Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:43:
[...]

Eens. De ontwikkeling van Windows Phone als OS zelf gaat echt vreselijk traag voor een OS dat toch nog een flinke achterstand qua marktaandeel heeft. Volgens mij wordt Android een stuk vaker geupdatet. Microsoft kan het wel, Azure gaat bijvoorbeeld als een raket.
Wellicht dat dat een van de achterliggende gedachtes bij de Nokia-overname was? Nokia was met eigen updates hard bezig de steken op te pakken die Microsoft liet vallen. De mensen die dat deden hebben ze nu (of binnenkort althans) in huis. Met een beetje geluk gaat het tempo nu omhoog, als die Finnen niet in de ambtelijke molen van Microsoft verzand raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Er vanuitgaande dat Microsoft wist dat Nokia zo slecht liep dat ze een overnamepartner zochten. Sowieso, een afwachtende houding aannemen omdat een ander bedrijf wel e.e.a doet terwijl je de underdog bent op de markt? Lijkt mij allemaal niet.. Maar goed, als we toch aan het speculeren zijn;

Een plausibelere verklaring lijkt mij, slecht management, gebrek aan visie, of andere projecten/prioriteiten.. Mogelijk is gewoon alle effort uit gegaan om devs te paaien maar zoveel mogelijk ook voor WP te gaan ontwikkelen. (Waardoor we nu de golf games hebben die maanden geleden al op IOS en Android uit waren, en waar de hype inmiddels wel vanaf is. :P )
Of gewoonweg een besluit om functies die wel af waren, door te schuiven naar de volgende grote update (8.1) om dan maar wel eens een keer een substantiële update uit te kunnen brengen..
Maar goed, dit zijn allemaal brainfarts. We zullen het nooit weten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of wellicht omdat alle aandacht uit is gegaan naar WP8.1 met de benodigde veranderingen om Windows, xbox en WP meer één geheel te maken voor de eindgebruiker en de Enterprise features die ze al jaren beloofd hebben (sinds het uitkomen van WP7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55
Avalaxy schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:43:
[...]

[...]

Het is wel handig dat je het per app in kunt stellen ja, maar het hoort in het OS te zitten en niet in de app :) In Windows 8 kun je in de settings gewoon heel makkelijk per app instellen of je notificaties van die app wilt ontvangen bijvoorbeeld. Als je developers dat in hun app in laat bakken krijg je met 1000 apps 1000 verschillende interfaces, die op 1000 verschillende plekken weg zijn gestopt.
Ik was niet van plan 1.000 Apps te installeren. Maar inderdaad, even een snel overzicht welke wel en welke niet is een stuk handiger.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Iemand van hier toevallig :)?
De inloggegevens van ruim duizend Telfort-klanten zijn verzameld en op het internet geplaatst door middel van een nep-Telfort-app voor Windows Phone. Moederbedrijf KPN overweegt juridische stappen..
http://www.nu.nl/tech/367...n-gelekt-via-nep-app.html

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Ik vraag me af hoe de Quiet Hours werkt. Voor zover ik weet zijn er geen API's om het volume in te stellen, dus hoe kan deze app dat dan wel doen :?

Iemand een idee?

Hmm, na wat zoeken kwam ik dit tegen, waar ze linken naar een thread op xda van iemand die blijkbaar een manier gevonden heeft om Microsoft dlls te gebruiken en dat ook in de Marketplace te krijgen.

[ Voor 41% gewijzigd door urk_forever op 15-01-2014 12:44 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
http://www.windowsphone.c...b9-4903-95ea-eef6862de197
Komt mij ook niet heel betrouwbaar over. Ik snap niet dat mensen geen 'onderzoek' doen voordat ze een third-party app downloaden die om inloggegevens vraagt.

Stel je voor wat Rudy Huyn voor n database op aan het bouwen zou kunnen zijn..

[ Voor 7% gewijzigd door Devin19 op 15-01-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Devin19 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:01:
[...]

http://www.windowsphone.c...b9-4903-95ea-eef6862de197
Komt mij ook niet heel betrouwbaar over. Ik snap niet dat mensen geen 'onderzoek' doen voordat ze een third-party app downloaden die om inloggegevens vraagt.

Stel je voor wat Rudy Huyn voor n database op aan het bouwen zou kunnen zijn..
Een beetje baas installeert gewoon even alvast windows phone 8.1 :D

http://www.windowsphone.c...98-4aee-858b-d54059cc1a83

Ik *heb* zomaar het idee (samen met Tom Warren, die deze mooie app ontdekte) dat er iets mis gaat bij het app-akkorderingsproces bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Er is een open source versie van Tinder beschikbaar op
http://www.tinderwp.com/ (alleen te installeren met een dev account store versie komt later).
bron: http://wmpoweruser.com/de...ce-version-now-available/

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Voor de mensen die zich net als ik ergeren aan het gebrek aan o.a. FLAC support; ontwikkelaar David Huang is best een eindje met zijn Light speler:

http://www.windowsphone.c...49-4bcd-becd-4083ce825ca4

Voorheen was de speler alleen in het Chinees (?) te gebruiken, en werkte de optie om deze naar het Engels te vertalen niet. Na een mailtje richting de dev kreeg ik door dat dit een bug is, en in de laatste versie opgelost is, maar dat deze nog op goedkeuring wacht vanuit Microsoft. Inmiddels is deze beschikbaar; helaas wel een trial versie. Uit eerste tests blijkt overigens dat hij wel OK werkt, FLAC kan bijv. gewoon afgespeeld worden vanaf SD kaart! (zoals deze niet in de MUSIC folder staat)

Enige bug die ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat via A2DP de muziek niet kan resumen na bluetooth disconnect. De interface kan ook nog wel wat vlotter maar goed, er is iig een app die lossless af kan spelen welke lokaal opgeslagen is. Nu nog een goeie equaliser binnen WP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

rataplan2 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:08:
Er is een open source versie van Tinder beschikbaar op
http://www.tinderwp.com/ (alleen te installeren met een dev account store versie komt later).
bron: http://wmpoweruser.com/de...ce-version-now-available/
Wat is er mis met 6Tinder van Rudy Huyn? Iedereen is lyrisch over wat hij fabriceert.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
urk_forever schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:33:
[...]
Hmm, na wat zoeken kwam ik dit tegen, waar ze linken naar een thread op xda van iemand die blijkbaar een manier gevonden heeft om Microsoft dlls te gebruiken en dat ook in de Marketplace te krijgen.
Na het doorgelezen te hebben ben ik blij dat ze niet een manier hebben gevonden om door de beveiliging heen te komen. Dit zijn gewoon functies die MS niet goed genoeg heeft afgeschermd. Vraag is dus ook hoelang dat nog zo gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
PaT schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Wat is er mis met 6Tinder van Rudy Huyn? Iedereen is lyrisch over wat hij fabriceert.
Dat die nog niet gereleased is. Hij gaf aan dat deze eind van de week waarschijnlijk in de store staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

PaT schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Die was nog niet uit toen ik dat postte :D nu inmiddels wel :P

6Tindr te download @ http://www.windowsphone.c...25-4e57-a094-a075b0e01209

[ Voor 55% gewijzigd door Instatic op 15-01-2014 19:36 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
rataplan2 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:30:
[...]

Die was nog niet uit toen ik dat postte :D nu inmiddels wel :P

6Tindr te download @ http://www.windowsphone.c...25-4e57-a094-a075b0e01209
Echt niet normaal die Rudy. Met wat voor tempo die kwaliteits apps de grond uit stampt, welke meestal nog beter werken dan de originele. Ik heb deze nu vergeleken met de officiele Tinder op Adroid, en jawel hoor, Rudy's 6Tindr is veel beter.

[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 15-01-2014 19:51 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

enomiss schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:47:
[...]

Echt niet normaal die Rudy. Met wat voor tempo die kwaliteits apps de grond uit stampt, welke meestal nog beter werken dan de originele. Ik heb deze nu vergeleken met de officiele Tinder op Adroid, en jawel hoor, Rudy's 6Tindr is veel beter.
En ook nog gratis zijn _/-\o_.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 13:30

StrongArmLance

Endless flow

Ik zou hem als bedrijf meteen aan boord halen, kan hij geen 6whapp maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

StrongArmLance schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:55:
Ik zou hem als bedrijf meteen aan boord halen, kan hij geen 6whapp maken? :)
ik moest lachen :+

Maar ik gok dat Rudy al lang diverse aanbiedingen heeft gehad. Ik las in een tweet van hem dat hij ook samen met het Tinder team werkt om een officiële Tinder app te maken. Dat zouden een aantal andere teams ook eens moeten doen!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
PaT schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:35:
[...]

ik moest lachen :+

Maar ik gok dat Rudy al lang diverse aanbiedingen heeft gehad. Ik las in een tweet van hem dat hij ook samen met het Tinder team werkt om een officiële Tinder app te maken. Dat zouden een aantal andere teams ook eens moeten doen!
Dan heb je de tweet mislezen.
Rudy Huyn ‏@RudyHuyn 1h
for 6tindr, I really want to motivate tinder to come on WP, even work with them, so don't hesitate to give a (good?) review to the app
Hij wil ze motiveren om op WP zelf een app te releasen door te laten zien hoe populair WP apps zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pssssst, de Hardware.info app is er sinds vandaag :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:24:
Top, is de enige app die ik nog gebruik op mijn 'Smart?' TV. _/-\o_ (zolang het niet over Android of iOS gaat)

Welkom Koen, Maarten en Eric. :+

[ Voor 14% gewijzigd door GerCor op 16-01-2014 01:37 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:24:
Issie beter dan de officiele Tweakers.net app? >:) O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Ja want die is er namelijk geen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
xxxneoxxx schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Beter? Het is een andere club dan Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
GerCor schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:31:
[...]
Zie het antwoord van Whatson. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
xxxneoxxx schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Zie het antwoord van Whatson. ;)
A: Er is geen officiële tweakers.net app;
B: Hardware.Info heeft niks met Tweakers.net te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
GerCor schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:09:
[...]

A: Er is geen officiële tweakers.net app;
B: Hardware.Info heeft niks met Tweakers.net te maken.
Uitleggen dan maar: ja, de officiële hardware.info app is beter dan de officiële tweakers.net app, want de officiële hardware.info app bestaat wel, en de officiële tweakers.net app bestaat niet.

Ik vond 'm wel grappig hoor, xxxneoxxx en Whatson. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GerCor schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:31:

Vodafone en T-Mobile hebben beide een app om datavebruik/etc in te zien, kan je toch ook gewoon aangeven welke van de 2 beter is?

(de nieuwe website werkt namelijk ook niet goed op WP).

Goed, die van T.net blijft iets beter ivm met extra functies (PW), maar zeker hardware.info is de mobiele site veel beter dan de app.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Interessant nieuwsbericht:

Gegevens ruim duizend Telfort-klanten gelekt via nep-app

Ik ben die onofficiële dataverbruik-apps ook wel eens tegengekomen. Altijd al afgevraagd waarom je toch je gebruikersnaam en wachtwoord zou invoeren in een app waarvan je helemaal niet weet wie die app gemaakt heeft en wat er eigenlijk met je gegevens gebeurt. Voor hetzelfde geld worden die ergens gelogd, wat nu dus blijkbaar gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
6Tindr alweer uit de store gehaald door Microsoft op verzoek van Tinder. Het blijft 'levensgevaarlijk' om met het product van een ander proberen te scoren. Je ziet het aankomen. Het zou me niks verbazen als anderen het voorbeeld van Tinder volgen.

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 18-01-2014 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Wel droevig, het nieuws m.b.t. 6tindr. I.p.v dat de ontwikkelaars zelf een app bouwen, maar gaan dreigen met rechtzaken.
NNF schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:39:
Interessant nieuwsbericht:

Gegevens ruim duizend Telfort-klanten gelekt via nep-app

Ik ben die onofficiële dataverbruik-apps ook wel eens tegengekomen. Altijd al afgevraagd waarom je toch je gebruikersnaam en wachtwoord zou invoeren in een app waarvan je helemaal niet weet wie die app gemaakt heeft en wat er eigenlijk met je gegevens gebeurt. Voor hetzelfde geld worden die ergens gelogd, wat nu dus blijkbaar gebeurd is.
Wel grappig dat rtl4 er ook aandacht aan besteedde in editie NL.. Ze lieten daar één z.g. louche Telfort app zien met de mededeling dat deze overduidelijk was vanwege de naam vd ontwikkelaar.. De volgende dag volgde een rectificatie, aangezien de app die ze lieten zien wel legitiem was qua werking.. Je kan dus eigenlijk niet weten of een app normaal met je gegevens om gaat. Met zoveel onofficiële apps in de WP store is het ook wat lastiger dan bij de andere platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xxxneoxxx schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:30:
Wel droevig, het nieuws m.b.t. 6tindr. I.p.v dat de ontwikkelaars zelf een app bouwen, maar gaan dreigen met rechtzaken. [...]
Ik vermoed dat de naam een probleem is. Die spreek je namelijk nog steeds hetzelfde uit (na de 6) en tja.. dan kan Tinder ook weinig anders dan eventueel naar de rechtbank gaan. Dat zijn ze gewoon verplicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caelorum schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:22:
[...]

Ik vermoed dat de naam een probleem is. Die spreek je namelijk nog steeds hetzelfde uit (na de 6) en tja.. dan kan Tinder ook weinig anders dan eventueel naar de rechtbank gaan. Dat zijn ze gewoon verplicht :)
Andere optie is het gewoon te ondersteunen en de developer goedkeuring te geven voor het gebruiken van de Tindr naam. Al vraag ik me af of ze er wel een trademark op hebben?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
Martinspire schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:20:
[...]

Andere optie is het gewoon te ondersteunen en de developer goedkeuring te geven voor het gebruiken van de Tindr naam. Al vraag ik me af of ze er wel een trademark op hebben?
Volgens mij is een van de problemen met het beschermen van een merk dat je dat alleen kunt doen als je consistent bent. Als ze nu Rudy dus "laten gaan" zou dat in de toekomst een probleem voor ze kunnen zijn als er wel iemand misbruik maakt. Ik hoop dat hij de app onder een andere naam wel gewoon in de store mag zetten want het werkt verder goed.

Overigens zou er ook mee kunnen spelen dat Rudy functionaliteit toevoegt die de officiele Tinder apps niet hebben. Zo voegde zijn laatste update de mogelijkheid toe om je laatste like/dislike terug te halen en evt. te wijzigen. Dat voelt voor gebruiker misschien handig, maar veranderd wel wat aan de manier waarop Tinder werkt. Ik kan me ook voorstellen dat ze dat niet willen, hun uitgangspunt is toch dat je snel handelt op basis van je eerste indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Ging het met Instagram, Vine of een of ander ander nutteloos hipster social bedrijf met een arrogantie van hier tot Tokio ook niet zo dat Rudy de app moet verwijderen waarna ze zelf een officiële hebben gebouwd? Meende zoiets meekregen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
Weet iemand hier een goeie app om je tankbeurten/brandstofverbruik in bij te houden? Bijna alle apps die ik probeer verwachten een punt als decimaal teken (hoe moeilijk kan het zijn om de huidige culture-settings mee te nemen bij het parsen?), of accepteren geen decimalen in de kilometerstand. Total Fuel is wat dat betreft niet slecht, maar die verwacht juist weer dat je per tankbeurt de totale kilometerstand invult in plaats van de waarde van de dagteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
HooksForFeet schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:41:
Weet iemand hier een goeie app om je tankbeurten/brandstofverbruik in bij te houden? Bijna alle apps die ik probeer verwachten een punt als decimaal teken (hoe moeilijk kan het zijn om de huidige culture-settings mee te nemen bij het parsen?), of accepteren geen decimalen in de kilometerstand. Total Fuel is wat dat betreft niet slecht, maar die verwacht juist weer dat je per tankbeurt de totale kilometerstand invult in plaats van de waarde van de dagteller.
Zag er vandaag een voorbij komen in de lijst met featured apps:

http://www.windowsphone.c...95-45b0-ab31-b715cb6db4b5

Benzin Verbrauch is verder wel gewoon in het Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Avalaxy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:52:
Ging het met Instagram, Vine of een of ander ander nutteloos hipster social bedrijf met een arrogantie van hier tot Tokio ook niet zo dat Rudy de app moet verwijderen waarna ze zelf een officiële hebben gebouwd? Meende zoiets meekregen te hebben.
Nee, volgens mij staat in de Instagram App van Rudy een tekst dat het met toestemming van Instagram is gemaakt, en van Vine heeft hij volgens mij niets gehoord. (ik gebruik ze beide niet, ook de officiële niet)

Tsja, het is maar hoe zo'n bedrijf er over denkt: hoe bekender, des te beter. Of. Opzouten met je namaak, dit is ons product.

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 18-01-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
http://www.nu.nl/tech/368...ows-phone-app-van-ns.html

Dan maar Trein van Niels blijven gebruiken :) Of HERE Transit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mijn ervaring is dat HERE Transit minder goede reisadviezen geeft dan de 9292ov app. Hij ziet er heel strak uit, maar ik heb liever minder reistijd dan een mooie app :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 01:18

Eagle Creek

Breathing security

Wellicht is mijn beeld totaal vertekend maar..

Sinds ik een iPhone en een iPad gebruik valt het mij op dat apps voor Windows Phone zoveel minder agressief / opdringerig lijken? Een paar voorbeelden:

- In de iOS store merk ik een verschil op tussen App X en App X Free, waarbij je dus twee apps hebt.
- De free apps puilen uit van de reclame. Om de haverklap wordt iets afgespeeld of gevraagd om de app te kopen. Bij WP heb ik dit af en toe eens en veel minder "intrusive".
- Bij het bezoeken van veel websites wordt mij op de iPhone meteen gevraagd om een app te installeren - bij Windows Phone heb ik dit maar een enkele keer gezien.
- WP apps vragen mij om veel minder informatie en toestemming (simpelweg omdat ze dat niet kunnen). Ik schrok laatst oprecht dat de nieuwste LinkedIN app (op Android) toestemming vroeg om mijn privé-afspraken van mijn agenda te mogen lezen. NEE!. Het is al erg genoeg dát het ding mijn agenda wil inzien maar privé markeer ik met een reden. Dan maar geen nieuwe app. Op WP lijkt dit een stuk afgeschermder.

Ik ben sowieso geen app-fanaat. Ik ben van Windows Mobile 6 naar WP 7.5 overgestapt en heb dus nooit het extreme aanbod ervaren. Maar elke keer weer als ik nu in de PlayStore of de App Store rondloop vraag ik me af wat ik er doe..

Is dit nu echt de waarheid of ben ik nog steeds te gekleurd?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 20-09 09:36
Eagle Creek schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:14:
Wellicht is mijn beeld totaal vertekend maar..

Sinds ik een iPhone en een iPad gebruik valt het mij op dat apps voor Windows Phone zoveel minder agressief / opdringerig lijken? Een paar voorbeelden:

- In de iOS store merk ik een verschil op tussen App X en App X Free, waarbij je dus twee apps hebt.
- De free apps puilen uit van de reclame. Om de haverklap wordt iets afgespeeld of gevraagd om de app te kopen. Bij WP heb ik dit af en toe eens en veel minder "intrusive".
- Bij het bezoeken van veel websites wordt mij op de iPhone meteen gevraagd om een app te installeren - bij Windows Phone heb ik dit maar een enkele keer gezien.
- WP apps vragen mij om veel minder informatie en toestemming (simpelweg omdat ze dat niet kunnen). Ik schrok laatst oprecht dat de nieuwste LinkedIN app (op Android) toestemming vroeg om mijn privé-afspraken van mijn agenda te mogen lezen. NEE!. Het is al erg genoeg dát het ding mijn agenda wil inzien maar privé markeer ik met een reden. Dan maar geen nieuwe app. Op WP lijkt dit een stuk afgeschermder.

Ik ben sowieso geen app-fanaat. Ik ben van Windows Mobile 6 naar WP 7.5 overgestapt en heb dus nooit het extreme aanbod ervaren. Maar elke keer weer als ik nu in de PlayStore of de App Store rondloop vraag ik me af wat ik er doe..

Is dit nu echt de waarheid of ben ik nog steeds te gekleurd?
Ppfff.
Voor m;n dochtertje heb ik een app geinstalleerd op de iPad. Zo eentje waarbij je een kat kan voeden, aaien en slaan. Om de haverklap schermvullende advertenties. En er is geen betaalde variant waarbij ze dus kan spelen zonder dat je om de haverklap naar de appstore geleid wordt.
Reuze irritant. Het is dat ze het zo leuk vind, anders had ik het er allang afgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Van mij mag de discussie hier over iPhone en iPads , Android zooi, gelijk weer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ah je bedoelt My Talking Tom. Viel me idd al op dat deze op de iPad continu naar allerlei app purchases gaat in de App Store. Gelukkig op Windows Phone geen last van :Y)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De Rabobank app is geupdate, weet iemand wat er nieuw is? Op het eerste gezicht helaas nog steeds geen iDeal betalingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Zou het zijn dat de iOS EN WP app de update tegelijk krijgen (wauw!).

http://www.iphoneclub.nl/...rt-zelf-je-pas-blokkeren/

Rabobank activeert op de iOS versie een aantal features via de back-end. Aangezien het betrekking heeft op IBAN zou het goed kunnen dat deze update hetzelfde doet voor WP.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Momenteel ben ik een (behoorlijk) tevreden gebruiker van Android, maar zou misschien tzt wel over willen naar WP, één van de belangrijkste redenen om het niet te gebruiken is nog het ontbreken van mij zeer veel gebruikte apps.
* Spotify met spotify-connect functie (dus niet via BT om spotify te steamen)
* Pioneer Control app voor VSX-S510 (vooral nodig voor internet radio,en nas streamen)
* Yatse (er zijn wel wat XBMC apps, maar niets lijkt een volwaardig alternatief van Yatse met o.a keyboard, wol enz.)

Verder valt op dat heel wat apps betaald zijn, dat vind ik niet zo heel erg als een app 100% werkt en door iemand gemaakt is die niet in dienst is van een bedrijf zoals spotify en pioneer.

Wat is jullie advies, en wat kunnen jullie vertellen over de app ontwikkelingen, in mijn idee gaat het allemaal wat traag

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Mooi bij Android blijven is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Pinin schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:00:
Momenteel ben ik een (behoorlijk) tevreden gebruiker van Android, maar zou misschien tzt wel over willen naar WP, één van de belangrijkste redenen om het niet te gebruiken is nog het ontbreken van mij zeer veel gebruikte apps.
3 vind je veel?
Natuurlijk heeft WP minder apps, maar die apps die het meest gebruikt worden zijn er inmiddels.
Wat betreft XBMC, deze heeft een toetsenbord en werkt prima: http://www.windowsphone.c...35-49a1-b67b-f8104be2b05c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

veel gebruikt, niet veel :)

Verder (helaas) eens met GerCor.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
* Spotify met spotify-connect functie (dus niet via BT om spotify te steamen)
* Pioneer Control app voor VSX-S510 (vooral nodig voor internet radio,en nas streamen)
* Yatse (er zijn wel wat XBMC apps, maar niets lijkt een volwaardig alternatief van Yatse met o.a keyboard, wol enz.)

Verder valt op dat heel wat apps betaald zijn, dat vind ik niet zo heel erg als een app 100% werkt en door iemand gemaakt is die niet in dienst is van een bedrijf zoals spotify en pioneer.

Wat is jullie advies, en wat kunnen jullie vertellen over de app ontwikkelingen, in mijn idee gaat het allemaal wat traag
app ontwikkeling gaat idd niet snel.
Volgens mij moeten ontwikkelaars apart ontwikkelen voor Windows 8, RT, WP7.8 en WP8.
RT en WP8 proberen ze steeds meer gelijk te trekken, maar zover zijn ze nog niet.
App aanbod op WP is gewoon stukken minder dan op IOS en Android. Alhoewel ik niks mis (komt misschien omdat ik niet veel apps gebruik en voor multi media gebruik ik liever iPad dan m'n telefoon) valt het moeilijk te ontkennen dat app ontwikkeling op WP traag is.

Heb tot nu toe geen betaalde apps op m'n telefoon. Enige app waar ik misschien ooit voor zal betalen is een goede navigatie app. Standaard navigatie van Nokia is te gebruiken, maar het is verre van ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaf dan Navigon aan? Kan zich goed meten met TomTom in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx

Een wijze les: gratis bestaat niet. Misschien dat sommige app ontwikkelaars nobel genoeg zijn om vanuit de hobby (zo schat ik o.a. Niels in :)) leuke apps te maken, maar dit is een kleine minderheid.. Meestal is er sprake van een traditioneel businessmodel. Dit business model omhelst:

Product/dienst -> Geld

Veel gratis apps op o.a. het Android platform (een groot gedeelte zelfs) vereenvoudigt dit tot:
Klant -> Geld

Je wordt gedegradeerd tot product, omdat jouw gegevens eveneens geld waard zijn voor mass-mailers/spammers/oplichters. Ik betaal liever 99 cent voor een app (want daar hebben we het vaak over - en anders is ie wel in de aanbieding voor 99 cent ergens down the line) dan dat ik een shitload aan spam mag ontvangen, opeens onverwachts gebeld wordt met abonnements- aanbiedingen etc.

Anyways, ik heb het idee dat dit middels het gesloten model van WP, veel minder gebeurt dan bij Android. En beeldschermvullende reclame (voor andere apps) zoals op IOS heb ik gelukkig op WP nog helemaal niet gezien. Laten we hopen dat dit zo blijft.

[ Voor 9% gewijzigd door xxxneoxxx op 21-01-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Niet om een platform discussie te beginnen.
Ben het met xxxneoxxx eens. Persoonlijk zal ik nooit Android gebruiken, omdat Google daarachter zit. Google's verdienmodel is jouw gegevens verkopen.
MS en Apple verdienen hun geld voornamelijk op hun hard/software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tsjah, ik zeg ook niet dat ik nooit meer Android zal gebruiken.. Maar bij aankoop van apps zal ik wel wat meer opletten dan de meeste gebruikers denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik heb op de Surface 2 Wordament geïnstalleerd en zag gisteravond dat er aan de rechterkant reclame zit. Kan nooit lang duren voordat ik de app verwijder, sterker nog .... ik doe het nu direct. Weg er mee. Ik haat reclames.

Op mijn telefoon komt dus ook geen enkele app dat reclame bevat. Dan maar geen app.

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 21-01-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

xxxneoxxx schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:01:
[...]

Een wijze les: gratis bestaat niet. Misschien dat sommige app ontwikkelaars nobel genoeg zijn om vanuit de hobby (zo schat ik o.a. Niels in :)) leuke apps te maken, maar dit is een kleine minderheid.. Meestal is er sprake van een traditioneel businessmodel. Dit business model omhelst:

Product/dienst -> Geld

Veel gratis apps op o.a. het Android platform (een groot gedeelte zelfs) vereenvoudigt dit tot:
Klant -> Geld

Je wordt gedegradeerd tot product, omdat jouw gegevens eveneens geld waard zijn voor mass-mailers/spammers/oplichters. Ik betaal liever 99 cent voor een app (want daar hebben we het vaak over - en anders is ie wel in de aanbieding voor 99 cent ergens down the line) dan dat ik een shitload aan spam mag ontvangen, opeens onverwachts gebeld wordt met abonnements- aanbiedingen etc.

Anyways, ik heb het idee dat dit middels het gesloten model van WP, veel minder gebeurt dan bij Android. En beeldschermvullende reclame (voor andere apps) zoals op IOS heb ik gelukkig op WP nog helemaal niet gezien. Laten we hopen dat dit zo blijft.
1. Ik heb geen probleem met betaalde apps, ik betaal regelmatig als de app bevalt.
2. Beweer je dat betaalde apps geen gegevens verzamelen? > think again
3. Ik ben nu 4 jaar android gebruiker, en een jaar of 5 gmail. Mijn enorme shitload aan spam is... rapapa 0 stuks.

Maar goed, ik blijf dan (helaas?) nog wel bij android omdat ik precies die missende apps voor 80% gebruik

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xxxneoxxx schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:01:
[...]
En beeldschermvullende reclame (voor andere apps) zoals op IOS heb ik gelukkig op WP nog helemaal niet gezien. Laten we hopen dat dit zo blijft.
Dit gaat er wel komen. Afgelopen jaar staan praten met lui van een bedrijf dat gespecialiseerd is in fullscreen videoreclame voor games (en mindere mate apps). Hun SDK werkte alleen nog op iOS met een Android versie die nu ook wel al uit zal zijn. WP8 zou daarna volgen. WP8 en Win8 is gewoon een kleine markt waar nog niet veel aandacht voor is, maar komt wel langzaam op gang.
Dat betekent voor de ontwikkelaars ook dat zij meer keus hebben in aangeleverde Advertising SDKs die vaker zullen aansluiten bij hun wensen en daardoor ook vaker in de apps terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Pinin schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:19:
[...]
Nee hoor, dat beweer ik geenzins.. Maar ik acht de kans groter dat betaalde apps, van enigzins gerespecteerde ontwikkelaars dit niet doen. Of niet zo snel zullen doen. Of niet zullen doen met het idee het door te verkopen. Zekerheid heb je natuurlijk nooit, maar "there's no such thing as a free lunch" gaat ook zeker op voor apps.

Als ik bij Android apps af en toe de permissies voorbij zag vliegen, verbaaste ik mij er over dat een reminder-app toegang tot je hele telefoonboek, lokatie, gesprekgeschiedenis e.d. wil hebben. Toegang die je maar 1 keer voorbij ziet komen, na een ellenlange EULA bij installatie van de app. Een app, voor het aanmaken van reminders/notities. Waar na installatie ook helemaal geen integratie blijkt te zijn van contactpersonen, lokatie e.d.

Dit zal je bij WP niet zo snel zien, omdat apps naar mijn weten niet blindelings toegang hebben tot deze zaken.

[ Voor 35% gewijzigd door xxxneoxxx op 21-01-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zijn er apps waarmee je intellingen van je phone kan schedulen eigenlijk? Ik zit eigenlijk al jaren te wachten op een (wp) app waarmee ik mail checken kan schedulen en wifi, airplaine mode, cellular, ringtones/vibrate, brightness etc kan schedulen. Vast niet? Op android vast wel.. ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Helaas krijg ik na de black update geen store updates meer binnen... Heb het nog niet aan de praat gekregen, maar kwam wel deze nuttige link tegen! Dus die opties maar is proberen...

http://www.nokia.com/in-e...ingleTopic&topic=FA140874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 01:18

Eagle Creek

Breathing security

GerCor schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:00:
Van mij mag de discussie hier over iPhone en iPads , Android zooi, gelijk weer stoppen.
Discussie? Nee, ik meen het.

Zoals ik al aangaf ben ik een klein app-aanbod gewend. Al jaren roept men euforisch over de Play Store en App Store maar als ik nu (anno 2013/14) in de markt stap en kijk wat mij aangeboden wordt, verbaas ik mij als ik dat vergelijk met de Windows Store.

Dus mijn vraag is oprecht: is mijn beeld vertekend of delen meer mensen die ervaring?
maratropa schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:21:
Zijn er apps waarmee je intellingen van je phone kan schedulen eigenlijk? Ik zit eigenlijk al jaren te wachten op een (wp) app waarmee ik mail checken kan schedulen en wifi, airplaine mode, cellular, ringtones/vibrate, brightness etc kan schedulen. Vast niet? Op android vast wel.. ;)
Op Android hebben apps dikwijls veel meer rechten. De strake sandbox van WP zorgt ervoor dat apps veiliger zijn maar ook dat dit soort systeeminstellingen nooit door een app te wijzigen zijn.

Ik ben wel benieuwd of MS op den duur toch meer dingen vrij gaat geven d.m.v. wat API's. Apps kunnen bijvoorbeeld al wel de zaklamp inschakelen maar als je zaken als wifi of 3G wilt toggelen wordt je simpelweg doorgestuurd naar de betreffende configuratiepagina.
Het is zeker zo dat gratis apps een deel van hun inkomsten uit "alternatieve bron" halen, en dat kan inderdaad zijn het verkopen van statistieken. Bij betaalde apps zal de noodzaak wellicht minder zijn, het verdienmodel kan nog steeds gebaseerd zijn op data harvesting.

[ Voor 51% gewijzigd door Eagle Creek op 21-01-2014 21:51 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek, eigenlijk is het best simpel. Alle instellingen die kunnen lijden tot meer kosten voor de gebruiker zullen altijd extra bevestiging nodig hebben. Een flashlight kost geen geld. Data aan of uitzetten, of Wifi aan en uitzetten kan wel lijden tot hogere kosten. Zelfde geld voor smsen.
Daarnaast geld dat zaken waardoor een app zich voor kan doen als de gebruiker ook extra bevestiging vereisen. Dat is ook de reden dat een app bijv. niet een e-mail kan versturen of een bericht op facebook kan zetten via de in WP aanwezige api zonder tussenkomst van de gebruiker.
Ik betwijfel of dat ooit zal veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 21-01-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Ik heb al ff gezocht, maar is er een app die tegelijkertijd op twitter en je facebook (bedrijfspagina) kan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
De interne People-hub zelf kan dit toch?
Ga naar je eigen toe als Persoon en klik dan op 'een update plaatsen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij post je hem dan niet op je bedrijfspagina maar een eigen pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Laatst online: 18-09 09:36
Ik wil ook niet op mijn eigen twitter plaatsen, maar op de bedrijfstwitter, en fb dus. Dan hoef ik niet alles dubbel te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle_Erwin
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 18:07
maratropa schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:21:
Waarschijnlijk voldoet het programma niet aan al je eisen, maar Quiet Hours [1] lijkt wel iets te doen met het schedulen van settings (volume beïnvloeden). Let op dat een applicatie maar een keer per 30 minuten op de achtergrond iets kan uitvoeren, dus dat je ingestelde tijd een half uur kan afwijken van het daadwerkelijk ingestelde moment. Verder zie ik zo geen opties om oko airplane mode e.d. aan te passen.

[1] http://www.windowsphone.c...c0-430f-8631-e55046ee5a2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Wow, de officiële Sochi app is zeker niet slecht! Wist niet dat WP8 ondersteund werd! Wel in het Engels! De organisatie heeft zelfs 3 verschillende apps ontworpen. Deze is het mooist naar mijn mening:

http://www.windowsphone.c...dc-4ae4-a8c4-86bbef318590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Had ik ook al gezien maar ga de app pas installeren als de Spelen beginnen. Wat moet ik er nu al mee?

Wel super dat er een Windows Phone app gemaakt is.

Edit: Update van MetroTube WP8 en Win8.1 binnenkort beschikbaar.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 23-01-2014 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
GerCor schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:37:
Had ik ook al gezien maar ga de app pas installeren als de Spelen beginnen. Wat moet ik er nu al mee?

Wel super dat er een Windows Phone app gemaakt is.

Edit: Update van MetroTube WP8 en Win8.1 binnenkort beschikbaar.
heb alvast m'n favoriete atleten uitgezocht, net als m'n favoriete sporten en afstanden/onderdelen.. Zodat ik voor deze evenementen straks notificaties binnenkrijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Sonny7 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:38:
[...]

heb alvast m'n favoriete atleten uitgezocht, net als m'n favoriete sporten en afstanden/onderdelen.. Zodat ik voor deze evenementen straks notificaties binnenkrijg :)
Verhipt, goed plan. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Net een e-mail wisseling gehad met de makers van de MyOrder app (Rabobank.nl/myorder) en ze geven toe dat de app die momenteel in de store staat zwaar verouderd is en dat ze druk bezig zijn met updaten.

Wij zijn op dit moment hard aan het werk om de windows phone app gelijk te trekken met die van de IOS en android.
Helaas kan ik je geen tijdsduur garanderen, maar wij hopen dit jaar een release te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Hopen .... dit jaar.

Edit: Die Rudy Huyn maakt in 10 dagen een Tinder app. (dit ter vergelijking)

[ Voor 66% gewijzigd door GerCor op 24-01-2014 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 21:57
Sonny7 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:38:
[...]

ALS je notificaties binnen krijgt, dat is altijd een verassing met Windows Phone ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Luuk1983 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:28:
[...]

ALS je notificaties binnen krijgt, dat is altijd een verassing met Windows Phone ;)
Bij mij ligt dit voornamelijk aan de applicatie zelf, van NOS krijg ik namelijk alle notificaties gewoon binnen, net als die van Regenmeter. Whatsapp wil het helaas wel eens laten afweten, net als Skype..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kijk eens aan. Eerst moest Rudy Huyn meemaken dat zijn Tinder App (6tindr) door Microsoft uit de Store werd gehaald en nu lijkt hij samen te gaan werken met Tinder voor een officiële Tinder App. Dat is voor Rudy natuurlijk fantastisch nieuws. En voor de miljoenen - het schijnen er in Nederland 1,2 miljoen te zijn - gebruikers. Het WP8 aandeel is natuurlijk veel kleiner.

Het wordt trouwens eens tijd voor een update van de Twitter app. Locatie werkt nog steeds voor geen meter.

Voor @onzetaal is een investering in Windows Phone 8 te duur. Slechts 1% van de bezoekers is WP8 op hun site.

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 24-01-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
GerCor schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 03:38:
Voor @onzetaal is een investering in Windows Phone 8 te duur. Slechts 1% van de bezoekers is WP8 op hun site.
Goed denkwerk, dan worden het er zeker niet meer. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ach ja, Nederlandse mentaliteit hè. Achterover leunen en afwachten wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Waarom geld erin steken als toch maar 1% dit doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Dat 1% van je bezoekers je site bekijkt vanaf een WP-device betekent toch niet dat het gebruik van een app ook daartoe beperkt zou blijven? Kan me best indenken dat er mensen zijn die de Onze Taal-website regelmatig raadplegen vanaf een ander apparaat, het teveel gedoe vinden om de site mobiel te gebruiken, maar wel een app zouden gebruiken als die beschikbaar zou zijn.

Ik kan me aan de andere kant ook wel indenken dat de behoefte aan een Onze Taal-app sowieso niet zo groot is. Voor mij persoonlijk is het in ieder geval een site die ik vrijwel alleen bezoek nadat ik heb gegoogled op een bepaald taalvraagstuk, 9 van de 10 keer tijdens werktijd :P Als er een app zou zijn dan zou ik niet weten wat ik daarmee moet.

[ Voor 5% gewijzigd door NNF op 24-01-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Rockvee2 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:39:
Waarom geld erin steken als toch maar 1% dit doet ?
Ja, mij maakt het in principe ook geen bal uit. Ik volg Onze Taal via Twitter en soms komt er wat leuks te lezen voorbij. Maar ik vind het mentaliteit van niks. Doet me denken aan iemand die op Schiermonnikoog iets unieks verkoopt en als mensen van de vaste wal ook interesse hebben zeggen: 'kom het maar halen, ik breng het in ieder geval niet'. Maar wel vreemd staan te kijken dat op de wal klanten te beroerd zijn naar Schiermonnikoog te komen.

Kortom, wil je je product nou verkopen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
GerCor schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 03:38:
Het wordt trouwens eens tijd voor een update van de Twitter app.
Mehdoh is wat mij betreft een goede Twitter client. Maar goed, ik post zelf eigenlijk nooit wat, volg alleen wat mensen op Twitter, dus geen idee of locatie daar beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mehdoh O+

Ik gebruik locatie zelf nooit maar soms kijk ik naar de locatie van een andere tweet en die is vrijwel zonder uitzondering altijd ergens ten oosten van de Hoorn van Afrika :? 8)7

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Locatie in Twitter geeft een foutmelding: invalid coördinaten . Als je een WA of SMS bericht stuurt gaat het vlekkeloos. Op mijn iPhone (toen ik die nog gebruikte), als je locatie aan hebt staan kwam er bij je Twitterbericht te staan waar je op dat moment was toen je het bericht postte. Nu dus niet. Zet je locatie aan, dan krijg je een foutmelding en moet je het eerst weer uitzetten. 8)7

Nog even over OnzeTaal. Zelf kijk ik nooit op de site van Youp van het Hek. Ik heb wel zijn App YOUP op mijn beginscherm en lees elke zaterdag zijn column. Hetzelfde geldt voor Fokke & Sukke. Uitsluitend via de Windows 8(.1) RT app.

Een app zou dus nieuwe bezoekers kunnen genereren.

[ Voor 78% gewijzigd door GerCor op 25-01-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Bij mij werkt lokatie prima in de windows phone 8 twitter app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
mcetweaker schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:33:
Bij mij werkt lokatie prima in de windows phone 8 twitter app
Oké, en heb jij je telefoon op Nederlandstalig staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
GerCor schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:14:
[...]

Oké, en heb jij je telefoon op Nederlandstalig staan?
nee, engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Dat hielp ook niet. Als ik locatie aan heb staan, vindt de app mijn woonplaats. Maar zodra ik een bericht wil versturen krijg ik: Sorry, invalid coordinates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
zover was ik nog niet gekomen, zal binnenkort eens testen met een tweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCeQbe.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 21:35
Mensen die een synology NAS hebben: DS download is sinds kort beschikbaar. DS cam is dan nog de enige applicatie die ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 15:48
iCeQbe. schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:55:
Mensen die een synology NAS hebben: DS download is sinds kort beschikbaar. DS cam is dan nog de enige applicatie die ontbreekt.
FF kijken of het wat is :), de andere apps van Synology zien er allemaal wel netjes uit.

Zal de ABN Amro met een nieuwe versie bezig zijn?
De huidige kan ik niet meer vinden in de store.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Er is een storing bij ABN-AMRO, maar dat zal wel weer de schuld zijn van de klanten :+

In hoeverre dat met de Store te maken heeft, geen idee. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

GTA kan op de meeste toestellen!
Supermooi nieuws!
nieuws: Rockstar brengt voor het eerst GTA-game voor Windows Phone uit

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 15:08
Heeft iemand al geprobeerd GTA te installeren?
Op mijn L920 wil het voor geen meter, constant meldingen dat de wifi verbinding weg is en springt van 2% weer terug naar 0.
Zou het kunnen zijn dat hij nog niet werkt omdat hij officieel nog niet gereleased in nederland (kan hem namelijk niet in de store vinden als ik zoek).

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Op mijn L1020 heb ik hem zonder grote problemen kunnen binnenhalen, hij vroeg bij mijn wel of ik hem aan de oplader wou hangen, anders ging hij niet verder met downloaden (batterij was nog voor ongeveer 80% vol). Bij mij was de download ook een paar keer onderbroken, maar toen ging hij verder waar hij gebleven was. Installeren duurde in totaal iets van een half uur bij mij.
Bij het spel zelf erger ik me vooral aan de overgevoelige besturing, maar verder gewoon prima spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Goed, een Twitterbericht gedaan naar ABN-AMRO. Waarom is de app uit de store verdwenen? Wordt mij gevraagd de app uit de 'Marketplace' te downloaden. Aangegeven dat de Marketplace voor Windows Phone 7.X telefoons is en de 'Store' voor Windows Phone 8, een ander OS. Of ze me kunnen bellen en toen viel eindelijk het kwartje. Ze gaan er achteraan en bedankt voor het melden.

Dus, verdwenen omdat er wellicht een update in de pijplijn zit? Nee, helaas, misschien in de toekomst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Iemand enig idee waarom Here Drive(+) niet meer is binnen te halen? Is deze vervangen door een andere app of eenvoudigweg offline gehaald?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hardware-lover schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:55:
Iemand enig idee waarom Here Drive(+) niet meer is binnen te halen? Is deze vervangen door een andere app of eenvoudigweg offline gehaald?
Staat nog wel gewoon genoemd in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 15:48
GerCor schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:28:
Goed, een Twitterbericht gedaan naar ABN-AMRO. Waarom is de app uit de store verdwenen? Wordt mij gevraagd de app uit de 'Marketplace' te downloaden. Aangegeven dat de Marketplace voor Windows Phone 7.X telefoons is en de 'Store' voor Windows Phone 8, een ander OS. Of ze me kunnen bellen en toen viel eindelijk het kwartje. Ze gaan er achteraan en bedankt voor het melden.

Dus, verdwenen omdat er wellicht een update in de pijplijn zit? Nee, helaas, misschien in de toekomst....
Ben benieuwd....
Toch blijf ik stiekem hopen op een update :+
Pagina: 1 ... 59 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.