[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 40.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:58

Goner

What can I do you for ?

Cartman! schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:31:
Hoe werkt dat dan met SPECact en Vietnam? Ik heb gewoon een retail game gekocht en ben benieuwd hoe EA de link gaat leggen tussen mijn game en die uitbreidingen.
Weet niet hoe het met Vietnam gaat, maar op de EAStore staat dit bij Specact :
"Je Battlefield-account beschikt nu over de SPECACT-kitupgrade. Je hoeft hiervoor niets te downloaden en geen codes in te voeren. De SPECACT-kits zijn nu beschikbaar in het scherm met uitrustingen als je je aanmeldt bij een server. *Gebruik het e-mailadres dat je ook voor je Battlefield-account gebruikt, zodat de upgrade op de juiste account wordt uitgevoerd."

En vwb die €5 ; dat is 2 biertjes ... en ik weet zeker dat ik meer en langer lol ga hebben van die Specact dan van 2 biertjes :+
Serieus ; wat is nou 5 euro ?? Of zitten jullie allemaal nog op school en krijg je maar een tientje zakgeld ?

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 01-12-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:28:
[...]

Sommige mensen zijn een beetje ongeduldig... _O-
En is het al uit, ik houd het niet langer....................................... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:54
Als je trouwens SPECACT gaat kopen via de EA store voor 4,99 maar niet koopt maar het scherm afsluit krijg je een pop-up met de melding... wacht, niet weggaan.. je krijgt 10% korting. Vervolgens kun je hem voor 4,49 kopen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:13
Zijn me toch dikke wachtrijen voor de nieuwe mappen 30+ is geen uitzondering 8)7

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:40:
[...]
Ik zie de meerwaarde niet van de SPECACT-wapens, ik ga ze dus niet kopen. Ik ga niet betalen voor alleen wat skins van een wapen en outfits.
[...]
[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic gemist? ;)
Neej, weet gewoon dat het niet aan mijn pc ofzow ligt, problemen zijn gekomen sinds de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Jep hier ook, heb BC2 sinds release en nog nooit een CTD gehad, maar sinds de patch wel. D:

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Goner schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:52:
[...]
En vwb die €5 ; dat is 2 biertjes ... en ik weet zeker dat ik meer en langer lol ga hebben van die Specact dan van 2 biertjes :+
Serieus ; wat is nou 5 euro ?? Of zitten jullie allemaal nog op school en krijg je maar een tientje zakgeld ?
Het gaat volgens mij eerder om het principe.... 5 Euro is (misschien) niet veel, maar wat je er voor krijgt is natuurlijk helemaal niet veel. Ik heb bijvoorbeeld BFBC2 gekocht voor 30 Euro, daar is die 5 Euro een 1/6 van en die Spectact-kit upgrade voegt misschien 1% toe aan het spel...
En wat als er straks nog 30 uitbreiding kits komen? dan ga JIJ ze natuurlijk allemaal kopen want 5 euro is niks.
13 Euro voor de Vietnam uitbreiding is een goede deal, maar meer dan 1/3 van die prijs voor een skins + een paar awards is natuurlijk geldklopperij van de bovenste plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Dat wordt dus GT5 weer in de garage parkeren! En de prijs voor Vietnam vind ik heel schappelijk, hoor. Zeker voor EA begrippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:12
Goner schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:52:
[...]
Puur principe. Eigenlijk wilde ik uit principe niet eens onslaught modus kopen omdat ik vind dat een dergelijke modus gewoon in het spel hoort te zitten. Helaas werd ik overtuigd, en heb ik een tientje neergelegd voor iets wat ik misschin 5 keer heb gespeeld, en werkelijk niet zo boeiend blijk te vinden. Een beetje een matige versie van de Spec-ops mode van MW2. Om dan nog eens 5 Euro neer te leggen voor een stel outfits.. neuh.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:26

d_star

Maharadja of the Year :-/

Morpheusk schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:58:
Zijn me toch dikke wachtrijen voor de nieuwe mappen 30+ is geen uitzondering 8)7
_O-

Hopen dat die wachtrijen vanavond weer weg zijn, mar ik verwacht juist dat het erger wordt!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

chrisO schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:08:
[...]

Het gaat volgens mij eerder om het principe.... 5 Euro is (misschien) niet veel, maar wat je er voor krijgt is natuurlijk helemaal niet veel. Ik heb bijvoorbeeld BFBC2 gekocht voor 30 Euro, daar is die 5 Euro een 1/6 van en die Spectact-kit upgrade voegt misschien 1% toe aan het spel...
inderdaad daar gaat het bij mij om, tuurlijk kan ik best €5 missen maar toch zou ik me genaaid voelen als ik zo'n extra kit zou kopen, het is tenslotte iets virtueels wat je koopt. Dan koop ik liever 2 biertjes :P

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ouwe wijsneus ;)
Je snapt vast wat ik bedoel.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:13
10K schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:26:
[...]

inderdaad daar gaat het bij mij om, tuurlijk kan ik best €5 missen maar toch zou ik me genaaid voelen als ik zo'n extra kit zou kopen, het is tenslotte iets virtueels wat je koopt. Dan koop ik liever 2 biertjes :P
Kan je hier de wet van koop op afstand niet toepassen? Even zeven daagjes proberen.. :+

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

chrisO schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:08:
Het gaat volgens mij eerder om het principe....
Oh, die heb ik nauwelijks, vandaar :+
En wat als er straks nog 30 uitbreiding kits komen? dan ga JIJ ze natuurlijk allemaal kopen want 5 euro is niks.
Niet als ze in 1 keer komen, want dat is 30 x 5 = 150 euro. En dat zijn heel veel biertjes ...
Maar als er genoeg tijd tussen zit zou ik er best een paar kunnen kopen. Als PC speler krijg ik maps toch al gratis, dus ik vind het geen probleem om af en toe 's iets te betalen voor iets nieuws ... ik wil Dice graag 'in business' houden met het oog op BFBC3
M2M schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:36:
binnen 5 minuten hier...
(paypal betaling, ik weet niet of andere betaalmethoden langer op zich laten wachten)
En ?

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 01-12-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Heb beide besteld... Had al tijdje niet meer gespeeld maar ben benieuwd.

Verder wel trage store enzo... en ja 5 euro voor skins is eigenlijk wel bullshit... maar ja... tis gelukkig maar 5 euro.

Haalt die de spectact update automatisch binnen als je nu het spel opstart (hij is wel aan het updaten maar zit dat er ook bij dan?)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

anway maps zijn online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik zit net wat te Googelen op Specact voor PC, maar blijkbaar zit dat er al in sinds een patch in mei ?!
Ik vond bijv. een Tweet van iemand van EA (of Dice) :
http://twitter.com/Bazajaytee/status/15797606552
http://twitter.com/Bazajaytee/statuses/13843964223

Er zijn zelfs filmpjes op Youtube van mensen die het blijkbaar in mei/juni al unlocked hebben, bijv :
YouTube: Bad Company 2(PC) - SPECACT unlocked (HD)

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 01-12-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe maps zijn er!!!!!!
Spele, spele, spele, oooooooooohhhhh, ships, m'n moeder roept zojuist voor het eten en ik heb nog huiswerk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Nieuwe mappen op de PS3!

Lukt me alleen nog niet om op te spelen. Kom steeds in een lege map terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
Ik lees op de BC2 Forums dat er blijkbaar een probleem is met PB die false positives banned. En PB weigert de bans op te heffen omdat ze in hun ogen wel degelijk legit zijn.

Iemand ervaring? Ik durf nu niet meer in te loggen uit vrees dat ik ook random gebanned zal worden...

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/90/4212448.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 19:55
hoezo en??

ik heb 5 minuten na betaling BC2 opgestart, en kon toen al rondlopen met specact spul

Het zou alleen kunnen, dat verschillende betaalmethoden, en iets langere tijd nodig hebben, voordat het spul geactiveerd is op je account.

[ Voor 23% gewijzigd door M2M op 01-12-2010 15:42 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

Stewie!

Keen must die!

M2M schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:41:
[...]

hoezo en??

ik heb 5 minuten na betaling BC2 opgestart, en kon toen al rondlopen met specact spul

Het zou alleen kunnen, dat verschillende betaalmethoden, en iets langere tijd nodig hebben, voordat het spul geactiveerd is op je account.
Er waren wat issues met Steam gebruikers; dat is naar mijn weten al hersteld.
Mbt de servers: wereldwijd wordt er gepatched, dus sommige servers zijn nog op de oude versie, dat komt vanzelf goed.

Daarnaast is matchmaking nog verbeterd. Op de consoles speel je tegen spelers van jouw niveau en daar is in getweaked. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gewoon, nieuwsgierig ... helaas kan ik hier op m'n werk wel iets bestellen in de EA Store maar ik kan geen BFBC2 spelen.
Dus vroeg ik iemand het al gedaan/gezien had ... dacht dat je met '5 minuten' bedoelde dat je over 5 minuten zou weten :o

Nog steeds vreemd dat Specact voor PC al in mei aangekondigd werd :? in de trand van 'next week' ...

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 01-12-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Op onze server draaien ze al. Wat een geweldige maps!

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:35
Weet er iemand meer over de problemen met Punkbuster?

Ik wordt constant gekickt uit servers omdat ik 'hack', en met mij velen (zie bc2 fora).
Ea lijkt er niet veel aan te doen en zeggen tegen sommigen zelfs dat ze maar een nieuw spel moeten kopen.

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik kan niet op de PS3 spelen. Letterlijk alle servers zijn leeg (blijkbaar wilt idrn de nieuwe maps proberen). Heb 5x geprobeerd om beide nieuwe maps te spelen maar ik kwam steeds in een lege oude map terecht. Toen ik bij search gewoon 'any' deed kwam ik nog steeds alleen maar in verschillende oude maps en servers terecht.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Striptease schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:33:
Ik kan niet op de PS3 spelen. Letterlijk alle servers zijn leeg (blijkbaar wilt idrn de nieuwe maps proberen). Heb 5x geprobeerd om beide nieuwe maps te spelen maar ik kwam steeds in een lege oude map terecht. Toen ik bij search gewoon 'any' deed kwam ik nog steeds alleen maar in verschillende oude maps en servers terecht.
Same here. Ik had gelukkig nog wel met walletje Heavy Metal (groooot en leuk) en Cold War (a la White Pass/Nelson Bay) kunnen spelen. Ik denk dat het met de servers vanavond nog veel erger zal zijn. Ben benieuwd wanneer het een beetje normaal zal worden qua drukte :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Cartman! schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:31:
Hoe werkt dat dan met SPECact en Vietnam? Ik heb gewoon een retail game gekocht en ben benieuwd hoe EA de link gaat leggen tussen mijn game en die uitbreidingen.
Lijkt mij dat ze jouw key gekoppeld hebben aan jouw EA Account... Vervolgens koppelen ze de SPECACT en Vietnam aan datzelfde EA Account. Daarom ook de opmerking om jouw EA account op te geven als je SPECACT of Vietnam besteld.
Goner schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:25:
Ik zit net wat te Googelen op Specact voor PC, maar blijkbaar zit dat er al in sinds een patch in mei ?!

Er zijn zelfs filmpjes op Youtube van mensen die het blijkbaar in mei/juni al unlocked hebben, bijv :
YouTube: Bad Company 2(PC) - SPECACT unlocked (HD)
Ik had hetzelfde gevonden, toen schoot mij opeens te binnen dat de serverfiles gelekt waren en dat mensen zelf de servers gingen draaien, waarbij de SPECACT dan unlocked was.

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 01-12-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Eerste indruk:

Heavy Metal is GROOT (alleen conquest op PS3)

Cold War is KLEIN. Een soort van White Pass maar dan alleen maar huisjes. Die Rush games duren waarschijnlijk hooguit 5 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
CptChaos schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:56:
[...]
Lijkt mij dat ze jouw key gekoppeld hebben aan jouw EA Account... Vervolgens koppelen ze de SPECACT en Vietnam aan datzelfde EA Account. Daarom ook de opmerking om jouw EA account op te geven als je SPECACT of Vietnam besteld.
Maar als ik m'n game start kan ik mijn EA Account gewoon wijzigen, dat zou betekenen dat als ik een nieuwe account maak met dezelfde game ik mijn upgrade kwijt ben (tenzij ik weer inlog met het originele e-mailadres), maw. het is aan mailadres gekoppeld ipv. aan account begrijp ik. Klinkt opzich heel onhandig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:01
gsus die nieuwe mappen zijn groot ehhehehe kicking ass with 52 - 7 ehehehehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Plankton schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:58:
Eerste indruk:

Heavy Metal is GROOT (alleen conquest op PS3)

Cold War is KLEIN. Een soort van White Pass maar dan alleen maar huisjes. Die Rush games duren waarschijnlijk hooguit 5 minuten
ik vond Oasis wel erg cool, op het einde mooie kleine straatjes en huisjes voor cq gevechten.
Harvast day vond ik iets te veel tanks, en daar hou ik niet zo van voor snipen is het wel weer echt perfect.
Cold war vond ik ook wel een leuke toevoeging juist omdat het zo klein is(4 mcoms maar?), alleen is de "ingang" voor de attackers is wat smal dus je raakt misschien een beetje te snel spwanlocked.
die andere map, heavy metal ofzo die ben ik nog niet tegengekomen helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
goosche schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:39:
gsus die nieuwe mappen zijn groot ehhehehe kicking ass with 52 - 7 ehehehehhe
En met je team gewonnen ook nog dan? Want da's het belangrijkste toch :P

Voor die problemen met punkbuster, ik zou gewoon eerst PB updaten na het installeren van patch R10.
Vandaag de hele dag gegamed en niet gekicked/geband. Alleen wat last gehad van lag, maar dat is nog wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik ben de nieuwe maps nog geen enkele keer tegen gekomen :?
Ze zijn vandaag toch ook voor de pc uitgekomen of niet?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
DenniZ schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:57:
Ik ben de nieuwe maps nog geen enkele keer tegen gekomen :?
Ze zijn vandaag toch ook voor de pc uitgekomen of niet?
de verschillende serverbeheerders moeten de nieuwe maps nog in de lijst zetten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heavy Metal is echt groot, komt in de buurt van de wat kleinere maps van BF2, en oogt als een mix van Zatar/Daqing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
M2M schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:36:
[...]

binnen 5 minuten hier...

(paypal betaling, ik weet niet of andere betaalmethoden langer op zich laten wachten)
Heb het zelf via iDeal gedaan en dan duurt het 24 uur eer het verwerkt is. Dit even ter info voor de mensen die het ook via iDeal aanschaffen.

Heb even heel snel een potje gedaan vandaag en ik moet zeggen dat de RDS me wel bevalt op de G3. Speelt voor mij toch net wat fijner dan de iron sight, al is de laatste best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
ElmarO schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:31:
[...]

Heb het zelf via iDeal gedaan en dan duurt het 24 uur eer het verwerkt is. Dit even ter info voor de mensen die het ook via iDeal aanschaffen.
Ik heb gister ook met iDeal betaald. Daarna gelijk BC2 opnieuw opgestart, en ik kon al gebruik maken van dewapens en outfits. Zijn best veel mensen met problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
WoRReLbier schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:44:
[...]

Ik heb gister ook met iDeal betaald. Daarna gelijk BC2 opnieuw opgestart, en ik kon al gebruik maken van dewapens en outfits. Zijn best veel mensen met problemen..
Kreeg in eerste instantie ook een error message, dus ik dacht eerst dat er iets was misgegaan. Mede naar aanleiding van een aantal mensen waar het niet goed was gegaan op het forum van BC2. Maar een medewerker van de live chat zei dat ze mijn order aan het verwerken waren en dat het morgen klaar zou zijn. Dus daar vertrouw ik dan maar op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Wat een geniale maps, zeg. Overigens: spring eens uit een heli op Heavy Metal en land op een turbine als sniper. Leeeeuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Eerste indruk: Oasis map is een geweldige map, leukste tot nu toe. Harvest Day en Heavy Metal zijn ook leuke mappen hoewel Heavy Metal net iets te groot is ofso. Cold War vond ik niet zo leuk want je word vrij makkelijk gespawnkilled en het lijkt gewoon op nelson bay en white pass en het is heel klein. 2 snow maps waren dan ook genoeg.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Cocoia schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:25:
Wat een geniale maps, zeg. Overigens: spring eens uit een heli op Heavy Metal en land op een turbine als sniper. Leeeeuk :)
Ik heb daar inderdaad al menig sniper vanaf geschoten met mijn blackhawk :9 Soms zit er zelfs een heel groepje mensen op die dingen, net alsof dat niet opvalt :+ Ook al een paar attack heli's neergehaald met de minigun op mijn Blawk. Je ziet wel dat iedereen nog een beetje aan het ontdekken is, zie nog niet echt een strategie bij de meeste spelers :P Het is vooral een beetje rondvliegen/rijden/wandelen en alles killen wat er toevallig op je pad komt :P

Verder: Oasis (alleen nog conquest gespeeld) is tof, Harvest Day is ook lachen en Heavy Metal is lekker groot. Jammer dat iedereen die maps nu wil spelen, kom de hele tijd bij Arabieren en Japanners in de servers wat niet al te best is voor het aantal kills wat ik kan maken.

Cold War heb ik alleen nog maar even gespeeld, kwam in een server van 1 tegen 3 (ik zat in mijn eentje), dus daar ben ik niet al te lang gebleven. Zag er inderdaad klein uit, maar er is wel genoeg ruimte om te flanken als ik me niet vergis. Ben blij dat we er wat maps bij hebben die wat meer vrijheid geven.

De andere Rush mappen kwam ik vanmiddag nog niet op, die moet ik in de loop van de avond maar even proberen. Maar Oasis ziet er veelbelovend uit met al die huisjes, lekker van huis tot huis vechten :) Harvest Day schijnt ook lachen te zijn als ik de BC1 veteranen mag geloven.

[ Voor 10% gewijzigd door Wizz15 op 01-12-2010 20:41 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Goner schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:25:
Ben ik de enige die vind dat betalen voor SPECACT een beetje belachelijk is?. 't Zou er al maanden moeten zijn en nu nog €5,- vragen voor een zoot skins... Ze hebben nooit expliciet gezegd dat het gratis zou zijn volgens mij, maar kreeg ook nooit de indruk dat er betaald voor moest worden. Had van mij wel een gratis update mogen zijn. Vind het geen €5,- waard. Zeker niet als je kijkt naar Vietnam, die je voor €12,- in huis haalt met een hoop extra's (nieuwe wapens, nieuwe skins, nieuwe maps etc.)

[ Voor 1% gewijzigd door ExPlanE op 02-12-2010 05:46 . Reden: Beter lezen... :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

ExPlanE schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:02:
[...]

Ben ik de enige die vind dat betalen voor SPECACT een beetje belachelijk is?
lees anders even een paar vorige pagina's door ;)

cold war on squad rush is echt vet, veel CQ combat en veel verschillende paden om je doel te bereiken. bij oasis trouwens ook, ze zitten echt wat anders in elkaar dan de standaard maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Wat een trieste bedoeling weer DICE. Ik speel de game nu 2 uur en heb al 3 freezes gehad.

Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:36

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Is het normaal dat Cold War zo wit is dat het pijn doet aan me ogen? En in combinatie met alle mist/rook effecten in die map zie ik dus helemaal niks :(

Oasis rush is wel tof als je ook een echt aanvallend team hebt. Speel je tegen of met team wookie als aanvallers, dan is de map echt heel saai. Map is zo wel vergelijkbaar met Arica Harbor: open stukken in het begin die ik persoonlijk zo snel mogelijk gehad wil hebben, CQ aan het einde.

M14 met 4X scope is trouwens _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 01-12-2010 22:11 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
De prijs van SPECACT in vergelijking met de add on Vietnam is niet evenredig imho. Vietnam lijkt mij trouwens wel een aardig extraatje (wat overigens een mod had kunnen zijn als de SDK voor de community beschikbaar was geweest).

Trouwens, moet de SPECACT worden aangeschaft om models/skins te kunnen zien? Ik meende mij te herinneren dat ik mannetjes heb zien lopen met andere models die ik gewend was.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:22
Wat zijn de nieuwe mappen ontzettend SLECHT. Het zijn stukjes uit de single player gehaald en tadaaa nieuwe maps. BAGGER!
1 map is te klein (cold of duty praktijken) spawnen dood, spawnen dood, en je hebt geen idee waarvandaan.
En de andere mappen zijn te groot. Is er geen vehicle in de buurt kan je maar beter wachten tot er iets spawned, lopen is te ver.
Wat een ontzettende troep is dit weer!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
harmageddon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:19:
Wat zijn de nieuwe mappen ontzettend SLECHT. Het zijn stukjes uit de single player gehaald en tadaaa nieuwe maps. BAGGER!
1 map is te klein (cold of duty praktijken) spawnen dood, spawnen dood, en je hebt geen idee waarvandaan.
En de andere mappen zijn te groot. Is er geen vehicle in de buurt kan je maar beter wachten tot er iets spawned, lopen is te ver.
niet mee eens. Eindelijk eens close Q fighting, zonder dat de Mcom's in huisjes staan die met twee CG's neer te halen zijn.

En die grote mappen, zorgen dat je samenwerkt is nog meer van belang dan normaal. Als je een spawnpunt ergens hebt, hoef je ook niet zo ver te lopen. Scheelt zoveel!

Het enige nadeel zijn de gigantische hoeveelheden snipers op die grote mappen. Maargoed, een paar tanks achterom maakt daar ook een eind aan.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

(jarig!)
snipers worden vanzelf minder, nu de mappen nog nieuw zijn kan je als sniper nog op save spelen. Straks kent iedereen de plekjes en komt er vanzelf meer balance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dat was weer ouderwets gezellig ;)

Alleen Oasis en Cold War kunnen spelen. Impressies:
Cold War:
Klein, maar een hoop flanking mogelijkheden en genoeg indoor actie. Leuke afwisseling van de grote maps. Persoonlijk hou ik alleen niet zo van sneeuwmaps.

Oasis:
Tsja, nog niet verder dan de eerste basis gezien :P Zowel wij als de tegenstander kwam er niet langs. Leuk met een hoop voertuigen, genoeg ruimte om de objectives heen; zag er boeiend uit.

Was wel weer even wennen na ruim een maand Bioshock en Assassins Creed :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
harmageddon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:19:
Zeker niet mee eens.

De open mappen zijn JUIST waar Battlefield mee groot is geworden! De enorme tankbattles, met daarbij enkele choppers en ground support. Terwijl een enkeling gewoon kan gaan snipen.

Die kleine map is goed voor infanterie gevechten, maar het zou goed als een COD map door kunnen idd.

En als je ergens spawned, KIJK dan of er een vehicle in de buurt is ;). Zo niet, spawn ergens anders of bij een andere squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:22
StealthyPeanut schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:44:
[...]

Zeker niet mee eens.

De open mappen zijn JUIST waar Battlefield mee groot is geworden! De enorme tankbattles, met daarbij enkele choppers en ground support. Terwijl een enkeling gewoon kan gaan snipen.

Die kleine map is goed voor infanterie gevechten, maar het zou goed als een COD map door kunnen idd.

En als je ergens spawned, KIJK dan of er een vehicle in de buurt is ;). Zo niet, spawn ergens anders of bij een andere squad.
precies dat wou ik zeggen , battefields zijn juist altijd groots geweest .. en hoop ook dat ze daarmee weer terugkomen , met grootse open maps.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker1985
  • Laatst online: 29-04 22:30
heb nu al wat epische oorlogmomenten gehad in harvest day! prachtmap waar bij de M14 pas echt goed tot zijn recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Net ook een rondje of 4 heerlijk zitten knallen op, volgens mij, Harvest Day. Wat een heerlijke map, afwisselend tank-battles met CQ-combat.

Laatste rondje als defender ging erg lekker, uiteindelijk wel verloren, maar met een 35-24score & 4500 puntjes niet slecht voor mijn doen. 4+ attackers met een M2 achter een muur vandaan geblazen, en 40mm granaatjes werken ook prima om spawnende attackers geforceerd te laten respawnen als ze op een zolderkamertje gaan zitten. Ondanks de nieuwe map werd er goed samengewerkt, en werd er fanatiek gejaagd op flankende attackers. Met 3man @ Mumble helpt daar ook bij natuurlijk ;)

De gebouwen met MCOM's erin mogen wel wat steviger gemaakt worden imho, vanaf 2km afstand de boel opblazen is niet echt een kunst :P

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

ProCeela schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:59:
[...]
precies dat wou ik zeggen , battefields zijn juist altijd groots geweest .. en hoop ook dat ze daarmee weer terugkomen , met grootse open maps.
Dik mee eens. Heb onlangs goedkoop een COD BO key gekocht en ff geprobeerd, maar 'k vond er niets aan. Ik vind BFBC2 veel realistischer, je krijgt veel meer de indruk dat je echt in een oorlogssituatie terechtgekomen bent (alleen al het geluid is machtig goed) en de weidsheid van de mappen is vet. Deze avond enkel Oasis en Harvest gespeeld en die zijn echt wel vet.
Vanaf 18 december Vietnam spelen via Steam en het wilt nou net lukken dat ik de week van de 20ste verlof heb :P

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 14:11
hoe komen jullie aan die M4 dan? Ik krijg dat ding echt niet.... :| of moet ik daarvoor die SPECACT kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 07:14
Ook even de nieuwe maps gespeeld (ps3), niks gemerkt van server lags.. (kan misschien door de tijd komen):

- Oasis : Heerlijke map, redelijk ruim van opzet, veel huisjes en voor zover ik heb kunnen zien geen tanks en helikopters.
- Cold War: Vergelijkbaar met "acta non verba" uit BC1. Een verzameling huisjes op een klein terrein. Ideeal om gewoon even lekker te knallen. Lang lopen hoef je in elk geval niet.
- Harvast Day: Blijft ook een super map, grote stukken land afgewisseld met clusters van huisjes. Tank, helikopters, UAV's, het heeft bijna alles.
- Heavy Metal: Wat een knoeperd van een map, daar kan Atacama wel 1,5x tot 2x in. Deze map heeft echt alles. Je hebt een compleet arsenaal tot je beschikking om er volledig op los te gaan. Maar ook leuk voor de recons. De schaduwen van de windmolens geven je steeds het idee dat er een vijandelijk helikopter boven je hangt...

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gisteravond ook even gepatched en op een Oasis server terecht gekomen. Echt een super coole map. Veel ruimte met her en der wat gebouwen waar zich de meeste gevechten afspelen. Bij het kiezen van een kit herinnerde ik me de posts hier over de G3 met 4x scope dus dat maar eens proberen. Binnen no-time stond ik op 7-0 tot een tank een einde maakte aan m'n feestje. Naar mijn mening verpesten tanks de gameplay wel een beetje op deze map. Als je Oasis infantry only zou maken zonder snipers dan zou je daar echt hele mooie vuurgevechten kunnen krijgen. De heuvels met akkers en hier en daar wat hooibalen en muurtjes die wat bescherming bieden zijn een perfecte setting. Helaas bleef de enemy tank lekker langs de rand van de map de boel rapen en ook al plantte ik een tracer op hem en schoot al mn RPG's op hem het deed ze niks want de gunner was engineer dus bzzzzzz en hij was weer 100%. M'n team maatjes waren ook niet echt lekker bezig want ook al was ie engineer..... hij rende vrolijk de andere kant op. Merkte wel wat meer lag dan voorheen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
JohnnyV76 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:11:
Gisteravond ook even gepatched en op een Oasis server terecht gekomen. Echt een super coole map. Veel ruimte met her en der wat gebouwen waar zich de meeste gevechten afspelen. Bij het kiezen van een kit herinnerde ik me de posts hier over de G3 met 4x scope dus dat maar eens proberen. Binnen no-time stond ik op 7-0 tot een tank een einde maakte aan m'n feestje. Naar mijn mening verpesten tanks de gameplay wel een beetje op deze map. Als je Oasis infantry only zou maken zonder snipers dan zou je daar echt hele mooie vuurgevechten kunnen krijgen. De heuvels met akkers en hier en daar wat hooibalen en muurtjes die wat bescherming bieden zijn een perfecte setting. Helaas bleef de enemy tank lekker langs de rand van de map de boel rapen en ook al plantte ik een tracer op hem en schoot al mn RPG's op hem het deed ze niks want de gunner was engineer dus bzzzzzz en hij was weer 100%. M'n team maatjes waren ook niet echt lekker bezig want ook al was ie engineer..... hij rende vrolijk de andere kant op. Merkte wel wat meer lag dan voorheen.
Je zegt het zelf al, slecht samengespeeld.

Ik speel altijd met minimaal 1 vriend en vaak met z'n vieren. Dan hebben we minimaal 1 engineer (op maps met een tank) en zodra we een tank spotten en iemand gaat dood, spawnt er weer iemand met een engineer kit. Zeker nu je de M14 en G3 met scope hebt, kan je deze perfect gebruiken als je ook op long-range wat damage wilt doen. Die tank heeft echt geen schijn van kans. Zeker niet als je regelmatig wat AT-mines neergooit. En als je dan nog regelmatig gebruik maakt van de goed opgestelde AT-Stationaries dan durven ze niet eens meer met een tank te komen!

Ik heb nu trouwens de AT4 ontdekt! De ene chopper na de andere (transport of fight) schiet ik uit de lucht! Zeker op de nieuwe maps (Oasis en Heavy Metal) is het genieten geblazen!

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-12-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 10:49
Ik heb gisteravond ook een tijdje mogen spelen op Cold War en Harvest Day. Cold War geeft mij erg gemixte gevoelens, als de attackers bij het eerste stuk niet meteen doorbreken dan gaat alle cover plat en is het einde spelletje, want dan kom je no way levend uit het spawngedeelte. Hier had misschien wel iets meer ruimte mogen zijn zodat het niet zo snel tot een lockdown kan komen.

Harvest Day kwam behoorlijk groot over, en lekker afwisselend met in het begin al die tank battles en op het einde toch wat meer rammen van huisje tot huisje.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Snowwie schreef op donderdag 02 december 2010 @ 04:53:
Ook even de nieuwe maps gespeeld (ps3), niks gemerkt van server lags.. (kan misschien door de tijd komen):

- Oasis : Heerlijke map, redelijk ruim van opzet, veel huisjes en voor zover ik heb kunnen zien geen tanks en helikopters.
Oasis is volgepropt met tanks, choppers en UAV's. :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Da's volgens mij Harvest Day toch?
Op Oasis waren er wel tanks maar geen chopper gezien. Ook voldoende quads en andere voertuigen om je snel naar de actie te kunnen begeven.

Wbt. de reactie op het samenspelen... tja ik was alleen in een willekeurige squad met mensen die ik niet kende. Ze waren van dezelfde clan dus dat betekent vaak dat ze wel een beetje slim samenspelen maar van teamwork was weinig sprake helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de drie nieuwe Rush maps tot nog toe gespeeld;

Cold War, dat is écht een slechte map. De afwerking is waardeloos, je ziet direct dat het een SP map is. Ga voor de grap maar eens aan de waterkant lopen, je kunt zo helemaal doorlopen, je ziet alleen amper wat omdat de sneeuw 'te' wit is.

Harvest Day, leuke map, maar dodelijk als je een team met veel angsthazen/campers hebt.

Oasis is wel een goede map, alleen een beetje raar dat de defenders op punt 3 één Light Tank krijgen tegen twee heavy tanks van de attackers. Dit is trouwens ook op Harvest Day punt 2 of 3 zo.

Moet erbij zeggen dat vooral de fixes aan de helikopters zéér goed bevallen. In de Apache is het echt gemakkelijk fraggen als piloot nu. De UH-60 is ook sterker gemaakt, maar dit is misschien een beetje overdreven. Het was al gemakkelijk met de minigun te fraggen, toch wel 4-5 kills/minute met een vriend van me.

Vanavond Heavy Metal maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:18:
Heb de drie nieuwe Rush maps tot nog toe gespeeld;

Cold War, dat is écht een slechte map. De afwerking is waardeloos, je ziet direct dat het een SP map is. Ga voor de grap maar eens aan de waterkant lopen, je kunt zo helemaal doorlopen, je ziet alleen amper wat omdat de sneeuw 'te' wit is.

Harvest Day, leuke map, maar dodelijk als je een team met veel angsthazen/campers hebt.

Oasis is wel een goede map, alleen een beetje raar dat de defenders op punt 3 één Light Tank krijgen tegen twee heavy tanks van de attackers. Dit is trouwens ook op Harvest Day punt 2 of 3 zo.

Moet erbij zeggen dat vooral de fixes aan de helikopters zéér goed bevallen. In de Apache is het echt gemakkelijk fraggen als piloot nu. De UH-60 is ook sterker gemaakt, maar dit is misschien een beetje overdreven. Het was al gemakkelijk met de minigun te fraggen, toch wel 4-5 kills/minute met een vriend van me.

Vanavond Heavy Metal maar eens proberen!
maar al die sterke punten zijn vrij eenvoudig te counteren met een beetje teamwork. Bij de nieuwere mappen zijn voldoende AA punten te vinden, om die dingen neer te halen. En als je niet overweg kunt met een tracerdart omdat je als "sniper" de sidearm nodig hebt, moet je ook niet klagen als je neergemaaid wordt door een black hawk ;)

En met de bestuurbare rakettenwerper kun je ook aardig wat damage doen hoor. En het is niet zo dat ze twee raketten nodig hebben om neer te gaan :). Overpowered waren de choppers in BF2.

En over de nieuwe mappen, ik heb momenteel slechts 3 gespeeld. (De 3 rush maps)

Oasis: Tanks en chopper (att) in het begin, tezamen met een grote hoeveelheid loopwerk als je geen autootje te pakken kunt krijgen. De afstanden van de eerste set MCOM's is groot.
De tweede is dichterbij, maar je moet langs een choke waar een paar huizen staan. Mogelijkheid blijft om via het water te gaan. De bergwand is af te raden ;). (tank + APC + Chopper voor beide partijen plus extra tank voor att.)
De derde is een stukje verder, de stad in. Ook hier hebben de def. en att. beide een tank en APC. Geen choppers meer, dus ben er zuinig op. Veel (Veel!) sniper plekken in de bergwand, en close Q fighting bij de mcom's. Voor de rest nog best veel vrijheid.
4e set is maar een klein stukje verderop. Geen tanks en geen APC's. Mcom's in / nabij huisjes, maar de def. spawned vlak bij. Eventueel omloop/zwem mogelijkheid via het water, maar dat is af te raden. Optie twee is links via de bergwand, maar dat wordt ook moeilijk. De Def. kan de boel vrij eenvoudig goed dichtzetten.
en de 5e set beschikt weer over een APC als ik me niet vergis. Voor beide kanten. De vechtruimte wordt weer iets opener, maar niet veel.

Harvest day:
Open ruimte alom. De eerste set MCOM's is óf rennen voor je leven over een kilometer of twee open veld, óf een tank / buggy pakken en iets minder vaak doodgaan. Verstandig als attacker is de bosrand te pakken aan de rechterzijde. Zorg ervoor dat je een tank meeneemt, dat scheelt vuur vanuit de bosjes daar. Tanks van de tegenstander kamperen ook regelmatig bovenop die bult. twee tanks voor beide. Hier en daar een baal hooi en wat huisjes bij de MCOM's. De mcoms staan overigens niet "in" de huisjes, wat het voor het aanvallende team wat moeilijker maakt om ze te zetten. Vanaf een afstandje kapot schieten is overigens ook niet te doen.
setje twee, hetzelfde eigenlijk. neem hier als je te voet bent, de bergkant links voorbij de radartoren. Vervolgens moet je nog steeds een open veld over, maar niet zo groot als normaal.
Att. heeft 2 tanks, def. heeft er 1. Als je als def. van de mcomplek weggeblazen wordt, is het wel heel moeilijk om daar terug te komen.
Setje 3 is in het dorp. Behoorlijk wat sluiproutes naar binnen. Maar gelukkig is de brug op te blazen. Als je niet alles dicht kunt zetten, gebruik mijnen en zorg dat je dicht (voor) de mcom's blijft hangen. Als attacker krijgt je 1 bradley, als defender niets. Sluiproutes links zijn goed te doen, veel cover. Sluiproutes rechts minder. Je komt wel bovenop A terecht als het lukt, inclusief drie huisjes waar je je in kunt verbergen, met direct zicht op A, maar je moet wel een open veldje over. Als je slim bent, ren je door het beekje :)
het laatste setje is het moeilijkste. Echt verschrikkelijk moeilijk. Je moet de bult op rennen over een relatief open terrein. Geen bradley support en nauwelijks cover. En je vecht tegen een bergwand op. De moeilijkste set mcom's. Gelukkig staat B in een sloopbaar huisje, maar voor A heb je echt smoke nodig. A staat aan de zijkant van het plein, en als 1 van de def. zich in 1 van de 4 huisjes verschranst heeft, kun je het ding echt nooit zetten. Eigenlijk kan ik geen fatsoenlijke tactiek verzinnen voor deze set MCOM's. Het is voor de def. zo gemakkelijk om de boel in de gaten te houden (snipers op de bergen tussen de struikjes) en voldoende vuur naar beneden te leggen. In 3 rondjes def. hebben we het daar tegengehouden, in 3 rondjes att. hebben we het daar af moeten leggen. En als je als att. eenmaal binnen bent, wordt je er zo uitgerookt. Door snipers in de bergen, door normale kereltjes en je zit bovendien bovenop hun spawn. Niet het meest gemakkelijke setje :)
Cold war:
Eigenlijk heb je hier niet echt een stukje tactiek van. Dit is gewoon rennen en schieten en hoppen. Van huisje naar huis, cover naar cover. Echte omloopacties zitten er niet in en ik heb ook geen trappen gezien naar de zolder. Op daken verschransen kan wel, maar je hebt schuurtjes nodig.
Als att. bij de eerste set MCOM's val je met je parachute. Stuur helemaal naar links, en je kunt bivakkeren op de berg. Niet aan te raden, want je bent nutteloos voor je team. Maar de mogelijkheid is er. Als def. heb je bij de eerste set de beschikking over een truck. Die bestuurbaar is. Waarom? Geen flauw idee, maar het is wel grappig om daar in rond te karren.
Dichtzetten als def gaat vrij gemakkelijk. links tegen de bergwand aan, kun je op de bergwand klimmen. Een redelijk eindje. Blijf daar zitten en alles wat over links komt, is prooi voor jouw kogels. Rechts heb je in de hoek een L vormig huis staan. Verschrans daar in en ook rechts zit dicht. Eventueel kun je gebruik maken van de bergwand rechts om je daar te verstoppen.
Als attacker zit je dus met een klein stukje maaiveld waar je open en bloot doorheen moet rennen. Zorg ervoor dat 1 squad member de eerste rij huisjes haalt, blijf zitten en wacht op de rest. Zorg ervoor dat je altijd 1 min of meer vast spawnpunt hebt.
Als je de eerste set gehad hebt, komen er nog drie. Allemaal dicht bij elkaar, veel huisjes waarbij je vaak van huisje naar huisje kunt springen als je de muren op strategische punten eruit blaast. Eigenlijk vrij weinig over te zeggen, behalve dat het voor de verdedigers nu stukken moeilijker wordt om de aanvallers tegen te houden.

Ik kom overigens nog terug op heavy metal, zodra ik de kans gezien heb om die te spelen.
Ps. met rechts bedoel ik de kant vanwaaruit ik spreek. Als ik het heb over att. en ik zeg rechts, dan is het ook rechts vanuit de aanvallers. Idem met def.

ps2. heeft iemand toevallig al een overzichtsafbeelding gezien van de nieuwe mappen? Zou wel handig zijn voor de TS

[ Voor 63% gewijzigd door M2M op 02-12-2010 13:12 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Anti-Air in Bad Company 2 echt gruwelijk slecht ontworpen. De damage is het probleem niet, maar als je een roll inzet, of achteruit duikt naar onder, is de impact van die kogels zo heftig dat je de heli niet meer kunt redden. Ze hadden beter de extreme knockback kunnen weglaten en desnoods een SAM-turret neerzetten met een lock-on zoals in BF2.

Dat is toch wel een grote irritatie in de heli, aangezien de gemiddelde gunner in een public óf op de tanks zit te schieten (ja echt) óf de Assault/Medics van de tegenstander af schiet om zo meer kills te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 21:04
is het mogelijk om de specact en vietnam op een andere ea account the activeren.

ik dacht, ik krijg een code die je in kan voeren maar heb nog niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

M2M schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:11:
ps2. heeft iemand toevallig al een overzichtsafbeelding gezien van de nieuwe mappen?
Zag er een paar in een Map 7 pack thread : http://forums.electronicarts.co.uk/18790241-post118.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Die AT4 is absoluut beter geworden! Ik werd gisteren twee maal door een gast achter een MG voor mijn appel geschoten op Harvest Day. (MG staat tussen de bomen aan de rechterkant als je aanvalt) Dus toen maar de AT4 geprobeerd. Vanuit spawn raket afgeschoten richting MG... kaboom... gunner weggeblazen inclusief twee andere poppetjes, die blijkbaar in de buurt stonden :D

Mappen zijn overigens echt een aanwinst. Oasis is cool, zeker omdat je ook nog een heel gebied hebt aan de rechterkant van de rivier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Ook White Pass is aangepast. Eerst was het zo dat wanneer je de eerste set Mcoms had, dat je dan gewonnen had, omdat je de huizen in kon laten storten. Nu staat één van de Mcoms naast een huis bij de 2e set Mcoms. Goede verbetering m.i.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wapenvelder schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:07:
is het mogelijk om de specact en vietnam op een andere ea account the activeren.
ik dacht, ik krijg een code die je in kan voeren maar heb nog niks gezien.
Nee, geen code.
Ik heb gisterenmiddag SPECACT gekocht in de EAStore en 's avonds stonden de wapens er bij. Blijkbaar zijn je EA en BFBC2 accounts gelinked door e-mail of zo ??

EDIT: ik zie in m'n EA account onder https://profile.ea.com/myprofile.do m'n Battlefield gebruikersnaam, dat zal de link wel zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 02-12-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het kopen in de store werkt, maar moet je daar niet voor inloggen met je EA account of je gamernaam opgeven dan?

Ik heb verschillende ingame soldiers, werkt de boel dan voor alle soldiers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:49
Jackal131 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:34:
Ook White Pass is aangepast. Eerst was het zo dat wanneer je de eerste set Mcoms had, dat je dan gewonnen had, omdat je de huizen in kon laten storten. Nu staat één van de Mcoms naast een huis bij de 2e set Mcoms. Goede verbetering m.i.
Is al weer ruim een week zo hoor jackal ;)

Maar vermaak me uitstekend met die nieuwe maps!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
walletje-w schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:03:
[...]

Is al weer ruim een week zo hoor jackal ;)

Maar vermaak me uitstekend met die nieuwe maps!!! :D
Kan je nagaan...heb al een poosje geen BC2 meer gespeeld 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 10:49
Ze mogen op sommige maps nog wel wat meer mcoms uit gebouwen halen van mij, het is soms echt kinderlijk simpel om met 4 schoten van een tank of een paar schoten met een 40mm granaat een gebouw plat te leggen en weer +250 destroy mcom station voor je neus te krijgen :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Jackal131 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:32:
[...]

Kan je nagaan...heb al een poosje geen BC2 meer gespeeld 8)
Zelfde hier, slechte zaak he :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
aramdin schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:31:
[...]
Zelfde hier, slechte zaak he :)
Tja, als de uitgevers beslissen dat ze goede- /toptitels op bijna het zelfde tijdstip op de markt moeten brengen, dan kan dat gebeuren. Je kunt immers niet 2 games tegelijkertijd spelen...

Gisteren weer even gespeeld. Moest er wel weer even in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 19:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik wil graag die nieuwe map spelen, maar heb nu sinds ik een nieuwe videokaart heb problemen met BFBC2 :(
Na elke +/- 5 minuten klapt ie eruit met een 0xc0000005. (Zie BFBC2 problementopic voor meer info)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:36
Waar kan je die mappacks downloaden(ps3) zitten die al in de update? Of gewoon naar Ps3 store? Elke keer als ik online ga kom ik in half uitgestorven oude maps met 6 man :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Amdwarrior schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:50:
Waar kan je die mappacks downloaden(ps3) zitten die al in de update? Of gewoon naar Ps3 store? Elke keer als ik online ga kom ik in half uitgestorven oude maps met 6 man :')
Als je een VIP-key gekoppeld hebt aan jouw account, zou je ze met de update moeten hebben gehad.
Die sneeuwkaart in de update is erg geweldig. Je kan er goed scoren als medic met een MG3, zeker als defender, dan is het geen spray'n'pray meer... :)
Goner schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:00:
Ik heb gisterenmiddag SPECACT gekocht in de EAStore en 's avonds stonden de wapens er bij. Blijkbaar zijn je EA en BFBC2 accounts gelinked door e-mail of zo ??
Ik weet het wel zeker, je moet bij BC2 toch ook inloggen met jouw e-mailadres? Althans, op de PC wel, hoe dat voor de X360 en PS3 is weet ik niet.

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Ja ik heb een update gedownload van 1.7 gig daar zitten Vietnam en mappacks bij in toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
Wat vinden jullie van de graphics van de nieuwe maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Macros4 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:00:
echt wel een verademing. Gatverdamme wat is die Oasis map mooi in elkaar gezet. Overigens zijn de andere mappen ook mooi. Alleen de sneeuwmap is nogal... wit.

Iemand al de nieuwe geluidjes opgevallen? Als je als enige nog in de squad in leven bent, schreeuwt-ie tegen je dat je voorzichtig moet zijn. En op de nieuwe sneeuwmap lopen ze te bibberen als je te lang niets doet.

[ Voor 24% gewijzigd door M2M op 02-12-2010 18:05 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Macros4 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:00:
Ik vind het afwerkingsniveau van de nieuwe maps beduidend minder dan die van de basis maps. Het lijkt wel een beetje op de maps die de community zelf in elkaar knutselde bij de eerste Call of Duty. Als je daar doorheen kijkt zijn het toch wel hele coole maps. Vooral Oasis is een leuke map waar de spelers dicht bij elkaar worden gebracht en je dus niet lang aan het zoeken bent naar tegenstanders. Ook is hier de balans wel goed qua cover tegen tanks en snipers.

Die hele grote map met die zandwegen en windmolens (Heavy Metal) is erg vermakelijk voor de engineers en snipers onder ons, maar voor assault en medic heb je daar weinig in te brengen naar mijn idee. Die Harvest Day map geeft wel het goede oude Battlefield gevoel (in mijn geval BF1942). Grote vlaktes afgewisseld met dorpjes, rivieren, bruggen en bossen maakt het erg divers. Een leuke map om lekker te snipen, maar ook voldoende close combat gevechten rond de vier bases.

Cold War heb ik nog niet gespeeld..

Ik heb via de EA store ook de SPECACT kit gekocht, vind het wel een leuke toevoeging aan de game. De bijbehorende achievements zijn relatief makkelijk, maar de wapens bevallen goed. De M95 SA heeft een kortere loop en daardoor word je minder snel gezien als je in een huisje zit en door het raam kijkt. Verder lijkt de M16A2 SA een stuk krachtiger. De UMP45 SA en de MG3 SA heb ik nog nauwelijks gebruikt.

Vanmiddag heb ik nog een leuke ronde gedaan op Heavy Metal met de engineer SA kit. Een AT4 bazooka met extra explosive ammo en explosive damage en daarmee heb ik vier tanks gesloopt. Die extra damage optie voor explosives werkt echt goed, tanks zijn dan met twee raketten stuk ipv drie. Ook heb je dan meer collateral damage. :>

[ Voor 9% gewijzigd door frankknopers op 02-12-2010 18:33 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Ik lees er dus meer over dat mensen de nieuwe maps grafisch minder vinden, ik kan zelf alleen niet beamen waarom..

Ik vond ze er juist wel mooi uitzien, veel detail enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Jammer als je switch naar een oude map dat game ineens half uitgestorven is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

WTf, ik heb de PS3 versie, ben vip, maar zie de nieuwe maps niet.. Geen enkele ook niet van vorige map packs. Ben wel ingelogd en heb m'n rank27 ofzo.

Wat te doen? Heb de pack al in de store aangeklikt, staat dat ie al beschikbaar is voor mij, niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
@ Amdwarrior & DJH. Het is gewoon verrekte druk op de PS3 servers. Iedereen wil die nieuwe maps spelen, maar blijkbaar zijn vrijwel alle servers waar die maps op draaien helemaal vol. Ligt dus niet aan jullie, moet een beetje geduld en geluk hebben. Het is een beetje afwachten wanneer het qua drukte normaal wordt :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

[b][message=35139186,noline]
inderdaad, de maps zijn juist heel goed afgewerkt en er is echt over nagedacht, ze hebben allemaal hun eigen muziekjes, wat nieuwe bomen, vogelgeluidjes, kastjes, huizen etc. Ik vermaak me er prima mee, vooraal cold war in squad rush is echt vet _/-\o_

ik miste soms wat CQ maps in de eerde maps en deze nieuwe maps voldoen daar juist prima in.

[ Voor 11% gewijzigd door 10K op 02-12-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

M2M schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:04:
Iemand al de nieuwe geluidjes opgevallen?
Yep, er zitten wat nieuwe mededelingen in ... inderdaad, dat je de laatste bent. En ergens dat m'n back gecovered wordt ... ?
Die Heavy Metal is echt heftig ! Je blijft lopen daar als je geen vervoer kunt krijgen. Moet echt prachtig zijn om daar als team samen te werken ...
Die sneeuwmap doet me niks, er ligt al genoeg van die rommel op straat hier.

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 02-12-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:34:
[...]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35139661,noline]
Die Heavy Metal is echt heftig ! Je blijft lopen daar als je geen vervoer kunt krijgen.
Mooi, kan ik vast gaan trainen voor de vierdaagse.
Heb jij geen sneeuwschuiver... _O-

De nieuwe maps zijn wel groot en gaaf, maar jammer dat de huizen altijd hetzelfde zijn.
Ik zou weleens een map willen zoals Pavlov in COD1, flats e.d. tjeminee wat heb ik daar een gein gehad.
Ik heb zojuist ook de specacts gekocht, gaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffff!!
4 nieuwe wapens en nog wat ships, alleen ben ik nog geen spiegel tegen gekomen om te kijken of de nieuwe outfit mij wel goed staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 07:14
M2M schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:04:
Iemand al de nieuwe geluidjes opgevallen? Als je als enige nog in de squad in leven bent, schreeuwt-ie tegen je dat je voorzichtig moet zijn. En op de nieuwe sneeuwmap lopen ze te bibberen als je te lang niets doet.
Wat me ook opgevallen was dat je in Cold War niet meer op alle zolders kunt komen. Ze hebben wat trappetjes weggehaald. ;)

Zeker om te voorkomen dat het een spelletje verstoppertje word :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Macros4 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:14:
Ik lees er dus meer over dat mensen de nieuwe maps grafisch minder vinden, ik kan zelf alleen niet beamen waarom..

Misschien omdat het grafisch gezien hetzelfde is? Tenminste, ik vind de benaming grafisch niet juist voor de term die jij eigenlijk bedoeld. Ik vind 'ontwerp' of 'design' (eigenlijk hetzelfde, maar goed) beter passen. Wat dat betreft vind ik de nieuwe maps maar matig. Het zijn vooral sniper walhalla's geworden, enige waarbij dat erg lastig is, is die nieuwe sneeuwmap. Maar daar vind ik de sneeuw weer te fel, waardoor je de helft gewoon mist. Zelfs met de UAV heb je daar enorm last van.

Nog meer PC-spelers die Vietnam al gepreordered hebben? :) Ik heb vanavond toch maar gepreordered... :)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 02-12-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Net hele avond Heavy Metal gespeeld en als je maar 1 punt in bezit hebt en de rest van je team is niet slim ( lees; probeert ook eens de andere vlag te pakken i.p.v. alleen maar B ) of ze werken niet samen (elke keer met 1 tank per keer eropuit), dan is het echt een verloren zaak.

In het begin altijd geweldig actie, 2 man met de jeep snel naar B, ik en me maat erachteraan als air support en zo B in handen houden totdat de rest arriveert _O_. Wat een map!

Volgende keer maar wat meer Oasis en Harvest Day spelen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Huh wat?? Nieuwe BC2 maps ?? Ook op Pc of alleen voor de consoles ?? Ben echt uit de BC2 wereld sinds ik een ps3 heb aangeschaft en me bezig houd met MOH en GT5 hoe heeft het zover kunnen komen |:( .

[ Voor 40% gewijzigd door JT888 op 02-12-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 19:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

Natuurlijk ook voor de PC. En Vietnam is nog niet uit.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Zag het ja 18 december komt vietnam pas uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
JT888 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:55:
Huh wat?? Nieuwe BC2 maps ?? Ook op Pc of alleen voor de consoles ?? Ben echt uit de BC2 wereld sinds ik een ps3 heb aangeschaft en me bezig houd met MOH en GT5 hoe heeft het zover kunnen komen |:( .
Eergisteren gereleased voor de PC... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
CptChaos schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:35:
[...]Nog meer PC-spelers die Vietnam al gepreordered hebben? :) Ik heb vanavond toch maar gepreordered... :)
Ik ga hem ook morgen pre-orderen.. Dat wordt ook zo vet... Toch zeker wel de vetste shooter die ik ooit gespeeld heb... Wat een sfeer in die nieuwe maps, vooral Oasis en Harvest day zijn ongelooflijk vet...
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.