cool mocht weleens tijd worden, gelukkig is mijn toetsweek bijna afgelopenCompizfox schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:28:
Morgen komt er nieuwe info uit over het VIP map pack met écht nieuwe maps, zegt zh1nt0. http://yfrog.com/282pnp
Thanks mate, dat gaat als een trein!
unfor schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:29:
[...]
Kwestie van oefenen, ik mis een apache soms nog als de piloot snel is, maar in een blackhawk ben je de lul als ik m'n AT4 heb
De truuk is niet op het rode vierkantje te letten maar waar de raket zelf heen gaat.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Anoniem: 315995
Zeg maar dag tegen groepjes campers:
YouTube: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam Flame-thrower Action
Aan de andere kant: één keer raden waar straks iedere "casual gamer" mee gaat lopen?
Weer aan de andere kant: alles heeft een zwak punt.
Gisteren met de Recon en USAS een paar ronden ontzettend goed gespeeld. Word ik door een gast genaamd CryingSoul (je verzint het niet) een shotgun noob genoemd.
Op dat moment stond ik bovenaan in de lijst en al bijna op 30 kills, dus ik reply "why don't you cry about it"
Na nog een paar keer die gast opgejaagd te hebben (ging steeds langs dezelfde route, de slimmerd) weer een shotgun noob genoemd te worden: "you mean shotgun pro", "I think I'm nailing it :P"
Wat helemaal grappig was, was dat ik door een paar teammates gebacked werd en de jacht geopend was
Niets leuker dan de gouden dogtags van een huilebalk genaamd CryingSoul af te pakken.
Oh, en tracer darts op zn hoofd plakken natuurlijk.
Aan de andere kant: één keer raden waar straks iedere "casual gamer" mee gaat lopen?
Gisteren met de Recon en USAS een paar ronden ontzettend goed gespeeld. Word ik door een gast genaamd CryingSoul (je verzint het niet) een shotgun noob genoemd.
Op dat moment stond ik bovenaan in de lijst en al bijna op 30 kills, dus ik reply "why don't you cry about it"
Na nog een paar keer die gast opgejaagd te hebben (ging steeds langs dezelfde route, de slimmerd) weer een shotgun noob genoemd te worden: "you mean shotgun pro", "I think I'm nailing it :P"
Wat helemaal grappig was, was dat ik door een paar teammates gebacked werd en de jacht geopend was
Niets leuker dan de gouden dogtags van een huilebalk genaamd CryingSoul af te pakken.
Oh, en tracer darts op zn hoofd plakken natuurlijk.
Gokje: 1 kogel van een willekeurig wapen op de fuel tank van de flame thrower = kaboom bij de dragerAnoniem: 315995 schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:50:
Zeg maar dag tegen groepjes campers:
Daarnaast: mocht blijken dat het bereik van het ding het wapen OP maakt, dan wordt dat toch wel generfed.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Uiteraard. Het zal in eerste instantie gewoon wennen zijn aan nieuwe tactieken.
Maar: hoe gaaf is het om de vijanden als een stelletje zombies in de hens te steken!?
On another note, Er is gereageerd op het tracer rounds verhaal:
http://forums.electronica...players-latest-patch.html
Maar: hoe gaaf is het om de vijanden als een stelletje zombies in de hens te steken!?
On another note, Er is gereageerd op het tracer rounds verhaal:
http://forums.electronica...players-latest-patch.html
Info over map pack 7 staat op de Battlefield blogs 
Oasis en Harvest Day zijn officieel bevestigd.
Ook de singleplayer maps Heavy Metal (tank battles) en Cold War (weet niet meer welke dit is) zijn omgetoverd tot multiplayer maps.
Ook de singleplayer maps Heavy Metal (tank battles) en Cold War (weet niet meer welke dit is) zijn omgetoverd tot multiplayer maps.
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Vet! Heavy Metal en Cold War ken ik niet, omdat ik zover nooit ben gekomen in de singleplayer. Voor mij dus 4 nieuwe maps.
Awesome! 3 nieuwe rushmaps!Wizz15 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:17:
Info over map pack 7 staat op de Battlefield blogs
Ook Heavy Metal zal ik als Conquest een paar keer proberen. Tank battles zijn altijd gaaf!
Eindelijk. Ik was inmiddels wel een beetje uitgekeken op de andere maps.
Ik hoop dat deze z.s.m. beschikbaar komen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Anoniem: 230001
Geweldig, naast de nieuwe Vietnammaps ook andere nieuwe maps! Begin zo weer een klein beetje van DICE te houden
Da's dan wel weer top van DICE. Zou helemaal leuk zijn als we nou SPECact en Onslaught ook eens kunnen krijgen alleen

Misschien een stomme vraag, maar komen deze maps gratis beschikbaar? Ik weet dat Vietnam een add on is en dat je daarvoor moet betalen, maar hoe zit dat met deze mappack?
Onder de grote rots, naast die kleine
Voor pc spelers ja en voor spelers op console alleen als je VIP bent. Dus die code hebt ingevoerd.Crazyclaws schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:06:
Misschien een stomme vraag, maar komen deze maps gratis beschikbaar? Ik weet dat Vietnam een add on is en dat je daarvoor moet betalen, maar hoe zit dat met deze mappack?
Ik heb alleen een PC, dus dat klinkt dan weer goed, leuk vroeg Sinterklaas kadootje
Onder de grote rots, naast die kleine
Graag gedaanCrazyclaws schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:13:
Ik heb alleen een PC, dus dat klinkt dan weer goed, leuk vroeg Sinterklaas kadootje
jeej! Eindelijk nieuwe maps. Kan ik BC2 weer eens aanslingeren. Merkte dat ik telkens dezelfde maps echt een beetje vervelend begon te vinden ("Oh, dan is dit punt weg en moeten we snel daar heen rennen etc etc").
Ben benieuwd, en hoop dat ze snel komen. Lekker voor de donkere dagen.
Ben benieuwd, en hoop dat ze snel komen. Lekker voor de donkere dagen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die Vietnam, kun je alleen digitaal ophalen toch? Want heb liever een retail version eigenlijk
De bron die heeft voorspeld dat dit zou uitkomen heeft ook gezegd dat ze voor Vietnam zouden komenJackal131 schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:10:
Eindelijk. Ik was inmiddels wel een beetje uitgekeken op de andere maps.
SPECACT is ook bevestigd voor de PC door de community manager, alleen nog niet wanneer. Het is wel zeker dat dit eraan komt.Cartman! schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:34:
Da's dan wel weer top van DICE. Zou helemaal leuk zijn als we nou SPECact en Onslaught ook eens kunnen krijgen alleen
Er komt geen retail versie, Vietnam is enkel beschikbaar als DLC.WoRReLbier schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:26:
Die Vietnam, kun je alleen digitaal ophalen toch? Want heb liever een retail version eigenlijk
[ Voor 48% gewijzigd door Wizz15 op 08-11-2010 18:29 ]
Anoniem: 160457
En Onslaught voor de pc dan?Wizz15 schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:27:
[...]
De bron die heeft voorspeld dat dit zou uitkomen heeft ook gezegd dat ze voor Vietnam zouden komenWoensdag wordt er meer bekend gemaakt.
[...]
SPECACT is ook bevestigd voor de PC door de community manager, alleen nog niet wanneer. Het is wel zeker dat dit eraan komt.
[...]
Er komt geen retail versie, Vietnam is enkel beschikbaar als DLC.
Jeetje.. Teamkill ugabanza die vlammenwerper in de handen van een.. "niet-pro"
. Maar zo'n tank met vlammenwerker is wel errug cool.
In ieder geval: twee nieuwe maps zag ik! Harvest en Oasis. Ben benieuwd.
Edit:. Aah. Nog meer maps? Heavy Metal en Cold War zegt me zo niets, ook al heb ik de single wel uitgespeeld. 4 nieuwe maps, wowzers :-). Ben echt benieuwd. Nieuwe maps zijn toch altijd een beetje uitproberen en kijken waar de leuke plekjes zitten, en daarmee ook frustrerend als anderen die al hebben gevonden
(mede omdat die twee maps uit BC1 komen).
In ieder geval: twee nieuwe maps zag ik! Harvest en Oasis. Ben benieuwd.
Edit:. Aah. Nog meer maps? Heavy Metal en Cold War zegt me zo niets, ook al heb ik de single wel uitgespeeld. 4 nieuwe maps, wowzers :-). Ben echt benieuwd. Nieuwe maps zijn toch altijd een beetje uitproberen en kijken waar de leuke plekjes zitten, en daarmee ook frustrerend als anderen die al hebben gevonden
w00t-- Oasis contains what Battlefield is all about. A variety of vehicles, from helicopters to tanks, jeeps, and boats. It also has enough space to let players show their creativity when driving these vehicles. Oasis switches from open environment to close quarters urban combat in the last bases of the Rush game mode. This type of contrast in environment appeals to players, because it suits all four Battlefield classes, from sniper to assault.
And there you have it. Check back this Wednesday for an in-depth look at Heavy Metal, one of the largest multiplayer maps ever for Battlefield: Bad Company 2.
[ Voor 62% gewijzigd door Eagle Creek op 09-11-2010 02:28 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik heb Heavy Metal en Cold War er even bijgepakt. Cold war is "yet another snow map". Hij lijkt op White Pass. Hij is gemiddeld groot, en biedt support voor ATV's en misschien bradly's enzo.
Heavy Metal daarentegen is niet te vergelijken met wat we nu hebben. Als een soort heuvellandschap cross je met tanks over de vlakte, daarbij diverse huisjes en omgeving neermaaiend. Groots. Ik kan me hier best een map in voorstellen, maar ben benieuwd naar de uitwerking.
Heavy Metal daarentegen is niet te vergelijken met wat we nu hebben. Als een soort heuvellandschap cross je met tanks over de vlakte, daarbij diverse huisjes en omgeving neermaaiend. Groots. Ik kan me hier best een map in voorstellen, maar ben benieuwd naar de uitwerking.
Vanavond BC1 er maar even in doen. Ik kan me weinig voorstelling meer maken bij die namen.
je kunt via de ea store vietnam nu pre-orderen, dan krijg je 3 dagen early access
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
zou fijn zijn als we dan ook de exacte release date kregen. Zolang die er nog niet is pre-order ik hem ook niet puur voor die 3 dagen early access.skip-5 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:16:
je kunt via de ea store vietnam nu pre-orderen, dan krijg je 3 dagen early access
Kun je gewoon in EA Store je update kopen als je een normale retail versie hebt van BC2? Ik vraag me af hoe die 2 games elkaar gaan vinden zegmaar.
Dat is waar natuurlijk. Alleen heb ik zoiets van hij komt toch wel, dus waarom nu niet alvast bestellen?
Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
Jup vraag ik me ook af. Heb BC2 retail, hoe ga ik Vietnam installeren over BC2 heen? Net als een patch zeg maar? Hoe gaat dat als ik hem koop via de EA store (met EADM wss dus)?Cartman! schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:46:
Kun je gewoon in EA Store je update kopen als je een normale retail versie hebt van BC2? Ik vraag me af hoe die 2 games elkaar gaan vinden zegmaar.
Of is het gewoon dat je zo'n code in BC2 invoert (net als de Limited Edition code) en dat de BFBC2 updater dan Vietnam voor je download?
[ Voor 13% gewijzigd door Compizfox op 09-11-2010 16:43 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
hey, even een vraagje
heb BFBC2 op de xbox360,
die ondertussen overleden is, zit nog te twijfelen over nieuwe.
Maar binnen kort ook beter pc die dit spel prima kan draaien, en dan hoef ik ook niet opnieuw mn xbl voor 50?euro te verlengen. Speelt het op de pc net zo leuk als op de xbox? Want opzich zie ik het wel meer zitten om op de pc te spelen dan op de xbox, ook namelijk omdat de oude tv bij de xbox nogal faalt, en ik een full hd computer beeldscherm heb.
heb BFBC2 op de xbox360,
Maar binnen kort ook beter pc die dit spel prima kan draaien, en dan hoef ik ook niet opnieuw mn xbl voor 50?euro te verlengen. Speelt het op de pc net zo leuk als op de xbox? Want opzich zie ik het wel meer zitten om op de pc te spelen dan op de xbox, ook namelijk omdat de oude tv bij de xbox nogal faalt, en ik een full hd computer beeldscherm heb.
Ik heb het niet op de xdoos gespeeld (heb er geen), maar shooters speel je over het algemeen beter op de PC dan op een console.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Zal inderdaad als een soort patch werken. Heb dat pas geleden met WoW gehad dat ik via Blizzard inlogde en via mijn client alles kon downloaden. Heb niets in hoeven vullen want Blizz wist zelf aan de hand van mijn account welke uitbreidingen ik al in mijn bezit had. Zal bij EA niet anders zijn, die merken zelf of je er recht op hebt en als patch komt het dan bij je binnen.Compizfox schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:42:
[...]
Jup vraag ik me ook af. Heb BC2 retail, hoe ga ik Vietnam installeren over BC2 heen? Net als een patch zeg maar? Hoe gaat dat als ik hem koop via de EA store (met EADM wss dus)?
Of is het gewoon dat je zo'n code in BC2 invoert (net als de Limited Edition code) en dat de BFBC2 updater dan Vietnam voor je download?
Niet zo'n moeilijke keuze, op de pc ziet het er een stuk beter uit (meer details/hogere resolutie), en heb je een betere en stabielere FPS. Ook heb je 32 player servers wat voor meer chaos zorgt, wat ook leuker is (moet je wel van houde). Je hebt een server browswer, dus jij bepaald waar je speeld, en heb je squad management. En natuurlijk kb/mouse wat veel fijner/accurater speeld, en de VIP map packs zijn gratis.powerpuck schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:32:
hey, even een vraagje
heb BFBC2 op de xbox360,
Bij de pc versie kun je ook de FOV aanpassen zodat je een bredere view hebt, geeft ooit voordelen.
En als je vrienden hebt kun je ook skype/ts3 gebruiken voor communicatie, en met xfire screenshots/video's maken. Ook dingen die je niet zomaar doet op de 360. Denk ook aan het feit dat er op de pc servers zijn met regels (no sniper/CG etc), als je dat dus wenst ga je naar zo'n server.
De pc versie is trouwens ook goedkoper, kun je hebben voor zo'n 20 euro.
Het beeld op de PC doet net geen pijn aan mijn ogen, zoveel detail. Heb wel een HD5850 en AMD X4 955, dat zal ook een verschil maken.
Detail ligt niet aan welke kaart je hebt of processor, maar met welke instellingen je speelt of monitor.Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:37:
Het beeld op de PC doet net geen pijn aan mijn ogen, zoveel detail. Heb wel een HD5850 en AMD X4 955, dat zal ook een verschil maken.
Nadelen van PC(moeten er ook zijn):
-Slechte teamplay op meeste servers
-Servers met bepaalde opties(2 snipers in je team allowed, of auto kick bij een CG kill)
-Settings zijn breed aanpasbaar(voordeel, maar ook een nadeel omdat je soms uren bezig bent de fijnste settings te vinden)
-Geen SPECTAT/Onslaught(momenteel)
-Friend system werkt erg mager zo nu en dan.
Ik speel op de PC, en ik kan het je aanraden als je van FPS op de PC houdt.
Nu speel ik alleen op de PC maar ik vraag me sterk af of slechte teamplay PC specifiek is hoor. Dat lijkt me nu typisch iets wat op elk platform wisselend is.Remzz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:01:
[...]
Detail ligt niet aan welke kaart je hebt of processor, maar met welke instellingen je speelt of monitor.
-Servers met bepaalde opties(2 snipers in je team allowed, of auto kick bij een CG kill)
-Settings zijn breed aanpasbaar(voordeel, maar ook een nadeel omdat je soms uren bezig bent de fijnste settings te vinden)
Ook de settings zijn imo niet zo heel boeiend. Tenminste als je een redelijke PC hebt. Dan gooi je alles op max en kun je gelijk lekker knallen
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Geen idee eigenlijk, maar volgens mij is er meer gameplay op de Xbox en PS3 omdat veel mensen daar de headset gebruiken, in BC2 eigenlijk niemand.Help!!!! schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:04:
[...]
Nu speel ik alleen op de PC maar ik vraag me sterk af of slechte teamplay PC specifiek is hoor. Dat lijkt me nu typisch iets wat op elk platform wisselend is.
Ook de settings zijn imo niet zo heel boeiend. Tenminste als je een redelijke PC hebt. Dan gooi je alles op max en kun je gelijk lekker knallen
En met de settings bedoel ik bloom enzo. Wat soms in Afica Harbor nogal irritant is dat je geen bal meer ziet in een tank.
Ik heb de settings zo omlaag gebracht dat de FPS top is, en dat ik alles nog goed kan zien.
Aha op die manier. Op de PC wordt de headseat vooral veel gebruikt door clans.Remzz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:55:
[...]
Geen idee eigenlijk, maar volgens mij is er meer gameplay op de Xbox en PS3 omdat veel mensen daar de headset gebruiken, in BC2 eigenlijk niemand.
En met de settings bedoel ik bloom enzo. Wat soms in Afica Harbor nogal irritant is dat je geen bal meer ziet in een tank.
Ik heb de settings zo omlaag gebracht dat de FPS top is, en dat ik alles nog goed kan zien.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Remzz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:01:
[...]
Detail ligt niet aan welke kaart je hebt of processor, maar met welke instellingen je speelt of monitor.
Als je PC het niet aan kan zal het met het detail ook niet gaan lukken, monitor ben ik met je eens.
Teamplay ligt volgens niet aan de PC of console maar aan de spelers, kan me niet voorstellen dat spelers op de console wel altijd samen willen werken.
Uiteraard moeten we nadelen zijn, en die zijn er ook.Remzz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:01:
[...]
-Slechte teamplay op meeste servers Persoonlijk geen last van, ik speel met een vaste vriendengroep van 2 tot 6 man
-Servers met bepaalde opties(2 snipers in je team allowed, of auto kick bij een CG kill) dit vind ik juist geweldig (mits goed uitgevoerd uiteraard). Zo voorkom je 8 snipers in een team van 10 man en dat iedereen maar leukraak met een Gustav blijft schieten op infanterie. Ik heb die laatste regel nog nooit meegemaakt trouwens, kick bij Gustav kill
-Settings zijn breed aanpasbaar(voordeel, maar ook een nadeel omdat je soms uren bezig bent de fijnste settings te vinden) Ik zie dit inderdaad juist als voordeel, je kan het heel mooi spelen maar als je dit niks vind kan je ervoor kiezen om zoveel mogelijk FPS te halen
-Geen SPECTAT/Onslaught(momenteel) Jammer maar ik mis het niet echt
-Friend system werkt erg mager zo nu en dan. Nog niet echt last van gehad, 1 keer wel gehad dat mensen online waren en speelden maar offline waren in mijn friendlijst
Om nog wat toe te voegen:
- Admins hebben vaak teveel power omdat het eigen servers zijn
- Kleine squads (ook op consoles trouwens), bij BF2 kon je met 7 man in een squad geloof ik, vier is echt te mager.
- RELOAD blijft in me scherm staan, ook echt iets wat ik nodig heb trouwens
- Geen VOIP systeem zoals de consoles, hoewel dit niet altijd een nadeel is aangezien ik met COD en BFBC op de consoles me meer irriteerde aan de gasten waar ik mee speelde dan dat het me hielp
Net gedaan ... was wel benieuwd hoe dat ging.skip-5 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:46:
Alleen heb ik zoiets van hij komt toch wel, dus waarom nu niet alvast bestellen?
Is het de bedoeling dat je van EA een bevestiging krijgt per e-mail ?? Heb nl niks gehad ...
Jij hebt geluk dan dat je met zoveel speelt, ik speel meestal solo.StealthyPeanut schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:52:
[...]
Uiteraard moeten we nadelen zijn, en die zijn er ook.
-Slechte teamplay op meeste servers Persoonlijk geen last van, ik speel met een vaste vriendengroep van 2 tot 6 man
-Servers met bepaalde opties(2 snipers in je team allowed, of auto kick bij een CG kill) dit vind ik juist geweldig (mits goed uitgevoerd uiteraard). Zo voorkom je 8 snipers in een team van 10 man en dat iedereen maar leukraak met een Gustav blijft schieten op infanterie. Ik heb die laatste regel nog nooit meegemaakt trouwens, kick bij Gustav kill
-Settings zijn breed aanpasbaar(voordeel, maar ook een nadeel omdat je soms uren bezig bent de fijnste settings te vinden) Ik zie dit inderdaad juist als voordeel, je kan het heel mooi spelen maar als je dit niks vind kan je ervoor kiezen om zoveel mogelijk FPS te halen
-Geen SPECTAT/Onslaught(momenteel) Jammer maar ik mis het niet echt
-Friend system werkt erg mager zo nu en dan. Nog niet echt last van gehad, 1 keer wel gehad dat mensen online waren en speelden maar offline waren in mijn friendlijst
Om nog wat toe te voegen:
- Admins hebben vaak teveel power omdat het eigen servers zijn
- Kleine squads (ook op consoles trouwens), bij BF2 kon je met 7 man in een squad geloof ik, vier is echt te mager.
- RELOAD blijft in me scherm staan, ook echt iets wat ik nodig heb trouwens. Als men magazijn leeg is, dat het spel me even herrinert dat ik toch echt even moet reloaden!
- Geen VOIP systeem zoals de consoles, hoewel dit niet altijd een nadeel is aangezien ik met COD en BFBC op de consoles me meer irriteerde aan de gasten waar ik mee speelde dan dat het me hielp
Het is alleen wel jammer als jij nou net die 5 GOL kills wilt halen voor een golden star, en dat je de hele tijd wordt gekillt omdat er al te veel snipers zijn, verpest het toch een beetje.
Eerlijk gezegt weet ik niet zoveel van SPECTAT en Onslaught, maar wat ik hier jammer aan vindt is dat deze dingen wel meetellen voor je stats. Ik heb nu zo'n 30k punten in de wacht staan, maar die komen niet omdat ik dan alleen nog SPECTAT pins moet halen.
En over het friendsystem, veel van mijn invites naar mensen toe of van mensen af komen nooit aan, vindt ik toch wel jammer.
Verder top spel hoor
Slechte teamplay, dat ligt helemaal aan de servers/spelers, dat is ook zo op de consoles.
Servers met bepaalde opties, die heb je zelf in de hand, wil je die opties niet, ga je naar een andere server, wil je ze wel, blijf je daar/zoek je ze op. Is een voordeel, geen nadeel.
Uren bezig om de fijnste settings te vinden?
Als je gewoon een beetje pc hebt zet je alles op high en het werkt.
SPECACT/Onslaught komen naar de pc, wel wat later dan op de consoles, maar VIP map packs zijn daarin tegen wel gratis op de pc.
Friends system heb ik (nog) geen last van gehad, maar die heb je ook niet echt nodig om elkaar te joinen, daar heb je xfire voor (wat veel uitegebreider is), en TS3/Vent doet zeker niet onder voor de VOIP service van de consoles, in tegendeel zelfs
Admins, nog nooit meegemaakt dat er abused word, is ook niet zo slim als ze de servers waar ze voor betalen populated willen houden. Vind de admins juist fijn, die kunnen namelijk het spel een beetje eerlijk houden (unbalanced teams in de vorm van ranks/skilled players).
Die reload/you have been reiveved by... bug was hier gefixed met de laatste patch trouwens, geen last meer van gehad
Servers met bepaalde opties, die heb je zelf in de hand, wil je die opties niet, ga je naar een andere server, wil je ze wel, blijf je daar/zoek je ze op. Is een voordeel, geen nadeel.
Uren bezig om de fijnste settings te vinden?
SPECACT/Onslaught komen naar de pc, wel wat later dan op de consoles, maar VIP map packs zijn daarin tegen wel gratis op de pc.
Friends system heb ik (nog) geen last van gehad, maar die heb je ook niet echt nodig om elkaar te joinen, daar heb je xfire voor (wat veel uitegebreider is), en TS3/Vent doet zeker niet onder voor de VOIP service van de consoles, in tegendeel zelfs
Admins, nog nooit meegemaakt dat er abused word, is ook niet zo slim als ze de servers waar ze voor betalen populated willen houden. Vind de admins juist fijn, die kunnen namelijk het spel een beetje eerlijk houden (unbalanced teams in de vorm van ranks/skilled players).
Die reload/you have been reiveved by... bug was hier gefixed met de laatste patch trouwens, geen last meer van gehad
Anoniem: 151407
nieuwe maps? harvest day is uit bad company 1... dus makkie omgeport..
trouwens oasis ook..
ben ik de enige die dit ziet of? begint op call of duty mappacks te lijken. scheelt dat ze niets kosten..
trouwens oasis ook..
ben ik de enige die dit ziet of? begint op call of duty mappacks te lijken. scheelt dat ze niets kosten..
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 10-11-2010 14:17 ]
Specact mis je echt maar weinig aan vind ik. Leuk voor 2 of 3 uurtjes, maar tenzij je echt voor de snelste tijden enzo gaat is de lol er snel vanaf. Vond het nogal een rip-off voor 10 euro..
Flickr PSN ID= cheironnl
Je moet je mic gewoon altijd gebruiken
Ook al zegt men niks terug. Je hebt altijd wel mensen die jou gaan helpen als je in moelijkheden zit.
Tenminste in TF2 is dat het geval, zolang je niet met russen speelt
die kunnen echt niks
Tenminste in TF2 is dat het geval, zolang je niet met russen speelt
Angelo NL / Global Cargo VTC
Eigenlijk heb je gelijk. Best wel een goedkope manier om dit als "nieuwe maps" te omschrijven. Het is dat ik bc1 niet heb gespeeld en ik weet niet meer hoe de singleplayer eruitzag omdat hij niet noemenswaardig is (imo). Ik ben dus wel gewoon blij met deze VIP map pack, maar ik kan begrijpen als je hier kritisch over bent.Anoniem: 151407 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:13:
trouwens oasis ook..
Bedankt voor het reageren,
heb eigenlijk 0% ervaring met (realistische) shooters op de pc, dus zal wel ff aan mn stats moeten gaan trekken, voor de rest lijkt recorden me wel vet ja, vraag me af hoe goed ik kan recorden met een amd x6 1055t en een hd6850, kan ik dan alles op max houden?
Ik denk ook wel dat ik op zoek ga naar een clan, ik was toch al van plan om een nieuwe headset aan te schaffen, en kan dan lekker met team mates communiceren, lukte toch niet echt lekker op de Xdoos.
Maar bedankt voor het reageren, zal wss overstappen op pc wanneer ik die bij elkaar heb.
heb eigenlijk 0% ervaring met (realistische) shooters op de pc, dus zal wel ff aan mn stats moeten gaan trekken, voor de rest lijkt recorden me wel vet ja, vraag me af hoe goed ik kan recorden met een amd x6 1055t en een hd6850, kan ik dan alles op max houden?
Ik denk ook wel dat ik op zoek ga naar een clan, ik was toch al van plan om een nieuwe headset aan te schaffen, en kan dan lekker met team mates communiceren, lukte toch niet echt lekker op de Xdoos.
Maar bedankt voor het reageren, zal wss overstappen op pc wanneer ik die bij elkaar heb.
Ja, met zo'n beest van een pc moet dat zeker goed gaanpowerpuck schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:28:
Bedankt voor het reageren,
Je kan ook je muziek via xfire een playlist maken en dan bedienen ingame, je kan zelfs internet browsen ingame via xfire, werkt best goed als je ooit ff moet wachten ofzow.
Neem trouwens aan dat je minimaal 4GB in die pc gaat hebben?
Als je mee leest op de EA fora, dan wist je dat er gigantisch veel werd gevraagd om specifiek die 2 maps in BC2.Anoniem: 151407 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:13:
trouwens oasis ook..
MAW: Dice geeft gehoor aan de community.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 10-11-2010 17:30 ]
Het was toch een enquête waar men uit verschillende maps kon kiezen? Of heb ik het nu verkeerd. Ik heb namelijk wel een keertje ergens op gestemd.unfor schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:28:
[...]
Als je mee leest op de EA fora, dan wist je dat er gigantisch veel werd gevraagd om specifiek die 2 maps in BC2.
Nee, dit was een onverwachte verassing.walletje-w schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:34:
[...]
Het was toch een enquête waar men uit verschillende maps kon kiezen? Of heb ik het nu verkeerd. Ik heb namelijk wel een keertje ergens op gestemd.
Ben benieuwd wat het nieuwe mappack gaat doen qua populariteit; zullen de servers weer drukker gaan worden? Ik hoop in ieder geval van wel en ik denk dat Vietnam ook wel zijn steentje bijdraagt. Als dat namelijk zo is, ga ik keihard nadenken om misschien (tijdelijk) een servertje te huren ergens...
Hoe zal dat trouwens gaan als deze alleen via de EA Store (en dus EA Download Manager) beschikbaar komt? Ik heb de game namelijk via Steam...
Hoe zal dat trouwens gaan als deze alleen via de EA Store (en dus EA Download Manager) beschikbaar komt? Ik heb de game namelijk via Steam...
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 10-11-2010 18:01 ]
jup, en aangezien hij ook voor multitasken, grafisch design enzo gebruikt gaat worden, gaat het later (of meteen) zelfs 8gb worden.Anoniem: 160457 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:53:
Neem trouwens aan dat je minimaal 4GB in die pc gaat hebben?
Ik dacht dat je alle interesse had verloren? Ik heb het inmiddels opnieuw geïnstalleerdCptChaos schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:00:
Ben benieuwd wat het nieuwe mappack gaat doen qua populariteit; zullen de servers weer drukker gaan worden? Ik hoop in ieder geval van wel en ik denk dat Vietnam ook wel zijn steentje bijdraagt. Als dat namelijk zo is, ga ik keihard nadenken om misschien (tijdelijk) een servertje te huren ergens...
Drive it like you stole it.
Aha, nouja blij dat ze komen
ps. is een verassing niet altijd onverwacht?
Anoniem: 151407
dan hoor je mij niet klagen want dat wist ik niet en kijk ok niet op alle forums.unfor schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:28:
[...]
Als je mee leest op de EA fora, dan wist je dat er gigantisch veel werd gevraagd om specifiek die 2 maps in BC2.
maar wat is er verder mis met echt nieuwe maps te maken i.p.v huidige maps en oude aan te bieden en nieuw te noemen omdat je er nu ook andere modus op kan spelen.
Bad company 2 blijft een coole game en vind goed dat ze luisteren maar sommige dingen dieze doen zijn cheap.
Okej dan moet het zeker geen probleem zijn:P Zorg wel dat je een moderne HDD hebt als je veel gaat recorden, maar dat zal geen probleem zijn als je toch een nieuwe pc samensteld;)powerpuck schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:08:
[...]
jup, en aangezien hij ook voor multitasken, grafisch design enzo gebruikt gaat worden, gaat het later (of meteen) zelfs 8gb worden.
Wat niet zeggen wil dat ik weer zin krijg in wat potjes als die mappack en Vietnam er eenmaal zijn...Spaiker schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:15:
Ik dacht dat je alle interesse had verloren? Ik heb het inmiddels opnieuw geïnstalleerden dus ook een beetje actiever aan het worden terug.
Anoniem: 62011
Als ik naar de cheaters kijk zie ik veel Russen, zijn Russen zulke grote cheaters of zijn dit proxies ofzo?
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bfbc2-lfb36.html
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 62011 op 10-11-2010 23:05 ]
cool dat je weer terug komtCptChaos schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:37:
[...]
Wat niet zeggen wil dat ik weer zin krijg in wat potjes als die mappack en Vietnam er eenmaal zijn...Jij hebt, als ik het zo lees, precies hetzelfde...
Heb gisteravond nog even geknald, en het viel mij op dat de servers niet eens zo heel veel leger zijn sinds Black Ops gereleased is. Misschien is het toch deels een andere doelgroep die Black Ops speelt.CptChaos schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:00:
Vind ik goed nieuws, want ik ben nog niet zo ver qua ranking en zou graag verder ranken!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
gamen via een proxy? Het moet dan wel een privé proxy zijn want de lag wordt anders wel heel erg groot.Anoniem: 62011 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:04:
Als ik naar de cheaters kijk zie ik veel Russen, zijn Russen zulke grote cheaters of zijn dit proxies ofzo?
Heb je daar last van met bijvoorbeeld een aimbot dan?M2M schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:09:
[...]
gamen via een proxy? Het moet dan wel een privé proxy zijn want de lag wordt anders wel heel erg groot.
Ik kan me geen vervelender type voorstellen dan ieman die met valsspelen het plezier van anderen vergalt.
er zijn verschillende cheats, bij verschillende spellen in verschillende situaties. In een aantal gevallen zijn de cheats spelbedervend voor de rest van ons, in andere situaties zul je niet eens merken dat iemand cheat. Wallhacks en dergelijke waren nutteloos in BF2, aangezien de commander een UAV boven een stukje kan hangen waarbij alle tegenstanders op de 2d map zichtbaar worden (= wallhack). Een aimbot hoeft niet persé spelbedervend te zijn. Zie maar eens tegen een tank te aimbotten. Veel plezier met je proppenschieter.Anoniem: 315995 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:51:
[...]
Heb je daar last van met bijvoorbeeld een aimbot dan?
Ik kan me geen vervelender type voorstellen dan ieman die met valsspelen het plezier van anderen vergalt.
Die onzin die we laatst gezien hebben met het massaal teleporten van mensen ofzo is dus wél spelbedervend. Aimbots in instagib spellen ook. Aimbots op een infantry map zijn ook irritant. Maar kunnen ook onzichtbaar zijn voor de rest en niet spelbedervend. Als de speler zo nu en dan ook eens mis schiet, of de aimbot in softcore niet op het hoofd richt maar op de benen valt het helemaal niet op dat iemand een aimbot gebruikt, en is het voor de rest ook geen onoverkomelijk probleem. Je kunt nog steeds winnen van de cheater. Idem met wallhacks, leuk dat je iemand kan zien door een rots heen, maar je maakt zelf nog steeds een berg lawaai als je loopt. Gamers met een goed afgestelde hoofdtelefoons zullen met een wallhacker niet veel moeite hebben.
Mensen die high-scores cheaten heb ik ook niet veel moeite mee. Het gaat mij om het spelletje, niet om de scores. Boeiend als iemand 999999999 punten heeft in een rondje. Het zal me een worst wezen. Als ik dan eerlijk tweede sta, heb ik nog steeds het respect van de spelers afgedwongen
In tegendeel. Nu kun je ten minste fatsoenlijk een squad uitroeien bij een vlag, en het gebied safe verklaren. Als je maar liefst 7 man hebt die bij elkaar kan spawnen ben je als infanterie verloren, en blijf je met een tank of chopper ook maar rondhangen.StealthyPeanut schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:52:
in BF2 had je de squad leader. Kereltjes konden op de SL spawnen, die dus gelijk de belangrijkste persoon van de squad was. Als je die omgelegd had, had je geen last meer van reinforcements. Nu kunnen bij elke persoon 3 kereltjes spawnen. Dus als eentje door je linie gebroken is, kun je er vanuit gaan dat je last krijgt van 4 kereltjes achter in je basis. Dat is een stuk anders dan het BF2 verhaalEagle Creek schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:35:
[...]
In tegendeel. Nu kun je ten minste fatsoenlijk een squad uitroeien bij een vlag, en het gebied safe verklaren. Als je maar liefst 7 man hebt die bij elkaar kan spawnen ben je als infanterie verloren, en blijf je met een tank of chopper ook maar rondhangen.
Ik vond de rangen bij BF2 ook een stuk boeiender uitgewerkt, daar had ik echt het idee dat je wat moest bijdragen. Hier is het de helft van de tijd dat je squadmates alsnog lone ranger gaan lopen spelen.
Wanneer kom jij dan weer?
Staat me ook iets bij van een quote... "It feels good to be back!" oid
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 11-11-2010 17:25 ]
Als de nieuwe mappack er is ga ik wel weer even van MoH naar BC2 toe denk ik. MoH heeft me ondertussen toch aardig gegrepen (veel intenser dan BC2 door kleinere maps). Is er al aangekondigd waneer die mappack 7 komt?
Is nog geen datum bekend, maar hij komt voor Vietnam uit. Nu is het alleen jammer dat daar ook nog geen datum voor bekend isCartman! schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:18:
Als de nieuwe mappack er is ga ik wel weer even van MoH naar BC2 toe denk ik. MoH heeft me ondertussen toch aardig gegrepen (veel intenser dan BC2 door kleinere maps). Is er al aangekondigd waneer die mappack 7 komt?
Lag = vertraging, je ziet dus dingen later dan dat ze er zijn, het lijkt mij dus van wel...Anoniem: 315995 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:51:
Heb je daar last van met bijvoorbeeld een aimbot dan?
dacht slim te zijn en Vietnam te pre-orderen. krijg ik een bevestiging met dit :Wizz15 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:35:
Is nog geen datum bekend, maar hij komt voor Vietnam uit. Nu is het alleen jammer dat daar ook nog geen datum voor bekend is
Productnaam: Battlefield Bad Company 2™ Vietnam (Vooraf besteld)
Verwachte uitgavedatum: null
weet ik nog niks ...
maar een aimbot kan daar goed in corrigeren. De lag richting server wordt gecompenseerd. De lag richting client niet. Maar als dat 300 ms is, maak je nog weinig kans tegen een goede aimbot. De kans dat je binnen 300 ms een serie headshots kunt maken is erg moeilijk / onmogelijk. Plus dat je de tegenstander ook gezien moet hebbenCptChaos schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:57:
[...]
Lag = vertraging, je ziet dus dingen later dan dat ze er zijn, het lijkt mij dus van wel...
Met een goed team heb je geen wallhack nodig.
Mijn broertje vervloekt mij regelmatig omdat ik hem weer eens overhoop schiet terwijl hij denkt dat hij stealthy is
Mijn broertje vervloekt mij regelmatig omdat ik hem weer eens overhoop schiet terwijl hij denkt dat hij stealthy is
SPOTTEN is het codewoord!
En jammer ook trouwens dat ze niet meerdere klasses hebben aangehouden. Nu ben je veelzijdiger, maar kom je heel erg veel dezelfde klasses tegen. Bij BF2 had je Engineer voor de mijnen, AT voor de raketten, Medic voor de medic, Assault als aanvaller, Support als ammoman en sprayer, Specops als C4 en scoutman, Sniper als recon.
Jammer dat ze nu alles in 4 klasses hebben gepropt, zorgt voor minder variatie. Ook jammer dat ze sommige geweren beschikbaar maken voor alle klasses.
En jammer ook trouwens dat ze niet meerdere klasses hebben aangehouden. Nu ben je veelzijdiger, maar kom je heel erg veel dezelfde klasses tegen. Bij BF2 had je Engineer voor de mijnen, AT voor de raketten, Medic voor de medic, Assault als aanvaller, Support als ammoman en sprayer, Specops als C4 en scoutman, Sniper als recon.
Jammer dat ze nu alles in 4 klasses hebben gepropt, zorgt voor minder variatie. Ook jammer dat ze sommige geweren beschikbaar maken voor alle klasses.
SPOTTEN werkt niet in hardcore.StealthyPeanut schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:06:
SPOTTEN is het codewoord!
En ik denk dat extra klassen wel wat verschil zouden maken in gameplay. Nu zijn medic's nogal overpowered, in mappen waar niet al te veel tanks rond lopen (dikke LMG met veel kogels en de mogelijkheid om jezelf en medestander te healen + reviven). Maar dat waren ze in BF2 ook. Inf. only moest je niet proberen met assault ofzo. Maargoed, softcore heeft autoheal COD style dus ook dat maakt verschil.
Verder zou een specops klasse ook wel leuk zijn. En dan niet met C4 maar met mortar strike / missile strike waarbij hij zijn laserpointer op iets moet blijven richten.
En dan de recon klasse enkel met C4 houden.
En die paar shotguns die voor alle klassen beschikbaar zijn, zie je in softcore eigenlijk nauwelijks. Je raakt in softcore nog geen deuk in een pakje boter met die wapens, zelfs niet met 12G. in HC zijn ze dan weer overpowered. net zo accuraat als een sniper rifle, alleen geen scope. En verder instagib eigenlijk. En je kunt elke klasse zijn die je wil. Of het nu recon, medic, ammo boer of raketkereltje is maakt ook niets meer uit.
VIP Map Pack 7: This is Heavy Metal
http://blogs.battlefield....11/10/vip7heavymetal.aspx
http://blogs.battlefield....11/10/vip7heavymetal.aspx
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Waar zijn de maps gebleven in de server browser? Als ik nu (PC) inlog, en via de browser een mode selecteer, en een map wil kiezen, staan er nog maar 4, wat is dit?
Ik denk dat dat iets over jouw skills met de shottie's zegt... Mijn ervaring is dat er vrij veel mensen rondlopen met Shottie + slugs. Da's een bijzonder accurate crosshair die je een goed overzicht van het veld laat behouden, geen bulletdrop en met magnum ammo een one shot kill op bovenlijf en kop (de niet-pump action versies).M2M schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:28:
[...]
En die paar shotguns die voor alle klassen beschikbaar zijn, zie je in softcore eigenlijk nauwelijks. Je raakt in softcore nog geen deuk in een pakje boter met die wapens, zelfs niet met 12G.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik kan anders prima met de USAS uit de voeten (en die andere niet-volautomatische shotgun) in softcore.
Zeker in combi met de recon class (motion mines) kun je daar enorm mee domineren. Enige punt is dat je in close quarter gebieden moet blijven. De slugs gebruik ik nooit, om de een of andere reden wordt zeker een derde van de hits niet geregistreerd.
Zeker in combi met de recon class (motion mines) kun je daar enorm mee domineren. Enige punt is dat je in close quarter gebieden moet blijven. De slugs gebruik ik nooit, om de een of andere reden wordt zeker een derde van de hits niet geregistreerd.
Eens. Met saiga/usas hebben slugs niet veel toegevoegde waarde vind ik. Ik vond ze een hele tijd niks aan, maar toen ik ze ging gebruiken zonder slugs en met extended clip had ik ze herondekt. Ik gebruik ze ook in situaties zoals jij omschrijft en dat werkt prima op softcore.Anoniem: 315995 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:13:
Ik kan anders prima met de USAS uit de voeten (en die andere niet-volautomatische shotgun) in softcore.
Aangezien er twee nieuwe maps kwamen uit de singleplayer, ging ik even kijken hoe ze eruit zagen. Niet heel enthousiast van geworden, maar wie weet... Waar ik overigens achter ben gekomen (nu pas

Niet heel bijzonder verder, maar eindelijk weet ik waarom er een leeg plekje is in het wapen menu
Leuk dat er maps bij komen maar ook ik had liever nieuwe maps gehad ipv opgepoestste oude maps die ik toch al niet zo interessant vond.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik wil wel eens met jou spelen danunfor schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:29:
[...]
Kwestie van oefenen, ik mis een apache soms nog als de piloot snel is, maar in een blackhawk ben je de lul als ik m'n AT4 heb
De truuk is niet op het rode vierkantje te letten maar waar de raket zelf heen gaat.
Die UAV is wel bizar. Die afstand inschatten lijkt mij echt wel super lastig eerlijk gezegd
ATV4 is níet tracer dart ready. In de beschrijving staat overigens wel dat hij reageert op heat, zijn bochtjes zijn niet zo snel.sig69 schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:24:
Ik dacht juist als je ergens op mikt de AT4 er achteraan zou moeten gaan. Maar te traag blijkbaar. Verklaard wel waarom ik niks raak met dat ding
Dat ligt aan je manier van draaien. Tevens kun je dat juist gebruiken om snel out of range te komen. Tank vs chopper is relatief eenvoudig, tenzij je tankbestuurder skilled is en weet hoe hij moet rijden om je weer in range te krijgen. Hij heeft het terrein als zijn grootste voordeel: achteraf een heuvel af en hij aimt vele malen hoger.Anoniem: 315995 schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:32:
Ik ben ontzettend blij dat ik die gast nog niet tegengekomen ben. Ik zit de laatste tijd vrijwel continu in de chopper.
Had er van de week wel eentje die me binnen een paar tellen met een tankshell te pakken had. Dat werd echt een kat en muisspelletje tussen ons (vrij lege server).
Zo lang ik hoog genoeg bleef was hij uiteraard kansloos, maar een keer te scherp draaien en je verliest enorm veel hoogte
Heavy Metal is inderdaad zoals ik dacht: http://blogs.battlefield....11/10/vip7heavymetal.aspx.
The three flags are spread over the entire terrain. This seemed like a crazy idea at first -- this map is even bigger than Atacama Desert
In de screenshots zie ik én een Havoc én een Hind én een Apache én een Blackhawk! *Drool*
Dat wordt pas oorlog. En de heli-fights worden zo ook wel interessant, omdat je transport vs fighting helicopter hebt zoals je dat ook in BF2 zag. Ben erg benieuwd wat dat gaat worden.
(
)For Heavy Metal, the correct modes are Conquest and Squad Deathmatch.
[ Voor 4% gewijzigd door Passeridae op 13-11-2010 14:59 ]
Zijn er nog een beetje vaste servers waar de GoTters komen?
De servers uit de OT zijn vaak leeg!
Ben ik de enige die vind dat er na de laatste patch meer stuk is dan gerepareerd? Snipers zien hun kogeltrajecten niet meer (tanks enzo ook niet), er lijken meer cheaters/aimbotters rond te lopen en de balans is compleet weg?
www.avpnews.com
voeg me maar toe, Brilsmurfffjeyorkick schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:35:
Zijn er nog een beetje vaste servers waar de GoTters komen?
ik ben redelijk vaak online
Ik heb echt nergens last van, alles functioneert zoals het eerder deed. De tracers mis ik wel maar die gaan weer terug komen. Ik merk behoorlijk weinig verschil tov voor de pets.skullsplitter schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:43:
Ben ik de enige die vind dat er na de laatste patch meer stuk is dan gerepareerd? Snipers zien hun kogeltrajecten niet meer (tanks enzo ook niet), er lijken meer cheaters/aimbotters rond te lopen en de balans is compleet weg?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Dan ligt het wellicht aan de servers.
www.avpnews.com
Speelt niemand dit meer ofzo? Gisteravond 10 mensen online op PSN, waarvan niemand BC2 speelde! Is Black Ops zoveel beter?
haha heb een beetje hetzelfde, gisteren ruim 20 mensen online 2 mensen bfbc2, 10 mensen black ops, 2 fifa11 en nog wat spelletjes. Maar had het wel weer gezellig gisteren met Jackal en KingofCunnus.KillerZero86 schreef op zondag 14 november 2010 @ 15:52:
Speelt niemand dit meer ofzo? Gisteravond 10 mensen online op PSN, waarvan niemand BC2 speelde! Is Black Ops zoveel beter?
oh ik verwacht wel weer dat er over een weekje of 2 weekjes weer meer mensen bfbc2 beginnen te spelen als er weer nieuwe maps zijn en vietnam uitkomt.
Ik zie dit dan ook als een slimme zet van EA eerst de hype van call of duty even over laten waaien en dan als het wat minder is extra map packs uitbrengen om spelers weer terug te lokken.
[ Voor 28% gewijzigd door walletje-w op 14-11-2010 16:02 ]
Ah, Walletje! Ga jij zo BC2 spelen? Voeg ik je wel even toe aan PSN:p
Maargoed, misschien dat mensen dan terugkomen, maar tegen die tijd heb ik BO ook, komt als het goed is overmorgen of de dag daarna binnen. Tot die tijd, wachtend op iemand die ook BC2 speelt.
Maargoed, misschien dat mensen dan terugkomen, maar tegen die tijd heb ik BO ook, komt als het goed is overmorgen of de dag daarna binnen. Tot die tijd, wachtend op iemand die ook BC2 speelt.
[ Voor 58% gewijzigd door KillerZero86 op 14-11-2010 16:11 ]
Nah, ik denk gewoon druk met andere spellen
Non-FPS dan
[ Voor 14% gewijzigd door FikkieHo op 14-11-2010 17:13 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Vandaag voelde ik me na een avondje doorzakken niet echt fit en goed om me op de hectische slagvelden te bevinden. Daarom ben ik op Hardcore gaan snipen voor een paar uur.
Wat is dat simpel zeg, echt ongelofelijk. Je moet gewoon zorgen dat je geduld hebt en blijft wachten. Scoren van 30-0 kwamen met regelmaat voorbij. Zeker als ik op een 32 man server zat. Ik speelde Rush, dus je moet sowieso nogal wat re-locaten maar bij Conquest kan je in principe gewoon blijven zitten waar je zit en zorgen dat je iedereen raakt als je schiet. Een headshot is niet eens nodig met de GOL, als je maar gewoon de tegenstander ergens raakt.
Het zou leuk zijn als Dice hier wat meer moeilijkheid in aanbrengt (heftig bewegen scope, windrichting, instellen wapen misschien zelfs?) want nu is het echt gewoon wachten en punten scoren bij de lopende band.
Ik heb wel best vaak trouwens dat ik de zoom kwijt ben terwijl ik wel door mijn scope kijk. Irritant, want dan ben je meteen je target kwijt.
Wat is dat simpel zeg, echt ongelofelijk. Je moet gewoon zorgen dat je geduld hebt en blijft wachten. Scoren van 30-0 kwamen met regelmaat voorbij. Zeker als ik op een 32 man server zat. Ik speelde Rush, dus je moet sowieso nogal wat re-locaten maar bij Conquest kan je in principe gewoon blijven zitten waar je zit en zorgen dat je iedereen raakt als je schiet. Een headshot is niet eens nodig met de GOL, als je maar gewoon de tegenstander ergens raakt.
Het zou leuk zijn als Dice hier wat meer moeilijkheid in aanbrengt (heftig bewegen scope, windrichting, instellen wapen misschien zelfs?) want nu is het echt gewoon wachten en punten scoren bij de lopende band.
Ik heb wel best vaak trouwens dat ik de zoom kwijt ben terwijl ik wel door mijn scope kijk. Irritant, want dan ben je meteen je target kwijt.
[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-11-2010 16:38 ]
Onzin, probeer het net uit en met de Gol moet ik nog steeds 2 kogels ergens in het lichaam of 1 in het hoofd duwen. Misschien heb jij magnum ammo aanstaan, maar dan nog lijkt het me sterk.
Met de M95 met magnum ammo aan lukt me dit wel.
Edit2: van korte afstand, van lange geld nog steeds: 2 kogels in lichaam of 1 in hoofd.
Edit3: rectificatie: 1 in borst of 1 in hoofd = kill
Met de M95 met magnum ammo aan lukt me dit wel.
Edit2: van korte afstand, van lange geld nog steeds: 2 kogels in lichaam of 1 in hoofd.
Edit3: rectificatie: 1 in borst of 1 in hoofd = kill
[ Voor 33% gewijzigd door KillerZero86 op 14-11-2010 17:06 ]
Op hardcore is gol 1shot=1kill.
Overigens haal ik niet bizar hoge scores als sniper. Vrijwel iedereen kent nu de goede camp spots wel dus je gaat er meestal zo aan. Ik zelf ben ook niet zo heel vaak slachtoffer van snipers om dezelfde reden.
Overigens haal ik niet bizar hoge scores als sniper. Vrijwel iedereen kent nu de goede camp spots wel dus je gaat er meestal zo aan. Ik zelf ben ook niet zo heel vaak slachtoffer van snipers om dezelfde reden.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik probeer eht hier en dat gebeurt gewoon niet. 2 schoten, ik heb nog niet met mag ammo geprobeerd.
Het is weer zondag, btw. Stats zijn weer pleite.
Het is weer zondag, btw. Stats zijn weer pleite.
GOL @ HC = 1shot1kill
Ik gebruik Magnum ammo, eigenlijk nog niet zonder geprobeerd om eerlijk te zijn. Maar dan nog, het is dus gewoon een 1shot1kill principe. Opzich logisch, als je in het echt in je borst wordt geraakt dan ben je ook zo goed als dood. Maar maak het de snipers dan iets moeilijker aub!
Ik gebruik Magnum ammo, eigenlijk nog niet zonder geprobeerd om eerlijk te zijn. Maar dan nog, het is dus gewoon een 1shot1kill principe. Opzich logisch, als je in het echt in je borst wordt geraakt dan ben je ook zo goed als dood. Maar maak het de snipers dan iets moeilijker aub!
Repairtool is geweldig 
Denk dat ik vandaag wel 16 mensen het gerepairtooled
Altijd leuk, doch vernederend voor de persoon in kwestie. Ik speel de laatste tijd ook graag met C4, kijken waar iemand zit, gooien en boem, dood. Maar het schijnt van veel spelers hier niet tegenkunnen.. Terwijl het, volgens mij toch, skill vereist om de c4 terrecht te laten komen waar je hem wilt hebben.. Of niet?
Denk dat ik vandaag wel 16 mensen het gerepairtooled
Drive it like you stole it.
Met alle bolt-action snipers (M24/SV98/GOL/M95) is het 1 shot 1 kill @ HC.
In 99% van alle gevallen is het 1 shot 1 kill van alle kills die ik gemaakt heb met snipers (dat zijn er ong 8000).
De scope die inderdaad ooit 'terugzoomed' als je wil gaan zoomen, inderdaad vervelend. Of dit gewoon zo hoort weet ik niet, anders maar hopen op een patch, ook de bullet-trail is niet meer te zien.
PC trouwens;)
In 99% van alle gevallen is het 1 shot 1 kill van alle kills die ik gemaakt heb met snipers (dat zijn er ong 8000).
De scope die inderdaad ooit 'terugzoomed' als je wil gaan zoomen, inderdaad vervelend. Of dit gewoon zo hoort weet ik niet, anders maar hopen op een patch, ook de bullet-trail is niet meer te zien.
PC trouwens;)
het ligt een beetje aan het type C4 skills. in een hoekje zitten met C4 op de vlagkamer en opblazen + herplakken is een beetje irritant. En bovendien verschrikkelijk lame. Maar niet onoverkomelijk.Spaiker schreef op zondag 14 november 2010 @ 18:35:
Repairtool is geweldig
Denk dat ik vandaag wel 16 mensen het gerepairtooledAltijd leuk, doch vernederend voor de persoon in kwestie. Ik speel de laatste tijd ook graag met C4, kijken waar iemand zit, gooien en boem, dood. Maar het schijnt van veel spelers hier niet tegenkunnen.. Terwijl het, volgens mij toch, skill vereist om de c4 terrecht te laten komen waar je hem wilt hebben.. Of niet?
Ik heb net geleerd dat er al zo'n 7 map packs zijn? Ik speel momenteel de gewone PC versie zonder enige DLC's maar heo geraak ik aan extra mappen? Word Arica Harbor een beetje beu 
Ze spreken over VIP codes maar heb geen idee hoe dat in mekaar zit.
Ze spreken over VIP codes maar heb geen idee hoe dat in mekaar zit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.