Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
ronaldinho schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:11:
[...]

Ik zie alleen een prijs van $199 , hoe krijg je die korting van $35?
Oh ja, zie dat je naast een cc ook met PayPal kan betalen, alleen dus geen adres kan opgeven buiten de US, dus moet je iemand kennen (b.v. via Facebook of via via) die hem dan voor jou kan kopen, enz.
216 dollar (incl. taxes) = 160 euro, als je dat bedoelde.

Amazon verkoopt ze voor 199 dollar. Besteld en BestBuy backorder geannuleerd. :)

[ Voor 8% gewijzigd door RDMA op 23-11-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Raimon89 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:48:
[...]

Amazon verkoopt ze voor 199 dollar. Besteld en BestBuy backorder geannuleerd. :)
Sorry, fout van mijn kant, las per ongeluk verkeerd, dacht $160 te lezen i.p.v. €160 :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:08
Gisteravond is een nieuwe versie van 2.0 beta uitgekomen. Deze heb ik maar weer geinstalleerd en na complete wipe van m'n Playbook heb ik nu een stabiele versie. Android apps draaien prima en tot nu toe lijkt de browser ook niet meer te crashen. Als je de gedachte heb om 2.0 te proberen zou ik het nu zeker doen. Ik ga in ieder geval niet meer terug naar 1.07..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
[...]

offtopic:
vraag me dan toch af hoe dat tablet in Nederland komt. Tenzij je zelf naar Amerika gaat om het te halen of hun zijn toevallig op bezoek. Heb er zelf 2 gekocht in Canada en ga binnenkort weer even naar Nederland op bezoek, dus neem ze dan gelijk mee (voor vrienden gekocht). Anders is het niet rendabel met de verzendkosten. Kunnen ze het net zo goed hier kopen voor dat verschil en geen gezeur met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
mrFoce schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:35:
[...]

offtopic:
vraag me dan toch af hoe dat tablet in Nederland komt. Tenzij je zelf naar Amerika gaat om het te halen of hun zijn toevallig op bezoek. Heb er zelf 2 gekocht in Canada en ga binnenkort weer even naar Nederland op bezoek, dus neem ze dan gelijk mee (voor vrienden gekocht). Anders is het niet rendabel met de verzendkosten. Kunnen ze het net zo goed hier kopen voor dat verschil en geen gezeur met garantie.
Ze komen met de kerst hierheen dus dan zie ik hem wel verschijnen, heeft geen haast. :)

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Archie_T schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:59:
Gisteravond is een nieuwe versie van 2.0 beta uitgekomen. Deze heb ik maar weer geinstalleerd en na complete wipe van m'n Playbook heb ik nu een stabiele versie. Android apps draaien prima en tot nu toe lijkt de browser ook niet meer te crashen. Als je de gedachte heb om 2.0 te proberen zou ik het nu zeker doen. Ik ga in ieder geval niet meer terug naar 1.07..
Kun je wat hints geven waar die beta te vinden is?

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
Robertwebbe : https://bdsc.webapps.blackberry.com/native/beta/register/

alstu,

hopelijk krijgt NL ook de prijsverlaging naar 199 euro dan.

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Dankjewel!

Bij BelCompany zijn de PlayBooks vorige week ook in prijs verlaagd maar niet zo veel als in Amerika. Ze kosten daar nu 299, 399 en 499.

• Archie_T
robertwebbe schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:57:
[...]

Kun je wat hints geven waar die beta te vinden is?
Tuurlijk, ik had al een complete uitleg gegeven:
Archie_T schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:13:
Vandaag dus geupgrade naar 2.0 en hier mijn eerste bevindingen:
Installatie
Heel simpel, hier je PIN invoeren en in het menu kiezen voor check for updates. Je krijgt nu 2.0 geïnstalleerd. Natuurlijk eerst even een backupje maken van je oude OS zodat je terug kan. De PIN blijft 24 uur in de update database staan, hierna zal het "oude" os bij een herinstall weer aanwezig zijn.
Bij meer vragen hoor ik het graag!

• TheMok3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 13:02
Ik heb vandaag de BB playbook 32GB voor 299 euro bij Mycom besteld. Ben benieuwd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

A new version of the BlackBerry PlayBook OS is now available to all BlackBerry PlayBook tablet users.
This free update can be downloaded over-the-air from your BlackBerry PlayBook tablet.

The BlackBerry PlayBook OS v1.0.8.4985 contains the following fixes and updates:

- Updated version of Adobe Flash Player version 11.1 and Adobe AIR 3.1
- Daylight savings time updates for time zones in the regions of Latin America, Australia and Central America
- Updated Bluetooth and Wi-Fi software to help to improve connectivity
- Fixed issues some users were experiencing with account payments in the BlackBerry App World storefront
- Improved synching when restoring applications with BlackBerry Desktop Software

This update also includes a security update for Adobe Flash Player, as noted in Adobe Security Bulletin APSB-11-28, which addresses issues that can potentially affect any PC, tablet, or other device with an operating system that supports Adobe Flash. While there are no known reports of any BlackBerry PlayBook tablet users being affected by these Adobe Flash Player issues, we (as always) encourage all BlackBerry PlayBook tablet users to update to the newest version of the BlackBerry PlayBook OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
[...]

Om er achter te komen of het financieel rendabel is, vroeg ik mij af:
Wat zijn de verzendkosten die erbij komen en wat moet je ong. betalen aan btw als ie in Nederland aankomt?
Als ik via UPS nl. een globale berekening maak kom ik alleen al voor de verzendkosten op ong. $80.- en dan moet je de Nederlandse btw er nog bij optellen.
Als deze berekening ong. klopt, dan kom je nogal dicht in de buurt van de goedkoopste, €299,- , 16GB versie hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
ronaldinho schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 06:15:
[...]

Om er achter te komen of het financieel rendabel is, vroeg ik mij af:
Wat zijn de verzendkosten die erbij komen en wat moet je ong. betalen aan btw als ie in Nederland aankomt?
Als ik via UPS nl. een globale berekening maak kom ik alleen al voor de verzendkosten op ong. $80.- en dan moet je de Nederlandse btw er nog bij optellen.
Als deze berekening ong. klopt, dan kom je nogal dicht in de buurt van de goedkoopste, €299,- , 16GB versie hier in Nederland.
Ik heb de 16GB gekocht voor 199 dollar (152 euro op mijn CC afschrift), deze is onderweg naar familie in de VS die hem komende kerst voor me meenemen. Dus uiteindelijk toch wel een stuk goedkoper uit als in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Gister keys aangevraagd bij Rim, vandaag binnen en meteen begonnen met het signen van wat APK's. Grappig om te zien dat er best veel android programma's werken zonder problemen. Nu alleen nog bedenken welke programma's ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:39
Net m'n PlayBook opgehaald :) Ben benieuwd hoe de Android apps erop werken. Is het trouwens mogelijk om OS 1.0.8.. terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Plisson schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:10:
Net m'n PlayBook opgehaald :) Ben benieuwd hoe de Android apps erop werken. Is het trouwens mogelijk om OS 1.0.8.. terug te zetten?
Ja hoor de upgrade is 24 uur geldig, daarna kan je met de desktop manager terug naar 1.0.8. Maak eerst even een backupje, hoewel je natuurlijk bij een nieuwe niet veel te backuppen hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Raimon89 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:48:
[...]

Ik heb de 16GB gekocht voor 199 dollar (152 euro op mijn CC afschrift), deze is onderweg naar familie in de VS die hem komende kerst voor me meenemen. Dus uiteindelijk toch wel een stuk goedkoper uit als in NL.
Ok, dat klinkt interessant! Iemand van mijn werk heeft een kennis in Amerika wonen welke begin januari naar Nederland komt. Heb er ook al contact mee gehad. Heb wel gevraagd of het rendabel genoeg is. Als ik jou zo hoor dus wel.
Heb je enig idee hoe of jou kennis je BlackBerry gaat meenemen in het vliegtuig? Bedoel, in de orginele verpakking of los? Ik doel hiermee op bijkomende invoerkosten en de 19% btw die er nog bijkomen bij aankomst in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Uurtje geleden was website van bestbuy tijdelijk niet beschikbaar, nu wel, maar geen BlackBerry playbook te vinden :( Heb geen cc, alleen PayPal, dus amazon is geen optie voor mij :-(

Update:
Zie op meerdere Amerikaanse sites staan: sold out/out of stick, ok, m.u.v. amazon.com. daar is hij nu geloof ik rond de $255.- (+ 19% btw) en dan is het verschil met €239,95 (bij simplyelectronics+ Free shipping van UK naar Ned.) niet zo groot meer. Wacht tot half dec. of een week later met bestellen :)

[ Voor 46% gewijzigd door ronaldinho op 01-12-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
ronaldinho schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:48:
[...]

Ok, dat klinkt interessant! Iemand van mijn werk heeft een kennis in Amerika wonen welke begin januari naar Nederland komt. Heb er ook al contact mee gehad. Heb wel gevraagd of het rendabel genoeg is. Als ik jou zo hoor dus wel.
Heb je enig idee hoe of jou kennis je BlackBerry gaat meenemen in het vliegtuig? Bedoel, in de orginele verpakking of los? Ik doel hiermee op bijkomende invoerkosten en de 19% btw die er nog bijkomen bij aankomst in Nederland.
Via de post mag je meen ik iets van 20 euro invoeren zonder btw te hoeven betalen, echter wanneer je het zelf fysiek meeneemt mag je tot ongeveer 430 euro aan goederen (weet het precieze bedrag even niet, staat op de douane site) invoeren zonder er belasting over te betalen.

Afgelopen maart nog een iPad 2 meegenomen (was wel de 16GB versie, bij de 32GB hing het af van de koers of het onder het bedrag viel en bij de 64GB was het erboven en zou je dus invoerrechten moeten betalen).

Edit: http://www.douane.nl/part...e/reizigersbagage-05.html

430 euro dus.

[ Voor 12% gewijzigd door RDMA op 27-11-2011 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hildebrand
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-11-2023
Nadat ik afgelopen week de nieuwste OS-versie (1.08) op de Playbook had gezet, functioneerde alles goed, behalve dat het internet niets opleverde. Alle programma's die internet nodig hebben, gaven aan dat de netwerkverbinding niet goed werkte. Tot mijn verbazing werkte de verbinding wel goed als ik inlogde op de FON-verbinding. Dus concludeerde ik dat het mis ging in de communicatie met de router. Alle andere apparaten die met de router te maken hebben (desktop, Bold 9780, netbook) functioneren wel goed; alleen de Playbook heeft er mee te maken. Weet iemand hoe ik die zo kan behandelen dat de communicatie weer goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICT-BB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-04 17:50
Is het mogelijk om met de Playbook tijdens het bridge " Word" documenten te kopieren van de Playbook naar de Blackberry telefoon en andersom.
Ik zie wel het icoontje Bridge Files, maar wanneer ik deze open kan ik enkel bestanden inzien op mijn playbook, telefoon/mediakaart. Echter niet kopieren van het een naar het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ook ik heb helaas het WiFi issue met 1.08. Volgens de forums van Crackberry.com kun je dit verhelpen door het opgeslagen netwerk te verwijderen en opnieuw verbinding te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Bij simplyelecteonics.net is de prijs in korte tijd tot 2x toe verlaagd. Eerst van €249.95 naar €239.95 en sinds vandaag zelfs voor €219.95 (free shipping naar Nederland, dit weet ik, omdat ik in jan. dit jaar daar mijn archos 101it had gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
ronaldinho schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:58:
Bij simplyelecteonics.net is de prijs in korte tijd tot 2x toe verlaagd. Eerst van €249.95 naar €239.95 en sinds vandaag zelfs voor €219.95 (free shipping naar Nederland, dit weet ik, omdat ik in jan. dit jaar daar mijn archos 101it had gekocht)
Wow, mooie prijs. Ik zat op de Archos 80 G9 te wachten als kado voor m'n kids maar ik heb nu maar 2 playbooks besteld. Hopelijk komen ze op tijd binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
kingcharles schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:32:
[...]

Wow, mooie prijs. Ik zat op de Archos 80 G9 te wachten als kado voor m'n kids maar ik heb nu maar 2 playbooks besteld. Hopelijk komen ze op tijd binnen...
Ik hoop het voor je dat ze maandag komen. Ik ga eerst proberen hem te kopen in Amerika bij een fisieke Bestbuy store (via een kennis van een collega van mij), online store heeft ze nl. niet op voorraad. Zo niet, wou ik 'm de 22ste kopen bij simplyelectronics, mits ze dan (nog) op voorraad zijn.
Zie wel dat ze bij Simply erg in trek zijn. Een dag of 2 geleden hadden ze pak 'm beet iets van 127 Playbook's op voorraad (16GB model), op het moment van schrijven nog maar 8. Vind ik niet zo gek voor die prijs! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door ronaldinho op 04-12-2011 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
ronaldinho schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:41:
[...]

Ik hoop het voor je dat ze maandag komen. Ik ga eerst proberen hem te kopen in Amerika bij een fisieke Bestbuy store (via een kennis van een collega van mij), online store heeft ze nl. niet op voorraad. Zo niet, wou ik 'm de 22ste kopen bij simplyelectronics, mits ze dan (nog) op voorraad zijn.
Ik zou je kennis vragen of hij hem wil bestellen op de site van Blackberry zelf:

http://store.shopblackber...-001?iid=OTC-wtbmus-nov23

Gratis shipping en geen taxes (zoals die er wel bij BB nog bijkomen), wees er wel snel bij want de actie geldt tot en met vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Raimon89 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:24:
[...]

Ik zou je kennis vragen of hij hem wil bestellen op de site van Blackberry zelf:

http://store.shopblackber...-001?iid=OTC-wtbmus-nov23

Gratis shipping en geen taxes (zoals die er wel bij BB nog bijkomen), wees er wel snel bij want de actie geldt tot en met vandaag.
Bedankt voor je berichtje. Heb je link ff d.m.v. copy past naar mijn kennis gemaild. Nou maar afwachten/hopen dat ze 'm vandaag nog leest en 'm daar voor mij besteld. Gelukkig is het daar vroeger als hier, dus er is nog hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de PB bezitters.
Is er ook een chinese handwriting app voor de PB, zoals deze
gPen Handwriting IME ?
Gezien de prijsdaling wordt ie wel erg interessant ( ook voor niet BB gebruikers ? ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 12:56
Nou ben eindelijk in het bezit van een BB en een PB.
Had de PB al een tijdje geleden voor testen gehad via me werk en nu voor een mooi prijsje kunnen over kopen.

Ben echt zeer te spreken over de PB ook de koppeling met de telefoon is erg prettig.
Nu is het nog even wachten op de 2.0 versie en of iets van OS10.

Ik zoek nog wel een mooie remote desktop app zijn er al PB gebruikers die er 1 hebben?

Gr Shizzel

Edit:
Wat wel een min punt is, is dat de apps best prijzig zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Shizzel026 op 07-12-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Hmm ik ken RDM+ als remote desktop app. Je kan OS 2.0 wel installeren als beta. Archie heeft dit gedaan en heeft hier ook zijn ervaringen over geschreven een aantal pagina's terug. Ik heb op basis van zijn ervaringen ook 2.0 geïnstalleerd en ik wil eigenlijk niks anders meer dan 2.0. Alles ziet er net wat beter uit en ook logischer. Je kan nu bijvoorbeeld mapjes maken, en volgens mij kon dit in 1.7/1.8 niet. Dit gaat overigens op dezelfde wijze als dat je in iOS ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
__1337__ schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:24:
Hmm ik ken RDM+ als remote desktop app. Je kan OS 2.0 wel installeren als beta. Archie heeft dit gedaan en heeft hier ook zijn ervaringen over geschreven een aantal pagina's terug. Ik heb op basis van zijn ervaringen ook 2.0 geïnstalleerd en ik wil eigenlijk niks anders meer dan 2.0. Alles ziet er net wat beter uit en ook logischer. Je kan nu bijvoorbeeld mapjes maken, en volgens mij kon dit in 1.7/1.8 niet. Dit gaat overigens op dezelfde wijze als dat je in iOS ook doet.
Yep, ben het helemaal met je eens. Heb op het werk een Playbook met 1.8 liggen maar werkt toch net iets minder en het grote voordeel is dat je ook meteen de apps kan hebben die je nu mist.
Ben ook bezig geweest met zelf signen van apps maar daar doe ik nu niet zoveel meer mee. Als ik tijd heb ga ik hem nog even rooten en met Android market aan de gang. Ook die resultaten zal ik hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Archie_T schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:34:
[...]

Yep, ben het helemaal met je eens. Heb op het werk een Playbook met 1.8 liggen maar werkt toch net iets minder en het grote voordeel is dat je ook meteen de apps kan hebben die je nu mist.
Ben ook bezig geweest met zelf signen van apps maar daar doe ik nu niet zoveel meer mee. Als ik tijd heb ga ik hem nog even rooten en met Android market aan de gang. Ook die resultaten zal ik hier posten.
Bedankt voor de reactie maar werkt alles wel in 2.0?
Las op de site van BB dat videos en photos nog niet zouden werken, had ik niet echt goed gelezen omdat ik op werk zat.
Maar als jullie zeggen dat niet heel veel nadelen aan zitten ga ik hem zeker downloaden.
Waarom zijn er voor de 2.0 meer aps, snap ik ook niet helemaal :)

Gr Shizzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Shizzel026 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:07:
[...]

Bedankt voor de reactie maar werkt alles wel in 2.0?
Las op de site van BB dat videos en photos nog niet zouden werken, had ik niet echt goed gelezen omdat ik op werk zat.
Maar als jullie zeggen dat niet heel veel nadelen aan zitten ga ik hem zeker downloaden.
Waarom zijn er voor de 2.0 meer aps, snap ik ook niet helemaal :)

Gr Shizzel
Foto's en camera werkt bij mij prima en je hebt meer apps omdat je Android apps kan installeren. Lees maar even de "review" die ik eerder in dit topic heb neergezet. Die was wel gebaseerd op de eerste beta, die was niet helemaal stabiel, de nieuwe heb ik zelf geen problemen mee. Backup maken he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Nou die review had ik zeker eerder moeten lezen.

Heb gelijk 2.0 er op gezet en een aantal apps, ziet er goed uit.
En werkt ook prima op een paar kleine bugs na bijvoorbeeld met Brigde.(moet je die melden?)

Mocht je die Wordfeud nog ergens hebben staan hou ik me aanbevolen.
Zag hem niet in de lijst staan.

Edit:
Welke mail app gebruik je en werkt die ook met exchange?

Gr Shizzel

[ Voor 9% gewijzigd door Shizzel026 op 07-12-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Shizzel026 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:58:
Nou die review had ik zeker eerder moeten lezen.

Heb gelijk 2.0 er op gezet en een aantal apps, ziet er goed uit.
En werkt ook prima op een paar kleine bugs na bijvoorbeeld met Brigde.(moet je die melden?)

Mocht je die Wordfeud nog ergens hebben staan hou ik me aanbevolen.
Zag hem niet in de lijst staan.

Edit:
Welke mail app gebruik je en werkt die ook met exchange?

Gr Shizzel
Ik weet niet welke bugs je hebt? Ik heb heel af en toe dat Android player vastloopt en "nog minder af en toe" dat de browser pas na twee keer opstart. Bridge doet bij mij met m'n 9780 en 9800 prima. Ik gebruik zelf K9 mail, niet met exchange want daar heb ik m'n Bridge voor Gebruik wel remote desktop icm VPN voor naar m'n werk te verbinden. Wellicht kan je VPN ook gebruiken voor Exchange?

[ Voor 12% gewijzigd door Archie_T op 08-12-2011 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:00
Als je doorklikt op blackberry.com. en besteld de playbook staat hij voor 119 euro in het mandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Gilles- schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:26:
Als je doorklikt op blackberry.com. en besteld de playbook staat hij voor 119 euro in het mandje
Hier blijft hij gewoon 299 (16 gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Archie_T schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:14:
[...]

Ik weet niet welke bugs je hebt? Ik heb heel af en toe dat Android player vastloopt en "nog minder af en toe" dat de browser pas na twee keer opstart. Bridge doet bij mij met m'n 9780 en 9800 prima. Ik gebruik zelf K9 mail, niet met exchange want daar heb ik m'n Bridge voor Gebruik wel remote desktop icm VPN voor naar m'n werk te verbinden. Wellicht kan je VPN ook gebruiken voor Exchange?
Welke bugs ik heb;
- Map waar meerdere apps in staan scrolt mee over de hele pagina. Foto hier van zou ik straks uploaden.
[img=640,375]afbeelding is verwijdert[/IMG]

- Links boven in zie je de melding hoeveel berichten je nog hebt zodra ik daar op klik en op lees berichten klik krijg could not connect to the server.
Als ik dit dan vervolgens via Bridge doe krijg ik de melding niet. Ook hier zou ik een foto van uploaden.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/lumte.jpg

Mail via Bridge werkt fijn maar zou deze ook zonder BB toestel willen lezen, zoals op een iPad.
Mocht iemand daar een mooie app voor hebben hoor ik dar graag.

Gr Shizzel

[ Voor 6% gewijzigd door Shizzel026 op 09-12-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Shizzel026 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:19:
[...]

Welke bugs ik heb;
- Map waar meerdere apps in staan scrolt mee over de hele pagina. Foto hier van zou ik straks uploaden.
[afbeelding]

- Links boven in zie je de melding hoeveel berichten je nog hebt zodra ik daar op klik en op lees berichten klik krijg could not connect to the server.
Als ik dit dan vervolgens via Bridge doe krijg ik de melding niet. Ook hier zou ik een foto van uploaden.
[afbeelding]

Mail via Bridge werkt fijn maar zou deze ook zonder BB toestel willen lezen, zoals op een iPad.
Mocht iemand daar een mooie app voor hebben hoor ik dar graag.

Gr Shizzel
Die eerste heb ik nooit gemerkt, ik heb mijn folders op de bovenste rij staan, maar net even getest en je hebt gelijk.
Die 2e heb ik niet, ik zie hoeveel berichten maar als ik op het icoon klik krijg ik meteen de bridge mail app. Misschien komt het omdat ik op BES zit?
Offline mail lezen kan je gewoon een android mail client pakken, de native of K9 of een andere... In februari komt de officiele app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Zou goed kunnen over BES maar bij 1.8 werkte dat wel en als ik via Brigde map ga ook.
Raar laten we het op een bug houden :)

Komt er een officiële PB mail app ja?

Heb namelijk wel K9 geïnstalleerd alleen werkt push dan niet als ik de app heb gesloten.
Zelfde geld voor Wordfeut en Whatsapp.

Gr Shizzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Update:
Weet niet of het toegestaan is maar anders hoor ik het wel maar ik heb nog een aantal Blackberry Playbook sleeves tekoop: V&A aangeboden: Blackberry Playbook sleeves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Gisteravond m'n Playbook geroot en de Android app market geinstalleerd. Ja het werkt, geen idee wat ik er mee moet. Zie heel veel apps en geen enkele nodig. Was leuk om te proberen en leuk dat het werkt alleen het nut is er nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een playbook gekocht bij belcompany á EUR 249,-- vindt ik een mooie prijs voor deze tablet. Duidelijke uitleg bij het opstarten van de tablet. Gewoon doen wat er wordt aangegeven. Was gemakkelijk op de WIFI aan te sluiten en de updates kwamen snel binnen. Scherm is mooi, goed helder en duidelijk leesbaar. Internetten gaat prima en is best snel, alle sits werken goed. Loop nog wel tegen wat probleempjes aan.

Heb BlackBerry Desktop Software geïnstalleerd op Win7 64 bit, dit wordt prima geïnstalleerd en start ook op. Krijg de playbook echter moeilijk aangemeld via de USB kabel. Ben de hele avond ermee bezig geweest, is me vervolgens één keer gelukt na een nieuwe installatie van de desktopsoftware. Toen een back-up gemaakt wat lukte, waarna ik wat muziek en films en ebooks wilde over zetten, maar dat lukt niet. Bij de muziek werd iTunes geopend nadat die op zoek was gegaan om de cd-hoesjes te zoeken kreeg ik een foutmelding en lukte het niet om de muziek over te zetten. Wat ik ook merkte (tijdens die ééne keer dat ik verbinding had met de BlackBerry Desktop Software. Is dat de BlackBerry Desktop Software geen video_ts bestanden zag, de dvix bestanden zag hij wel. Kan de playbook standaard video-ts / Dvd bestanden lezen? Of heb ik daar een app voor nodig enne zo ja welke?
Vervolgens opnieuw mijn playbook aan de usb gekoppeld, maar deze werd opnieuw niet meer herkend in de BlackBerry Desktop Software. Ik zie de playbook ook niet als extra HD onder mijn computer. Ook via WIFI kom ik niet in de playbook. Ik zie hem wel als netwerkt computer, maar als ik er vervolgens op klik kan ik er niet in. Ik heb in de playbook aangegeven dat hij bestanden mag delen, zowel met als zonder wachtwoord h.e.e.a. geprobeerd, zonder resultaat.. Iemand een idee wat te doen? Het is namelijk wel lastig als ik geen bestanden kan over zetten!!!

Wat ik nog niet geprobeerd heb is een USB stik aan de meegeleverde kabel hangen. Ga ik vanavond even proberen.

APP’s
Is er een goeie APP als EPUB e-reader aan te raden voor epub boeken die vrij van rechten zijn?
Mbt het videobellen, wat ik wilde doen met Skype en MSN is alleen maar een app geïnstalleerd waarmee je naar ander playbook gebruikers kunt bellen. Ik wil graag naar skype en MNS gebruikers videobellen. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Is er een APP om op een HOME server in te loggen?

Op de BB van mijn vrouw kan geen Apps world worden geïnstalleerd = een toestel van het werk en die is een beetje te veel dicht getimmerd. Daarom krijg ik de Bridge er ook niet op. Daar kan de playbook niets aan doen, maar is wel een punt om rekening mee te houden als je een zakelijke BB gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:20
Ik heb van de week een playbook met de nieuwste beta OS gehad bij de Blackberry DevCon Singapore
Echter had ik geen tijd om er mee te spelen toen. Maar nu wel

Vraag aan Archie_T
Weet niet of jij dit ook al eerder hebt gezien maar als ik naar afbeeldingen ga
dan zie ik ze netjes als in een album. Tik ik er een aan om 1 voor 1 te kunnen bekijken
krijg ik dat deze niet weergegeven kan worden (wallpapers die standaard op de playbook staan)
Enige idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
richards81 schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:50:
Ik heb van de week een playbook met de nieuwste beta OS gehad bij de Blackberry DevCon Singapore
Echter had ik geen tijd om er mee te spelen toen. Maar nu wel

Vraag aan Archie_T
Weet niet of jij dit ook al eerder hebt gezien maar als ik naar afbeeldingen ga
dan zie ik ze netjes als in een album. Tik ik er een aan om 1 voor 1 te kunnen bekijken
krijg ik dat deze niet weergegeven kan worden (wallpapers die standaard op de playbook staan)
Enige idee hoe dit op te lossen?
Dat probleem had ik ook, ik heb zelf het idee dat de wallpapers gewoon niet bestaan. Heb er zelf geen aandacht aan besteed aangezien de andere folder prima werken, het gaat alleen om de standaard wallpapers. Ik zal thuis nog eens een find door het hele OS doen en kijken of ik ze vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het inloggen op mijn windows home server (WHS) is gelukt. ;) Dat was eigenlijk heel simpel. Gewoon inlog via de webpagina van je server, dan kan je bij al je bestanden. Is geen App voor nodig!
Vervolgens via de gratis APP AIR Browser kan je de bestanden unzippen en in de folder plaatsen waar je de bestanden wenst.

Voor de Epub heb ik de app Book Reader for EPUB and Kindle books
Gekocht voor nog geen euro. Dit werkt prima en de boeken zijn best snel geladen en door te bladeren in vergelijking tot mijn sony reader. De achtergrond is van kleur te veranderen en als het goed is zal het scherm niet zachter gaan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
Thx Archie_T

By the way, hoe heb jij die Android apps aan de praat gekregen.
Ik heb de stappen gevolgd via die website maar hij laat geen apps zien
toen maar android app player geprobeerd te installeren via die DDpb echter die
zegt na een 1sec al done. Maar start niets op mijn playbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
richards81 schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:43:
Thx Archie_T

By the way, hoe heb jij die Android apps aan de praat gekregen.
Ik heb de stappen gevolgd via die website maar hij laat geen apps zien
toen maar android app player geprobeerd te installeren via die DDpb echter die
zegt na een 1sec al done. Maar start niets op mijn playbook.
Ben weliswaar geen Archie_T maar heb je de Playbook wel in ontwikkelingsmodus gezet?
Setting> Beveiliging> Ontwikkelingsmodus> Ontwikkelingsmodus gebruiken die moet aanstaan.
Als het goed is moet dit wel werken.

Gr Shizzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
haha
thx Shizzel

ik ga het zo proberen
had me playbook gewiped en weer os2 opnieuw geinstalleerd

ill let you know

• Archie_T
richards81 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:41:
haha
thx Shizzel

ik ga het zo proberen
had me playbook gewiped en weer os2 opnieuw geinstalleerd

ill let you know
Ik zie het nu pas. Jij heb de vorige keer de android player app geinstalleerd. Dat moet je NIET doen, die is van een oude 1.07 build en sloopt je hele android player in 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Nieuwe 2.0 beta is uit! Vanavond maar weer even kijken of het nog beter is geworden. Las al wel dat streaming bluetooth nu ondersteund werd, niet meer nieuws nog gelezen. Vanavond of morgen meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Wou het ook net posten, op crackberry.com is iedereen wel aardig positief over de brigde e.d.

Daarnaast gaat er een aardige discussie over de verschillen tussen twee inschrijfformulieren.. de ene is voor de developers SDK en de andere voor de Android SDK.. https://bdsc.webapps.blac...beta/bbtablet20/register/

en

https://bdsc.webapps.blackberry.com/native/beta/register

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ik had mijn PB geroot, had daardoor wat problemen met certificaten dus even een wipe gedaan en met de nieuwste 2.0 aan de gang gegaan. Wederom een verbetering! Ik snap niet waarom RIM niet die 1.x laat vallen en lekker 2.0 uitrolt naar iedereen.
Als bijkomend voordeel zag ik dat de Citrix client geupdate is naar 1.0, kan nu ook prima op Citrix werken. Erg blij mee weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 10:59
Hey mensen, ik zie nu in de pricewatch dat Mycom, Dixons en Dynabyte de playbook 16gb verkopen voor 199,- Echter niks op voorraad, bezorging in 2-4 dagen ....

Nu heb ik een aantal reviews gelezen en ik weet dat de PB beter gaat worden met de 2.0 update...
Maar toch wil ik graag horen van de mensen hier of de PB het kopen waard is en waar jullie hem zoal voor gebruiken. Hebben jullie bv momenten gehad dat je dacht... AWESOME.. ik deed net 'dit en dat' met mijn PB en alleen daarom al ben ik blij dat ik hem heb gekocht.

Thanks in advance! ( ps. heb zelf een BB dus ik weet dat ik bv ook bridge kan gebruiken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Android OS Gingerbread, Honeycomb, Ice-cream Sandwich on PlayBook

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E9637imkUL4&feature=share]

Hier zie je overigens niet Honeycomb OS, het is alleen maar een launcher!
Daarna nog even heel kort de launcher van ICS.
Ook al is het "maar" een launcher, het ziet er wel goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Big-Opti schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:14:
Hey mensen, ik zie nu in de pricewatch dat Mycom, Dixons en Dynabyte de playbook 16gb verkopen voor 199,- Echter niks op voorraad, bezorging in 2-4 dagen ....

.....
Bovenstaande viel me ook een paar uur geleden op dat de prijzen bij een paar winkels waren gezakt. Had eerder vandaag contact met iemand van de Phonehouse via Twitter of ze 'm wouden reserveren in Zwolle (€ 259 voor de 16GB versie,-). Nu toch maar even Twitter reacties van Dynabyte en Dixons afwachten :?

[ Voor 4% gewijzigd door ronaldinho op 21-12-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
ronaldinho schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:28:
[...]

Bovenstaande viel me ook een paar uur geleden op dat de prijzen bij een paar winkels waren gezakt. Had eerder vandaag contact met iemand van de Phonehouse via Twitter of ze 'm wouden reserveren in Zwolle (€ 259 voor de 16GB versie,-). Nu toch maar even Twitter reacties van Dynabyte en Dixons afwachten :?
Laat je hier even weten wat Dynabyte en Dixons melden? ^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Big-Opti schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:56:
[...]

Laat je hier even weten wat Dynabyte en Dixons melden? ^^ :)
Is prima :) Gaat het vandaag niet meer worden. Reden: (nog) geen reacties van beide winkels terug gekregen. Morgen hopelijk wel. Tot die tijd wacht ik nog maar met Phonehouse. Overigens niks betaald voor die reservering, dus ik zet ze even in de ijskast ;) Scheelt me tenslotte wel € 60,- voor wat de 16GB versie betreft. kan je leuke accessoires voor kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Iemand al ervaring met de android launchers Honeycomb en ICS. Zit nl. zelf te twijfelen welke ik t.z.t. ga gebruiken of kan je ze ook allebij installeren (zoals te zien is in mijn eerder geposte videolink)?

• Archie_T
ronaldinho schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:39:
Iemand al ervaring met de android launchers Honeycomb en ICS. Zit nl. zelf te twijfelen welke ik t.z.t. ga gebruiken of kan je ze ook allebij installeren (zoals te zien is in mijn eerder geposte videolink)?
Ik heb beide gehad. Vond het alleen maar irritant, je hebt dan bij elk android app die je start de keuze uit 3 launchers vooordat de app echt start. Ik zie eerlijk gezegd niet echt het nut ervan in..

• ronaldinho
Archie_T schreef op donderdag 22 december 2011 @ 07:34:
[...]

Ik heb beide gehad. Vond het alleen maar irritant, je hebt dan bij elk android app die je start de keuze uit 3 launchers vooordat de app echt start. Ik zie eerlijk gezegd niet echt het nut ervan in..
Dan is het wachten op (een port van) ICS OS i.p.v. de ICS launcher.

• ronaldinho
ronaldinho schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:28:
[...]

Is prima :) Gaat het vandaag niet meer worden. Reden: (nog) geen reacties van beide winkels terug gekregen. Morgen hopelijk wel. Tot die tijd wacht ik nog maar met Phonehouse. Overigens niks betaald voor die reservering, dus ik zet ze even in de ijskast ;) Scheelt me tenslotte wel € 60,- voor wat de 16GB versie betreft. kan je leuke accessoires voor kopen :P
Update:
Twitter bericht van Dixons gekregen:
Helaas zijn deze niet meer op voorraad in Zwolle, de levertijd is vanuit de leverancier ook niet bekend. Excuses hiervoor!
Idem dito voor wat betreft Dynabyte en Mycom. Allemaal geen voorraad. Heb nog wel aan Phonehouse gevraagd of er op termijn een prijsverlaging komt. Heb ze daarbij gerefereerd aan de pricewatch op tweakers, kijken of dat nog wat helpt :P
Lol, ook de Phonehouse komt met een prijsverlaging naar €199,99 (vanaf volgende week), volgens de persoon van het hoofdkantoor waaree ik had getwitterd. Later nog telefonisch contact gehad met een medew. van de phonehouse, maar die wist nog niks van een prijsverlaging (en ik wel, vond ie vreemd). Overigens klopte het wel dat ie voor mij was gereserveerd vanuit het hoofdkantoor :) A.s. dinsdag mocht ik ze bellen of de prijs ook is doorgevoerd (lees: prijs in de kassa is aangepast). Bij de weg: dit was volgens die medewerker ook de enigste die ze hadden. Verbaasd me niks, zie eeerder vermeldde winkels in dit bericht. En ja, heb ook twitterberichten bewaard (voor het geval dat........) :D

[ Voor 42% gewijzigd door ronaldinho op 22-12-2011 13:36 ]

• Big-Opti
@Ronaldinho :Thanks voor de update, jij bent druk bezig geweest vanochtend!

Dit vind ik dan wel weer jammer, wil misschien 1tje bestellen, maar moet daarover nog even de knoop doorhakken... echter zou dat denk ik makkelijker gaan als ze wel op voorraad hebben. Daarnaast vindt ik het mega irritant dat die winkels wel besluiten met z'n allen mee te gaan in een prijsverlaging maar dan vervolgens niet eens een voorraad hebben en ook niet eens weten wanneer ze wel weer wat krijgen :(
Echter heb ik mogelijk een backup plan :)

• ronaldinho
Big-Opti schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:39:
@Ronaldinho :Thanks voor de update, jij bent druk bezig geweest vanochtend!

Dit vind ik dan wel weer jammer, wil misschien 1tje bestellen, maar moet daarover nog even de knoop doorhakken... echter zou dat denk ik makkelijker gaan als ze wel op voorraad hebben. Daarnaast vindt ik het mega irritant dat die winkels wel besluiten met z'n allen mee te gaan in een prijsverlaging maar dan vervolgens niet eens een voorraad hebben en ook niet eens weten wanneer ze wel weer wat krijgen :(
Echter heb ik mogelijk een backup plan :)
Ja, was er inderdaad wel druk mee, maar ja, als er in Zwolle er maar eentje te koop is (lees: voor €199,99), dan heb ik dat er wel voor over. Alleen de MediaMarkt heeft ze nog, maar dan betaal je wel €100 meer, dus dat is een duur alternatief ;)
Ben benieuwd wat je met "een backup plan" bedoeld :)

• ronaldinho
Heb al vast een hoesje en een snellader gekocht.
Link hoesje: [url]http:/ http://www.mobielbereikbaar.nl/product/incipio-bb-502-executive-premium-kickstand-case-black[/url]
Link snellader: [url]http:/ http://www.mobielbereikbaar.nl/product/blackberry-acc-39341-202-rapid-reislader-origineel[/url]
Ik ben dus al voorbereidt op dinsdag (morgen word 't bezorgd). Toeval of niet, deze shop had van beide artikelen 1tje op voorraad. Moest zo zijn ;)

• Archie_T
ronaldinho schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:38:
[...]

Dan is het wachten op (een port van) ICS OS i.p.v. de ICS launcher.
Waarom zou je android op je Playbook willen? Dan kan je toch beter een Galaxy Tab ofzo kopen?

• Shizzel026
ronaldinho schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:22:
Link hoesje: [url]http:/ http://www.mobielbereikbaar.nl/product/incipio-bb-502-executive-premium-kickstand-case-black[/url]
Link snellader: [url]http:/ http://www.mobielbereikbaar.nl/product/blackberry-acc-39341-202-rapid-reislader-origineel[/url]
Ik ben dus al voorbereidt op dinsdag (morgen word 't bezorgd). Toeval of niet, deze shop had van beide artikelen 1tje op voorraad. Moest zo zijn ;)
Snel lader werkt echt super goed.
Ik hoop alleen niet dat je er 44 voor hebt betaald, ik heb er nog 1 liggen nieuw in doos voor 25e.
__1337__ schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 19:11:
Wou het ook net posten, op crackberry.com is iedereen wel aardig positief over de brigde e.d.

Daarnaast gaat er een aardige discussie over de verschillen tussen twee inschrijfformulieren.. de ene is voor de developers SDK en de andere voor de Android SDK.. https://bdsc.webapps.blac...beta/bbtablet20/register/

en

https://bdsc.webapps.blackberry.com/native/beta/register
Welke van de 2 links moet ik nou gebruiken ;)
Wat is het verschil?

Gr Shizzel

[ Voor 29% gewijzigd door Shizzel026 op 22-12-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Bij de eerder vermelde website betaalde ik 40 euro voor de snel lader, was toen op dat moment de laatste. Zag net dat ze 'm daar nu te koop aanbieden voor 45 euro (allemaal gratis verzenden). Misschien dat iemand jou bericht leest en je snel lader van jou wil kopen. Het hoesje kostte 15 euro en is vergelijkbaar met de orginele van BlackBerry zelf, maar wel vergelijkbaar met de BlackBerry convertible case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Shizzel026 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:58:
[...]

Snel lader werkt echt super goed.
Ik hoop alleen niet dat je er 44 voor hebt betaald, ik heb er nog 1 liggen nieuw in doos voor 25e.

[...]

Welke van de 2 links moet ik nou gebruiken ;)
Wat is het verschil?

Gr Shizzel
Kan dus beide. Vraag is alleen; zit er verschil tussen beide versies? Dat is nu dus de discussie op crackberry.com :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
__1337__ schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 08:08:
[...]

Kan dus beide. Vraag is alleen; zit er verschil tussen beide versies? Dat is nu dus de discussie op crackberry.com :-).
Aaaah op die manier :)

Die nieuwe versie is idd wel veel beter al dan de eerste 2.0 beta die vond ik nog wat buggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Domme vragen moeten er ook gesteld worden, dus: welke link is de nieuwste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
ronaldinho schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:22:
Update:
Vanmorgen artikelen ontvangen in goede staat.
Opmerking betreffende de case voor eventuele geïnteresseerden:
Stond in de beschrijving dat je de case kon sluiten d.m.v. een rubberen band i.c.m. een magnetische sluiting.
Nu kan ik je vertellen dat hij geen magnetische sluiting heeft. Ook heeft hij maar 1 uitsparing, terwijl in de omschrijving stond dat om uitsparingen ging. Er is alleen een uitsparingen voor de camera. Dus GEEN uitsparingen voor wat betreft de aansluitingen aan de onderkant van de Playbook.
Beide punten ook gemeld bij de winkel. Reactie: Bedankt voor uw feedback, het klopt wat u zegt. We hebben het e.e.a. nagekeken, ook bij de fabrikant en zullen de tekst op onze website aanpassen.
Net gecontroleerd, en ja, ze hebben de omschrijving aangepast.
Hoewel ik de tablet nog niet heb weet ik al een creatieve manier om de aansluitingen aan die onderkant vrij te houden als ie in mijn hoedje zit. Kwestie van hem een halve slag te draaien en 'n dan vast klikken in het hoesje. Enigste wat ik fan niet kan gebruiken is de cam, maar die zal ik toch niet veel gebruiken, daarvoor heb ik mijn Sensation :)

[ Voor 11% gewijzigd door ronaldinho op 23-12-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
ronaldinho schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:33:
Domme vragen moeten er ook gesteld worden, dus: welke link is de nieuwste?
Zeker geen domme vraag ;) ik heb de bovenste gebruikt.
https://bdsc.webapps.blac...beta/bbtablet20/register/

Werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Shizzel026 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:31:
[...]

Zeker geen domme vraag ;) ik heb de bovenste gebruikt.
https://bdsc.webapps.blac...beta/bbtablet20/register/

Werkt goed.
Ok, bedankt! Zodra ik 'n heb gekocht (hopelijk a.s. dinsdag) dan ga ik die link gebruiken (wel eerst backup maken natuurlijk van het systeem op de pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
ronaldinho schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:58:
[...]

Ok, bedankt! Zodra ik 'n heb gekocht (hopelijk a.s. dinsdag) dan ga ik die link gebruiken (wel eerst backup maken natuurlijk van het systeem op de pc).
Kan.. als er nog niks opstaat is het niet perse nodig, apps nam die bij mij gewoon mee en na updaten naar 2.0 beta kan je hem ook gewoon weer downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Shizzel026 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:30:
[...]

Kan.. als er nog niks opstaat is het niet perse nodig, apps nam die bij mij gewoon mee en na updaten naar 2.0 beta kan je hem ook gewoon weer downgraden.
Aha, ik snap je. Out of the box gelijk die 2.0 bèta er op knallen zonder eerst een backup te maken. Had nl. eerder in dit topic gelezen en begrepen dat je een backup moest maken voor als je weer terug wil naar je "oude" versie.
Vraagje: als je de bèta installeert en RIM komt t.z.t. met de officiële 2.0, kan je die dan over de bèta heen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
ronaldinho schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:55:
[...]

Aha, ik snap je. Out of the box gelijk die 2.0 bèta er op knallen zonder eerst een backup te maken. Had nl. eerder in dit topic gelezen en begrepen dat je een backup moest maken voor als je weer terug wil naar je "oude" versie.
Vraagje: als je de bèta installeert en RIM komt t.z.t. met de officiële 2.0, kan je die dan over de bèta heen installeren?
Zo ver ik weet hoef je geen backup te maken, niet helemaal 100% zeker maar had gelezen dat je terug kan naar 1.8 versie.

Als 2.0 uit komt officieel ga er dan maar van uit dat je die over de update heen kan installeren.
Anders zou je ook altijd nog kunnen downgraden en dan updaten.

Gr Shizzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Shizzel026 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:18:
[...]

Zo ver ik weet hoef je geen backup te maken, niet helemaal 100% zeker maar had gelezen dat je terug kan naar 1.8 versie.

Als 2.0 uit komt officieel ga er dan maar van uit dat je die over de update heen kan installeren.
Anders zou je ook altijd nog kunnen downgraden en dan updaten.

Gr Shizzel.
Als ik op de nieuwste bèta link klik zie ik onderaan die pagina een link om te downgraden. Hier staat:
Use the following steps to downgrade your tablet from a beta release to the current production release. This procedure requires an Internet connection.

Please note that if you signed up for the 2.0 beta and installed it over the air you will need to wait approximatly 24 hours before you can downgrade. Otherwise, your BlackBerry PlayBook will reapply the upgrade during the first bootup after the downgrade has been installed. This does not apply to developers who received a BlackBerry PlayBook with 2.0 beta pre-installed. You are able to downgrade at any time.

By downloading, accessing or otherwise using the Knowledge Base documents you agree: (a) that the terms of use for the documents found at http://www.blackberry.com...edgebase/disclaimer.shtml apply to your use or reference to these documents; and (b) not to copy, distribute, disclose or reproduce, in full or in part any of the documents without the express written consent of RIM.

1. Turn off your device.
2. Open BlackBerry® Desktop Manager.
3. Connect your device to your computer via USB.
4. Enter your device password.
5. When Desktop Manager prompts that it cannot connect to your BlackBerry PlayBook, choose Update. Note that this screen will dissapear once the tablet boots up.
6. Enter your email address or uncheck “Yes, email me when updates are available”.
7. Click Install if using Windows, Repair if using Mac.

Staat niks in over een backup terug zetten met de desktop manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 22:44
Net de PlayBook bij bol.com besteld voor 199 euro ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
JasperBrouwer schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:42:
Net de PlayBook bij bol.com besteld voor 199 euro ik ben benieuwd.
Goeie deal! Had 'm ook net zien staan, je was me net voor met je bericht. Staat niks over hun voorraad.
Heb maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice om te vragen naar hun voorraad.
Zodra ik wat weet, zal ik het hier vermelden voor de geïnteresseerden zal ik maar zeggen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door ronaldinho op 24-12-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 22:44
ronaldinho schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:54:
[...]

Goeie deal! Had 'm ook net zien staan, je was me net voor met je bericht. Staat niks over hun voorraad.
Heb maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice om te vragen naar hun voorraad.
Zodra ik wat weet, zal ik het hier vermelden voor de geïnteresseerden zal ik maar zeggen ;)
Wel staat bij het product: "Vandaag besteld, woesdag in huis" dus daar gaan we dan maar van uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
JasperBrouwer schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 13:34:
[...]

Wel staat bij het product: "Vandaag besteld, woesdag in huis" dus daar gaan we dan maar van uit :)
Klopt! Maar er staan geen aantallen, zoals je dat bij andere nog wel eens ziet staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Gianni Rombios op 24-12-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Zojuist online bij Dixons besteld, volgens de site wordt 'ie dinsdag afgeleverd, scheelt toch weer een dag. (nu ik eenmaal de knoop heb doorgehakt wil ik hem ook zo snel mogelijk hebben)

199 Euro voor 16GB vind ik net een leuk bedrag voor een gadget. Had eigenlijk m'n zinnen gezet op een amazon kindle fire voor rond de 199 euro, maar die heeft ook wat nadelen en is voorlopig nog niet in Nederland verkrijgbaar.

Nu dus op zoek naar lekkere appjes via de blackberry market, in ieder geval een citrix client en een ebook reader.
Ik hoop hier op het forum ervaringen tav appjes van anderen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:26
Net ook maar playbook 16 gb besteld bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Dixons heeft zich in ieder geval goed voorbereid op de prijsverlaging: alle vakjes zijn groen voor wat betreft het online bestellen! En natuurlijk ook zo te zien Dynabyte en Mycom. Heb begrepen uit een van de nieuwspost dat deze winkels allemaal bij elkaar horen, dus zo vreemd is dat niet ;)

[ Voor 37% gewijzigd door ronaldinho op 24-12-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Als het eenmaal begint te jeuken houd het ook niet meer op!
Kan niet wachten tot dinsdag (besteld bij MyCom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
ronaldinho schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:44:
Dixons heeft zich in ieder geval goed voorbereid op de prijsverlaging: alle vakjes zijn groen voor wat betreft het online bestellen! En natuurlijk ook zo te zien Dynabyte en Mycom. Heb begrepen uit een van de nieuwspost dat deze winkels allemaal bij elkaar horen, dus zo vreemd is dat niet ;)
Ik heb net besteld bij MyCom, niet alle vakjes zijn meer groen / blauw ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb vanmorgen met Mycom gebeld om te vragen of de 32GB-versie daadwerkelijk op voorraad was omdat de site liet zien dat ze besteld konden worden. De medewerker gaf aan dat er 39 stuks in het magazijn lagen, waarop ik mijn bestelling heb geplaatst en betaald.

Nu keek ik zojuist bij de orderstatus en zie daar dat de order geannuleerd is. Ik weet niet waarom, want ik heb er niets over gehoord. Ze zijn helaas ook pas weer na de kerst bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Fraggar schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:16:
Ik heb vanmorgen met Mycom gebeld om te vragen of de 32GB-versie daadwerkelijk op voorraad was omdat de site liet zien dat ze besteld konden worden. De medewerker gaf aan dat er 39 stuks in het magazijn lagen, waarop ik mijn bestelling heb geplaatst en betaald.

Nu keek ik zojuist bij de orderstatus en zie daar dat de order geannuleerd is. Ik weet niet waarom, want ik heb er niets over gehoord. Ze zijn helaas ook pas weer na de kerst bereikbaar.
Heb net op de site van Mycom gekeken voor je en daar staat de volgende zin:
Dit product is niet meer beschikbaar in ons assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ronaldinho schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:20:
[...]

Heb net op de site van Mycom gekeken voor je en daar staat de volgende zin:
Dit product is niet meer beschikbaar in ons assortiment.
Ja dat zie ik nu ook wel staan.
Dat was vanmorgen anders, en daarom heb ik toen ook contact met ze opgenomen om het te verifieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Ze zijn lekker bezig bij MyCom,..... ik zie nu dat ook mijn order is geannuleerd!
En ook bij de 16gb versie staat nu: Dit product is niet meer beschikbaar in ons assortiment.

Snap er niks van, was van de week nog langs MyCom geweest en een medewerker had mij toen verteld dat ze dinsdag weer kunnen leveren, zoals eerder vandaag ook op de website stond. Heel misschien krijgen ze maar enkele exemplaren geleverd en zijn die alweer uitverkocht...
Echter stuur dan een email naar de klant toe en geef aan dat er opnieuw besteld moet worden en of ze willen wachten of annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
Was al een tijd opzoek naar een 7 inch tablet, zojuist bij dixons besteld ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Ryatzu schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:56:
Was al een tijd opzoek naar een 7 inch tablet, zojuist bij dixons besteld ben benieuwd
Ook Dixons heeft nu op de website: Levertijd onbekend.
Naar mijn weten hebben Dixons, MyCom en Dynabyte een gezamenlijke centrale magazijn en ik krijg het idee dat ze maar weinig hebben binnengekregen en dat het magazijn dus is 'leeg geplunderd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Als ik dat allemaal zo hoor ben ik blij dat die van mij is gereserveerd. Alleen dinsdag ff bellen als ze die prijs ook in het systeem hebben veranderd (bij The Phone House overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Big-Opti schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:59:
[...]

Ook Dixons heeft nu op de website: Levertijd onbekend.
Naar mijn weten hebben Dixons, MyCom en Dynabyte een gezamenlijke centrale magazijn en ik krijg het idee dat ze maar weinig hebben binnengekregen en dat het magazijn dus is 'leeg geplunderd'.
Ik had het besteld toen het nog op voorraad was dus zal denk wel goed komen, en anders zijn ze dus veel klanten kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Als je inlogt op dixons onder mijn bestellingen en dan je bestelling bekijken zie je opeens erbij staan Geannuleerd 1

Terwijl de titel wel in behandeling blijft staan. Ik heb dus direct een email verzonden naar dixons dat mijn order maar helemaal geannuleerd moet worden en ik mijn aankoop bedrag zo spoedig mogelijk terug wil.

Heb hem nu maar bij bol.com besteld.

Leuk die nieuwe reclame van MyCom, Dynabyte en Dixons, maar ze zijn gewoon 1 grote flop kwa internet shops. Je krijgt nog geneens een email als je order geannuleerd is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Zowel Dynabyte, Dixons en Mycom geven op hun site aan dat er geen voorraad is voor wat betreft het online bestellen. Dus wel een prijsverlaging door voeren, maar geen voorraad hebben. Beetje omgekeerde wereld lijkt mij zo. Beetje vreemde manier van bedrijfsvoering. Ze hadden eerst moeten zorgen dat ze een aardig voorraadje hadden en dan pas de prijsverlaging door voeren. Ze dachten zeker op deze manier te kijken hoe of de vraag zou zijn en dan pas eventueel groot in te gaan kopen, maar kan er ook naast zitten natuurlijk. Dit schrikt klanten af, die gaan wel naar de concurrent (lees: Bol.com, zolang deze nog voorraad heeft natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
ronaldinho schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:53:
Zowel Dynabyte, Dixons en Mycom geven op hun site aan dat er geen voorraad is voor wat betreft het online bestellen. Dus wel een prijsverlaging door voeren, maar geen voorraad hebben. Beetje omgekeerde wereld lijkt mij zo. Beetje vreemde manier van bedrijfsvoering. Ze hadden eerst moeten zorgen dat ze een aardig voorraadje hadden en dan pas de prijsverlaging door voeren. Ze dachten zeker op deze manier te kijken hoe of de vraag zou zijn en dan pas eventueel groot in te gaan kopen, maar kan er ook naast zitten natuurlijk. Dit schrikt klanten af, die gaan wel naar de concurrent (lees: Bol.com, zolang deze nog voorraad heeft natuurlijk).
Las net ergens dat ook mediamarkt en saturn de prijsverlaging gaan doorvoeren. Dit pas op 26 december na de kerst :)

Zou mij ook niets verbazen dat dixons, dynabyte en mycom op de 26e toch weer voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Ik zat een beetje op YouTube rond te neuzen en toen kwam ik een filmpje tegen zoals hieronder:

Nu is mijn vraag:
Iemand al ervaring of een bluetooth toetsenbord en muis een beetje lekker werkt met de PlayBook?
Nu kwam ik ergens een adv. tegen waarin iemand een bluetooth muis en toetsenbord te koop had staan van Apple. Vroeg me af of zo'n combi ook werkt op de Playbook, iemand een idee en/of ervaring hier mee?
Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.