Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:38
Manuel schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:31:
[...]

Als ik vaak aan het bellen ben (vaak i.v.m. werk) dan moet ik m'n verstand er wel bij hebben anders pik ik de helft niet eens op. Nu kan ik onder het bellen wel gewoon aantekening maken d.m.v. OneNote en e-mails zoeken met Outlook maar nog steeds snap ik niet waarom de programmeur er in dit geval rekening mee moet houden.
Kwestie van verschil van gebruik. Jij bent natuurlijk niet de enige persoon die een telefoon met WP7 gebruikt. Als ik aan het bellen ben, dan komt vaak een film ter sprake en dan zou het handig zijn om die te kunnen checken. Zo simpel is het. Ik ben jou niet. Jij bent mij niet. De programmeur moet er rekening mee houden omdat het een reëel scenario is voor een telefoon. Ik bel en ik gebruik een app, ik gebruik een app en ik bel. Als je geen apps kan gebruiken tijdens het bellen, zou je zelfs over de naam smartphone kunnen discussiëren.....
Indien de programmeur er wel rekening mee gaat houden ben je weer veel ruimte kwijt waar je anders ook content kwijt kunt. Mijn mening hierover is dan ook (lekker kort door de bocht :)) dat alleen de belangrijkste applicaties hiermee rekening hoeven te houden, dus wat echt basis-functionaliteit is van de telefoon wat dus 3rd-party apps uitsluit.
Behoorlijk kort door de bocht ja. Het hele principe van Metro (als je dat ooit hebt bekeken) is witruimte, weinig informatie per scherm. Je ziet ook dat, zoals al eerder gezegd, MS geen knoppen aan de bovenkant van een app heeft staan. Dat is niet voor de grap gedaan natuurlijk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Ramon schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:16:
Behoorlijk kort door de bocht ja. Het hele principe van Metro (als je dat ooit hebt bekeken) is witruimte, weinig informatie per scherm. Je ziet ook dat, zoals al eerder gezegd, MS geen knoppen aan de bovenkant van een app heeft staan. Dat is niet voor de grap gedaan natuurlijk.
Grappenmaker.

Het hele idee van Metro, is de focus op de content. Geen 'chrome' of gimmick er omheen. Dit combineren met typografie waardoor er overzicht ontstaat. Daardoor past er juist meer informatie op een overzichtelijke manier op hetzelfde canvas.

Uit Metro Design Language of Windows Phone 7:
Principles of Design
Typography. Type is beautiful. Not only is it attractive to the eye, but it can also be functional. The right balance of weight and positioning can create a visual hierarchy. Additionally, well placed type can help lead you to more content.

Motion is what brings the interface to life. Transitions are just as important as graphical design. By developing a consistent set of motions or animations, a system is created that provides context for usability, extra dimension and depth and improves the perceived performance of the whole interface.

Content not Chrome is one of the more unique principles of Metro. By removing all notions of extra chrome in the UI, the content becomes the main focus. This is especially relevant due to the smaller screen size and gesture-based interactions.

Honesty. Design explicitly for the form factor of a hand held device using touch, a high resolution screen and simplified and expedited forms of interaction. In other words, be “authentically digital”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

RoccoS schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:44:
Officiële Nu.nl app is reeds te zien op http://www.nu.nl/mobiel.html , download-link is nog niet actief.
Inmiddels te vinden in de Marketplace.
Met een zeer mooie Metro interface!

Met link: Nu.nl

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 614 op 31-03-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Thanks for mentioning, Sake - ook even geïnstalleerd.

Bevalt goed: hij laad snel en prettig leesbare text. Geen lag bij scrollen enzo zoals de facebook app soms heeft.
Ook handig dat de tv-gids er in verwerkt zit :)

[ Voor 12% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 31-03-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Anoniem: 614 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:49:
[...]

Inmiddels te vinden in de Marketplace.
Met een zeer mooie Metro interface!

Met link: Nu.nl
niet in mijn regio beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Welke regio heb je ingesteld?

Ik heb hem op US staan, en werkt prima.
Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen, omdat ze echt geen regio's uitgesloten hebben toen ze de app submitten.

Probeer anders gewoon via zune op je pc of marketplace op je phone er naar te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-07 23:18

The_Scarabial

MTB for life!

die nu.nl app werkt echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-07 21:13
Zune Marketplace is sinds kort ook beschikbaar in India.
Blijkbaar is het toch niet zo moeilijk om regios toe te voegen.
Waarom blijft NL nog steeds achter? Of is dit een begin van meedere landen die worden toegevoegd en kunnen we NL ook binnenkort verwachten?

Bron: http://www.wpsauce.com/20...ce-launches-in-india.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
jaspa schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:17:
[...]
[...]
Dat kan je niet zomaar zeggen. Je hebt geen idee hoe lang ze al bezig zijn met alle licenties rondkrijgen, enzovoort.
Voor Zune zijn er namelijk talloze contracten met platenmaatschappijen en artiesten, en met uitgevers van games voor XBox Live titels (en dus de apps & games marketplace).

Het licht allemaal nogal wat complexer dan je zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:05:
Dat kan je niet zomaar zeggen. Je hebt geen idee hoe lang ze al bezig zijn met alle licenties rondkrijgen, enzovoort.
Nou ja; wel een idee, alleen niks concreets...
Volgens mij ging in Nederland op 20 oktober als eerste in de wereld een WP7 toestel over de toonbank. Ruim 2 maanden later volgde India.
Ik weet ook wel dat het heel kort door de bocht is om dan te denken dat de Marketplace release in Nederland ook 2 maanden eerder zou moeten zijn dan India en dat er veel meer speelt (qua licenties etc.), maar toch voelt het een beetje wrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:44
Je vergeet echter dat India ook een land is waar veel technologische en ook veel MS kennis zit. Zulke landen zullen ze altijd proberen sneller te connecten aan het geheel :)

Heb je trouwens wel al gezien dat je met je NL account tegenwoordig in Zune ook Apps ziet staan? ze zijn iig ergens mee bezig kennelijk want voorheen was alleen Video beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
Jaguar645 schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:40:
Heb je trouwens wel al gezien dat je met je NL account tegenwoordig in Zune ook Apps ziet staan? ze zijn iig ergens mee bezig kennelijk want voorheen was alleen Video beschikbaar
Ik zie het nu, lijkt er inderdaad op dat ze ermee bezig zijn. Er worden echter nog geen Apps weergegeven bij mij, maar het menu is er. Laten we hopen dat NL de volgende stap is voor Microsoft. Dan zijn de "April geruchten" toch niet zo gek geweest. Maar met het verleden in het achterhoofd zal ik nog niet te vroeg juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Laatst online: 19-03 12:36
India is natuurlijk een arm land in vergelijking met Nederland, maar met meer een inwonertal van meer dan 70x het aantal inwoners van NL en een snel groeiende economie, zou ik ook wel weten welk land mijn prio heeft.
Bovendien kom je daar waarschijnlijk weg met een Engelse versie en voor een echte marktintroductie moet je hier toch wel Nederlands ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
/\/\|) schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:12:
Bovendien kom je daar waarschijnlijk weg met een Engelse versie en voor een echte marktintroductie moet je hier toch wel Nederlands ondersteunen.
De taal van het OS staat (volgens mij) los van de Marketplace.
Ik heb het ook niet over een algehele marktintroductie voor NL, maar de mogelijkheid om mijn Nederlandse Live-ID te kunnen gebruiken om de Marketplace op te komen en al die rare workarounds achterwege te kunnen laten. Mezelf voordoen als Amerikaan is niet iets wat ik graag doe :P.

[ Voor 4% gewijzigd door jaspa op 03-04-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:53
jaspa schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:17:
Zune Marketplace is sinds kort ook beschikbaar in India.
Waarom blijft NL nog steeds achter? Of is dit een begin van meedere landen die worden toegevoegd en kunnen we NL ook binnenkort verwachten?

Bron: http://www.wpsauce.com/20...ce-launches-in-india.html
Is dus de app marketplace, heeft niets met muziek etc te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Jaguar645 schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:40:
Je vergeet echter dat India ook een land is waar veel technologische en ook veel MS kennis zit. Zulke landen zullen ze altijd proberen sneller te connecten aan het geheel :)

Heb dit net getest maar met NL account zie je alleen video's. Geen apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:09:
Is dus de app marketplace, heeft niets met muziek etc te maken
Muziek hebben de meeste mensen al op hun computer staan, App Marketplace is natuurlijk waar we in Nederland ook het meest op zitten te wachten. :P
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:13:
Afbeeldingslocatie: http://jaspaworks.nl/downloads/zune_nl_small.jpg
[3-4-2011 19:57] Dit is met de PC ingesteld op locatie Nederland en een Nederlands Windows Live ID

Edit [6-4-2011 17:49]:
Ondertussen is het menu "Toepassingen" weer verwijderd in de nederlandse zune marketplace.

Ook lijkt het nederlandse kenniscentrum op zune.net aangepast, daar wordt nu gesproken over het aanschaffen van video's en applicaties:
Bij Zune draait het allemaal om de nieuwste en beste video's en applicaties. Zune Marketplace is de online winkel in de Zune-software waar het allemaal gebeurt.
http://www.zune.net/nl-NL...bout/aboutmarketplace.htm
http://www.zune.net/nl-NL...uyingappswindowsphone.htm

[ Voor 68% gewijzigd door jaspa op 06-04-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-07 23:18

The_Scarabial

MTB for life!

Is iemand er al achter waarom de teletext applicatie het alleen doet via Wifi en niet via mobiel internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Matthijs Hoekstra schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:13:
[...]

Toch niet helemaal. Ik kreeg een melding dat ik Zune opnieuw op moest starten en toen zag ik daarna een keurige beschrijving van de Nu.nl app in Zune

edit:
Wat Jaspa dus zegt :>

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 04-04-2011 10:36 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07 22:30
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:05:
[...]

Voor Zune zijn er namelijk talloze contracten met platenmaatschappijen en artiesten, en met uitgevers van games voor XBox Live titels (en dus de apps & games marketplace).

Het licht allemaal nogal wat complexer dan je zou denken.
Uitgevers van xbox live titles hebben helemaal niks te makken, MS bepaalt wat er op Xbox live wordt gezet. Zelfs in zo'n maaten dat ze spellen tegenhouden als deze teveel op elkaar lijken, dus daar hebben ze geen moeilijkheden mee. Zune en de platenmaatschapijen daarentegen is een ander verhaal en geef ik je volledig gelijk.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Tweakers.net app is er inmiddels ook:
Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 03-04 22:53

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Er is sinds vandaag een heuze tweakers.net app voor wp7 :D
De app is lekker snel en ik vind het er mooi uitzien. Het zou geweldig zijn als je er ook mee het forum op kan, maar dat gaat ook prima via IE.

Thx tweakers.net _/-\o_

Edit: Sake was me net voor :P

[ Voor 6% gewijzigd door MarluXiaXl op 04-04-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06 16:47

neevedr

Dat was ik niet!

Tweakers.net voor Windows Phone 7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.robertdeveen.com/nieuws.png

Vandaag is verschenen de Tweakers.net voor Windows Phone 7 applicatie. Dit is de applicatie om het laatste nieuws over computers, games, consumentenelektronica en andere technologie te bekijken op jouw eigen telefoon.

Het laatste nieuws en de beste reviews van Tweakers.net zijn eenvoudig te bekijken, net zoals de nieuwste blogpost van Tweakblogs.net.

Reacties, verzoekjes, reviews en tips zijn welkom.

http://tweakers.robertdeveen.com

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.robertdeveen.com/wp7_English_278x92_blue.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

neevedr schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:54:

[afbeelding]

Vandaag is verschenen de Tweakers.net voor Windows Phone 7 applicatie. Dit is de applicatie om het laatste nieuws over computers, games, consumentenelektronica en andere technologie te bekijken op jouw eigen telefoon.

Het laatste nieuws en de beste reviews van Tweakers.net zijn eenvoudig te bekijken, net zoals de nieuwste blogpost van Tweakblogs.net.

[afbeelding]
Top! Eens kijken hoe die werkt.

1) het logo achter de tekst ziet er leuk uit, maar leidt af van het lezen.
2) ben je ook van plan om Forum integratie te maken?

Verder erg blij dat de app er is. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gé Brander op 04-04-2011 13:07 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Imagewind, een app die random foto's uit de twitter timeline laat zien, is van de Marketplace afgehaald omdat de app geen content filter heeft voor "ongewenste" afbeeldingen.

http://www.winrumors.com/...e-7-app-from-marketplace/

Jammer. Apple heeft daar een soort disclaimer voor, dat vind ik toch een elegantere oplossing.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 17:53
c70070540 schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:03:
[...]

Top! Eens kijken hoe die werkt.

1) het logo achter de tekst ziet er leuk uit, maar leidt af van het lezen.
2) ben je ook van plan om Forum integratie te maken?

Verder erg blij dat de app er is. :)
Toont zeker de potentiële meerwaarde aan van een goede app ten opzichte van een goede mobiele site, maar zonder reacties en vraag&aanbod blijf ik voorlopig nog op de goede mobiele site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb nog geen WP7, maar ik wil een opmerking maken over die logotjes van Tweakers naast berichten. Ik zou ze vervangen door vierkantjes of zo. Door dat logo elke keer te herhalen krijgt het een goedkope uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Is dit niet uiteindelijk gewoon een RSS lezer?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07 22:30
Devster schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:37:
Imagewind, een app die random foto's uit de twitter timeline laat zien, is van de Marketplace afgehaald omdat de app geen content filter heeft voor "ongewenste" afbeeldingen.

http://www.winrumors.com/...e-7-app-from-marketplace/

Jammer. Apple heeft daar een soort disclaimer voor, dat vind ik toch een elegantere oplossing.
MS is nog erg strikt met de apps dat zal waarschijnlijk ook nog wel iets soepeler worden, maar voor nu hebben ze liever geen ranzige rotzooi in de marketplace.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:38
Iemand goede evaringen met een gps logger? Ik wil gaan hardlopen (tenminste dat is het idee) en het lijkt me wel grappig om dan te zien of ik het steeds iets sneller doe.

De volgende heb ik al geprobeerd.
Runkeeper: ziet er goed uit als je het verhaaltje leest. Alleen zo onstabiel als de pest. Nog geen run die ik gedaan heb kunnen openen op mijn omnia. Het lijkt op de ene telefoon gewoon te werken en de ander niet.

Endomondo sports tracker: werkt leuk tijdens het rennen, maar achteraf is in de app niet meer te zien hoe hard je gelopen hebt. Alleen lap times (gewoon per kilometer), maar ik wil graag ook een gemmiddelde kunnen zien en omdat steeds uit te rekenen. Je kunt dus wel je oude runs terug halen, maar met te beperkte informatie.

Runtastic: Laat alles zien zoals avarage speed, max speed, alleen niet per kilometer wat juist handig is omdat je dan kunt zien of je het laatste stuk niet gewoon gelopen hebt omdat je kapot was.

Smartrunner: deze heb ik niet echt gebruikt nog, maar laat niet de verhouding gemmiddelde min/km zien. Verder laat deze ook niet zien hoelang je erover gedaan had om te lopen per kilometer.

Iemand nog alternatieven? of misschien tips omdat het misschien toch mogelijk is om te zien, maar ik het niet kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr

neevedr

Dat was ik niet!

LeVortex schreef op zondag 10 april 2011 @ 23:36:
Iemand goede evaringen met een gps logger? Ik wil gaan hardlopen (tenminste dat is het idee) en het lijkt me wel grappig om dan te zien of ik het steeds iets sneller doe.

Endomondo sports tracker: werkt leuk tijdens het rennen, maar achteraf is in de app niet meer te zien hoe hard je gelopen hebt. Alleen lap times (gewoon per kilometer), maar ik wil graag ook een gemmiddelde kunnen zien en omdat steeds uit te rekenen. Je kunt dus wel je oude runs terug halen, maar met te beperkte informatie.
Heb je de website van Endomondo.com gezien? Daar staat ook je gemiddelde snelheid, het totaal aantal verbrande hamburgers en hoever je al bent met je rondje om de wereld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-06 12:06

Runkeeper: ziet er goed uit als je het verhaaltje leest. Alleen zo onstabiel als de pest. Nog geen run die ik gedaan heb kunnen openen op mijn omnia. Het lijkt op de ene telefoon gewoon te werken en de ander niet.

Runtastic: Laat alles zien zoals avarage speed, max speed, alleen niet per kilometer wat juist handig is omdat je dan kunt zien of je het laatste stuk niet gewoon gelopen hebt omdat je kapot was.

Smartrunner: deze heb ik niet echt gebruikt nog, maar laat niet de verhouding gemmiddelde min/km zien. Verder laat deze ook niet zien hoelang je erover gedaan had om te lopen per kilometer.

Iemand nog alternatieven? of misschien tips omdat het misschien toch mogelijk is om te zien, maar ik het niet kan vinden?
Ik gebruikt Marathon, bevalt erg goed en doet volgens mij precies wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-07 08:19
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om die updates in de Market binnen te halen wanneer je enkel gebruik maakt van een Nederlandse live account? Het is natuurlijk een beetje scheef dat je Apps hebt die wel geinstalleerd staan maar niet kunnen worden geupdate omdat NL nog wordt uitgesloten van de Market..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

densoN schreef op maandag 11 april 2011 @ 13:22:
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om die updates in de Market binnen te halen wanneer je enkel gebruik maakt van een Nederlandse live account? Het is natuurlijk een beetje scheef dat je Apps hebt die wel geinstalleerd staan maar niet kunnen worden geupdate omdat NL nog wordt uitgesloten van de Market..
Gebruik dan gewoon een tijdelijk US/UK Live account als primary account en gebruik je NL Live account om de mail te checken. Je kan die andere toch gewoon negeren?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024

Runstats is ook wel een aardige.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:38
dankjewel voor het commentaar, runstats staat niet in mijn marketplace, tenminste ik zie hem niet.

Marathon werkt wel goed, totale tijd, totale distance, gemiddelde snelheid, avarage pace, mooie grafiekjes qua hoogte en snelheid. Geen idee of die hoogte wel klopt, volgens mij niet, maar dat ligt natuurlijk aan de gps ontvangst. Mooi mapje erbij en je kunt mooi zien hoelang je over iedere km gedaan hebt met gemiddelde snelheid.

Binnenkort eens doelen instellen, geen idee of dat werkt in de trail versie en hoe dat gesproken tekst werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon

Smartrunner laat ook min/km zien, moet je alleen voor naar de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-04 13:06
Ik heb een beetje in dit topic zitten kijken maar heb hier nog geen melding van gezien:
WP7NL App is uit (gister of eergister al volgens mij)
Deze app toont een lijst van NL apps. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Leuk dat er een tweakers app vr de wp7 is, maar mij persoonlijk een beetje irriteert, is het te beknopte overzicht per pagina. Je kan scrollen natuurlijk, maar persoonlijk zie ik liever een groter aantal punten van de feed :)

Ik zou:
- de icoontjes kleiner maken van de posts
- de fonts kleiner (meer post betekent sneller up to date zijn in een oogwenk)
- de achtergrond van de lijst gewoon puur black/white houden. witte achtergrond - zwarte tekst of zwarte achtergrond en witte tekst (jah, denken aan het verbruik van mn Omnia schermpje :D )

Die dingen kan je snel aanpassen, niet? ;)

Voor de rest doe zo voort! Ik wacht zelf nog op mn laptop van't werk om verder te kunnen developen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr

neevedr

Dat was ik niet!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Tweakers.net voor Windows Phone 7 applicatie. Ik neem jullie opmerkingen zeker mee bij de volgende release.

Ik heb vaker opmerkingen gehad over het logo achter de tekst en het overzicht, de font en de logo's naast de berichten, daar ga ik denk ik wel wat aan doen.

Uitbreiding van de applicatie met b.v. forum, pricewatch, v&a, reacties staat zeker op mijn verlanglijstje. Het lastige hieraan is, is dat Tweakers deze gegevens niet zomaar toegankelijk heeft gemaakt. Wie kan mij aan een goede aanknopingspunten helpen zodat ik deze gegevens ook kan tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgets
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 17:46
Mijn eerste Windows Phone app staat ook in de marketplace!

Bier aanbiedingen

Voor veel studenten is het dé uitgave van de maand: Bier. Maar je koopt het niet altijd bij het goedkoopste adres. Al die folders door is onhandig en gewoon te veel werk. Geld verspillen op het goudgele drankje is vanaf heden echter verleden tijd want met de bier aanbiedingen app doe je gericht bieraankopen.

Afbeeldingslocatie: http://sterk-internet.nl/media/1367/bieraanbiedingen.png

Enjoy!

Voor problemen mail naar: wp7@sterk-internet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Het stond al op de frontpage:
De TouchStudio scripting app van Microsoft ziet er wel leuk uit. Het scripten is wel eventjes wennen en de 1/3 van de voorbeelden lijkt niet echt goed te werken heb ik de indruk. Maar goed, het is nog een beta :)

Ben benieuwd wat mensen er allemaal mee gaan scripten, ik heb zelf nog geen flauw idee wat ik zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:11

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmm lol.... net geprobeerd mijn cc toe te voegen op meerdere manieren,maar helaas niet gelukt.(via de reset=>liveid=>marketplace=>add cc)
had na 5m de cc maatschappij aan de lijn dat mijn kaart geblokkeerd was vanwege vreemde boekingen.
MS schrijft dus wel meteen geld af,maar je krijgt niets er voor terug :(

geld maar meteen terug laten zetten

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Laatst online: 25-06 10:29
He bah, met mn nieuwe cc (oude ing cc was verlopen) kan ik niet meer zooi van de marketplace kopen ;(

Flauw hoor :(

EDIT: Nieuwe guide gevonden :D NU DOET IE HET WOOOOO _/-\o_

Instructies:

Zorg dat je Region op UK staat (bij Regional Settings in control panel) Ga naar zune.net met je uk account
Hover over je accnaam rechtsboven, kies my account

Nu belangrijk: Kies Update billing info NIET add / edit creditcard (3x geprobeerd, werkt 100% zeker niet!) nu word je namelijk doorgespeeld naar billing.microsoft.com; die checkt de cc gegevens schijnbaar op een andere manier.

Volg de stappen; in mijn geval: klik op huidige creditcard ala xxxxxxxxxxxx1234, change information oid (cc nummer was hetzelfde). Guide was geschreven voor de andere methode: Change payment method, die werkt dus schijnbaar ook. Gebruik je eigen naam, en een geldig uk adres + uk telnummer.
Ik hoefde alleen expiration date te veranderen (rest kon ook niet veranderd worden xd) en zelfs zonder verification code deed hij het dus. (bij de andere methode moest je wel alles invullen, die gaf bij mij de error "payment method bestaat al", ws omdat cc nummer hetzelfde was)
Op andere manieren (zune software, zune.net add/edit cc, op 2 verschillende pc's): Error C00D11CD.

Hoop dat dit voor anderen ook werkt! Ik ga genieten van mijn zune pass :D

[ Voor 89% gewijzigd door jkommeren op 14-04-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

jkommeren schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:51:
He bah, met mn nieuwe cc (oude ing cc was verlopen) kan ik niet meer zooi van de marketplace kopen ;(

Flauw hoor :(

EDIT: Nieuwe guide gevonden :D NU DOET IE HET WOOOOO _/-\o_

Instructies:

Zorg dat je Region op UK staat (bij Regional Settings in control panel) Ga naar zune.net met je uk account
Hover over je accnaam rechtsboven, kies my account

Nu belangrijk: Kies Update billing info NIET add / edit creditcard (3x geprobeerd, werkt 100% zeker niet!) nu word je namelijk doorgespeeld naar billing.microsoft.com; die checkt de cc gegevens schijnbaar op een andere manier.

Volg de stappen; in mijn geval: klik op huidige creditcard ala xxxxxxxxxxxx1234, change information oid (cc nummer was hetzelfde). Guide was geschreven voor de andere methode: Change payment method, die werkt dus schijnbaar ook. Gebruik je eigen naam, en een geldig uk adres + uk telnummer.
Ik hoefde alleen expiration date te veranderen (rest kon ook niet veranderd worden xd) en zelfs zonder verification code deed hij het dus. (bij de andere methode moest je wel alles invullen, die gaf bij mij de error "payment method bestaat al", ws omdat cc nummer hetzelfde was)
Op andere manieren (zune software, zune.net add/edit cc, op 2 verschillende pc's): Error C00D11CD.

Hoop dat dit voor anderen ook werkt! Ik ga genieten van mijn zune pass :D
ik heb vanavond weer wat te doen :P gaan we maar eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-06 12:13
jkommeren schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:51:
...
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om uberhaupt een creditcard toe te voegen? Ik heb dit scherm en kan geen andere payment method toevoegen, of heb ik iets gemist??
Afbeeldingslocatie: http://surfcheck.info/screenie.png

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik heb het ook geprobeerd, met een nl/uk en us account :+ en er moet al een aeaccepteerde cc in staan :( bij nl had ik een extra stukje erbij staan voor de cc,bij de rest niet helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
Mijn nederlandstalige app is net geweigerd omdat de taal niet Engels is. Heeft iemand een idee hoe ik deze wel gesubmit krijg? Ik zie dat bijvoorbeeld de Nu.nl app gewoon Nederlandstalig is namelijk. Tijdens het submitten kan ik niet kiezen uit NL. Omdat de app gericht is op de Nederlandse markt is het wel zo fijn als hij ook Nederlands kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:37
@IntoDevel: Ik denk dat je pech hebt in dit geval, wat je sowieso kunt proberen is het opnieuw submitten zonder een wijziging te maken. Er zijn soms van die 'hele stricte' testers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Hmm dan moet ik weer drie dagen wachten met een grote kans dat ie weer gereject wordt. Dan voorlopig maar Engels. Nog maar even geduld tot de Mango update met de Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
kan altijd een slider in je settings zetten, en dan de user voor nederlands / engels laten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:14:
kan altijd een slider in je settings zetten, en dan de user voor nederlands / engels laten kiezen.
Idd! Heb ik ook voor gekozen, check bijvoorbeeld mijn app Het Weer of Het Verkeer. Initiële taal is ENG, dan laat je de gebruiker zelf schakelen en sla je die setting op in IsolatedStorage waarna de app voor altijd NL is. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
IntoDevel schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:25:
Mijn nederlandstalige app is net geweigerd omdat de taal niet Engels is. Heeft iemand een idee hoe ik deze wel gesubmit krijg? Ik zie dat bijvoorbeeld de Nu.nl app gewoon Nederlandstalig is namelijk. Tijdens het submitten kan ik niet kiezen uit NL. Omdat de app gericht is op de Nederlandse markt is het wel zo fijn als hij ook Nederlands kan zijn.
neem even contact met me op via mahoekst at microsoft.com dan kan ik je wellicht helpen met het proces. formeel is het inderdaad nog niet toegestaan NL apps in de marketplace te submitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 17 april 2011 @ 23:54:
[...]

neem even contact met me op via mahoekst at microsoft.com dan kan ik je wellicht helpen met het proces. formeel is het inderdaad nog niet toegestaan NL apps in de marketplace te submitten.
Je kan toch ook zo'n uitzondering aanvragen? (Technical Waiver Request Form)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Laatst online: 25-06 10:29
goudvisblub schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:40:
[...]

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om uberhaupt een creditcard toe te voegen? Ik heb dit scherm en kan geen andere payment method toevoegen, of heb ik iets gemist??
[afbeelding]
De andere cc heb ik via deze guide toegevoegd, maar weet niet of die nog werkt

http://www.mobilityminded...k-with-a-dutch-creditcard
(belangrijk dus om weer "create billing account" te gebruiken)

Ik zie nu inderdaad op mijn dummy acc dat er geen knop is om een cc toe te voegen als je die nog niet hebt bij MS Billing :-(

Hier heb ik overigens mijn guide ook vandaan: http://forum.xda-develope...e/index.php/t-830701.html

EDIT: nvm

[ Voor 28% gewijzigd door jkommeren op 19-04-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147672

Pfft, heb eens gemaild naar Getglue.com als ze geen app gaan maken voor wp7, maar ik krijg helaas dit antwoord:
Hi ,
Thanks for the note. We do not currently have plans to make an app for Windows Phone 7.
But you can stay up to date on new releases and announcements by following us on Twitter [http://twitter.com/#!/getglue] and "Like"-ing us on Facebook [http://www.facebook.com/GetGlue] . Enjoy, Annie
- Tekst uit oorspronkelijke bericht niet weergeven -

On Sat, Apr 16, 2011 at 9:11 AM, <den**********il.com> wrote:

Dear Getglue Team

Do you guys have any plans to make an application for Windows Phone 7?

Because i love Getglue, but i have to use the -boring- mobile site on my fantastic device!!

All the best,

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 12-11-2019 08:49 . Reden: naam verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Voor de liefhebber. Een NS Reisplanner: Spoorboekje. Hij is in het Engels en in het Nederlands. Initieel start hij in het Engels, onder settings kan je hem omzetten naar het Nederlands. Hij maakt gebruik van de officiele NS API. Het is de eerste versie. Suggesties zijn welkom.

http://bit.ly/gEVp9X

Afbeeldingslocatie: http://image.catalog.zune.net/v3.2/image/7508acfa-bd1a-4fa3-90f4-05866b2155fc?width=320&height=320

Afbeeldingslocatie: http://image.catalog.zune.net/v3.2/image/3dc904cb-27ed-4ec0-92e4-155163d1197e?width=320&height=320

[ Voor 6% gewijzigd door IntoDevel op 26-04-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntoDevel schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:15:
Voor de liefhebber. Een NS Reisplanner: Spoorboekje. Hij is in het Engels en in het Nederlands. Initieel start hij in het Engels, onder settings kan je hem omzetten naar het Nederlands. Hij maakt gebruik van de officiele NS API. Het is de eerste versie. Suggesties zijn welkom.

[afbeelding]

[afbeelding]
:/ Die is mooier dan die van mij :(
Moet die van mij ook maar eens klaar gaan maken om in de marketplace te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:02

Wallie

Herr

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vraag me af, hoe hou jij je username/wachtwoord geheim waarmee je naar de NS api praat?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wallie schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:12:
[...]

Ik vraag me af, hoe hou jij je username/wachtwoord geheim waarmee je naar de NS api praat?
Persoonlijk zou ik een webservice opzetten. Dan kan je gelijk een stukje caching doen op de lisjt met stations etc. Scheelt weer wat requests.
En niet te vergeten. Kan je meteen de informatie in een wat efficientere vorm omzetten. Die XML berichten worden namelijk wel erg groot op een gegeven moment.

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 26-04-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:02

Wallie

Herr

Caelorum schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:44:
[...]

Persoonlijk zou ik een webservice opzetten. Dan kan je gelijk een stukje caching doen op de lisjt met stations etc. Scheelt weer wat requests.
En niet te vergeten. Kan je meteen de informatie in een wat efficientere vorm omzetten. Die XML berichten worden namelijk wel erg groot op een gegeven moment.
Ja, maar dan nog, hoe voorkom je dat die (web)service van je misbruikt gaat worden door andere applicaties die op hun beurt weer met jouw login requests gaan lopen doen naar de NS?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 11:33
Handige app! net gedownloaded en uitgeprobeerd, een paar opmerkingen:
- Ik krijg de taal niet in het Nederlands, ondanks dat in de settings Nederlands staat ingesteld.
- bij het invoeren van de stationsnaam duur het even voordat de letter verschijnt, irritant als je wat sneller typt.
- button toevoegen voor het direct opvragen van planning voor de terugreis

Mooie app verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

De nu.nl app mag wel wat beter tombstonen.
Als ik de stand in de eredivisie kijk en hij gaat op de screensaver dan kan de app niet in de stand van de eredivisie resumen.
Zo kan ik toch niet lekker alle scenario's voor het einde van de competitie in mijn hoofd langs lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon

[afbeelding]

[afbeelding]
Oke hier komt ie:
- Invullen van een station is tergend traag
- je kan alleen een route faven als je in het invulscherm zit, daarna niet meer, waarom?
- Als je een gefavede route aanklikt kom je in het invulscherm en niet meteen naar details van die route, dat vind ik een beetje jammer, je zou eerst details moeten zien en op die details misschien de mogelijkheid om alsnog de route aan de passen dmv een knop naar het invulscherm.
- Laden van het invulscherm lijkt ook langer te duren dan nodig, zonder indicatie
- Ik vraag me af of het gebruik van pivot list met tijden slim is. Komt op mij niet intuitief over? Ik zou daar toch proberen een gewone lijst van te maken.
- Wat ik nog mis is een overzicht van alle nu vertrekkende treinen op 't station waar ik nu ben. Zou cool zijn als je met gps zag oh je bent bij Amsterdam CS in de buurt, dan geef je een link naar alle vertrekkende treinen bij Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mknoppert
  • Laatst online: 09:52
RoccoS schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:46:
[...]

Handige app! net gedownloaded en uitgeprobeerd, een paar opmerkingen:
- Ik krijg de taal niet in het Nederlands, ondanks dat in de settings Nederlands staat ingesteld.
- bij het invoeren van de stationsnaam duur het even voordat de letter verschijnt, irritant als je wat sneller typt.
- button toevoegen voor het direct opvragen van planning voor de terugreis

Mooie app verder!
Voorde nederlandse taal begreep ik eerst de goede taal en dan app opnieuw opstarten. Zo heb ik eerst engels gekozen opnieuw opstarten. Nederlands gekozen en weer opnieuw opstarten en alles was Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel

[afbeelding]

[afbeelding]
Dankjulliewel voor de complimenten en suggesties! Ik ga ze allemaal in overweging nemen en erin verwerken. Op eentje wil ik even ingaan. Bij mij werkt de taal wel goed. Je moet het als volgt doen. App starten. Taal veranderen. Home screen. App opnieuw starten (niet via de back button). Op dit moment zit er 1 bug in, wanneer de app uit de tombstone situatie wordt gehaald (via back button of na lock screen), schakelt hij terug naar het Engels. Dit is opgelost in de volgende versie die een dezer dagen in de marketplace verschijnt. Mocht het nou onverhoopt niet werken, laat het dan nog maar even weten, en probeer dan zo goed mogelijk te beschrijven welke stappen je onderneemt, zodat ik ze kan reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 12:30
Na installatie was het bij mij ook zo dat de app in het Engels was en in de settings Nederlands was geselecteerd. Om de boel in het Nederlands te krijgen moest ik inderdaad ook eerst Engels selecteren -> opnieuw starten -> Nederlands selecteren -> opnieuw starten. Toen pas was de taal in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Ik wilde jullie even een heads up geven, versie 1.2 van Spoorboekje is nu beschikbaar in de marketplace. Deze bevat onder andere
- betere taal ondersteuning
- gebruik van je huidige locatie voor het bepalen van het dichtstbijzijnde station (optioneel)
- een knop om direct de terugreis te plannen
- sneller plan-scherm, het laden gaat sneller en het invoeren gaat sneller
- kleine bug fixes

Veel plezier ermee! :)

[ Voor 7% gewijzigd door IntoDevel op 28-04-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

zijn er nog leuke apps met een "[ live" tile? heb nu voor twitter een live tile. weet nog niet of de facebook app dit ook doet als je een persoonlijk bericht krijgt.

vind het tot nu toe een super os!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:07:
zijn er nog leuke apps met een "[ live" tile? heb nu voor twitter een live tile. weet nog niet of de facebook app dit ook doet als je een persoonlijk bericht krijgt.

vind het tot nu toe een super os!
Er zijn bijvoorbeeld diverse weer apps met een live tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik verwacht dat de live tiles, notifications pas een echte vlucht zullen nemen als Mango er is met de background tasks en local notifications.

Goede voorbeelden van de live tiles zijn ook AlphaJax en Messenger trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
IntoDevel schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:45:
Ik wilde jullie even een heads up geven, versie 1.2 van Spoorboekje is nu beschikbaar in de marketplace. Deze bevat onder andere
- gebruik van je huidige locatie voor het bepalen van het dichtstbijzijnde station (optioneel)
- kleine bug fixes

Ha goed werk! Overigens is het ook mogelijk om de interface in NL om te zetten zonder herstarten, check dit blog: die code heb ik ook (deels) in mijn taalswitchers verwerkt. http://wp7wonders.wordpre...dows-phone-7-application/

en
Anoniem: 80466 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:48:
[...]

Er zijn bijvoorbeeld diverse weer apps met een live tile.
Ha idd, Check mijn app Het Weer, die toont je het actuele weerkaartje van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
goudvisblub schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:47:
Ha goed werk! Overigens is het ook mogelijk om de interface in NL om te zetten zonder herstarten, check dit blog: die code heb ik ook (deels) in mijn taalswitchers verwerkt. http://wp7wonders.wordpre...dows-phone-7-application/
Thanks! Daar ga ik zeker even naar kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbannature
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-03-2023
Ik heb een vraag over TouchStudio.
Weet iemand of er ergens op het web nog andere programeer/script voorbeelden van TouchStudio zijn te vinden, dan de voorbeelden die standaard in de app zitten? Ik heb in Google gezocht maar ben er niet veel wijzer van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WP7 Marketplace already the 3rd most complete for top apps
Best netjes voor een OS dat nog maar zo kort bestaat.
Ik mis persoonlijk alleen nog een Navigatie app in de Marketplace à la Navigon met de kaarten op de telefoon. Hier loopt een thread Navigon Facebook WP7 De Navigon Select versie is er al, maar deze heeft blijkbaar nog steeds een provider lock (controleert SIM kaart bij opstarten). Eigenlijk te triest voor woorden dat dat nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Anoniem: 614 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 01:34:
WP7 Marketplace already the 3rd most complete for top apps
Best netjes voor een OS dat nog maar zo kort bestaat.
Ik mis persoonlijk alleen nog een Navigatie app in de Marketplace à la Navigon met de kaarten op de telefoon. Hier loopt een thread Navigon Facebook WP7 De Navigon Select versie is er al, maar deze heeft blijkbaar nog steeds een provider lock (controleert SIM kaart bij opstarten). Eigenlijk te triest voor woorden dat dat nog steeds zo is.
Even goed kijken op xda-developers.com. Daar loopt een draadje over Navigon op WP7 zonder provider lock. Werkt op mijn HD2 met Telfort in elk geval erg goed en ik ben blij dat ik nu in elk geval enige vorm van navigatie heb.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

IntoDevel schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:45:
- kleine bug fixes

Heb je app gisteren gevonden (via de blog van Tom Verhoeff), en ben er zeer blij mee! (Heb dat ook in de review aangegeven). Ik hoop dat je de ontwikkeling door blijft zetten (bijvoorbeeld ook met actuele vertrektijden en misschien wat uiterlijke/cosmetische wijzigingen) en vooral ook dat de app gratis blijft, dan weet ik zeker dat je een grote schare fans krijgt! Ik zal het in elk geval voortzeggen!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

goudvisblub schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:47:
[...]

en
[...]

Ha idd, Check mijn app Het Weer, die toont je het actuele weerkaartje van Nederland.
Ook die heb ik gisteren via de WP7NL app gevonden en ook deze app is zeer bruikbaar. Goed werk!! Ik blijf jullie volgen (wist niet dat de ontwikkelaars van al deze fijne apps hier @ GoT rondwandelen :)

Ow ja...en ik zie dat ik eigenlijk gewoon alles netjes in één post had moeten plakken...sorry mods!

[ Voor 7% gewijzigd door Dexter op 03-05-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Dexter schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Heb je app gisteren gevonden (via de blog van Tom Verhoeff), en ben er zeer blij mee! (Heb dat ook in de review aangegeven). Ik hoop dat je de ontwikkeling door blijft zetten (bijvoorbeeld ook met actuele vertrektijden en misschien wat uiterlijke/cosmetische wijzigingen) en vooral ook dat de app gratis blijft, dan weet ik zeker dat je een grote schare fans krijgt! Ik zal het in elk geval voortzeggen!
Thanks voor je reactie! Leuk om te horen dat je er blij mee bent! Ik ga zeker door met de ontwikkeling van de app en luister daarbij naar de wensen die jullie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 09:09
Is er al iets bekend of Whatsapp mogelijk is op Windows Phone 7?
Ik meen iets gelezen te hebben dat het met de update eraan zat te komen. Wie weet hier iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Vinniiee schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:18:
Is er al iets bekend of Whatsapp mogelijk is op Windows Phone 7?
Ik meen iets gelezen te hebben dat het met de update eraan zat te komen. Wie weet hier iets over?
Whatsapp zoals op andere platforms is nog steeds niet mogelijk, de benodigde API daarvoor wordt waarschijnlijk pas met Mango vrijgegeven (ik las wel ergens iets over een kleine update voor mango waarin al wat API's beschikbaar worden gesteld, maybe dan).

Op internet zwerven heel wat kopieën van een antwoord van de lui van Whatsapp op de vraag of en wanneer het voor WP7 komt, daarin wordt ook gezegd dat ze denken aan een "lite" versie waarin je zelf handmatig contacten kan toevoegen of contacten uit bv je google contacts kan halen. Alleen daar was ten tijde van die mail nog geen startsignaal voor gegeven. Helaas, zelfs al moest ik handmatig mensen toevoegen dan zou ik al blij zijn. Whatsapp is dè app die ik mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Anoniem: 104511 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:10:
[...]

Whatsapp zoals op andere platforms is nog steeds niet mogelijk, de benodigde API daarvoor wordt waarschijnlijk pas met Mango vrijgegeven (ik las wel ergens iets over een kleine update voor mango waarin al wat API's beschikbaar worden gesteld, maybe dan).

Op internet zwerven heel wat kopieën van een antwoord van de lui van Whatsapp op de vraag of en wanneer het voor WP7 komt, daarin wordt ook gezegd dat ze denken aan een "lite" versie waarin je zelf handmatig contacten kan toevoegen of contacten uit bv je google contacts kan halen. Alleen daar was ten tijde van die mail nog geen startsignaal voor gegeven. Helaas, zelfs al moest ik handmatig mensen toevoegen dan zou ik al blij zijn. Whatsapp is dè app die ik mis
Er komt geen update waar een paar API's beschikbaar worden gesteld. Er komen nieuwe API's bij Mango uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
Oke bedankt mannen. Dit gaat dus waarschijnlijk nog wel even duren?

Ander vraagje:
mijn vriendin heeft deze telefoon sinds vandaag, maar ze krijgt MsN niet aan de praat. Bij 1 app logt ze in, krijgt reactie, klikt erop, en dan zegt de app dat ze opnieuw moet inloggen. Bij een andere app zegt de app dat ze de verkeerde gegevens heeft ingevoerd, terwijl dat niet zo is.
Weten jullie wat het probleem is?

Wat is een goede MSN app, en is er ook Google Talk beschikbaar?
Oh, en wat is een goede snelle browser?

[ Voor 79% gewijzigd door Vinniiee op 05-05-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinniiee schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:24:
Oh, en wat is een goede snelle browser?
De standaard? Ik geloof niet dat een andere browser uberhaupt mogelijk is. Als er al ééntje in de marketplace staat gebruikt het 100% zeker de IE7 engine.
Overigens IE9 komt samen met de api's en 10.000 andere dingen in Mango die in de herfst wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
Caelorum schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:57:
[...]

De standaard? Ik geloof niet dat een andere browser uberhaupt mogelijk is. Als er al ééntje in de marketplace staat gebruikt het 100% zeker de IE7 engine.
Overigens IE9 komt samen met de api's en 10.000 andere dingen in Mango die in de herfst wordt uitgebracht.
Oke, dank je wel.
Weet je dan toevallig hoe je meerdere tabbladen doet in IE7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinniiee schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:39:
[...]

Oke, dank je wel.
Weet je dan toevallig hoe je meerdere tabbladen doet in IE7 ?
Wanneer je de telefoon in portret modus houd staat er onderin een icoontje met wee velletjes papier lijkt het. daar op klikken en dan op het plusje dat onderin komt te staan.

Maar dit kan je ook allemaal terugvinden in de handleiding

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 05-05-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
Caelorum schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:54:
[...]

Wanneer je de telefoon in portret modus houd staat er onderin een icoontje met wee velletjes papier lijkt het. daar op klikken en dan op het plusje dat onderin komt te staan.

Maar dit kan je ook allemaal terugvinden in de handleiding
Probleem is dat ze geen uitgebreide handleiding heeft gekregen. Alleen een quick guide hoe je ermee om moet gaan, sim kaart moet plaatsen dat soort dingen. Geen uitgebreide uitleg over alle functie van de telefoon.

Weet iemand nog of er Google Talk, en een goede MSN app beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 03:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Er is weer een nieuwe versie van Spoorboekje uit. Dit maal versie 1.3. De voornaamste nieuwe feature is dat de actuele vertrektijden voor het station waar je nu bent (of een ander station) worden getoond. Daarnaast krijg je nu meerdere dichtstbijzijnde stations te zien in plaats van een enkele en zijn er wat verbeteringen in de user interface.

Als je hem al hebt geinstalleerd dan verschijnt hij vandaag vanzelf als update en zo niet dan kan je hem eenvoudig downloaden via deze link. Veel plezier er mee!

[ Voor 3% gewijzigd door IntoDevel op 06-05-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IntoDevel schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:10:
Er is weer een nieuwe versie van Spoorboekje uit. Dit maal versie 1.3. De voornaamste nieuwe feature is dat de actuele vertrektijden voor het station waar je nu bent (of een ander station) worden getoond. Daarnaast krijg je nu meerdere dichtstbijzijnde stations te zien in plaats van een enkele en zijn er wat verbeteringen in de user interface.
Mooie app. _/-\o_
Suggesties:
Misschien nog een klein onopvallend klokje in de header?
Misschien een optie in de settings om te kunnen kiezen of je direct in de planner wilt komen te komen ipv de favorietenlijst.

Klein spellingsfoutje in 1.3 releasenotes 8)

Er is trouwens een speciaal topic voor het melden van zaken over je eigen apps zoals nieuwe versies
Post hier je eigen Windows Phone 7 App!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 06-05-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Anoniem: 80466 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:46:
[...]

Mooie app. _/-\o_
Suggesties:
Misschien nog een klein onopvallend klokje in de header?
Misschien een optie in de settings om te kunnen kiezen of je direct in de planner wilt komen te komen ipv de favorietenlijst.

Klein spellingsfoutje in 1.3 releasenotes 8)

Er is trouwens een speciaal topic voor het melden van zaken over je eigen apps zoals nieuwe versies
Post hier je eigen Windows Phone 7 App!
Thanks! Vanochtend ontdekte ik een bugje in het plannen van de terugreis en heb dit direct opgelost. Toevallig was ik al bezig met versie 1.4, waarin ook een klokje was verwerkt, dus die suggestie heb ik dan bij deze meteen ingewilligd.

Ik heb versie 1.4 vanochtend gesubmit en hij is vanmiddag gecertified (snel!) dus jullie zullen waarschijnlijk vandaag versie 1.4 ook nog zien verschijnen als update!

PS: Het spelfoutje had ik ook gezien en ook gecorrigeerd, dankje voor de oplettendheid.
PS2: En ik zal mijn versie updates in dat topic doen als jullie dat liever hebben, ik had hem even over het hoofd gezien

[ Voor 6% gewijzigd door IntoDevel op 06-05-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Hmm, de gratis Navigatie A-to-B lijkt van de Marketplace verdwenen. Wel lastig, nu mijn Omnia gerepareerd is, moest ik alle apps opnieuw downloaden. En laat ik deze nu het hardst nodig hebben.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Devster schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 06:56:
Hmm, de gratis Navigatie A-to-B lijkt van de Marketplace verdwenen. Wel lastig, nu mijn Omnia gerepareerd is, moest ik alle apps opnieuw downloaden. En laat ik deze nu het hardst nodig hebben.
Inderdaad...da's wel minder, maar ja het was toch vooral een 'test-project' Zal je toch moeten wachten op Mango-update met turn-by-turn navigatie. Of Navigon Select proberen te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Er is ondertussen wel een alternatief: Drive On

http://www.wp7.nl/230/dri...ice-guided-navigatie-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
Sinds vandaag ook een Telefoongids / Gouden Gids applicatie in de Marketplace.

App genaamd "Zoek & Vind":
http://social.zune.net/re...65-e011-81d2-78e7d1fa76f8

[ Voor 8% gewijzigd door jaspa op 17-05-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357542

Op WP Central zag ik een tip over een applicatie dat laat zien waar en hoeveel WP7 gebruikers er om je heen zijn (http://www.wpcentral.com/i-m-wp7-app-spotlight). Alleen is 't me niet helemaal duidelijk of je alleen het aantal WP7 gebruikers ziet dat de app geinstalleerd heeft, of dat je alle mensen met een WP7 telefoon op zak hebt ziet.

@IntoDevel Spoorboekje is een hele leuke app, ik gebruik hem dagelijks! Nog een paar tips/suggesties voor nieuwe releases:

- Het kunnen uitklappen van de route. Dus niet alleen het begin- en eind station op het reisadvies zien, maar ook de tussenliggende stations (weet je precies hoeveel stations er nog tussen 'jou' en het eindpunt liggen)

- Een duidelijker scheidingslijn bij een overstap.
- Duidelijker aangeven van vertragingen of annuleringen

- Het automatisch loslaten van de 'current trip' na het verstrekken van de geplande aankomsttijd.

- Live tile met informatie over je current trip? (en het automatisch 'loslaten' daarvan na de geplande aankomsttijd)

- Oh gelijk nog een tip: mijn WP7 liep vast toen ik net de app open had en de telefoon 'in slaap viel'. Toen ik hem weer van de vergrendeling (met pin!) afhaalde herstarte m'n Omnia.

Ga zo door! De App is sowieso 1000x mooier dan de mobiele NS site, en die afgrijselijke BlackBerry app van NS zelf! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357542

jaspa schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:54:
Sinds vandaag ook een Telefoongids / Gouden Gids applicatie in de Marketplace.

App genaamd "Zoek & Vind":
http://social.zune.net/re...65-e011-81d2-78e7d1fa76f8
Is dit niet het zelfde als de Bing Local Search? Als je op de zoek knop drukt op je telefoon en je voert iets in dan kan je ook schuiven naar 'local'. Werkt nu niet, maar misschien bij de release van Mango?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
Anoniem: 357542 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:05:
@IntoDevel Spoorboekje is een hele leuke app, ik gebruik hem dagelijks! Nog een paar tips/suggesties voor nieuwe releases:

- Het kunnen uitklappen van de route. Dus niet alleen het begin- en eind station op het reisadvies zien, maar ook de tussenliggende stations (weet je precies hoeveel stations er nog tussen 'jou' en het eindpunt liggen)

- Een duidelijker scheidingslijn bij een overstap.
- Duidelijker aangeven van vertragingen of annuleringen

- Het automatisch loslaten van de 'current trip' na het verstrekken van de geplande aankomsttijd.

- Live tile met informatie over je current trip? (en het automatisch 'loslaten' daarvan na de geplande aankomsttijd)

- Oh gelijk nog een tip: mijn WP7 liep vast toen ik net de app open had en de telefoon 'in slaap viel'. Toen ik hem weer van de vergrendeling (met pin!) afhaalde herstarte m'n Omnia.

Ga zo door! De App is sowieso 1000x mooier dan de mobiele NS site, en die afgrijselijke BlackBerry app van NS zelf! d:)b
Thanks voor de feedback! Ik neem het mee voor volgende releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:56
Wordt er echt zot van dat alle applicaties en beschrijvingen in de marketplace in het frans staan. Mijn gsm is thans volledig engelstalig ingesteld. Blijkbaar denkt microsoft nog altijd dat Belgie volledig franstalig is. Is er geen mogelijkheid om de engelse taal ergens te forceren in de marketplace? Ik heb gelezen dat een US account aanmaken en de volledige telefoon resetten een optie is, maar dan kan ik waarschijnlijk geen cc meer toevoegen, dus bestaat er geen andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Avenger 2.0 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:07:
Wordt er echt zot van dat alle applicaties en beschrijvingen in de marketplace in het frans staan. Mijn gsm is thans volledig engelstalig ingesteld. Blijkbaar denkt microsoft nog altijd dat Belgie volledig franstalig is. Is er geen mogelijkheid om de engelse taal ergens te forceren in de marketplace? Ik heb gelezen dat een US account aanmaken en de volledige telefoon resetten een optie is, maar dan kan ik waarschijnlijk geen cc meer toevoegen, dus bestaat er geen andere optie?
Ehh Nederlands wordt niet ondersteund, dus val je terug op 1 van de ondersteunde talen. Als jij 'ergens' als land Belgie (of Frankrijk) heb ingesteld, dan zal je toestel de boel in het Frans weergeven. Stel je alles in op UK, dan kan je waarschijnlijk alles bekijken in het Engels.

Microsoft heeft er voor gekozen om Belgie tot Mango als Franstalig aan te merken (wat natuurlijk maar gedeeltelijk klopt) De Vlamingen worden over dezelfde kam geschoren als de Nederlanders en zullen dus net als hen een UK of VS account moeten aanmaken.

Wil je dit niet zit er niets anders op dan te wachten tot Mango uit is.

[ Voor 15% gewijzigd door PaT op 19-05-2011 10:04 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1 ... 5 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.