Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Ray-zor schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:53:
[...]
dit doet het hele concept van het WP uiterlijk teniet.
Wat een onzin, als ik nu naar m'n startscherm kijk zie ik 41 tiles (meer dan de helft) die niet in de kleur van het thema gegoten zijn, waaronder een aantal tegels van WP zelf zoals Games, Music+Videos en Office. Gelukkig maar, want anders zou m'n startscherm er verschrikkelijk monotoon en saai uit zien. Er is geen enkel 'concept' dat voorschrijft dat apps hun tegels de kleur van het gebruikersthema moeten geven, het wordt enkel als optie gegeven. Nokia heeft nu een bepaalde kleurstelling voor alle HERE-apps en die willen ze graag naar voren brengen. Dat is hun goed recht en ik vind het erg mooi. Nu nog de tegel van Drive updaten.

Maar goed, het zijn eigenlijk ook maar tegeltjes :p

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Heeft er iemand ervaring met de app "Run the map" ? Ziet er grafisch best mooi uit en is ook nog eens gratis. Endomondo is niet slecht, maar mis flink wat info wat je alleen online kan terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woembah schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:15:
[...] Er is geen enkel 'concept' dat voorschrijft dat apps hun tegels de kleur van het gebruikersthema moeten geven, het wordt enkel als optie gegeven. [...]
The guidelines geven zelfs alleen aan dat je niet teveel felle kleuren moet gebruiken. Dat is de enige 'eis' aan de kleuren van een tile die ze stellen.
Voorbeelden die zij geven als OK zijn dan:
http://i.msdn.microsoft.com/dynimg/IC600903.png en http://i.msdn.microsoft.com/dynimg/IC619127.png
En die laatste is dan weer best druk, maar blijkbaar nog goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41
Rutje! schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:17:
Bij mij negeren HERE Maps en HERE Transit de kleuren van het thema sinds de laaste update, hebben meer mensen daar last van?
Ik heb alleen de update van Maps app. Nu inderdaad in kleur maar waarom ik geen update heb van Transit is mij niet duidelijk. En, op zich niet erg dat het afwijkt van themakleuren maar dan wel graag alle HERE app dezelfde kleur.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Via wpcentral.com: http://www.wpcentral.com/...-are-free-store-right-now

Regional settings veranderen in United States, telefoon rebooten.. Zoeken in de store op Angry Birds.. En de meeste Angry Birds games zijn gratis, met uitzondering van Seasons en Space. Niet vergeten achteraf je regio weer terug te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecjanga
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 22:00
Eindelijk! Flitsmeister komt voor WP8!

Dit wordt aangegeven door Sjoerd Perfors, een van de developers van Flitsmeister, op de forum:
http://support.flitsmeist.../discussions/topics/18835

Officiele aankondiging is op:
http://support.flitsmeist.../discussions/topics/38467

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ecjanga schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:42:
Eindelijk! Flitsmeister komt voor WP8!

Dit wordt aangegeven door Sjoerd Perfors, een van de developers van Flitsmeister, op de forum:
http://support.flitsmeist.../discussions/topics/18835

Officiele aankondiging is op:
http://support.flitsmeist.../discussions/topics/38467
Waarom zou je flitmeister gebruiken als er een veel betere apps is, namelijk FlitsNav. Bij flitsmeister draait het om kwantiteit, dus zoveel mogelijk meldingen. Bij FlitsNav draait het om kwaliteit en worden alle binnengekomen meldingen ook daadwerkelijke gecontroleerd.

Als je bij flitsmeister op het knopje melden drukt, wordt die melding zonder verificatie doorgevoerd. En omdat 99% van autorijdend Nederland niet weet hoe een flitser eruit ziet, wordt elke verdachte auto die in de berm staat geparkeerd lukraak als flitser aangemerkt daar. Ja, zo kom ik ook een 200 meldingen op 1 dag.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
MRELynx schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:48:
[...]

Waarom zou je flitmeister gebruiken als er een veel betere apps is, namelijk FlitsNav. Bij flitsmeister draait het om kwantiteit, dus zoveel mogelijk meldingen. Bij FlitsNav draait het om kwaliteit en worden alle binnengekomen meldingen ook daadwerkelijke gecontroleerd.

Als je bij flitsmeister op het knopje melden drukt, wordt die melding zonder verificatie doorgevoerd. En omdat 99% van autorijdend Nederland niet weet hoe een flitser eruit ziet, wordt elke verdachte auto die in de berm staat geparkeerd lukraak als flitser aangemerkt daar. Ja, zo kom ik ook een 200 meldingen op 1 dag.
Door die 'controle' ben ik wel al een flitser voorbij geraced die niet door FlitsNav gemeld werd (5 minuten eerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-09 09:49
Voor de geïnteresseerde :)

In onze store is natuurlijk niks een keertje gratis..
WPWorld’s list include:
Cut The Rope: Experiments (Russia)
Cut The Rope (U.S)
-Runtastic (China)
Amazing Alex (United Kingdom)
Insider Pro (U.S.)
Angry Birds Space (United Kingdom)
Angry Birds Star Wars, Star Wars II (USA)
Angry Birds and Angry Birds Rio ( EN)
Angry Birds Seasons (Tajlania)
Pencil Blade (USA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, er zijn wel veel mensen die Flitsmeister van andere platformen kennen, dus is een port niet eens zo heel slecht. Ik heb zelf voldoende aan Flitsnav of Het Verkeer (gewoon lijst met files en flitsers en een kaart met files).

Ik verwacht nu ook niet veel apps meer die een nieuwe functionaliteit brengen. Vooral apps die op andere platformen wel bekend zijn maar waar je op WP alleen alternatieven of 3rd party apps voor hebt en geen officiële versie.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Vreemd, voor Nokia toestellen is er blijkbaar wel een update van HERE Transit maar voor mijn toestel niet. WTF? En als ik op WPCentral kijk en klik op de update van HERE Maps zegt de store dat deze niet voor mijn toestel is, maar kijk ik in mijn telefoon rechtstreeks in de store, kan ik het gewoon downloaden en installeren, wat ik eerder deze week al had gedaan.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
vali schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:58:
Voor de geïnteresseerde :)

In onze store is natuurlijk niks een keertje gratis..

[...]
Too late.. ;)
Overigens is Amazing Alex wel gratis in onze store viel mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik had het volgende berichtje getweet

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cap-team/got/tweet.png

Reactie van Ziggo:
Helder! Dit verzoek dan ook doorgezet. Mocht de App er gaan komen dan zullen we dit via de reguliere kanalen communiceren. ^JL
:)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
I won't hold my breath. Zeker bij apps van NL bedrijven lijkt het bestaan van Windows Phone 8 nog niet geland te zijn. Het antwoord komt bij mij ook een beetje over als het standaard "dat ligt bij iemand anders, maar ik gooi het verzoek door!" ben ik er vanaf -antwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Weet iemand een goeie app voor kilomterregistratie? Ben fcmiles tegen gekomen en ritmeter, ritmeter kost echter 25euro per jaar.
Fcmiles schijnt gratis te zijn.

Hoop die iemand mij verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 16:42

tijmeng

Panasonic 7J

G.Scholtens schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:19:
Weet iemand een goeie app voor kilomterregistratie? Ben fcmiles tegen gekomen en ritmeter, ritmeter kost echter 25euro per jaar.
Fcmiles schijnt gratis te zijn.

Hoop die iemand mij verder kan helpen.
Maybe dat deze the job doet: http://www.wp7.nl/34681/c...n-app-voor-windows-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Deze lijkt geen km registratie te hebben. Helaas.
Wel andere leuke dingen, maar niet wat ik zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Woei, eerste app ge-submit in de app store. Zal mij benieuwen of ie meteen goedgekeurd wordt.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Vandaag is overigens de myBattery app gratis. Een van de meest uitgebreide apps voor batterij monitoring naar mijn idee. Kan o.a. toast notifications geven als je batterij bijna leeg is, als ie compleet opgeladen is e.d. Erg handig! Sterker nog, zit in de app zelfs een quiet time optie ingebouwd, zodat ie snachts geen notification geeft. :P

http://www.windowsphone.c...2c-4b51-aa6d-121b1f149dbd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:29

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Woembah schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:15:
[...]

Wat een onzin, als ik nu naar m'n startscherm kijk zie ik 41 tiles (meer dan de helft) die niet in de kleur van het thema gegoten zijn, waaronder een aantal tegels van WP zelf zoals Games, Music+Videos en Office. Gelukkig maar, want anders zou m'n startscherm er verschrikkelijk monotoon en saai uit zien. Er is geen enkel 'concept' dat voorschrijft dat apps hun tegels de kleur van het gebruikersthema moeten geven, het wordt enkel als optie gegeven. Nokia heeft nu een bepaalde kleurstelling voor alle HERE-apps en die willen ze graag naar voren brengen. Dat is hun goed recht en ik vind het erg mooi. Nu nog de tegel van Drive updaten.

Maar goed, het zijn eigenlijk ook maar tegeltjes :p
Oke "het hele concept teniet" was misschien wat overdreven en geschreven uit irritatie. Maar ook de andere tegels (ook die van WP zelf) die niet aan MIJN accent-kleur houden, vind ik storend.
Maar je hebt een beetje gelijk: het zijn eigenlijk ook maar tegeltjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik vind theme colour ook veel mooier. Alle tiles die zich daar niet aan houden (NOS, SkyDrive, Rabo en nu dus ook HERE) staan onder de vouw op mijn startscherm :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Is natuurlijk smaakgevoelig. Zelf houd ik er van de meeste tegels in mijn themakleur te hebben, afgewisseld met wat 'andere' tegeltjes. Zo overheerst het thema toch nog.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Hyp Hyper schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:19:
Is natuurlijk smaakgevoelig. Zelf houd ik er van de meeste tegels in mijn themakleur te hebben, afgewisseld met wat 'andere' tegeltjes. Zo overheerst het thema toch nog.
Dit. Vooral tiles met mooie afbeeldingen (foto's app, People Hub, Bing Weather) er tussen vind ik vaak er mooi.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Vraagje, ik stap binnenkort over van Vodafone naar Hollands Nieuwe(vodafone netwerk) en ik vroeg me af of de belstatus of de my vodafone app ook werken kwa gegevens op een Hollands Nieuwe simkaart? Dus kan ik met die apps ook mijn verbruik monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Denk het niet, de informatie in deze apps wordt waarschijnlijk van de Vodafone servers afgehaald.
Aangezien apps geen toegang hebben binnen WP om het verbruik te meten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 19-09 16:48
SjorsC schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:02:
Denk het niet, de informatie in deze apps wordt waarschijnlijk van de Vodafone servers afgehaald.
Aangezien apps geen toegang hebben binnen WP om het verbruik te meten
Wat met Data Sense?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3rd party apps kunnen geen verbruiksstatistieken opvragen nee, behalve blijkbaar over de batterij. Die data verbruik apps halen je gegevens van de website van je operator af. In die zin geven ze dus ook niet het echte dataverbruik weer (zoals datasense), maar alleen wat de operator zegt dat je verbruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ik heb geen datasense omdat ik op WP 7.8 zit.
Ik vroeg me af of die twee apps wel zouden werken aangezien het beide vodafone zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Kort samengevat zullen ze niet gaan werken.
Weet niet of hollands nieuwe zelf een app meelevert ( volgens mij niet), anders zou ju kunnen overwegen om deze app te kopen.
http://www.windowsphone.c...0b-493a-aa31-c59715da4b9d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Toch een update van HERE Transit. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
iets vreemds...

Via de pc naar de store gegaan en wilde een app downloaden rechtstreeks naar mijn phone
Op moment dat ik het moet bevestigen krijg ik een berichtje dat ik niet geautoriseerd ben of zoiets....
Normaal ingelogd... kon ook mijn aankoopgeschiedenis bekijken.

Downloaden via de store-app op mijn lumia920 lukt dan weer wél...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
peerke63nl schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:25:
iets vreemds...

Via de pc naar de store gegaan en wilde een app downloaden rechtstreeks naar mijn phone
Op moment dat ik het moet bevestigen krijg ik een berichtje dat ik niet geautoriseerd ben of zoiets....
Normaal ingelogd... kon ook mijn aankoopgeschiedenis bekijken.

Downloaden via de store-app op mijn lumia920 lukt dan weer wél...
Ik vind het sowieso vreemd werken, op Android begon de app meteen te installeren op de telefoon, wanneer ik deze op de pc deed installeren naar mijn telefoon toe. In WP krijg je gewoon een email met een link naar de WP store op de telefoon, en moet je alsnog via die weg installeren.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
enomiss schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:38:
In WP krijg je gewoon een email met een link naar de WP store op de telefoon, en moet je alsnog via die weg installeren.
Bij mij begint hij gewoon meteen te installeren hoor, hoef geen mail te openen ofzo. Ik denk dat je dit ergens moet toestaan ofzo.

Onder instellingen, bij 'mijn telefoon zoeken' kun je dit instellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Devin19 op 02-11-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, had dat niet te maken met "find my Phone"? Die moest je onder WP7 aanzetten om de apps te krijgen gepushed.
Hah, zie net in de beschrijving "You can ring, lock, erase or send apps to your phone from WindowsPhone.com"
Dus eventjes het bovenste vinkje aanzetten en dat probleem is ook opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 02-11-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Devin19 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:43:
[...]

Bij mij begint hij gewoon meteen te installeren hoor, hoef geen mail te openen ofzo. Ik denk dat je dit ergens moet toestaan ofzo.

Onder instellingen, bij 'mijn telefoon zoeken' kun je dit instellen.
Ik krijg deze foutmelding:

Sorry, but we can't send this app to your phone right now. We are sending instructions on how to install the app to richardlemmens@outlook.com. Be sure to open the email on your phone to install the app!
You can turn on Find My Phone in your phone's settings to download apps directly from our website. Just choose to send apps to your phone using push notifications.

Ik heb Find My Phone aan staan.. maar dit heeft volgens mij nog nooit gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Dat "Find my phone" staat bij mij wel aan.
Inderdaad indien mijn toestel niet gevonden kon worden kreeg ik ook dat ik een mail met instructies op mijn toetsel moest openen.
Nu ging het om "niet geautoriseerd zijn".... erg vreemd vond ik... voorheen was het namelijk geen probleem...
Thuis wel pc naar W8.1 geupdate... kan het dáár mee te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
enomiss schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:54:
[...]

Ik krijg deze foutmelding:

Sorry, but we can't send this app to your phone right now. We are sending instructions on how to install the app to richardlemmens@outlook.com. Be sure to open the email on your phone to install the app!
You can turn on Find My Phone in your phone's settings to download apps directly from our website. Just choose to send apps to your phone using push notifications.

Ik heb Find My Phone aan staan.. maar dit heeft volgens mij nog nooit gewerkt.
Is je telefoon wel unlocked? Bij mij werkt het alleen als ik de telefoon unlock 'lees scherm aanstaat'. Alleen op deze manier kon ik via de browser rechtstreeks apps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Sonny7 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:14:
[...]

Is je telefoon wel unlocked? Bij mij werkt het alleen als ik de telefoon unlock 'lees scherm aanstaat'. Alleen op deze manier kon ik via de browser rechtstreeks apps installeren.
Yupp... gewoon de app-lijst voor m'n neus op dat moment om te kijken of ie al dan niet binnen kwam fietsen

Net op een andere pc ook een app... geprobeerd en die kwam zonder moeite binnen...
Zou bijna denken dat dit aan W8.1 ligt...
Omdat ik daar ook al een probleem op heb met de mail-agenda-personen-hub. Die geven ook regelmatig aan dat mijn microsoft-account niet beschikbaar is...

[ Voor 25% gewijzigd door peerke63 op 02-11-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Error 8)7

Bericht verwijderd.

[ Voor 106% gewijzigd door GerCor op 02-11-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Sonny7 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:14:
[...]

Dat zou wel heel erg debiel zijn, vooral omdat het nergens staat uitgelegd. Als veiligheidsmaatregel zou ik het me nog kunnen voorstellen. Maar nee, het lost het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Vraagje ... ik heb nu sinds gisteren een lumia 925, maar op windowsphone.com stond nog altijd mijn oud WP7.5 toestel geregistreerd. Ik heb dat kunnen weghalen, maar hoe registreer je daar een ander toestel?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peerke63nl schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:50:
[...] Zou bijna denken dat dit aan W8.1 ligt... [...]
Mja, ik zie niet wat W8.1 er mee te maken heeft. Dit is iets tussen de browser (voor het button klikken) en de servers van MS en jouw telefoon. Overigens wel vreemd.
En als je naar https://www.windowsphone.com/nl-nl/my/account gaat dan staat er geen vreemde melding bij je telefoon?
spoonman schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:32:
Vraagje ... ik heb nu sinds gisteren een lumia 925, maar op windowsphone.com stond nog altijd mijn oud WP7.5 toestel geregistreerd. Ik heb dat kunnen weghalen, maar hoe registreer je daar een ander toestel?
Neem aan dat als je met hetzelfde MS account op je telefoon aanmeld dat deze er vanzelf bij komt te staan. Kan me niet herinneren dat ik er nog iets speciaals voor heb moeten doen. Mijn HTC Trophy 7 staat er ook nog gewoon in ^^

[ Voor 37% gewijzigd door Caelorum op 03-11-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 20-09 20:31
spoonman schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:32:
Het toestel configureren met het betreffende Microsoft Account. Deze zal dan op de website verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Is er nog iemand die de app Media Smart werkend heeft op zijn telefoon? Ik word er gek van. App vindt helemaal niks. Ook vanmorgen uit de Windows 8(.1) store gedownload, ook niks. 8)7

Ik heb de maker al een berichtje gedaan.

En dat terwijl je de apps eigenlijk helemaal niet nodig hebt, op de telefoon kan ik de avi gewoon bekijken en op de Surface2 ook. _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 05-11-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:31
Ik kreeg vandaag eindelijk de update van de Rabo app waarbij je ook zonder reader je betalingen kan doen naar onbekende rekeningen (zoals iDeal betalingen). Deze functionaliteit was al een tijdje terug aangekondigd maar is nu dus ook in de Windows Phone app te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Oh, zou de Rabo app nu dan eindelijk werken?

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 13:40
Yanze schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:35:
Oh, zou de Rabo app nu dan eindelijk werken?
Werkt al maanden prima hier op de Ativ S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 08:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

maasmaas schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:25:
Ik kreeg vandaag eindelijk de update van de Rabo app waarbij je ook zonder reader je betalingen kan doen naar onbekende rekeningen (zoals iDeal betalingen). Deze functionaliteit was al een tijdje terug aangekondigd maar is nu dus ook in de Windows Phone app te vinden :)
Heb je dit zelf ook getest ? Hoe weet je zeker dat deze functionaliteit bij deze update is toegevoegd?
Heb je een bron? Zou het wel super vinden en ook relatief 'snel' na de update op iOS

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:46
dreameater schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:45:
[...]

Heb je dit zelf ook getest ? Hoe weet je zeker dat deze functionaliteit bij deze update is toegevoegd?
Heb je een bron? Zou het wel super vinden en ook relatief 'snel' na de update op iOS
Staat gewoon in de release notes :)

en heb hem net geïnstalleerd en je moet even 1x instellen wat voor bedrag je wil en dan de random reader gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 08:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik zie het idd, helaas nu geen randomreader bij de hand, maar vanavond regel ik dit direct. Eindelijk van dat ellendige ding verlost. Thx voor je tip

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
maasmaas schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:25:
Inderdaad een nieuwe versie beschikbaar maar deze werd me niet automatisch aangeboden, andere updates daarentegen wel. Maakt niet uit, 4.20 is geïnstalleerd en randomreaderfree betalen, tot een maximum van €250,- per week, staat nu actief ingesteld. Bedankt voor het melden van de update.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
En ook met deze update moet ik mijn toestel (Nokia Lumia 800) bij elke start van de app opnieuw registreren. Jammer maar helaas,voorlopig moet ik het nog steeds met http://m.rabobank.nl blijven doen :/

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Yanze schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:59:
En ook met deze update moet ik mijn toestel (Nokia Lumia 800) bij elke start van de app opnieuw registreren. Jammer maar helaas,voorlopig moet ik het nog steeds met http://m.rabobank.nl blijven doen :/
En dat probleem heb ik dus helemaal niet met hetzelfde toestel, vreemd?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Voor de mensen die de rabo app hebben. Hebben jullie ook een viruscanner op de telefoon? Ik vertrouw het niet zo zonder virusscanner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:25:
Voor de mensen die de rabo app hebben. Hebben jullie ook een viruscanner op de telefoon? Ik vertrouw het niet zo zonder virusscanner..
1) er zijn geen virusscanners voor WP platform.
2) Het zou geen nut hebben. Geen enkele app heeft toegang tot de Isolated Storage van andere apps. Sterker nog, behalve via de API van WP7/8 zelf heeft een app geen toegang tot welk ander stuk van de hardware ook. Dat wil zeggen dat het alleen toegang heeft tot de Isolated Storage.
3) Er is geen manier bekend om root toegang te krijgen of op een andere manier de beveiliging te doorbreken vanuit een app.
4) Alle apps worden door Microsoft gescand en getest. Er is geen mogelijkheid* om apps te draaien die niet vanuit de MS store komen en door hun zijn ondertekend.

Wat dat betreft is dit zowat het enige platform dat daadwerkelijk virusvrij is.

* Daarnaast, tenzij je een Huawei H1 (die een bug had in de firmware) hebt is er ook geen manier om native apps binnen een verlaagd niveau van de security sandbox te draaien.

Dit is overigens het grote voordeel dat secure boot en code signing je geeft. Het beperkt je dan wel enorm in het customizen van je telefoon, maar daar krijg je echt 1 van de beste beveiligingen tegen rootkits en andere malware voor terug. Overigens mocht je meer willen weten over de beveiliging van WP8: Windows Phone Security Overview (pdf)

[ Voor 41% gewijzigd door Caelorum op 07-11-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
Vergeet ook niet dat je bank maatregelen neemt tegen misbruik. Profilering van jouw rekeninggebruik zorgt er voor dat verdachte transacties geblokkeerd kunnen worden. Bij sommige banken kun je via de app alleen naar bekende rekeningnummers beperkte hoeveelheden geld overmaken.

Bovendien wil de bank bekent staan als veilig, dus de druk voor hen om slachtoffers schadeloos te stellen is vrij groot. Bedenk ook wat het de bank zou kosten als iedereen zou stoppen met internet bankieren en maar weer giro's gaat opsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bedankt beiden. De bank zou het veel geld kosten als iedereen stopt daarmee maar een bankieren app op je telefoon is toch wel iets anders dan gewoon thuis op je vertrouwde bekabelde netwerk internetbankieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, zolang je niet met een onbekend wifi netwerk bent verbonden zou ik me er niet al te veel zorgen om maken. En dan nog verwacht ik dat de nodige maatregelen zijn genomen om het veilig te maken. Ik vermoed zelfs dat het veiliger is om via WP8 en je provider je bankzaken te doen dan op een windows pc thuis of via bijv. het netwerk van een vriend ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Rockvee2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:24:
Bedankt beiden. De bank zou het veel geld kosten als iedereen stopt daarmee maar een bankieren app op je telefoon is toch wel iets anders dan gewoon thuis op je vertrouwde bekabelde netwerk internetbankieren :)
Nee hoor, je computer thuis kan ondanks je virusscanner prima bezet zijn door een of andere afluisterapparatuur. Op je telefoon (maakt niet uit welk wifi netwerk) gaat de verbinding over https; een man in the middle attack is alleen mogelijk als iemand het root certificaat van de bank heeft gestolen. Anders gaat je app gewoon zeggen: "we vertrouwen de verbinding niet dus het werkt niet". Een ander kan zich niet uitgeven voor de bank met een geldig certificaat, tenzij er zoals ooit een hack is bij een geaccepteerde certificate authority. Maar dan ben je niet alleen met je telefoon onveilig. Deze veiligheid geldt dus voor een PC en een telefoon eender. Want wie zegt jou dat je verbinding vanaf je "veilige kabel" niet afgeluisterd wordt achter je voordeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Zit momenteel met een vreemd probleem op twee verschillende Nokia's Lumia 720..
Beide hebben een simkaart zonder internetabbo, maar dit hoeft opzich geen probleem te zijn, omdat er bijna altijd een Wi-Fi verbinding beschikbaar is. Er is echter één probleem wanneer de data verbinding uitgeschakeld staat. Beide toestellen worden gebruikt door personen met een Rabobank rekening. Wanneer zij proberen in te loggen (met actieve Wi-Fi verbinding en geen dataverbinding), dan geeft de rabobank app de volgende fout: 'Het is niet gelukt om een internetverbinding op te zetten. Controleer uw internetinstellingen of probeer het later nog eens'

Wanneer ik daarna de dataverbinding inschakel (wat natuurlijk niet de bedoeling is zonder gegevensabbo), kan je met de rabo app wel gewoon inloggen. Heel vreemd probleem..
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Beide apps zitten op v4.2.0 (de nieuwste versie).

Op m'n Lumia 920 heb ik geen problemen als ik m'n gegevensverbinding uitschakel... Heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:06
Caelorum schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:04:
4) Alle apps worden door Microsoft gescand en getest. Er is geen mogelijkheid* om apps te draaien die niet vanuit de MS store komen en door hun zijn ondertekend.
Dat is niet waar. Het is ook mogelijk om een 'company app' distribueren. Zo'n .xap bestand kun je dan zonder tussenkomst van MS en de Marketplace op je Windows Phone (8 ) installeren.
Windows Phone 8 enables companies to publish and distribute Windows Phone apps directly to their employees or other users, bypassing the Windows Phone Store. Users can install apps published by their company only after they enroll their phones for app distribution from their company, and only users that are enrolled for app distribution from the company can install the company apps.
Oke oke, het is omslachtig en je moet er ook nog eens een certificaat bij Symantec voor aanschaffen, maar het kan dus wel ;)

Bron: MSDN: Company app distribution for Windows Phone

[ Voor 7% gewijzigd door InZane op 08-11-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 18-09 08:32
ik heb een vraag ben sinds gister over gestapt van android naar windows phone 8. echter ik had op android 1 mooie app. en ik kan geen vergelijkbare vinden voor windows phone.
de eerste die ik het meeste mis is deze https://play.google.com/s...ernetscheduler.free&hl=nl
hier kon je mooi tijden instellen voor je Bluetooth en je internet verbinding zodat je battery kon besparen zonder er zelf handelingen voor te moeten doen. ik ben al een tijd aan het zoeken geweest maar kan niks in deze richting vinden.

iemand die hier een mooie app voor gevonden heeft (liefst gratis ) of is er gewoon niet zo iets voor wp8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er niet. Het is voor een 3rd party app gewoonweg onmogelijk om de bluetooth/mobile/wifi settings te veranderen. Het enige wat ze zouden kunnen doen is het scherm voor je openen.
We moeten dus maar even wachten op WP8.1, waar wellicht zoiets in zit. Iig kan je dan met NFC tags het automatisch doen (of is dat ook nog niet bevestigd?).

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 09-11-2013 15:45 . Reden: W8.1 -> WP8.1 ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 18-09 08:32
das minder dan maar hopen dat 8.1 iets kan helpen hier mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
opzich is het voor windows phone ook minder belangrijk, de meeste Nokia's zitten tegenwoordig op Bluetooth 4.0 (520,620,720) en de rest wordt geupdate met gdr3.

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

@hjvg:

Bij WP merk ik qua accuduur zelf eigenlijk geen verschil tussen Bluetooth constant aan of uit hebben. Een tijdje getest.
Ik weet niet hoe ze het doen, maar ik was dat niet gewend; ik stond er wel versteld van. Daarom staat BT nu bij mij altijd aan. Dat was wel anders bij mijn Android- en Symbian-toestellen; de accuduur bij die toestellen ging best hard achteruit met BT constant aan, ook al werd er niets daarover gecommuniceerd.
Dus ik denk niet dat je een dergelijke app nodig hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Fireshade op 12-11-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb wifi en bluetooth ook altijd aan staan, aan het eind van de dag zit mijn batterij over het algemeen nog zeker voor 70% vol.
Thuis en op het werk zit ik op wifi, in de auto heen en terug een half uurtje aan de lader.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Facebook Beta update gehad vandaag. Nu lijkt het scrollen wel heel schokkerig te gaan. Of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
Nee, dat ligt niet alleen aan jou, want ik merk hetzelfde. Het scrollen loopt ook hier niet meer vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Nu online
Scrollen in de beta op WP7.8 is eigenlijk altijd al wat schokkerig. Zitten jullie op WP8 of op WP7.8?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
Dit kan ik bevestigen. De Facebook Beta update loopt schokkerig op WP8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:44
Ook hier enigzins schokkend. Niet heel erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:52

StrongArmLance

Endless flow

De officiële Vine app is beschikbaar, mocht het iemand interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
Nokia Refocus is beschikbaar voor de 925, 920 en 1020 :)

http://conversations.noki...ow-available-nokia-lumia/

http://www.windowsphone.c...-66bbd9b2bed1?signin=true

[ Voor 27% gewijzigd door Sonny7 op 13-11-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Leuk! Eens kijken of dat wat is. Trouwens voor het eerst de optie gebruikt om via mijn pc de app naar mijn telefoon te downloaden, werkt super! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
hjvg schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:50:
ik heb een vraag ben sinds gister over gestapt van android naar windows phone 8. echter ik had op android 1 mooie app. en ik kan geen vergelijkbare vinden voor windows phone.
de eerste die ik het meeste mis is deze Google Play: 3G Battery Saver + WiFi BT
hier kon je mooi tijden instellen voor je Bluetooth en je internet verbinding zodat je battery kon besparen zonder er zelf handelingen voor te moeten doen. ik ben al een tijd aan het zoeken geweest maar kan niks in deze richting vinden.

iemand die hier een mooie app voor gevonden heeft (liefst gratis ) of is er gewoon niet zo iets voor wp8?
Vote here :)

http://windowsphone.userv...tion-speed-for-standby-an

Niet echt hetzelfde, maar wel hetzelfde doel ...

En apps kunnen in WP inderdaad geen netwerk settings wijzigen (was anders al aan een app begonnen :) )

[ Voor 60% gewijzigd door spoonman op 13-11-2013 15:39 ]

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 16:18
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Spotify app?

Ik heb 'm geïnstalleerd op mijn Lumia 520, maar hij weigert ook maar iets af te spelen. Ik selecteer 1 nummer maar daarna lijkt het te hangen op het afspeelscherm. En als ik 'm daarna afsluit zie ik in Data Sense dat hij wel in die 2 minuten 50 MB data gedownload heeft

Zit hierdoor er nu sterk over te denken om over te stappen naar XBOX music pass

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Update voor Nokia HERE Drive+. Volgens changelog met verkeersinformatie. Ben benieuwd, nu aan het downloaden.
http://wmpoweruser.com/no...using-livesight-and-more/

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 16:18
Bart40 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:24:
Update voor Nokia HERE Drive+. Volgens changelog met verkeersinformatie. Ben benieuwd, nu aan het downloaden.
http://wmpoweruser.com/no...using-livesight-and-more/
De gewone HERE Drive is ook bijgewerkt, ook met verkeersinformatie

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De Rdio app gaat ook lekker met mijn data om zeg. Ga je netjes thuis met Wi-Fi je muziek synchroniseren, krijgt de app het nog voor elkaar om in 2 dagen 200MB te verstoken (gelukkig heb ik DataSense dus kan ik makkelijk de schuldige app aanwijzen). Lijkt wel alsof hij ondanks het synchroniseren alsnog de boel gaat streamen ofzo..

Is in iedergeval niet aan te raden, die app.

• GerCor
Mij lijkt de nieuwe functie in HERE Drive+ 'Auto vinden (bèta) wel een aardige nieuwe toevoeging. Voor verkeersinformatie is wel internetverbinding nodig.

• enomiss
Hoe werkt dat auto vinden nou? Moet je gewoon here drive sluiten, en dan wanneer je here drive weer opent kijkt hij naar je laatste locatie voordat je here drive afsloot?

• GerCor
enomiss schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:17:
Hoe werkt dat auto vinden nou? Moet je gewoon here drive sluiten, en dan wanneer je here drive weer opent kijkt hij naar je laatste locatie voordat je here drive afsloot?
Geen flauw idee nog. Als ik nu de app open dan staat mijn auto 1,3 verderop bij mijn zwager waar ik vanmiddag was. Maar geen idee hoe ik dat weer verwijder. Allemaal nieuw dus uitproberen maar. Maar je kunt in ieder geval je positie bepalen en dan terug lopen met die mooie view (ben even de naam kwijt) of een lijst met straatnamen waar je langs terug loopt.

Gewoon even uitproberen Ziet er veelbelovend uit, met verkeersinformatie. Mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Caelorum schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:45:
[...]

Mja, ik zie niet wat W8.1 er mee te maken heeft. Dit is iets tussen de browser (voor het button klikken) en de servers van MS en jouw telefoon. Overigens wel vreemd.
En als je naar https://www.windowsphone.com/nl-nl/my/account gaat dan staat er geen vreemde melding bij je telefoon?
....
Nope ... staat niets vreemds en inmiddels lijkt het ook weer goed te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Hopelijk werkt het beter dan de "dude wheres my car" app. (Ja, zo heet ie echt :)..) Tijdje geleden geprobeerd. Sta ergens, gps aan, pin location. Locatie van de auto wordt opgeslagen. Gps uit, shoppen, gps weer aan, app starten, optie kiezen om te zien waar je auto staat en... App crash. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
enomiss schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:17:
Staat letterlijk in de beschrijving wanneer je auto vinden voor het eerst opent. "Houd de app HERE Drive ingeschakeld als u uw auto perkeert, zodat de locatie correct wordt opgeslagen.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

spoonman schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:37:
[...]

Vote here :)

http://windowsphone.userv...tion-speed-for-standby-an

Niet echt hetzelfde, maar wel hetzelfde doel ...

En apps kunnen in WP inderdaad geen netwerk settings wijzigen (was anders al aan een app begonnen :) )
hmm.. dus de heletijd als je uit standby komt, heb je een 10tal seconden geen verbinding omdat ie moet switchen.. lijkt me niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:44
vharten schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:17:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Spotify app?

Ik heb 'm geïnstalleerd op mijn Lumia 520, maar hij weigert ook maar iets af te spelen. Ik selecteer 1 nummer maar daarna lijkt het te hangen op het afspeelscherm. En als ik 'm daarna afsluit zie ik in Data Sense dat hij wel in die 2 minuten 50 MB data gedownload heeft

Zit hierdoor er nu sterk over te denken om over te stappen naar XBOX music pass
Werkt prima hier (920), maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik altijd offline afspeel. Als je die mogelijkheid hebt (afhankelijk van je type account) zou ik aanraden dat eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
JvdHoudt schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:35:
[...]

Staat letterlijk in de beschrijving wanneer je auto vinden voor het eerst opent. "Houd de app HERE Drive ingeschakeld als u uw auto perkeert, zodat de locatie correct wordt opgeslagen.".
Straks eens even uitproberen. Ben er nu wel flauw van dat mijn auto nog steeds bij mijn zwager staat volgens HERE Drive+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
JvdHoudt schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:35:
[...]

Ja dat is nogal vaag hoor. Hoe weet de app nou of jij parkeert? Als ik dan uitstap en vrolijk verder loop, kan de app net zo goed denken dat je verder rijdt. Je zal dus de here drive app moeten afsluiten helemaal voordat je uitstapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:34
enomiss schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:07:
[...]

Hoe weet de app nou of jij parkeert?..
Omdat je pas op het moment dat je parkeert op "Auto vinden" tikt?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kruila schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:10:
[...]

Zojuist getest, en dat werkt prima. Je hoeft niet eens een route in te geven. App HERE Drive+ starten en als je aangekomen bent op auto vinden tikken. Tijdens het rijden zie je trouwens een blauwe stippellijn de route volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
kruila schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:10:
[...]

Lekker logisch, dan zou er een knop moeten zijn 'auto parkeren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:34
enomiss schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:22:
[...]

Lekker logisch, dan zou er een knop moeten zijn 'auto parkeren'.
't is maar hoe je er naar kijkt, je start daarmee het gedeelte waarmee je later je auto kunt terug kunt vinden

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kruila schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:39:
[...]

't is maar hoe je er naar kijkt, je start daarmee het gedeelte waarmee je later je auto kunt terug kunt vinden
Precies. Ik denk dat de meeste mensen zelf wel weten dat ze hun auto parkeren, daar hoef je geen knop voor op je telefoon te hebben. De functie is namelijk om het je makkelijker te maken je auto (terug) te vinden nadat je de auto hebt geparkeerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 09:39
Office Remote

Een aanrader voor de personen die office (bv. PowerPoint) veel gebruiken (school of zakelijk): Office Remote. Ideale app om een presentatie 'draadloos' aan te sturen d.m.v. je telefoon. Werkt alleen met office 2013. Ik heb hem al gebruikt, en werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Zelf nog niet getest maar het schijnt niet te werken op een Surface RT / 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
En office 2013 vind ik ook nogal een grove limitatie! er zijn zat apps op andere platformen die ook werken met oudere office versies. Met name voor powerpoint presentaties is dat echt wel fijn om te hebben, raar dat microsoft dat dan zo limiteert tot office 2013; ik snap dat ze office willen pushen, maar dit schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

GerCor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:32:
Zelf nog niet getest maar het schijnt niet te werken op een Surface RT / 2.
Hij werkt inderdaad niet op Windows for Arm aangezien er een x86 plugin geinstalleerd wordt in Office 2013...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Pagina: 1 ... 55 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.