[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 40.000 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
M2M schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 00:48:
als ik vrij zou mogen kiezen, was de keuze een stuk simpeler. AN94 voor lange afstanden, XM8-P voor mid en kort als assault. CG / mijnen + PP2K als keuze voor engie klasse. die vissekom als medic klasse, kan eventueel uitgewisseld worden met M60 en de sniper klasse laten we voor wat het is. Een soort C4 shotgun klasse met guillie suit. Maar eigenlijk nutteloos in mijn speelstijl, want C4 kun je ook met assault klasse meenemen. Eventueel zelfs met een G3, die ook wel aardig schiet.

Maar helaas, ik heb nog aardig wat wapens te gaan voordat ik weer terug kan naar mijn favorieten ;)
Vind ik toch wel vreemd waarom je zo speelt?
Je zegt zelf dat je graag met die wapens wilt spelen maar het niet doet omdat je daar eerst nog een aantal kills mee wilt behalen? Ga lekker spelen met de kit die je leuk vind zou ik zeggen!!
Doe ik zelf ook, speel alleen met de svu de andere wapens behaal ik niet zoveel lol mee dus laat ik liggen (meestal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
M2M schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 00:48:
als ik vrij zou mogen kiezen, was de keuze een stuk simpeler. AN94 voor lange afstanden, XM8-P voor mid en kort als assault. CG / mijnen + PP2K als keuze voor engie klasse. die vissekom als medic klasse, kan eventueel uitgewisseld worden met M60 en de sniper klasse laten we voor wat het is. Een soort C4 shotgun klasse met guillie suit. Maar eigenlijk nutteloos in mijn speelstijl, want C4 kun je ook met assault klasse meenemen. Eventueel zelfs met een G3, die ook wel aardig schiet.

Maar helaas, ik heb nog aardig wat wapens te gaan voordat ik weer terug kan naar mijn favorieten ;)
Wat is je doel dan? Je wilt platinum op alle wapens halen? Ik zou dat echt niet trekken. Heb de multiplayer tot nu toe eigenlijk gewoon altijd met mijn favo wapens gespeeld. Ben pas sinds kort bezig wat nieuwe wapens te verkennen en bezig met medals halen. Maar denk dat brons/silver wel genoeg voor mij is :*) .

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:30
Jawel, alle wapens op platina halen is juist leuk, dat maakt het spel samen met het levelen en de awards top!

Soms als ik aan een nieuw wapen begin dan is het afzien in het begin ja.. Maar zodra je de juiste kit hebt, en de sterke punten van het wapen kent, pomp je in no time squads neer.

Ik vind het erg cool, ik heb nu die M41 nog wat op 8 gouden sterren en de shotgun gadget erop 3 gouden sterren, red dotje erop en gaan met die banaan.

De MG36 is trouwens ook een top wapen.. Zit standaard al een red dot op, en de bursts zijn goed, je kan iemand echt heel doelgericht voor zijn kop petsen met dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Weet iemand hoe je veteran status krijgt?
ik heb battlefield heroes toegevoegd maar hij detecteert hem niet? :(

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
yorkick schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:58:
[...]

Wat is je doel dan? Je wilt platinum op alle wapens halen? Ik zou dat echt niet trekken. Heb de multiplayer tot nu toe eigenlijk gewoon altijd met mijn favo wapens gespeeld. Ben pas sinds kort bezig wat nieuwe wapens te verkennen en bezig met medals halen. Maar denk dat brons/silver wel genoeg voor mij is :*) .
jups alles op platinum. Als je de awards al hebt, en lvl 50 binnen is moet je toch iets verzinnen om het leuk te houden? Tuurlijk heb ik mijn favorieten, maar enkel met favorieten spelen maakt het spelletje niet altijd leuker. alles op platinum is een achievement die nog ver in het verschiet ligt, maar wel iets waar je naar kunt aftellen. Momenteel heb ik de assault klasse af. Samen met een paar wapens (M60 bijv. ) die ik al op platinum heb, zit ik nu in de engie klasse. En de Scar-L is het tweede wapen wat nog wat kills behoeft.

Maar met zo'n 200 kills op een goede avond, moet het niet zo moeilijk zijn om die lijst door te werken ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

M2M schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:29:
[...]

jups alles op platinum. Als je de awards al hebt, en lvl 50 binnen is moet je toch iets verzinnen om het leuk te houden? Tuurlijk heb ik mijn favorieten, maar enkel met favorieten spelen maakt het spelletje niet altijd leuker. alles op platinum is een achievement die nog ver in het verschiet ligt, maar wel iets waar je naar kunt aftellen. Momenteel heb ik de assault klasse af. Samen met een paar wapens (M60 bijv. ) die ik al op platinum heb, zit ik nu in de engie klasse. En de Scar-L is het tweede wapen wat nog wat kills behoeft.

Maar met zo'n 200 kills op een goede avond, moet het niet zo moeilijk zijn om die lijst door te werken ;)
alles op platinum? dan ben je echt eeuwen bezig zeg, ik heb alleen gol op platinium.
Ben nu bezig om alles gold star te krijgen, moet alleen nog bijna alle smg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ik zit nu op 9 platinums en nog 2 voor de Stationary AT en de Vehicles.

Nu bezig met de MG3, geweldig wapen als je het eenmaal doorhebt! Nog erg accuraat ook moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
StealthyPeanut schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:37:
Nu bezig met de MG3, geweldig wapen als je het eenmaal doorhebt! Nog erg accuraat ook moet ik zeggen.
Ook ideaal als je je gras wilt maaien :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Snowwie schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:55:
[...]

Ook ideaal als je je gras wilt maaien :P
Haha, inderdaad! Ik moet altijd zo lachen als ik een medic met dat ding zie zeulen, hahaha! Een herrie dat dat ding maakt ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

10K schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:20:
Weet iemand hoe je veteran status krijgt?
ik heb battlefield heroes toegevoegd maar hij detecteert hem niet? :(
BFHeroes telt niet mee voor je veteran status. Je moet een betaalde game toevoegen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Compizfox schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:07:
[...]

BFHeroes telt niet mee voor je veteran status. Je moet een betaalde game toevoegen.
BF Heroes telt wel mee, kan het bevestigen. Die veteran site is helaas soms buggy.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Telt idd wel mee, ik heb een account op bf heroes aangemaakt en het gekoppeld aan mn acocunt.

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 20-11-2010 16:35 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

BatmanHorizon schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:22:
[...]

BF Heroes telt wel mee, kan het bevestigen. Die veteran site is helaas soms buggy.
Hmm ja het lukt nog steeds niet. Ik wil die m1 graag namelijk :P

Btw ik ben net gebanned van een server, een permban nog wel.
Zonder reden, geen waarschuwing, helemaal niks :'(
volgens mij kwam het omdat ik nogal vaak de admin achter elkaar neerknalden, en waarschijnlijk kan ie niet tegen ze verlies... :P
Het gaat om de =MR= Gaming server, een nederlandse waar ik best vaak op speelde, en nu dus nooit meer.
Dit is toch belachelijk?! iemand kent toevallig iemand van die clan ofzo? :(

[ Voor 4% gewijzigd door 10K op 20-11-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dan is de veranderd de laatste tijd. Heb al een hele tijd geleden (tijdens de beta van BFBC2 of zo) mijn games gekoppeld en toen telde BFH niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
10K schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:37:
[...]

volgens mij kwam het omdat ik nogal vaak de admin achter elkaar neerknalden, en waarschijnlijk kan ie niet tegen ze verlies... :P
Het gaat om de =MR= Gaming server, een nederlandse waar ik best vaak op speelde, en nu dus nooit meer.
Hebben ze een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 14:58
Meestal resulteert op zo'n forum gaan toch maar enkel in een uitgelach en gebitch :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCIAL
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 14:31
Compizfox schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:42:
Dan is de veranderd de laatste tijd. Heb al een hele tijd geleden (tijdens de beta van BFBC2 of zo) mijn games gekoppeld en toen telde BFH niet mee.
BF heroes telt inderdaad pas mee vanaf de officiële release. Ook is een vereiste om minstens 1 rondje BFH gespeeld te hebben voordat het Heroes icoontje oplicht in de EA veteran site. Alleen een account aanmaken en daarna invoeren op de veteran site werkt dus niet! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Spaiker schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:54:
Meestal resulteert op zo'n forum gaan toch maar enkel in een uitgelach en gebitch :)
ja dat klopt, ze hebben ook geen forum oid. Ook niks op steam kunnen vinden ofzo. Naja er zijn natuurlijk nog genoeg andere servers, maar het irriteert me gewoon zwaar dat door het humeur van zo'n snotjochie ik daar nu niet meer kan spelen. :(
BF heroes telt inderdaad pas mee vanaf de officiële release. Ook is een vereiste om minstens 1 rondje BFH gespeeld te hebben voordat het Heroes icoontje oplicht in de EA veteran site. Alleen een account aanmaken en daarna invoeren op de veteran site werkt dus niet! :z
je moet inderdaad een paar rondjes spelen(wat ik ook gedaan had) maar ik hoor dat bij veel mensen het dan nog steeds niet werkt. Wat wel werkt is om even contact op te nemen via de live-chat van EA, toen was het binnen 5 minuten geregeld. Dus toch wel een pluspuntje voor de service van EA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Och, ik speel ook redelijk actief BFH dus dat probleem heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
10K schreef op zondag 21 november 2010 @ 09:20:
[...]

ja dat klopt, ze hebben ook geen forum oid. Ook niks op steam kunnen vinden ofzo. Naja er zijn natuurlijk nog genoeg andere servers, maar het irriteert me gewoon zwaar dat door het humeur van zo'n snotjochie ik daar nu niet meer kan spelen. :(

[...]

je moet inderdaad een paar rondjes spelen(wat ik ook gedaan had) maar ik hoor dat bij veel mensen het dan nog steeds niet werkt. Wat wel werkt is om even contact op te nemen via de live-chat van EA, toen was het binnen 5 minuten geregeld. Dus toch wel een pluspuntje voor de service van EA :P
Ik heb dat probleempje ook dat mijn vet status niet omhoog gaat. kan je me vertellen waar ik die lui op livechat kan vinden op EA? Ik zoek me een rotje, maar kan niets vinden

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Crazyclaws schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:57:
[...]

Ik heb dat probleempje ook dat mijn vet status niet omhoog gaat. kan je me vertellen waar ik die lui op livechat kan vinden op EA? Ik zoek me een rotje, maar kan niets vinden
http://support.ea.com/app/chat/livechat_landing

ik kon het ook niet vinden maar dit is de link, ik denk dat ze het goed proberen te verstoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[...]
Komt helaas erg vaak voor. Je wilt niet weten hoe vaak ik al gekicked of gebanned ben door 14 jarige "admins' die niet tegen hun verlies kunnen of jou kicken wanneer je iets zegt over het glitch gedrag op de server. Gewoon lekker een andere server opzoeken zou ik zeggen. Zulke servers verdienen geen leuke en goede spelers. Gewoon geen tijd aan spenderen.

offtopic:
Het lijkt wel alsof dit vooral veel op NL servers gebeurt btw.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 13:40

Eagle Creek

Breathing security

[...]

Even naar hun site gaan en vragen etc. Ben al vaker geünbanned.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
10K schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:15:
[...]

http://support.ea.com/app/chat/livechat_landing

ik kon het ook niet vinden maar dit is de link, ik denk dat ze het goed proberen te verstoppen :P
Thanks, we gaan het straks eens proberen, ze zijn nu gesloten

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 13:40

Eagle Creek

Breathing security

Harvest Day: http://blogs.battlefield....10/11/18/harvest-day.aspx (Agricultural aggression)
"Harvest Day 2.0" features heavy tanks, CAV's, and fast quads to get around this large-scale map. -a clash between heavy tanks in the open fields. Later on, the action switches to more infantry focused gameplay through the last bases inside the village.-

Cold War: http://blogs.battlefield....the-cold-war-is-back.aspx
- in stark contrast to the vehicle based gameplay in Heavy Metal, Cold War is solely focused on close quarter combat because of the narrow alleyways in the village - - wonderful winter setting and multitude of pathways where players can face each other head on. -

Heavy Metal: http://blogs.battlefield....11/10/vip7heavymetal.aspx
- a level that could incorporate both vehicle warfare and close quarters battle. - - this map is even bigger than Atacama Desert -

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Hebben meer mensen last van extreme lag? Of ligt dat alleen aan mijn verbinding. Ik speel op de playstation3.

Met extreem bedoel ik, 100 meter lopen en minimaal 20 keer terug gesprongen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik heb voor al mijn wapens een bronzen ster maar toch krijg ik niet de badge die daar bij hoort iemand een oplossing ?

http://bfbcs.com/stats_pc/MadMaxNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
madmaxnl schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:29:
Ik heb voor al mijn wapens een bronzen ster maar toch krijg ik niet de badge die daar bij hoort iemand een oplossing ?

Bekende bug, niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 08:48
unfor schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:40:
[...]

Die heb ik laatst nog gehaald, ondanks dat ik geen sterren voor de garand heb.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
mhindrik schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:38:
[...]

Die heb ik laatst nog gehaald, ondanks dat ik geen sterren voor de garand heb.
Op console zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
unfor schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:40:
[...]

Hoezo bekend ? Gaan ze dat niet meer fixen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Dat was toch vanwege de tracer dart? Daar hadden ze ook een bronze medaille voor gerekend, maar zoals je weet gaat dat niet.. Ik dacht dat ze die bug eruit hadden gehaald bij de laatste patch? Wel jammer, zo ineens 15.000 punten vooruitspringen kan wel eens leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 16-09 08:48
nee op PC en ik heb veteran status: http://bfbcs.com/stats_pc/Henk%20bres

En volgens mij was die bug eruit gehaald bij de laatste patch.En tevens no tracers er in gestopt :(

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
madmaxnl schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:29:

Ik had laatst wel ingame een bronzen ster voor ik dacht de M249 SAW, terwijl ik ook meende dat ik nog meer kills moest, had namelijk nog nooit met dat wapen gespeeld. Keek daarna op bfbcs (na updaten) en daar stond dat ik 19 kills met dat wapen had gemaakt, maar bronzen ster stond wel al ingekleurd.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om bad company te gaan spelen.
Maar wil wel even weten wanneer vietnam gaat uitkomen.
Ik hoorde dat het einde December is?
Is er geen exacte datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
yorkick schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:15:
[...]

Ik had laatst wel ingame een bronzen ster voor ik dacht de M249 SAW, terwijl ik ook meende dat ik nog meer kills moest, had namelijk nog nooit met dat wapen gespeeld. Keek daarna op bfbcs (na updaten) en daar stond dat ik 19 kills met dat wapen had gemaakt, maar bronzen ster stond wel al ingekleurd.
Ik heb hetzelfde "probleem". Als ik alle wapens langs ga zie ik overal bronze staan maar heb niet die badge.
C4 hoort er toch niet bij of wel?

[ Voor 9% gewijzigd door JohnnyV76 op 22-11-2010 08:13 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 01:22:
Maar wil wel even weten wanneer vietnam gaat uitkomen.
Helaas, nog geen datum bekend ...
Ik kijk er wel erg naar uit, zeker met al die lekkermakertjes : http://blogs.battlefield....e-sounds-of-the-60-s.aspx

Ben CoD:BO gaan spelen in afwachting van nieuwe maps en Vietnam, maar ... mwah. Vond CoD vroeger echt fantastisch, maar sinds MW zit de klad erin. Zombies, killerdogs ... en dat messen zwaaien is nog erger dan in BFBC2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Goner schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:39:
[...]
Ben CoD:BO gaan spelen in afwachting van nieuwe maps en Vietnam, maar ... mwah. Vond CoD vroeger echt fantastisch, maar sinds MW zit de klad erin. Zombies, killerdogs ... en dat messen zwaaien is nog erger dan in BFBC2 :(
Same here. Het tempo van BFBC2 ligt me meer en je vind er meer teamwork. Daarnaast mis ik het opblazen/vernietigen van tanks en gebouwen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Bor de Wollef schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:18:
[...]

Komt helaas erg vaak voor. Je wilt niet weten hoe vaak ik al gekicked of gebanned ben door 14 jarige "admins' die niet tegen hun verlies kunnen of jou kicken wanneer je iets zegt over het glitch gedrag op de server. Gewoon lekker een andere server opzoeken zou ik zeggen. Zulke servers verdienen geen leuke en goede spelers. Gewoon geen tijd aan spenderen.
Toevallig kwam ik het jochie gister tegen op een andere server! het gaat om ene =Mr= sjorzo, dus ik vragen waarom ik was gebanned toen begon iets over commentaar en dat het zijn server was etc. Toen vroeg ik waarom ie dan niet eerst even had gewaarschuwd en of het niks te maken met dat al 3 rondes zwaar verloor, toen is ie snel de server uit gegaan zonder iets te zeggen :P

maar goed je hebt helemaal gelijk, ik ga verder geen moeite doen om nog in contact te komen, ze hebben ook geen forum oid, en er zijn genoeg andere Squad Rush servers die niet worden geregeerd door net 14 jarige 'admins'. ;)

Ik speel trouwens alleen maar squad rush laatste tijd, dat vind ik toch de leukste gametype. Conquest en normale Rush zijn ook nog wel aardig, maar vooral bij rush verlies ik altijd zwaar. Iemand tips? Er is altijd zoveel choas ik heb altijd het gevoel als een kip zonder kop rond te rennen en geen idee waar de vijand vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
yorkick schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:15:
[...]

Als het wapen selecteert zal je zien dat je bij de info rechts wel 25+ kills hebt. Soms geeft een server je kills niet juist door, wwaardoor ze wel meetellen voor kills en sterren maar niet bij je wapen komen te staan. Ik heb een MG3 met gouden ster en 93 kills maar 112 kills als ik het wapen selecteer.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
mhindrik schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:31:
[...]

nee op PC en ik heb veteran status: http://bfbcs.com/stats_pc/Henk%20bres

En volgens mij was die bug eruit gehaald bij de laatste patch.En tevens no tracers er in gestopt :(
Hee das apart, ik heb ook alle bronzen sterren maar niet de insignias gekregen..

Stats

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bor de Wollef schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:18:
[...]

offtopic:
Het lijkt wel alsof dit vooral veel op NL servers gebeurt btw.
Helemaal mee eens, zonde van je tijd. Moet je op 1 of ander forum reggen om te klagen. Veel te veel eer toch.

Zou 't misschien alleen doen als ik vaker op de server kom en hem heel relaxed vind en weet dat er normaal gesproken op een volwassen en redelijke manier geadmind wordt en deze ban/kick zeker een human error is.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
10K schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:33:
Jep, ik doe dat eigenlijk nooit maar ik ga het is proberen, vss met red dot klinkt leuk :P
Sinds ik de silenced recon rifles alleen met de red dot of 4x optical gebruik, schiet en scoor ik er véél beter mee! Met een goed gericht schot is iemand met 2 a 3 schoten neer, zeker met de Sniperskaya short. :)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 22-11-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
10K schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:58:
[...]

Toevallig kwam ik het jochie gister tegen op een andere server! het gaat om ene =Mr= sjorzo, dus ik vragen waarom ik was gebanned toen begon iets over commentaar en dat het zijn server was etc. Toen vroeg ik waarom ie dan niet eerst even had gewaarschuwd en of het niks te maken met dat al 3 rondes zwaar verloor, toen is ie snel de server uit gegaan zonder iets te zeggen :P

maar goed je hebt helemaal gelijk, ik ga verder geen moeite doen om nog in contact te komen, ze hebben ook geen forum oid, en er zijn genoeg andere Squad Rush servers die niet worden geregeerd door net 14 jarige 'admins'. ;)

Ik speel trouwens alleen maar squad rush laatste tijd, dat vind ik toch de leukste gametype. Conquest en normale Rush zijn ook nog wel aardig, maar vooral bij rush verlies ik altijd zwaar. Iemand tips? Er is altijd zoveel choas ik heb altijd het gevoel als een kip zonder kop rond te rennen en geen idee waar de vijand vandaan komt.
Ga eens op 16 man servers spelen. Ik haalde in het begin op 32 man servers nooit lekkere scores, altijd rond de 1,5 K/D en niet veel punten. Toen ben ik naar de 16m servers overgestapt en het gaat als de brandweer (ondertussen K/D van 1,92)!

Veel meer overzicht en veel minder chaos. Hoewel er momenten bij zitten dat het alsnog druk en chaotisch is op sommige plaatsen op de map. Maar niet TE veel, zoals bij 32m wel het geval is.

Plus dat ik op een 32m server zo vaak wordt beschoten van richtingen waar je nooit rekening mee kunt houden. Op deze servers zitten er altijd wel mensen bij die ergens gaan zitten campen omdat de andere 15 personen wel normaal spelen. Hierdoor wordt ik zo vaak afgeschoten door deze lui. Op een 16m server kan je je dit niet veroorloven omdat je max met 7 medespelers speelt. Als er al 1 wegvalt merk je dat best goed.

En als mijn squad op een 16m server een kill streak heeft van 5 kills, dan is de kans groot dat ik de bom kan armen of de vlag kan overnemen. Als ik dit op een 32m server heb, dan staat er nog eens 11 man me op te wachten en heb ik alsnog geen kans.

Maargoed, voor ieder wat wils natuurlijk! En gelukkig maar. Sommige mensen vinden juist die chaos geweldig en de drukte. Ik hou er van om wat meer rust in het spel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
Dit is precies wat ik vind.

Op mappen met relatief weinig mensen komt veel meer tactiek (zoals dat in Battlefield hoort) kijken. Als je op een 32m server een leuk plekje hebt kun je gaan zitten campen en zo krijg je vaak hele nare gameplay. Kan soms leuk zijn.. ook voor je score maar de keren dat je van 3 kanten tegelijk kapot geschoten wordt zijn groter.

Op kleinere servers is het leuk om met een goede squad de boel onder controle te houden. Soms minder kills maar ook minder deaths en kans om M-coms op te blazen zonder 3 snipers, 2 medics en 2 assaults die op de M-com staan te turen en los gaan als er iets beweegt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CptChaos schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:44:
Sinds ik de silenced recon rifles alleen met de red dot of 4x optical gebruik, schiet en scoor ik er véél beter mee! Met een goed gericht schot is iemand met 2 a 3 schoten neer, zeker met de Sniperskaya short.
Yep, met red dot en 4x kun je tenminste nog wat meer zien behalve die standaard of 12x telescoop die je hele gezichtsveld afschermen. Wel fijn omdat je met die dingen toch niet gaat liggen kamperen op 10 km achter het front.
En dan de spotting scope erop, als je dan iemand niet killt kunnen je vriendjes achter 'm aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 12:58
Hebben jullie ook favo servers, ben nu een beetje aan het rondzwerven, maar ben nog wel op zoek naar goede/leuke servers, waar misshien ook tweakers komen:) Ik speel op de PC, gamemode maakt me niet veel uit.

Hoor t wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:45:
Dit is precies wat ik vind.

Op mappen met relatief weinig mensen komt veel meer tactiek (zoals dat in Battlefield hoort) kijken. Als je op een 32m server een leuk plekje hebt kun je gaan zitten campen en zo krijg je vaak hele nare gameplay. Kan soms leuk zijn.. ook voor je score maar de keren dat je van 3 kanten tegelijk kapot geschoten wordt zijn groter.

Op kleinere servers is het leuk om met een goede squad de boel onder controle te houden. Soms minder kills maar ook minder deaths en kans om M-coms op te blazen zonder 3 snipers, 2 medics en 2 assaults die op de M-com staan te turen en los gaan als er iets beweegt.
Da's waar, als je op zo'n volle server op grote afstand kamp opslaat en lekker gaat zitten snipen zal iemand mischien 2x proberen je te bereiken om je eens lekker te knifen maar dit idee al gauw opgeven als ie constant tegen je team zich doodloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:52:
[...]

Da's waar, als je op zo'n volle server op grote afstand kamp opslaat en lekker gaat zitten snipen zal iemand mischien 2x proberen je te bereiken om je eens lekker te knifen maar dit idee al gauw opgeven als ie constant tegen je team zich doodloopt.
ware het niet dat nagenoeg 100% van die spelers, nauwelijks een aanvulling zijn op het team. Eigenlijk is het gewoon een mietjes strategie.

Ow ja, niet te vergeten. Snipen is niet lekker. Snipers een tracer dart in hun hoofd jagen wel.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
thomskipsp schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:42:
Hebben jullie ook favo servers, ben nu een beetje aan het rondzwerven, maar ben nog wel op zoek naar goede/leuke servers, waar misshien ook tweakers komen:) Ik speel op de PC, gamemode maakt me niet veel uit.

Mokum-X server, en alles wat ik vind als ik op GoT of Dutch zoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MASTER clanserver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 17:06
Macros4 schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:23:
[...]

Mokum-X server, en alles wat ik vind als ik op GoT of Dutch zoek ;)
Mokum-X lagggd helaas met enige regelmaat.... :(

Er wordt wel leuk gespeeld btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Is er eigenlijk geen TS of Vent server waar men terecht kan voor GOT BFBC2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:57
thomskipsp schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:42:

Ik speel meestal op 'powerbits gameteam mix', Belgische clan server en (bijna) altijd vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 15:01
Ik speelde daar ook weleens maar die server ging erg laggen bij 30+ spelers, dus dan is voor mij de lol er erg snel af :) dus ik speel daar meestal niet meer maar op andere 32 speler rush servers (rush is voor mij echt hét gametype!)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here is a complete list of all the fixes in this update:

- Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3.

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

- Fixed a bug where Vehicle Countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

- Reduced the reload time for Vehicle Countermeasures.

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

- Fixed a C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMGs.

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

- Slightly increased the damage of the UH6

http://blogs.battlefield....ld-bad-company-2-ps3.aspx

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Enkel voor de PS3, PC heeft meerdere van deze toch al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Bijna alle updates zijn idd al een tijdje terug op de pc beschibaar. Ben blij met de meeste verbeteringen en vooral blij met MCOM +50%, eindelijk.

Verder vind ik het volgende héél erg verassend. Volgens mij nog niet op PC:

- Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3.

Heb hier gemengde gevoelens over. Deze twee wapens gaan hierdoor waarschijnlijk ontzettend heerlijk spelen, wat natuurlijk een pluspunt is. Kan wel dat ze door de scope misschien zo prettig worden dat ze in de categorie M60/AN94 (licht overpowered) kunnen komen.

Anyway, hoop dat die nieuwe maps volgende week ofzo komen, staat namelijk op de blog dat deze update zo groot is omdat MP7 en Vietnam (gedeeltelijk?) erin zijn verwerkt. Al zal het wachten erop beter te verdragen zijn aangezien GT5 inmiddels binnen is :P

edit: Interview over Vietnam expansion. Volgens mij met nieuwe gameplay footage die niet in de trailers zaten :)
YouTube: Battlefield Bad Company 2 Vietnam Daniel Matros Interview | Pixel Enemy

[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 24-11-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Excuses voor mijn onwetendheid, maar zijn de nieuwe maps (dus niet de vietnam exp) al uit? Misschien een reden om weer even terug te gaan naar deze game, waar alles itt Black Ops nu wel lekker draait (oké in het begin ook niet)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:00
De G3 was juist al goed om mee te schieten vanwege het kleine naaldje. Daar heb ik niet echt een scope op nodig. Wel een groter magazijn ;)

En die map packs mogen nou wel eens komen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
cheiron schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:14:
De G3 was juist al goed om mee te schieten vanwege het kleine naaldje. Daar heb ik niet echt een scope op nodig. Wel een groter magazijn ;)

En die map packs mogen nou wel eens komen..
De G3 heb ik altijd bij me als ik met C4 op pad ben. De scope is helemaal een geweldige toevoeging. Je krijgt dan een verkapte PP2000 met een lagere firing rate.
De scope valt me toch een beetje tegen, bovendien moet je dan je "double pouches" inleveren. Als Assault met munitie kistjes is dat op zich niet zo'n ramp, maar als C4 hoer wil ik wel zoveel mogelijk C4 bij me hebben. :)

Echter inderdaad met 20 kogels moet je wel vaak herladen. Niet dat dat zo erg boeit, als je iemand schiet icm Magnum Ammo aan, heb je aan 3 kogels wel voldoende.

Lees ik nu dat de damage van de M60 wederom verlaagt hebben?
En de M95 wordt iets sterker, het zou tijd worden. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Snowwie op 25-11-2010 20:51 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaxnl schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:28:
Is er eigenlijk geen TS of Vent server waar men terecht kan voor GOT BFBC2 ?
Je kunt gebruikmaken van mijn TS3 server als je dat wilt, linkje om te connecten staat op www.painkillers.nl.

Even in de username [GoT] zetten o.i.d. zodat wij weten dat het mensen van hier zijn!
Als ik thuis ben maak ik dan wel een Tweakers sub-channel aan onder BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Op EA forum is er een link "uitgelekt" van patch R10 voor PC.. Downloading now :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoRReLbier schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:34:
Op EA forum is er een link "uitgelekt" van patch R10 voor PC.. Downloading now :P
Wat heb je deraan? kan je dan nog gewoon spelen nu als je hem installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:45:
[...]

Wat heb je deraan? kan je dan nog gewoon spelen nu als je hem installeerd?
Zijn wel een aantal r10 test servers.. kun je gewoon ff rond kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik heb hem vandaag gekocht voor 20 euro (ps3) mijn eerste ervaring is een stuk positiever als COD!
lekker grote maps, grootschaliger,voertuigen.

Momenteel twijvel ik of ik de engineer of de Assault class moet nemen. de Engineer class vind ik de anti tank heerlijk. vooral omdat die toch het gevaarlijkste zijn.
de assault heeft weer lekkere wapens.

Wat ik alleen jammer vind is de VIP code die erbij zat is gebruikt (terwijl hij nieuw uit de winkel is...) iemand dit ook mee gemaakt? ik heb al een mailtje naar EA gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
WoRReLbier schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:34:
Officiële release via Steam zal wel snel volgen, hopelijk morgen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Damn, is dit topic nog steeds zo belachelijk actief :o

Onlangs weer es wat gespeeld, blijft toch wel een leuke gameplay, zelfs tegen een aantal level 50's die feilloos samenwerken. Zit dan wel af en toe van ja hey.. mag ik een keer wat langer rondlopen dan 10 seconden? Maar knap is het wel.

Zijn er mensen met ervaring met de Vietnam expansion? Ik neig er sterk naar die aan te schaffen, jungle-levels trekken mij over het algemeen wel in shooters :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

vietnam is nog niet uit :+
alleen trailers, binnenkort komt ook een nieuw map pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
1752 MB aan nieuwe updates aan het binnenlurken op de ps3.

Deze updates bevatten dus al de mappack 7 en Vietnam.

Jammer dat de ps3 zo traag is met downloaden. Kost 30 minuten om 1752 MB te downloaden

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Snowwie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:17:
1752 MB aan nieuwe updates aan het binnenlurken op de ps3.

Deze updates bevatten dus al de mappack 7 en Vietnam.

Jammer dat de ps3 zo traag is met downloaden. Kost 30 minuten om 1752 MB te downloaden
Ps3 is niet traag met downloaden en psn ook niet. Ik vermoed alleen dat dit s van de servers van EA komt ofzo want normaal gaat het bij mij niet zo traag.

Maar ik heb net lopen spelen met de G3 en M14 + 4x scope en ik snap wel waarom dat er nu pas in komt. Het zijn echt hele lekkere wapens geworden zo. Die M14 + 4x scope kan prima mijn svu +4x zoom vervangen als ik assult/medic of engineer speel. Hij maakt alleen zoveel lawaai!
Wel grappig om iedereen gelijk in een server te zien spelen met de M14 of G3. Het maakt het spelletje wel gelijk weer wat leuker, nu die nieuwe maps nog en we kunnen er weer tegenaan! :D

Verwijderd

walletje-w schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:59:
[...]

Ps3 is niet traag met downloaden en psn ook niet. Ik vermoed alleen dat dit s van de servers van EA komt ofzo want normaal gaat het bij mij niet zo traag.

Maar ik heb net lopen spelen met de G3 en M14 + 4x scope en ik snap wel waarom dat er nu pas in komt. Het zijn echt hele lekkere wapens geworden zo. Die M14 + 4x scope kan prima mijn svu +4x zoom vervangen als ik assult/medic of engineer speel. Hij maakt alleen zoveel lawaai!
Wel grappig om iedereen gelijk in een server te zien spelen met de M14 of G3. Het maakt het spelletje wel gelijk weer wat leuker, nu die nieuwe maps nog en we kunnen er weer tegenaan! :D
Misschien dat het trager is dan de pc door de HDD die trager is ofzow?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

HDD doet dan nog altijd een mb of 30 à 40 per seconden

• XcelentTom
  • Laatst online: 29-05 13:16
Zeg ik heb een vraagje over Battlefield Bad Company 2 Vietnam.
Komt deze ook uit voor de PC?
Want ik kijk er erg naar uit, maar wetende dat hij al gereleased it, ben ik nogal pessimistisch

Mijn dank aan Tweakers is eeuwig.

• Airdack
  • Laatst online: 16-09 15:01
Er is officieel nog geen datum gegeven, maar ik geloof dat allerlei mensen denken dat het met Thankgiving komt, dus dat zou zéér binnenkort moeten zijn dan ;)

Ik wacht nu vooral op die mappack, Vietnam zie ik later wel een keer :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• Goner

Goner

What can I do you for ?

XcelentTom schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:50:
Zeg ik heb een vraagje over Battlefield Bad Company 2 Vietnam.
Komt deze ook uit voor de PC?
Ik mag het hopen ... heb 'n namelijk ge-preordered :+

Dit staat op de blog :

* POSTED: Nov 23, 2010, 12:00AM

As the title suggests, there is an update for Battlefield: Bad Company 2 coming for the PS3 platform, and it contains multiple changes to the game. This update is also in preparation for our upcoming VIP Map Pack 7 and Battlefield: Bad Company 2 Vietnam, which explains the size of it.

We are working hard on getting these fixes out for both PC and Xbox 360 as well, so in the coming days, look for updates on those platforms as well.

[ Voor 49% gewijzigd door Goner op 25-11-2010 10:30 ]

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Ik heb al een tijdje niet gespeeld.
Maar als die update erdoor is wil ik wel even de nieuwe maps spelen :)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Peter91 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:48:
Ik heb al een tijdje niet gespeeld.
Maar als die update erdoor is wil ik wel even de nieuwe maps spelen :)
Die update is gisteren uitgebracht.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Sharpp schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:10:
[...]

Officiële release via Steam zal wel snel volgen, hopelijk morgen.
De patch is nog niet uitgebracht op de PC en Xbox. De PC patch had enkele problemen, de leak is inmiddels al offline zodat de laatste fixes nog erin kunnen en de hele community tegelijk overkan naar R10! :)

Verwijderd

Hallo iedereen, na al heel lang deze topic gevolgd te hebben, toch ook eens gaan posten ;)

Update geeft m.i. toch wel andere gameplay: attackers is moeilijker geworden gezien de C4/Nades/RPG op de MCOM veel minder effect geeft. Spelletjes die ik gisteren gespeeld heb, verliepen toch anders dan de maanden ervoor ....

G3 met reddot is echt wel Uberkill ... zalig wapen maar zowat iedereen loopt er nu mee rond.

Als iemand me wil toevoegen: cerebrae op PS3 :-)

By the way: "C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert" : is dat die van de eerste MCOM (die aan de VADS) waar je C4 kon op gooien vanuit het raampje in het gebouw op het gelijkvloers? Lukte gisteren idd niet meer :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 12:23 ]

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
10 minuten nadat ik de patch had geinstalleerd crashte me PS3, Lekker dan...

Btw, als iemand me nog wil toevoegen aan het tabel / leaderbord/ friendlist:
PSN: The-Double
W/L ratio: 1.5 :D

[ Voor 7% gewijzigd door The_Double op 25-11-2010 20:46 ]

• Snowwie
Sjees wat heb ik me vannacht geergerd aan een aantal gasten, stuk of 6 die aan het base rapen waren op Panama Canal. Dan wil je gewoon lekker even een potje Panama Canal spelen en dan zie je al op de kaart dat alle vlaggen rood zijn en dat verscheidene vijanden met tanks en al in je spawn base zitten. Vervolgens kom je er achter dat je maar 1 teamgenoot hebt. Arghhh het wordt nodig tijd dat de spawn bases op Conquest afgesloten worden voor het vijandelijke team.

Jammer genoeg kun je dan op de ps3 niet eventjes een andere server zoeken, want als je opnieuw gaat joinen kom je weer op dezelfde server terecht.

Mijn YouTube Channel

• Spaiker
Hoedje af als je dat nog kan winnen ;)

• walletje-w
Snowwie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:58:
Sjees wat heb ik me vannacht geergerd aan een aantal gasten, stuk of 6 die aan het base rapen waren op Panama Canal. Dan wil je gewoon lekker even een potje Panama Canal spelen en dan zie je al op de kaart dat alle vlaggen rood zijn en dat verscheidene vijanden met tanks en al in je spawn base zitten. Vervolgens kom je er achter dat je maar 1 teamgenoot hebt. Arghhh het wordt nodig tijd dat de spawn bases op Conquest afgesloten worden voor het vijandelijke team.

Jammer genoeg kun je dan op de ps3 niet eventjes een andere server zoeken, want als je opnieuw gaat joinen kom je weer op dezelfde server terecht.
Lastig, maar kom je echt op dezelfde server? Dat vind ik namelijk vreemd ik kom meestal weer op een andere server als ik toch weer op dezelfde dingen naar een nieuwe server zoek.

@ The_Double en cerebrae hebben jullie een headset? want ik wil jullie best toevoegen maar het is zoveel leukers als je een headset hebt.

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Uiteraard ;)

Baserapers zijn idd iritant, maar vaak lukt het wel om weg te sneaken, en met je squad die bij je spawnt een vlag aan de andere kant van de map over te nemen.

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Baserapers moet je juist opjagen en dan laten kicken. Maar als een heel team het doet ben ik ook meteen weg :')

www.avpnews.com

• Spaiker
Gisteren: Ik en een paar maten van mn clan zaten te spelen op onze server, komt er een kerel aan die echt elke kill met een CG maakte (http://bfbcs.com/stats_pc/AnMtMind), 152 uur met een CG en dan daarbij ook nog een 6000+ kills ermee, komop hé. Bij het binnenkomen van de server staat duidelijk vermeld; No explosives whoring..

En dat was wat hij aan het doen was. Meerdere malen gewaarschuwd dat hij ermee moest ophouden, maar hij bleef doordoen, dus een Tban (5 minuutjes). Komt die gast gelijk onze Ventrillo server binnen, een heel pleidooi houden, schelden enzo, dreigen met reporten aan EA omdat dat niet kan enzo.. :O Gelijk ook gebanned van ventrillo. Komt daar nog bij dat een paar minuten later zn vriendje wederom een pleidooi kwam houden 8)7 .

Mooie woordenwisseling:
G: The CG is like a huge sniper rifle with a Huge bullet.
M: Well, does that 'bullet' go BOOM after it hit's something?
G: Well, yes..
M So, It's an explosive weapon..
G: That is nowhere in your rules that you may not use it'
M: Whoring is not regularly using, and yes the rules flash each 5 minutes on the screen, and apear in chat..
G: *Veel gevloek, getier en zelfs doodsbedreigingen*
M: Goodday
G=Banned
;w

• thomskipsp
  • Laatst online: 16-09 12:58
Ik heb vandaag hele gave potjes gehad op Powerbits, maar het lijkt steeds of niet niemand een headset heeft, of hij werkt niet. Ikzelf probeer dan te praten, maar het wil niet lukken...Het gaat btw om de PC, iemand advise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Vandaag lekker retro gespeeld met de M1 grand :) Altijd leuk geluid.. Maar toch alle potjes van rush verloren omdat de attackers met tanks op de Mcom's zaten te raggen en onze hele team leuk sniper was :(

En bij mij ook de eerste vastloper!

Voor diegene die mij op de PS3 willen toevoegen, PSN: FikkieHo

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:34:
Gisteren: Ik en een paar maten van mn clan zaten te spelen op onze server, komt er een kerel aan die echt elke kill met een CG maakte (http://bfbcs.com/stats_pc/AnMtMind), 152 uur met een CG en dan daarbij ook nog een 6000+ kills ermee, komop hé. Bij het binnenkomen van de server staat duidelijk vermeld; No explosives whoring..

En dat was wat hij aan het doen was. Meerdere malen gewaarschuwd dat hij ermee moest ophouden, maar hij bleef doordoen, dus een Tban (5 minuutjes). Komt die gast gelijk onze Ventrillo server binnen, een heel pleidooi houden, schelden enzo, dreigen met reporten aan EA omdat dat niet kan enzo.. :O Gelijk ook gebanned van ventrillo. Komt daar nog bij dat een paar minuten later zn vriendje wederom een pleidooi kwam houden 8)7 .

Mooie woordenwisseling:
G: The CG is like a huge sniper rifle with a Huge bullet.
M: Well, does that 'bullet' go BOOM after it hit's something?
G: Well, yes..
M So, It's an explosive weapon..
G: That is nowhere in your rules that you may not use it'
M: Whoring is not regularly using, and yes the rules flash each 5 minutes on the screen, and apear in chat..
G: *Veel gevloek, getier en zelfs doodsbedreigingen*
M: Goodday
G=Banned
;w
Wow das wel erg extreem, gebruik zelf ook graag de CG, gewoon naar mijn idee het makkelijkste om de vijand het zwijgen op te leggen ;)
Maar ik gebruik hem dan ook alleen waar het toegestaan is, niks verkeerds mee, mensen kiezen zelf waar ze spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-09 14:32
Ik gebruik wel liever de RPG vind ik toch net wat lekkerder schieten :) schiet er ook gerust een muur mee weg als er iemand achter staat moeten ze er maar niet stil blijven staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
thomskipsp schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:43:
Ik heb vandaag hele gave potjes gehad op Powerbits, maar het lijkt steeds of niet niemand een headset heeft, of hij werkt niet. Ikzelf probeer dan te praten, maar het wil niet lukken...Het gaat btw om de PC, iemand advise?
Ingame voice over ip is squadbased en werkt in veel gevallen niet goed. Daarnaast kun je in de instellingen de VoIP uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plus, je moet ALT indrukken om de microfoon in te schakelen.
Je verstuurt alleen spraak tijdens het indrukken van ALT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:00
Nou Dice.. die 1.7 gig is binnen, unlock die maps maar hoor..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
cheiron schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:43:
En nu even verder verduidelijken wat je bedoeld en waar je het dan vandaan hebt gehaald... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 19:15

d_star

Maharadja of the Year :-/

CptChaos schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:01:
[...]
En nu even verder verduidelijken wat je bedoeld en waar je het dan vandaan hebt gehaald... :)
De patch voor BFBC2 die nu gereleased is voor de PS3 is 1.7 Gb groot. En die patch bevat meteen de voorbereiding die nodig is om de Vietnam-expansion en de nieuwe maps te spelen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
CptChaos schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:01:
[...]
Laatste pagina van dit topic niet gelezen ? ;)

Anyway, wel grappig om iedereen nu met G3/M14 te zien rondlopen. Die optics erop zijn echt heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik heb de pagina wel gelezen, maar het was mij onduidelijk om welk platform het ging bij Cheiron, vandaar mijn vraag even... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:43:
En dan ook gelijk even voor de PC (en evt. XBox), weekend staat voor de deur en het wordt toch te koud om buiten te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Goner schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:44:
[...]
En dan ook gelijk even voor de PC (en evt. XBox), weekend staat voor de deur en het wordt toch te koud om buiten te spelen :+
Je hebt die patch toch niet nodig om te kunnen spelen? Althans, ik heb (ps3) ook voor de patch mij goed vermaakt met dit spel hoor... :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.