Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Acceptgiro's scannen? Er zijn al meer banken die dat doen, helaas niet (allemaal) voor WP.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kenneth schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:03:
Acceptgiro's scannen? Er zijn al meer banken die dat doen, helaas niet (allemaal) voor WP.
Lijkt mij wel. De rabobank app op iOS en Android kan dit al. Kijk maar eens naar het overzichtje onderaan de pagina op http://www.rabobank.nl/appinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55
d:)b Vanaf Windows Phone 8.1 zijn HERE Drive + en HERE Transit gratis op elk merk Windows telefoon. Toch leuk. :Y

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:16

Punkrocker

Mostly harmless

GerCor schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:03:
d:)b Vanaf Windows Phone 8.1 zijn HERE Drive + en HERE Transit gratis op elk merk Windows telefoon. Toch leuk. :Y
Mooi.
Ik had de Beta van HERE Drive + erop staan en kon er ook buiten de Benelux gebruik van maken. Met de Black-update was dat om zeep geholpen.

Kan dus weer rustig buiten de Benelux rijden straks. :)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Zal tijd worden ook. Overigens is het gratis beschikbaar maken van HERE drive (zonder de plus dus) al eens eerder aangekondigd, maar ging dit uiteraard weer niet op voor Nederland/de Benelux. Volgens mij heeft Microsoft HQ een grote kaart hangen met een groot brandgat erin waar eerst de Benelux zat. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is gewoon een logisch gevolg van de deal tussen Microsoft en Nokia. Wel heel mooi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Tjonge, gister iets van 5 app-updates, nu staan er weer 6 klaar :+

[ Voor 3% gewijzigd door hjs op 03-04-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Zeker. Maar ik heb Here Drive+ in mei nodig omdat ik buiten de Benelux ga. Dat zal dan nog wel kopen worden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb hem vorige zomer gekocht voor mijn lumia 720. Ben benieuwd of daar nog wat mee gedaan wordt.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
RoJan schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:58:
[...]

Zeker. Maar ik heb Here Drive+ in mei nodig omdat ik buiten de Benelux ga. Dat zal dan nog wel kopen worden... :(
Maar jij ging toch naar een Nokia? :P Dan zou dat er als het goed is bij moeten zitten? Of is dat alleen drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:03
Iemand enig idee onder welke noemer ik deze tijd/kalender app kan vinden?
http://www.wpcentral.com/...Holding.jpg?itok=gg0A_U1c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik zou gewoon ff wachten op windows 8.1, desnoods zet je die er volgende week op via het developer programme.

in 8.1 zit namelijk een sterk verbeterde agenda, met betere live tile & week view support.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
xxxneoxxx schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:41:
[...]

Maar jij ging toch naar een Nokia? :P Dan zou dat er als het goed is bij moeten zitten? Of is dat alleen drive?
Ik heb ook inmiddels een Nokia 1320. Met Here Drive, dus zonder de +. Is één van de bezuinigingen ten opzichte van de 1520. Maar ik heb dus ook alleen de kaarten van Benelux. Laat ik nu net in mei een kaart van buiten de Benelux nodig hebben..... Beetje zonde om 15 Euro uit te geven en het even later alsnog gratis te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:36
NeutraleTeun schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:27:
Iemand enig idee onder welke noemer ik deze tijd/kalender app kan vinden?
http://www.wpcentral.com/...Holding.jpg?itok=gg0A_U1c
SimpleCalendar.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

RoJan schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:56:
[...]

Ik heb ook inmiddels een Nokia 1320. Met Here Drive, dus zonder de +. Is één van de bezuinigingen ten opzichte van de 1520. Maar ik heb dus ook alleen de kaarten van Benelux. Laat ik nu net in mei een kaart van buiten de Benelux nodig hebben..... Beetje zonde om 15 Euro uit te geven en het even later alsnog gratis te krijgen.
Vreemd, op mijn 920 zit wel Drive+....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Wailing_Banshee schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 19:06:
[...]

Vreemd, op mijn 920 zit wel Drive+....
Dat is een Nokia uit een duurdere klasse. Op de 1520 zit bijvoorbeeld ook Drive+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Cheers!
Die tile kost echter €2,-.
Even afwachten wat 8.1 ons brengt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

RoJan schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 19:07:
[...]

Dat is een Nokia uit een duurdere klasse. Op de 1520 zit bijvoorbeeld ook Drive+
Ah, ik dacht dat de 1320 ook een duurdere was...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Er is weer een halfbakken Tinder app in de store, syncfriends. Werkt zowaar gedeeltelijk, echter behoorlijk buggy. Tevens is de app in het Spaans en kan je je foto niet veranderen. Enfin, het is een stap ik de goede richting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Geen idee of het uberhaubt nog werkt, maar misschien heeft iemand de 6tindr XAP nog voor je? Mits je een sd card slot hebt op je telefoon, kwestie van xap erop zetten, installeren en gaan me dunkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
xxxneoxxx schreef op zondag 06 april 2014 @ 10:39:
Geen idee of het uberhaubt nog werkt, maar misschien heeft iemand de 6tindr XAP nog voor je? Mits je een sd card slot hebt op je telefoon, kwestie van xap erop zetten, installeren en gaan me dunkt..
Zou ik zeer appreciëren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ja, daar zou ik ook wel interesse in hebben. Heb eens aan Rudy via de Twitters of 'ie dat niet wilde delen, maar helaas :(.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hmm, Microsoft heeft rekening gehouden met mensen met dezelfde brainfarts als ik schijnbaar.. :(

Mocht je een XAP handmatig willen installeren, dan moet deze eerste met een key gedecrypt worden. Deze key wordt bij de installatie opgehaald uit de store. Is de app niet meer gepublished in de store, dan kan de app niet meer gedecrypt worden. Mocht je full filesystem access hebben (zoals sommige mensen met een Ativ S O-) ) dan is het mogelijk om de installatie folder er af te halen en te recompilen in een nieuwe XAP met de juiste tooling - schijnbaar. Maar goed, da's allemaal nogal een gedoe. Tevens.. Ik heb 6tindr niet geinstalleerd staan op mijn Ativ S, dus dat wordt het sowieso niet vrees ik. Bronnen:

http://www.reddit.com/r/w...s_been_removed_the_store/

http://forum.xda-develope...read.php?t=2616057&page=2

Wel geven ze een suggestie voor een andere 3rd party app in de thread op reddit, welke je eventueel kan installeren - mits je apps kan sideloaden (dev unlocked toestel):

http://www.tinderwp.com/

Is iig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Laatst online: 05-09 10:07
Mooie nieuwe nederlandse wk voetbal app

http://www.windowsphone.c...dc-4874-93e4-3443ef8f0f08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mooie app! Alleen beetje jammer dat de Union Jack wordt gebruikt als vlag van Engeland :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

kenneth schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:03:
Mooie app! Alleen beetje jammer dat de Union Jack wordt gebruikt als vlag van Engeland :P
Ja als je het letterlijk opvat, dan zou Schotland zich ook gekwalificeert hebben met deze vlag....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb 6tindr nog steeds op mijn telefoon staan,maar deze werkt al een tijdje niet meer.Tinder heeft de toegang/api gestopt,dus je hebt er al niets meer aan

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 15:48
Sinds een paar weken heeft mijn telefoon de vervelende eigenschap om 's nachts op updates te controleren, was eerder altijd ergens in de ochtend. Dan staat die in vliegtuigmodes, dus geen updates |:(
Vannacht wifi aangelaten en ja hoor, 8 updates.
Wil ik ze echter downloaden dan blijft die oneindig op wachten.... staan. Krijg eerst nog wel de vraag of Line van mijn locatie gebruik mag maken.
Wil ik een nieuwe app installeren, zelfde verhaal.

Store stuk, of ben ik de enige met dit probleem?

Update:
Reboot van de Phone doet wonderen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door St00mwals op 07-04-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
mrsar schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:19:
[...]

Ik heb 6tindr nog steeds op mijn telefoon staan,maar deze werkt al een tijdje niet meer.Tinder heeft de toegang/api gestopt,dus je hebt er al niets meer aan
Niets van waar, de app werkt nog steeds gewoon. Je moet gewoon een keer uitloggen en inloggen en dan werkt die weer (bij mij en een collega het geval met beide een Lumia 920 dus ik trek die conclusie door naar alle WP's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Is er een app waarmee ik de grootte van apps kan bekijken? Heb nog maar 400mb over op mijn lumia 625. Qua apps heb ik weinig boeiends, ook geen foto's / filmpjes. Als ik bij instellingen kijk zie ik ongeveer 3gb aan apps en 3gb aan systeem data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Kan dat niet met de systemapps van Nokia zelf? Even uit mijn hoofd instellingen -> opslag of iets dergelijks?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
PaT schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:45:
Kan dat niet met de systemapps van Nokia zelf? Even uit mijn hoofd instellingen -> opslag of iets dergelijks?
Daar zie ik dus alleen dat ik 3gb aan apps heb, staat bij kijk in de app list om applicaties te verwijderen. Wil dus weten welk apps dan zo groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

G.Scholtens schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:54:
[...]

Daar zie ik dus alleen dat ik 3gb aan apps heb, staat bij kijk in de app list om applicaties te verwijderen. Wil dus weten welk apps dan zo groot zijn.
Je moet de Nokia tool 'opslag controleren' (bijna onderin bij instellingen) runnen en dan naar het tabblad details gaan, dan kun je de details van je apps opvragen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e03JsvhLDz2LDdQXRfnM4V4u/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 07-04-2014 11:03 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het engels heet die overigens "storage check" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Ook fijn: Opslag Controleren slaagt wel in het wissen van tijdelijke bestanden. De ingebouwde tool doet bij mij (en anderen) ogenschijnlijk niets. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik hoop dat 8.1 nog wat storage bugs plet. :P

Volgens mij is het in 8.1 wel mogelijk om te zien hoeveel een aparte app gebruikt aan data voor zover ik gelezen heb.Met GDR3 is iig het "other storage" issue gedeeltelijk opgelost. De filesystem access hack op de ATiv S heeft iig nog een andere, pijnlijke bug aan het licht gebracht; afgebroken downloads vanuit de appstore welke niet opgeruimd worden en ruimte innemen. Allicht biedt de Nokia storage check hier ook een oplossing voor, maar ik vrees haast van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

HooksForFeet schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:18:
Ook fijn: Opslag Controleren slaagt wel in het wissen van tijdelijke bestanden. De ingebouwde tool doet bij mij (en anderen) ogenschijnlijk niets. :P
Is daar tegenwoordig een ingebouwde tool voor dan? Ik meende dat Opslag Controleren Beta (Storage Check Beta) juist uitgekomen was omdat daar verder geen mogelijkheid toe was. Sinds GDR3 / Nokia Black zit het dus gewoon in je instellingen dus aparte app is niet meer nodig :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Tomba schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:31:
[...]

Is daar tegenwoordig een ingebouwde tool voor dan? Ik meende dat Opslag Controleren Beta (Storage Check Beta) juist uitgekomen was omdat daar verder geen mogelijkheid toe was. Sinds GDR3 / Nokia Black zit het dus gewoon in je instellingen dus aparte app is niet meer nodig :)
Dat bedoel ik, de instelling. :) Oftewel Instellingen > Opslag > Telefoon > Tijdelijke bestanden > Verwijderen. Dit doet bij mij (en blijkbaar bij een hoop anderen) helemaal niets. Er loopt een tijdje een progress bar, totdat je scherm weer lockt. En dan is er dus niets gewist. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
HooksForFeet schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:46:
[...]

Dat bedoel ik, de instelling. :) Oftewel Instellingen > Opslag > Telefoon > Tijdelijke bestanden > Verwijderen. Dit doet bij mij (en blijkbaar bij een hoop anderen) helemaal niets. Er loopt een tijdje een progress bar, totdat je scherm weer lockt. En dan is er dus niets gewist. :P
Gevonden, bedankt dit was het gene wat ik nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Bij mij werkt het ook niet.

Hiermee worden tijdelijke bestanden van uw telefoon verwijderd. Dit is een achtergrondtaak en het kan dus even duren. Over enkele ogenblikken zal er ruimte zijn vrijgemaakt 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 07-04-2014 13:15 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Kluutmaran schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:16:
[...]

Niets van waar, de app werkt nog steeds gewoon. Je moet gewoon een keer uitloggen en inloggen en dan werkt die weer (bij mij en een collega het geval met beide een Lumia 920 dus ik trek die conclusie door naar alle WP's).
ah ok,dan zal ik dat eens doen :P
vind het niet zo heel belangrijk zeg maar xD

edit=> werkt inderdaad :)

[ Voor 3% gewijzigd door mrsar op 07-04-2014 13:35 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
GerCor schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:14:
Bij mij werkt het ook niet.

Hiermee worden tijdelijke bestanden van uw telefoon verwijderd. Dit is een achtergrondtaak en het kan dus even duren. Over enkele ogenblikken zal er ruimte zijn vrijgemaakt 8)7
Precies. Ik heb ook al de truuk met "om de zoveel tijd even op het scherm tikken om hem wakker te houden" geprobeerd (een of andere held op internet hield dit een uur vol) maar het werkt gewoon niet. De setting van Nokia vond niet alleen meer tijdelijke bestanden (1GB vs 250MB), ze had die ook nog eens in een oogwenk gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Weet iemand een soortgelijke app als Photosynth?
Met het kunnen maken van 360° foto's.

Photosynth zelf vind ik iets teveel rechten eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet zo goed als dat photosynth zelf kan iig. Je komt namelijk snel bij apps uit die menen dat een gewone panorama gelijk staat aan wat photosynth doet, maar die laatste neemt wel degelijk de stand van de telefoon mee, zodat er een natuurlijke goede bolling in de panorama zit.
De app is overigens van Microsoft zelf, dus met die data zit het wel goed. Als MS kwaad zou willen doen zouden ze het ook wel zonder die app kunnen ;)

JE kan overigens ook gewoon de foto's maken en de desktop applicatie gebruiken om het te stitchen: http://photosynth.net/create.aspx
Deze http://research.microsoft...m/redmond/groups/ivm/ice/ en deze http://cdn1.ps1.photosynt...-27/PhotosynthInstall.exe dus.

[ Voor 62% gewijzigd door Caelorum op 08-04-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
foutje. sorry

[ Voor 96% gewijzigd door Paul01 op 08-04-2014 21:19 ]

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Caelorum schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:04:
De app is overigens van Microsoft zelf, dus met die data zit het wel goed. Als MS kwaad zou willen doen zouden ze het ook wel zonder die app kunnen ;)
Ja dat zal best, maar Xbox/contacten/phone dialer/ etc etc vind ik een beetje teveel van het goede.
JE kan overigens ook gewoon de foto's maken en de desktop applicatie gebruiken om het te stitchen: http://photosynth.net/create.aspx
Deze http://research.microsoft...m/redmond/groups/ivm/ice/ en deze http://cdn1.ps1.photosynt...-27/PhotosynthInstall.exe dus.
Het was meer als leuke/handige gimmick.
Als ik daar echt zoveel werk in wil steken gebruik ik wel gewoon mijn Canon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeutraleTeun schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:55:
[...]
Ja dat zal best, maar Xbox/contacten/phone dialer/ etc etc vind ik een beetje teveel van het goede.
[...]
Tja, als ik zo de app bekijk kan ik me wel voorstellen waarom er om die dingen wordt gevraagd. De app is namelijk behoorlijk feature packed met dingen die je zou kunnen doen en waarvoor die dus op voorhand al toestemming moet vragen. Het blijft natuurlijk je eigen keuze, maar zou er niet zo bang voor zijn met deze app dat ze daadwerkelijk iets doet met je gegevens behalve als je het zelf wil (op wat gebruiksstatistieken na denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Waarschijnlijk wat vinkjes teveel gezet/laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:26

Radeon

Today is a good day to die

Endomondo heeft net ook ze lang verwachte update gekregen. Eerste indruk is goed, alleen jammer dat de start/pauze knop kleiner is geworden. Straks eens even testen hoe die het doet.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Radeon schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:00:
Endomondo heeft net ook ze lang verwachte update gekregen. Eerste indruk is goed, alleen jammer dat de start/pauze knop kleiner is geworden. Straks eens even testen hoe die het doet.
Over interface eventjes op de schop zetten gesproken.. App ziet er echt stuk minder mooi uit.. Al zijn de functionaliteiten wel verbeterd. Kan eindelijk mijn geschiedenis aan runs zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Wow Endomondo ziet er opeens goed uit, wauw. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
De encryptietool Boxcryptor is nu ook officieel aanwezig in de Store. Handig en veilig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

CokeZero schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:25:
Wow Endomondo ziet er opeens goed uit, wauw. Werkt perfect.
Gisteren ook eens getest, wel vervelend dat het scherm continu aanblijft tijdens het lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Weet er iemand goede app om boodschappenlijstjes bij te houden: bedoeling is om zeer eenvoudig de boodschappen te kunnen invoeren, evt te sorteren zodat ik ze in de volgorde kan zetten die ik ga tegenkomen in de winkel en vervolgens ze kan aanvinken of whatever tijdens het winkelen zelf...

Gebruikte op mijn android the app "colornote", maar spijtig genoeg bestaat die niet voor WP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:53
Ik vind Bing Food & Drinks erg goed daarvoor. Je kunt zelfs een gerecht kiezen en automatisch alle ingrediënten daarvoor in je boodschappenlijstje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 09:39
Leffunk schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:20:
Weet er iemand goede app om boodschappenlijstjes bij te houden: bedoeling is om zeer eenvoudig de boodschappen te kunnen invoeren, evt te sorteren zodat ik ze in de volgorde kan zetten die ik ga tegenkomen in de winkel en vervolgens ze kan aanvinken of whatever tijdens het winkelen zelf...

Gebruikte op mijn android the app "colornote", maar spijtig genoeg bestaat die niet voor WP...
Of gebruik OneNote: Lijstje maken en bij het winkelen en dan afvinken wat jij al in je winkelwagen hebt liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Iridium schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:42:
[...]

Of gebruik OneNote: Lijstje maken en bij het winkelen en dan afvinken wat jij al in je winkelwagen hebt liggen...
gebruik ik ook inderdaad. werkt top.
Lijstje maken op pc of telefoon en wordt via onedrive gesynced.^O^
Evt. in de family room, dan heeft je ega ook toegang tot het lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Avalaxy schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:26:
Ik vind Bing Food & Drinks erg goed daarvoor. Je kunt zelfs een gerecht kiezen en automatisch alle ingrediënten daarvoor in je boodschappenlijstje zetten.
Ja, ook naar gekeken, maar die app vereist aardig wat rechten: identiteit telefoon, identiteit eigenaar, phone dialer, music library, etc....
Waarom toch? Ja, profiel van de gebruiker opbouwen, maar phone dialer?

OneNote gebruik ik ook voor de boodschappen, en in de Family / Thuis groep gegooid. Heel handig.

[ Voor 9% gewijzigd door Fireshade op 11-04-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:53
Ach het is een app van MS zelf. Zij hebben die data toch al, dus ze hoeven heus die rechten niet te hebben om jouw data te stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japster-
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-03-2024
Welke custom tile app raden jullie aan? Ik wil namelijk een achtergrond op mijn tegels. Heb momenteel skinery, maar daar kun je maar een beperkt aantal apps mee vastpinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik raad die van WP8.1 aan die als het goed is de 14e via de developer preview te krijgen is ;)
Zie http://www.wpcentral.com/...one-81-preview-developers voor een handleiding om alles te regelen zodat je de update ook krijgt.
En dat komt er dan bijvoorbeeld zo uit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://cdn0.tnwcdn.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2014/03/background_image_WP8.1.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Caelorum op 12-04-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik vraag me af of de achtergrondfoto ook een dagelijks nieuwe kan zijn zoals van Bing. Dat gebruik ik nu namelijk voor mijn lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Iridium schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:42:
[...]

Dit doe ik ook. Werkt erg handig. Je hoeft alles er maar 1 keer in te zetten, de volgende keren zet je gewoon simpel een vinkje als je iets nodig hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Caelorum schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 08:51:
Ik raad die van WP8.1 aan die als het goed is de 14e via de developer preview te krijgen is ;)
Zie http://www.wpcentral.com/...one-81-preview-developers voor een handleiding om alles te regelen zodat je de update ook krijgt.
[afbeelding]
Als ik dat doe, is mijn telefoon dan nog gewoon in het nederlands? Of wordt dan alles engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon Nederlands. Het is een gewone update van Microsoft zoals je die gewend bent. Verwacht wordt dat die de 14e uitkomt.

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 12-04-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Caelorum schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 11:37:
Gewoon Nederlands. Het is een gewone update van Microsoft zoals je die gewend bent. Verwacht wordt dat die de 14e uitkomt.
Dus als ik nu inschrijf dan krijg ik die overmorgen?

=edit=
En wat nou als ik niet thuis ben en mn wifi uit heb staan? Ik heb momenteel nog maar een abo van 200MB.

Hoe groot is die update? Of wordt daarmee vanzelf gewacht tot je een wifi verbinding hebt?

[ Voor 26% gewijzigd door vosss op 12-04-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 19:47
vosss schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:05:
[...]

=edit=
En wat nou als ik niet thuis ben en mn wifi uit heb staan? Ik heb momenteel nog maar een abo van 200MB.

Hoe groot is die update? Of wordt daarmee vanzelf gewacht tot je een wifi verbinding hebt?
Volgens mij gaan OTA updates alleen over WIFI toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
TheVMaster schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:34:
[...]

Volgens mij gaan OTA updates alleen over WIFI toch?
Als ik het wist vroeg ik het niet he :+

Ik ben nieuw qua smartphones en dus ook met Windows Phone dus ik heb geen clue zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Gaan via Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Hij vraagt sowieso eerst of je de update wil installeren, dus als het niet uitkomt wacht je er gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Thanks, ik ga me inschrijven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
Onder Settings -> Phone Update staat ook een optie "Automatically download updates if my data settings allow it". Als je die uitzet zal hij altijd eerst vragen of je de update wil downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

Hoe kan een app nou weten op welke volgorde iets in de winkel staat? Verschilt toch overal?
Ik gebruik er gewoon OneNote voor met selectievakjes voor ieder item.
vosss schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:05:
[...]

=edit=

De update kan ook de 15e komen, of een andere dag deze week. Maar het lijkt erop dat het maandag of dinsdag wordt.

https://twitter.com/joebelfiore/status/454281727158919168

De update wordt nooit vanzelf gedownload. Je krijgt een melding of je wil updaten.

[ Voor 58% gewijzigd door enomiss op 12-04-2014 14:32 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enomiss schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:21:
[...]
Hoe kan een app nou weten op welke volgorde iets in de winkel staat? Verschilt toch overal?
Ik gebruik er gewoon OneNote voor met selectievakjes voor ieder item.
[...]
De meeste supers houden wel een standaard patroon aan. Daar kan per winkel wel van af worden geweken, maar neem bijv. AH. Grofweg is de indeling:
Groenteafdeling eerst (verplicht om doorheen te lopen), dan als je de buitenkant afloopt zaken als verse drank (melk, etc.), vleesafdeling, broodafdeling, vriesvak. Bij de kassa's die meestal iets van de rand van de winkel afstaan liggen snacks.
Het is zelfs zo dat in de meeste supermarkten als je alleen de buitenkant afloopt en nooit naar het midden gaat je een stuk gezonder boodschappen doet. In het midden liggen de zaken als ingeblikte groenten, chips en andere snacks, frisdranken, etc. Enige jammere is dat in het middengedeelte vaak ook de dingen als toiletpapier staan (maar dan weer wel wat dichter bij de kassa.
Hoe dan ook: Een app kan dat prima weten zolang de winkel het ergens aangeeft. Appie van de AH kan dat bijv. ook (ook online).

Moet zelf wel zeggen dat bij gebrek aan een app van AH zelf ik ook OneNote er voor gebruik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 12-04-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Caelorum schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:37:
[...]

De meeste supers houden wel een standaard patroon aan. Daar kan per winkel wel van af worden geweken, maar neem bijv. AH. Grofweg is de indeling:
Groenteafdeling eerst (verplicht om doorheen te lopen), dan als je de buitenkant afloopt zaken als verse drank (melk, etc.), vleesafdeling, broodafdeling, vriesvak. Bij de kassa's die meestal iets van de rand van de winkel afstaan liggen snacks.
Het is zelfs zo dat in de meeste supermarkten als je alleen de buitenkant afloopt en nooit naar het midden gaat je een stuk gezonder boodschappen doet. In het midden liggen de zaken als ingeblikte groenten, chips en andere snacks, frisdranken, etc. Enige jammere is dat in het middengedeelte vaak ook de dingen als toiletpapier staan (maar dan weer wel wat dichter bij de kassa.
Hoe dan ook: Een app kan dat prima weten zolang de winkel het ergens aangeeft. Appie van de AH kan dat bijv. ook (ook online).

Moet zelf wel zeggen dat bij gebrek aan een app van AH zelf ik ook OneNote er voor gebruik :)
Als je dit toch al weet waarom moet je daar een ingewikkelde app voor hebben? Als je je lijstje maakt, begin dan ook gewoon met groente, en schrijf daarna de rest op. :P
Ik doe het gewoon andersom, ik schrijf een lijstje op, met alles door elkaar, en dan loop ik gewoon de gangen af en vink ik af wat ik heb. Maar omdat ik meestal in dezelfde winkels kom voor grote boodschappen weet ik toch waar alles staat.

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 12-04-2014 15:29 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enomiss schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:27:
[...]
Als je dit toch al weet waarom moet je daar een ingewikkelde app voor hebben? Als je je lijstje maakt, begin dan ook gewoon met groente, en schrijf daarna de rest op. :P[...]
Dat doe ik ook, maar als je bijv. naar de c1000 moet, maar daar normaal niet komt dan is het soms wel even behelpen. Is wel makkelijk als de c1000 (of iemand anders) dan een app heeft gemaakt die het automagisch op de goede volgorde zet. Ik kan mij dus heel goed voorstellen dat sommige mensen dat handig vinden, ook al gebruik ik het zelf niet zo, omdat het patroon toch al soort van in mijn hersens zit ingebakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
enomiss schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:27:
[...]
Als je dit toch al weet waarom moet je daar een ingewikkelde app voor hebben?
evt te sorteren zodat ik ze in de volgorde kan zetten die ik ga tegenkomen in de winkel
enomiss schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:21:
[...]
Dat staat er toch ook niet?
Hij vraagt voor de mogelijkheid om zelf het lijstje te rangschikken?

Dus naderhand nog kunnen husselen.
Niet iedereen maakt meteen een volledig goed boodschappenlijstje?

[ Voor 10% gewijzigd door NeutraleTeun op 12-04-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Hier ook one note voor de boodschappen. Werkt ook perfect samen met alle devices in huis (wp 8, win 8 tablet, iPhone en evt web via onedrive). Gedeeld notitieblok gebruiken we hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

.Johnny schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:58:
Hier ook one note voor de boodschappen. Werkt ook perfect samen met alle devices in huis (wp 8, win 8 tablet, iPhone en evt web via onedrive). Gedeeld notitieblok gebruiken we hiervoor.
Ja, gebruiken wij ook. WP8, WP8.1 op de tablet, Windows Phone en de web interface. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Het is bedoeling dat ik na ingave van de boodschappen zelf kan sorteren. Juist om te vermijden dat ik vb bij de groenten mijn hele lijstje moet door scrollen om te zien of ik nu alle groenten heb. Dan is het veel gemakkelijker om ze even op voorhand op volgorde / per afdeling te zetten. Vandaar dus de vraag om na ingeven alle boodschappen te kunnen ordenenn

ik heb even naar OneNote gekeken maar daar mis ik het gemakkelijke sorteren achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Cortana, the next time I'm at the supermarket, help me remind to buy bread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Je kunt gewoon een bullet list maken met checkboxes als bullets. In de lijst heb ik dus een sectie "groente", "fruit" "zuivel". Werkt voor mij goed genoeg. Heel herkenbaar overigens, heb zelf ook een hekel aan ongeordende lijstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Philips is dat aan het ontwikkelen voor supermarkten. Komt goed. Bij Appie beginnen ze, of zijn ze in bepaalde steden al mee begonnen, met een Pick-Up point. Kun je boodschappen doen op je telefoon, dan zetten ze het klaar, en kun je het komen ophalen.

Ik heb zelf nooit begrepen waarom er in supermarkten nog steeds geen automatisch voorraadbeheer is. Ik bedoel, vrachtwagen levert de goederen, dat komt in de winkel in een systeem. Dan gaat het de schappen in, dan zet je dat in het systeem, en wordt het verkocht, dan gaat het van je inventaris af. Maar nog steeds zie je ze met apparaatjes de voorraden tellen. Onbegrijpelijk (voor mij dan). Uiteraard heb je een bepaald percentage derving, maar voor de bulk moet het toch geautomatiseerd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

GerCor schreef op zondag 13 april 2014 @ 05:38:
Philips is dat aan het ontwikkelen voor supermarkten. Komt goed. Bij Appie beginnen ze, of zijn ze in bepaalde steden al mee begonnen, met een Pick-Up point. Kun je boodschappen doen op je telefoon, dan zetten ze het klaar, en kun je het komen ophalen.

Ik heb zelf nooit begrepen waarom er in supermarkten nog steeds geen automatisch voorraadbeheer is. Ik bedoel, vrachtwagen levert de goederen, dat komt in de winkel in een systeem. Dan gaat het de schappen in, dan zet je dat in het systeem, en wordt het verkocht, dan gaat het van je inventaris af. Maar nog steeds zie je ze met apparaatjes de voorraden tellen. Onbegrijpelijk (voor mij dan). Uiteraard heb je een bepaald percentage derving, maar voor de bulk moet het toch geautomatiseerd kunnen worden?
Wat dacht je van dingen die "verdwijnen"? En de schappen zijn niet voor alle producten "smart" te maken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Caelorum schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 08:51:
[afbeelding]
Ben ik nou de enige die die transparante tiles oerlelijk vindt? Kan me niet voorstellen dat ik dat ga gebruiken. Ik vind mijn interface juiste mooi strak zoals ie nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het valt en staat met een fatsoenlijke achtergrond, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

autje schreef op zondag 13 april 2014 @ 07:43:
[...]

Ben ik nou de enige die die transparante tiles oerlelijk vindt? Kan me niet voorstellen dat ik dat ga gebruiken. Ik vind mijn interface juiste mooi strak zoals ie nu is.
Nee. Ik vind het persoonlijk ook niets en en alleen maar onoverzichtelijk... Ik baal er nu al van dat bepaalde applicaties geen "standaard" gekleurde tile hebben, maar hun eigen kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01

zo wordt het in een aantal supermarkten ook gedaan. In Albert Heijn bijv. Wordt het zo gedaan. Echter waren er altijd zo veel lege vakken (voorraad niet op tijd besteld door bijv. Verkeerde aantallen in systeem). Dat er handmatig gecontroleerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Whatson schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:50:
Cortana, the next time I'm at the supermarket, help me remind to buy bread.
Zie hier de reden waarom sommige mensen echt lokalisatie nodig hebben. :P
Ik denk dat, wil je het echt sluitend maken, je NFC achtige functies nodig hebt. Volgens mij heb ik al meermaals gelezen over tests hiermee. Specifieke nfc tag op je schap, en eentje op elk product. Pak een product uit een schap, en de tag op het schap registreert dat er 1 item uit het schap weggehaald is. Koppel dit met de gegevens van de kassa en de mensen die FIFO'en (uit schap gehaald met reden: aan de datum) en je kan op zich best een vrij sluitend systeem hebben me dunkt. Grootste nadeel me dunkt; scheelt weer personeel, dus niet zo goed voor de werkloosheid me dunkt. Tevens zijn de nfc achtige oplossingen best duur.
Aan de andere kant, mediamarkt heeft niet al te lang geleden al haar winkels volgehangen met e-ink prijskaartjes. Ook best een dure oplossing om centraal prijzen aan te kunnen passen me dunkt. Schijnbaar levert het toch geld op eind vd rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Wailing_Banshee schreef op zondag 13 april 2014 @ 09:54:
[...]

Nee. Ik vind het persoonlijk ook niets en en alleen maar onoverzichtelijk... Ik baal er nu al van dat bepaalde applicaties geen "standaard" gekleurde tile hebben, maar hun eigen kleur...
Gelukkig blijft het allemaal instelbaar. Ik ben er persoonlijk blij om dat ik meer keus heb. Al zou voor mij gewoon meer kleuren ook al voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Natuurlijk werken de voorraden van de supermarkten grotendeels automatisch, het is natuurlijk wel dat ze af en toe fysieke tellingen moeten doen, om te kijken of de automatische telling nog overeenkomt met wat ter in de winkels ligt.

Dit even geheel offtopic ;) Voor de boodschappen gebruik ik trouwens ook OneNote ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het gaat ook niet om de voorraad. Het gaat mij er om dat wanneer iets de winkel inkomt, en dan via de kassa wordt verkocht er een nieuwe bestelling wordt geplaatst bij de leverancier zodat jouw voorraad altijd op peil is. Dat proces. Dus, je kunt afspreken: als we 100 kratten Heineken bier hebben verkocht (kassa), dan plaatst dat systeem automatisch een nieuwe bestelling bij de leverancier. Dan hebben we morgen weer 100 nieuwe kratten bier Heineken.

Net nog mijn zwager gesproken, hij werkt in een supermarkt. Morgen heeft hij eigenlijk vrij maar gaat morgen een uur naar het werk om bestellingen te plaatsen. En dat vind ik 'niet van deze tijd'.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 13-04-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 15:48
GerCor schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:47:
...
Dat proces. Dus, je kunt afspreken: als we 100 kratten Heineken bier hebben verkocht (kassa), dan plaatst dat systeem automatisch een nieuwe bestelling bij de leverancier. Dan hebben we morgen weer 100 nieuwe kratten bier Heineken.
Heb ik toch liever Grolsch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

offtopic:
+1 :D

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
St00mwals schreef op maandag 14 april 2014 @ 06:44:
[...]

Heb ik toch liever Grolsch :+
Moet vast mogelijk zijn, om 100 kratten Grolsch in te kopen als de restvoorraad Heineken op is. Of Jupiler. Of eigenlijk alles wat beter is dan Heineken. (bijv. Spa blauw)

OT; ik vind het een slechte ontwikkeling, zulke zaken. Maak het maar weer een extra verantwoordelijkheid van een systeembeheerder ergens, gewoon, extra erbij. Leuk voor een bedrijf, scheelt weer uren en personeel, en je schuift het werk gewoon door naar een systeembeheerder die al overloopt qua werk. :'( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg alleen maar berichten binnen via whatsapp als ik het programma open en anders krijg ik ze nooit binnen. Hoe kan ik push notificaties krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:42:
Ik krijg alleen maar berichten binnen via whatsapp als ik het programma open en anders krijg ik ze nooit binnen. Hoe kan ik push notificaties krijgen?
Onder settings toestaan dat het programma in de achtergrond mag draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

xxxneoxxx schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:44:
[...]

Onder settings toestaan dat het programma in de achtergrond mag draaien?
Nee, dat maakt niet uit bij Whatsapp. Dat is meer voor het op de achtergrond uploaden van foto's geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hmm, heb hem daar altijd laten staan omdat ik in de veronderstelling was dat dit nodig was. :P Misschien maar even afvinken dan.

Dan lijkt mij whatsapp even verwijderen en opnieuw installeren de eerstvolgende stap. Afhankelijk overigens van welke telefoon je gebruikt, ik neem aan dat het een Windows 8 telefoon is, en geen 7.x variant? Daar werkt whatsapp nml WEL met een background agent naar mijn weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb windows phone 7.8 inderdaad, ik had niet verwacht dat ik whatsapp in de achtergrond moest laten draaien om berichten binnen te krijgen :(.
Pagina: 1 ... 63 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.