[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 40.001 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 08:48
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:46:
[...]

Je hebt die patch toch niet nodig om te kunnen spelen? Althans, ik heb (ps3) ook voor de patch mij goed vermaakt met dit spel hoor... :+
Ik wil de m14 met acog scope, dat wordt een heerlijk sniper killer. En natuurlijk die nieuwe maps mogen ook wel uitkomen.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welk wapen in BC2 kun je eigenlijk de meeste score/kills halen? De CG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01
Lijkt me dat het aan de map, je skills en je speelstijl ligt :) De CG lijkt heel sterk maar je fire rate is natuurlijk nogal laag, en iedereen ziet die raket vertrekken dus je bent een goed doelwit waardoor je ook veel doodgaat lijkt me. Ik geef zelf toch de voorkeur aan kogel om iemand af te maken ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airdack schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:21:
Lijkt me dat het aan de map, je skills en je speelstijl ligt :) De CG lijkt heel sterk maar je fire rate is natuurlijk nogal laag, en iedereen ziet die raket vertrekken dus je bent een goed doelwit waardoor je ook veel doodgaat lijkt me. Ik geef zelf toch de voorkeur aan kogel om iemand af te maken ;)
Ja klopt, maar het lijkt meestal harder te gaan met de CG. Sniper shotgun gaat ook goed, alleen jammer dat de neostead nog steeds bugged is met een te grote crosshair als je zoomed.

De SPAS is een perfecte sniper, jammer dat er (nog) geen scope opzit, hopelijk komt die ooit nog ;)
De echte SPAS heeft die schijnbaar wel:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/Franchi_SPAS-12_Shotgun.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:06:
Met welk wapen in BC2 kun je eigenlijk de meeste score/kills halen? De CG?
Ik doe dat met de VSS, terwijl veel mensen dat ding niet uit kunnen staan, dus ik zou zeggen: zoek het lekker zelf uit :P

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 13:40

Eagle Creek

Breathing security

We are working hard on getting these fixes out for Xbox 360 as well, so in the coming days, look for updates on that platform as well.

Since the PC platform has already received some of these fixes there will be a separate list for that.
Chopper festijn!
Here is a complete list of all the fixes in this update:
- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.
- Reduced the reload time for Vehicle Countermeasures.
- Fixed a bug where Vehicle Countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.
Bummer ;-)
- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.
- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.
- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.
- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.
En nog belangrijke:
- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.
- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.
- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.
- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.
- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

[ Voor 4% gewijzigd door Eagle Creek op 27-11-2010 00:20 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Deze patch hebben we weken geleden ook al op de PC voorbij zien komen, dus ik moet zeggen dat ik wel een beetje verbaasd ben dat hier nu weer 2 a 3 keer de hele patchnotes gepost worden... voegt op deze manier niet echt heel veel toe?

Maar ik voeg ook niet zoveel toe, als die nieuwe mappack nou eens klaar was ... ahhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Airdack schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 08:40:
Deze patch hebben we weken geleden ook al op de PC voorbij zien komen, dus ik moet zeggen dat ik wel een beetje verbaasd ben dat hier nu weer 2 a 3 keer de hele patchnotes gepost worden... voegt op deze manier niet echt heel veel toe?

Maar ik voeg ook niet zoveel toe, als die nieuwe mappack nou eens klaar was ... ahhhhh
Het is misschien een eye opener voor PC spelers die hier een paar weken geleden allemaal zaten te miepen dat de ondersteuning voor de consoles veel sneller en beter was. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 17:06
Ik wil ook een scope op m'n M14 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
Airdack schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 08:40:

Ik kan anders nog steeds geen ACOG op me G3 of shotguns zetten? En ik heb over de afgelopen weken wel een aantal keer de patcher laten draaien. (ik speel op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden berichten niet meer gelezen tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Mejust schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:45:
[...]

Ik kan anders nog steeds geen ACOG op me G3 of shotguns zetten? En ik heb over de afgelopen weken wel een aantal keer de patcher laten draaien. (ik speel op PC)
Die patch van scopes op G3/M14 is alleen voor op de consoles (tot nu toe dan), en op de shotguns zijn er sowieso nog geen scopes in geen enkele variant van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Van de shotguns hebben ze recentelijk de crosshair aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Airdack schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:33:
en op de shotguns zijn er sowieso nog geen scopes in geen enkele variant van het spel
Lijkt me ook niet echt logisch, dacht dat shotguns voor close range waren ... een iron sight zou wel heel fijn zijn, die crosshairs zijn waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Goner schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:07:
[...]
Lijkt me ook niet echt logisch, dacht dat shotguns voor close range waren ... een iron sight zou wel heel fijn zijn, die crosshairs zijn waardeloos.
Waardeloos? Man, ik speel echt graag met slugs, die crosshair zou ik ook op de AR's willen hebben... geen belemmering in het zicht en uiterst nauwkeurig

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scope's op shotguns is echt een no go.. ik vind het nu al super irritant met al die one shot one kill pipo's van dichtbij.. dus laat staan als er een scope op kan.

snap ook niet waarom iedereen zo loopt te zeiken over de GC.. en niet over een shotgun met slugs.. net zo irritant en ook in 1 keer dood..

dus shotgun met scope is echt imba :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik ook, die shotguns zijn best leuk, maar die crosshair vind ik gewoon waardeloos. Vind richten over iron-sight veel "echter" ; smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 14:58
Het schijnt dat de defenders ook maar een gelimiteerde spawnmogelijkheid hebben?
Iets van een 1500 meen ik.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

heb je daar een bron van?
Ingame staat er altijd een oneindig tekentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me bizar maar dan nog: 1.500 vs 75 : good luck :-) Of indien gerekend op een heel spelletje rush 1.500 vs max 600: ook leuke odds :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
d_star schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:05:
De patch voor BFBC2 die nu gereleased is voor de PS3 is 1.7 Gb groot. En die patch bevat meteen de voorbereiding die nodig is om de Vietnam-expansion en de nieuwe maps te spelen.
Ik had laatst een interessante discussie met een maat hier over die patch. Hij stelde dat hij het niet vond kloppen dat hij, indien hij niet zou overgaan tot kopen van Vietnam, er minstens 1GB aan 'waardeloze' en 'ongevraagde' data op z'n PS3 zou staan. En dat die 1GB voor hem best veel is, aangezien z'n PS3 HD maar 40GB groot is.

Je ziet het inderdaad steeds vaker dat producenten standaard updates steeds vaker laten vergezellen van koopupdates. Als ze dat allemaal gaan doen raakt je HD snel vol.

* Snowwie heeft er dan niet zoveel moeite mee aangezien die een tijdje geleden een 250GB HD in de PS3 heeft gezet :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Snowwie schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:38:
[...]

Ik had laatst een interessante discussie met een maat hier over die patch. Hij stelde dat hij het niet vond kloppen dat hij, indien hij niet zou overgaan tot kopen van Vietnam, er minstens 1GB aan 'waardeloze' en 'ongevraagde' data op z'n PS3 zou staan. En dat die 1GB voor hem best veel is, aangezien z'n PS3 HD maar 40GB groot is.

* AllSeeyinEye heeft er dan niet zoveel moeite mee aangezien die een tijdje geleden een 250GB HD in de PS3 heeft gezet :)
Waardeloos is die data in zijn geval deels wel, mocht hij niet tot aanschaf van Vietnam overgaan. Deels, want ook de extra maps die voor Vietnam nog komen zitten in die patch.

Ongevraagd is die data echter niet op zijn systeem gekomen. Immers, voordat het downloaden aanvangt, wordt je gevraagd of je dat doorgang wil laten vinden of niet.

(Dat bij weigering het spel niet meer speelbaar is is geen argument, de voorwaarden die je bevestigd hebt bij het eerste maal disc erin stoppen noemen dat dit mogelijk kan zijn, en daarvoor heb je getekend)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:30
Wanneer releasen ze die nieuwe maps nou??? Wheeeaaaaarrgghhh! :S

En inderdaad idioot dat mensen die Vietnam zooi erbij krijgen in zo'n patch.. Echt weer zo'n lakse en kortzichtige oplossing van een bedrijf wat zo snel en makkelijk mogelijk winst wil maken te koste van gebruikers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Macros4 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:07:
Wanneer releasen ze die nieuwe maps nou??? Wheeeaaaaarrgghhh! :S

En inderdaad idioot dat mensen die Vietnam zooi erbij krijgen in zo'n patch.. Echt weer zo'n lakse en kortzichtige oplossing van een bedrijf wat zo snel en makkelijk mogelijk winst wil maken te koste van gebruikers...
Vietnam zooi? Je hoeft die redeem key niet te kopen toch?Dus verdienen ze ook niks ;) Je bent misschien iets meer ruimte kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Het scheelt ze werk door het niet allemaal netjes op te splitsen maar gewoon 1 patch te pushen. Programmeurs die werken die worden betaald voor wat ze doen, dus in dat geval 'besparen' ze geld door geen mankracht te gebruiken om dit anders op te lossen maar door die mankracht gewoon op een ander project te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn patch voor de PC loopt nu binnen. Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:10:
Mijn patch voor de PC loopt nu binnen. Ik ben benieuwd..
bij mij ook, dat is de nieuwe mappack toch? niet een patch.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Weet iemand al hoe dat in z'n werk gaat met de Vietnam add-on ??
Ik heb 'm besteld, maar hoe activeer je 'm alstie binnen is (ervan uitgaand dat het inderdaad onderdeel is van wat mensen nu downloaden) ?? Dit is m'n eerste game in de BF series dus geen ervaring met dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Goner schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:34:
Weet iemand al hoe dat in z'n werk gaat met de Vietnam add-on ??
Ik heb 'm besteld, maar hoe activeer je 'm alstie binnen is (ervan uitgaand dat het inderdaad onderdeel is van wat mensen nu downloaden) ?? Dit is m'n eerste game in de BF series dus geen ervaring met dit soort zaken.
Je zal waarschijnlijk de addon kopen, seriecode krijgen waarmee je hem dan weer op een site activeert. Bij de PS3 en Xbox koop je hem in de market en dan is hij meteen geactiveerd.

Stelt heel weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

zie net op de EA forums :

11/30/2010 09:42:38 Subject: New UPDATE Available for 360 & PC

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/4196507.page

Oh, is oud. :o Zelfde als de blog van een paar dagen terug ...

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 30-11-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
10K schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:42:
[...]

bij mij ook, dat is de nieuwe mappack toch? niet een patch.
Er zitten ook 4 changes in geloof ik, waarvan de meest interessante is dat er scopes op de M14 en G3 gezet kunnen worden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

inderdaad dit is nieuwe voor pc blijkbaar:

- Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3.
- Fixed an issue where the Bullet Tracers wouldn't display
- Fixed an issue where Play Now wouldn't work
- Added Ticket Count for Conquest end of round.
- Added the server info to the objectives screen.

en map pack 7 en vietnam zijn al geïnstalleerd :)

[ Voor 11% gewijzigd door 10K op 30-11-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
hij vraagt hier wel om een patch, bij de autoupdater. Gisteren nog niet :)

Pc overigens, en een flinke ook. Ik dacht dat we die ellende een paar weken geleden al gehad hadden?

[ Voor 41% gewijzigd door M2M op 30-11-2010 11:24 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10K schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:22:

Ik had al wat flinke framedrops na het patchen, maar wellicht zat mijn geheugen te vol.
Verder zijn de mappacks nog niet op de servers beschikbaar, althans ik zie de maps nog niet in mijn maps lijstje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Enkel een Vietnam menu dat Fortunate Son van Creedence Clearwater Revival speelt :+

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Maaarrrrr, zijn de mappen nu unlocked of hebben we alleen die paar verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:46:
Maaarrrrr, zijn de mappen nu unlocked of hebben we alleen die paar verbeteringen?
Mappen zijn nog niet unlocked, ik verwacht volgende week dinsdag tijdens de gebruikelijke server onderhouds uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik heb het probleem dat de update steeds kapt met downloaden melding:
There might be an internet connection problem or server is down.

zwaar vervelend.

hier alle fixes van deze patch, voor als die er al niet stond

http://blogs.battlefield....e/2010/10/28/patch.aspx##

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Vietnam gaat waarschijnlijk €15 kosten, lijkt me een goede prijs voor zo'n uitbreiding. :)
edit: €13!

[ Voor 6% gewijzigd door 10K op 30-11-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dezejongeman schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:55:
ik heb het probleem dat de update steeds kapt met downloaden melding:
There might be an internet connection problem or server is down.

zwaar vervelend.

hier alle fixes van deze patch, voor als die er al niet stond

http://blogs.battlefield....e/2010/10/28/patch.aspx##
Deze fixes waren een maand geleden al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
10K schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:26:
Vietnam gaat waarschijnlijk €15 kosten, lijkt me een goede prijs voor zo'n uitbreiding. :)
edit: €13!
Voor die prijs haal ik hem wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Deze "patch" is verdomme 2.4GB. Dit is toch geen patch meer? Dit is inderdaad BC2: Vietnam en alle nieuwe mappen die ze er in stoppen.

Ik ben wel blij dat de tracer rounds er weer terug inkomen, dat was wel een groot gemis.

Even wachten tot de patch op mirrors staat, want de snelheid die de updater heeft is bijzonder traag.

doe maar hier downloaden: http://static.cdn.ea.com/...ient_R10_602574_Patch.exe

Gaat ietsjes sneller. Maar dan ben ik nog steeds ruim een uur kwijt met 500 KB/sec, kan dit nou niet anders?
Deze update in torrents gaan dan zelfs sneller

[ Voor 29% gewijzigd door mhindrik op 30-11-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

mhindrik schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:32:
Deze "patch" is verdomme 2.4GB. Dit is toch geen patch meer? Dit is inderdaad BC2: Vietnam en alle nieuwe mappen die ze er in stoppen.

Ik ben wel blij dat de tracer rounds er weer terug inkomen, dat was wel een groot gemis.

Gaat ietsjes sneller. Maar dan ben ik nog steeds ruim een uur kwijt met 500 KB/sec, kan dit nou niet anders?
Deze update in torrents gaan dan zelfs sneller
wat hebben ze precies veranderd dan aan tracers?

ik heb via steam geupdate, gewoon even geduld hebben je kan toch wel een paar uurtjes zonder bfbc2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
10K schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:45:
[...]

wat hebben ze precies veranderd dan aan tracers?
Kijk het was dit gedeelte waar ik op doelde:

Ik zag mijn eigen tracers niet, ik zag wel die van de tegenstander, die van mijn teammaten en zelfs van de gunner in hetzelfde voertuig. Maar die van mij niet, dat hebben ze nu als goed is verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

x360 patch (1.6GB) druppelt hier ook binnen! (XBL is duidelijk niet gemaakt voor patches van 1.6GB, gaat -erg- traag..., maarja, 't komt vanzelf wel binnen...) :)

Wat betreft die tracers, volgens mij had dat betrekking op de snipers en blackhawk hmg's. In hardcore zag ik ze de laatste tijd niet meer iig... :o

Nou, dadelijk maar even de G3 en M14 met Acog checken! :P

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
ik moet zeggen dat ik de G3 en M14 met scopes een niet zo eerlijke toevoeging vind. Die wapens zijn beschikbaar voor elke kit, en daar horen restricties bij. Nu trek je de verschillende uitrustingen dichter naar elkaar toe, door die geweren ook een scope te geven. Met als gevolg dat je veel (momenteel) kereltjes ziet met een G3 of M14 en mortar strikes. Wat een verschrikkelijke combo...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
FiRePaTH schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:55:
Wat betreft die tracers, volgens mij had dat betrekking op de snipers en blackhawk hmg's. In hardcore zag ik ze de laatste tijd niet meer iig... :o
Nou nee, op de PC had ik er overal last van, vooral met tanks en de aanvalheli's. Zeer irritant als je wilt weten of je nou te hoog of te laag mikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
http://blogs.battlefield....-bad-company-2-vietn.aspx

Morgen komt de Map Pack 7 uit! 21 December Vietnam (22 december voor PS3) :)
Release dates set for VIP Map Pack 7 and Battlefield: Bad Company 2 Vietnam BY: zh1nt0 POSTED: Nov 30, 2010, 08:32AM COMMENTS: 51 (Login Required to Comment)

You wanted release dates for VIP Map Pack 7 and Battlefield: Bad Company 2 Vietnam? Why didn't you just say so? :)

No, seriously -- VIP Map Pack 7 goes live tomorrow! This is your chance to relive the awesomeness of fan favorite map Oasis, plus three more maps never before available in Battlefield: Bad Company 2 multiplayer. For a complete rundown of everything VIP Map Pack 7, here are some posts we prepared earlier.

Also: December 21. Save the date. That is when Battlefield: Bad Company 2 Vietnam will launch (December 22 for PS3 in Europe). If you prefer your battlefielding on PC, you can get a three day headstart on EA Store and Steam, where it will be available on December 18. Need a reminder on why you should be excited? Here's our latest trailer. It has flame-throwers.

So. Who's on for some serious VIP 7 multiplayer action tomorrow?

Note that in order to play VIP Map Pack 7, you need to update your game with Multiplayer Update 3. This update should be pretty automatic and straight-forward, but if you want more info on it, head to this blog post. For more info on Battlefield: Bad Company 2, visit the Official Site.

[ Voor 96% gewijzigd door KngfCnns op 30-11-2010 18:05 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

M2M schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:58:
ik moet zeggen dat ik de G3 en M14 met scopes een niet zo eerlijke toevoeging vind. Die wapens zijn beschikbaar voor elke kit, en daar horen restricties bij. Nu trek je de verschillende uitrustingen dichter naar elkaar toe, door die geweren ook een scope te geven. Met als gevolg dat je veel (momenteel) kereltjes ziet met een G3 of M14 en mortar strikes. Wat een verschrikkelijke combo...
De VSS is beter dan de G3 en de SVU is beter dan een M14...

Het is meer een Assault + C4 upgrade dan iets anders...(zeker omdat je kogels zo op zijn bij de G3) :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Cool ik moet nog eerst die grote patch van 1.6gb downloaden :(

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Heb net even een klein speed-testje gedaan, Xbox Live download speed = 350kb/sec...

De patch duurt dus ongeveer 82minuten totaal...

Geweldig Microsoft! 8)7

Edit: 99% ... jaja... bijna!!! :+
Edit2: 100%!!! Wheeee!!! _/-\o_

Edit3: Voor alle xbox360 users:
Je kan dus gewoon alle voorgaande patches (patch1 en patch2) deleten van je harddisk. Scheelt weer wat harddisk ruimte!

[ Voor 43% gewijzigd door FiRePaTH op 30-11-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat deleten van oude patches, kan dat op de pc ook? hier is ie iets van 8.20GB groot.
Het binnenhalen ging trouwens binnen een minuut of 10 (PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
BatmanHorizon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:02:
http://blogs.battlefield....-bad-company-2-vietn.aspx

Morgen komt de Map Pack 7 uit! 21 December Vietnam (22 december voor PS3) :)

[...]

[video]
Yesss! Morgen al meteen, cool. De maps zien er in het filmpje boeiend uit. Ben benieuwd!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Also: December 21. Save the date. That is when Battlefield: Bad Company 2 Vietnam will launch (December 22 for PS3 in Europe). If you prefer your battlefielding on PC, you can get a three day headstart on EA Store and Steam, where it will be available on December 18.
Yesss!! Vakantie genomen week voor kerst en Vietnam is reeds pre-ordered !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:01:
[...]

Yesss!! Vakantie genomen week voor kerst en Vietnam is reeds pre-ordered !!
Speel jij PC? anders kan je 3 dagen van te voren al spelen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
cheiron schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:26:
Yesss! Morgen al meteen, cool. De maps zien er in het filmpje boeiend uit. Ben benieuwd!
Ben uiteraard wel blij dat ie morgen komt, al had ik liever gezien dat ie tegelijk met de patch had gekomen... ;)

Ben benieuwd wat dit gaat doen met de populariteit van Bad Company 2, als die weer flink toeneemt, dan zit ik te denken een server te huren (was en ben daarvoor in afwachting van deze maps :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:31:
Speel jij PC? anders kan je 3 dagen van te voren al spelen
Yep, ik kan de 18e al zo te zien, maar dan loop ik nog op de kerstmarkt in Aken
FiRePaTH schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:05:
De VSS is beter dan de G3 en de SVU is beter dan een M14...
Niet te vergelijken IMHO ; de recon automatics zijn gedempt, dat heeft ook zo z'n voordelen. Maar de G3 en M14 zijn wat ' dodelijker' ...
Trouwens, ik vind de G3 en M14 juist fijn omdat ik dan niet zo snel door m'n ammo heen jaag :?
ziet er goed uit ... by the way ; wat is de begeleidende muziek ?

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 30-11-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
Ik speel op de pc en ben van plan om de uitbreiding niet te kopen zit er dan nog extra content voor mij bij of alleen nieuwe content voor de uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wij krijgen binnenkort VIP Map Pack 7, en er komen vast meer map packs bij, al dan niet andere gamemodes op bestaande maps.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Compizfox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:31:
Wij krijgen binnenkort VIP Map Pack 7, en er komen vast meer map packs bij, al dan niet andere gamemodes op bestaande maps.
Binnenkort is morgen :)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
verkeerde topic :X

[ Voor 86% gewijzigd door KngfCnns op 30-11-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:07

Minkie

Groazers Unite.

Op de pc ben ik nu via de updater aan het updaten.
Zal mij benieuwen hoe die "nieuwe" levels spelen. Heb geen ervaring met de vorige versie van BF.

Edit:// Hij is binnen, ff snel nog wat spelen/kijken en dan naar bed. Zie morgen wel verder.

[ Voor 24% gewijzigd door Minkie op 30-11-2010 22:18 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Vandaag trouwens ook de eerste spectat pakjes en wapens gezien. Niks bijzonders maar ze vallen nu wel leuk op :), kan ze lekker sneller kapot schieten. Op de Pc dan.

[ Voor 4% gewijzigd door mhindrik op 30-11-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben zelf ook weer een dikke week bezig met bc2 (pc) wat een heerlijke game blijft het toch, EMMO can you give me some?..haha geweldig die voice overs! echt zon geweldige inleving in deze game _/-\o_

Morgen ook die nieuwe maps proberen en dan komt volgende maand ook Vietnam nog eens.

Ik laat het hele CoDBO gebeuren echt helemaal aan me voorbij gaan daar heb ik echt wel genoeg van gezien.

Als ik het goed begrijp kun je voor Vietnam via steam dus gewoon een key kopen die dan werkt bij je retail dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhindrik schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:48:
Vandaag trouwens ook de eerste spectat pakjes en wapens gezien. Niks bijzonders maar ze vallen nu wel leuk op :), kan ze lekker sneller kapot schieten. Op de Pc dan.
Is er SPECACT op de pc nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel zeer klote dat sinds de patch de game meer lag heeft, en crashes, die ik nog nooit vantevoren gehad heb, pas sinds de patch. Alles wat DICE doet gaat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 19:15

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 00:17:
Wel zeer klote dat sinds de patch de game meer lag heeft, en crashes, die ik nog nooit vantevoren gehad heb, pas sinds de patch. Alles wat DICE doet gaat fout?
Als je crashes krijgt, is het volgens DICE aan te raden om PBSetup.exe nog een keer te draaien. Misschien dat dat het een en ander voor je verbetert.

Daarnaast heeft DICE ook aangegeven dat de eerste dagen na de patch er inderdaad wat lag zal zijn, aangezien servers nog moeten overschakelen op de nieuwe server patch.

Niet alles wat DICE doet gaat fout :) Soms zijn er ook andere oorzaken aan te wijzen. Dit is mn eerste Battlefield-game, en ik vind de support nu al vele malen beter dan wat Infinity Ward ooit heeft kunnen laten zien.. Ja, af en toe sluipt er een bug in een patch, maar vergeet niet dat het bij Treyarch of IW niet anders is...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
Dus...

Voor de PC mensen:

- Map-pack nu gratis te verkrijgen.
- SPECACT "soon" te verkrijgen voor 5 euro
- Vietnam volgende maand te verkrijgen voor 13 euro.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 16-09 15:00
Vanvond weer een GoT-battlefield avondje op de PS3 *O*

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Bout freaking time dat mappack 7 komt! Was er ondertussen echt op uitgekeken en zelfs nog maar even Black Ops gespeeld uit verveling ;) 4 nieuwe maps dus das weer even goed uit te houden totdat Vietnam komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Jackal131 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:25:
Ik begon je al te missen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 10:53
d_star schreef op woensdag 01 december 2010 @ 07:40:
[...]
Niet alles wat DICE doet gaat fout
Niet alles nee, maar wel ontzettend veel.
Waarom gooien ze in een patch vietnam erbij. Ik wil dat helemaal niet!? als ik Vietnam wil gaan spelen download ik het wel apart?! Wat is dit voor crap weer van DICE :F

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Het is vast een stuk stiller zonder mij })

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

JohnnyV76 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:09:
Dus...

Voor de PC mensen:

- Map-pack nu gratis te verkrijgen.
- SPECACT "soon" te verkrijgen voor 5 euro
- Vietnam volgende maand te verkrijgen voor 13 euro.
lol echt, wie koopt er nou voor 5 euro een paar "nieuwe" wapens..

ik ben trouwens wel echt tevreden met de prijs van €13 _/-\o_
vaak zie je dat ze even makkelijk geld willen verdienen met dit soort extraatjes en dan belachelijk hoge prijzen vragen, zoals bij de mappack voor mw2 die €15 was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Jackal131 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:25:
Jep! Download is binnen dus ik ben er klaar voor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Helemaal mee eens. € 13,- is een prachtige prijs voor een nieuwe gamemode + maps.

Dat ze Vietnam meteen implementeren boeit me niet zo, of ik nu 10 of 20 minuten moet wachten met de patch. Het scheelt straks alleen maar weer bandbreedte en lag-ergernissen omdat de servers niet ook omgebouwd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer de nieuwe maps 'live' gaan op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
ben ik ook wel benieuwd naar , ik ben vrij vandaag dus heb echt zin om te spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Unomomentodado schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:00:
[...]

Jep! Download is binnen dus ik ben er klaar voor! :)
Haha, ouderwets gezellig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
10K schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:40:
[...]

lol echt, wie koopt er nou voor 5 euro een paar "nieuwe" wapens..

ik ben trouwens wel echt tevreden met de prijs van €13 _/-\o_
vaak zie je dat ze even makkelijk geld willen verdienen met dit soort extraatjes en dan belachelijk hoge prijzen vragen, zoals bij de mappack voor mw2 die €15 was 8)7
2 euro maakt het verschil tussen een belachelijke prijs en een goede prijs? :? Ik vind 13 zelf nogal veel, zeker voor al die nep map packs die ze aan vip mensen 'verkocht' hebben. Zit zelf ook nog te twijfelen of ik het koop.

@Jackal: ja, doodstil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadverdamme, de nieuwe maps zouden vandaag uitkomen, ik heb ze nog niet en het is bijna woensdagmiddag.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

d_star schreef op woensdag 01 december 2010 @ 07:40:
Daarnaast heeft DICE ook aangegeven dat de eerste dagen na de patch er inderdaad wat lag zal zijn, aangezien servers nog moeten overschakelen op de nieuwe server patch.
Ah vandaar ... werd bij 1e keer na patch gelijk van een server gekicked vanwege hoge ping. Dat heb ik nog nooit gehad ...
Hee, bedankt voor de tip !!
Die rode medic baret werkt volgens mij als een lood-magneet ... die ruil ik gelijk om :+

EDIT: wordt die Specact gelijk aktief ?!
"Je Battlefield-account beschikt nu over de SPECACT-kitupgrade. Je hoeft hiervoor niets te downloaden en geen codes in te voeren. De SPECACT-kits zijn nu beschikbaar in het scherm met uitrustingen als je je aanmeldt bij een server. *Gebruik het e-mailadres dat je ook voor je Battlefield-account gebruikt, zodat de upgrade op de juiste account wordt uitgevoerd."

[ Voor 52% gewijzigd door Goner op 01-12-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBsetup had ik na de patch al een keer gedaan. Heeft niet geholpen, af en toe dan 'hangt' de game even, en gisteren dus de eerste CTD, en heb BC2 sinds maart 2010:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:59:
Gadverdamme, de nieuwe maps zouden vandaag uitkomen, ik heb ze nog niet en het is bijna woensdagmiddag.
:(
Bijna middag? Het is pas 11 uur... De updates verschijnen altijd pas in de loop van de middag hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Zoo , ook maar even Vietnam ge-preorderd !

Als ik die screens zie van Vietnam dan lijkt dat ze het een beetje gritty'er hebben gemaakt , hoop dat het uiteindelijk ook zo eruit zal zien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je BC2 (PC) opstart, dan kan je Vietnam aanklikken en kom je in het menu daarvan, je kan dan niks maar hoort wel muziek van Vietnam:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AllSeeyinEye schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:13:
[...]

Bijna middag? Het is pas 11 uur... De updates verschijnen altijd pas in de loop van de middag hoor
Sommige mensen zijn een beetje ongeduldig... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

walletje-w schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:45:
[...]

2 euro maakt het verschil tussen een belachelijke prijs en een goede prijs? :? Ik vind 13 zelf nogal veel, zeker voor al die nep map packs die ze aan vip mensen 'verkocht' hebben. Zit zelf ook nog te twijfelen of ik het koop.
ja het verschil is dat je voor €13 de vietnam uitbreiding krijgt, mappacks zijn gratis voor bfbc2.
IW vroeg €15 voor 2 nieuwe en 2 oude maps in mw2...

[ Voor 3% gewijzigd door 10K op 01-12-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
13 euro is best wel nice. Ben momenteel helemaal verslingerd aan MoH maar voor MapPack7 wil ik zeker wel weer even terug naar BC2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nou ja, voor 15 Euro had ik eigenlijk wel een stukje singleplayer campaign willen zien..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
cheiron schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:44:
Nou ja, voor 15 Euro had ik eigenlijk wel een stukje singleplayer campaign willen zien..
Maar voor €13,- niet ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heeft iemand die SPECACT voor PC al besteld ??
En wordt-ie inderdaad gelijk aan je BFBC2 account gekoppeld en geactiveerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Goner schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:59:
En wordt-ie inderdaad gelijk aan je BFBC2 account gekoppeld en geactiveerd ?
binnen 5 minuten hier...

(paypal betaling, ik weet niet of andere betaalmethoden langer op zich laten wachten)

[ Voor 14% gewijzigd door M2M op 01-12-2010 12:37 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Goner schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:59:
En wordt-ie inderdaad gelijk aan je BFBC2 account gekoppeld en geactiveerd?
Ik zie de meerwaarde niet van de SPECACT-wapens, ik ga ze dus niet kopen. Ik ga niet betalen voor alleen wat skins van een wapen en outfits.
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:12:
PBsetup had ik na de patch al een keer gedaan. Heeft niet geholpen, af en toe dan 'hangt' de game even, en gisteren dus de eerste CTD, en heb BC2 sinds maart 2010:P
[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic gemist? ;)

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 01-12-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-03 12:31
Hallo,

Mensen pas op met punkbuster.

http://forums.electronica...oing-14.html#post18840760

Er worden op dit moment ladingen spelers gebanned. Waar onder ik zelf en ik ben echt geen cheater.

Gisterenavond zonder problemen met update 6 gespeeld. vanmorgen werd ik direct gebanned.

Ik had PB niet handmatig geupdate. Dus pasop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
thanks voor het melden , ik zag al in de server waar ik speelde echt veel mensen die gebaned werden door PB , vond het al vreemd , heb meteen handmatig PB voor MoH en BF geupdate !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

CptChaos schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:40:

Ik zie de meerwaarde niet van de SPECACT-wapens, ik ga ze dus niet kopen. Ik ga niet betalen voor alleen wat skins van een wapen en outfits.
inderdaad wie koopt nou zo iets? 8)7
€5 voor een paar ander gekleurde wapen, je moet er maar opkomen.

Over dat punkbuster, ik speelde net even en echt aan een stuk door "player bla bla gebanned PB Hack" berichten op zowat elke server, zal wel een bug zijn, wat zoveel mensen zullen toch niet cheaten (hoop ik dan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe werkt dat dan met SPECact en Vietnam? Ik heb gewoon een retail game gekocht en ben benieuwd hoe EA de link gaat leggen tussen mijn game en die uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
10K schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:16:
[...]

inderdaad wie koopt nou zo iets? 8)7
€5 voor een paar ander gekleurde wapen, je moet er maar opkomen.
- Voor jungle maps zijn spec act skins een (visueel) voordeel.
- Je behaald meer punten doordat er extra pins en awards te zijn behalen + SPM omhoog/sneller levelen
- Voor beginners: direct toegang tot een laatste unlock van een klasse.

Het heeft dus wel zijn voordelen. Dat er een prijskaartje is, vind ik gerechtvaardigd. Echter ben ik het er wel mee eens dat het geen €5 waard is.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.