Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:01
kruila schreef op zondag 22 december 2013 @ 10:09:
[...]

Als je IENS nogmaals probeert maar dan de optie "zoek op beschikbaarheid restaurant" uit zet, dan krijg je veel meer restaurants te zien (beschikbaarheid slaat namelijk op mogelijkheid op via de app te reserveren)
Beter, bedankt. _/-\o_

En toch de app verwijderd. Ik kan niet zo goed meer tegen 'cursief' als je het over W8 en Wp8 hebt. Doet me denken aan de WordPerfect tijd. Zo ouderwets.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 23-12-2013 05:07 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:37
Een goede fotoviewer; HD Photo viewer.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En eindelijk (20-12-13) een politie app in de store.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of er in wp8 een manier is om softwarematige het volume te verstellen? Hardwarematig werkt het helaas op m'n nokia lumia niet meer. Is er bv een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vraag heb je ook al in Verwijderd in "[WP8] Windows Phone 8 - OS Discussie en ervaringen" gesteld en heb het voor je nagekeken en het antwoord is, nee. Het is onmogelijk voor een app om het volume van WP8 te veranderen. Iig voor ons gewone devvers, alleen OEMs (Nokia etc.) en Microsoft kunnen dat in apps.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 22-12-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, sorry kon dat toppic niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:50
Heb nou weer iets geks, ik heb de schaak-app 'chess by post' al een paar maanden op mn lumia920. Sinds een maand of 2 heeft mijn telefoon problemen met notificaties waardoor bij bv deze schaakapp altijd een '1'-tje op de livetile bleef staan. Dus ik denk afgelopen weekend: ik haal de livetile app weg en zet 'm opnieuw op mn tilescherm. Maar de app is niet meer terug te vinden in mn app-lijst! Gewoon weg, verschwunden geworden! De app opnieuw installeren via de store op de telefoon kan niet, omdat ie al geinstalleerd is (zie enkel de knop 'delen'). Via de windows store op mn tablet naar mn telefoon blijkt wel te kunnen, alleen de app komt niet aan, ook al is de melding 'uw app is geinstalleerd'.
Heb mn telefoon al een aantal gereboot in de hoop de app in de applijst terug te zien, maar geen geluk.

Heel apart dit en zie zo verder geen andere oplossingen dan mm telefoon geheel opnieuw te installeren. Hopelijk is mn notificatie probleem dan ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:15
deBennie schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:44:
Heb nou weer iets geks, ik heb de schaak-app 'chess by post' al een paar maanden op mn lumia920. Sinds een maand of 2 heeft mijn telefoon problemen met notificaties waardoor bij bv deze schaakapp altijd een '1'-tje op de livetile bleef staan. Dus ik denk afgelopen weekend: ik haal de livetile app weg en zet 'm opnieuw op mn tilescherm. Maar de app is niet meer terug te vinden in mn app-lijst! Gewoon weg, verschwunden geworden! De app opnieuw installeren via de store op de telefoon kan niet, omdat ie al geinstalleerd is (zie enkel de knop 'delen'). Via de windows store op mn tablet naar mn telefoon blijkt wel te kunnen, alleen de app komt niet aan, ook al is de melding 'uw app is geinstalleerd'.
Heb mn telefoon al een aantal gereboot in de hoop de app in de applijst terug te zien, maar geen geluk.

Heel apart dit en zie zo verder geen andere oplossingen dan mm telefoon geheel opnieuw te installeren. Hopelijk is mn notificatie probleem dan ook opgelost.
ik neem aan dat je in de "games" map zoekt, en niet in de hoofdmap?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Laatst online: 23:50
Driek schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:26:
[...]

ik neem aan dat je in de "games" map zoekt, en niet in de hoofdmap?
Euhhh
Ook weer opgelost B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:37
robg1984 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:38:
[...]

Je hebt na het klikken op de link in de mail ook nog op de link op de website geklikt waar je uitkwam?
Ja, kom in het scherm van opslag beheren van skydrive. Dan druk ik op skydrive code inwisselen, dan komt er een tekstveld te staan, maar dat blijft leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weet iemand hoe ik Shazaam zo kan instellen dat hij niet meteen begint met luisteren? Ik kwam dat volgens mij ergens tegen, maar kan het nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
Sanction schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:17:
Weet iemand hoe ik Shazaam zo kan instellen dat hij niet meteen begint met luisteren? Ik kwam dat volgens mij ergens tegen, maar kan het nergens meer vinden.
Als je in het hoofdscherm van Shazam de AppBar naar boven schuift zie je "Pin "tag nog" to start" staan. Daarmee wordt er een nieuwe tile voor shazam aangemaakt waarmee taggen direct gestart kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Nemo's reef is verschenen voor Windows Phone (en windows 8 ). In het verleden op iPad voor de kinderen geïnstalleerd , maar papa speelde meer dan de kinderen :) Werkt wel lekker, kan alleen niet op de telefoon en mijn Surface 2 samen spelen, das wel een gemiste kans, 2 aparte users is niet echt optimaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 16-09 16:40
Evenals Temple run 2 en Subway surfers.. Voor degene die het gemist had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Grote update van Facebook is ook uitgerold. http://www.techzine.nl/ni...t-als-tegel-in-wp8-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:38
Ja met de bugs erbij..

Heb duidelijk in de instellingen staan dat ik geen nummers op mijn tile wil hoeveel berichten ik heb op facebook.

Optie werkt niet dus. Nu maar bij achtergrondtaken Facebook gedisabled. Problem solved en scheelt weer batterij duur :D

Verwijderd

The_MAN schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 21:43:
Nemo's reef is verschenen voor Windows Phone (en windows 8 ). In het verleden op iPad voor de kinderen geïnstalleerd , maar papa speelde meer dan de kinderen :) Werkt wel lekker, kan alleen niet op de telefoon en mijn Surface 2 samen spelen, das wel een gemiste kans, 2 aparte users is niet echt optimaal...
Ook geen Facebook connect?

Naast XBox account sync is er sinds kort ook Facebook account sync met Facebook Connect.
Het valt me op dat er sindsdien weer een versnelling in nieuwe apps/games is gekomen. In de Windows 8/RT Store is dat nog opvallender.
Zo werken bijvoorbeeld Troll Wars, Minion Rush en Total Conquest met Facebook Connect en synchen ze de game save status met een (fake) Facebook account. Hiermee kan ik op mijn Surface 2 verder gaan waar ik op mijn Lumia 820 was gebleven en visa versa.

• The_MAN
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 02:57:
[...]

Ook geen Facebook connect?

Naast XBox account sync is er sinds kort ook Facebook account sync met Facebook Connect.
Het valt me op dat er sindsdien weer een versnelling in nieuwe apps/games is gekomen. In de Windows 8/RT Store is dat nog opvallender.
Zo werken bijvoorbeeld Troll Wars, Minion Rush en Total Conquest met Facebook Connect en synchen ze de game save status met een (fake) Facebook account. Hiermee kan ik op mijn Surface 2 verder gaan waar ik op mijn Lumia 820 was gebleven en visa versa.
Nope, dacht dat met Facebook account dat wel zou werken, maar helaas... zal eens bij de support gaan kijken. Laatst was ik ook al mijn iPad user kwijt na een update. Beetje jammer. Verder nog steeds erg verslavend...

Zal nog eens proberen die op mijn telefoon opnieuw te installeren, misschien was ik daar te snel begonnen, paar minuten na de Surface 2.

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 19:27
Ik heb iets vreemds in Facebook Beta app.

Gisteren heb ik op FB een "levensgebeurtenis" met een foto gemaakt, via mijn PC. Het staat keurig op het scherm, anderen zien het schijnbaar ook gezien een groot aantal reacties.

Kijk ik op mijn L920 gewoon via internet (www.facebook.com/....) dan zie het ook wel.

Maar als ik op mijn L920 kijk met FB Beta app, zie ik het niet!!! Ik zie alleen de losse berichten, maar geen levensgebeurtenissen. Ik heb alle app instellingen doorgelopen, maar kan niet vinden waar ik het evt zou kunnen instellen.

Snapt er iemand iets van?

• xxxneoxxx
Heeft iemand trouwens suggestyies voor goeie, leuke tower defense games op het WP platform? Ik zie dat Kingdom Rush helaas niet beschikbaar is op WP8, toch wel een van de beste TD games die er is naar mijn mening... Naast Defense Grid, die er ook niet lijkt te zijn. :(

Heb zelf treasure defense op de AtiV S, welke wel leuk is om tussendoor te spelen. Arcane's Tower defense heb ik ook, die gaat ook wel.. Radiant defense is ook wel tof (heeft voornamelijk met Hexage te maken, de ontwikkelaar/uitgever die altijd een leuk sfeertje meegeeft aan hun games - bijvoorbeeld Robotek welke ook leuk is om te spelen..)

Vind het jammer dat toch veel grotere titels niet uit komen op ons platform. Zeker strategie achtige spelletjes als tower defense, maar ook RTS achtige games, lijken er niet zo heel veel te zijn. Of ze zijn er wel, maar kosten best veel voor een mobiele game (Halo SA bijvoorbeeld) of ze zijn vaak erg buggy. En dan wil ik nog niet eens beginnen over games met in game purchases.. Geef mensen gewoon een leuke werkende demo, en laat ze een game voor een euro of 1,99 kopen for fucks sakes.. Ipv al die dure micro transactie ellendige-meuk.
Tower Defence?
http://www.wpcentral.com/tag/tower-defense

Zelf zou ik zeggen: geodefense en geodefense swarm

Martinspire - PC, PS5, XSX

• xxxneoxxx
Hmm, goed om te zien dat ze daar wat meer artikeltjes hebben m.b.t games. Ben ooit eens een artikel tegengekomen waar ze wat TD games besproken. Schijnbaar filter niet zo goed ingesteld, aangezien jouw linkje zelfs wp7 games laat zien. :P

GD en GD Swarm ken ik al, vind ik persoonlijk niet zo heel veel aan.. Veel van de games besproken op wpcentral zijn ook van vrij kleine (indie) ontwikkelaars, en vaak ietwat buggy of niet zo uitgebreid qua gameplay/levels. Maar goed, ik zal nog eens verder zoeken, er moeten hier en daar nog wel wat hidden gems tussen zitten schat ik zo. Thanks! :D

[ Voor 9% gewijzigd door xxxneoxxx op 26-12-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Dag medetweakers,

Ik zit er sterk aan te denken een Lumia 920 aan te schaffen, maar ik zit nog met een ding waar ik tot nu toe niet duidelijk een antwoord op heb kunnen vinden:

Kan ik mijn whatsapp chatgeschiedenis overzetten van android naar windows phone? En hou ik wel gewoon al mijn contacten en gesprekken in whatsapp als ik op windows phone whatsapp installeer en mijn nummer invul?

Alvast bedankt.

EDIT: vraag verplaatst naar whatsapp topic

[ Voor 5% gewijzigd door Garwinski op 27-12-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 13:11
Ik heb vandaag eindelijk de app flitsmeister voor windows phone geinstalleerd. Hier zat ik echt lang op te wachten want ik maakte altijd gebruikt van een snelkoppeling naar de website van flitsmeister op mijn home screen.

Ik ben wel blij dat het platform steeds beter ondersteunt wordt door ontwikkelaars en de applicaties die ik veel gebruik ook echt verbeterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ah, Rudy is ook weer begonnen met een nieuwe app.. :)

Tinder zo te zien.

.
Let's start dev/date
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BclRoI9CYAEuk-H.jpg:large

[ Voor 5% gewijzigd door Rowdy.nl op 28-12-2013 17:10 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Wenzel schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:59:
Ik heb iets vreemds in Facebook Beta app.

Gisteren heb ik op FB een "levensgebeurtenis" met een foto gemaakt, via mijn PC. Het staat keurig op het scherm, anderen zien het schijnbaar ook gezien een groot aantal reacties.

Kijk ik op mijn L920 gewoon via internet (www.facebook.com/....) dan zie het ook wel.

Maar als ik op mijn L920 kijk met FB Beta app, zie ik het niet!!! Ik zie alleen de losse berichten, maar geen levensgebeurtenissen. Ik heb alle app instellingen doorgelopen, maar kan niet vinden waar ik het evt zou kunnen instellen.

Snapt er iemand iets van?
Dit is al een hele tijd zo, dat je foto's bij een bericht niet ziet als je op het bericht zelf klikt. Plaatjes in comments zie je ook niet, en je kunt ze ook niet toevoegen in een comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 19:27
oke, bedankt voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Cool.. Rudy nu ook aan Tinder :). Die zal wel weer binnen de kortste keren te downloaden zijn.

Wel balen dat z'n apps niet beschikbaar zijn op WP7.

[ Voor 83% gewijzigd door Niels9001 op 28-12-2013 23:35 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Niels9001 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:33:
Cool.. Rudy nu ook aan Tinder :). Die zal wel weer binnen de kortste keren te downloaden zijn.

Wel balen dat z'n apps niet beschikbaar zijn op WP7.
Maar ja waarom zou je eigenlijks nog WP7 ondersteunen, WP8 is nu al meer dan een jaar beschikbaar. Alle verkochte WP telefoons zijn eigenlijks met WP8, dus ja dan heeft het nog weinig zin om een zo goed als dood WP7 (CE) te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je de dingen in WP8 niet nodig hebt is het helemaal geen probleem om WP7 te ondersteunen. Het probleem komt wanneer je 1 ding wilt toevoegen voor je WP8 userbase, dan zit je ineens met twee projecten met (deels) verschillende codebase. Als je dan weinig tijd hebt voor onderhoud van de apps wordt je wel voor de keuze gezet. Maar persoonlijk zou ik bij het beginnen van ontwikkelen van een app niet automatisch voor WP8 only gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Wereldwijd gebruikt minder dan 25% nog WP7, en in de US is het nog minder (14,3%). Ergens is het dus wel begrijpelijk dat developers nog weinig aandacht aan WP7 besteden, maar het is wel jammer voor de mensen die bijv. vorig jaar nog een WP7-toestel gekocht hebben. Lang niet iedereen koopt natuurlijk elk jaar een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Uiteraard snap ik de moeite die erbij komt kijken.. Hetzelfde geldt voor Regenmeter en Trein waarbij er gewoon extra werk bij komt kijken. Ook zie ik WP7 share bij bijv. Regenmeter onder de 25% zakken.

Ik start in principe altijd met een WP7 project. Dat project upgrade ik dan naar WP8 en bouw daar de WP8 only dingen in. Waarom zou je dat niet doen als er geen specifieke dingen zijn die WP7 niet zou ondersteunen.

Ik ben op dit moment bezig met Huetro, een app voor Philips Hue lampen aangezien WP geen officiele applicatie heeft, en alle 3rd party apps ook niet optimaal zijn (en niet gratis). Ook is er nauwelijks iets te krijgen voor WP7, dus dat is een extra stimulans om de app daar ook voor uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Vandaag in de aanbieding (gratis): Hey DJ! leuke app die zichzelf koppelt aan de voice control van Windows Phone. Houdt de Windows toets op je telefoon ingedrukt, en zeg: "Hey DJ, play artist <whatever>" en hij gaat muziek van die artiest afspelen. of.. "Hey DJ! Suprise me!" en er wordt random muziek afgespeeld. Werkt erg leuk! Grappige app, en het verbaast mij dat er schijnbaar API's zijn die apps laten inhaken op de voice control binnen Windows Phone. :) Must have voor in de auto bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Volgens mij nieuw en nog niet vermeld is Wifi Booster Pro
(even "details weergeven" openen voor iets meer uitleg wat het doet)

Een appje om je wifisettings te optimaliseren om een groter bereik en betere ontvangst te hebben.
Uitvoerbaar op afroep, dus als je het nodig hebt.
Of gewoon af en toe.

Of het voor een powerdrain zorgt, de hogere performance, ben ik nog niet uit.
Mijn signaal wordt wel volgens de app 20 procent sterker, wat ik in mijn Wifi-icoontje terugzie als extra "straaltjes".

[ Voor 39% gewijzigd door Teijgetje op 01-01-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:18

Eagle Creek

Breathing security

Vraag me zeer zeer af of dat werkt..
Mijn signaal wordt wel volgens de app 20 procent sterker
Ja... maar WC-eend zegt ook dat je toilet 20% schoner wordt door WC-eend.
Dus wat die app zegt vind ik eerlijk gezegd niet zo interessant :+ .

[ Voor 76% gewijzigd door Eagle Creek op 01-01-2014 13:14 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Probeer het zou ik zeggen, kost niks, en let op je wifi-signaal vóór en na, die van je telefoon, niet wat de app zegt.
Zoek je de rand op van je bereik om het te proberen, dan kan je verschil het beste merken/zien aan extra "straaltjes".
Ik heb dan beter bereik volgens mijn telefoonindicator, en de app meldt dat dat 20% beter is geworden. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Teijgetje op 01-01-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had 'm zelf gemist.
De pas vernieuwde Plex app: http://elan.plexapp.com/2013/12/15/plex-for-windows-phone-8/
Gratis app, erg mooi en werkt erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Zou google chrome en chromecast nog uitkomen voor windows phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Voorlopig niet, Google weigert te ontwikkelen voor WP8.

Hier vindt je antwoorden van MS, e.a., en oplossingen hoe je e.e.a. met andere apps kan verzorgen, b.v. met Roku Buddy, Roku3 kan veel meer dan Chromecast.

quote EdArz replied on December 29, MS community;
Microsoft, Apple, Google and Amazon are playing childish games (you can't play with my toys) and as always the users are the losers. That said, I have a Chromecast and have used Roku boxes for years and there is so much more you can do with Roku that it makes one wonder why so many are buying the Chromecast. Chromecast basically runs YouTube, Hulu+ and Netflix. You can cast Chrome tabs and run local media if you jump through a few hoops, but why? Conversely, the Roku will run more "channels" than anyone else by far and most notably runs Amazon Prime like a champ. Via the free Plex server and the included Roku channel for Plex it will run ALL your local content. The one thing missing WAS native YouTube support but now that's included on the Roku3 (and rumors say it's coming soon to the Roku2). You can also run YouTube (and much, MUCH more including free Hulu, etc. etc.) on any Roku through the PlayOn channel (disclaimer: PlayOn is $49 right now (on sale) for the lifetime subscription, worth it for cord cutters IMO). As for "smart TVs", be smart: buy the less expensive "non-smart" model and add a $50 Roku2 XS or $80 Roku3 (sale prices). You'll have FAR more functionality than on any "smart" TV and when the TV dies you'll still have your Roku.

Alleen jammer als je CC al gekocht hebt.

[ Voor 78% gewijzigd door Teijgetje op 03-01-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Teijgetje schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:07:
Voorlopig niet, Google weigert te ontwikkelen voor WP8.

Hier vindt je antwoorden van MS, e.a., en oplossingen hoe je e.e.a. met andere apps kan verzorgen, b.v. met Roku Buddy, Roku3 kan veel meer dan Chromecast.

quote EdArz replied on December 29, MS community;
Microsoft, Apple, Google and Amazon are playing childish games (you can't play with my toys) and as always the users are the losers. That said, I have a Chromecast and have used Roku boxes for years and there is so much more you can do with Roku that it makes one wonder why so many are buying the Chromecast. Chromecast basically runs YouTube, Hulu+ and Netflix. You can cast Chrome tabs and run local media if you jump through a few hoops, but why? Conversely, the Roku will run more "channels" than anyone else by far and most notably runs Amazon Prime like a champ. Via the free Plex server and the included Roku channel for Plex it will run ALL your local content. The one thing missing WAS native YouTube support but now that's included on the Roku3 (and rumors say it's coming soon to the Roku2). You can also run YouTube (and much, MUCH more including free Hulu, etc. etc.) on any Roku through the PlayOn channel (disclaimer: PlayOn is $49 right now (on sale) for the lifetime subscription, worth it for cord cutters IMO). As for "smart TVs", be smart: buy the less expensive "non-smart" model and add a $50 Roku2 XS or $80 Roku3 (sale prices). You'll have FAR more functionality than on any "smart" TV and when the TV dies you'll still have your Roku.

Alleen jammer als je CC al gekocht hebt.
Leuk maar niet wat ik zoek, moet een hdmi stick zijn. Tv word aan de wand bevestigd. Geen plek voor een kastje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij maakt Chromecast en Google TV eigenlijk weinig uit, maar ik heb een Google+ app nodig. In de store is echt niets boeiends daarvoor te vinden en een aantal van mn werk zitten telkens dingen op Google+ te posten (vraag me niet waarom).

Youtube en andere diensten zijn wel alternatieven voor, maar voor Google+ kun je er eigenlijk niet omheen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
G.Scholtens schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:38:
[...]

Leuk maar niet wat ik zoek, moet een hdmi stick zijn. Tv word aan de wand bevestigd. Geen plek voor een kastje
Ik gebruik zelf de Netgear PTV3000. Mijn Tv hangt ook aan de muur, kastje zit daar onzichtbaar achter. Tevens hangt er een 500 MB hdd achter. Ook onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Tijdje terug ging hier de discussie over wifi lampen.

Ik ben sinds een aantal weken in bezit van Philips Hue lampen. Beste aankoop in tijden. Erg tof hoe je je woonkamer eenvoudig kan veranderen met licht. Daarnaast biedt Philips een API aan waarmee devs zelf apps kunnen bouwen.

Aangezien er maar 2 apps zijn in de WP Store (1 kut, de andere redelijk maar 4 euro(!)) heb ik besloten om zelf een app te bouwen - Huetro!

De WP7 versie is bijna af, en wil binnenkort beginnen aan een BETA. De WP8 versie krijgt wat extra functionaliteiten zoals NFC ondersteuning en Voice Commands. Daarnaast zal deze app gewoon gratis te downloaden zijn (met donatie functie zoals bekend in Regenmeter en Trein).

Een indruk:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Huetro.png

Wie van jullie heeft inmiddels Hue lampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Niels9001 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:17:

Ik ben sinds een aantal weken in bezit van Philips Hue lampen. Beste aankoop in tijden. Erg tof hoe je je woonkamer eenvoudig kan veranderen met licht. Daarnaast biedt Philips een API aan waarmee devs zelf apps kunnen bouwen.

Aangezien er maar 2 apps zijn in de WP Store (1 kut, de andere redelijk maar 4 euro(!)) heb ik besloten om zelf een app te bouwen - Huetro!

De WP7 versie is bijna af, en wil binnenkort beginnen aan een BETA. De WP8 versie krijgt wat extra functionaliteiten zoals NFC ondersteuning en Voice Commands. Daarnaast zal deze app gewoon gratis te downloaden zijn (met donatie functie zoals bekend in Regenmeter en Trein).

Een indruk:
[afbeelding]

Vind het concept geweldig en ga het ook zeker in mijn huis toepassen maar helaas gaat het nog een jaartje ofzo duren aangezien ik in 1 keer compleet over wil stappen en het daar nu nog wat prijzig voor is. Tegen die tijd zal ik jouw app wel bekijken en van feedback voorzien maar kan je nu helaas niet verder helpen. Wel mooi de instelling wat er is is matig dus ga ik zelf iets goeds maken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Niels, zijn er nou daadwerkelijk mensen die doneren voor je app? Ik heb een app waar een doneerknop in zit (welliswaar niet met euro's dmv een IAP oid, maar ik heb mijn bitcoin wallet daar staan, het is dan ook een bitcoinapp), maar ik heb letterlijk nog geen enkele donatie gehad (zo'n 800 users nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Avalaxy schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:41:
Niels, zijn er nou daadwerkelijk mensen die doneren voor je app? Ik heb een app waar een doneerknop in zit (welliswaar niet met euro's dmv een IAP oid, maar ik heb mijn bitcoin wallet daar staan, het is dan ook een bitcoinapp), maar ik heb letterlijk nog geen enkele donatie gehad (zo'n 800 users nu).
Mogelijke verklaring daarvoor bij jouw app is ook dat het voor een willekeurige gebruiker lijkt alsof deze app hoort bij de website waar ze iedere transactie al een fee betalen. Dat is natuurlijk niet zo, wat ook in je app te lezen is. Maar de groep die dat leest is denk ik al een heel stuk kleiner dan de 800 gebruikers die je hebt, en daarmee ook de potentiële donateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Die mensen zijn er, gebruik zijn apps bijna dageleijks dus heb toevallig net(!) gedoneerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Let but

[ Voor 223% gewijzigd door GerCor op 05-01-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Heb al enige tijd Hue lampen aangestuurd door die dure app aangezien dit de enige goede Hue app is in de WP store, tot binnenkort dus! _/-\o_ (heb verder voor thuis een oude Galaxy S omgebouwd tot veredelde afstandbediening)

Waar nog geen support voor is op WP is geofencing, oftewel dat je bijv. thuis komt en zodra je telefoon contact maakt met je WiFi dat dan alvast je lampen aangaan. Geen noodzakelijke functionaliteit maar 1 van de dingen die Hue lampen wel zo leuk maakt :D. Zit deze functie ook in de planning voor je app?

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
sinds een paar weken de lumia920 maar ben nog erg aan het zoeken naar vergelijke apps die op mijn samsung galaxy 2 stonden. Zo zoek ik bijv een app die youtube naar mijnversterker zend. Dus dat je alleen maar muziek luistert en dus de tv niet hoef aan te zetten. Heb Tunetube geprobeerd maar die werkt niet bij mij. Heb al meerdere malen gezocht in de store maar kan een dergelijke app niet vinden. Weten jullie misschien een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Avalaxy schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:41:
Sinds juni/juli 2013 heb ik de donatie functies ingebouwd bij Regenmeter en Trein (alleen WP8 versies). Op dit moment staat de teller op +/- €300,- (netto, 30 cent van elke euro gaat naar MS. En dan gaat er ook nog wat US taxes af van het resterende bedrag).

Ik 'spam' natuurlijk wel regelmatig in de app om te vragen om een donatie of review, wellicht dat dat werkt.

Grappig. In hetzelfde tijdsbestek heeft de Windows 8 versie van Regenmeter maar 6 euro opgeleverd.
Radiodurans schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:02:
[...]

Heb al enige tijd Hue lampen aangestuurd door die dure app aangezien dit de enige goede Hue app is in de WP store, tot binnenkort dus! _/-\o_ (heb verder voor thuis een oude Galaxy S omgebouwd tot veredelde afstandbediening)

Waar nog geen support voor is op WP is geofencing, oftewel dat je bijv. thuis komt en zodra je telefoon contact maakt met je WiFi dat dan alvast je lampen aangaan. Geen noodzakelijke functionaliteit maar 1 van de dingen die Hue lampen wel zo leuk maakt :D. Zit deze functie ook in de planning voor je app?
Stuur me even een PM met je e-mailadres, dan kan ik je vandaag nog toegang geven tot de BETA versie (draai 'm zelf namelijk ook op mijn telefoon). Ben erg benieuwd naar je feedback namelijk.

Wat betreft Geofencing: Microsoft ondersteund deze API's nog niet op Windows Phone. Met de komst van WP8.1 hoogstwaarschijnlijk wel.
Weer zo'n typisch voorbeeld waarbij Microsoft weer net even achterloopt op de rest. En zijn die kleine dingen die dan weer net jammer zijn.

In de lente aankondiging van 8.1, en hopelijk een SDK plus BETA programma. Algemene uitrol zal dan wel in de herfst zijn. Dan is iOS al weer een versie verder, en Android ook. Hoop echt dat MS de inhaalslag kan maken plus nog meer extra features / APIs aanbiedt die concurrerende platformen achter zich laat. Maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Niels9001 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:48:
[...]

Sinds juni/juli 2013 heb ik de donatie functies ingebouwd bij Regenmeter en Trein (alleen WP8 versies). Op dit moment staat de teller op +/- €300,- (netto, 30 cent van elke euro gaat naar MS. En dan gaat er ook nog wat US taxes af van het resterende bedrag).

Ik 'spam' natuurlijk wel regelmatig in de app om te vragen om een donatie of review, wellicht dat dat werkt.

Grappig. In hetzelfde tijdsbestek heeft de Windows 8 versie van Regenmeter maar 6 euro opgeleverd.

[...]

Stuur me even een PM met je e-mailadres, dan kan ik je vandaag nog toegang geven tot de BETA versie (draai 'm zelf namelijk ook op mijn telefoon). Ben erg benieuwd naar je feedback namelijk.

Wat betreft Geofencing: Microsoft ondersteund deze API's nog niet op Windows Phone. Met de komst van WP8.1 hoogstwaarschijnlijk wel.
Weer zo'n typisch voorbeeld waarbij Microsoft weer net even achterloopt op de rest. En zijn die kleine dingen die dan weer net jammer zijn.

In de lente aankondiging van 8.1, en hopelijk een SDK plus BETA programma. Algemene uitrol zal dan wel in de herfst zijn. Dan is iOS al weer een versie verder, en Android ook. Hoop echt dat MS de inhaalslag kan maken plus nog meer extra features / APIs aanbiedt die concurrerende platformen achter zich laat. Maar ik betwijfel het.
Ben ik dan de enige die 6 euro heeft gedoneerd aan Regenmeter ? 3 + 2 + 1 ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niels9001 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:48:
[...] Hoop echt dat MS de inhaalslag kan maken plus nog meer extra features / APIs aanbiedt die concurrerende platformen achter zich laat. Maar ik betwijfel het.
Als het goed is krijgen we in ieder geval Cortana en nieuwere manieren voor notificaties. We zullen het wel zien tijdens BUILD in april.
Rockvee2 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:36:
[...] Ben ik dan de enige die 6 euro heeft gedoneerd aan Regenmeter ? 3 + 2 + 1 ? :o
Ik gebruik Regenmeter ook op Windows 8 en moet eerlijk zeggen dat ik nog voor geen 1 app heb gedoneerd. Dat heeft verschillende redenen, maar geen daarvan met de applicaties zelf te maken. Die zijn gewoon goed en horen eigenlijk wel een donatie verdienen.

[ Voor 35% gewijzigd door Caelorum op 05-01-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Caelorum schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:13:
[...]

Als het goed is krijgen we in ieder geval Cortana en nieuwere manieren voor notificaties. We zullen het wel zien tijdens BUILD in april.
het nadeel is wel dat Cortana bij de uitrol van WP8.1 alleen in de USA zal werken, pas tegen het najaar zou de grote uitrol naar andere landen gaan gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 12:44

Een indruk:
[afbeelding]

Ook ik gebruik de app van 4 euro :+ . Hoewel die opzich prima voldoet ben ik wel heel nieuwsgierig maar jouw app.
Zou graag het ea. willen testen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
RDW is er snel bij met een - nieuw kentekenkaart - app in de Windows Phone 8 store.

http://www.windowsphone.c...3a-450f-b962-a20d5a1b4179

[ Voor 36% gewijzigd door GerCor op 06-01-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Rowdy.nl schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:10:
Ah, Rudy is ook weer begonnen met een nieuwe app.. :)

Tinder zo te zien.

.

[...]
http://www.wpcentral.com/...-tinder-app-windows-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb dat sinds een week ongeveer de app updates zowaar werken. Elke dag tussens 01:00 en 02:00 's nachts komen de updates binnen. Meer mensen die hier 'last' van hebben ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
Atila schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:28:
Ik heb dat sinds een week ongeveer de app updates zowaar werken. Elke dag tussens 01:00 en 02:00 's nachts komen de updates binnen. Meer mensen die hier 'last' van hebben ? :)
Updates werken bij mij altijd al, wel komen updates inderdaad rond een bepaalde tijd binnen. Da's wel eens lastig met verplaatsen tussen tijdzones (als je je telefoon 's nachts uitzet), maar na een tijdje herstelt ook dat zich weer.
Mijn updates kwamen na mijn vakantie tussen 05 en 06 uur Nederlandse tijd binnen (mits m'n telefoon aanstond), maar nu weer in de middag (na ongeveer een week of 3 geen updates te hebben gekregen omdat m'n telefoon overwegend offline was 's nachts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Afgelopen dagen ook hier regelmatig updates, waar dit eerder sporadisch was, meestal vond ik ze zelf allemaal als ik weer eens sysapp gebruikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
Eagle Creek schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:13:
Vraag me zeer zeer af of dat werkt..

[...]

Ja... maar WC-eend zegt ook dat je toilet 20% schoner wordt door WC-eend.
Dus wat die app zegt vind ik eerlijk gezegd niet zo interessant :+ .
deze app is onzin, dit kan helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Toch een mooie demonstratie van het placebo-effect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:12:
[...]

precies wat ik dacht... Weer een voorbeeld dat men voor kwantiteit gaat ipv kwaliteit. Dat was begin van vorig jaar wel anders, toen was men veel strenger met hetgeen wat toegelaten werd in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Laatst online: 15-09 10:26
Zojuist even navraag gedaan naar de RTL XL app voor Windows Phone 8 en krijg de volgende reactie:

Beste Sonny,

Goed dat je hiernaar vraagt. We zijn inderdaad momenteel hiermee bezig. De app voor de Windows Phone zal binnen afzienbare tijd beschikbaar worden.
We kunnen nog niet preciezer zeggen wanneer. Zodra hierover meer bekend is, zullen we dit melden op RTL XL.

Vriendelijke groet,

Team RTL XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 11:18
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:12:
[...]

De ontwikkelaar doet dit:
"The principle of the application is to restart the WiFi module, clean cache, reassign IP address and reconfigure WiFi adapter drivers which in most cases will increase the signal quality."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

re-assign IP? En als je nu fixed IP op macadres heb? :P
Whatson schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:31:
precies wat ik dacht... Weer een voorbeeld dat men voor kwantiteit gaat ipv kwaliteit. Dat was begin van vorig jaar wel anders, toen was men veel strenger met hetgeen wat toegelaten werd in de store.
Vorig jaar stond er ook al genoeg bagger in, het wordt nu alleen wat meer zichtbaar. Al die ringtone apps zijn puur referals naar websites, soms heb je weer een goeie te pakken en als die genoeg downloads heeft, wordt die ook omgezet.

Zoek voor de grap eens op MP3-player (nog erger btw op Windows 8), allemaal die 'tutorial made' players, met beetje eigen skin.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robg1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:39:
[...] De ontwikkelaar doet dit:
"The principle of the application is to restart the WiFi module, clean cache, reassign IP address and reconfigure WiFi adapter drivers which in most cases will increase the signal quality."
Het is eigenlijk heel simpel. Als third party developer heb je geen toegang tot deze zaken. Dit kan alleen de OEM en Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
De app heeft oa toegang tot data services nodig.
Voorlopig laat ik mijn telefoon maar denken dat het werkt dan, zoals mijn telefoonindicator aangeeft.
Anders is het denk ik garantie, dan is mijn wifi-indicator stuk en doet maar wat.......

(Gooit telefoon bij T mobile op toonbank en schreeuwt : deze app zegt dat hij werkt, de telefoon zegt dat het werkt, maar dat kan helemaal niet........hij is stuk, ik wil een nieuwe. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodra je ook maar iets met internet doet (zoals statistieken versturen) heb je al data services permission nodig. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat de app bepaalde dingen opvraagt of een connectie opzet die er zijdelings voor zorgt dat de telefoon meer zendkracht gebruikt om te communiceren met de mast. Maar dan nog zou het in principe niets doen wat echt merkbaar zou moeten zijn.
De API laat het in ieder geval niet toe ook maar iets van de instellingen van de telefoon te veranderen. Dat is ook waarom je alleen apps ziet die tiles maken om het correcte instellingenscherm te openen en nooit meteen zelf de instellingen aanpassen.

[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 09-01-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Qua baggerapps vind ik vooral het aantal facebookapps (en maps apps) echt bizar :/ Ik zie elke week wel weer een nieuwe facebookapp bij 'new' staan, en allemaal zijn ze hetzelfde. Moet je eens in de store 'facebook' typen en dan omlaag scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
Nokia Xpress is uit bèta.

YouTube: Nokia Xpress Browser - more life, more you

[ Voor 3% gewijzigd door Teijgetje op 10-01-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Rudy Huyn‏@RudyHuyn5h
6tindr is now completed! Last tests and ready to publish! I expect you will like it! #wpdev pic.twitter.com/7zHNapnDAw
Rudy is toch wel een held qua beschikbaar maken van populaire apps voor het Windows Phone platform! Wat ik dan alleen niet snap is hoe het kan dat de officiele app van bijvoorbeeld Tinder sinds juli in ontwikkeling is en Rudy zoiets in 3 weken in elkaar zet en dan vaak nog meer features heeft dan de originele apps. Is hij zo goed of de officiele ontwikkelaars zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:26:
Zijn er hier ook hardlopers die hun Windows Phone gebruiken om de route die ze afleggen loggen?

Ik ben beginnend hardloper, heb 2x hard gelopen en beide keren presteerde mn lumia 920 waardeloos.
De 1e keer heb ik de app looptijden gebruikt, de 2e keer de app micoach van adidas.
Beide keren wordt mn route niet goed gelogt. De laatst keer bv pauzeer ik de activiteit als ik een stukje rustig loop. Zodra ik weer tempo wil maken check ik of de gps weer actief is (wordt de knop in de micoach app groen en geeft ie aan 'gps found') en druk ik op 'resume'. Het resultaat aan het eind is dat de route in de app halverwege weer helemaal terug gaat naar het startpunt. De tijd is correct (heb bijna 6km in 35 minuten gelopen), alleen het totaal is 0.02km. Doe ik nou iets verkeerd, of is de gps van de telefoon nou zo slecht?
Wat zijn de ervaringen hier?
Op mijn Nokia 520 gaat het erg goed met Sports Tracker. Heb meteen een fix als ik de deur uit stap. Ik zat eerst met Android op RunKeeper maar nu dus met Windows en dan maar Sports Tracker. Maar ik wil een hartslagband erbij, maar ook interval training, en dat laatste zit helaas niet in Sports Tracker. Dus ben nu naar iets anders aan het kijken... Sports Tracker roept ook helemaal niets om. Ik vond RunKeeper ies fijner, maar die kan dus niet op Windows. Wellicht neem ik weer een Android telefoon met borstband, of een GPS horloge met borstband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kluutmaran schreef op maandag 13 januari 2014 @ 07:24:
[...]

Rudy is toch wel een held qua beschikbaar maken van populaire apps voor het Windows Phone platform! Wat ik dan alleen niet snap is hoe het kan dat de officiele app van bijvoorbeeld Tinder sinds juli in ontwikkeling is en Rudy zoiets in 3 weken in elkaar zet en dan vaak nog meer features heeft dan de originele apps. Is hij zo goed of de officiele ontwikkelaars zo slecht?
Ik denk dat het eerder zo is dat organisaties het marktaandeel van Windows Phone te klein vinden om daar iemand op te zetten die daar dagelijks mee bezig is, en Rudy doet niks anders dan apps voor Windows Phone te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zit ook met de leercurve he. Rudy zal nu al helemaal de weg kunnen vinden in het framework en Visual Studio, waar de mobile app ontwikkelaars met het framework vaak nog geen kennis hebben gemaakt en Visual Studio ongetwijfeld ook al een tijd niet meer (of zelfs nog nooit) hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:54:
[...]

Op mijn Nokia 520 gaat het erg goed met Sports Tracker. Heb meteen een fix als ik de deur uit stap. Ik zat eerst met Android op RunKeeper maar nu dus met Windows en dan maar Sports Tracker. Maar ik wil een hartslagband erbij, maar ook interval training, en dat laatste zit helaas niet in Sports Tracker. Dus ben nu naar iets anders aan het kijken... Sports Tracker roept ook helemaal niets om. Ik vond RunKeeper ies fijner, maar die kan dus niet op Windows. Wellicht neem ik weer een Android telefoon met borstband, of een GPS horloge met borstband.
Endomondo doet het bij mij fantastisch, geen idee of die ook een hartslagband kan loggen, moet je even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Cyclometer (Fietsen/Lumia 820) en dat is wat GPS betreft iedere keer spot on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Caelorum schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:18:
Je zit ook met de leercurve he. Rudy zal nu al helemaal de weg kunnen vinden in het framework en Visual Studio, waar de mobile app ontwikkelaars met het framework vaak nog geen kennis hebben gemaakt en Visual Studio ongetwijfeld ook al een tijd niet meer (of zelfs nog nooit) hebben gezien.
Dat lijkt mij persoonlijk sterk maar sluit het ook niet uit. Nokia en Microsoft hebben al meerdere organisaties geholpen hun Apps voor Windows Phone te optimaliseren en ze zitten graag bij organisaties die nog niet aanwezig zijn aan tafel om hun diensten aan te bieden. Ik denk dus eerder dat het een kosten baten kwestie is.

Zo geeft een Ziggo aan de 'vraag' te monitoren en bij voldoende vraag bereid te zijn een app te ontwikkelen.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 13-01-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:54:
[...]

Caledos Runner bevalt mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:43:
[...]
Dat lijkt mij persoonlijk sterk maar sluit het ook niet uit. Nokia en Microsoft hebben al meerdere organisaties geholpen hun Apps voor Windows Phone te optimaliseren en ze zitten graag bij organisaties die nog niet aanwezig zijn aan tafel om hun diensten aan te bieden. Ik denk dus eerder dat het een kosten baten kwestie is.[...]
Dat is leuk, maar ik betwijfel of Nokia of MS ook daadwerkelijk de app voor je gaan bouwen. Dat je hulp krijgt betekent niet dat je meteen op volle snelheid kan onwikkelen met tools/frameworks die je niet kent. Dat versneld hooguit het leerproces, maar of je op kan botsen tegen iemand die al jaren er voor ontwikkeld en dit zelfs fulltime doet is maar de vraag.
Dat is denk ik ook waarom apps er langer over doen om alle functionaliteit te krijgen die Rudy er zo snel in stopt. Want zelfs als de organisatie heeft besloten een WP app te maken en er 1 á 2 man op te zetten (want moet goedkoop) dan nog blaast Rudy (in zijn eentje) er voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Caelorum schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:18:
Dit. En ik denk dat Rudy al best wel veel lappen code heeft liggen van al zijn andere apps, dan is een Tinder kloon zo in elkaar gezet :)

Ben wel van mening dat hij een betere naam had moeten kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Avalaxy schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:08:
Qua baggerapps vind ik vooral het aantal facebookapps (en maps apps) echt bizar :/ Ik zie elke week wel weer een nieuwe facebookapp bij 'new' staan, en allemaal zijn ze hetzelfde. Moet je eens in de store 'facebook' typen en dan omlaag scrollen...
Dat is echt hetgeen waar ik me het meest aan stoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Kluutmaran schreef op maandag 13 januari 2014 @ 07:24:
[...]

Hoe meer je ontwikkelt hoe sneller het gaat. Maar denk vooral dat 'officieele' apps beter in elkaar gezet worden (van te voren alles willen plannen om eventueel later nog features toe te voegen). Daarnaast zal het testen allemaal iets uitgebreidder zijn (bij een 3rd party app kijk je nog wel over een bug heen). Maar dan nog, ik zou liever zien dat bedrijven meer het BETA model omarmen zoals Microsoft met Facebook doet. Zeg dat het een BETA is, en voeg in hoog tempo langzaam features toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

@Niels90001, die laatste update van RegenMeter is top :) Ik ben zo blij met die custom notificatie. (Nu alleen WhatsApp nog!!)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips over Endomondo, Cyclometer en Caledos Runner.

Ik had vanmorgen al toevallig Runtastic op mijn Lumia 520 gezet en vanmiddag Adidas MyCoach. Die laatste ziet er erg goed uit! Ben vandaag op stap gegaan voor een borstband ervan van Adidas maar niet kunnen vinden. Maar het schijnt dezelfde te zijn als de Polar H7 dus die ga ik dan morgen of overmorgen maar eens halen. En dan ga ik al die apps de komende weken allemaal eens even 1 voor 1 rustig uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Laatst online: 15-09 10:26
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:24:
Bedankt voor de tips over Endomondo, Cyclometer en Caledos Runner.

Ik had vanmorgen al toevallig Runtastic op mijn Lumia 520 gezet en vanmiddag Adidas MyCoach. Die laatste ziet er erg goed uit! Ben vandaag op stap gegaan voor een borstband ervan van Adidas maar niet kunnen vinden. Maar het schijnt dezelfde te zijn als de Polar H7 dus die ga ik dan morgen of overmorgen maar eens halen. En dan ga ik al die apps de komende weken allemaal eens even 1 voor 1 rustig uitproberen. :)
op de micoach site van Adidas staan verschillende mogelijkheden! Zo kun je bijvoorbeeld een speedcell, de x_cell, een hartslagband en de pacer gebruiken. Waarvan bepaalde apparaten zelfs met elkaar kunnen samen werken. Helaas is de app nóg niet compitabel met alle accessoires, maar Adidas brengt regelmatig een update uit om zo uiteindelijk alle accessoires te ondersteunen! In theorie zou je met de aanschaf van een x_cell en speedcell je telefoon zelfs thuis kunnen laten en later de workouts te synchroniseren!

Ook kun je op de micoach website complete training schema's opstellen (trainingplans) die dan op je mobiel te zien zijn en je ze via de app kunt 'uitvoeren' met coaching instructies! Kortom wat mij betreft een geniale app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tomba schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:44:
@Niels90001, die laatste update van RegenMeter is top :) Ik ben zo blij met die custom notificatie. (Nu alleen WhatsApp nog!!)
Yep, schitterend om te zien dat apps als regenmeter meer voorlopen qua functionaliteit dan de grotere jongens zoals de whatsapp ontwikkelaars.

Nog wat feedback voor Niels allicht; het zou overigens tofjens zijn als je binnen regenmeter een optie hebt om de tekst in de livetile een slagje groter te maken. :P Heb mijn Ativ S ook zo aangepast dat er meer tiles op het scherm passen, en dan is het font op de grootste variant regenmeter livetile wel erg klein. Kan mij voorstellen dat dit bij de nieuwere Nokia's met grotere schermen ook het geval gaat zijn. :)
Zullen meer appbouwers rekening mee moeten gaan houden tzt schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Grootte van de tekst is echt niet iets wat je in apps in moet gaan lopen stellen, dat wordt een rotzooi. Leesbaarheid is gewoon iets waar rekening mee gehouden wordt bij nieuwe telefoons. Nu gebruikt alles gewoon exact dezelfde fontsize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nu we het over tekst en Regenmeter hebben: het viel me op dat de titels afwijken van de normale tekst. Ik snap dat 'neerslag' nu minder in de weg staat voor 'weer' en 'radar', maar ik zou het eigenlijk wel mooi vinden als Regenmeter hetzelfde uiterlijk heeft als alle andere WP apps.

Verder een top update d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
Niels9001 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Hoe meer je ontwikkelt hoe sneller het gaat. Maar denk vooral dat 'officieele' apps beter in elkaar gezet worden (van te voren alles willen plannen om eventueel later nog features toe te voegen). Daarnaast zal het testen allemaal iets uitgebreidder zijn (bij een 3rd party app kijk je nog wel over een bug heen). Maar dan nog, ik zou liever zien dat bedrijven meer het BETA model omarmen zoals Microsoft met Facebook doet. Zeg dat het een BETA is, en voeg in hoog tempo langzaam features toe.
Er spelen hier een aantal dingen mee. Allereerst heeft Rudy een heel goed basisframework voor z'n apps neergezet, als oplettende gebruiker zie je ook wel hoe erg bijvoorbeeld 6sec en 6tag op elkaar lijken. Ook 6snap heeft nog veel dingen overgenomen.

Het grote verschil is dat er bij organisaties veel meer belangen en verantwoordelijkheden spelen dan bij een onafhankelijk ontwikkelaar. Ik heb een team van 6 ontwikkelaars die vrijwel niets anders doen dan Windows 8/Windows Phone en met dat team hebben we al genoeg officiele apps gebouwd. Als wij precies weten wat er gebouwd moet worden en hoe dat er uit moet komen te zien kunnen we behoorlijk snel een app in elkaar zetten, op dezelfde manier die Rudy toepast.

Als je echter naar de realiteit kijkt speelt er van alles mee dat vertraagd:
- Design (klanten zijn vaak iOS/Android gewend en moeten wennen aan de stijl van hun merk op Windows. Daar gaan wel een paar iteraties overheen. Ook als iets gebouwd is kan het zijn dat je daarna nog details aan het aanpassen bent)
- Businessmodel (grote partijen verdienen meestal op een manier geld aan hun apps, direct of indirect, en dat speelt ook een rol bij de te ontwikkelen Windows app. Als features veel lekkerder werken voor een gebruiker, maar ze het businessmodel dwarszitten, dan gaan ze niet in een officiele app geimplementeerd worden)
- Security (Van een officiele app verwacht je dat alles goed geregeld is, als er iets mis gaat heeft het bedrijf een probleem. Als een onafhankelijk dev iets fout doet is die schade relatief veel minder groot)
- Verantwoordelijkheid (Bij een groot merk zit een bepaalde verwachting en verantwoordelijkheid. Als een onafhankelijke dev een app uitbrengt is iedereen in eerste instantie positief, want hij heeft gedaan waar iedereen al zo lang op wacht, er kan weinig fout zijn. Voor een bedrijf dat een officiele app uitbrengt is het precies omgekeerd. Brengen ze een app uit die bijv. minder features heeft dan de iOS of Android tegenhanger, dan heb je de eerste negatieve reviews al binnen)
- Organisatie (Binnen een grote organisatie zitten veel mensen die allemaal verantwoordelijkheid hebben, die zullen controleren of ze het design oke vinden, of de app stabiel genoeg werkt, etc. etc. Voor hun is een knopje of labeltje dat verkeerd staat niet acceptabel, ook als het maar 1/1000 keer voorkomt)

Zo kan ik nog even doorgaan, je snapt het probleem. Ik wil overigens niet goedpraten dat organisaties relatief traag zijn, het liefst doe ik projecten ook veel sneller. Feit blijft dat een onafhankelijke ontwikkelaar op zijn zolderkamertje niet vergelijkbaar is met een groot bedrijf dat een project doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie wat gratis Disney apps wil scoren:
http://wmpoweruser.com/7-...from-windows-phone-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
robg1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:39:
[...]

De ontwikkelaar doet dit:
ja en dat kan dus helemaal niet via code en de huidige API's. Onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Ik rij regelmatig met Waze aan; de eerste versie die er nu is heeft het probleem dat hij je batterij snel leegtrekt (ondanks 2A lader 20-40%/uur, zonder lader helemaal rap).

Maar vreemd genoeg deed hij vanochtend ineens niet de batterij leegtrekken. Ik had GDR3 nog niet binnen, dus dat is het niet (download de L920 nu) en volgens mij is er ook geen update geweest. Heeft iemand de GPS satellieten aangepast? andere verklaring waarom ene keer wel en andere keer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Avalaxy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:00:
Grootte van de tekst is echt niet iets wat je in apps in moet gaan lopen stellen, dat wordt een rotzooi. Leesbaarheid is gewoon iets waar rekening mee gehouden wordt bij nieuwe telefoons. Nu gebruikt alles gewoon exact dezelfde fontsize.
Ben het op zich wel met je eens hoor.. Maar in regenmeter zit bijv. ook een optie om geen notificaties te krijgen vanuit de app tussen bepaalde uren.
Bovenstaande is een schoolvoorbeeld van een functionaliteit die je bij IOS en Android in het OS kan regelen. Om een of andere reden heeft Microsoft al bijna 2 jaar nodig om iets simpels als een rotation lock te implementeren in een OS.. Wn dan mogen mensen nog een lang tijd wachten tot ze de functionaliteit daadwerkelijk kunnen gebruiken - ze moeten immers de update eerst ontvangen die deze functionaliteit ontsluit, en de ervaring leert dat het idee van snel updates uitrollen van MS, ook niet vlekkeloos werkt..

Een een hoop app bouwers (o.a. UC browser) heeft dus maar een eigen implementatie van de rotation lock doorgevoerd in hun app omdat anders de app in een hoop situaties onbruikbaar wordt voor een hoop eindgebruikers. Ik ben het met je eens, mooiste zou zijn als je zulke zaken in je OS kan regelen hoor, maar ik denk dat Microsoft ons inmiddels geleerd heeft dat sommige basic features wel heel lang op zich kunnen laten wachten. De meeste devs zijn om een of andere reden sneller dan Microsoft. Check de developer feedback site maar eens en ga maar eens na hoe veel requests er staan, en hoe veel er ingewilligd zijn sinds WP8 uitgebracht is. Een hoop zaken die vermeld worden, zijn toch echt standaard aanwezig in "concurrerende" mobiele OS'en.

[ Voor 18% gewijzigd door xxxneoxxx op 14-01-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik vind het juist handig dat je per app kunt regelen of je wel of niet op bepaalde tijden notificaties of wel of niet een rotatielock wilt hebben. In Win OS zit dat nu ook, gebruik ik niet want ik wil het per app kunnen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:45
Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met de Playstation 1 emulator voor WP8? " EmiPSX?

Zelf even aan het testen gegaan met verschillende spellen, werkt best aardig moet ik zeggen, nog een hoop bugs, maar dat is per spel verschillend. Iets als Tekken 3 werkt prima. Het haalt het natuurlijk door het gebruik van touchscreen niet bij een originele controller, maar toch nog best vermakelijk. Helaas werkt mijn favoriete game van vroeger nog niet, Vigilante 8.

In ieder geval wel leuk dat iemand er zo druk mee bezig is.

Linkje naar store: http://www.windowsphone.c...d3-454d-ac9c-bce977e64b82

(Betaalde versie voegen het kunnen saven van games toe.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 15:48
THX!
Geen idee, of er iets nuttigs tussen zit, maar dat zien we dan wel weer. Eerst maar ff downloaden en installeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
xxxneoxxx schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Ben het op zich wel met je eens hoor.. Maar in regenmeter zit bijv. ook een optie om geen notificaties te krijgen vanuit de app tussen bepaalde uren.
Bovenstaande is een schoolvoorbeeld van een functionaliteit die je bij IOS en Android in het OS kan regelen. Om een of andere reden heeft Microsoft al bijna 2 jaar nodig om iets simpels als een rotation lock te implementeren in een OS.. Wn dan mogen mensen nog een lang tijd wachten tot ze de functionaliteit daadwerkelijk kunnen gebruiken - ze moeten immers de update eerst ontvangen die deze functionaliteit ontsluit, en de ervaring leert dat het idee van snel updates uitrollen van MS, ook niet vlekkeloos werkt..

Een een hoop app bouwers (o.a. UC browser) heeft dus maar een eigen implementatie van de rotation lock doorgevoerd in hun app omdat anders de app in een hoop situaties onbruikbaar wordt voor een hoop eindgebruikers. Ik ben het met je eens, mooiste zou zijn als je zulke zaken in je OS kan regelen hoor, maar ik denk dat Microsoft ons inmiddels geleerd heeft dat sommige basic features wel heel lang op zich kunnen laten wachten. De meeste devs zijn om een of andere reden sneller dan Microsoft. Check de developer feedback site maar eens en ga maar eens na hoe veel requests er staan, en hoe veel er ingewilligd zijn sinds WP8 uitgebracht is. Een hoop zaken die vermeld worden, zijn toch echt standaard aanwezig in "concurrerende" mobiele OS'en.
Eens. De ontwikkeling van Windows Phone als OS zelf gaat echt vreselijk traag voor een OS dat toch nog een flinke achterstand qua marktaandeel heeft. Volgens mij wordt Android een stuk vaker geupdatet. Microsoft kan het wel, Azure gaat bijvoorbeeld als een raket.
GerCor schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:58:
Ik vind het juist handig dat je per app kunt regelen of je wel of niet op bepaalde tijden notificaties of wel of niet een rotatielock wilt hebben. In Win OS zit dat nu ook, gebruik ik niet want ik wil het per app kunnen instellen.
Het is wel handig dat je het per app in kunt stellen ja, maar het hoort in het OS te zitten en niet in de app :) In Windows 8 kun je in de settings gewoon heel makkelijk per app instellen of je notificaties van die app wilt ontvangen bijvoorbeeld. Als je developers dat in hun app in laat bakken krijg je met 1000 apps 1000 verschillende interfaces, die op 1000 verschillende plekken weg zijn gestopt.
Pagina: 1 ... 58 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.