Acties:
  • +1 Henk 'm!
badluckboy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:08:
De msn weer op wp8.1 gaf op de livetile het weer van de komende drie dagen weer. In wm10 geeftie van de komende drie uur weer. Kan dit aangepast worden naar komende dagen?
Bij mij geeft de live-tile 3 dagen aan. :?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:25:
[...]
Volgens mij snap je er niet veel van. HERE is inderdaad verkocht aan een clubje autofabrikanten, waaronder Mercedes. Kaarten of Maps staat standaard op je telefoon. Dus, die dikke vinger in de pap is van Microsoft. Ze konden HERE van Nokia kopen maar maken het gewoon zelf. Die Kaarten app wordt minstens zo goed als HERE anders begon Microsoft er niet aan. Geen idee wat je bedoelt met: 'Dus wat hun nekt'.
Microsoft had nooit genoeg geld gehad voor HERE. Dat zou de grootste acquisitie van ze ooit zijn geworden en dat voor een bedrijf dat toch een behoorlijk stuk buiten hun eigen kennisgebied opereert. Het is namelijk het voormalige NavTeq met nog veel andere acquisities. Het dichts dat MS in de buurt komt is een combinatie van Bing Maps met Azure.
HERE is dan ook grootleverancier van data voor zowel Amazon als Bing (en een hele sloot andere grote bedrijven).
GerCor schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:16:
[...]
Lijkt me sterk. Nokia verkocht HERE voor 2,8 miljard. Grootste acquisitie .... lijkt me niet. :N
Prima, 4e grootste dan. Nog steeds behoorlijk duur voor een onderdeel waar je niet zo een twee drie echt meerwaarde uit kan halen (of in ieder geval niet genoeg om de kosten eruit te halen).
Maar dit begint aardig offtopic te raken :)

Als we het dan toch over de store hebben :P Begint het bij jullie ook te irriteren dat de "picks for you" sectie eigenlijk nooit interessante dingen bevat of al apps bevat die je al hebt geïnstalleerd? Als ik het lijstje af ga dan is het echt: niet interessant (NI), NI, al geinstalleerd (AG), NI, NI. NI, NI, NI, NI, NI, NI, NI, NI, NI. NI. Ik zie dat het nu zelfs al helemaal erg is :| Kunnen ze nou echt geen beter recommender systeem achter de store gooien?

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 23-03-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:58:
[...]

Microsoft had nooit genoeg geld gehad voor HERE. Dat zou de grootste acquisitie van ze ooit zijn geworden en dat voor een bedrijf dat toch een behoorlijk stuk buiten hun eigen kennisgebied opereert. Het is namelijk het voormalige NavTeq met nog veel andere acquisities. Het dichts dat MS in de buurt komt is een combinatie van Bing Maps met Azure.
HERE is dan ook grootleverancier van data voor zowel Amazon als Bing (en een hele sloot andere grote bedrijven).
Lijkt me sterk. Nokia verkocht HERE voor 2,8 miljard. Grootste acquisitie .... lijkt me niet. :N

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Microsoft neemt voor hun eigen kaarten app data van Here af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:58

P_Tingen

omdat het KAN

robkrekel schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:06:
Ik weet niet exact ( :D ) wat het is, maar dit lijkt me geen verkeerde ontwikkeling.
http://thatsgaming.nl/exa...-voor-windows-10-devices/
Dit is wel goed nieuws, want ik gebruik een app van Exact. Synergy is een pakket voor werkstroombeheer en ik heb er een app van op de telefoon. Tof dat die ook naar win10 gaat. Nou mijn telefoon nog....

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:23:
Ze zijn te lui om die workaround even aan te passen voor nieuwe versies ;) een compleet nieuwe app voor Android maken is geen probleem maar een probleem in de WP versie aanpassen nee dat is teveel moeite..
Waarom zouden ze? Microsoft maakt het toch zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
GerCor schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:36:
[...]

Waarom zouden ze? Microsoft maakt het toch zelf.
Microsoft..? Dat is toch dat bedrijf die alleen Amerika als afzetland erkent? Ik weet niet hoe MS aan de data komt om bijv. de kaarten bij te werken, maar de track record van MS op gebied van Benelux regio en het aanbieden van diensten is natuurlijk diep treurig. Ik bedoel.. Cortana in het Nederlands.. of uberhaubt beschikbaar in Nederland zonder je regio te moeten wijzigen onder WP8.. De launch van de Xbox one maaaanden na de rest van de wereld, en zelfs Europa.. De Microsoft Band. Had mij ook best leuk geleken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:08:
De msn weer op wp8.1 gaf op de livetile het weer van de komende drie dagen weer. In wm10 geeftie van de komende drie uur weer. Kan dit aangepast worden naar komende dagen?
Niet in de instellingen aan te passen. Als je grote livetile gebruikt heb je 3 dagen, kleine tile 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
De Twitter-app verbruikt sinds vorige week schrikbarend veel data sinds hij is geüpdatet naar het UWP-platform. Het dataverbruik is met een factor 10 toegenomen.
Ik dacht slim te zijn door de app Peregrine weer in gebruik te nemen, want die gebruikte op WP 8.1 weinig data. Tot mijn verbazing is Peregrine óók heel veel data gaan gebruiken op Windows 10 Mobile.
Herkent iemand dit? Heeft Twitter zijn API onlangs aangepast of zo, waardoor het hoge dataverbruik ontstaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien dat ze hogere resolutie afbeeldingen doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat Exact ook een Windows 10 app is wel mooi. Dit had ik niet verwacht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Net de Maps maar eens als navigatie aangezet op een bekend stuk. Telefoon staat op Engels (i.v.m. menu's enzo) maar helaas geen optie dan om de stem in Nederlands te doen. De Engelse stem is ook wel prima, maar toch, de taal is beschikbaar voor keyboard enzo, waarom hier dan niet? Een groot pluspunt t.o.v. Here is de afslagaanduiding; A-nummers / E-nummers i.p.v. alleen E-nummers. Daarnaast de richting (plaatsnaam) erbij. Wat mij betreft een verbetering t.o.v. Here.

Wat niet heel handig is is dat de settings voor navigatie alleen beschikbaar zijn als je in driving mode zit, maar goed da's voornamelijk lastig als je alles nog niet fine-tuned hebt. Wel handig is dat je locaties kan pinnnen als locatie of als navigatie-instructies.

We zorgde de app voor een totale freeze; ik reed weg bij m'n schoonouders (in een dorpje) en Maps had m'n locatie nog niet goed. De app bleef daarop hangen; geen locatie updates meer. 'Reroute' optie leidde tot een 'calculating route' waar hij niet meer uitkwam. App was niet meer te sluiten (Back deed niets meer) en na Power knop was het zwart scherm (geen Glance)...geen reactie meer op Power knop, dus dat werd een reboot / soft reset.

Dan even een ander onderwerp: Edge op Mobile. Is het ook mogelijk een 'home page' te krijgen met daarop een aantal pinned sites? UCNavigation noemt dit Speed Dial; je favoriete sites op een scherm bij elkaar. De meeste browsers op PC hebben iets dergelijks. Op een PC hoeft ik dat niet, voor een touch device mag het eigenlijk niet ontbreken...zie ik iets over het hoofd? Reden dat ik het zoek is dat UCNavigation na update naar WP 10 het hier niet meer goed doet; posten hier op tweakers werkt gewoon niet meer :/

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:19:
Dat Exact ook een Windows 10 app is wel mooi. Dit had ik niet verwacht .
Aan de screenshots in de store te zien ziet het er inderdaad mooi uit maar als je het niet gebruikt, zoals ik, heb je er verder niks aan. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
Ligt de Store op dit moment plat (in W10M)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01

Rhapsody

In Metal We Trust

Het lijkt er wel op. In het W10M topic wordt er ook al over gesproken.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mocht dat zo geweest zijn, dan is het platliggen op dit moment alweer voorbij.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
+1

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:36
Spotify weer een update. Lijkt wel wat sneller te zijn?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Bij de dynamic theme app ,rekt de app de foto's uit op de achtergrond. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Beste mede Tweakers,

Voor mijn Lumia 930 op W10M ben ik op zoek naar een blauwfilter / licht dimmer, maar helaas kan ik zelf nog niets vinden in de store... Op mijn Galaxy S4 gebruikte ik altijd "Blauw Licht Filter" maar ik heb nog geen W10M variant gevonden!

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 23:18

matroosoft

Lone Christian

Tom.Gerritse schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:06:
Beste mede Tweakers,

Voor mijn Lumia 930 op W10M ben ik op zoek naar een blauwfilter / licht dimmer, maar helaas kan ik zelf nog niets vinden in de store... Op mijn Galaxy S4 gebruikte ik altijd "Blauw Licht Filter" maar ik heb nog geen W10M variant gevonden!

Iemand tips?
Ben bang dat de benodigde API's hiervoor niet beschikbaar zijn. In dat geval kan zo'n app er niet zijn. Android is dat toch wat vrijer in, maar op iOs heb je ook geen toegang tot die API's.

Even wat anders, ik had een tijdje geleden de app 'can you get 11' (WP8.1). Hartstikke leuk spelletje, lekker simpel en stabiel en het zag er nog leuk uit ook. Tijdje terug om de één of andere reden gedeïnstalleerd en is nu niet meer terug te vinden in de Store.

Na een zoektochtje blijkt dat de developer (Small Reptile) nog meer goede games had, maar deze zijn allemaal niet meer beschikbaar. Raar verhaal, zoiets. Waarom zou een devver zomaar z'n apps terugtrekken? Verder is er op internet niets te vinden over die devver, dus kan het hem ook niet vragen.

Het gaat om dit spelletje:
https://www.microsoft.com...n-you-get-11/9nblggh3thw5

[ Voor 36% gewijzigd door matroosoft op 31-03-2016 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Hebben jullie er ook last van dat de Dumpert App niet meer werkt? geeft de melding controleer internet verbinding. Terwijl ik wel gewoon internet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frogy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:53:
Hebben jullie er ook last van dat de Dumpert App niet meer werkt? geeft de melding controleer internet verbinding. Terwijl ik wel gewoon internet heb.
Yep, sinds gisteren. Daarom de app ook maar verwijderd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
matroosoft schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:20:
[...]
[knip]

Na een zoektochtje blijkt dat de developer (Small Reptile) nog meer goede games had, maar deze zijn allemaal niet meer beschikbaar. Raar verhaal, zoiets. Waarom zou een devver zomaar z'n apps terugtrekken? Verder is er op internet niets te vinden over die devver, dus kan het hem ook niet vragen.

Het gaat om dit spelletje:
https://www.microsoft.com...n-you-get-11/9nblggh3thw5
Er lijken (gelijkwaardige) alternatieven te zijn?

Zoek eens op "who can get 11"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:32
Frogy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:53:
Dat is raar, gisteravond (+/- 22:45) werkte de app nog wel. Nu hier ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

hardware-lover schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:43:
[...]

Er lijken (gelijkwaardige) alternatieven te zijn?

Zoek eens op "who can get 11"
Levert bij mij geen bruikbare apps op. Zit je toevallig op W10? Zit namelijk zelf nog op WP8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
matroosoft schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:14:
[...]
Levert bij mij geen bruikbare apps op. Zit je toevallig op W10? Zit namelijk zelf nog op WP8.1.
https://www.microsoft.com...o-can-get-11/9nblggh5xct6

Ondersteunde besturingssystemen;
Windows Phone 10
Windows Phone 8.1
Windows Phone 8

[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 31-03-2016 17:28 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, Windows Phone 10..... echt waar. Tssss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

hardware-lover schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:27:
[...]

https://www.microsoft.com...o-can-get-11/9nblggh5xct6

Ondersteunde besturingssystemen;
Windows Phone 10
Windows Phone 8.1
Windows Phone 8
Via jouw linkje doet hij het direct, met exact de zoekopdracht in de Store laat hij hem niet zien. Blijkt maar weer eens dat de problemen met de zoekfunctie nog steeds niet zijn opgelost. Maar bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
matroosoft schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:01:
[...]
Via jouw linkje doet hij het direct, met exact de zoekopdracht in de Store laat hij hem niet zien. Blijkt maar weer eens dat de problemen met de zoekfunctie nog steeds niet zijn opgelost. Maar bedankt in ieder geval!
Dat is dan een pluspunt voor W10M, die laat bij het zoeken naar "who let" meteen die app zien.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Doet de Remote Desktop app het bij juliie?

Op mijn Lumia 830 win10 sluit de app al op het splash screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:47
Iemand dat een goed gratis alternatief kent voor MSN health dat offline werkt zonder op wifi/data plan over te schakelen om resultaten te zien?

MS health: Moet blijkbaar verbonden zijn voor je gegevens te laden.
Fitbit: De app moet blijkbaar actief staan voor stappen te kunnen tellen(zuipt dus batt)

Had ik maar geen updates doorgevoerd in de store, health werkte nog perfect op WM10 *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
demon326 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:53:
[knip]

Had ik maar geen updates doorgevoerd in de store, health werkte nog perfect op WM10 *zucht*
Je kunt de MSN Health and Fitness app waarschijnlijk nog installeren vanuit je persoonlijke bibliotheek binnen de store? Mij is dat net namelijk wel gelukt. [knip]
Nog geen specifiek W10M app topic, daarom maar hier.

De laatste update vandaag voor Mail en Agenda > 17.6769.40722.0 < geeft nu de juiste scaling van de mail binnen het leesvenster.

[ Voor 29% gewijzigd door hardware-lover op 01-04-2016 15:51 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Net de update van outlook mail en agenda gekregen.
Mails passen nu beter op het scherm. Alleen de letters zijn wel heel klein. Beetje jammer weer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boe, hier nog niet. Kreeg gisteren wel Word, Excel, Powerpoint en WiFi-Analyzer (Nederlandse versie)

Skip 'Boe", blijkbaar heb ik die 17.6769.40722.0 al.

Altijd lastig als het op de achtergrond geïnstalleerd wordt zonder een berichtje of geschiedenisoverzicht.

[ Voor 45% gewijzigd door GerCor op 01-04-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Nu online
GerCor schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:03:
Boe, hier nog niet. Kreeg gisteren wel Word, Excel, Powerpoint en WiFi-Analyzer (Nederlandse versie)

Altijd lastig als het op de achtergrond geïnstalleerd wordt zonder een berichtje of geschiedenisoverzicht.
Heb jij dat ook met die letters?
Sommige mails zijn wel goed maar de meeste te klein om fatsoenlijk te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:03:

Ik zie ook enkel maar wat reacties in het Italiaans als ik het versienummer Google, die is dan blijkbaar vandaag pas voor de Italiaanse toestellen vrijgegeven. Voor productie-toestellen bedoel ik dan, voor Insiders is deze er mogelijk al langer misschien?

Auto_update kan je uitzetten in de store, dan heb je zelf in ieder geval altijd een overzicht van wat er aan nieuwe app updates is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:18

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hardware-lover schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:36:
[...]

Je kunt de MSN Health and Fitness app waarschijnlijk nog installeren vanuit je persoonlijke bibliotheek binnen de store? Mij is dat net namelijk wel gelukt. [knip]
Nog geen specifiek W10M app topic, daarom maar hier.

De laatste update vandaag voor Mail en Agenda > 17.6769.40722.0 < geeft nu de juiste scaling van de mail binnen het leesvenster.
Die health en fitness app ging toch sowieso stoppen? Meen ik toch eens ergens gelezen te hebben.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
daffie82 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:28:
[...]
Die health en fitness app ging toch sowieso stoppen? Meen ik toch eens ergens gelezen te hebben.
Stoppen met wat? Of bedoel je dit nieuws? http://www.pcworld.com/ar...tness-food-and-drink.html

Op dit moment werken de MSN apps allemaal nog onder W10M, of dit zo blijft kan ik natuurlijk niet weten.

Edit: Gezondheid deed het gisteren na de installatie nog wel, nu na een herstart niet meer. Helaas lijkt het inderdaad over te zijn voor deze app.

Edit2: Verwijderen en opnieuw installeren laat de app wel (éénmalig?) weer starten of er niets aan de hand is. Vreemde zaak.

Photosynth doet het gelukkig nog wel en enkele andere MSN apps doen het ook nog maar een paar hebben er inderdaad de brui aan gegeven.

[ Voor 29% gewijzigd door hardware-lover op 01-04-2016 17:02 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hebben jullie ook last van vreemde talen in de store? Bij WP8.1 was het vooral frans, maar nu zie ik vaak spaans en arabisch (ofzo).
Land en taal staan op NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardware-lover schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:19:
[...]

Auto_update kan je uitzetten in de store, dan heb je zelf in ieder geval altijd een overzicht van wat er aan nieuwe app updates is.
Pfff, tuurlijk |:(

Dom van mij, ga ik gelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

BounceMeister schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:40:
Hebben jullie ook last van vreemde talen in de store? Bij WP8.1 was het vooral frans, maar nu zie ik vaak spaans en arabisch (ofzo).
Land en taal staan op NL.
Yep. Ben nu ruim een week over naar WP10, maar als gewone gebruiker zie meer nadelen/bugs dan vooruitgang tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ray-zor schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 21:58:
[...]

Yep. Ben nu ruim een week over naar WP10, maar als gewone gebruiker zie meer nadelen/bugs dan vooruitgang tot nog toe.
Ja gek hé... Waarom denk je dat ze W10 nog niet uitrollen via de automatische update? Is gewoon nog niet goed genoeg.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:34:
[...]

Ja gek hé... Waarom denk je dat ze W10 nog niet uitrollen via de automatische update? Is gewoon nog niet goed genoeg.
De één heeft het over WP10 (wat niet bestaat) en de ander schrijft bovenstaande. W10M en W10 zijn beide al uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 21:32
Is er iemand die een werkende, geaccepteerde boardingcard app heeft gevonden? Ik vlieg elke 4/5 weken met (een combinatie van) Wizz Air of Ryanair, maar beide hebben geen officiele W10M app, maar bieden wel een mobile boardingpass aan om door de controle te komen. Heb al even rondgekeken in de store, maar kan echt niks vinden, maar wellicht dat ik op de verkeerde termen zoek.

Dus, iemand ervaring met een app die de boardingcard kan tonen? Ik word die hele papierwinkel een beetje zat elke keer ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Panzer Dean op 02-04-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is deze app niet wat voor jou ?

https://www.microsoft.com...ll-my-passes/9nblggh09z7s

Er staat wel in de reviews het volgende :

Does not work. I try to open my boarding pass file (Wizzair), but nothing happens. Tried both from email and Dropbox. Also restarted the phone.

Maar dat is een review van 18-6-2015 , in de tussentijd is die al een paar keer geupdate en werkt het misschien nu wel .

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 02-04-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer aardig wat app updates inclusief updates naar W10M als ook naar UWP.
Zoals even snel een paar: Mail en Agenda, Health, Marriott en TuneIn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
GerCor schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:40:
[...]

De één heeft het over WP10 (wat niet bestaat) en de ander schrijft bovenstaande. W10M en W10 zijn beide al uitgerold.
zolang het beestje maar een naam heeft.
We weten immers ondertussen wel wat er bedoelt wordt.

Daarnaast is windows inderdaad officieel uitgerold naar specifieke modellen
maar moet daffie ergens wel gelijk geven.
Af is een woord en een half woord in dit geval.

Heb ook het gevoel dat windows geforceerd is uitgerold door de druk van de publieke opinie.

[ Voor 28% gewijzigd door Amadeus1966 op 02-04-2016 23:15 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Nu online
Hoe zit het eigenlijk met apps va facebook? Zowel de facebook app als de beta en de messenger zijn traag, lelijk, en missen functies. Zijn er goede alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37
lifeguard schreef op zondag 03 april 2016 @ 09:52:
Hoe zit het eigenlijk met apps va facebook? Zowel de facebook app als de beta en de messenger zijn traag, lelijk, en missen functies. Zijn er goede alternatieven?
De Facebook app is een gedrog, je kan beter de Pagina pinnen op je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Nu online
ErwinJ schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:21:
[...]

De Facebook app is een gedrog, je kan beter de Pagina pinnen op je homescreen.
Goed idee. Scheelt me weer twee apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:58

P_Tingen

omdat het KAN

lifeguard schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:23:
[...]

Goed idee. Scheelt me weer twee apps :)
Ik ga het ook even een week bekijken. Goede tip. Met de nieuwe Edge browser is het misschien beter te doen. Ik heb het met de oude browser op 8.1 ook wel eens geprobeerd maar niet zo lang volgehouden.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Sinds de upgrade naar 10 staan er 3 updates in de store voor systeemapps. Als ik deze probeer te installeren lukt dat niet... De details geven aan dat de update alleen op interne opslag geïnstalleerd kan worden. Als ik die instelling aanpas werkt het nog niet... Is dit een bekend probleem? Of zal ik voor de derde x terug gaan naar factory settings?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
nec1560 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 20:04:
Windows 10 10.0.10586,36 werkt prima,. echter ik heb nog steeds problemen met 3 updates die in de
store klaar staan maar niet binnenlopen.

extra's and info
equaliser
lumia motion data

Opslag staat al naar apparaat ipv sd kaart, maar ze lopen niet binnen.

Hard reset heeft ook niet geholpen.

Enige andere suggesties?
Lel, precies dit probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Iemand al Sygic premium kunnen vergelijken met de laatste versie van Maps ?

Deze versie van maps dus : https://blogs.windows.com...s-in-windows-10-maps-app/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshM
warhamstr schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:38:
Sinds de upgrade naar 10 staan er 3 updates in de store voor systeemapps. Als ik deze probeer te installeren lukt dat niet... De details geven aan dat de update alleen op interne opslag geïnstalleerd kan worden. Als ik die instelling aanpas werkt het nog niet... Is dit een bekend probleem? Of zal ik voor de derde x terug gaan naar factory settings?
Kijk even in je instellingen bij Opslag. Zet die systeemapps handmatig van je SD-kaart naar het interne geheugen. Daarna werken de updates wel.
Het vinden van die apps op je SD-kaart is wat lastig, want daar heten ze net anders.

[ Voor 7% gewijzigd door FreshM op 06-04-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:44
Ik heb Sygic voor mijn Lumia 950. Nog niet veel gebruikt. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om bestanden met Points of Interest (PO) te importeren. Ik wil er een bestand met campings opzetten. Voor iPhone en Android lijkt dit mogelijk: https://help.sygic.com/en...ernal-custom-poi-to-sygic. Voor Windows Phone heb ik het niet kunnen vinden. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben van W10m weer terug naar WP8.1 op mijn Lumia 930. Alles is daarbij opnieuw geïnstalleerd. De Lumia camera app heeft nu de optie "levende beelden" erbij gekregen, welke ik uitgezet heb. Alleen krijg ik nog steeds bewegende foto's. Ik hb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. Weet iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
Weet iemand of de ING app onder W10m wordt ondersteund? Ik denk erover om met m'n 930 naar W10m te gaan maar zonder die app wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
janchtw schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:59:
Weet iemand of de ING app onder W10m wordt ondersteund? Ik denk erover om met m'n 930 naar W10m te gaan maar zonder die app wil ik niet.
Volgens mij werken alle Windows 8.1 apps ook onder Windows 10. Gebruik hem zelf niet, maar kon hem net onder Windows 10 wel downloaden en installeren. Dus ga er vanuit dat het gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga naar de store, zoek en vind ING app. Lees de omschrijving: Installatie installeer deze app op maximaal tien Windows 10-apparaten.

Dus ja....... 8)

NB: en anders hadden we er vast al iets over gelezen. Ik begrijp jouw twijfel. Ik had precies hetzelfde met ABN-AMRO. Ik nam toen de gok ..... en ben nog geen WP8.1 app tegengekomen die het niet onder W10M doet.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 07-04-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Ik gebruik deze app onder WM10. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
Ok, een hele geruststelling. Ik stelde de vraag omdat ING er nogal vaag over is. Zie het overzicht met functies voor de verschillende OS'en waar W10 ontbreekt.

Vanochtend zag ik dat ING nu het overboeken naar elkaars phone mogelijk maakt via een QR tag. Ben benieuwd of dit ook in de Windows app komt. Nadat ING de app voor m'n Surface 3 terug trok ben ik er niet meer zo zeker van of ze nog gaan bouwen aan een UWP app en die ook gaan voorzien van de nieuwste features.

Enfin, eerst komt nu een reisje naar de States waar ik geen verrassingen op m'n 930 wil tegen komen en daarna ga ik maar eens upgraden naar W10m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
Soms vind je een pareltje in app-store: AV Remote.
Deze audio-app vindt bijna ieder audio-apparaat in mijn netwerk. Helaas heeft de app nog wel een Windows 8-uiterlijk, maar hij werkt goed en streamt perfect MP3 en FLAC naar mijn Pioneer. Hopelijk komt er een Windows 10-versie van de app (want betaald). Een paar screenshots wil ik jullie niet onthouden.

Afbeeldingslocatie: http://www.marcorossen.nl/tweakers/wp_ss_20160408_0002.png

Afbeeldingslocatie: http://www.marcorossen.nl/tweakers/wp_ss_20160408_0001.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

janchtw schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:14:
Ok, een hele geruststelling. Ik stelde de vraag omdat ING er nogal vaag over is. Zie het overzicht met functies voor de verschillende OS'en waar W10 ontbreekt.

Vanochtend zag ik dat ING nu het overboeken naar elkaars phone mogelijk maakt via een QR tag. Ben benieuwd of dit ook in de Windows app komt. Nadat ING de app voor m'n Surface 3 terug trok ben ik er niet meer zo zeker van of ze nog gaan bouwen aan een UWP app en die ook gaan voorzien van de nieuwste features.

Enfin, eerst komt nu een reisje naar de States waar ik geen verrassingen op m'n 930 wil tegen komen en daarna ga ik maar eens upgraden naar W10m.
Oh, dat QR gebeuren duurt wel even, als het al komt.

ING ondersteunt WP/WM, en daar is werkelijk alles mee gezegd.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
FreshM schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:48:
[...]

Kijk even in je instellingen bij Opslag. Zet die systeemapps handmatig van je SD-kaart naar het interne geheugen. Daarna werken de updates wel.
Het vinden van die apps op je SD-kaart is wat lastig, want daar heten ze net anders.
Dat is de fix idd. MS waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, dat is lekker wakker worden: 24 updates, waaronder:

Portemonnee, Windows kaarten, Store, Voicerecorder, Personen, Alarmen en klok, Onedrive, Telefoon, Camera, berichten en Skype, Foto's, Foto's-plug-in(??), Groove en Films en tv.

Dus, MS zit er bovenop wat updates betreft....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:46:
Zo, dat is lekker wakker worden: 24 updates, waaronder:

Portemonnee, Windows kaarten, Store, Voicerecorder, Personen, Alarmen en klok, Onedrive, Telefoon, Camera, berichten en Skype, Foto's, Foto's-plug-in(??), Groove en Films en tv.

Dus, MS zit er bovenop wat updates betreft....
Ben je misschien met de tekstgrootte aan de gang geweest op je toestel? Zo ja, dan krijg je een hele stapel app updates voor de kiezen i.v.m. die aanpassing. Het zijn dan geen echte updates die je ziet.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardware-lover schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:00:
[...]

Ben je misschien met de tekstgrootte aan de gang geweest op je toestel? Zo ja, dan krijg je een hele stapel app updates voor de kiezen i.v.m. die aanpassing. Het zijn dan geen echte updates die je ziet.
O, oké. Nooit van gehoord. _/-\o_ Ben inderdaad bezig geweest met tekstgrootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:25

Punkrocker

Mostly harmless

GerCor schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:08:
[...]

O, oké. Nooit van gehoord. _/-\o_ Ben inderdaad bezig geweest met tekstgrootte.
Vreemd dat ze dat als update zien....

Had vanmorgen wel een update voor de Upgrade Advisor.
Wat kan je daar nog aan aanpassen? Toestellen toevoegen kan in de database die geraadpleegd wordt? (zo stel ik me dat voor).

Mijn L520 is nog steeds niet geschikt :P

[ Voor 0% gewijzigd door Punkrocker op 08-04-2016 11:27 . Reden: typo ]

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Ik ben op zoek naar een systeem om stopcontacten desgewenst met mijn L930 aan en uit te schakelen via wifi of bluetooth. Zoiets dus, alleen dan uiteraard met een WP8 (of W10m liever) app. Iemand bekend met zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robkrekel schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:32:
Ik ben op zoek naar een systeem om stopcontacten desgewenst met mijn L930 aan en uit te schakelen via wifi of bluetooth. Zoiets dus, alleen dan uiteraard met een WP8 (of W10m liever) app. Iemand bekend met zoiets?
Maar dan stuur je dat ding in - wandcontactdozen zoals de elektroboeren dat noemen - aan en niet het 'stopcontact' zelf. En dat betreft dan deze Belkin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Kan ook, als ik alles wat hier ingeplugd is maar uit kan schakelen. En stopcontact/wandcontactdoos, pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Net op het punt gestaan om mijn Lumia 950 op de tegels stuk te gooien. Maar dat ligt meer aan mij. Ongeduld....

Ik wil mijn Lumia meer voor navigatie gaan gebruiken. Dus Sygic (premium) ingesteld voor een route naar Otterlo. Ongeveer 65 km. Zegt Sygic dat de wegenlimiet is overschreden. Dus geen route. Huh?

Microsoft maps. Hoe werkt dat? Na wat moeite een route in kunnen stellen. Als ik op een rooster icoontje klik, gaat ie keurig in 3D. Maar als ik een route instel vanaf favorieten, krijg ik 2D. Icoontje is niet meer te zien en ik ben afhankelijk van het oeroude bolletje-pijltje systeem. Wordt ik oud of is dit niet gebruiksvriendelijk? Hoe krijg ik in hemelsnaam een 3D view?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

coenox schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:04:

Ik wil mijn Lumia meer voor navigatie gaan gebruiken. Dus Sygic (premium) ingesteld voor een route naar Otterlo. Ongeveer 65 km. Zegt Sygic dat het maximum aantal wegen is overschreden. Dus geen route. Huh?
Waar the flying fuck slaat dat op?
Ik stond net op het punt Sygic te kopen. Toch maar even wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Klinkt als: wel premium hebben, maar niet goed gezien worden als premium of zo? Bugje?

[ Voor 4% gewijzigd door xxxneoxxx op 08-04-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb ook Sygic (premium) maar dat probleem ben ik nog niet tegengekomen. Wel vind ik Maps Navigatie een stuk minder vriendelijk in gebruik.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robkrekel schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:26:
Kan ook, als ik alles wat hier ingeplugd is maar uit kan schakelen. En stopcontact/wandcontactdoos, pffff
Nou, ik zeg dat maar even voor de duidelijkheid. Mijn zwager heeft namelijk zo'n Gira/Instabus installatie en daar stuur je daadwerkelijk elk individueel stopcontact aan. Maar die Belking kun je in elk stopcontact stoppen. Heeft niks met het stopcontact zelf te maken, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Enige wat ik hier zo even snel kan over terugvinden :
http://www.manula.com/man.../route-calculation-errors

Beetje gebrekkig Engels trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Hij heeft het alleen bij dit adres in Nederland. Een willekeurig adres in Berlijn gaat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

coenox schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:14:
Hij heeft het alleen bij dit adres in Nederland. Een willekeurig adres in Berlijn gaat prima.
Route Calculation Has Failed, Roads Limit Reached:
•The route is too long. If you would try to calculate a route from, for example, Lisbon to Moscow, the limit would be exceeded before the route would be calculated and you will receive this error message
•The route is long whit a specific settings. The route would be normally calculated, but because of the specific settings, as for example highway avoidance, the route possibilities would be exceeded before the route would be calculated.
•You will set starting of finishing point in a no-drive zone. In this case, the application would try to calculate the route which cannot be calculated and will go on with the calculation until the limit would be reached.

Is dit misschien een adres waar je niet met de auto mag rijden?
Pak eens een andere straat die er langs ligt? Of een ander huisnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
daffie82 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:07:
[...]
Waar the flying fuck slaat dat op?
Ik stond net op het punt Sygic te kopen. Toch maar even wachten ...
Melding volgt als ie in voetganger mode staat? :)

Route gekozen (auto als vervoersmiddel standaard)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/Otterlo%20auto.png
na selectie voetgangerssymbool
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/Otterlo%20te%20voet.png

Als Sygic vervolgens wordt afgesloten en opnieuw wordt gestart dan staat deze weer in Auto mode als het goed is en kan je ook weer probleemloos een nieuwe route selecteren. Ik heb de melding nu bewust laten komen, heb hem anders nog nooit gekregen.

Duidelijk is wel dat Sygic niet voor hele lange wandelingen ingezet kan gaan worden :)

[ Voor 56% gewijzigd door hardware-lover op 08-04-2016 14:42 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

hardware-lover schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:18:
[...]

Melding volgt als ie in voetganger mode staat? :)
Denk het niet, want op een ander adres ging het wel bij hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon Navigon nemen. Perfecte navigatie app. Gewoon even wachten tot ie voor 4 a 5 tientjes te koop is.
https://www.microsoft.com...vigon-europe/9nblggh07x5b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Heb toch maar gewoon Sygic gekocht, voor net geen 20 euro kan je niet sukkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:28:
Gewoon Navigon nemen. Perfecte navigatie app. Gewoon even wachten tot ie voor 4 a 5 tientjes te koop is.
https://www.microsoft.com...vigon-europe/9nblggh07x5b
Prima navigatie-middel, op PNA altijd mijn favoriet geweest, maar komt zelden als aanbieding onder de €55,-, en dat is ie recent nog geweest.

Daarnaast dien je volgens mij de kaart-updates aan te kopen via FreshMaps XL Europe (€ 29,79) wat dan geldig is voor een periode van 2 jaar? Of laten de kaarten zich net zo gemakkelijk vernieuwen dan bij de PNA versie het geval is?

Ik heb via een omweg Navigon als software op mijn Pheun gekregen omdat deze gratis geleverd wordt bij een Garmin HUD+. Dan komen de kaart-updates ook nog eens gratis binnen. Enige wat wel moet om Navigon te kunnen blijven gebruiken is eens per maand syncen met de HUD+. De HUD+ koste me destijds €70,- op Amazon, inclusief Navigon dus.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.devicemag.com/wp-content/uploads/2013/08/GarminHUD-1.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Updaten de kaarten in Sygic eigenlijk automatisch? Of moet ik dit zelf regelmatig checken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
daffie82 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:21:
Updaten de kaarten in Sygic eigenlijk automatisch? Of moet ik dit zelf regelmatig checken?
Ik meen me te herinneren dat je getriggerd wordt, zoals onder aangegeven na een app update. Je merkt dat bij het starten van Sygic vanzelf wel via een melding. Maar 100% zeker weet ik het niet.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4178219/sygic%20map%20update.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
daffie82 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:15:

Is dit misschien een adres waar je niet met de auto mag rijden?
Pak eens een andere straat die er langs ligt? Of een ander huisnummer?
Dat was het dus. Had het adres van de camping ingevoerd en dat pakte hij dus niet. Centrum Otterlo wel. Inmiddels weer wat bedaard. Weergave Sygic ten aanzien van lane assist en aangeven van afslagen is wel fenomenaal. Dus toch weer een tevreden mens. Overigens werkt Sygic aan een speciale motorversie. Ik hoop dat die ook voor Windows 10 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
coenox schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:41:
[...]
Dat was het dus. Had het adres van de camping ingevoerd en dat pakte hij dus niet. Centrum Otterlo wel. Inmiddels weer wat bedaard. Weergave Sygic ten aanzien van lane assist en aangeven van afslagen is wel fenomenaal. Dus toch weer een tevreden mens. Overigens werkt Sygic aan een speciale motorversie. Ik hoop dat die ook voor Windows 10 komt.
Ik heb het al eens eerder ter sprake gebracht, en misschien weet jij het ook al, dus wellicht ten overvloede, maar ze hebben ook een Beta UWP versie die je kunt installeren. Ik merk eigenlijk geen verschil op met de "oude" versie, maar dat doet er verder niet toe. De motor zit er niet in zie ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
hardware-lover schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:49:
[...]

Ik heb het al eens eerder ter sprake gebracht, en misschien weet jij het ook al, dus wellicht ten overvloede, maar ze hebben ook een Beta UWP versie die je kunt installeren. Ik merk eigenlijk geen verschil op met de "oude" versie, maar dat doet er verder niet toe. De motor zit er niet in zie ik.
Dank, maar wist het inderdaad al. Die motorversie gaat een stuk verder dan het toevoegen van 'motor' aan de normale app. Ik heb het dan over bijvoorbeeld het opslaan en uitwisselen van routes. Zie http://www.gpsbusinessnew...Frankfurt-Show_a5669.html. Ik verwacht hem dit jaar nog wel voor Android.

[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 08-04-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
@coenox: ik deel je ervaring met Sygic niet. Maarja, ik ga nooit naar Otterlo :x Mijn bestemmingen in binnen en buitenland worden moeiteloos gevonden.

Ten aanzien van Maps ben ik wel met je eens dat het er hier en daar nog wat spartaans uit ziet. De aanstaande update maakt wel wat goed wat dat betreft :)

/edit: tepoch even geprobeerd. Otterloo ligt hier zo'n 100 km vandaan. Sygic laat een in mijn beleving redelijk logische route zien, zonder rare meldingen.

[ Voor 20% gewijzigd door PinokkioTV op 08-04-2016 18:24 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:04:
[...]
Daarnaast dien je volgens mij de kaart-updates aan te kopen..
Hoeft niet. Je krijgt de kaartupdates alleen later.
Ik heb de eerste 2 jaar zonder Freshmaps gedaan en kreeg toen ook kaart updates.
Omdat ik Navigon toch veel gebruikt heb ik later ook Freshmaps gekocht. Per saldo maakte de snelheid van kaart updates niet eens zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 00:23:
[...]
Hoeft niet. Je krijgt de kaartupdates alleen later.
Ik heb de eerste 2 jaar zonder Freshmaps gedaan en kreeg toen ook kaart updates.
Omdat ik Navigon toch veel gebruikt heb ik later ook Freshmaps gekocht. Per saldo maakte de snelheid van kaart updates niet eens zoveel uit.
Bij Navigon is de eerste kaart_update na aankoop altijd gratis geweest, daarna was Freshmaps verplicht om (legaal) de 3-maandelijkse update te krijgen. Misschien is dat gewijzigd maar waarom bieden ze anders Freshmaps aan?

Overigens heb ik toevallig vandaag (gisteren eigenlijk), de kaart_update via Garmin HUD+ Navigon software aangeboden gekregen. Die was misschien al wat eerder beschikbaar maar ik testte het pas na onze conversatie vandaag ;)

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 09-04-2016 00:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Ik krijg ook menig navi over de jank als ik op wegen of locaties kom waar je als gewone automobilist niet behoort te komen.
Probeer het maar eens uit op de grotere busbanen of centra

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:11
Amadeus1966 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 01:38:
Ik krijg ook menig navi over de jank als ik op wegen of locaties kom waar je als gewone automobilist niet behoort te komen.
Probeer het maar eens uit op de grotere busbanen of centra
Dat is ook gemeente beleid, kaartenmakers krijgen gegevens van gemeentes, overheid etc. Als een gemeente ergens geen verkeer of doorgaand verkeer wilt hebben wordt dat verwerkt in de kaarten.
Als voorbeeld kan ik de Jacob Cats straat in utrecht noemen
Vanaf de zuidkant, zeg maar Ikea kan je zo door de Croeselaan linea recta naar de Jacob Cats straat, echter op de navigatie van zowel Navigon als Garmin en TomTom bestaat de Croeselaan niet als je er rijdt :)
Navigatie stuurt je altijd achter de jaarbeurs om naar de dichters wijk, dit is er verleden jaar na een kaart update zo ingeslopen, (nadat die nieuwe fly over gereed was)

Zo krijg je zeker menige navi overstuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

jahako schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 09:36:
Zo krijg je zeker menige navi overstuur
Hey! Listen!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
PinokkioTV schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:20:
@coenox: ik deel je ervaring met Sygic niet. Maarja, ik ga nooit naar Otterlo :x

/edit: tepoch even geprobeerd. Otterloo ligt hier zo'n 100 km vandaan. Sygic laat een in mijn beleving redelijk logische route zien, zonder rare meldingen.
Probleem was dus een adres waar een auto niet mag komen. Dan raakt Sygic overstuur. Ik had Sygic op Windows Phone nog nauwelijks gebruikt. Als het dan de eerste de beste keer niet werk, dan is dat frustrerend. Ben nu op het centrum van Otterlo gereden en dat ging uitstekend.

Je kunt het overigens zelf testen, instellen op Vijverlaan 1, Otterlo

Het gekke is dat een dedicated TomTom (Rider 40) het adres wel gewoon pakt.

[ Voor 9% gewijzigd door coenox op 09-04-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
coenox schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:46:
[...]

Probleem was dus een adres waar een auto niet mag komen. Dan raakt Sygic overstuur. Ik had Sygic op Windows Phone nog nauwelijks gebruikt. Als het dan de eerste de beste keer niet werk, dan is dat frustrerend. Ben nu op het centrum van Otterlo gereden en dat ging uitstekend.

De kaarten app van Microsoft pakt dat adres ook prima, inclusief route, dus ik denk dat het een Sygic dingetje is...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
coenox schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:46:
[...]

Ik krijg die melding inderdaad ook :)

Pagina: 1 ... 91 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.