[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 39.795 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-04 01:09
Heeft iemand een linkje voor mij naar de filmpjes van een gast die zichzelf op YouTube "critical" noemt en allerlei tips en tricks laat zien van BFBC2.

Ik kan de filmpjes van die gast niet vinden...

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Snowwie schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:32:
Heeft iemand een linkje voor mij naar de filmpjes van een gast die zichzelf op YouTube "critical" noemt en allerlei tips en tricks laat zien van BFBC2.

Bedoel je
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IVZhjilumJw]misschien? If so, dit vind ik namelijk een behoorlijk triest spelen, hij schiet daar voornamelijk met CG op infanterie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Heet de poster van dat filmpje "Critical" (of iets wat daar op lijkt?)

:P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:02:
Heet de poster van dat filmpje "Critical" (of iets wat daar op lijkt?)

:P
Nee, die heet "TheOnlyEvilJ3bus", maar het hoeft niet per se hetzelfde te zijn natuurlijk. De username Critical heeft hij in ieder geval niet, dat account is 5 jaar geleden voor het laatst online geweest op YouTube. ;)

Weet je zeker dat hij Critical heet en niet bijvoorbeeld Cr!t!c4l of zo? Want de statistieken van Critical zijn nogal ehm... Karig. :+

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 13-12-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Snowwie schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:32:

Bedoel je deze gast? Met zn uberzware stem...
YouTube: Battlefield BC 2 Rush Gameplay and Commentary

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
CptChaos schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:58:
[...]
Weet je zeker dat hij Critical heet en niet bijvoorbeeld Cr!t!c4l of zo? Want de statistieken van Critical zijn nogal ehm... Karig. :+
Zo iets moet het ook ongeveer zijn, alleen het is lastig zoeken op zo'n soort gebruikers naam.

Het is in elk geval die gozer die met een nogal lage stem praat, altijd begint met "this is critical" en vaak het woord "douchebag" gebruikt en in 1 van z'n filmpes roept "fucking chewbacca here tries to kill me".

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-04 11:24

FikkieHo

Wokmaster

Snowwie schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:15:
[...]

Zo iets moet het ook ongeveer zijn, alleen het is lastig zoeken op zo'n soort gebruikers naam.

Het is in elk geval die gozer die met een nogal lage stem praat, altijd begint met "this is critical" en vaak het woord "douchebag" gebruikt en in 1 van z'n filmpes roept "fucking chewbacca here tries to kill me".
Met dank aan BatmanHorizon:

YouTube: Battlefield BC 2 Fun Tactics- Shark Attack

De chewbacca :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Er is wel een Cr1TiKaL op YouTube, maar dat zijn allemaal CoD filmpjes ...

Hij post inderdaad als "penguinz0" en ook BC2, had dat even gemist. Leuk commentaar : here's a recon guy camping, I never see recons camping, this is one of a kind ...

[ Voor 53% gewijzigd door Goner op 13-12-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-11-2024

ambi

IGN: EvulKlowne

[b][message=35197460,noline]BatmanHorizon schreef op maandag 13 december 2010 @
Bedoel je deze gast? Met zn uberzware stem...
YouTube: Battlefield BC 2 Rush Gameplay and Commentary
Gast heeft idd hilarische comments :D

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bookmarked, dat is inderdaad humor :D "i shot one more at it, just for shits and giggles' :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hahaha wat een drol _O-

"i cud probably run to area 51, from my house, find where they re holding ET captives rub my nipples and run back to my house and still be 5 sec respawn''

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 84% gewijzigd door peakaboo op 13-12-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Verdorie zeg, heb tranen in mn ogen van het lachen :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vriendin komt de kamer in om te vragen wat er aan de hand is met mij..lach me kapot hier _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Sipio op 13-12-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
YouTube: Battlefield BC 2 Fun Tactics- The VSS
MOAR :D
YouTube: Battlefield BC 2 Fun Tactics- Bombardment
Kijk dan vanaf 1:40, geweldig!

[ Voor 38% gewijzigd door Spaiker op 13-12-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-03 21:07
ik heb problemen met de laatste update. versie 6xxxxxx

hij is lang bezig met downloaden. en aan het eind krijg ik een error. Ik probeer het al dagen maar het gebeurt steeds!

nog meer mensen hier last van?

ik vind nu ook veel minder servers!

(kan wel spelen, maar wil wel gewoon de update hebben natuurlijk)

Edit: En ja hoor, nu post ik hier een bericht, en nu doet hij het wel goed :9

[ Voor 11% gewijzigd door Janusch op 13-12-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Ging BO me snel vervelen. Met BBC2 nu een paar dagen in bezit is het niet veel beter.

In SC gebruikt iedereen de zwaarste wapens zodat een VSS compleet waardeloos is om te snipen in SC. Veel granaten en rennen als een kip zonder kop een samenspel ho maar. Droevig om te zien en eigenlijk is het in iedere shooter hetzelfde gedoe.

HC is leuker om te doen vooral wat later op de avond is er wel een wat serieuzere game te joinen. Als je het treft dan wordt er ook samengespeeld.

SC laat ik links liggen en hoop dat ik wat leuke HC servers kan blijven vinden anders is mijn leven als soldaat snel voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:33
Als je toch vrij realistisch soldaat wil spelen kan ik je ook de BF2 mod project reality aanraden. Daar werd/word wel veel aan teamwork gedaan en ook het gebruik van muble onder andere was daar heel gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
TheJason schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:45:
Als je toch vrij realistisch soldaat wil spelen kan ik je ook de BF2 mod project reality aanraden. Daar werd/word wel veel aan teamwork gedaan en ook het gebruik van muble onder andere was daar heel gebruikelijk.
Deze mod is zeer aan te raden, om het spel fatsoenlijk te spelen moet je echt met je squad samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Held _/-\o_

Z'n nick was dus veranderd (als het al veranderd was :P ) daarom kon ik em niet vinden. Hij zegt wel telkens in het begin "this is critical" :)

En ja, z'n filmpjes zijn echt droog. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Snowwie op 14-12-2010 02:46 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

TecTo schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:58:
Veel granaten en rennen als een kip zonder kop een samenspel ho maar. Droevig om te zien en eigenlijk is het in iedere shooter hetzelfde gedoe
Op de gewone unmodded servers wel, inderdaad ... als je echt "realistisch" wilt spelen moet je eens kijken of bijv. CoD:WaW je aanspreekt met Brothers Realism Mod of zo.
Je kunt dan niet alle wapens pakken, je team bestaat uit squads met roles (officer, radioman, rifleman, heavy weapons enz), alleen officier kan met hulp van radioman bijv. airstrike aanvragen en ook leuk, je hebt maar 1 leven en als je gewond raakt heb je een beperkte voorraad pleisters bij je om jezelf op te lappen (kost tijd) en verder kunnen alleen medics je opknappen (niks pads, ze moeten echt bij je komen zitten en je 'behandelen'). Nou dan wil men wel samenspelen hoor ...
Voor CoD:MW zijn er ook wel realism mods.
Dit is m'n eerste BF, dus ken geen BF realism mods ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
TheJason schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:45:
Dat valt nu behoorlijk tegen. Tegenwoordig zit 80% in voertuigen en heb je nog maar één fatsoenlijke infanterie-squad. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

CptChaos schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:57:
[...]
Bedoel je
[video]misschien? If so, dit vind ik namelijk een behoorlijk triest spelen, hij schiet daar voornamelijk met CG op infanterie?
best raar dat je het triest vind dat hij de GC gebruikt waarvoor die bedoeld is.. het is namelijk een anti infantery raket.. dus hij is bedoeld om mensen dood te schieten en niet tanks..

ik ben dat gezeik zo zat over de GC.. ik gebruik hm gewoon om je kop er af te schieten.. of andere het nou leuk vinden of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 10:45
Goner schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:47:
Hij post inderdaad als "penguinz0" en ook BC2, had dat even gemist. Leuk commentaar : here's a recon guy camping, I never see recons camping, this is one of a kind ...
Zijn Youtube Fun Tactics reeks is hilarisch (30+ filmpjes geloof ik). Allemaal het kijken en luisteren waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 17:04
TecTo schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:58:
Ging BO me snel vervelen. Met BBC2 nu een paar dagen in bezit is het niet veel beter.

In SC gebruikt iedereen de zwaarste wapens zodat een VSS compleet waardeloos is om te snipen in SC. Veel granaten en rennen als een kip zonder kop een samenspel ho maar. Droevig om te zien en eigenlijk is het in iedere shooter hetzelfde gedoe.

HC is leuker om te doen vooral wat later op de avond is er wel een wat serieuzere game te joinen. Als je het treft dan wordt er ook samengespeeld.

SC laat ik links liggen en hoop dat ik wat leuke HC servers kan blijven vinden anders is mijn leven als soldaat snel voorbij
Samenspel is geheel server afhankelijk en ook van jezelf. Je moet ook wel wat geluk hebben als je alleen speelt, of dat je in een goede squad terecht komt en of er een goede squad is te vinden op die server.

Ik speel altijd met dezelfde mensen en dan speel je altijd goed samen met Ventrilo.

Als je op een 32man server zit, heb je snel het idee dat er als een kip zonder kop gespeeld wordt. Als je een 16 / 20 mans server joint, is het meteen een stuk relaxter en overzichtelijker. Dit zorgt voor meer rust in het spel en meer tactisch spel.

Overigens ook niet zo gek dat de wapens met de minste damage minder vaak gekozen worden.
Hoewel ik trouwens genoeg mensen tegenkom met verschillende wapens om de platinums te halen.
Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:24:
[...]

best raar dat je het triest vind dat hij de GC gebruikt waarvoor die bedoeld is.. het is namelijk een anti infantery raket.. dus hij is bedoeld om mensen dood te schieten en niet tanks..

ik ben dat gezeik zo zat over de GC.. ik gebruik hm gewoon om je kop er af te schieten.. of andere het nou leuk vinden of niet...
Nee, het is een AT raket, ANTI TANK. Dat jij hem gebruikt om infanterie neer te knallen moet je zelf weten, maar zegt meer over jou skill dan over het nut van de raket.

[ Voor 17% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-12-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
StealthyPeanut schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:36:
Nee, het is een AT raket, ANTI TANK. Dat jij hem gebruikt om infanterie neer te knallen moet je zelf weten, maar zegt meer over jou skill dan over het nut van de raket.
Hoe vaak is deze discussie al gevoerd, en hoe vaak gaat hij nog gevoerd worden
Carl Gustav

Duidelijk een Anti Infantry en een Anti Tank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:24:
Binnen BC2 staat er toch echt CG AT, waar AT staat voor Anti Tank. Dat je het dan ook kan gebruiken op infanterie is leuk, maar is gewoon heel erg vervelend als je spelers ziet die alleen maar kills maken met de CG AT. Volgens Wikipedia is het een AF en AT wapen, maar dan nog, binnen BC2 is ie eigenlijk bedoeld als AT, vandaar de AT in de afkorting die je ziet bij de kill. Af en toe een kill er mee maken (uit nood) vind ik dat dat moet kunnen, maar er zijn genoeg spelers die het als primary weapon gebruiken, dan vind ik dat niet te rechtvaardigen. ;)
Jij ziet het misschien als zeuren, ik constateerde het alleen in het filmpje en gaf er mijn mening over, maar schijnbaar mag er daarover volgens jou niet gediscussieerd worden?

Als ik trouwens jouw statistieken* bekijk, gebruik je de CG ook niet als primary weapon, wat genoeg anderen bijvoorbeeld wel doen. ;) Ik gebruik de RPG7 er wel eens voor, maar dan is dat omdat ik op dat moment of in het nauw zit of out of ammo ben, dat is IMO anders dan hem als primary te gebruiken. ;)

* Ik heb deze even opgevist uit de spelerslijst in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Spaiker schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:40:
Duidelijk een Anti Infantry en een Anti Tank..
Inderdaad !! Zelfs op de "officiële" BF:BC2 site staat :

Swedish designed 84mm man-portable Recoilless Rifle. Ideal for "bunker busting" and anti-personnel applications, the "Carl G" is less suited against armor where other more modern weapon systems excel. It is also “tracer dart ready” for increased first hit accuracy.

snap ook niet waarom er zo overspannen gedaan wordt over schieten met CG's ... ja, als je nou echt loopt te spammen, OK. Maar als je 's een keer een dekking wegblaast of een CG in een groepje tegenstanders mikt ... moet kunnen.
En als ik met zo'n ding of een RPG rondzeul achter een tank aan en er duikt opeens een tegenstander voor m'n neus op, dan heb ik niet de impuls om even naar handgun te switchen, sorry hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Goner schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:50:
[...]
snap ook niet waarom er zo overspannen gedaan wordt over schieten met CG's ... ja, als je nou echt loopt te spammen, OK. Maar als je 's een keer een dekking wegblaast of een CG in een groepje tegenstanders mikt ... moet kunnen.
En als ik met zo'n ding of een RPG rondzeul achter een tank aan en er duikt opeens een tegenstander voor m'n neus op, dan heb ik niet de impuls om even naar handgun te switchen, sorry hoor.
Overspannen? De enige die overspannen reageert is de kerel die kritiek krijgt op zijn CG kills.

Natuurlijk mag je de RPG/Gustav gebruiken om dekking weg te halen en infanterie neer te knallen. Alleen ik heb een aardige hekel aan gasten die niet overweg kunnen met normaal geschut en dan maar overstappen naar de Rocket Launchers als primary weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:50:
[...]
Inderdaad !! Zelfs op de "officiële" BF:BC2 site staat :

Swedish designed 84mm man-portable Recoilless Rifle. Ideal for "bunker busting" and anti-personnel applications, the "Carl G" is less suited against armor where other more modern weapon systems excel. It is also “tracer dart ready” for increased first hit accuracy.

precies.. en is nu voortaan de discussie klaar of het nu een AT of AP is?? het is een AP..(en tuurlijk kan het op een tank maar heeft een stuk minder effect) en daar gebruik ik hm voor.. als mensen er mee lopen te spammen is het vervelend maar het is mij zo enorm vaak gebeurt dat ik uitgescholden word als noob/lozer of wat dan ook door een overspannen gast die dood geschoten word door een GC.. ik spam er niet mee.. ik schiet er vaak mee als iemand achter een muurtje staat of soms inderdaad gewoon omdat ik hem toevallig in mijn handen heb en switch naar een ander wapen betekend teveel tijd verlies..

er is een soort anti GC op soldaten ontstaan waardoor ik zo fel reageer.. ik ben echt al vaak uitgescholden, gekicked en verbannen omdat ik toevallig een keer iemand dood met een raket.

en er zijn ook genoeg servers die al een regel hebben tegen raketten tegen poppetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 12:47
Developer Chat: Bad Company 2 Vietnam
Live here on December 15th at 12pm (PST)

Exclusive developer chat before the Bad Compay 2 Vietnam release date.
Here's your chance to ask the team behind Battlefield: Bad Company 2 and Bad Company 2 Vietnam all your questions before the new expansion pack releases December 18th for download on PC, and December 21st on your Xbox 360 and Playstation 3.

On December 15th at 12pm PST we'll have the game team, including the Weapons Designer and the Gameplay Designer, answer all your questions live.

Battlefield: Bad Company 2 Vietnam is a content-heavy expansion for the game that has sold more than 5 million copies and has been called "a better game than Call of Duty: Modern Warfare 2" by The New York Times. Learn more about the expansion pack at the Official Website.

http://www.ea.com/1/live-chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:30
StealthyPeanut schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:58:
[...]Natuurlijk mag je de RPG/Gustav gebruiken om dekking weg te halen en infanterie neer te knallen. Alleen ik heb een aardige hekel aan gasten die niet overweg kunnen met normaal geschut en dan maar overstappen naar de Rocket Launchers als primary weapon.
Had het niet beter kunnen verwoorden :Y

[ Voor 4% gewijzigd door chiIIed op 14-12-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 22:47
Ik vind ook dat incidenteel best een raket gebruikt mag worden om iemand soldaat te maken (jaja wat een woordspelingen :D), zo zeul ik altijd een AT4 mee als engineer en dat maakt het kinderlijk eenvoudig om iemand weg te blazen. Ik doe het echter bijna nooit, meestal overkomt het me alleen als ik net op een tank of heli wil mikken en er begint ineens iemand op me te schieten of er komt iemand aanlopen :)

Je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken maar als je het 1 keer doet en meteen begint er iemand te razen en te tieren dan nemen sommige mensen het spel iets te serieus geloof ik ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Airdack op 14-12-2010 15:21 ]

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05-2020
Als een gehele enemy squad in een gebouw zit te campen en je bent engineer dan mag je toch huis wel die gevel wegknallen zoals je ook met de 40mm grenade launcher zou doen als je de aussault kit had. Af en toe een raket gebruiken als je net je gun al leeg hebt geschoten moet kunnen. Maar doordat andere er misbruik van maken en dat ding keihard spammen kicken veel admins als je een infant kill maakt met een CG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze met een rocketlauncher op mensen gaan schieten, dat hoort niet.
Daarnaast zou het ook niet mogen dat ze op mijn hoofd schieten, dan heb ik toch geen kans om terug te schieten.
Het zou veel beter zijn dat ze eerst even een paar waarschuwingsschoten lossen. Even wachten dat ik hun ook zie, en daarna pas beginnen met schieten, en niet op mijn hoofd natuurlijk... :+

Serieus, wat maakt het nou uit als iemand met een AT op je schiet. Meestal zie je dat ding al lang aankomen. Die gast verraad meteen waar hij is met als gevolg dat hij gauw wordt neergeknald :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
PearlPumpkin schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:12:
Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze met een rocketlauncher op mensen gaan schieten, dat hoort niet.
Daarnaast zou het ook niet mogen dat ze op mijn hoofd schieten, dan heb ik toch geen kans om terug te schieten.
Het zou veel beter zijn dat ze eerst even een paar waarschuwingsschoten lossen. Even wachten dat ik hun ook zie, en daarna pas beginnen met schieten, en niet op mijn hoofd natuurlijk... :+

Serieus, wat maakt het nou uit als iemand met een AT op je schiet. Meestal zie je dat ding al lang aankomen. Die gast verraad meteen waar hij is met als gevolg dat hij gauw wordt neergeknald :D.
Bij deze bent u van harte uitgenodigd tot spelen van de CoD franchise. Thuisbasis voor noobtubers en soortgelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
Als er hier nog actieve PC spelers zijn die samen willen spelen dan kun je me toevoegen.

Forum Name: Empror1
Steam Name: xX_Samurai_Xx1
BFBC2 Name: EmperorOfDoom

Voor als een topic starter dit leest, zet mij maar in de PC spelers lijst erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Wat voor videokaarten hebben jullie eigenlijk in gebruik met BFBC2?

Ik heb zelf nog een oudje, een GeForce 8800GT, maar ik werk wel dat deze kaart ietwat moeite heeft in 'drukke situaties'. Ik speel dan wel op de hoogste resolutie (1920x1080) met alles op high. Bij explosies zakt de FPS enigszins terug. En dat is soms hinderlijk als je iemand wilt omleggen :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

Dat Vietnam gedoe is dat een appart spel of hoe zit dat nu precies ?
Moet je helemaal opnieuw beginnen qwa rang/punten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:21

Compizfox

Bait for wenchmarks

'T is te vergelijken met een mod. Het is wel een apart spel (met aparte servers), maar je moet BFBC2 er wel voor hebben om het te spelen. En je logt in met hetzelfde account, en je hebt ook dezelfde stats als in BFBC2.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

DLC dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

Ok Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Snowwie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:54:
Wat voor videokaarten hebben jullie eigenlijk in gebruik met BFBC2?

Ik heb zelf nog een oudje, een GeForce 8800GT, maar ik werk wel dat deze kaart ietwat moeite heeft in 'drukke situaties'. Ik speel dan wel op de hoogste resolutie (1920x1080) met alles op high. Bij explosies zakt de FPS enigszins terug. En dat is soms hinderlijk als je iemand wilt omleggen :)
Ik zit met een 8800GTX, en ik ben van plan ermee te blijven gamen tot ze dood is. Bij gamen stijgt de temp ervan snel en stagneert die bij 92°C, dus ik ben verbaasd dat ze nog zo lang naar behoren werkt. >:)
Mijn settings zijn een mix tussen medium en high.
En speel ook op resolutie van 1920x1080.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 14-12-2010 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

92 graden kunnen de meeste high-end GPU's wel aan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

De CG is mijn primairy weapon. Heb ongeveer 6000 kills met da ding, and counting.
Waarom maak ik er zoveel gebruik van? omdat mensen blijven zeuren, en ik speel op TV2 servers, waar gewoon de standaard regels worden aangehouden. Mensen die complainen krijgen een warning, vervolgens een kick, en dan een ban voor bepaalde tijd.
Vaak leg ik ze naderhand uit waarom ik ze straf met een kick/warn, of ban. Ze hebben de keus, om op een server te spelen waar het mag, of waar het niet mag.

Hetzelfde was vroeger in BF2 met de J10 en de carrier. Het zit in de game, en volgens de ROE mag je daar als admin/server owner niks aan veranderen, ook mag je mensen er niet voor kicken, etc.

Wel respecteer ik de servers waar het niet mag, maar daar speel ik dan ook niet. En volgens de description van de game zelf, is het een anti-personall wapen, en niet zo geschikt voor Armor.

Was het de CG niet, is het wel de M60 of de 40mm, mensen hebben altijd wel ergens over te zeuren. Iedereen heeft namelijk de beschikking tot deze wapens, dus niks is 'unfair'.
De TV2 servers, ongeveer 44 BC2 servers, zijn altijd populated, met deze standaard regels. Was zo met BF2 ook, gewoon de standaard EA regelgeving, daar is het spel ook voor ontworpen.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 14-12-2010 19:54 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Empror1 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:44:
Voor als een topic starter dit leest, zet mij maar in de PC spelers lijst erbij.
De waarschuwing gemist toen je het bericht postte? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
CptChaos schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:55:
[...]
De waarschuwing gemist toen je het bericht postte? ;)
Mwah zo belangrijk is het niet, ga er geen mensen voor lastig vallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269504

Anoniem: 215005 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:50:
[...]

er is een soort anti GC op soldaten ontstaan waardoor ik zo fel reageer.. ik ben echt al vaak uitgescholden, gekicked en verbannen omdat ik toevallig een keer iemand dood met een raket.

en er zijn ook genoeg servers die al een regel hebben tegen raketten tegen poppetjes..
Zo zie je nog steeds in BF1942 dat de anti tank tegen alles ingezet wordt ,secondair wapen is dan een pistool of een mes .Anders is het met bf2 daar is je secundaire wapen een machinepistool ,dan pak je voor close combat je machinegeweer en voor verder je laserguided AT :)

Gaming is science

YouTube: The ZòóKER HD (El Alamein, Battlefield 1942 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Empror1 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:01:
Mwah zo belangrijk is het niet, ga er geen mensen voor lastig vallen :p
Nu weet je niet of het gezien word. Bij een DM weet je dat zeker. Het is niet voor niets als regel ingesteld. ;)
En daarbij voegt een dergelijk bericht niets toe aan de discussies in dit topic.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 14-12-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Asgaro schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:19:
[...]

Bij deze bent u van harte uitgenodigd tot spelen van de CoD franchise. Thuisbasis voor noobtubers en soortgelijken.
Ook daar doen ze niet aan waarschuwingsschoten....

Sorry hoor, ik vind dat zo sneu die discussie. Tuurlijk zit ik er ook wel eens op te schelden, maar het hoort er gewoon bij.

Ik speel overigens ook wel eens CoD, maar Battlefield is toch vele malen leuker om te spelen.
Overigens speel ik het op de PS3 (nickname ShadowFax75) en als je mijn statistieken bekijkt zul je zien dat ik niet veel gebruik maak van de CG (meestal alleen op helicopters of tanks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Anoniem: 160457 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:53:
Hetzelfde was vroeger in BF2 met de J10 en de carrier. Het zit in de game, en volgens de ROE mag je daar als admin/server owner niks aan veranderen, ook mag je mensen er niet voor kicken, etc
Als een server een regel heeft die stelt dat je niet de CG als primairy mag gebruiken, of vragen om dat niet te doen, en je doet dat toch, hebben volgens mijn de admins ALLE recht om je te kicken. Wie betaald er voor de server? De eigenaren toch? Sorry maar jij zou een van de eersten zijn die er bij ons uit zou vliegen in een rondje. Ga het dan maar aangeven aan whatever de ROE is, like they care..

Meestal zijn pub servers er voor het plezier van het gemeen goed, dus iedereen moet fun hebben, en ik denk niet dat iemand die enkel CG gebruikt daar veel aan zal bijdragen. Als je dat niet aanstaat dan moet je ook niet terugkomen. Simpel toch, als er 4000+ servers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15
In beginsel ben ik het wel eens dat je elk wapen mag gebruiken wat je tot je beschikking hebt maar mijn mening (helemaal van mij alleen) is dat het een beetje lame is om met een CG of 40mm als main wapen rond te lopen en volgens ongeschreven regels eigenlijk "not done" is.

Het is schitterend om iemand achter een muurtje vandaan te knallen met een CG of 40mm maar ik heb toch wel een beetje een hekel aan mensen die als assault op een sneaky plekje gaan zitten met een ammo kistje naast zich en maar... PLOINK... PLOINK granaten gaan lopen spammen.

Ik heb meer respect voor mensen die me knifen of met een shotgun te grazen nemen.
Een CG als backup voor als je clip leeg is of je op een tank wil schieten en een infantry staat plots voor je is prima maar als main wapen gebruiken is een beetje tegen de BF code in. Zelfde bijvoorbeeld is base-rapen. Iedereen weet dat dat ook eigenlijk niet hoort. Dat kun je ook verdedigen met dezelfde argumenten.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

JohnnyV76 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:01:

Een CG als backup voor als je clip leeg is of je op een tank wil schieten en een infantry staat plots voor je is prima maar als main wapen gebruiken is een beetje tegen de BF code in.
Klopt ik vind het ook een beetje "lame" om die gasten te zien die alleen maar CG met EXDM gebruiken, maar het is nogal moeilijk om te controleren of iemand ze clip leeg was, of eigenlijk op een tank richtte etc.
Vaak maken de admins misbruik van zo'n regel, en kicken ze je gewoon als je CG gebruikt.

Hetzelfde met baserapen, laatst ben was ik weer gekicked door ene kleuter van een lionpack server wegens baserapen. Terwijl het rush was, en ik nog in de oude basis was :P

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ja, maar de base schuift toch mee op met de mcoms? Dus hun spawn verschuift ook mee op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:01

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik merk de laatste tijd dat echt weinig mensen nog maar echt samen werken. Wordt ons team dik geownd door een chopper, maar niemand doet er iets aan. Plant een tracer op, maar niemand doet er iets mee (dit terwijl er veel engi's waren) Ik heb nu de M136 AT4 geunlocked, machtig wat en prachtig wapen 1 potje direct 3 choppers naar beneden gehaald :D Het filmpje van stukje terug hierover hielp best wel :D

Merk dat sinds de patch dat ik paar keer iemand helemaal lek schiet, draait zich rustig om, en schiet mij in 1 keer dood. Gebeurd echt regelmatig sinds de patch. Ook kniffen lukt echt niet, steek hem in zijn hoofd helemaal niets :S (dit terwijl er wel "stofwolk" van zijn kop kwam lol)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

10K schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:54:
gekicked door ene kleuter van een lionpack server wegens baserapen. Terwijl het rush was, en ik nog in de oude basis was
Gebeurt bij Rush inderdaad regelmatig ... je spawnt net voordat de laatste MCOM sneuvelt en terwijl je nog even verbaasd om je heen kijkt, beginnen er al enemies en vehicles te spawnen !
Hardstikke leuk, want het laatste wat ze verwachten is een tegenstander in hun rug ... kun je vaak leuk gebruik (misbruik) van maken. Tank opblazen of inpikken bijv ; zou ik geen baserape willen noemen. Wat zou ik dan moeten doen ? Samen met de tegenstander naar de volgende basis hollen ?! Ja, doei !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

JohnnyV76 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:01:
In beginsel ben ik het wel eens dat je elk wapen mag gebruiken wat je tot je beschikking hebt maar mijn mening (helemaal van mij alleen) is dat het een beetje lame is om met een CG of 40mm als main wapen rond te lopen en volgens ongeschreven regels eigenlijk "not done" is.

Het is schitterend om iemand achter een muurtje vandaan te knallen met een CG of 40mm maar ik heb toch wel een beetje een hekel aan mensen die als assault op een sneaky plekje gaan zitten met een ammo kistje naast zich en maar... PLOINK... PLOINK granaten gaan lopen spammen.

Ik heb meer respect voor mensen die me knifen of met een shotgun te grazen nemen.
Een CG als backup voor als je clip leeg is of je op een tank wil schieten en een infantry staat plots voor je is prima maar als main wapen gebruiken is een beetje tegen de BF code in. Zelfde bijvoorbeeld is base-rapen. Iedereen weet dat dat ook eigenlijk niet hoort. Dat kun je ook verdedigen met dezelfde argumenten.
Weet niet hoe lang je al speelt maar in het begin was de 40mm nog veel sterker dan nu en was elk schot in de buurt van een vijand al een kill. Nu moet je precies raken en moet je tegenstander al gewond zijn, wil je hem met 1 40mm granaat finishen. Ik gebruik voornamelijk die 40mm shotgun, hou ik altijd vast als ik in een gebouw zit, is het eerste dat ik gebruik om zoveel mogelijk health uit de vijand te schieten. En mits dichtbij genoeg is het gelijk een kill en heb ik nog een heel magazijn paraat voor volgende vijanden.

Dat "met CG rondlopen" tegen de BF code indruist is maar hoe jij het ziet. In BF2 liepen er ook her en der wat gasten rond met de SRAW die je ermee neerhaalden; ik geef het je te doen (mij lukte het bijna nooit). De explosie daarvan was niet genoeg om infantry mee te killen, het was dan ook meer bedoeld voor armor; maar als je de infantry direct raakt is het sowieso niet gunstig voor zijn virtuele hartslag. De CG is juist wel bedoeld om anti-infantry te zijn met een grote explosie, en het blijft een spelletje dus mensen zullen het op een onrealistische manier gebruiken... deal with it.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:03
Over 40MM gesproken, ik blijf het onwijs grappig vinden om mensen met een 40MM smokenade om te leggen :P Is me nu al vaak overkomen.

Ik vind het aantal ranked EU servers vies tegenvallen, zeker als je "full", "empty". Gisteren op een server gezeten waar men me zonder reden vanaf kickte, teruggegaan en weer.. Als het om mijn ping was kunnen ze toch wel het fatsoen hebben om daar iets over te zeggen.

M'n ping is wel vrij hoog in de meeste servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Goner schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:18:
[...]
Wat zou ik dan moeten doen ? Samen met de tegenstander naar de volgende basis hollen ?! Ja, doei !
Waarom wel niet? Net spawnende tegenstanders onmverblazen met een gestolen tank, leuk hoor. Wat is daar nu de uitdaging aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Spaiker schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:52:
Waarom wel niet? Net spawnende tegenstanders onmverblazen met een gestolen tank, leuk hoor. Wat is daar nu de uitdaging aan?
Oh, dus ik moet me dan maar omver laten blazen door die tank omdat ik daar toevallig net gespawned ben ?? Nee, dat is een uitdaging :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Gewoon net zolang blijven doorknallen tot je zelf omgelegd wordt, als je in zo'n situatie gekicked wordt dan weet je wat voor (achterlijk) vlees je in de kuip hebt en zou ik ander servertje opzoeken.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Als ik als defender net spawn en we verliezen net de laatste MCOM, wat moet je dan? Zal ik dan tussen de tegenstanders in teruglopen naar mijn 2 MCOM's? OF zal ik proberen zoveel mogelijk tegenstanders op te vangen die onderweg zijn naar de MCOM's?

Dus ik heb het niet over wegduiken en in hun rug schieten, maar ze opvangen tussen de beide punten waardoor ze zeker wel een kans hebben om me te pakken te nemen.

Het is oorlog, ik ga toch niet terugrennen (met de 95% kans om neergeschoten te worden) om daar om te draaien en ze op te vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
Goner schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:18:
[...]
Gebeurt bij Rush inderdaad regelmatig ... je spawnt net voordat de laatste MCOM sneuvelt en terwijl je nog even verbaasd om je heen kijkt, beginnen er al enemies en vehicles te spawnen !
Hardstikke leuk, want het laatste wat ze verwachten is een tegenstander in hun rug ... kun je vaak leuk gebruik (misbruik) van maken. Tank opblazen of inpikken bijv ; zou ik geen baserape willen noemen. Wat zou ik dan moeten doen ? Samen met de tegenstander naar de volgende basis hollen ?! Ja, doei !
Dat je niet jezelf opblaast met een grenade ok maar als je tanks gaat inpikken of opblazen dan vind ik het wel terecht als je van de server wordt gekickt. Als je er midden in zit en er wordt op je geschoten dan vecht je uiteraard terug totdat je doodgaat wat vaak niet al te lang is aangezien er overal enemies om je heen spawnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Empror1 op 15-12-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er een manier om servers op een zwarte lijst te zetten?. dus servers die ik niet fijn vind qua regels?. het stomme is dat ik servers niet uit mijn history kan halen.. dus als ik een server probeer en het niet fijn vind daar.. blijft die staan :( en ik gebruik juist mijn history om oude leuke servers terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Anoniem: 215005 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:53:
is er een manier om servers op een zwarte lijst te zetten?. dus servers die ik niet fijn vind qua regels?. het stomme is dat ik servers niet uit mijn history kan halen.. dus als ik een server probeer en het niet fijn vind daar.. blijft die staan :( en ik gebruik juist mijn history om oude leuke servers terug te vinden.
Het heet "favorieten"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:11
Empror1 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:48:
[...]

Dat je niet jezelf opblaast met een grenade ok maar als je tanks gaat inpikken of opblazen dan vind ik het wel terecht als je van de server wordt gekickt. Als je er midden in zit en er wordt op je geschoten dan vecht je uiteraard terug totdat je doodgaat wat vaak niet al te lang is aangezien er overal enemies om je heen spawnen.
Ik vind best dat als je de kans krijgt dat je dan een tank mee jat. Als aanvallende partij zul je gewoon eerst je eigen basis echt veilig moeten maken. Vaak gooi ik even 2 motion mines en is de kans dat er nog enemies in de basis zitten al enorm verkleint. Zit er toch nog iemand die eerst niet opgemerkt is dan word dat snel genoeg opgemerkt, en gaat het even via de headset van daar en daar zit nog iemand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360581

Zie Anoniem: 360581 in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Dee..."

[ Voor 81% gewijzigd door PromoX op 15-12-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 29-04 10:43
Empror1 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:48:
[...]
Gekickt worden omdat je een tank, boot of chopper jat, vind je terecht 7(8)7. Sorry, maar dan moet je maar sneller zijn. Iedereen weet inmiddels waar de tanks e.d. spawnen. Het eerste wat je zult moeten doen is deze veilig stellen, omdat er inderdaad vijanden achtergebleven kunnen zijn.

Als één van onze voertuigen word gejat, dan ga ik ook over de zeik. Maar dan neem ik het m'n team (mezelf incluis) kwalijk en niet de persoon die het voertuig heeft gejat.

Als er voertuigen gejat kunnen worden, dan speelt je team gewoon slecht. Dus geen reden voor een kick lijkt me.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spaiker schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:21:
[...]

Als een server een regel heeft die stelt dat je niet de CG als primairy mag gebruiken, of vragen om dat niet te doen, en je doet dat toch, hebben volgens mijn de admins ALLE recht om je te kicken. Wie betaald er voor de server? De eigenaren toch? Sorry maar jij zou een van de eersten zijn die er bij ons uit zou vliegen in een rondje. Ga het dan maar aangeven aan whatever de ROE is, like they care..

Meestal zijn pub servers er voor het plezier van het gemeen goed, dus iedereen moet fun hebben, en ik denk niet dat iemand die enkel CG gebruikt daar veel aan zal bijdragen. Als je dat niet aanstaat dan moet je ook niet terugkomen. Simpel toch, als er 4000+ servers zijn?
En jij bent zeker niet de eerste die er bij ons uit zou vliegen. En vergeet niet, een ban op 1 van de servers betekend voor alle 44.
Of ze er daar bij EA iets om de ROE geven weet ik niet, boeit me ook weinig, zeg alleen wat de standaard regelgeving bij EA/DICE is. Dat jij daar dan anders over denkt is jouw probleem. En officieel moeten ze daar iets aan doen, er is zelfs een report functie voor servers die kicken voor het gebruik van de CG als primairy weapon, etc.

Ik heb ook gezegd, ik speel niet op die servers die hun eigen regeltjes opstellen, daarom ben ik al sinds 2005 bij TV2, geen kleutergedrag over CG, J10, Snipers, of wat dan ook. En klagen doen de mensen ook niet, en de servers zijn zowat alle 44 bijna altijd vol.

Als je de CG niet aanstaat, of wat voor wapen waardoor jij word geownd dan ook, dan blijf je toch gewoon weg van die servers? Er zijn immers duizenden servers, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15
Murk schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:38:
[...]

Weet niet hoe lang je al speelt maar in het begin was de 40mm nog veel sterker dan nu en was elk schot in de buurt van een vijand al een kill. Nu moet je precies raken en moet je tegenstander al gewond zijn, wil je hem met 1 40mm granaat finishen. Ik gebruik voornamelijk die 40mm shotgun, hou ik altijd vast als ik in een gebouw zit, is het eerste dat ik gebruik om zoveel mogelijk health uit de vijand te schieten. En mits dichtbij genoeg is het gelijk een kill en heb ik nog een heel magazijn paraat voor volgende vijanden.
Hardcore?
Daar doen de explosies van de 40mm nog genoeg damage voor een snelle kill.
Dat "met CG rondlopen" tegen de BF code indruist is maar hoe jij het ziet. In BF2 liepen er ook her en der wat gasten rond met de SRAW die je ermee neerhaalden; ik geef het je te doen (mij lukte het bijna nooit). De explosie daarvan was niet genoeg om infantry mee te killen, het was dan ook meer bedoeld voor armor; maar als je de infantry direct raakt is het sowieso niet gunstig voor zijn virtuele hartslag. De CG is juist wel bedoeld om anti-infantry te zijn met een grote explosie, en het blijft een spelletje dus mensen zullen het op een onrealistische manier gebruiken... deal with it.
Ik had al gezegd dat het mijn mening was maar ik weet zeker dat het merendeel (gelukkig) van de spelers het ook niet zo heeft op figuren die continu de CG of 40mm lopen te spammen. Als iemand niet snapt dat het lame is om te doen dan zegt dat genoeg over de mentaliteit. Vaak komen dit soort spelers op m'n "wanted" list voor die server en is het leuk om ze op hun zoldertje of moelijk te bereiken berg top op te zoeken en een koekje van eigen deeg te geven. Soms kost het me een paar keer doodgaan maar des te groter is de euforie als je de spammert te grazen hebt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Zal er ook nooit niet komen, bespaart je allessinds al de moeite om 3 letters te typen en je uit je CG fest to houden :w . Goed van mij hé? Dat elke speler met een zwak voor de CG naar jou servers komen is hun ding, dit toont aan dat er velen zijn die het zo graag gebruiken. ik zal maar stoppen met trollen want hier kan ik nog uren over schrijven. Nog 1 ding wel, als jij 25 keer per game wordt aan stukken geblazen door 1 CG shot, laat me niet lachen door te zeggen dat jij nog plezier zult hebben -O- .Gelukkige speel je op de PS3

Zijn er nog mensen die de nieuwe maps al een beetje beu zijn gespeeld? :P
Heb op een server gespeeld die ze 2 weken lang op dezelfde 4 maps liet staan, en nu zoek ik wat meer naar de oude maps terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Neuh, vind Heavy Metal echt een goede map, de grootte en de beschikbaarheid van de voertuigen.

Enige minpunt in deze map vind ik de Anti-air plaatsen. Als er ééntje staat in je homebase om een baserape te voorkomen oké, maar die op B verpest het wel een beetje voor de fanatieke piloten.

Verder is de Blackhawk echt véél sterker dan de Mi-28 Hind (volgens mij), waar ook de VADS de betere Anti-air is, dus dat is wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spaiker schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:12:
[...]

Zal er ook nooit niet komen, bespaart je allessinds al de moeite om 3 letters te typen en je uit je CG fest to houden :w . Goed van mij hé? Dat elke speler met een zwak voor de CG naar jou servers komen is hun ding, dit toont aan dat er velen zijn die het zo graag gebruiken. ik zal maar stoppen met trollen want hier kan ik nog uren over schrijven. Nog 1 ding wel, als jij 25 keer per game wordt aan stukken geblazen door 1 CG shot, laat me niet lachen door te zeggen dat jij nog plezier zult hebben -O- .Gelukkige speel je op de PS3

Zijn er nog mensen die de nieuwe maps al een beetje beu zijn gespeeld? :P
Heb op een server gespeeld die ze 2 weken lang op dezelfde 4 maps liet staan, en nu zoek ik wat meer naar de oude maps terug.
Als ik op de PS3 speel, vind ik het wel knap dat er dan regels en admins zijn _/-\o_
En nee, die mensen die op die servers komen hebben wat beters te doen dan klagen over game-elementen, zij gebruiken dan andere tactieken en wapens om iemand met een CG om te leggen.
Het zijn niet mijn servers, ze zijn van TV2, ik maak deel uit van die community, een EA en DICE partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Om even lekker naast de nogaltijd ratelende StrikeEagle door te praten..

De Hind heeft meer splash damage dan de Blackhawk , dus daar heeft de Hind zijn sterker punt, maarja, de Blackhawk heeft dan weer 2 boordschutters natuurlijk..
Ik vind de blackhawk leuker om mee te vliegen. maar heeft iemand nog het gevoel dat de chopper handling op nieuwe maps veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387748

heeft iemand al battlefield badcompany 2 vietnam code al binnen? (pre order 3dagen eerder gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Volgens mij is dat dus over 3 dagen.
18de pre-order
21ste release date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Anoniem: 387748 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:58:
heeft iemand al battlefield badcompany 2 vietnam code al binnen? (pre order 3dagen eerder gamen)
nevermind, moet wat vaker refreshen.

[ Voor 15% gewijzigd door in2duhCore op 15-12-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hoezo, heb je een code gekregen dan ??
Ik heb alleen een bevestiging dat ik besteld heb, verder nog niks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:18:
Hoezo, heb je een code gekregen dan ??
Ik heb alleen een bevestiging dat ik besteld heb, verder nog niks ...
Same here, denk gewoon dat je zaterdag de code krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:07
Sipio schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:43:
[...]

Same here, denk gewoon dat je zaterdag de code krijgt.
Zaterdagen zijn altijd geknipte dagen om coole codes te krijgen, hihahoe! :)

Anoniem: 60113

Macros4 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:47:
[...]

Zaterdagen zijn altijd geknipte dagen om coole codes te krijgen, hihahoe! :)
Ik heb 'm gepreorderd voor de PC, gezien het feit dat in min BFBC2 map de mappen met de naam 'nam' staan neem ik aan dat deze gewoon unlockt wordt, en een beetje op tijd zaterdag!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:01

John

🚀

http://www.iphoneclub.nl/app/405609010

Battlefield Bad Company 2 voor de iPhone. :)

• Murk

Murk

Is this thing on?

JohnnyV76 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:58:
[...]

Hardcore?
Daar doen de explosies van de 40mm nog genoeg damage voor een snelle kill.
Geen idee, speel ik niet :)
Ik had al gezegd dat het mijn mening was maar ik weet zeker dat het merendeel (gelukkig) van de spelers het ook niet zo heeft op figuren die continu de CG of 40mm lopen te spammen. Als iemand niet snapt dat het lame is om te doen dan zegt dat genoeg over de mentaliteit. Vaak komen dit soort spelers op m'n "wanted" list voor die server en is het leuk om ze op hun zoldertje of moelijk te bereiken berg top op te zoeken en een koekje van eigen deeg te geven. Soms kost het me een paar keer doodgaan maar des te groter is de euforie als je de spammert te grazen hebt.
Hehe precies. Je hebt er soms van die dwazen waarbij je bijna blind op een bepaalde hoek van een huis een raket kan afvuren want ze zitten daar toch altijd wel ergens :z

• StealthyPeanut
Gisteren wilde ik mijn Recon Insingia's gaan halen, moet nog 20 mortar strikes en 15 marksman headshots. Dus ik join 5 x een willekeurige HC server. Na nog geen 5 tot 10 minuten zijn we serieus alle vlaggen kwijt en wordt er gebaseraped van hier tot Tokyo. Ik nam niet echt deel aan het spel, omdat ik puur even op me gemak ergens zat om te snipen, maar dan nog. Op een 32mans server binnen no-time alle vlaggen kwijt? Wat een lomp volk!

Daarna lekker mijn normale spel gaan spelen op SC en 1 keer alle vlaggen kwijt, maar dan nog komt er niemand naar onze basis toe. Ze gaan gewoon de laatste vlag verdedigen (zoals het ook hoort imho!). Of dit met de gamemode te maken had weet ik niet, maar toeval op alle servers lijkt me niet.

[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-12-2010 12:50 ]

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:07
Anoniem: 60113 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:26:
[...]

Ik heb 'm gepreorderd voor de PC, gezien het feit dat in min BFBC2 map de mappen met de naam 'nam' staan neem ik aan dat deze gewoon unlockt wordt, en een beetje op tijd zaterdag!
Dat wordt een mooie winter om in de avond lekker te knallen! Vermaak me ook nog erg met de nieuwe en oude maps, goeie afwisseling zo!

• M2M
  • Laatst online: 00:49
StealthyPeanut schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:47:
Gisteren wilde ik mijn Recon Insingia's gaan halen, moet nog 20 mortar strikes en 15 marksman headshots. Dus ik join 5 x een willekeurige HC server. Na nog geen 5 tot 10 minuten zijn we serieus alle vlaggen kwijt en wordt er gebaseraped van hier tot Tokyo. Ik nam niet echt deel aan het spel, omdat ik puur even op me gemak ergens zat om te snipen, maar dan nog. Op een 32mans server binnen no-time alle vlaggen kwijt? Wat een lomp volk!

Daarna lekker mijn normale spel gaan spelen op SC en 1 keer alle vlaggen kwijt, maar dan nog komt er niemand naar onze basis toe. Ze gaan gewoon de laatste vlag verdedigen (zoals het ook hoort imho!). Of dit met de gamemode te maken had weet ik niet, maar toeval op alle servers lijkt me niet.
hardcore... het zegt het zelf. Niet dat softy gedoe met wachten bij de laatste vlag ofzo. Heerlijk hard baserapen wanneer je het veld te pakken hebt. Dan had de tegenstander maar iets harder zijn best moeten doen. HC FTW!! ;)

[/sarcasme]

Op een iets serieuzere note, Erg lullig, maar gebeurt lang niet overal. Sowieso zit ik vrij weinig op 32 man HC servers, omdat het veel te chaotisch is. De mappen zijn gewoon (uitgezonderd te nieuwere) niet groot genoeg om tijd genoeg te hebben om je geweer te herladen. Je zwemt per definitie upstream met minimaal 5 tegenstanders in elke richting.

-_-

• TecTo
Sniper tips gevraagd.

Zo langzaam aan weet ik het niet meer. Momenteel level 13 en alle sniper wapens vrij gespeeld. Speel alleen HC. Van dichtbij gaat het allemaal nog wel maar lange afstand (waar een sniper voor bedoeld is) gaat voor geen meter. Bijna nooit een kill in 1 keer.

Van alles geprobeerd. Precies op het hoofd, geen kill, iets erboven, geen kill. Het gekke is pak ik een pistol m1911 dan schiet ik op grote afstand met twee schoten een kill. Raar dat een M95 of GOL op grote afstand dit niet doen.

Gekke is dat ik wel steeds op dezelfde afstand in 1 schot word afgeschoten.

Assault nu vrij tot M414.

Weet niet of het met de resolutie te maken heeft. Draai meestal 1440x900

Gebruik de volgden spec bij de sniper; 12x opt, spot en V. ward.

of heeft het te maken met de spec MGNM AM, die ik nog niet heb geunlockt?

tips zijn welkom

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

't heeft met de bullet drop te maken. In BFBC2 hebben alleen sniper rifles bullet drop, en dus o.a. pistolen niet. Daarom kun je wel mikken met de M1911.

Je moet dus gewoon iets hoger richten ;)

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:12
Die link werk volgens mij niet, hierbij een directe link naar de itunes store pagina. :)

• TecTo
Compizfox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:29:
't heeft met de bullet drop te maken. In BFBC2 hebben alleen sniper rifles bullet drop, en dus o.a. pistolen niet. Daarom kun je wel mikken met de M1911.

Dat heb ik ook al geprobeerd maar dan word er helemaal niets geraakt.

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-03 16:49
Compizfox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:29:

Onzin, de pistolen hebben ook bullet drop. Sterker nog, alle wapens hebben bullet drop (tracer darts uitgezonderd). Er zijn maar een paar kogeltypen in BC2, die door alle wapens worden gebruikt, en ze hebben allemaal drop. De hoeveelheid drop varieert een beetje, maar niet enorm. :)

Het enige verschil is dat je het met de sniper rifles heel goed kunt zien, doordat je zo ver ingezoomd zit én vaak op afstanden schiet waarop bullet drop daadwerkelijk uitmaakt. Met de andere wapens schiet je meestal op afstanden waar de kogel nauwelijks de kans heeft om significant te dalen.

• M2M
  • Laatst online: 00:49
Deze zit vol, we kunnen daarom hier verder: [multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 20

-_-

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.