Dat zeg ik. 
Alleen wel schandalig dat ze dat niet gewoon toegeven @ Ziggo.
Alleen wel schandalig dat ze dat niet gewoon toegeven @ Ziggo.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Als je naar WordfeuT zoekt in plaats van naar WordfeuD?.Johnny schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:45:
Wordfeut deed het bij mij niet meer, dus dacht te deinstalleren en opnieuw erop te zetten, maar lijkt uit de store te zijn verdwenen. Anderen dit ook opgevallen? Werkt het bij jullie nog?
de app was al slecht, maar geen app is nog slechter natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door kruila op 15-03-2014 09:54 ]
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Het is niet alleen het bouwen van de app. Daarna moet je ook nog support aanbieden. Dat kost veel tijd ('zelf ik' krijg dagelijks wel een mailtje over Regenmeter of Trein), en reken maar dat bij zo'n app nog veel meer mensen komen zeuren om het een en ander.robg1984 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:56:
[...]
Toch snap ik dat niet, dat geen Market-Share argument..
Ook al is de markt niet zo groot voor Windows Phone, wat kost het nou voor Ziggo, gaat toch om kleine bedragen voor hun? Al beginnen ze lekker simpel, met tv gids en opname instellen (url aanroepen om opname te plannen lijkt me allemaal niet zo spannend). Als iedereen dat argument zou hebben dan zouden er helemaal geen apps zijn en wordt de markt ook niet echt groter... Zet ff Rudy Huyn erop en de app is overmorgen klaar
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Ok, dat snap ik niet helemaal. Waarom zou Microsoft het moeten oplossen? Wat moet Microsoft doen aan een Ziggo app? Bedoel je dat Microsoft Ziggo maar moet helpen met het bouwen van de app?Niels9001 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:27:
Het is toch verder ook niet de taak van Ziggo om te zorgen dat er apps komen voor Windows Phone.. Laat Microsoft dat lekker op lossen. Ik zou in hun geval exact hetzelfde doen.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 15-03-2014 15:56 ]
Verwijderd
Lekker makkelijk praten zo. Ook ik heb wel eens dat ik een app mis die er wel voor een ander platform is of lang niet dezelfde kwaliteit heeft. Terug naar mijn vorige platform kan niet. De N900 met maemo wordt niet meer gemaakt of verkocht. Daarnaast ben ik een WP gebruiker sinds oktober 2010, al zie ik niet in wat dat precies van doen heeft met deze discussie.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:56:
ik wordt zo moe van dat geneuzel over die apss,ik ben al vanaf het begin windowsphone gebruiker en heb nog nooit iets gemist,als je zoveel commentaar heb dan ga je terug naar ios/android [...]
[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 15-03-2014 22:19 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Heb je al navraag gedaan bij de ontwikkelaars van die apps? Laten weten dat er markt voor is helpt beslissingen om wel of niet voor WP te ontwikkelen de goede kant op te laten vallen. Ik mis niets in de Rabobank app en houdt mijn aandelen gewoon bij via binck.nl. Radio kun je prima luisteren via TuneIn of bedoel je aparte apps voor aparte zenders? Tja ik zit in het UPC zorggebied en die hebben zelfs nog steeds geen Android app gereleased dus ik denk dat het eerder aan het bedrijf ligt dan aan Microsoft.GerCor schreef op zondag 16 maart 2014 @ 04:56:
Nou ja, missen. De ABN-AMRO app mag wel op hetzelfde niveau als van de iPhone. Had ik een overzicht van mijn aandelen en kon ik acceptgiro's scannen. Waarom dat nou niet in de WP versie zit? En op de iPhone heb je prachtige radiozender apps. Mis ik op WP. En de Ziggo app op zowel WP als WIN8.1. Ik bedoel, op de iPhone had ik dat wel en kon mooi Tv kijken, zou ik op mijn HTC en Surface ook wel willen kunnen.
Als je niet van platform A of B komt, nee dan mis je inderdaad niks maar om hier moe van te worden? Sorry maar denk dat we allemaal wel eens zijn dat WP nog niet een volwassen OS is.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:56:
ik wordt zo moe van dat geneuzel over die apss,ik ben al vanaf het begin windowsphone gebruiker en heb nog nooit iets gemist,als je zoveel commentaar heb dan ga je terug naar ios/android
[ Voor 18% gewijzigd door kyddil op 16-03-2014 09:49 ]
Ik ben het half met je eens. Ik vind WP eigenlijk behoorlijk volwassen, het is denk ik ook een beetje wat je zoekt en verwacht. Als je alles verwacht wat op Android kan bijvoorbeeld, dan gaat dat niet gebeuren. Sowieso is de insteek van WP de eenvoud en gebruiksgemak. Ik verwacht dat Microsoft er ook niet teveel in wil stoppen. En je merkt het ook al aan de discussies over een 'notification center'. Er zijn ook veel mensen die vinden dat WP geen notification center nodig heeft, live tiles zijn wat hun betreft al voldoende. Maar mensen die van Android en iOS komen missen die weer wel omdat ze het gewend zijn. Afwijken van andere OS-en of het anders wil niet per definitie zeggen onvolwassen.kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:33:
Als je niet van platform A of B komt, nee dan mis je inderdaad niks maar om hier moe van te worden? Sorry maar denk dat we allemaal wel eens zijn dat WP nog niet een volwassen OS is.
Wat is er mis met IE? Alleen de naam? Of heb je er ook echt problemen mee? Als iets echt niet werkt ligt het bijna altijd aan de websitebouwer, want 'under the hood' is het gewoon IE10. En in die paar gevallen dat een mobiele website niet goed werkt (bijvoorbeeld mobiele website van relatieplanet), dan kan je in de stellingen altijd even switchen naar desktop mode. En daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik vind het vooral goed dat de browser alles verbergt, zodat je lekker veel ruimte hebt voor de website. Zover ik weet kunnen er in principe andere browsers op WP geïnstalleerd worden, maar nooit met hun eigen engine. Net als Safari op iOS. Alle andere browsers maken onder water gewoon gebruik van de Safari/WebKit engine.kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:33:
- Ik mis een goede browser
Zoals al eerder in reacties aangegeven, dit is ook een mindset. Ja ik snap als je alles van Google hebt en je wil het blijven gebruiken dat je soms tegen dingen aanloopt. Het vervelende is dat Google actief Windows Phone tegenwerkt. Vandaar ook geen goede officiële YouTube app (meer). En ook daarom kan je bijvoorbeeld op Windows 8 geen Google calendar meer synchroniseren. Dat was in het verleden allemaal beter, maar Google werkt steeds meer tegen.kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:33:
- Ik mis dat alles van Google half op werkt
Het ligt eraan wat je onder 'kwaliteit' verstaat. Is dat een gevoel, is dat stabiliteit, of is dat hoe het er uit ziet, of is het of de feature gelijk zijn aan andere platformen? Ik vind op dit moment, behalve de notifications, Whatsapp een volwassen app. Het is perfect in de stijl van Windows Phone, stabiel en volgens mij kan het nagenoeg alles wat op de andere platformen kan. Apps als de ING app van internetbankeren vind ik van hoge kwaliteit, net als de Plex App voor WP. Natuurlijk zijn er ook genoeg apps van lage kwaliteit, maar dat is op Android net zo. Op dit moment zijn de meeste kwaliteitsapps simpelweg bij iOS te vinden.kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:33:
- Ik mis de kwaliteit (in vergelijking met Android/iOS) van sommige mainstream apps (Whatsapp oid)
Ja dat is zondermeer waar helaas. Als er ergens reclame wordt gemaakt in de zin van 'download nu de app', dan kan je er donder op zeggen dat er geen Windows Phone versie van is. Als je heel veel waarde hecht aan apps, dan is WP gewoon minder. Maar ik moet wel zeggen dat er vaak een hoop goede third party apps zijn. Bijvoorbeeld voor Telegram. Ikzelf mis eigenlijk helemaal niks, maar ik ben dan ook niet iemand die 300 apps installeert. Alles wat ik op Android en iOS deed, dat kan ik met mijn WP-toestel ook.kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:33:
- Ik mis bepaalde mainstream apps (Flipboard, Wunderlist, Simplenote, YouTube, Pocket etc)
Tja kan je dat het OS aanrekenen? Dat is toch echt iets wat de developers moeten doen lijkt me. Bij Android en iOS geldt dat net zo goed.kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:33:
- Ik mis dat sommige apps nog niet gemaakt zijn voor een FULL HD scherm en dat logos, icoontjes vergroot worden, dus niet scherp uitzien
Geen ervaring mee, maar dat zou kunnen. Overigens lijkt me resolutie en dpi meer bepalend hoe dingen eruit zien dan de grootte van het scherm, maar daar kan ik naast zitten natuurlijk.kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:33:
- Ik mis dat WP niet beter gebruik maakt van een 6 inch scherm en alles maar uitrekt en vergroot
(toetsenbord neemt 60% van mijn scherm in beslag > onnodig)
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Yep, wel beter dan IE maar nog steeds geen Chrome/Opera/Firefox op bijv Android.xxxneoxxx schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:25:
Punt 1; UC browser al eens geprobeerd?
Klopt, er zijn alternatieven maar in zoeken, maps en email is Google op dit moment een topper. Ik vind het jammer dat je tot het punt komt om geforceerd te gaan switchen. MS en Google moeten gewoon knopen doorhakken en voor zorgen dat alles goed werkt. Outlook moet goed werken op een iOS/Android device en Gmail op een WP device. Natuurlijk kunnen we niet alleen Microsoft gaan blamen, speelt veel meer rond met dit.xxxneoxxx schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:25:Punt 2 is een beetje een mentaliteits kwestie denk ik. Genoeg alternatieven voor alle Google diensten. Zeker ook verstandig iets anders te gaan gebruiken mocht je b.v überhaupt iets om je privacy geven. Enige wat geen alternatief heeft, is Youtube. Maar goed, 3rd party youtube app gebruiken (waarom werkt de officiële app ook alweer niet meer? Oh ja..) en dat werkt ook prima.
Klopt, er zijn heel veel 3rd party apps maar waarom zou ik moeten gaan betalen voor bijv Poki (Pocket app), terwijl je op iOS en Android een officiele gratis Pocket app hebt? Als WP nou gewoon alle 'mainstream' apps heeft, dus een officiele app, dan zijn we echt van het appsgezeik af.xxxneoxxx schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:25:Punt 3 en 4; ja er missen nog genoeg apps, aan de andere kant, naar mijn idee zijn veel 3rd party apps op wp even goed en soms zelfs beter dan de officiële varianten op andere mobiele os'sen.
Klopt, ik zeg ook niet dat WP precies hetzelfde moet aanbieden als wat Android heeft en een notificatiescherm zou ik persoonlijk handig vinden voor controle over mijn wifi/bt etc.Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:
[...]Ik ben het half met je eens. Ik vind WP eigenlijk behoorlijk volwassen, het is denk ik ook een beetje wat je zoekt en verwacht. Als je alles verwacht wat op Android kan bijvoorbeeld, dan gaat dat niet gebeuren. Sowieso is de insteek van WP de eenvoud en gebruiksgemak.
Dit is het probleem, Microsoft moet gewoon ervoor zorgen dat Firefox/Opera bijvoorbeeld met een eigen browser kunenn komen met hun eigen engine. Hier moet Microsoft niet achter Apple aangaan en iets meer vrijheid geven.Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:Wat is er mis met IE? Alleen de naam? Of heb je er ook echt problemen mee? Als iets echt niet werkt ligt het bijna altijd aan de websitebouwer, want 'under the hood' is het gewoon IE10. En in die paar gevallen dat een mobiele website niet goed werkt (bijvoorbeeld mobiele website van relatieplanet), dan kan je in de stellingen altijd even switchen naar desktop mode. En daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik vind het vooral goed dat de browser alles verbergt, zodat je lekker veel ruimte hebt voor de website. Zover ik weet kunnen er in principe andere browsers op WP geïnstalleerd worden, maar nooit met hun eigen engine. Net als Safari op iOS. Alle andere browsers maken onder water gewoon gebruik van de Safari/WebKit engine.
Ik wil niet dat iemand mij gaat forceren om mijn hele leven te veranderen. Ik gebruik Google diensten, als het op een iOS kan werken zou het ook op een WP device horen te werken. Klopt de instelling van Google is onvolwassen maar ik denk dat er mee rondspeelt dan wat wij denken.Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:Zoals al eerder in reacties aangegeven, dit is ook een mindset. Ja ik snap als je alles van Google hebt en je wil het blijven gebruiken dat je soms tegen dingen aanloopt. Het vervelende is dat Google actief Windows Phone tegenwerkt. Vandaar ook geen goede officiële YouTube app (meer). En ook daarom kan je bijvoorbeeld op Windows 8 geen Google calendar meer synchroniseren. Dat was in het verleden allemaal beter, maar Google werkt steeds meer tegen.
Draai het om, als je juist de diensten van Microsoft gebruikt (Hotmail/Outlook, Calendar, Contacts en bijvoorbeeld SkyDrive, dan is alles super goed geïntegreerd. Ik zou het niet scharen onder 'onvolwassen OS'. Ja hoogstens de instelling van Google, die is onvolwassen.
UX + UI van een app. Whatsapp is zeker geen volwassen app, ik kan bijv met de WP versie niet het geluid/notificaties van een groepschat uitzetten. Dit kan wel met iOS/Android.Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:Het ligt eraan wat je onder 'kwaliteit' verstaat. Is dat een gevoel, is dat stabiliteit, of is dat hoe het er uit ziet, of is het of de feature gelijk zijn aan andere platformen? Ik vind op dit moment, behalve de notifications, Whatsapp een volwassen app. Het is perfect in de stijl van Windows Phone, stabiel en volgens mij kan het nagenoeg alles wat op de andere platformen kan. Apps als de ING app van internetbankeren vind ik van hoge kwaliteit, net als de Plex App voor WP. Natuurlijk zijn er ook genoeg apps van lage kwaliteit, maar dat is op Android net zo. Op dit moment zijn de meeste kwaliteitsapps simpelweg bij iOS te vinden.
Ik wil niet gaan betalen voor een 3rd party app, terwijl het op de Android/iOS wel gratis is.Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:Ja dat is zondermeer waar helaas. Als er ergens reclame wordt gemaakt in de zin van 'download nu de app', dan kan je er donder op zeggen dat er geen Windows Phone versie van is. Als je heel veel waarde hecht aan apps, dan is WP gewoon minder. Maar ik moet wel zeggen dat er vaak een hoop goede third party apps zijn. Bijvoorbeeld voor Telegram. Ikzelf mis eigenlijk helemaal niks, maar ik ben dan ook niet iemand die 300 apps installeert. Alles wat ik op Android en iOS deed, dat kan ik met mijn WP-toestel ook.
[ Voor 53% gewijzigd door kyddil op 16-03-2014 16:59 ]
Dit is gewoon mogelijk hoor, net zoals op IOS/Androidkyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:46
UX + UI van een app. Whatsapp is zeker geen volwassen app, ik kan bijv met de WP versie niet het geluid/notificaties van een groepschat uitzetten. Dit kan wel met iOS/Android.
Hail to the king baby!
Het meest gebruikte protocol voor adaptive streaming, m3u8, niet native. 3ivx is een betaalde SDK en phonesm is nog steeds in Alpha:Phyxion schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:39:
[...]
Windows Phone ondersteunt zeker wel adaptive streaming, zelfs al sinds WP7. Net als m3u8 overigens.
There is no support for changing the bitrate during playback. Neither manual control nor automatic bitrate selection is available.
Error reporting is primitive and consists mainly of Debug.WriteLine() calls. The HlsView apps report exceptions that end playback, but the SamplePlayer apps do not.
Sinds GDR2 zit dat erin: http://allaboutwindowspho...d_CardDAV_Google_supp.phpbegintmeta schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:18:
Voor mij/ons is het grootste minpunt van Windows Phone dat connectiviteit met CalDAV/CardDAV en imap idle momenteel in ieder geval officieel niet werkt (bij Android zijn daar Apps voor), verder zou het, voor zover ik na het kort uitproberen kan inschatten, prima bevallen.
[ Voor 24% gewijzigd door Whatson op 16-03-2014 19:18 ]
Ik zou zeggen start een project op http://codeplex.comkyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:06:
[...]
Is iemand bereidt om samen met mij een Ovinfo beta achtige programma voor Windows Phone te developen?
Uiteraard heb ik dat gevraagd aan de ABN-AMRO maar kreeg als antwoord dat hun servers niet geschikt zijn voor WP8. Op de site (de laatste keer dat ik heb gekeken) komen ze niet verder dan Windows Phone 7.X.Kluutmaran schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:08:
[...]
Heb je al navraag gedaan bij de ontwikkelaars van die apps? Laten weten dat er markt voor is helpt beslissingen om wel of niet voor WP te ontwikkelen de goede kant op te laten vallen. Ik mis niets in de Rabobank app en houdt mijn aandelen gewoon bij via binck.nl. Radio kun je prima luisteren via TuneIn of bedoel je aparte apps voor aparte zenders? Tja ik zit in het UPC zorggebied en die hebben zelfs nog steeds geen Android app gereleased dus ik denk dat het eerder aan het bedrijf ligt dan aan Microsoft.
De apps die ik heb zijn wel een stuk mooier, soepeler en consistenter met het besturingssysteem dan op de andere platformen. Dat ik dan wat langer moet wachten op bepaalde apps en sommige apps helemaal mis neem ik dan graag voor lief.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Voor mij zijn het de snelheid, overzichtelijkheid en eenvoud. iOS vind ik ronduit saai, ook met iOS7 en ik mis een widgetachtig systeem (maar heeft wel de beste apps). Android vind ik te vaak gewoon niet soepel lopen, zelf op snelle hardware en er is teveel diversiteit. Natuurlijk kan je met custom roms gaan klooien, maar ik heb persoonlijk geen behoefte om alles aan te kunnen passen en te hacken. Windows Phone werkt voor mij gewoon lekker snel en ik kan ermee wat ik wil.Niels9001 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:17:
Aan het einde van de dag kunnen er honderden 3rd party alternatieven zijn.. Maar als de officiele er niet zijn zorgt dat gewoon voor minpunten. Vraag de gemiddelde consument op straat welke apps zij/hij gebruikt en je zult zien dat Windows Phone deze niet heeft.
En dat is een heel groot probleem, want WAAROM zou je als Android / iOS user overstappen naar Windows Phone? Qua features loopt het achter (wordt grotendeels goedgemaakt met WP8.1, maar iOS8 en Android 4.x staat ook weer gepland voor over een paar maanden). Wat zijn de killer features voor die mensen dan? Als je minder apps hebt, en minder mogelijkheden? Zelf heb ik een Xbox One, Windows PC en Windows Phone en werkt het Microsoft ecosysteem als een trein.
Microsoft zal toch bedrijven moeten gaan benaderen. Geen idee hoe, maar zorg dat die nieuwe killer apps ook naar WP komen. En daarnaast heel belangrijk: lokale apps (e.g. Appie / Ziggo / UPC / NS / ANWB / Marktplaats / Mijn Pakket / RTL XL). Hetzelfde voor 3rd hardware ondersteuning (Fitbit, Fuelband etc.).
WP loopt gewoon achter. Niet erg om te erkennen, hoop alleen dat Microsoft (Nederland) zich daar van bewust is en er 200% iets aan gaat doen.
Uit de gelinkte pagina:Whatson schreef op zondag 16 maart 2014 @ 19:05:
...
Sinds GDR2 zit dat erin: http://allaboutwindowspho...d_CardDAV_Google_supp.php
Je schijnt er (eventueel, want schijnbaar is de implementatie daar toch niet helemaal geschikt voor) wel omheen te kunnen werken, maar vziw is het officieel alleen voor Google-services.It's presence is not immediately obvious because the functionality only applies when setting up and using a Google account (i.e. you can not set up an CardDAV or CalDAV specific account)
[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 17-03-2014 09:33 ]
Volgens mij is Microsoft Nederland een niet-bestaand iets. Of, het is iig zo dat deze geen enkele vorm van invloed hebben op Microsoft wereldwijd. Zie o.a. de Xbox one launch. Of beter gezegd.. Het uitblijven van de xbox one launch. Een grotere indicatie dat je je klanten niet serieus neemt bestaat niet me dunkt. Zij zullen hier dan ook vrij weinig in kunnen betekenen. MS USA zal nog al eens incentives uitdelen aan grotere bedrijven in de US (lees: geld) om ook maar een WP app te maken, MS Nederland heeft schijnbaar die macht/overtuigingskracht niet.Niels9001 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:17:
WP loopt gewoon achter. Niet erg om te erkennen, hoop alleen dat Microsoft (Nederland) zich daar van bewust is en er 200% iets aan gaat doen.
Volledig anoniem berichten over en weer sturen. Maar wel een client waar je voor moet betalen, zodat het bedrijf erachter direct jouw gegevens heeft via de betaalgegevens. Goeie schmoose.dreameater schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:54:
Ik vond dit wel een leuk project! Andere platformen volgen snel ( naar het schijnt)
https://schmoose.ms/
Microsoft Nederland is een verkoop/marketingafdeling gericht op bedrijven. Ze hebben vast wel iets van invloed, maar de echte ontwikkelaars zitten toch allemaal in Redmond in hun eigen speciale wereldje.xxxneoxxx schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:29:
[...]
Volgens mij is Microsoft Nederland een niet-bestaand iets. Of, het is iig zo dat deze geen enkele vorm van invloed hebben op Microsoft wereldwijd.[...] MS Nederland heeft schijnbaar die macht/overtuigingskracht niet. [...]
..en die laatste groep interesseert NL dus schijnbaar helemaal niet. En MS Nederland marketing? Eerder verkoop.. Met marketing ben je snel klaar. Eigen telefoons hebben ze niet, voor Windows Phone wordt geen reclame gemaakt in Nederland specifiek, de xbox one, ach, misschien komt die van het jaar nog eens ergens officieel op de markt hier, alhoewel een "launch" in 2015 mij persoonlijk ook niet meer verbaast.. (saillant detail: in o.a. Duitsland liggen de consoles stapelshoog opgestapeld - Microsoft: we hebben niet genoeg voorraad om het ding in NL te launchen en de localisatie is ook nog niet klaar..) Misschien schuiven ze wat Windows licenties in het rond of zo?Caelorum schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:07:
[...]
Microsoft Nederland is een verkoop/marketingafdeling gericht op bedrijven. Ze hebben vast wel iets van invloed, maar de echte ontwikkelaars zitten toch allemaal in Redmond in hun eigen speciale wereldje.
Precies dat. Je voelt je gewoon niet serieus genomen. Microsoft heeft zulke goede tech, en producten.. maar steeds blijven ze me weer teleurstellen met dingen. (Inderdaad, nog steeds geen Xbox One in NLxxxneoxxx schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:16:
[...]
..en die laatste groep interesseert NL dus schijnbaar helemaal niet. En MS Nederland marketing? Eerder verkoop.. Met marketing ben je snel klaar. Eigen telefoons hebben ze niet, voor Windows Phone wordt geen reclame gemaakt in Nederland specifiek, de xbox one, ach, misschien komt die van het jaar nog eens ergens officieel op de markt hier, alhoewel een "launch" in 2015 mij persoonlijk ook niet meer verbaast.. (saillant detail: in o.a. Duitsland liggen de consoles stapelshoog opgestapeld - Microsoft: we hebben niet genoeg voorraad om het ding in NL te launchen en de localisatie is ook nog niet klaar..) Misschien schuiven ze wat Windows licenties in het rond of zo?
en laat die kosten/batenanalyse nou eens compleet veranderen als ze die zooi van xamarin gratis zouden maken. Dan heb je maar 1 codebase te onderhouden (excl. UI dan) en is het ineens een stuk goedkoper om ook voor WP8 te ontwikkelen.xxxneoxxx schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:42:
Moeten ze het eerst nog overnemen, en dan nog moeten ontwikkelaars er brood in zien. Ik denk niet dat de ontwikkelaars nu niet voor "ons platform" ontwikkelen vanwege de complexiteit van het ontwikkelen, ze zullen niet ontwikkelen voor WIndows Phone vanwege het feit dat de code e.d. bijgehouden moet worden, van updates voorzien moet worden etc etc, en dat voor een eco systeem met een kleine marketshare t.o.v. Android en IOS. Ergo; de kosten/batenanalyse zal niet snel uitslaan in een gunstig eindoordeel op dat vlak.
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 18-03-2014 13:20 ]
Zoeken binnen dit topic? Ja dus, je hebt je camera in 16:9 mode staan?Mr.DD schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:03:
Ik heb al een tijdje last dat bij het foto's maken in Whatsapp dat als ik deze in 'vertical view' maak hij deze vervormt naar vierkante foto's, waardoor de verhoudingen niet meer kloppen. Bij landscape foto's is er geen probleem. Dit probleem is deels te verhelpen door deze vertical foto's met de camera app te maken en dan vanuit de gallery te versturen, maar das wat omslachtig natuurlijk. Meer mensen last van?
[knip]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Viel me van de week ook op ja.Mr.DD schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:03:
Ik heb al een tijdje last dat bij het foto's maken in Whatsapp dat als ik deze in 'vertical view' maak hij deze vervormt naar vierkante foto's, waardoor de verhoudingen niet meer kloppen. Bij landscape foto's is er geen probleem. Dit probleem is deels te verhelpen door deze vertical foto's met de camera app te maken en dan vanuit de gallery te versturen, maar das wat omslachtig natuurlijk. Meer mensen last van?
En de vraag: iemand een idee wanneer we Tinder kunnen verwachten voor Windows Phone? Mijn studentenhuis heeft de app al zowat weer weggegooid voordat ik er aan kan beginnenHeb nu ook pas sinds een paar weken een goedwerkende Snapchat-client, hobbel een beetje achter de feiten aan zo.
Rudy Huyn had een onofficiele client die heel goed werkte = 6tindr. Die is helaas gepulled door Tinder zelf en hebben gevraagd aan Rudy om hen te helpen.Mr.DD schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:03:
En de vraag: iemand een idee wanneer we Tinder kunnen verwachten voor Windows Phone? Mijn studentenhuis heeft de app al zowat weer weggegooid voordat ik er aan kan beginnenHeb nu ook pas sinds een paar weken een goedwerkende Snapchat-client, hobbel een beetje achter de feiten aan zo.
heb gelezen dat hij er met opzet uit is gehaald deze functie maar dat hij wel terug gaat komen, heel erg jammer want al mijn foto's staan zowat op skydrive en apps als twitter/instragram/MT kunnen wel gewoon bij de skydrive mappen voor foto'sNiels9001 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Wat betreft de WhatsApp foto's: dit lijkt me een bug, veel mensen hebben er last van. Erg vervelend. Ik hoop dat Skydrive foto-albums ook weer snel terug komen!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Testing, one, two ...
Wat voor toestel heeft je vader?layzzzz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:01:
Weet er iemand een app om de 3G-verbruik te monitoren? Mijn vader heeft in 2 dagen tijd opeens 500mb verbruikt.
Aai wat naar. De dames moeten me maar in het wild spotten dus. Thanks for the infoNiels9001 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Rudy Huyn had een onofficiele client die heel goed werkte = 6tindr. Die is helaas gepulled door Tinder zelf en hebben gevraagd aan Rudy om hen te helpen.
Hij tweette 2 dagen geleden dat dat nog steeds on hold staat. Zal dus nog wel even duren ja.
Meer info: http://www.wp7.nl/44169/o...rlopig-nog-even-te-duren/
Wat betreft de WhatsApp foto's: dit lijkt me een bug, veel mensen hebben er last van. Erg vervelend. Ik hoop dat Skydrive foto-albums ook weer snel terug komen!
@rajen_kDownload nu de @Marktplaats app voor Windows Phone! http://t.co/32lk8T1fxR #wpnl #marktplaats
Gatverdamme dat is gewoon de iPhone webapp geport met browser control, Jammer dat Developers nog niet de kracht van een verschillende UI's per platform zien.
[ Voor 12% gewijzigd door Markie577 op 26-03-2014 09:36 ]
Inderdaad erg lameMarkie577 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:33:
[...]
Gatverdamme dat is gewoon de iPhone webapp geport met browser control, Jammer dat Developers nog niet de kracht van een verschillende UI's per platform zien.
EDIT: woeps, niet de iPhone app.
[ Voor 17% gewijzigd door Niels9001 op 26-03-2014 09:46 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Whatson op 26-03-2014 11:07 ]
Dan heb ik slecht nieuws voor je, de app ís m.marktplaats.nlRussel88 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:49:
Het is in ieder geval beter dan niets. Marktplaats.nl op je wp8 browser is echt te triest voor woorden.
Man man man.. Mag Marktplaats en Microsoft zich even gaan schamen in een hoekje. Damn.Whatson schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:06:
Ze hebben het waarschijnlijk gedaan om er voor te zorgen dat er niemand anders hun mobiele website in een app stopt. (ze hebben er al een paar laten verwijderen) Ook als je nu zoekt op marktplaats in de store staat Autoscout24 bovenaan.
Support email voor deze app is trouwens marktplaatsbv@outlook.com
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Miki op 27-03-2014 09:49 . Reden: Typo's ]
Ik kan je alleen mijn ervaringen over de ING-app geven. Ik kan ze uiteraard niet vergelijken met android (want geen android), maar de ING-app is wat mij betreft van hoge kwaliteit. ING heeft echt moeite gestopt in de Windows Phone en de Windows 8 apps van internetbankieren. De apps sluiten perfect aan bij het platform en de manier van navigeren etc.Miki schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:24:
Ik ben me aan het orienteren op de windows phone markt vanwege de goede camera's in de Lumia toestellen en wil dus een overstap maken komende vanaf Android. In het algemeen geef ik niet veel om apps, ik ben meer een webbrowser dan app een gebruiker maar een goede nieuws app, banking app(rabobank en ing), spotify enzo wil ik niet missen. Als ik zo in de windows store kijken zijn deze apps er wel alleen kan ik niet goed inschatten of deze apps vergelijkbaar zijn met Android counterparts. Zou iemand hier iets over kunnen zeggen dan wel zijn ervaringen delen?
Die was er al: de mobiele website. Wat voegt deze app daar aan toe?Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:18:
Dank allen voor jullie feedback. Zoals ook al aangegeven via Twitter en Facebook: dit is een erg mooie stap voor Windows Phone gebruikers, aangezien je nu uberhaupt een manier hebt om Marktplaats op je Windows Phone te gebruiken.
Bij deze dan:Blijf vooral constructief feedback geven, ook richting Marktplaats, dat helpt in de eventuele toekomstige beslissing voor native ontwikkelingen.
[ Voor 11% gewijzigd door HooksForFeet op 27-03-2014 09:37 ]
Verwijderd
Zoals ik al zei, de mobiele website was niet bruikbaar voorheen, deze is nu geoptimaliseerd voor Windows Phone.HooksForFeet schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:32:
[...]
Die was er al: de mobiele website. Wat voegt deze app daar aan toe?
[...]
Ik ben niet van Marktplaats, maar ik werk bij Microsoft als Technical Evangelist, excuses voor het niet introduceren. Ik stel voor dat je deze feedback ook naar het e-mailadres stuurt wat via de app te benaderen is.Ik neem aan dat je van Marktplaats bent? Bij deze dan:
- Een outlook-adres voor feedback getuigt niet echt van professionaliteit.
- De app moet meer te bieden hebben dan de mobiele site. Anders gebruiken we de mobiele site wel. Ik denk dan aan het plaatsen van een advertentie met foto's die je vanuit de app op je telefoon maakt, notifications als er geboden wordt/je advertentie verloopt, automatisch zoeken in je omgeving d.m.v. locatiebepaling, enzovoort
- De app moet een vormgeving hebben waar gebruikers bekend mee zijn. iOS heeft een andere UI dan Android, en Windows Phone heeft weer een eigen unieke UI. Als je gebruik maakt van de stijl van het OS, is de app direct intuitiever voor gebruikers van het platform. De voordelen hiervan hoeven niet benoemd te worden lijkt me.
Blijft de vraag: waarom dan een app als deze gewoon de mobiele site wrapt? Wat voegt dat toe voor gebruikers?Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:35:
[...]
Zoals ik al zei, de mobiele website was niet bruikbaar voorheen, deze is nu geoptimaliseerd voor Windows Phone.
Ik heb ervaring met de ING app en de rabobank app, op zowel windows phone, windows 8 en android. Werken beide erg netjes op alle drie de platformen. (het enige nadeel wat ik kan vinden is de rabobank app op mijn win8 tablet: deze gaat automatisch naar landscape, terwijl ik liever portrait houd).Luuk1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:30:
[...]
Ik kan je alleen mijn ervaringen over de ING-app geven. Ik kan ze uiteraard niet vergelijken met android (want geen android), maar de ING-app is wat mij betreft van hoge kwaliteit. ING heeft echt moeite gestopt in de Windows Phone en de Windows 8 apps van internetbankieren. De apps sluiten perfect aan bij het platform en de manier van navigeren etc.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
En de Rabobank WP8-app is zover ik kan zien qua features gelijk aan die van iOS. Hij start wellicht net iets minder snel op, maar in de app merk je er verder niets meer van. Daarnaast dikke pluspunt voor het wijzigen van de app zodat het aansluit bij WP8, maar toch duidelijk Rabobank is.Luuk1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:30:
[...]
Ik kan je alleen mijn ervaringen over de ING-app geven. Ik kan ze uiteraard niet vergelijken met android (want geen android), maar de ING-app is wat mij betreft van hoge kwaliteit. ING heeft echt moeite gestopt in de Windows Phone en de Windows 8 apps van internetbankieren. De apps sluiten perfect aan bij het platform en de manier van navigeren etc.
Rabobank app dikke prima, je kunt alleen geen acceptgiro's oid scannen maar inzicht in geldzaken en geld overboeken is erg eenvoudig.Miki schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:24:
Ik ben me aan het orienteren op de windows phone markt vanwege de goede camera's in de Lumia toestellen en wil dus een overstap maken komende vanaf Android. In het algemeen geef ik niet veel om apps, ik ben meer een webbrowser dan een app gebruiker maar een goede nieuws app, banking app(rabobank en ing), spotify enzo wil ik niet missen. Als ik zo in de windows store kijken zijn deze apps er wel alleen kan ik niet goed inschatten of deze apps vergelijkbaar zijn met Android counterparts. Zou iemand hier iets over kunnen zeggen dan wel zijn ervaringen delen?
Dat zullen de meeste hier toch wel wetenVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:35:
[...]
Ik werk bij Microsoft als Technical Evangelist, excuses voor het niet introduceren.
Ik vermoed van niet. Zijn naam kwam mij wel bekend voor, maar toch ging het belletje niet rinkelen dat hij voor MS werkt.hjs schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:02:
[...]
Dat zullen de meeste hier toch wel weten
http://www.wp7.nl/28680/interview-rajen-kishna/
Verwijderd
Vindbaarheid voor gebruikers is een belangrijke en uiteraard voor Marktplaats belangrijk om inzicht te krjgen in downloads en gebruik.HooksForFeet schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:38:
[...]
Blijft de vraag: waarom dan een app als deze gewoon de mobiele site wrapt? Wat voegt dat toe voor gebruikers?
Apps zijn over het algemeen van iets lagere kwaliteit met minder (snelle) updates. Spotify is hier een goed voorbeeld van, (veel) minder functionaliteiten. Wel wordt deze in Q2 geupdate volgens Spotify. ING, Facebook, LinkedIn en Rabobank zijn verder prima! En natuurlijk de Microsoft apps, en de vele (erg goede!) 3rd party alternatieven en apps. Deze zijn soms echt van erg hoge kwaliteit.Miki schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:24:
Ik ben me aan het orienteren op de windows phone markt vanwege de goede camera's in de Lumia toestellen en wil dus een overstap maken komende vanaf Android. In het algemeen geef ik niet veel om apps, ik ben meer een webbrowser dan een app gebruiker maar een goede nieuws app, banking app(rabobank en ing), spotify enzo wil ik niet missen. Als ik zo in de windows store kijken zijn deze apps er wel alleen kan ik niet goed inschatten of deze apps vergelijkbaar zijn met Android counterparts. Zou iemand hier iets over kunnen zeggen dan wel zijn ervaringen delen?
Hier ook.. erg jammer dit. Voor niets andere apps verwijderd..muusq schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:20:
[...]
Ik heb hier ook last van, iemand een oplossing?
Spotify.....waar zou je dat uberhaupt nog gebruiken ? Wil je een goede muziekdienst, neem dan gewoon Xbox Music. Xbox Music app werkt prima, en werkt op al je devices. Was snel klaar met spotify. Die app crashte alleen maar bij mij....Niels9001 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:51:
[...]
Apps zijn over het algemeen van iets lagere kwaliteit met minder (snelle) updates. Spotify is hier een goed voorbeeld van, (veel) minder functionaliteiten. Wel wordt deze in Q2 geupdate volgens Spotify. ING, Facebook, LinkedIn en Rabobank zijn verder prima! En natuurlijk de Microsoft apps, en de vele (erg goede!) 3rd party alternatieven en apps. Deze zijn soms echt van erg hoge kwaliteit.
XBL: MRE Inc
Misschien handig als RajenK zich wat beter profileert hierCaelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:06:
[...]
Ik vermoed van niet. Zijn naam kwam mij wel bekend voor, maar toch ging het belletje niet rinkelen dat hij voor MS werkt.
Vind de WP versie vrij matig tov de XBO en Win8 versie, had verwacht dat hij meer in lijn zou zitten van die 2 versies (direct zoeken in je collectie - tabje Music). Maar ik kom nu continue in de store terecht ipv streaming nummers.MRELynx schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:57:
Spotify.....waar zou je dat uberhaupt nog gebruiken ? Wil je een goede muziekdienst, neem dan gewoon Xbox Music. Xbox Music app werkt prima, en werkt op al je devices. Was snel klaar met spotify. Die app crashte alleen maar bij mij....
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als frequente MP adverteerder bezoek ik toch wel erg vaak de MP site. Via mijn W8 pheune schakel ik vrijwel direct over naar de volledige website omdat de mobile site niet serieus te nemen is als adverteerder. Ik merk werkelijk geen verschil met de uitgekomen app en de mobile site als ik deze vanuit een MP mail-link opstart. Is er eigenlijk wel een verschil of is het gewoon één op één die mobile website verpakt in een directe link die in de app is verwerkt? Niet veer meer dan een shortcut dus?thefal schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:30:
Hopelijk krijgt Marktplaats het inzicht dat het toch loont een echte app te maken als deze voldoende gedownload wordt, maar met veel negatieve recenties.
Ik heb in de tussentijd trouwens vaak de mobiele site gebruikt. Wat je ermee kan werkt prima, dus waarom de mobiele website niet bruikbaar zou zijn snap ik niet helemaal. Het enige probleem is: je kan er relatief weinig mee. Op de normale website zie je na het zoeken uit welke categorien de resultaten komen en hoeveel resultaten er zijn per categorie. Dit mis ik op de mobiele site, al kan je er via een omweg wel komen.
Overigens is er een app, Marktzoeker volgens mij, die wel binnen categorien kan zoeken. Weliswaar niet zo uitgebreid als de niet-mobile site van Marktplaats, maar toch. Voorlopig blijf ik die dus wel gebruiken.
Testing, one, two ...
De tablet draait niet op Windows Phone neem ik aan. Overigens deel ik je mening en sterker nog, die app van Rabo op Windows 8 is gewoon slecht, kan niet eens multitasken. Even een rekening nummer of factuurnummer in je mail opzoeken als je een overboeking aan het maken bent is er niet bij.Wailing_Banshee schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:42:
[...]
Ik heb ervaring met de ING app en de rabobank app, op zowel windows phone, windows 8 en android. Werken beide erg netjes op alle drie de platformen. (het enige nadeel wat ik kan vinden is de rabobank app op mijn win8 tablet: deze gaat automatisch naar landscape, terwijl ik liever portrait houd).
Dat multitasken werkt ook niet op Windows Phone. Ik heb m'n Android tablet nu niet bij de hand, dus ik kan het daar nu niet checken....Johnny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:37:
[...]
De tablet draait niet op Windows Phone neem ik aan. Overigens deel ik je mening en sterker nog, die app van Rabo op Windows 8 is gewoon slecht, kan niet eens multitasken. Even een rekening nummer of factuurnummer in je mail opzoeken als je een overboeking aan het maken bent is er niet bij.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Een schrale troost, de Rabo app voor Android en iOS loggen ook automatisch uit zodra je gaat multi-tasken of het pull-down menu naar beneden trekt. Dus met dat betreft is Rabo dan wel weer consistent.Johnny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:37:
[...]
De tablet draait niet op Windows Phone neem ik aan. Overigens deel ik je mening en sterker nog, die app van Rabo op Windows 8 is gewoon slecht, kan niet eens multitasken. Even een rekening nummer of factuurnummer in je mail opzoeken als je een overboeking aan het maken bent is er niet bij.
[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 27-03-2014 11:57 ]
spotify heeft een update belooft voor in de zomerperiode.Miki schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:55:
[...]
Een schrale troost, de Rabo app voor Android en iOS loggen ook automatisch uit zodra je gaat multi-tasken of het pull-down menu naar beneden trekt. Dus met dat betreft is Rabo dan wel weer consistent
In iedergeval fijn om te horen dat ING het goed geregeld heeft en Rabo waarschijnlijk ook. Alleen Spotify lijkt me een zorgenkindje gezien het lang geleden is dat men een update heeft uitgebracht, juli laatste update
Haha. Hiervoor werkte m.marktplaats voor geen meter op m'n Lumia. Vandaar dat ik blij was met de app. Maar je hebt gelijk, website werkt nu wel op m'n telefoon.Whatson schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:56:
[...]
Dan heb ik slecht nieuws voor je, de app ís m.marktplaats.nl
Wat uiteraard voor de veiligheid is. Dan moet je of maar gewoon opnieuw inloggen of je moet van te voren alles even opzoeken. Niet zo'n groot punt denk ik zo. Wees blij dat ze nog nadenken over de veiligheid van je geld als bijv. je telefoon wordt gejat of je hem eventjes onbewaakt laat.Miki schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:55:
[...]
Een schrale troost, de Rabo app voor Android en iOS loggen ook automatisch uit zodra je gaat multi-tasken of het pull-down menu naar beneden trekt. Dus met dat betreft is Rabo dan wel weer consistent
[...]
Het grote verschil tussen de voorbeelden uit WP, iOS en Android is dat je in Windows 8 ook side-by-side kunt multitasken, dus veiligheids argument gaat daarbij niet op. Ondersteunt die Rabo app dus niet! Daarnaast is een time-out van evenveel als je lock-screen timeout net zo (on)veilig. Dat zou een stuk deftiger zijn dan gewoon bij elke application switch je sessie vernietigen.Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:58:
[...]
Wat uiteraard voor de veiligheid is. Dan moet je of maar gewoon opnieuw inloggen of je moet van te voren alles even opzoeken. Niet zo'n groot punt denk ik zo. Wees blij dat ze nog nadenken over de veiligheid van je geld als bijv. je telefoon wordt gejat of je hem eventjes onbewaakt laat.
Verwijderd
Oh jawel hoor, gewoon geen app.Russel88 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:29:
[...]
Haha. Hiervoor werkte m.marktplaats voor geen meter op m'n Lumia. Vandaar dat ik blij was met de app. Maar je hebt gelijk, website werkt nu wel op m'n telefoon.
En waarom een app uitbrengen als je niets anders doet dan wrappen. Luier dan dit kan niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 14:06 ]
Op Android is het heel makkelijk: Je kan alles en meestal is het nog makkelijker dan op de site ook. Foto maken en direct attachen gaat prima en je kan alle velden netjes invullen. Daarnaast kan je resultaten ook netjes filteren en sorteren op prijs, locatie (GPS), rubriek en per rubriek ook nog de extra opties (zoals besturingssysteem, schermgrootte en eigenschappen bij tablets).hardware-lover schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Als frequente MP adverteerder bezoek ik toch wel erg vaak de MP site. Via mijn W8 pheune schakel ik vrijwel direct over naar de volledige website omdat de mobile site niet serieus te nemen is als adverteerder. Ik merk werkelijk geen verschil met de uitgekomen app en de mobile site als ik deze vanuit een MP mail-link opstart. Is er eigenlijk wel een verschil of is het gewoon één op één die mobile website verpakt in een directe link die in de app is verwerkt? Niet veer meer dan een shortcut dus?
Het plaatsen/wijzigen doe ik nog steeds via een PC want dat is met de mobiele versie überhaupt niet te doen. Is dat bij andere Mobiele OS varianten heel veel anders?
https://feedback.live.com/default.aspx?locale=nl-nl en dan Agenda kiezen.GerCor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:18:
Misschien hoort de vraag hier niet thuis maar wie kan me zeggen wie over de 'feestdagen' agenda gaat in Windows? Nu staat in mijn agenda nog steeds Koninginnedag. Kan natuurlijk niet. Verjaardag van Maxima staat er niet in, enz.
[ Voor 30% gewijzigd door enomiss op 01-04-2014 11:19 ]
https://opensea.io/seaart
De kalender is sowieso een puinhoop nu. Facebook events zijn niet meer zichtbaar in Windows, en de feestdagen zijn niet zichtbaar in Windows Phone, de kleuren komen niet overeen tussen de web interface/Windows app/ Windows Phone app. Tevens verdwijnen items soms enkele seconden nadat ik ze toevoeg. Wat een ramp deze puinhoop.GerCor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:34:
Thats not the point. Het moet gewoon goed zijn, zeker voor een bedrijf als Microsoft.
[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 01-04-2014 13:53 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Caelorum op 01-04-2014 14:16 ]
Of een reset van de telefoon..Johnny schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:55:
Dat zijn passcodes, en niet pincode, als Tenminste bedoeld wordt dat het om de sim pin gaat. Klinkt mij meer als een los contact tussen sim en telefoon.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq