Ik zie je foutmelding niet.. Upload even naar tinypicsplackavellie85 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:02:
Ik heb toch praktisch hetzelfde ingevuld. Ik heb nu ipv "Desktop" "Bureaublad" ingevuld, en krijg nu weer deze foutmelding:
[afbeelding]
Hij lijkt het nu wel te doen. Geen foutmeldingen meer, maar hij blijft wel hangen op "Sending install request"
Dat duurt altijd even, komt soms met een foutmelding dat je moet rebooten, doe dat dan ooksplackavellie85 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:16:
Hij lijkt het nu wel te doen. Geen foutmeldingen meer, maar hij blijft wel hangen op "Sending install request"
Ik draai 2.0 inderdaad, ik heb hem vanmiddag geupdate. En ik had toch weer desktop gebruikt ipv bureaublad, want als ik bureaublad gebruikte, kreeg ik de melding "unable to access jarfile". Ik zal nog even geduld hebben en afwachten of hij wat gaat doenArchie_T schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:20:
[...]
Dat duurt altijd even, komt soms met een foutmelding dat je moet rebooten, doe dat dan ookVoor de zekerheid je draait toch wel 2.0 op je Playbook? En hij gaat nu door omdat je bureaublad ipv desktop heb gekozen? Probeer een TAB completion te gebruiken zodat je zeker weet dat het allemaal de goede paden zijn.
Welke foutmelding krijg je precies? Weet je zeker dat je rootaccess hebt? Heb je onderstaande props in winscp gezet?Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:39:
[...]
Bedankt voor je handleiding. Alles lukt, behalve het uploaden van de system en MET-INF map naar "/".
Ik krijg de bestanden niet overgezet. Krijg steeds een popupscherm met foutmelding. Rooten enz is wel gelukt, # staat ook in het SSH scherm. Wat doe ik fout?

Met name die shell is belangrijk om met de devuser rootacces te krijgen. Staat niet echt duidelijk in de posts.
Wie helpt?
Ik kan geen bestanden uitwisselen met mijn PC en PB.
Backup via desktop software werkt. PB wordt herkend.
Alleen bij het scherm bestanden krijg ik de foutmelding mediaservices zijn niet aanwezig.
Wat doe ik fout. Ook in V2 hetzelfde probleem. BAR files gaan prima en worden geinstalleerd.
Ben nu weer op de originele firmware. Snap er echt niets van.
Alleen bij het scherm bestanden krijg ik de foutmelding mediaservices zijn niet aanwezig.
Wat doe ik fout. Ook in V2 hetzelfde probleem. BAR files gaan prima en worden geinstalleerd.
Welke bestanden wil je erop zetten? Je kan namelijk alles via een gemapte drive of UNC pad kopieeren.frank58 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:46:
Wie helpt?
Epubs. Ik heb echt alles geprobeerd. Niets werkt. Ook de device manager geeft aan dat er niet te koppelen is.Archie_T schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:56:
[...]
Welke bestanden wil je erop zetten? Je kan namelijk alles via een gemapte drive of UNC pad kopieeren.
Er is een verbinding. Firewall uitgezet. AV uitgezet.
[ Voor 25% gewijzigd door frank58 op 01-01-2012 23:05 ]
Settings van je playbook:
bestanden delen aan
delen via wifi aan
beveiligen met wachtwoord aan
Dan kun je vanaf je pc je playbook benaderen via \\<naamvanplaybook>
gebruikersnaam= playbook
wachtwoord= bovengenoemd wachtwoord.
bestanden delen aan
delen via wifi aan
gebruikersnaam= playbook
probeer anders je ip adres in te voeren ipv naam playbook. Bij mij werkt alleen ip adres.Gianni Rombios schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:12:
Settings van je playbook:
bestanden delen aan
delen via wifi aan
gebruikersnaam= playbook
Verwijderd
Iemand al tethering met zijn mobiele telefoon (geen blackberry) geprobeerd?
Heb een abo van Simyo en die provider staat niet in de lijst. Kan wel handmatig Profiel toevoegen, maar krijg dan de melding: "Toestel niet gevonden".
Op mijn telefoon staat bij bluetooth instellingen: "gekoppeld maar niet verbonden".
Betreft een Xperia Play.
Edit:
Heb al een andere oplossing gevonden, kan mijn telefoon als wifi hotspot configureren
Heb een abo van Simyo en die provider staat niet in de lijst. Kan wel handmatig Profiel toevoegen, maar krijg dan de melding: "Toestel niet gevonden".
Op mijn telefoon staat bij bluetooth instellingen: "gekoppeld maar niet verbonden".
Betreft een Xperia Play.
Edit:
Heb al een andere oplossing gevonden, kan mijn telefoon als wifi hotspot configureren
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 12:26 ]
Ik zal het zo ook even proberen, heb ook Simyo en een Huawei ideos x5Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:21:
Iemand al tethering met zijn mobiele telefoon (geen blackberry) geprobeerd?
Betreft een Xperia Play.
Heb op mijn Sensation (stock rom) Wifi hotspot staan, die ik voor tethering gebruik (alleen als ik het echt nodig heb, meestal dus niet). Ik zet mobiel en wifi aan op mijn phone. Bij instellingen van wifi hotspot, bovenaan een vinkje aanzetten bij "draagbare wifi hotspot". Wifi aanzetten op tablet. wachtwoord opgeven die je ook bij je wifi hotspot instellingen hebt opgegeven. Gebruik Vodafone abo.
[ Voor 7% gewijzigd door ronaldinho op 02-01-2012 12:34 ]
Verwijderd
Heb vandaag een Otterbox Defender op mijn Playbook gezet.
Het wordt nu goed beschermd, heeft een eigen kickstand en de aan/uit knop is nu veel makkelijker in te drukken.
Het wordt nu goed beschermd, heeft een eigen kickstand en de aan/uit knop is nu veel makkelijker in te drukken.
Is het mogelijk om een andere browser voor de PB te intalleren? Ik mis namelijk heel erg vaak de " ctrl+f " functie. Ook bij de standaard pdf app, mis ik dit enorm......
in de appworld heb je simple browser? geen idee hoe dat zit met ctrl f..
Weet iemand of Hi ook tethering toe staat? Kan het zo 1, 2, 3 niet vinden? 
thanks!

thanks!
Verwijderd
Bij mijn weten is er geen enkele provider die dat toestaat? Wordt hooguit gedoogd dacht ik. Waarom is typen in dit form zo bizar traag op de playbook?itsyaboy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:24:
Weet iemand of Hi ook tethering toe staat? Kan het zo 1, 2, 3 niet vinden?
thanks!
Ik heb geen abo. bij Hi, wel bij Vodafone en heb het gisteren nog even geprobeerd met de app Wifi-hotspot op mijn Sensation met stock rom. Dat werkte gewoon. Verder niks geen bericht gehad van Vodafone dat dit niet mag ofzo.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:19:
[...]
Bij mijn weten is er geen enkele provider die dat toestaat? Wordt hooguit gedoogd dacht ik. Waarom is typen in dit form zo bizar traag op de playbook?
Heb in ieder niks gemerkt met typen op dit forum met mijn Playbook, gaat lekker zo (mis wel de woordvoorspellingen).
Probleem opgelost. Ik heb een eee pc met windows XP home.miles schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:25:
[...]
probeer anders je ip adres in te voeren ipv naam playbook. Bij mij werkt alleen ip adres.
Ik heb de playbook aan een XP pro pc gehangen en meteen is de playbook beschikbaar als drive Z:
Ik heb nu TC/IP v6 toegevoegd aan de blackberry virtuele netwerkaart en het werkt.
Vreemd maar waar. Heeft toch 2 avonden gekost om het uit te zoeken.
Ga nu weer snel 2.0 6149 installeren en kijken of ik van APK bar kan maken.
Verwijderd
Ik heb zelf ook Vodafone, en doe het ook bij gelegenheid. Nooit wat van gehoord. Maar het staat duidelijk in de gebruiksvoorwaarden dat het niet de bedoeling is. Ze verkopen immers ook aparte abbo's om een paar dagen met je notebook online te gaan voor de prijs van een hele maand met de telefoon. Waarschijnlijk gedogen ze het gewoon als je het niet te gek maakt..ronaldinho schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:30:
[...]
Ik heb geen abo. bij Hi, wel bij Vodafone en heb het gisteren nog even geprobeerd met de app Wifi-hotspot op mijn Sensation met stock rom. Dat werkte gewoon. Verder niks geen bericht gehad van Vodafone dat dit niet mag ofzo.
Heb in ieder niks gemerkt met typen op dit forum met mijn Playbook, gaat lekker zo (mis wel de woordvoorspellingen).
Verwijderd
Ok, heb nu ook 2.0 beta draaien en ben eens gaan kijken wat ik zo kan overzetten.
Wat WEL werkt:
Wat WEL werkt:
- ING app (ziet er niet uit op die resolutie, maar werkt prima)
- Rabo app (heb geen reader bij de hand, maar lijkt prima te werken)
- NU.nl
- Uitzending Gemist (must-have)
- Free Dilbert Reader (aanrader)
- NLRadio
- YouTube (veel beter dan native playbook app)
- NS reisplanner
- Android IRC (paid app, gaat ook prima)
- Kenteken opzoeken
- Buienradar.nl
- Plane finder
- Mantano reader
- JournaalDroid
Heb ook diverse apps, waaronder ING en Rabobank "succesvol" geïnstalleerd maar ik kan ze als uitvoerbare app nergens terugvinden? Dien ik na installatie nog wat extra's te doen om ze te laten draaien? Ik draai ook met de laatste beta.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:02:
Ok, heb nu ook 2.0 beta draaien en ben eens gaan kijken wat ik zo kan overzetten.
Wat WEL werkt:Wat helaas NIET werkt:
- NU.nl
- NLRadio
- NS reisplanner
- Kenteken opzoeken
YMMV
- Buienradar.nl
- Plane finder
- Mantano reader
- JournaalDroid
Testing, one, two ...
Verwijderd
na installatie met ddpb stonden ze gewoon tussen (achter) de gewone pb apss. niet te missen lijkt me?hardware-lover schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:23:
[...]
Heb ook diverse apps, waaronder ING en Rabobank "succesvol" geïnstalleerd maar ik kan ze als uitvoerbare app nergens terugvinden? Dien ik na installatie nog wat extra's te doen om ze te laten draaien? Ik draai ook met de laatste beta.
Verwijderd
Ziet er goed uit. Mag ik vragen waar je hem hebt besteld. Ik zie hem voor 69 dollar maar dat vind ik nog best veel geld.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:27:
Heb vandaag een Otterbox Defender op mijn Playbook gezet.
Buienradar HD werkt (wel) prima.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:02:
Wat helaas NIET werkt:
- Buienradar.nl
Verwijderd
Heb nu mijn playbook via mijn w
live hub lopen en werkt prima. achter het ip adres van de wd hub het volgende zetten :9000/webbrowse. dat werkt
perfect.
Zou je deze apps ergens willen uploaden? Er is volgens mij best behoefte aan Nederlandse apps.hardware-lover schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:23:
[...]
Heb ook diverse apps, waaronder ING en Rabobank "succesvol" geïnstalleerd maar ik kan ze als uitvoerbare app nergens terugvinden? Dien ik na installatie nog wat extra's te doen om ze te laten draaien? Ik draai ook met de laatste beta.
Ik vroeg mij af of er voor de Playbook Turn by Turn navigatie beschikbaar is, dat zou voor mij een enorm plus punt zijn als ik deze tablet wil gaan aanschaffen. Als een echte tweaker natuurlijk hier zelf al even onderzoek na gedaan en dit lijkt erg tegen te vallen. De grote bedrijven als TomTom en Navigon e.d. hebben geen navigatie software voor de playbook en bing maps schijnt ook niet geweldig te zijn.
Nu zie ik dat je ook android apps kan draaien, dat maakt het verhaal een stuk interessanter omdat Navigon er bijv wel is voor Android. Heeft iemand ervaring met (Android) Navigatie Software op de Playbook?
Nu zie ik dat je ook android apps kan draaien, dat maakt het verhaal een stuk interessanter omdat Navigon er bijv wel is voor Android. Heeft iemand ervaring met (Android) Navigatie Software op de Playbook?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
http://www.nu.nl/gadgets/...aybook-in-uitverkoop.html
Alle playbooks gaan 299 dollar kosten. Dus ik vrees dat het snel gedaan is met de playbooks en de support erop in de toekomst.
Alle playbooks gaan 299 dollar kosten. Dus ik vrees dat het snel gedaan is met de playbooks en de support erop in de toekomst.
Groetjes, FaceDown.
Hm inderdaad dan lijkt het bericht van nu.nl ook niet helemaal te kloppen, daarin staat dat alle modellen voor dezelfde prijs weggaan. Nu lijken ook alle stores down te zijn van RIM dus wellicht is er iets mis.
Groetjes, FaceDown.
Volgende maand komt het nieuwe OS en kan je AndroidApps draaien, dan gaat de prijs ook weer omhoog gok ik.
Zo snel krijg ik zelden gelijk > nieuws: BlackBerry verhoogt prijs PlayBook-tablet
Zo snel krijg ik zelden gelijk > nieuws: BlackBerry verhoogt prijs PlayBook-tablet
[ Voor 47% gewijzigd door 418O2 op 03-01-2012 10:29 ]
Ik heb OsmAnd omgezet naar mijn PlayBook en de applicatie opzich is goed. Het draait redelijk stabiel, werkt offline met gratis kaarten en de routering werkt met gesproken tekst. Helaas is de ondersteuning voor GPS in het OS bagger. Als je binnen android met GPS wilt werken moet je eerst met een normale, niet-android applicatie verbinding maken en pas dan zal android de GPS-fix pakken. Bovendien duurt het soms vele minuten voor je een fix hebt en die is dan vaak ook instabiel.The Otherside schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:19:
Verwijderd
Ik belde net de mediamarkt in Amsterdam Noord op om te vragen of ze de Playbook nog op voorraad hebben.
Krijg ik te horen dat deze niet meer geleverd gaat worden en dat er een nieuw model voor in de plaats komt!?
Weet Mediamarkt iets wat wij nog niet weten? Ik heb nog niks over een nieuw model gehoord.
Krijg ik te horen dat deze niet meer geleverd gaat worden en dat er een nieuw model voor in de plaats komt!?
Weet Mediamarkt iets wat wij nog niet weten? Ik heb nog niks over een nieuw model gehoord.
Spatie uit je mapnaam halen?martijn600m schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:12:
Kan iemand me helpen wat er fout gaat ?
[afbeelding]
http://imageshack.us/photo/my-images/341/blackberryz.jpg/
Naja zal wel meevallen. Bij de mediamarkt bij ons was de reden dat ze geen hoesjes verkochten voor de playbook dat het apparaat te nieuw is en dat ze in de loop van de tijd wel zullen verschijnen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:39:
Ik belde net de mediamarkt in Amsterdam Noord op om te vragen of ze de Playbook nog op voorraad hebben.
Lekker onzin dus ;-)
Verwijderd
Iemand enig idee waar in Noord Holland die dingen nog te krijgen zijn?
Ben al een paar dagen aan het rondneuzen maar meeste winkels hebben 5+ dagen wachttijd.
16, 32 of 64 gb versie maakt me niet zo heel veel uit, maar als het kan 32gb.
Ben al een paar dagen aan het rondneuzen maar meeste winkels hebben 5+ dagen wachttijd.
The Phone House en BelCompany hebben nog voorraad online en geleverd binnen 1-2 dagen. (16GB)Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:50:
Ik heb nu een aantal dag de convertable case voor de playbook
Mooie bescherming en erg handig als foto lijst. Er is daar een goeie app voor. kom effe niet op de naam.
Mooie bescherming en erg handig als foto lijst. Er is daar een goeie app voor. kom effe niet op de naam.
Iemand die toevallig de Citrix Receiver heeft omgezet naar .BAR en deze even wil delen (of iemand die 'm ergens gedownload heeft)? Ik krijg 'm nergens meer gevonden...
[ Voor 20% gewijzigd door RuntimeError op 03-01-2012 15:59 ]
In Zaandam lagen er bij de Saturn een aantal 16GB modellen (stuk of vijf/zes) en een paar 64GB aan het begin van de middagVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:50:
[ Voor 5% gewijzigd door Longbowh op 03-01-2012 15:50 ]
Verwijderd
Kijk dat is lekker dichtbij, heb ze even gebeld en hem apart laten houdenLongbowh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:49:
[...]
In Zaandam lagen er bij de Saturn een aantal 16GB modellen (stuk of vijf/zes) en een paar 64GB aan het begin van de middag32GB heb ik niet gezien, maar ook niet naar gezocht.
Ze hebben nog 16gb en 64gb.
Verwijderd
Voor een goede music video app, check VeVo in de appstore.
Edit:
Nobex Radio, leuke radio app.
Geluid van de playbook vind ik persoonlijk erg goed voor zo'n klein apparaatje...
Edit:
Nobex Radio, leuke radio app.
Geluid van de playbook vind ik persoonlijk erg goed voor zo'n klein apparaatje...
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2012 18:29 ]
V.w.b. beschikbaarheid, aankoopplaatsen en levertijden; BlackBerry Playbook levertijden
Testing, one, two ...
Verwijderd
Zou je die even ergens heen willen uploaden? Die kan ik niet downloaden op mijn telefoon (waarschijnlijk scherm te klein). PM kan ook,ik weet niet of je hier links mag plaatsen. Het zijn niet echt warez aangezien jeze zo kan downloaden uit de market. Moderator?
Heb je misschien voor mij de uitzending gemist app ?Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:02:
Wat WEL werkt:YMMV
- NU.nl
- NLRadio
- NS reisplanner
- Kenteken opzoeken
En wellicht de Youtube app?
Ga morgen uitzoeken hoe ik zelf de apps kan omzetten.
Ik heb hem ooit gehad maar bij mij wekte deze niet. Wat is er mis met de QNX Citrix client?RuntimeError schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:45:
Iemand die toevallig de Citrix Receiver heeft omgezet naar .BAR en deze even wil delen (of iemand die 'm ergens gedownload heeft)? Ik krijg 'm nergens meer gevonden...
Waarom de Youtube app als ik vragen mag?Shizzel026 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:32:
[...]
Heb je misschien voor mij de uitzending gemist app ?
En wellicht de Youtube app?![]()
Er zit standaard toch al een Youtube app op de Playbook?
Durf het nog niet te zeggen maar dit stond er : YouTube (veel beter dan native playbook app)Vinze schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:38:
[...]
Waarom de Youtube app als ik vragen mag?
Er zit standaard toch al een Youtube app op de Playbook?
Verwijderd
ik heb nu de playbook en het weekt allemaal erg goed, vooral de bb bridge en tethering maken de playbook echt geweldig.
alleen ik vraag me af het mogelijk is om internet tethering automatisch uit te zetten wanneer er wifi verbinding is?
alleen ik vraag me af het mogelijk is om internet tethering automatisch uit te zetten wanneer er wifi verbinding is?
Die wil niet verbinden via een enterprise gateway...Archie_T schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:36:
[...]
Ik heb hem ooit gehad maar bij mij wekte deze niet. Wat is er mis met de QNX Citrix client?
Verwijderd
Ja dat was misschien een beetje optimistisch met die Youtube app. Het is natuurlijk gewoon de Android app, waar ik aan gewend ben, dat het voor het gevoel beter maakt. Nog geen moderator reactie zie ik. Ik zet hier even een link neer. Als het niet mag, excuses, dan verwijder hem vooral. Als het wel mag zal ik een lijstje maken van alle gratis apps die goed werken. Voor nu even alleen Uitzending Gemist.Shizzel026 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:32:
[...]
Heb je misschien voor mij de uitzending gemist app ?
En wellicht de Youtube app?![]()
http://www.sendspace.com/file/6yywom
Die trouwens niet lekker opstart als je hem niet netjes hebt afgesloten. Dan even naar de settings gaan zorgt voor een force close, daarna doettie het weer. Gewoon netjes afsluiten is het beste!
Geen idee of ik de vraag hier mag posten, heb ondertussen een Playbook, maar zou graag wat betaalde apps willen downloaden.. Nu geeft de appworld aan dat er geen creditcard bekend is & dat ik een creditcard moet toevoegen en/of saldo moet verhogen.. Nara mijn weten kan Paypal het zonder saldo doen, dus rechtstreeks van af mijn eigen bankrekening..?
@ Paypal staat mijn bankrekening al als primair & bevestigd.
Ik wou dit proberen via de webstore van de appworld https://appworld.blackberry.com/webstore/
Maar hiervoor heb je webbrowser plugin, geinstalleerd maar de pagina blijft aangeven dat mijn verbinding met het toestel verbroken is..
Ik wou dit proberen via de webstore van de appworld https://appworld.blackberry.com/webstore/
Maar hiervoor heb je webbrowser plugin, geinstalleerd maar de pagina blijft aangeven dat mijn verbinding met het toestel verbroken is..
Dan moet je met je Citrix beheerder praten. De webinterface werkt zonder problemen en de enterprise gateway moet geconfigureerd worden voor Playbook access, wat hetzelfde is als iPad acces. Dan werkt het ook gewoon, tenminste bij ons wel.RuntimeError schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:17:
[...]
Die wil niet verbinden via een enterprise gateway...
Ik heb laatst ook wat gekocht via Blackberry Appworld (gebruikmakend van de app, niet de website). Kon gewoon kiezen om met paypal te betalen (spel kostte 99 dollarcent en later keek ik op mij paypal account en was er 75 eurocent afgeschreven).rscheper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:25:
Geen idee of ik de vraag hier mag posten, heb ondertussen een Playbook, maar zou graag wat betaalde apps willen downloaden.. Nu geeft de appworld aan dat er geen creditcard bekend is & dat ik een creditcard moet toevoegen en/of saldo moet verhogen.. Nara mijn weten kan Paypal het zonder saldo doen, dus rechtstreeks van af mijn eigen bankrekening..?
Voor de liefhebbers, buienradar HD: http://www.sendspace.com/file/vvrumv , tis een gratis app dus niets illegaals.
Even voor het "wist je datje" alles wat je in android market download komt als APK in /data/app te staan. Wanneer je het apk'tje van je playbook af haalt, .bar van maakt en terugzet staat hij ook netjes op je hoofdscherm. Bijkomend voordeel is dat je de laatste versie hebt!
Even voor het "wist je datje" alles wat je in android market download komt als APK in /data/app te staan. Wanneer je het apk'tje van je playbook af haalt, .bar van maakt en terugzet staat hij ook netjes op je hoofdscherm. Bijkomend voordeel is dat je de laatste versie hebt!
[ Voor 68% gewijzigd door lennartb op 03-01-2012 21:45 ]
Waarom niet gewoon vanaf de App World op je Playbook?rscheper schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:25:
Tip.
Vandaag gekocht bij intertoys voor 9,95 euro de Targus Zierra (THZ053EU)
Beetje dik maar wel leer en beschermd je PB erg goed
Vandaag gekocht bij intertoys voor 9,95 euro de Targus Zierra (THZ053EU)
Beetje dik maar wel leer en beschermd je PB erg goed
omdat, zoals vermeld hij dan de melding over de cc en saldo geeft.Gianni Rombios schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:58:
[...]
Waarom niet gewoon vanaf de App World op je Playbook?
Staat de tijd goed ingesteld? Zie http://blackberryapp.nl/?...ter._BlackBerry_App_World
Bij mij werkt het goed met Paypal icm bankrekening.
Bij mij werkt het goed met Paypal icm bankrekening.
*weg* dit is hier offtopic.
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 04-01-2012 00:32 ]
Verwijderd
Held!lennartb schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:42:
Voor de liefhebbers, buienradar HD: http://www.sendspace.com/file/vvrumv , tis een gratis app dus niets illegaals.
Alleen doet hij het bij mij niet. DDPB geeft een -9 ipv een OK, en de app crasht als je hem start. Ik heb zelf geen launcher geinstalleerd, leek me een bak extra werk. Nadeel is dus wel dat ik nu ook geen market/gmail etc heb. Misschien ook daar dan toch maar eens in duiken..
*weg* dit is hier offtopic.
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 04-01-2012 00:32 ]
Bl44t
Hoe lang duurt het bij jullie om je PB op te laden via de bijgeleverde oplader en heeft iemand ervaring met van die 'speed loaders'? Gaat dat echt veel sneller?
Op GoT stellen we het op prijs dat je eerst zelf moeite doet en niet zomaar je vraag ergens dumpt.
[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 04-01-2012 00:32 ]
Ik heb mijn PB ook geroot volgens de beschrijvingen van Lennart en Jasper.
HoneyComb Launcher draait wel, maar ik heb het idee dat het niet allemaal lekker loopt.
Zou het kunnen dat de android player nog parallel draait? want als ik HCL Updater (of een andere android app) start dan komt er een vraag: actie voltooien met Honeycomb launcher of QNXAppLauncher. Of is dat normaal?
Verder als ik de 'market place' icon aanklik krijg ik alleen bovenin een grijze balk. Via de 'running apps carousel' (3e icoontje linksonder) gaat het wel goed.
Wordfeud wat voorheen (met alleen android player) goed liep, crashed nu meteen,
Hoe kan je geinstalleerde Android apps weer weghalen? Als ik dat probeer via manage applications dan krijg ik: The requested setting is not supported by the BB Playbook Tablet.
HoneyComb Launcher draait wel, maar ik heb het idee dat het niet allemaal lekker loopt.
Zou het kunnen dat de android player nog parallel draait? want als ik HCL Updater (of een andere android app) start dan komt er een vraag: actie voltooien met Honeycomb launcher of QNXAppLauncher. Of is dat normaal?
Verder als ik de 'market place' icon aanklik krijg ik alleen bovenin een grijze balk. Via de 'running apps carousel' (3e icoontje linksonder) gaat het wel goed.
Hoe kan je geinstalleerde Android apps weer weghalen? Als ik dat probeer via manage applications dan krijg ik: The requested setting is not supported by the BB Playbook Tablet.
Verwijderd
Ik heb deze snelle lader net binnen en zal deze morgen eens aansluiten - volgens mij met de gewone lader zo'n 5 uur - 6 uur . deze is 10 watt. De snelle lader is 24 watt en heeft ook een ander aansluiting en is 2x sneller met laden volgens veel reviews. Ik zal binnenkort hierop terug komen.Big-Opti schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:06:
Hoe lang duurt het bij jullie om je PB op te laden via de bijgeleverde oplader en heeft iemand ervaring met van die 'speed loaders'? Gaat dat echt veel sneller?
Ik weet niet of dit de goede plek is, *knip* dit is inderdaad niet het goede topic, en dit wordt al in Telecomproviders besproken.
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 04-01-2012 02:05 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Snel lader: opladen in ong. 2 uur. Heb er zelf nl. ééntje.Big-Opti schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:06:
Enigste event. nadeel zou kunnen zijn: hij maakt gebruik van de.docking station aansluiting. Dit is een, ja hoe zal ik het noemen, een.magnetische aansluiting. Vergeleken met een.usb-aansluiting zit hij minder goed vast (lees: als je kabel ergens achter.zou blijven haken, springt hij wat makkelijker los zeg maar).
[ Voor 32% gewijzigd door ronaldinho op 04-01-2012 03:10 ]
Dat is vreemd. IPad users kunnen zonder problemen connecten. Ook vanaf mijn HTC Sensation zijn er geen problemen. Als ik verbind vanuit de QNX Citrix app krijg ik een melding die zegt dat de standard access gateway niet ondersteund wordt. Lijkt er toch op dat de QNX Citrix app iets niet ondersteund, dat ik wel nodig heb om te kunnen verbinden.Archie_T schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:33:
[...]
Dan moet je met je Citrix beheerder praten. De webinterface werkt zonder problemen en de enterprise gateway moet geconfigureerd worden voor Playbook access, wat hetzelfde is als iPad acces. Dan werkt het ook gewoon, tenminste bij ons wel.
Verwijderd
Moeten we er weer meteen tien bestellen?
Ik krijg steeds een netwerkfout bij de allerlaatste klik. Blijkt dat ik al wel twee bevestigingsmails heb gehad. Ben benieuwd, lijkt me sterk datze daadwerkelijk gaan leveren, maar zou mezelf voor de kop slaan als ze het toch doen..
Ga er vanuit dat hij weer voor 199beschikbaar komt, wat nog steeds een prima prijs is trouwens.
edit: oops ik reageer gewoon, zag niet dat hetin hetverkeerde topic staat.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 07:28 ]
Kijk eens in de app store, ik denk dat je nog een oude versie hebt. Die jij nu hebt heeft wel ondersteuning voor de web interface?RuntimeError schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 07:24:
[...]
Dat is vreemd. IPad users kunnen zonder problemen connecten. Ook vanaf mijn HTC Sensation zijn er geen problemen. Als ik verbind vanuit de QNX Citrix app krijg ik een melding die zegt dat de standard access gateway niet ondersteund wordt. Lijkt er toch op dat de QNX Citrix app iets niet ondersteund, dat ik wel nodig heb om te kunnen verbinden.
Erg vreemd. Als ik gewoon het adres opgeef zegt de Citrix app dat de Enterprise Gateway niet ondersteund wordt, als ik expres een foutief adres opgeef, kan ik zelf de instellingen voor de verbinding opgeven en werkt het wel. Bedankt voor je duw in de goede richting!Archie_T schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:23:
[...]
Kijk eens in de app store, ik denk dat je nog een oude versie hebt. Die jij nu hebt heeft wel ondersteuning voor de web interface?
Zojuist toch besloten een Playbook te bestellen, de 64gig versie. Bij het bestellen in de shop blijkt de prijs 119 euro te zijn!
Ik heb zo'n vermoeden dat het een demomodel betreft maar we wachten het af. Lijkt me geen slechte deal als het blijkt te kloppen
Edit: Voor de gein ook even de 16 en 32 gig versies in het winkelwagentje gestopt. Ik heb zo'n vermoeden dat ik zodadelijk een mailtje krijg dat de prijzen niet kloppen en m'n bestelling geannuleerd is
19 euro voor een 16gig.. hahaha
Ik heb zo'n vermoeden dat het een demomodel betreft maar we wachten het af. Lijkt me geen slechte deal als het blijkt te kloppen
Edit: Voor de gein ook even de 16 en 32 gig versies in het winkelwagentje gestopt. Ik heb zo'n vermoeden dat ik zodadelijk een mailtje krijg dat de prijzen niet kloppen en m'n bestelling geannuleerd is
[ Voor 35% gewijzigd door NeuroticaPills op 04-01-2012 09:44 ]
Ik heb er net 4 besteld van 19 euro per stuk.. de 16GB, kan nooit kloppen maar we zullen zien!
Even copy paste van de website van Blackberry. Voor degene die de tablet voor 19 euro heeft gekocht.
"Pictures are shown for convenience only. GWS will not be responsible for typographical or other errors or omissions regarding prices or other information."
Zou wel een stunt zijn als ze de tablets toch leveren
"Pictures are shown for convenience only. GWS will not be responsible for typographical or other errors or omissions regarding prices or other information."
Zou wel een stunt zijn als ze de tablets toch leveren
[ Voor 10% gewijzigd door Empo op 04-01-2012 09:38 ]
Beetje reclame actie is denk ik gemiddeld duurder, dus waarom niet?
Zo ook even 6 besteld voor 19 euro het stuk. Ben benieuwd, het valt te proberen natuurlijk.
Over het verwijderen. Je moet de apps niet via manage verwijderen maar via settings en installed programs. Dat werkt prima. Manage verwijst inderdaad naar een niet ondersteunde android functie.muddie schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:54:
Ik heb mijn PB ook geroot volgens de beschrijvingen van Lennart en Jasper.
Dat met die launcher klopt. Het installeren van een 2e launcher geeft altijd die keuze, mega irritant maar android eigen. Op een telefoon ga je hetzelfde fenomeen ook vinden. Ik zal er eens induiken.
Alle androidapps draaien in de context van de android player. Die zal altijd draaien. De launcher (HCL) is niets meer dan een app die in die context draait. Evenals de QNXapplauncher.
"echt" stabiel draait het niet nee. Bij het aanklikken van bepaalde opties zoomt hij ongewenst in waar je niet meer uitkunt, bij het draaien van het scherm wordt er soms niet gesized. De androidplayer heeft nog wat liefde nodig denk ik ;-)
Het is jammer dat mensen direct stuk of 6/10 gaan bestellen, kans bestaat dat als iedereen er gewoon 1 besteld dat het niet opgemerkt word, maar met dit soort aantallen gaat er natuurlijk direct een belletje rinkelen. Afijn misschien is zelfs dat wel naïefStouten schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:45:
Zo ook even 6 besteld voor 19 euro het stuk. Ben benieuwd, het valt te proberen natuurlijk.
Heb voor 4 collega's ook gelijk besteld en ben de enige met een CC.The Otherside schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:08:
[...]
Het is jammer dat mensen direct stuk of 6/10 gaan bestellen, kans bestaat dat als iedereen er gewoon 1 besteld dat het niet opgemerkt word, maar met dit soort aantallen gaat er natuurlijk direct een belletje rinkelen. Afijn misschien is zelfs dat wel naïefwe gaan het zien ik heb er 1 besteld. Zal wel gecanceld worden
Het ging ook niet speciek om jou, maar meer het gedrag van mensen in het algemeen bij dergelijke foutenStouten schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:10:
[...]
Heb voor 4 collega's ook gelijk besteld en ben de enige met een CC.
De prijs is inmiddels weer goed gezet op de blackberry site.
Prijzen inderdaad weer terug naar normaal. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen met de 'goedkope' bestellingen.
Het zou natuurlijk ook om een beperkte hoeveelheid teruggestuurde showroommodellen/demounits kunnen gaan, maar zelfs dan is 19 euro wel heel erg goedkoop.
Het zou natuurlijk ook om een beperkte hoeveelheid teruggestuurde showroommodellen/demounits kunnen gaan, maar zelfs dan is 19 euro wel heel erg goedkoop.
prijzen zijn weert aangepast,denk ook niet dat mensen die em voor 19 euro besteld hebben em voor 19euro geleverd krijgen.
In de orderbevestiging staat ook het volgende (in zeer gebrekkig NL)
Ze hoeven dus geen zorgen te maken over het terugstorten van de bedragen.Wij sturen u een e-mail die de scheepvaart bevestiging en tracking nummer van uw item (s) bevat wanneer zij eenmaal zijn verpakt en klaar om te worden verzonden vanuit ons magazijn. Uw creditcard wordt niet in rekening worden gebracht totdat we de item (s) voor jou.
Maar uiteraard grote kans dat Blackberry de fout van eerdere 'onjuiste bestellingen' gaat inzien en mensen opnieuw een order a 199 euro moeten plaatsen. Dit soort zaken hebben eerder gespeeld bij andere webshops zoals Otto en Bol.com zie ook hier.NeuroticaPills schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:35:
Prijzen inderdaad weer terug naar normaal. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan doen met de 'goedkope' bestellingen.
De prijs van 19 euro wijkt zodanig af van de prijs bij vergelijkbare webwinkels (199 euro bij bol.com bijv.). Bij een prijs die zo overduidelijk afwijkt, moet je je eigenlijk afvragen of het wel klopt. De wet zegt: als je twijfelt of zou moeten twijfelen of een prijs klopt, kan je de winkel niet aan die prijs houden als het een vergissing blijkt te zijn. In zo'n geval mag de winkel de koop dus wèl annuleren. Bron Consuwijzer en dit bericht van ICT Jurist.
Overigens vraag ik mij af hoeveel mensen die m hebben besteld hebben veel dode pixels? Las eerder in dit topic dat er her en der de nodige dode pixels in de PlayBook zaten. Vanaf hoeveel dode pixels mag je m omruilen bij Blackberry/webshop?
[ Voor 3% gewijzigd door funrider op 04-01-2012 10:56 ]
Mee eens, 19 euro voor een 16gig tablet is gekkenwerk.
Maar in mijn geval (64 gig versie voor 119 euro) vind ik het ergens toch minder buitenproportioneel. Natuurlijk is dat bizar weinig geld voor het product maar wijkt minder af dan de 19 euro voor 16 gig. We houden hoop ;-)
Maar in mijn geval (64 gig versie voor 119 euro) vind ik het ergens toch minder buitenproportioneel. Natuurlijk is dat bizar weinig geld voor het product maar wijkt minder af dan de 19 euro voor 16 gig. We houden hoop ;-)
Dat is ook de reden dat ik voor de 64gb heb gekozen, ondanks dat de 16gb een veel betere deal is.
Maarja, het blijft wishful thinking.
Maarja, het blijft wishful thinking.
Ik heb er ook een besteld, maar een collega van mij deed het zelfde op het moment dat de prijs terug veranderd werd hij betaalde dus wel 200 euro. Hij heeft even gebeld en alle bestellingen zijn gestopt.
zou wel netjes zijn als ze nog iets van een vergoeding geven voor het ongemak:)
zou wel netjes zijn als ze nog iets van een vergoeding geven voor het ongemak:)
Ik heb hem besteld voor de gewone prijs van 199 (was ook de bedoeling), ben erg benieuwd naar de tablet.
Ik ken mensen die hebben er meer hebben besteld... Normaal gesproken doe ik dit niet, zoals bij de Hp touchpad, maar dit vond ik erg laag, en nooit geschoten is mis geschoten.The Otherside schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:08:
[...]
Het is jammer dat mensen direct stuk of 6/10 gaan bestellen, kans bestaat dat als iedereen er gewoon 1 besteld dat het niet opgemerkt word, maar met dit soort aantallen gaat er natuurlijk direct een belletje rinkelen. Afijn misschien is zelfs dat wel naïefwe gaan het zien ik heb er 1 besteld. Zal wel gecanceld worden
Als je nou 1 besteld of 100 besteld.. ze komen toch erachter als ze gaan controleren waarom de winstmarge op een bepaald product in een bepaald periode zo laag is...
Mensen mogen blijwezen als het ECHT door gaan en andere mensen kunne blij maken met een playbook tegen een "acceptabele" prijs.
Je kan natuurlijk discussiëren over de snelheid van het er achter komen bij normale bestellingen en buitensporige bestellingen, maar laten we dat maar even achterwegen hier het gaat immers over de playbook.zonglew00 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:37:
[...]
Ik ken mensen die hebben er meer hebben besteld... Normaal gesproken doe ik dit niet, zoals bij de Hp touchpad, maar dit vond ik erg laag, en nooit geschoten is mis geschoten.
Als je nou 1 besteld of 100 besteld.. ze komen toch erachter als ze gaan controleren waarom de winstmarge op een bepaald product in een bepaald periode zo laag is...
Mensen mogen blijwezen als het ECHT door gaan en andere mensen kunne blij maken met een playbook tegen een "acceptabele" prijs.
199 lijkt mij toch een vrij acceptable prijs voor een Playbook? En zeg eerlijk, je gaat er geen 10 bestellen om andere mensen "blij te maken" als je er zelf ook niet aan zou kunnen verdienen. Of ga je er ook 10 voor 199 bestellen omdat hij over 2 dagen 100 euro duurder is? Waarschijnlijk niet omdat de investering/risico een stuk hoger is.
Maar goed deze discussie maakt niet zoveel uit, het blijft toch koffie dik kijken of als 10 mensen hem voor 19,- hadden besteld dat hij dan wel uitgeleverd zou worden (denk ik ook niet namelijk).
Ik las overigens wel op een promo banner (Het klokje tikt) op de home page van de officiele Blackberry webshop dat de prijs van 199 euro tot 6 januari is.shenr schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:33:
Ik heb hem besteld voor de gewone prijs van 199 (was ook de bedoeling), ben erg benieuwd naar de tablet.
Ja klopt, ik bedoelde met gewone prijs dat het de huidige actie prijs is en niet de 'foute' prijs van 19,-funrider schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:52:
[...]
Ik las overigens wel op een promo banner (Het klokje tikt) op de home page van de officiele Blackberry webshop dat de prijs van 199 euro tot 6 januari is.
Denk niet dat ze die van 19 euro gaan uitleveren, ze hebben namelijk alle recht om het niet te doen. Het is niet aannemelijk te maken dat een tablet van normaal ong 400E voor 19E wordt verkocht, ook al is er een actie. Al helemaal als overal op hun website 199 staat en pas bij afrekenen er 19 staat. Ook is het niet eerlijk tegenover de mensen die hem voor 199 hebben besteld natuurlijk
19 euro of 199 ... Ik hoop dat andere bedrijven ook meekrijgen dat de Playbook momenteel best goed verkoopt en hun apps zo gaan aanpassen zodat ze meteen zelf bar files kunnen leveren als de PB OS update er is!
Want als eenmaal die update er is zou een boost aan goede apps de PB verkoop weer kunnen stimuleren wat op zijn beurt weer voor meer potentiële betalende klanten zorgt!
Want als eenmaal die update er is zou een boost aan goede apps de PB verkoop weer kunnen stimuleren wat op zijn beurt weer voor meer potentiële betalende klanten zorgt!
Voor de zekerheid, je bedoelt de CAG (Citrix Access Gateway) enterprise edition? Of eigenlijk werkt het nu zeker?RuntimeError schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 09:07:
[...]
Erg vreemd. Als ik gewoon het adres opgeef zegt de Citrix app dat de Enterprise Gateway niet ondersteund wordt, als ik expres een foutief adres opgeef, kan ik zelf de instellingen voor de verbinding opgeven en werkt het wel. Bedankt voor je duw in de goede richting!
Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.