[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 39.999 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
n0valyfe schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:54:
Ik heb net geleerd dat er al zo'n 7 map packs zijn? Ik speel momenteel de gewone PC versie zonder enige DLC's maar heo geraak ik aan extra mappen? Word Arica Harbor een beetje beu :)

Ze spreken over VIP codes maar heb geen idee hoe dat in mekaar zit.
De VIP maps stonden al vanaf dag 1 op de disc en worden geactiveerd via updates voor de pc

Voor de Xbox/PS3 zat er een code bij als je het spel kocht.

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 15-11-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Dus als die 7de map pack er komt moet ik gewoon updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:24
Ik merk sinds de laatste upgrade dat C4 minder vaak afgaat.

Het is een bug die in het begin ook wel eens voorkwam, maar tegenwoordig gebeurt het vaker en is uiterst irritant.

Laatst 2 vijandelijke tanks bij onze vlag, ik plak ze beide vol met C4, ren snel weg, druk op het knopje, niks. En vervolgens dan wel in je rug geschoten worden... grmbbl.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Dat had ik ook al vóór deze patch. Swap je te snel terug naar je wapen soms? Ik heb het idee dat dat het misschien is.

Ik herken het wel overigens. Met enige regelmaat zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wanneer staat BC2 Vietnam eigenlijk geplanned? Ik vind het onderhand wel tijd om het te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:41

d_star

Maharadja of the Year :-/

Volgens mij was er pas geleden een tweet van EA dat als je het spel zou pre-orderen, je op de 18e van december kon spelen. Omdat je met pre-order 2 dagen eerder kan spelen dan de rest, zou dus de 21ste de officiele release datum zijn.

Maar die tweet is daarna weggehaald. Volgens mij kwam er deze week nieuws over een release datum.

Op zich zou de release datum wel eens zoiets kunnen zijn, ik gok het iig van wel. BFBC2 Vietnam is nu al te spelen geweest op verschillende beurzen, dus ik kan me voorstellen dat ze niet ver van een gold status af zitten..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

n0valyfe schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:14:
Dus als die 7de map pack er komt moet ik gewoon updaten?
Yep. Ze worden al aangekondigd in de scrollende tekst in het menu ; Oasis en Harvest Day ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:39:
Ik merk sinds de laatste upgrade dat C4 minder vaak afgaat.

Het is een bug die in het begin ook wel eens voorkwam, maar tegenwoordig gebeurt het vaker en is uiterst irritant.

Laatst 2 vijandelijke tanks bij onze vlag, ik plak ze beide vol met C4, ren snel weg, druk op het knopje, niks. En vervolgens dan wel in je rug geschoten worden... grmbbl.
Als je de explosives upgrade specialization hebt, dan moet je ze allemaal eerst neerleggen / gooien / planten voordat ze afgaan. Explosive damage upgrade wel of niet maakt niet uit.
d_star schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:55:
Volgens mij was er pas geleden een tweet van EA dat als je het spel zou pre-orderen, je op de 18e van december kon spelen. Omdat je met pre-order 2 dagen eerder kan spelen dan de rest, zou dus de 21ste de officiele release datum zijn.
Als je preordered krijg je 3 dagen headstart; je mag dus 3 dagen eerder spelen dan de officiële release.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 15-11-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CptChaos schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:35:
Als je preordered krijg je 3 dagen heads up; je mag dus 3 dagen eerder spelen dan de officiële release.
Realiseer me net dat er dan wel servers moeten zijn met de Vietnam pack ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Goner schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:11:
Realiseer me net dat er dan wel servers moeten zijn met de Vietnam pack ... :?
Die zullen er heus wel zijn. Desnoods zet EA zelf wel wat servers op. Als ze er niet komen, dan zou 't wel aardig dom zijn van EA...

Maargoed, echt heel veel voordeel haal je er volgens mij niet uit, behalve dat je de levels wat beter leert kennen voordat de grote meute ze doorheeft..

Moet die pre-order maar es efkes gaan aanschaffen >:)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ja dat klopt, ik zag ook op de blogs dat ze ook nieuwe achievements hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:01
Ik heb de shotgun met slugs ontdekt en ik kill echt als een Rambo nu :p het lijkt wel een beetje UT instagib, mensen 1-shotten terwijl ze best ver van me vandaan lopen, echt heerlijk :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 11:51
Airdack schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:10:
Ik heb de shotgun met slugs ontdekt en ik kill echt als een Rambo nu :p het lijkt wel een beetje UT instagib, mensen 1-shotten terwijl ze best ver van me vandaan lopen, echt heerlijk :)
Ja, je moet die Neosteadt 2000 hebben, dat wapen had ik als eerste op platina!

Heerlijk als je dat ding hoort knallen, ik zette mn geluid altijd lekker hard; BANG DANG KLANG!!, weer een squad uitgemoord haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:00
Macros4 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:18:
[...]

Ja, je moet die Neosteadt 2000 hebben, dat wapen had ik als eerste op platina!

...ik zette mn geluid altijd lekker hard; BANG DANG KLANG!!,
Da's vreemd. Zo heb ik het nog nooit gehoord... _O-

Op de een of andere manier liggen mij de shotguns niet. Soms gaat het best aardig, maar meestal raak ik helemaal niets. Zelfs als ze voor me zouden staan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
CptChaos schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:35:
[...]
Als je de explosives upgrade specialization hebt, dan moet je ze allemaal eerst neerleggen / gooien / planten voordat ze afgaan. Explosive damage upgrade wel of niet maakt niet uit.
Dat is logisch dat je je C4 eerst neerlegt voordat je het laat afgaan.

Explosive Damage aan maakt wel degelijk wat uit. Met 1 plak C4 kun je een light tank opblazen en, als een heavy tank een beetje schade heeft kun je die ook met 1 plak C4 opblazen. Zonder de explosive damage heb je meer C4 nodig.

Maar aangezien ik altijd met meerdere plakken werk, heb ik die explosive damage niet nodig, dan zet ik liever Magnum Ammo aan voor de G3. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09

kronolith

[EDIT]

Jackal131 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:42:
[...]

Da's vreemd. Zo heb ik het nog nooit gehoord... _O-

Op de een of andere manier liggen mij de shotguns niet. Soms gaat het best aardig, maar meestal raak ik helemaal niets. Zelfs als ze voor me zouden staan.
Ik moet meestal iemand 2 keer raken met shotgun, en in die tijd ben ik meestal al dood :+

De neostadt vindt ik wel lekker in Squad Deathmatch. Gewoon keihard rushen met dat ding gaat meestal wel goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
kronolith schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:45:
[...]

Ik moet meestal iemand 2 keer raken met shotgun, en in die tijd ben ik meestal al dood :+

De neostadt vindt ik wel lekker in Squad Deathmatch. Gewoon keihard rushen met dat ding gaat meestal wel goed >:)
Ja die is zeker leek in Squad Deathmatch. Zeker op Arica wanneer iemand over die heuvels rent en jij in het midden van de map staat in een huis. BAM! 1 shot kill...

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Dat vind ik nog het meest klote van zulke games, de shotguns.

In BF2 viel het nog wel mee, daar hadden de engineers en AT's alleen de shotungs, nu kan je ze altijd pakken als je wilt. Net of je in een echte oorlog of situatie de battle ingaat met een shotgun _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
StealthyPeanut schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:46:

In BF2 viel het nog wel mee, daar hadden de engineers en AT's alleen de shotungs, nu kan je ze altijd pakken als je wilt. Net of je in een echte oorlog of situatie de battle ingaat met een shotgun _O-.
Afhankelijk van de situatie, Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Snowwie schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:43:
Dat is logisch dat je je C4 eerst neerlegt voordat je het laat afgaan.
Je begrijpt me niet. Je moet alle C4 die je bij je hebt neerleggen of gooien of whatever, voor je het kan opblazen. Doe je dat niet, dan heb je de bug en kun je het niet laten exploderen... Wel goed lezen en logisch nadenken... ;)
Explosive Damage aan maakt wel degelijk wat uit. Met 1 plak C4 kun je een light tank opblazen en, als een heavy tank een beetje schade heeft kun je die ook met 1 plak C4 opblazen. Zonder de explosive damage heb je meer C4 nodig.
Ook hier weer, ik ga in op jouw verhaal over de C4 bug en vervolgens begin je weer lekker over algemene kennis van BC2 te praten... ;) MAW: Voor de bug maakt het niet uit, of je de explosive damage upgrade aan hebt of niet. Die andere wel, want anders moet je namelijk meer plakken C4 kwijt voor je het kan laten exploderen.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 15-11-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
CptChaos schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:02:
[...]
Je begrijpt me niet. Je moet alle C4 die je bij je hebt neerleggen of gooien of whatever, voor je het kan opblazen. Doe je dat niet, dan heb je de bug en kun je het niet laten exploderen... Wel goed lezen en logisch nadenken... ;)
Ah oke, met de 'double pouches' kan ik altijd 6 stuks plakken. Maar ik kan zonder problemen 1 plak heengooien en laten ontploffen terwijl 6 stuks bevestigd aan een quad niet afgaan.

Overigens kun je als je 6 plakken neergelegd hebt en jezelf vervolgens een ammo box geeft ook weer 6 inslaan. Die heb je dan weer op zak, terwijl er ook 6 op het veld liggen. Maar of dat een oorzaak van de bug is denk ik niet, omdat in beide gevallen de C4 niet altijd wou ontploffen (met of geen nieuwe C4 op zak).

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27
StealthyPeanut schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:46:

Net of je in een echte oorlog terug komt als je dood gaat ;)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:17:
[...]

Net of je in een echte oorlog terug komt als je dood gaat ;)
Wel met de CG/AT4, zag vorige week een aflevering van Ross Kemp in Afhanistan, waar iemand met een AT4 het zo eventjes afmaakte, stuk of 4/5 van die taliban waren aan het schieten, 1 AT4 rocket en het was stil:P

Hoorde niemand 'CG noob' roepen btw :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:13:
[...]

Hoorde niemand 'CG noob' roepen btw :*)
Made me smile :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:38
Is bad Company ook te spelen op een laptop met Dual core 2,4Ghz, 4gb ram.. ? (video kaart is HD4570).

Volgens mij moet het gewoon kunnen (eisen zijn Dual Core 2Ghz, 512mb videokaart), maar het gaat om een laptop, en heb geen zin om hem volgende week weg te gooien ;), dus is het verstandig hierop te spelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Klinkt een beetje krap, vooral omdat de mobiele GPU's een stuk minder power hebben dan de desktopvarianten. Misschien kan je ergens een demo van een spel met vergelijkbare eisen vinden om een impressie te krijgen van de speelbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jackal131 schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:42:
Op de een of andere manier liggen mij de shotguns niet.
Was even wennen aan dat suffe kruisje ipv mikken over de iron sight, maar toen ging het wel ... ik zie net dat ik met alle shotguns een accuracy van >30 heb :? zijn net sniper rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:38
Airdack schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:03:
Klinkt een beetje krap, vooral omdat de mobiele GPU's een stuk minder power hebben dan de desktopvarianten. Misschien kan je ergens een demo van een spel met vergelijkbare eisen vinden om een impressie te krijgen van de speelbaarheid?
Heb hem hier gewoon thuis liggen, en speel af en toe op een andere pc :P. Maar vroeg me af of hem dan kan spelen... Het is dus niet zo dat die dan binnen 2 weken rijp is voor de schroothoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Flexicon:
Gewoon even de temps in de gaten houden (CPU, grafische kaart en adapter) en de kwaliteit wat terugschroeven dat je nog een redelijk aantal fps over houdt.

Gisteren een flink aantal leuke potjes gedaan. Ik werd al herkend door een paar spelers (altijd leuk).
Gewoon gezellig ouwebetten tussendoor. Ben ik bezig met mijn beste pot Conquest ooit, sta ruim bovenaan mijn team, dik aan het winnen, word ik ineens zonder pardon eruit geknikkerd om plaats te maken voor een VIP.
Dat er plaats gemaakt moet worden snap ik, daar ben je VIP voor. Maar gooi dan óf de laatst binnengekomen speler eruit, óf degene met de laagste score.
Mijn broertje kon wel gewoon blijven zitten, dus vroeg even aan de admins wat er aan de hand was, maar geen antwoord.
Ik ben direct weer in de wachtrij gaan staan, maar kon nog net op tijd naar binnen om te verliezen.

Stats natuurlijk niet opgeslagen, unlocks opnieuw moeten doen, en vrij pissig dus het volgende potje werd het al niet veel beter.

Na een afkoelperiode de "VIP" clan eens even lekker de hoeken van het veld laten zien. No hard feelings :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zo mn nieuwe irritatie methode pak de tracer schiet hem op een sniper mik er wat kogels achteraan zodat hij zich verplaatst en vuur dan mn tracer locked RPG7 op hem af, ik haal er aardig wat multikills mee aangezien ze vaak met meer als 1 achter een rots schuilen.

en dan het schitterende NOOB RPGer wat ze dan posten :) tja als jij zo lang stil blijft zitten dat ik een grote blinkende dart op je kan schieten wie is er dan noob bezig.

Maar ik krijg er elke keer weer een grote smile van op mn bakkes :) >:)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Net toch ook maar BFBC2:V gepre-ordered. Heb afgelopen weekend toch tegen alle verwachtingen ook nog COD:BO opgepikt, maar nog niet echt goed achter kunnen zitten. Moet ik toch vanavond maar eens even doen... als die nieuwe mappacks en Vietnam uitkomen dan komt er HELEMAAL niks meer van...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
kronolith schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:45:
[...]

Volgens http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/ doen de Neostad(t?) en de M870 evenveel schade, alleen de reloadtimes zijn wat anders :) Dus dan maakt het niet zoveel uit welke ik gebruik toch? Wel vreemd dat de ingame stats zeggen dat de NS2000 meer schade zou doen dan de M870 maarja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Jesh schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:15:
Net toch ook maar BFBC2:V gepre-ordered. Heb afgelopen weekend toch tegen alle verwachtingen ook nog COD:BO opgepikt, maar nog niet echt goed achter kunnen zitten. Moet ik toch vanavond maar eens even doen... als die nieuwe mappacks en Vietnam uitkomen dan komt er HELEMAAL niks meer van...

;)
Dat ga ik dus, na wat ze geflikt hebben met 1943, absoluut NIET doen. Laat EA Vietnam eerst maar eens netjes op de markt brengen, daarna gaan we betalen. Ik weet nog goed dat ik BC2 kocht, zit zo'n cool flyertje bij van 1943, 12.99 pre-order..

Leek me wel heel cool, maar ben blij dat ik toen niet een order geplaatst heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je kon je geld van je pre order voor 1943 gewoon terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldig spel dit! Het leeft dus toch wel ondanks MOH en COD.

Kom anders eens, voor de pc gebruikers dan, naar onze server, 24/7 online en regelmatig admin toezicht. Geen moeilijke regels; Geen Baserape en Stealing. Verder alles toegestaan! Immers het is oorlog.

Ik hoop jullie snel te zien, lees dogtags!

Sweetlake

IP; 85.236.109.59 www.master-clan.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Macros4 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:52:
[...]

Dat ga ik dus, na wat ze geflikt hebben met 1943, absoluut NIET doen. Laat EA Vietnam eerst maar eens netjes op de markt brengen, daarna gaan we betalen. Ik weet nog goed dat ik BC2 kocht, zit zo'n cool flyertje bij van 1943, 12.99 pre-order..

Leek me wel heel cool, maar ben blij dat ik toen niet een order geplaatst heb..
Daar ben ik niet zo bang voor, maar ik heb nu wel een ander probleem.

Ik had een paar jaar geleden een account aangemaakt voor BF:Heroes met mijn "goede" e-mailadres. Toen ik begin dit jaar BFBC2 kocht, wilde ik dus registreren maar kon ik die account niet gebruiken want ik was het wachtwoord vergeten. Dus bij de registratie gebruikte ik een e-mailadres wat ik eigenlijk nooit gebruik.

Dus ik denk, stuur eens een mail om te kijken of ze mijn account van BFBC2 kunnen koppelen aan de e-mail die ik wel altijd gebruik... maar ik begin nu al spijt te krijgen.

Na mijn initiële vraag kreeg ik een reply dat ik een scan van de originele serial moest mailen met wat persoonlijke gegevens. Nou, ik mooi gedaan en vandaag een reply met de strekking:

"Uw soldaat is overgezet naar de andere account en dit is uw nieuwe key."

Toen had ik al zoiets van wtf? Ik bedoel, ze hoeven maar een ander e-mailadres aan de goede account te koppelen maar misschien zie ik het wel te simpel. Anyways, zoals je al kan raden kwam ik dus na het werk thuis en start BFBC2 op om te kijken of ik in kan loggen met mijn nieuwe gegevens. Nee dus.

Als ik onder mijn oude e-mail opstart dan is mijn goede account verdwenen (verplaatst vermoedelijk zoals ook gevraagd), maar als ik onder de goede "nieuwe" e-mail wil inloggen zegt 'ie key in use. Het rare is dat als ik via de EA Download manager kijk ik wel de nieuwe key zie staan die zij me gestuurd hebben.

Dus maar weer een mail gestuurd met screenies en hopen dat het goed komt, ik baal echt als dat niet opgelost kan worden... zeker met die nieuwe maps en BF:V in aantocht.

Ik ga maar ff CoD:BO spelen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
@Jesh, wat is er mis mee om jouw wachtwoord te laten resetten van jouw EA account? Dit kun je gewoon aanvragen op de diverse EA sites, heb ik vaak zat moeten gebruiken en heeft me nooit in de steek gelaten.
Dus waarom je nu moeilijk doet, ik weet het niet, maar als je je wachtwoord laat resetten, ben je er toch ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:04:

Kom anders eens, voor de pc gebruikers dan, naar onze server, 24/7 online en regelmatig admin toezicht. Geen moeilijke regels; Geen Baserape en Stealing. Verder alles toegestaan! Immers het is oorlog.

Sweetlake

ik ben regelmatig op jullie servers te zien onder dezelfde naam als hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een soortgelijke situatie gehad. Heb EA twee accounts laten mergen om de veteran status te kunnen halen.
Gewoon even met ze in de chat gaan, werkt een stuk sneller.

Ik had het in een half uurtje opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:04:

Sweetlake

Ik heb een vast 5-tal servers waar ik op rondhang (de 11 server bijv, die heb ik hier weleens voorbij zien komen), alleen heb ik daar eens in de zoveel tijd het probleem dat ik plaat moet maken voor een VIP als de server vol zit... hoe is dat bij jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:06
Airdack schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:32:
[...]

Ik heb een vast 5-tal servers waar ik op rondhang (de 11 server bijv, die heb ik hier weleens voorbij zien komen), alleen heb ik daar eens in de zoveel tijd het probleem dat ik plaat moet maken voor een VIP als de server vol zit... hoe is dat bij jullie? :)
Eigenlijk nooit last van... Maargoed, als je eerste staat wordt je meestal niet snel uit de server gegooid ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ik heb anders de indruk dat het behoorlijk random is, want de keren dat het mij overkwam stond ik behoorlijk hoog in mijn team :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
misschien had ik er nog wat meer smileys bij moeten zetten. Maargoed, sommige servers hebben een script lopen, die random mensen er uit gooit als "vips" de server willen joinen. Andere servers hebben dat niet, en moet de admin manueel iemand verwijderen, meestal degene die als laatste binnen gekomen is. Weer andere servers hebben een soortgelijk script als het eerste, maar daar wordt automatisch de laatst binnengekomen speler verwijdert. En ik heb ze ook gezien die idle spelers prefereert.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:41:
En ik heb ze ook gezien die idle spelers prefereert.
Dat zou bij mij ook de voorkeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij onze server(www.master-clan) om jouw vraag te beantwoorden; het is random, door admin, afhankelijk wie erachter zit, de een kijkt naar de score, de ander naar de laatst gejoinde.
Bij ons zijn clanleden gelijk Vip members, dus wie wil zich verzekerd zien van een plaats, join onze clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 08:48
Wanneer komen die nieuwe mappen eens uit? Ik begin me onderhand te vervelen met de oude mappen.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling om reclame te maken voor je server/clan.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 18-11-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 14:58
Is het 'promoot je server woensdag'? ;)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad company 2'ers! ik heb een vraag, ik wil graag bad company 2 kopen maar nu valt me 1 ding enorm op, in de US kost hij 19 dollar, hier in Nederland 50 euro voor een download. Nu weet ik iemand in de US die hem voor me kan kopen maar gaat dit wel werken? Of krijg je dan een key ofzo die alleen vanuit de US werkt?

Dank! Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je goed zoekt is hij hier in NL prima voor veel minder te vinden hoor: http://www.budgetgaming.n...ld:+bad+company+2_PC.html

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:37:
Als je goed zoekt is hij hier in NL prima voor veel minder te vinden hoor: http://www.budgetgaming.n...ld:+bad+company+2_PC.html
Bedankt, die site kon ik nog niet. Heb het liefst wel een download.. dat verzenden duurt me allemaal te lang. Kennelijk wordt dat lastig, evengoed dank!

Waarom dat achterlijke steam dan zo duur is... joost mag het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik wist niet dat DD je voorkeur had. In dat geval kun je hem gewoon in de VS kopen, zover ik weet zit er niet zoiets op als region-protection of zo.
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:41:
[...]
Bedankt, die site kon ik nog niet
offtopic:
lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Opvallend dat de volgende map beschrijving, die van Harvest Day, morgen al is en dat we dus niet weer een week hoeven wachten... Misschien dat de release date dichtbij is...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:41:
[...]

Bedankt, die site kon ik nog niet. Heb het liefst wel een download.. dat verzenden duurt me allemaal te lang. Kennelijk wordt dat lastig, evengoed dank!

Waarom dat achterlijke steam dan zo duur is... joost mag het weten.
Check even www.g2play.net, daar heb ik 'em ook gekocht en met iDeal betalen heb je hem binnen 10 minuten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

rethxoth schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:34:
[...]

Check even www.g2play.net, daar heb ik 'em ook gekocht en met iDeal betalen heb je hem binnen 10 minuten _/-\o_
Daar kocht ik 'm ook =]
Nog maar 15 euro ofzo =D

Alleen de Vietnam pre-order staat er voor 30, terwijl in de officiële filmpjes 15 stond ;p?

Verwijderd

rethxoth schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:34:
[...]

Daar was ik naar op zoek. Dank! Werkt tot nog toe prima :).

• Airdack
Ik heb BC2 ook via g2play en ging helemaal soepel, ik wacht nu gewoon rustig af tot ze Vietnam straks ook voor een bizar lage prijs hebben ;)

En ik kan inderdaad niet wachten op die nieuwe mappack, vooral die vehicle map zal goed zijn voor mijn insignas :D

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:04
ik zie regelmatig speler met een 1 of 2 of meer voor hun naam staan ingame. is dit een soort "prestige" ?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Peter91 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:55:
Alleen de Vietnam pre-order staat er voor 30, terwijl in de officiële filmpjes 15 stond
12,99 in de EA winkel ...

• Spaiker
Alekz87 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:56:
ik zie regelmatig speler met een 1 of 2 of meer voor hun naam staan ingame. is dit een soort "prestige" ?
Veteran status, hoeveel BF games ze voor BC2 gespeeld hebben.

Verwijderd

Spaiker schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:27:
[...]

Veteran status, hoeveel BF games ze voor BC2 gespeeld hebben.
En geregistreerd in het Veteran Program. Hier was eerst een aparte website voor, maar deze is inmiddels uit de lucht geloof ik

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Alekz87 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:56:
Zoals gezegd, de Veteran status:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/idyb95.png

Ingame staat er bij mij dus een 6

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het valt me op hoe vaak ik gesniped word als ik achter een betonblok gehurkt zit. De plek waarvandaan dit gebeurd kan ik absoluut niet zien omdat dat blok er tussen zit. Het is ook vaak een level 50 die dit kan.

[ Voor 11% gewijzigd door pafdaddy op 18-11-2010 22:12 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

zit je dan toevallig niet verlaagd of iig dat hij iets hoger zit waardoor je hoofdje beetje uitsteekt?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
FikkieHo schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:27:
zit je dan toevallig niet verlaagd of iig dat hij iets hoger zit waardoor je hoofdje beetje uitsteekt?
je hoofd steekt echt uit, hitboxen zijn niet 100% goed, en je hitbox vliegt nog een stukje na, als je bukt. Die vertraging hebben ze twee patches geleden toegevoegd, om het gemakkelijker te maken, rennende tegenstanders te raken.

Al met al niet handig als je cover probeert te vinden. Maar wat doe je dan ook áchter die rots? Aanvallen! Vooruit! Voor de rots, beetje zigzaggen en gaan met de banaan. (ik ga er dus vanuit dat je voornamelijk softcore speelt)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:54
Ik snap steeds minder van die all bronze weapon stars. Ik haal al mijn bronzen sterren, maar krijg geen insignia. Ik denk dus: dat zal zijn door die specact die er niet tussen zit (pc), daar had ik iets over gelezen.

Maar mijn kameraad, die het spel al wat langer speelt, haalt ook zijn laatste bronzen ster en hij krijgt wel zijn twee insignia's. (ook op pc's). Het ligt dus blijkbaar niet aan de specacts? Als ik in game kijk naar mijn stats (die lekker verwarrend zijn), lijkt het probleem de M14 te zijn. Ik heb zogezegd 0 kills, ondanks dat ik de bronze star al heb. Mijn kameraad heeft er echter 52 geregistreerd... Ach ja, ooit zullen ze het wel fixen zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De All Bronze ster is nog steeds bugged inderdaad.
Ze zeggen dat ze nog bezig zijn met meerdere issues (niet nader uitgelegd welke) waar veel spelers last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
ik zou je niet te veel zorgen maken over "all bronze stars". Ik zou gewoon gelijk doorstomen naar platinum op alles ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

even een vraagje, wat is voordeel van silencers in bfbc2?
is het alleen het geluid dat enemies minder goed kunnen horen of nog iets?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Volgens mij verschijn je ook niet op de radar als je een schot lost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

d_star schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:41:
Volgens mij verschijn je ook niet op de radar als je een schot lost..
dat verschijn je sowieso toch niet? met of zonder silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Jawel hoor. Regelmatig dat ik een vijandje zie oplichten op de radar omdat ie een schot lost, vlak daarna is het driehoekje weer weg.

Aw shit, nou breng je me aan het twijfelen :| Iemand die het ff kan verifieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, als een enemy kabaal loopt te maken terwijl er een friendly in de buurt is krijg je kortstondig een soort van radar blip te zien.
Dit duurt maar een seconde ofzo, maar is meestal ruim voldoende om die camper met z'n M95 te gaan bezoeken met je repair tool.

In Hardcore mode heb je inderdaad het voordeel dat je wat meer stealty te werk kunt gaan, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, als je loopt te knallen wil je toch het geluid van BAM BAM RATATATATATATA ipv

fffrt, frrrt ,frrrt.

Ik schreeuw liever dan dat ik fluister.

Maar ja dat ben ik.

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 08:48
Ik speel dit spel, zoals ik de meeste shooters speel, op geluid. Zodra ik beschoten word of ik hoor zo'n leuk stemmetje (There's a shooter out there, Grenade!!!!, etc) weet ik uit welke richting dit komt. Dit in combo met die rode pijl als je zelf geraakt wordt is fijn om te weten waar die persoon zit.
Die silencers moffelen voldoende van het geluid weg dat ik niet snel genoeg kan reageren en dan ben je dood.

(beetje offtopic) in CoD4 speelde ik alleen maar met silencers om mijn positie nooit te verraden op de radar, was erg leuk in combo met Stealth (of hoe dat ook dan heette).

In BC2 heb je inderdaad een seconde dat je vijand oplicht als je beschoten wordt of op die persoon schiet zonder te spotten.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:53:
Klopt, als een enemy kabaal loopt te maken terwijl er een friendly in de buurt is krijg je kortstondig een soort van radar blip te zien.
Dit duurt maar een seconde ofzo, maar is meestal ruim voldoende om die camper met z'n M95 te gaan bezoeken met je repair tool.

In Hardcore mode heb je inderdaad het voordeel dat je wat meer stealty te werk kunt gaan, verder niks.
ok bedankt, dat had ik helemaal niet door, :P
maar goed dan moet je dus wel steeds op je radar kijken he
als sniper kan je dus net zo goed gewoon zonder silencer nemen, (die ook veel beter zijn btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
10K schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:15:
Als sniper kan je dus net zo goed gewoon zonder silencer nemen, (die ook veel beter zijn btw)
Als recon bedoel je? ;) De reconrifles waar de silencer in zit zijn meer shortrange rifles. De standaard scope aanpassen met red dot of 4x optical doen wonderen voor die silenced sniperrifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:07:
Maar ja, als je loopt te knallen wil je toch het geluid van BAM BAM RATATATATATATA ipv

fffrt, frrrt ,frrrt.

Ik schreeuw liever dan dat ik fluister.

Maar ja dat ben ik.

:)
ik zit nu met de SCAR L. Wat een belachelijk wapen is dat zeg... silenced? Jazeker. maar wat een verschrikkelijk ding. Point blank mensen missen, en 4 schoten in HC nodig hebben om iemand om te leggen. En die silence helpt niet veel kan ik je vertellen. En als het ding nu wat sneller zou schieten dan een assaultgeweer bijvoorbeeld... echt niet.

Sowieso, als je iemand raakt kan diegene zien waar dat vandaan komt. Vervolgens zich omdraaien en jouw alsnog uitschakelen als jij wanhopig een poging doet om de tegenstander dood te krijgen voordat je kogels opraken.

/frustratiemodus.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

CptChaos schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:29:
[...]
Als recon bedoel je? ;) De reconrifles waar de silencer in zit zijn meer shortrange rifles. De standaard scope aanpassen met red dot of 4x optical doen wonderen voor die silenced sniperrifles.
jep, ik doe dat eigenlijk nooit maar ik ga het is proberen, vss met red dot klinkt leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
M2M schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:46:
ik zit nu met de SCAR L. Wat een belachelijk wapen is dat zeg... silenced? Jazeker. maar wat een verschrikkelijk ding. Point blank mensen missen, en 4 schoten in HC nodig hebben om iemand om te leggen. En die silence helpt niet veel kan ik je vertellen. En als het ding nu wat sneller zou schieten dan een assaultgeweer bijvoorbeeld... echt niet.
Pak dan de PP2000

Icm Magnum Ammo een fijn dingetje.

Ff sputteren en je vijand ligt :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt. Geweldig ding. Moet je alleen wel in burst schieten. Maar dat deed je sowieso toch wel, hoop ik? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Jazeker, alhoewel dat ding weinig recoil heeft dus van dichtbij kun je em gewoon opentrekken.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30
[...]

Sowieso, als je iemand raakt kan diegene zien waar dat vandaan komt. Vervolgens zich omdraaien en jouw alsnog uitschakelen als jij wanhopig een poging doet om de tegenstander dood te krijgen voordat je kogels opraken.

/frustratiemodus.
Ik heb gisteren nog veel plezier gehad van de Scar L. en tot 2 maal toe point blank een hele squad uitgemoord met minder dan 1 magazijn... Als je point blank mist met een Scar L. zou ik toch maar eens wat minder gaan drinken tijdens het gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Compizfox schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:55:
Klopt. Geweldig ding. Moet je alleen wel in burst schieten. Maar dat deed je sowieso toch wel, hoop ik? ;)
jups, maar de PP2K mag ik nog niet nemen. Ik moet eerst het lijstje afwerken voordat ik bij de PP2K ben. En die rockt!. In bursts schiet het ScarL apparaat wel aardig door, maar meestal heb je geen tijd voor burst wanneer iemand met een MG3 maaiapparaat voor je neus verschijnt. Dan wil je zo snel mogelijk kogels uit die loop hebben, en dat werkt het beste als je full pull die linker muis knop ingedrukt houdt.

En als dan op point blank je kogels mis gaan, wordt het wapen wel heel frustrerend. Dus meestal switch ik naar mijn pistool in point blank. Dan heb ik tenminste nog een kans. Maar daar schieten de kills met de SCAR-L natuurlijk niet mee op.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
[...]

/frustratiemodus.
De Scar is een van mijn favorieten, je moet gewoon beter mikken :)
Met goed mikken kun je in HC 10 man neerleggen met 1 magazijn, in NM 7. (In theorie dan)
SMG's zijn juist point blank wapens, je speelt echt verkeerd. Ik heb zo'n 10000+ smg kills op m'n naam staan atm. (2 soldiers)
12206 om precies te zijn ;)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 19-11-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
unfor schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:24:
[...]

De Scar is een van mijn favorieten, je moet gewoon beter mikken :)
Met goed mikken kun je in HC 10 man neerleggen met 1 magazijn, in NM 7. (In theorie dan)
SMG's zijn juist point blank wapens, je speelt echt verkeerd. Ik heb zo'n 10000+ smg kills op m'n naam staan atm. (2 soldiers)
12206 om precies te zijn ;)
dat is dus het punt. Met die scarL raak ik geen deuk in een pakje boter. Met de PP2K of de 9A91, of de uzi, of de AKS74u gaat het allemaal een stuk gemakkelijker. Vrij eenvoudig mensen omleggen met die wapens. Maar die ScarL is echt ruk. ik kan er gewoon niet mee overweg. verschrikkelijk. Point blank in HC maaien op een groepje kereltjes. Is mijn clip leeg! en tegen de tijd dat ik geswitched ben naar mijn pistool, ben ik zelf al:
- gesnepen
- afgeschoten met een normaal geweer
- gepistold
- geknifed
- geshotgund
- geRPG/CG'd
- gegranaat
- is er een pakketje C4 naar mijn hoofd geslingerd en is nog ontploft ook door iemand die er met een repair tool op aan het maaien was.

Zo verschrikkelijk, ik kan er niet mee overweg. Gewoon nog erger dan de M16A2.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
De scarL is gewoon een 9A91 met meer kogels volgens mij, duw er een Red Dot scope op en je bent gereed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
[...]

Heb je hem geprobeerd icm met marksman training? Die upgrade vind ik bij sommige wapens wel een verbetering, bijv. bij MG3/F2000/T88 LMG. Bij een smg heb ik ze nooit geprobeerd omdat ik ze allemaal heel prettig vind (ook de SCAR), maar je kan het altijd proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26
M2M schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:13:
[...]

dat is dus het punt. Met die scarL raak ik geen deuk in een pakje boter. Met de PP2K of de 9A91, of de uzi, of de AKS74u gaat het allemaal een stuk gemakkelijker. Vrij eenvoudig mensen omleggen met die wapens. Maar die ScarL is echt ruk. ik kan er gewoon niet mee overweg. verschrikkelijk. Point blank in HC maaien op een groepje kereltjes. Is mijn clip leeg! en tegen de tijd dat ik geswitched ben naar mijn pistool, ben ik zelf al:
- gesnepen
- afgeschoten met een normaal geweer
- gepistold
- geknifed
- geshotgund
- geRPG/CG'd
- gegranaat
- is er een pakketje C4 naar mijn hoofd geslingerd en is nog ontploft ook door iemand die er met een repair tool op aan het maaien was.

Zo verschrikkelijk, ik kan er niet mee overweg. Gewoon nog erger dan de M16A2.
Loll ik moest wel even lachen toen ik dit lijstje las. Vooral die laatste :)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik gebruik die 4x zoom optie eigenlijk nooit op de wapens. Enkel 1x zoom. Ik moet niets hebben van dat ^ symbool, doe mij maar het puntje, bovendien zie je dan ook meer van de omgeving.

4x zoom is ook een beetje nutteloos in gebouwen imho. :)

1x zoom en die sputter geeft veel plezier.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
In de single player zit ik vast bij Cold War..

Je moet die tank met je verrekijker targeten met rechtermuis, en dan linkermuis om te vuren voor een airstrike, maar ik kan vuren wat ik wil, er gebeurt verdomme helemaal niks....

Aaaaaaargghhh, help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Macros4 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:00:
In de single player zit ik vast bij Cold War..

Je moet die tank met je verrekijker targeten met rechtermuis, en dan linkermuis om te vuren voor een airstrike, maar ik kan vuren wat ik wil, er gebeurt verdomme helemaal niks....

Aaaaaaargghhh, help!!
Ik had hetzelfde probleem vorige week toen ik ging kijken hoe deze map er uit zag. Ik probeerde een tank te mortar striken terwijl ik in een huis zat, maar hij pakte hem niet. Oplossing was om midden op straat te gaan staan en af te vuren, toen pakte ie hem vreemd genoeg wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Thnx, ik ga het morgen proberen! Nu weer even lekker online levelen, singleplayer nooit aangeraakt terwijl ik het spel al sinds Maart heb.. Geweldige graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@M2M:
M16A2 is voor mij juist het fijnste wapen in de game. 4x scope er op en je kunt nog redelijk goed van een afstand killen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:02:
@M2M:
M16A2 is voor mij juist het fijnste wapen in de game. 4x scope er op en je kunt nog redelijk goed van een afstand killen ook.
smaken verschillen, maar ik ben meer iemand die up close and personal de tegenstanders van het leven beroof. En als je in die 3 milliseconden die je dan hebt, ook nog meerdere malen op die linker muis knop moet drukken, dat werkt gewoon niet.

Tevens mik ik op het hoofd, op iets langere afstand. En dan gaan standaard twee kogels mis :/ Mik ik op de voeten, gaat de eerste kogel soms raak, en de tweede en derde niet. Die gaan er dan links / rechts en de derde, erboven, langs.

En hetzelfde gevoel heb ik met die Scar-L. gewoon point blank schieten, waarbij zo'n 20% van je scherm bedekt is met tegenstander, en dan nog missen. En niet een kogeltje, nee ik kan de hoeveelheid rake kogels op mijn vingers tellen. Van de 30 dus. Point blank.

Nee, niets voor mij. En dan is de PP2K weer een erg fijn wapen. Dan maak het ook niet uit als je slechts 10% raakt, de damage is hoger, en de rate of fire is hoger. 1 kereltje per clip ben ik ook tevreden mee hoor, zolang ik niet hoef te herladen, als ik een halve minuut iemand in zijn rug aan het schieten ben. Of een poging doen alsof, zo lijkt het.

Maargoed, nog maar 600 kills en ik kan dit ellendige ding weer vergeten :)

Ps, dat laatste in het voorgaande lijstje is me overkomen. Iemand wilde me repairtoolen van achteren, en de kerel voor me was C4 aan het sprayen. Uiteindelijk was het 1 suicide, 1 teamkill en een kill voor het kereltje met de repair tool. Ow ja, en ik kon de volgende 5 minuten niet meer bijkomen van het lachen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Het heeft gewoon allemaal met je speelstijl te maken. Als ik Assault speel schiet ik soms beheerst, soms sproei ik van dichtbij. Ik vind de XM8 Prototype daarvoor heel geschikt, lekker allround. Het ene wapen is bagger om te sproeien, de andere bagger om te aimen.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
als ik vrij zou mogen kiezen, was de keuze een stuk simpeler. AN94 voor lange afstanden, XM8-P voor mid en kort als assault. CG / mijnen + PP2K als keuze voor engie klasse. die vissekom als medic klasse, kan eventueel uitgewisseld worden met M60 en de sniper klasse laten we voor wat het is. Een soort C4 shotgun klasse met guillie suit. Maar eigenlijk nutteloos in mijn speelstijl, want C4 kun je ook met assault klasse meenemen. Eventueel zelfs met een G3, die ook wel aardig schiet.

Maar helaas, ik heb nog aardig wat wapens te gaan voordat ik weer terug kan naar mijn favorieten ;)

-_-

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.