Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:22
.Johnny, dit is pas de eerste versie, niet geschikt voor Surface RT / 2 en nog niet eens te downloaden in het buurland van de VS, Canada.

Dus, wacht het even af. Bijna niemand heeft nog een Windows Phone - al gaat de opmars gestaag - en als Office 2013 straks ook voor andere OS-en beschikbaar komt zullen we zien wat de ontwikkelingen van deze, voor velen waarschijnlijk nutteloze, app zijn.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 17:58
GerCor schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:38:
[...]

Precies. Ik denk dat de meeste mensen zelf wel weten dat ze hun auto parkeren, daar hoef je geen knop voor op je telefoon te hebben. De functie is namelijk om het je makkelijker te maken je auto (terug) te vinden nadat je de auto hebt geparkeerd. :+
filmpje: http://www.wpcentral.com/hands-find-my-car-here-drive

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
Inmiddels is bekend geworden dat de Instagram binnen een paar uur te downloaden is via www.instagram.com/download/windows Daarmee komt een van de meest gemistte apps (volgens onderzoek) eindelijk beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:21

StrongArmLance

Endless flow

http://www.theverge.com/2...download-features-release

Oh beat me to it :)

Foto's en video's maken kan blijkbaar nog niet (blijft een beta)

Ik download hem inmiddels, eventjes kijken :)

[ Voor 34% gewijzigd door StrongArmLance op 20-11-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb hem alweer verwijdert, moest of inloggen of registreren.
Kon niet ff de app zelf bekijken.

Nou, dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Niet alleen instagram is gelanceerd, maar ook waze is nu verkrijgbaar voor Windows Phone 8
http://www.windowsphone.c...a4-49fd-8946-c67a9349e062

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 16:18
Ghia schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:51:
Niet alleen instagram is gelanceerd, maar ook waze is nu verkrijgbaar voor Windows Phone 8
http://www.windowsphone.c...a4-49fd-8946-c67a9349e062
Bedankt voor dit fantastische nieuws :) Dit was de laatste iPhone app die ik nog miste sinds m'n overstap naar Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:58

Grvy

Bot

Doet de HERE Drive app het inmiddels? of is het nog steeds licentie gezeur als je de app opstart? iets over navigatie licentie.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:21

StrongArmLance

Endless flow

Oh, ik kan wel foto's maken, bijna direct uit de app, dikke prima.

• GerCor
Rudy Huyn komt met de Snapchatversie 6snap.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Grvy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:37:
Doet de HERE Drive app het inmiddels? of is het nog steeds licentie gezeur als je de app opstart? iets over navigatie licentie.
Geen problemen (gehad) hier.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Waze voor Windows Phone is uit. Vanmorgen mee naar werk gereden en doet het prima!
:)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Grvy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:37:
Doet het super. Heb je er wel voor betaald? :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
vharten schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:57:
[...waze app released...]
Bedankt voor dit fantastische nieuws :) Dit was de laatste iPhone app die ik nog miste sinds m'n overstap naar Windows Phone.
+1. Of eigenlijk plus oneindig. Man wat heb ik hier lang op zitten wachten. Ik was na de overname bang dat google een WP release zou blokkeren, aangezien ze niets voor WP willen doen. Dit is de app release van de maand voor mij!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

weid1374 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:53:
Waze voor Windows Phone is uit. Vanmorgen mee naar werk gereden en doet het prima!
Heb hem vanmorgen ook geprobeerd, werkt idd prima.

MAAR:
- device (Lumia 920) werd erg heet
- batterij liep leeg ondanks dat hij aan de lader hing

Bij Navigon laadt hij wel gewoon bij en wordt het toestel ook niet zo heet.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
GerCor schreef op donderdag 21 november 2013 @ 06:58:
Rudy Huyn komt met de Snapchatversie 6snap.
Top app! 1 van de laatste in mijn missende apps op Windows Phone! Nu kan ik tenminste iedereen wp aanraden en niet enkel de mensen die niet veel apps gewend zijn :)

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
CAP-Team schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:13:
[...]

Heb hem vanmorgen ook geprobeerd, werkt idd prima.

MAAR:
- device (Lumia 920) werd erg heet
- batterij liep leeg ondanks dat hij aan de lader hing

Bij Navigon laadt hij wel gewoon bij en wordt het toestel ook niet zo heet.
Hier had ik inderdaad ook last van.
Naar m'n werk rijden lukt dan nog wel op een accu lading, maar langer zal toch nog wel een probleem worden.
Hoop dat ze hier snel een fix voor hebben.

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 15:40
Iemand ook al de de nokia music app geupdate?

Je kan nu mix radio offline beschikbaar maken en het hele uiterlijk is op de schop genomen.
Ziet er prima uit en vooral het offline beschikbaar maken van de mix radio is handig voor in de auto :)

Hoeveel nummers er precies offline beschikbaar komen weet ik niet. Je kan dan iig wel ongelimiteerd nummers doorspoelen.
Met de online (gratis) versie kan je er maar 6 per uur doorspoelen.

De app heet nu Nokia MixRadio

[ Voor 3% gewijzigd door ZtaaB op 21-11-2013 14:44 ]

Haal NOOIT een spookrijder in !

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ziet er inderdaad wat frisser uit alleen een mix offline beschikbaar maken doe ik al tijden :?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 15:40
ohw, dan heb ik die altijd over t hoofd gezien :+
Ook de gratis versie?

Haal NOOIT een spookrijder in !

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nooit een cent betaald :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
ZtaaB schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:54:
ohw, dan heb ik die altijd over t hoofd gezien :+
Ook de gratis versie?
Jep ook de gratis versie :) Je kon dan alleen maar 6x per uur 'doorspoelen' naar het volgende nummer en de audio kwaliteit is minder ;)
Het is ook genoeg voor minstens 90 minuten. Ik heb iig nog nooit een mix helemaal afgeluisterd (dat ik het door had).

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Iemand Waze al geprobeerd? Ziet er op zich wel OK uit, zie alleen geen groepen.

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:31
Ik heb het met een collega die ook een Windows Phone heeft uitgeprobeerd, maar we konden elkaars poppetje niet zien jammer genoeg. Verder is het concept van de app wel echt heel cool vind ik, alleen wanneer zou je met een random iemand chatten die in de buurt van jou rijdt? En al zou je stilstaan in een file bijv., dan nog zou ik raar opkijken als iemand ineens een chatbericht zou sturen... "Jij ook hier?"

• GerCor
Update voor Twitter.

Berichten (per bericht) uit je DM verwijderen
Update notificatie (niet bekend in hoeverre, want was al perfect)
Bugfixes.

[ Voor 76% gewijzigd door GerCor op 21-11-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

Waze nu al meerdere keren uitgeprobeerd.
Werkt prima, maar telefoon wordt wel erg warm. Dat betekend helaas vaak battery drain. :|
Maar voor een eerste versie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Laatst online: 16-09 08:25
Avalaxy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:06:
Ik ben 22 en was tot kort geleden nog student, en heb ook echt nog nooit eerder van een "Tinder" gehoord.
Bizar om te lezen dat zo weinig mensen van Tinder hebben gehoord. Het is al enige tijd een hype onder mijn medestudenten en vrienden. En niet alleen voor vrijgezellen. Ook vrienden die allang bezet zijn zitten dames aan elkaar voor te stellen. :9

Het is en blijft gewoon jammer dat de leuke apps voor WP pas enkele maanden later uitkomen. Al zal het (hoop ik) een kwestie van tijd zijn dat WP ook hoger in de prio lijst komt te staan.

Heb mijn WP al vanaf Maart 2013. Toentertijd beweerde ik dat ik geen belangrijke apps miste en dat het een drogreden was dat de windowsstore zo klein was.
Nu bijna een jaar later begin me toch echt te storen aan het feit dat WP apps gewoon vele maanden later pas verschijnen of gewoon helemaal niet :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
Ik was een fervente App-gebruiker op mijn vorige (Android) smartphone. Toen ben ik overgestapt op WP, en tot op heden merk ik dat ik geen enkele app mis. En die paar maandjes wachten neem ik wel voor lief, mocht er een app zijn die ik echt niet kan missen. Er zijn belangrijkere zaken in het leven dan dat :P

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nederland loopt gewoon, wat Apps betreft, hopeloos achter. De grote namen uit het buitenland komen in rap tempo naar de Windows store maar Nederland staat, zoals met alles, de kat uit de boom te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
MarkoVie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:09:
Ik was een fervente App-gebruiker op mijn vorige (Android) smartphone. Toen ben ik overgestapt op WP, en tot op heden merk ik dat ik geen enkele app mis. En die paar maandjes wachten neem ik wel voor lief, mocht er een app zijn die ik echt niet kan missen. Er zijn belangrijkere zaken in het leven dan dat :P
Ik miste eigenlijk ook niks, tot ik een nieuwe auto bestelde die alleen compatible is met iOS en Android. (specifiek de Aha app)
Eerst test ik maar of ik die functionaliteit nodig heb (internetradio, facebook, twitter etc.) op een simpel android toestelletje. Als er niks aan is of het niet goed werkt, houd ik het lekker bij m'n WP. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 09:39
Hyp Hyper schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:28:
[...]

Ik miste eigenlijk ook niks, tot ik een nieuwe auto bestelde die alleen compatible is met iOS en Android. (specifiek de Aha app)
Eerst test ik maar of ik die functionaliteit nodig heb (internetradio, facebook, twitter etc.) op een simpel android toestelletje. Als er niks aan is of het niet goed werkt, houd ik het lekker bij m'n WP. :)
Of de volgende keer beter opletten en een auto bestellen die compatibel is met je telefoon ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistig
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-03-2023
Hyp Hyper schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:28:
[...]

Weer zo'n gevaar op de weg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:52
ob3lix schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:05:
[...]

Bizar om te lezen dat zo weinig mensen van Tinder hebben gehoord. Het is al enige tijd een hype onder mijn medestudenten en vrienden. En niet alleen voor vrijgezellen. Ook vrienden die allang bezet zijn zitten dames aan elkaar voor te stellen. :9

Het is en blijft gewoon jammer dat de leuke apps voor WP pas enkele maanden later uitkomen. Al zal het (hoop ik) een kwestie van tijd zijn dat WP ook hoger in de prio lijst komt te staan.

Heb mijn WP al vanaf Maart 2013. Toentertijd beweerde ik dat ik geen belangrijke apps miste en dat het een drogreden was dat de windowsstore zo klein was.
Nu bijna een jaar later begin me toch echt te storen aan het feit dat WP apps gewoon vele maanden later pas verschijnen of gewoon helemaal niet :| .
Dit heb ik ook wel. Kameraden zitten lekker te ouwehoeren op Tender en dan zit je er een beetje bij te kijken als WP gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Voor wie twijfelt over de populariteit van Tinder: inmiddels gebruiken al 330.000 Nederlands de app. Dit gaat wellicht een beetje off topic, maar zoals eerder aangegeven zou het voor het WP platform wel handig zijn als nieuwe populaire apps snel beschikbaar zijn. Wanneer populaire nieuwe apps pas maanden (of zelfs soms jaren) na release op andere platformen verschijnt op WP voorkomt enigszins dat WP ooit echt groot kan worden. Ik moet wel toegeven dat het laatste tijd half jaar belangrijke apps ontwikkeld zijn voor WP (ING, Instagram, Vine, Waze, Netflix, Foursquare), dus hopelijk zet die lijn zich door.

[ Voor 4% gewijzigd door kippengaas op 23-11-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Och, singles blijven er altijd wel. Komt er een WP-app dan is er weer vers voedsel voor de huidige leden :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 16:42

tijmeng

Panasonic 7J

kippengaas schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:36:
Voor wie twijfelt over de populariteit van Tinder: inmiddels gebruiken al 330.000 Nederlands de app. Dit gaat wellicht een beetje off topic, maar zoals eerder aangegeven zou het voor het WP platform wel handig zijn als nieuwe populaire apps snel beschikbaar zijn. Wanneer populaire nieuwe apps pas maanden (of zelfs soms jaren) na release op andere platformen verschijnt op WP voorkomt enigszins dat WP ooit echt groot kan worden. Ik moet wel toegeven dat het laatste tijd half jaar belangrijke apps ontwikkeld zijn voor WP (ING, Instagram, Vine, Waze, Netflix, Foursquare), dus hopelijk zet die lijn zich door.
op WP zitten geen sletten en players ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:33
Inderdaad was kan mij die Tinder app boeien, als men wil daten gaan ze maar naar Relatieplanet of Second Love of die andere troep.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb een probleem met deze feature. Mijn telefoon staat VOL met locaties, ik denk dat dit het pakketje 'flitspalen van europa' zijn die ik voor mijn Nokia 5800 ooit aan mijn Ovi account heb gekoppeld.

Wanneer ik nu Here Maps gebruik trekt 'ie het heel slecht dat er zoveel locatie in staan, en bij het openen van de locaties (om ze te verwijderen...) loopt hij al helemaal vast. Hoe kom ik hier weer vanaf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Laatst online: 16-09 08:25
Wietsee. schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:51:
Inderdaad was kan mij die Tinder app boeien, als men wil daten gaan ze maar naar Relatieplanet of Second Love of die andere troep.
Wat kortzichtig, het gaat niet alleen om Tinder maar over het feit dat alle bekende apps op de WP veel later verschijnen.

Daarbij is Tinder een totaal ander concept dat de websites die jij noem. Dat het voor jou niet belangrijk is wil niet zeggen dat jouw mening leidend is (gelukkig niet). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Maakt allemaal niet uit. Apps van grote bedrijven komen inderdaad later op WP maar dat heeft met marktaandeel te maken. En verder helemaal nergens mee.

Dus, het is helaas zo, dat wanneer jij zegt: Ik heb een Windows Phone en wil ook graag Tinder, het bedrijf Tinder waarschijnlijk zal zeggen: het kan ons niks schelen, of, we hebben het geld er (nog) niet voor.

Een bedrijf als Ziggo zegt ook tegen mij: 'Wij monitoren Windows Phone/Windows 8.1 elke dag. Ze zijn inderdaad goed bezig'. Maar vooralsnog hebben ze geen plannen iets voor 'ons' te doen.

Nou lopen wij in Nederland hopeloos achter, en kijken altijd de kat uit de boom, maar omdat er goedkope Windows Phone toestellen in steeds meer gebieden in de wereld worden verkocht, zie je ook dat Windows Phone bij de grote namen zoals Instagram, Vine en noem ze maar op, volop de aandacht heeft.

@bnbaz. Tsja, de telefoon resetten en die locaties niet meer laden? Geen idee wat Ovi is.

[ Voor 74% gewijzigd door GerCor op 25-11-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

TheZeroorez schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:20:
Ik heb een probleem met deze feature. Mijn telefoon staat VOL met locaties, ik denk dat dit het pakketje 'flitspalen van europa' zijn die ik voor mijn Nokia 5800 ooit aan mijn Ovi account heb gekoppeld.

Wanneer ik nu Here Maps gebruik trekt 'ie het heel slecht dat er zoveel locatie in staan, en bij het openen van de locaties (om ze te verwijderen...) loopt hij al helemaal vast. Hoe kom ik hier weer vanaf??
Misschien even vanaf een desktop/tablet inloggen op de here website en daar de favorieten verwijderen?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Boss schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:19:
[...]

Misschien even vanaf een desktop/tablet inloggen op de here website en daar de favorieten verwijderen?
Ah, er is ook een site van Here. Ik kan ze daar inderdaad wel zonder problemen inladen. De gecategoriseerde plaatsen zijn blijkbaar al verwijderd.

Alleen die in de Benelux zijn ongesorteerd, en zo te zien alleen per stuk weg te gooien 8)9 Ik kan bijna beter een nieuw Nokia account maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Wie speelt er "hugo troll wars"?

Is een game die op het artwork na eigenlijk een volledige kopie is van "clash of clans" op ios/android. Best leuk en verslavend, als je voor dat type games valt :)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De laatste twee weken heb ik regelmatig dat Wordfeud zichzelf afsluit. Herinstallatie is iig niet de oplossing.
Hebben meer mensen hier last van en eventueel een oplossing?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Hier precies hetzelfde, en in de Store staan inmiddels ook een aantal comments van mensen met hetzelfde probleem. Lijkt dus echt aan Wordfeud te liggen, maar het duurt nu al een behoorlijke tijd dus ze zijn blijkbaar niet echt geïnteresseerd in het oplossen van het probleem. De ontwikkelaar lijkt sowieso niet echt geïnteresseerd in Windows Phone, wat een draak van een app is Wordfeud voor WP als je het vergelijkt met zijn iOS/Android-broertjes :P Veel minder features en erg buggy.

[ Voor 4% gewijzigd door NNF op 26-11-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ja, wij zijn zwaar in het nadeel met WF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 10:33
The Dolf schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:17:
De laatste twee weken heb ik regelmatig dat Wordfeud zichzelf afsluit. Herinstallatie is iig niet de oplossing.
Volgens mij is dit issue al langer... Volgens mij begon het ergens net na de laatste update!

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Gewoon melden bij Microsoft. Niet alles bij Microsoft verloopt vlekkeloos. Net weer 156 mb aan updates binnengehaald voor Windows Office 2013 voor Windows 8.1. Krijg zeer regelmatig updates dus ze hebben bij MS de vinger aan de pols.

[ Voor 51% gewijzigd door GerCor op 27-11-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

spoonman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:30:
Wie speelt er "hugo troll wars"?

Is een game die op het artwork na eigenlijk een volledige kopie is van "clash of clans" op ios/android. Best leuk en verslavend, als je voor dat type games valt :)
Ga het instaleren :) thanks voor de tip!

Ik speel momenteel heel vaak Battle Monkeys! epic game :) soms beetje buggy helaas..
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/9d09ad2a-f69a-4556-89a5-21cf952e6903?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90
The Dolf schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:17:
Heb ik ook ja.
maar de aanhouder wint, als je vaak genoeg probeert start ie op, en blijft ie het doen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk erg leuke app op mijn Surface en nu ook voor Windows Phone
http://www.windowsphone.c...b2-49af-9912-d327ab4dcfca

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:44
Iemand een goede app om de goedkoopste tankstations in de buurt te vinden op WP8? Ik vind wel Slim Tanken, maar vind daar een hoop reacties dat de prijzen niet up-to-date zouden zijn. Dus als er een betere is....

• Spaiker
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:28:
Persoonlijk erg leuke app op mijn Surface en nu ook voor Windows Phone
http://www.windowsphone.c...b2-49af-9912-d327ab4dcfca
Mooi! Daar was ik vroeger al verslaafd aan op mijn HTC Wildfire S!
Geweldig dat deze game nu ook op WP8 is, en de devs hebben niet stilgezeten precies, meer en meer banen verkrijgbaar, en auto's.

Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Aan de Belgische gebruikers hier, De Nationale Loterij heeft eindelijk de officiele app in de Marketplace!
http://www.windowsphone.c...85-43ca-8f9a-b5abc0a00a8e

Ook Bnp Paribas zou in december met een Easy Banking app komen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

grrr, ze hebben de app niet voor nl-nl uitgebracht..
ik ben als Belg in Nederland gaan wonen, en mijn MS account is t' laatst plots veranderd van nl-be naar nl-nl..
Ik speel wel nog de belgische lotto met men broers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
defcon84 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:40:
grrr, ze hebben de app niet voor nl-nl uitgebracht..
ik ben als Belg in Nederland gaan wonen, en mijn MS account is t' laatst plots veranderd van nl-be naar nl-nl..
Ik speel wel nog de belgische lotto met men broers..
Met het wijzigen van je regio zou je toch prima instaat moeten zijn de app te downloaden en erna weer terug naar NL te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Kluutmaran schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:48:
[...]

Met het wijzigen van je regio zou je toch prima instaat moeten zijn de app te downloaden en erna weer terug naar NL te zetten?
Juist, ik haal ook sommige apps van andere landen binnen door de regio aan te passen zoals hier in Belgie bijvoorbeeld is de Billboard app of de Nokia Music (Nu Mixradio) niet te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:32
De nieuwe Beta van Facebook geeft nu ook meldingen bij chatberichten en je raadt het nooit! De meldingen kwamen gewoon op tijd binnen!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik vind dat er een app moet komen die toelaat om de WP over te nemen via een soort remote desktop. Of bestaat dit al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:55
Luuk1983 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:06:
De nieuwe Beta van Facebook geeft nu ook meldingen bij chatberichten en je raadt het nooit! De meldingen kwamen gewoon op tijd binnen!
Heb ik ook gemerkt.
Wat ik niet begrijp, waarom is het nog steeds een "Beta"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

Sinds een maand of twee krijg ik geen notificaties meer op de Store-lifetile als er een update van een app is.
Heb al diverse zaken geprobeerd;
- Soft reboot
- Removing and adding tile
- Changing date in the past and back
- Installing keyboard to trigger OS-update
- Suggestions vrom this thread; http://answers.microsoft....ca-44a3-889d-4f143094fcab

Had helaas allemaal geen effect.

Iemand nog een goede suggestie of (nog beter) werkende oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Wenzel schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:37:
[...]

Heb ik ook gemerkt.
Wat ik niet begrijp, waarom is het nog steeds een "Beta"?
Dat is een versie met hoge releasefrequentie, die is continu in beta. De gewone versie is een andere app.
weid1374 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:00:
Sinds een maand of twee krijg ik geen notificaties meer op de Store-lifetile als er een update van een app is.
Had ik een paar maanden geleden ook, tot ik mijn telefoon 's nachts niet meer in flight mode zette. In een keer 15 updates. Zet je je telefoon/dataverbinding uit 's nachts? Hij controleert (bij mij?) blijkbaar altijd 's nachts.

[ Voor 30% gewijzigd door kenneth op 29-11-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:50

[..]

Bij mij hetzelfde, ik gebruik nu de app "sysapp pusher". Daar kun je zelf apps aan toe voegen die vanaf dan gevolgd worden op updates. Werkt minder makkelijk dan oorspronkelijk, aangezien je zelf je apps moet toevoegen, maar 't werkt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

Dank voor de reacties!
kenneth schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:01:
Had ik een paar maanden geleden ook, tot ik mijn telefoon 's nachts niet meer in flight mode zette. In een keer 15 updates. Zet je je telefoon/dataverbinding uit 's nachts? Hij controleert (bij mij?) blijkbaar altijd 's nachts.
Nee, mijn telefoon staat de hele nacht gewoon aan en heeft Wifi en 4G verbinding.
Apaat schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:39:
[...]

Bij mij hetzelfde, ik gebruik nu de app "sysapp pusher". Daar kun je zelf apps aan toe voegen die vanaf dan gevolgd worden op updates. Werkt minder makkelijk dan oorspronkelijk, aangezien je zelf je apps moet toevoegen, maar 't werkt in ieder geval.
Je hebt meer van deze apps, maar vind ze zo gebruikersonvriendelijk omdat je zelf alle apps moet toevoegen. Voor de system apps gebruik ik 'Lumia System updater', die leest automatisch de standaard Microsoft en Nokia apps in. Als er een app zou zijn die zelf de geïnstalleerde apps indexeert zou dat perfect zijn.

Al blijven all die apps lapmiddelen voor een bug in de Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 08:47
Heb al diverse zaken geprobeerd;
- Soft reboot
- Removing and adding tile
- Changing date in the past and back
- Installing keyboard to trigger OS-update
- Suggestions vrom this thread; http://answers.microsoft....ca-44a3-889d-4f143094fcab

Had helaas allemaal geen effect.

Ik had dit spontaan na de installatie van GDR2 (Ja, de GDR2 en niet de GDR3).
Na een fabrieksreset was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

weid1374 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:06:

Balen voor je. Ik snap echt niet waarom het zo'n hardnekkige bug is (veel mensen blijken er last van te hebben). Een simpel loopje is zo geprogrammeerd, hoe ingewikkeld kan het zijn? Soms zou ik echt in de source van WP willen kijken.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
foreach (var app in GetInstalledApps())
{
    if (Store.App[app.Guid].Version > app.Version)
    {
        // Yay, update!
    }
}

Maar ik zal vast iets over het hoofd zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik ben op zoek naar een appje waarmee je kan instellen hoelaat je bluetooth aan/uit gaat, zoiets als Timeriffic voor Android, maar ik heb geen idee of het er is.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

Heb het weer werkend! :*)

Wat ik gedaan heb is de datum terugzetten naar 1 maart 2011. (Had bij een eerdere poging alleen het jaartal veranderd) Daarna weer terug naar de huidige datum/tijd en automatish weer aan.
Had direct 28 updates op de tile.

Komt uit deze thread: http://answers.microsoft....46-4091-86cc-779c80f2e64b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

kevin33 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:03:
Ik ben op zoek naar een appje waarmee je kan instellen hoelaat je bluetooth aan/uit gaat, zoiets als Timeriffic voor Android, maar ik heb geen idee of het er is.
Ik heb daar wel eens naar gekeken of dat kon, maar volgens mij kan (kon?) dat gewoon niet vanwege restricties van Microsoft.

Het automatisch aanzetten van BlueTooth zorgt ervoor dat de batterij sneller leegloopt en dat leidt weer tot 'bad experience'.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

weid1374 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:05:
Heb het weer werkend! :*)

Wat ik gedaan heb is de datum terugzetten naar 1 maart 2011. (Had bij een eerdere poging alleen het jaartal veranderd) Daarna weer terug naar de huidige datum/tijd en automatish weer aan.
Had direct 28 updates op de tile.

Komt uit deze thread: http://answers.microsoft....46-4091-86cc-779c80f2e64b
Vaag :| Maar mooi dat het je gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
weid1374 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:06:
Dank voor de reacties!

[...]

Nee, mijn telefoon staat de hele nacht gewoon aan en heeft Wifi en 4G verbinding.

[...]

Je hebt meer van deze apps, maar vind ze zo gebruikersonvriendelijk omdat je zelf alle apps moet toevoegen. Voor de system apps gebruik ik 'Lumia System updater', die leest automatisch de standaard Microsoft en Nokia apps in. Als er een app zou zijn die zelf de geïnstalleerde apps indexeert zou dat perfect zijn.

De beste update checker is "Check App Update" deze kan apps die je hebt geinstalleerd van de Store website binnen halen en je kan dit ook gewoon backuppen naar Skydrive. Het werkt toch net iets fijner dan Sysapp pusher en consoorten.

Ben wel van mening dat MS gewoon een check for update knop moet voorzien in de Store dat werkt het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Rhapsody schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:05:
[...]
Ik heb daar wel eens naar gekeken of dat kon, maar volgens mij kan (kon?) dat gewoon niet vanwege restricties van Microsoft.

Het automatisch aanzetten van BlueTooth zorgt ervoor dat de batterij sneller leegloopt en dat leidt weer tot 'bad experience'.
Dat is jammer, nu laat ik bluetooth en wifi standaard aanstaan, terwijl het ideaal zou zijn dat de BT tussen 07.30 en 08.30 aanstaat, dan uitgaat en om 17.00 weer aangaat tot 18:00 uur.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 09:39
The Sun Live is een leuke app voor de astronomen onder ons. Ook voor de algemeen geïnteresseerden. Deze app geeft live data (opnamen en animaties) van de zon. Daarnaast nog meer achtergrondinformatie en weetjes over de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 04-08 02:19
Voor de Geofotograven

GeoPhoto

Gewoon de app openen, waarna er een kaart te zien is.
Al je (geo)getackte foto's worden daarin zichtbaar gemaakt.

Je kan ook handmatig foto's een geotack meegeven,
maar dat is in de demoversie maar beperkt tot een paar foto's

Als je in de app op een foto tikt dan zie je een extra menu met optie's
waaronder ook dat je gelijk je navigatie activeert en dat hij daarin gelijk de route plot.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Kan het zijn dat foto's gemaakt met Nokia Camera ipv de standaard app geen geotag meekrijgen? Die staan er bij mij volgens mij niet tussen, terwijl geotag wel aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Geen idee.
Weet wel dat niet elke camera-applicatie geotag's meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Amadeus1966 schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:22:
Geen idee.
Weet wel dat niet elke camera-applicatie geotag's meeneemt.
Als je de foto's bekijkt via de Skydrive webpagina zie je een kaartje verschijnen, waar de foto gemaakt is, wanneer er een geotag aan zit lijkt me. Dit is bij mij het geval bij de standaard WP foto app en de Lumia pro app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Leuk, wist ik niet eens.
Ik benader de foto's altijd rechtstreeks, nooit via de webbrowser van de pc.
Vanuit de webbrowser vind ik Skydrive alles behalve prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
kenneth schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:47:
[...]

Balen voor je. Ik snap echt niet waarom het zo'n hardnekkige bug is (veel mensen blijken er last van te hebben). Een simpel loopje is zo geprogrammeerd, hoe ingewikkeld kan het zijn? Soms zou ik echt in de source van WP willen kijken.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
foreach (var app in GetInstalledApps())
{
    if (Store.App[app.Guid].Version > app.Version)
    {
        // Yay, update!
    }
}

Maar ik zal vast iets over het hoofd zien :P
En wie vult Store.App[app.Guid].Version dan met de juiste waardes? Daar zit em namelijk nou net het probleem. Als die waarde daadwerkelijk uit de store gelezen moet worden is je batterij in no-time leeg, en je databundel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het was maar een voorbeeld :) Het punt: periodiek een collectie met waardes van of naar de server en die lokaal/remote controleren is nu niet echt het grootste programmeerprobleem dat de mensheid heeft moeten oplossen. Ook task scheduling kunnen we al een tijdje. Toch zijn er veel telefoons waar het misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast maakt de telefoon al periodiek contact/houd een verbinding open met de MS push service. Dan kunnen ze tegelijkertijd ook wel even de Store checken. Al zouden ze het maar eens per 24 uur doen. Ook is een paar versienummers nou ook weer niet zoveel data. Het zou me enorm verbazen als je meer dan 1Kb per geinstalleerde app nodig hebt om die zooi binnen te hengelen. Dan zou je met 50 geinstalleerde apps wel een whopping 1.5MB per maand nodig hebben. Schokkend voor je databundel zeg! (nog even los van dat ze het ook nog eens af en toe/altijd via wifi (of zelfs usb) kunnen doen)

[ Voor 50% gewijzigd door Caelorum op 02-12-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik heb nergens last van, als er een update is wordt dat netjes gemeld op mijn telefoon. Laatst nog updates van True Calendar 8 en Rova afvalkalender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Laatst online: 06-09 05:12
Caelorum schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:37:
Daarnaast maakt de telefoon al periodiek contact/houd een verbinding open met de MS push service. Dan kunnen ze tegelijkertijd ook wel even de Store checken. Al zouden ze het maar eens per 24 uur doen. Ook is een paar versienummers nou ook weer niet zoveel data. Het zou me enorm verbazen als je meer dan 1Kb per geinstalleerde app nodig hebt om die zooi binnen te hengelen. Dan zou je met 50 geinstalleerde apps wel een whopping 1.5MB per maand nodig hebben. Schokkend voor je databundel zeg! (nog even los van dat ze het ook nog eens af en toe/altijd via wifi (of zelfs usb) kunnen doen)
Zijn updates nou zo belangrijk voor de gemiddelde gebruiker dat je het per se zo vaak wilt checken? Geef mij maar een 'Check for updates..' knop zoals die in Windows 8 is. Dan weet ik ook echt zeker dat het werkt :-).

Daarnaast wordt er volgens mij meer gedaan dan alleen naar app-updates zoeken. De Bing achtergrond voor je Lock Screen wordt bij mij ook alleen maar 's nachts ververst. Is mijn toestel dan in Vliegtuigstand moet ik een dag langer doen met de achtergrond. Neem aan dat ze dit soort dingen allemaal bundelen en in 1 keer checken om battery/data-draining tegen te gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Niels9001 op 03-12-2013 12:31 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste was ook een beetje het punt. Voor data hoef je het niet te laten, en voor energiebesparing ook niet want er moet al contact worden gelegd met de MS servers. Overigens in W8.1 gebeurt het ook op de achtergrond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Niels9001 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:29:
Zijn updates nou zo belangrijk voor de gemiddelde gebruiker dat je het per se zo vaak wilt checken?
Als het bij iedereen zou werken denk ik niet. Maar als de automatische check het laat afweten (bij een grote minderheid) dan snap ik wel dat je het tenminste handmatig wilt kunnen controleren.

Gelukkig heb ik er zelf geen last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik ook niet, kreeg net een update van Skype, 11 mb. 2 minuten later meldt WPCentral de update.

Gaat op de HTC 8X dus allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Er is een officiële Simyo app voor windows Phone :)

http://www.windowsphone.c...53-483c-82f0-3e24546a1042

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/733fe89d-63f5-4159-a3b4-00df8cc4fa03?imageType=ws_icon_large Afbeeldingslocatie: http://www.qr-codegenerator.nl/api/images/81d640e9-8f68-46d8-9562-b1887d701e32.png

Bij Simyo heb je altijd inzicht in je verbruik en heb je controle over je kosten.
De Mijn Simyo app zorgt ervoor dat je ook onderweg inzicht hebt in je verbruikt.

Deze app laat je verbruik zien van:
• Belminuten
• Sms-jes
• MB’s

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/21e36e2b-1149-433c-86fd-eb193e39efdd?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0 Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4cc5f300-0cee-4fe2-aba2-e2b1b66c792d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0 Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/02113543-a82c-4c33-b933-618e1c13fdce?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

[ Voor 8% gewijzigd door Whatson op 03-12-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:51
Whatson schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:58:
Mooi! Nu Tele2 nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Wait. T-Mobile. :9

October, met een 'c'? Echt waar?

[ Voor 48% gewijzigd door GerCor op 03-12-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een app waarmee je door middel van gps coordinaten de oppervlakte van een stuk grond kunt laten berekenen?
Ik zou dus van een stuk veld op bepaalde plaatsen een gps coordinaat willen laten vastleggen. Vanaf 3 punten of meer zou ik de totale oppervlakte willen kunnen zien.
In de store vond ik niet onmiddelijk iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:32
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:05:
Weet iemand een app waarmee je door middel van gps coordinaten de oppervlakte van een stuk grond kunt laten berekenen?
Ik zou dus van een stuk veld op bepaalde plaatsen een gps coordinaat willen laten vastleggen. Vanaf 3 punten of meer zou ik de totale oppervlakte willen kunnen zien.
In de store vond ik niet onmiddelijk iets..
ik zag net bij de aanbevolen apps 'gps calculator' voorbij komen. Zit een screen shot bij die het oppervlak berekend zag ik. Is nog gratis ook!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:31
Voor de mensen die Halo: Spartan Assault nog niet hadden, deze is tijdelijk 2,99 ipv 6,99 in zowel de Windows Phone store als de Windows store. Ik heb hem net voor m'n Surface gekocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Heeft helaas niet lang geduurd, gisteravond was ie alweer normale prijs. Misschien volgt er zo rond de kerst nog een prijsdaling. Nu is wel de originele Final Fantasy in de aanbieding. Ik koop 'm niet aangezien ik m al draiend heb in de emu op de windows phone. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:06
Niels9001 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:29:
[...]

Zijn updates nou zo belangrijk voor de gemiddelde gebruiker dat je het per se zo vaak wilt checken? Geef mij maar een 'Check for updates..' knop zoals die in Windows 8 is. Dan weet ik ook echt zeker dat het werkt :-).
Pff inderdaad. Welke klaphark ooit heeft bedacht om die knop weg te laten.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste app om actuele vertrektijden van het OV te zien? (met name de trein). Ik gebruik nu gewoon de website van de NS maar daar moet ik steeds de stad intypen, ik hoop eigenlijk dat er iets is waarbij je een lijst van steden kan opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik gebruik bijna dagelijks Trein die het goed doet op een paar overkomelijke bugs en usability issues na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 19:58

Sebazzz

3dp

Whatson schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:58:
Ik vermoed dat het een 'webbrowser' appje is. Hij is vrij traag, voelt niet lekker aan, en is absoluut niet Windows Phone stijl.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04

style2k

hmm

hoi ik ben op zoek naar wat wifi led lampen . er zijn er verschillende te koop. maar die werken vaak alleen met een iphone of android app. is er iemand die weet of er een wp8 app is die dit soort lampen kan aansturen en heeft iemand daar ook ervaring mee gehad?

gr

hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Laatst online: 06-09 05:12
style2k schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:03:
hoi ik ben op zoek naar wat wifi led lampen . er zijn er verschillende te koop. maar die werken vaak alleen met een iphone of android app. is er iemand die weet of er een wp8 app is die dit soort lampen kan aansturen en heeft iemand daar ook ervaring mee gehad?

gr
Philips Hue zijn erg top. Veel functionaliteiten en hebben een API. Daardoor zijn ze ook aan te sturen via onofficiele 3rd party apps. (Oni Light is een top app daarvoor op WP).

Daarnaast is Philips bezig met een officiële Hue WP app.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04

style2k

hmm

Niels9001 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:10:
[...]

Philips Hue zijn erg top. Veel functionaliteiten en hebben een API. Daardoor zijn ze ook aan te sturen via onofficiele 3rd party apps. (Oni Light is een top app daarvoor op WP).

Daarnaast is Philips bezig met een officiële Hue WP app.
tnx. ja die had ik idd ook al gezien maar vind de heu set nog behoorlijk aan de prijs . op internet vind je gewone wifi lampen die je in je bestaande lamp draait en die heb je voor 15-40 euro per stuk scheelt toch best wat geld . als ik het geld zou hebben zou ik idd voor de phillips set gaan maarja we zitten in crisis he , en ik dus ook :)

hmm

Pagina: 1 ... 56 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.