Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Devin19 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:45:
[...]
Ik hardloop niet, maar gebruik mn Lumia 920 wel om mijn route te tracken tijdens het mountainbiken, ik gebruik zelf endomondo, en die bevalt erg goed. Afstanden kloppen gewoon, en ik kan op hun website mijn routes terugkijken.

[afbeelding]

Klik op of scan QR voor link naar store
Endomondo is een zeer goede app. Goede website, waren ook snel met een WP7 app en W8 app. Helaas is het daarna ingekakt.

Ik heb hiervoor een topic gestart bij Endo, en ze zeggen gewoon dat ze d'r geen tijd en/of resources in willen steken voor hebben. Andere prio's blijkbaar. :/

Maar, geef even een gil in dat topic, misschien als er genoeg craag voor is ze toch het eea inzien...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 09:36
Ik gebruiks zelf Sportstracker, icm de website. Daar is me een keer hetzelfde overkomen, maar dat kwam volgens mij omdat ik hem in background liet draaien.
http://www.windowsphone.c...1d-4d44-9643-687ccc3fa119

[ Voor 3% gewijzigd door robkrekel op 02-10-2013 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:36

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Heel wat tracking apps getest..Endomondo en Caledos runner zijn mij het beste bevallen. Ook gelukkig de twee met de grootste community's erachter. Caledos runner kan namelijk rechtstreeks resultaten uploaden naar de website van runkeeper. En dat gebruiker heel veel mensjes

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:05
Ik gebruik ook Sportstracker. Bevalt prima, ook vrienden met Android of iPhone (en zelfs Symbian, is ooit ontstaan vanuit Nokia) kunnen deze app gebruiken. Ik ken de andere genoemde apps niet dus ik weet niet of Sportstracker beter is, in ieder geval voldoet deze voor mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Ik gebruik ook Endomondo tijdens het hardlopen, werkt echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:53
Maar wat is de werkwijze? Ik start met hardlopen dus druk op 'start activiteit' (of hoe de knop ook maar heet). De tijd begint te lopen en ik begin met hardlopen. Als ik na een km of 2 even wil stretchen, dan druk ik op 'pauzeer activiteit', ben ik klaar met stretchen en wil ik weer verder hardlopen, druk ik op 'resume'.
Overigens druk ik nadat ik gestart ben of resume wel op de powerknop van de 920, ik neem aan dat de logger gewoon doorloopt terwijl de telefoon 'uit' staat? Of moet ik na het starten de telefoon met display aan in mn (borst-)zak doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Bij sportstracker kan je instellen dat hij autopauze onder bijv. 5km per uur doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
deBennie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:41:
Maar wat is de werkwijze? Ik start met hardlopen dus druk op 'start activiteit' (of hoe de knop ook maar heet). De tijd begint te lopen en ik begin met hardlopen. Als ik na een km of 2 even wil stretchen, dan druk ik op 'pauzeer activiteit', ben ik klaar met stretchen en wil ik weer verder hardlopen, druk ik op 'resume'.
Overigens druk ik nadat ik gestart ben of resume wel op de powerknop van de 920, ik neem aan dat de logger gewoon doorloopt terwijl de telefoon 'uit' staat? Of moet ik na het starten de telefoon met display aan in mn (borst-)zak doen?
Bij endomondo is dit volgens mij een instelling dat hij door moet gaan als hij gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Devin19 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:47:
[...]

Bij endomondo is dit volgens mij een instelling dat hij door moet gaan als hij gelocked is.
Inderdaad! Zelf gebruik ik trouwens runtastic! Ook een prima app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Je geeft bij de eerste start (en in het settings scherm) aan dattie onder het lockscreen (betekend eigenlijk in de achtergrond) mag draaien. Verder heb je een autopause, ook bij de instellingen. Die pauzeert automatisch als je bij bijvoorbeeld een stoplicht straat..

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 14:17
Voor WP8 Weet iemand een goeie app waarbij ik GPS coordinaten kan opslaan.. en het liefste ook een kaart weergave daarbij.. waarbij het dan ook mogelijk is om de "Gelopen" route te bekijken.. en dit dan als bijlage te kunnen verzenden via mail bijvoorbeeld.

voor android in vergelijking heb ik bijvoorbeeld:
My tracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
makkie88 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:49:
Voor WP8 Weet iemand een goeie app waarbij ik GPS coordinaten kan opslaan.. en het liefste ook een kaart weergave daarbij.. waarbij het dan ook mogelijk is om de "Gelopen" route te bekijken.. en dit dan als bijlage te kunnen verzenden via mail bijvoorbeeld.

My tracks
Wat verzenden per mail betreft dat kan niet direct, maar GPS Calculator PRO is in elk geval een prima app voor het bijhouden van routes. Slaat gpx files op op Skydrive en van daaruit zijn ze verder te verzenden.

http://www.windowsphone.c...00-4a3e-9aab-6d5a6f763868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26

My tracks
Misschien GPX viewer? (weet niet helemaal zeker of dat is wat je zoekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:54
Ik weet niet of ik hiermee achterloop, maar er is een Instagram app voor WP8 uit: 6tag

http://www.windowsphone.c...1b-4bdf-8f5e-76eb19f7079e

Ik ben zelf geen Instagram gebruiker maar deze app ziet er goed uit.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik vind op pauze drukken bij hardlopen wel cheaten trouwens. :P Zo hou je een lekker hoog gemiddelde terwijl je steeds uitrust.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:52

StrongArmLance

Endless flow

My tracks
Endomondo slaat je route op en die kan je alter online bekijken.

Zoals: http://www.endomondo.com/workouts/154225919/3626186

[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 06-10-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:46
enomiss schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:53:
[...]

Ik vind op pauze drukken bij hardlopen wel cheaten trouwens. :P Zo hou je een lekker hoog gemiddelde terwijl je steeds uitrust.
Je kunt ook de app aanzetten en lekker met de auto rond gaan rijden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
Iemand al iets gehoord over de RTL XL app voor Windows Phone? Als je op je WP naar rtlxl.nl gaat dan krijg je de melding dat de app in de Windows Phone store gedownload kan worden. Maar de link werkt (nog) niet.

http://rtlxl.nl/mobile.html#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hmm vreemd idd .. Misschien dat de app op korte termijn beschikbaar komt? Zou wel mooi zijn.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
eeNer schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:45:
Iemand al iets gehoord over de RTL XL app voor Windows Phone? Als je op je WP naar rtlxl.nl gaat dan krijg je de melding dat de app in de Windows Phone store gedownload kan worden. Maar de link werkt (nog) niet.

http://rtlxl.nl/mobile.html#
Oh wauw, lijkt er inderdaad op dat de app er (eindelijk) aan zit te komen 😃. Zeker bezig met de laatste dingetjes / certificering. Eindelijk af van die irritante reclames van RTL die alleen iOS en Android noemen. Mooi!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Nou nog een Ziggo app zodat we tv kunnen kijken op Windows (Phone) 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
CAP-Team schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:42:
Nou nog een Ziggo UPC app zodat we tv kunnen kijken op Windows (Phone) 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:41
+ 8X

Volgens mij, maar ik heb het nog niet geprobeerd, kun je met de Sizz app ook naar die rommel van RTL kijken. Voor niet leden van Sizz is het aanbod beperkt als ik het zo lees.

[ Voor 31% gewijzigd door GerCor op 08-10-2013 12:35 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Die Sizz app doet het inderdaad even als je die installeert (en je registreert) maar naar verloop van tijd doet hij het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Vodafone app voor WP(7 en 8?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Nice. Werkt mooi. alleen had ik nog liever gehad dat ze gewoon datasense compleet ondersteunden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hehehe zou mijn gezeur bij de vodafone mensen dan gewerkt hebben op de 4G test avond bij tweakers :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:46
.Johnny schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:41:
[...]

Nice. Werkt mooi. alleen had ik nog liever gehad dat ze gewoon datasense compleet ondersteunden.
Doen ze toch ? of mis ik wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hhoekstra schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:57:
[...]
Doen ze toch ? of mis ik wat
Compressed Vodafone dan alle data? Er is iig een verschil tussen de datasense app op de telefoon (die voor iedereen beschikbaar is) en de datasense technologie die providers kunnen gebruiken.
Over die laatste
The Internet Explorer Mobile Data Sense setting is designed to help reduce your data usage by optimizing (compressing) web content, like images, JavaScript, and text. To do so, the web addresses (URLs) you browse (except when you're browsing via HTTPS) are sent to both the intended website ("origin site") and to the Microsoft Data Sense optimization server. Based on the information returned from the origin site and the optimization server, a decision is made about where to fetch the web content from to minimize data usage. For more information, [...] Note: Not all mobile operators offer Data Sense. [...]
Durf niet te zeggen of Vodafone dat ondersteund of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Eens! heb laatst via twitter even contact gehad met @ziggowebcare.. Deze geven aan dat ze momenteel bezig zijn met onderzoek of er vraag naar is. Ik heb vervolgens gevraagd waar mensen zich mogen melden... antwoord: via twitter.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Volgens mij heeft het in discussie gaan met clubs zoals Ziggo geen enkele zin. Dat soort bedrijven kijkt naar marktaandeel en rendement. Alleen blijven ze ontzettend aardig tegen je en dat geeft valse hoop.

Even een ander dingetje. Ik las van de week een review over de Lumia 920. Daarin schreef de schrijver dat je blijkbaar vanuit contactpersonen met HERE DRIVE+ naar een adres kunt navigeren.

Klik op het adres van je contactpersoon en er verschijnt vervolgens een adres op een (land)kaart. Dan klikken op dat adres en routebeschrijving vanaf mijn locatie. Daarmee start je HERE DRIVE+ op.

Nooit geweten _/-\o_ en ik heb HERE DRIVE+ toch al een tijdje.

Oja, ik heb weer een voor mij nuttige app gevonden. Dacht ik even dat je notities op je scherm moest pinnen maar dat hoeft helemaal niet: Note Journal

http://www.windowsphone.c...bb-42e8-adbc-840275829981

[ Voor 67% gewijzigd door GerCor op 11-10-2013 22:04 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ziet er nice uit die app :) Alleen wat betreft je navigatieverhaal: klinkt leuk, maar wie heeft nou van iedereen het adres in zn telefoon staan? Ik van niemand in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 20-09 20:31
Voor bijvoorbeeld mensen die zakenrelaties in de contactenlijst van Outlook/Exchange zetten en deze contactenlijst synchroniseren met WP is dit een handige feature.

Sowieso vind ik het niet zo gek om deze in de contactenlijst van mijn Outlook.com te zetten. Van de meeste vrienden weet ik wel hoe ik er naartoe moet rijden, maar het exacte adres moet je mij niet vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het gaat er om dat het op die manier kan. Ik heb Twitter ook gekoppeld en van veel van die contacten heb ik het adres niet maar is de kans dat ik er ooit bezoek zal gaan zo'n beetje nul. Ik bedoel, wat is de route naar Burgernet of Microsoft Helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaak als je de koppeling maakt met Facebook komt het adres er al wel bij te staan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Martinspire schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:07:
Vaak als je de koppeling maakt met Facebook komt het adres er al wel bij te staan.
Serieus? ik ken niemand die z'n adres op z'n facebook profiel heeft staan. Ik heb zelf overigens bij een aantal contacten (via google account gesynced) wat adressen ingevoerd. Dan doe je dat eens maar nooit weer, zo navigeerde ik op m'n iphone en tomtom met diezelfde contactlijst. Vind het super dat dat nu gewoon zonder iets te hoeven doen ook op de lumia werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb aardig wat vrienden op Facebook die ook daar hun adres hebben ingevoerd (ze weten toch al wel waar je woont dus daar hoef je het niet voor te doen), maar die delen die info dan gewoon met vrienden. Ook bij Skype en Microsoft accounts (via WLM en nu ook Skype) heb ik al vaak gezien dat er een adres bij te vinden is. En ook bij mailaccounts die verlopen via Google of Microsoft zie ik wel eens een mailadres ingevoerd die ze aan de account hebben gekoppeld (wat imo ook wel slim is, als je met je info@ adres gevonden wilt worden op je bedrijfs-adres).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:54
GerCor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:
Even een ander dingetje. Ik las van de week een review over de Lumia 920. Daarin schreef de schrijver dat je blijkbaar vanuit contactpersonen met HERE DRIVE+ naar een adres kunt navigeren.

Klik op het adres van je contactpersoon en er verschijnt vervolgens een adres op een (land)kaart. Dan klikken op dat adres en routebeschrijving vanaf mijn locatie. Daarmee start je HERE DRIVE+ op.

Nooit geweten _/-\o_ en ik heb HERE DRIVE+ toch al een tijdje.
Dit kan ook zonder HERE DRIVE+, gewoon met de ingebouwde maps (ook al is dat schijnbaar geen officiële turn-by-turn nav). Dit kan volgens mij al sinds 2010?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
GerCor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:
Volgens mij heeft het in discussie gaan met clubs zoals Ziggo geen enkele zin. Dat soort bedrijven kijkt naar marktaandeel en rendement. Alleen blijven ze ontzettend aardig tegen je en dat geeft valse hoop.
Dat is niet perse waar. Hogere managers bij grote bedrijven nemen veel beslissingen op basis van cijfers, daarbij kijken ze niet alleen naar marktaandeel en rendement, maar bijv. ook naar cijfers van de klantenservice/webcare. Als er een x aantal keer geklaagd is dat er geen Windows app beschikbaar is verschijnt dat vanzelf op hun "dashboard". Hoe meer er geklaagd is, hoe meer het voor hun de investering rechtvaardigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Ik hoor steeds vaker over de app Tinder (uiteraard nog niet te verkrijgen voor WP). Sinsds oktober 2012 verkrijgbaar op IOS en sinds een aantal maanden ook op Android. Ik heb een beetje gegoogled, maar kon nog niks concreets vinden over een release op WP. Weet iemand toevallig iets meer over een toekomstige release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Weet iemand een leuke app waarmee je tekstjes in of onder plaatjes kan schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
kippengaas schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:09:
Ik hoor steeds vaker over de app Tinder (uiteraard nog niet te verkrijgen voor WP). Sinsds oktober 2012 verkrijgbaar op IOS en sinds een aantal maanden ook op Android. Ik heb een beetje gegoogled, maar kon nog niks concreets vinden over een release op WP. Weet iemand toevallig iets meer over een toekomstige release?
http://www.reddit.com/r/w..._coming_to_windows_phone/

Wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Twitter is, sinds enkele dagen, eindelijk in het Nederlands maar even een vraagje: bij wie werkt locatie wel? Als ik locatie 'aan' zet en het bericht wil verzenden krijg ik: invalid coordinates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik kan zien is Tinder gewoon een dating-app. Leuk hoor, maar niet iets wat het grote publiek gaat missen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
badluckboy schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:11:
Weet iemand een leuke app waarmee je tekstjes in of onder plaatjes kan schrijven?
Aviary was daar goed in op m'n Android.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:06
Avalaxy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:13:
Ziet er nice uit die app :) Alleen wat betreft je navigatieverhaal: klinkt leuk, maar wie heeft nou van iedereen het adres in zn telefoon staan? Ik van niemand in ieder geval.
Ik heb eigenlijk wel van bijna iedereen zijn/haar adres in mijn telefoon (en Exhange) staan.
Hou jij er nog een papieren adressenboekje op na dan? Zo ja: Wat ouderwets! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
InZane schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

Ik heb eigenlijk wel van bijna iedereen zijn/haar adres in mijn telefoon (en Exhange) staan.
Hou jij er nog een papieren adressenboekje op na dan? Zo ja: Wat ouderwets! :P
Neuh, ik probeer sowieso geen adressen bij te houden omdat die toch continu veranderen als je jonge vrienden hebt. Als ik een keer iemands adres nodig heb vraag ik die gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 16-09 19:22
Oke dank je! Dat bericht is inmiddels alweer 5 maanden geleden, dus hopelijk is de app er dan ook snel op WP.

@Martinspire: Hoe meer populaire apps voor WP8 hoe beter toch? Veel mensen die twijfelen om over te stappen van Android/iOS naar WP8 bekijken eerst het aanbod van Apps.
Misschien vergis je je trouwens in de populariteit. Het schijnt nu best een "hype" te zijn in Nederland. Zo stond er bijvoorbeeld laatst ook een artikel over in de Metro. Ik denk dat het vooral in bepaalde doelgroepen populair is: jongeren van pak 'm beet 10 tot 30. Het heeft denk ik zelfs een kans om populairder te worden dan sommige dating sites: veel gebruikers die ik erover spreek zouden er nooit over nadenken om een dating site te gebruiken, maar ze gebruiken dus wel Tinder. De drempel is schijnbaar een stuk lager. Daarnaast hoor ik niet alleen singles hierover: sommigen vinden het ook leuk om te kijken hoe goed ze "in de markt liggen" en "alleen te flirten", terwijl ze dus wel een relatie hebben. Of dat ethisch is mag je zelf uitmaken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:23
PhotoBeamer werkt bij mij niet meer. Op L920 en L620.
Heeft er iemand ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Wenzel schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:41:
PhotoBeamer werkt bij mij niet meer. Op L920 en L620.
Heeft er iemand ook last van?
De website www.photobeamer.com geeft bij mij inderdaad
Sorry, something went wrong. Please try again.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:32:
Voor zover ik kan zien is Tinder gewoon een dating-app. Leuk hoor, maar niet iets wat het grote publiek gaat missen lijkt me?
Het is toch echt een grote hit/hype, en wéér een die WP gaat missen of pas weer krijgt als het alweer begint af te kalven. Heel jammer, want van wat ikmbij IOS/Android gebruikende vrienden gezien heb ziet het er leuk uit om eens een leuke date te vinden 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je veel vrijgezelle mensen kent kan het wel als Hype aanvoelen. Dat heb ik hier dus totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:21:
[...]

Het is toch echt een grote hit/hype, en wéér een die WP gaat missen of pas weer krijgt als het alweer begint af te kalven. Heel jammer, want van wat ikmbij IOS/Android gebruikende vrienden gezien heb ziet het er leuk uit om eens een leuke date te vinden 😉
Ik ken heel wat mensen met iPhones en Android toestellen, maar ik heb nog nooit van deze app gehoord eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

InZane schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:44:
[...]

Ik ken heel wat mensen met iPhones en Android toestellen, maar ik heb nog nooit van deze app gehoord eigenlijk.
Je bent ook over de 40 dus dat verklaard al veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
douweegbertje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:48:
[...] Je bent ook over de 40 dus dat verklaard al veel.
Ach ik ben een stuk jonger en had er ook nog nooit van gehoord, laat staan gezien. Het ziet er dan ook uit als een kansloze app, maar ja.. Over smaak valt niet te twisten he! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Het wordt veel bij studenten gebruikt, ik gebruik het ook niet maar dit is weer zo'n specifiek app voor een bepaalde doelgroep dat het nogal logisch is dat je er niet van heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
douweegbertje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:48:
[...]

Je bent ook over de 40 dus dat verklaard al veel.
Leer eens rekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik ben 22 en was tot kort geleden nog student, en heb ook echt nog nooit eerder van een "Tinder" gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Avalaxy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:06:
Ik ben 22 en was tot kort geleden nog student, en heb ook echt nog nooit eerder van een "Tinder" gehoord.
hier 20, student en vrijgezel en ook ik heb nog niks gehoord over die datingapp (laat even weten of er leuke vrouwen aanwezig zijn, dan meld ik me ook maar eens aan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Oké dan, twee keer mijn telefoon gereset. De eerste keer omdat WhatsApp het liet afweten en toen ik dat had gedaan had ik geen stem meer in HERE DRIVE+. Dus, gisteravond wederom een reset, hele telefoon opnieuw ingericht en weer geen stem. Het geluid dat je te horen krijg als je te snel rijdt doet het wel.

Nou dacht ik dat je iets met taalinstellingen moest doen, maar ik weet niet meer wat. Ook nog gezocht vanmiddag maar kan het niet meer vinden.

Wie kan me helpen want navigatie zonder een stem schiet niet op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
Om elke scheet je telefoon resetten lijkt me niet echt heel efficient. Het is een app, het lijkt me sterk dat je daar een OS reset voor nodig hebt.
Mijn telefoon staat op engels, wat staat er in de settings van HD+ bij navigation voice? want ik heb daar wel gewoon een nederlandse stem staan (opgenomen stem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
GerCor schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:26:
Oké dan, twee keer mijn telefoon gereset. De eerste keer omdat WhatsApp het liet afweten en toen ik dat had gedaan had ik geen stem meer in HERE DRIVE+. Dus, gisteravond wederom een reset, hele telefoon opnieuw ingericht en weer geen stem. Het geluid dat je te horen krijg als je te snel rijdt doet het wel.

Nou dacht ik dat je iets met taalinstellingen moest doen, maar ik weet niet meer wat. Ook nog gezocht vanmiddag maar kan het niet meer vinden.

Wie kan me helpen want navigatie zonder een stem schiet niet op natuurlijk.
Je moet de stem nog downloaden gok ik. is een optie onder instellingen/Navigatiestem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Alles op Nederlands. Zowel nederlandstalige mannelijke als ook vrouwelijke stem geïnstalleerd. Na de reset had ik ineens NL-Alert in mijn instellingen staan. Geen idee wat er aan de hand is. Gisteravond, 3 maal is scheepsrecht ... opnieuw gereset maar helaas, geen stem. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 18-10-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Nieuwe Paint app al geprobeerd? "Fresh Paint", van Windows. Ge-wel-dig om wat aan te kloten, je kan écht verf mengen, met het effect van een kwast op een pallet. Zelf teken ik ook nog wel eens in mijn vrije tijd, en dit werkt toch echt heel fijn. Zou er bijna een Surface voor kopen om nog meer te verven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:09
GerCor schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:15:
Alles op Nederlands. Zowel nederlandstalige mannelijke als ook vrouwelijke stem geïnstalleerd. Na de reset had ik ineens NL-Alert in mijn instellingen staan. Geen idee wat er aan de hand is. Gisteravond, 3 maal is scheepsrecht ... opnieuw gereset maar helaas, geen stem. 8)7
Dat is echt heel vreemd, na een reset heb ik dus die NL-Alert er niet tussen staan :s
Navigatie stem is bij mij dan wel weer gewoon behouden. Na het installeren van NL (heb een Duitse toon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik heb een HTC 8X, ik weet niet welke jij hebt. NL-Alert is ook niet iets waar je voor kiest om het wel of niet te installeren. Het staat gewoon, ineens, bij instellingen. Je kunt het ook niet uitschakelen, het staat ingeschakeld.

Ook als ik kijk op de site van NL-Alert. 'Je telefoon is geschikt voor NL-Alert en is al ingeschakeld'

Ik ben benieuwd of NL-Alert er iets mee te maken heeft.

[ Voor 92% gewijzigd door GerCor op 19-10-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 15:09
GerCor schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:34:
Ik heb een HTC 8X, ik weet niet welke jij hebt. NL-Alert is ook niet iets waar je voor kiest om het wel of niet te installeren. Het staat gewoon, ineens, bij instellingen. Je kunt het ook niet uitschakelen, het staat ingeschakeld.

Ook als ik kijk op de site van NL-Alert. 'Je telefoon is geschikt voor NL-Alert en is al ingeschakeld'

Ik ben benieuwd of NL-Alert er iets mee te maken heeft.
Lijkt idd een HTC (8x) dingetje te zijn, heb zelf een Lumia 820 en volgens NL-Alert:
'Uit tests blijkt dat deze mobiele telefoon NL-Alert niet kan ontvangen' |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Kijk eens aan. Ben ik benieuwd dat wanneer jouw toestel wel geschikt wordt gemaakt je de stem dan ook nog hebt. Ondertussen al een vraag uitstaan bij Nokia want ik kan niet ergens een troubleshoot vinden op de Nokia HERE site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die de regenmeter app gebruiken? Hier heb ik het probleem dat de "vernieuwen" knop in het menu niet werkt. Hij haalt wel data op, maar de view blijft hetzelfde. Als de app opnieuw opgestart wordt, dan zie ik wel gegevens die up to date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:14:
Zijn er nog mensen die de regenmeter app gebruiken? Hier heb ik het probleem dat de "vernieuwen" knop in het menu niet werkt. Hij haalt wel data op, maar de view blijft hetzelfde. Als de app opnieuw opgestart wordt, dan zie ik wel gegevens die up to date zijn.
Ik gebruik vooral regenvoorspeller omdat daar ook het weer bij in zit en ook gevoelstemperatuur, dat vind ik wel fijn. Maar gebruik af en toe regenvoorspeller om te kijken of ze ook verschillen qua voorspelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Tropicc schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:53:
[...]

Ik gebruik vooral regenvoorspeller omdat daar ook het weer bij in zit en ook gevoelstemperatuur, dat vind ik wel fijn. Maar gebruik af en toe regenvoorspeller om te kijken of ze ook verschillen qua voorspelling.
regenmeter heeft ook het weer en gevoelstemperatuur erbij zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
SjorsC schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:14:
[...]

regenmeter heeft ook het weer en gevoelstemperatuur erbij zitten ;)
Oh wacht, ik gebruik inderdaad vooral regenmeter in plaats van regenvoorspeller. Regenmeter is nauwkeuriger en heeft gevoelstemperatuur wat regenvoorspeller niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:14:
De vernieuwen knop die eigenlijk alles daadwerkelijk vernieuwen: zowel de locatie bepaling, neerslaginfo en weer info. De radarbeelden niet, aangezien deze hetzelfde blijven.
Tropicc schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:53:
[...]Ik gebruik vooral regenvoorspeller omdat daar ook het weer bij in zit en ook gevoelstemperatuur, dat vind ik wel fijn. Maar gebruik af en toe regenvoorspeller om te kijken of ze ook verschillen qua voorspelling.
Regenmeter is naar mijn mening inderdaad meer feature rijk: de neerslag data is daarintegen exact hetzelfde als Regenvoorspeller. Al deze data komt van Buienradar vandaan.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
De store van Windows (8, RT) is kennelijk niet gecombineerd met de windows phone store? Ik had namelijk Halo gekocht op de surface RT maar mag deze vrolijk nog eens aanschaffen onder een windows phone store?

Niet geheel volgens mijn verwachting om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tomba schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:09:
[...]

De website www.photobeamer.com geeft bij mij inderdaad

[...]
In het kader van beter laat dan nooit, maar site werkt inmiddels weer 100% :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Subslider schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:24:
[...] Niet geheel volgens mijn verwachting om eerlijk te zijn.
Jup, het is niet dezelfde store. De url is zelfs anders :) (apps.microsoft.com vs windowsphone.com/store). De surface aankopen zijn dan wel weer in sync met een 'normale' windows 8, omdat dit 1 en dezelfde store is.
Maar wie weet verbaast MS ons nog eens met WP8.1, al zou ik er niet teveel op rekenen.

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 21-10-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
GerCor schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:15:
Jep, hier nu ook nl alert terug te vinden in de settings. Of dit heeft er altijd al ingezeten en ik heb het gemist, of het is meegekomen met het via een bepaalde proxy manier installeren van Nokia apps.. ;)

Anyways, als dit bij jou ook het geval is (de optie zit bij mij onder advanced text messages) weet ik wel hoe dit te verwijderen is.. Weet niet of je ook soortgelijke proxy truken uitgehaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Kijk, voor degenen die graag officiële Apps willen van Instagram en Vine, er is (min of meer) een datum op geplakt; de komende weken... ;)
.
Official Instagram And Vine Apps Coming To Windows Phone Devices In Coming Weeks
October 22, 2013 | By Pradeep

At Nokia World today, Nokia revealed that official Instagram and Vine apps are coming to Windows Phone devices in coming weeks. Instagram is one of the most requested apps on Windows Phone platform and it is finally coming. This fills the major gap in the availability of high-profile apps in Windows Phone Store. Joe Belfiore from Microsoft thanked Instagram team and revealed that they were working together for sometime now.

Also he revealed that the app is terrific and we all will love it. Now, I’m waiting for the release!
Beide overigens gemaakt ism Microsoft als we af gaan op de tweets van Joe Belfiore.
.
joebelfiore ‏@joebelfiore
Big thanks to the #Instagram team, who we've been working with for awhile. I've seen the app and it looks terrific. You're gonna love it!
And a huge shout-out to the #Twitter team as well. I've been playing around with Vine too and this will be a GREAT addition to #WP...

[ Voor 24% gewijzigd door Rowdy.nl op 22-10-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Ik meende ergens te lezen dat Instagram WP8 only is :|

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ook een lijstje van alle nieuw aangekondigde apps.
.
[quote=http://blogs.windows.com/windows_phone/b/windowsphone/archive/2013/10/22/instagram-isn-t-the-only-great-app-coming-to-windows-phone-here-s-the-full-list.aspx?6577456=1]
pApps[list]
• CamScanner
• ESPN F1
• Instagram
• InNote
• Nokia Camera
• Nokia Storyteller
• Papyrus
• phriz.be
• PicFeed
• Plex (Plex Systems)
• SophieLensHD
• Xbox Video
• Vine
• Vyclone Pro

Games
  • Asphalt 8: Airborne
  • Danger Dash
  • FIFA 14 from EA Sports
  • My Talking Tom
  • Rabbids Big Bang
  • Rail Rush
  • Rayman Fiesta Run
  • Temple Run 2
Zit imho wel wat interessants tussen! :)

En, belangrijker; ze zijn niet Lumia only... ;)
For folks asking... Instagram, Vine, Xbox Video and most other apps are NOT Lumia-only. We're partnering to improve ecosystm
.
Yanze schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:27:
Ik meende ergens te lezen dat Instagram WP8 only is :|
Kan best idd, zou me (helaas) niets verbazen. Heeft er ook een beetje mee te maken dat het nu nog lastiger is om WP7 te ondersteunen als developer sinds de komst van Windows 8.1. :/

Edit

It's a nice day... :)

Flipboard laat ook hun Apps zien... (Voor Windows Phone 8 en Windows 8)
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2013/10/flipboard2-596x620.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Rowdy.nl op 22-10-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Geen candy crush ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Jammer joh.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Onze Rudy komt trouwens met 6snap zoals je waarschijnlijk wel kon raden een Snapchat app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Moet zeggen dat ik niet echt apps mis, gebruik en dan gelukkig ook niet veel (vroeger ook niet met Droid).
:')

[ Voor 43% gewijzigd door JerX op 23-10-2013 07:56 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Kijk, zoiets stond op mijn ideeen-lijstje om eens voor windowsphone te maken:
http://wmpoweruser.com/mu...e-app-for-culture-lovers/
Een museum app met alle musea in de buurt, met contactgegevens ed.
Dat zou voor Nederland toch ook moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 23:05
God die nieuwe apps... Mogen er ook eens apps tussen zitten die niks met foto's te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Bart40 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:27:
Kijk, zoiets stond op mijn ideeen-lijstje om eens voor windowsphone te maken:
http://wmpoweruser.com/mu...e-app-for-culture-lovers/
Een museum app met alle musea in de buurt, met contactgegevens ed.
Dat zou voor Nederland toch ook moeten kunnen?
Ik ben zelf een leek op gebied van apps maken, maar heb wel eens zitten denken aan een app met alle bezienswaardigheden in de buurt, gps gestuurd. Of een app met looproutes door een stad/dorp met alle bezienswaardigheden en zo. Als het al niet bestaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

CokeZero schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:55:
Onze Rudy komt trouwens met 6snap zoals je waarschijnlijk wel kon raden een Snapchat app.
Kijk, dat zou mooi zijn. Ik heb nu nog steeds Swapchat, maar die is uit de store gehaald en is niet bepaald stabiel.. (om het zacht uit te drukken :P)
.
robkrekel schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Ik ben zelf een leek op gebied van apps maken, maar heb wel eens zitten denken aan een app met alle bezienswaardigheden in de buurt, gps gestuurd. Of een app met looproutes door een stad/dorp met alle bezienswaardigheden en zo. Als het al niet bestaat :D
Het probleem met dit soort zaken is het verkrijgen van (goede) data, maar vooral ook om die data up to date te houden. Alhoewel je dat met routes voor de leukste punten wel een aardig eind komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Rowdy.nl schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:10
Het probleem met dit soort zaken is het verkrijgen van (goede) data, maar vooral ook om die data up to date te houden. Alhoewel je dat met routes voor de leukste punten wel een aardig eind komt...
Tsja, dan heb je natuurlijk een netwerk van mensen nodig, dat is wel lastig. Maar klein beginnen zou een optie kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
robkrekel schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Is dat niet waar City Lens voor dient?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Dat zou kunnen, maar dat is nog verre van compleet. Staat van het dorp waar ik woon nog niks op, terwijl er bezineswaardigheden zat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
Waar ik woon thans wel, en daar zijn nagenoeg geen bezienswaardigheden :+

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Komt er eigenlijk ook een Appie app voor WP ? Ik zie dat hij er wel is geweest maar er niet meer erop staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bij mij negeren HERE Maps en HERE Transit de kleuren van het thema sinds de laaste update, hebben meer mensen daar last van?

Vooral Transit heeft wel veel nieuwe features gekregen. Stukjes die je moet lopen worden nu daadwerkelijk als route getoond ipv een hemelsbrede streep van A naar B. Dat lijkt een hele verbetering, is het opzich ook wel, totdat je er achter komt dat stationstunnels niet gebruikt worden en je soms van perron naar perron de halve stad doorgestuurd wordt omdat je om het station heen moet lopen, heel apart. De te lopen afstand en bijbehorende tijd komen daar niet mee overeen maar lijken gewoon nog de oude methode te gebruiken.

Het traject van bussen en treinen wordt nog steeds van halte tot halte getekend in plaats van het werkelijke traject over de straat/het spoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Rutje! schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:17:
Bij mij negeren HERE Maps en HERE Transit de kleuren van het thema sinds de laaste update, hebben meer mensen daar last van?
Ja! Lelijk :(
Vooral Transit heeft wel veel nieuwe features gekregen.
De enige feature die hij bij mij lijkt te hebben is zeggen dat er geen route is gevonden ;(

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik las hier ergens dat bij sommige mensen dat als je via de people hub bij een contactpersoon op het adres klikt dat hij dan naar Here Maps gaat of dat je dan naar het adres kunt navigeren via Here Drive, bij mij gaat ie nog naar de oude Bing Maps (die ik verder niet in de apps lijst kan vinden, maar die er blijkbaar onder water nog wel is).
Meer mensen hier last van of die weten wat hier aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:29

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Rutje! schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:17:
Yup was ook ook het eerste wat me opviel. En tegen viel. Meteen negatieve feedback erop gestuurd via de apps, want dit doet het hele concept van het WP uiterlijk teniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
CAP-Team schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:52:
Ik las hier ergens dat bij sommige mensen dat als je via de people hub bij een contactpersoon op het adres klikt dat hij dan naar Here Maps gaat of dat je dan naar het adres kunt navigeren via Here Drive, bij mij gaat ie nog naar de oude Bing Maps (die ik verder niet in de apps lijst kan vinden, maar die er blijkbaar onder water nog wel is).
Meer mensen hier last van of die weten wat hier aan te doen is?
Bing maps routebeschrijving laten maken, en dan op het pijltje onderin tikken. Dan start Drive op
Pagina: 1 ... 54 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.