smaken verschillen, maar ik ben meer iemand die up close and personal de tegenstanders van het leven beroof. En als je in die 3 milliseconden die je dan hebt, ook nog meerdere malen op die linker muis knop moet drukken, dat werkt gewoon niet.
Tevens mik ik op het hoofd, op iets langere afstand. En dan gaan standaard twee kogels mis

Mik ik op de voeten, gaat de eerste kogel soms raak, en de tweede en derde niet. Die gaan er dan links / rechts en de derde, erboven, langs.
En hetzelfde gevoel heb ik met die Scar-L. gewoon point blank schieten, waarbij zo'n 20% van je scherm bedekt is met tegenstander, en dan nog missen. En niet een kogeltje, nee ik kan de hoeveelheid rake kogels op mijn vingers tellen. Van de 30 dus. Point blank.
Nee, niets voor mij. En dan is de PP2K weer een erg fijn wapen. Dan maak het ook niet uit als je slechts 10% raakt, de damage is hoger, en de rate of fire is hoger. 1 kereltje per clip ben ik ook tevreden mee hoor, zolang ik niet hoef te herladen, als ik een halve minuut iemand in zijn rug aan het schieten ben. Of een poging doen alsof, zo lijkt het.
Maargoed, nog maar 600 kills en ik kan dit ellendige ding weer vergeten
Ps, dat laatste in het voorgaande lijstje is me overkomen. Iemand wilde me repairtoolen van achteren, en de kerel voor me was C4 aan het sprayen. Uiteindelijk was het 1 suicide, 1 teamkill en een kill voor het kereltje met de repair tool. Ow ja, en ik kon de volgende 5 minuten niet meer bijkomen van het lachen.