ja helaas wel. Maar er zitten ook enorme nadelen aan softcore. Precies zien waar de schoten vandaan komen, nadat je dood bent. Gewoon het hoofd van je killer kunnen bekijken. En het verrekte spotsysteem. Als je eenmaal gespot bent, vliegen de kogels je om het hoofd. Zit je dan in een bosje, heb je nog niets aan bescherming.CptChaos schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:09:
[...]
Tja, dat is het leuke aan hardcore, iedereen gaat er juist sniper? Een van de redenen dat ik eigenlijk nooit Hardcore speel...
En dat een kereltje een magazijn uit mijn XM8-C nodig heeft om dood te gaan klopt natuurlijk ook van geen kanten.
Een leuke hybrid soft / hardcore versie zou wel leuk zijn. Wel de minimap, en het spotgebeuren op de minimap. Geen spottroep in de 3d view en al helemaal geen bivakkerende snipers met hun lame-ass one shot one kill wapens. Dan moeten ze dat sniperen ook realistisch maken, inclusief wind effecten en een geweer dat nauwelijks een stille positie aan kan houden. M24 maar dan 3x zo erg.
overigens ook een van de redenen waarom ik de nieuwe oasis conq. map zo leuk vind. Snipers zijn vrij nutteloos. Zolang je tussen / in de huisjes blijft, wordt je in ieder geval niet afgesnepen van een kilometer afstand. Een van de weinige momenten waarbij ik ook een kans maak op die ace pin.
[ Voor 12% gewijzigd door M2M op 06-12-2010 00:31 ]