De CG is mijn primairy weapon. Heb ongeveer 6000 kills met da ding, and counting.
Waarom maak ik er zoveel gebruik van? omdat mensen blijven zeuren, en ik speel op TV2 servers, waar gewoon de standaard regels worden aangehouden. Mensen die complainen krijgen een warning, vervolgens een kick, en dan een ban voor bepaalde tijd.
Vaak leg ik ze naderhand uit waarom ik ze straf met een kick/warn, of ban. Ze hebben de keus, om op een server te spelen waar het mag, of waar het niet mag.
Hetzelfde was vroeger in BF2 met de J10 en de carrier. Het zit in de game, en volgens de ROE mag je daar als admin/server owner niks aan veranderen, ook mag je mensen er niet voor kicken, etc.
Wel respecteer ik de servers waar het niet mag, maar daar speel ik dan ook niet. En volgens de description van de game zelf, is het een anti-personall wapen, en niet zo geschikt voor Armor.
Was het de CG niet, is het wel de M60 of de 40mm, mensen hebben altijd wel ergens over te zeuren. Iedereen heeft namelijk de beschikking tot deze wapens, dus niks is 'unfair'.
De TV2 servers, ongeveer 44 BC2 servers, zijn altijd populated, met deze standaard regels. Was zo met BF2 ook, gewoon de standaard EA regelgeving, daar is het spel ook voor ontworpen.
[
Voor 0% gewijzigd door
Anoniem: 160457 op 14-12-2010 19:54
. Reden: Typo ]