Hehehe ja dat heb ik heel vaak. Zelfs Bing Translator app staat in een rare taal
Yep.... zelfs van Microsoft zelf ..NNF schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 00:21:
Zoeken op 'ING Bankieren'? Hij is er inderdaad gewoon.
Nu ik toch in een topic over de store ben: zien meer mensen vreemde talen bij beschrijvingen van apps/games?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Dat heb ik zelf ook gezien, ik kon er eigenlijk wel om lachenGerCor schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Yep.... zelfs van Microsoft zelf ..
[afbeelding]
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting
Die extra talen zijn features.
Ik heb ze nog steeds in het Frans staan.
Ik heb ze nog steeds in het Frans staan.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Vandaag de Kaarten app eens gebruikt om mee naar een locatie van werk te navigeren. Ik speel altijd muziek via Groove over Bluetooth naar de autoradio. Wat schetst mijn verbazing; de gesproken stem van de navigatie gaat over de Bluetooth Phone verbinding, oftewel de autoradio zit continu te switchen tussen bluetooth audio en bluetooth phone.. Erg irritant, temeer omdat het even duurt voor de autoradio geswitched is waardoor je soms nog net het laatste woordje van de instructie hoort. Meer mensen hier last van? Navigon gaat bijvoorbeeld gewoon dwars door de muziek heen (wat mijn voorkeur ook heeft).
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Nee, ik heb geen autoradio waarbij het lukt verbinding te maken met bluetooth. Maar eh ... het is toch eigenlijk de bedoeling van MS dat Cortana de stem voor Maps uitvoert? Misschien als je Cortana gebruikt het dan weer anders is met Groove? Zou je kunnen proberen..... met de nadruk op 'zou'.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Dat gebeurd inderdaad bij gebruik van Kaarten, en ook bij Here Drive+. Bij sommige andere apps is het instelbaar, zoals bij Sygic en mogelijk ook bij Navigon. Het maakt daarbij niet uit welke audio app je gebruikt voor muziek weergave (als ik me niet vergis).CAP-Team schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:59:
Vandaag de Kaarten app eens gebruikt om mee naar een locatie van werk te navigeren. Ik speel altijd muziek via Groove over Bluetooth naar de autoradio. Wat schetst mijn verbazing; de gesproken stem van de navigatie gaat over de Bluetooth Phone verbinding, oftewel de autoradio zit continu te switchen tussen bluetooth audio en bluetooth phone.. Erg irritant, temeer omdat het even duurt voor de autoradio geswitched is waardoor je soms nog net het laatste woordje van de instructie hoort. Meer mensen hier last van? Navigon gaat bijvoorbeeld gewoon dwars door de muziek heen (wat mijn voorkeur ook heeft).
Als Navigon bezitter neem ik aan dat je Kaarten alleen even hebt uitgeprobeerd en dat je daar voor navigatie niet de voorkeur aan zult geven?
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 03-06-2016 16:36 ]
Testing, one, two ...
Was meer ter test inderdaad normaal gebruik ik altijd Navigon
Updates voor GroupMe, Awesome Tube en OneDrive.
Als de Store druk is wel jaNixo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:23:
Het lijkt erop alsof ik geen updates meer zie. Bekend probleem?
Bij mij (Lumia 640, Insider Preview) lijkt er geen data meer binnen te komen bij de MS Weer-app. Na het openen blijf ik het 'zandlopertje' zien en zelfs na een paar minuten nog geen weer. Zowel met wifi als alleen mobiele data komt er niets binnen.
Waar zou dat aan kunnen liggen?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Aan van alles. Lang niet allemaal gerelateerd aan de app maar vaak ook aan de communicatiekanalen tussen app en server.Boss schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:33:
Bij mij (Lumia 640, Insider Preview) lijkt er geen data meer binnen te komen bij de MS Weer-app. Na het openen blijf ik het 'zandlopertje' zien en zelfs na een paar minuten nog geen weer. Zowel met wifi als alleen mobiele data komt er niets binnen.
Zo kunnen IP wijzigingen in het DNS door de background processen van je app niet opgepikt zijn en dan wordt de server onbereikbaar.
Heb je al je telefoon afgesloten en weer aangezet? Dat kan voor communicatieproblemen tussen apps en servers vaak een oplossingen zijn.
Wifi modems/routers zijn ook een probleem. Ik moet ook elke paar weken mijn Ziggo modem rebooten om apps op mijn telefoons weer te laten communiceren.
[ Voor 14% gewijzigd door TWyk op 07-06-2016 10:38 ]
Ik heb dit weer bij de regenmeter. Sinds maandagochtend haalt hij de regenvoorspelling niet meer binnen.Boss schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:33:
Opnieuw installeren/rebooten heeft geen effect.
Heb een mailtje naar de maker gestuurd.
Trouwens wat heeft die Awsome Tube veel updates zeg. 4x per week?
Ah, ligt dus toch niet aan mijn telefoons, gelukkig!!Arjantje72 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:55:
[...]
Ik heb dit weer bij de regenmeter. Sinds maandagochtend haalt hij de regenvoorspelling niet meer binnen.
[...]
Update Regenmeter. Bugfixes en er volgen snel meer bugfixes, aldus Niels.Arjantje72 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:55:
[...]
Ik heb dit weer bij de regenmeter. Sinds maandagochtend haalt hij de regenvoorspelling niet meer binnen.
Dat was het. Net een update gehad en het werkt weer.
Misschien moeten ze het eens 'Awesome Updates' noemenArjantje72 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:55:
[...]
Ik baal er een beetje van dat je de taal niet zelf kan instellen maar dat de app altijd de systeemtaal volgt.
... en gaat over tot de orde van de dag
Waar zijn de afbeeldingen van apps in de Store eigenlijk gebleven, sinds dat nieuwe design kan ik die niet meer vinden. Moet ik achteraf maar kijken of een bepaalde app het waard is om te installeren..?
Gewoon verder kijken dan je neus lang is (naar beneden scrollen dus)Louw Post schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:25:
Waar zijn de afbeeldingen van apps in de Store eigenlijk gebleven, sinds dat nieuwe design kan ik die niet meer vinden. Moet ik achteraf maar kijken of een bepaalde app het waard is om te installeren..?
Had misschien moeten zeggen dat ik op de fast ring zit.GerCor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 02:06:
[...]
Gewoon verder kijken dan je neus lang is (naar beneden scrollen dus)
Bekend probleem: https://twitter.com/NorthFaceHiker/status/740666931322052608
Die nieuwe store is trouwens wel echt retetraag zeg vergeleken met de vorige. Lijkt wel alsof dat opbouwen van de gui en inladen van afbeeldingen/apps veel meer tijd nodig heeft.
Professioneel Heftruck Syndroom
Ik meen me te herinneren dat je het kleur thema van Twitter kon veranderen, maar ik kan dit niet meer terug vinden. Er was vroeger toch de optie voor light en dark theme?
WP8.1 wellicht? Nu in ieder geval niet. Ik neem aan dat het Insider zijn of niet voor de Twitter-app niet uitmaakt?Louw Post schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:06:
Ik meen me te herinneren dat je het kleur thema van Twitter kon veranderen, maar ik kan dit niet meer terug vinden. Er was vroeger toch de optie voor light en dark theme?
Het was specifiek een setting in de twitter app, en ik meen het sinds deze vernieuwde app hem ook een keer naar dark gezet te hebben of ik word gek.GerCor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:23:
[...]
WP8.1 wellicht? Nu in ieder geval niet. Ik neem aan dat het Insider zijn of niet voor de Twitter-app niet uitmaakt?

Het was wel zeker te weten een optie in de oude twitter app.
Edit: Mijn twitter app is in ieder geval in een zwart thema op het moment.
Is inderdaad los van insiders, gewoon productie versie van Twitter.
[ Voor 13% gewijzigd door Louw Post op 09-06-2016 14:41 ]
Dan heb jij je telefoon op donker staan. Zet je de telefoon op licht dan is Twitter ook licht (heeft dus niks met thema te maken) Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor de app van WhatsApp. Ik las gisteren, of toen de update kwam... ook iemand die schreef: ze hebben het uit Twitter gesloopt waarop Daniel Rubino schreef: het is een nieuwe app. Cerenas, het is een nieuwe app, geen vernieuwde app.Louw Post schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:36:
[...]
Het was specifiek een setting in de twitter app, en ik meen het sinds deze vernieuwde app hem ook een keer naar dark gezet te hebben of ik word gek.![]()
Het was wel zeker te weten een optie in de oude twitter app.
Edit: Mijn twitter app is in ieder geval in een zwart thema op het moment.
Is inderdaad los van insiders, gewoon productie versie van Twitter.
[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 09-06-2016 15:09 ]
Verdikkeme, inderdaad, je hebt gelijk. Bedankt!GerCor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:55:
[...]
Dan heb jij je telefoon op donker staan. Zet je de telefoon op licht dan is Twitter ook licht. Ik las gisteren, of toen de update kwam... ook iemand die schreef: ze hebben het uit Twitter gesloopt waarop Daniel Rubino schreef: het is een nieuwe app.
Eerlijk gezegd vond ik de oude Twitter app er mooier uitzien, maar dat terzijde.
Dan schuif ik dat terzijde.Louw Post schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Verdikkeme, inderdaad, je hebt gelijk. Bedankt!
Eerlijk gezegd vond ik de oude Twitter app er mooier uitzien, maar dat terzijde.
Ik vind de W10M versie van Twitter juist geweldig mooi. Zitten nog wat vervelende dingen in maar zolang ze de app met enige regelmaat updaten vind ik het prima. Vooral die filmpjes en gif-jes vind ik erg leuk. En je kunt met de nieuwste update een poll houden. Geen idee hoe je dat doet maar ik heb gisteren bij iemand een poll ingevuld. Nice...
Ik kreeg net een e-mail van de makers van de app Debat Direct (Tweede Kamer). Ze werken aan een update en ik krijg bericht zodra deze beschikbaar is (hoeft voor mij niet maar alla). In deze update zal tevens 'second screen' opgenomen zijn.
Ik zeg: laat maar komen!!
Iedereen ook al de 'poll functie' in Twitter gezien? Leuk....(even een onderwerp bedenken)
Ik zeg: laat maar komen!!
Iedereen ook al de 'poll functie' in Twitter gezien? Leuk....(even een onderwerp bedenken)

[ Voor 46% gewijzigd door GerCor op 10-06-2016 00:41 ]
Ik heb een update voor Windows Kaarten mogen ontvangen en ook een voor de Schade App (<< hint). Daarnaast nog een hele riedel aan andere app updates, totaal 10 stuks vandaag (tot nu toe).
Edit: Gercor kan blij zijn, actuele snelheidsweergave is weer aanwezig.

[ Voor 29% gewijzigd door hardware-lover op 12-06-2016 18:52 ]
Testing, one, two ...
Hoera (maar dan zoals de Russen dat uitroepen tijdens een militaire parade).hardware-lover schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:44:
Ik heb een update voor Windows Kaarten mogen ontvangen en ook een voor de Schade App (<< hint). Daarnaast nog een hele riedel aan andere app updates, totaal 10 stuks vandaag (tot nu toe).
[afbeelding]
Ik heb vandaag een heleboel muziek op mijn SD card gezet. Ik heb dat ook graag op mijn SD kaart zodat ik ook bijvoorbeeld in het vliegtuig kan luisteren. Bovendien kom ik nog wel eens op plekken waar er in de wijde omtrek geen verbinding is.
Ik heb de nummers via de USB kabel in de Music directory op de SD kaart gezet. Daar staan ook de nummers die al op de SD kaart stonden en die Groove wel kan vinden en afspelen.
Nu kan Groove music deze nieuwe nummers niet vinden en ik kan ze dus ook niet afspelen. Ik heb overal gezocht. Op het internet vindt ik allleen maar aanwijzingen voor gebruik met Win 10 op een PC.
Heeft iemand hier een oplossing voor of is iemand hier ook tegenaangelopen?
Ik heb de nummers via de USB kabel in de Music directory op de SD kaart gezet. Daar staan ook de nummers die al op de SD kaart stonden en die Groove wel kan vinden en afspelen.
Nu kan Groove music deze nieuwe nummers niet vinden en ik kan ze dus ook niet afspelen. Ik heb overal gezocht. Op het internet vindt ik allleen maar aanwijzingen voor gebruik met Win 10 op een PC.
Raar. Net geprobeerd door een mp3 file van mijn dropbox naar de Music map te kopieren en het werkt gelijk.Indoubt schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:55:
Ik heb vandaag een heleboel muziek op mijn SD card gezet. Ik heb dat ook graag op mijn SD kaart zodat ik ook bijvoorbeeld in het vliegtuig kan luisteren. Bovendien kom ik nog wel eens op plekken waar er in de wijde omtrek geen verbinding is.
Misschien een domme vraag, maar heb je gekeken bij de filters van Groove? Je kan het nml zo instellen dat je alleen muziek van bepaalde bronnen ziet.
En als Groove wel blijft tegensputteren, dan kun je nog altijd een andere player nemen.
Ik kreeg afgelopen weekend een melding dat Phonos (onofficiële app voor Sonos) een gratis UWP preview app beschikbaar heeft gesteld:
Link naar store
Er missen nog wat functies, maar het ziet er al iets strakker uit.
Link naar store
P-Tingen.
Ik heb nog even verder gezocht, met name naar aanleiding van je berichtje.
Ik kan ze inmiddels vinden maar alleen onder nummers en niet onder artiesten, albums of genres. Het zijn allemaal oudere CD's die ik destijds zelf heb geript met eac en die of in WAF of in Flac staan. Ze komen van mijn Cowon D2 Muziekspeler
Ik heb gezien dat bij zo'n mummer staat: Artiest onbekend, album onbekend, genre onbekend etc. Blijkbaar kan groove dit niet zo maar opzoeken.
Probleem is dus opgelost. Min of meer dan.
I'm just to oldschool for this modern world....sometimes:)
Ik kan ze inmiddels vinden maar alleen onder nummers en niet onder artiesten, albums of genres. Het zijn allemaal oudere CD's die ik destijds zelf heb geript met eac en die of in WAF of in Flac staan. Ze komen van mijn Cowon D2 Muziekspeler
Ik heb gezien dat bij zo'n mummer staat: Artiest onbekend, album onbekend, genre onbekend etc. Blijkbaar kan groove dit niet zo maar opzoeken.
Het klinkt alsof je MP3's niet de juiste ID3Tags hebben. Kun je oplossen met een programma als MP3Tag.Indoubt schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:00:
P-Tingen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ik gebruik zelf veel liever Zonos. Ook UWP, maar ziet er veel strakker uit en krijgt frequenter updates.Haydenen schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:11:
Ik kreeg afgelopen weekend een melding dat Phonos (onofficiële app voor Sonos) een gratis UWP preview app beschikbaar heeft gesteld:
Link naar store
Nu Microsoft LinkedIn over wil nemen, misschien krijgen we dan eindelijk een fatsoenlijke app voor W10M.
Ah, ik dacht dat het aan m'n phone lag. Gelukkig niet dus..GerCor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:04:
Zucht.....Store (en Groove) ligt eruit.
Professioneel Heftruck Syndroom
Nog steeds...
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Ik had dust eerst dit draadje moeten lezen, dacht al dat het aan mij lag en ben nu bezig mijn telefoon te restarten
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Hehe ik dacht juist tijd om m dan nu maar een factory reset te gevenWailing_Banshee schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:10:
Ik had dust eerst dit draadje moeten lezen, dacht al dat het aan mij lag en ben nu bezig mijn telefoon te restarten
Ik zat gisteren een app te zoeken, zag dat hij in de store moest staan via de web interface, maar toen ik op de naam zocht in de windows store op mijn telefoon, kon ik hem niet vinden... (de ANWB Onderweg app). Uiteindelijk heb ik Edge moeten openen, naar de ANWB site gaan, daar (met heel veel moeite) de link naar de windows store gevonden en toen kon hij ineens wel gevonden worden in de store... Ben ik de enige waarbij dit gebeurt?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Wie weet, en ben jij inderdaad de enige. Ik kan de ANWB app probleemloos vinden.Wailing_Banshee schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 07:30:
Ik zat gisteren een app te zoeken, zag dat hij in de store moest staan via de web interface, maar toen ik op de naam zocht in de windows store op mijn telefoon, kon ik hem niet vinden... (de ANWB Onderweg app). Uiteindelijk heb ik Edge moeten openen, naar de ANWB site gaan, daar (met heel veel moeite) de link naar de windows store gevonden en toen kon hij ineens wel gevonden worden in de store... Ben ik de enige waarbij dit gebeurt?
(trouwens, best grappig om te lezen. Jij zat en de app moest staan).
[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 15-06-2016 07:41 ]
Verwijderd
Kent misschien iemand een app waarmee je video's op internetsites kan casten? 'Video's en TV cast' voor Windows dus eigenlijk.
In welke taal heb jij je toestel staan? Als ik zoek op ANWB krijg ik alleen een app NL Motor nieuws (waarom, ik heb geen idee...)GerCor schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 07:35:
[...]
Wie weet, en ben jij inderdaad de enige. Ik kan de ANWB app probleemloos vinden.
(trouwens, best grappig om te lezen. Jij zat en de app moest staan).
Alles in het Nederlands. Bij 3 letters had de store de ANWB app al gevonden.Wailing_Banshee schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:09:
[...]
In welke taal heb jij je toestel staan? Als ik zoek op ANWB krijg ik alleen een app NL Motor nieuws (waarom, ik heb geen idee...)

Dan zal het liggen aan het feit dat ik mijn taal in het Engels heb (regio wel Nederland). Eens even uitproberen (als ik nog kan terugvinden waar ik dan kan instellenGerCor schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:32:
[...]
Alles in het Nederlands. Bij 3 letters had de store de ANWB app al gevonden.![]()
[afbeelding]
Edit: inderdaad, als ik mijn taal op Nederlands zet, dan vindt hij hem wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Wailing_Banshee op 15-06-2016 08:44 ]
Hebben er meer problemen bij het installeren van instagram? Gisteren update van 8.1 naar 10 gedaan. Op 8.1 had ik de beta versie, op 10 is er de gewone versie. Beta verwijderd en nu wil ik de nieuwste versie installeren. maar ik krijg de melding "Voor het gebruik van deze app heb je .... hardwarevereisten". en daar staat je moet Windows 10 hebben. Ik zit nu op .420. Dus een beetje raar. Iemand een idee?
Heb hier de taal in Engels, region op Nederland en bij mij ook gewoon het tweede resultaat na "anw" ingetypt te hebbenWailing_Banshee schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:35:
[...]
Dan zal het liggen aan het feit dat ik mijn taal in het Engels heb (regio wel Nederland). Eens even uitproberen (als ik nog kan terugvinden waar ik dan kan instellen)
Edit: inderdaad, als ik mijn taal op Nederlands zet, dan vindt hij hem wel.
Je hebt beide updates gedaan? Je krijgt voor upgrade naar Windows 10 1 update en daarna nog 1. Misschien dat de minor versie niet hoog genoeg is?richdb schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:55:
Hebben er meer problemen bij het installeren van instagram? Gisteren update van 8.1 naar 10 gedaan. Op 8.1 had ik de beta versie, op 10 is er de gewone versie. Beta verwijderd en nu wil ik de nieuwste versie installeren. maar ik krijg de melding "Voor het gebruik van deze app heb je .... hardwarevereisten". en daar staat je moet Windows 10 hebben. Ik zit nu op .420. Dus een beetje raar. Iemand een idee?
[ Voor 40% gewijzigd door Caelorum op 15-06-2016 09:04 ]
iets met dubbelposten...
[ Voor 95% gewijzigd door Caelorum op 15-06-2016 09:05 ]
Ja allebei gedaan. Zit op de laatste stabiele Windows 10 versie.
http://www.windowscentral...-longer-install-instagramrichdb schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:55:
De beta van Facebook zelf is nu ook te downloaden, regio op duitsland gezet toen was ie binnen. Grote app overgens(98mb), lijkt wel goed te werken!
Hier de link: Facebook (Beta) https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh6ct0l
Hier de link: Facebook (Beta) https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh6ct0l
[ Voor 22% gewijzigd door Leijenman op 17-06-2016 09:08 ]
Je bedoelt de UWA Facebook app van Facebook zelf (dus niet door Microsoft)?
Ja dus. Zal m'n vriendin blij mee zijn die gruwelt van de huidige Facebook app
Ja dus. Zal m'n vriendin blij mee zijn die gruwelt van de huidige Facebook app
[ Voor 35% gewijzigd door CAP-Team op 17-06-2016 12:00 ]
Nieuwe Facebook (Beta) (moest regio wel naar Duitsland zetten)
https://www.microsoft.com...%282804583%29%28%29%28%29
Ziet er op eerste gezicht goed uit. Kan alleen mijn groepen niet terug vinden.
Frans werkt ook. Moet zeggen, zo tevreden ben ik niet over de app. Leuk dat ik nu exact hetzelfde kan als de ios gebruikers, maar de app werkt net zo traag als de ios app. Scrollen werkt stukken minder vloeiend. Tevens is het mij niet duidelijk of we nog contacten integratie hebben.Nixo schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:01:
Nieuwe Facebook (Beta) (moest regio wel naar Duitsland zetten)
Zoiets als Tubecast voor het casten van Youtube video's?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 07:38:
Kent misschien iemand een app waarmee je video's op internetsites kan casten? 'Video's en TV cast' voor Windows dus eigenlijk.
Verwijderd
Ja, maar dan voor je browser. Je kan dan een willekeurige site bezoeken en video's op die site casten. Tenminste dat kan dus met die app op ios en android. Hoop dat er iets vergelijkbaars op W10 is of komt..TWyk schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:54:
[...]
Zoiets als Tubecast vorr het casten van Youtube video's?
Dan kan nu al wel met Edge browser op de desktop maar nog (!) niet op Edge mobile.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:58:
[...]
Ja, maar dan voor je browser. Je kan dan een willekeurige site bezoeken en video's op die site casten. Tenminste dat kan dus met die app op ios en android. Hoop dat er iets vergelijkbaars op W10 is of komt..
Je kunt natuurlijk al wel met Continuum video's uit de browser afspelen op een TV (draadloos of via een dock).
[ Voor 12% gewijzigd door TWyk op 17-06-2016 16:22 ]
Voor wie het nog niet weet, met de laatste versie van de Kaarten app kunnen je Here favorieten geïmporteerd worden. Vooral handig voor de Here gebruikers onder W10M aangezien Here er binnenkort mee ophoud.
http://www.windowscentral...n-microsofts-new-maps-app
Testing, one, two ...
Update OneNote, Store en Realarm Beta (Nederlands). Keep them comming.
[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 22-06-2016 04:14 ]
Hmm. Leuk, maar ik dacht dat er ook nog een update aan zat te komen waarbij de app ook goed te gebruiken zou zijn in landscape mode. Nu heb je nog steeds de aanwijzingen bovenin het scherm staan waardoor je effectief vrij weinig scherm overhoudt.hardware-lover schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:21:
Voor wie het nog niet weet, met de laatste versie van de Kaarten app kunnen je Here favorieten geïmporteerd worden. Vooral handig voor de Here gebruikers onder W10M aangezien Here er binnenkort mee ophoud.
En ik mis echt een optie om zelf de taal in te stellen. Jammer dat HereMaps straks ermee ophoudt; de nieuwe Maps app kan nog niet tippen aan Here
Ik ken geen enkele app waarbij je zelf de taal kunt instellen.P_Tingen schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:30:
[...]
Hmm. Leuk, maar ik dacht dat er ook nog een update aan zat te komen waarbij de app ook goed te gebruiken zou zijn in landscape mode. Nu heb je nog steeds de aanwijzingen bovenin het scherm staan waardoor je effectief vrij weinig scherm overhoudt.
En ik mis echt een optie om zelf de taal in te stellen. Jammer dat HereMaps straks ermee ophoudt; de nieuwe Maps app kan nog niet tippen aan Here
Net een nieuwe Nefit cv ketel gekregen. Hierbij ook een Moduline Easy gekregen. Oftewel je kan hem op afstand bedienen. Nu is de vraag is hier ook een app voor? Heb al gezocht in de appstore maar kan zo niks vinden erover.
Nope, nee, nein, no, njet, enz.... Totaal geen Windows ondersteuning voor de Easy, niet voor pheun en niet voor desktop. Voor mobile komt ie er niet wordt er door Nefit gezegd, voor Windows desktop jaren geleden aangekondigd, maar ook daar is niets van terechtgekomen.bennieeee schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:38:
Net een nieuwe Nefit cv ketel gekregen. Hierbij ook een Moduline Easy gekregen. Oftewel je kan hem op afstand bedienen. Nu is de vraag is hier ook een app voor? Heb al gezocht in de appstore maar kan zo niks vinden erover.
Testing, one, two ...
Mmh.. oke dat is dus wel best wel dikke bagger..hardware-lover schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:51:
[...]
Nope, nee, nein, no, njet, enz.... Totaal geen Windows ondersteuning voor de Easy, niet voor pheun en niet voor desktop. Voor mobile komt ie er niet wordt er door Nefit gezegd, voor Windows desktop jaren geleden aangekondigd, maar ook daar is niets van terechtgekomen.
Loop tegen hetzelfde aan met een stel lampen uit China die je op afstand aan kan zetten (soort HUE) is ook geen app voor te vinden.
Moet je ook geen goedkope Chinese troep kopen maar echte Philips HUE. Had je nou mooi de app Huetro for HUE kunnen gebruiken.bennieeee schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:55:
[...]
Mmh.. oke dat is dus wel best wel dikke bagger..
Loop tegen hetzelfde aan met een stel lampen uit China die je op afstand aan kan zetten (soort HUE) is ook geen app voor te vinden.
Welkom in de wondere wereld van Windows mobiel. Het ziet er allemaal prachtig uit, enkel wat weinig attractiesbennieeee schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:55:
[...]
Om welke China lamp gaat het?
Testing, one, two ...
Ik zag laatst een mooie fietscomputer bij de Lidl. Maar ja, wel een iPhone en Adroid app, maar natuurlijk geen Windows app. Mijn oplossing: fietscomputer laten liggen.bennieeee schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:55:
[...]
Update voor Windows rekenmachine en Windows Alarmen en klok.GerCor schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 04:10:
Update OneNote, Store en Realarm Beta (Nederlands). Keep them comming.
Testing, one, two ...
Nefit klantenservice vragen.bennieeee schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:38:
Als er maar genoeg vraag is gaan ze er misschien wel eens over nadenken om het mogelijk ooit eens in de toekomst te gaan doen.
Als ze niks horen, omdat het op de site staat, gaan ze het natuurlijk nooit doen
Kwam er gister achter dat ik mijn Lumia 950XL via de Garmin Connect app nu kan koppelen met mijn garmin Edge 810. Mogelijk door update van de app of door update van microsoft. Anyway ik ben happy!
Nu nog strava support..... die er voorlopig niet gaat komen volgens strava.
Nu nog strava support..... die er voorlopig niet gaat komen volgens strava.
Ik wel, zie oude settings van Here Maps:GerCor schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:21:
[...]
Ik ken geen enkele app waarbij je zelf de taal kunt instellen.

De Maps navigatie gaat standaard uit van de taal op je toestel. En die staat op Engels ivm Quiet Hours van Cortana.
Hou ik daar vast rekening mee dat ik die over een maand of 3 ook ontvang.hardware-lover schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Update voor Windows rekenmachine en Windows Alarmen en klok.
Je moet eigenlijk niet bij Nefit zijn maar bij de Bosch group, zij zijn het overkoepelende orgaan voor vele landen.St00mwals schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:40:
[...]
Nefit klantenservice vragen.
Als er maar genoeg vraag is gaan ze er misschien wel eens over nadenken om het mogelijk ooit eens in de toekomst te gaan doen.
Als ze niks horen, omdat het op de site staat, gaan ze het natuurlijk nooit doen
In Nederland hebben we de Nefit Easy, maar hetzelfde apparaat wordt in vele andere landen, onder een andere naam, ook op de markt gebracht. Voor geen enkele versie van de Easy, wat voor naam deze ook mag hebben, is er een Windows desktop of mobiele app beschikbaar. Tot nu toe is de klanten-service niet werkelijk gevoelig geweest voor verzoeken. Het antwoord was steeds dat ze geen plannen hebben voor een Windows mobiele app, en voor de Windows desktop is men (sinds 2013) bezig. Maar...., niet geschoten is ......
Testing, one, two ...
altijd mis
En daar zit denk ik tegelijkertijd het probleem...
Misschien zou het wat helpen als we voor aanschaf van een artikel dat met apps kan worden aangestuurd eerst even kijken of er ook windows ondersteuning bij zit.
Binnen 5 minuten antwoord, het komt niet..St00mwals schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:40:
[...]
Nefit klantenservice vragen.
Ik dacht trouwens dat Windows Phone ook Android apps wou laten draaien op hun OS. Misschien ook verkeerd gelezen, maar dat zou nog een uitkomst zijn. Mocht Windows Phone niet dood gaan natuurlijk.
Die ontwikkeling is gestopt, dat gaat niet meer komen. Opvolger was een platform waarmee je bv iOS apps heel makkelijk naar UWP kon porten.bennieeee schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:14:
[...]
Binnen 5 minuten antwoord, het komt niet..
Ik dacht trouwens dat Windows Phone ook Android apps wou laten draaien op hun OS. Misschien ook verkeerd gelezen, maar dat zou nog een uitkomst zijn. Mocht Windows Phone niet dood gaan natuurlijk.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oke jammer is dat.. Weinig aan te doen dan. Wel super zonde Windows Phone blijft het meest fijne systeem om mee te werken. Inmiddels is dit telefoon 4 ermee. Maar met dit soort dingen raak je er ook wel een beetje klaar mee.SinergyX schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:15:
[...]
Die ontwikkeling is gestopt, dat gaat niet meer komen. Opvolger was een platform waarmee je bv iOS apps heel makkelijk naar UWP kon porten.
En Microsoft gaat apps zonder leeftijdsclassificatie ook nog eens uit de store verwijderen. Ik heb de ABN-AMRO al een twitterbericht gedaan. Staat ook niks over leeftijd bij en voor je het weet verwijdert MS die app...
Toch nog een mail gekregen van Nefit.
Dat ik hem kan downloaden via de volgende site:
http://windowsphoneapk.com/APK_Nefit-Easy_Windows-Phone.html
Maar volgens mij kan je hier niks mee..
Ziet er een beetje uit als een Android app die door iemand is geport naar Windows.bennieeee schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:11:
Maar als het werkt
Zijn ze zelf ook maar aan het googlelen geslagen? Die apk versie kom je inderdaad vrij snel tegen, maar blijkbaar vind je voor elke app die je mist op Windows mobiel wel een apk versie. Je kunt er bij mijn weten helemaal niets mee. Voor het programmeren van de Easy heb ik een Android emulator onder Windows gebruikt. Je moet iets, want zonder programmeren is de Easy weinig slim en kun je hem enkel handmatig hoger en lager zetten.bennieeee schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:11:
Testing, one, two ...
Voor de mensen die naar Q-music luisteren komt er binnenkort iets waardoor je toch o.a berichten kan sturen naar de studio vanaf je windows phone zonder te smsen .
Net een update van spotify binnen gehaald. Dat lijkt er eindelijk een beetje op!
Verwijderd
Meteen ook maar gedownload, inderdaad veel beter. Nu Evernote nog...robkrekel schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:10:
Net een update van spotify binnen gehaald. Dat lijkt er eindelijk een beetje op!
Is er een update op Health geweest?
Sinds vandaag loopt die app alleen maar vast als ik details wil zien van een event. Soms loopt ie ook vast bij gewoon opstarten...
Grappiger wijs doet ie nog wel synchroniseren...
Opnieuw opstarten van de 640xl biedt geen soelaas.
Edit:
Herinstallatie van de app lost 't probleem op, wazig
Sinds vandaag loopt die app alleen maar vast als ik details wil zien van een event. Soms loopt ie ook vast bij gewoon opstarten...
Grappiger wijs doet ie nog wel synchroniseren...
Opnieuw opstarten van de 640xl biedt geen soelaas.
Edit:
Herinstallatie van de app lost 't probleem op, wazig

[ Voor 11% gewijzigd door __Erik__ op 27-06-2016 00:47 ]
Ziet er mooier uit. Maar ik mis Discover Weekly en vooral de Spotify Connect nog steeds.robkrekel schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:10:
Spotify start hier niet meer op op de laatst build....hmm...app maar eens even verwijderen...Ray-zor schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:01:
[...]
Ziet er mooier uit. Maar ik mis Discover Weekly en vooral de Spotify Connect nog steeds.
Discover Weekly staat toch gewoon bij je afspeellijsten? In ieder geval, daar heb ik hem wel staan..Ray-zor schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:01:
[...]
Ziet er mooier uit. Maar ik mis Discover Weekly en vooral de Spotify Connect nog steeds.
Haha, dank je.Lye schreef op maandag 27 juni 2016 @ 01:51:
[...]
Discover Weekly staat toch gewoon bij je afspeellijsten? In ieder geval, daar heb ik hem wel staan..
Spotify app ziet er inderdaad een stuk beter uit, maar waarom nou nog steeds niet Spotify Connect... Het is de hele reden waarom ik een Spotify abo heb, streamen vanaf de bank richting m'n versterker. Verder gebruik ik het nooit.
Ik stream het geluid indien gewenst vanaf mijn bank met bluetooth naar mijn speakers.Michielgb schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:14:
Spotify app ziet er inderdaad een stuk beter uit, maar waarom nou nog steeds niet Spotify Connect... Het is de hele reden waarom ik een Spotify abo heb, streamen vanaf de bank richting m'n versterker. Verder gebruik ik het nooit.
Dat ligt blijkbaar (onder andere) aan een gebrekkige implementatie van mDNS, wat voor Connect nodig is. Hier op Reddit meer informatie hierover: https://www.reddit.com/r/...e_with_new_colour/d4olj98Michielgb schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:14:
Het gaat om Mi Light. Heb net nog eens gezocht maar kom alleen een betaalde app tegen die nog geen review heeft.hardware-lover schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:41:
[...]
Welkom in de wondere wereld van Windows mobiel. Het ziet er allemaal prachtig uit, enkel wat weinig attracties
Om welke China lamp gaat het?
Beetje late reactie maar zijn net een beetje gesetteld na een verhuizing.
Verwijderd
Mmmmm, met de nieuwste versie van Kaarten werkt de stem bij navigatie niet meer over mijn Bluetooth (Parrot CK3100), terwijl dat met de vorige versie wel zo was. De radio wordt wel even gemute, maar ik hoor niets, alleen een beetje ruis. Ook werkt het nog wel over de telefoonspeaker als ik Bluetooth uitzet en werkt Here Drive+ ook nog wel met stem over Bluetooth. Wat kan dat zijn? Meer mensen last van?
Ik heb een Lumia 640
Ik heb een Lumia 640
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.