Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07
Manuel schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:37:
[...]

Wij hebben er geen speciale website bijgezet dat is het verschil. Bij jou was het namelijk zou dat je eerst de website moest openen voordat je de 2 apps te zien kreeg, gelukkig is dat opgelost. :)

[ot]:
Mijn SABNZBdTool zojuist richting Microsoft gestuurd, hopen dat die erdoor komt. Iemand nog ideeën voor een andere app?
Al info over je Sabtool? ;) Zag ook al NZBWatch oid staan maar ik wil nog even wachten op een tweaker app tbh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Ist niet zo dat grote live tiles alleen voor MS zelf zijn:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-07 10:16
Jaguar645 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:43:
[...]

Al info over je Sabtool? ;) Zag ook al NZBWatch oid staan maar ik wil nog even wachten op een tweaker app tbh!
Moest een aantal dingen veranderen, morgen stuur ik de verbeterde versie naar MS toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 22:08
Redelijke bummer, maar viel ook wel te verwachten:

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/043/810/large/nesemu.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Villains schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:58:
[...]

Ist niet zo dat grote live tiles alleen voor MS zelf zijn:O
De grote, horizontale tiles zijn op dit moment inderdaad voorbehouden aan MS en haar partners (providers / fabrikanten). Microsoft laat in de MarketPlace alleen apps toe met normale, vierkante tiles. Er zijn echter meerdere typen tiles, waarvan je er een aantal kunt zien in de built-in apps.

Op een developer-unlocked device heb je meer vrijheden en kun je de overige tile-types gebruiken. Het mag dus duidelijk zijn dat die Angry Birds tile niet via de MarketPlace op mijn toestel gekomen is. Verder geen commentaar :X

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Jaguar645 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:43:
[...]

Even een kleine update. GeoTrust heeft mijn verzoek (mijn 2e live id) afgewezen omdat ik dus nog geen 18 ben dus ik zal hem moeten releasen onder andermans naam. Goh, dat je zelfs al 18 moet zijn om een gratis applicatie te mogen releasen, waar slaat dit wel niet op. Blijkbaar ben ik 8b vergeten te lezen van de "Application Provider Agreement".

Als er hier iemand is die graag deze applicatie wil releasen laat me het dan weten want om nou tot augustus te wachten voordat ik mijn applicatie mag releasen.

* Manuel doet ChevronWP7 maar weer activeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Manuel op 24-01-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 14:28
Manuel schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:18:
[...]

Even een kleine update. GeoTrust heeft mijn verzoek (mijn 2e live id) afgewezen omdat ik dus nog geen 18 ben
Joh! dit wist ik niet. Ga ik eens achteraan waarom dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Matthijs Hoekstra schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:21:
[...]

Joh! dit wist ik niet. Ga ik eens achteraan waarom dit is.
Als je graag de e-mail wilt inzien geef dan even een DM met je e-mailadres, dan stuur ik hem door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Manuel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:54:
[...]

Als je graag de e-mail wilt inzien geef dan even een DM met je e-mailadres, dan stuur ik hem door.
Nee zie het staan in de voorwaarde. Apple heeft trouwens hetzelfde zag ik. Alleen daar is het weer toegestaan dat een ouder een kind ouder dan 13 gebruik laat maken van zijn/haar account lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:29:
[...]

Nee zie het staan in de voorwaarde. Apple heeft trouwens hetzelfde zag ik. Alleen daar is het weer toegestaan dat een ouder een kind ouder dan 13 gebruik laat maken van zijn/haar account lijkt het.
Android daar in tegen heeft deze restrictie niet als ik alles zo doorlees dus mijn keuze had beter kunnen vallen voor Android.

Wat ik alleen niet kan begrijpen is waarom je per sé 18 moet zijn wil je een applicatie releasen, net of je applicatie dan ineens beter, sneller en veiliger is. Ik ben het een beetje zat met dat ik dus net niets mag. Ik mag wel een toestel aanschaffen van € 600, ik mag er applicaties voor schrijven maar ik mag ze niet uitgeven omdat ik pas over een paar maanden 18 word. Als ik dit vooraf had geweten dan mochten ze gewoon die Windows Phone houden, dan bleef ik wel mijn K800i gebruiken simpelweg omdat ik daar die restricties niet had.

Maar goed, ik ga nog maar een e-mail opstellen en hopen dat ik daar een valide reden te zien krijg. Hoe dan ook, ik leg mij erbij neer, achteraf zal het toch maar verspilde moeite zijn.

Voor de geïnteresseerden onder ons, ik zal zo de XAP file uploaden eveneens de source code zodat jullie in ieder geval de applicatie kunnen gebruiken (de developpers en Chevron WP7 gebruikers).

[edit]
SabNZBDTool XAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Manuel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:58:
net of je applicatie dan ineens beter, sneller en veiliger is.
Nee, dat maak jij ervan. Of heb je MS ergens zien zeggen dat dat de reden is? Nee, dacht ik ook niet. Het lijkt me meer met het aangaan van een contract te maken te hebben, waar je meerderjarig voor moet zijn.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
.oisyn schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 00:00:
[...]

Nee, dat maak jij ervan. Of heb je MS ergens zien zeggen dat dat de reden is? Nee, dacht ik ook niet. Het lijkt me meer met het aangaan van een contract te maken te hebben, waar je meerderjarig voor moet zijn.
Graag zou ik dan willen zien waar ik precies een contract met ze aan ga. Ik heb nergens maar ook nergens gelezen (zowel in de walkthrough als bij het aanmaken van mijn App Hub account) dat ik akkoord moet gaan met de gebruikersovereenkomst. Wat is er zo speciaal aan die App Hub waarvoor je per sé 18 moet zijn, dat is dus mijn probleem (betaalde apps kan ik inkomen maar voor een gratis app, komop zeg.)

Ik zie dat er meerdere mee zitten, de truck zou dan zijn om mijn ouders een account daar te laten maken en $99 betalen aan Microsoft zodat ik mijn gratis app mag releasen. Toch maar eens op zoek gaan naar een andere telefoon.

Om nog maar eens een stukje uit de FAQ te quoten:
Identity validation needs to be complete before developers can unlock Windows Phone 7 devices and before applications can be submitted to the App Hub for certification testing.
Ik moet zelfs wachten totdat ik 18 ben voordat ik mijn toestel mag unlocken als ik het zo zie, helemaal top! [/sarcasm]

[ Voor 29% gewijzigd door Manuel op 26-01-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zou iemand iets voor mij uit willen testen?

In de IMDb app kreeg ik het voorheen meestal wel voor elkaar om trailers te kijken. Zo weet ik vrijwel zeker dat er voor de film 'alice in wonderland" uit 2010 een trailer beschikbaar was.

Sinds ik mijn toestel terug heb krijg ik bij iedere film de melding dat er geen video kan worden gevonden. Zowel over Wifi als over 3G.

Zou iemand eens kunnen kijken of bij hem/haar wel de trailer van bovengenoemde film getoond wordt? (of uberhaupt een trailer?)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:23
ppaddo schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:47:
Zou iemand iets voor mij uit willen testen?

In de IMDb app kreeg ik het voorheen meestal wel voor elkaar om trailers te kijken. Zo weet ik vrijwel zeker dat er voor de film 'alice in wonderland" uit 2010 een trailer beschikbaar was.

Sinds ik mijn toestel terug heb krijg ik bij iedere film de melding dat er geen video kan worden gevonden. Zowel over Wifi als over 3G.

Zou iemand eens kunnen kijken of bij hem/haar wel de trailer van bovengenoemde film getoond wordt? (of uberhaupt een trailer?)
Bij mij dezelfde melding. Imdb app is sowieso brak, nieuws wordt ook niet geupdate.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Laatst online: 19-03 12:36
Manuel, het is dan wel zuur, maar kom je straks, zodra je achttien bent, niet in aanmerking voor een voordelig studentenaccount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

/\/\|) schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:10:
Manuel, het is dan wel zuur, maar kom je straks, zodra je achttien bent, niet in aanmerking voor een voordelig studentenaccount?
Ach. In beginsel mogen mensen jonger dan 18 ook bv niet eens Google.nl gebruiken
2.3 Het is u niet toegestaan de Diensten te gebruiken en de Voorwaarden indien: (a) u nog niet de leeftijd heeft bereikt waarop u een rechtsgeldige overeenkomst met Google kunt afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
/\/\|) schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:10:
Als in Dreamspark bedoel je, zo ja daar maak ik op dit moment al gebruik van. :)

Het is alleen jammer dat Microsoft zo ongelovelijk moeilijk doet over aanvragen van onder de 18 jaar. De enige manier is dat mijn ouders een account aanmaken en $99 betalen aan Microsoft, daarna kunnen ze pas een applicatie releasen. Jammer genoeg is dit al een no-go, voor die (bijna) 5 maanden ga ik geen $ 99 uitgeven, niet omdat het bedrag te hoog is maar omdat dit tegen mijn principes in gaat.

Nuja, ik heb mij erbij neergelegd er is toch niets wat ik eraan kan doen jammer genoeg. Het enige wat wel krom is dat ik wel een telefoon van € 600 mag kopen maar niet mijn telefoon mag unlocken (developer unlock) omdat ik nog geen 18 ben.

[ Voor 13% gewijzigd door Manuel op 28-01-2011 23:20 . Reden: *typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Manuel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 23:04:
[...]

Als in Dreamspark bedoel je, zo ja daar maak ik op dit moment al gebruik van. :)

Het is alleen jammer dat Microsoft zo ongelovelijk moeilijk doet over aanvragen van onder de 18 jaar. De enige manier is dat mijn ouders een account aanmaken en $99 betalen aan Microsoft, daarna kunnen ze pas een applicatie releasen. Jammer genoeg is dit al een no-go, voor die (bijna) 5 maanden ga ik geen $ 99 uitgeven, niet omdat het bedrag te hoog is maar omdat dit tegen mijn principes in gaat.

Nuja, ik heb mij erbij neergelegd er is toch niets wat ik eraan kan doen jammer genoeg. Het enige wat wel krom is dat ik wel een telefoon van € 600 mag kopen maar niet mijn telefoon mag unlocken (developer unlock) omdat ik nog geen 18 ben.
Zoals eerder gezegd zijn dat 2 verschillende dingen. Het heeft te maken dat je een overeenkomst aangaat met andere partij. En dat mag pas als je 'legaal' volwassen bent zeg maar, en dat is in NL 18 jaar.

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 00:14:
Zoals eerder gezegd zijn dat 2 verschillende dingen. Het heeft te maken dat je een overeenkomst aangaat met andere partij. En dat mag pas als je 'legaal' volwassen bent zeg maar, en dat is in NL 18 jaar.

Helaas.
Ik snap het ook wel maar de verhouding is alleen niet juist. Het probleem bij mij zit hem het in als dit duidelijk werd vermeld dan had ik eerst een andere telefoon gekocht waar ik wel op kon ontwikkelen. Op dit moment zit het namelijk weggestopt onder het bestand 'Application Provider Agreement' en is het niet zichtbaar voor je aan account aanmaakt.

Het zal voor veel mensen wellicht niet intressant zijn maar ik zit nu met de gebakken peren. Ik heb deze telefoon gekocht omdat ik er als 'student' op kon programmeren en dan heb je het toestel en wil je het daadwerkelijk testen dan kom je er achter dat je ouder moet zijn als X jaar. Ik hoop maar dat Microsoft op de registratiepagina toch maar iets heen pusht van '[ ] Ik ben ouder dan 18 jaar' om maar een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 22:15

The_Scarabial

MTB for life!

Vandaag ook eens wat apps geinstalleerd. Onder andere de teletext app. Nu doet de teletext app het bij mij thuis via Wifi perfect, maar zo gauw ik via mijn mobiele internet probeer, dan geeft hij aan dat de pagina's niet beschikbaar zijn. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Laatst online: 19-03 12:36
Manuel schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 01:47:
[...]

Ik snap het ook wel maar de verhouding is alleen niet juist. Het probleem bij mij zit hem het in als dit duidelijk werd vermeld dan had ik eerst een andere telefoon gekocht waar ik wel op kon ontwikkelen. Op dit moment zit het namelijk weggestopt onder het bestand 'Application Provider Agreement' en is het niet zichtbaar voor je aan account aanmaakt.

Het zal voor veel mensen wellicht niet intressant zijn maar ik zit nu met de gebakken peren. Ik heb deze telefoon gekocht omdat ik er als 'student' op kon programmeren en dan heb je het toestel en wil je het daadwerkelijk testen dan kom je er achter dat je ouder moet zijn als X jaar. Ik hoop maar dat Microsoft op de registratiepagina toch maar iets heen pusht van '[ ] Ik ben ouder dan 18 jaar' om maar een voorbeeld te noemen.
M.i. maak je er nu een te groot punt van. Als minderjarige ben je beperkt in je mogelijkheden om overeenkomsten af te sluiten. Dan kijk je je vader/moeder/voogd lief aan en laat hem/haar een dev. account openen. Vervolgens ontwikkel je vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:47:
Vandaag ook eens wat apps geinstalleerd. Onder andere de teletext app. Nu doet de teletext app het bij mij thuis via Wifi perfect, maar zo gauw ik via mijn mobiele internet probeer, dan geeft hij aan dat de pagina's niet beschikbaar zijn. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Het is mij ook opgevallen dat die Teletekst app niet altijd werkt. Volgens mij maakt het niet uit of je via 3G of WiFi verbonden bent. Hij is gewoon vaak offline. Hij doet het nu bij mij ook niet.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
/\/\|) schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:34:
[...]

M.i. maak je er nu een te groot punt van. Als minderjarige ben je beperkt in je mogelijkheden om overeenkomsten af te sluiten. Dan kijk je je vader/moeder/voogd lief aan en laat hem/haar een dev. account openen. Vervolgens ontwikkel je vrolijk verder.
Ik wacht nog wel een kleine 6 maand, kan ik mij eerst focussen op m'n rijbewijs. :) Maar nu eerst terug an die arbeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292717

Ik heb op verzoek de app 'tvinfo' aangepast:
  • In trial mode alle tv gids data zichtbaar, alleen een zeurscherm ingebouwd.
    Dit is tot de advertising sdk beschikbaar is voor nederland. Dan zal ik een gratis versie met advertenties maken.
  • Mogelijkheid om de data in je eigen timezone te bekijken (voor de satelliet gebruikers).
  • Bug solved: opslaan van zendervolgorde kon dubbele zenders geven.
Verder heb ik de app 'labyrinth' aangepast.
  • De eerste 5 levels groeit het labyrinth op je scherm.
  • De volgende 5 levels groeit het labyrinth zodat het groter is dan je scherm
  • De volgende 10 levels blijft het labyrinth groeien. Je start echter in het midden en moet op zoek gaan naar het gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Anoniem: 292717 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:12:
    Dit is tot de advertising sdk beschikbaar is voor nederland. Dan zal ik een gratis versie met advertenties maken.
Op je "zeurscherm" staat "Trail version" in plaats van "Trial version" :P
Maar verder hele aardige app. Hoop dat ik _ooit_ nog eens betaalde apps kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Mogelijkheid om de data in je eigen timezone te bekijken (voor de satelliet gebruikers).
  • De volgende 10 levels blijft het labyrinth groeien. Je start echter in het midden en moet op zoek gaan naar het gat.
Tof, even updaten :)

Misschien handig om un al ads in te bouwen ipv zeurscherm met http://www.aldarit.com/superads.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Pexxx,

Dankje voor het geven van de aanzet voor het openen van het volgende topic: Post hier je eigen Windows Phone7 App!

Daar kunnen we vanaf heden door Tweakers gemaakt apps bespreken. Zo houden we dit topic schoon voor de algemen applicaties en vragen daarover en hebben een apart hoekje voor Tweakers die zelf apps ontwikkelen.

Post hier je eigen Windows Phone7 App!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
De januari update van de tools is beschikbaar: http://windowsteamblog.com/windows_phone/b/wpdev/ De emulator heeft nu ook de copy en paste functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRiZzY
  • Laatst online: 22-03-2022
Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:59:
De januari update van de tools is beschikbaar: http://windowsteamblog.com/windows_phone/b/wpdev/ De emulator heeft nu ook de copy en paste functionaliteit.
Hi Matthijs,
Heb m inmiddels al. Effe een vraagje.
Kan ik de apps die ik maak ook installeren en uittesten op mijn HD7?
Dan kan ik de app realtime via wlan of gprs testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
CyBeRiZzY schreef op zondag 13 februari 2011 @ 01:34:
[...]

Hi Matthijs,
Heb m inmiddels al. Effe een vraagje.
Kan ik de apps die ik maak ook installeren en uittesten op mijn HD7?
Dan kan ik de app realtime via wlan of gprs testen.
Je kunt het alleen testen als jij je telefoon hebt geregistreerd als developer phone, zie ook: http://create.msdn.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Manuel schreef op zondag 13 februari 2011 @ 01:56:
[...]

Je kunt het alleen testen als jij je telefoon hebt geregistreerd als developer phone, zie ook: http://create.msdn.net
Wat manuel zegt.

Maar wat betreft de update, je kunt je app gemaakt met de januari SDK gewoon draaien op een telefoon zonder de update (en andersom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:37

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vraagje, ik heb 0,0 verstand van programmeren, maar zou toch graag een app willen maken voor WP7, waarschijnlijk een XNA spel. Heb al C# en XNA gedownload. Is het mogelijk voor iemand die nog nooit iets met code heeft gedaan middels tutorials een beetje 'the feeling' te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
@HollovVpo1nt:

Op http://create.msdn.net staan leuke tutorials daarmee zul je het wel snel doorhebben. Zie ook:
http://create.msdn.com/en-us/education/roadmap ( XNA )
http://create.msdn.com/en-us/education/quickstarts ( Silverlight )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

HollovVpo1nt schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:05:
Vraagje, ik heb 0,0 verstand van programmeren, maar zou toch graag een app willen maken voor WP7, waarschijnlijk een XNA spel. Heb al C# en XNA gedownload. Is het mogelijk voor iemand die nog nooit iets met code heeft gedaan middels tutorials een beetje 'the feeling' te krijgen?
MSDN: Windows Phone 7 Training Course
This training course is geared for beginners who want to get started with developing applications for the latest Windows Phone operating system. Even if you don’t know Silverlight or XNA Framework, you’ll find this Training Course useful. More seasoned Silverlight developers should also find this course useful, as it explains some of the differences between Silverlight and Silverlight for the phone.

[ Voor 51% gewijzigd door Gé Brander op 13-02-2011 15:20 . Reden: opmaak ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRiZzY
  • Laatst online: 22-03-2022
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 13 februari 2011 @ 05:04:
[...]

Wat manuel zegt.

Maar wat betreft de update, je kunt je app gemaakt met de januari SDK gewoon draaien op een telefoon zonder de update (en andersom)
Thanxxx kerel.
Heb dit gisteren geprobeerd maar ging fout, heb nu Chevron gedraait en loopt als een tierelier.
Ik kijk volgende week wel hiernaar.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rovio is working on bringing the game to the Windows Phone 7. He didn't give a release date but hinted that delays are mostly due to Microsoft, saying , "Let's just say, Microsoft has a lot of lawyers."
http://www.washingtonpost...2/16/AR2011021602400.html

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-02-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wie van jullie heeft het spelletje Bubble birds op zijn telefoon staan.
Ik vroeg mij af of er meer gebruikers zijn die merken dat er lag optreed na verloop van tijd.

Het is een simpel en gratis spelletje, maar tot nu toe de enige applicatie waar ik lag te zien heb gekregen. Ik vroeg mij of dit app specifiek is (zeer waarschijnlijk) of dat het aan mijn toestel ligt.

(sorry ik ben de laatste tijd een beetje paranoia aan het worden van mijn Omnia 7)

[edit] De imdb app is bijgewerkt en ik kan eindelijk weer trailers streamen. Geen meldingen meer dat er geen video beschikbaar is. Goed bezig dat Imdb!

[ Voor 14% gewijzigd door PaT op 23-02-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

ppaddo schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:29:
Ik vroeg mij af of er meer gebruikers zijn die merken dat er lag optreed na verloop van tijd.

Het is een simpel en gratis spelletje, maar tot nu toe de enige applicatie waar ik lag te zien heb gekregen. Ik vroeg mij of dit app specifiek is (zeer waarschijnlijk) of dat het aan mijn toestel ligt.

(sorry ik ben de laatste tijd een beetje paranoia aan het worden van mijn Omnia 7)

[edit] De imdb app is bijgewerkt en ik kan eindelijk weer trailers streamen. Geen meldingen meer dat er geen video beschikbaar is. Goed bezig dat Imdb!
Verslavend spelletje...
Je bedoelt dat de wegschietende "bird" op een gegeven moment minder snel naar z'n plaats gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:37

HollovVpo1nt

I like gadgets

Sorry hoor, maar ik vind Angry Birds zo ongelooflijk overrated. Het is wel een leuk spelletje, maar zo zijn er wel meer 'leuke spelletjes' die veel minder aandacht krijgen dan Angry Birds. Spellen zoals Zenonia moeten eens naar WP7 komen. De stretched out versie van de iPhone op mijn HD2 ziet er niet zo heel goed uit :P

@manuel en c7, thanks for the links

[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 23-02-2011 23:28 ]

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Anoniem: 614 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:52:
[...]

Verslavend spelletje...
Je bedoelt dat de wegschietende "bird" op een gegeven moment minder snel naar z'n plaats gaat?
Inderdaad. Daarnaast ervaar ik soms ook vertraging tussen het op het scherm tappen en het daadwerkelijke moment van afvuren.

• goldoni
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
ppaddo schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:29:

Er zit inderdaad een lag in het spel. Al heb ik ook een Omnia 7 lijkt het me daar niet aan te liggen.

• Villains
Tis trouwens toch nog steeds dat je die 99€ moet betalen voor dat je een app kan lanceren? Maarr kzou het ook best mss willen leren, maar er was toch zoiets bij microsoft dat je dat geld terug kreeg. Geldt die aanbieding nog steeds? Anders kan microsoft de pot op^^

• Matthijs Hoekstra
Villains schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:58:
Tis trouwens toch nog steeds dat je die 99€ moet betalen voor dat je een app kan lanceren? Maarr kzou het ook best mss willen leren, maar er was toch zoiets bij microsoft dat je dat geld terug kreeg. Geldt die aanbieding nog steeds? Anders kan microsoft de pot op^^
nope is er niet, we hebben een actie gehad voor Windows Mobile een tijdje. Je bent trouwens de eerste die ik hoor die die 99 euro een te hoge drempel vindt om te gaan bouwen. Btw, dreamspark studenten kunnen gratis registreren.

btw, elke hobby kost geld :)

Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:25:
[...]

nope is er niet, we hebben een actie gehad voor Windows Mobile een tijdje. Je bent trouwens de eerste die ik hoor die die 99 euro een te hoge drempel vindt om te gaan bouwen. Btw, dreamspark studenten kunnen gratis registreren.

btw, elke hobby kost geld :)
Tja, maar het houdt wel hobbyisten tegen die gewoon een gratis app voor iets willen lanceren.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Villains schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:58:
Je hoeft geen €99 te betalen om het te leren, de tools en de emulator zijn gratis. Wil je het testen op een telefoon, dan heb je officieel een dev account nodig (en onofficieel gewoon een geunlockte telefoon ;))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Matthijs Hoekstra
Anoniem: 69767 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:28:
[...]

Tja, maar het houdt wel hobbyisten tegen die gewoon een gratis app voor iets willen lanceren.
eens, ik had het ook liever anders gezien maar dit is het voorlopig :)

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 14:56

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

heb nog maar eens een mailtje gestuurd naar support@whatsapp.com... duurt wel érg lang he...

edit:

Hi there,

*** This is an automated response, please reply to this email if the text below does not answer your question. Your reply will go to a human reader. ***

Sorry, there are no plans for Windows Mobile right now. Please see http://www.bgr.com/2010/1...rdle-for-windows-phone-7/ to learn more. We currently only support iPhone, BlackBerry, Android and Symbian S60 devices.

Thank you for contacting WhatsApp.

Wel snelle reply, nog geen 15minuten... _/-\o_

edit2:
duh, automated message... }:O

[ Voor 77% gewijzigd door Techno Overlord op 24-02-2011 21:46 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• mrsar
  • Laatst online: 16:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

plants vs zombies en nog een aantal games announced
http://www.joystiq.com/20...ust-have-games-including/

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 19:54
Ik lees net in een WP7 dev niewsbrief dat het maximaal aantal gratis apps dat je gratis kan submitten verhoogd is van 5 naar 100!

(De 99 euro jaarlijkse kosten moeten natuurlijk wel nog gewoon betaald worden)

[ Voor 24% gewijzigd door Jeroen_JRP op 25-02-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Jeroen_JRP schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:16:
Ik lees net in een WP7 dev niewsbrief dat het maximaal aantal gratis apps dat je gratis kan submitten verhoogd is van 5 naar 100!

(De 99 euro jaarlijkse kosten moeten natuurlijk wel nog gewoon betaald worden)
Kijk dat zou vele developers die nu trial-versies aanbieden goed moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik hoop alleen dat de marketplace nu niet vervuild wordt door developers die bijv vertaalwoordenboeken gaan aanbieden, en dan voor elke taal een aparte app ofzo.... mag je lekker 200 apps gaan doorscrollen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is er nu een harde limiet dan? Ik dacht dat je 5 apps gratis in mocht dienen, maar daarna moest betalen voor submission. Dus niet max. 5 gratis apps, een subtiel verschil :). Al lijkt me wel stug dat je nu 100 apps gratis mag submitten, dus dat zal dan wel niet.

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Laatst online: 05-07 19:54
.oisyn schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:36:
Is er nu een harde limiet dan? Ik dacht dat je 5 apps gratis in mocht dienen, maar daarna moest betalen voor submission. Dus niet max. 5 gratis apps, een subtiel verschil :). Al lijkt me wel stug dat je nu 100 apps gratis mag submitten, dus dat zal dan wel niet.
Ik zei in mijn eerdere post al dat het gaat om 5, en nu 100 gratis apps die je gratis kan submitten (kijk, twee keer gratis :*) ). Het is inderdaad een enorme sprong maar toch echt waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: oh wacht, 2x gratis. Nice :)

[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Jeroen_JRP schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:14:
[...]

Ik zei in mijn eerdere post al dat het gaat om 5, en nu 100 gratis apps die je gratis kan submitten (kijk, twee keer gratis :*) ). Het is inderdaad een enorme sprong maar toch echt waar.
Tis helaas niet zo simpel maar komt er bijna op neer. Het gaat om free submissions. Hier is intern al behoorlijk over gediscusseerd met het marketplace team, (vandaar de verhoging van 5 naar 100) heb er al eens wat over geschreven op mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ah, dat wat jij zegt was idd ook wat ik in mijn hoofd had. Ik raakte vooral in de war van het artikel van t.net op de frontpage, die doet overkomen alsof je maar 5 gratis apps per jaar mag submitten. Maar idd, je mocht dus 5x per jaar gratis apps gratis submitten, daarna betalen, en dat aantal is nu verhoogd naar 100 :)

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390443

Iemand al een koppeling kunnen maken met Visa CC en marketplace? Ik heb zowel met UK region als US region instellingen een poging gewaagd maar ik krijg het niet voor elkaar. Ook via Zune lukt het niet, maar ik wil me er niet bij neerleggen dat het niet kan :+

iemand nog tips en/of tricks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Anoniem: 390443 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 02:44:
Iemand al een koppeling kunnen maken met Visa CC en marketplace? Ik heb zowel met UK region als US region instellingen een poging gewaagd maar ik krijg het niet voor elkaar. Ook via Zune lukt het niet, maar ik wil me er niet bij neerleggen dat het niet kan :+

iemand nog tips en/of tricks?
Daar hebben we een localisatie-topic voor: Windows Phone 7 - NL localisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
hier maar verder dan :)

NU.nl is wordt volgende week ingediend in de marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je bedoelt de officiele? Er was volgens mij al een nu.nl reader. Niet zo'n hele fijne, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
.oisyn schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:41:
Je bedoelt de officiele? Er was volgens mij al een nu.nl reader. Niet zo'n hele fijne, dat dan weer wel.
yep, Sanoma heeft een versie laten maken door Peperzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Iemand een al een app gevonden die je in het startmenu kan zetten en waarbij je in één menu je bleutooth, wifi of mobiele data aan en/of uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

The_Scarabial schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:01:
Iemand een al een app gevonden die je in het startmenu kan zetten en waarbij je in één menu je bleutooth, wifi of mobiele data aan en/of uit kan zetten?
Het is niet helemaal wat je bedoelt denk ik, maar met slechts 1 klikje meer lukt je dit ook door het settings menu op je homescreen te pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
The_Scarabial schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:01:
Nope, dit kan niet gemaakt worden met de huidige API's en is volgens mij ook een overbodige app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:01:
[...]

Nope, dit kan niet gemaakt worden met de huidige API's en is volgens mij ook een overbodige app.
Zijn wel beschikbaar als homebrew-app. Zijn volgens mij genoeg mensen die dit niet overbodig vinden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

[...]

Waarom is dit volgens jou dan overbodig? Ik zou heel graag mijn bluetooth en wifi settings vanuit het tiles menu rechtstreeks kunnen benaderen, net zoals ik contactpersonen daar kan pinnen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

[...]

Is n.m.m. niet overbodig, want wil gewoon in één menu mijn connecties kunnen beheren en niet voor elk soort connectie onder settings een apart menu.

Maar goed als het nog niet gemaakt kan worden, dan moet microsoft er maar voor zorgen dat dit wel mogelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
The_Scarabial schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:24:
[...]

Is n.m.m. niet overbodig, want wil gewoon in één menu mijn connecties kunnen beheren en niet voor elk soort connectie onder settings een apart menu.

Maar goed als het nog niet gemaakt kan worden, dan moet microsoft er maar voor zorgen dat dit wel mogelijk is. :)
waarom zou je dat willen? Het idee is juist dat je niet meer constant aan je settings hoeft te zitten of dat je dingen aan of uit moet zetten.
BT, Wifi etc aan zetten en je telefoon neerleggen (incl pushmail) doet de telefoon het 6 dagen op de batterij. Als je gaat bellen en je telefoon gebruikt (het scherm) dat zijn de zaken die echt batterij verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Matthijs Hoekstra schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:00:
[...]

waarom zou je dat willen? Het idee is juist dat je niet meer constant aan je settings hoeft te zitten of dat je dingen aan of uit moet zetten.
BT, Wifi etc aan zetten en je telefoon neerleggen (incl pushmail) doet de telefoon het 6 dagen op de batterij. Als je gaat bellen en je telefoon gebruikt (het scherm) dat zijn de zaken die echt batterij verbruiken.
Het zal ongetwijfeld dat het stroomverbruik van BT en Wifi wel meevalt, maar het valt nog meer mee als je deze zaken uit zet als je ze niet nodig hebt.

Ik heb alleen thuis toegang tot Wifi (de lokale overheid heeft het niet zo op wifi toegang voor inhuurkrachten), dus dan zou het toestel minstens 10 uur per dag nuttteloos naar Wifi netwerken lopen zoeken. Dan zet ik hem liever uit.

Het zou handig zijn als dat in 1 menu zou zitten, zoals bijvoorbeeld in WM6.1/SPB Mobile Shell.

Maar de manier zoals het nu moet werkt wat mij betreft ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Matthijs zon functie is handig om de mensen die graag op hun telefoon klooien tevreden te stellen. Voor de rest is het natuurlijk veel idealer als alles automatisch gaat. Misschien kunnen jullie op dat gebied wat meer functies uitbreiden? Op basis van GPS wifi/3G aan of uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Matthijs Hoekstra schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:00:
Wifi gaat iig uit als je je telefoon lockt, om stroom te besparen. Zal me niets verbazen dat BT ook uit gaat als ie niet gepaired is met een andere device.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 14-03-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
.oisyn schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:51:
[...]

Wifi gaat iig uit als je je telefoon lockt, om stroom te besparen. Zal me niets verbazen dat BT ook uit gaat als ie niet gepaired is met een andere device.
Er zitten inderdaad van dat soort slimmigheden in. Net zoiets als je telefoon is alleen BT discoverable als je in het BT menu zit. Best logisch eigenlijk en je hoeft als user daar dus niet over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:46:
Matthijs zon functie is handig om de mensen die graag op hun telefoon klooien tevreden te stellen. Voor de rest is het natuurlijk veel idealer als alles automatisch gaat. Misschien kunnen jullie op dat gebied wat meer functies uitbreiden? Op basis van GPS wifi/3G aan of uitzetten?
Dat weet ik, alleen moet je je realiseren dat dat soort gebruikers maar een heeeeel klein gedeelte van de userbase is. De inspanning die men zal doen zal in eerste instantie voor de grootste userbase zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41

RaJitsu

B.S.U.R.

Matthijs Hoekstra schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:43:
[...]

Dat weet ik, alleen moet je je realiseren dat dat soort gebruikers maar een heeeeel klein gedeelte van de userbase is. De inspanning die men zal doen zal in eerste instantie voor de grootste userbase zijn.
Ik denk dat je het helemaal gelijk in hebt. Wanneer je op Tweakers leest, lijkt het aantal mensen die het leuk vinden om te prutsen nog vrij hoog te liggen waardoor het vreemd lijkt dat de nieuwe smartphone OS' niet wat meer configuratiemogelijkheden hebben. Maar de actieve community op Tweakers voldoet niet bepaald aan de normen van wat de generale populatie is die tegenwoordig dit soort toestellen koopt. Mensen storen zich niet aan zaken als beperkte file management en configuratie mogelijkheden.

Ik had overigens wel verwacht dat er inmiddels een fatsoenlijk aanbod aan navigatie oplossingen zou zijn. Dit valt erg tegen. Ik gebruik nu Navigon met iphone mappen van Nederland. Werkt prima, maar ik had verwacht dat iig een Sygic toch wel iets klaar zou hebben. Weet iemand of er vanuit Garmin, iGO en Sygic (mijn twee favoriete navi-producten. TomTom maakt niets meer, en Copilot is een stuk minder) al iets aangegeven over navigatie-oplossingen voor WP7?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 22:08
Hij had 30 uur + slaap en een idee nodig om een de volgende app te schrijven. Nog klein beetje buggy, maar als je gek op tvshows bent is het ideaal.

Article: http://www.wpcentral.com/...0-hours-and-now-available
Zune: http://social.zune.net/re...49-e011-854c-00237de2db9e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Matthijs Hoekstra schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:42:
[...]

Er zitten inderdaad van dat soort slimmigheden in. Net zoiets als je telefoon is alleen BT discoverable als je in het BT menu zit. Best logisch eigenlijk en je hoeft als user daar dus niet over na te denken.
Vind ik eigenlijk onlogisch. Wi-fi is best wat voor te zeggen, maar bij BT zal iedereen die ik ken denken "Huh, BT staat aan, dan hoor je me toch te zien?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

RaJitsu schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:45:
[...]
Ik had overigens wel verwacht dat er inmiddels een fatsoenlijk aanbod aan navigatie oplossingen zou zijn. Dit valt erg tegen. Ik gebruik nu Navigon met iphone mappen van Nederland. Werkt prima, maar ik had verwacht dat iig een Sygic toch wel iets klaar zou hebben. Weet iemand of er vanuit Garmin, iGO en Sygic (mijn twee favoriete navi-producten. TomTom maakt niets meer, en Copilot is een stuk minder) al iets aangegeven over navigatie-oplossingen voor WP7?
Van WinMo.nl

Het programma Telmap Navigator is het eerste echte turn-by-turn navigatieprogramma voor Windows Phone 7, maar is momenteel helaas alleen nog in Singapore beschikbaar.
Het wachten is op Telmap Navigator voor Europa, maar ook bijvoorbeeld TomTom zou al bezig zijn met de ontwikkeling van een versie voor Windows Phone 7.

Of het klopt van TomTom durf ik te betwijfelen, maar het zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik gebruik nu A-to-B voor navigatie. Erg basic en haalt alle data van internet, dus geen kaarten lokaal oid. ZIe o.a.:

http://www.mobilyz.com/ni...s-turn-by-turn-navigatie/
http://wp7applist.com/getapp/8253/

Van mij mag Sygic Mobile Maps uitkomen voor Windows Phone 7. Erg fijne en betaalbare navigatiesoftware.

[ Voor 26% gewijzigd door Devster op 15-03-2011 13:03 ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

.oisyn schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:51:
[...]

Ok, dat wist ik dus niet. Ik zette elke avond mijn wifi uit, omdat ik er snachts en de volgende dag toch niks mee doe, totdat ik savonds weer thuis ben.
Devster schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:01:
Ik gebruik nu A-to-B voor navigatie. Erg basic en haalt alle data van internet, dus geen kaarten lokaal oid. ZIe o.a.:

http://www.mobilyz.com/ni...s-turn-by-turn-navigatie/
http://wp7applist.com/getapp/8253/

Van mij mag Sygic Mobile Maps uitkomen voor Windows Phone 7. Erg fijne en betaalbare navigatiesoftware.
Download deze dan eerst alle kaarten voordat je naar het buitenland afreist, anders zit je met je databundeltje in het buitenland te kloten.

[ Voor 25% gewijzigd door The_Scarabial op 15-03-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147672

Vandaag heeft Proximus de app "Hello Proximus" gelanceerd om je dataverbruik te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 14:56

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Is die ook in NL te gebruiken?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Ik had ook A-to-B, maar deze wou bij mij geen adressen vinden met de zoekfunctie?

Kon wel mijn GPS positie vinden en map laden, maar that's it.
Ik gebruik gewoon Bing Maps, en dat gaat prima. Scheelt wel dat dit op de fiets is ipv in de auto.

[ Voor 0% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 17-03-2011 19:59 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cPT.cAPSLOCK schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:59:
Ik had ook A-to-B, maar deze wou bij mij geen adressen vinden met de zoekfunctie?

Kon wel mijn GPS positie vinden en map laden, maar that's it.
Ik gebruik gewoon Bing Maps, en dat gaat prima. Scheelt wel dat dit op de fiets is ipv in de auto.
Dat ging eerst ook niet. Heb je wel de laatste A-to-B geprobeerd? Daar kan ik nu wel goed mee navigeren in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Anoniem: 614 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:12:
[...]

Dat ging eerst ook niet. Heb je wel de laatste A-to-B geprobeerd? Daar kan ik nu wel goed mee navigeren in NL.
Ik had hem er een tijd op gehouden, onder het motto 'hij update wel via marketplace' maar heb toen niets gemerkt. Daarna uninstalled.

Op hoop van zege nu weer gedownload, maar hij werkt nog steeds niet.

Op welke volgorde voer je je zoekterm in?

Als ik in die quick search 'Straat Huisnummer, Plaats, The Netherlands' invul, doet hij het gewoon niet.
Ook bij het invullen van elk veld appart geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Oeps, zit ik in het verkeerde topic te posten, sorry

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 17-03-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cPT.cAPSLOCK schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:39:
[...]

Op welke volgorde voer je je zoekterm in?
> New Destination
> Address.
Onder Adres: bv Rooseveltlaan 150
Onder City: bv Bergen op zoom
Onder Country: Netherlands

100% succesrate.

Als ik >New Destination >Find gebruik, dan vindt A-to-B het adres ook bij mij niet.
.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 614 op 18-03-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

't Wordt wel tijd voor een API om informatie over contacten op te vragen. Het zou handig zijn als je gewoon een adres van een contact kunt kiezen om naartoe te navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.oisyn schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:41:
't Wordt wel tijd voor een API om informatie over contacten op te vragen. Het zou handig zijn als je gewoon een adres van een contact kunt kiezen om naartoe te navigeren.
Inderdaad. Binnen 3de party apps.
Met Bing navigatie kan het wel al door >people > map address.
Bing navigatie is echter helaas nog niet functioneel genoeg en mist met name "recalculate route"

OT: A-to-B heeft daarnaast in ieder geval favorieten zodat je snel een bestemming kan kiezen.
Dat mist de Navigon Select versie weer. Navigon is gelukkig met de full versie bezig en hopelijk gaat dat geen maanden meer duren voordat die gewoon in de Marketplace gekocht kan worden.
.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 614 op 18-03-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Iemand al opgevallen dat er een aantal apps zijn die je gewoon niet (normaal) kunt gebruiken als je aan het bellen bent? Voorbeeld: Imdb-app heeft een search knop rechtsboven, precies waar de notification zit. Dus kan je geen film zoeken terwijl je belt omdat de notification eroverheen valt 8)7
Kwam het zelfde tegen bij app 'PIM', maar ook de Flickr app heeft icoontjes die onder de notification vallen, waardoor je geen foto's kan uploaden. Hoe komt dit nou? testen de makers van deze apps ze alleen in de emulator en niet IRL zodat ze dit niet doorhebben ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Ramon op 18-03-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-07 17:41
Nee dat zijn provider specifieke zaken en die vragen aan je provider wat je verbuik is bij hun, het zijn geen meters die in de achtergrond lopen.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ramon schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:03:
Hoe komt dit nou? testen de makers van deze apps ze alleen in de emulator en niet IRL zodat ze dit niet doorhebben ofzo?
Ik denk eerder dat het ze niet zo boeit, aangezien het toch zelden voorkomt dat je een dergelijke app gebruikt terwijl je aan het bellen bent.

Wat wel stom is is dat de zoekknop van de telefoon zelf niet gewoon werkt in IMDb.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 18-03-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 16:02

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

.oisyn schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:36:
[...]

Ik denk eerder dat het ze niet zo boeit, aangezien het toch zelden voorkomt dat je een dergelijke app gebruikt terwijl je aan het bellen bent.
Niet iedereen belt maar 200 minuutjes per maand ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En als je meer belt dan overlapt dat automatisch met app-gebruik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Ik snap de relatie tussen een app en bellen ook niet. Waarom zou je de IMDb applicatie aanzetten als je aan het bellen bent.

De programmeur kan geen rekening houden met de bellende gebruiker, er is geen enkele manier om te controleren of de gebruiker aan het bellen is daarom kan er geen rekening mee worden gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hij kan er rekening mee houden door screen estate vrij te laten voor toast messages, of daar iig geen essentiele knoppen en informatie neer te zetten. Maar ja, da's gewoon zonde als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Manuel schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:54:
Ik snap de relatie tussen een app en bellen ook niet. Waarom zou je de IMDb applicatie aanzetten als je aan het bellen bent.

De programmeur kan geen rekening houden met de bellende gebruiker, er is geen enkele manier om te controleren of de gebruiker aan het bellen is daarom kan er geen rekening mee worden gehouden.
Lekker kortzichtig :D Misschien omdat je iets wil opzoeken over een film waar je het in het gesprek over hebt? Waarom zou je een foto willen uploaden terwijl je aan het bellen bent.. waarom zou je niet?
9/10 keer dat ik bel doe ik dat met een headset of handsfree, dat betekent dat ik gewoon m'n telefoon nog kan (wil kunnen) gebruiken om alles te doen.

Overigens, kijk eens naar de native apps, afgezien van dat die geen knoppen hebben in de notification area, schuiven ze allemaal naar onderen op als je een notification boven hebt staan, dus MS heeft het wel begrepen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ramon op 18-03-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 16:02

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Manuel schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:54:

Waarom niet? Ik bel veel zakelijk en dan is het toch gewoon handig als je tijdens het bellen ook andere dingen kunt raadplegen (niet alleen IMDB natuurlijk).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Ramon schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:02:
[...]

Lekker kortzichtig :D Misschien omdat je iets wil opzoeken over een film waar je het in het gesprek over hebt? Waarom zou je een foto willen uploaden terwijl je aan het bellen bent.. waarom zou je niet?
9/10 keer dat ik bel doe ik dat met een headset of handsfree, dat betekent dat ik gewoon m'n telefoon nog kan (wil kunnen) gebruiken om alles te doen.

Overigens, kijk eens naar de native apps, afgezien van dat die geen knoppen hebben in de notification area, schuiven ze allemaal naar onderen op als je een notification boven hebt staan, dus MS heeft het wel begrepen.
Als ik vaak aan het bellen ben (vaak i.v.m. werk) dan moet ik m'n verstand er wel bij hebben anders pik ik de helft niet eens op. Nu kan ik onder het bellen wel gewoon aantekening maken d.m.v. OneNote en e-mails zoeken met Outlook maar nog steeds snap ik niet waarom de programmeur er in dit geval rekening mee moet houden.

Indien de programmeur er wel rekening mee gaat houden ben je weer veel ruimte kwijt waar je anders ook content kwijt kunt. Mijn mening hierover is dan ook (lekker kort door de bocht :)) dat alleen de belangrijkste applicaties hiermee rekening hoeven te houden, dus wat echt basis-functionaliteit is van de telefoon wat dus 3rd-party apps uitsluit.
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:28:
[...]

Waarom niet? Ik bel veel zakelijk en dan is het toch gewoon handig als je tijdens het bellen ook andere dingen kunt raadplegen (niet alleen IMDB natuurlijk).
Wat zie jij onder dingen als ik zo vragen mag; e-mail, OneNote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 11:33
Officiële Nu.nl app is reeds te zien op http://www.nu.nl/mobiel.html , download-link is nog niet actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147672

Anoniem: 147672 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:01:
Vandaag heeft Proximus de app "Hello Proximus" gelanceerd om je dataverbruik te checken :)
Heeft paar dagen gewerkt, maar crasht nu constant als ik op Data Usage druk. Zelfs na een update heb ik het zelfste probleem :(
Pagina: 1 ... 4 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.