Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beperking van WP7.8 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:25
xxxneoxxx schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:42:
[...]

Moet vast mogelijk zijn, om 100 kratten Grolsch in te kopen als de restvoorraad Heineken op is. Of Jupiler. Of eigenlijk alles wat beter is dan Heineken. (bijv. Spa blauw)

OT; ik vind het een slechte ontwikkeling, zulke zaken. Maak het maar weer een extra verantwoordelijkheid van een systeembeheerder ergens, gewoon, extra erbij. Leuk voor een bedrijf, scheelt weer uren en personeel, en je schuift het werk gewoon door naar een systeembeheerder die al overloopt qua werk. :'( :/
Een argument van niks. Ik was vorige week bij AH en daar een handscanner gebruikt (zoals altijd). Krijg ik allemaal paaseitjes in beeld. Moet ik me dan zorgen maken of dat weer een taak er bij is voor de systeembeheerder? AH is er niet voor systeembeheerders, systeembeheerders zijn er voor AH.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Mwah, een enkel individu overladen met verantwoordelijkheden die voorheen als taken bij meerdere individuen lagen, is m.i. niet altijd een goeie ontwikkeling hoor. En je kan automatiseren wat je wil, als er een keertje iets down gaat, dan is het laatste wat je wilt als supermarkteigenaar (wat meestal ook nog eens franchisenemers zijn) lege schappen me dunkt. Lege schappen zijn gegarandeerd misgelopen inkomsten. En het doel van automatiseren was toch juist zodat zaken (kosten)efficiënter konden? ;)

M.i. kom je voor sommige zaken nooit 100% onder handmatige controles uit - of moet je dit simpelweg niet willen. Een VMI oplossing voor bulkgoederen (afnemer: industrie welke er een eindproduct van fabriceert) lijkt mij prima, maar voor stuksgoederen/eindproduct (afnemer: eindgebruiker/klant) is het allicht, met de huidige stand v/d techniek, vaak niet kosten dekkend. Maar we gaan offtopic.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door xxxneoxxx op 14-04-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Die nieuwe Facebook is er!
Maar nog steeds even waardeloos, veel items missen in de newsfeed. Tags kun je nog steeds niet zien.

[ Voor 66% gewijzigd door enomiss op 14-04-2014 15:51 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tijdelijke bestanden wissen werkt na de 8.1 update, al worden er snel weer tijdelijke bestanden aangemaakt zo te zien, hoewel deze dan geringer van omvang zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanBril
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-08 22:58
Ligt het aan mij of de windows phone store is offline. ik kan geen connectie maken met de store op mijn lumia 925, maar ook niet via de website. zijn hier meer personen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ja, ik heb daar ook last van. Waarschijnlijk overbelast omdat iedereen windows phone 8.1 wil downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is de marktplaats app voor windows Phone 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:15:
waar is de marktplaats app voor windows Phone 7?
Als ze hem voor 7.8 net zo goed zouden maken dan deze nu voor W8 is, dan mis je er helemaal niets aan. Ze hebben enkel een snelkoppeling naar de mobile website in een app gestopt, meer is het niet. Dus lig er niet wakker van als deze (in deze hoedanigheid), niet naar W7.8 gaat komen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
Lekker, bijna al m'n apps moeten verwijderen om de 8.1 update te installeren, kan ik ze nu niet terugzetten omdat de store het niet doet :(

[ Voor 11% gewijzigd door sig69 op 14-04-2014 21:31 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Oh, er zijn dus meer mensen die ondervinden dat de store offline is. Was al bang dat er iets misgegaan was met de update.

Ben ik even blij dat ik vanmiddag al 8.1 geïnstalleerd heb. Ga morgen wel een beetje in de store lopen rommelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Werkt de live tile van de nieuwe Facebook app bij jullie ook niet? BLijft gewoon blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 20:06

rda

Ik gebruik voor navigatie al tijden Drive+, maar bij de gesproken instructies ontbreekt de straatnaam. Ik zou het handig vinden als er gezegd wordt dat ik rechtsaf moet, richting plaatsnaam. Nu was dit Volgens mij met Symbian wel altijd zo, dus ik was in de veronderstelling dat ik een instelling moest veranderen. Ik kan echter niks vinden, zie ik iets over het hoofd of is het er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
enomiss schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:23:
Werkt de live tile van de nieuwe Facebook app bij jullie ook niet? BLijft gewoon blauw.
Werkt hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 15:32
rda schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:38:
Ik gebruik voor navigatie al tijden Drive+, maar bij de gesproken instructies ontbreekt de straatnaam. Ik zou het handig vinden als er gezegd wordt dat ik rechtsaf moet, richting plaatsnaam. Nu was dit Volgens mij met Symbian wel altijd zo, dus ik was in de veronderstelling dat ik een instelling moest veranderen. Ik kan echter niks vinden, zie ik iets over het hoofd of is het er niet?
Er zijn voor zover ik kan zien geen stemmen met TTS (Text to speech) beschikbaar in het Nederlands. Bij de engelstalige stemmen zie je af en toe wel "Announced streetnames" staan. Is dus een kwestie van wachten tot er zo'n stem toegevoegd wordt in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Fgx3-wp_ss_20140415_0003.png zndt-wp_ss_20140415_0001.png 9vn6-wp_ss_20140415_0002.png

Ja mijn vermoeden klopte: allemaal nep reviews...
Crypter heeft een trial versie, dus als we die allemaal even installeren, NIET openen, en direct 1 ster reviews geven zijn we er vanaf ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Whatson op 15-04-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen trial versie hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Tinder Pro is zo nep als het maar kan geloof ik?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:30
Whatson schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:05:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ja mijn vermoeden klopte: allemaal nep reviews...
Crypter heeft een trial versie, dus als we die allemaal even installeren, NIET openen, en direct 1 ster reviews geven zijn we er vanaf ;)
Als de oorzaak van deze 'fraude' gevonden kan worden, denk je dat dan de review challenges nog weer terugkomen op DVLUP :> ?

Daarnaast geen trial versie te vinden bij die schroot app :/ .

[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 15-04-2014 17:17 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Had hij toen wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net een MS customer support dude gechat. Het is "most definately against the rules". Melden kan je via reportapp@microsoft.com
Verder nog een link gekregen naar MSDN: Reporting a concern about an app
Dus dat ga ik vanavond laat maar eens doen.. Als iedereen die dit leest dat nou eens doet is die ook zo weer uit die "Best Rated" lijst.

Die chat optie is overigens nog verdomde lastig om te vinden, maar kan je dus hier vinden: https://gethelp.live.com/...Topic=Store&wa=wsignin1.0
En ze liegen niet als ze zeggen binnen 1 minuut iemand in de chat. Alleen wel jammer dat die pagina in het Nederlands is en ik een Engelse iemand kreeg. Dus dan maar snel probleem vertalen ^^

[ Voor 49% gewijzigd door Caelorum op 15-04-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Caelorum schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:22:
Heb net een MS customer support dude gechat. Het is "most definately against the rules". Melden kan je via reportapp@microsoft.com
Verder nog een link gekregen naar MSDN: Reporting a concern about an app
Dus dat ga ik vanavond laat maar eens doen.. Als iedereen die dit leest dat nou eens doet is die ook zo weer uit die "Best Rated" lijst.
Melden heeft toch geen zin ben ik bang, er zullen veel meer gevallen zijn. Niet voor niets zijn de review challenges ineens allemaal verdwenen in DVLUP. Er zijn nu nog alleen maar saaie Nokia Imaging SDK challenges, die komen me de neus uit onderhand en zijn geen moer aan.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is tegen de regels dus lijkt mij dat melden wel zin heeft. Ze zullen de app wellicht niet uit de store halen, maar die reviews kunnen ze wel weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip voor diegenen die 20£ gratis krediet voor de App Store willen:

Regio van je toestel op UK zetten, toestel herstarten, deze app downloaden: http://windowsphone.com/s?appid=18bca550-bf7a-42e4-a2e1-1501b4863f74

App openen, inloggen met je Live account, code creëren en als Microsoft Gift card ingeven in je Wallet, en voila, 20 pond gratis krediet voor apps!

Disclaimer: Werkt enkel op bepaalde Lumia modellen! Op mijn 1020 werkte het, op de 820, 920 en 925 schijnt het niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Met dit soort acties zal het snel over zijn ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:14:
Met dit soort acties zal het snel over zijn ermee :)
Tja, waarom er niet van profiteren? Naar de gratis camera grip kon ik destijds fluiten aangezien m'n 1020 blijkbaar een grey import uit de UK is, dan ben ik nu blij dat ik deze wel kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:35:
Even een tip voor diegenen die 20£ gratis krediet voor de App Store willen:

Regio van je toestel op UK zetten, toestel herstarten, deze app downloaden: http://windowsphone.com/s?appid=18bca550-bf7a-42e4-a2e1-1501b4863f74

App openen, inloggen met je Live account, code creëren en als Microsoft Gift card ingeven in je Wallet, en voila, 20 pond gratis krediet voor apps!

Disclaimer: Werkt enkel op bepaalde Lumia modellen! Op mijn 1020 werkte het, op de 820, 920 en 925 schijnt het niet te werken.
Dit werkt alleen op de volgende Lumia's:
1520
1320
1020
625

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Laatst online: 06-09 15:43
net een Lumia 925 aangeschaft: geweldig ding. WIl even jullie expertise aanspreken:

iemand een goede eenvoudige batterij-app die in een kleine live-tile gewoon percentage laat zien? Meer moet dat ding niet doen :-)

en een goede weer-app die op een live-tile (transparant liefst) het weer laat zien van België / Nederland en dat ook accuraat is... Bing durft nogal rare voorspellingen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Leffunk schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:09:
net een Lumia 925 aangeschaft: geweldig ding. WIl even jullie expertise aanspreken:

iemand een goede eenvoudige batterij-app die in een kleine live-tile gewoon percentage laat zien? Meer moet dat ding niet doen :-)

en een goede weer-app die op een live-tile (transparant liefst) het weer laat zien van België / Nederland en dat ook accuraat is... Bing durft nogal rare voorspellingen doen...
Ik zou de Windows Phone 8.1 Developer Preview installeren.. dan heb je en de tile en een batterij percentage indicator als je het Action Center naar beneden sleept.

Meer info daarover: http://gadgets.ndtv.com/m...iew-for-developers-508692

En qua weer.. Regenmeter natuurlijk :).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Regenmeter32Promo.png

Downloaden (gratis) kan via deze link: http://www.windowsphone.c...-07191353e19c?signin=true

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
heb ik al op mijn phone gezet, maar als ik een kleine live tile maak van die battery saver ding, dan zie ik enkel het batterijtje leeg lopen, maar laat geen percentage zien...

regenmeter zal ik eens uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Niels9001 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:44:
[...]
Natuurlijk! :+

Ik vind overigens ook onder Windows Phone 8.1 de bescheiden app Batterij een stuk handiger. Bescheiden van omvang, maar zeer duidelijk en met een historie. Nog niet aangepast aan WP 8.1 (qua transparante tile), maar dat zal niet lang duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
net geïnstalleerd en is al transparant :-) Dankjewel voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ben zelf wel gecharmeerd van MyBattery. Ook regelmatig gratis te downloaden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Regenmeter is inderdaad erg mooi en rustig. Heb het ook geinstalleerd gehad, alleen vond ik de informatie (data en iconen) zo ontzettend klein weergegeven --ondanks een 4,7" scherm-- dat het voor mij op een gegeven moment een ergernis werd. Dus helaas.
Als de info groter ingesteld kan worden, dan probeer ik het zeker weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Leffunk schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:46:
net geïnstalleerd en is al transparant :-) Dankjewel voor de tip !
Graag gedaan. Vreemd, bij mij is hij nog steeds niet transparant. Als ik kies voor 'Themakleur' dan kan ik instellen wat ik wil, maar hij blijft niet-transparant. Afijn, is niet zo heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Leffunk schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:57:
heb ik al op mijn phone gezet, maar als ik een kleine live tile maak van die battery saver ding, dan zie ik enkel het batterijtje leeg lopen, maar laat geen percentage zien...

regenmeter zal ik eens uitproberen
Als je snel een percentage wil zien kun je ook je notificatiebalk een klein stukje naar beneden slepen.

Als je het percentage van je batterij nog vaker wil controleren zou ik op zoek gaan naar een hobby waar je meer voldoening uit haalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Iemand een idee waarom de Live Tile van (bing) Economie Windows 8.1 wel een foto laat zien maar dezelfde app op WP8 niet? Nieuws en Weer gaat goed op WP8.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Enig idee wanneer de vernieuwde Spotify app komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
CokeZero schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:58:
Enig idee wanneer de vernieuwde Spotify app komt?
Binnenkort, heb gisteren een tweet gestuurd en vandaag antwoord gekregen :)

Pas wel op als je de developer versie gaat installeren op je telefoon, Nokia Nederland geeft aan dat je je garantie dan kwijt bent

[ Voor 21% gewijzigd door Rockvee2 op 21-04-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Rockvee2 schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:29:
[...]

Pas wel op als je de developer versie gaat installeren op je telefoon, Nokia Nederland geeft aan dat je je garantie dan kwijt bent
Kunnen ze wel zeggen, maar dat is gewoon onzin tenzij je het toestel brickt. Bangmakerij.
Je kunt 'm daarnaast altijd weer terugflashen.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
[...]

Vreemd, want Nokia Nederland heeft eerder al laten weten het gewoon te supporten....heb jij een bron van die bewering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
TheVMaster schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:41:
[...]

Vreemd, want Nokia Nederland heeft eerder al laten weten het gewoon te supporten....heb jij een bron van die bewering?
Ben hier ook wel benieuwd naar.. Heb 8.1 geinstalleerd maar moet 'm binnenkort ook terug sturen ter reparatie van de microfoon. Moet ik 'm eerst even terug flashen naar 8.0 met de Nokia Software Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:58
Dev versie maakt niets voor je garantie. Het is alleen wel zo dat als ze bij de reparatie iets softwarematig moeten aanpassen, je de telefoon met 8.0 retour krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashram
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 10:02
Ik heb sinds een paar weken problemen met de Weerplaza app. De radar op mijn livetile laat netjes de buien op de radar zien. Echter, wanneer ik de app open en de regenradar bekijk, dan wordt deze niet geupdate. Locatie wordt wel goed getoond, maar verder niks. De rest van de gegevens in de app worden wel correct geupdate.

Vandaag ook even een collega gevraagd om de app te installeren. Bij hem werkt alles correct.

Heb al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar geen soelaas. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

[...]

Wordt tijd, die app lijkt echt nergens op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Excuus mensen, het was een twitter bericht maar kan hem nergens meer vinden nu .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
GerCor schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:47:
Het gaat ook niet om de voorraad. Het gaat mij er om dat wanneer iets de winkel inkomt, en dan via de kassa wordt verkocht er een nieuwe bestelling wordt geplaatst bij de leverancier zodat jouw voorraad altijd op peil is. Dat proces. Dus, je kunt afspreken: als we 100 kratten Heineken bier hebben verkocht (kassa), dan plaatst dat systeem automatisch een nieuwe bestelling bij de leverancier. Dan hebben we morgen weer 100 nieuwe kratten bier Heineken.

Net nog mijn zwager gesproken, hij werkt in een supermarkt. Morgen heeft hij eigenlijk vrij maar gaat morgen een uur naar het werk om bestellingen te plaatsen. En dat vind ik 'niet van deze tijd'.
Dat klinkt allemaal heel mooi, maar dan moet je een programma gaan schrijven met ontelbare lokale regeltjes (want als het volgende week kermis is doe er dan maar 250 als ik daar meer korting op krijg en pak gelijk de omliggende 3 supermarkten er ook maar bij zodat we niet 300 kratten bestellen maar 1 order van 1000 kratten zodat we extra inkoopvoordeel krijgen) en de 3 weken daarna hoef je er maar 25 te bestellen want het weer is niet zo mooi, maar daarna kunnen er weer 200 besteld worden want lokale vereniging x/y/z gaat iets groots organiseren.

Als je simpelweg bij 100 verkochte kratten 100 besteld ga je nooit echt inkoopvoordeel behalen, je hebt juist afwijkende orders nodig zodat je een prijs kan uitonderhandelen voor 100 stuks en dan bij elke bestelling van 200 stuks kan je opnieuw gaan onderhandelen over een nog lagere prijs.

En natuurlijk kan een programma dit ook allemaal analyseren en het inkoopgedrag daarop aanpassen, die programma's hebben ze ook allemaal lopen bij Ahold, maar zolang de lokale inkoper beter is dan het programma blijft de lokale inkoper er zitten.
En zelfs al zou de computer het gelijk hebben met de inkoper, dan alsnog blijft die inkoper er zitten want het is ook een stukje herkenning / klantenbinding als die man in de winkel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:04
Wat is de beste file manager / bestandbeheer app voor WP8/wp8.1 ?
het liefst 1 die zowel SD card als Internal Memory support heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:33

AcoLyte!

*evil grin*

IGC058 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:22:
Wat is de beste file manager / bestandbeheer app voor WP8/wp8.1 ?
het liefst 1 die zowel SD card als Internal Memory support heeft.
Wat mij betreft Pocket File Manager:
http://www.windowsphone.c...0a-4ceb-84b0-043e58e55b19

Is ook eerst uit te proberen overigens.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Finally:

http://www.wpcentral.com/...-preview-windows-phone-81

De remote desktop app voor Windows phone. Specifiek voor 8.1 gebruikers weliswaar, maar hij is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
xxxneoxxx schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:06:
Finally:

http://www.wpcentral.com/...-preview-windows-phone-81

De remote desktop app voor Windows phone. Specifiek voor 8.1 gebruikers weliswaar, maar hij is er.
Moet zeggen dat ik over 3G nog geen connectie kan krijgen met m'n machine thuis, terwijl het vanaf een laptop/tablet wel gewoon werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Heeft iemand hier ook de ´Timber´ tinder-client app? Werkt hij bij jullie naar behoeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Bestaat er iets om gemakkelijk foto's te uploaden om ze als link door te kunnen sturen?
Of eventueel als thumbnail op een forum oid.

Gebruik nu ook wel soms OneNote online icm Office Lens, maar daar kun je verder niks mee hè?
Ik kan ze zelfs niet op mijn PC via OneNote openen. Moet je inloggen met een Windows Live Account oid... en die heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
NeutraleTeun schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:03:
Bestaat er iets om gemakkelijk foto's te uploaden om ze als link door te kunnen sturen?

Gebruik nu ook wel soms OneNote online icm Office Lens, maar daar kun je verder niks mee hè?
Ik kan ze zelfs niet op mijn PC via OneNote openen. Moet je inloggen met een Windows Live Account oid... en die heb ik niet.
Eh...je hebt een Windows Phone, maar geen Microsoft Account? Dat lijkt me toch een drama....of valt dat wel mee? Microsoft Account, Windows Live Account....is allemaal hetzelfde :+

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 23-04-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ja, dat dacht ik dus ook.
Maar ik kan niet inloggen met mijn outlook.com account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
NeutraleTeun schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:22:
Ja, dat dacht ik dus ook.
Maar ik kan niet inloggen met mijn outlook.com account.
Eh....als je OneNote voor de eerste keer start, dan moet je ook een Microsoft Account opgeven...eh...dat account moet je dus gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashram
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 10:02
Ashram schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:33:
Ik heb sinds een paar weken problemen met de Weerplaza app. De radar op mijn livetile laat netjes de buien op de radar zien. Echter, wanneer ik de app open en de regenradar bekijk, dan wordt deze niet geupdate. Locatie wordt wel goed getoond, maar verder niks. De rest van de gegevens in de app worden wel correct geupdate.

Vandaag ook even een collega gevraagd om de app te installeren. Bij hem werkt alles correct.

Heb al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar geen soelaas. Iemand een idee?
Nog niemand heeft gereageerd, maar ik ben er ondertussen wel achter gekomen dat als ik verbinding maak met een Wi-Fi-netwerk, de regenradar wel correct werkt. Verbreek ik daarna de verbinding, dan werkt de regenradar ook niet. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
TheVMaster schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:24:
[...]

Eh....als je OneNote voor de eerste keer start, dan moet je ook een Microsoft Account opgeven...eh...dat account moet je dus gebruiken.
OneNote Online bedoel je?
Dat gebruik ik pas sinds deze (Windows) telefoon, en voor zover ik weet heb ik daar geen account voor hoeven in te geven.
Is toch gekoppeld met mijn outlook?

En dat account (ik heb er maar 1, dus kan mij daarin niet vergissen) wordt niet geaccepteerd bij OneNote (los programma op pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Rockvee2 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:25:
Excuus mensen, het was een twitter bericht maar kan hem nergens meer vinden nu .
Ook even getweet naar Spotify. De update komt eraan, maar een exacte datum is er nog niet. Dat kan nog wel even duren dus. Dat is eigenlijk de enige app die ik echt mis en waardoor ik zelfs enigszins baal van WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
NeutraleTeun schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:56:
[...]

OneNote Online bedoel je?
Dat gebruik ik pas sinds deze (Windows) telefoon, en voor zover ik weet heb ik daar geen account voor hoeven in te geven.
Is toch gekoppeld met mijn outlook?

En dat account (ik heb er maar 1, dus kan mij daarin niet vergissen) wordt niet geaccepteerd bij OneNote (los programma op pc).
Ik bedoel 'gewoon' OneNote. Je OneNote op je telefoon is 'gekoppeld' aan je Microsoft account op je telefoon (check eventueel of dat dezelfde is die je probeert te gebruiken binnen OneNote op je pc, via Settings --> emails + accounts en dan het bovenste Microsoft Account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:03:
[...]
Als je een eigen website hebt:
http://www.windowsphone.c...2c-48b1-af33-ff2f42da7203
shameless plug

Je moet alleen imgupldr.php uploaden naar je site en de url toevoegen in de app.

Of als je geen eigen site hebt:
http://www.windowsphone.c...8b-e011-986b-78e7d1fa76f8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Blijkbaar zie ik iets over het hoofd, of doe ik iets verkeerd, maar:

Ik heb nooit OneNote gebruikt, tot nu. En bij het openen van het normale programma werd mij niets gevraagd.
Ik kan het gewoon gebruiken, pas als ik via OneNote Online een bestand/foto wil openen in OneNote dan krijg ik (eerst een waarschuwing of ik het wel wil openen) een aanmeldscherm met "Aanmelden bij Windows Live".
En als ik mijn enige Outlook/Windows account daar invoer (heb ook maar 1 op mijn telefoon) dan krijg ik de melding mail of wachtwoord is onjuist.

Heel misschien heeft het iets te maken met de Verificator app die ik heb? Echter krijg ik daar geen melding of mogelijkheid tot invoeren voor.

@Whatson, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:04
Jongens, hebben jullie sinds de installatie van de nieuwe remote desktop app ook dat je Glimp screen op z`n kop staat?

Zowel ik als mijn vriendin hebben dit zien gebeuren vandaag. Ik zie de relatie tussen Glimp en Remote desktop ook niet. Maar ik zou geen andere reden kunnen verzinnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:08

EektheMan

DPC

Van WPcentral, een nieuwe app genaamd Youmigo (The app was being backed by the AppCampus program from Nokia, Microsoft and Aalto University in Espoo, Finland.).

Leuke social app met een eigen unieke smaak. Wat een leuke bijkomstigheid is =, is dat je op een wereldkaart kunt bekijken waar actieve gebruikers zitten. Zo krijg je eigenlijk een aardige indicatie waar WP gebruikt wordt. Enkele hotspots vallen op: Duitsland, Istanbul, Parijs, India en Brazilie.

Nadat ik het geinstalleerd had, kreeg ik al snel serieuze vragen. Erg leuk tot dusver.

[ Voor 7% gewijzigd door EektheMan op 24-04-2014 21:28 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powergrim schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:22:
Jongens, hebben jullie sinds de installatie van de nieuwe remote desktop app ook dat je Glimp screen op z`n kop staat?

Zowel ik als mijn vriendin hebben dit zien gebeuren vandaag. Ik zie de relatie tussen Glimp en Remote desktop ook niet. Maar ik zou geen andere reden kunnen verzinnen....
Lees even vanaf hier in dit topic: E2TK in "\[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:49:

Ik heb nooit OneNote gebruikt, tot nu. En bij het openen van het normale programma werd mij niets gevraagd.
Ik kan het gewoon gebruiken, pas als ik via OneNote Online een bestand/foto wil openen in OneNote dan krijg ik (eerst een waarschuwing of ik het wel wil openen) een aanmeldscherm met "Aanmelden bij Windows Live".
En als ik mijn enige Outlook/Windows account daar invoer (heb ook maar 1 op mijn telefoon) dan krijg ik de melding mail of wachtwoord is onjuist.

Heel misschien heeft het iets te maken met de Verificator app die ik heb? Echter krijg ik daar geen melding of mogelijkheid tot invoeren voor.

@Whatson, bedankt!
Mogelijk moet je inloggen met een app-password als je two-step verificatie aan hebt maar geen mogelijkheid tot het invullen van een verificatie code krijgt. Je kunt een app-password aanmaken in je Microsoft account instellingen (http://account.live.com/). Wat betreft plaatjes/foto's uploaden en delen... is OneDrive niet gewoon een optie voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
M.b.t. Het rdp/ remote desktop app glance screen issue; hier een workaround als je het issue hebt (wat minder irri dan een reset):

http://www.reddit.com/r/w..._all_my_glance_screen_is/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
NeutraleTeun schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:49:

@Whatson, bedankt!
Eh.....ik gebruik (voor dat account) ook de Verificator App, maar ik moet aanloggen met username/password en daarna inderdaad een verificatie code invullen. Zoals al eerder genoemd misschien een App wachtwoord aanmaken? Maar eh..Onenote Online, daar moet je toch ook voor inloggen?
Powergrim schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:22:

Ja...dat heb ik ook :( vaag gedoe....ik vroeg me al af hoe het kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeGerrit83
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:47
Wat betreft Glance Screen en de remote appproblemen, hier de oplossing:

http://www.wp7.nl/44829/glance-screen-op-zijn-kop/

Het staat er wat omslachtig, maar werkt wel _/-\o_

Komt er dus op neer dat het scherm de andere kant op gelockt moet worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Propane schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:21:
[...]

Mogelijk moet je inloggen met een app-password als je two-step verificatie aan hebt maar geen mogelijkheid tot het invullen van een verificatie code krijgt. Je kunt een app-password aanmaken in je Microsoft account instellingen (http://account.live.com/). Wat betreft plaatjes/foto's uploaden en delen... is OneDrive niet gewoon een optie voor je?
App-password did the trick!
Probleem met mijn telefoon en thuissituatie is een statisch netwerk en het niet kunnen instellen van die aparte gegevens in de L1020.
Dus auto-foto-upload naar OneDrive werkt niet.

En ik heb net even gekeken naar hou je zou moeten delen... is het dan niet gewoon dat je die foto/locatie in jouw eigen OneDrive deelt met een ander. Dat die locatie dus toegankelijk wordt voor een ander?
Dat vind ik prima voor een familie-lid oid, maar niet om zomaar over het net te gaan verspreiden.
En werkt dat ook wel als de ontvanger geen MS/Outlook-account heeft?
TheVMaster schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:43:
[...]

Eh.....ik gebruik (voor dat account) ook de Verificator App, maar ik moet aanloggen met username/password en daarna inderdaad een verificatie code invullen. Zoals al eerder genoemd misschien een App wachtwoord aanmaken? Maar eh..Onenote Online, daar moet je toch ook voor inloggen?
App wachtwoord aanmaken inderdaad (wel een niet te onthouden combinatie kreeg ik daar).
Maar nee, de Online kan ik gewoon inkomen (auto inlog Outlook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Niels9001 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:44:
[...]

[afbeelding]

Downloaden (gratis) kan via deze link: http://www.windowsphone.c...-07191353e19c?signin=true
ik mis ineens de info op de Regenmeter tile..
bugje of WP8.1 dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
defcon84 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:17:
[...]

ik mis ineens de info op de Regenmeter tile..
bugje of WP8.1 dingetje?
Welke info mis je precies?

De plaatsnaam wilt nog weleens missen, dan kan Bing de LatLons niet goed omzetten naar een plek.

Als de app alleen het Regenmeter logo laat zien, kijk dan even in bij instellingen en uncheck en check de tile. Die zou dan bijgewerkt moeten worden. En kijk ook even of de achtergrond taak loopt in Battery Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Als iemand de WeChat update ziet. Ik zou er nog even mee wachten.
Heb gisteren en vandaag een aantal apps geupdate waaronder vandaag WeChat. Maar ik kan geen enkele app meer openen behalve de store...
Heb 'm al 4-5 keer gereset. maar probleem blijft terugkomen. Ik vermoed dat WeChat de dader is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Niels9001 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:51:
[...]

Welke info mis je precies?

De plaatsnaam wilt nog weleens missen, dan kan Bing de LatLons niet goed omzetten naar een plek.

Als de app alleen het Regenmeter logo laat zien, kijk dan even in bij instellingen en uncheck en check de tile. Die zou dan bijgewerkt moeten worden. En kijk ook even of de achtergrond taak loopt in Battery Sense.
ik heb idd alleen het logo.. heb de uncheck - check gedaan, nu afwachten :)
en ja Regenmeter staat op Allowed bij Battery Saver

edit:
fixed, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Aangezien tweakers vrijwel onbruikbaar is op WP8.1, en er nog steeds geen app is, wil ik deze The Verge app tippen aan jullie:
http://www.windowsphone.c...4c-4478-9af3-791fd0f1abfe
Ik was al lang op zoek anar ene fijne Verge app, maar deze is echt super. Als tweakers nou ook eens iets maakt, want die wrapper apps van tweakers crashen ook allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:15
Hoi,

Ik heb een vraag over Runtastic en de routes die je kan inladen via hun website.

Ik heb het nog niet getest maar klopt het dat hier geen navigatie bij zit? Of terwijl, je moet zelf je route in de gaten houden, of krijg je gesproken tekst waar je heen moet?

Ik kan ook de routes downloaden als gpx of kml. Is er een app die wel gesproken instructies kan geven bij deze routes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wellicht een tip voor "korting" op alle apps in de store: zet je regio en taal op United States. Hierdoor krijg je dollars te zien in de appstore. Vaak is de prijs die je betaalt voor een app in dollars gelijk aan die van euro's. Dat scheelt toch weer zo'n 34%. Ik kwam er perongelijk achteraf achter na een aankoop in de store.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

OK, dus de RTL XL app is nu beschikbaar.
Echter hij is niet vindbaar in de Store, of je moet dus weten waar hij staat, en daarbij had ik de app blijkbaar al in "bezit", oftewel deze app is een omgeknutselde bestaande app?
Het is in ieder geval geen Universal App.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
CAP-Team schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:01:
Echter hij is niet vindbaar in de Store, of je moet dus weten waar hij staat, en daarbij had ik de app blijkbaar al in "bezit", oftewel deze app is een omgeknutselde bestaande app?
Wauw, super dat de app er eindelijk is! Weer eentje om van de lijst af te strepen.

Bovendien ziet het er prachtig uit. Wel Metro UX, maar wel een eigen versie van gemaakt :). Heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Niels9001 schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:08:
[...]

Wauw, super dat de app er eindelijk is! Weer eentje om van de lijst af te strepen.

Bovendien ziet het er prachtig uit. Wel Metro UX, maar wel een eigen versie van gemaakt :). Heel goed!
Metro UX? Zo te zien hebben ze de settings en de search onder die hamburger links en rechts boven gestopt. Normaal heb je beneden een balk die je omhoog kan brengen, of scroll naar links voor deze dingen.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 27-04-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Het is geen Android / iOS rip-off engebruikt wel een aantal typische WP controls zoals de pivot.

Paul Thurrot had eens een mooie blogpost over de evolutie van je OS stijl door 3de partijen, en hoe goed dat juist is. Dit laat alleen maar zien dat RTL een goede app wilde neerzetten op WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Wauw wat een sexy app RTL XL, het heeft ff geduurd. Maar zo te zien heb je ook wat. Nu mag alleen nog Uitzending Gemist een update gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Er is een goede/mooie onofficiele uitzending gemist app . Ik weet de naam even niet maar is volgens mij van ene sebastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:54
Zou je die app misschien kunnen linken? Ik heb op internet even gezocht maar helaas niet kunnen vinden... De standaard Uitzending Gemist app is nogal brak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ik ken de app al heet NPO. Maar het zou mooi wezen als de officiële ook een update krijgt. Gebruikers downloaden toch als eerste de officiële niet de onofficiële.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:54
Bedankt! Hij is echt klasse beter! Echt zonde dat soort "slechte" officiële apps in de store staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Pyramiden schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:40:
Bedankt! Hij is echt klasse beter! Echt zonde dat soort "slechte" officiële apps in de store staan.
Klopt, prachtige app. Werkt perfect. :)

Veel beter dan de brakke Uitzending Gemist app. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:52
In regio nederland niet te downloaden :( beetje jammer

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Driek schreef op maandag 28 april 2014 @ 07:53:
[...]

In regio nederland niet te downloaden :( beetje jammer
Ik kan RTL XL gewoon installeren in deze regio hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Bedankt voor de link, hij wordt nu geïnstalleerd.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:41
Mooie app, maar het blijft een waardeloze zender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Jannibal23 schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:51:
Mooie app, maar het blijft een waardeloze zender ;)
Inderdaad. :+ Ik heb de app er nu een tijdje op staan, maar ga het maar weer verwijderen. Gebruik de app niet eens, dus een waste of space.

Ik heb een nieuw bankpasje van de ABN AMRO aangevraagd om 'contactloos betalen' (NFC) mogelijk te maken. Ik kan alleen nergens informatie vinden hoe ik dat via de telefoon kan doen. Het is me nog niet eens duidelijk of dat afhankelijk is van de ABN AMRO app of van mijn provider (T-Mobile). :?

In filmpjes van ING zie je een (app) in beeld verschijnen op een telefoon waarin een bankpasje is te zien. Maar misschien kun je ook wel betalen met een MS account of PayPal?

Ik zal er eens een Twitterberichtje tegenaan gooien bij ABN AMRO. Kijken of dat wat informatie oplevert.

[ Voor 49% gewijzigd door GerCor op 29-04-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
het betalen met de NFC bankpassen van ING en ABN was toch juist onafhankelijk van de smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ABN AMRO biedt het in ieder geval, volgens ^Suzan van @ABNAMRO, niet aan. Alleen via betaalpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Welke apps worden hier veel gebruikt voor tijdens het hardlopen? Lees via de zoek functie tegenstrijdige berichten over endomundo en runtastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Is er een app voor IFTTT ? Het ziet er leuk uit namelijk

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Niku schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:23:
Welke apps worden hier veel gebruikt voor tijdens het hardlopen? Lees via de zoek functie tegenstrijdige berichten over endomundo en runtastic.
Adidas Micoach of Runtastic gebruik en werken beide erg fijn. Micoach is erg uitgebreid, je kunt ook trainingsplannen opzetten via de website en deze worden automatisch gesynchroniseerd met je app :)

Adidas Micoach heeft op dit moment als enige de ondersteuning voor Bluetooth LE hartslagmeters (ook van andere merken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Ohw...? Ik zie er dit bij staan : Gemaakt voor Windows Phones en Windows-pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, is zeker wel een universal app. Kan je ook zien in de store door het icoontje dat erbij staat
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/230931/tweakers.net/wp_ss_20140429_0001.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Caelorum schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:05:
Ja, is zeker wel een universal app. Kan je ook zien in de store door het icoontje dat erbij staat
[afbeelding]
Alleen jammer dat we hem dan nog niet in de Windows Store zien staan :? Dus op Windows 8 moeten we het nog doen met de oude App?
Pagina: 1 ... 64 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.