Dat is sowieso een bug waar ze in de insider versies nu iets aan het doen zijn. Het is iets dat al langer speelt. De ene keer met de ene set apparaten, dan fixen ze dat en gaat een andere set apparaten onderuit. Heel vervelend, maar er wordt in ieder geval aan gewerkt.
Verwijderd
OK, dank voor antwoord. Ligt het i.i.g niet aan mijCaelorum schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:16:
Dat is sowieso een bug waar ze in de insider versies nu iets aan het doen zijn. Het is iets dat al langer speelt. De ene keer met de ene set apparaten, dan fixen ze dat en gaat een andere set apparaten onderuit. Heel vervelend, maar er wordt in ieder geval aan gewerkt.
Weet iemand welke navigatie app om kan gaan met POI bestanden? Op een Android toestel kun je bestanden (bv alle campings in Europa) importeren. Met de Windows versie kan dat bij mijn weten niet. Weet iemand met welke navigatie app dit wel kan?
De officiële Steam-app (nog ontwikkeld voor WP8.1) is nu te downloaden in de store!
Ben er erg blij mee. Verkoop altijd die onzinnige dingen op Steam, maar zonder authenticator app moet je dus gewoon 3 weken wachtenTerpstars schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:46:
De officiële Steam-app (nog ontwikkeld voor WP8.1) is nu te downloaden in de store!
De Facebook Messenger app is nu geupdate naar de nieuwe app voor Windows 10 Mobile.
http://www.windowscentral...ive-windows-10-mobile-app
doe mij de oude maarStefan22 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:18:
De Facebook Messenger app is nu geupdate naar de nieuwe app voor Windows 10 Mobile.

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 29-06-2016 11:08 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Weet iemand een goede app voor de Tram/Metro (Rotterdam)?
In de Trein-app krijg ik alleen trein-info (duh) en Here Transit werkt niet meer...
In de Trein-app krijg ik alleen trein-info (duh) en Here Transit werkt niet meer...
"What do you get if you multiply six by nine..."
9292 app voldoet daar wel aan
[ Voor 12% gewijzigd door __Erik__ op 29-06-2016 12:25 ]
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Bedankt!
Ik maar zoeken op OV en Metro en Tram...

De Windows Kaarten app heeft toch ook ondersteuning voor OV? Ik zou denken dat ze dezelfde data gebruiken als vroeger HERE Transit.
Bedankt. Gevonden.NNF schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:56:
De Windows Kaarten app heeft toch ook ondersteuning voor OV? Ik zou denken dat ze dezelfde data gebruiken als vroeger HERE Transit.
Moet nog wat wennen aan de interface van Kaarten.
Wilde ik toch even delen, een officiele app voor Steam:
https://www.microsoft.com...b26373e779dc05ca215e93$$$
https://www.microsoft.com...b26373e779dc05ca215e93$$$
Alle Here apps hebben op mijn windows 10 mobile het bijltje er bij neergegooid. Geen enkele werkt er nog.
Testing, one, two ...
Hier ook inderdaad, gisteren werkte het nog wel.hardware-lover schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 04:16:
Alle Here apps hebben op mijn windows 10 mobile het bijltje er bij neergegooid. Geen enkele werkt er nog.
Ik had stiekem gehoopt dat de app nog wel zou werken zonder de ondersteuning.
Ja balen, hier ook niet meer. Heeft nog iemand een oudere versie van HERE? Ik heb ergens gelezen dat alleen de laatste versie deze "ik werk niet meer" functie ingebouwd heeft. Dus een versie ervoor moet nog werken. Want HERE gebruikt gewoon dezelfde kaarten als de standaard kaarten app.hardware-lover schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 04:16:
Hier idem. Als je opstart krijg je - heel ironisch - te zien "Maps for life". Yeah, life tot 30 juni dan.

... en gaat over tot de orde van de dag
Ja, die wil dat ik één halte voor het Centraal Station uitstap (terwijl er staat: "if you reach Centraal Station, you've gone too far"), wacht op de volgende bus, en met die bus mee wil naar CS... Kaarten heeft wel érg creatieve routes voor het OV, waardoor die app amper bruikbaar is. HERE was een stuk beter, wat raar is omdat ze dezelfde data gebruiken. Voor de bus heb je de app "Bushalte" en volgens mij herkent deze ook trams. Beetje een spartaanse app, maar doet wat het moet doen.NNF schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:56:
Wat een bak ellende is dat zegStefan22 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:18:
[ Voor 4% gewijzigd door beste-spellen op 30-06-2016 09:45 ]
Het is ook nog een beta, vergeet dat niet.beste-spellen schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:44:
[...]
Ja, die wil dat ik één halte voor het Centraal Station uitstap (terwijl er staat: "if you reach Centraal Station, you've gone too far"), wacht op de volgende bus, en met die bus mee wil naar CS... Kaarten heeft wel érg creatieve routes voor het OV, waardoor die app amper bruikbaar is. HERE was een stuk beter, wat raar is omdat ze dezelfde data gebruiken. Voor de bus heb je de app "Bushalte" en volgens mij herkent deze ook trams. Beetje een spartaanse app, maar doet wat het moet doen.
[...]
Wat een bak ellende is dat zegbrede live tile is super lelijk en niet meer transparant, afbeeldingen invoegen werkt soms wel maar vaker niet, je kunt geen woord selecteren - alleen de cursor is te verplaatsen, heel de app ademt iOS (nee, ik heb geen knop nodig linksbovenin om terug te gaan, daar heb ik zo'n mooie terugknop voor op mijn telefoon)... Maar, positief afsluiten, ik heb wel het gevoel dat de app sneller is terwijl er meer functionaliteiten zijn ingebouwd.
Edit: Sorry, juist geen beta meer.
Ik mis in Kaarten juist de mogelijkheid om de bushalte in de buurt te selecteren en het lijstje te zien met de komende bussen met tijd en richting.beste-spellen schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:44:
[...]
Ja, die wil dat ik één halte voor het Centraal Station uitstap (terwijl er staat: "if you reach Centraal Station, you've gone too far"), wacht op de volgende bus, en met die bus mee wil naar CS... Kaarten heeft wel érg creatieve routes voor het OV, waardoor die app amper bruikbaar is. HERE was een stuk beter, wat raar is omdat ze dezelfde data gebruiken. Voor de bus heb je de app "Bushalte" en volgens mij herkent deze ook trams. Beetje een spartaanse app, maar doet wat het moet doen.
[...]
Daarom gebruik ik maar de 9292 app, die overigens wel weer eens een update kan gebruiken
Dan moet je echt eens de "Bushalte" app proberen, die doet namelijk precies wat jij wilSt00mwals schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:20:
Ik mis in Kaarten juist de mogelijkheid om de bushalte in de buurt te selecteren en het lijstje te zien met de komende bussen met tijd en richting.
Gosh....I am stil a happy roller on Here Drive op mijn Lumia 950 :-)
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Ben benieuwd of dat morgen ook nog zo is...Amadeus1966 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:37:
Gosh....I am stil a happy roller on Here Drive op mijn Lumia 950 :-)
Zal het je morgen vertellen.
Als je niets hoort,
dan ben ik verdwaalt......
Gewoon een oudere versie installeren en je vooral niet storen aan de updatemelding in de storeapp.
Ben net thuisgekomen....heb hem de hele dag gebruikt en werkt dus nog steeds 😉
Zolang jij de laatste update niet installeert zal ie het ook wel blijven doen. Ik heb gewoon maar de keuze gemaakt alles aan Here app's te verwijderen. Gebruikte deze sowieso nooit voor navigatie, en met het ov reis ik niet. City lens was vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Kortom, wat mij betreft is het geen gemis, maar voor de echte Here liefhebber zal het mogelijk wel een gemis zijn, of nog gaan worden.Amadeus1966 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Ben net thuisgekomen....heb hem de hele dag gebruikt en werkt dus nog steeds 😉
Testing, one, two ...
Zolang het maar werkt op de momenten dat ik het nodig heb.
Zolang de kaarten maar recent zijn maakt mij de interface weinig uit.
Maar Here kan ik nagenoeg met de ogen dicht bedienen.
Zal het idd ooit eens moeten gaan missen.
Zolang de kaarten maar recent zijn maakt mij de interface weinig uit.
Maar Here kan ik nagenoeg met de ogen dicht bedienen.
Zal het idd ooit eens moeten gaan missen.
Altijd leuk als je wordt opgemerkt:

Complimenten aan Niels.

Complimenten aan Niels.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
+1. Fraaie en terechte erkenning.GerCor schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:28:
Altijd leuk als je wordt opgemerkt:
Complimenten aan Niels.
Romanes eunt domus | AITMOAFU
Ik heb een vraag over Kaarten,
Ik heb via bing en google maps deze route uitgestippeld.
http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=51.197217~19.005839&lvl=5&sty=r&obox=1#Y3A9NDkuODA1NjAwfjEzLjMwNDEzOCZsdmw9NiZzdHk9ciZydHA9cG9zLjUxLjk1MjU5OV81Ljg1MzQyMF9Bcm5oZW0lMkMlMjBOZWRlcmxhbmRfX19lX352LjUxLjg3MDAxMV8xMC44MDI5MThfS25pY2t3ZWd+cG9zLjQ3LjU1NDc5OF8yMC43MTg4MDBfVGlzemFzeiVDNSU5MWwlQzUlOTFzJTJDJTIwSG9uZ2FyaWplX19fZV8mbW9kZT1EJnJ0b3A9MH4wfjB+
Als ik deze nu wil bekijken in kaarten op mijn lumia 950 xl kan hij deze hele route niet vinden en wil hij via Berlijn gaan wat me net wat te ver gaat..
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Of hoe ik deze route kan importeren?
http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=51.197217~19.005839&lvl=5&sty=r&obox=1#Y3A9NDkuODA1NjAwfjEzLjMwNDEzOCZsdmw9NiZzdHk9ciZydHA9cG9zLjUxLjk1MjU5OV81Ljg1MzQyMF9Bcm5oZW0lMkMlMjBOZWRlcmxhbmRfX19lX352LjUxLjg3MDAxMV8xMC44MDI5MThfS25pY2t3ZWd+cG9zLjQ3LjU1NDc5OF8yMC43MTg4MDBfVGlzemFzeiVDNSU5MWwlQzUlOTFzJTJDJTIwSG9uZ2FyaWplX19fZV8mbW9kZT1EJnJ0b3A9MH4wfjB+
Als ik deze nu wil bekijken in kaarten op mijn lumia 950 xl kan hij deze hele route niet vinden en wil hij via Berlijn gaan wat me net wat te ver gaat..
Als ik Arnhem -> Tiszafüred intik, kom ik aardig in de buurt en niet via Berlijn. Misschien is dat een optie?hurthonkey365 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:24:
Ik heb een vraag over Kaarten,
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Er komen gaat ook wel lukken, ik wil alleen via Tsjechisch en niet via oostenrijk.Swerfer schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:36:
[...]
Als ik Arnhem -> Tiszafüred intik, kom ik aardig in de buurt en niet via Berlijn. Misschien is dat een optie?
Helaas kan je (nog) niet een 'via' opgeven in Kaarten. Ik hoop dat ze dat snel gaan toevoegen...hurthonkey365 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:39:
[...]
Er komen gaat ook wel lukken, ik wil alleen via Tsjechisch en niet via oostenrijk.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
helaas..Swerfer schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:44:
[...]
Helaas kan je (nog) niet een 'via' opgeven in Kaarten. Ik hoop dat ze dat snel gaan toevoegen...
Voel me nu verplicht tot een alternatief. of het moet nog binnen 2 weken komen!
Je zou ook een route van Arnhem naar ergens in Tsjechië kunnen invoeren en een 2e route van Tsjechië naar je eindbestemming. Maak een favoriet van de locatie in Hongarije en je kan bij aankomst op de eerste locatie eenvoudig een route vanaf de huidige locatie naar de favoriet invoeren.hurthonkey365 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:46:
[...]
helaas..
Voel me nu verplicht tot een alternatief. of het moet nog binnen 2 weken komen!
Iets omslachtiger, maar het kan wel...
dat is nog wel een idee, dankjewel!Swerfer schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:53:
[...]
Je zou ook een route van Arnhem naar ergens in Tsjechië kunnen invoeren en een 2e route van Tsjechië naar je eindbestemming. Maak een favoriet van de locatie in Hongarije en je kan bij aankomst op de eerste locatie eenvoudig een route vanaf de huidige locatie naar de favoriet invoeren.
Iets omslachtiger, maar het kan wel...
Hebben jullie ook opgemerkt dat de NU.nl UWP beta app wel opstart, maar nu geen inhoud meer laad? En de standaard NU.nl app wel?
Ik had al eerder opgemerkt dat sinds een week of twee (ongeveer) de LiveTile geen nieuwsberichten meer liet zien, maar sinds ik vandaag mijn Lumia 950 aan WDRT heb gehangen om de nieuwe firmware die Double Tap To Wake activeert laadt de UWP-versie van de NU.nl app geen inhoud meer.
Ik had al eerder opgemerkt dat sinds een week of twee (ongeveer) de LiveTile geen nieuwsberichten meer liet zien, maar sinds ik vandaag mijn Lumia 950 aan WDRT heb gehangen om de nieuwe firmware die Double Tap To Wake activeert laadt de UWP-versie van de NU.nl app geen inhoud meer.
is mij ook al opgevallen. Heb het al even bij de developer neergelegd via Twitter. Ik zie overigens de 'oude' NU.nl app niet meer in de Windows (Phone) Store staan. Heb exact hetzelfde gedaan trouwens, via WDRT ivm de double tap de nieuwe firmware erop geknalt.dal673 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 00:21:
Hebben jullie ook opgemerkt dat de NU.nl UWP beta app wel opstart, maar nu geen inhoud meer laad? En de standaard NU.nl app wel?
De oude, niet-UWP app van NU.nl zie ik wel in de Store als ik in de sectie 'Apps' filter op 'populaire gratis apps'.TheVMaster schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 01:40:
[...]
is mij ook al opgevallen. Heb het al even bij de developer neergelegd via Twitter. Ik zie overigens de 'oude' NU.nl app niet meer in de Windows (Phone) Store staan. Heb exact hetzelfde gedaan trouwens, via WDRT ivm de double tap de nieuwe firmware erop geknalt.
Verder ben ik benieuwd of, wanneer en welk antwoord je van de developer van de UWP-app krijgt.
Kijk je mij zijn antwoord laten weten als je die krijgt?
Anders ben ik ook even contact op met de developer.
Mag ik vragen hoe je aan deze app komt? ik gebruik nog steeds die verschrikkelijke app uit windows 7?dal673 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 03:29:
[...]
De oude, niet-UWP app van NU.nl zie ik wel in de Store als ik in de sectie 'Apps' filter op 'populaire gratis apps'.
Verder ben ik benieuwd of, wanneer en welk antwoord je van de developer van de UWP-app krijgt.
Ik heb in februari aan Tweaker tomverhoeff d.m.v. een DM gevraagd of ik mee mocht doen aan de beta van zijn NU.nl UWP app. Hij is de Developer via het bedrijf Methylium.hurthonkey365 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:09:
[...]
Mag ik vragen hoe je aan deze app komt? ik gebruik nog steeds die verschrikkelijke app uit windows 7?
Neem maar even contact op, heb wel reacties teruggehad....maar nog geen antwoord waar ik wat mee kan (hij leest hier volgens mij ook mee).dal673 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 03:29:
[...]
De oude, niet-UWP app van NU.nl zie ik wel in de Store als ik in de sectie 'Apps' filter op 'populaire gratis apps'.
Is er een officiële NU.nl UWP app in ontwikkeling dan? Want dat heb ik dan gemist. Ik zie in de Store alleen de oude WP7 app.
Edit: Ik zag net dat het een gesloten beta was. Maar is deze app wel officieel en dus de vervanger van de oude WP7 app?
Edit: Ik zag net dat het een gesloten beta was. Maar is deze app wel officieel en dus de vervanger van de oude WP7 app?
[ Voor 32% gewijzigd door Stefan22 op 05-07-2016 10:41 ]
Ik heb me ook maar even bij hem gemelddal673 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:57:
[...]
Ik heb in februari aan Tweaker tomverhoeff d.m.v. een DM gevraagd of ik mee mocht doen aan de beta van zijn NU.nl UWP app. Hij is de Developer via het bedrijf Methylium.
Dat is inderdaad de officiele Nu.NL UWP App.Stefan22 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:34:
Is er een officiële NU.nl UWP app in ontwikkeling dan? Want dat heb ik dan gemist. Ik zie in de Store alleen de oude WP7 app.
Volgens mij is hij zelfs de eindbaas van dat bedrijfdal673 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:57:
[...]
Ik heb in februari aan Tweaker tomverhoeff d.m.v. een DM gevraagd of ik mee mocht doen aan de beta van zijn NU.nl UWP app. Hij is de Developer via het bedrijf Methylium.
[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 05-07-2016 11:01 ]
Nu had ik nooit echt last van de app gap. Snapchat en dat soort dingen interesseren me niet. Maar het hele navigatiegedoe begint me nu toch mateloos te irriteren. Zelfs op mijn Nokia met symbian ging dat beter.
In het kader van de vooruitgang heb ik maar afscheid genomen van Here. Heb nu dus Windows kaarten en heb ooit een Sygic aangeschaft. Prima voor deur tot deur navigatie. Maar ik wil ook wel eens een wat ingewikkelder route met liefste een aantal 'via' punten. Of een bestandje met 'POI's' importeren. Allemaal niet heel ingewikkeld. Mijn oude TomTom van meer dan 10 jaar kon dat. Maar welke navigatie app op Windows 10 kan zoiets. Of simpel een aantal favorieten markeren op het grote scherm van mijn laptop en die synchroniseren. Zo veeleisend is dat toch niet? Wie heeft er oplossingen?
In het kader van de vooruitgang heb ik maar afscheid genomen van Here. Heb nu dus Windows kaarten en heb ooit een Sygic aangeschaft. Prima voor deur tot deur navigatie. Maar ik wil ook wel eens een wat ingewikkelder route met liefste een aantal 'via' punten. Of een bestandje met 'POI's' importeren. Allemaal niet heel ingewikkeld. Mijn oude TomTom van meer dan 10 jaar kon dat. Maar welke navigatie app op Windows 10 kan zoiets. Of simpel een aantal favorieten markeren op het grote scherm van mijn laptop en die synchroniseren. Zo veeleisend is dat toch niet? Wie heeft er oplossingen?
Zou je dat gedrag van Snapchat CEO Evan Spiegel trouwens niet als discriminatie kunnen omschrijven? Er zijn namelijk tal van pogingen gedaan door derde partijen om een applicatie uit te brengen op Windows Phone, welke ik ook gebruikt heb. Echter is het zo, dat als je ze gebruikt, dat jouw account geblokkeerd wordt... Ik vind dat diep triest, ik wil Windows Phone gebruiken omdat ik talloze redenen heb waarom ik dit liever dan Android of iOS heb!
Snapchat gebruikte ik voorheen ook, maar nu op een andere Android-telefoon, omdat veel van mijn vrienden het ook gebruiken. Het is geen dealbreaker voor mij, omdat ik het niet op mijn daily-smartphone gebruik. Ik vind het gedrag van Evan Spiegel tamelijk bedroevend dat het woord 'discriminatie' in mij opborrelt...
Wat denken jullie hiervan?
Overigens denk ik niet dat de komst van bedrijven op Snapchat de populariteit nog veel verder zal verhogen, omdat ik haast niemand kent die bedrijven volgt op die app... Misschien kan het wel grappig zijn om iets in een glimp te laten zien, maar iets serieus via die applicatie verspreiden wordt wel erg lastig!
Snapchat gebruikte ik voorheen ook, maar nu op een andere Android-telefoon, omdat veel van mijn vrienden het ook gebruiken. Het is geen dealbreaker voor mij, omdat ik het niet op mijn daily-smartphone gebruik. Ik vind het gedrag van Evan Spiegel tamelijk bedroevend dat het woord 'discriminatie' in mij opborrelt...
Wat denken jullie hiervan?
Overigens denk ik niet dat de komst van bedrijven op Snapchat de populariteit nog veel verder zal verhogen, omdat ik haast niemand kent die bedrijven volgt op die app... Misschien kan het wel grappig zijn om iets in een glimp te laten zien, maar iets serieus via die applicatie verspreiden wordt wel erg lastig!
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting
Zoiets doe ik altijd 'the hard way'...coenox schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:48:
Nu had ik nooit echt last van de app gap. Snapchat en dat soort dingen interesseren me niet. Maar het hele navigatiegedoe begint me nu toch mateloos te irriteren. Zelfs op mijn Nokia met symbian ging dat beter.
Kaarten heeft wel een update gekregen bij mij, ziet er weer een stuk frisser nu. Zijn die functies nu niet toegevoegd dan?
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting
Zit je op Twitter? Ik heb een tweet gepost over kinderachtig gedrag. Even retweeten en hopen dat het viral gaat (waarschijnlijk niet omdat W10M niet veel aanhang heeft wereldwijd). @Recipe4share (Ik heb geen persoonlijk Twitter account).barta123 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:43:
Het is geen dealbreaker voor mij, omdat ik het niet op mijn daily-smartphone gebruik. Ik vind het gedrag van Evan Spiegel tamelijk bedroevend dat het woord 'discriminatie' in mij opborrelt...
Ik heb trouwens zelf totaal geen behoefte aan SnapChat, maar het hoort gewoon aanwezig te zijn op ieder platform...
[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 05-07-2016 18:12 ]
Tsja, ik beschouw me soms weleens als de helderziende van sociale media... Twitter heb ik vanaf het begin gehad, maar na een aantal jaar verwijderd, omdat het te lang ongewijzigd voortging. Dan verlaten mensen je platform! Zo was ik ook zo iemand die WhatsApp vanaf dag 1 gebruikte, toen echt iedereen om me heen 'BB Ping' gebruikte. Wat denk je? Nog geen jaar later had vrijwel iedereen WhatsApp, maar werd BlackBerry finaal gedumpt.Swerfer schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:10:
[...]
Zit je op Twitter? Ik heb een tweet gepost over kinderachtig gedrag. Even retweeten en hopen dat het viral gaat (waarschijnlijk niet omdat W10M niet veel aanhang heeft wereldwijd). @Recipe4share (Ik heb geen persoonlijk Twitter account).
Ik heb trouwens zelf totaal geen behoefte aan SnapChat, maar het hoort gewoon aanwezig te zijn op ieder platform...
En inderdaad, dat viral gaan van je tweet wordt erg lastig. Ik moet zeggen dat ik de app ook niet mis, maar dit schaadt wel de kansen die het platform nog heeft. Jongeren die Snapchat gebruiken, gaan natuurlijk niet een telefoon kopen die dat niet kan, vaak hebben ze niet zo'n belang bij een goede camera, of andere features die W10M of een Lumia 950 biedt...
EDIT:
Ook ik heb mezelf laten horen aan meneer hemzelf, ik heb een openbaar berichtje op Instagram geplaatst... Ik hoop dat dit ook bij anderen voldoende stof doet opwaaien. Enkel een 3rd party app zoals 6snap van Rudy Huyn zou al fantastisch zijn...
[ Voor 9% gewijzigd door barta123 op 05-07-2016 19:32 ]
En dan zit je nog wel op Instagrambarta123 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:49:
[...]
Tsja, ik beschouw me soms weleens als de helderziende van sociale media
Ik wil de navigatie gebruiken op de motor. Al rijdend de navigatie aanpassen doe ik liever niet...barta123 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:45:
[...]
Zoiets doe ik altijd 'the hard way'...Eerst naar de ene plaats rijden, als je op de laatste weg zit al rijdend je navigatie aanpassen naar de volgende plaats van bestemming
...en op Facebook! Maar ik had Snapchat ook al in the early days, op mijn Android tablet!
Instagram is nog wel leuk als je het mij vraagt, minder bullshit dan Facebook & je hebt veel mensen die echt dingen van hun passie posten... Anders is het gewoon ontvolgen
Navigon kan het, een route vastleggen op basis van zelf gekozen route-punten. Helaas is het bij de Windows Mobiele versie niet mogelijk een route te importeren, wat bij de PNA versie in ieder geval wel mogelijk is.coenox schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:01:
[...]
Ik wil de navigatie gebruiken op de motor. Al rijdend de navigatie aanpassen doe ik liever niet...
Mogelijk kan het ook bij de mobiele versies voor andere systemen, maar niet bij de Windows versie.
Kleine kanttekening, ik doe deze uitspraak op basis van de Garmin HUD+ uitvoering en ga er daarbij vanuit dat de "gewone" Store Navigon versie het ook niet kan. Navigon is echter tamelijk kostbaar (vind ik), en kan niet voor aankoop getest worden, boter bij de vis.
Testing, one, two ...
Goed om te weten dat Navigon het kan. Maar inderdaad vrij prijzig. Nokia Drive op Symbian kon het, ook toen het Here werd. Op de Lumia's kon het niet meer en nu is Here gestopt. Dat is achteruitgang.
Wat zou er simpeler zijn dan op Bing maps een route maken en die synchroniseren met je telefoon ? Kan toch niet heel moeilijk zijn? TomTom heeft inmiddels een mooie MyDrive oplossing voor Android en iOS, maar helaas niet voor Windows 10.
Wat zou er simpeler zijn dan op Bing maps een route maken en die synchroniseren met je telefoon ? Kan toch niet heel moeilijk zijn? TomTom heeft inmiddels een mooie MyDrive oplossing voor Android en iOS, maar helaas niet voor Windows 10.
[ Voor 37% gewijzigd door coenox op 05-07-2016 21:50 . Reden: , ]
Gebruik hier ook navigon, top prog, kost wat, maar is offline beschikbaar en werkt voor mij al ruim 8 jaar, dus als je het zo bekijkt is de eenmalige aanschafprijs een prikkie
Sygic en 'Kaarten' zijn toch ook offline beschikbaar?
Ik kom er trouwens net achter dat ik in Sygic wel 'via' punten kan invoeren. Dat is al winst.
<edit> En ik kom er net achter dat als ik de universele app op mijn Windows 10 laptop zet, de daar gemaakte routes automatisch met mijn telefoon gesynchroniseerd worden
</edit>
Ik kom er trouwens net achter dat ik in Sygic wel 'via' punten kan invoeren. Dat is al winst.
<edit> En ik kom er net achter dat als ik de universele app op mijn Windows 10 laptop zet, de daar gemaakte routes automatisch met mijn telefoon gesynchroniseerd worden
[ Voor 62% gewijzigd door coenox op 05-07-2016 22:49 ]
Jawel, offline beschikbaar en meer up to date dan van Navigon.coenox schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:07:
Sygic en 'Kaarten' zijn toch ook offline beschikbaar?
Sygic kan het op twee manieren als ik het goed zie.
1) via zoeken en gewoon toevoegen aan het lijstje in de volgorde zoals je zou willen, deze route wordt ook in die volgorde uitgevoerd. Zo te zien kunnen de ingegeven tussenpunten niet meer verplaatst worden. Dus goed de volgorde aanhouden die je voor ogen hebt.
2) bij een actieve route, via de kaart, door in te zoomen en je vinger op de kaart te houden en zo een routepunt toevoegen. Punt kan ook nog eenvoudig worden versleept. Selecteren en verslepen maar. Verwijderen kan ook weer, er komt een kruisje bij te staan. Via deze wijze wordt er wel een logische route gevolgd waarbij het niet uitmaakt in welke volgorde je die tussenpunten op de kaart toevoegt. Sygic berekent de meest logische route tussen alle punten.
Dus via methode 1 kan je zo onlogisch je route afleggen zoals jij dat zou willen, via methode 2 bepaalt Sygic dit, maar respecteert wel je route-voorkeuren (pont, snelweg, tolweg, enz.).
@coenox, Sygic UWP versie bedoel je?
[ Voor 84% gewijzigd door hardware-lover op 05-07-2016 23:02 ]
Testing, one, two ...
Yep. Begin nu eigenlijk pas de mogelijkheden te ontdekken. Ik mis nu alleen de mogelijkheden om POI-bestanden toe te voegen. De Android versie kan dat wel: https://help.sygic.com/en...ernal-custom-poi-to-sygic
[ Voor 20% gewijzigd door coenox op 05-07-2016 23:06 ]
Ik gebruik al tijden de 'oude' Windows Central-app, deze heeft bij mij altijd een goedwerkende livetile gehad. Echter met hun vernieuwde app (die al een tijd uit is) wil de livetile maar niet werken. Af en toe her-installeer ik deze weer eens als er een update is geweest, maar hij doet het nog steeds niet.
Zijn hier Tweakers waarbij deze wel naar behoren werkt?
Ik draait de fast insider build op een Lumia 950 XL en heb eigenlijk zelden livetile problemen gehad met apps.
Ik draait de fast insider build op een Lumia 950 XL en heb eigenlijk zelden livetile problemen gehad met apps.
De Live-Tile van Windows Central functioneert bij mij prima, maar volgens mij draait de app bij mij niet op de achtergrond (regelmatig in batterijbesparende modus tegenwoordig), dus vernieuwt hij niet altijd... Bij openen van de app wordt hij echter altijd vernieuwd!Terpstars schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:10:
Ik gebruik al tijden de 'oude' Windows Central-app, deze heeft bij mij altijd een goedwerkende livetile gehad. Echter met hun vernieuwde app (die al een tijd uit is) wil de livetile maar niet werken. Af en toe her-installeer ik deze weer eens als er een update is geweest, maar hij doet het nog steeds niet.
Overigens, FB Messenger is EINDELIJK geupdatet... Nu werkt hij fatsoenlijk & is volledig functioneel!
Je hebt wel in de app aangegeven dat je een livetile wil?Terpstars schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:10:
[...]
Yes!Caelorum schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:35:
[...]
Je hebt wel in de app aangegeven dat je een livetile wil?
Ik heb tomverhoeff een mailtje gestuurd over het feit dat er in deze beta van zijn NU.nl UWP app geen inhoud van de Nu.nl servers werd geladen. En verder nog feedback gegeven over het feit dat de livetile het een tijdje niet meer deed en dat ik het scrollen door de lijst met onderwerpen wat stroef vond gaan.TheVMaster schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:14:
[...]
Neem maar even contact op, heb wel reacties teruggehad....maar nog geen antwoord waar ik wat mee kan (hij leest hier volgens mij ook mee).
In zijn mail terug antwoordde hij dat hij nu op vakantie was, maar dat hij dit aan zijn collega's zou doorgeven en dat ze hier wat mee konden.
Ik ben benieuwd!
We wachten het ff af dan maar...dal673 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:59:
[...]
Ik heb tomverhoeff een mailtje gestuurd over het feit dat er in deze beta van zijn NU.nl UWP app geen inhoud van de Nu.nl servers werd geladen. En verder nog feedback gegeven over het feit dat de livetile het een tijdje niet meer deed en dat ik het scrollen door de lijst met onderwerpen wat stroef vond gaan.
In zijn mail terug antwoordde hij dat hij nu op vakantie was, maar dat hij dit aan zijn collega's zou doorgeven en dat ze hier wat mee konden.
Ik ben benieuwd!
Update WhatsApp en gisteren Onedrive. De mappen in Onedrive zijn nu zwart i.p.v. blauw. Had voor mij niet gehoeven..
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Zwart? En waarom lijken die mapiconen überhaupt niet op de bekende windows mapjes?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Eindelijk, na maanden wachten is het weer mogelijk om Onedrive mappen aan het startscherm te bevestigen! Bizar dat het zo lang geduurd heeft om iets toe te voegen dat hiervoor standaard erin zat.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Welk versienummer heeft Onedrive bij jou GerCor?
Testing, one, two ...
Weet iemand waarom de Kobo app (ereader) niet meer te vinden is in de store?
Via een zoekactie binnen Edge op mijn telefoon kom je uiteindelijk wel in de store terecht, maar daar staat nu bij vermeld dat deze app niet zou werken op mijn telefoon (950 XL Production). Bij de app beschrijving op de US pagina staat Windows 10 Mobile als ondersteunend OS vermeld?coenox schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:43:
Weet iemand waarom de Kobo app (ereader) niet meer te vinden is in de store?

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 07-07-2016 14:54 ]
Testing, one, two ...
Wie heeft er dan ook een witte achtergrond 
Dat blauwe uit de heading mag wel weg in onedrive (versie 17.12.1)

Dank. Dan weet ik dat het niet aan mij ligt. Ik was net van productie naar Insider build overgestapt met nieuw uiterlijk van de store. Twijfelde even of het daaraan zou kunnen liggen.hardware-lover schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:52:
[...]
Via een zoekactie binnen Edge op mijn telefoon kom je uiteindelijk wel in de store terecht, maar daar staat nu bij vermeld dat deze app niet zou werken op mijn telefoon (950 XL Production). Bij de app beschrijving op de US pagina staat Windows 10 Mobile als ondersteunend OS vermeld?
Oké, dat versienummer staat er bij mij alweer even op, dacht even wat gemist te hebben, of het moet zijn dat GerCor een nieuwere versie heeft mogen ontvangen?hjs schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:55:
Wie heeft er dan ook een witte achtergrond
Testing, one, two ...
Nope, versie 17.12.1 En jij hebt het niet in het zwart?hardware-lover schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:14:
[...]
Oké, dat versienummer staat er bij mij alweer even op, dacht even wat gemist te hebben, of het moet zijn dat GerCor een nieuwere versie heeft mogen ontvangen?
Ik heb het zoals bij hjs, zo met die zwarte achtergrond ziet het er bij mij ook zo uit.GerCor schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:41:
[...]
Nope, versie 17.12.1 En jij hebt het niet in het zwart?
Testing, one, two ...
Misschien al langs gekomen, maar Tubecast icm Video 360 en een carbox VR (of welke variant), kan je alle youtube 360 filmpjes met zo'n VR bril bekijken.
Mijn 950 is alleen niet zo accuraat met de sensor, dus beeld verschuift steeds.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2016 22:21 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geweldige app, meteen gekocht. Bij verschuiven van dat beeld, als het gebeurd, kantel ik het toestel, daarna rechtop. Daarna blijft het beeld hier keurig op zijn plek.SinergyX schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:21:
Misschien al langs gekomen, maar Tubecast icm Video 360 en een carbox VR (of welke variant), kan je alle youtube 360 filmpjes met zo'n VR bril bekijken.
Updates beschikbaar voor W10M apps van Mail en Agenda, Kaarten en Groove muziek.
[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 09-07-2016 11:09 ]
Testing, one, two ...
Meer mensen last van het probleem dat filmpjes versturen via whatsapp een drama is?
Filmpje's inladen duurt al lang, daarna het versturen over 4G lijkt al helemaal niet te kunnen en via Wifi gaat het dramatisch langzaam. Gister avond rond 20:00 verstuurd, de eerste is bijna verstuurd. nog 2 te gaan. mijn 950 XL wordt ook wel lichtelijk warm.. Verder gebeurd er niet veel op de telefoon,
Filmpje's inladen duurt al lang, daarna het versturen over 4G lijkt al helemaal niet te kunnen en via Wifi gaat het dramatisch langzaam. Gister avond rond 20:00 verstuurd, de eerste is bijna verstuurd. nog 2 te gaan. mijn 950 XL wordt ook wel lichtelijk warm.. Verder gebeurd er niet veel op de telefoon,
Hier idem dito. Filmpje van 40 sec. op mijn 640 XL. Versturen lukt niet.hurthonkey365 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:22:
Meer mensen last van het probleem dat filmpjes versturen via whatsapp een drama is?
Ja, maar alleen op Italiaanse toestellen.hardware-lover schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 23:09:
[...]
Updates beschikbaar voor W10M apps van Mail en Agenda, Kaarten en Groove muziek.
Jammer dat Pokémon GO niet beschikbaar is voor Windows 10 Mobile, alhoewel er wel een petitie loopt... Op mijn Android heb ik het buiten de store gedownload! Grappige bezigheid, met een beetje 'Augmented Reality'! 
https://www.change.org/p/...y-niantic-inc-develop-pokémon-go-for-windows-10-and-windows-mobile-10
Hier kan je tekenen
https://www.change.org/p/...y-niantic-inc-develop-pokémon-go-for-windows-10-and-windows-mobile-10
Hier kan je tekenen
Gelezen?barta123 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:06:
Jammer dat Pokémon GO niet beschikbaar is voor Windows 10 Mobile, alhoewel er wel een petitie loopt... Op mijn Android heb ik het buiten de store gedownload!
nieuws: Beveiligingsonderzoekers vinden Pokémon Go-app met backdoor
Die heb ik inderdaad gezien, maar ik heb de link van Allaboutphones gebruikt, dus heb ik er wel vertrouwen in... Het is tevens niet de telefoon die ik dagelijks gebruik, dus is er weinig aan de hand dunkt me!
En ook zie ik dat de app geen toegang heeft tot mijn SMS-berichten, het bellen van mensen, of versturen van berichten!
[ Voor 10% gewijzigd door barta123 op 10-07-2016 21:28 ]
Bij mij niet alleen het versturen, het ontvangen is ook een drama...hurthonkey365 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:22:
nieuws: 'Pokémon Go komt binnen enkele dagen uit in Europa' Zucht... soms ben ik heel blij met de app gap. Nu hoef ik niet eens te overwegen dit te installeren. Maar dat is persoonlijk, ben toch al niet zo van de spelletjes.
Maar we hebben dit soort spelletje wel nodig op Windows 10 Mobile, anders wordt het platform steeds minder aantrekkelijk voor vooral de jeugd (als het al nog minder aantrekkelijk kan worden)...coenox schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:21:
nieuws: 'Pokémon Go komt binnen enkele dagen uit in Europa' Zucht... soms ben ik heel blij met de app gap. Nu hoef ik niet eens te overwegen dit te installeren. Maar dat is persoonlijk, ben toch al niet zo van de spelletjes.
Ja, dat is waar. Datzelfde geldt voor Snapchat.Swerfer schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Maar we hebben dit soort spelletje wel nodig op Windows 10 Mobile, anders wordt het platform steeds minder aantrekkelijk voor vooral de jeugd (als het al nog minder aantrekkelijk kan worden)...
En zolang het draaien van iOS-apps nog niet op alle W10 toestellen werkt...coenox schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:45:
[...]
Ja, dat is waar. Datzelfde geldt voor Snapchat.
Dat gaat nooit gebeuren. De developers moeten hun iOS app toch echt omzetten (met minimale moeite) naar een UWP app. Het is dan de vraag of zo'n dveloper de tijd wil nemen om zijn/haar app om te zetten al heeft Microsoft daar zeer goede hulpmiddelen voor...Punkrocker schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:16:
[...]
En zolang het draaien van iOS-apps nog niet op alle W10 toestellen werkt...
Ja, ongelofelijk. Microsoft maakt het ze erg makkelijk en goedkoop en toch vertikken ze het.Swerfer schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:45:
[...]
Dat gaat nooit gebeuren. De developers moeten hun iOS app toch echt omzetten (met minimale moeite) naar een UWP app. Het is dan de vraag of zo'n dveloper de tijd wil nemen om zijn/haar app om te zetten al heeft Microsoft daar zeer goede hulpmiddelen voor...
Als ze nu eens toelaten dat derden dit voor ze doen (Rudy Huyn). Kan toch geen kwaad zou je zeggen.
Of nog beter, als Microsoft het zelf zou doen. Het lijkt me toch ook voor Microsoft een goede zet om bepaalde apps (zoals Snapchat) zelf te ontwikkelen voor de ontwikkelaars. Ontwikkelaars hebben dan minder kosten, Microsoft heeft een aantrekkelijk platform. Win/win zou je zeggen.Punkrocker schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:55:
[...]
Ja, ongelofelijk. Microsoft maakt het ze erg makkelijk en goedkoop en toch vertikken ze het.
Als ze nu eens toelaten dat derden dit voor ze doen (Rudy Huyn). Kan toch geen kwaad zou je zeggen.
Inderdaad ook mooi.fjjl schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:59:
[...]
Of nog beter, als Microsoft het zelf zou doen. Het lijkt me toch ook voor Microsoft een goede zet om bepaalde apps (zoals Snapchat) zelf te ontwikkelen voor de ontwikkelaars. Ontwikkelaars hebben dan minder kosten, Microsoft heeft een aantrekkelijk platform. Win/win zou je zeggen.
Al is Snapchat een ongelukkig gekozen voorbeeld. De directeur daar heeft een kinderachtige hekel aan Microsoft.
Sterker nog, Evan Spiegel zou je eerder een regelrechte eikel kunnen noemen, hoe hij zich gedraagt, of eerder misdraagt tegenover potentiële klanten. Rudy Huyn had een fántastische app neergezet voor Snapchat, 6Snap, een app die ik tijden gebruikte... Totdat er privacy issues waren op Android met 3rd party apps. Die zijn verwijderd, maar als je de app bleef gebruiken werd je account geblokkeerd. (dus ook 6snap)Punkrocker schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:12:
[...]
Inderdaad ook mooi.
Al is Snapchat een ongelukkig gekozen voorbeeld. De directeur daar heeft een kinderachtige hekel aan Microsoft.
Inmiddels is het volgens mij weer toegestaan 3rd party apps te gebruiken voor Snapchat op Android, maar niet op Windows (Phone/10 Mobile).
Als je in zo'n positie staat en dan zulke dingen doet, vind ik dat je echt een droeftoeter bent. Andere woorden heb ik er niet voor, wat een minimalistisch brein heb je dan in je kop. Ik snap dat je een hekel hebt aan Microsoft. Maar moet je dat dan uiten door klanten van Microsoft te naaien?
Zelfde hier voor buienradar..niet te vinden in de store en als ik hem in google vind, is hij beschikbaar voor windows 8 en 10, maar niet voor mij..hardware-lover schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:52:
[...]
Via een zoekactie binnen Edge op mijn telefoon kom je uiteindelijk wel in de store terecht, maar daar staat nu bij vermeld dat deze app niet zou werken op mijn telefoon (950 XL Production). Bij de app beschrijving op de US pagina staat Windows 10 Mobile als ondersteunend OS vermeld?
[afbeelding]
Zou het kunnen zijn omdat ik hem op engels heb ingesteld?
Geen idee, mijn toestel staat op NL ingesteld en zie hem wel staan. De Kobo app is overigens inmiddels ook weer beschikbaar zie ik.Glacier schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:44:
[...]
Zelfde hier voor buienradar..niet te vinden in de store en als ik hem in google vind, is hij beschikbaar voor windows 8 en 10, maar niet voor mij..
Testing, one, two ...
Zoeken in de store via de webbrowser en dan op downloaden tikken. Als dat niet lukt, dan zou je even naar regio Nederland moeten gaan, waarna je na het installeren weer terug kunt naar de gewenste regio...Glacier schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:44:
[...]
Zelfde hier voor buienradar..niet te vinden in de store en als ik hem in google vind, is hij beschikbaar voor windows 8 en 10, maar niet voor mij..
Slecht nieuws voor de mensen die op PokemonGo wachten:
Update: Well, we had a response from Niantic. It doesn't give us good news, but it also doesn't say 100% exactly that it'll never, ever happen.
"We have no comment or info to share on Windows at this time. Sorry I can't be of more help."
Als ie er komt, dan waarschijnlijk later pas dus.
Bron: http://www.windowscentral...get-pokemon-go-windows-10
Update: Well, we had a response from Niantic. It doesn't give us good news, but it also doesn't say 100% exactly that it'll never, ever happen.
"We have no comment or info to share on Windows at this time. Sorry I can't be of more help."
Als ie er komt, dan waarschijnlijk later pas dus.
Bron: http://www.windowscentral...get-pokemon-go-windows-10
[ Voor 9% gewijzigd door Stravincy op 11-07-2016 22:50 ]
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.