Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:10:
[...]
Staat nog wel gewoon genoemd in de store.
Als je deze selecteert uit het Nokia aanbod dan volgt er bij starten van download een foutmelding, foutcode met de melding dat store niet beschikbaar is. Als je zoekt binnen de store zul je zien dat ie niet tevoorschijn komt, maar dat heb jij niet geprobeerd denk ik?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
hardware-lover schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:33:
[...]

Als je deze selecteert uit het Nokia aanbod dan volgt er bij starten van download een foutmelding, foutcode met de melding dat store niet beschikbaar is. Als je zoekt binnen de store zul je zien dat ie niet tevoorschijn komt, maar dat heb jij niet geprobeerd denk ik?
Ik heb exact hetzelfde. Wel vervelend, want wil de app toch ook graag op mijn Lumia hebben!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
iCeQbe. schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:55:
Mensen die een synology NAS hebben: DS download is sinds kort beschikbaar. DS cam is dan nog de enige applicatie die ontbreekt.
Nice. DS cam is er ook eentje op mijn verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Hoe kan ik DataSense verwijderen....???
Als ik het icoontje in de app-list even vasthoud dan kan ik alleen kiezen voor "aan startscherm vastmaken". "Verwijderen" staat er niet bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Het is een programma vanuit Windows phone zelf, zit dus in het OS ingebakken.
Dit kun je niet verwijderen (net zoals bijv. Instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
SjorsC schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:25:
Het is een programma vanuit Windows phone zelf, zit dus in het OS ingebakken.
Dit kun je niet verwijderen (net zoals bijv. Instellingen)
Ik vermoedde al zoiets maar wist niet zeker... thnksss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Hebben meer mensen last van dat het icoontje van Parkmobile niet meer op de tegel staat na de laatste update? De notificaties geeft het wel maar verder is het een lege tegel nu?

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

idd, hier issie ook weg

[ Voor 42% gewijzigd door defcon84 op 29-01-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Bij mij was die ook weg, totdat ik Black had geïnstalleerd en dus de app opnieuw heb geïnstalleerd, nu doet de tile het wel weer bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Teijgetje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:49:
Hebben meer mensen last van dat het icoontje van Parkmobile niet meer op de tegel staat na de laatste update? De notificaties geeft het wel maar verder is het een lege tegel nu?
Ik niet; op mijn L920 staat ie nog na de laatste update van Parkmobile (gisteren of eergisteren volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:35:
[...]
Ik heb exact hetzelfde. Wel vervelend, want wil de app toch ook graag op mijn Lumia hebben!
Here Drive+ is weer beschikbaar in de store en heeft een update gehad.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55
hardware-lover schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Is dat zo? Ik zie helemaal geen update in de store. :? Meest recente recensie is van Martijn op 22-11-2013 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 30-01-2014 12:49 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
robg1984 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:49:
Bij mij was die ook weg, totdat ik Black had geïnstalleerd en dus de app opnieuw heb geïnstalleerd, nu doet de tile het wel weer bij mij!
Na herinstallatie kon ik de app pinnen en was de tile normaal, na opnieuw inloggen in de app is m'n tile weer blanco.

HTC 8x/GDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
mcetweaker schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Na herinstallatie kon ik de app pinnen en was de tile normaal, na opnieuw inloggen in de app is m'n tile weer blanco.

HTC 8x/GDR3
Er zit inderdaad een kleine bug in de laatste release, bij het bijwerken van de tile kan die voor een lege tile zorgen. Functioneel werkt de applicatie verder wel zoals het hoort, er volgt op korte termijn een update die de tile weer herstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
[...]

Downloaden ging nog steeds niet (error bericht). Display language veranderd naar Engels, telefoon herstart en toen werkte het wel. Vaag, maar ik heb gelukkig Drive+ weer op mijn telefoon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Vraagje over de verschillende trein apps.
Ik heb er redelijk wat geprobeerd, het is best moeilijk om te kiezen want ze zien er over het algemeen zeer goed uit.

Echter de functionaliteit die ik zoek is dat je een vast traject kunt pinnen als tile, en dan alleen de storingen van dat traject ontvangt als pushbericht, of als melding in de tile. Liefst alleen tussen bepaalde tijden.

Dus je maakt een traject aan "utrecht - amsterdam", deze pin je in het startscherm.
Dan wil je graag op de hoogte blijven van storingen op dat traject, tussen een bepaalde tijd omdat je elke dag rond die tijd de trein neemt. Bijvoorbeeld tussen 07:00 en 09:00 (of specifiek een bepaalde tijd, zoals in de originele NS app).

Wat ik ook nog niet ben tegengekomen is dat wanneer je een traject als tile bewaard, daar telkens de eerst volgende vertrektijd + perron op verschijnt. Al dan niet met vertraging. Of zou dit teveel van de batterij vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Mr. Jinx schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:23:
Vraagje over de verschillende trein apps.
Ik heb er redelijk wat geprobeerd, het is best moeilijk om te kiezen want ze zien er over het algemeen zeer goed uit.

Echter de functionaliteit die ik zoek is dat je een vast traject kunt pinnen als tile, en dan alleen de storingen van dat traject ontvangt als pushbericht, of als melding in de tile. Liefst alleen tussen bepaalde tijden.

Dus je maakt een traject aan "utrecht - amsterdam", deze pin je in het startscherm.
Dan wil je graag op de hoogte blijven van storingen op dat traject, tussen een bepaalde tijd omdat je elke dag rond die tijd de trein neemt. Bijvoorbeeld tussen 07:00 en 09:00 (of specifiek een bepaalde tijd, zoals in de originele NS app).

Wat ik ook nog niet ben tegengekomen is dat wanneer je een traject als tile bewaard, daar telkens de eerst volgende vertrektijd + perron op verschijnt. Al dan niet met vertraging. Of zou dit teveel van de batterij vragen?
Klopt. Trein bijv. biedt alleen de mogelijkheid om een traject vast te pinnen (maar dit is dan meer een shortcut om snel de gegevens op te halen).

Technisch is natuurlijk alles mogelijk, maar het wordt dan een redelijk complex verhaal. Je moet dan namelijk een request gaan uit sturen voor elke tile die is vastgepind (dat kost data, en tijd, en geheugen gebruik..).

Daarnaast zit je nog met een ander OS issue. De Agent kan alleen elke 30 minuten geupdate worden. Voor hele exacte dingen (zoals trein tijden!) gaat het dan vaak mis.
Vertraging wordt snel opgelopen. Als je Agent de hele tijd die vertraging mist krijg je een systeem wat niet goed werkt - wat dan weer resulteert dat gebruikers slechte reviews geven etc..
Een andere mogelijkheid zou zijn met Push notifications, maar dan moet je als developer weer een eigen server op zetten. Iets dat geld kost, en dat ding moet wel blijven draaien dus ook support.

Het is een leuke uitdaging dat zeker ;). Als ik wat meer tijd heb kan ik er eens over nadenken of er wellicht workarounds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Bedankt voor de uitleg! Nu snap ik ook waarom dat er nog niet is, en wat de uitdagingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

[...]

Drive geeft bij mij ook geen update, de kaarten heb ik wel kunnen updaten nadat ik het las op wpcentral.
(instellingen, schuif naar rechts, kaarten, controleren op updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Niels9001 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:28:
[...]

Downloaden ging nog steeds niet (error bericht). Display language veranderd naar Engels, telefoon herstart en toen werkte het wel. Vaag, maar ik heb gelukkig Drive+ weer op mijn telefoon :).
Dat levert in ieder geval, bij mij, ook geen nieuwe versie op.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

asphalt 8 was toch niet gratis?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:07
Normaal niet nee, maar hij stond wel even even gratis in de store voor Windows 8 en Windows Phone een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

nog steeds dus :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Dat levert in ieder geval, bij mij, ook geen nieuwe versie op.
Niet nieuw nee, maar ik had 'm er helemaal niet meer op staan ;). Ik weet ook niet waar het vandaag komt dat er een update is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Sysapp pusher zegt wel dat de laatste update drive+ van 29-1-2014 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

mrsar schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:10:
asphalt 8 was toch niet gratis?
Jemig... hij is nog steeds gratis.
En dat is best wel een showcase spel voor WP. Met een download van 820 MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Niels9001 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:26:
[...]
Niet nieuw nee, maar ik had 'm er helemaal niet meer op staan ;). Ik weet ook niet waar het vandaag komt dat er een update is?
Ik heb een Lumia 820 gekocht vorige week en kon Here Drive+ helemaal niet installeren, tot het moment dat ik het hier heb gemeld, dat installeren weer mogelijk was. Er staat bij de product-info;

laatst bijgewerkt: 29-01-2014
versie: 4.0.5410.0

Dit lijkt me toch een aardig nieuwe release?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Eh, nee, niet echt. Precies dezelfde versie staat - bij mij - in de store op 17-12-2013. Maar, vreemd is dat wel.

Wel weer een belangrijke app in de store voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe woning. Sinds 27-1-14 is de Funda app beschikbaar, en het is een hele mooie app geworden:

http://www.windowsphone.c...96-4130-b828-e58eb1f8e677
_/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door GerCor op 01-02-2014 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:49
Laat ik dat nou net zijn. Bedankt voor de tip GerCor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik kreeg vanmorgen een update voor Preview voor Developers. Betekent dit dat er een leuke update aan zit te komen?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

CAP-Team schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:02:
Ik kreeg vanmorgen een update voor Preview voor Developers. Betekent dit dat er een leuke update aan zit te komen?
geupdate & gechecked op updates, maar niks hoor zelfs black nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Laatst online: 17-09 00:27
Wel weer een belangrijke app in de store voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe woning. Sinds 27-1-14 is de Funda app beschikbaar, en het is een hele mooie app geworden:

http://www.windowsphone.c...96-4130-b828-e58eb1f8e677
_/-\o_
Benieuwd wat jullie ervan vinden, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Niels9001 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:01:
[...]

Klopt. Trein bijv. biedt alleen de mogelijkheid om een traject vast te pinnen (maar dit is dan meer een shortcut om snel de gegevens op te halen).

Technisch is natuurlijk alles mogelijk, maar het wordt dan een redelijk complex verhaal. Je moet dan namelijk een request gaan uit sturen voor elke tile die is vastgepind (dat kost data, en tijd, en geheugen gebruik..).

Daarnaast zit je nog met een ander OS issue. De Agent kan alleen elke 30 minuten geupdate worden. Voor hele exacte dingen (zoals trein tijden!) gaat het dan vaak mis.
Vertraging wordt snel opgelopen. Als je Agent de hele tijd die vertraging mist krijg je een systeem wat niet goed werkt - wat dan weer resulteert dat gebruikers slechte reviews geven etc..
Een andere mogelijkheid zou zijn met Push notifications, maar dan moet je als developer weer een eigen server op zetten. Iets dat geld kost, en dat ding moet wel blijven draaien dus ook support.

Het is een leuke uitdaging dat zeker ;). Als ik wat meer tijd heb kan ik er eens over nadenken of er wellicht workarounds zijn.
Of je moet een server hebben die dit doet en push berichten uitzendt als er bijvoorbeeld meer dan x minuten vertraging is op je traject? Het gaat dan wel continu resources kosten op de server natuurlijk, maar je kunt dan ook wel een echte waarde toevoegen, doordat de gebruiker niet meer zelf hoeft te checken maar je een melding de deur uit doet als er wat te melden valt. Ik loop al langer met dit idee in m'n hoofd maar moet me dan eerst even van big data dev laten omscholen naar mobile :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kun je dat niet via Azure doen? Heb je meteen een doel met de opbrengsten van je donaties :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:21:
Kun je dat niet via Azure doen? Heb je meteen een doel met de opbrengsten van je donaties :)
Daarnaast heb je een aantal resources tot je beschikking voordat je daadwerkelijk moet betalen: https://www.windowsazure..../details/mobile-services/
En als je het als een website opzet is het wellicht zelfs gratis te doen (zolang je de cpu tijd onder 1 uur/dag kan houden).

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 01-02-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Die prijzen vallen inderdaad wel mee. Alleen niet echt kennis van server side dingen.

Hoe werkt dat? Precies? Is da gewoon C# wat je daar op kan laten draaien?

Microsoft zou eigenlijk voor elke app die je indient gratis Azure moeten geven.. Maar goed, killt hun eigen business model natuurlijk weer een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
http://phpwindowsphonepush.codeplex.com/

Indien je wel een beetje met php kan werken, bovenstaande is gemaakt door Rudy huyn.

het idee van de push notificaties is dat je alles naar MS stuurt en de telefoon via MS vervolgens via een enkele verbinding data binnenhaalt voor alle push apps tegelijk.

[ Voor 40% gewijzigd door Whatson op 03-02-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:41:
[...]
Hoe werkt dat? Precies? Is da gewoon C# wat je daar op kan laten draaien?
[...]
In het geval van mobile services is het C# of javascript (of c++). Hier staat alle documentatie ervan: https://www.windowsazure.com/en-us/develop/mobile/ (onder het kopje push).
Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar ziet er redelijk simpel om te implementeren uit.

*Edit*
Net ook weer zo'n mooie "test push" gekregen van NOS. Zouden ze het ooit leren?

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 03-02-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Parkmobile heeft weer een update, tegel doet het nu weer! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Ik heb van nokia €20 app tegoed gekregen. Nu heb ik een app gekocht (Risk) voor €2,99. Dat ging allemaal mooi een soepel. Totdat ik op Betaal drukte. In plaats van dat de app betaald van mijn store tegoed gaan de kosten direct naar vodafone en het tegoed in de store blijft op €20 euro staan. Bij MS kunnen ze me niet helpen. Maar ik wil gewoon dat dit uitgezet word. Wil namelijk helemaal geen apps kopen en die betalen via vodafone. Kan iemand me daar meer over vertellen?
Ik kan in de store namelijk nergens vinden hoe ik dit kan uitzetten / instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Volgensmij kan dat via de Portemonnee/Wallet hub. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij wordt de allereerste keer dat je wilt betalen gevraagd of je het voortaan via je provider wilt doen en wordt er ook vermeld dat het permanent is. Maar weet er verder ook niet veel van af. Dit was iig de strekking van de melding die ik kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
.Johnny schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:57:
[...]

Of je moet een server hebben die dit doet en push berichten uitzendt als er bijvoorbeeld meer dan x minuten vertraging is op je traject? Het gaat dan wel continu resources kosten op de server natuurlijk, maar je kunt dan ook wel een echte waarde toevoegen, doordat de gebruiker niet meer zelf hoeft te checken maar je een melding de deur uit doet als er wat te melden valt. Ik loop al langer met dit idee in m'n hoofd maar moet me dan eerst even van big data dev laten omscholen naar mobile :-)
Volgens mij maakt treinplanner wel al gebruik van een notificatieserver. Je kunt bij die app namelijk wel pushberichten ontvangen indien er iets mis op het traject. Helaas werkt dit alleen per geplande reis (dus eenmalig) en niet automatisch voor een dagelijks traject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Nixo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:49:
Ik heb van nokia €20 app tegoed gekregen. Nu heb ik een app gekocht (Risk) voor €2,99. Dat ging allemaal mooi een soepel. Totdat ik op Betaal drukte. In plaats van dat de app betaald van mijn store tegoed gaan de kosten direct naar vodafone en het tegoed in de store blijft op €20 euro staan. Bij MS kunnen ze me niet helpen. Maar ik wil gewoon dat dit uitgezet word. Wil namelijk helemaal geen apps kopen en die betalen via vodafone. Kan iemand me daar meer over vertellen?
Ik kan in de store namelijk nergens vinden hoe ik dit kan uitzetten / instellen.
kun je allemaal instellen in de wallet app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 11:14

c0burn

Feed your head

Nixo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:49:
Als je een aankoop bevestigt kun je kiezen voor "Betalingsmethoden toevoegen of wijzigen", hier kun je dan kiezen voor je Microsoft tegoed. Dit tegoed moet je wel eerst toevoegen aan je telefoon in de app Portemonnee.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BzuZNmJl.png

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
^^^ This is Nice.

Nu heb ik al betalen via T-Mobile en PayPal, maar dit kan natuurlijk ook (er bij).

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 04-02-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
c0burn schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:42:
[...]

Als je een aankoop bevestigt kun je kiezen voor "Betalingsmethoden toevoegen of wijzigen", hier kun je dan kiezen voor je Microsoft tegoed. Dit tegoed moet je wel eerst toevoegen aan je telefoon in de app Portemonnee.

[afbeelding]
Thnx, gevonden. Maar nu valt er niets aan te passen. Of bijvoorbeeld kiezen wat de standaard app is die gekozen word.

Maar het is wel duidelijk nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Eindelijk NPO1 2 3 livestreams op je windows phone. http://www.windowsphone.c...ce-463e-8bce-a46e3a1026b5

En NPO uitzending gemist :) (beter dan de officiele app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Laatst online: 15-09 10:26
Whatson schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:14:
Eindelijk NPO1 2 3 livestreams op je windows phone. http://www.windowsphone.c...ce-463e-8bce-a46e3a1026b5

Beter!! Heb dit al meerdere keren aangevraagd bij de NPO. Maar helaas konden ze geen informatie hierover geven. Wellicht dat ze nu luisteren/zien dat hier toch echt vraag naar is..

Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Whatson schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:14:

Ik heb er zelf geen behoefte aan, maar hulde en een stevige veer 8) voor de mensen die dit doen, zo komen we nog eens ergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Is het normaal dat ik al drie dagen geleden via de betaalmogelijkheid Paypal een app gekocht heb en er nog geen teken van betaling is? Ik heb mijn bank aan Paypal gelinked maar er is nog niets afgeschreven en op Paypal website zelf zie ik geen spoor van mijn aanschaf (de app was wel direct unlocked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan kloppen, het wordt meestal niet direct afgeschreven. Geef het een week.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hier duurt het inderdaad ook wel paar dagen. Wel had ik PayPal saldo nodig, dit kon niet van mijn gekoppelde rekening afgeschreven worden, met creditcards is dat waarschijnlijk weer geen probleem.
Je kunt altijd even kijken bij de aankopen van je microsoft account (billing.microsoft.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 20-09 09:36
Net awesomelock geinstalleerd. Gratis versie uiteraard :)
Wel handig, het weer, agenda en een wisselende foto achtergrond.
Heb maar een vaste locatie ingesteld, is wat vriendelijker voor m'n accu schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Zo ik heb eventjes een mooie app gevonden. Hiermee kan je op je homescreen instellen met 1 knop dat je geluid gemute kan worden en met 1 knop dat hij weer op 30 moet staan. Tenminste zo heb ik het gedaan.

Je moet wel ff je locatie op amerika zetten om hem te kunnen downloaden :)

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 07-02-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
bij mij werkt PayPal gewoon met de gekoppelde bankrekening, duurt meestal wel +- anderhalve week voordat het is afgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Russel88 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:45:
Net awesomelock geinstalleerd. Gratis versie uiteraard :)
Wel handig, het weer, agenda en een wisselende foto achtergrond.
Heb maar een vaste locatie ingesteld, is wat vriendelijker voor m'n accu schat ik.
Ik vind Lockmix zelf een prettiger werken en wat netter afgewerkt. Ze ontlopen elkaar niet heel veel qua features volgens mij maar het kan de moeite zijn om naar beide apps te kijken.

Belangrijk verschil is wel dat Lockmix maar één (gratis) versie heeft en dat je voor sommige widgets een euro moet betalen (bijv de afspraken).

Wat weer leidt tot reviews als "Goede app sommige dingen kosten geld dat weg en dan 5 sterren" ... schrapers :')

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Nu online
Leuke app Lockmix, hier een filmpje hoe dat werkt.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Teijgetje schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:07:
Leuke app Lockmix, hier een filmpje hoe dat werkt.
Persoonlijk snap ik niet waarom ik mijn lockscreen weer vol zou willen gooien met informatie. Maar voor diegene die daar wel prijs op stellen een mooie gelegenheid dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Nieuwe update van FlitsNav met volledig vernieuwde kaart en fileinfo! :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/5d9d1990-39e4-45b5-a993-8a94b5734f6a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 20-09 09:36
kenneth schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:01:
[...]

Ik vind Lockmix zelf een prettiger werken en wat netter afgewerkt. Ze ontlopen elkaar niet heel veel qua features volgens mij maar het kan de moeite zijn om naar beide apps te kijken.

Belangrijk verschil is wel dat Lockmix maar één (gratis) versie heeft en dat je voor sommige widgets een euro moet betalen (bijv de afspraken).

Wat weer leidt tot reviews als "Goede app sommige dingen kosten geld dat weg en dan 5 sterren" ... schrapers :')
MMhhh afspraken wat geld kost. Dat doen we dus niet :)
AwesomeLock gebruik ik voor de wisselende foto's, agenda en het weer. Meer wil ik ook niet, anders wordt het te vol.
Ik vind het best mooi gemaakt. Info zo ingesteld dat het er netjes uit ziet en niet te druk. Dit soort apps zorgen er toch weer voor dat ik blij ben dat ik overgestapt ben van ios naar WP8.
Vorige week waren de skins van simplecalendar gratis, wat ervoor zorgt dat de tegels er toch iets fraaier uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Flitsmeister heeft een update gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ah het dashboard werkt nu wel :)
Vind flitsnav toch nog fijner werken hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Niet te hard rijden, nog fijner!

Zeg ik terwijl ik op een bekeuring wacht voor ~15km/h te hard op de snelweg.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

doen we ook niet hoor O-) ma dan weet ik de plaatsen waar de auto voor je plots op zijn rem kan gaan.. scheelt misschien een leven! 8)

en als er eens een weg is afgesloten is het handig, en je ziet er ook de file info op d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hype van Flappy bird is wel grappig, waar hij uit Android en iOS werd gehaald, kreeg ik vandaag nog een update van de game.

Maar kijk je bij verwante games, zie je een baggervloot aan mensen die dus de 'bandwagon' even meepikken en vaak nagenoeg identieke versies hebben gemaakt (met een duif, pinguïn etc :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor Windows Phone is er toch alleen maar een clone? De originele FlappyBird is nooit uitgekomen voor WP

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Klopt zijn allemaal ripoffs.. net als de 'originele' een soort ripoff was.. alleen extreem moeillijk

ps: http://flapmmo.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Maar kijk je bij verwante games, zie je een baggervloot aan mensen die dus de 'bandwagon' even meepikken en vaak nagenoeg identieke versies hebben gemaakt (met een duif, pinguïn etc :P).
Sterker nog, de vogel uit Flappy Bird is rechtstreeks gejat uit Piou Piou. En hij heeft en passant de groene cactussen maar vervangen door groene mariobuizen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

PaT schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:43:
Voor Windows Phone is er toch alleen maar een clone? De originele FlappyBird is nooit uitgekomen voor WP
Hij lijkt er toch wel vrijwel identiek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PaT schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:43:
http://www.windowsphone.c...ca-4a5f-a533-2ce0d9c0e6e1

Dan lijkt het wel een verdomd goede clone, deze (getest naast iOS) is zo goed als identiek (buiten wat knoppen).

Niemand weet ook of die IG Mobile iets te maken heeft met die gast, aangezien de maker wel had aangegeven zijn app bij MS te hebben ingediend. Heeft al bergen downloads en 13k+ reviews.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GerCor
Hoe is het mogelijk? Een update van de ABN-AMRO app. versie 3.0. :+

• St00mwals
  • Laatst online: 15:48
GerCor schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:48:
Hoe is het mogelijk? Een update van de ABN-AMRO app. versie 3.0. :+
Direct geïnstalleerd, maar als dit het is..... :'( Volgens mij is de enige wijziging dat die nu IBAN ondersteund.

Blijf ik toch nog mijn berichtenbox missen, of een notificatie dat er een bericht in mijn box staan, heb al eens een FinBox betaling gemist....

• GerCor
En je kunt nu je foto wijzigen. Heb ik dan ook gelijk gedaan. Verder zie ik ook geen wijzigingen.

• defcon84

defcon84

Multipass?

zijn ze op tijd bij, bij de abn :p de app van de sns is een paar maanden geleden al geupdate met iban ondersteuning

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
St00mwals schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 08:43:
[...]

Direct geïnstalleerd, maar als dit het is..... :'( Volgens mij is de enige wijziging dat die nu IBAN ondersteund.
Kijk in de changelog. Je kan o.a. nu buitenlandse betalingen doen en uitgestelde betalingen.

Verwijderd

Weet iemand of er een "screen recording app" is voor Windows Phone 8. Ik heb een Lumia 920.

• GerCor
Tweaker1234 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:43:
[...]

Kijk in de changelog. Je kan o.a. nu buitenlandse betalingen doen en uitgestelde betalingen.
Kon volgens mij allang. Beetje herhaling van zetten wat ABN-AMRO schrijft. Op hun site kom je helemaal niks tegen van de Windows Phone 8 app. Daar komt het niet verder dan 7.X

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:30

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:09:
Weet iemand of er een "screen recording app" is voor Windows Phone 8. Ik heb een Lumia 920.
Wat bedoel je daarmee?

youtube.com/@hisrep

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:09:
Nee, is niet mogelijk. Windows Phone is heel erg gesloten, apps kunnen helemaal niks doen met het OS of met andere apps.

Je kunt wel screenshots maken. Mocht je echt een filmpje nodig hebben dan moet je naar hardwarematige oplossingen zoeken.
Avalaxy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:23:
[...] Je kunt wel screenshots maken. Mocht je echt een filmpje nodig hebben dan moet je naar hardwarematige oplossingen zoeken.
Op zich kan het met Nokia Beamer op auto-update stand ook wel. Dan neem je gewoon op je PC op. Is wel iets schokkerig. Iets van 2-8 fps.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Die maakt gewoon screenshots die hij de hele tijd opstuurt toch? :P
Kan, maar dat maakt niet uit. Het werkt enigszins en hoe Nokia het onderwater doet maakt mij niet uit. Wel hebben zij natuurlijk iets meer toegang dan wij normale stervelingendevelopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Avalaxy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 22:23:
[...]

Nee, is niet mogelijk. Windows Phone is heel erg gesloten, apps kunnen helemaal niks doen met het OS of met andere apps.

Je kunt wel screenshots maken. Mocht je echt een filmpje nodig hebben dan moet je naar hardwarematige oplossingen zoeken.
Dit komt wel met Windows Phone 8.1:

http://wmpoweruser.com/co...iracast-support-and-more/

Private BETA van WhatsApp heeft custom backgrounds gekregen.. Ik vind de huidige oplossing prima, maar goed dat ze het uitbreiden. Waar ik wel echt op zit te wachten zijn verschillende kleuren voor verschillende contacten in een group chat. Dat is eigenlijk de enige feature die ik mis, de rest een solide app.. Die ook qua design verbeteringen door voert (zie nieuwe settings scherm):
http://www.wpcentral.com/whatsapp-beta-custom-backgrounds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ja, ik snap dat van die kleuren nooit echt. Als ze nou gewoon de avatar er bij plaatsen ben je, wat mij betreft, al klaar. WA gebruikt themakleuren. Hoe kun je dan verschillende kleuren toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Niels9001 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:05:
[...]
Private BETA van WhatsApp heeft custom backgrounds gekregen..
Wel aardig die nieuwe features, maar.. Als deze in beta blijven, dan hebben we er als normale eindgebruikers niets aan. Leuk dat een tijd terug als custom notification sounds in de whatsapp beta zaten, maar in de versie die iedereen gebruikt, ontbreekt nog elk spoor. Vreemd dat dit zo lang moet duren, zeker als ik lees dat nieuwe features wel gewoon OK lijken te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kan dagen tot weken duren, geen hond die het weet. Zolang het er uiteindelijk maar in komt. Hebben we iets om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:08:
Ja, ik snap dat van die kleuren nooit echt. Als ze nou gewoon de avatar er bij plaatsen ben je, wat mij betreft, al klaar. WA gebruikt themakleuren. Hoe kun je dan verschillende kleuren toepassen?
Als ik je een 1 op 1 gesprek hebt met iemand zie je ook een verschillende kleur - afgeleidt van de themakleur. Dus je kunt gewoon verschillende tinten gebruiken van de accentkleur lijkt me. Avatar kan ook, maar dat zorgt weer voor minder plaats voor het bericht (= meer scrollen).
xxxneoxxx schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:21:
[...]

Wel aardig die nieuwe features, maar.. Als deze in beta blijven, dan hebben we er als normale eindgebruikers niets aan. Leuk dat een tijd terug als custom notification sounds in de whatsapp beta zaten, maar in de versie die iedereen gebruikt, ontbreekt nog elk spoor. Vreemd dat dit zo lang moet duren, zeker als ik lees dat nieuwe features wel gewoon OK lijken te werken.
Testen, testen, testen.. Als er iets fout gaat is iedereen meteen weer over de zeik, dus daarom zou ik als ik WhatsApp was ook de tijd nemen om te testen. Bij de huidige Store versie zie je ook nog kleine bugs (zoals vierkante foto's bij portrait foto maken, vasthangen bij opstarten) dus zelfs na zo'n test periode gaan er nog dingen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Tsja, kleurtjes. Nogmaals, als ik in een groep met 10 man aan de klets ben, dan kijk ik toch echt niet naar de kleur maar naar de naam. Of moet ik 10 kleuren onthouden? Tegen de tijd dat ik weet wie welke kleur heeft, zit je in een andere groep en hebben ze allemaal weer een andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:25:
[...] Tegen de tijd dat ik weet wie welke kleur heeft, zit je in een andere groep en hebben ze allemaal weer een andere kleur.
Als ze het goed doen heeft ieder contact gewoon een eigen kleur. Of iig zoveel mogelijk gelijk over alle chats heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:25:
Tsja, kleurtjes. Nogmaals, als ik in een groep met 10 man aan de klets ben, dan kijk ik toch echt niet naar de kleur maar naar de naam. Of moet ik 10 kleuren onthouden? Tegen de tijd dat ik weet wie welke kleur heeft, zit je in een andere groep en hebben ze allemaal weer een andere kleur.
Er staat toch nog steeds gewoon een naam bij. Gaat er om dat je in een oogopslag ziet dat van alle berichten die niet van jou afkomen (= links uitgelijnd) meerdere mensen iets gezegd hebben, en niet alles door bijv. 1 persoon. Tuurlijk is het een heel klein detail, maar vond dat ideaal op mijn oude Nokia. Alle andere platformen ondersteunen het wel volgens mij, en je ziet in de reviews dat hier naar gevraagd wordt.

Kleine toevoeging lijkt me, maar zal wel niet heel hoog op de dev lijst staan. Hopelijk staat 'ie er wel op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik zeg ook niet dat het er niet moet komen, die kleurtjes. Vind het zelf ook wel leuk. Ik had het op de iPhone ook. Maar ook toen keek ik naar de namen bij die kleurtjes. Als je een eigen opgenomen audiobericht verstuurd komt de avatar er ook bij te staan. Vind ik persoonlijk beter. Is dezelfde hoogte als 2 regels tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Niels9001 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:46:
[...]
Testen, testen, testen.. Als er iets fout gaat is iedereen meteen weer over de zeik, dus daarom zou ik als ik WhatsApp was ook de tijd nemen om te testen. Bij de huidige Store versie zie je ook nog kleine bugs (zoals vierkante foto's bij portrait foto maken, vasthangen bij opstarten) dus zelfs na zo'n test periode gaan er nog dingen fout.
Tsjah, ik begrijp het proces wel hoor, vind alleen dat er een vrij lange tijd zit tussen ontwikkelingen vanuit de gesloten beta en het daadwerkelijk terugvinden in de gereleaste app. Ik bedoel, een app als regenmeter ( 8) ) krijgt vaker updates dan whatsapp, terwijl je logischerwijs mag verwachten dat Whatsapp er meer developers op heeft zitten. Ik snap het, Whatsapp heeft een besloten beta en de gebruikers welke de beta hebben draaien zullen gigantisch veel door moeten testen maar dan nog.. Maar goed, dat de whatsapp devs niet veel haast hebben om vlotjes te ontwikkelen voor Windows phone was al wel even bekend zeg maar. :+

Het komt allemaal vast wel, daar ben ik niet bang voor, maar vind het alleen jammer dat dit net zo'n app is die iedereen lijkt te gebruiken, en die qua ontwikkelingen en features zoveel 'achter' blijkt te lopen als op de concurrendende OS'sen. Android en IOS hebben er features in zitten die maaaanden later pas voor Windows phone in de beta lijken te zitten. Waarna er weer maanden overheen gaan voor ze voor eindgebruikers daadwerkelijk te gebruiken zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door xxxneoxxx op 14-02-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Alleen heeft Niels de app Regenmeter voor zichzelf gemaakt en bevat de app eigenlijk ook niet veel. Niels heeft weinig mensen die zeuren dat ze hun eigen achtergrond willen kiezen in de WP app, omdat de Android en iOS versie van Regenmeter dat ook zouden hebben. Of dat ze de radarbeelden op hun eigen telefoon willen opslaan in een eigen gekozen mapje. De app van Niels hoeft ook niet te communiceren met de iOS en Android versie. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Tesla is constant bezig met hun auto's te ontwikkelen. Een Tesla van vorige maand bevat minder opties dan die van volgende week. Dan moet je Tesla ook niet verwijten dat een Skoda Fabia gewoon rijdt, zonder poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik ben al lang blij dat WhatsApp het tempo zo hoog opvoert om bestaande features van Android en iOS toe te voegen. Kunnen we van veel andere 'grote namen' niet zeggen (*kuch* Spotify *kuch*).

Regenmeter wordt inderdaad vaker geupdate, maar ook dat werkt met BETA testers. Als ik dat bij de laatste versie niet had gedaan waren er echt een boel bugs niet gevonden door mezelf (of laterna pas). Daarnaast zou ik het zelf minder erg vinden om even een buggy Regenmeter te gebruiken i.p,v, buggy WhatsApp. Toch wel echt de belangrijkste app op mijn telefoon.

Ben echt benieuwd wat WP8.1 gaat brengen voor messaging apps :). Gelekte screenshots lieten zien dat de standaard messaging app kan worden aangepast. Ik hoop in ieder geval op People Hub integratie (klikken op naam, en dan WhatsApp selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Ik hoop vooral ook dat het media delen via whatsapp gaat werken zodat je video's gecomprimeerd worden, net als dat je ze nu mailt. Zonder dat is video delen met een hd camera niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
.Johnny schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:15:
Ik hoop vooral ook dat het media delen via whatsapp gaat werken zodat je video's gecomprimeerd worden, net als dat je ze nu mailt. Zonder dat is video delen met een hd camera niet te doen.
Klopt, nu wordt er alleen maar 16mb verzonden. Geen idee waarom dat is, maar wel vervelend.
Ook het niet kunnen delen van een context menu uit de foto album werkt bij sommige mappen wel maar bij andere weer niet. Plus niet alle foto albums worden getoond (Skydrive bijv.). Dat was eerst wel zo.

Gelukkig zullen deze problemen allemaal wel opgelost worden met WP8.1 (media verzenden dan). Nu hopen dat WhatsApp daar snel op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Niels9001 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:31:
Ik ben al lang blij dat WhatsApp het tempo zo hoog opvoert om bestaande features van Android en iOS toe te voegen. Kunnen we van veel andere 'grote namen' niet zeggen (*kuch* Spotify *kuch*).

Regenmeter wordt inderdaad vaker geupdate, maar ook dat werkt met BETA testers. Als ik dat bij de laatste versie niet had gedaan waren er echt een boel bugs niet gevonden door mezelf (of laterna pas). Daarnaast zou ik het zelf minder erg vinden om even een buggy Regenmeter te gebruiken i.p,v, buggy WhatsApp. Toch wel echt de belangrijkste app op mijn telefoon.
Nou ja, het heeft de WhatsApp devs lang genoeg geduurd om sowieso een stabiele versie te maken m.b.t. notificaties e.d. die ergens op slaan. Mijn vriendin heeft een Lumia 800 met WP 7.5, en die heeft alle geneuzel m.b.t. de whatsapp client en niet aankomende berichten e.d. nog meegemaakt. Zelf toen WP8 al lang en breed, volgens mij meer dan een jaar uit was, gebruikte de devs nog steeds de vrij onbetrouwbare audio hack e.d., ook onder wp 8. Pas na inmenging van Nokia developers is er eindelijk een client uitgekomen die ook daadwerkelijk deed wat je er van mocht verwachten wat ie doet: berichten afleveren, op tijd. Vreemd genoeg is op wp7.5 daarna de client ook pas echt betrouwbaar gaan werken, terwijl deze niet anders kan dan de audio hack te gebruiken daar naar mijn weten. Zegt dan toch iets over de skills van de devs, of iig de prio die de whatsapp devs lijken te geven aan de WP client.

Leuk dat ze nu features in gaan bouwen die de client op concurrerende OS'sen al heeft, alleen het tempo blijft imho vrij laag. Ik snap dat het ontwikkelen, testen e.d. een ingewikkeld proces is, zeker multi platform e.d., maar ik kan mij toch af en toe niet aan de indruk onttrekken dat er maar 1 dev bezig is met Windows phone variant van de client of zo. :+ :D

[ Voor 3% gewijzigd door xxxneoxxx op 17-02-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Zou heel goed kunnen dat WP8 weinig betekent voor WhatsApp. Het argument 'marktaandeel' zou de oorzaak kunnen zijn. Bij veel bedrijven ontbreekt het aan apps voor WP8, en dan noemen ze steeds als reden: marktaandeel.

[ Voor 31% gewijzigd door GerCor op 17-02-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb de laatste tijd steeds meer dat Shazaam na het luisteren zichzelf sluit. Nog iemand met dat probleem?
Pagina: 1 ... 60 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.