Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:46
Sc0tTy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:27:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om notificaties of live tile werkend te krijgen bij Regenmeter. Microsoft Health transparant/live tile werkt ook niet.

Zijn er andere mensen die hier last van hebben? Zij had het op de production builds maar nu ook op insider fast ring.
Dan stuur je de maker van de app. Regenmeter toch even een berichtje? Vrij nutteloos om dat hier te melden en nog nuttelozer waar het Insider builds betreft. Maar wellicht is de maker gevoelig voor zelfs Insiders builds. Aan de andere kant, er komt elke week een nieuwe versie Insider built uit dus als maker blijf je bezig ..... Maar, niet geschoten is altijd mis.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
ardvark99 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:40:
[...]

Alleen jammer dat sommige apps eerst terug getrokken worden, en daarna pas de aankondiging dat er aan een W10M app gewerkt wordt, wat in de tussen tijd weer negatief berichtgeving geeft, zoals met Amazon gebeurd is.
Dat snap ik dus niet. Want als je de oude app verwijderd, hebben de Windows Phone 8.1 gebruikers dus niet meer de mogelijkheid je app te downloaden, en WP8.1 is nog wel het grootst.

Of is het niet mogelijk 1 WP8.1 app en 1 UWP app tegelijk in de Store te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Stefan22 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Dat snap ik dus niet. Want als je de oude app verwijderd, hebben de Windows Phone 8.1 gebruikers dus niet meer de mogelijkheid je app te downloaden, en WP8.1 is nog wel het grootst.

Of is het niet mogelijk 1 WP8.1 app en 1 UWP app tegelijk in de Store te hebben?
Dat laatste is gewoon mogelijk. Het betekend wel dat je 2 apps moet onderhouden dan, maar zolang er geen echt nieuwe features zijn kan je in mijn ogen gewoon de WP8.1 versie in de store laten staan...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:43
Stefan22 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Ik vermoed dat dat het probleem is, twee apps onder de zelfde naam in de store, of je moet idd twee verschillende namen geven in de store. Je had dit bijvoorbeeld met Here, die was op en gegeven moment dubbel in de store, je moest gokken welke de goede was. Maar dit probleem lijkt mij door Microsoft makkelijk op te lossen, door de queries van beide stores op het juiste OS te laten zoeken.

En ander probleem is ook waarschijnlijk dat bedrijven geen zijn hebben om twee apps onder verschillende OS'en te onderhouden. Daarbij komt dat Microsoft er een handje van heeft om bij elke grote release (7, 8, en nu 10) de hele boel op zijn kop te gooien.

Maar een betere communicatie zou zijn, er komt een W10M versie, dus we stoppen met de ontwikkeling van de oude.

Een ander punt is de toestellen die nu op WP8.1 draaien, en naar W10M kunnen upgraden, veel gebruikers dat niet eens weten, of niet weten hoe dat moet, of het niet aandurven. Het blijft een handmatige handeling. Daar door blijven er veel toestellen op 8.1 draaien. Daardoor blijft het aantal W10M laag, en de verkoop van nieuwe toestellen is te laag.

Hopelijk gaat Microsoft na de Anniversary Update iets meer reclame maken, samen met de fabrikanten die W10M toestellen uitbrengen, maar daar heb ik een hard hoofd in. Ik moet ook telkens lachen wanneer mijn telefoon vraagt of ik deze build aan een vriend of collega zou aanraden, dat wil ik wel, maar Microsoft, doe er ook eens iets aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
ardvark99 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:49:
[...]

Hopelijk gaat Microsoft na de Anniversary Update iets meer reclame maken, samen met de fabrikanten die W10M toestellen uitbrengen, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Ik hoop ook dat er dan reclame wordt gemaakt, nu de HP Elite X3 te koop is, en volgens mij de Acer Liquid Jade Primo ook. Daarnaast hoop ik dat ze beginnen met het pushen van W10M naar oudere WP8.1 toestellen, zodat iedereen W10M dan ontvangt, als hun toestel daar geschikt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik hoop nergens meer op. Denk dat WM niet meer gaat worden dan het nu is.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:07
Stefan22 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:56:
[...]

[...]
Daarnaast hoop ik dat ze beginnen met het pushen van W10M naar oudere WP8.1 toestellen, zodat iedereen W10M dan ontvangt, als hun toestel daar geschikt voor is.
Ik heb nog steeds stil de hoop dat dit van volgende week (als de geruchten kloppen) met de Anniversary update gaat gebeuren.
En dat ze dan deze versie ook in de WDRT zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:09
St00mwals schreef op maandag 25 juli 2016 @ 07:20:
[...]

Ik heb nog steeds stil de hoop dat dit van volgende week (als de geruchten kloppen) met de Anniversary update gaat gebeuren.
En dat ze dan deze versie ook in de WDRT zetten.
Hoop doet leven maar ik zie dit niet gebeuren.
Integendeel, Redmond lijkt zich alleen te richten op zakelijke gebruikers en de die-hard fans die bereid zijn om eindeloos Insider builds te testen voor die zakelijke gebruikers.
Van de 'gewone gebruikers'/consument, lijkt men al ruim afstand te hebben genomen.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Volgens mij heeft Microsoft al duidelijk aangegeven dat voor WP8.1 toestellen, er geen Windows 10 Mobile image op WDRT komt te staan. Maar ik zie eerlijk gezegd niet zo snel een reden, om de update niet te pushen naar WP8.1 toestellen, vanaf 2 augustus. Want op dit moment zijn er misschien wel mensen die niet weten dat ze naar W10M kunnen, en straks zitten ze met een niet werkende Skype bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nog iemand hier met een Nokia DT903? Ik krijg namelijk in de app Gadgets (WP8.1 schuiven) de notificaties niet aan de praat. Het schuifje daarvoor werkt niet. De app heeft al diverse updates gehad maar blijft voor de 903 vrij nutteloos. |:(

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47
GerCor schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:43:
Nog iemand hier met een Nokia DT903? Ik krijg namelijk in de app Gadgets (WP8.1 schuiven) de notificaties niet aan de praat. Het schuifje daarvoor werkt niet. De app heeft al diverse updates gehad maar blijft voor de 903 vrij nutteloos. |:(
Ik heb zelf de 904 in combinatie met Lumia 950XL, maar had ook wat gedonder in het begin.
Geen mogelijkheid om notificaties in te stellen, met regelmaat verliezen van verbinding.
Bij de eerste versies van windows, werkte alleen een reset met de recovery tool bij mij.
Reset > instellen > eventueel updaten.
Nu, blijft het werken, ook zonder recovery tool.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Oké, dan zie ik 2 augustus wel wat het brengt. Ga ik voor een hardreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Valt me sinds kort op dat in de nieuws app, een aantal heel oude nieuwsberichten steeds maar blijven verschijnen in het overzicht. "Groenewegen wint NK wielrennen in massasprint" en "Blokhuijsen trekt naar Justlease, Olde Heuvel wordt coach" (dit zijn overigens de enige berichten die dit hebben)
Heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren, maar dit hielp niet.
Iemand die dit ook heeft meegemaakt en een oplossing heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door The_Scarabial op 26-07-2016 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:32
Ik heb hetzelfde, maar andere nieuwsberichten. Dit is overigens al een week of 5 het geval....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22

P_Tingen

omdat het KAN

The_Scarabial schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:37:
Valt me sinds kort op dat in de nieuws app, een aantal heel oude nieuwsberichten steeds maar blijven verschijnen in het overzicht. "Groenewegen wint NK wielrennen in massasprint" en "Blokhuijsen trekt naar Justlease, Olde Heuvel wordt coach" (dit zijn overigens de enige berichten die dit hebben)
Heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren, maar dit hielp niet.
Iemand die dit ook heeft meegemaakt en een oplossing heeft?
Geen oplossing; wel hier ook last van Blokhuijsen.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

^ah ok, blij dat ik niet de enige ben :P, maar moet wel zeggen dat ik hierdoor steeds meer irritatie voor deze personen begin te krijgen ;) Blokhuijsen nog het meest eigenlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:55:
Oké, dan zie ik 2 augustus wel wat het brengt. Ga ik voor een hardreset.
Wat dit iets wat je een "hardreset" noemt? Moet je een bepaald OS daarvoor hebben om dit te moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:37
Bestaat er inmiddels een verschikkelijk goede Kodi remote app? Vergelijkbaar met de Yatse app?
Yatse voegt zo ontzettend veel functionaliteit toe aan Android, het moment dat er iets vergelijkbaars is op Windows Phone (ik weet, mag het niet zo noemen maar Microsoft noemt zijn eigen store nota bene zo) ben ik al een heel stap dichterbij een overstap.

Van de gratis beschikbare apps (6) zijn er slechts 2 waard om te testen met remote functionaliteit (om dus door de Ui te browsen):
https://www.microsoft.com...-the-popcorn/9nblggh1z15q
https://www.microsoft.com...ote-for-kodi/9nblggh4qvkx

Geen van ze is een complete vervanging helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:54:
[...]

Wat dit iets wat je een "hardreset" noemt? Moet je een bepaald OS daarvoor hebben om dit te moeten doen?
Wat? Ik snap je even niet? :?

Hardreset: 'terug naar fabrieksinstellingen'.

[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 27-07-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazco2nd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:59:
Bestaat er inmiddels een verschikkelijk goede Kodi remote app? Vergelijkbaar met de Yatse app?[...]
Ik ken Yatse niet, maar de twee die jij opnoemt zijn zeker niet de enige twee die te gebruiken zijn. Media Center Remote is degene die ik al tijden gebruikt. Heeft zo op het oog alle functionaliteit van Yatse. Je kan hem hier checken: https://www.microsoft.com...enter-remote/9wzdncrdqz3d
Laat maar weten of je functionaliteit denk te missen, dan kijk ik wel of het niet toch in de app zit :) De beschrijving en de screenshots zijn niet de meest complete ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 19:34
Jazco2nd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:59:
Bestaat er inmiddels een verschikkelijk goede Kodi remote app? Vergelijkbaar met de Yatse app?
Yatse voegt zo ontzettend veel functionaliteit toe aan Android, het moment dat er iets vergelijkbaars is op Windows Phone (ik weet, mag het niet zo noemen maar Microsoft noemt zijn eigen store nota bene zo) ben ik al een heel stap dichterbij een overstap.

Van de gratis beschikbare apps (6) zijn er slechts 2 waard om te testen met remote functionaliteit (om dus door de Ui te browsen):
https://www.microsoft.com...-the-popcorn/9nblggh1z15q
https://www.microsoft.com...ote-for-kodi/9nblggh4qvkx

Geen van ze is een complete vervanging helaas.
Geen Yatse, maar wel fijn: https://www.microsoft.com/store/apps/9wzdncrdqz3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Dank! Voordat ik ga betalen: is het mogelijk als je deze app hebt geinstalleerd, en je hebt een Youtube app die "delen..." ondersteund, dat je dan naar die app (media center remote) kan delen, zodat die app het direct naar Kodi stuurt?
Dat is 1 van de voordelen van Yatse. Als je in Youtube bent, kan je "Delen..", je selecteert yatse en de Youtube link wordt direct naar Kodi gestuurd. (Youtube addon moet geinstalleerd zijn, maar je hoeft niet ingelogd te zijn).

Dat en een mooie remote UI vind ik erg belangrijk.

MrRemote werkt voor geen meter bij mij, hij vind Kodi maar kan het niet toevoegen.
Popcorn (remote) lijkt beter maar heeft geen keyboard dus je kan in de remote alleen pijltjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, delen naar de app is niet mogelijk. Het remote gedeelte heeft dus wel alles dat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
Volgens mij kan dat wel met Tubecast. Die kan overweg met DLNA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Yup met Tubecast is het gelukt, thanks. Awesome Tube leek het te kunnen maar dat ging stotterend en de video viel weg. Tubecast doet het 20x gratis, daarna betalen.

In beide gevallen is het niet optimaal, er is geen sprake van casting (waarbij Kodi gewoon de video vanaf youtube afspeelt) maar van streaming, waarbij de telefoon dus de video van youtube haalt en tegelijk streamt naar de tv (kost dus wifi en accu).
Maar bij Tubecast lijkt het in elk geval te werken! Dat wordt dus 2 apps aanschaffen, Tubecast voor Youtube op kodi en Media Center Remote voor Remote functie. Ik zie wel allerlei enge reviews op die laatste maar die zijn allemaal erg oud dus zal zelf een mooie review zetten als ik tevreden ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
Succes ermee! En nog een handige app... ik gebruik cPlayer om muziek/films vanaf mijn Kodi naar m'n lumia te sturen.

Edit: Mytube kan ook streamen naar Kodi.

[ Voor 15% gewijzigd door The_Anarchist op 28-07-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:47
Ik overweeg de overstap naar de lumia 950XL DS, zodat ik geen losse werk telefoon meer hoef mee te slepen. Nu gebruikt mijn werkgever active sync met een aantal onwenselijke policies (zoals remote wipe, liever niet op mijn privé telefoon). Nu kan je met de app TouchDown van symantec dit in een sandbox omgeving laten draaien, hoogsten wordt de inhoud voor deze sandbox gewiped. Is deze app ook beschikbaar voor windows 10 mobiel? Kan iemand dat controleren?

Alvast bedankt!

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Bob-B190 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:08:
Ik overweeg de overstap naar de lumia 950XL DS......
Knip.....

Nu kan je met de app TouchDown van symantec dit in een sandbox omgeving laten draaien, hoogsten wordt de inhoud voor deze sandbox gewiped. Is deze app ook beschikbaar voor windows 10 mobiel? Kan iemand dat controleren?

Alvast bedankt!
Ik ken de app niet, maar heb wel dit gevonden:

https://www.microsoft.com...-Mobile-MGMT/9NBLGGH08LXQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Laatst online: 15-09 16:47
Lijkt niet samen te werken met active sync, enkel als je het symantec platform hebt als organisatie.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:11

Minkie

Groazers Unite.

Ik heb al tijden last van een rare taal in de store. Kom het ook alleen in de store tegen en nergens anders.
Heb de taalinstellingen van de store en mijn windows account nagekeken en volgens mij staat alles goed.
Hoe los ik dit op?

Rare taal WP store

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Minkie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:38:
Ik heb al tijden last van een rare taal in de store. Kom het ook alleen in de store tegen en nergens anders.
Heb de taalinstellingen van de store en mijn windows account nagekeken en volgens mij staat alles goed.
Hoe los ik dit op?

[afbeelding]
Is een bekend probleem.
Oorzaak weet ik niet en volgens mij is er geen oplossing.

In het verleden was het vaak Frans, dat was nog leesbaar (niet dat ik Frans kan, maar toch). Deze teksten (Arabisch??) zijn voor mij totaal onleesbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Laatst online: 22:31
Oeps verkeerde forum...

[ Voor 91% gewijzigd door __Erik__ op 31-07-2016 10:45 ]

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Wie per se Pokemon Go wil spelen.
http://www.windowscentral...ndows-10-mobile-right-now
Ik heb het vanmiddag geïnstalleerd en gespeeld. Samen met iemand met een Android phone.
We zijn er beide alweer klaar mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:07:
We zijn er beide alweer klaar mee
Daarvoor heb je van mij een +1 gehad... :X

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Indoubt
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

En jij krijgt van mij een +1

Gisteren opperde een buurman om in het park voor de deur pokemon hunters te gaan hunten. Met een paintball geweer. Lijkt me fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Ik kan sinds dit weekend geen mails meer doorsturen of überhaupt maken. Fast ring insider, mail en agenda versie 40608.0
Gisteren al opnieuw opgestart nadat fb en insta bleven hangen bij het startscherm.
Zijn er meer met problemen met de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:40
Indoubt schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 00:45:
En jij krijgt van mij een +1

Gisteren opperde een buurman om in het park voor de deur pokemon hunters te gaan hunten. Met een paintball geweer. Lijkt me fantastisch
Is het bij jullie zo erg dan? ik bedoel, ik loop ook wel rond met m'n gsm maar de hele hordes Pokemon zombies waar de media het zo vaak over heeft, ik heb ze nog niet IRL gezien. Scheelt natuurlijk dat ik in een klein gat woon maar toch, ik kom toch ook echt de deur wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:44

daffie82

Minisforum UM773 Lite

xxxneoxxx schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:53:
[...]

Is het bij jullie zo erg dan? ik bedoel, ik loop ook wel rond met m'n gsm maar de hele hordes Pokemon zombies waar de media het zo vaak over heeft, ik heb ze nog niet IRL gezien. Scheelt natuurlijk dat ik in een klein gat woon maar toch, ik kom toch ook echt de deur wel uit.
Liep onlangs even te voet naar de frituur en zag 2 jongens op de fiets met hun GSM. Ik vroeg : en al veel Pokemon gevangen? Toch al een paar zeiden ze...

Waren op die wandeltocht zowat de eerste jonge gasten die ik tegenkwam :+

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:40
Dan zal het toch wel loslopen. Allicht wat in de grotere steden. Hier ook af en toe iemand bij bijvoorbeeld de bushalte en zo, maar nog geen hordes schermstarende mensen onder auto's zien rennen en zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:31
Van de week hier in het Vondelpark was echt niet normaal. Vind dit ook wel veelzeggend:

http://www.metronieuws.nl...mon-go-fans-in-vondelpark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielgb schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:15:
Van de week hier in het Vondelpark was echt niet normaal.
Toevallig veel bij elkaar. Ik heb er vandaag opgelet en ik moest ze 'zoeken'.

Voor wie het Engels niet zo goed machtig is. Hierbij de instructie in het Nederlands.
(had 'm al gemaakt, dus ik dacht: laat ik een aantal Tweakers er ook een plezier mee doen)

Versie 1.0.7 staat vandaag op GitHub (PokemonGo-UWP_1.0.7.0_ARM_Debug.appx)

1. Maak een Pokémon Trainer Club account aan. Je kan dat op de officiële website doen https://www.pokemon.com/us/pokemon-trainer-club/

2. Installeer Bluestacks (een Android emulator voor Windows) Open Bluestacks. Log aan met een Google account. Installeer de Pokemon app in Bluestacks. Of gebruik een app op een android of ios apparaat

3. Log aan met je eerder aangemaakte Pokemon trainer account. Maak een poppetje aan.

4. In Bluestacks sluit je de Android app door op de X te klikken.

5. Download van Github de bestanden naar een PC. Download ze naar een folder met bijvoorbeeld de naam pokemon. Zoals bijvoorbeeld c:\pokemon
De PC/laptop moet in hetzelfde netwerk zitten als je Windows 10 Mobiel. De PC mag ook bekabeld aangesloten zijn. Als het maar hetzelfde netwerk is.
Dat is thuis bijna altijd het geval.

6. Ga naar instellingen en zoek op ontwikkelaars. Ontw intypen is al voldoende.
En dan zet je het volgende aan:
- Modus voor ontwikkelaars
- Apparaatdetectie
en Apparaatportal.

Je kan nu het IP adres van de mobiel zien.

7. Onder Apparaatportal zie je een webadres. Bijvoorbeeld https://192.168.2.124
Ga naar je PC, open een browser en type dit adres in. Je krijgt nu een pagina te zien (webpagina van je mobiel)

Ga terug naar je mobiel en druk op 'koppelen' (deze vind je onder apparaatdetectie)
Op je mobiel zie een 6 cijferige code. Type die code in op de webpagina die je open hebt staan op je PC. En druk op submit.
Je hebt nu een verbinding tussen je PC en je mobiel!

Nu alleen nog de app naar je mobiel krijgen.

8. Klik in de linkerkant in je browser op Apps.

9. Onder +install-'app App package' , druk je op browse en browse je naar de folder op de PC waar je de installatiebestanden geplaatst hebt. Zoals bijvoorbeeld c:\pokemon
Selecteer "PokemonGo-UWP_1.0.7.0_ARM_Debug.appx"

10. Onder +install app-'Dependency' druk je op 'add dependency' en daarna browse.
Browse naar de folder waar de bestanden staan. Zoals bijvoorbeeld c:\pokemon
En selecteer Microsoft.NET.CoreRuntime.1.0.appx
Daarna doe je hetzelfde en dan voor het bestand Microsoft.VCLibs.ARM.Debug.14.00.appx.

11. Druk op Go en de app wordt geïnstalleerd.
Wacht even tot de installatie voltooid geeft.

12. Open de PoGo-UWP app op je mobiel (swipe naar rechts en bovenaan zie je de PoGo-UWP app staan)
Login met het account wat je eerder op de Pokemon website aangemaakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Microsoft gaat nog even heel wat legacy apps verwijderen uit de store. Net alsof het er al zoveel waren:
New Age Ratings Required for your Windows Store Apps

As part of our continuing efforts to improve the Store experience for customers, we’re bringing enforcement of the Windows Store age rating policy to published apps that are not yet rated by using the new Dev Center age rating questionnaire. We've identified one of more of your apps as not having a rating based on the questionnaire.

To bring your app into compliance, just log in to Dev Center, click Update to edit Age Ratings and take the brief age rating questionnaire. When you’re finished, click Submit to the Store to publish the updated submission with the new age ratings in place. Learn more about the process here.

Apps that aren’t rated by September 30, 2016 will be unpublished.

Thank you,

The Windows Store Team
Als je favoriete WP7/8 app is verdwenen na 30 september weet je waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er nu iets of een app waarmee je makkelijk verder kan browsen waar je bv op pc mee bezig was? Regelmatig stukken tekst op het internet door te lezen, wil ik dan even van mn plek, zou ik de url moeten mailen naar mn mobiel (of via notes), maar kan dat niet makkelijker?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

daar is de leeslijst toch voor?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Is dat nou niet één van de dingen die straks via Cortana kunnen na de update? Dingen als routes sharen naar Cortana die het dan op je telefoon ook beschikbaar heeft, zelfde voor URL's dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
SinergyX schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 23:51:
Is er nu iets of een app waarmee je makkelijk verder kan browsen waar je bv op pc mee bezig was? Regelmatig stukken tekst op het internet door te lezen, wil ik dan even van mn plek, zou ik de url moeten mailen naar mn mobiel (of via notes), maar kan dat niet makkelijker?
In Edge heb je daarvoor de leeslijst.
Propane schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 01:48:
Is dat nou niet één van de dingen die straks via Cortana kunnen na de update? Dingen als routes sharen naar Cortana die het dan op je telefoon ook beschikbaar heeft, zelfde voor URL's dacht ik?
Als ik een route moet rijden dan zoek ik de locatie op de PC in Maps op, dan toevoegen aan favorieten zodat die ook op m'n telefoon beschikbaar is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Whatson schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:06:
Microsoft gaat nog even heel wat legacy apps verwijderen uit de store. Net alsof het er al zoveel waren:

[...]

Ik ben benieuwd of ze ABN-AMRO app er ook uit gaan gooien. Had al een berichtje gedaan naar De Bank maar zie niet dat ze het aangepast hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
GerCor schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Ik ben benieuwd of ze ABN-AMRO app er ook uit gaan gooien. Had al een berichtje gedaan naar De Bank maar zie niet dat ze het aangepast hebben. 8)7
Denk dat je deze reactie krijgt van abn:
Huh, hebben we daar een app dan??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
St00mwals schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Denk dat je deze reactie krijgt van abn:
Huh, hebben we daar een app dan??? 8)7
Nee, via Twitter gedaan. Kreeg een bedankje met een 'bedankt voor de tip, we geven het door aan de juiste afdeling'. Ook een standaard zin van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatson schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:06:
[...]
Aan de andere kant is het ook weer niet zo heel veel werk om te doen. Ik dacht overigens dat ze dit moesten doen vanwege regelgeving in een aantal landen. Het is in ieder geval niet helemaal hun eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Er zijn vanmorgen nieuwe kaarten updates binnengekomen van Maps, en we hebben er een nieuwe snelweg bijgekregen, de A4 bij Delft. Dat heeft dus ruim een half jaar moeten duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:37:
[...]

Toevallig veel bij elkaar. Ik heb er vandaag opgelet en ik moest ze 'zoeken'.

Voor wie het Engels niet zo goed machtig is. Hierbij de instructie in het Nederlands.
(had 'm al gemaakt, dus ik dacht: laat ik een aantal Tweakers er ook een plezier mee doen)

Versie 1.0.7 staat vandaag op GitHub (PokemonGo-UWP_1.0.7.0_ARM_Debug.appx)

1. Maak een Pokémon Trainer Club account aan. Je kan dat op de officiële website doen https://www.pokemon.com/us/pokemon-trainer-club/

2. Installeer Bluestacks (een Android emulator voor Windows) Open Bluestacks. Log aan met een Google account. Installeer de Pokemon app in Bluestacks. Of gebruik een app op een android of ios apparaat

3. Log aan met je eerder aangemaakte Pokemon trainer account. Maak een poppetje aan.

4. In Bluestacks sluit je de Android app door op de X te klikken.

5. Download van Github de bestanden naar een PC. Download ze naar een folder met bijvoorbeeld de naam pokemon. Zoals bijvoorbeeld c:\pokemon
De PC/laptop moet in hetzelfde netwerk zitten als je Windows 10 Mobiel. De PC mag ook bekabeld aangesloten zijn. Als het maar hetzelfde netwerk is.
Dat is thuis bijna altijd het geval.

6. Ga naar instellingen en zoek op ontwikkelaars. Ontw intypen is al voldoende.
En dan zet je het volgende aan:
- Modus voor ontwikkelaars
- Apparaatdetectie
en Apparaatportal.

Je kan nu het IP adres van de mobiel zien.

7. Onder Apparaatportal zie je een webadres. Bijvoorbeeld https://192.168.2.124
Ga naar je PC, open een browser en type dit adres in. Je krijgt nu een pagina te zien (webpagina van je mobiel)

Ga terug naar je mobiel en druk op 'koppelen' (deze vind je onder apparaatdetectie)
Op je mobiel zie een 6 cijferige code. Type die code in op de webpagina die je open hebt staan op je PC. En druk op submit.
Je hebt nu een verbinding tussen je PC en je mobiel!

Nu alleen nog de app naar je mobiel krijgen.

8. Klik in de linkerkant in je browser op Apps.

9. Onder +install-'app App package' , druk je op browse en browse je naar de folder op de PC waar je de installatiebestanden geplaatst hebt. Zoals bijvoorbeeld c:\pokemon
Selecteer "PokemonGo-UWP_1.0.7.0_ARM_Debug.appx"

10. Onder +install app-'Dependency' druk je op 'add dependency' en daarna browse.
Browse naar de folder waar de bestanden staan. Zoals bijvoorbeeld c:\pokemon
En selecteer Microsoft.NET.CoreRuntime.1.0.appx
Daarna doe je hetzelfde en dan voor het bestand Microsoft.VCLibs.ARM.Debug.14.00.appx.

11. Druk op Go en de app wordt geïnstalleerd.
Wacht even tot de installatie voltooid geeft.

12. Open de PoGo-UWP app op je mobiel (swipe naar rechts en bovenaan zie je de PoGo-UWP app staan)
Login met het account wat je eerder op de Pokemon website aangemaakt hebt.
Haha ik liep ook even te klooien gister, kijken of ik het op mijn 950XL kan krijgen.
En ja hoor gelukt! Lijkt wel een gameboyspel met gps.
Maar knap dat ze het op w10 aan de praat hebben gekregen.
Is wel valsspelen zo, er is nog een app voor w10 die laat zien welke plekken je moet zijn in de buurt.
+ als je een pokemon tegenkomt hoef je alleen op de bal te drukken en je heb hem.
Benieuwd hoelang het duurt voordat ze het blokkeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Leijenman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Haha ik liep ook even te klooien gister, kijken of ik het op mijn 950XL kan krijgen.
En ja hoor gelukt! Lijkt wel een gameboyspel met gps.
Maar knap dat ze het op w10 aan de praat hebben gekregen.
Is wel valsspelen zo, er is nog een app voor w10 die laat zien welke plekken je moet zijn in de buurt.
+ als je een pokemon tegenkomt hoef je alleen op de bal te drukken en je heb hem.
Benieuwd hoelang het duurt voordat ze het blokkeren..
Dat laatste hebben ze allang gefixed. Gisteren hebben ze een update uitgebracht. Uiteraard niet FP waardig dat iemand in zijn 1tje zo snel een fix uitbrengt.

Wat ik echt geweldig vind is dat je als Windows 10 gebruiker nog steeds kan zien met een app waar alle pokemons zitten. Heerlijk dat iedereen baalt dat pokevision er niet meer is, met catch em all kan ik exact zien waar ze zitten en deze app werkt ook nog eens 1000x beter.

Kan geen betere F8ck jou naar Niantic wensen aangezien ze daar nog steeds stel prutsers zijn. :D

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 02-08-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Dat laatste hebben ze allang gefixed. Gisteren hebben ze een update uitgebracht. Uiteraard niet FP waardig dat iemand in zijn 1tje zo snel een fix uitbrengt.

Wat ik echt geweldig vind is dat je als Windows 10 gebruiker nog steeds kan zien met een app waar alle pokemons zitten. Heerlijk dat iedereen baalt dat pokevision er niet meer is, met catch em all kan ik exact zien waar ze zitten en deze app werkt ook nog eens 1000x beter.

Kan geen betere F8ck jou naar Niantic wensen aangezien ze daar nog steeds stel prutsers zijn. :D
Toch hebben we meer aan een uitstekende hand ✋
Dan een fuck jou naar die gasten bij niantic.
Als het verkeerd bij ze valt hebben we helemaal niks meer..
Heb liever dat ze wat officieels gaan maken, maar dat is nog maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Leijenman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:10:
[...]

Toch hebben we meer aan een uitstekende hand ✋
Dan een fuck jou naar die gasten bij niantic.
Als het verkeerd bij ze valt hebben we helemaal niks meer..
Heb liever dat ze wat officieels gaan maken, maar dat is nog maar de vraag.
Hebben we helemaal niks meer? De verbinding naar de servers is niet geencrypt en zolang ze daar niet eens de app op orde krijgen zie ik ze niet de infrastructuur op orde brengen.

Een developer kan in zijn eentje meer fixen dan het team bij niantic die miljoenen achter de rug heeft. Tevens hebben ze bij pokivision gesmeekt of ze alstublieft willen kappen.. Dat zegt in mijn ogen al genoeg. 8)7 |:( 8)7

Als klap op de vuurpijl willen ze nog dezelfde app met harry potter sausje uitbrengen....

edit
De gmail account wordt in 1.1.0 versie toegevoegd. Dan stap ik over van mijn sony z5 naar mijn l950xl :)

[ Voor 37% gewijzigd door vali op 02-08-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:15:
[...]

Hebben we helemaal niks meer? De verbinding naar de servers is niet geencrypt en zolang ze daar niet eens de app op orde krijgen zie ik ze niet de infrastructuur op orde brengen.

Een developer kan in zijn eentje meer fixen dan het team bij niantic die miljoenen achter de rug heeft. Tevens hebben ze bij pokivision gesmeekt of ze alstublieft willen kappen.. Dat zegt in mijn ogen al genoeg. 8)7 |:( 8)7

Als klap op de vuurpijl willen ze nog dezelfde app met harry potter sausje uitbrengen....

edit
De gmail account wordt in 1.1.0 versie toegevoegd. Dan stap ik over van mijn sony z5 naar mijn l950xl :)
Dat is wel triest ja, is ook meer waar ze de prioriteiten hebben liggen.
Met die Gmail Account bedoel je bij POGO? of de officiële versie?
Ik hou voorlopig de website met nieuwe versies in de gaten.
Ben benieuwd hoever ze het uit kunnen breiden 😎

Edit: Zie dat ze nu al bij versie 1.12 zijn met testen: https://github.com/ST-App...PokemonGo-UWP/AppPackages

[ Voor 5% gewijzigd door Leijenman op 02-08-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Leijenman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Dat is wel triest ja, is ook meer waar ze de prioriteiten hebben liggen.
Met die Gmail Account bedoel je bij POGO? of de officiële versie?
Ik hou voorlopig de website met nieuwe versies in de gaten.
Ben benieuwd hoever ze het uit kunnen beiden 😎
De versie die voor w10m is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
robkrekel schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 07:32:
Ik kan sinds dit weekend geen mails meer doorsturen of überhaupt maken. Fast ring insider, mail en agenda versie 40608.0
Gisteren al opnieuw opgestart nadat fb en insta bleven hangen bij het startscherm.
Zijn er meer met problemen met de mail?
Dit bleek alleen het geval te zijn bij mijn outlook mail. Na deze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd te hebben werkte het weer prima. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:19

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

GerCor schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Pfff mijn Lumia 650 lijkt onderhand wel een feature phone met het afstervende app aanbod.

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Leuk, op AppRaisin staat een methode beschreven om de WhatsApp bèta te installeren, en werkt ook. Heb nu versie 2.16.140 draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:08
ardvark99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:59:
Leuk, op AppRaisin staat een methode beschreven om de WhatsApp bèta te installeren, en werkt ook. Heb nu versie 2.16.140 draaien ;)
Aparte bug inderdaad.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Laatst online: 21:31
Ik maak gebruik van Microsoft Authenticator die is momenteel nog in beta volgens mij.
Nu heb ik het probleem dat ik niet elke QR Code kan scannen bijv. die van GitHub en TransIP.
De volgende melding krijg ik bij die sites.
Unable to start camera for QR Code scanning

Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een Lumia 950XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-07 13:50
mbenjamins schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:06:
Ik maak gebruik van Microsoft Authenticator die is momenteel nog in beta volgens mij.
Nu heb ik het probleem dat ik niet elke QR Code kan scannen bijv. die van GitHub en TransIP.
De volgende melding krijg ik bij die sites.
Unable to start camera for QR Code scanning

Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een Lumia 950XL
Is dan de camera dan misschien nog in gebruik binnen een andere app die niet is afgesloten en die camera gelocked houdt?
Ik zou eerst even alle apps afsluiten en dat uittesten en anders even de telefoon aan en uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Laatst online: 21:31
TWyk schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

Is dan de camera dan misschien nog in gebruik binnen een andere app die niet is afgesloten en die camera gelocked houdt?
Ik zou eerst even alle apps afsluiten en dat uittesten en anders even de telefoon aan en uit zetten
Ik heb al geprobeerd de telefoon uit en aan te zetten. als ik zonder de app sluit naar een andere site ga en daar de QR Code scan werkt het wel.
En ik krijg de melding als die de QR Code gescand heeft dus zolang de app de QR Code nog niet ziet zie ik gewoon camera beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

ardvark99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:59:
Linkje? Ik kan het niet vinden? Of is het al offline gehaald?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
NeFoRcE schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

Linkje? Ik kan het niet vinden? Of is het al offline gehaald?
Ik weet niet of het nog werkt, maar hier heb je een link, vandaaruit kan je de beta in de store downloaden:

http://appraisin.com/arti...pdated-with-not-changelog

In de de reacties de uitleg (lees de rest ook ff):

Go to the WhatsApp beta page, in the search bar start typing anything. Click on an app you don't have that pops up. Press the Free button three times quickly, then press back quickly. That will take you back to WhatsApp beta page and the download should start after six or seven seconds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
ardvark99 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:04:
[...]

Ik weet niet of het nog werkt, maar hier heb je een link, vandaaruit kan je de beta in de store downloaden:

http://appraisin.com/arti...pdated-with-not-changelog

In de de reacties de uitleg (lees de rest ook ff):

Go to the WhatsApp beta page, in the search bar start typing anything. Click on an app you don't have that pops up. Press the Free button three times quickly, then press back quickly. That will take you back to WhatsApp beta page and the download should start after six or seven seconds.
Ik kon hem gewoon direct downloaden uit de store zoals elke normale app, zonder moeilijk te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Thanks! Installing now :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Blijkbaar is de Whatsapp beta nu voor iedereen open (vanwege de Store bug), hier is de directe link:

https://www.microsoft.com...205)(270640)(2818683)()()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ardvark99 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:22:
Blijkbaar is de Whatsapp beta nu voor iedereen open (vanwege de Store bug), hier is de directe link:

Wat ik zo lees op Windows Central is elke 'verborgen app' nu te downloaden. Ook betaalde apps schijnen gratis te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
GerCor schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:38:
[...]

Wat ik zo lees op Windows Central is elke 'verborgen app' nu te downloaden. Ook betaalde apps schijnen gratis te zijn?
Betaalde heb ik nog niet geprobeerd, maar wel de Office Lens UWP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Betaalde werkt voor sommige apps/games, tenminste voor het downloaden. Ik heb het zelf eens geprobeerd met Prune omdat die ergens werd genoemd. Download wel, maar crashed als je wilt starten (op m'n Lumia 1520), staat ook niet in de lijst met games in "My Library" nadien. Probeer je iets als Navigon Europe te downloaden (t.w.v. €80) dan werkt het sowieso niet.

Puur als test trouwens, ik ben zelf al zeer tevreden met mijn "lifetime" aankoop van CoPilot GPS ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik hoopte dat de twitter app wel video's zou afspelen, maar hij opent de browser waar ik de beruchte "This browser doesn't support video playback" melding krijg.
Iemand enig idee hoe ik op WP8.1 een twitter video kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
ardvark99 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:22:

haha nice! De beta start stuk sneller op. Geen idee of andere dat ook merken. Ben ook benieuwd hoelang we de beta kunnen draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 08-08-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriessenbeeR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:57
Hallo samen

Helaas heb ik een probleem met mijn Store App. Deze kan OneDrive en Groove niet meer updaten en zijn nu "half" geinstalleerd. Zodoende kan ik deze apps niet meer gebruiken/openen en worden bv. foto's ook niet meer automatisch naar OneDrive geladen.

De error code die ik krijg is volgende:
Probeer het opnieuw. Er ist iets verkeerd gegaan. De foutcode is 0x80073CF6, voor het geval dat je deze nodig hebt.

Dit problem komt ook op de desktop versie van Windows voor en de oplossing hier is "WSReset" uit te voeren. Helaas is dat niet op Windows 10 Mobile mogelijk. Ik heb geen andere oplossing gevonden, behalve een "hard reset". Maar wellicht kent iemand van jullie dit probleem en heeft een (minder drastische) oplossing?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
DriessenbeeR schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:26:
Hallo samen

Helaas heb ik een probleem met mijn Store App. Deze kan OneDrive en Groove niet meer updaten en zijn nu "half" geinstalleerd. Zodoende kan ik deze apps niet meer gebruiken/openen en worden bv. foto's ook niet meer automatisch naar OneDrive geladen.

De error code die ik krijg is volgende:
Probeer het opnieuw. Er ist iets verkeerd gegaan. De foutcode is 0x80073CF6, voor het geval dat je deze nodig hebt.

Dit problem komt ook op de desktop versie van Windows voor en de oplossing hier is "WSReset" uit te voeren. Helaas is dat niet op Windows 10 Mobile mogelijk. Ik heb geen andere oplossing gevonden, behalve een "hard reset". Maar wellicht kent iemand van jullie dit probleem en heeft een (minder drastische) oplossing?

Bedankt!
Welke release draai jij op jouw telefoon? Dit was een bekend probleem een paar releases terug, maar is nu opgelost. Misschien effe kijken bij Windows update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriessenbeeR
ardvark99 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:40[/message]:
Welke release draai jij op jouw telefoon? Dit was een bekend probleem een paar releases terug, maar is nu opgelost. Misschien effe kijken bij Windows update?
Ik draai de laatste Windows Insider build: versie 10.0.14393.5. Dus helemaal opgelost ist het nog niet :-(.
Een andere App had ook dit probleem, maar deze kon ik verwijderen en opnieuw installeren. Groove en OneDrive laten zich niet verwijderen, anders was het een eitje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
DriessenbeeR schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:52:
[...]

Ik draai de laatste Windows Insider build: versie 10.0.14393.5. Dus helemaal opgelost ist het nog niet :-(.
Een andere App had ook dit probleem, maar deze kon ik verwijderen en opnieuw installeren. Groove en OneDrive laten zich niet verwijderen, anders was het een eitje...
En welke versie van de Windows Store heb je? De huidige heeft als versienummer:m 11607.1001.32.0.

En anders ff wachten tot morgenavond, waarschijnlijk wordt dan de AU build officieel uitgerold.

Zie anders:
http://mspoweruser.com/wi...new-update-insiders-only/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriessenbeeR
En welke versie van de Windows Store heb je? De huidige heeft als versienummer:m 11607.1001.32.0.

En anders ff wachten tot morgenavond, waarschijnlijk wordt dan de AU build officieel uitgerold.

Zie anders:
http://mspoweruser.com/wi...new-update-insiders-only/
Ik heb de nieuwst versie van de store: 11607.1000.117.0 (nieuwer dan in het MSPower nieuwsartikel).
Maar in dat geval wacht ik tot de officiële Anniversary update uitkomt en kijk of deze mijn probleem oplost.
Hopelijk, anders begint weer het moeizame proces van een hard reset ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DriessenbeeR schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:56:
[...]
Ik heb de nieuwst versie van de store: 11607.1000.117.0 (nieuwer dan in het MSPower nieuwsartikel).
Maar in dat geval wacht ik tot de officiële Anniversary update uitkomt en kijk of deze mijn probleem oplost.
Het versienummer in het artikel lijkt toch hoger te zijn dan wat jij hierboven neer hebt gezet?

11607.1000.117.0
11607.1001.27.0

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
DriessenbeeR schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Je hebt dus idd een oudere versie. ergens dus iets misgegaan met updaten van de Store. En een factory reset kan meevallen, afhankelijk van de apps die je hebt geïnstalleerd. Zometeen de AU update instaleren, backup maken (ff kijken of er app updates zijn), factory reset uitvoeren, en dan gelijk de backup terug zetten. Dan zou je nog enkele apps opnieuw moeten instellen, zoals apps van een bank. Let op Whatsapp, daar ook van te voren een backup van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Sygic navigatie heeft een update ontvangen, en de kaarten ook. De Sygic UWP beta versie blijft echter onveranderd, daar lijkt ook zelden (of eigenlijk nooit) wat aan gewijzigd te worden. Het vreemde is dat, indien beide versies op hetzelfde apparaat geïnstalleerd staan, ze toch verschillende kaartversies gebruiken. Dus een kaart onder de ene versie geïnstalleerd, komt niet als kaart tevoorschijn bij de andere versie. Vreemde zaak eigenlijk? Update zorgt voor een (in mijn ogen) frisser ogend kaart-overzicht en blijkbaar wordt het vinden van parkeerplaatsen wat eenvoudiger.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:59:
Sygic navigatie heeft een update ontvangen, en de kaarten ook. De Sygic UWP beta versie blijft echter onveranderd, daar lijkt ook zelden (of eigenlijk nooit) wat aan gewijzigd te worden. Het vreemde is dat, indien beide versies op hetzelfde apparaat geïnstalleerd staan, ze toch verschillende kaartversies gebruiken. Dus een kaart onder de ene versie geïnstalleerd, komt niet als kaart tevoorschijn bij de andere versie. Vreemde zaak eigenlijk? Update zorgt voor een (in mijn ogen) frisser ogend kaart-overzicht en blijkbaar wordt het vinden van parkeerplaatsen wat eenvoudiger.
De normale versie van Sygic is voor zover ik weet ook al een tijd gewoon UWP. Ik geloof dat die beta versie enkel in gebruik was voor de release van de normale UWP app. Vandaar dat die ook geen updates meer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Propane schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:54:
[...]
De normale versie van Sygic is voor zover ik weet ook al een tijd gewoon UWP. Ik geloof dat die beta versie enkel in gebruik was voor de release van de normale UWP app. Vandaar dat die ook geen updates meer krijgt.
Ik heb de UWP Beta aangekocht na de "gewone" versie en bij laatste staat in de store nog steeds vermeld;

Besturingssysteem: Windows 10, Windows 10 Mobile, Windows Phone 8.1
https://www.microsoft.com...e-directions/9nblggh16nlv

Een UWP versie zal het op 8.1 niet doen verwacht ik?

Kaart_updates komen ook nog steeds voor de UWP versie beschikbaar, echter niet tegelijk met de updates voor niet UWP.

UWP staat ook nog apart vermeld in de store, hij komt met zoeken in de store echter niet tevoorschijn?
https://www.microsoft.com...ion-uwp-beta/9nblggh6c9k9?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Aan de andere kant is de huidige 'normale' release van Sygic ook te installeren op de PC, wat wel weer op UWP wijst. Ik denk dat je als je W10 draait de UWP versie krijgt en op 8.1 de oude versie.

Maar goed, allemaal speculatie. Die beta draait ook alweer 9 maanden ofzo. Is hoe dan ook tijd voor een release versie als de huidige echt nog niet UWP is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Ik heb maar eens die vraag via Twitter gesteld, eens kijken wat er als antwoord volgt. Updates voor Sygic zelf zijn al tamelijk spaarzaam, terwijl deze op de andere platformen toch vaker voorbij komen. Maar dat is een algemeen bekend verhaal, wij worden niet zo verwend met updates voor dit platform ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Deze app is nu gratis, ziet er gaaf uit:

http://appraisin.com/arti...w-free-for-a-limited-time

Star Walk 2

[ Voor 5% gewijzigd door ardvark99 op 09-08-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Propane schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 00:19:
Aan de andere kant is de huidige 'normale' release van Sygic ook te installeren op de PC, wat wel weer op UWP wijst. Ik denk dat je als je W10 draait de UWP versie krijgt en op 8.1 de oude versie.

Maar goed, allemaal speculatie. Die beta draait ook alweer 9 maanden ofzo. Is hoe dan ook tijd voor een release versie als de huidige echt nog niet UWP is :P.
UWP versie is nog steeds Beta volgens Sygic, en valt nog steeds onder support. Ze kunnen geen uitspraak doen over wanneer er een Final versie voor W10(M) zal zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Dit is erg mooi nieuws! https://twitter.com/WindowsESD/status/762293892016443392

Ook al in het W10M topic gepost door janchtw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Laatst online: 23:35
Stefan22 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:18:
Dit is erg mooi nieuws! https://twitter.com/WindowsESD/status/762293892016443392

Ook al in het W10M topic gepost door janchtw.
Wow, die zag ik niet aankomen :D

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Sc0tTy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:31:
[...]
Wow, die zag ik niet aankomen :D
Ik wel, is al eens eerder ter sprake gekomen op het Ziggo forum (maanden en maanden geleden).
Maar je ziet hem nog steeds niet aankomen ;)

Let op, de app is nog niet beschikbaar voor Windows 10 mobiel.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
Top, net ziggo opgezegd tbv KPN _O-

Maar goed, wel mooi dat ie komt

[ Voor 32% gewijzigd door robkrekel op 09-08-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Mywindows.nl http://www.mywindows.nl/forum/showthread.php?t=10210
staat dat de Ziggo W10M app er is, alleen nog niet om te testen.
Ik heb hem op pc/tablet/laptop/mobiel alleen de testers kunnen mobiel pas later gebruiken

• Stefan22
  • Niet online
Weer een update voor Whatsapp Beta, met updates voor de interface.

http://www.nokiapoweruser...e-brings-some-ui-changes/

Eindelijk is die zwarte balk met die selectie knop weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
dafz0r schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:05:
op mijn windows 10 pc's heb ik voor mijn lockscreen de standaard functie gepakt die om de X aantal tijd een andere foto pakt uit een folder. Is er een lockscreen app die dit voor W10 mobile kan? Op WP8.1 gebruikte ik lockmix maar in W10 heb ik de indruk dat die maar stroefjes werkt
iemand hier die een goei lockscreen app kent die dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Instellingen>persoonlijke instellingen>vergrendelingsscherm>achtergrond dropdown op bing zetten?

Edit: Je bedoeld eigen foto's, foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
dafz0r schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:50:
[...]
Lockmix werkt hier, vanaf het moment dat ik hem op W10M in gebruik heb genomen, ook onder dat OS probleemloos. Maar er zijn ook nog andere varianten, Awesome Lock bijvoorbeeld.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:56
dafz0r schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Ik gebruik Lock Screen Changer, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het moet toch niet gekker worden?

Ik een maand geleden een tweet gedaan naar ABN-AMRO: jullie Mobiel Bankieren app in de Microsoft store heeft geen leeftijdsclassificatie. Pas nou op want Microsoft verwijdert alle apps ZONDER leeftijdsclassificatie uit de store. Antwoord: bedankt, we geven het door aan de 'juiste afdeling'.

Maand later, niks

Vanmorgen eenzelfde bericht gedaan naar @MicrosoftNL. Graag even contact met ABN-AMRO want -blablabla-

En nou krijg ik als antwoord: bedankt dat je ons bericht. Neem maar even contact op met de Microsoft store.

Het is toch GVD (doe maar rustig blijven GerCor) :9 wat? Het interesseert zelfs Microsoft Nederland geen ruk ......

Waarvan acte: dan niet.

-----------
EDIT: nog een nagekomen bericht van Microsoft: Het is een derde-partij app en ABN-AMRO is zelf verantwoordelijk, wij kunnen er niets aan doen. Ze hopen, jaja, hopen dat de app in de store blijft staan.
ABN-AMRO heeft een schrijven van MS ontvangen, zoals iedereen die een app in hun store heeft, dat na 30 september de grote schoonmaak van de store begint.
-----------

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 16-08-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
GerCor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:37:
Het moet toch niet gekker worden?

Ik een maand geleden een tweet gedaan naar ABN-AMRO: jullie Mobiel Bankieren app in de Microsoft store heeft geen leeftijdsclassificatie. Pas nou op want Microsoft verwijdert alle apps ZONDER leeftijdsclassificatie uit de store. Antwoord: bedankt, we geven het door aan de 'juiste afdeling'.

Maand later, niks

Vanmorgen eenzelfde bericht gedaan naar @MicrosoftNL. Graag even contact met ABN-AMRO want -blablabla-

En nou krijg ik als antwoord: bedankt dat je ons bericht. Neem maar even contact op met de Microsoft store.

Het is toch GVD (rustig blijven GerCor) wat? Het interesseert zelfs Microsoft Nederland geen ruk ......

Waarvan acte: dan niet.

-----------
EDIT: nog een nagekomen bericht van Microsoft: Het is een derde-partij app en ABN-AMRO is zelf verantwoordelijk, wij kunnen er niets aan doen. Ze hopen, jaja, hopen dat de app in de store blijft staan.
ABN-AMRO heeft een schrijven van MS ontvangen, zoals iedereen die een app in hun store heeft, dat na 30 september de grote schoonmaak van de store begint.
-----------
Laksheid van ABN. 5 minuten werk om de app current te houden. Nu krijg je vanaf oktober dat 'veel' mensen gaan klagen dat de app het niet doet(? waarschijnlijk blijven de apps gewoon werken, maar verdwijnen ze uit de store) en duurt het een paar dagen voordat de app weer in de store verschijnt (als ze die 5 minuten tijd willen investeren)...

Pagina: 1 ... 98 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.