Ja ik zou het graag willen, maar snap er de ballen niet van hoe ik zo'n mooi Topic maakWhieee schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:21:
[mbr]
*kuch*
Welk deel van 'dit is behoorlijk offtopic' is onduidelijk?Ik heb aangegeven dat er een los topic voor gemaakt mag worden. Kennelijk is er behoefte om over het wel/niet van multimonitor te discussiëren dus ik stel voor dat iemand aan de gang gaat voor een TS. In dit topic is deze discussie echter offtopic en dus ongewenst.
[/mbr]

klik
Wat zie je?
- MacBook Pro 15" i5 - 4GB - standaard 5200 RPM schijf (wordt vervangen door SSD) - Hi-Res Glossy diplay
- Raindesign mStand
- Renkforce HF-E audiokabel
- Zwarte freecom externe 1 TB HDD (7200 RPM) naast de linker box
- Logitech Z4
- Samsung T220 bevestigd aan een muurbeugel
- Apple Wireless Keyboard Dutch
- Magic Mouse
- Trust game muis voor onder Windows
- Kookwekker
- Mini-displayport naar VGA adapter
Wat zie je niet?
- Zelf samengestelde Alternate pc (Q9550, XFX 4870 (ander koeler opgezet, herrie kon ik niet verdragen sinds de o-zo-stille MBP)
- Logitech Z4 subwoofer
- HP Wireless All-in-one-printer
- Apple Airport Extreme
Vanwaar zo klein stukje isolatie?Awoodentree schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:52:
[afbeelding]
klik
Wat zie je?
- MacBook Pro 15" i5 - 4GB - standaard 5200 RPM schijf (wordt vervangen door SSD) - Hi-Res Glossy diplay
- Raindesign mStand
- Renkforce HF-E audiokabel
- Zwarte freecom externe 1 TB HDD (7200 RPM) naast de linker box
- Logitech Z4
- Samsung T220 bevestigd aan een muurbeugel
- Apple Wireless Keyboard Dutch
- Magic Mouse
- Trust game muis voor onder Windows
- Kookwekker
- Mini-displayport naar VGA adapter
Wat zie je niet?
- Zelf samengestelde Alternate pc (Q9550, XFX 4870 (ander koeler opgezet, herrie kon ik niet verdragen sinds de o-zo-stille MBP)
- Logitech Z4 subwoofer
- HP Wireless All-in-one-printer
- Apple Airport Extreme
Automatiseren kun je leren
Het loopt nog door tot onder mijn bureau. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het vooral gebruik om kabels weg te werken
Ik zou nog een scherpere foto posten (wel wat spiegeling):

Wat je ziet:
Macbook Pro (Mid 2010)
iMac 27" i5 (Mid 2010)
iPhone 3GS
Freecom 1TB FW HDD
Logitech Harmony 555 Remote
Sennheiser HD202

Wat je ziet:
Macbook Pro (Mid 2010)
iMac 27" i5 (Mid 2010)
iPhone 3GS
Freecom 1TB FW HDD
Sennheiser HD202
[ Voor 16% gewijzigd door Ant86 op 04-01-2011 20:53 ]
Cool, heb je ook een linkje naar je wallpaper?Ant86 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:53:
Ik zou nog een scherpere foto posten (wel wat spiegeling):
[afbeelding]
Wat je ziet:
Macbook Pro (Mid 2010)
iMac 27" i5 (Mid 2010)
iPhone 3GS
Freecom 1TB FW HDD
Sennheiser HD202
Ik zie dat jij een Sennheiser HD202 hebt. Nou ben ik ook opzoek naar een koptelefoon voor ongeveer die prijs. Mijn vraagje is dan ook: bevalt de koptelefoonWat je ziet:
Macbook Pro (Mid 2010)
iMac 27" i5 (Mid 2010)
iPhone 3GS
Freecom 1TB FW HDD
Sennheiser HD202
Ik heb de koptelefoon nu ongeveer 2 jaar en gebruik hem vooral voor het kijken van series 's avonds, wanneer de rest van de familie op bed ligt. Voor dit gebruik is het een uitstekende koptelefoon. Geluid voor muziek is ook goed, maar het is geen Dr. Dre Beats kwaliteit. Dynamiek van het geluid is ook in orde. Ik heb er nog wel een Harman/Kardon AVR 145 receiver tussen zitten. De receiver zit weer via optische kabel aan mijn iMac.rudyvandev schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:58:
[...]
Ik zie dat jij een Sennheiser HD202 hebt. Nou ben ik ook opzoek naar een koptelefoon voor ongeveer die prijs. Mijn vraagje is dan ook: bevalt de koptelefoon?
Voor dit budget is het in mijn ogen de beste keus. Verder zit hij bij mij wel lekker, alleen na 3 uur begint hij wat strak aan te voelen. De kabel zit naar beide oorschelpen, dat is ook soms vervelend. Maar ik heb er dacht ik 25 euro voor betaald en hij laat me de afgelopen 2 jaar niet in de steek. Het is voor dat geld zeker geen rotzooi!
Dr. Dre zegt ook niets over het geluid, een Sennheiser uit de hogere klasse HD595 is imho een stuk mooier en beter gebalanceerd dan een Dr. DreAnt86 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:34:
[...]
Ik heb de koptelefoon nu ongeveer 2 jaar en gebruik hem vooral voor het kijken van series 's avonds, wanneer de rest van de familie op bed ligt. Voor dit gebruik is het een uitstekende koptelefoon. Geluid voor muziek is ook goed, maar het is geen Dr. Dre Beats kwaliteit. Dynamiek van het geluid is ook in orde. Ik heb er nog wel een Harman/Kardon AVR 145 receiver tussen zitten. De receiver zit weer via optische kabel aan mijn iMac.
Ik gaf maar even een voorbeeld, heb een keer die Dr. Dre gehoord bij een vriend en dat was voor hip-hop en dance echt geniaal. Voor Rock en Instrumentaal is de HD595 vast mooier. Maar laten we ontopic blijvenbrilsmurfffje schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:39:
[...]
Dr. Dre zegt ook niets over het geluid, een Sennheiser uit de hogere klasse HD595 is imho een stuk mooier en beter gebalanceerd dan een Dr. Dre
http://wallbase.net/toplistCool, heb je ook een linkje naar je wallpaper?
http://wallbase.net/wallpaper/160996
[ Voor 14% gewijzigd door Ant86 op 04-01-2011 21:50 ]
bedankt man, las toevallig even mee en zocht ook een mooie nieuwe achtergrond. Helaas geen Apple spullen, behalve mijn ipod classic 120gb en mijn apple iphone 3gs. Mooi spul die imac's, maar helaas te duur voor mijn inkomen haha.
Tijd om mijn schat nog eens te posten, omdat ik sinds vandaag een nieuw scherm erbij heb 
Gatver, hoe slecht is de kwaliteit van de Canon Ixus 95IS

Groter
iPhone 4 foto..

Groter
Wat je ziet:
MBP 2,66Ghz Mid 09 (+640Gb HDD)
Samsung FX2490HD
iPhone 4 32Gb
Western Digital 2Tb Mac edition
Magic Mouse
Apple Wireless keyboard
Apple Remote
Logitech G500
Logitech G13
Sony Sixaxis
Wat je niet ziet:
PS3 Fat 40Gb
1Tb HDD
Logitech G35
Logitech x-620 (nog zien om aan te sluiten)
Andere Apple stuff

Groter
iPhone 4 foto..

Groter
Wat je ziet:
Samsung FX2490HD
iPhone 4 32Gb
Magic Mouse
Apple Wireless keyboard
Apple Remote
Logitech G500
Logitech G13
Sony Sixaxis
Wat je niet ziet:
PS3 Fat 40Gb
1Tb HDD
Logitech G35
Andere Apple stuff
🤞🏻
Care to share your wallpaper? Dan bedoel ik die gekleurde, zier er goed uit!bn326160 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:55:
Tijd om mijn schat nog eens te posten, omdat ik sinds vandaag een nieuw scherm erbij heb
[afbeelding]
Groter
iPhone 4 foto..
[afbeelding]
Groter
Wat je ziet:
Samsung FX2490HD
iPhone 4 32Gb
Magic Mouse
Apple Wireless keyboard
Apple Remote
Logitech G500
Logitech G13
Sony Sixaxis
Wat je niet ziet:
PS3 Fat 40Gb
1Tb HDD
Logitech G35
Andere Apple stuff
Op de Canon foto kan ik anders wel lezen dat je een twitter bericht hebt op je phonebn326160 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:55:
[afbeelding]
Groter
iPhone 4 foto..
[afbeelding]
Groter
Wat je ziet:
Samsung FX2490HD
iPhone 4 32Gb
Magic Mouse
Apple Wireless keyboard
Apple Remote
Logitech G500
Logitech G13
Sony Sixaxis
Wat je niet ziet:
PS3 Fat 40Gb
1Tb HDD
Logitech G35
Andere Apple stuff
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
AlsjeblieftCubix schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:58:
[...]
Care to share your wallpaper? Dan bedoel ik die gekleurde, zier er goed uit!
6 Megapixels.. maar goed, verder is ie wel waardeloosTylen schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:01:
[...]
Op de Canon foto kan ik anders wel lezen dat je een twitter bericht hebt op je phone
🤞🏻
Na lang volgen hier mijn situatie:

Wat je ziet:
Een BigAss Apple vlag (kwam ik ergens in een opslag tegen)
Een MacBookPro 5.1
Een Imac 27 inch 10.1
Mijn Harman & Kardon Go+Play
wireless keyboard
wired keyboard
Logitech g5
Magic Mouse (zat bij de Imac anders had ik hem niet gekocht)
Steelseries m
Bose on ear koptelefoon
Ipod dockingstation
Ipod Nano 3g
Ipod touch 1g (in de G0 + Play)
Htc Legend
Cowon s9
Zaggbuds
Apple Remote oude + nieuwe versie
Satalliet ontvanger
Logitech usb hubje
Wat je niet ziet:
Apple battery charger
Nog een wireless keyboard (ligt nu stof te happen)
WD 1tb ext hdd
WD 250gb ext hdd
Samsung 320gb ext hdd
Lacie laCinema 500gb ext hdd
EyeTv Hybrid (gekoppeld aan mijn satalliet reciever en mijn Wii)
Wii
Sennheiser hd 485
Casio exilim g1
Sony reader prs 500 (wordt dagelijks nog gebruikt)

Wat je ziet:
Een BigAss Apple vlag (kwam ik ergens in een opslag tegen)
Een MacBookPro 5.1
Een Imac 27 inch 10.1
Mijn Harman & Kardon Go+Play
wireless keyboard
wired keyboard
Logitech g5
Magic Mouse (zat bij de Imac anders had ik hem niet gekocht)
Steelseries m
Bose on ear koptelefoon
Ipod dockingstation
Ipod Nano 3g
Ipod touch 1g (in de G0 + Play)
Htc Legend
Cowon s9
Zaggbuds
Apple Remote oude + nieuwe versie
Satalliet ontvanger
Logitech usb hubje
Wat je niet ziet:
Apple battery charger
Nog een wireless keyboard (ligt nu stof te happen)
WD 1tb ext hdd
WD 250gb ext hdd
Samsung 320gb ext hdd
Lacie laCinema 500gb ext hdd
EyeTv Hybrid (gekoppeld aan mijn satalliet reciever en mijn Wii)
Wii
Sennheiser hd 485
Casio exilim g1
Sony reader prs 500 (wordt dagelijks nog gebruikt)
Ik zit gewoon op de bank altijd, met mijn MacBook 13" aluminum (late 2008 denk ik).
Ben in 2009 na vele problemen met Vista overgestapt op een Mac, als gamer een hele overstap maar na 2 dagen was ik er wel gewend aan en heb er nooit spijt van gehad.
Ik heb ook nog een iPod Shuffle 2GB, maar vanwege de ontzettend dure (€30) koptelefoontjes van slechte kwaliteit (je kan geen andere gebruiken vanwege de knoppen) heb ik toen ze kapot gingen toch maar geen nieuwe gekocht.
Foto's komen er aan over een uurtje, eerst wachten tot mijn telefoon opgeladen is.
Ben in 2009 na vele problemen met Vista overgestapt op een Mac, als gamer een hele overstap maar na 2 dagen was ik er wel gewend aan en heb er nooit spijt van gehad.
Ik heb ook nog een iPod Shuffle 2GB, maar vanwege de ontzettend dure (€30) koptelefoontjes van slechte kwaliteit (je kan geen andere gebruiken vanwege de knoppen) heb ik toen ze kapot gingen toch maar geen nieuwe gekocht.
Foto's komen er aan over een uurtje, eerst wachten tot mijn telefoon opgeladen is.
[ Voor 38% gewijzigd door Wolfos op 05-01-2011 17:25 ]
Verwijderd
Na lang kijken ook maar eens foto's gemaakt.

Wat je ziet:
Macbook mid 2010.
Powermac g4.
19" acer scherm.
Externe hd.
Achterkant van een fiat 500 muis
Rommel.

Wat je ziet:
Macbook mid 2010.
Powermac g4.
19" acer scherm.
Externe hd.
Achterkant van een fiat 500 muis
Rommel.
Die AK47 achtergrond is wel bruut, linkje?elrondsurion schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:51:
Na lang volgen hier mijn situatie:
[ Voor 67% gewijzigd door AntraXxX op 06-01-2011 02:02 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
AlsjeAntraXxX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 02:01:
[...]
Die AK47 achtergrond is wel bruut, linkje?
http://wallbase.net/similar/672850
Verwijderd
Ik vind de Zippo achtergrond ook wel heel vet....AntraXxX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 02:01:
[...]
Die AK47 achtergrond is wel bruut, linkje?
Offtopic, maar je kan voor de iPod Shuffle een Logitech Earphone Adapter kopen, kan je elke koptelefoon erop aansluiten. Ik gebruik het nu zelf ook en het werkt perfectWolfos schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:10:
Ik zit gewoon op de bank altijd, met mijn MacBook 13" aluminum (late 2008 denk ik).
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Gisteren mStand + draadloos toetsenbord + trackpad besteld voor mijn MBP. Zojuist binnengekregen kreeg ik te horen van m'n vriendin, dus vanavond even foto's maken! Foto's komen eraan
Waar heb je die bureau gehaald en de verlengstuk voor je speakers? ziet er wreed uit!Ramquin schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:44:
[...]
Ooooh, mooi!
Ik heb vorige week een setje led diodes can IKEA achter mn bureau gezet, werkt echt prettig in het duister!
[afbeelding]
Het bureau komt van het welbekende Zweedse woonwarenhuis... IKEA.Caneezy schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:54:
[...]
Waar heb je die bureau gehaald en de verlengstuk voor je speakers? ziet er wreed uit!
Bij deze danAntraXxX schreef op woensdag 29 december 2010 @ 01:30:
[...]
Waar blijft jouw foto van je werkplaats?!
Stage hokkie (2 x 24" iMac)

Stage hokkie 2 (2 x 24" iMac)

Kamer 1 (3 x 24" iMac , 1 x 27" iMac .. 2 van de 24" is bij die man die daar staat)

Kamer 2 (2 x 24" , 1 x 27" iMac, 1 Windows bak)

Kamer 2

Verder in er nog een kamer met 2 x 17" iMac en boven zitten nog 2 man met 2x Mac Pro, 1x 24" Apple Cinema LED Display en een 21" Cinema Display.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Kan je ook gewoon normaal reageren ?syltheboy schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:12:
[...]
Het bureau komt van het welbekende Zweedse woonwarenhuis... IKEA.

Ik denk dat die jongen best wel weet dat de bureau van de ikea vandaan komt. Maar graag specifiek wil weten welke bureau het is.
Dit lijkt erop dat dit op je werk is.DeluxZ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:16:
[...]
Bij deze danWel iPhone 3GS kwaliteit dus
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kamer 1 (3 x 24" iMac , 1 x 27" iMac .. 2 van de 24" is bij die man die daar staat)
[afbeelding]
[afbeelding]
Kamer 2
[afbeelding]
Verder in er nog een kamer met 2 x 17" iMac en boven zitten nog 2 man met 2x Mac Pro, 1x 24" Apple Cinema LED Display en een 21" Cinema Display.
Heb je thuis ook een apple computer?
“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett
Hierbij dan m'n nieuwe setupje met m'n nieuwe mStand, wireless keyboard en trackpad! Ik is zeer blij
.

Wat je ziet
Samsung Syncmaster P2770HD
Razer Mamba mouse (wireless + station)
Wired Apple keyboard
Windows 7 op linker scherm, voor als ik aan het gamen ben op m'n game-bak
iPhone 3GS in Apple Dock
Western Digital Mybook 1TB
Logitech Z4 boxjes
Afstandsbediening voor licht en Samsung scherm
World of Warcraft game
Pen
MacBook Pro mid 2010 i5 Hi-ress scherm anti-gloss
Wireless Apple Keyboard
Apple Trackpad
Hoesje van camera (Canon Powershot SX210 IS) (waar foto mee genomen is)
Bamboo Fun (geloof ik)
Wireless Creative World of Warcraft Headset
Nanoballs onder m'n scherm
Philips LivingColors
Wat je ziet
Samsung Syncmaster P2770HD
Razer Mamba mouse (wireless + station)
Wired Apple keyboard
Windows 7 op linker scherm, voor als ik aan het gamen ben op m'n game-bak
iPhone 3GS in Apple Dock
Western Digital Mybook 1TB
Logitech Z4 boxjes
Afstandsbediening voor licht en Samsung scherm
World of Warcraft game
Pen
MacBook Pro mid 2010 i5 Hi-ress scherm anti-gloss
Wireless Apple Keyboard
Apple Trackpad
Hoesje van camera (Canon Powershot SX210 IS) (waar foto mee genomen is)
Bamboo Fun (geloof ik)
Wireless Creative World of Warcraft Headset
Nanoballs onder m'n scherm
Philips LivingColors
Bij mij op m'n werk staan ook nog 5x Mac Pro. Paar Mac Mini's. Paar Mac Mini servers.DeluxZ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:16:
[...]
Bij deze danWel iPhone 3GS kwaliteit dus
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kamer 2
[afbeelding]
Iedereen werkt op Cinema Displays, ook de 'Windows-engineers'. Dus zo heftig is jouw plek dan niet hoor!
Maar ziet er wel netjes uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 06-01-2011 21:59 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is een bureau van de ikea, kost 35 euro. Je bent hierbij wel een kast bij nodig.muhda schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:08:
[...]
Kan je ook gewoon normaal reageren ?![]()
Ik denk dat die jongen best wel weet dat de bureau van de ikea vandaan komt. Maar graag specifiek wil weten welke bureau het is.
De kasten en bureau valt onder de Expedit uitvoering. Hier kan je dus op zoeken
Je hebt de 5x5 versie kast (115 euro) en een 4x4 uitvoering.
Wij hebben zelf de 5x5, 2x4 (50 euro) en 2x2(20 euro) uitvoering van.
Het zijn ideale kasten, ook kan je bakken halen die er precies inpassen.
Xbox, ps2 e.d. past ook met gemak in zo'n vak.
edit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/09064/
Bij mij op het werk niet, dus opzich is het wel grappig. Hoe dan ook, dit topic heet 'show je Apple computer' niet, 'show de Apple computer'Rivanov schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:59:
[...]
Bij mij op m'n werk staan ook nog 5x Mac Pro. Paar Mac Mini's. Paar Mac Mini servers.
Iedereen werkt op Cinema Displays, ook de 'Windows-engineers'. Dus zo heftig is jouw plek dan niet hoor!
Zullen we nu weer privé Apple werkplekken posten? Daar gaat dit topic nog altijd over. En daar maken we ook geen werkgevers onnodig ongerust mee
Launching containers into space
Ja, hoor dit wordt gepost op een Macbook Pro (staat ook in mijn signaturejasper623 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:25:
[...]
Dit lijkt erop dat dit op je werk is.
Heb je thuis ook een apple computer?
Ik heb nooit gezegd dat het zo heftig is.Rivanov schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:59:
[...]
Bij mij op m'n werk staan ook nog 5x Mac Pro. Paar Mac Mini's. Paar Mac Mini servers.
Puur gebruiksgemak. Het is een multi media bedrijf (website / reclame / drukken etc)Awoodentree schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:49:
Is het een bedrijf dat specifiek met Mac moet werken of is het puur uit gebruiksgemak?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Sinds kort ook een mac 27" leuk kerstkadootje van vriendinnetje (A)
Wat je ziet:
Imac 27" late 2009, i5, 8gb, 1tera en snel upgrade naar SSD
Samsung Syncmaster 22" (nog van me windows game bakkie die weg kan)
Wireless Apple keyboard
magic mouse
iPhone 4 in autohouder
Philips Multimedialuidsprekers 2.1 SPA9300

Wat je ziet:
Wireless Apple keyboard
magic mouse
iPhone 4 in autohouder
Mooi kerstkado, zou ik zo zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:56:
[afbeelding]
Een dochter van Hilton ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:56:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
haha nee dat niet, vond het zelf ook veels te gek. Maarja niet aannemen is ook niet beleefd
Was denk ik ook een bedankje voor verbouwen/klussen van haar nieuwe huisje.
Zodra mijn huis af is mag ik ook van vriendin lief een cadeautje kopen om het te verzachten 
Kan zelf niet wachten
Kan zelf niet wachten
27" i7 quad iMac met 16GB en SSD + extra 27" ACD zeg ik, das wel een lief cadeautje.Mektheb schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:31:
Zodra mijn huis af is mag ik ook van vriendin lief een cadeautje kopen om het te verzachten
Kan zelf niet wachten
27" I7 Quad Imac met 8GB en een extra setje harddisks voor in me drobo en een nieuw setje M-Audio speakers gaat het wordenBosmonster schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:36:
[...]
27" i7 quad iMac met 16GB en SSD + extra 27" ACD zeg ik, das wel een lief cadeautje.
Zijn die M-Audio speakers een beetje goed om muziek te luisteren en te produceren? Zit er een beetje een goeie bass in?Mektheb schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:48:
[...]
27" I7 Quad Imac met 8GB en een extra setje harddisks voor in me drobo en een nieuw setje M-Audio speakers gaat het worden
Ik zelf vindt ze prima kwa bass en muziek te luisteren achter de computer, als ik echt "muziek" wil ga ik naar de woonkamersyltheboy schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:17:
[...]
Zijn die M-Audio speakers een beetje goed om muziek te luisteren en te produceren? Zit er een beetje een goeie bass in?
9/10 heb ik headset op.
Tijd voor een update van mijn kant!

Big version:
http://dl.dropbox.com/u/7271132/iMac/IMG_2772.JPG
Wat je ziet:
iMac 21,5''
Logitech Z-5400
HTC Hero
Freecom XXS 320GB
Toshiba laptop
Apple lamp
Sony schermpje voor het repareren van PC's
Wat je niet ziet:
Macbook (zwart)
Canon EOS 400D(foto meegemaakt)
Logitech Z3e (evt te koop DM)
HP laserjet P1006
HP photosmart c3180
Mijn nieuwe beamer(voor films etc)
Mijn iPod touch (kado gedaan aan me zusje)
Mijn roze netbook
Mijn zwarte netbook (ook kado gedaan aan me zusje)
Op mijn verlanglijst staan:
Android Pad
Apple tv2
HD film camera
Netwerk printer(Brother/Canon)

Big version:
http://dl.dropbox.com/u/7271132/iMac/IMG_2772.JPG
Wat je ziet:
iMac 21,5''
Logitech Z-5400
HTC Hero
Freecom XXS 320GB
Toshiba laptop
Apple lamp
Sony schermpje voor het repareren van PC's
Wat je niet ziet:
Macbook (zwart)
Canon EOS 400D(foto meegemaakt)
Logitech Z3e (evt te koop DM)
HP laserjet P1006
HP photosmart c3180
Mijn nieuwe beamer(voor films etc)
Mijn iPod touch (kado gedaan aan me zusje)
Mijn roze netbook
Mijn zwarte netbook (ook kado gedaan aan me zusje)
Op mijn verlanglijst staan:
Android Pad
Apple tv2
HD film camera
Netwerk printer(Brother/Canon)
[ Voor 8% gewijzigd door fotografie999 op 09-01-2011 15:35 ]
Wil je die wallpaper sharen?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:56:
Verwijderd
sure, http://interfacelift.com/...ails/2265/winter_sun.html
Ik had de wallpaper zelf van "Het Apple Screenshot Topic - deel 8"
Verwijderd
Hoe krijg je die tijd en datum enzo.?? linksboven in je beeldscherm/Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:56:
[afbeelding]
Wat je ziet:
Wireless Apple keyboard
magic mouse
iPhone 4 in autohouder
Zal waarschijnlijk Geektool zijn.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 00:19:
[...]
Hoe krijg je die tijd en datum enzo.?? linksboven in je beeldscherm/
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik heb mijn bureau / werkplek weer een upgrade gegeven. Ik heb mijn MacBook voorzien van een grote vriend, de iMac. Hier een plaatje van mijn bureau (want daar draait het om!).

Wat is er te zien?
- iMac 27" CTO (Intel i7 QuadCore, 12GB geheugen);
- MacBook Pro 15" CTO (C2D 2.66GHz, 4GB geheugen, 320GB 7200 RPM schijf);
- iPhone 4 16GB + Dock;
- iPad 16GB 3G + Dock;
- Bose Companion 3 speakers.
Wat je niet ziet:
- TimeCapsule 1TB;
- 6TB NAS;
- Canon MP610 all-in-one printer;
- Canon EOS 7D (heb ik de foto mee gemaakt
).

Wat is er te zien?
- iMac 27" CTO (Intel i7 QuadCore, 12GB geheugen);
- MacBook Pro 15" CTO (C2D 2.66GHz, 4GB geheugen, 320GB 7200 RPM schijf);
- iPhone 4 16GB + Dock;
- iPad 16GB 3G + Dock;
- Bose Companion 3 speakers.
Wat je niet ziet:
- TimeCapsule 1TB;
- 6TB NAS;
- Canon MP610 all-in-one printer;
- Canon EOS 7D (heb ik de foto mee gemaakt
Mooie setup
, en is dat zo'n lamp van 1dayfly ?? want die ziet er wel mooi uit zeg
Rete strak als ik zo eerlijk mag zijn. Wou dat mijn bureau zo smetteloos was, maarja er moet ook geleefd worden héNik schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:24:
Ik heb mijn bureau / werkplek weer een upgrade gegeven. Ik heb mijn MacBook voorzien van een grote vriend, de iMac. Hier een plaatje van mijn bureau (want daar draait het om!).
...
Maar ontzettend nice!
[ Voor 34% gewijzigd door Toppe op 10-01-2011 14:21 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Mijn bureau:
iMac 27" 2.93Ghz Core i7 12GB RAM 1TB HD+ 80GB SSD (systeem)
Harman Kardon Soundsticks II (Audio)
iPhone 4 32GB (tevens gebruikt als camera hier)
iPad 64GB Wifi Versie + iPad keyboard dock
Wifi Keyboard + Mighty Mouse (Magic Mouse verbannen)
Xbox 360 Wireless controller van Microsoft voor PC (via Bootcamp te gebruiken) <-- ligt onder scherm.
http://img716.imageshack.us/i/img0908dn.jpg/
2e hobby hoek:
iMac G4 700Mhz 1GB RAM 500GB IDE HD (alles max wat dit beestje aankan) <-- April 2002 (!)
Apple Pro originele speakers
Apple originele keyboard
Alles spierwit en vrijwel nieuw.
Deze iMac was recentelijk aangeschaft en schoongemaakt (intern) en geupdate. Goede deal.De iMac was al ruim 4 jaar niet meer gebruikt.
http://img5.imageshack.us/i/img0902y.jpg/
http://img405.imageshack.us/f/img3046z.jpg/
Xbox 360 Wireless controller van Microsoft voor PC (via Bootcamp te gebruiken) <-- ligt onder scherm.
2e hobby hoek:
iMac G4 700Mhz 1GB RAM 500GB IDE HD (alles max wat dit beestje aankan) <-- April 2002 (!)
Apple originele keyboard
Deze iMac was recentelijk aangeschaft en schoongemaakt (intern) en geupdate. Goede deal.De iMac was al ruim 4 jaar niet meer gebruikt.
Hoe heb je dat met de 80 GB SSD gefixed? Ben je zelf zo handig?Idutchman schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:25:
Mijn bureau:
2e hobby hoek:
Apple originele keyboard
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Dankje! Ben er best blij mee haha. Geen idee waar de lamp vandaan komt. Ikea of Straluma dacht ik. Maar beestje is al zo oud...syntesia schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:52:
Mooie setup, en is dat zo'n lamp van 1dayfly ?? want die ziet er wel mooi uit zeg
Superstrak! Maar zo is het niet altijd hoor. Maar ik probeer het wel netjes te houden nu.Toppe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:20:
[...]
Rete strak als ik zo eerlijk mag zijn. Wou dat mijn bureau zo smetteloos was, maarja er moet ook geleefd worden hé
Maar ontzettend nice!
Ben ik ook nieuwsgierig naar. Ik wil ook nog een SSD bijplaatsen, maar zit met garantie. Uitbouwen als er iets mis is dus.Step schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:51:
[...]
Hoe heb je dat met de 80 GB SSD gefixed? Ben je zelf zo handig?
Ik heb het zélf gedaan. Officieel is er een 2e plek vrij voor een SSD met SATA aansluiting die Apple zélf gebruikt voor de SSD optie. Dit vind ik echter té riskant.Step schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:51:
[...]
Hoe heb je dat met de 80 GB SSD gefixed? Ben je zelf zo handig?
Ik had een Optical Hard Drive Bay besteld. Hier plaats je simpelweg de SSD in en die plaats je op de plek van de SuperDrive. Met geduld is alles mogelijk. De SuperDrive gebruik ik extern wanneer nodig.
De iMac komt je 'binnen' middels het scherm. Ik heb gewoon mijn vingers gebruikt en door druk in de rechterbovenhoek het glas los gemaakt. Het is allemaal magnetisch, dus heel simpel.
Het enige waar ik je voor zou willen waarschuwen is het feit dat stof dan snel tussen het scherm en het glas komt. Dus houd de boel stofvrij.
Tja, handig. Ik heb mijn hobby een beetje uitgewerkt (www.machuisaanhuis.nl).
Die iMac G4 heb ik ook zélf onder handen genomen en dat is nog véel ingewikkelder.
http://www.bright.nl/upload/07/10/gear-birdie.jpgVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 06:36:
Nik, kun jij je achtergrond ook delen? Thnx!
Van: Siebe Warmoeskerken via Bright
Verwijderd
En wat doe je met zo'n systeem als ik vragen mag? Het is wel meer dan een internet Mac'je neem ik aanIdutchman schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:25:
Mijn bureau:

Mijn mac-familie
v.l.n.r. iPad 16 GB WiFi, 13,3" Macbook Pro, iPod Touch!
Toekomstplannen:
- iMac
- Mac Mini
- TimeCapsule
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
To be completely honest with you, nee.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:45:
[...]
En wat doe je met zo'n systeem als ik vragen mag? Het is wel meer dan een internet Mac'je neem ik aan
Ik heb de Mac zélf aangeschaft nadat ik mijn MacBook Pro 17" goed verkocht had. Ik had de machine gekocht voor 1750 (nieuw met bon (nog geseald), maar de gebruiker wilde hem niet ofzo) dus daar had ik een 'voordeel' bij van 500 EU (winkel 2249,-) . Deze heb ik na een jaar doorverkocht (in sublieme staat, werkelijk nieuw) voor hetzelfde bedrag.
De iMac kon ik met studentenkorting (ik studeer aan de UvA) aanschaffen voor iets van 1850 EU. de basis i7 versie.
OWC RAM 2x 4GB bijgekocht. Was een aanbieding dus betaalde 120 EU. Zo dus nu dus 12GB verkregen.
SSD 80GB ook gekocht in aanbieding voor 165 EU. Ik had nog zo'n optical bay liggen.
Dus totaal moest er zo'n 385 EU bij voor deze machine.
Dat kon ik wel ophoesten en zo heb ik dit monstertje aangeschaft.
Met andere woorden. Totaal heeft de MacBook Pro 17" waar ik een jaar van genoten heb + de iMac waar ik nu van geniet mij een bedrag gekost van 2135. Minder dan de aanschafwaarde van de MacBook Pro 17" of veel minder dan van een iMac met deze specificaties
[ Voor 11% gewijzigd door Idutchman op 11-01-2011 15:19 ]

"mijn" iMac op werk :
23,5 inch 3,06GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1067 MHz RAM
OSX 10.6.2
Ik wil zó graag een Mac thuis, dat wil je niet weten
Ik snap dat je heel blij bent met je iMac, maar het gaat hier om eigen Macs, niet om bedrijfsomgevingen, en dus ook niet om je werkplek op kantoor
[ Voor 30% gewijzigd door Whieee op 11-01-2011 17:53 ]
Verwijderd

Studeer/werkkamer:
-Apple 24" Cinema LED display
-Apple MacBook Pro 13" Dec '10 + Twelve South BookArc
-Magic Mouse + keyboard
-Apple Remote v2
-Apple iPad 64gb WiFi
-iPhone 4 32 wit met bumper + Kidigi Bumper Cradle
-iPod Classic 120 gb
-Handgemaakte iPhone 4 case (Teakwood)
-Portable WD HDD
-Nog wat rotzooi
Onder het buro:
-WD 2TB HDD, Apple TimeCapsule 2TB
In de woonkamer staat mijn iMac 27" Quad Core
Je hebt dus 12 gig aan ram, terwijl je hem praktisch alleen voor internetten gebruik begrijp ik uit je verhaal?Idutchman schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:16:
[...]
To be completely honest with you, nee.
Ik heb de Mac zélf aangeschaft nadat ik mijn MacBook Pro 17" goed verkocht had. Ik had de machine gekocht voor 1750 (nieuw met bon (nog geseald), maar de gebruiker wilde hem niet ofzo) dus daar had ik een 'voordeel' bij van 500 EU (winkel 2249,-) . Deze heb ik na een jaar doorverkocht (in sublieme staat, werkelijk nieuw) voor hetzelfde bedrag.
De iMac kon ik met studentenkorting (ik studeer aan de UvA) aanschaffen voor iets van 1850 EU. de basis i7 versie.
OWC RAM 2x 4GB bijgekocht. Was een aanbieding dus betaalde 120 EU. Zo dus nu dus 12GB verkregen.
SSD 80GB ook gekocht in aanbieding voor 165 EU. Ik had nog zo'n optical bay liggen.
Dus totaal moest er zo'n 385 EU bij voor deze machine.
Dat kon ik wel ophoesten en zo heb ik dit monstertje aangeschaft.
Met andere woorden. Totaal heeft de MacBook Pro 17" waar ik een jaar van genoten heb + de iMac waar ik nu van geniet mij een bedrag gekost van 2135. Minder dan de aanschafwaarde van de MacBook Pro 17" of veel minder dan van een iMac met deze specificaties
Hoezo overkill

Wat is dat wat je ziet op je beeldscherm? Lijkt op de iTunes Artwork screensaver, maar toch niet.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:42:
[afbeelding]
Studeer/werkkamer:
-Apple 24" Cinema LED display
-Apple MacBook Pro 13" Dec '10 + Twelve South BookArc
-Magic Mouse + keyboard
-Apple Remote v2
-Apple iPad 64gb WiFi
-iPhone 4 32 wit met bumper + Kidigi Bumper Cradle
-iPod Classic 120 gb
-Handgemaakte iPhone 4 case (Teakwood)
-Portable WD HDD
-Nog wat rotzooi
Onder het buro:
-WD 2TB HDD, Apple TimeCapsule 2TB
In de woonkamer staat mijn iMac 27" Quad Core
Lijkt mij op de AppWall zoals die op de WWDC 2010 te zien wasJo-re-mi schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:29:
[...]
Wat is dat wat je ziet op je beeldscherm? Lijkt op de iTunes Artwork screensaver, maar toch niet.
Verwijderd
AppWall Screensaver -WWDC styleJo-re-mi schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:29:
[...]Wat is dat wat je ziet op je beeldscherm? Lijkt op de iTunes Artwork screensaver, maar toch niet.
mediacenter en fotobewerkingfilenox schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:23:
Waarom een Mac Mini én een iMac?
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Ik wil je niet teleurstellen, maar je doet het met een 21,5 iMac.kaos- schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:36:
23,5 inch 3,06GHz Intel Core 2 Duo
Fantastisch apparaat trouwens, wij werken er op school ook mee.
Zelf hoop ik dat ze nog een ALD gaan uitbrengen met die afmeting..
Coole WP, thanksNik schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:41:
[...]
http://www.bright.nl/upload/07/10/gear-birdie.jpg
Van: Siebe Warmoeskerken via Bright
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ja, zéker weten een overkill. Maar ik wilde het gewoon hebben.timwijn schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:51:
[...]
Je hebt dus 12 gig aan ram, terwijl je hem praktisch alleen voor internetten gebruik begrijp ik uit je verhaal?
Hoezo overkill
Ja, de iMac download wel constant via nieuwsgroepen en uitsluitend 1080P MKV bestanden.
Zoals je aan de controller kan zien staan er ook een aantal games op de bootcamp partitie.
Mafia II
NFS Hot Pursuit
MW2 etc.
Niet Ram vretend, maar ik wilde daardoor wel de high end versie van de iMac. Ach.
Ik gebruik ook een iMac 27" maar dan met 8GB ram en ik gebruik ook niet meer dan iLife '11 en Office '11 en kom zwaar te kort.. met 8GB (standaard 7,98gb in gebruik)Idutchman schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:06:
[...]
Ja, zéker weten een overkill. Maar ik wilde het gewoon hebben.
Ja, de iMac download wel constant via nieuwsgroepen en uitsluitend 1080P MKV bestanden.
Zoals je aan de controller kan zien staan er ook een aantal games op de bootcamp partitie.
Mafia II
NFS Hot Pursuit
MW2 etc.
Niet Ram vretend, maar ik wilde daardoor wel de high end versie van de iMac. Ach.
Zo kan je toch gewoon weer een poos vooruit, waarom is het een probleem? Er zijn zoveel mensen die een auto kopen met meer dan 130pk oid, nergens voor nodig, maar daar klagen we ook niet om
. Enige dat ik kan doen is je complimenteren met je super-iMac.
Dank U. Dank.Aloys schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:34:
Zo kan je toch gewoon weer een poos vooruit, waarom is het een probleem? Er zijn zoveel mensen die een auto kopen met meer dan 130pk oid, nergens voor nodig, maar daar klagen we ook niet om. Enige dat ik kan doen is je complimenteren met je super-iMac.
Ik neem aan dat het ook niet zo bedoelt was. Maar inderdaad. Ik koop het omdat ik het leuk vind en er trots op ben.
Hehe jongens, was ook geen aanval hoor
Was alleen even de eindconclusie. Maar goed, beter mee verlegen dan om verlegen en inderdaad, pff mooi beest hoor! En goede deal trouwens!
Was alleen even de eindconclusie. Maar goed, beter mee verlegen dan om verlegen en inderdaad, pff mooi beest hoor! En goede deal trouwens!
8 Gb en dan te kort?? hmm.. Dan doe je iets verkeerd denk ik!rbrouwers123 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:21:
[...]
Ik gebruik ook een iMac 27" maar dan met 8GB ram en ik gebruik ook niet meer dan iLife '11 en Office '11 en kom zwaar te kort.. met 8GB (standaard 7,98gb in gebruik)
Hier gebruik ik een Macbook PRO early 08 15" en 4Gb aan ram
iLife11 office11
en nog maak ik niet 100% gebruik van het geheugen!
Als ik Photoshop start ja dan wil het wel eens voorkomen dat ik te kort kom maar dat ligt vaak aan de grote van het PSD doc wat ik gebruik. Foto's raw van 15Mb die kan de macbook makkelijk hebben
A Soldiers manual and a pair of boots.
Dat al het geheugen wordt gebruikt hoort ook zorbrouwers123 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:21:
[...]
Ik gebruik ook een iMac 27" maar dan met 8GB ram en ik gebruik ook niet meer dan iLife '11 en Office '11 en kom zwaar te kort.. met 8GB (standaard 7,98gb in gebruik)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Kijk hier maar eens. Het lijkt alsof je alles gebruikt, maar waarschijnlijk is heel veel ook inactief! Mijn MBP verbruikt op dit moment 7,80 GB, echter is 4,87 GB inactief. Dit komt echter pas vrij zodra het ook echt nodig isrbrouwers123 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:21:
[...]
Als je page-outs erg hoog zijn kom je pas tekort, hoog zijn ze als ze bijvoorbeeld 10% van de page-ins bedragen. Hier heb ik nu 23,75 GB aan page-ins en slechts 25,8 MB aan page-outs, net iets meer dan 0,1% dus
Ik wou jullie deze toch niet onthouden! Een Apple iMac G5 omgezet naar een seniorencomputer voor m'n opa.
http://img818.imageshack.us/i/imagekq.jpg/
Werkt uiteraard na een clean install weer als een zonnetje
@ Nickalicious, echt cool dat je opa daar mee werkt. Vind de witte iMac nog steeds erg mooi!
Je hebt helemaal gelijk. Foutje bedankt.fr3z schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:16:
[...]
Ik wil je niet teleurstellen, maar je doet het met een 21,5 iMac.
Dat is geen Tiger of wel ?.Nickalicious schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:48:
Ik wou jullie deze toch niet onthouden! Een Apple iMac G5 omgezet naar een seniorencomputer voor m'n opa.
Heb nog een G5 Imac zelf maar daar staat nog Tiger op.
En vroeg me altijd al af of dat erop kon ( niet gezocht nog )

24" 2007 (i think) (C2D 2.4, 2GB, 500GB)
Kosten: Gratis. Systeem was van een collega van schoonvader, maar deze werkte niet meer. Hij had zelf al uitgezocht dat het de schijf was en had een nieuwe besteld. Toen hij de schijf had en opzocht hoe deze te vervangen, vond hij het teveel werk (dat en hij had zijn hoofd gezet op de nieuwe 27" iMac).
Kreeg een telefoontje of ik wel geintresseerd was. Binnen 5min had ik de schijf vervangen (glasplaat eraf, scherm los maken, schijf uitwisselen) en meteen maar naar Snow (kreeg een installatie cd van tiger mee).
Werkt als een zonnetje. Nu staat die dus lekker thuis (zie foto). Nog even zoeken naar wat goedkoop geheugen aangezien 2gb net wat te weinig is gezien de 1gb page in en 820mb page out.
Dit is mijn eerste keer dat ik met OSX werk en ik moet zeggen het bevalt heel goed. Geen last van ontwenningsverschijnselen en imo het voelt het aan als een volwassen ubuntu (nofi).
Misschien nog een SSD in plaatsen (heb 2*128GB SSD's in andere PC wat een overkill is voor dat systeem), maar tbh bevalt het mij zo ook wel.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Een gratis 24" iMac?? Waarom gebeuren zo'n dingen nooit bij mij?
Ben benieuwd!!Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:33:
Binnen kort zal ik jullie verrassen met mijn MBP + 27 cinema display.
-
[ Voor 113% gewijzigd door KoudeAardbei op 14-01-2011 09:38 . Reden: blackberry ]
Verwijderd
Heel graag! 27'' Apple LED Cinema Display is echt mijn droomVerwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:33:
Binnen kort zal ik jullie verrassen met mijn MBP + 27 cinema display.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 22:27 ]
Ja klopt, server ligt er uit op dit moment zet ze er morgen opnieuw op (niet thuis nu).Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:26:
@TelefoniQ
Je foto's doen het niet ..
En succes dan morgen, 4x is dan maar scheepsrecht
Dankje, mag het hopen inderdaad.
BNOR klinkt me niet heel fijn.
ik vind het echt jammer dat er alleen nog een 27" LED Cinema Display is. Als er een 22" ofzo komt sta ik in de rij! Of een nieuwe 24" maar dat lijkt me sterk...Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:25:
[...]
Heel graag! 27'' Apple LED Cinema Display is echt mijn droom(en het enige wat mist op mijn bureau)
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34947291#34947291">topicstart</a> voordat je hier post.