Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Dat zeg ik. :P
Alleen wel schandalig dat ze dat niet gewoon toegeven @ Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Wordfeut deed het bij mij niet meer, dus dacht te deinstalleren en opnieuw erop te zetten, maar lijkt uit de store te zijn verdwenen. Anderen dit ook opgevallen? Werkt het bij jullie nog?
de app was al slecht, maar geen app is nog slechter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wordfeud kan ik gewoon vinden

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 09:42
BoxCryptor is op zoek naar beta testers:

https://www.boxcryptor.co...lable-even-more-platforms

Ik ben zelf inmiddels aangemeld, app ziet er prima uit en functioneerd ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:58
.Johnny schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:45:
Wordfeut deed het bij mij niet meer, dus dacht te deinstalleren en opnieuw erop te zetten, maar lijkt uit de store te zijn verdwenen. Anderen dit ook opgevallen? Werkt het bij jullie nog?
de app was al slecht, maar geen app is nog slechter natuurlijk.
Als je naar WordfeuT zoekt in plaats van naar WordfeuD? 8)7

Maar zelfs dan vind je hem nog in de store. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door kruila op 15-03-2014 09:54 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
doh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
robg1984 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:56:
[...]
Toch snap ik dat niet, dat geen Market-Share argument..
Ook al is de markt niet zo groot voor Windows Phone, wat kost het nou voor Ziggo, gaat toch om kleine bedragen voor hun? Al beginnen ze lekker simpel, met tv gids en opname instellen (url aanroepen om opname te plannen lijkt me allemaal niet zo spannend). Als iedereen dat argument zou hebben dan zouden er helemaal geen apps zijn en wordt de markt ook niet echt groter... Zet ff Rudy Huyn erop en de app is overmorgen klaar ;)
Het is niet alleen het bouwen van de app. Daarna moet je ook nog support aanbieden. Dat kost veel tijd ('zelf ik' krijg dagelijks wel een mailtje over Regenmeter of Trein), en reken maar dat bij zo'n app nog veel meer mensen komen zeuren om het een en ander.

Het is toch verder ook niet de taak van Ziggo om te zorgen dat er apps komen voor Windows Phone :s.. Laat Microsoft dat lekker op lossen. Ik zou in hun geval exact hetzelfde doen.

Ik vraag me trouwens af of er cijfers openbaar zijn over de WP marketshare in Nederland?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:57
Niels9001 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:27:
Het is toch verder ook niet de taak van Ziggo om te zorgen dat er apps komen voor Windows Phone :s.. Laat Microsoft dat lekker op lossen. Ik zou in hun geval exact hetzelfde doen.
Ok, dat snap ik niet helemaal. Waarom zou Microsoft het moeten oplossen? Wat moet Microsoft doen aan een Ziggo app? Bedoel je dat Microsoft Ziggo maar moet helpen met het bouwen van de app?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij had het over zorgen dat er een fatsoenlijk aantal apps is (vanwege marketshare). Dat is zeker wel wat MS moet oplossen. Individuele apps heeft MS dan weer niets mee te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 15-03-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wordt zo moe van dat geneuzel over die apss,ik ben al vanaf het begin windowsphone gebruiker en heb nog nooit iets gemist,als je zoveel commentaar heb dan ga je terug naar ios/android ,ik persoonlijk heb alle apps die ik nodig heb en ik heb een partner met een iphone5 diehalf zo snel is als mijn lumia 1020.dus niet tevreden ,geen gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:56:
ik wordt zo moe van dat geneuzel over die apss,ik ben al vanaf het begin windowsphone gebruiker en heb nog nooit iets gemist,als je zoveel commentaar heb dan ga je terug naar ios/android [...]
Lekker makkelijk praten zo. Ook ik heb wel eens dat ik een app mis die er wel voor een ander platform is of lang niet dezelfde kwaliteit heeft. Terug naar mijn vorige platform kan niet. De N900 met maemo wordt niet meer gemaakt of verkocht. Daarnaast ben ik een WP gebruiker sinds oktober 2010, al zie ik niet in wat dat precies van doen heeft met deze discussie.
Als je niet wilt praten over "dat geneuzel over die apss" stel ik voor dat je je niet in dit topic begeeft dat juist over de Store en apps gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 15-03-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik mis eigenlijk ook niks, alleen soms zou-het-leuk-zijn-als...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55
Nou ja, missen. De ABN-AMRO app mag wel op hetzelfde niveau als van de iPhone. Had ik een overzicht van mijn aandelen en kon ik acceptgiro's scannen. Waarom dat nou niet in de WP versie zit? En op de iPhone heb je prachtige radiozender apps. Mis ik op WP. En de Ziggo app op zowel WP als WIN8.1. Ik bedoel, op de iPhone had ik dat wel en kon mooi Tv kijken, zou ik op mijn HTC en Surface ook wel willen kunnen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
GerCor schreef op zondag 16 maart 2014 @ 04:56:
Nou ja, missen. De ABN-AMRO app mag wel op hetzelfde niveau als van de iPhone. Had ik een overzicht van mijn aandelen en kon ik acceptgiro's scannen. Waarom dat nou niet in de WP versie zit? En op de iPhone heb je prachtige radiozender apps. Mis ik op WP. En de Ziggo app op zowel WP als WIN8.1. Ik bedoel, op de iPhone had ik dat wel en kon mooi Tv kijken, zou ik op mijn HTC en Surface ook wel willen kunnen.
Heb je al navraag gedaan bij de ontwikkelaars van die apps? Laten weten dat er markt voor is helpt beslissingen om wel of niet voor WP te ontwikkelen de goede kant op te laten vallen. Ik mis niets in de Rabobank app en houdt mijn aandelen gewoon bij via binck.nl. Radio kun je prima luisteren via TuneIn of bedoel je aparte apps voor aparte zenders? Tja ik zit in het UPC zorggebied en die hebben zelfs nog steeds geen Android app gereleased dus ik denk dat het eerder aan het bedrijf ligt dan aan Microsoft.

De apps die ik heb zijn wel een stuk mooier, soepeler en consistenter met het besturingssysteem dan op de andere platformen. Dat ik dan wat langer moet wachten op bepaalde apps en sommige apps helemaal mis neem ik dan graag voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:56:
ik wordt zo moe van dat geneuzel over die apss,ik ben al vanaf het begin windowsphone gebruiker en heb nog nooit iets gemist,als je zoveel commentaar heb dan ga je terug naar ios/android
Als je niet van platform A of B komt, nee dan mis je inderdaad niks maar om hier moe van te worden? Sorry maar denk dat we allemaal wel eens zijn dat WP nog niet een volwassen OS is.

- Ik mis een goede browser
- Ik mis dat alles van Google half op werkt
- Ik mis de kwaliteit (in vergelijking met Android/iOS) van sommige mainstream apps (Whatsapp oid)
- Ik mis bepaalde mainstream apps (Flipboard, Wunderlist, Simplenote, YouTube, Pocket etc)
- Ik mis dat sommige apps nog niet gemaakt zijn voor een FULL HD scherm en dat logos, icoontjes vergroot worden, dus niet scherp uitzien
- Ik mis dat WP niet beter gebruik maakt van een 6 inch scherm en alles maar uitrekt en vergroot (toetsenbord neemt 60% van mijn scherm in beslag > onnodig)

Zo kan ik nog doorgaan, dit is niet om WP te haten want ik vind het een interessante platform na iOS en Android gebruikt te hebben. Ja, ik weet dat er 3rd party apps zijn die de plaats innemen van sommige mainstream apps (zoals YouTube bijv), maar helaas moet je voor een goede versie van zo een app betalen..

[ Voor 18% gewijzigd door kyddil op 16-03-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Punt 1; UC browser al eens geprobeerd?

Punt 2 is een beetje een mentaliteits kwestie denk ik. Genoeg alternatieven voor alle Google diensten. Zeker ook verstandig iets anders te gaan gebruiken mocht je b.v überhaupt iets om je privacy geven. Enige wat geen alternatief heeft, is Youtube. Maar goed, 3rd party youtube app gebruiken (waarom werkt de officiële app ook alweer niet meer? Oh ja.. :)) en dat werkt ook prima.

Punt 3 en 4; ja er missen nog genoeg apps, aan de andere kant, naar mijn idee zijn veel 3rd party apps op wp even goed en soms zelfs beter dan de officiële varianten op andere mobiele os'sen. Ik merk de laatste tijd minder vaak dat er ergens geen app voor is, itt bijv. een jaar geleden. De app ontwikkeling zit dus naar mijn idee wel in de lift.. Het punt is m.i. dat app ontwikkelaars die nu gewend zijn voor ios en Android te ontwikkelen, dit nu ook in moeten gaan zien. Een taak die bij MS ligt denk ik. Hopelijk gaat MS wat marketing/lobbyen doen na de release van WP 8.1.
My 2 cents: Ze hebben het sowieso niet echt handig aangepakt de laatste jaren, met een desktop OS launch met allerlei issues, hierna niet naar het. commentaar van de klant luisteren, en ook nog eens een hele range producten uitbrengen welke qua naam veel op elkaar lijken.. Mensen kennen vnml het desktop os, en als dat issues heeft, heeft dit impact op de rest van de producten met gelijkende naam. Een slechte ervaring/naam blijft lang hangen namelijk. Tel daarbij ook nog eens op dat heel veel klanten niet snappen dat er bijv. Verschillende app markets zijn vanwege de verschillende processor architecturen en het feest is compleet. Mogelijk was het handiger geweest Windows Rt en Windows Phone 8 onder een andere naam uit te brengen denk ik soms. Al was het alleen maar om niet dezelfde negatieve associatie te hebben als met het desktop os.

Punt 5 en 6 kan ik je alleen nog maar gelijk in geven. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:33:
Als je niet van platform A of B komt, nee dan mis je inderdaad niks maar om hier moe van te worden? Sorry maar denk dat we allemaal wel eens zijn dat WP nog niet een volwassen OS is.
Ik ben het half met je eens. Ik vind WP eigenlijk behoorlijk volwassen, het is denk ik ook een beetje wat je zoekt en verwacht. Als je alles verwacht wat op Android kan bijvoorbeeld, dan gaat dat niet gebeuren. Sowieso is de insteek van WP de eenvoud en gebruiksgemak. Ik verwacht dat Microsoft er ook niet teveel in wil stoppen. En je merkt het ook al aan de discussies over een 'notification center'. Er zijn ook veel mensen die vinden dat WP geen notification center nodig heeft, live tiles zijn wat hun betreft al voldoende. Maar mensen die van Android en iOS komen missen die weer wel omdat ze het gewend zijn. Afwijken van andere OS-en of het anders wil niet per definitie zeggen onvolwassen.
Wat is er mis met IE? Alleen de naam? Of heb je er ook echt problemen mee? Als iets echt niet werkt ligt het bijna altijd aan de websitebouwer, want 'under the hood' is het gewoon IE10. En in die paar gevallen dat een mobiele website niet goed werkt (bijvoorbeeld mobiele website van relatieplanet), dan kan je in de stellingen altijd even switchen naar desktop mode. En daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik vind het vooral goed dat de browser alles verbergt, zodat je lekker veel ruimte hebt voor de website. Zover ik weet kunnen er in principe andere browsers op WP geïnstalleerd worden, maar nooit met hun eigen engine. Net als Safari op iOS. Alle andere browsers maken onder water gewoon gebruik van de Safari/WebKit engine.
- Ik mis dat alles van Google half op werkt
Zoals al eerder in reacties aangegeven, dit is ook een mindset. Ja ik snap als je alles van Google hebt en je wil het blijven gebruiken dat je soms tegen dingen aanloopt. Het vervelende is dat Google actief Windows Phone tegenwerkt. Vandaar ook geen goede officiële YouTube app (meer). En ook daarom kan je bijvoorbeeld op Windows 8 geen Google calendar meer synchroniseren. Dat was in het verleden allemaal beter, maar Google werkt steeds meer tegen.
Draai het om, als je juist de diensten van Microsoft gebruikt (Hotmail/Outlook, Calendar, Contacts en bijvoorbeeld SkyDrive, dan is alles super goed geïntegreerd. Ik zou het niet scharen onder 'onvolwassen OS'. Ja hoogstens de instelling van Google, die is onvolwassen.
- Ik mis de kwaliteit (in vergelijking met Android/iOS) van sommige mainstream apps (Whatsapp oid)
Het ligt eraan wat je onder 'kwaliteit' verstaat. Is dat een gevoel, is dat stabiliteit, of is dat hoe het er uit ziet, of is het of de feature gelijk zijn aan andere platformen? Ik vind op dit moment, behalve de notifications, Whatsapp een volwassen app. Het is perfect in de stijl van Windows Phone, stabiel en volgens mij kan het nagenoeg alles wat op de andere platformen kan. Apps als de ING app van internetbankeren vind ik van hoge kwaliteit, net als de Plex App voor WP. Natuurlijk zijn er ook genoeg apps van lage kwaliteit, maar dat is op Android net zo. Op dit moment zijn de meeste kwaliteitsapps simpelweg bij iOS te vinden.
- Ik mis bepaalde mainstream apps (Flipboard, Wunderlist, Simplenote, YouTube, Pocket etc)
Ja dat is zondermeer waar helaas. Als er ergens reclame wordt gemaakt in de zin van 'download nu de app', dan kan je er donder op zeggen dat er geen Windows Phone versie van is. Als je heel veel waarde hecht aan apps, dan is WP gewoon minder. Maar ik moet wel zeggen dat er vaak een hoop goede third party apps zijn. Bijvoorbeeld voor Telegram. Ikzelf mis eigenlijk helemaal niks, maar ik ben dan ook niet iemand die 300 apps installeert. Alles wat ik op Android en iOS deed, dat kan ik met mijn WP-toestel ook.
- Ik mis dat sommige apps nog niet gemaakt zijn voor een FULL HD scherm en dat logos, icoontjes vergroot worden, dus niet scherp uitzien
Tja kan je dat het OS aanrekenen? Dat is toch echt iets wat de developers moeten doen lijkt me. Bij Android en iOS geldt dat net zo goed.
- Ik mis dat WP niet beter gebruik maakt van een 6 inch scherm en alles maar uitrekt en vergroot
(toetsenbord neemt 60% van mijn scherm in beslag > onnodig)
Geen ervaring mee, maar dat zou kunnen. Overigens lijkt me resolutie en dpi meer bepalend hoe dingen eruit zien dan de grootte van het scherm, maar daar kan ik naast zitten natuurlijk.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
xxxneoxxx schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:25:
Punt 1; UC browser al eens geprobeerd?
Yep, wel beter dan IE maar nog steeds geen Chrome/Opera/Firefox op bijv Android.
xxxneoxxx schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:25:Punt 2 is een beetje een mentaliteits kwestie denk ik. Genoeg alternatieven voor alle Google diensten. Zeker ook verstandig iets anders te gaan gebruiken mocht je b.v überhaupt iets om je privacy geven. Enige wat geen alternatief heeft, is Youtube. Maar goed, 3rd party youtube app gebruiken (waarom werkt de officiële app ook alweer niet meer? Oh ja.. :)) en dat werkt ook prima.
Klopt, er zijn alternatieven maar in zoeken, maps en email is Google op dit moment een topper. Ik vind het jammer dat je tot het punt komt om geforceerd te gaan switchen. MS en Google moeten gewoon knopen doorhakken en voor zorgen dat alles goed werkt. Outlook moet goed werken op een iOS/Android device en Gmail op een WP device. Natuurlijk kunnen we niet alleen Microsoft gaan blamen, speelt veel meer rond met dit.
xxxneoxxx schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:25:Punt 3 en 4; ja er missen nog genoeg apps, aan de andere kant, naar mijn idee zijn veel 3rd party apps op wp even goed en soms zelfs beter dan de officiële varianten op andere mobiele os'sen.
Klopt, er zijn heel veel 3rd party apps maar waarom zou ik moeten gaan betalen voor bijv Poki (Pocket app), terwijl je op iOS en Android een officiele gratis Pocket app hebt? Als WP nou gewoon alle 'mainstream' apps heeft, dus een officiele app, dan zijn we echt van het appsgezeik af.

Het probleem ligt ook niet bij WP dat ze minder apps hebben.. Maar het probleem is meer dat er weinig mainstream apps zijn en die er wel zijn zien er niet op niveau uit als een Android/iOS versie.

Dit was ook precies het probleem wat Android had.. langzamerhand krijgt Android ook kwalitatiever apps die er goed uitzien maar ook qua functionaliteit aanbieden wat een iOS versie heeft. Als WP uiteindelijk dit ook gaat krijgen dan gaat de marketshare ook omhoog.

-----
Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:
[...]Ik ben het half met je eens. Ik vind WP eigenlijk behoorlijk volwassen, het is denk ik ook een beetje wat je zoekt en verwacht. Als je alles verwacht wat op Android kan bijvoorbeeld, dan gaat dat niet gebeuren. Sowieso is de insteek van WP de eenvoud en gebruiksgemak.
Klopt, ik zeg ook niet dat WP precies hetzelfde moet aanbieden als wat Android heeft en een notificatiescherm zou ik persoonlijk handig vinden voor controle over mijn wifi/bt etc.

Ik bedoelde meer dingen als:
- Waarom zie ik 10 Facebook apps, met een Facebook logo en precies dezelfde naam in de marketplace? Microsoft moet hier echt iets aan doen.
- Waarom neemt het toetsenbord 60% van het scherm van mijn 6 inch telefoon in beslag? Gaan ze dit oplossen in 8.1?
- Als ik een app download binnen de Marketplace, wil ik binnen Marketplace blijven en niet terug gaan naar mijn applicatiesscherm.
Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:Wat is er mis met IE? Alleen de naam? Of heb je er ook echt problemen mee? Als iets echt niet werkt ligt het bijna altijd aan de websitebouwer, want 'under the hood' is het gewoon IE10. En in die paar gevallen dat een mobiele website niet goed werkt (bijvoorbeeld mobiele website van relatieplanet), dan kan je in de stellingen altijd even switchen naar desktop mode. En daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik vind het vooral goed dat de browser alles verbergt, zodat je lekker veel ruimte hebt voor de website. Zover ik weet kunnen er in principe andere browsers op WP geïnstalleerd worden, maar nooit met hun eigen engine. Net als Safari op iOS. Alle andere browsers maken onder water gewoon gebruik van de Safari/WebKit engine.
Dit is het probleem, Microsoft moet gewoon ervoor zorgen dat Firefox/Opera bijvoorbeeld met een eigen browser kunenn komen met hun eigen engine. Hier moet Microsoft niet achter Apple aangaan en iets meer vrijheid geven.
Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:Zoals al eerder in reacties aangegeven, dit is ook een mindset. Ja ik snap als je alles van Google hebt en je wil het blijven gebruiken dat je soms tegen dingen aanloopt. Het vervelende is dat Google actief Windows Phone tegenwerkt. Vandaar ook geen goede officiële YouTube app (meer). En ook daarom kan je bijvoorbeeld op Windows 8 geen Google calendar meer synchroniseren. Dat was in het verleden allemaal beter, maar Google werkt steeds meer tegen.
Draai het om, als je juist de diensten van Microsoft gebruikt (Hotmail/Outlook, Calendar, Contacts en bijvoorbeeld SkyDrive, dan is alles super goed geïntegreerd. Ik zou het niet scharen onder 'onvolwassen OS'. Ja hoogstens de instelling van Google, die is onvolwassen.
Ik wil niet dat iemand mij gaat forceren om mijn hele leven te veranderen. Ik gebruik Google diensten, als het op een iOS kan werken zou het ook op een WP device horen te werken. Klopt de instelling van Google is onvolwassen maar ik denk dat er mee rondspeelt dan wat wij denken.
Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:Het ligt eraan wat je onder 'kwaliteit' verstaat. Is dat een gevoel, is dat stabiliteit, of is dat hoe het er uit ziet, of is het of de feature gelijk zijn aan andere platformen? Ik vind op dit moment, behalve de notifications, Whatsapp een volwassen app. Het is perfect in de stijl van Windows Phone, stabiel en volgens mij kan het nagenoeg alles wat op de andere platformen kan. Apps als de ING app van internetbankeren vind ik van hoge kwaliteit, net als de Plex App voor WP. Natuurlijk zijn er ook genoeg apps van lage kwaliteit, maar dat is op Android net zo. Op dit moment zijn de meeste kwaliteitsapps simpelweg bij iOS te vinden.
UX + UI van een app. Whatsapp is zeker geen volwassen app, ik kan bijv met de WP versie niet het geluid/notificaties van een groepschat uitzetten. Dit kan wel met iOS/Android.

Klopt, iOS heeft de meeste kwaliteitsapps, maar Android is ook niet meer wat het 3 jaar geleden was. Langzamerhand worden er ook kwaliteitsapps voor de Android, in Android design guidelines gemaakt.
Luuk1983 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:38:Ja dat is zondermeer waar helaas. Als er ergens reclame wordt gemaakt in de zin van 'download nu de app', dan kan je er donder op zeggen dat er geen Windows Phone versie van is. Als je heel veel waarde hecht aan apps, dan is WP gewoon minder. Maar ik moet wel zeggen dat er vaak een hoop goede third party apps zijn. Bijvoorbeeld voor Telegram. Ikzelf mis eigenlijk helemaal niks, maar ik ben dan ook niet iemand die 300 apps installeert. Alles wat ik op Android en iOS deed, dat kan ik met mijn WP-toestel ook.
Ik wil niet gaan betalen voor een 3rd party app, terwijl het op de Android/iOS wel gratis is.

[ Voor 53% gewijzigd door kyddil op 16-03-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Voor mij/ons is het grootste minpunt van Windows Phone dat connectiviteit met CalDAV/CardDAV en imap idle momenteel in ieder geval officieel niet werkt (bij Android zijn daar Apps voor), verder zou het, voor zover ik na het kort uitproberen kan inschatten, prima bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:46

UX + UI van een app. Whatsapp is zeker geen volwassen app, ik kan bijv met de WP versie niet het geluid/notificaties van een groepschat uitzetten. Dit kan wel met iOS/Android.
Dit is gewoon mogelijk hoor, net zoals op IOS/Android :?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Phyxion schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 16:39:
[...]

Windows Phone ondersteunt zeker wel adaptive streaming, zelfs al sinds WP7. Net als m3u8 overigens.
Het meest gebruikte protocol voor adaptive streaming, m3u8, niet native. 3ivx is een betaalde SDK en phonesm is nog steeds in Alpha:
There is no support for changing the bitrate during playback. Neither manual control nor automatic bitrate selection is available.
Error reporting is primitive and consists mainly of Debug.WriteLine() calls. The HlsView apps report exceptions that end playback, but the SamplePlayer apps do not.

begintmeta schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:18:
Voor mij/ons is het grootste minpunt van Windows Phone dat connectiviteit met CalDAV/CardDAV en imap idle momenteel in ieder geval officieel niet werkt (bij Android zijn daar Apps voor), verder zou het, voor zover ik na het kort uitproberen kan inschatten, prima bevallen.
Sinds GDR2 zit dat erin: http://allaboutwindowspho...d_CardDAV_Google_supp.php

[ Voor 24% gewijzigd door Whatson op 16-03-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Iets anders, op de android gebruikte ik OVinfo beta (Google Play: OVinfo), geniale app om te zien of je bus/metro vertraging heeft opgelopen. De app haalt alle gegevens van www.openov.nl.

Nu is er op Windows Phone een soortgelijke dienst van Nokia en zag ik een app genaamd 'Bushalte', maar persoonlijk vind ik ze beide tegenvallen.

Is iemand bereidt om samen met mij een Ovinfo beta achtige programma voor Windows Phone te developen? :)

verkeerde plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
kyddil schreef op zondag 16 maart 2014 @ 20:06:
[...]
Is iemand bereidt om samen met mij een Ovinfo beta achtige programma voor Windows Phone te developen? :)
Ik zou zeggen start een project op http://codeplex.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kluutmaran schreef op zondag 16 maart 2014 @ 09:08:
[...]

Heb je al navraag gedaan bij de ontwikkelaars van die apps? Laten weten dat er markt voor is helpt beslissingen om wel of niet voor WP te ontwikkelen de goede kant op te laten vallen. Ik mis niets in de Rabobank app en houdt mijn aandelen gewoon bij via binck.nl. Radio kun je prima luisteren via TuneIn of bedoel je aparte apps voor aparte zenders? Tja ik zit in het UPC zorggebied en die hebben zelfs nog steeds geen Android app gereleased dus ik denk dat het eerder aan het bedrijf ligt dan aan Microsoft.

De apps die ik heb zijn wel een stuk mooier, soepeler en consistenter met het besturingssysteem dan op de andere platformen. Dat ik dan wat langer moet wachten op bepaalde apps en sommige apps helemaal mis neem ik dan graag voor lief.
Uiteraard heb ik dat gevraagd aan de ABN-AMRO maar kreeg als antwoord dat hun servers niet geschikt zijn voor WP8. Op de site (de laatste keer dat ik heb gekeken) komen ze niet verder dan Windows Phone 7.X.

En ik bedoel inderdaad radiozenders zoals Qmusic, Radio 1 enz, Veroninca enz. TuneIn is waardeloos op zowel mijn TV als op WP8/Win8.1.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Aan het einde van de dag kunnen er honderden 3rd party alternatieven zijn.. Maar als de officiele er niet zijn zorgt dat gewoon voor minpunten. Vraag de gemiddelde consument op straat welke apps zij/hij gebruikt en je zult zien dat Windows Phone deze niet heeft.

En dat is een heel groot probleem, want WAAROM zou je als Android / iOS user overstappen naar Windows Phone? Qua features loopt het achter (wordt grotendeels goedgemaakt met WP8.1, maar iOS8 en Android 4.x staat ook weer gepland voor over een paar maanden). Wat zijn de killer features voor die mensen dan? Als je minder apps hebt, en minder mogelijkheden? Zelf heb ik een Xbox One, Windows PC en Windows Phone en werkt het Microsoft ecosysteem als een trein.

Microsoft zal toch bedrijven moeten gaan benaderen. Geen idee hoe, maar zorg dat die nieuwe killer apps ook naar WP komen. En daarnaast heel belangrijk: lokale apps (e.g. Appie / Ziggo / UPC / NS / ANWB / Marktplaats / Mijn Pakket / RTL XL). Hetzelfde voor 3rd hardware ondersteuning (Fitbit, Fuelband etc.).

WP loopt gewoon achter. Niet erg om te erkennen, hoop alleen dat Microsoft (Nederland) zich daar van bewust is en er 200% iets aan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 08:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik vond dit wel een leuk project! Andere platformen volgen snel ( naar het schijnt)

https://schmoose.ms/

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Niels9001 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:17:
Aan het einde van de dag kunnen er honderden 3rd party alternatieven zijn.. Maar als de officiele er niet zijn zorgt dat gewoon voor minpunten. Vraag de gemiddelde consument op straat welke apps zij/hij gebruikt en je zult zien dat Windows Phone deze niet heeft.

En dat is een heel groot probleem, want WAAROM zou je als Android / iOS user overstappen naar Windows Phone? Qua features loopt het achter (wordt grotendeels goedgemaakt met WP8.1, maar iOS8 en Android 4.x staat ook weer gepland voor over een paar maanden). Wat zijn de killer features voor die mensen dan? Als je minder apps hebt, en minder mogelijkheden? Zelf heb ik een Xbox One, Windows PC en Windows Phone en werkt het Microsoft ecosysteem als een trein.

Microsoft zal toch bedrijven moeten gaan benaderen. Geen idee hoe, maar zorg dat die nieuwe killer apps ook naar WP komen. En daarnaast heel belangrijk: lokale apps (e.g. Appie / Ziggo / UPC / NS / ANWB / Marktplaats / Mijn Pakket / RTL XL). Hetzelfde voor 3rd hardware ondersteuning (Fitbit, Fuelband etc.).

WP loopt gewoon achter. Niet erg om te erkennen, hoop alleen dat Microsoft (Nederland) zich daar van bewust is en er 200% iets aan gaat doen.
Voor mij zijn het de snelheid, overzichtelijkheid en eenvoud. iOS vind ik ronduit saai, ook met iOS7 en ik mis een widgetachtig systeem (maar heeft wel de beste apps). Android vind ik te vaak gewoon niet soepel lopen, zelf op snelle hardware en er is teveel diversiteit. Natuurlijk kan je met custom roms gaan klooien, maar ik heb persoonlijk geen behoefte om alles aan te kunnen passen en te hacken. Windows Phone werkt voor mij gewoon lekker snel en ik kan ermee wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Uit de gelinkte pagina:
It's presence is not immediately obvious because the functionality only applies when setting up and using a Google account (i.e. you can not set up an CardDAV or CalDAV specific account)
Je schijnt er (eventueel, want schijnbaar is de implementatie daar toch niet helemaal geschikt voor) wel omheen te kunnen werken, maar vziw is het officieel alleen voor Google-services.

[ Voor 8% gewijzigd door begintmeta op 17-03-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Niels9001 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:17:
Volgens mij is Microsoft Nederland een niet-bestaand iets. Of, het is iig zo dat deze geen enkele vorm van invloed hebben op Microsoft wereldwijd. Zie o.a. de Xbox one launch. Of beter gezegd.. Het uitblijven van de xbox one launch. Een grotere indicatie dat je je klanten niet serieus neemt bestaat niet me dunkt. Zij zullen hier dan ook vrij weinig in kunnen betekenen. MS USA zal nog al eens incentives uitdelen aan grotere bedrijven in de US (lees: geld) om ook maar een WP app te maken, MS Nederland heeft schijnbaar die macht/overtuigingskracht niet.
dreameater schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:54:
Ik vond dit wel een leuk project! Andere platformen volgen snel ( naar het schijnt)

https://schmoose.ms/
Volledig anoniem berichten over en weer sturen. Maar wel een client waar je voor moet betalen, zodat het bedrijf erachter direct jouw gegevens heeft via de betaalgegevens. Goeie schmoose. :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xxxneoxxx schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:29:
[...]
Volgens mij is Microsoft Nederland een niet-bestaand iets. Of, het is iig zo dat deze geen enkele vorm van invloed hebben op Microsoft wereldwijd.[...] MS Nederland heeft schijnbaar die macht/overtuigingskracht niet. [...]
Microsoft Nederland is een verkoop/marketingafdeling gericht op bedrijven. Ze hebben vast wel iets van invloed, maar de echte ontwikkelaars zitten toch allemaal in Redmond in hun eigen speciale wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Caelorum schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:07:
[...]

Microsoft Nederland is een verkoop/marketingafdeling gericht op bedrijven. Ze hebben vast wel iets van invloed, maar de echte ontwikkelaars zitten toch allemaal in Redmond in hun eigen speciale wereldje.
..en die laatste groep interesseert NL dus schijnbaar helemaal niet. En MS Nederland marketing? Eerder verkoop.. Met marketing ben je snel klaar. Eigen telefoons hebben ze niet, voor Windows Phone wordt geen reclame gemaakt in Nederland specifiek, de xbox one, ach, misschien komt die van het jaar nog eens ergens officieel op de markt hier, alhoewel een "launch" in 2015 mij persoonlijk ook niet meer verbaast.. (saillant detail: in o.a. Duitsland liggen de consoles stapelshoog opgestapeld - Microsoft: we hebben niet genoeg voorraad om het ding in NL te launchen en de localisatie is ook nog niet klaar..) Misschien schuiven ze wat Windows licenties in het rond of zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
xxxneoxxx schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:16:
[...]

..en die laatste groep interesseert NL dus schijnbaar helemaal niet. En MS Nederland marketing? Eerder verkoop.. Met marketing ben je snel klaar. Eigen telefoons hebben ze niet, voor Windows Phone wordt geen reclame gemaakt in Nederland specifiek, de xbox one, ach, misschien komt die van het jaar nog eens ergens officieel op de markt hier, alhoewel een "launch" in 2015 mij persoonlijk ook niet meer verbaast.. (saillant detail: in o.a. Duitsland liggen de consoles stapelshoog opgestapeld - Microsoft: we hebben niet genoeg voorraad om het ding in NL te launchen en de localisatie is ook nog niet klaar..) Misschien schuiven ze wat Windows licenties in het rond of zo? :P
Precies dat. Je voelt je gewoon niet serieus genomen. Microsoft heeft zulke goede tech, en producten.. maar steeds blijven ze me weer teleurstellen met dingen. (Inderdaad, nog steeds geen Xbox One in NL :(). Denk dat de wereld er nog slechter had uitgezien als Nokia niet aan boord was gekomen.

Wederom een voorbeeld: http://www.wpcentral.com/office-ipad-unveil-march-27

Tuurlijk begrijp ik dit.. Veel geld te verdienen, maar is het nou niet mogelijk om een paar maanden te wachten en eerst Officie voor 8.1 uitbrengen? Tot zo ver die 'One Microsoft' strategie.

Hetzelfde geldt voor de Remote Desktop app voor Windows Phone. Wel op Android en iOS, en nog (!) steeds niet op WP. Beschamend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Is dit 'Great News For Developers: Report Claims That Microsoft May Acquire Xamarin' ?
http://microsoft-news.com...soft-may-acquire-xamarin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Moeten ze het eerst nog overnemen, en dan nog moeten ontwikkelaars er brood in zien. Ik denk niet dat de ontwikkelaars nu niet voor "ons platform" ontwikkelen vanwege de complexiteit van het ontwikkelen, ze zullen niet ontwikkelen voor WIndows Phone vanwege het feit dat de code e.d. bijgehouden moet worden, van updates voorzien moet worden etc etc, en dat voor een eco systeem met een kleine marketshare t.o.v. Android en IOS. Ergo; de kosten/batenanalyse zal niet snel uitslaan in een gunstig eindoordeel op dat vlak.

Ik hoop echt dat de WP8.1 update brengt wat het belooft te brengen, zonder op current gen telefoons consessies te doen op vlak van snelheid/battery life e.d., zodat we qua functionaliteit iig een klein beetje, enigzins in de buurt komen van de concurrentie. Ik denk dat dit de enige manier is om het platform te laten overleven. Als dan Microsoft ook nog eens hun marketing boys aan het werk zet, dan wordt het misschien m.b.t. apps van grotere developers nog eens wat. Meer gebruikers = meer marktaandeel = meer apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xxxneoxxx schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:42:
Moeten ze het eerst nog overnemen, en dan nog moeten ontwikkelaars er brood in zien. Ik denk niet dat de ontwikkelaars nu niet voor "ons platform" ontwikkelen vanwege de complexiteit van het ontwikkelen, ze zullen niet ontwikkelen voor WIndows Phone vanwege het feit dat de code e.d. bijgehouden moet worden, van updates voorzien moet worden etc etc, en dat voor een eco systeem met een kleine marketshare t.o.v. Android en IOS. Ergo; de kosten/batenanalyse zal niet snel uitslaan in een gunstig eindoordeel op dat vlak.
[...]
en laat die kosten/batenanalyse nou eens compleet veranderen als ze die zooi van xamarin gratis zouden maken. Dan heb je maar 1 codebase te onderhouden (excl. UI dan) en is het ineens een stuk goedkoper om ook voor WP8 te ontwikkelen.
De prijzen zijn nu eigenlijk nog steeds te hoog. Een abonnement met unlimited app size en Visual Studio support kost je 299$ per ontwikkelaar, per platform en per jaar. Dan zou je dus per onwikkelaar die je op een app zet elk jaar voor elk platform 299$ moeten binnenharken om alleen al die kosten er uit te halen. Dat is gewoon zowat onmogelijk op WP8. Als ze die kosten omlaag zouden gooien zou het ineens een stuk aantrekkelijker zijn om Xamarin spul te gebruiken en naast iOS en Android ook WP8 te ondersteunen.

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 18-03-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik heb al een tijdje last dat bij het foto's maken in Whatsapp dat als ik deze in 'vertical view' maak hij deze vervormt naar vierkante foto's, waardoor de verhoudingen niet meer kloppen. Bij landscape foto's is er geen probleem. Dit probleem is deels te verhelpen door deze vertical foto's met de camera app te maken en dan vanuit de gallery te versturen, maar das wat omslachtig natuurlijk. Meer mensen last van?

En de vraag: iemand een idee wanneer we Tinder kunnen verwachten voor Windows Phone? Mijn studentenhuis heeft de app al zowat weer weggegooid voordat ik er aan kan beginnen ;( Heb nu ook pas sinds een paar weken een goedwerkende Snapchat-client, hobbel een beetje achter de feiten aan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mr.DD schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:03:
Ik heb al een tijdje last dat bij het foto's maken in Whatsapp dat als ik deze in 'vertical view' maak hij deze vervormt naar vierkante foto's, waardoor de verhoudingen niet meer kloppen. Bij landscape foto's is er geen probleem. Dit probleem is deels te verhelpen door deze vertical foto's met de camera app te maken en dan vanuit de gallery te versturen, maar das wat omslachtig natuurlijk. Meer mensen last van?
[knip]
Zoeken binnen dit topic? Ja dus, je hebt je camera in 16:9 mode staan?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de vraag: iemand een idee wanneer we Tinder kunnen verwachten voor Windows Phone? Mijn studentenhuis heeft de app al zowat weer weggegooid voordat ik er aan kan beginnen ;( Heb nu ook pas sinds een paar weken een goedwerkende Snapchat-client, hobbel een beetje achter de feiten aan zo.
Viel me van de week ook op ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:55
Is er iemand bekend met aan app die uit met de telefoon opgenomen filmpjes één enkel frame als losse afbeelding kan opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:04
Iemand informatie over foto's versturen via whatsapp?
Het was tot 31-12-2013 mogelijk skydrive foto's mee te sturen in whatsapp gesprekken maar die functie is eruit gehaald om een ( voor mij ) onbekende reden...
Ik heb begrepen dat die functie terug gaat komen weet iemand daar meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001

Rudy Huyn had een onofficiele client die heel goed werkte = 6tindr. Die is helaas gepulled door Tinder zelf en hebben gevraagd aan Rudy om hen te helpen.

Hij tweette 2 dagen geleden dat dat nog steeds on hold staat. Zal dus nog wel even duren ja :(.

Meer info: http://www.wp7.nl/44169/o...rlopig-nog-even-te-duren/

Wat betreft de WhatsApp foto's: dit lijkt me een bug, veel mensen hebben er last van. Erg vervelend. Ik hoop dat Skydrive foto-albums ook weer snel terug komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
Niels9001 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Wat betreft de WhatsApp foto's: dit lijkt me een bug, veel mensen hebben er last van. Erg vervelend. Ik hoop dat Skydrive foto-albums ook weer snel terug komen!
heb gelezen dat hij er met opzet uit is gehaald deze functie maar dat hij wel terug gaat komen, heel erg jammer want al mijn foto's staan zowat op skydrive en apps als twitter/instragram/MT kunnen wel gewoon bij de skydrive mappen voor foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Update niet de FB app, want deze geeft problemen. News feed update niet meer goed en reageren of liken op een post is een no go.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:05
Weet er iemand een app om de 3G-verbruik te monitoren? Mijn vader heeft in 2 dagen tijd opeens 500mb verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Data Sense?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Misschien geen Windows 8 pheune?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
layzzzz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:01:
Weet er iemand een app om de 3G-verbruik te monitoren? Mijn vader heeft in 2 dagen tijd opeens 500mb verbruikt.
Wat voor toestel heeft je vader?

Windows Phone 7 & Nokia => Nokia Counters (http://www.windowsphone.c...-beaa01fafa47?signin=true).

Windows Phone 8 => Ingebouwde Data Sense gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Niels9001 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Rudy Huyn had een onofficiele client die heel goed werkte = 6tindr. Die is helaas gepulled door Tinder zelf en hebben gevraagd aan Rudy om hen te helpen.

Hij tweette 2 dagen geleden dat dat nog steeds on hold staat. Zal dus nog wel even duren ja :(.

Meer info: http://www.wp7.nl/44169/o...rlopig-nog-even-te-duren/

Aai wat naar. De dames moeten me maar in het wild spotten dus. Thanks for the info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Toch leuk om te zien dat Omrop Fryslân Windows Phone 8 heeft ontdekt. Beetje karige app nog. Geen Live Tile en notificaties, sterker nog, instellingen ontbreekt. Wel een advertentie in het scherm en daar heb ik toch even moeite mee. Maar, zoals gezegd; welkom en nu verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Boxcryptor kondigt een beta voor Windows Phone aan en er komt zelfs een Windows RT app!

Heel mooi, want dat zorgt toch weer voor een extra stukje veiligheid. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Download nu de @Marktplaats app voor Windows Phone! http://t.co/32lk8T1fxR #wpnl #marktplaats
@rajen_k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Gatverdamme dat is gewoon de iPhone webapp geport met browser control, Jammer dat Developers nog niet de kracht van een verschillende UI's per platform zien.

EDIT: woeps, niet de iPhone app.

[ Voor 12% gewijzigd door Markie577 op 26-03-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Markie577 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:33:
[...]

Gatverdamme dat is gewoon de iPhone webapp geport met browser control, Jammer dat Developers nog niet de kracht van een verschillende UI's per platform zien.

EDIT: woeps, niet de iPhone app.
Inderdaad erg lame :(. Beetje jammer ook, dit is toch ook niet wat je wil als Microsoft zijnde.. Om het dan zo te verkondigen op Twitter, mwah... Maar goed, beter dan niets :).

[ Voor 17% gewijzigd door Niels9001 op 26-03-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Ze hebben het waarschijnlijk gedaan om er voor te zorgen dat er niemand anders hun mobiele website in een app stopt. (ze hebben er al een paar laten verwijderen) Ook als je nu zoekt op marktplaats in de store staat Autoscout24 bovenaan.

Support email voor deze app is trouwens marktplaatsbv@outlook.com 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Whatson op 26-03-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Het is in ieder geval beter dan niets. Marktplaats.nl op je wp8 browser is echt te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Russel88 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:49:
Het is in ieder geval beter dan niets. Marktplaats.nl op je wp8 browser is echt te triest voor woorden.
Dan heb ik slecht nieuws voor je, de app ís m.marktplaats.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Inderdaad erg kansloos van marktplaats ... Totaal geen energie gestoken in deze app.. direct weer verwijderd.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Whatson schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:06:
Ze hebben het waarschijnlijk gedaan om er voor te zorgen dat er niemand anders hun mobiele website in een app stopt. (ze hebben er al een paar laten verwijderen) Ook als je nu zoekt op marktplaats in de store staat Autoscout24 bovenaan.

Support email voor deze app is trouwens marktplaatsbv@outlook.com 8)7
Man man man.. Mag Marktplaats en Microsoft zich even gaan schamen in een hoekje. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank allen voor jullie feedback. Zoals ook al aangegeven via Twitter en Facebook: dit is een erg mooie stap voor Windows Phone gebruikers, aangezien je nu uberhaupt een manier hebt om Marktplaats op je Windows Phone te gebruiken.

Naast het beschikbaar maken van de app is er werk verricht om de mobiele site te optimaliseren voor Windows Phone, voorheen was deze niet bruikbaar. De app in de Store geeft Marktplaats ook meteen mooi inzicht in de markt.

Blijf vooral constructief feedback geven, ook richting Marktplaats, dat helpt in de eventuele toekomstige beslissing voor native ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:42
Ik ben me aan het orienteren op de windows phone markt vanwege de goede camera's in de Lumia toestellen en wil dus een overstap maken komende vanaf Android. In het algemeen geef ik niet veel om apps, ik ben meer een webbrowser dan een app gebruiker maar een goede nieuws app, banking app(rabobank en ing), spotify enzo wil ik niet missen. Als ik zo in de windows store kijken zijn deze apps er wel alleen kan ik niet goed inschatten of deze apps vergelijkbaar zijn met Android counterparts. Zou iemand hier iets over kunnen zeggen dan wel zijn ervaringen delen?

[ Voor 0% gewijzigd door Miki op 27-03-2014 09:49 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Miki schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:24:
Ik ben me aan het orienteren op de windows phone markt vanwege de goede camera's in de Lumia toestellen en wil dus een overstap maken komende vanaf Android. In het algemeen geef ik niet veel om apps, ik ben meer een webbrowser dan app een gebruiker maar een goede nieuws app, banking app(rabobank en ing), spotify enzo wil ik niet missen. Als ik zo in de windows store kijken zijn deze apps er wel alleen kan ik niet goed inschatten of deze apps vergelijkbaar zijn met Android counterparts. Zou iemand hier iets over kunnen zeggen dan wel zijn ervaringen delen?
Ik kan je alleen mijn ervaringen over de ING-app geven. Ik kan ze uiteraard niet vergelijken met android (want geen android), maar de ING-app is wat mij betreft van hoge kwaliteit. ING heeft echt moeite gestopt in de Windows Phone en de Windows 8 apps van internetbankieren. De apps sluiten perfect aan bij het platform en de manier van navigeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:18:
Dank allen voor jullie feedback. Zoals ook al aangegeven via Twitter en Facebook: dit is een erg mooie stap voor Windows Phone gebruikers, aangezien je nu uberhaupt een manier hebt om Marktplaats op je Windows Phone te gebruiken.
Die was er al: de mobiele website. Wat voegt deze app daar aan toe?
Blijf vooral constructief feedback geven, ook richting Marktplaats, dat helpt in de eventuele toekomstige beslissing voor native ontwikkelingen.
Bij deze dan:
  • Een outlook-adres voor feedback getuigt niet echt van professionaliteit. Dit komt over alsof marktplaats een beginnend eenmansbedrijfje is, of nog niet eens de moeite wilde nemen een feeback-adres binnen hun eigen domein aan te maken.
  • De app moet meer te bieden hebben dan de mobiele site. Anders gebruiken we de mobiele site wel. Ik denk dan aan het plaatsen van een advertentie met foto's die je vanuit de app op je telefoon maakt, notifications als er geboden wordt/je advertentie verloopt, automatisch zoeken in je omgeving d.m.v. locatiebepaling, enzovoort
  • De app moet een vormgeving hebben waar gebruikers bekend mee zijn. iOS heeft een andere UI dan Android, en Windows Phone heeft weer een eigen unieke UI. Als je gebruik maakt van de stijl van het OS, is de app direct intuitiever voor gebruikers van het platform. De voordelen hiervan hoeven niet benoemd te worden lijkt me.
Misschien mail ik deze thread/dit lijstje zometeen maar naar marktplaatsbv@outlook.com. :')

Edit: geninja'd door Rajen

[ Voor 11% gewijzigd door HooksForFeet op 27-03-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HooksForFeet schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:32:
[...]
Die was er al: de mobiele website. Wat voegt deze app daar aan toe?
[...]
Zoals ik al zei, de mobiele website was niet bruikbaar voorheen, deze is nu geoptimaliseerd voor Windows Phone.
Ik neem aan dat je van Marktplaats bent? Bij deze dan:
  • Een outlook-adres voor feedback getuigt niet echt van professionaliteit.
  • De app moet meer te bieden hebben dan de mobiele site. Anders gebruiken we de mobiele site wel. Ik denk dan aan het plaatsen van een advertentie met foto's die je vanuit de app op je telefoon maakt, notifications als er geboden wordt/je advertentie verloopt, automatisch zoeken in je omgeving d.m.v. locatiebepaling, enzovoort
  • De app moet een vormgeving hebben waar gebruikers bekend mee zijn. iOS heeft een andere UI dan Android, en Windows Phone heeft weer een eigen unieke UI. Als je gebruik maakt van de stijl van het OS, is de app direct intuitiever voor gebruikers van het platform. De voordelen hiervan hoeven niet benoemd te worden lijkt me.
Ik ben niet van Marktplaats, maar ik werk bij Microsoft als Technical Evangelist, excuses voor het niet introduceren. Ik stel voor dat je deze feedback ook naar het e-mailadres stuurt wat via de app te benaderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:35:
[...]

Zoals ik al zei, de mobiele website was niet bruikbaar voorheen, deze is nu geoptimaliseerd voor Windows Phone.
Blijft de vraag: waarom dan een app als deze gewoon de mobiele site wrapt? Wat voegt dat toe voor gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

Luuk1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:30:
[...]

Ik kan je alleen mijn ervaringen over de ING-app geven. Ik kan ze uiteraard niet vergelijken met android (want geen android), maar de ING-app is wat mij betreft van hoge kwaliteit. ING heeft echt moeite gestopt in de Windows Phone en de Windows 8 apps van internetbankieren. De apps sluiten perfect aan bij het platform en de manier van navigeren etc.
Ik heb ervaring met de ING app en de rabobank app, op zowel windows phone, windows 8 en android. Werken beide erg netjes op alle drie de platformen. (het enige nadeel wat ik kan vinden is de rabobank app op mijn win8 tablet: deze gaat automatisch naar landscape, terwijl ik liever portrait houd).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luuk1983 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:30:
[...]
En de Rabobank WP8-app is zover ik kan zien qua features gelijk aan die van iOS. Hij start wellicht net iets minder snel op, maar in de app merk je er verder niets meer van. Daarnaast dikke pluspunt voor het wijzigen van de app zodat het aansluit bij WP8, maar toch duidelijk Rabobank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik ben me aan het orienteren op de windows phone markt vanwege de goede camera's in de Lumia toestellen en wil dus een overstap maken komende vanaf Android. In het algemeen geef ik niet veel om apps, ik ben meer een webbrowser dan een app gebruiker maar een goede nieuws app, banking app(rabobank en ing), spotify enzo wil ik niet missen. Als ik zo in de windows store kijken zijn deze apps er wel alleen kan ik niet goed inschatten of deze apps vergelijkbaar zijn met Android counterparts. Zou iemand hier iets over kunnen zeggen dan wel zijn ervaringen delen?
Rabobank app dikke prima, je kunt alleen geen acceptgiro's oid scannen maar inzicht in geldzaken en geld overboeken is erg eenvoudig.

Spotify: al sinds september niet meer gebruikt maar was stukken mooier en eenduidiger dan de android app alleen wel een beetje buggy. Zal inmiddels wel aantal updates hebben gekregen dus zijn verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:35:
[...]
Ik werk bij Microsoft als Technical Evangelist, excuses voor het niet introduceren.
Dat zullen de meeste hier toch wel weten :?
http://www.wp7.nl/28680/interview-rajen-kishna/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed van niet. Zijn naam kwam mij wel bekend voor, maar toch ging het belletje niet rinkelen dat hij voor MS werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HooksForFeet schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:38:
[...]
Blijft de vraag: waarom dan een app als deze gewoon de mobiele site wrapt? Wat voegt dat toe voor gebruikers?
Vindbaarheid voor gebruikers is een belangrijke en uiteraard voor Marktplaats belangrijk om inzicht te krjgen in downloads en gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Hopelijk krijgt Marktplaats het inzicht dat het toch loont een echte app te maken als deze voldoende gedownload wordt, maar met veel negatieve recenties.

Ik heb in de tussentijd trouwens vaak de mobiele site gebruikt. Wat je ermee kan werkt prima, dus waarom de mobiele website niet bruikbaar zou zijn snap ik niet helemaal. Het enige probleem is: je kan er relatief weinig mee. Op de normale website zie je na het zoeken uit welke categorien de resultaten komen en hoeveel resultaten er zijn per categorie. Dit mis ik op de mobiele site, al kan je er via een omweg wel komen.

Overigens is er een app, Marktzoeker volgens mij, die wel binnen categorien kan zoeken. Weliswaar niet zo uitgebreid als de niet-mobile site van Marktplaats, maar toch. Voorlopig blijf ik die dus wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Dat zijn natuurlijk valide redenen.. Alleen hoop ik dat Marktplaats begrijpt dat de gemiddelde gebruiker dit soort apps ook niet echt kan waarderen. Zie recensies in de Store. 3 sterren :(. Bij veel apps is het is kiezen tussen 2 kwaden op Windows Phone: of geen app, of een een brakke app. ING laat bijv. zien dat ze wel een mooie, goedwerkende app bouwen die regelmatig wordt geupdate (ook al loopt 'ie niet helemaal synchroon met de Android en iOS counterparts maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Apps zijn over het algemeen van iets lagere kwaliteit met minder (snelle) updates. Spotify is hier een goed voorbeeld van, (veel) minder functionaliteiten. Wel wordt deze in Q2 geupdate volgens Spotify. ING, Facebook, LinkedIn en Rabobank zijn verder prima! En natuurlijk de Microsoft apps, en de vele (erg goede!) 3rd party alternatieven en apps. Deze zijn soms echt van erg hoge kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:27
muusq schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:20:
[...]

Ik heb hier ook last van, iemand een oplossing?
Hier ook.. erg jammer dit. Voor niets andere apps verwijderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Niels9001 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:51:
[...]

Apps zijn over het algemeen van iets lagere kwaliteit met minder (snelle) updates. Spotify is hier een goed voorbeeld van, (veel) minder functionaliteiten. Wel wordt deze in Q2 geupdate volgens Spotify. ING, Facebook, LinkedIn en Rabobank zijn verder prima! En natuurlijk de Microsoft apps, en de vele (erg goede!) 3rd party alternatieven en apps. Deze zijn soms echt van erg hoge kwaliteit.
Spotify.....waar zou je dat uberhaupt nog gebruiken ? Wil je een goede muziekdienst, neem dan gewoon Xbox Music. Xbox Music app werkt prima, en werkt op al je devices. Was snel klaar met spotify. Die app crashte alleen maar bij mij....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:06:
[...]

Ik vermoed van niet. Zijn naam kwam mij wel bekend voor, maar toch ging het belletje niet rinkelen dat hij voor MS werkt.
Misschien handig als RajenK zich wat beter profileert hier ;) De meesten hier kennen Matthijs Hoekstra ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MRELynx schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:57:
Spotify.....waar zou je dat uberhaupt nog gebruiken ? Wil je een goede muziekdienst, neem dan gewoon Xbox Music. Xbox Music app werkt prima, en werkt op al je devices. Was snel klaar met spotify. Die app crashte alleen maar bij mij....
Vind de WP versie vrij matig tov de XBO en Win8 versie, had verwacht dat hij meer in lijn zou zitten van die 2 versies (direct zoeken in je collectie - tabje Music). Maar ik kom nu continue in de store terecht ipv streaming nummers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
thefal schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:30:
Hopelijk krijgt Marktplaats het inzicht dat het toch loont een echte app te maken als deze voldoende gedownload wordt, maar met veel negatieve recenties.

Ik heb in de tussentijd trouwens vaak de mobiele site gebruikt. Wat je ermee kan werkt prima, dus waarom de mobiele website niet bruikbaar zou zijn snap ik niet helemaal. Het enige probleem is: je kan er relatief weinig mee. Op de normale website zie je na het zoeken uit welke categorien de resultaten komen en hoeveel resultaten er zijn per categorie. Dit mis ik op de mobiele site, al kan je er via een omweg wel komen.

Overigens is er een app, Marktzoeker volgens mij, die wel binnen categorien kan zoeken. Weliswaar niet zo uitgebreid als de niet-mobile site van Marktplaats, maar toch. Voorlopig blijf ik die dus wel gebruiken.
Als frequente MP adverteerder bezoek ik toch wel erg vaak de MP site. Via mijn W8 pheune schakel ik vrijwel direct over naar de volledige website omdat de mobile site niet serieus te nemen is als adverteerder. Ik merk werkelijk geen verschil met de uitgekomen app en de mobile site als ik deze vanuit een MP mail-link opstart. Is er eigenlijk wel een verschil of is het gewoon één op één die mobile website verpakt in een directe link die in de app is verwerkt? Niet veer meer dan een shortcut dus?
Het plaatsen/wijzigen doe ik nog steeds via een PC want dat is met de mobiele versie überhaupt niet te doen. Is dat bij andere Mobiele OS varianten heel veel anders?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Wailing_Banshee schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:42:
[...]

Ik heb ervaring met de ING app en de rabobank app, op zowel windows phone, windows 8 en android. Werken beide erg netjes op alle drie de platformen. (het enige nadeel wat ik kan vinden is de rabobank app op mijn win8 tablet: deze gaat automatisch naar landscape, terwijl ik liever portrait houd).
De tablet draait niet op Windows Phone neem ik aan. Overigens deel ik je mening en sterker nog, die app van Rabo op Windows 8 is gewoon slecht, kan niet eens multitasken. Even een rekening nummer of factuurnummer in je mail opzoeken als je een overboeking aan het maken bent is er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

.Johnny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:37:
[...]

De tablet draait niet op Windows Phone neem ik aan. Overigens deel ik je mening en sterker nog, die app van Rabo op Windows 8 is gewoon slecht, kan niet eens multitasken. Even een rekening nummer of factuurnummer in je mail opzoeken als je een overboeking aan het maken bent is er niet bij.
Dat multitasken werkt ook niet op Windows Phone. Ik heb m'n Android tablet nu niet bij de hand, dus ik kan het daar nu niet checken...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:42
.Johnny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Een schrale troost, de Rabo app voor Android en iOS loggen ook automatisch uit zodra je gaat multi-tasken of het pull-down menu naar beneden trekt. Dus met dat betreft is Rabo dan wel weer consistent :)

In iedergeval fijn om te horen dat ING het goed geregeld heeft en Rabo waarschijnlijk ook. Alleen Spotify lijkt me een zorgenkindje gezien het lang geleden is dat men een update heeft uitgebracht, juli laatste update :|

[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 27-03-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Miki schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:55:
[...]

Een schrale troost, de Rabo app voor Android en iOS loggen ook automatisch uit zodra je gaat multi-tasken of het pull-down menu naar beneden trekt. Dus met dat betreft is Rabo dan wel weer consistent :)

In iedergeval fijn om te horen dat ING het goed geregeld heeft en Rabo waarschijnlijk ook. Alleen Spotify lijkt me een zorgenkindje gezien het lang geleden is dat men een update heeft uitgebracht, juli laatste update :|
spotify heeft een update belooft voor in de zomerperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Whatson schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Dan heb ik slecht nieuws voor je, de app ís m.marktplaats.nl
Haha. Hiervoor werkte m.marktplaats voor geen meter op m'n Lumia. Vandaar dat ik blij was met de app. Maar je hebt gelijk, website werkt nu wel op m'n telefoon.
En waarom een app uitbrengen als je niets anders doet dan wrappen. Luier dan dit kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miki schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:55:
[...]
[...]
Wat uiteraard voor de veiligheid is. Dan moet je of maar gewoon opnieuw inloggen of je moet van te voren alles even opzoeken. Niet zo'n groot punt denk ik zo. Wees blij dat ze nog nadenken over de veiligheid van je geld als bijv. je telefoon wordt gejat of je hem eventjes onbewaakt laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Caelorum schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:58:
[...]

Wat uiteraard voor de veiligheid is. Dan moet je of maar gewoon opnieuw inloggen of je moet van te voren alles even opzoeken. Niet zo'n groot punt denk ik zo. Wees blij dat ze nog nadenken over de veiligheid van je geld als bijv. je telefoon wordt gejat of je hem eventjes onbewaakt laat.
Het grote verschil tussen de voorbeelden uit WP, iOS en Android is dat je in Windows 8 ook side-by-side kunt multitasken, dus veiligheids argument gaat daarbij niet op. Ondersteunt die Rabo app dus niet! Daarnaast is een time-out van evenveel als je lock-screen timeout net zo (on)veilig. Dat zou een stuk deftiger zijn dan gewoon bij elke application switch je sessie vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
Snap zelf ook niet waarom de ebay/marktplaats app op wp8 zo slecht zijn.
de ios/android versies bieden zoveel meer aan de gebruiker.
de mobiele versie van ebay.com werkt wel echt goed, in tegenstelling tot m.marktplaats.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russel88 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:29:
[...]

Haha. Hiervoor werkte m.marktplaats voor geen meter op m'n Lumia. Vandaar dat ik blij was met de app. Maar je hebt gelijk, website werkt nu wel op m'n telefoon.
En waarom een app uitbrengen als je niets anders doet dan wrappen. Luier dan dit kan niet.
Oh jawel hoor, gewoon geen app.

Maar ik hoop wel dat er zo spoedig mogelijk een native app is met minstens dezelfde functionaliteit als de iOS/Android versie.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Haha dit is nog luier, want nu zegt Marktplaats tegen een ander bedrijf (gok ik): Zet onze website eens in een wrapper en zet die in de Store. Kleine moeite, maar scheelt hun veel vragen over of er nog een app komt, dis is dus de luiste optie die er is :P
hardware-lover schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Als frequente MP adverteerder bezoek ik toch wel erg vaak de MP site. Via mijn W8 pheune schakel ik vrijwel direct over naar de volledige website omdat de mobile site niet serieus te nemen is als adverteerder. Ik merk werkelijk geen verschil met de uitgekomen app en de mobile site als ik deze vanuit een MP mail-link opstart. Is er eigenlijk wel een verschil of is het gewoon één op één die mobile website verpakt in een directe link die in de app is verwerkt? Niet veer meer dan een shortcut dus?
Het plaatsen/wijzigen doe ik nog steeds via een PC want dat is met de mobiele versie überhaupt niet te doen. Is dat bij andere Mobiele OS varianten heel veel anders?
Op Android is het heel makkelijk: Je kan alles en meestal is het nog makkelijker dan op de site ook. Foto maken en direct attachen gaat prima en je kan alle velden netjes invullen. Daarnaast kan je resultaten ook netjes filteren en sorteren op prijs, locatie (GPS), rubriek en per rubriek ook nog de extra opties (zoals besturingssysteem, schermgrootte en eigenschappen bij tablets).

Op WP kan dit allemaal niet en het is ook 1 van de apps die ik het meeste mis op WP. Degene van wie ik het toestel gekocht heb deed het toestel juist daarom weg: Aan WP heb je bijna niks als frequent Marktplaats koper en verkoper, vergelijkbare toestellen op Android kunnen dat dan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Misschien hoort de vraag hier niet thuis maar wie kan me zeggen wie over de 'feestdagen' agenda gaat in Windows? Nu staat in mijn agenda nog steeds Koninginnedag. Kan natuurlijk niet. Verjaardag van Maxima staat er niet in, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
GerCor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:18:
Misschien hoort de vraag hier niet thuis maar wie kan me zeggen wie over de 'feestdagen' agenda gaat in Windows? Nu staat in mijn agenda nog steeds Koninginnedag. Kan natuurlijk niet. Verjaardag van Maxima staat er niet in, enz.
https://feedback.live.com/default.aspx?locale=nl-nl en dan Agenda kiezen.

Maar wat boeit de verjaardag van Maxima nou? Dat is toch geen feestdag?

En anders subscribe je toch op een andere feestdagen agenda die je wel bevalt? Zoiets als:
http://www.markthisdate.c...1189/add-to-calendar.html en dan op Hotmail/Windows Live klikken,

[ Voor 30% gewijzigd door enomiss op 01-04-2014 11:19 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Thats not the point. Het moet gewoon goed zijn, zeker voor een bedrijf als Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
GerCor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:34:
Thats not the point. Het moet gewoon goed zijn, zeker voor een bedrijf als Microsoft.
De kalender is sowieso een puinhoop nu. Facebook events zijn niet meer zichtbaar in Windows, en de feestdagen zijn niet zichtbaar in Windows Phone, de kleuren komen niet overeen tussen de web interface/Windows app/ Windows Phone app. Tevens verdwijnen items soms enkele seconden nadat ik ze toevoeg. Wat een ramp deze puinhoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
En ik moet ook even mijn frustraties over Skype uiten. Jezus, niet normaal wat een wanproduct. Ik heb mijn moeder overgehaald om Skype tegoed te nemen. En ben dus voor het eerst in aanraking gekomen met het bellen naar normale nummers. Wat een ramp. Alle contacten zijn uit elkaar getrokken in de Skype contacten lijst, dus niets is gekoppeld. Tevens als je dan met iemand belt, dan staan er onder 'Recent' vaak alleen maar nummers zonder naam erbij. Waardeloos! Tevens kon mijn moeder überhaupt geen gesprek voeren met de ander, de kwaliteit was beneden 0. Onverstaanbaar! En dat met een super stabiele/snelle wifi verbinding naar een vaste lijn... Wat een prul zeg!!! :(

[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 01-04-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
Even een vraagje betreffende het opnieuw moeten invoeren van de pin-code;
Heb nu 2 weken een nieuwe Nokia Lumia 925, maar zo heel soms moet ik ineens, at random, m'n pincode terug invullen. Is dit normaal gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je toevallig een Exchange account van bijv. je bedrijf of universiteit gekoppeld? Die willen wel eens beveiligingszaken doorvoeren vanuit de server. Als in, zodra je je telefoon/windows8 koppelt moeten bepaalde security zaken worden doorgevoerd om te mogen syncen.

[ Voor 27% gewijzigd door Caelorum op 01-04-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Dat zijn passcodes, en niet pincode, als Tenminste bedoeld wordt dat het om de sim pin gaat. Klinkt mij meer als een los contact tussen sim en telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

.Johnny schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:55:
Dat zijn passcodes, en niet pincode, als Tenminste bedoeld wordt dat het om de sim pin gaat. Klinkt mij meer als een los contact tussen sim en telefoon.
Of een reset van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
mjah, het is wel degelijk de sim pin code.
ondertussen de sim even opnieuw geplaatst, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zag dat de Rabo een update had, viel me opeens op dat hij toestemming voor je camera vroeg (was dat al?) maar ben vergeten te lezen wat de updates zijn. Heeft iemand een lijstje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Laatst online: 19-09 14:50
Misschien heeft dat hier iets mee te maken?

http://www.nutech.nl/inte...dom-reader-vervangen.html
Pagina: 1 ... 62 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.