Even gekopieerd en geplakt ;-)
"In september moest ik naar luchthaven Zaventem bij Brussel. Ik had daar een parkeergarage in de buurt gevonden om de auto weg te zetten. Het precieze volledige adres ingevoerd. Eerst kwam ik op een of andere weg in de middle of nowhere terecht. Mijn mede passagiers helemaal in paniek vanwege de tijdsdruk. Het hele adres opnieuw ingevoerd, en toen kwam ik in een woonwijk terecht. Weer adres ingevuld en toen werd ik weer de andere kant op gestuurd. Gelukkig had ik eerder op Google maps gekeken en zag ik een kruising in de buurt die ik herkende, en daar moest ik dus links in plaats van rechts op de kruising, en een stuk verder lag de parkeergarage dan.
En dit is echt geen uitzondering hoor, ik heb constant dit soort taferelen."
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dat zelfde had ik dus met TT.
Geen navi ( iig de kaarten cq database ) is perfect.
Maar het schijnt dat alles gefocust wordt, ( inclusief planning ) op die verflikste navie.
Ook ik ben van mening dat het nog steeds een ondersteunend middel is.
Maar menig planner is het daar niet mee ééns.............totdat je fout rijdt.
Ooit een mooie zomerdag in Bremen, moest een aansluiten hebben op de autobahn.
Geweldig, volgens TT moest ik een bepaalde kruising nemen.........kruising was er wel, doch was een uitrijstrook van de zelfde autobahn, dus zou ik tegen het verkeer in moeten.
TT bood geen alternatief en gezien ik in een andere wagen reed had ik mijn kaartenmap ook niet bij me, dus.............planner gebeld.
En deze gaf mij dus daadwerkelijk de opdracht om TT te volgen en gewoon op te rijden, want ook volgens zijn gegevens ( track and trace/gps ) stond ik dus idd gewoon voor de oprit........koekkoek.
Na de rit moest ik dus op kantoor verschijnen omdat ik een opdracht had genegeerd en daardoor te lang onderweg was geweest.
Btw de planner kreeg gelijk van de directie en had ik gewoon moeten luisteren.................
Maar vandaag toch maar "even" bezig geweest om TimeMe er proberen op te zetten.
TimeMe is een klokapp van Arnold Vink.
http://projects.arnoldvink.com/
Maar om deze fatsoenlijk te laten werken moet je eerst nog wat kunstgrepen doen.
Degene die in de store staat is namelijk te beperkt, dus de enige optie is dus sideloaden.....
Om dit te kunnen doen hebt je dan een zogenaamde developersaccount nodig.
Nu is dat niet zo'n probleem.
Maar om de app te pushen in je telefoon heb je wel de sdk pakket nodig.
Maar om de Sdk te kunnen gebruiken heb je eerst nog eens virtual studio 2012 nodig.
Internet is gewillig, dus het downloaden was zo gepiept.
Maar........bummer.
Het werkt niet onder Windows 7 ( 32 bits ).
Je hebt dan een W8 64 bits systeem nodig......
Dus maar weer aan het downloaden gegaan met de intentie om een dualboot te creeren.
Ondertussen ben je gewoon simpelweg een halve dag aan het knoeien met je
systeem om te bouwen om een één of andere k#t ap te kunnen installeren.
Maar het is uiteindelijk toch gelukt.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....