. Maar iemand die de map een beetje kent en je na z'n dood nog even in beeld krijgt weet vaak gelijk waar je zit. Waardeloze uitvinding IMHO ...
Nadeel van hardcore vind ik wel het ontbreken van cross-hairs op stationary guns en wapens op voertuigen/heli's en ontbreken van mini-map zodat je motion detector beetje nutteloos wordt.
Ik vind het juist een goed anti middel tegen cheaters.
M2M schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:30:
ja helaas wel. Maar er zitten ook enorme nadelen aan softcore. Precies zien waar de schoten vandaan komen, nadat je dood bent. Gewoon het hoofd van je killer kunnen bekijken. En het verrekte spotsysteem. Als je eenmaal gespot bent, vliegen de kogels je om het hoofd. Zit je dan in een bosje, heb je nog niets aan bescherming.
Ik zit vaak genoeg op een server (softcore) waar gewoon niemand iets doet met de spots. Ook niet als ik in de UAV zit bijvoorbeeld. ;)
En dat een kereltje een magazijn uit mijn XM8-C nodig heeft om dood te gaan klopt natuurlijk ook van geen kanten.
Waarschijnlijk richt je dan niet goed, met elk wapen kun je als je goed richt met een paar kogels iemand omleggen. Richten op het hoofd is echt noodzaak dan. Overigens kun je dan best veel punten scoren ook: kill (50), headshot (10), en dan nog eens 10 voor attack of defend kill. Schiet je van een afstand, dan heb je uiteraard de marksman headshot nog. ;)
Een leuke hybrid soft / hardcore versie zou wel leuk zijn. Wel de minimap, en het spotgebeuren op de minimap. Geen spottroep in de 3d view en al helemaal geen bivakkerende snipers met hun lame-ass one shot one kill wapens. Dan moeten ze dat sniperen ook realistisch maken, inclusief wind effecten en een geweer dat nauwelijks een stille positie aan kan houden. M24 maar dan 3x zo erg.
Zoiets zou inderdaad ook erg gaaf zijn, maar dat zal vrees ik altijd een utopie blijven.

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 06-12-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CptChaos schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:42:
Zoiets zou inderdaad ook erg gaaf zijn, maar dat zal vrees ik altijd een utopie blijven.
En waarom eigenlijk, vraag ik me af ? Als ik me goed herinner moest je in de eerste CoDs al je adem inhouden om je sniper rifle stil te houden .. toen kon ik nog enig respect opbrengen voor goeie snipers, maar tegenwoordig is er geen kunst aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

[...]
Die uitvinding is er voor beginnende spelers. Als een beginner telkens neergeschoten wordt door iemand die de hele tijd verdekt op 1 plaats zit, dan wordt eerstgenoemde het na een tijdje ook zat en is het niet onwaarschijnlijk/onredelijk dat ie hem voor cheater gaat uitmaken. Dus nee, niet zomaar overal uitzetten, maar zou wel instelbaar moeten kunnen zijn voor servers voor gevorderden, als dat niet al mogelijk is.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Tijdje in-actief geweest met Bad Company 2 (sorry mede bc2 got vrienden)
Zo sta ik nu al meer dan een half jaar op level 36 :X

Spel crashte toen om de 30 minuten , CTD's , black screen error's etc... sindsdien het spel links laten liggen, en voornamelijk alleen maar TF2 gespeeld.

Nu met de komst van de vietnam DLC, wil ik de draad weer op pakken. Echter heb ik de retail versie.
Nu is dus de vraag hoe ik die DLC kan gaan gebruiken. Want op de wiki staat:

Battlefield: Bad Company 2: Vietnam is an upcoming expansion pack for the game which takes place in the Vietnam War. It is scheduled for release on December 21 2010, and will only be available via download.

Dit betekent dus dat ik het alleen via steam en via ea downloader kan krijgen. Hoe kan ik het als retail gebruiken?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zo te zien zit/zat Vietnam al in de laatste patch .. op het menu staat opeens links een button 'Vietnam' met een medling en muziek (CCR) erachter.
Wordt waarschijnlijk automagisch geactiveerd net als SpecAct ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 21:54
Doormiddel van de laatste patch heeft iedereen Vietnam al. Het enige wat verandert als je Vietnam koopt via de ea store/ steam is dat Vietnam wordt vrijgegeven. (zelfde geld voor Specact trouwens)

Edit: en ik was net iets te laat :+

[ Voor 9% gewijzigd door chiIIed op 06-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-07 09:26
Descriptor schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:21:
Tijdje in-actief geweest met Bad Company 2 (sorry mede bc2 got vrienden)
Zo sta ik nu al meer dan een half jaar op level 36 :X

Spel crashte toen om de 30 minuten , CTD's , black screen error's etc... sindsdien het spel links laten liggen, en voornamelijk alleen maar TF2 gespeeld.

Nu met de komst van de vietnam DLC, wil ik de draad weer op pakken. Echter heb ik de retail versie.
Nu is dus de vraag hoe ik die DLC kan gaan gebruiken. Want op de wiki staat:

Battlefield: Bad Company 2: Vietnam is an upcoming expansion pack for the game which takes place in the Vietnam War. It is scheduled for release on December 21 2010, and will only be available via download.

Dit betekent dus dat ik het alleen via steam en via ea downloader kan krijgen. Hoe kan ik het als retail gebruiken?
Er zijn zat sites die alleen keys verkopen en waar je zelf de dvd zelf van moet downloaden. Dat kan zijn via steam, e-download, of clone copy. Scheelt vaak ook nog eens in de portemonnee. G2PLAY dotnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij zit de content zelf al in de laatste patch (client R10), en is Vietnam te activeren dmv een code.

Weet ik niet zeker hoor, iemand die dit kan bevestigen?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Compizfox schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:31:
Volgens mij zit de content zelf al in de laatste patch (client R10), en is Vietnam te activeren dmv een code.

Weet ik niet zeker hoor, iemand die dit kan bevestigen?
Als het het zelfde principe is als bij Northern strike is het geen probleem. Maar die werd wel in de winkel verkocht.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Descriptor schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:21:
Niet via Steam als ik deze posts mag geloven :
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/3982981.page#10878353
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4320387.page#10996991
Ik heb 'm in de EAstore besteld en als ik het goed begrijp krijg ik tzt een redeem code om 'm te activeren. Dacht eigenlijk dat het automagisch zou gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 06-12-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Goed dat ik dat lees, heb zelf ook de retail dvd en wou een key bij steam kopen, moet dan toch de EA store worden.

Trouwens, op de EA store krijg je de keuze voor een nederlandse versie, ik instal mijn games zelf altijd in het engels, als je nu een nederlandse key besteld, dan staat toch niet ineens je game in het nederlands he?
Domme vraag denk ik maar zou er niet blij van worden :+

[ Voor 54% gewijzigd door Sipio op 06-12-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:00
Damn ik wil ook weer eens Bc2 opstraten , maar hij kan geen enkele server meer vinden ? Het lijkt alsof ik nog met een oude versie speel , maar dat kan niet aangezien Steam zelf de updates doet ?

Ik start als administrator en gebruik de server browser. Iemand een idee wat het kan zijn ? Moet ik misschien weer ergens de key invullen ? Hij is er wel af geweest namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Beakzz schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:14:
Damn ik wil ook weer eens Bc2 opstraten , maar hij kan geen enkele server meer vinden ? Het lijkt alsof ik nog met een oude versie speel , maar dat kan niet aangezien Steam zelf de updates doet ?

Ik start als administrator en gebruik de server browser. Iemand een idee wat het kan zijn ? Moet ik misschien weer ergens de key invullen ? Hij is er wel af geweest namelijk.
klinkt als een oude versie....

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat het verschil in de hardcore icoontjes in de serverbrowser betekenen? Je hebt de gele en de grijze, ik merk ingame niet echt verschil, of ik kijk niet goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Beakzz schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:14:

Als je BFBC2 opstart, en je bent in het hoofdmenu, zie je dan links ergens een Vietnam-knop? Zoniet, dan heb je niet de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Zerosum schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:43:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat het verschil in de hardcore icoontjes in de serverbrowser betekenen? Je hebt de gele en de grijze, ik merk ingame niet echt verschil, of ik kijk niet goed :-)
een geel (gekleurd) doodshoofdje betekend hardcore, een grijze softcore met extra regels als ik me niet vergis. Maar de regels betreffende hardcore / softcore verschillen soms per server. Je kunt instellen dat je bijvoorbeeld geen minimap en geen spotten hebt, maar wel killcam en die je squadgenootvolgcamera-als-je-dood-bent

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Laatst online: 27-05 18:41
M2M schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:27:
[...]
een geel (gekleurd) doodshoofdje betekend hardcore, een grijze softcore met extra regels als ik me niet vergis. Maar de regels betreffende hardcore / softcore verschillen soms per server. Je kunt instellen dat je bijvoorbeeld geen minimap en geen spotten hebt, maar wel killcam en die je squadgenootvolgcamera-als-je-dood-bent
Thanks! Wel mooi dat ik het onderscheid nu exact weet, alhoewel het per server kan verschillen dus. Nu heb ik wel gemerkt dat ook de "grijze" servers wat sneller killen en gekilled worden is. Dus wellicht dat de damage given/taken ook aanpasbaar is of dat de basis wellicht hardcore is met extra regels. Maar ik zal die grijze even in de gaten houden de komende tijd, gisteren heerlijke potten gehad op een NL, T.D.M. bladiebla server geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

[...]
Hiervoor kan je op m drukken, dan zie je de map met je motion mines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Zo, zojuist via Steam de Vietnam dlc aangeschaft, can't wait, het is voor mij ook al een tijd geleden dat ik actief BC2 gespeeld heb (samen met Descriptor e.a. een half jaar geleden daarmee gestopt, iets met crashes en hitboxes...), dus nu met de komst van Vietnam een goed moment om het weer op te pakken.

De cirkel is nu tevens rond: ik begon in mijn jongere jaren met Battlefield Vietnam, toen nog een illegale versie zonder MP, en nu eindelijk weer een BF Vietnam game, wél met multiplayer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
SNDRT schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:38:
Zo, zojuist via Steam de Vietnam dlc aangeschaft, can't wait, het is voor mij ook al een tijd geleden dat ik actief BC2 gespeeld heb (samen met Descriptor e.a. een half jaar geleden daarmee gestopt, iets met crashes en hitboxes...), dus nu met de komst van Vietnam een goed moment om het weer op te pakken.

De cirkel is nu tevens rond: ik begon in mijn jongere jaren met Battlefield Vietnam, toen nog een illegale versie zonder MP, en nu eindelijk weer een BF Vietnam game, wél met multiplayer :+
Ah ik herken je naam ook nog van mumble inderdaad, misschien dat binnenkort ook maar weer eens met een paar gaan doen? Volgens mij is er op dit moment geen gezamenlijke mumble?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nee die is er niet, maar het lijkt mij leuk om het weer op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Velen van ons zitten op de 'ariekanarie' mumble server, heeft een eigen BFBC2 kanaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Zou iemand mij even de ariekanarie mumble gegevens kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
En een nieuwe server is geboren!

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.200:20467/banner_560x95.png?random=464342

Naam is [GoT] Badder and Back! [24/7 RUSH].

Ik zal de server ook in de TS op laten nemen, moet de game ook nog verder aanpassen qua rules en plugins en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

CptChaos schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:36:

[afbeelding]

Ik zal de server ook in de TS op laten nemen, moet de game ook nog verder aanpassen qua rules en plugins en dergelijken.
Draait hij hardcore ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:42
Zal ik zeker eens bezoek als de examens gedaan zijn en mijn computer terug in orde is :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023

[afbeelding]

Hopelijk draait deze server de eerste tijd vaak de nieuwe maps. Ik zal het zeker bezoeken mits die een beetje vol zit 's avonds. ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-07 09:45
ik heb dit spel gemist, maar ik ben terug. Zit wel keihard te kloten met die controls, ik ben Black Ops nu weer gewend. Dit spel is trouwens echt 1000x beter dan BO..

Net ook al op oasis gespeeld, mooie map, lekker veel dekking om kapot te schieten. I like it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Leuk sinterklaasgeschenk. Nu maar hopen dat ie wat volloopt.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Zo te zien lukt dat op dit moment nog niet echt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Spaiker schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:53:
Zo te zien lukt dat op dit moment nog niet echt goed ;)
Klopt, ik ben momenteel ook even bezig met configureren en er schijnen gamers te zijn, die ondanks dat zij PunkBuster geupdate hebben toch gekicked blijven worden omdat hun PunkBuster versie niet juist zou zijn.

Ik zit trouwens middels Procon even verder te configgen en heb al wat leuke plugins geïnstalleerd.
Ik heb bijvoorbeeld een idler kicker geïnstalleerd, mocht dat gebeuren... ;)
Ik heb uiteraard de killstreak melder aangezet, de lastkill (zijn aparte plugins)
Een PING-kicker is actief, hij kicked als je ping gedurende 1 minuut gemiddeld 300 is, lijkt me hoog genoeg... ;)

Ik kan zelfs speciale gebieden aangeven en vervolgens die gebieden beschermen.
Zo kan je dus bijvoorbeeld baserapen voorkomen, ook snipers kunnen dan aangepakt worden.
Hoe en wat van die plugin weet ik nog niet.

Eerst maar is zien dat ik mijn Procon Layer server werkend krijg, dat vind ik belangrijker. - Fixed! :)

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 06-12-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Eerst een basis bouwen dan afwerken ;)
Dank CptChaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Spaiker schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:01:
Eerst een basis bouwen dan afwerken ;)
Dank CptChaos!
Ja, het is ook even aftasten wat de meest ideale instellingen zijn. Feedback is dan ook welkom, graag in mijn DM in dat geval.

Volgende prio is de Punkbuster problemen, maar dat zal ik denk ik moeten testen tot ik een ons weeg.

Als er een creatieveling tijd teveel heeft, ik zoek nog een leuke banner, 512px bij 64px.
Sharpp schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:57:
Hopelijk draait deze server de eerste tijd vaak de nieuwe maps. Ik zal het zeker bezoeken mits die een beetje vol zit 's avonds. ;)
Ik zie deze reactie nu pas, maar deze draait de volgende maps, op volgorde:
• Harvest Day
• Oasis
• Cold War
Nee dat niet, maar ik zit te denken dat wel eens te gaan draaien, als soort 'event' of zo, net als Conquest, Squad Rush en de andere gamemodes. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door CH4OS op 07-12-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:58

[afbeelding]

Leuk , ik ga jullie vanavond ook joinen !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Een van die nieuwe maps (Oasis geloof ik) speelt heer-lijk, gisteren met CptChaos, Descriptor, Bananenspin en B0yLer (dat is zn ingame name) deze map gespeeld, in het begin nogal chaotisch maar daarna tactisch gespeeld: terwijl de rest van ons team midden door dat dorpje ging zijn wij tussen alle huizen/steegjes gesneakt om zo de vijand vanaf de zijkant aan te vallen in een groep van 5 man, werkte prima imo, flink wat kills gemaakt en we hebben het uit weten te houden tot aan einde van de ronde; winst voor ons + beste squad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
SNDRT schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:34:
Een van die nieuwe maps (Oasis geloof ik) speelt heer-lijk, gisteren met CptChaos, Descriptor, Bananenspin en B0yLer (dat is zn ingame name) deze map gespeeld, in het begin nogal chaotisch maar daarna tactisch gespeeld: terwijl de rest van ons team midden door dat dorpje ging zijn wij tussen alle huizen/steegjes gesneakt om zo de vijand vanaf de zijkant aan te vallen in een groep van 5 man, werkte prima imo, flink wat kills gemaakt en we hebben het uit weten te houden tot aan einde van de ronde; winst voor ons + beste squad :)
Voel me wel erg buitengesloten zo =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
SNDRT schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:34:
Ik denk dat CptChaos eigenlijk Chilled moet zijn. Ik was wel op de Mumble aanwezig, maar was bezig met de nieuwe server te configureren, wat veel tijd in beslag nam. ;)

Ik kan niet wachten om vanavond weer op de server te spelen, hopelijk gaat ie nu al een stuk beter.
Mochten er wat dingen nog niet helemaal goed gaan, laat het me even weten in DM, dan kan ik er naar kijken.
Ik moet ook nog even kijken welke instellingen van de plugins wenselijk zijn, dan kan ik daar rekening mee houden. Mocht het vrij rustig zijn op de server, blijf dan even zitten, er zullen dan ongetwijfeld wat spelers joinen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 07-12-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

CptChaos schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:40:
[...]
Ik denk dat CptChaos eigenlijk Chilled moet zijn. Ik was wel op de Mumble aanwezig, maar was bezig met de nieuwe server te configureren, wat veel tijd in beslag nam. ;)
Vanwege die "chaotische" ervaring dachten ze eerder aan jou ... :D

Ik zal vanavond ook weer eens langskomen als ik er aan denk, leuk dat er weer eens een GoT server is.

Hoe zit dat nou met mensen die iets van Vietnam zien in hun BC2 menu? Dat komt toch pas ergens tegen kerst uit?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
15 december komt hij uit voor preorders voor PC
18 december voor PC
21 december voor console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
chiIIed schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:31:
18 december voor PC
21 december voor console
Huh ..oke ? ik dacht juist dat die 18de juist al die 3 dagen eerder was voor als je hem gepreordered hebt.

Wat is je bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

ProCeela schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:36:
[...]

Huh ..oke ? ik dacht juist dat die 18de juist al die 3 dagen eerder was voor als je hem gepreordered hebt.

Wat is je bron ?
Kijk het laatste filmpje. Op de aftiteling staat dat het op 18 Dec in de EA store staat.
Alleen maakt dat niet geheel duidelijk of je hem dan ook direct kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ik heb echt nog steeds nergens de 15de als pre-order datum kunnen ontdekken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Dat van de 15de klopt denk ik niet, er is enkel sprake van 18, 21, & 22 dec:
http://blogs.battlefield....-bad-company-2-vietn.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Leuk, we hebben weer een server! Als ik tijd heb kom ik binnenkort nog wel eens online, zelfde mumble-server als 'vroeger'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344332

GoT is niet bedoeld voor werving/reclame.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 07-12-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pff, moet je weer 18 voor zijn :(
Anders had ik graag gejoined.

[ Voor 31% gewijzigd door Compizfox op 07-12-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
18 december voor PC
21 december voor console
Oh nice! Dan kan ik hem gelukkig toch nog 1 avondje spelen dankzij de preorder! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 13-06 11:17
18 december voor PC
21 december voor console
Volgens mij is het 21december global release date, en 18december als je hem pre-ordered voor de PC.
@Battlefield Blog:
"If you prefer your battlefielding on PC, you can get a three day headstart on EA Store and Steam, where it will be available on December 18."

[ Voor 21% gewijzigd door Rynji op 07-12-2010 17:52 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Compizfox schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:29:
Pff, moet je weer 18 voor zijn :(
Anders had ik graag gejoined.
Clan verband spelen niet een beetje 2000? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Hij is idd. speelbaar vanaf 18 december, aldus Steam

@chilled: sorry, het was ook zo'n chaos :>

Edit: de Vietnam expansion gaat leuk worden:

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/Bloghastings2.jpg

:P

[ Voor 55% gewijzigd door Statiegeld op 07-12-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:28
SNDRT schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:55:
Hij is idd. speelbaar vanaf 18 december, aldus Steam

@chilled: sorry, het was ook zo'n chaos :>

Edit: de Vietnam expansion gaat leuk worden:

[afbeelding]

:P
Ja ik zag het ook!! Lijkt me nu al geniaal worden die tuk tuk's Hoop dat ze een beetje wendbaar en stabiel zijn, dat je er echt mee kunt scheuren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
chiIIed schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:54:
[...]

Clan verband spelen niet een beetje 2000? :X
Leg jezelf nader uit, waarom zouden clanwars ouderwets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:02
unfor schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:16:
[...]

Leg jezelf nader uit, waarom zouden clanwars ouderwets zijn.
Dat is een goede vraag. Ik denk dat er een plaats is voor clans en mensen ( zoals ik) die komen en gaan zoals het hun blieft en nergens aan vast willen zitten.

Ik denk zeker dat je met een clan een hoop lol met elkaar kunt beleven.

Ik speel op pc en zal die server van Chaos eens opzoeken, ingame nick zelfde als hier : Crazyclaws

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

YouTube: BC2 Valparasio Chopper Session

leuk chopper filmpje :)
wist trouwens geeneens dat je een heli kan repareren als je er in zit.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
K ga binnenkort ook maar ff BF:BC2 afstoffen. Zit nu ong. 4 a 5 dagen aan de BO maar wat een drama. Ik heb nog liever zin in MW2 dan in BO en dat zegt heel, heel veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
10K schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:35:

nog een rede waarom ik een hekel heb aan softcore. Schieten op rode vierkantjes... serieus?! En dan ook nog tegen een team dat geen flauw idee heeft, dat er een enorme black hawk staat te maaien.

tip 1: pak de engie kit
tip 2: zorg dat je per definitie tracer darts bij je hebt
tip 3: Schiet er dikke raketten op
tip 4: speel geen softcore, want in zo'n situatie kun je je nergens achter verschuilen. Ben je gespot, dan ben je dood.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 13-06 11:17
The Great HooD schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:42:
K ga binnenkort ook maar ff BF:BC2 afstoffen. Zit nu ong. 4 a 5 dagen aan de BO maar wat een drama. Ik heb nog liever zin in MW2 dan in BO en dat zegt heel, heel veel!
Dat zegt voor jou misschien heel veel, mij zegt het helemaal niets! Black Ops is een prima game, anders dan MW2 en daarom bevalt hij je misschien niet.

Vietnam gaat zeker bruut worden, lekker met tuk tuk rondkarren, en vlammenwerpers gebruiken >D
Huey met 2 gunners en Vietnam-tijd muziek lijkt me ook zeker vet!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
M2M schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:27:
[...]

nog een rede waarom ik een hekel heb aan softcore. Schieten op rode vierkantjes... serieus?! En dan ook nog tegen een team dat geen flauw idee heeft, dat er een enorme black hawk staat te maaien.

tip 4: speel geen softcore, want in zo'n situatie kun je je nergens achter verschuilen. Ben je gespot, dan ben je dood.
Dat moet wel een echt noobteam zijn geweest in dat filmpje, de helicopter houd het in servers die ik tegenkom echt niet zo lang vol....de heli beweegt nauwlijks. Dat moet toch easy peasy zijn met een m136 AT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344332

Dacht ik ook easy target

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Het dringt ook pas net tot me door dat een van de nieuwe maps in BC2 (Vietnam), die door team acties van alle spelers vrijgespeeld kan worden, pas beschikbaar is als er 69 miljoen van dit soort team acties gedaan zijn (ammo geven, reviven, etc.), en 3x raden wat er 69 jaar gebeurd is en waar dit toe leidde :+

Of krijg ik nu een Cpt. Obvious motivational poster naar m'n hoofd geslingerd? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Compizfox schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:46:
Leuk, we hebben weer een server! Als ik tijd heb kom ik binnenkort nog wel eens online, zelfde mumble-server als 'vroeger'?
Nee andere, kom eens in mijn Steam als je het adres zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 00:34
Gisteren eindelijk eens tijd gehad om uitgebreid Oasis te spelen, maar wat een heerlijke map. Een map waar je veilig bent voor snipers. Huisje in, huisje uit, en veel van de huisjes kunnen gewoon kapot.

Lekkere urban warfare met die kaart. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Ik heb maar 1 ronde kunnen spelen als Attacker in Oasis.. We kwamen niet verder dan de eerste Mcom :P De heli werd telkens neergemaakt en iedereen was opeens sniper in ons team :( Dan win je ook niet..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 00:34
Ik speel zelden Rush, als ik het wel doe kom ik 19 van 20 keren in een "Defender" situatie waarbij de defenders tot in een hoekje zijn teruggedreven. Spawen en direct geschoten worden. Dat is niks. Doe mij maar conquest. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-03 16:49
Vanavond ff samen met Cocoia een paar potjes gespeeld op de server. Loopt prima, geen lag, fijne hitreg. Alleen jammer genoeg was er een whinend ventje LuukoO, die direct begon te roepen dat we aan het cheaten waren. Dat was nogal een domper op de pret. Hoop niet dat ik die daar te vaak tegen hoef te komen. Maar goed, ondanks dat de server iig aan favs toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SNDRT schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:30:
en 3x raden wat er 69 jaar gebeurd is en waar dit toe leidde
'69 jaar' ? Geleden ? 1941 ? Toen is er heel veel gebeurd ... misschien moet ik nog een kop koffie gaan halen, want ik mis 'm even.
Pearl Harbour ? Mis alleen de link naar Vietnam ...
The Great HooD schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:42:
K ga binnenkort ook maar ff BF:BC2 afstoffen. Zit nu ong. 4 a 5 dagen aan de BO maar wat een drama.
Ik heb BO wel, maar speel 'm eigenlijk nauwelijks ... is me toch te 'arcade' geworden. IMHO.
Murk schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:54:
Hoe zit dat nou met mensen die iets van Vietnam zien in hun BC2 menu? Dat komt toch pas ergens tegen kerst uit?
Klopt, maar de button zit er al ... met "Fortunate son" van CCR erachter :+

[ Voor 51% gewijzigd door Goner op 08-12-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Heb echt zin om BC2 weer op te pakken met Vietnam, de Huey ziet er echt bruut uit! Hoop dat ie qua besturing een beetje op die recon heli van BF2 Armored Fury lijkt, wat vliegt dat ding heerlijk!

En natuurlijk die tuktuk's die hierboven zijn gepost, geniaal gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:10
10K schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:35:

Mja, dat is gewoon een erg slecht vijandig team. Normaal neem je meteen een engi + tracer kit en trace + chopper down (zelfs als er smoke is, de heli hangt zo stil dat een tweede persoon meteen kan hertracen). Een at4 kill is ook eenvoudig hierop.
Maar wel een mooie eindscore ja.

Je kan inderdaad de heli repairen, maar hij moet redelijk stilhangen, en vrij laag ook (ik weet niet exact hoe, maar in volle vlucht lukt het maar amper, behalve als je lange tijd niet geraakt wordt of zo). Wij vliegen gewoon terug naar basis of achter een berg, effe stilhangen en repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 14:01
Ik kan me de laatste keer dat ik een transportheli (de Blackhawk dus) miste met een AT4 niet herrineren ... sinds ik hier las dat je op de raket moet letten en niet op het rode vierkantje is de AT4 voor mij echt heerlijk geworden :D

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Sinds vandaag zijn er Vietnam achievements in mijn BFBC2 Stats verschenen. Nog 10 dagen en we kunnen aan de (veld)slag 8)

Ik ga ook eens wat meer met die AT4 oefenen. 't Is gewoon hatelijk wanneer een heli voortdurend je hele team zit te rapen en er nauwelijks iemand als engineer spawnt of kan mikken.

edit: Er zit ook een achievement bij voor het vernietigen van een Hanoi Hannah speaker :+

[ Voor 63% gewijzigd door ambi op 08-12-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Is de preorder trouwens veel goedkoper dan dat hij uiteindelijk wordt? Bij CoD was dat namelijk wel het geval, als dat bij deze ook zo is, bestel ik hem nu meteen maar.. anders wacht ik altijd even totdat hij wat goedkoper wordt. O-)

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Het pre-order voordeel is hier 3 dagen eerder spelen (PC), ik verwacht niet dat de prijs omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:54
M2M schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:27:
[...]

Je ziet sowieso dat dit een enorm slecht team is als tegenstander. Ik wil niet bepaald opscheppen, maar als ik in dit level de AT4 had gepakt had ik hem zeker in 2 schoten neer. Hij beweegt amper met zen chopper.

Met HC in een blackhawk is juist één van de redenen dat ik niet HC speel. Hij hoeft je 1 keer te sprayen en je bent dood. In SC heb je nog een kans als je een keer geraakt wordt. Hetzelfde geldt voor de andere choppers, die kogels uit de gunner zijn zo krachtig dat je met 1 spray op je dood bent en geen kans hebt om nog weg te rennen.

Spotten duurt ook niet lang trouwens, dus als je gespot bent ben je echt niet kansloos. Alles behalve dat zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Airdack schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:58:
Ik kan me de laatste keer dat ik een transportheli (de Blackhawk dus) miste met een AT4 niet herrineren ... sinds ik hier las dat je op de raket moet letten en niet op het rode vierkantje is de AT4 voor mij echt heerlijk geworden
Het gaat wat beter na het bekijken van die filmpjes eerder in de thread, maar ik heb de truc nog steeds niet helemaal onder de knie ... tanks gaat goed, maar heli's, vooral de snelle attack choppers krijg ik niet vaak te pakken.
Op het moment dat je de AT4 afvuurt, mik je dan (met zwart kruis) vóór de heli, dus 'lead' je 'm dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
StealthyPeanut schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:42:
[...]

Je ziet sowieso dat dit een enorm slecht team is als tegenstander. Ik wil niet bepaald opscheppen, maar als ik in dit level de AT4 had gepakt had ik hem zeker in 2 schoten neer. Hij beweegt amper met zen chopper.

Met HC in een blackhawk is juist één van de redenen dat ik niet HC speel. Hij hoeft je 1 keer te sprayen en je bent dood. In SC heb je nog een kans als je een keer geraakt wordt. Hetzelfde geldt voor de andere choppers, die kogels uit de gunner zijn zo krachtig dat je met 1 spray op je dood bent en geen kans hebt om nog weg te rennen.

Spotten duurt ook niet lang trouwens, dus als je gespot bent ben je echt niet kansloos. Alles behalve dat zelfs.
dat is dus een kwestie van zorgen dat je je engie kit op orde hebt. Die blackhawks zijn echt geen drol waard als je een beetje overweg kunt met een raketwerper. En spelen zoals in softcore, in hardcore werkt niet. Je kunt niet over straat lopen, of rennen. Je kunt niet stil blijven staan. Je moet cover zoeken, wachten tot het ding niet meer op jouw schiet, en dan terug schieten. Het is geen COD!

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SpeedKill schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:11:
En natuurlijk die tuktuk's die hierboven zijn gepost, geniaal gevonden
Tuktuks ? Ik wil dit op m'n patrol boat :

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/08/US_riverboat_using_napalm_in_Vietnam.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zijn er vandaag trouwens nog spelers geweest die van de server [GoT] Badder and Back! [24/7 RUSH] gekicked zijn? Ik heb er namelijk een ticket voor gemaakt bij Multiplay, maar vooralsnog lijk ik geen reactie te hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
CptChaos schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:15:
Zijn er vandaag trouwens nog spelers geweest die van de server [GoT] Badder and Back! [24/7 RUSH] gekicked zijn? Ik heb er namelijk een ticket voor gemaakt bij Multiplay, maar vooralsnog lijk ik geen reactie te hebben ontvangen.
Ik werd gister ook niet gekicked zoals je weet, dus voor mij heeft het niet zoveel zin om te testen, anders had ik het graag gedaan, misschien bananenspin even vragen?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
yorkick schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:45:
Ik werd gister ook niet gekicked zoals je weet, dus voor mij heeft het niet zoveel zin om te testen, anders had ik het graag gedaan, misschien bananenspin even vragen?
Ik heb daar ook geen last van inderdaad, maar wel vreemd dat er juist anderen zijn die het wél hebben, ondanks dat zij met pbsetup.exe hun punkbuster van BC2 hebben geüpdate.

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 08-12-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Het heet andy911 :+

Edit: leuk bootje trouwens, de jouwe Goner? ;)

[ Voor 56% gewijzigd door chiIIed op 08-12-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:18
Goner schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:16:
[...]
Het gaat wat beter na het bekijken van die filmpjes eerder in de thread, maar ik heb de truc nog steeds niet helemaal onder de knie ... tanks gaat goed, maar heli's, vooral de snelle attack choppers krijg ik niet vaak te pakken.
Op het moment dat je de AT4 afvuurt, mik je dan (met zwart kruis) vóór de heli, dus 'lead' je 'm dan ?
Je let eigenijk alleen op de raket. Dat zwarte kruisje kan je negeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:54
M2M schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:30:
[...]

dat is dus een kwestie van zorgen dat je je engie kit op orde hebt. Die blackhawks zijn echt geen drol waard als je een beetje overweg kunt met een raketwerper. En spelen zoals in softcore, in hardcore werkt niet. Je kunt niet over straat lopen, of rennen. Je kunt niet stil blijven staan. Je moet cover zoeken, wachten tot het ding niet meer op jouw schiet, en dan terug schieten. Het is geen COD!
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Als je met de AT4 overweg kan heb je de blackhawk echt in 1 schot neer. Maximaal 2.

Toch grappig dat je doet alsof softcore op COD lijkt. Je hebt duidelijk alleen tegen noobs gespeeld op softcore, want als ik op softcore over de straat loop of stilsta of niet in dekking loop of mezelf als een rambo ga gedragen, ben ik ook gewoon de sjaak.

De complete game is gewoon veel beter en realistischer en minder arcade dan COD. Het grootste verschil tussen SC en HC is in mijn belevingdat je op HC makkelijker kills maakt en sneller dood bent. De rest van de verschillen is imho veel minder bepalend voor de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 01-07 12:51
Na lange tijd eens m'n stats gecheckt en ik zag dit staan:

Attacker Wins: 111 Loss: 8 W/L Ratio: 13.88
Defender Wins: 7 Loss: 119 W/L Ratio: 0.06

Is dit wel mogelijk?
Alleszins is deze trend mij nog niet eerder opgevallen dan.

http://bfbcs.com/stats_pc/Asgaro

[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 08-12-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zal wel een statpadder zijn.

EDIT: Oh het zijn je eigen stats :P
Dacht dat je ze van een ander tegenkwam.

[ Voor 59% gewijzigd door Compizfox op 08-12-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camulos
  • Laatst online: 01-06 14:27

Camulos

Stampert

Asgaro schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:11:
Is dit wel mogelijk?
Jij speelt vast veel Conquest! Conquest win = attacker win.. Conquest defeat = defender loss
Bij Rush is het wel zoals het normaal zou zijn :)

Not just an innocent bystander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:28
Asgaro schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:11:
Na lange tijd eens m'n stats gecheckt en ik zag dit staan:

Is dit wel mogelijk?
Alleszins is deze trend mij nog niet eerder opgevallen dan.

Waarschijnlijk speel je veel conquest? Want volgens mij krijg je daar dit soort scores van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Net eindelijk 'n keer een potje waarbij ik een positieve k/d ratio had. Geen idee meer hoeveel, maar ik had rond de 3400 punten. Na het potje viel me mond helemaal open, toen ik zag dat ik 12000 punten aan rewards had gehaald. In totaal dus 15000 punten in één (rush) round. Was wel even lekker, dus. :D Helaas vergeten een screenshot te maken. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

hyptonize schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:58:
Net eindelijk 'n keer een potje waarbij ik een positieve k/d ratio had. Geen idee meer hoeveel, maar ik had rond de 3400 punten. Na het potje viel me mond helemaal open, toen ik zag dat ik 12000 punten aan rewards had gehaald. In totaal dus 15000 punten in één (rush) round. Was wel even lekker, dus. :D Helaas vergeten een screenshot te maken. ;(
Dat zijn wel leuke momenten. Geloof me, ze gaan nog vaker voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jup heb ik ook wel eens. Meestal ligt mijn K/D zo rond de 1 (soms iets minder, soms iets hoger) maar af en toe heb ik momenten waar ik erg lekker ga en K/D's van 2 heb.
Maar volgens mij ligt dat meer aan je squad en team, of aan dat de tegenpartij gewoon erg noob is, dan dat je zelf ineens erg goed bent geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 01-07 12:51
Camulos schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:44:
[...]

Jij speelt vast veel Conquest! Conquest win = attacker win.. Conquest defeat = defender loss
Bij Rush is het wel zoals het normaal zou zijn :)
Lol, dat zal het dan wel zijn ja :P

Meestal heb ik maar om de zoveel dagen eens tijd om goed te gamen, en om er dan "in te komen" speel ik eerst Conquest. Alleen is het probleem dat ik dan alsnog te lang Conquest speel waardoor Rush er niet meer inzit voor die dag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:17
YouTube: Battlefield bad company 2 roadkills
Even gemaakt harvest day met jeep rond scheuren blijft echt humor of met een quad rondjes rond de tank draaien bestuurderd die probeert met zijn kanon jouw te volgen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Amdwarrior schreef op donderdag 09 december 2010 @ 02:06:
YouTube: Battlefield bad company 2 roadkills
Even gemaakt harvest day met jeep rond scheuren blijft echt humor of met een quad rondjes rond de tank draaien bestuurderd die probeert met zijn kanon jouw te volgen _O-
Haha, doet me denken aan BF2, een beetje met een buggy over wake island crossen en iedereen plat rijden :D Heb alleen het gevoel dat ik nu veel moeilijker mensen raak..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Gisteren BFBC2 gekocht voor 19,95 maar nog niet geïnstalleerd. Nu lees ik iets over een oude versie. Hoe kan ik dit controleren.

Heb het spel laten verzegelen maar als het een niet werkende versie is dan kan ik de game terug brengen.

Of kan ik beter wachten tot de vietnam versie uitkomt?

[ Voor 10% gewijzigd door TecTo op 09-12-2010 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:13

d_star

Maharadja of the Year :-/

TecTo schreef op donderdag 09 december 2010 @ 06:56:
Gisteren BFBC2 gekocht voor 19,95 maar nog niet geïnstalleerd. Nu lees ik iets over een oude versie. Hoe kan ik dit controleren.

Heb het spel laten verzegelen maar als het een niet werkende versie is dan kan ik de game terug brengen.

Of kan ik beter wachten tot de vietnam versie uitkomt?
Als je gewoon een officiele versie in de winkel hebt gekocht, dan is er niks aan de hand. Kan je gewoon installeren, Battlefield Bad Company 2 zal zichzelf eerst updaten na het installeren voordat je het kan spelen.

Je zal dus nooit met een oude versie kunnen spelen, hoef je echt niet bang voor te zijn. Wachten tot de Vietnam-uitbreiding uitkomt is dus niet nodig!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.