Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 15:04
Bedankt voor de review :). Ik heb maar een mailtje gestuurd richting BC over iets met annuleren :P. Denk dat ik ook bij gigavolt ga bestellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
  • Laatst online: 11-09 19:33
__1337__ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:17:
Bedankt voor de review :). Ik heb maar een mailtje gestuurd richting BC over iets met annuleren :P. Denk dat ik ook bij gigavolt ga bestellen :).
Je hebt groot gelijk, je krijgt m eerder, én je betaalt minder, de stekker is wel een UK exemplaar, maar als jij wél goed in de doos kijkt (niet de doos van de playbook zelf maar de saaie, bruine, golfkartonen verzend doos) dan zie je onder in de doos een adapter liggen van UK naar NL.

Ik had m dus in eerste instantie niet gezien :F

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Rubén89 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Je hebt groot gelijk, je krijgt m eerder, én je betaalt minder, de stekker is wel een UK exemplaar, maar als jij wél goed in de doos kijkt (niet de doos van de playbook zelf maar de saaie, bruine, golfkartonen verzend doos) dan zie je onder in de doos een adapter liggen van UK naar NL.

Ik had m dus in eerste instantie niet gezien :F
Haha echt waar? Lekker handig kerel :D. Ik zag het in je review naar voren komen. Goed dat je het zegt iig :). Ik vraag me trouwens af, zou BC moeilijk doen op het annuleren van de order?

Edit: Ik zie trouwens dat 16 juni --> 17 juni is geworden op de BC site. Daar gaan we dus al.. :p

[ Voor 7% gewijzigd door __1337__ op 30-05-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
__1337__ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:30:
[...]

Haha echt waar? Lekker handig kerel :D. Ik zag het in je review naar voren komen. Goed dat je het zegt iig :). Ik vraag me trouwens af, zou BC moeilijk doen op het annuleren van de order?

Edit: Ik zie trouwens dat 16 juni --> 17 juni is geworden op de BC site. Daar gaan we dus al.. :p
ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen; je wordt gewoon op een lijstje gezet van mensen die hebben aangegeven het ding te willen gaan kopen. Tenzij je een intentieovereenkomst getekend hebt met daarin bijvoorbeeld een boeteclausule lijkt mij er vrij weinig aan het handje ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Rubén89 op 01-06-2011 11:14 ]

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Sinds gisteravond is er een Twitter-app beschikbaar voor de PB: Blaq. Niet gratis ($1,95) en ook nog niet helemaal af, maar wel met een paar indrukwekkende functies (in-app previews van webpages, foto's en video's) en gesture-besturing. Men verwacht snel met updates te komen, hopelijk ook met een optie om meerdere accounts te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Frank S schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:31:
Sinds gisteravond is er een Twitter-app beschikbaar voor de PB: Blaq. Niet gratis ($1,95) en ook nog niet helemaal af, maar wel met een paar indrukwekkende functies (in-app previews van webpages, foto's en video's) en gesture-besturing. Men verwacht snel met updates te komen, hopelijk ook met een optie om meerdere accounts te gebruiken.
Heb de app gekocht, nog niet helemaal perfect meer zeker goed bruikbaar. Een van de beste apps die ik tot nu toe gezien heb.

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik vind dat ze bij BB zich maar beter bij hun mobieltjes kunnen houden want dit apparaat zal echt geen iPadkiller o.i.d zijn,laat staan worden. In dat opzicht vind ik de Samsung tablet wel een gedegen concurrent van de iPad 1 en 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Wie heeft het over "killer"? Waarom zou dat überhaupt moeten? Komt het wellicht in je op dat hier verschillende segmenten mee bediend worden, dat "keuze" alleen een keuze is als er ook daadwerkelijk verschillen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Frank S schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:31:
Ik kwam er vandaag achter dat de PB browser via tethering géén gebruik maakt van BIS. Ik heb n.l. met mijn BB9700 nogal eens dat ik wél een 3G verbinding heb, maar dat de BIS services niet beschikbaar zijn. Ik zie dan op mijn 9700-scherm wel het 3G symbool, maar niet het BB-logootje. Als ik dan op mijn PB de Bridge-browser start, dan krijg ik geen data binnen. Start ik echter de PB-browser, dan heb ik normaal verbinding. Via de tether-verbinding kan ik dan surfen terwijl het tegelijkertijd via de Bridge-verbinding niet gaat.

(Overigens, als iemand een oplossing heeft voor het frequent wegvallen van BIS op een 9700, dan hoor ik dat graag....)
Heb je je de nieuwste firmware op je 9700 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:29:
Tja ik vind dat ze bij BB zich maar beter bij hun mobieltjes kunnen houden want dit apparaat zal echt geen iPadkiller o.i.d zijn,laat staan worden. In dat opzicht vind ik de Samsung tablet wel een gedegen concurrent van de iPad 1 en 2. :)
Buiten het feit dat dit helemaal geen Ipad-killer hoeft te zijn vraag ik me af waar jij je mening op baseert en adviseer ik je lekker op geenstijl.nl te gaan trollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Rubén89 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:18:
[...]

Heb je je de nieuwste firmware op je 9700 staan?
Ja, de enige OS6 versie die officieel door Vodafone is vrijgegeven. (1879)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Frank S schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:32:
[...]

Ja, de enige OS6 versie die officieel door Vodafone is vrijgegeven. (1879)
Ik denk dat je het beste even naar Crackberry.com kunt gaan daar is inmiddels al een veel nieuwere te vinden ik zit met mijn Torch inmiddels op 6.0.0.576 (2554), wacht kijk eens scheelt je weer zoeken:
http://forums.crackberry....00-fixes-findings-617039/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Rubén89 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Ik denk dat je het beste even naar Crackberry.com kunt gaan daar is inmiddels al een veel nieuwere te vinden ik zit met mijn Torch inmiddels op 6.0.0.576 (2554), wacht kijk eens scheelt je weer zoeken:
http://forums.crackberry....00-fixes-findings-617039/
Dank je. Ik ben tot dusverre weg gebleven van leaks en heb alleen door Vodafone aangeboden fw's gebruikt, maar ik vermoed dat die er niet meer komen (de huidige OS6 is volgens mij zelfs door VF terug getrokken), dus ik ga dit maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Frank S schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:33:
[...]

Dank je. Ik ben tot dusverre weg gebleven van leaks en heb alleen door Vodafone aangeboden fw's gebruikt, maar ik vermoed dat die er niet meer komen (de huidige OS6 is volgens mij zelfs door VF terug getrokken), dus ik ga dit maar eens proberen.
De gelekte versies worden vaak gewoon overgenomen door providers in het geval van 6.0.0.576 zijn er al buitenlandse providers die m "officieel" hebben uitgebracht, hij zal dus wel stabiel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Vandaag de playbook ontvangen, maar wat een heerlijk apparaat! Het valt me wel op dat tetheren via live.vodafone.com en blackberry.vodafone.nl niet werkt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Bij jou ook al niet. Gebruik je het "Vodafone Netherlands Modem" profiel, dat standaard beschikbaar is? Bij mij werkte het out-of-the-box met dat profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Het standaard profiel gebruikt als apn: office.vodafone.nl. ik heb geen zakelijk abonnement dus dat werkt niet bij mij. vroeger op mn storm 2 deed live.vodafone.com het altijd, maar sinds de torch dus niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Ik heb ook geen zakelijk abonnement, maar bij mij werkt dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
misschien heeft het te maken met mijn oude contract (fup) of leaked os versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Ik heb ook een oud (fup) contract en sinds enkele dagen een leaked OS. Dat zou dus geen verschil mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Update voor de Blackberry Bridge is gister uitgekomen: http://crackberry.com/blackberry-bridge-updated-v1-0-0-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Er is nu ook een nieuwe firmware: 1.0.5.2304 (was 1.0.3.1868), waarin o.a. Nederlands als taal is toegevoegd.

Meer over deze versie: http://blogs.blackberry.c...anguage-support-and-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Woehoe update!!!! véél véél meer ramgeheugen beschikbaar, en virtuele aan/uit/restartknopjes! en ik heb het idee dat ie iets sneller is maar dat zou heel goed placebo effect kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Het schijnt dat de bridge nu ook veel sneller werkt en met name de bridgebrowser (mits ook de update uit de appworld op je eigen Blackberry geupdate) beter werkt. Mails kunnen nu via een dubbelklik op je scherm geopend worden. Moet het alleen nog zelf testen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Ik heb het getest en het werkt inderdaad goed. Dubbeltikken op de mail (niet in de lijst, maar in het preview-scherm) opent in full-screen. Nederlandse taal is niet slecht, maar een aantal apps is niet vertaald. Facebook-app is aanzienlijk verbeterd (o.a. video-upload), maar nog niet helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik ben de Playbook op dit moment aan het testen en ben erg enthousiast. Fijn OS, goede hardware, maar inderdaad weinig apps. Ik ben benieuwd naar jullie mening: Wat zijn (buiten de apps) de nadelen van de Playbook? Wat moet er in de toekomst zeker aangepast gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Ik heb de mijne nu 4 weken in gebruik en het bevalt goed. Wel heb ik sinds vandaag een rode streep door mijn beeld als ik de back-camera gebruik. Had dat in eerste instantie ook bij de front camera, maar dat is "vanzelf" over gegaan. Een restart heeft het niet opgelost. Kan de app ook niet verwijderen om zo een update te forceren, dus wacht maar "even" op de volgende fw-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Update: ik heb het "rode lijn" probleem aangemeld bij RIM-USA. Na de obligate software reïnstallatie concludeerden ze dat dit niet op te lossen was en een RMA-procedure gestart moest worden. Advies was om dit bij de Nederlandse support organisatie te doen, zodra de PB officieel geïntroduceerd was hier. Goede nieuws is dus dat ze gewoon support en garantie verlenen op USA-gekochten PB's. Slechte nieuws is dat ik 'm dus een tijdje kwijt zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petersamyn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12-2020
Ben gebruiker van de nieuwe BB tablet (playbook), en toestel bevalt me prima! Maar .... alhoewel ik er in ben geslaagd om de BlackBerry Bridge te downloaden en installeren (dat is om mijn Playbook te laten communiceren met mijn BB Bold 9700) kan ik niet alle functionaliteiten gebruiken op mijn playbook. Met name mijn contacts en mijn bestanden (die op mijn smartphone staan) kan ik niet terugvinden op mijn tablet.
Ik heb me rot gezocht naar een helpdesknummer van BB, maar dat heb ik ook niet gevonden.... Vandaar deze oproep....
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Zie mijn antwoord in je eerdere topic: blackberry bridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Nieuwe OS update: http://crackberry.com/bla...t-os-v1-0-6-now-available

Ben helaas niet in de gelegenheid de update nu te testen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Frank S schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:28:
Update: ik heb het "rode lijn" probleem aangemeld bij RIM-USA. Na de obligate software reïnstallatie concludeerden ze dat dit niet op te lossen was en een RMA-procedure gestart moest worden. Advies was om dit bij de Nederlandse support organisatie te doen, zodra de PB officieel geïntroduceerd was hier. Goede nieuws is dus dat ze gewoon support en garantie verlenen op USA-gekochten PB's. Slechte nieuws is dat ik 'm dus een tijdje kwijt zal zijn.
Vandaag bericht gekregen dat mijn PB waarschijnlijk morgen door Fedex wordt opgehaald en naar de USA gestuurd voor reparatie of vervanging. Wel werd aangegeven dat ik 'm binnen 5 werkdagen terug heb, dus dat valt dan weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Update: afgelopen vrijdag PB meegegeven aan Fedex. Gisteren vanuit Aken een nieuw pakketje verstuurd en zojuist ontvangen. PB is niet gerepareerd, maar ontving wel een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:19
Zo heb mijn Playbook nu ongeveer een maand en gebruik hem dagelijks. Heb hier een Sony netbook liggen en een Lenovo laptop. Toch pak ik de Playbook als ik iets op het internet wil doen. Ik heb eigenlijk niet het gevoel dat ik veel mis. Moet wel eerlijk zeggen dat ik voor Citrix en Live messenger een Virtual machine met VNC gebruik maar eignelijk val ik daar weinig op terug. Mijn conclusie is eigenlijk nog steeds dat het een briljant internet apparaat is, ik ben er erg tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sinds gisteren hebben wij bij Media Markt Rijswijk ook de Playbook op voorraad. Kreeg een klein beetje de kans om ermee te spelen en moet zeggen dat ik het toch wel een verrassend dingetje vond.

Iets wat ik wel handig vind zijn de gestures die ook de bezel gebruiken, zo kun je met 1 beweging zo vanuit alle Apps naar het hoofdmenu en vanuit daar alle openstaande apps sluiten (de Home-knop en de Multitasking functie van iOS in één!). Heel lekker is ook de 'rubberen' achterkant van de PlayBook die naar mijn idee echt lekker aanvoelt als je aan het typen bent!
Verder heb ik er nog niet goed mee kunnen spelen om zo echt een goed beeld van de tablet te kunnen vormen.

Wat ik wel een beetje 'gaar' vond was dat je een BlackBerry ID moet gebruiken (van wat ik ervan begreep) om je PlayBook te kunnen gebruiken, kan handig zijn maar is naar mijn gevoel nou ook weer niet meteen nodig.

De prijzen van de 3 verschillende versies liggen wel 20 euro hoger dan bij de iPad, beetje jammer omdat de iPad bij het grote publiek populairder is en veel mensen (denk ik) dus eerder zullen gaan voor een goedkopere iPad dan voor een PlayBook. Al met al denk ik dat met een beetje marketing dit dingetje het nog best wel ver zou kunnen schoppen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de mensen hier wat meer in detail treden met hun BB PB ervaringen ivg met bijvoorbeeld de iPad want zo word ik ook niet echt veel wijzer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
ik vond nog wat oud nieuws m.b.t. Android apps afspelen op de Playbook, maar............de bijbehorende video was prachtig om te zien, hier de link naar de site:

http://www.tabletguide.nl...lackberry-playbook-video/

en nou ik toch lekker bezig ben :o , hier nog een linkje van dezelfde site, maar dan met een concept over een ingebouwde Playbook die een prominente plaats in de deze toekomstige auto zal krijgen:

http://www.tabletguide.nl...ezig-renault-concept-car/

[ Voor 39% gewijzigd door ronaldinho op 14-07-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:20:
Kunnen de mensen hier wat meer in detail treden met hun BB PB ervaringen ivg met bijvoorbeeld de iPad want zo word ik ook niet echt veel wijzer. :/
Misschien heb je hier iets aan?

@ Ronaldinho: gefeliciteerd met je verjaardag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
__1337__ schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 00:06:
[...]

Misschien heb je hier iets aan?

@ Ronaldinho: gefeliciteerd met je verjaardag *O*
Dank u wel __1337__ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Even voor de mensen die geen Playbook hebben en zich afvragen hoe het zit met de beschikbaarheid van gratis en betaalde programma's en spelletjes voor deze tablet.
Overigens heb ik deze tablet zelf NIET, maar zit wel wat rond te kijken welke voor mij interessant is als opvolger voor mijn Archos 101it.

Op BlackBerry appworld vind je naast betaalde ook veel gratis apps/games/themes.

Op Google ff gekeken naar free apps en deze gevonden.

Ook gelijk maar ff op Google gekeken voor gratis spelletjes

Ben ook nog handleidingen tegen gekomen, 2 smaken wel te verstaan (in pdf vorm):
engelse taal
nederlandse taal

Voor de liefhebbers die van gebruikerservaringen houden (engelse taal):
linkje

Nog een handleiding (engels), maar dan interactief
Persoonlijk vond ik hem zeer interessant.

Heb zelf gekozen voor de hele tutorial, was een lange zit, maar was het mij wel waard :P
Je kan ook alles per onderdeel bekijken, bedoel, dan loopt hij niet door van het ene onderdeel na het andere, zoals dat in de volledige tutorial is te zien.

Zo, hier laat ik het (voorlopig) bij ;)

[ Voor 31% gewijzigd door ronaldinho op 18-07-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:20:
Ja hoor,ik gebruik ze allebei. De iPad heeft veel meer apps en algemene ondersteuning. De Playbook heeft een betere browser en een handzamer formaat. Zo, ik heb een review van 2 regels geschreven.

Langer verhaal, ik heb zelf een Playbook omdat ik dan op de bank lekker kan internetten en ik kan dat ook onderweg via mijn Bold 9780. Mijn zus heb ik een iPad geadviseerd simpelweg omdat zij al een iPhone heeft en alles is er voor te krijgen.
Ik heb verschilende collega's beide zien meenemen en allemaal kwamen ze terug met een voorkeur voor de Playbook omdat die browser beter is, aan de andere kan mistten zij (en ik ook) de leuke apps die je wel weer voor de iPad hebt.

Dus wil je mooi speelgoed met alles er op en eraan koop een iPad. Wil je iets anders en kan je bijna alles met de browser en een makkelijker mee te nemen formaat koop een Playbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik kan mij vinden in het bovenstaande verhaal. Zelf beschik ik over een POV Mobii Tegra2 en sinds kort een Playbook. Ter vergelijking met de POV is de Playbook: veel handzamer, het internetten/messaging vind ik net iets prettiger en aangezien ik beschik over een Blackberry met een BIS abonnement (icm Blackberry Bridge), kan ik altijd een internetverbinding maken met mijn Playbook (mijn POV heeft alleen een WLAN mogelijkheid).

Zelf gebruik ik mijn tablet eigenlijk alleen voor internetten, mail checken, (youtube) filmpjes kijken en ebooks lezen. In combinatie met een Blackberry is de Playbook hier uitermate geschikt voor. Als entertainment (lees: games) echt een belangrijke factor is, dan adviseer ik (nu) gewoon een iPad en/of een Android tablet. Ik denk ook dat de Playbook bedoeld is voor een andere markt dan waar de iPad/Android tablets zich op richten.

Overigens, na enkele dagen in gebruik ben ik enorm enthousiast over de Playbook. Het OS werkt enorm vlot, de gestures zijn simpel, het scherm is zeer helder en het toetsenbord is zeer goed en snel te bedienen. Ik dacht dat ik enorm veel problemen zou hebben met het 7" scherm, maar dit valt reuze mee.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Vandaag ook een nieuwe versie van het OS beschikbaar: 1.0.7.2650. O.a. 15 extra talen, verbeterde afhandeling van attachments, pics-app ondersteunt nu ook portrait en pinch-zoom in videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
En niet geheel onbelangrijk. De tabs in de browser blijven doorlopen op de achtergrond.
Moet wel zeggen dat ik de update magertjes vind voor de tijd die ze erover gedaan hebben

Ik heb vandaag een case aangemaakt bij RIM want ik kan al een hele tijd geen https benaderen met de bridge browser, ik hoop dat ze het voor me kunnen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Ik ben me een beetje aan het verdiepen/oriënteren in de playbook.
Nu was ik laatst wat aan het lezen op het forum van blackberry en daar las ik ook dat sommige problemen hadden (weet niet of ze dat nog hebben) met het bezoeken van sommige websites, is dat nu nog steeds een probleem of is dit inmiddels verleden tijd?
Ik meen mij te herinneren, naar wat zoeken op google, dat je met de playbook ook spelletjes (b.v. farmville) kan spelen op/via facebook, klopt dit? iemand hier die daar ervaring mee heeft?
Uit eigen ervaring weet ik nl. dat dit met android nl. niet kan, wordt niet ondersteund (tot op heden tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
De flash-games werken wel, maar ik vind ze niet erg soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
1.0.7.2650 is terug getrokken en ze hebben nu 1.0.7.2670 gereleased. Schijnt een probleem te zijn geweest met Bridge, dat nu is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Gisteravond de Android player geinstaleerd, het werkt... Meer valt er nu nog niet over te zeggen. Wel wat apps geinstalleerd en de helft crashed, maar ik heb nu wel "native" email, chat en RDP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Ik heb gisteravond ook de android app player geinstalleerd werkt goed erg grappig om android te draaien binnen QNX alleen nog geen apps geladen.

Oja een site van mijn school (sis.han.nl) deed het niet heb er op 18 juni meldng van gemaakt en het is met de update naar 1.0.7 opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allen,

Is het mogelijk om binnen Werkmappen (bijvoorbeeld afbeeldingen) submappen aan te maken?

Afbeeldingen>Vakanties>Spanje, zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:59:
Hallo Allen,

Is het mogelijk om binnen Werkmappen (bijvoorbeeld afbeeldingen) submappen aan te maken?

Afbeeldingen>Vakanties>Spanje, zoiets?
Het is alleen op file niveau mogelijk volgens mij. De afbeeldingen map onder media zoekt je hele playbook naar alle foto's, maar ik kan mij herinneren dat je dan wel submappen in die applicatie kreeg. Je kan het even proberen met een file manager want ik heb hier geen Playbook bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nu heb ik nog geen Playbook, maar dat viel me als eerste op.

Bij de Ipad heb je onder ´Foto's' allerlei submappen die je zelf kunt aanmaken. Bij de Playbook viel me op dat alles in 1 map wordt weergegeven. Het kunnen aanmaken van submappen is voor mij erg belangrijk, vandaar dat ik het hier vraag.

Optie is dus niet standaard opgenomen? werkt het dan met een App die je achteraf installeert?

Niemand anders die dit is opgevallen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:02:
Ok, nu heb ik nog geen Playbook, maar dat viel me als eerste op.

Bij de Ipad heb je onder ´Foto's' allerlei submappen die je zelf kunt aanmaken. Bij de Playbook viel me op dat alles in 1 map wordt weergegeven. Het kunnen aanmaken van submappen is voor mij erg belangrijk, vandaar dat ik het hier vraag.

Optie is dus niet standaard opgenomen? werkt het dan met een App die je achteraf installeert?

Niemand anders die dit is opgevallen?
Je kunt de Air-Browser via appworld downloaden dit is een file explorer waarmee je heel gemakkelijk, (sub)mappen kunt aanmaken, bekijken, verwijder, of de naam wijzigen, daarnaast kun je mappen comprimeren (er een zip file van maken, of zip-files unzippen.

Overigens is het niet zo dat alle foto's standaard in 1 map worden weergegeven ik heb hier een map Camera Pictures, All pictures, Wallpapers, Downloads, en een map van foto's die ik in de Scrapbook-app bewerkt heb.

Afbeeldingslocatie: http://img.berryreview.com/wp-content/uploads/2011/05/IMG_00000363.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Rubén89 op 23-07-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
submappen bij foto's werkt prima, je moet deze dan wel via je PC aanmaken is mijn ervaring. Voor video's werkt dit helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Op Crackberry staat nu een uitleg om binnen 15 minuten de Android player werkend te hebben, inclusief Market en Gmail-integratie. Indrukwekkend, hoeveel je met een buggy beta-player al kan doen! Dat belooft nog wat voor de officiële release, wanneer die ook mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Op simplyelectronics kwam ik de 16 GB versie tegen van de Playbook voor een leuk prijsje, nl.: €359,95 (free delivery).
Gisteren was hun voorraad van deze versie 1, blijkbaar hebben ze weer wat binnen gekregen, want de voorraad is nu 10 stuks.
Hele mooie prijs, zeker vergeleken met de laagste prijs hier op Tweakers :)
Eerst maar eens mijn Archos 101it verkopen (welke ik toevallig ook bij bovenstaande website had gekocht), daarna kijk ik wat mijn volgende internet gaat worden.
Hou deze Playbook nog wel steeds in de gaten.
Heb overigens even gemaild met Simplye electronics en een bevestiging gekregen dat je er ook met Pay Pal kan betalen, hieronder een stukje van de mail:

Dear Ronald van der Noll,

Thank you for your email.

I would like to confirm that Paypal is an available payment option at the checkout page.

We look forward in serving you soon.

Should you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Best Regards,
Tobias
Customer Service Executive

Heb gelijk maar weer een mailtje gestuurd om te vragen hoelang ze denken dat ze deze nog gaan verkopen (ze zijn natuurlijk wel afhankelijk van Blackberry).
Heeft, zoals bij veel mensen, met geld te maken, dus hoop eigenlijk dat ze 'm eind december nog steeds verkopen :X

Antwoord:
Dear Ronald van der Noll,

Thank you for your email.

Please note that our stocks are assigned automatically in a first come first serve basis. It would be best to make a purchase as soon as possible while stock lasts. As you said, we are indeed unable to confirm for how long the product will be available in the market. Thank you for understanding.
Should you have any question, please do not hesitate to let us know. We'll be glad to help.

Best Regards,
Tobias
Customer Service Executive

[ Voor 94% gewijzigd door ronaldinho op 17-08-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Te mooi om waar te zijn. Gooi die site maar eens in google.

Ik ben onder de indruk van de Playbook. Wij hebben een aantal van deze devices voor enkele van onze bobo's. Prima hardware, alles ziet er prima uit en voelt zeer degelijk aan.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
NiPeng schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:22:
Te mooi om waar te zijn. Gooi die site maar eens in google.

Ik ben onder de indruk van de Playbook. Wij hebben een aantal van deze devices voor enkele van onze bobo's. Prima hardware, alles ziet er prima uit en voelt zeer degelijk aan.
Misschien had ik dan geluk, want heb eind januari mijn Archos 101 internet tablet daar gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Op DealExtreme staat nu een BT keyboard & case voor de Playbook. Er zijn echter nog geen reviews van. Iemand hier ervaring mee? Het gaat om artikel #67131 (direct link: http://www.dealextreme.co...erry-playbook-black-67131)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
We kunnen weer updaten: http://crackberry.com/bla...ybook-os-updated-v1072942

En ook de bridge is geüpdate: http://crackberry.com/blackberry-bridge-updated-v1056

Het lijkt op het eerste gezicht gewoon updates met bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
One word of warning: als je deze upgrade doorvoert, dan werkt de (leaked) Android Player niet meer.

Edit: Er is ook een positieve kant aan deze upgrade: de bridge-connectie naar je BB wordt nu voor alle apps gedeeld en niet alleen voor de bridge-apps. Dus je kunt de normale browser gebruiken, zonder tethering (en dus zonder dat de provider dit kan blokkeren), maar ook een Twitter-app als Blaq of de Facebook-app. Uitzondering is App World, want die vereist nog steeds een Wifi-verbinding.

[ Voor 67% gewijzigd door Frank S op 24-08-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

ronaldinho schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:02:
Op simplyelectronics kwam ik de 16 GB versie tegen van de Playbook voor een leuk prijsje, nl.: €359,95 (free delivery).
Nu zels EUR 320!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
In de US is er nu een kortingsactie voor de 16GB: $100 directe korting en ook nog $100 mail-in rebate. Dat brengt de prijs op $249, ofwel €183 tegen de huidige koers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank S schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:22:
In de US is er nu een kortingsactie voor de 16GB: $100 directe korting en ook nog $100 mail-in rebate. Dat brengt de prijs op $249, ofwel €183 tegen de huidige koers....
Volgens mij komt hij op $299 bij Staples en Office Depot. Waar is hij voor $249 verkrijgbaar?

Hopelijk wordt deze korting ook doorverwerkt naar NL winkels. Ik ben een beetje huiverig om zoiets internationaal te bestellen met een mail-in rebate, voor je het weet staat in de kleine lettertjes dat die rebate alleen in de VS geldig is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Wordt interessant, echter nog net te hoog voordat ik tot kopen overga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Mail-in rebates werken doorgaans niet buiten de USA. In dit geval krijg je er meen ik een prepaid Visa card voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Klopt, is alleen voor de USA (misschien ook voor Canada, maar weet dat niet zeker). Als je bij Steples op "order now" klikt wordt er ook gevraagd om een 5 cijferige zip-code, dus dat zegt al genoeg. Helaas dat ik het nu pas heb gezien, anders had ik hem via iemand in de USA besteld :-( Overigens kwam ik na de rebate ook op $299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Gaat hard bij Simply Electronics! Teller staat nu op 299 euro (free shipping)

[ Voor 5% gewijzigd door ronaldinho op 08-10-2011 05:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

En nu zelfs 280... dat wordt wel heel aantrekkelijk. Heeft iemand 'm nog besteld daar? Ik huiver nog een beetje, de reviews zijn gemengd.

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:53
Nog niet, maar ik zit er wel aan te denken om hem daar te kopen en dan te betalen via Paypal. Zou mijn eerste keer zijn (Paypal). Dat is wel vrij veilig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08

gdl

Voor de liefhebbers ook bij amazon.co.uk voor 239,95 GBP (ongeveer 275 EUR)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Dat is van Digigood en die bezorgen de BB niet naar NL. Athans, als ik hem probeer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

Bij mij ook niet inderdaad...

EDIT: goed nieuws: Digigood verkoopt 'm ook op ebay. Slecht nieuws is dat mijn Paypalaccount geblokkeerd is :(

[ Voor 83% gewijzigd door AntiPasta op 15-10-2011 13:07 ]

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Op een grote markt plaats zijn er ook veel mensen die hem onder de 300 euro weg doen, 1 of 2 maanden oud. Zal voor de garantie weinig uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
In de USA zijn de prijsacties alweer voorbij en wordt de PB weer tegen de normale adviesprijzen verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
BlackBerry Devcon USA lijkt een beetje tegen te vallen voor de consument. Als ontwikkelaar ben ik daarentegen wel enorm blij met het beschikbaar komen van de Native SDK (NDK) en een developer preview van BlackBerry Tablet OS 2.0.

Ik vind trouwens 2.0 tot nu toe een grote verbetering: de folders vind ik enorm handig om applicaties te organiseren, enkel had er nog een swipe beweging mogen inzitten om folders terug te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ik ben net begonnen met downloaden van BBX 2.0 (Volgens mij is dat de nieuw naam van Tablet OS toch). Ik wil jullie wel op de hoogte houden van de vorderingen maar heb niet echt het idee dat iemand echt wat met z'n Playbook doet hier... En om dit nou allemaal voor mijzelf te typen is ook een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Volgens mij heet Tablet OS nog geen BBX 2.0 als ik alles goed heb gelezen op crackberry.com. Ben wel heel benieuwd naar je bevindingen.. dus als je ze wil posten dan graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Vandaag dus geupgrade naar 2.0 en hier mijn eerste bevindingen:
Installatie
Heel simpel, hier je PIN invoeren en in het menu kiezen voor check for updates. Je krijgt nu 2.0 geïnstalleerd. Natuurlijk eerst even een backupje maken van je oude OS zodat je terug kan. De PIN blijft 24 uur in de update database staan, hierna zal het "oude" os bij een herinstall weer aanwezig zijn.
De installatie was bij mij 359 MB groot, zo gedownload en na reboot had ik 2.0

Uiterlijk
Het ziet er ongeveer hetzelfde uit als de vorige versies, het grote verschil is dat de tabs weg zijn, je hebt nu een soort IOS manier van scrollen met vierkantjes bovenaan maar je kan ook weer verder naar beneden scrollen, beetje verwarrend. Een nieuwigheidje is het maken van folders, als je twee icoontjes op elkaar laat vallen wordt een folder gemaakt die je een naam kan geven, hier kan je dan weer veel programma's ingooien. Als je ooit met IOS gewerkt hebt snap je dit meteen. De bovenste rij van zes iconen zijn een soort favorieten, hier kan je ook weer folders heen slepen waardoor je eigenlijk heel veel kwijt kan. Ik moet er nog een beetje aan wennen maar vindt het niet slechter of beter geworden. Ook viel me net op dat de foutmeldingen in de browser er beter uitzien en het toetsenbordje is iets lager geworden, meer nieuwigheden op uiterlijk gebied ben ik nog niet tegen gekomen.

Functionaliteit
Ook hier weinig verandering, deze beta is natuurlijk vrij gegeven voor de android player en niet voor nieuwe functionaliteit. Het enige wat mij opviel is dat bij de browser bij het invoeren van de URL je nu meteen in select mode zit en niet, zoals vroeger, de hele regel geselecteerd is. Ik ben daar persoonlijk niet zo blij mee. Er wordt op crackberry gezegd dat nu ook streaming bluetooth audio mogelijk is maar dat heb ik nog niet getest. Ik zal morgen in de auto even kijken of dat inderdaad zo is. Als laatste werkt WiFi file sharing weer maar dat had RIM wat mij betreft allang moeten fixen.

Stabiliteit
Het is een beta dus dat vind ik altijd lastig te beoordelen, de browser lijkt wat beter te reageren iets sneller te laden, maar als je snel scrolled wel wat meer "checkerboarding" hoewel dat per site verschillend is. Citrix client deed het pas weer na herinstalleren en Blaq (twitterclient) was bij mij ook overleden maar ook daar hielp herinstallatie. Even wat spellen (spiderman, nova 2 en bejewled) getest en deze deden het allemaal nog prima. Ik heb ook op Crackberry gelezen dat een security wipe na install beter is, zelf niet gedaan omdat ik dan weer alles kwijt ben en opnieuw moet gaan installeren en daar geen zin in heb. Het is voor mij in ieder geval stabiel genoeg om niet terug te willen maar dat heeft voornamelijk het volgende als reden..

Android Player
De reden om naar 2.0 te gaan. De android player zit ingebouwd in het OS en je ziet er niets van. De truuk is om APK files om te zetten naar BAR files (te signen) en deze te loaden op je Playbook. Gelukkig zijn er altijd mensen die alles voor je uitzoeken dus hier is een lijst met werkende en niet werkende BAR files inclusief download link (dit zijn open source programma's zover ik weet, als dat niet zo is zal ik de link weghalen). Deze BAR files zet je op je Playbook doormiddel van deze tutorial. Heel simpel.
Al deze handelingen heb ik dus gedaan en nu heb ik op mijn playbook eindelijk een goede RDP client, een email client, chat programma en Word Feud. Erg leuk om te hebben en ik verwacht dat er vast nog wel meer komt. De programma's worden op zichzelf staande iconen in het menu waar je alles mee kan doen wat je ook met een normaal programma doet. De android player zelf heeft onderaan een soort bar met terug knop en een midden knop, deze heb ik per ongeluk gesloten en nooit meer terug gekregen. Gelukkig kan je ook vanaf het midden (het blackberry logo) naar links swipen over de bezel en je hebt de terug knop te pakken. Andere menu's roep je op door van bovenaf naar beneden te swipen, net zoals normale Playbook apps.
Als je het Android programma afsluit kom je in een lijst met recent apps. Hier staan alle apps die je in die sessie geopend hebt. Als je de player sluit wordt deze lijst ook leeggemaakt.
Ik ben zelf nog niet begonnen met het signen van APK's en zo dus BAR files maken, ga ik misschien van de week doen of ik laat dat lekker aan anderen over. Heb nog wel wat specifieke android apps die ik wil hebben maar daar moet ik eens rustig voor gaan zitten.

Conclusie
Ik blijf op 2.0 voor de Android apps. Het is wel een ideale combinatie van OS'en. Het nadeel vind ik zelf dat mensen niet meer geneigd zijn te ontwikkelen met de native SDK en dat is jammer want de spellen werden bijvoorbeeld al veel beter dan eerst. Ik zou zelf graag dan geen tussenoplossing willen zoals nu (BAR files ipv APK) maar het liefst zou ik gewoon de Android App store op mijn Playbook willen en niet afhankelijk zijn van RIM. Dat zal er niet inztten dus wat dat betreft is dit de beste oplossing die er kan zijn. Ik ben er erg tevreden over en het maakt mijn Playbook net weer een iets leuker speeltje.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag, zoals je kan lezen ben ik er wel enthousiast over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Bedankt voor je uitgebreide bericht! Dat ga ik morgen even installeren voor de gein :). Wist helemaal niet dat ik zelf ook de beta kon downloaden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
__1337__ schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:32:
Bedankt voor je uitgebreide bericht! Dat ga ik morgen even installeren voor de gein :). Wist helemaal niet dat ik zelf ook de beta kon downloaden :P.
Nou wacht er nog maar even mee is toch mijn advies, had toch wat issues. Browser werkt bijvoorbeeld af en toe niet, foto uploaden via facebook werkte niet meer. Dus ben nu net begonnen aan een complete wipe en dan OS2 schoon erop. Mocht dat dezelfde problemen geven dan moet ik, jammergenoeg, weer terug naar 1.07. Ik doe het echt liever niet aangezien ik echt wel blij was met de Android player enzo.. Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Ja graag, ben benieuwd naar je bevindingen bij de verse installatie :). Ben wel fan van nieuwe dingen proberen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Vandaag eindelijk klaar met schone installatie. Mijn mening over stabiliteit iets bijgesteld. De native apps crashen nu wel maar ik vind het wel acceptabel voor de UI verbetering en de android player.
Ik heb ook de honeycomb launcher geinstalleerd en nu lijkt het net of ik Android heb draaien..Grappig.. De lijst android apps die verkrijgbaar zijn is niet heel lang, moet zeggen dat ik alleen rdp en Wordfeud echt gebruik, andere meerwaarde zie ik (nog) niet maar ik hou 2.0 voor nu wel een tijdje op.

[ Voor 70% gewijzigd door Archie_T op 30-10-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Na een week 2.0 gedraaid te hebben ben ik nu weer aan het herstellen naar de vorige software versie. Zoals ik hierboven al zei, de UI verbeteringen en Android player zijn zeker meerwaarde maar de QNX apps waren toch minder stabiel en crashte teveel. Ook viel me op dat ik wel wat Android apps had geinstalleerd maar dat ik uiteindelijk alleen RDP meerwaarde vond hebben tegenover wat ik al met de Playbook kon. Terug naar de oude versie en wachten op een stabiele 2.0, of eigenlijk liever nog native RDP app en ik ben gelukkig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Ja mijn idee, en nog een goede IM cliënt zou het wel afmaken. Maar zoals we gelezen hebben wordt het pas februari 2012.. wel bedankt voor je moeite en het delen van de informatie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:46
De goedkoopste playbook staat nu voor nog geen 300 euro te koop. Is dit denken jullie de bodem prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
In de VS is hij momenteel voor 200 dollar te verkregen, dus er kan nog wel wat af lijkt me. Of dit gaat gebeuren is wel de grote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
http://www.bestbuy.com/si...haccscartlink.jsp_A&_DAV= 229$ voor de 64GB playbook!

Jammer dat ik in Canada zit :( shipped niet naar CA .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Bij NewEgg nu 199 dollar inclusief free shipping : http://www.newegg.com/Pro...10446076&PID=5080274&SID=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Newegg.com does not currently ship internationally; we only deliver to locations within the United States and to Puerto Rico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Je hebt natuurlijk wel zo'n Borderlinx adres hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 06:52

Pimmy

duh

Ik zat een paar dagen in Canada afgelopen week, holiday season actie vanaf 17/11 waarbij alle playbooks met 300 $CAN in prijs verlaagd zijn tot begin december. Goedkoopste model $199 (CAN). Had geen tijd om te shoppen ...

Football is a game for 22 players. And in the end Germany win. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Helaas al weer uitverkocht!
Nou, hou de site in de gaten om te zien wanneer ze weer op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Op http://www.quill.com/blackberry-tablets/cbs/244271.html is ie ook te koop voor $199.99
Alleen betalen met een (virtuele) creditcard.
Interessant om het volgende te weten:
Orders from outside a U.S. state or territory must include a stateside address for shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ook maar een besteld, voor 160 euro kan ik hem niet laten liggen. Heb het sowieso altijd al
een mooie tablet gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon89 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:33:
Ook maar een besteld, voor 160 euro kan ik hem niet laten liggen. Heb het sowieso altijd al
een mooie tablet gevonden. :)
Waar heb je hem precies besteld? Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:01:
[...]

En hoe kan je betalen? Pay pal of alleen cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
ronaldinho schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:33:
Op http://www.quill.com/blackberry-tablets/cbs/244271.html is ie ook te koop voor $199.99
Alleen betalen met een (virtuele) creditcard.
Interessant om het volgende te weten:
Orders from outside a U.S. state or territory must include a stateside address for shipping.
Zie net dat ie op bovenstaande link is uitverkocht, gisteren nog niet, kan blijkbaar snel gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:01:
[...]

Heb hem besteld op Bestbuy met mijn creditcard en laat hem afleveren bij familie in de VS.

Nu staat hij daar op backordered, dus even afwachten wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Raimon89 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:46:
[...]

Heb hem besteld op Bestbuy met mijn creditcard en laat hem afleveren bij familie in de VS.

Nu staat hij daar op backordered, dus even afwachten wat er gaat gebeuren.
Ik zie alleen een prijs van $199 , hoe krijg je die korting van $35?
Oh ja, zie dat je naast een cc ook met PayPal kan betalen, alleen dus geen adres kan opgeven buiten de US, dus moet je iemand kennen (b.v. via Facebook of via via) die hem dan voor jou kan kopen, enz.

[ Voor 21% gewijzigd door ronaldinho op 22-11-2011 20:15 ]

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.