Heb gewoon (toen het nog kon) via Ebay van die witte OEM onderdelen gekocht. Heb de voor en achterkant zelf vervangen maar er zijn zat personen op Marktplaats die het ook voor je kunnen doen. Uiteraard vervalt de Garantie met zo'n ombouw. Heb trouwens geen last van overbelichte foto's.
*kuch* less bla more pics
Launching containers into space
Nog twee weken in ons huidige huis in Amsterdam op deze manier en binnenkort in Utrecht.

MacBook
iMac G4 20" 1.25GHz
iPad 3G

MacBook
iMac G4 20" 1.25GHz
iPad 3G
iMac G4! Dat is toch nog altijd de mooiste mac die er is :)!
Weet trouwens iemand of er met enige aanpassing een Mini-ITX bordje in past?
Het is een leuke machine. Draait hier met name voor iTunes. In het nieuwe huis komt er een setje HK Soundsticks aan te hangen. Als primaire machine gebruik ik het niet, daar hebben we 2 MacBooks voor. Ik heb ook gedacht aan het ombouwen van de G4, maar vind het eigenlijk zonde om te doen. 2 jaar geleden voor ongeveer €400 gekocht, in perfecte staat.
Nu ik hem zo weer zie, agree...Nickeyboy schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:52:
Blijft toch 'nostalgisch mooi'
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Mijn G4 heeft last van een scheef scherm. Maar ze zijn wel geweldig!
Dat hebben ze eigenlijk allemaal wel hoor. De één wat meer dan de ander alleen. Hoe dan ook; prachtig mooi! Toen was een Apple nog echt 'uniek' ...iMacG4 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:55:
Mijn G4 heeft last van een scheef scherm. Maar ze zijn wel geweldig!
Inderdaad, Sinds de iPhone vind ik Apple niet meer zo revolutionair als toen.
Het past, maar het scherm kun je niet gebruiken. Tenzij je erg goed kan solderen.Nickeyboy schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:52:
Ik vind de CubeG4 eigenlijk veel mooier.Nickeyboy schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:52:
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
YouTube: iMac G4 runs Snow Leopard 10.6.3Nickeyboy schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:52:
Mac Mini zou ook moeten kunnen. De oude witte dan, die is namelijk net iets kleiner dan m-itx. 16,5 x 16,5 in plaats van 17 x 17 cm. Als je een echte mac in een andere mac wilt bouwen. Maar hackintoshje/windows zou ook kunnen.
Helemaal gelijk in! Zeker complete opstelling met bijbehorend tft cinema display, en origineel muis en toetsenbord is en blijft een mooie combinatie.
[ Voor 45% gewijzigd door sergev op 23-01-2011 20:29 ]
Mooie setup man??? het is een vrouw hoor

+

What you see:
Apple Macbook Pro 13"
iPad WiFi 64GB
Logitech Z4
HTC Desire Z
Xqisit hoes voor de iPad.
Samsung 32" tv
iPod Touch
*mompelt iets over leden die gaan klagen over de vingerafdrukken, het is een touchscreen dus hij is gemaakt om te bedienen met de vingers dus sssst!!*
Nu maak je het me moeilijk want die was ik even vergeten! Dan staat de cube toch op de eerste plaats en de iMac op de 2de plaats
Verwijderd
>>julian19haas
>Mooie setup man??? het is een vrouw hoor
Mooi dat er iemand wakker is. (⌒∪⌒)
>Mooie setup man??? het is een vrouw hoor
Mooi dat er iemand wakker is. (⌒∪⌒)
Jorussio schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:20:
Net 15 min geleden me windows bak aan me broertje verkocht.
Dus het bureau opgeruimd en de MBP neergezet. (alleen de adapter hang los onder het bureau omdat die vaak mee moet)
Ben aan het sparen voor een nieuwe lens (nieuwe 70-200 2.8 II) dus de iMac moet nog even op zich wachten. Maar dat word een 27".
Voorlopig nog maar even met dit doen:
13" MBP kleinste versie
Logitech speakers
Toetsenbord, trackpad en magic mouse
iPhone 3Gs 32GB
Airport Extreme
Samsung kleuren laserprinter
2.80 meter lang bureau
Mstand
Jan des Bouvrie bureaulampje
Wat je niet kan zien:
Airport Express
Canon 7D
Extern 22" beeldscherm
Dit zijn alle gegevens die ik heb voor de mensen die intresse hebben in het bureau.Jorussio schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:15:
[...]
Ik heb het bureau op maat laten maken.
Die lui kunnen alles maken in bijna elke denkbare kleur of motief.
Ik heb zelf een tekening gemaakt wat ik wilde en dat hebben ze gemaakt.
Alleen het bureau zelf was 250. het kastje was los, en ook nog eens 250 euro.
Als je intresse hebt dan kan ik je wel hun contact gegevens sturen.
Ze hebben geen website dus je zal ze even moeten bellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorussio op 24-01-2011 14:26 ]
Hehe. Ik heb zo'n CubeG4 nog steeds. Mede omdat ik die zo mooi vind.Nickeyboy schreef op maandag 24 januari 2011 @ 01:03:
Nu maak je het me moeilijk want die was ik even vergeten! Dan staat de cube toch op de eerste plaats en de iMac op de 2de plaats!
Helaas niet het TFT en het toetsenbord/muis erbij. Wel gepimpt met 2GB geheugen, 400GB schijf, Airport module en OS-X 10.5 server erop. Niet vooruit te branden, haha.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Na zowat heel dit forum te hebben zien ben ik echt ondersteboven van alle mooie setups!
Ben pas een maandje of 4-5 overgestapt op apple en ben zeker tevreden!
Hierbij dan ook mijn setup:

Wat je ziet:
Een macbook pro 13" inch 2010
- 2.66 ghz dual core
- 8gb corsair ddr3 1066mhz geheugen
- 500gb 7200rpm WD scorpio black Harddisk
Iphone 3gs 32GB
Logitech z2300 boxen
Mstand laptop stand
Apple keyboard + muis
Wat je niet ziet:
Ipod shuffle 4gb
Apple time capsule 1TB
Apple airport express
Tell me what you think :-)
Ben pas een maandje of 4-5 overgestapt op apple en ben zeker tevreden!
Hierbij dan ook mijn setup:

Wat je ziet:
Een macbook pro 13" inch 2010
- 2.66 ghz dual core
- 8gb corsair ddr3 1066mhz geheugen
- 500gb 7200rpm WD scorpio black Harddisk
Iphone 3gs 32GB
Logitech z2300 boxen
Mstand laptop stand
Apple keyboard + muis
Wat je niet ziet:
Ipod shuffle 4gb
Apple time capsule 1TB
Apple airport express
Tell me what you think :-)
[ Voor 35% gewijzigd door koendenb op 24-01-2011 21:03 ]
Gave globe
Verwijderd

Groot
iMac G4 17 inch - 1.25GHz - 1.25 GB (wordt 2GB) - 160Gb - OSX Tiger 10.4.11 (wordt OSX leopard 10.5.8)
Harmon Kardon Pro Speakers
Sweex (super lelijke) muis - die snel vervangen wordt door Mighty Mouse
Alluminium Apple Toetsenbord
Apple MacBook Pro 13 inch
2.53 Ghz - 4GB RAM - 250GB HD
gemaakt met iPhone 4 16GB
Verwijderd
>>jeroenlaven90
>iMac G4 17 inch ... (wordt OSX leopard 10.5.8)
Moet je wel de processor veranderen naar Intel, anders gaat het dus niet werken.
Verder wel een mooie werkplek (ik zie dat je olifant er ook blij mee is).
>iMac G4 17 inch ... (wordt OSX leopard 10.5.8)
Moet je wel de processor veranderen naar Intel, anders gaat het dus niet werken.
Verder wel een mooie werkplek (ik zie dat je olifant er ook blij mee is).
Ja, Leopard ondersteunt gewoon nog de PowerPCs. SL alleen x86.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:04:
Geldt dat niet voor Snow Leopard (10.6)...?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
>>thewongandonly
Ook, maar de laatste versie, die de PowerPC processors ondersteunen, is 10.4.11 (Tiger).
Tiger was zo'n overstap versie naar Intel, en vanaf 10.5 (Leopard) werd alleen Intel nog ondersteund.
Ook, maar de laatste versie, die de PowerPC processors ondersteunen, is 10.4.11 (Tiger).
Tiger was zo'n overstap versie naar Intel, en vanaf 10.5 (Leopard) werd alleen Intel nog ondersteund.
Dat is dus vanaf 10.6Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:13:
>>thewongandonly
even tussendoor: zouden jullie voor de harman kardon soundstick 2 gaan of voor de Edifier Prisma E3350
vind ze beide erg mooi en die harman kardon is 30 euro duurder ongeveer maar die heeft geen 3.5 jack wat ik wel jammer vind
vind ze beide erg mooi en die harman kardon is 30 euro duurder ongeveer maar die heeft geen 3.5 jack wat ik wel jammer vind
Mijn Setup:

Nog een foto'tje:

Gemaakt met BB Bold 9780
Wat is er te zien:
Macbook Pro 13'' (mid 2010, 2,4ghz+120gb ocz SSD)
Dell P2310h
Wireless Keyboard (US-I) + Magic Trackpad
Logitech MX518 + Razer Destructor
Monster Beats Studio by Dr. Dre (the real deal
)
Bose Companion 2
Western Digital Passport (500gb) + MyBook (2tb)
Xbox 360 wireless controller
Mun horloge
Wat je niet ziet (duh):
Bureaustoel waar ik op zit (ook van ikea natuurlijk, de kuipstoel)
Bureaulamp
Stadler Form Charly Small ventilator (staat er het hele jaar door voor het geval dat het warm isss)
Apple batterijlader+batterijen en Eneloop batterijen
Monster Beats Tour by Dr. Dre (fake
)
Wat tijdschriften en nog meer cr*p op een krukje

Nog een foto'tje:

Gemaakt met BB Bold 9780
Wat is er te zien:
Macbook Pro 13'' (mid 2010, 2,4ghz+120gb ocz SSD)
Dell P2310h
Wireless Keyboard (US-I) + Magic Trackpad
Logitech MX518 + Razer Destructor
Monster Beats Studio by Dr. Dre (the real deal
Bose Companion 2
Western Digital Passport (500gb) + MyBook (2tb)
Xbox 360 wireless controller
Mun horloge
Wat je niet ziet (duh):
Bureaustoel waar ik op zit (ook van ikea natuurlijk, de kuipstoel)
Bureaulamp
Stadler Form Charly Small ventilator (staat er het hele jaar door voor het geval dat het warm isss)
Apple batterijlader+batterijen en Eneloop batterijen
Monster Beats Tour by Dr. Dre (fake

Wat tijdschriften en nog meer cr*p op een krukje
[ Voor 3% gewijzigd door wiebenik? op 26-01-2011 16:06 ]
^ Ziet er goed uit!
Waar heb je die zwarte skin voor over je wireless keyboard vandaan?
Thx,Tabbo12 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:38:
^ Ziet er goed uit!
De skin komt van Ebay
Moet zeggen dat de skin een klein beetje te groot is (dus een klein deel van de skin valt naast het tobo. Ook zie je het lichtje niet meer van je caps lock als die aan staat. Maar voor nog geen 5 euro mag ik niet klagen
Verwijderd
Inderdaad, 10.5.8 is de laatste versie die nog op de powerpc draait!
En die olifant, tja,oud huis, tochtig raam, en bij de xenox hebben ze alleen olifanten-tocht-stoppers!!
En die olifant, tja,oud huis, tochtig raam, en bij de xenox hebben ze alleen olifanten-tocht-stoppers!!
Dit klopt dus echt niet.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:13:
>>thewongandonly
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit klopt niet.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:13:
>>thewongandonly
Leopard (OS X 10.5) ondersteunde gewoon nog powerPC processoren, welliswaar niet lager dan G4 (867mhz) (http://support.apple.com/kb/HT3759).
Snow Leopard (OS X 10.6) ondersteund echter alleen Macs met Intel processoren.
Moeilijk.. Ken de Edifier niet, maar heb zelf de SoundSticks II en ze klinken echt super! Ik zou alleen nu dan wel voor de SoundSticks III gaan. zwarte voet, betere bekabeling e.d. Weet niet wat daar het prijsverschil van is, maar als het verschil te groot is dan zijn de II zeker geen miskoop. Heb er nu zelf al 4 jaar plezier van!syntesia schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:21:
even tussendoor: zouden jullie voor de harman kardon soundstick 2 gaan of voor de Edifier Prisma E3350
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
nou ik zag dat de superstick 2 bij de MM amsterdam arena 118 euro was !
en ik lees over beide setjes mooie reviews maar omdat die soundsticks al een stuk langer op de markt zijn lees ik er daar veel meer over. die soundstick 3 die zijn nog 150-160 euro wat ik te veel vind.
en morgen met die 19% btw actie word die soundstick nog aantrekkelijker
en ik lees over beide setjes mooie reviews maar omdat die soundsticks al een stuk langer op de markt zijn lees ik er daar veel meer over. die soundstick 3 die zijn nog 150-160 euro wat ik te veel vind.
Vallen die dingen niet onder computeraccessoires? Das toch uitgesloten?syntesia schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:37:
nou ik zag dat de superstick 2 bij de MM amsterdam arena 118 euro was !
Die doen inderdaad niet mee.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ooh dacht dat die onder audio vielen
dan word het gewoon de edifier denk ik, scheelt 20-30 euro en hij heeft een 3.5 jacket
foto gaat komen als ik in mijn nieuwe kamer zit.
Als ik dat zie zou ik best wel weer een iBook met Panther willen, was mijn eerste eigen Mac. Had daarvoor op de uni wel op Macs met OS 7 gewerkt, maar dat waren ondingen met veel te vaak bommetjes op het scherm.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
De Harman/Kardon SoundSticks II zijn al vanaf 140 euro te krijgen, dus dat is maar iets duurder. En de Harman/Kardon SoundSticks III zijn trouwens bij Pixmania voor 127 euro te bestellen. En dat terwijl ik er enkele weken terug nog 185 euro voor heb betaald.syntesia schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:56:
ooh dacht dat die onder audio vielendan word het gewoon de edifier denk ik, scheelt 20-30 euro en hij heeft een 3.5 jacket
foto gaat komen als ik in mijn nieuwe kamer zit.
Wat voor een bureau is dat? Super bureau!Jorussio schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:20:
Net 15 min geleden me windows bak aan me broertje verkocht.
Dus het bureau opgeruimd en de MBP neergezet. (alleen de adapter hang los onder het bureau omdat die vaak mee moet)
Ben aan het sparen voor een nieuwe lens (nieuwe 70-200 2.8 II) dus de iMac moet nog even op zich wachten. Maar dat word een 27".
Voorlopig nog maar even met dit doen:
13" MBP kleinste versie
Logitech speakers
Toetsenbord, trackpad en magic mouse
iPhone 3Gs 32GB
Airport Extreme
Samsung kleuren laserprinter
2.80 meter lang bureau
Mstand
Jan des Bouvrie bureaulampje
Wat je niet kan zien:
Airport Express
Canon 7D (foto mee gemaakt uit losse hand)
Extern 22" beeldscherm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Uche uche..
Jorussio schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:21:
[...]
[...]
Dit zijn alle gegevens die ik heb voor de mensen die intresse hebben in het bureau.
Ze hebben geen website dus je zal ze even moeten bellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Thx, onkunde van mij! Sorry!
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

2x iMac G3 350 Mhz. SlotLoading CD
Ik heb deze beide van een maatje van mij gekregen. Alleen heeft hij 10.2 geprobeerd te installeren. Kortom. Video Firmware niet geupdated.
Heb nu de firmware op de HDD geplaatst, deze in de startup folder geplaatst. Als OS X nu start hoop ik op enter te kunnen drukken om de firmware te kunnen installeren. dan 10 min laten staan en nog maals op enter te drukken machine moet dan uitgaan. waarna scherm weer werkt
uhh moet alleen ergens een keybord vandaan halen!!
A Soldiers manual and a pair of boots.
Die Monster Beats by Dr. Dre lijken me zo geniaal, maar veels te duur..
Veel mensen hebben zo'n dock voor bij hun iPhone 3G, als iemand er een overheeft kunnen ze mij contacteren want ziet er wel vet uit!
Erg mooi! Das is ook mijn droom, een ACD met een Macbook Pro, geweldig!
Is paars toevallig jouw favoriete kleur?!
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Geniaalheid is duurRichard_AFC schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 00:18:
Ik heb ze overigens bij redcoon gekocht voor 230 euro excl. verzending. Ze hebben zo nu en dan dat hij ineens 230 euro kost. Scheelt toch wel heel wat vind ik.
Verwijderd
Doe je goed, lekker modden! Witte iPhone 4, 2 Apple Remote's met een old-school Apple logo, en de MacBook met het coolste Apple logo
Dan zou je eens moeten kijken op Pandawill. Hier verkopen ze de Beats voor gemiddeld 100,- goedkoper dan in Nederland. let wel op: de koptelefoons zijn allemaal origineel, maar de oordopjes zijn nep. (zie je ook wel aan het prijsverschil)Richard_AFC schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 00:18:
Zijn natuurlijk wel gewoon fake he, maar dat is ook vrij logisch. Je kunt dat alleen al zien aan dat er GEEN (duracell) batterijen mee worden geleverd, als die er niet bij zitten in plastic dan weet je al hoe laat het is...Wootism schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:25:
[...]
Dan zou je eens moeten kijken op Pandawill. Hier verkopen ze de Beats voor gemiddeld 100,- goedkoper dan in Nederland. let wel op: de koptelefoons zijn allemaal origineel, maar de oordopjes zijn nep. (zie je ook wel aan het prijsverschil)
Je zult echt alleen bij een officiële dealer de echte kunnen kopen (of tweedehands natuurlijk als diegene ook een bon erbij heeft om te controleren waar hij vandaan komt). De rest is allemaal nagemaakt, van slechte namaak tot extreem goede namaak.
Maar volgens mij moeten we weer on-topic gaan anders worden de moderators pissed
Wootism weet je zeker dat al deze koptelefoons origineel zijn? Want in dat geval lijken die Solo HD's me wel vet! en voor 102 euries is dat ook nog wel goed te doen!
Verwijderd
Foto is gewoon bewerkt met het programma 'image tricks'. Je denkt toch niet dat ik achter een paars buro ga zitten

Wat zie je:
- Macbook Pro 2.26 (mid 2009)
- Samsung 2693HM
- Apple Wired Keyboard
- Apple Magic Mouse
- iPhone 3G 16GB
- iPhone 3GS 16GB
- Nokia 6300
Wat je niet ziet:
- Samsung LE32C530
- Humax 5000c
- Apple TV 2
- Seagate FreeAgent 320GB HDD
- Samsung ML-1640
- iPhone 4 16GB (foto mee gemaakt)
Genoeg te zien, en opzich is het vrij gebruikelijk dat kleurtjes ontbreken op zwartwitfoto's.
Grappig, ik heb toevallig gisteren mijn Monster Beats binnen gekregen.
En laat ik dan maar gewoon eerlijk zeggen dat ik er 62,- voor heb betaald en ze knettertje nep zijn.
Echter wel gewoon prachtig geluid! Zal vast niet zo goed als het origineel zijn maar aan de prijs/kwaliteit kan het origineel echt niet tippen!
Voor de ontopicheid zijn er ook Apples te zien.
Ik zag dat er nog wat vragen waren over het bureau. We hebben 'm besteld bij een bedrijf dat we via marktplaats hebben gevonden. Ik heb nog gekeken maar het lijkt erop dat de advertentie er niet meer is. Als ik 'm weer tegenkomen zal ik het hier even posten.

En laat ik dan maar gewoon eerlijk zeggen dat ik er 62,- voor heb betaald en ze knettertje nep zijn.
Echter wel gewoon prachtig geluid! Zal vast niet zo goed als het origineel zijn maar aan de prijs/kwaliteit kan het origineel echt niet tippen!
Ik zag dat er nog wat vragen waren over het bureau. We hebben 'm besteld bij een bedrijf dat we via marktplaats hebben gevonden. Ik heb nog gekeken maar het lijkt erop dat de advertentie er niet meer is. Als ik 'm weer tegenkomen zal ik het hier even posten.

Verwijderd
Nice! waar heb je deze vandaan en wat was de levertijd, ben zelf ook wel geinteresseerd in zo'n koptelefoon voor zo'n spotprijsjeRamquin schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:37:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koop je dan serieus alleen nog maar voor het merk of hoe moet ik dat zien?
Back on Topic please.

Back on Topic please.
Verwijderd
Deze vraag snap ik totaal niet, de echte koptelefoons zijn fantastisch (bezit er zelf eentje helaas 299 euro betaald) maar als ik een 1:1 identieke kan krijgen voor €62, dan wil ik die aanschaffen als reserve want kan echt niet meer zonderRobberto schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:32:
Koop je dan serieus alleen nog maar voor het merk of hoe moet ik dat zien?![]()
![]()
Back on Topic please.
Verwijderd
hij gaf de afbeelding niet weer, kwam achteraf doordat Ziggo beetje faalt hier in de buurtExirion schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:53:
[...]
Genoeg te zien, en opzich is het vrij gebruikelijk dat kleurtjes ontbreken op zwartwitfoto's.
Ook ik ben erg benieuwd waar je die mooie koptelefoon zo goedkoop vandaan haalt!Ramquin schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:37:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Als je een nepper koopt, dan lijkt het al snel dat het je puur om het logo'tje gaat....Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:36:
[...]
Deze vraag snap ik totaal niet, de echte koptelefoons zijn fantastisch (bezit er zelf eentje helaas 299 euro betaald) maar als ik een 1:1 identieke kan krijgen voor €62, dan wil ik die aanschaffen als reserve want kan echt niet meer zonder
Als je er inderdaad nog achter kan komen. En is hij net zo stevig als de real thing? Als je kan zou het helemaal gaaf zijn als je ze natuurlijk kan vergelijken met de echte!
Verwijderd
Ik heb een echte ,en wil wel graag een neppert om het te vergelijken:Pbartbrinkman schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:08:
Als je er inderdaad nog achter kan komen. En is hij net zo stevig als de real thing? Als je kan zou het helemaal gaaf zijn als je ze natuurlijk kan vergelijken met de echte!
Sorry voor het offtopic hoor.. Maar 1 vraagje nog. Hoe weet je dat je een echte koopt? En weet iemand waar je ze het goedkoopst kan krijgen?
Ik wil graag de Solo HD proberen
De meeste makkelijke manier is om te kijken of er batterijen bij worden geleverd. Verder heel goed naar de verpakking kijken want daar vind je de meeste verschillen in. Kijk even op youtube, staan veel videos hierover op. Aan de headphone zelf is het ontzettend moeilijk om te zien of hij wel of niet echt is, helemaal als je een goede te pakken hebt.bartbrinkman schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:13:
Sorry voor het offtopic hoor.. Maar 1 vraagje nog. Hoe weet je dat je een echte koopt? En weet iemand waar je ze het goedkoopst kan krijgen?Ik wil graag de Solo HD proberen
Ik vind het design gewoon knettergaaf. En daar heeft de rode b op de zijkanten ook mee te maken ja.Robberto schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:32:
Koop je dan serieus alleen nog maar voor het merk of hoe moet ik dat zien?![]()
![]()
Back on Topic please.
Dit is de eerste keer dat ik een echte imitatie koop, vind voor een headphone het verschil 60-260 dusdanig groot dat ik het wel een keer wilde proberen. En bevalt prima!
De echte zal ongetwijfeld veel steviger zijn, gewoon omdat er daar niet op de lijm en materialen wordt bezuinigd. Maar dat zegt niets over de bouwkwaliteit van namaak. Hij voelt prima stevig en zwaar aan en zal zeker niet zomaar uit elkaar vallen omdat het materiaal kut is oid. Minder dan het orgineel = nog steeds prima.bartbrinkman schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:08:
Ik beschik zelf niet over een echte maar heb voordat ik deze kocht wel wat vergelijkingen opgezocht. Die kwamen er bijna allemaal op neer dat de geluidskwaliteit behoorlijk hetzelfde is, iets minder dat het orgineel maar alsnog fantastisch om te horen. Het uiterlijk is vrijwel identiek, echt nauwlijks te onderscheiden. Alleen de verpakking wijkt aanzienlijk af. Niet de juiste kleuren/contrast etc.
Hehe, ik had gehoopt dat niemand het zou vragen. Maar ze komen van.. DealExtreme.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:21:
[...]Nice! waar heb je deze vandaan en wat was de levertijd, ben zelf ook wel geinteresseerd in zo'n koptelefoon voor zo'n spotprijsje![]()

Let wel op de reacties, sommige schijnen exemplaren van een batch te hebben gehad met de nodige problemen, ook lijken er nu problemen te zijn met de levertijden. Ik kan niet beoordelen of ik geluk heb gehad of de andere pech.
Wit: http://www.dealextreme.co...nes-set-white-2-aaa-50576
Zwart: http://www.dealextreme.co...nes-set-black-2-aaa-50577
Oh, en mijn pakketje is niet door de douane geopend dus zijn er zonder problemen doorheen gekomen. Ik ken echter ook verhalen van mensen die nog even 30,- bij mocht lappen.
Stuur voor verdere vragen ajb een PB, voordat ik een klap krijg van een modje mbt. offtopic.
En dan vanaf hier weer ontopic.

@Dre beats disc: Die originelen worden ook in china / omstreken gemaakt!
Waarom geen wiresless keyboard?new_born89 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:58:
[afbeelding]
Wat zie je:
- Macbook Pro 2.26 (mid 2009)
- Samsung 2693HM
- Apple Wired Keyboard
- Apple Magic Mouse
- iPhone 3G 16GB
- iPhone 3GS 16GB
- Nokia 6300
Wat je niet ziet:
- Samsung LE32C530
- Humax 5000c
- Apple TV 2
- Seagate FreeAgent 320GB HDD
- Samsung ML-1640
- iPhone 4 16GB (foto mee gemaakt)
Ik gebruikte de USB poorten van m'n keyboard vaak, maar dat hoeft nu niet meer sinds ik een hubje heb staan. Dus zeer binnenkort zal ik er een aanschaffen!GerritGekke schreef op zondag 30 januari 2011 @ 10:15:
@Dre beats disc: Die originelen worden ook in china / omstreken gemaakt!
[...]
Waarom geen wiresless keyboard?
Als je werkelijk denkt dat je met een nepper van 62 euro hetzelfde krijgt als een echte voor 299 dan ben je natuurlijk ietwat wereldvreemdVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:36:
[...]
Deze vraag snap ik totaal niet, de echte koptelefoons zijn fantastisch (bezit er zelf eentje helaas 299 euro betaald) maar als ik een 1:1 identieke kan krijgen voor €62, dan wil ik die aanschaffen als reserve want kan echt niet meer zonder
Neemt niet weg dat 299 al way overpriced is voor die Monster-meuk met leuk naampje erop. Stop er een dikke bass in en de gemiddelde puber vindt het al snel fantastisch geluid natuurlijk
Maar goed. Als je nep-merk spul koopt, koop je het niet meer voor de kwaliteit, alleen nog maar voor het merkje en stoerdoenerij.
Dat zegt meer over de kwaliteit van het origineel dan over die van de nepperIk beschik zelf niet over een echte maar heb voordat ik deze kocht wel wat vergelijkingen opgezocht. Die kwamen er bijna allemaal op neer dat de geluidskwaliteit behoorlijk hetzelfde is, iets minder dat het orgineel maar alsnog fantastisch om te horen. Het uiterlijk is vrijwel identiek, echt nauwlijks te onderscheiden.
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 30-01-2011 14:23 ]
Verwijderd
Wat wil je nu bereiken? Misschien vind je wel het uiterlijk te gek maar ben je niet bereid om er 299 voor te lappen? Achja meningen verschillenBosmonster schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:20:
[...]
blablaaa
Neemt niet weg dat 299 al way overpriced is voor die Monster-meuk met leuk naampje erop. Stop er een dikke bass in en de gemiddelde puber vindt het al snel fantastisch geluid natuurlijk
Maar goed. Als je nep-merk spul koopt, koop je het niet meer voor de kwaliteit, alleen nog maar voor het merkje en stoerdoenerij.
blabla
[...]
Dat zegt meer over de kwaliteit van het origineel dan over die van de nepper

We dwalen nu wel erg af van het oorspronkelijk doel van dit topic, nl. je Apple-setup showen
Zullen we weer ontopic gaan met het plaatsen van foto's van je Apple computer?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Nou aangezien de Mod waarschijnlijk Studio Sport zit te kijken. Bla bla monster overpriced koptelefoontje etc etc. Ontopic graag. Het gaat nou wel heel erg lang over Dreetje en zijn tweelingbroer
Maak een eigen "monster" topic aan.
Edit: Mr Modje is wakker

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 19:47 ]
Verwijderd
Studio sport:? Real Madrid!!Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:44:
Nou aangezien de Mod waarschijnlijk Studio Sport zit te kijken. Bla bla monster overpriced koptelefoontje etc etc. Ontopic graag. Het gaat nou wel heel erg lang over Dreetje en zijn tweelingbroerMaak een eigen "monster" topic aan.
Mijn bureau:

Links Mac OS, rechts Windows 7 in VMware. Verder nog een HP 2159m, SteelSeries QCK en Logitech X-210.
De foto is een beetje wazig door de HDR

Links Mac OS, rechts Windows 7 in VMware. Verder nog een HP 2159m, SteelSeries QCK en Logitech X-210.
De foto is een beetje wazig door de HDR
Heb ook even de camera erbij gepakt en het zooitje bij elkaar gemikt
Enige wat mist is mn magic mouse en mn 3GS, vandaar de lege dock 

Voor de volledige foto's
(Zien er overigens ook beter uit
)
Klik De eerste drie foto's zijn het origineel en voor de volle resolutie moet je ze ff downloaden
Wat zie je:
MacBook Pro 13" 2.4 (2010)
27" Cinema Display
iPad 3G 32GB
iPod Touch 3e Gen 32GB
iPod Classic 80GB
iPhone 4 16GB
iPod Nano 6e Gen 16GB
Apple TV2
Beats by Dre Studio
Beats by Dre Tour + ControlTalk
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Apple Remote
Wat zie je niet:
Magic Mouse
iPhone 3GS 32GB
Airport Extreme
Airport Express

Voor de volledige foto's
Klik De eerste drie foto's zijn het origineel en voor de volle resolutie moet je ze ff downloaden
Wat zie je:
27" Cinema Display
iPad 3G 32GB
iPod Touch 3e Gen 32GB
iPod Classic 80GB
iPhone 4 16GB
iPod Nano 6e Gen 16GB
Apple TV2
Beats by Dre Studio
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Apple Remote
Wat zie je niet:
Magic Mouse
iPhone 3GS 32GB
Airport Extreme
Airport Express
[ Voor 21% gewijzigd door Crashed1987 op 31-01-2011 00:28 ]
Jij hebt in ieder geval dezelfde toetsenbordindeling. Ik heb een US toetsenbord op de MBP en een NL op het wireless keyboard. Af en toe wel onhandig.
Universal dock voor de iPhone/iPod komt hier ook nog, dat is toch wel handig. Ik vraag me alleen af of de iPod (5e generatie) en de iPhone 4 in dezelfde dockadapter passen.
Universal dock voor de iPhone/iPod komt hier ook nog, dat is toch wel handig. Ik vraag me alleen af of de iPod (5e generatie) en de iPhone 4 in dezelfde dockadapter passen.
Verwijderd
Wauw, echt een hele vette setup
Joh hij heeft alles een beetje geposeerd om te laten zien hoeveel spullen hij wel niet heeft staanVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:41:
[...]
Wauw, echt een hele vette setupLekker veel iPhone's & iPod's, en Apple TV 2nd generation (nice
) en ik blijf het LED Cinema Display echt awesome vinden!
Alleen lijkt het bureau wel wat klein, het scherm hangt naar mijn idee wel wat raar... Maar echt super
[ Voor 8% gewijzigd door sebastius op 31-01-2011 15:52 ]
Krijg je geen last van je nekl als je elke keer schuin naar je ACD moet kijken?
Leuk die Beats, maar je kan het ook overdrijven...Crashed1987 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 00:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
27" Cinema Display
iPad 3G 32GB
iPod Touch 3e Gen 32GB
iPod Classic 80GB
iPhone 4 16GB
iPod Nano 6e Gen 16GB
Apple TV2
Beats by Dre Studio
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Apple Remote
[ Voor 23% gewijzigd door Wootism op 31-01-2011 17:16 ]
Marketing is machtig zullen we maar zeggenWootism schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:15:
Leuk die Beats, maar je kan het ook overdrijven...

Hij hangt aan een arm die ik alle kanten op kan draaienDaan00 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:04:
Krijg je geen last van je nekl als je elke keer schuin naar je ACD moet kijken?
Wat betreft die Beats is het geen overdrijven, ik ga alleen niet met een studio in de tram o.i.d. zitten, vandaar die Tour
Alles is idd een beetje geposeerd, maarja dat is de bedoeling toch?
Ik denk dat die beats ook muziek-afhankelijk is. Bij die beats is de bas gewoon zo onwijs overdreven dat het overheerst. Gebruik zelf sinds een tijdje de B&W P5, die klinkt toch veel en veel mooier bij de meer doorgaande muziek
(lees; alles behalve hardcore/hardrock e.d.).
gewoon nee.
Whats in a name?SanderPS3 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:27:
Ik denk dat die beats ook muziek-afhankelijk is. Bij die beats is de bas gewoon zo onwijs overdreven dat het overheerst. Gebruik zelf sinds een tijdje de B&W P5, die klinkt toch veel en veel mooier bij de meer doorgaande muziek(lees; alles behalve hardcore/hardrock e.d.).
Mooie setups lelijke omgevingensiqo schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:53:
Al heel wat mooie set ups hier gezien, hoop dat ik mijn mbp deze week ook kan laten zien
Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn mac heb gepost. Vandaag me nieuwe camera gekregen Panasonic GH-2 dus tijd om wat test-shots te doen.

Dingen die je ziet:
overzichtsfoto:
Printer: Canon iP4700: Super goede printer vooral voor DVD's.
Boxen: Logitech. Zijn oké voor wat ze moeten doen.
Bureaulamp en tafel zijn van Ikea.
Bureaustoel is van Ahrend Synchro 230. Als je ooit de kans heb om er eentje te kopen moet je dat zeker niet laten. Je betaalt er wel wat voor maar dan heb je ook wat.
Harddisken:
Links Icy Box fast swap. Dient als thuis-backup van G-tech Raid 1 TB (tweede exemplaar ligt off-site.)
bovenop: G-tech mini 500 GB 7200 RPM. Backup on the road van me materiaal.
middelste: G-tech mini raid 0 1TB werkdisk om overal te wereld te kunnen editten, zonder daarbij een heel arsenaal aan adapters mee te slepen.
onder: Archief harddisk van me project die zijn afgerond. (tweede exemplaar ligt off-site.)
niet te zien:
500 GB backup intern harddisk
160 GB transport harddisk
320 GB transport harddisk of extra intern backupdisk mocht dat nodig zijn.
Iphone 4 32 GB
Wish-list:
Beter tweede monitor
iPad.

Dingen die je ziet:
overzichtsfoto:
Printer: Canon iP4700: Super goede printer vooral voor DVD's.
Boxen: Logitech. Zijn oké voor wat ze moeten doen.
Bureaulamp en tafel zijn van Ikea.
Bureaustoel is van Ahrend Synchro 230. Als je ooit de kans heb om er eentje te kopen moet je dat zeker niet laten. Je betaalt er wel wat voor maar dan heb je ook wat.
Harddisken:
Links Icy Box fast swap. Dient als thuis-backup van G-tech Raid 1 TB (tweede exemplaar ligt off-site.)
bovenop: G-tech mini 500 GB 7200 RPM. Backup on the road van me materiaal.
middelste: G-tech mini raid 0 1TB werkdisk om overal te wereld te kunnen editten, zonder daarbij een heel arsenaal aan adapters mee te slepen.
onder: Archief harddisk van me project die zijn afgerond. (tweede exemplaar ligt off-site.)
niet te zien:
500 GB backup intern harddisk
160 GB transport harddisk
320 GB transport harddisk of extra intern backupdisk mocht dat nodig zijn.
Iphone 4 32 GB
Wish-list:
Beter tweede monitor
iPad.
offtopic:
G-tech
G-tech

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Verwijderd
Ik wil niet zeggen dat die B&W's niet mooier zullen klinken maar het is zeker niet waar dat de beats het alleen goed doen bij hardcore/hardrock. En het omdat de bass hard kan betekend zeker niet dat het altijd erg aanwezig is. Hangt heel erg van de nummers af. Mijn collectie van soundtracks komt er ook heel mooi doorheen. Voor de rest vind ik de bouwkwaliteit niet zo fantastisch, die van mij zijn een jaartje oud en beginnen echt uit elkaar te vallen.SanderPS3 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:27:
Ik denk dat die beats ook muziek-afhankelijk is. Bij die beats is de bas gewoon zo onwijs overdreven dat het overheerst. Gebruik zelf sinds een tijdje de B&W P5, die klinkt toch veel en veel mooier bij de meer doorgaande muziek(lees; alles behalve hardcore/hardrock e.d.).
sorry voor het off-topic.
Waar heb je de Beats Tour vandaan?Crashed1987 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 00:21:
Wat zie je:
27" Cinema Display
iPad 3G 32GB
iPod Touch 3e Gen 32GB
iPod Classic 80GB
iPhone 4 16GB
iPod Nano 6e Gen 16GB
Apple TV2
Beats by Dre Studio
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Apple Remote
Hoezo zit dat in mijn naam ?
gewoon nee.
Hij heeft het over de naam 'beats'. Bass <-> beats
The devil is in the details.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de Beats by Dre lijn bevat gewoon een hoop goede producten. Tevens zijn ze ook bijna allemaal geoptimaliseert voor iOS. What's the problem?
Het is een koptelefoon, een passief setje speakers aan een draad, wat is er dan te optimaliseren voor een bepaald mobiel OS? Wat een onzin..
Daedalus schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:43:
[mbr]We dwalen nu wel erg af van het oorspronkelijk doel van dit topic, nl. je Apple-setup showenZullen we weer ontopic gaan met het plaatsen van foto's van je Apple computer?[/]
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.