Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147672

Ben ik de enigste? Ik krijg deze app niet geinstalleerd; myShopi

Als je de term invoert in Marketplace krijg je meteen geen resultaten
Als je dan via een site zoals deze: http://www.windowsphoneapplist.com/myshopi-a10769.html op de link DOWNLOAD klikt, krijg je wel een pagina in de Marketplace, maar je ziet NERGENS een knop met INSTALL

edit:
Op 19 mei 2011 15:48 schreef Philippe Van Ophem <info@myshopi.be> het volgende:
Dank u wel voor uw antwoord.
Vandaag is myShopi alleen op de Belgische market place, rede waarom u het niet vindt.
Wij willen ook op de andere markets gaan maar het is nog niet gedaan.
Met vriendelijke groeten,

Philippe.

On 19 May 2011, at 15:41, Dennis ***** wrote:

De MarketPlace van Windows Phone 7, ik woon in Belgie, maar mijn live account staat geregistreerd in Amerika, want vroeger kon ik geen apps downloaden met een Belgische account

Op 19 mei 2011 15:27 schreef Philippe Van Ophem <info@myshopi.be> het volgende:
Goeiemiddag,

Van welke market place spreekt u ?
Android of Appstore
België of een andere land

Philippe.

On 19 May 2011, at 14:32, Dennis wrote:

Hoi, als ik myShopi invoer in de Marketplace krijg ik geen resulaten!

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 147672 op 19-05-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Deze had ik nog niet gezien. vanaf 29-6 Angry Birds op Windows Phone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Avenger 2.0 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:07:
Wordt er echt zot van dat alle applicaties en beschrijvingen in de marketplace in het frans staan. Mijn gsm is thans volledig engelstalig ingesteld. Blijkbaar denkt microsoft nog altijd dat Belgie volledig franstalig is. Is er geen mogelijkheid om de engelse taal ergens te forceren in de marketplace? Ik heb gelezen dat een US account aanmaken en de volledige telefoon resetten een optie is, maar dan kan ik waarschijnlijk geen cc meer toevoegen, dus bestaat er geen andere optie?
Had ik ook, maar dan dat Zune Nederlands stond in plaats van Engels (wat mijn voorkeur heeft).

Als je gaat naar C:\Program Files\Zune kan je alle language packs weggooien, behalve die van de taal die je als weergave wil.
Ik heb zelf een mapje aangemaakt ('languages backup') en alles behalve en-US daar in gegooid. Sindsdien is de Zune software bij mij engelstalig.

Jij kan dus dezelfde truc uithalen, maar dan nl-NL laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:42

Benjamin-

CrazyGunner#2385

@IntoDevil prachtige app dat Spoorboekje. Werkt lekker soepel, favorieten er in met ingevulde tijd is erg handig en het doet wat het moet doen.

Is het mogelijk om ook iets te doen met ander vervoer zoals bussen, trams en metro's? Of is die informatie niet makkelijk te verkrijgen? Want ik vind de site van 9292ov gewoon rottig werken, je kan niet even snel tijden opzoeken.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:59:
@IntoDevil prachtige app dat Spoorboekje. Werkt lekker soepel, favorieten er in met ingevulde tijd is erg handig en het doet wat het moet doen.

Is het mogelijk om ook iets te doen met ander vervoer zoals bussen, trams en metro's? Of is die informatie niet makkelijk te verkrijgen? Want ik vind de site van 9292ov gewoon rottig werken, je kan niet even snel tijden opzoeken.
9292ov heeft zijn api nog niet beschikbaar gesteld, zie Emerce: 9292ov-geeft-stapsgewijs-data-vrij-ontwikkelaars
Vooralsnog zijn de developers dan ook aangewezen op de NS api.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Anoniem: 147672 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:42:
Op 19 mei 2011 15:48 schreef Philippe Van Ophem <info@myshopi.be> het volgende:
"Dank u wel voor uw antwoord.
Vandaag is myShopi alleen op de Belgische market place, rede waarom u het niet vindt.
Wij willen ook op de andere markets gaan maar het is nog niet gedaan.

Philippe."
Dit is precies waar ik bang voor ben als de marketplaces straks in meer landen beschikbaar komen. Dat steeds meer apps maar in 1 marketplace terecht zullen komen bijvoorbeeld omdat Microsoft een wereldwijde submit afkeurt omdat ze franse apps of duitse vanwege de taal niet in de US marketplace wil terwijl wij die meer dan 1 taal kunnen volgen die apps best kunnen gebruiken.

Het is natuurlijk onzin dat myshopi hun app alleen in de franse marketplace heeft gesubmit omdat de apps in het frans is. Daardoor onstaat marketplace fragmentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-07 22:19
Anoniem: 80466 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:44:
[...]

Dit is precies waar ik bang voor ben als de marketplaces straks in meer landen beschikbaar komen. Dat steeds meer apps maar in 1 marketplace terecht zullen komen bijvoorbeeld omdat Microsoft een wereldwijde submit afkeurt omdat ze franse apps of duitse vanwege de taal niet in de US marketplace wil terwijl wij die meer dan 1 taal kunnen volgen die apps best kunnen gebruiken.

Het is natuurlijk onzin dat myshopi hun app alleen in de franse marketplace heeft gesubmit omdat de apps in het frans is. Daardoor onstaat marketplace fragmentatie.
je kunt er bang voor zijn maar dit ligt niet aan MS en wij veranderen dit ook niet. Puur persoonlijke keuze van de publisher en ik denk niet zo'n slimme. Je ziet bijvoorbeeld in NL veel buitenlandse collegas rondlopen met een WP7 die bepaalde apps ook in NL willen gebruiken en andersom. (NL collegas wonend in de US die een US liveid op de marketplace gebruiken en die nu.nl geinstalleerd hebben)

MS policy is nu heel duidelijk, je moet 1 van de EFIGS talen ondersteunen en je kunt dan wereldwijd publiseren. Met de Mango zal dat meer talen zijn die je kunt kiezen en dan ook weer wereldwijd publiseren. Vertalen in de markets is niet verplicht (maar wel slim om te doen als je veel downloads wilt hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Anoniem: 80466 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:44:
[...]

Het is nog steeds een developers-keuze en dit ligt niet aan MS. Het is nogal dom als je als ontwikkelaar alleen voor België publiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Voor wie WHS 2011 / SBS 2011 / Windows Storage Server heeft draaien
My Home Server

Ga naar http://connect.microsoft.com/windowshomeserver en volg de stappen.

Langere versie:
De beta app kan je dus niet vinden door te zoeken in de appstore/marketplace, maar via een direkte link naar de app in de marketplace welke je kan vinden via http://connect.microsoft.com/windowshomeserver

Je kan ook muziek, foto's en video's streamen. Voor video's zijn de codec's helaas nog wat beperkt maar het is dan ook nog niet de final versie. Streamen kan vanaf je interne netwerk en buiten overal waar je internet verbinding hebt. Je private cloud zeg maar :)

Ik hoef de app alleen te gebruiken op m'n interne netwerk. In dat geval moet je op het einde even je interne/private certificaat toevoegen aan een email en installeren (klikken op de bijlage) op je telefoon. Daarna kan je verbinding maken met de app. Werkt enorm leuk en ik ben benieuwd naar de final versie!
.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 614 op 19-06-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:25

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zodra whatsapp uit is stap ik over op Windows Phone 7. Kijk die Optimus 7 dan! 189 euro! Maarja, ik hou mijn HD2 denk ik :P
Binnenkort komt er een update uit voor de Xbox 360 die het een Metro achtig interface geeft. Een Win8 tablet ga ik denk ik ook aanschaffen op den duur. Dan heb ik een 360, Win8 en een WP7. Hou ik wel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Goed nieuws voor homebrewers, binnenkort kun je ook post-NoDo telefoons unlocken met een vernieuwde chevron tool

http://labs.chevronwp7.com/
nieuws: Microsoft keurt 'jailbreaktool' Windows Phone goed

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 19-06-2011 20:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zijn er whatsapp achitge applicaties met een app op IOS en WP7 eigenlijk?

[ Voor 6% gewijzigd door maratropa op 19-06-2011 21:27 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Tigertext werkt op WP7 en Android, geen idee of het op de Iphone werkt.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

En een hands on video van de "My Home Server" app.

Een "must have" app als je WHS of SBS thuis hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300407

Kik Messenger is nu ook in de Marketplace, erg fijn WhatsApp alternatief en gratis. De app is ook beschikbaar op Android en iPhone. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:08
maratropa schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:27:
Zijn er whatsapp achitge applicaties met een app op IOS en WP7 eigenlijk?
Sinds vandaag is KiK messenger uit voor WP7! Werkt ook op iPhone/Android en werkt ook erg goed al zeg ik het zelf. Vlotte app met mooie UI. KiK werkt wel op basis van accounts itt Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:13
Probleem bij KiK, TigerText ea is dat whatsapp al een behoorlijke userbase heeft.
Hoe krijg je die zo gek om over te stappen?

Ik neem aan dat het niet compatible is met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Nee niet compatible met elkaar. Maar een paar vrienden overhalen om het ook te installeren (of ernaast) is vaak niet zon heel groot probleem. Ik heb er in ieder geval al een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Vrouwtje heeft hem er nu naast staan.

In tegenstelling tot een iPhone krijgen wij dus geen melding bij een nieuw bericht begrijp ik?
Of heb ik ergens nog wat verkeerd staan in Kik/telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Push stond bij mij standaard aan. Je krijgt bij een bericht zowel een blauwe toast notificatie als een nummertje op de live tile met hoeveel nieuwe berichten er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Sjips, dat doet hij beide niet bij mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Videoootjes van Kik messenger in actie
http://www.wpcentral.com/...enger-windows-phone-video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Niet online
Het werkt inderdaad erg goed, helaas zal mensen overtuigen voor deze ene keer Kik te gebruiken ipv Whatsapp een hele opgave worden, maar het is al beter dan niks.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook de Angry Birds zijn gearriveerd op Windows Phone
http://wp7applist.com/en-US/app/24227/angry-birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

$2,99? Pffff
Maar goed, ik moet m'n CC toch een keer testen, en dit is het waard. Al is het alleen maar zodat ik niet meer die loser ben die geen Angry Birds heeft op m'n telefoon :P

.edit: ik heb er trouwens wel echt spijt van dat ik een UK account heb. Want dan is ie 2,49 pond, oftewel $3,99 :/

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2011 12:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 13:20

mrsar

waar een sar is,is een wodka

AB net gekocht :P ik heb US marketplace,dus $ :P toch nog een voordeel ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat hele VAT verhaal is irrelevant, die prijs die er staat is wat jij als Nederlander ervoor betaalt. En dat is gewoon €2,07 in US, en €2,77 in UK.

[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21
Er is ook een gratis demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het kan me niet echt bekoren. Geodefence en the Harvest vond ik wel vet!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Niet online
GeoDefence is inderdaad erg leuk, zodra het kan koop ik mij de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

HTC heeft een hidden wifi app, maar is er ook een alternatief te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.oisyn schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:37:
Dat hele VAT verhaal is irrelevant, die prijs die er staat is wat jij als Nederlander ervoor betaalt. En dat is gewoon €2,07 in US, en €2,77 in UK.
Niet zo irrelevant dus met mijn US account.

Op mijn CC afrekening staat voor het kopen van 1 liedje van 1,29 dollar :
Subtotal: $1,29
Tax: $0,12
Total amount: $1,41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Anoniem: 80466 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:54:
[...]

klopt,bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Anoniem: 80466 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:54:
[...]

Dan nog is $2,99 + 9% niet gelijk aan $3,99, maar $3,26. Mijn stelling dat US goedkoper is blijft dus overeind.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 30-06-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.oisyn schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:02:
[...]Dan nog is $2,99 + 9% niet gelijk aan $3,99, maar $3,26. Mijn stelling dat US goedkoper is blijft dus overeind.
Dat heb ik ook nooit beweerd maar dat jij eerder beweerde dat de belasting irrelevant was is gewoon incorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Daar heb je gelijk in, maar wat was nou het punt van je opmerking "ex-btw" als het zelfs mét btw alsnog een stuk goedkoper is? Daar ging het me een beetje om. Anyway, ik hoef geen antwoord, het gaat toch al nergens over ;)

Welke twitter apps gebruikt men hier? Ik had zelf Beezz, maar op een of andere manier wil die geen notifications meer geven. Het heeft even gewerkt, maar nu zegt ie steeds "An error has been occurred" als ik de settings wijzig. Daarnaast heeft ie de laatste paar dagen steeds last van "Twitter connection problem" 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door .oisyn op 01-07-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Ik gebruik weer de officiële Twitter app. Helaas geen notifications maar ach... In Beezz mistte ik de lijsten en het kwam enigzins traag over op mij. Rovi was op zich ook wel fijn maar daar mistte volgens mij ook een en ander.

VEVO heeft ook een app uitgebracht voor muziek videos. Werkt best mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
.oisyn schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:18:
Daar heb je gelijk in, maar wat was nou het punt van je opmerking "ex-btw" als het zelfs mét btw alsnog een stuk goedkoper is? Daar ging het me een beetje om. Anyway, ik hoef geen antwoord, het gaat toch al nergens over ;)

Welke twitter apps gebruikt men hier? Ik had zelf Beezz, maar op een of andere manier wil die geen notifications meer geven. Het heeft even gewerkt, maar nu zegt ie steeds "An error has been occurred" als ik de settings wijzig. Daarnaast heeft ie de laatste paar dagen steeds last van "Twitter connection problem" 8)7
Ik gebruikte Beezz en de twitter app van Microsoft.
Ben inmiddels helemaal overgestapt op Rowi, voor die paar centen ook de full version gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Domino schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:54:
[...]

Ik gebruikte Beezz en de twitter app van Microsoft.
Ben inmiddels helemaal overgestapt op Rowi, voor die paar centen ook de full version gekocht.
Ik ook, Rowi is de snelste op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Doet die wel aan live tiles en toast messages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Niet online
Accuweather is ook eindelijk uit. Live-tile ziet er toch wel een stuk mooier uit dan 95 procent van de weather-apps.

De App-store komt nu echt op gang en met Mango zullen we waarschijnlijk een sneltreinvaart bereiken.

[ Voor 30% gewijzigd door Yakolev op 01-07-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
.oisyn schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:32:
Doet die wel aan live tiles en toast messages?
De full version wel. Gratis niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaf 22 augustus is de Marketplace open voor Mango applicaties met daarin dus ook de mogelijkheid om de nieuwe API's te gebruiken en de mutlitasking en tile notificatie functies te gebruiken.

http://www.zdnet.com/blog...8?tag=mantle_skin;content

Hoe zou dat werken met de oude non-mango telefoons.
Zijn er na submissie van een Mango versie twee versie tegelijk actief van een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 80466 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:25:
Hoe zou dat werken met de oude non-mango telefoons.
Zijn er na submissie van een Mango versie twee versie tegelijk actief van een app?
Waarschijnlijk checkt de marketplace gewoon welke versie je hebt en geeft dan al dan niet een update. Daarnaast zullen ze wel afhankelijk van de versie apps wel of niet tonen.
Je kan namelijk als het goed is nog steeds pre-mango apps in de marketplace zetten, nadat mango uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
http://www.gsmarena.com/m...e_countries-news-2918.php

Klopt het dat je nu met een Nederlands adres en alles gewoon toegang hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Niet online
IM+ Messenger is al een paar dagen uit, helaas werkt de live-tile support niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Relief2009 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 18:59:
http://www.gsmarena.com/m...e_countries-news-2918.php

Klopt het dat je nu met een Nederlands adres en alles gewoon toegang hebt?
Eigenlijk geen idee of dat nu al is. Zou toch pas bij Mango officieel opengesteld worden? Zou MS nu al de poorten hebben geopend? Ik zal het eens proberen als ik mijn toestel terug heb om dan alleen mijn nederlandse account te gebruiken. Ben benieuwd of ik dan de Marketplace op kom.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ppaddo schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:58:
[...]

Eigenlijk geen idee of dat nu al is. Zou toch pas bij Mango officieel opengesteld worden? Zou MS nu al de poorten hebben geopend? Ik zal het eens proberen als ik mijn toestel terug heb om dan alleen mijn nederlandse account te gebruiken. Ben benieuwd of ik dan de Marketplace op kom.
Het ziet ernaar uit dat GSMArena er een eigen verhaal van heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 11:01
Er is in iedergeval wel veel meer beschikbaar. Ik gebruik mijn nederlandse account en kan Flowers gratis downloaden... Angry Birds staat er nu ook bij voor 2.99 maar bij bijvoorbeeld de PDF reader krijg ik nog de melding "not available in youre region"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 14:59
De nederlandse marketplace is inderdaad open nu als je een mango toestel hebt. echter er staan nog niet zo veel apps in. (alleen apps die sinds vorige week dinsdag geupdate zijn sinds de nieuwe app hub live staat)

na verloop van tijd zal dit steeds meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Kennen jullie de applicatie ´Who´s Near Me´?
Het idee is wel grappig. Zodra je inlogd kan je chatten met gebruikers die bij je in de buurt zijn.

Enige probleem: er zijn bijna geen Nederlanders? Ik heb af en toe is een gozer op 15km. Maar beter lijkt het niet te worden.

De website: http://www.whosnearme.net/

Afbeeldingslocatie: http://www.synergetechsolutions.com/img/Products/whos-near-me-wp7/Home.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.synergetechsolutions.com/img/Products/whos-near-me-wp7/Nearby.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.synergetechsolutions.com/img/Products/whos-near-me-wp7/newsfeed.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.synergetechsolutions.com/img/Products/whos-near-me-wp7/newsfeedmap.jpg

De applicatie is verder vrij snel en duidelijk. Wel wat ads af en toe, maar voorlopig nog niet irritant.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Beta schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:03:
Het idee is wel grappig. Zodra je inlogd kan je chatten met gebruikers die bij je in de buurt zijn.

Enige probleem: er zijn bijna geen Nederlanders? Ik heb af en toe is een gozer op 15km. Maar beter lijkt het niet te worden.

De website: http://www.whosnearme.net/

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]

De applicatie is verder vrij snel en duidelijk. Wel wat ads af en toe, maar voorlopig nog niet irritant.
Zo vreemd is het niet dat je weinig Nederlanders ziet.

1. Er zijn niet veel Nederlanders met een Windows Phone
2. Je moet de applicatie geinstalleerd hebben om zichtbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376997

Wat ik zelf niet kan vinden zijn een gratis ereader met ondersteuning voor epub en het liefst een ingebouwde mogelijkheid om gutenberg titels te downloaden en een programma dat voor mij mijn data verbruik bijhoud. Dat laatste vermoed ik is niet mogelijk gezien de manier waarop Windows Phone 7 omgaat met programma's die gesloten worden het is voor mij echter wel een gemis.

De eerste is wel jammer. Ik had op Android een aantal opties en nu alleen kindle for Windows Phone en dat is niet een geweldig programma. Het werkt omslachtig en na de initiële opstart krijg ik niet eens meer een menu omhoog om snel door een boek heen te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Relief2009 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:24:
[...]

Zo vreemd is het niet dat je weinig Nederlanders ziet.

1. Er zijn niet veel Nederlanders met een Windows Phone
2. Je moet de applicatie geinstalleerd hebben om zichtbaar te zijn.
Weet ik, weet ik.. Maar vond dit wel erg schaars. :P

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

Beta schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:41:
[...]

En de weinige WP7 gebruikers die er zijn, zullen ook lang niet allemaal deze app hebben geinstalleerd.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359528

Heb de who's near me app net gedownload, ik denk dat ik in totaal 1 nederlander heb kunnen spotten :P
(als het al geen belg is) 48 miles van me verwijderd :P
maar geinige app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Anoniem: 376997 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:01:
Wat ik zelf niet kan vinden zijn een gratis ereader met ondersteuning voor epub en het liefst een ingebouwde mogelijkheid om gutenberg titels te downloaden en een programma dat voor mij mijn data verbruik bijhoud. Dat laatste vermoed ik is niet mogelijk gezien de manier waarop Windows Phone 7 omgaat met programma's die gesloten worden het is voor mij echter wel een gemis.

De eerste is wel jammer. Ik had op Android een aantal opties en nu alleen kindle for Windows Phone en dat is niet een geweldig programma. Het werkt omslachtig en na de initiële opstart krijg ik niet eens meer een menu omhoog om snel door een boek heen te bladeren.
Ik zie niet in waarom een dataverbruik-app niet gemaakt zou kunnen worden. Zo gesloten is WP7 ook weer niet. AT&T heeft volgens mij een MyWireless app welke je datagebruik bijhoudt.
Beta schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:41:
[...]

Ach zal wel veranderen zodra WP7 in Nederland meer exposure krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376997

Relief2009 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:44:
Ik zie niet in waarom een dataverbruik-app niet gemaakt zou kunnen worden. Zo gesloten is WP7 ook weer niet. AT&T heeft volgens mij een MyWireless app welke je datagebruik bijhoudt.
Ik neem aan dat zij de data over het verbruik uit hun eigen databases halen anders dan dat de telefoon dit zelf bijhoudt. Dat zou namelijk betekenen dat dat programma op de achtergrond zou moeten blijven draaien. Iets wat naar ik begrijp nog niet mogelijk is op Windows Phone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 376997 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:35:
[...]
Ik neem aan dat zij de data over het verbruik uit hun eigen databases halen anders dan dat de telefoon dit zelf bijhoudt. Dat zou namelijk betekenen dat dat programma op de achtergrond zou moeten blijven draaien. Iets wat naar ik begrijp nog niet mogelijk is op Windows Phone 7.
Waarschijnlijk wel, maar vergeet ook niet dat de OEMs en de providers veel meer mogen met applicaties. Het zou me niets verbazen als zij dataverbruik van de telefoon kunnen uitlezen via een api.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

c70070540 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 08:43:
[...]

En de weinige WP7 gebruikers die er zijn, zullen ook lang niet allemaal deze app hebben geinstalleerd.
Zelf als je hem geinstallerd heb zul je hem vermoedelij toch wel met enige regelmaat moeten opstarten om je locatie actief te houden. Misschien houdt de server maar een uurtje of zo vast waar je was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376997 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:01:
Wat ik zelf niet kan vinden zijn een gratis ereader met ondersteuning voor epub en het liefst een ingebouwde mogelijkheid om gutenberg titels te downloaden
Na een minuutje zoeken kom ik op Freda uit. (maar er kan ook nog meer zijn)
http://wp7applist.com/en-US/search/?q=freda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 80466 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:38:
[...]
Na een minuutje zoeken kom ik op Freda uit. (maar er kan ook nog meer zijn)
http://wp7applist.com/en-US/search/?q=freda
ABookReader ziet er wel mooi uit. Het is ongeveer hetzelfde als Freda. Het is een betaalde app, maar ze hebben wel een trial versie beschikbaar. Mooie is dat het volgens hun samen werkt met dropbox en Callibre. Met Callibre kan je dan weer ebooks downloaden uit een 20+ aantal bookstores (gratis en betaalde).

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 25-07-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 15:07
Beta schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:03:
Doet me denken aan 'Toothing'. Chatten via bluetooth. Uiteraard ken ik het alleen van nieuwsberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 13:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wel raar als je met de browser naar https://marketplace.windo...efault.aspx?wa=wsignin1.0 gaat dan staat daar een waarschuwing:
Belangrijke mededeling. Vanaf 15 juli kunt u op deze website niet langer toepassingen voor Windows Mobile 6.x downloaden. Als u een Windows 6.x-telefoon hebt, hebt u nog steeds toegang tot de appstore vanaf de Marketplace-client op uw telefoon.
Echter alle apps die hier staan zijn nog voor Windows Mobile? :?
Zou mooi zijn als je hier ook door de WP7 apps kunt bladeren..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Met de release van Mango wordt die website waarschijnlijk vervangen door een die wél gevuld is met WP7 apps. Microsoft heeft enige tijd geleden namelijk aangegeven dat de release van Mango gepaard zou gaan met een webversie van de marketplace.

http://www.slashgear.com/...-due-with-mango-24153956/

Tot die tijd zou je wanneer je het web wilt gebruiken om de marketplace te kunnen navigeren gebruik kunnen maken van third party websites of Bing Visual Search zoals Domino aangeeft (let wel dat je je Bing-locatie op US moet zetten om Visual Search aan de praat te krijgen in NL).

[ Voor 31% gewijzigd door RadiusK op 27-07-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Heeft iemand Tentacles toevallig gekocht of gezien? Ziet er erg gaaf en uniek uit! Mooi om een ontwikkelaar te zien die iets orgineels kan bedenken, grafisch een sterke game neerzet en vloeiende gameplay heeft ingebouwd.

YouTube: ‪WP7 Game Review: Tentacles (WMPowerUser.com)‬‏ - YouTube

[ Voor 37% gewijzigd door Relief2009 op 30-07-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Ziet er leuk uit,binnenkort eens aanschaffen.eerst de andere uitspelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Relief2009 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:53:
Heeft iemand Tentacles toevallig gekocht of gezien? Ziet er erg gaaf en uniek uit! Mooi om een ontwikkelaar te zien die iets orgineels kan bedenken, grafisch een sterke game neerzet en vloeiende gameplay heeft ingebouwd.

Ziet er inderdaad echt wel stoer uit.

Eigenlijk zou het wel tof zijn als we nog een apart games voor WP7 topic zouden hebben met meer van dit soort reviews en linkjes. Dan hebben we volgens mij ook wel alle facetten van WP7 afgedekt met topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ppaddo schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:38:
[...]

Ziet er inderdaad echt wel stoer uit.

Eigenlijk zou het wel tof zijn als we nog een apart games voor WP7 topic zouden hebben met meer van dit soort reviews en linkjes. Dan hebben we volgens mij ook wel alle facetten van WP7 afgedekt met topics.
Dat kan toch gewoon dit topic? Misschien de titel zo aanpassen dat het ook duidelijk is dat games ook besproken kunnen worden? Dan maak ik een aparte titel Games erbij. Alleen de vraag hoe je dit in kan delen?

[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 31-07-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Daar ga ik eens even over nadenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 416112

Relief2009 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:53:

Ik heb het gisteren gekocht na het spelen van de trial. Eén van de beste mobiele games die ik ooit heb gespeeld. Kwalitatief zeer hoogstaand. (en ik heb jaren iOS-games gespeeld)

Wat wel nadelig is, is de prijs. 4,99 EUR voor een spelletje is misschien toch net iets te veel om een breed publiek aan te spreken. Pas op, het spel is héél goed, en ergens is het misschien wel de prijs waard. Maar als je apps gewoon bent die meestal 79 eurocent kostten, is dit wel even verschieten.

Tot nu toe nog maar 2 apps gekocht (Angry Birds & Tentacles). Al mijn andere apps zijn gratis of draai ik een ad-supported versie van. Dit is wel héél goed aan WP7 ivm iOS, je kan een app uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Ik krijg sinds de dag dat ik mijn Omnia heb uitgepakt al de mogelijkheid aangeboden om WP7 te updated dmv Zune. Ik heb dat tot tot nu toe altijd uitgesteld, maar het verliezen van de data connectie via 3G en hem dan niet meer terugkrijgen totdat ik het toestel reboot zet me er toe aan om het toch even te proberen.

De vraag. Behoudt hij al mijn SMS'jes of ben ik die kwijt met het updaten. Is er reeds een backup oplossing voor te vinden? Op SBP Backup moet ik momenteel niet rekenen..

En dan nog dit even: bij het aanmaken van een nieuw live account had ik als land UK gekozen en mijn Windows 7 location ook op UK gezet. Zune weigerde me echter te laten inloggen totdat ik het op Belgium zette. Het gevolg: ik zit met een engeltalige WP7 een franstalige market op mijn telefoon >____<
Hoe krijg je die market in het Engels?

Met WM6.5.3 had ik dat locatie-probleem niet O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Als je via zune updatet, blijft alles bewaard.

Zune probleem weet ik zo snel niet.

WM != WP, heeft NIETS met elkaar te maken. Zodra mango er is krijgt belgie in elk geval ook toegang toy een nederlandstalige marketplace, maar de details heb ik niet paraat.

Kortaf berichtjr vanaf mn omnia. Low battery :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat echt belangrijk is, is dat je iedere optie qua land instelt op engels. Ik heb nu even geen toestel beschikbaar (grrr) maar kijk ook naar zaken die misschien niet zo relevant lijken. Gewoon echt -alles- op UK zetten is het devies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed goed ^^
Dan ga ik straks eens updaten.

Maar allereerst die ganse zooi terug op Engels zetten thuis. Het device staat wel correct ingesteld op UK, behalve de time zone, maar dat is dan niet zo belangrijk denk ik? Voor de zekerheid zal ik het ook op even GMT instellen alvorens die te updaten, want straks zet die er nog een France firmware op ook D:

Mijn Live account zal ik terug ik terug op United Kingdom instellen en dan zien of Zune nog te forceren valt, want die ziet blijkbaar dat ik niet vanuit UK probeer in te loggen. Misschien een proxy zoeken en dan eens proberen.

Bedankt voor de tips in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:30:
. Zune weigerde me echter te laten inloggen totdat ik het op Belgium zette. Het gevolg: ik zit met een engeltalige WP7 een franstalige market op mijn telefoon >____<
Hoe krijg je die market in het Engels?
De marketplace is gebonden aan je billingadres.
Te vinden op account.live.com
Vermoedelijk heb je een creditcard geregistreerd op je Belgische adres en dan wordt de marketplace frans.

p.s. Dit geldt natuurlijk ook voor niet Samsung Omnia 7 telefoons en volgens mij is dit onderwerp dan ook al eens in een meer generiek maar inmiddels verboden topic voorbij gekomen

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 01-08-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Anoniem: 125883 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:29:
Mijn Live account zal ik terug ik terug op United Kingdom instellen en dan zien of Zune nog te forceren valt, want die ziet blijkbaar dat ik niet vanuit UK probeer in te loggen. Misschien een proxy zoeken en dan eens proberen.
Dat kan niet. Eenmaal ingesteld op een taal kan je dat niet aanpassen. Let er overigens op dat je primaire live account het UK account is. Dus toestel resetten (hoera!!!) of alle accounts verwijderen. Van dat laatste ben ik overigens niet 100% zeker van of dat kan.

[edit]
En wat hAl zegt kan natuurlijk ook nog

[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 01-08-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je primaire liveid krijg je niet verwijdert. Een reset is dus de enig oplossing om een ander liveid te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het goed begrijp kan ik best mijn LiveID volledig verwijderen en opnieuw aanmaken met als land UK of US.
Dan mijn telefoon resetten en dat nieuwe Engelse account als primary liveid instellen om zo toegang te krijgen tot de Engelstalige marketplace.

*zucht* die locatiegebonden diensten ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Anoniem: 125883 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:16:
Als ik het goed begrijp kan ik best mijn LiveID volledig verwijderen en opnieuw aanmaken met als land UK of US.
Dan mijn telefoon resetten en dat nieuwe Engelse account als primary liveid instellen om zo toegang te krijgen tot de Engelstalige marketplace.

*zucht* die locatiegebonden diensten ook ...
Nee, meest makkelijke is toestel resetten, dan tijdens opstart/first bootprocedure een VS account aanmaken.(mocht je gaan kopen op VS account, dat is net iets voordeliger dan UK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ppaddo schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:18:
[...]

Nee, meest makkelijke is toestel resetten, dan tijdens opstart/first bootprocedure een VS account aanmaken.(mocht je gaan kopen op VS account, dat is net iets voordeliger dan UK)
Geweldig ppaddo :D
Dan ga ik dat vanavond eens in orde brengen _/-\o_

Edit: Voilà. Ik heb een nieuwe US LiveID aangemaakt en alles nu in het Engels.
Blij dat ik van die franstalige brol af ben op een engelstalig toestel. De taal in al die applicaties zouden ze je toch wel mogen laten instellen, ook al pushen ze regionale applications en suggesties naar je account.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 01-08-2011 22:44 . Reden: [x] Check :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07 15:52
Kan iemand bevestigen dat nu de IM+ software gratis is te downloaden op een WP7 toestel, dit inclusief Gtalk support?
Dit is een van de dingen waar op gewacht heb om over te gaan op WP7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aerocooluser schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:02:
Kan iemand bevestigen dat nu de IM+ software gratis is te downloaden op een WP7 toestel, dit inclusief Gtalk support?
Dit is een van de dingen waar op gewacht heb om over te gaan op WP7.
Zoeken op im+ levert niks op, maar zoeken op gtalk geeft IM+ :)
Overigens, http://wp7applist.com/en-US/search/?q=im%2B ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
Caelorum schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:16:
[...]

Zoeken op im+ levert niks op, maar zoeken op gtalk geeft IM+ :)
Overigens, http://wp7applist.com/en-US/search/?q=im%2B ;)
Bedankt voor de info, goed nieuws dat een applicatie als deze gratis word aangeboden. Dit omdat veel Android gebruikers gratis software gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Even letterlijk vanaf de marketplace op mijn telefoon:

First multi-messenger application for Windows Phone is finally here.
Chat in Skype, Facebook, AIM, MSN (Windows Live Messenger or WLM), Yahoo!, ICQ, Jabber, Google Talk and MySpace.

Helemaal gratis te downloaden.

Er is ook nog een Pro versie, maar wat het verschil is kan ik zo niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aerocooluser schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:22:
[...]
Bedankt voor de info, goed nieuws dat een applicatie als deze gratis word aangeboden. Dit omdat veel Android gebruikers gratis software gewend zijn.
Volgens mij worden op de WP7 de meeste apps aangeboden in 1 van de volgende drie vormen:
1) Een betaalde app met volledige functionaliteit en een trial-mode waarin beperkte functionaliteit beschikbaar is.
2) Een betaalde app zonder reclame en een trial-mode waarin reclame zit
3) Volledig gratis

Volledig betaalde apps zie ik maar zeer zelden langskomen. De trial-mode zorgt er ook voor dat je niet zoveel van die "<een app-naam> FREE" meuk krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
Hoe zit het nou eigenlijk met de update naar Mango en mogelijke nieuwe API's voor bijvoorbeeld Whatsapp, heeft iemand daar al duidelijkheid over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

aerocooluser schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:05:
Hoe zit het nou eigenlijk met de update naar Mango en mogelijke nieuwe API's voor bijvoorbeeld Whatsapp, heeft iemand daar al duidelijkheid over?
Wat er tot nu toe bekend is, is dat Whatsapp zijn software voor zoveel mogelijk platformen wil aanbieden. Met Mango komen de benodigde api's beschikbaar en de algemene overtuiging is dan ook dat Whatsapp achter de schermen al lang en breed met WP7 bezig is. Daar is echter niet echt veel over naar buiten gebracht tot nu toe. Wellicht dat we daar op moeten wachten tot de officiele release van Mango.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
ppaddo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:13:
[...]

Wat er tot nu toe bekend is, is dat Whatsapp zijn software voor zoveel mogelijk platformen wil aanbieden. Met Mango komen de benodigde api's beschikbaar en de algemene overtuiging is dan ook dat Whatsapp achter de schermen al lang en breed met WP7 bezig is. Daar is echter niet echt veel over naar buiten gebracht tot nu toe. Wellicht dat we daar op moeten wachten tot de officiele release van Mango.
WhatsApp is sowieso een bedrijf dat niet zo open is over wat ze doen. Het is allemaal gesloten en er wordt niet gereageerd op wat het publiek vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omoe3
  • Laatst online: 03-05-2020
Nu er toch gepraat word over WhatsApp. Hoe zit het met de ABN Amro app? Zou die al in de maak zijn? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
omoe3 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:44:
Nu er toch gepraat word over WhatsApp. Hoe zit het met de ABN Amro app? Zou die al in de maak zijn? _/-\o_
Geen idee of we daar iets zinnigs over kunnen zeggen. ABN Amro maakt wel apps voor verschillende platformen. Maar ik weet niet of WP7 populair genoeg is om daar nu al een app voor te maken.

Als WP7 populairder wordt, dan verwacht ik eigenlijk pas over een jaar een app.

[ Voor 9% gewijzigd door Relief2009 op 03-08-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat zou wel heel tof zijn, maar gezien de onbekendheid van WP7 zal dat vast wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
ppaddo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:13:
Dat zou wel heel tof zijn, maar gezien de onbekendheid van WP7 zal dat vast wel niet.
Ik zit er over 2 weken dan hebben we het erover. Ben ook erg benieuwd. De Rabo app is al wel in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:53:
[...]

Ik zit er over 2 weken dan hebben we het erover. Ben ook erg benieuwd. De Rabo app is al wel in de maak.
Oh, dat is mooi om te horen! Heeft ABN jullie uitgenodigd of proberen jullie ABN over te halen? Als Rabo snel een wp7 app uitbrengt, dan moet de rest ook wel snel een app willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:33:
[...]

Oh, dat is mooi om te horen! Heeft ABN jullie uitgenodigd of proberen jullie ABN over te halen? Als Rabo snel een wp7 app uitbrengt, dan moet de rest ook wel snel een app willen.
De meeste bedrijven zijn op 1 of andere manier al een relaties/klant/partner van MS, dus we spreken regelmatig met elkaar. Soms is Mobile het onderwerp :)

En het helpt inderdaad als er collegas bepaalde dingen al wel hebben gedaan. We demo-en dan ook graag die toepassingen tijdens dat soort meetings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
[...]

Goed nieuws. 1 van de weinige apps die ik mis sinds ik overgestapt ben van Android naar WP7 :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omoe3
  • Laatst online: 03-05-2020
[...]

Dat is zeker goed nieuws! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justdowner
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-07 20:07
Ik heb blij te zien dat Microsoft zo pro-actief met dit soort dingen om gaat, dat stemt zeker hoopvol!
Pagina: 1 ... 6 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.