Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
http://www.windowsphone.c...1d-4d44-9643-687ccc3fa119
[ Voor 3% gewijzigd door robkrekel op 02-10-2013 06:37 ]
7x 410 pw op zuid met enphase IQ8M -- kijkend naar Marstek A, D of E, al dan niet met pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Overigens druk ik nadat ik gestart ben of resume wel op de powerknop van de 920, ik neem aan dat de logger gewoon doorloopt terwijl de telefoon 'uit' staat? Of moet ik na het starten de telefoon met display aan in mn (borst-)zak doen?
7x 410 pw op zuid met enphase IQ8M -- kijkend naar Marstek A, D of E, al dan niet met pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming
Bij endomondo is dit volgens mij een instelling dat hij door moet gaan als hij gelocked is.deBennie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:41:
Maar wat is de werkwijze? Ik start met hardlopen dus druk op 'start activiteit' (of hoe de knop ook maar heet). De tijd begint te lopen en ik begin met hardlopen. Als ik na een km of 2 even wil stretchen, dan druk ik op 'pauzeer activiteit', ben ik klaar met stretchen en wil ik weer verder hardlopen, druk ik op 'resume'.
Overigens druk ik nadat ik gestart ben of resume wel op de powerknop van de 920, ik neem aan dat de logger gewoon doorloopt terwijl de telefoon 'uit' staat? Of moet ik na het starten de telefoon met display aan in mn (borst-)zak doen?
Inderdaad! Zelf gebruik ik trouwens runtastic! Ook een prima appDevin19 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Bij endomondo is dit volgens mij een instelling dat hij door moet gaan als hij gelocked is.
Je geeft bij de eerste start (en in het settings scherm) aan dattie onder het lockscreen (betekend eigenlijk in de achtergrond) mag draaien. Verder heb je een autopause, ook bij de instellingen. Die pauzeert automatisch als je bij bijvoorbeeld een stoplicht straat..deBennie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:41:
Maar wat is de werkwijze? Ik start met hardlopen dus druk op 'start activiteit' (of hoe de knop ook maar heet). De tijd begint te lopen en ik begin met hardlopen. Als ik na een km of 2 even wil stretchen, dan druk ik op 'pauzeer activiteit', ben ik klaar met stretchen en wil ik weer verder hardlopen, druk ik op 'resume'.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
voor android in vergelijking heb ik bijvoorbeeld:
My tracks
Wat verzenden per mail betreft dat kan niet direct, maar GPS Calculator PRO is in elk geval een prima app voor het bijhouden van routes. Slaat gpx files op op Skydrive en van daaruit zijn ze verder te verzenden.makkie88 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:49:
Voor WP8 Weet iemand een goeie app waarbij ik GPS coordinaten kan opslaan.. en het liefste ook een kaart weergave daarbij.. waarbij het dan ook mogelijk is om de "Gelopen" route te bekijken.. en dit dan als bijlage te kunnen verzenden via mail bijvoorbeeld.
My tracks
http://www.windowsphone.c...00-4a3e-9aab-6d5a6f763868
Misschien GPX viewer? (weet niet helemaal zeker of dat is wat je zoekt)makkie88 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:49:
Voor WP8 Weet iemand een goeie app waarbij ik GPS coordinaten kan opslaan.. en het liefste ook een kaart weergave daarbij.. waarbij het dan ook mogelijk is om de "Gelopen" route te bekijken.. en dit dan als bijlage te kunnen verzenden via mail bijvoorbeeld.
My tracks
http://www.windowsphone.c...1b-4bdf-8f5e-76eb19f7079e
Ik ben zelf geen Instagram gebruiker maar deze app ziet er goed uit.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik vind op pauze drukken bij hardlopen wel cheaten trouwens.deBennie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:41:
https://opensea.io/seaart
Endomondo slaat je route op en die kan je alter online bekijken.makkie88 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:49:
My tracks
Zoals: http://www.endomondo.com/workouts/154225919/3626186
[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 06-10-2013 14:16 ]
Je kunt ook de app aanzetten en lekker met de auto rond gaan rijdenenomiss schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:53:
[...]
Ik vind op pauze drukken bij hardlopen wel cheaten trouwens.Zo hou je een lekker hoog gemiddelde terwijl je steeds uitrust.
http://rtlxl.nl/mobile.html#
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Oh wauw, lijkt er inderdaad op dat de app er (eindelijk) aan zit te komen 😃. Zeker bezig met de laatste dingetjes / certificering. Eindelijk af van die irritante reclames van RTL die alleen iOS en Android noemen. Mooi!eeNer schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:45:
Iemand al iets gehoord over de RTL XL app voor Windows Phone? Als je op je WP naar rtlxl.nl gaat dan krijg je de melding dat de app in de Windows Phone store gedownload kan worden. Maar de link werkt (nog) niet.
http://rtlxl.nl/mobile.html#
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
CAP-Team schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:42:
Nou nog een Ziggo UPC app zodat we tv kunnen kijken op Windows (Phone) 8
+ 8XCAP-Team schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:42:
Nou nog een Ziggo app zodat we tv kunnen kijken op Windows (Phone) 8
Volgens mij, maar ik heb het nog niet geprobeerd, kun je met de Sizz app ook naar die rommel van RTL kijken. Voor niet leden van Sizz is het aanbod beperkt als ik het zo lees.
[ Voor 31% gewijzigd door GerCor op 08-10-2013 12:35 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Nice. Werkt mooi. alleen had ik nog liever gehad dat ze gewoon datasense compleet ondersteunden.
hehehe zou mijn gezeur bij de vodafone mensen dan gewerkt hebben op de 4G test avond bij tweakers
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Doen ze toch ? of mis ik wat.Johnny schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:41:
[...]
Nice. Werkt mooi. alleen had ik nog liever gehad dat ze gewoon datasense compleet ondersteunden.
Compressed Vodafone dan alle data? Er is iig een verschil tussen de datasense app op de telefoon (die voor iedereen beschikbaar is) en de datasense technologie die providers kunnen gebruiken.
Over die laatste
Durf niet te zeggen of Vodafone dat ondersteund of niet.The Internet Explorer Mobile Data Sense setting is designed to help reduce your data usage by optimizing (compressing) web content, like images, JavaScript, and text. To do so, the web addresses (URLs) you browse (except when you're browsing via HTTPS) are sent to both the intended website ("origin site") and to the Microsoft Data Sense optimization server. Based on the information returned from the origin site and the optimization server, a decision is made about where to fetch the web content from to minimize data usage. For more information, [...] Note: Not all mobile operators offer Data Sense. [...]
Eens! heb laatst via twitter even contact gehad met @ziggowebcare.. Deze geven aan dat ze momenteel bezig zijn met onderzoek of er vraag naar is. Ik heb vervolgens gevraagd waar mensen zich mogen melden... antwoord: via twitter....CAP-Team schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:42:
Nou nog een Ziggo app zodat we tv kunnen kijken op Windows (Phone) 8
Even een ander dingetje. Ik las van de week een review over de Lumia 920. Daarin schreef de schrijver dat je blijkbaar vanuit contactpersonen met HERE DRIVE+ naar een adres kunt navigeren.
Klik op het adres van je contactpersoon en er verschijnt vervolgens een adres op een (land)kaart. Dan klikken op dat adres en routebeschrijving vanaf mijn locatie. Daarmee start je HERE DRIVE+ op.
Nooit geweten
Oja, ik heb weer een voor mij nuttige app gevonden. Dacht ik even dat je notities op je scherm moest pinnen maar dat hoeft helemaal niet: Note Journal
http://www.windowsphone.c...bb-42e8-adbc-840275829981
[ Voor 67% gewijzigd door GerCor op 11-10-2013 22:04 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Sowieso vind ik het niet zo gek om deze in de contactenlijst van mijn Outlook.com te zetten. Van de meeste vrienden weet ik wel hoe ik er naartoe moet rijden, maar het exacte adres moet je mij niet vragen.
Serieus? ik ken niemand die z'n adres op z'n facebook profiel heeft staan. Ik heb zelf overigens bij een aantal contacten (via google account gesynced) wat adressen ingevoerd. Dan doe je dat eens maar nooit weer, zo navigeerde ik op m'n iphone en tomtom met diezelfde contactlijst. Vind het super dat dat nu gewoon zonder iets te hoeven doen ook op de lumia werkt!Martinspire schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:07:
Vaak als je de koppeling maakt met Facebook komt het adres er al wel bij te staan.
Dit kan ook zonder HERE DRIVE+, gewoon met de ingebouwde maps (ook al is dat schijnbaar geen officiële turn-by-turn nav). Dit kan volgens mij al sinds 2010?GerCor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:
Even een ander dingetje. Ik las van de week een review over de Lumia 920. Daarin schreef de schrijver dat je blijkbaar vanuit contactpersonen met HERE DRIVE+ naar een adres kunt navigeren.
Klik op het adres van je contactpersoon en er verschijnt vervolgens een adres op een (land)kaart. Dan klikken op dat adres en routebeschrijving vanaf mijn locatie. Daarmee start je HERE DRIVE+ op.
Nooit gewetenen ik heb HERE DRIVE+ toch al een tijdje.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dat is niet perse waar. Hogere managers bij grote bedrijven nemen veel beslissingen op basis van cijfers, daarbij kijken ze niet alleen naar marktaandeel en rendement, maar bijv. ook naar cijfers van de klantenservice/webcare. Als er een x aantal keer geklaagd is dat er geen Windows app beschikbaar is verschijnt dat vanzelf op hun "dashboard". Hoe meer er geklaagd is, hoe meer het voor hun de investering rechtvaardigd.GerCor schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:
Volgens mij heeft het in discussie gaan met clubs zoals Ziggo geen enkele zin. Dat soort bedrijven kijkt naar marktaandeel en rendement. Alleen blijven ze ontzettend aardig tegen je en dat geeft valse hoop.
http://www.reddit.com/r/w..._coming_to_windows_phone/kippengaas schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:09:
Ik hoor steeds vaker over de app Tinder (uiteraard nog niet te verkrijgen voor WP). Sinsds oktober 2012 verkrijgbaar op IOS en sinds een aantal maanden ook op Android. Ik heb een beetje gegoogled, maar kon nog niks concreets vinden over een release op WP. Weet iemand toevallig iets meer over een toekomstige release?
Wordt aan gewerkt.
Aviary was daar goed in op m'n Android.badluckboy schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:11:
Weet iemand een leuke app waarmee je tekstjes in of onder plaatjes kan schrijven?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Deze WP apps kunnen dat (onder ander):badluckboy schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:11:
Weet iemand een leuke app waarmee je tekstjes in of onder plaatjes kan schrijven?
http://www.windowsphone.c...41-4273-b621-b83e55a0b8d9
http://www.windowsphone.c...71-4317-b97c-85ebea20a43d
http://www.windowsphone.c...6b-e011-81d2-78e7d1fa76f8
http://www.windowsphone.c...4e-e011-854c-00237de2db9e
Ik heb eigenlijk wel van bijna iedereen zijn/haar adres in mijn telefoon (en Exhange) staan.Avalaxy schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:13:
Ziet er nice uit die appAlleen wat betreft je navigatieverhaal: klinkt leuk, maar wie heeft nou van iedereen het adres in zn telefoon staan? Ik van niemand in ieder geval.
Hou jij er nog een papieren adressenboekje op na dan? Zo ja: Wat ouderwets!
Neuh, ik probeer sowieso geen adressen bij te houden omdat die toch continu veranderen als je jonge vrienden hebt. Als ik een keer iemands adres nodig heb vraag ik die gewoon.InZane schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:48:
[...]
Ik heb eigenlijk wel van bijna iedereen zijn/haar adres in mijn telefoon (en Exhange) staan.
Hou jij er nog een papieren adressenboekje op na dan? Zo ja: Wat ouderwets!
Oke dank je! Dat bericht is inmiddels alweer 5 maanden geleden, dus hopelijk is de app er dan ook snel op WP.TheZeroorez schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 19:22:
[...]
http://www.reddit.com/r/w..._coming_to_windows_phone/
Wordt aan gewerkt.
@Martinspire: Hoe meer populaire apps voor WP8 hoe beter toch? Veel mensen die twijfelen om over te stappen van Android/iOS naar WP8 bekijken eerst het aanbod van Apps.
Misschien vergis je je trouwens in de populariteit. Het schijnt nu best een "hype" te zijn in Nederland. Zo stond er bijvoorbeeld laatst ook een artikel over in de Metro. Ik denk dat het vooral in bepaalde doelgroepen populair is: jongeren van pak 'm beet 10 tot 30. Het heeft denk ik zelfs een kans om populairder te worden dan sommige dating sites: veel gebruikers die ik erover spreek zouden er nooit over nadenken om een dating site te gebruiken, maar ze gebruiken dus wel Tinder. De drempel is schijnbaar een stuk lager. Daarnaast hoor ik niet alleen singles hierover: sommigen vinden het ook leuk om te kijken hoe goed ze "in de markt liggen" en "alleen te flirten", terwijl ze dus wel een relatie hebben. Of dat ethisch is mag je zelf uitmaken natuurlijk
De website www.photobeamer.com geeft bij mij inderdaadWenzel schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:41:
PhotoBeamer werkt bij mij niet meer. Op L920 en L620.
Heeft er iemand ook last van?
Sorry, something went wrong. Please try again.
Verwijderd
Het is toch echt een grote hit/hype, en wéér een die WP gaat missen of pas weer krijgt als het alweer begint af te kalven. Heel jammer, want van wat ikmbij IOS/Android gebruikende vrienden gezien heb ziet het er leuk uit om eens een leuke date te vinden 😉Martinspire schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:32:
Voor zover ik kan zien is Tinder gewoon een dating-app. Leuk hoor, maar niet iets wat het grote publiek gaat missen lijkt me?
Ik ken heel wat mensen met iPhones en Android toestellen, maar ik heb nog nooit van deze app gehoord eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:21:
[...]
Het is toch echt een grote hit/hype, en wéér een die WP gaat missen of pas weer krijgt als het alweer begint af te kalven. Heel jammer, want van wat ikmbij IOS/Android gebruikende vrienden gezien heb ziet het er leuk uit om eens een leuke date te vinden 😉
Je bent ook over de 40 dus dat verklaard al veel.InZane schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:44:
[...]
Ik ken heel wat mensen met iPhones en Android toestellen, maar ik heb nog nooit van deze app gehoord eigenlijk.
Ach ik ben een stuk jonger en had er ook nog nooit van gehoord, laat staan gezien. Het ziet er dan ook uit als een kansloze app, maar ja.. Over smaak valt niet te twisten he! ^^douweegbertje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:48:
[...] Je bent ook over de 40 dus dat verklaard al veel.
Leer eens rekenendouweegbertje schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:48:
[...]
Je bent ook over de 40 dus dat verklaard al veel.
hier 20, student en vrijgezel en ook ik heb nog niks gehoord over die datingapp (laat even weten of er leuke vrouwen aanwezig zijn, dan meld ik me ook maar eens aanAvalaxy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:06:
Ik ben 22 en was tot kort geleden nog student, en heb ook echt nog nooit eerder van een "Tinder" gehoord.
Nou dacht ik dat je iets met taalinstellingen moest doen, maar ik weet niet meer wat. Ook nog gezocht vanmiddag maar kan het niet meer vinden.
Wie kan me helpen want navigatie zonder een stem schiet niet op natuurlijk.
Mijn telefoon staat op engels, wat staat er in de settings van HD+ bij navigation voice? want ik heb daar wel gewoon een nederlandse stem staan (opgenomen stem).
Je moet de stem nog downloaden gok ik. is een optie onder instellingen/NavigatiestemGerCor schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:26:
Oké dan, twee keer mijn telefoon gereset. De eerste keer omdat WhatsApp het liet afweten en toen ik dat had gedaan had ik geen stem meer in HERE DRIVE+. Dus, gisteravond wederom een reset, hele telefoon opnieuw ingericht en weer geen stem. Het geluid dat je te horen krijg als je te snel rijdt doet het wel.
Nou dacht ik dat je iets met taalinstellingen moest doen, maar ik weet niet meer wat. Ook nog gezocht vanmiddag maar kan het niet meer vinden.
Wie kan me helpen want navigatie zonder een stem schiet niet op natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 18-10-2013 23:17 ]
Dat is echt heel vreemd, na een reset heb ik dus die NL-Alert er niet tussen staanGerCor schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:15:
Alles op Nederlands. Zowel nederlandstalige mannelijke als ook vrouwelijke stem geïnstalleerd. Na de reset had ik ineens NL-Alert in mijn instellingen staan. Geen idee wat er aan de hand is. Gisteravond, 3 maal is scheepsrecht ... opnieuw gereset maar helaas, geen stem.
Navigatie stem is bij mij dan wel weer gewoon behouden. Na het installeren van NL (heb een Duitse toon)
Ook als ik kijk op de site van NL-Alert. 'Je telefoon is geschikt voor NL-Alert en is al ingeschakeld'
Ik ben benieuwd of NL-Alert er iets mee te maken heeft.
[ Voor 92% gewijzigd door GerCor op 19-10-2013 10:44 ]
Lijkt idd een HTC (8x) dingetje te zijn, heb zelf een Lumia 820 en volgens NL-Alert:GerCor schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:34:
Ik heb een HTC 8X, ik weet niet welke jij hebt. NL-Alert is ook niet iets waar je voor kiest om het wel of niet te installeren. Het staat gewoon, ineens, bij instellingen. Je kunt het ook niet uitschakelen, het staat ingeschakeld.
Ook als ik kijk op de site van NL-Alert. 'Je telefoon is geschikt voor NL-Alert en is al ingeschakeld'
Ik ben benieuwd of NL-Alert er iets mee te maken heeft.
'Uit tests blijkt dat deze mobiele telefoon NL-Alert niet kan ontvangen'
Verwijderd
Ik gebruik vooral regenvoorspeller omdat daar ook het weer bij in zit en ook gevoelstemperatuur, dat vind ik wel fijn. Maar gebruik af en toe regenvoorspeller om te kijken of ze ook verschillen qua voorspelling.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:14:
Zijn er nog mensen die de regenmeter app gebruiken? Hier heb ik het probleem dat de "vernieuwen" knop in het menu niet werkt. Hij haalt wel data op, maar de view blijft hetzelfde. Als de app opnieuw opgestart wordt, dan zie ik wel gegevens die up to date zijn.
regenmeter heeft ook het weer en gevoelstemperatuur erbij zittenTropicc schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:53:
[...]
Ik gebruik vooral regenvoorspeller omdat daar ook het weer bij in zit en ook gevoelstemperatuur, dat vind ik wel fijn. Maar gebruik af en toe regenvoorspeller om te kijken of ze ook verschillen qua voorspelling.
Oh wacht, ik gebruik inderdaad vooral regenmeter in plaats van regenvoorspeller. Regenmeter is nauwkeuriger en heeft gevoelstemperatuur wat regenvoorspeller niet heeft.SjorsC schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:14:
[...]
regenmeter heeft ook het weer en gevoelstemperatuur erbij zitten
De vernieuwen knop die eigenlijk alles daadwerkelijk vernieuwen: zowel de locatie bepaling, neerslaginfo en weer info. De radarbeelden niet, aangezien deze hetzelfde blijven.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:14:
Zijn er nog mensen die de regenmeter app gebruiken? Hier heb ik het probleem dat de "vernieuwen" knop in het menu niet werkt. Hij haalt wel data op, maar de view blijft hetzelfde. Als de app opnieuw opgestart wordt, dan zie ik wel gegevens die up to date zijn.
Regenmeter is naar mijn mening inderdaad meer feature rijk: de neerslag data is daarintegen exact hetzelfde als Regenvoorspeller. Al deze data komt van Buienradar vandaan.Tropicc schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 22:53:
[...]Ik gebruik vooral regenvoorspeller omdat daar ook het weer bij in zit en ook gevoelstemperatuur, dat vind ik wel fijn. Maar gebruik af en toe regenvoorspeller om te kijken of ze ook verschillen qua voorspelling.
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Niet geheel volgens mijn verwachting om eerlijk te zijn.
In het kader van beter laat dan nooit, maar site werkt inmiddels weer 100%Tomba schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:09:
[...]
De website www.photobeamer.com geeft bij mij inderdaad
[...]
Jup, het is niet dezelfde store. De url is zelfs andersSubslider schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:24:
[...] Niet geheel volgens mijn verwachting om eerlijk te zijn.
Maar wie weet verbaast MS ons nog eens met WP8.1, al zou ik er niet teveel op rekenen.
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 21-10-2013 15:45 ]
Jep, hier nu ook nl alert terug te vinden in de settings. Of dit heeft er altijd al ingezeten en ik heb het gemist, of het is meegekomen met het via een bepaalde proxy manier installeren van Nokia apps..GerCor schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:15:
Alles op Nederlands. Zowel nederlandstalige mannelijke als ook vrouwelijke stem geïnstalleerd. Na de reset had ik ineens NL-Alert in mijn instellingen staan. Geen idee wat er aan de hand is. Gisteravond, 3 maal is scheepsrecht ... opnieuw gereset maar helaas, geen stem.
Anyways, als dit bij jou ook het geval is (de optie zit bij mij onder advanced text messages) weet ik wel hoe dit te verwijderen is.. Weet niet of je ook soortgelijke proxy truken uitgehaald hebt?
.
Beide overigens gemaakt ism Microsoft als we af gaan op de tweets van Joe Belfiore.Official Instagram And Vine Apps Coming To Windows Phone Devices In Coming Weeks
October 22, 2013 | By Pradeep
At Nokia World today, Nokia revealed that official Instagram and Vine apps are coming to Windows Phone devices in coming weeks. Instagram is one of the most requested apps on Windows Phone platform and it is finally coming. This fills the major gap in the availability of high-profile apps in Windows Phone Store. Joe Belfiore from Microsoft thanked Instagram team and revealed that they were working together for sometime now.
Also he revealed that the app is terrific and we all will love it. Now, I’m waiting for the release!
.
joebelfiore @joebelfiore
Big thanks to the #Instagram team, who we've been working with for awhile. I've seen the app and it looks terrific. You're gonna love it!
joebelfiore @joebelfiore
And a huge shout-out to the #Twitter team as well. I've been playing around with Vine too and this will be a GREAT addition to #WP...
[ Voor 24% gewijzigd door Rowdy.nl op 22-10-2013 10:23 ]
.
[quote=http://blogs.windows.com/windows_phone/b/windowsphone/archive/2013/10/22/instagram-isn-t-the-only-great-app-coming-to-windows-phone-here-s-the-full-list.aspx?6577456=1]
pApps[list]
• CamScanner
• ESPN F1
• InNote
• Nokia Camera
• Nokia Storyteller
• Papyrus
• phriz.be
• PicFeed
• Plex (Plex Systems)
• SophieLensHD
• Xbox Video
• Vine
• Vyclone Pro
Games
- Asphalt 8: Airborne
- Danger Dash
- FIFA 14 from EA Sports
- My Talking Tom
- Rabbids Big Bang
- Rail Rush
- Rayman Fiesta Run
- Temple Run 2
En, belangrijker; ze zijn niet Lumia only...
.joebelfiore @joebelfiore
For folks asking... Instagram, Vine, Xbox Video and most other apps are NOT Lumia-only. We're partnering to improve ecosystm
Kan best idd, zou me (helaas) niets verbazen. Heeft er ook een beetje mee te maken dat het nu nog lastiger is om WP7 te ondersteunen als developer sinds de komst van Windows 8.1.Yanze schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:27:
Ik meende ergens te lezen dat Instagram WP8 only is
Edit
It's a nice day...
Flipboard laat ook hun Apps zien... (Voor Windows Phone 8 en Windows
[ Voor 21% gewijzigd door Rowdy.nl op 22-10-2013 13:42 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
mcetweaker schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:36:
Geen candy crush ???
[ Voor 43% gewijzigd door JerX op 23-10-2013 07:56 ]
http://wmpoweruser.com/mu...e-app-for-culture-lovers/
Een museum app met alle musea in de buurt, met contactgegevens ed.
Dat zou voor Nederland toch ook moeten kunnen?
Ik ben zelf een leek op gebied van apps maken, maar heb wel eens zitten denken aan een app met alle bezienswaardigheden in de buurt, gps gestuurd. Of een app met looproutes door een stad/dorp met alle bezienswaardigheden en zo. Als het al niet bestaatBart40 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:27:
Kijk, zoiets stond op mijn ideeen-lijstje om eens voor windowsphone te maken:
http://wmpoweruser.com/mu...e-app-for-culture-lovers/
Een museum app met alle musea in de buurt, met contactgegevens ed.
Dat zou voor Nederland toch ook moeten kunnen?
Kijk, dat zou mooi zijn. Ik heb nu nog steeds Swapchat, maar die is uit de store gehaald en is niet bepaald stabiel.. (om het zacht uit te drukkenCokeZero schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:55:
Onze Rudy komt trouwens met 6snap zoals je waarschijnlijk wel kon raden een Snapchat app.
.
Het probleem met dit soort zaken is het verkrijgen van (goede) data, maar vooral ook om die data up to date te houden. Alhoewel je dat met routes voor de leukste punten wel een aardig eind komt...robkrekel schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Ik ben zelf een leek op gebied van apps maken, maar heb wel eens zitten denken aan een app met alle bezienswaardigheden in de buurt, gps gestuurd. Of een app met looproutes door een stad/dorp met alle bezienswaardigheden en zo. Als het al niet bestaat
Tsja, dan heb je natuurlijk een netwerk van mensen nodig, dat is wel lastig. Maar klein beginnen zou een optie kunnen zijn.Rowdy.nl schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:10
Het probleem met dit soort zaken is het verkrijgen van (goede) data, maar vooral ook om die data up to date te houden. Alhoewel je dat met routes voor de leukste punten wel een aardig eind komt...
Is dat niet waar City Lens voor dient?robkrekel schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Ik ben zelf een leek op gebied van apps maken, maar heb wel eens zitten denken aan een app met alle bezienswaardigheden in de buurt, gps gestuurd. Of een app met looproutes door een stad/dorp met alle bezienswaardigheden en zo. Als het al niet bestaat
Vooral Transit heeft wel veel nieuwe features gekregen. Stukjes die je moet lopen worden nu daadwerkelijk als route getoond ipv een hemelsbrede streep van A naar B. Dat lijkt een hele verbetering, is het opzich ook wel, totdat je er achter komt dat stationstunnels niet gebruikt worden en je soms van perron naar perron de halve stad doorgestuurd wordt omdat je om het station heen moet lopen, heel apart. De te lopen afstand en bijbehorende tijd komen daar niet mee overeen maar lijken gewoon nog de oude methode te gebruiken.
Het traject van bussen en treinen wordt nog steeds van halte tot halte getekend in plaats van het werkelijke traject over de straat/het spoor.
Ja! LelijkRutje! schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:17:
Bij mij negeren HERE Maps en HERE Transit de kleuren van het thema sinds de laaste update, hebben meer mensen daar last van?
De enige feature die hij bij mij lijkt te hebben is zeggen dat er geen route is gevondenVooral Transit heeft wel veel nieuwe features gekregen.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Meer mensen hier last van of die weten wat hier aan te doen is?
Yup was ook ook het eerste wat me opviel. En tegen viel. Meteen negatieve feedback erop gestuurd via de apps, want dit doet het hele concept van het WP uiterlijk teniet.Rutje! schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:17:
Bij mij negeren HERE Maps en HERE Transit de kleuren van het thema sinds de laaste update, hebben meer mensen daar last van?
Bing maps routebeschrijving laten maken, en dan op het pijltje onderin tikken. Dan start Drive opCAP-Team schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:52:
Ik las hier ergens dat bij sommige mensen dat als je via de people hub bij een contactpersoon op het adres klikt dat hij dan naar Here Maps gaat of dat je dan naar het adres kunt navigeren via Here Drive, bij mij gaat ie nog naar de oude Bing Maps (die ik verder niet in de apps lijst kan vinden, maar die er blijkbaar onder water nog wel is).
Meer mensen hier last van of die weten wat hier aan te doen is?
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.