Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:55:
[...]
Aan jouw wens en mijn wens is voldaan. Transparante Live-Tile en Nederlandse vertaling. d:)b :)F

Klein probleempje, de app doet het 'even' niet. :X
Normaal ben ik beslist niet flauw, maar is het normaal dat ik een app toestemming moet gaan geven voor beheer van mijn YT account als ik in zou willen loggen binnen deze app?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/awesome%20tube.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

[...]
Aan jouw wens en mijn wens is voldaan. Transparante Live-Tile en Nederlandse vertaling. d:)b :)F
Nu nog even uitvogelen hoe ik makkelijk bij mijn favo's kom, dat zie ik zo 123 niet.
(dat gebruik ik het meest, meespelen met een nr om te oefen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55
hardware-lover schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:37:
[...]

Normaal ben ik beslist niet flauw, maar is het normaal dat ik een app toestemming moet gaan geven voor beheer van mijn YT account als ik in zou willen loggen binnen deze app?

[afbeelding]
Volgens mij is dat een google dingetje. 'Iets' probeert toegang te krijgen tot je account, dit zijn de 'gevolgen'
Mijn vrouw had laatst een soortgelijk iets toen ze haar gmail account op haar nieuwe L550 in stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:22
hardware-lover schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:37:
[...]

Uh, wat versta je eigenlijk onder 'mijn YT-account'? Er is helemaal niks van jou. Zodra je iets op YT plaatst is het van YT. Zelfs jouw gedrag op YT is van YT. Alles van Google boeit mij persoonlijk voor geen meter en zeg overal ja op wat ze vragen. Ik ken die lui niet. Het is hun software, dus graag of niet.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:57:
[...]
Uh, wat versta je eigenlijk onder 'mijn YT-account'? Er is helemaal niks van jou. Zodra je iets op YT plaatst is het van YT. Zelfs jouw gedrag op YT is van YT. Alles van Google boeit mij persoonlijk voor geen meter en zeg overal ja op wat ze vragen. Ik ken die lui niet. Het is hun software, dus graag of niet.
Dat gaat natuurlijk niet alleen voor Google op GerCor, maar voor alles waar je maar op inlogt waar dan ook op internet. Bij elke registratie geef jij de directie uit handen, maar het wordt zelden zo specifiek aangegeven dan ik nu onder ogen krijg. Mogelijk is dit nu wat mij ook het meeste tegenstaat van Google (Android), dat het zo expliciet wordt weergegeven, tenslotte geldt, wat niet weet, wat niet deert ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hardware-lover schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:05:
[...]

Dat gaat natuurlijk niet alleen voor Google op GerCor, maar voor alles waar je maar op inlogt waar dan ook op internet. Bij elke registratie geef jij de directie uit handen, maar het wordt zelden zo specifiek aangegeven dan ik nu onder ogen krijg. Mogelijk is dit nu wat mij ook het meeste tegenstaat van Google (Android), dat het zo expliciet wordt weergegeven, tenslotte geldt, wat niet weet, wat niet deert ;)
Ikzelf denk dat het te maken heeft met bijvoorbeeld jouw geschiedenis, zoals favorieten. Ik stap van TubeCast over naar Awesome Tube en alles wat ik in TC heb/had ik nu ook weer in AT. Scheelt alles weer verzamelen.

Maar nogmaals, ik maak me er nooit druk over. Het zal wel.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
triflip schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:47:
[...]

Transparent Tile Pack kan een transparante skype tile voor je maken.
Thanks, die had ik al geprobeerd maar kan er geen Skype tile vinden (ondanks dat ze wel melden dat ze dit hebben). Of heb je dan de betaalde versie nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 12:52

P_Tingen

omdat het KAN

[...]
Haha, nou nog een verzoek indienen om zelf de taal te kunnen instellen. Ik heb mijn telefoon op Engels staan ivm Cortana en nou zie ik mijn eigen vertalingen niet eens!

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triflip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 13:15
SpaceAce schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:18:
[...]

Thanks, die had ik al geprobeerd maar kan er geen Skype tile vinden (ondanks dat ze wel melden dat ze dit hebben). Of heb je dan de betaalde versie nodig?
Zit gewoon een skype tile in, ik heb geen betaalde versie (gelukkig, ik ga niet betalen voor zo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
P_Tingen schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:32:
[...]
Haha, nou nog een verzoek indienen om zelf de taal te kunnen instellen. Ik heb mijn telefoon op Engels staan ivm Cortana en nou zie ik mijn eigen vertalingen niet eens!
Ze zien er goed uit volgens mij, prima gedaan d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Klein probleempje, de app doet het 'even' niet. :X
Kijk eens, dat is mooi :). Van wat ik er snel van zag had hij nog wat dingen die ik bij MetroTube miste, maar die tile as echt een no-go voor mij. Helaas kan hij itt MetroTube niet op de achtergrond afspelen (al doet die dat de laatste tijd ook niet meer foutloos bij mij).

Overigens onder W10M vind ik de standard muziek app er niet beter op geworden, hij doet steeds irritant als ik hem gewoon weer mijn collectie random wil laten afspelen. Heb nu PlayerNow erop staan, en die lijkt het prima te doen. Weinig poespas, gewoon muziek afspelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-08 14:46
Lumia Beamer is beëindigd en voor Lumia Camera is een andere camera app gekomen.
ik probeer deze apps via verwijderen in het appsmenu, maar ze blijven gewoon in het menu aanwezig.
Is het iemand gelukt om ze te verwijderen?
Ik heb een 640 lte met laatste w10 update.
TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ton37 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:11:
Lumia Beamer is beëindigd en voor Lumia Camera is een andere camera app gekomen.
ik probeer deze apps via verwijderen in het appsmenu, maar ze blijven gewoon in het menu aanwezig.
Is het iemand gelukt om ze te verwijderen?
Ik heb een 640 lte met laatste w10 update.
TIA
Via instellingen >> Systeem >> Opslag >> Dit apparaat >> Apps en games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Dank je Gercor. Dat menu kende ik, maar de app Lumia Camera en Lumia Beamer zie je in dat menu niet terug.
De 2 apps blijven, na het verwijderen via het hoofdmenu (app vasthouden en op verwijderen drukken na melding verwijderen ja\nee) in het hoofd app menu staan. Zij het met een lege\grijze tegel. Als je erop klikt wordt er niets geopend.
M.a.w. hoe de naam van deze 2 apps uit het menu 'Alle apps' te verwijderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb ze wel gewoon kunnen verwijderen, maar het probleem wat je beschrijft had ik wel met een tweetal andere apps na de W10M update. Uiteindelijk was dat één van mijn redenen om toch backup te maken + factory reset. Toen kon alles weer eraf gegooid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
Merci Sissors, daar zat ik ook aan te denken, maar wacht daar nog even mee omdat ik recentelijk ook al een hard reset had gedaan. Moest toen toch nog een en ander nalopen die weer teruggezet werden wat ik niet wilde.
Bedankt voor jouw meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
GerCor schreef op donderdag 14 april 2016 @ 02:42:
Inderdaad zeg, Twitter is een goddamn datadrainer. Maar liefst 268 mb weg, terwijl nummer 2 system is met 57 MB. Kreeg net een bericht van T-Mobile dat ik door mijn databundel ben en op supertraag word gezet. Lukt me normaal nooit. (gelukkig maar 2 dagen tot de volgende 1.000 mb)

Man man man, dat moeten ze snel oplossen, hier zit niemand op te wachten. :N :(

Gelijk maar even een vette klacht richting @Twitter gedaan. Zijn ze nou helemaal gek geworden? :9
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Er is een update voor Twitter.
Zouden nou eindelijk het trage laden en het hoge dataverbruik opgelost zijn? Wat is er eigenlijk geüpdatet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De tekst in die eerste link klopt niet. Lang niet alle huidige Windows Phones krijgen een update naar Windows 10 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
BounceMeister schreef op woensdag 27 april 2016 @ 07:58:
[...]

De tekst in die eerste link klopt niet. Lang niet alle huidige Windows Phones krijgen een update naar Windows 10 helaas.
Dat noemen ze marketing .... gewoon een beetje overdrijven. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het is tegenwoordig belachelijk makkelijk zelf een leuk promotiefilmpje te maken en die vervolgens te delen. Nu had ik volgens mij een Microsoft app waarmee je foto's en filmpjes aan elkaar kunt 'plakken'. Wie weet hoe die app heet? Ben al een tijd op zoek in de store maar kan niet op de naam komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:14:
Het is tegenwoordig belachelijk makkelijk zelf een leuk promotiefilmpje te maken en die vervolgens te delen. Nu had ik volgens mij een Microsoft app waarmee je foto's en filmpjes aan elkaar kunt 'plakken'. Wie weet hoe die app heet? Ben al een tijd op zoek in de store maar kan niet op de naam komen.
Heb je die app vroeger als eens op je toestel gehad?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Volgens mij wel ja. Kun je een soort collage van maken. Foto's, video's en dat mixen. Foto's snel achter elkaar, video's in de vertraging. Dat soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:55:
Volgens mij wel ja. Kun je een soort collage van maken. Foto's, video's en dat mixen. Foto's snel achter elkaar, video's in de vertraging. Dat soort dingen.
Dan zou je binnen de store-omgeving eens bij "mijn Bibliotheek" kunnen kijken of daar wat tussen staat wat je bekend voor zou komen? Via "mijn Bibliotheek" kunnen ook soms nog apps geïnstalleerd worden die niet meer in de store tevoorschijn komen. En als je ze kunt installeren (dat geldt meestal niet voor alles binnen je bibliotheek), dan werken de meesten ook nog zonder problemen.

Edit: Movie Maker 8.1?

http://www.coderewind.com...g-apps-windows-phone-8-1/

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 30-04-2016 20:08 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ga ik doen ....(had ik zelf ook kunnen bedenken maar bedankt voor de tip)

Edit: Inderdaad hardware-lover. Movie Creator Beta. Ik had het net in de Bibliotheek gevonden en zag toen jouw edit. TOP. _/-\o_

Trouwens, ik ben iemand waar het notificatiegeluidjes betreft iemand van de plieppliep. Zoals het standaardgeluid van WhatsApp e.d. In WP8.1 had je KitKat Sounds. Niet meer te vinden in de W10M store maar gelukkig via de Bibliotheek nog steeds te downloaden. oOo

Edit: volgens mij de 5e update van Awesome Tube deze week.

Edit: FlightRadar is gestopt met ondersteuning Windows Phone/Mobile. Te weinig gebruikers. Is uit de store verdwenen. :'(

[ Voor 103% gewijzigd door GerCor op 01-05-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Prachtige W10M GroupMe app in de store. Zo zou WhatsApp er uit moeten zien. Helaas gebruikt niemand van mijn contacten GroupMe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Diverse updates de laatste dagen voor W10M apps, waaronder o.a. Mail en Agenda, Kaarten (en tevens een update voor de geïnstalleerde kaarten), en Camera. Ook nog wat andere apps die mij zo snel niet te binnen schieten nu.

[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 05-05-2016 11:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
O, kaarten-app heb ik niet meegekregen en de kaarten zelf worden automagisch ge-updated. Ik zit op versie 4.1601.10150.0.

Maar net wel PDF-reader een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Versie 4.1603.1190.0, bijwerken van de kaarten heb ik op handmatig staan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Hoe kom jij dan aan die versie (behalve natuurlijk als de store die aanbiedt). Jij zit toch ook op build .218?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Klopt, Production build .218. Werd mij vanmorgen aangeboden als update via de store. Merk weinig aan de update zelf, vrouwke praat gelukkig nog steeds Nederlands ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
De schat .... <3

[ Voor 160% gewijzigd door GerCor op 05-05-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:37

PeaceNlove

Deugleuter

Update voor mijn Historische Kaarten Nederland app. Ik heb een spelfout en een css dingetje gefixt.
Toegevoegd aan de app zijn een engelse vertaling, wel een beetje stonecoal, maar volgens mij wel te begrijpen. Daarnaast kan je nu ook het kaartbeeld opslaan als afbeelding of delen via alle apps die dat ondersteunen.
Have fun en bij vragen of problemen mag je het me melden.

Edit: Nog ff de url naar de store voor de mensen die de app nog niet hebben https://www.microsoft.com...en-nederland/9nblggh4nssv

[ Voor 17% gewijzigd door PeaceNlove op 07-05-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Welke app gebruiken jullie voor nu.nl? Ik vind de huidige toch wel beperkt, 1 enkele foto en filmpjes al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
hurthonkey365 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:54:
Welke app gebruiken jullie voor nu.nl? Ik vind de huidige toch wel beperkt, 1 enkele foto en filmpjes al helemaal niet.
Ik vind de standaard 'Nieuws' app eigenlijk wel prima voor mijn nieuwsgebruik. Bevat veel bronnen, mogelijkheid om zelf een algemene 'interesse' toe te voegen en daar het nieuws van volgen etc.. Anders kan je nog altijd 'Newsflow' proberen (RSS reader), nu.nl toevoegen en daarin de volledig artikelen automatisch laden. Of zoals hieronder vermeld misschien Flipboard.
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:25:
[...]

Edge... Serieus, waarom een app gebruiken voor een website? Tweakers bewijst dat een site mobiel beter kan werken dan een app. Nu.nl werkt op een mobiele browser ook perfect.

Overigens ben ik wel sinds vorige week een regelmatige gebruiker van Flipboard. Die app verwerkt met name Engelstalig nieuws in een soort mooi, digitaal magazine. Op mijn tablet leest dat ook erg prettig. Ik kom er ineens veel achtergrondartikelen mee tegen waar ik anders niet zo snel op zou stuiten omdat je dan nogal wat verschillende websites actief in de gaten moet houden. Je kunt praktisch oneindig veel onderwerpen toevoegen aan een lijst op basis waarvan dan een newsfeed wordt gepresenteerd. Het in eerste instantie instellen daarvan is even een klus maar dan heb je ook wat.
Nou ja een app kan handig zijn voor push notificaties en apps zijn natuurlijk (in sommige gevallen) wat meer touch friendly t.o.v. de website. Nou ligt dat natuurlijk aan de 'site'; voor nu.nl is de website waarschijnlijk beter ja.

[ Voor 54% gewijzigd door blmp op 08-05-2016 21:59 . Reden: uitgebreid ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

blmp schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:52:
[...]
Nou ja een app kan handig zijn voor push notificaties en apps zijn natuurlijk (in sommige gevallen) wat meer touch friendly t.o.v. de website. Nou ligt dat natuurlijk aan de 'site'; voor nu.nl is de website waarschijnlijk beter ja.
Ik ben meer en meer websites aan het pinnen op mijn startscherm. Nu met Edge als browser kan dat prima, want die is echt een stuk beter dan de oude browser. Probleem is alleen dat als je een URL aan je startscherm vastmaakt, je daar standaard het saaie logo van Edge bij krijgt. Bij 1 snelkoppeling geen probleem, maar als je er al een stuk of wat hebt, wordt het snel onoverzichtelijk. Het is jammer dat je niet zelf een plaatje kan kiezen. Gemiste kans van Microsoft denk ik.

Maar daar heb ik nu de app Url Tile voor gevonden. Deze app is heerlijk simpel en nog gratis ook.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1ITirh5.pngstore

Meer is het niet. Dus ik zoek nu eerst een leuk plaatje voor de site. Dit is in de regel niet zo moeilijk omdat ik het logo van de site zelf gebruik (Tweakers, Nu.nl, Facebook, 3FM etc). Vervolgens is het een kwestie van url plakken, plaatje kiezen en tile pinnen. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01

Rhapsody

In Metal We Trust

P_Tingen schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:18:
[...]

Ik ben meer en meer websites aan het pinnen op mijn startscherm. Nu met Edge als browser kan dat prima, want die is echt een stuk beter dan de oude browser. Probleem is alleen dat als je een URL aan je startscherm vastmaakt, je daar standaard het saaie logo van Edge bij krijgt. Bij 1 snelkoppeling geen probleem, maar als je er al een stuk of wat hebt, wordt het snel onoverzichtelijk. Het is jammer dat je niet zelf een plaatje kan kiezen. Gemiste kans van Microsoft denk ik.
Niet mee eens. Websites kunnen zelf gewoon zelf aangeven hoe 'hun tile' er uit moet komen te zien:
<meta name="msapplication-TileColor" content="#1e5078" />
<meta name="msapplication-TileImage" content="/images/orion/icons/mstile-144x144.png" />
<meta name="msapplication-config" content="/images/orion/icons/browserconfig.xml" />
Wat mij betreft dus een gemiste kans van die websites. Neowin.net doet het bijvoorbeeld prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Rhapsody op 09-05-2016 09:27 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Ik ben niet zo tevreden met de ingebakken batterij app op win 10.
Is er een goede app in de store dat ik bijvoorbeeld kan zien welke app sinds de laatste keer opladen het verbruik weergeeft.
Iemand die een app kan aanbevelen die goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Rhapsody schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:26:
[...]
Niet mee eens. Websites kunnen zelf gewoon zelf aangeven hoe 'hun tile' er uit moet komen te zien:
Wat mij betreft dus een gemiste kans van die websites. Neowin.net doet het bijvoorbeeld prima.
Ja en nee. Gemiste kans inderdaad van de sites (die van Neowin ziet er goed uit) maar als optie in Edge is het toch ook niet teveel gevraagd? Stel dat ik verschillende subpagina's van Neowin wil pinnen op mijn startscherm, dan wil ik een van de twee misschien wel met een afwijkend plaatje zodat ik ze weer kan herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Ik gebruik deze app voor het pinnen van websites, misschien het proberen waard?

https://www.microsoft.com.../apps/app-it/9wzdncrdg66v

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Wat ik vooral mis in Edge op W10M is de mogelijkheid om, zonder losse pinned urls (die allemaal een eigen tab openen), snel bij m'n favorites te komen. Dat is nu 3 touches (... -> favorites -> keuze). Ik mis een startpagina / launch center / favorites bar...iets om sneller m'n favorites te kunnen benaderen. Dat is wat mij betreft een grotere gemiste kans (omdat IE al een launch center biedt en de niet-mobiele Edge de favorites bar).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:45
Dat mis ik inderdaad ook. Zou makkelijk geïntegreerd kunnen worden, zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Gisteravond weer een update van OneDrive. De icoontjes zijn weer anders geworden, ze weten duidelijk niet hoe ze het willen.

Ik zag gisteren een Tweet van Daniel Rubino @surface over 'onze Niels9000' en zijn app Huetro for Hue. Heeft nu Cortana integratie.

Ook (weer) een update van Awesome Tube. Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn: Bij abonnementen staat nu een merkwaardige (vies) achtergrond bij een pijltje naar rechtsboven (voegt werkelijk niks toe) en het hamburgermenu is verplaatst naar linksonder.

Hmm, even kijken of dat zo blijft anders neem ik weer afscheid van AT.

[ Voor 74% gewijzigd door GerCor op 10-05-2016 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zarhrezz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 18:27:
Wat ik vooral mis in Edge op W10M is de mogelijkheid om, zonder losse pinned urls (die allemaal een eigen tab openen), snel bij m'n favorites te komen. Dat is nu 3 touches (... -> favorites -> keuze). Ik mis een startpagina / launch center / favorites bar...iets om sneller m'n favorites te kunnen benaderen. Dat is wat mij betreft een grotere gemiste kans (omdat IE al een launch center biedt en de niet-mobiele Edge de favorites bar).
kun je je favoriete pagina's niet pinnen in een startscherm groep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Ik mis gewoon nog paar apps, niet echt noodzakelijke.

Maar ik hoop toch dat ze er komen.

- VTM-app
- Plopsa-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En ik heb sinds kort een iPhone van het werk (zou het privé nooit kopen). Ik dacht; toch eens even kijken naar een app voor SMA omvormers en Humax. Die zijn er wel maar doen het volgens de recensies niet. Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:07:
En ik heb sinds kort een iPhone van het werk (zou het privé nooit kopen). Ik dacht; toch eens even kijken naar een app voor SMA omvormers en Humax. Die zijn er wel maar doen het volgens de recensies niet. Lekker dan.
[sarcasme]
Maar iOS is toch geweldig en heeft alle apps met ook nog eens meer functionaliteiten als op W10M [/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
mcetweaker schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:16:
[...]

kun je je favoriete pagina's niet pinnen in een startscherm groep ?
Dat kan wel, maar elke live tile waarmee je een url / favorite opent, opent een nieuwe tab in Edge. Daarnaast moet je dan steeds terug naar start scherm om naar je volgende favorite te gaan...wat ongeveer net zo lang duurt als die 3 acties die er binnen Edge nodig zijn...dat moet gewoon makkelijker kunnen zou ik denken. Dat het met 1 actie niet kan snap ik (dan zouden je favorites altijd allemaal on-screen moeten zijn...niet handig), maar met 2 moet het gaan (swipe + keuze, ... + keuze, etc.).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-07 13:50
Het Eurovisie Songfestival heeft ten minste wel een fatsoenlijke evenement app gemaakt voor Windows
https://www.microsoft.com...song-contest/9nblgggxzl39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Meer mensen met problemen met 't behalen van level 60 van DigFender? 't Wordt frustrerend nu... haha.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Update GroupMe. Misschien dat het me contactpersonen geeft die het ook gebruiken? (denk het niet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:01:
Update GroupMe. Misschien dat het me contactpersonen geeft die het ook gebruiken? (denk het niet :+ )
Heb het er wel opstaan, maar ook mijn contactenlijst lijst is maagdelijk schoon. Eigenlijk heb ook geen behoefte om deze te vullen zolang Whatsapp doet wat deze moet doen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Meh, wil wel eens wat anders dan dat ouderwetse WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
TWyk schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:21:
Het Eurovisie Songfestival heeft ten minste wel een fatsoenlijke evenement app gemaakt voor Windows
https://www.microsoft.com...song-contest/9nblgggxzl39
Die bestaat al geruime tijd en zit inderdaad prima in elkaar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:24:
Meh, wil wel eens wat anders dan dat ouderwetse WhatsApp.
Kan je dan niet Telegram gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:59

Punkrocker

Mostly harmless

GerCor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:01:
GerCor, altijd maar roepen over de Nederlandse taal maar wel zelf de ergste taalvervuiling gebruiken... "me contactpersonen".... :+

Oeps.... Eerst zelf goed leren lezen.

Maar je hebt wel gelijk, Whatsapp is niet de beste app. Helaas wel de meest gebruikte in Nederland.

[ Voor 5% gewijzigd door Punkrocker op 10-05-2016 20:13 ]

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 09:06
Punkrocker schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:02:
[...]

GerCor, altijd maar roepen over de Nederlandse taal maar wel zelf de ergste taalvervuiling gebruiken... "me contactpersonen".... :+

Oeps.... Eerst zelf goed leren lezen.

Maar je hebt wel gelijk, Whatsapp is niet de beste app. Helaas wel de meest gebruikte in Nederland.
...en dat geldt niet alleen voor Windows, ik vind Whatsapp op Android ook vreselijk, zeker als je 2 toestellen gebruikt, die app blijft maar zeuren over een mislukte verificatie! Verder ziet het er met dat groen en wit al dermate gedateerd uit dat het gewoonweg om te kotsen is. :+

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Rockvee2 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:54:
[...]

Kan je dan niet Telegram gebruiken?
Gebruikt ook geen 'hond'. 8)

Officiële Twitter-app blijft irritant. Krijg 500 keer dezelfde berichten in mijn tijdlijn. Scroll me helemaal suf om bij de nieuwste te komen. :(

[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 11-05-2016 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Ik plaats onderstaande reactie maar in het topic waar het thuishoort verwacht ik?

hardware-lover in "[Lumia 950 en 950 XL] Ervaringen en discussie"

Je ziet inderdaad iets over het hoofd verwacht ik. Deze camera addin komt pas tevoorschijn na volgende handeling;

Camera > Instellingen > "houd de cameraknop ingedrukt" > Video

Bij ingedrukt houden van de fotoknop wordt nu een video opname gemaakt (opnameteller loopt onderin), en bij loslaten van die knop stopt de opname en kan je via het laatst gemaakte ronde media icoontje de opname terugkijken, dan krijg je de mogelijkheid om die bewuste addin te gebruiken en de gewenste frames apart op te slaan.

Duidelijk zo?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
GerCor schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 02:23:
[...]
Vind Telegram echt stukken fijner dan What's App werken, vooral ook omdat je niet je nummer hoeft te geven om met iemand te kunnen chatten en er is gewoon een fatsoenlijke applicatie op PC.
Maar zit inderdaad met hetzelfde probleem op een enkeling na :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Dus, Runkeeper houdt niet alleen bij waar je aan het hardlopen bent maar altijd alles waar je bent. Dus ook als je naar de kroeg gaat of naar de hoeren zullen we maar zeggen. En verkoopt die data door.

Aldus Nieuwsuur. Runkeeper geeft geen commentaar.

EDIT: ik zie nu in de discussie op de hoofdpagina van Tweakers dat het Android betreft. Ach ja, dat zijn van die Gmail gasten ....minister Kamp en dergelijken.

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 13-05-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Anarchist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:41
Gisteren had ik Sygic lopen met de laatste stable versie van W10M op mijn 930. Na een tijdje leek de telefoon vol te lopen, hij werd gigantisch heet, Sygic ging schokkerig en een reactie op de home knop kwam na seconden vertraging. Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
GerCor schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 02:23:
[...]

Officiële Twitter-app blijft irritant. Krijg 500 keer dezelfde berichten in mijn tijdlijn. Scroll me helemaal suf om bij de nieuwste te komen. :(
Oh toch wel hoor, zijn best veel gebruikers. Alleen blijven de meeste Nederlanders hangen bij WA, en moet ik het ook wel gebruiken ;( . Zelf vind ik de Telegram apps (telefoon, pc) ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik heb net mijn vriendin - onder het mom van: ik wil even wat uittesten - zover gekregen dat ze GroupMe installeert. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:24:
Ik heb net mijn vriendin - onder het mom van: ik wil even wat uittesten - zover gekregen dat ze GroupMe installeert. :9
Nice. Doet GroupMe eigenlijk backuppen naar de 'cloud' of is het zoals WhatsApp dat een hard reset de boel wist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nee, net mijn telefoon gereset. GroupMe geïnstalleerd en de berichten staan er weer in. WhatsApp alles kwijt.

EDIT: NEEEEEEEEEEEE, Haalt mijn vriendin GroupMe weer weg. :N Zag er zo mooi uit ....op de Live-Tile een foto/avatar van degene die een bericht stuurt. Zo jammer weer dit.

Zij: 'ik wil niet nog zo'n app' ;w

[ Voor 54% gewijzigd door GerCor op 13-05-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Voor liefhebbers (of zomaar voor de heb), er is een Rio 2016 app te vinden en die ziet er zo op het eerste oog prima uit.

https://www.microsoft.com...pps/rio-2016/9nblggh5pc41

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
GerCor schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:58:

EDIT: op de Live-Tile een foto/avatar van degene die een bericht stuurt.
Als jij haar een berichtje had gestuurd en jouw avatar op de livetile stond......dan kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen.
Zou ik ook niet willen hahahaha.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een vuistregel om te bepalen welke excel-bestanden wel en niet te openen zijn met de standaard office-app op WP8.1?
Bewerken hoeft voor mij niet eens, te veel gepriegel op de smartphone. Eenvoudige excelbestanden kan de smartphone zelfs niet eens openen. Ik spreek over bijvoorbeeld een bestand van 100 KB, niet beveiligd, zonder macro's en opgemaakt met MS Excel 2013.

Voor mij is Excel op de smartphone praktisch onbruikbaar, hoe ervaren jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:45
Werkt prima hier op een Lumia 820.
Een eenvoudig excelbestand zou WP8.1 geen moeite mee moeten hebben.
Alleen als er functies in het werkblad zitten die Excel Mobile niet ondersteund, kan het bestand niet geopend worden.
Kun je geen enkel excelbestand openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:53:
Is er een vuistregel om te bepalen welke excel-bestanden wel en niet te openen zijn met de standaard office-app op WP8.1?
Bewerken hoeft voor mij niet eens, te veel gepriegel op de smartphone. Eenvoudige excelbestanden kan de smartphone zelfs niet eens openen. Ik spreek over bijvoorbeeld een bestand van 100 KB, niet beveiligd, zonder macro's en opgemaakt met MS Excel 2013.

Voor mij is Excel op de smartphone praktisch onbruikbaar, hoe ervaren jullie dit?
Ik heb win10 op mijn telefoon maar ik kijk juist steeds vaker in Excel. Voor de zwemvereniging heb ik een aantal zaken in een Exceldocument op mijn DropBox staan. Ik gebruik deze nogal eens om dingetjes op te zoeken. Bewerken op een telefoon begin ik niet aan maar raadplegen gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wappiewappie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:12:
Kun je geen enkel excelbestand openen?
Jawel, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Invullen van formules gaat op de telefoon niet (als in; te weinig overzicht en daardoor niet te doen)

Maar mijn sheets waar alle formules en opmaak al van is gedaan, maar waar alleen nog waardes ingevuld hoeven worden: ideaal! Kilometerstanden van de auto; direct na het tanken de datum, kilometerstand en het aantal liters invullen, en door. De maandelijkse energiestanden die ik voor mezelf bij houd: met de telefoon in de hand even in de meterkast duiken, intikken en klaar.

Ik moet wel zeggen dat het op W10 veel beter werkt dan op WP8.1. Net alsof er meer rekenkracht beschikbaar is; ik had sheets die ik in WP8.1 niet kon openen vanwege de hoeveelheid aan formules, die het op W10 wel gewoon doen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrivinUCrazy schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:36:

Ik moet wel zeggen dat het op W10 veel beter werkt dan op WP8.1. Net alsof er meer rekenkracht beschikbaar is; ik had sheets die ik in WP8.1 niet kon openen vanwege de hoeveelheid aan formules, die het op W10 wel gewoon doen.
Je hebt gelijk; de betreffende bestanden die op WP8.1 niet worden geopend, worden op W10M zonder probleem geopend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
Kijk eens aan, een Tweede Kamer app voor Windows:

(Debat Direct)

https://www.microsoft.com...debat-direct/9nblggh1r76z

Werkt zelfs op een Surface 2. :P

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 17-05-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik wil niet te hard roemen, maar ik zie een gunstige trend ontstaan :)

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:44
Ik weet niet of dit een trend is, maar ben blij met de app. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Die instagram app is echt prima, heel blij mee, op 1 dingetje na, de notificaties. Weet iemand of je de notificaties en geluiden uit kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
liffey schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 07:45:
Die instagram app is echt prima, heel blij mee, op 1 dingetje na, de notificaties. Weet iemand of je de notificaties en geluiden uit kunt zetten?
Ik heb geen Instagram maar het lijkt me dat je dat in Instellingen en geluiden beheren net zoals bij elke app, je dat uit kunt zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
GerCor schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:11:
[...]

Ik heb geen Instagram maar het lijkt me dat je dat in Instellingen en geluiden beheren net zoals bij elke app, je dat uit kunt zetten.
Was dat menuutje even kwijt, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:39
Zijn er nog mensen die een verdacht snelle batterij leeg hebben dankzij de MS health app sinds de laatste update ervan? Ik heb de App eraf moeten gooien omdat hij op nog geen 24 uur de batterij van 97% vol naar 27% zonder het toestel actief te gebruiken... ik had al aangegeven dat de app niet op de achtergrond mocht draaien, maar dat hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Dat niet, maar sinds een paar dagen heb ik zowel problemen met de Rabo Bankieren app als met Cortana.

De Rabo App wil mijn rekeningnummer niet meer onthouden, ondanks dat ik het aan heb gevinkt en Cortana gaat niet automatisch naar Quiet Hours (ik heb mijn telefoon op Engels ivm deze Quiet Hours)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Radeon

Today is a good day to die

P_Tingen schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:27:
Dat niet, maar sinds een paar dagen heb ik zowel problemen met de Rabo Bankieren app als met Cortana.

De Rabo App wil mijn rekeningnummer niet meer onthouden, ondanks dat ik het aan heb gevinkt en Cortana gaat niet automatisch naar Quiet Hours (ik heb mijn telefoon op Engels ivm deze Quiet Hours)
Had eerst hetzelfde probleem met de Rabo app dat die me rekeningnummer niet meer wou onthouden. Probleem was dat ik het rekening nummer niet goed had ingevuld. je moet alleen het XXX XXXX XX nummer invullen dus niet de 0 na RABO. Dan onthoudt de app wel je rekeningnummer.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
De rabobank app is al maanden niet meer geupdate en werkt slecht onder windows phone 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mja, de app werkt nog net zo goed als onder WP8.1. Op zich is er ook niet ect iets mis mee, behalve dan de ontbrekende functionaliteit zoals in-app betaling voor andere apps enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Rockvee2 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 23:16:
De rabobank app is al maanden niet meer geupdate en werkt slecht onder Windows phone 10 Mobile.
"bij mij" << moet je misschien nog aan je reactie toevoegen? Bij mij werkt ie namelijk werkelijk probleemloos.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Het enige dat bij mij niet meer goed werkt is geld overmaken naar een rekening die niet in het adresboek staat. Nu heb ik dat sowieso niet vaak nodig, maar dat is wel een kleine ergernis. De rest werkt gewoon als vanouds.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

De app werkt verder prima en geloof me, als je de app op Android hebt gezien ben je voor de verandering eens blij dat de Windowsversie achter loopt. Het is alleen dat hij het rekeningnummer vertikt om te onthouden. Ik heb het al eens uit- en aangezet, het rekeningnummer juist wél met een voorloop-nul maar no way José.

Ik denk dat ik de app even opnieuw installeer. Maar dat moet dan thuis want ik heb hier geen raboscanner....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:44
Nu ik - met als de rest van Nederland - ineens Formule 1 fan ben, heb ik natuurlijk een bijbehorende app nodig. Deze is net uit, en ik vind hem, wat ik tot nu toe gezien heb erg handig. Met de nodige mogelijkheden om je Twitter account in te stellen en Nederlandstalige nieuwsberichten toe te voegen: http://schumi1331.de/en/b...e-fuer-windows-10-ist-da/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
Voor Rabobank is er een nieuwe onderweg die vergelijkbaar is met die van Android, ten minste, als ik de klantenservice van de Rabo mag geloven! ;)

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 15-09 19:25
:|
barta123 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:58:
Voor Rabobank is er een nieuwe onderweg die vergelijkbaar is met die van Android, ten minste, als ik de klantenservice van de Rabo mag geloven! ;)
Of we hiermee blij moeten zijn is een 2e, de verhalen die ik lees over de iOS en Android versie... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Ja, dat zeiden ze een half jaar geleden ook al. Ik houd mijn adem maar niet in :+

Van wat ik ervan gezien heb is het overigens niet eens een native app, dus het zou toch een koud kunstje moeten zijn om die ook voor Windows te publiceren. Dat het zo lang duurt kan dus drie dingen betekenen:

1. Het boeit ze niet.
2. Ze zijn met iets heel erg moois bezig.
3. De CEO van de Rabobank heeft zelf een Windows Phone en vindt de nieuwe app kut.

Ik hoop op 2, maar het zal 1 wel zijn. :+ Maar inderdaad, eigenlijk bewijzen ze ons een dienst door die oude app zo lang in de lucht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dat zeggen ze al sinds eind 2015. Als het net zo slechte app wordt op de Android dan hoef ik hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barta123
Rockvee2 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:36:
[...]

Dat zeggen ze al sinds eind 2015. Als het net zo slechte app wordt op de Android dan hoef ik hem niet
2016 is gelukkig nog jong. ...ahem, al bijna 6 maanden voorbij :+ (time flies when having fun)

Maar inderdaad, die app is veel minder overzichtelijk, ik heb ook een Android telefoon, maar alles wegmoffelen in 1 icoontje is niet overzichtelijk. 'Out of sight, out of mind!' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
-

[ Voor 110% gewijzigd door Nixo op 31-05-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Mooie app Debat Direct .... werkt alleen voor geen meter op mijn 930 en Surface 2. Op de 930 krijg ik helemaal geen beeld en op de Surface 2 loopt het beeld na 5 seconden vast.

Nou kan ik de makers natuurlijk een bericht doen ....

EDIT: en dat heb ik gedaan. Ze gaan er naar kijken ...

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 09-06-2016 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:19
Weet iemand waar de ING app is gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
GerCor schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:22:
Mooie app Debat Direct .... werkt alleen voor geen meter op mijn 930 en Surface 2. Op de 930 krijg ik helemaal geen beeld en op de Surface 2 loopt het beeld na 5 seconden vast.

Nou kan ik de makers natuurlijk een bericht doen ....
Op m'n 930 loopt ie ook niet. Wel op mijn desktop, hoewel soms met horten en stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Deick schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:47:
Weet iemand waar de ING app is gebleven?
Waar ie eerst ook al te vinden was? In de Store dus, daar staat ie nu nog steeds, in volle glorie ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Zoeken op 'ING Bankieren'? Hij is er inderdaad gewoon.

Nu ik toch in een topic over de store ben: zien meer mensen vreemde talen bij beschrijvingen van apps/games? Ik heb al Frans voorbij zien komen, één of andere Scandinavische taal, zelfs Arabisch... terwijl zowel mijn taal als regio gewoon op Nederlands staan. Het lijkt verband te houden met de publisher, bijv. alles van Gameloft (bijv. Asphalt 8 ) zie ik in het Arabisch, maar sommige in-app aankopen worden in het Spaans vermeld :? Ik kan er echt geen enkele logica in ontdekken.
Pagina: 1 ... 93 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.