• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:35:
Prachtig. 8)7 |:( :N

Outlook Agenda gedownload en wat denk je? Kijk ik naar mijn Live Tile ..... Outlook Calendar. Godv .........
Zal totaal toeval zijn, maar mijn eigen app heeft ook kapotte tiles nu...

De titel is totaal anders (dan de titel die ik er aan had meegegeven), de square-tile toont een wide-tile en de 'hidden' title is opeens zichtbaar, wat lelijk is omdat die over de tile hangt in dezelfde kleur... en ik heb niets aangepast :)

Volgens mij is er dan een major-fuck-up bij sommige apps... ik heb alweer een nieuwe update van mijn app gepushed in de hoop dat die tiles daarmee hersteld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:42
hardware-lover schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:11:
[...]
Kan ik niet bevestigen na de update, hier staat nog steeds Outlook "agenda".
En zo staat het ook in jouw applijst?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4Ad0cNXRAqRIojFlAK5h0u8E/full.png

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 29-09-2017 03:00 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
GerCor schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 02:58:
[...]

En zo staat het ook in jouw applijst?

[afbeelding]
Hier niet, ook niet in de applijst. Staat gewoon netjes Outlook Agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
richdb schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:27:
[...]
Wat is dat dan voor een gekkigheid bij mij? Waar komt dat vandaan, zou je zeggen?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
richdb schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:27:
[...]
Idem...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik kreeg net een update van sygic binnen met nieuwe kaarten. Altijd leuk

[ Voor 15% gewijzigd door menzo op 29-09-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-07 22:02
hansie_k schreef op maandag 25 september 2017 @ 23:00:
Ik merk net dat, naast Run The Map, MS eigen Band app sinds afgelopen vrijdag, mijn stappen ook niet meer bijhoud..
Sinds vandaag is dit bij mij terug in orde... ik kreeg steeds de melding "System error" tijdens de initiele sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
GerCor schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:28:
[...]

Wat is dat dan voor een gekkigheid bij mij? Waar komt dat vandaan, zou je zeggen?
Geen idee, ergens Engels ingesteld wat hij daardoor voor de app overneemt? Maar geen idee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
richdb schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:58:
[...]
Geen idee, ergens Engels ingesteld wat hij daardoor voor de app overneemt? Maar geen idee ...
Nee, zelfs de Engelse taal niet eens geïnstalleerd. Kijk ik in 'mijn' store bij wat er is gedownload staat er ook gewoon Outlook Mail en Outlook Agenda.

Op mijn PC trouwens Mail en Agenda. Daar ontbreekt dus het woord Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:06
r2504 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:41:
[...]

Sinds vandaag is dit bij mij terug in orde... ik kreeg steeds de melding "System error" tijdens de initiele sync.
Ja, Band app doet t weer...zelfs met de historie van afgelopen week, die was gister niet zichtbaar, dus hij registreerde t wel.
Benieuwd wanneer de rest t weer doet.

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:26:
[...]

Nee, zelfs de Engelse taal niet eens geïnstalleerd. Kijk ik in 'mijn' store bij wat er is gedownload staat er ook gewoon Outlook Mail en Outlook Agenda.

Op mijn PC trouwens Mail en Agenda. Daar ontbreekt dus het woord Outlook.
Ik heb Outlook Calendar en Outlook Mail - zelfde als jij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
b2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:19:
[...]

Ik heb Outlook Calendar en Outlook Mail - zelfde als jij.....
Versie WM10 dan? Kan dan bijna niet anders? Ik zit op 10.0.14393.1715 met de 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Production build 15063.608, en ik heb de Nederlandse benaming.

Testing, one, two ...

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Lol, de laatste update van mijn app heeft de live-tiles volledig vernietigd (verkeerde tile, verkeerde titel, etc...).

In een poging dat te restaureren, heb ik een nieuwe update gepushed naar de store... versie 4.0.2

En wat maakt Microsoft - los van de kapotte tiles - er van?

Afbeeldingslocatie: https://s25.postimg.org/sn2n6h7hr/wp_ss_20170929_0002.png

Juist... iets heel vaags...

Ze zenden ook geen emails meer naar je developers-account over deze update, er is totaal geen communicatie meer tussen developer en Microsoft zelf... helaas.

Natuurlijk, het is een kleine app - ik heb hoog uit 500.000 gebruikers per jaar - maar toch voelt het erg verweesd allemaal.

• GerCor
@deathgrunt. Het wordt tijd dat je de handdoek in de ring gooit. Microsoft is niet meer geïnteresseerd in jou en eigenlijk iedereen met een Windows Phone. Jouw geld, mijn geld, is binnen en vanaf dat moment kunnen we de boom in. Ze hebben nog even geprobeerd wat developers zoals jij leeg te melken maar het zijn wel Amerikanen hè. Het enige wat telt is geld.

[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 30-09-2017 06:36 ]

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
GerCor schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 06:35:
@deathgrunt. Het wordt tijd dat je de handdoek in de ring gooit. Microsoft is niet meer geïnteresseerd in jou en eigenlijk iedereen met een Windows Phone. Jouw geld, mijn geld, is binnen en vanaf dat moment kunnen we de boom in. Ze hebben nog even geprobeerd wat developers zoals jij leeg te melken maar het zijn wel Amerikanen hè. Het enige wat telt is geld.
Moe word ik er wel van, maar ik geef niet op - zolang ik zelf mijn L950 en L820 nog intensief gebruik.

Overigens ging die post vooral over dat vage versie-nummer (onder het icoon) dat MS er aan mee geeft;

Zo wordt zoeken op je eigen apps wel erg lastig (versie-beheer, bedoel ik).

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-06 21:18
Petje af voor de volhouders, m'n 930 doet het nog uitstekend maar de bling bling in de etalage trekt wel, nou ja zolang ik maar niet het polaroid gevoel heb :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
jahako schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:13:
Petje af voor de volhouders, m'n 930 doet het nog uitstekend maar de bling bling in de etalage trekt wel, nou ja zolang ik maar niet het polaroid gevoel heb :)
Tja, wat mij betreft is het probleem met de bling bling in de etalage dat het of geen updatebeleid heeft, of voor mij besluit hoe het eruit moet zien. Op beide zit ik totaal niet te wachten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
GerCor schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:35:
Prachtig. 8)7 |:( :N

Outlook Agenda gedownload en wat denk je? Kijk ik naar mijn Live Tile ..... Outlook Calendar. Godv .........
Simpel opgelost door app te verwijderen en weer toe te voegen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik zie net dat Microsoft nu ook first party apps de nek om gaat draaien, met het droppen van Groove... Zo fijn, net afgelopen maand nog een jaartje verlengd. Voor lokale muziek zijn er betere third party spelers en de OneDrive streaming is meh...

Mijn 950XL was al slechts een 'reserve' toestel, en stukje bij beetje maakt Microsoft het ding compleet nutteloos.

Iemand nog een 950XL kopen? 8)7 O-) }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Draait die Snapchat en de ABN AMRO app?

Dan heb ik wel interesse.

O... en een officiële Google YouTube app vind ik ook wel handig.

Wellicht ook nog gewoon een goed onderhouden, up2date LinkedIn app (die is van Microsoft, toch?) - maar dat zal geen probleem zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-07 13:38
Propane schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:52:
.....

Kan je even wachten tot mijn 930 de geest geeft :P
b2vjfvj75gjx7 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:16:
[...]
....
O... en een officiële Google YouTube app vind ik ook wel handig.
....
Kan je mij uitleggen wat het voordeel is van de officiële Google YouTube app t.o.v. bijvoorbeeld MyTube? Als ik met mijn vrouws Android speel, vindt ik de YT app een heel aantal functies missen, waarvan de belangrijkste toch wel is dat hij niet door blijft spelen op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Ik zie net dat Microsoft nu ook first party apps de nek om gaat draaien, met het droppen van Groove... Zo fijn, net afgelopen maand nog een jaartje verlengd. Voor lokale muziek zijn er betere third party spelers en de OneDrive streaming is meh...

Mijn 950XL was al slechts een 'reserve' toestel, en stukje bij beetje maakt Microsoft het ding compleet nutteloos.

Eigenlijk onbruikbaar dus...
Ik bied 10,-
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb

Dan bied ik wel 15 euro ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
richdb schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:28:
[...]

Dan bied ik wel 15 euro ;)
Ik bied 9,50 XL euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:19

Punkrocker

Mostly harmless

Staat ie al op V&A?
:+

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Er was toch een Nederlandse app van een Tweaker die Groove Playlists kon converteren naar Spotify en vice versa?

Nu MS stopt met Groove, is dit dan ook het einde van het nut van die app?

Ik had het idee dat die app wel goed liep, maar als Groove er mee kapt - wat heb je er dan nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:48:
Er was toch een Nederlandse app van een Tweaker die Groove Playlists kon converteren naar Spotify en vice versa?

Nu MS stopt met Groove, is dit dan ook het einde van het nut van die app?

Ik had het idee dat die app wel goed liep, maar als Groove er mee kapt - wat heb je er dan nog aan?
Beperkt zich niet enkel tot Groove; https://playlistconverter.net/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Ah, cool - bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://playlistconverter.net/Images/Converting.png

Al kan ik me, gezien bovenstaand screenshot, toch wel voorstellen dat het een fikse aderlating is als Groove stopt en opgaat in Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Hoe gaat dat dan met alles dat je gekocht hebt? Ben je dat dan kwijt, riekt naar ordinaire diefstal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
shiptronic schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 00:31:
Hoe gaat dat dan met alles dat je gekocht hebt? Ben je dat dan kwijt, riekt naar ordinaire diefstal.
Alles wat je gekocht hebt is (bij mijn weten) DRM vrij te downloaden. Gebruikers krijgen nu ook mail om dat te doen voor 31.12.2017.

Groove

[ Voor 19% gewijzigd door Propane op 04-10-2017 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07 14:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Propane schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:34:
[...]

Alles wat je gekocht hebt is (bij mijn weten) DRM vrij te downloaden. Gebruikers krijgen nu ook mail om dat te doen voor 31.12.2017.

[afbeelding]
Oh ik was zo klaar met het downloaden. Ik had maar 1 nummer gekocht. Bob Marley & The Wailers - No Woman No Cry

En dan de originele niet-live versie :)

Ik lees her en der dat Deezer wel een fatsoenlijke UWP app heeft. Iemand ervaring met Deezer op W10M ? Ik ben zelf afgelopen zomer van Groove naar Spotify overgestapt en gebruik Spotify voornamelijk in de auto, maar de app is bagger. Daarentegen heeft Spotify wel weer zijn app beschikbaar op de Xbox en Deezer niet.

Maar als Deezer gewoon prima werkt zowel op de Desktop als Mobile, dan wil ik de stap nog wel overwegen. Het is namelijk nou ook weer niet zo dat ik Spotify dagelijks op de Xbox aan heb staan.

https://www.microsoft.com...j7vv?cid=devicepage&rtc=1

Even wat gezocht mbt Deezer:

Deezer Launches Final Optimized Version for Windows 10
http://www.deezer-blog.co...version-for-windows-10-2/
Deezer launches a final version for Windows 10. Newly optimized, with features and settings designed to make the listening experience even more seamless and enjoyable, users can now access the largest global music catalogue from all Windows 10 devices.

Signing in directly using Google or Facebook enables direct access to Deezer and music fans can discover Flow, Deezer’s signature personalized soundtrack that plays all the songs you want to hear, as well as discovering new tracks recommended by Deezer’s 50 strong team of music editors.
The new Windows 10 also includes:
Lyrics – Sing or follow along to your favourite tunes and never miss a single beat.
Playlist – Be your own personal DJ and build and manage your own playlist by adding or deleting as many tracks as you want.
Top Tracks – Keep track of what you listen to the most and look back at your listening history
New Navigation – Easy-to-use menu to discover new artists and albums and follow your favourite editors or fellow Deezer users.
Offline – Premium+ listeners can listen to all their saved tracks and playlists in offline mode
“Finally, our Windows community will have a more robust Deezer experience with the ability to seamlessly manage all their favourite tracks and really enjoy audio entertainment to the fullest,” said Matthieu Gorvan, Deputy CTO at Deezer. “We are excited to be able to bring this update to fans and look forward to using this as an opportunity to continue to deliver what Windows users want and need the most.”
Deezer for Windows 10 is available on mobile, desktop and tablet.

[ Voor 82% gewijzigd door MRE-Inc op 04-10-2017 11:08 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansie_k
Ah, de Store is ge-update, en heeft een nieuw icoontje...wat niet bij de rest past, maar goed...Film&TV blijft nog hangen.

T valt me nu net op, dat de Windows icoon weer recht-toe-recht-aan is, niet meer schuin/in perspectief...nieuwe huisstijl?

[ Voor 34% gewijzigd door hansie_k op 04-10-2017 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

hansie_k schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:17:
Ah, de Store is ge-update, en heeft een nieuw icoontje...wat niet bij de rest past, maar goed...Film&TV blijft nog hangen.

...
Nieuw icoon voor de Store? Insider?

Hier blijft de Film & TV ook hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07 18:49
Ben ik de enige waar in de buienradar app de buienradar zelf het niet meer doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 16:33
satya schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:19:
Ben ik de enige waar in de buienradar app de buienradar zelf het niet meer doet?
Hier werkt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nou de stoute schoenen maar even aangetrokken en een account bij Deezer aangemaakt en de UWP app op Desktop en W10M geinstalleer. Maar zonder reclame te maken, die app is verdomd goed. Lekker clean en overzichtelijk en via de playlist converter app had ik zo al mijn playlists in Deezer staan zonder dat er nummers niet herkend werden.

De Deezer app doet niks onder voor de Groove app en is stukken beter dan de Spotify app op W10M. En met stukken beter bedoel ik eigenlijk: een echt goede app !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Alleen die voor europa doet het nog. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 11-07 16:33
satya schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Yep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• satya
Bericht verstuurd op de website van buienradar. In de desktop app hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Punkrocker schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 12:50:
[...]

Nieuw icoon voor de Store? Insider?

Hier blijft de Film & TV ook hangen.
Nee, Lumia 830, gewone release...
Een boodschappentasje, gewoon 2D, en rood/groen/blauw/geel Windows logo, heel strak, ook 2D.

[ Voor 16% gewijzigd door hansie_k op 04-10-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
satya schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:19:
Ik zie via een andere app wel buien buiten Nederland maar boven Nederland zelf is niets te zien op dit moment? Er is wel wat onderweg zie ik maar deze hangen nog boven zee. Dus....., moet er wel wat te zien zijn op dit moment?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satya
Het is al bekend"bij buienradar:

"Bedankt voor de melding. We zijn er inmiddels van op de hoogte en zijn druk op zoek naar een oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
satya schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:31:
Het is al bekend"bij buienradar:

"Bedankt voor de melding. We zijn er inmiddels van op de hoogte en zijn druk op zoek naar een oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet,
Ik zie wel statische buien in de app, maar nog steeds nauwelijks boven Nederland zelf. De instelling > buienradar + 3 uur < geeft een bewegend wolkendek.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

hansie_k schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Een boodschappentasje, gewoon 2D, en rood/groen/blauw/geel Windows logo, heel strak, ook 2D.
Was toch al zo?
Of zie ik het gewoon niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
MRE-Inc schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:25:
Nou de stoute schoenen maar even aangetrokken en een account bij Deezer aangemaakt en de UWP app op Desktop en W10M geinstalleer. Maar zonder reclame te maken, die app is verdomd goed. Lekker clean en overzichtelijk en via de playlist converter app had ik zo al mijn playlists in Deezer staan zonder dat er nummers niet herkend werden.

De Deezer app doet niks onder voor de Groove app en is stukken beter dan de Spotify app op W10M. En met stukken beter bedoel ik eigenlijk: een echt goede app !!!
Interessant .. zal vanavond eens kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

richdb schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:31:
[...]

Interessant .. zal vanavond eens kijken
Uiteraard mijn 950XL ook even aan de continuum dock gehangen en Deezer is idd gewoon UWP en met continuum te gebruiken. Daarmee is Spotify eigenlijk helemaal overbodig geworden want de enige reden om bij Spotify te blijven was dat die een Xbox app hebben. Maar nu ik Deezer ook gewoon via continuum kan gebruiken en dus ook via de tv, kan Spotify de deur uit.

Overigens Deezer ook op de iPhone van mijn vriendin geinstalleerd. Ziet er eigenlijk net zo goed uit op iOS als op W10M. Qua functionaliteit zag ik ook zo heel snel niet erg veel verschil. De songtekst die je bij Deezer er bij kunt laten zien, doet het goed bij het vrouwenvolk. Kunnen ze lekker mee bleren en de tekst wel een keer goed meezingen :D

Dus iedereen die zich genaaid voelt door Microsoft omdat ze Groove de nek om gaan draaien en in zee gaan met Spotify die weer niet fatsoenlijke apps voor Windows 10 (en Mobile) kunnen maken, raad ik ten zeerste aan om over te stappen naar Deezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Punkrocker schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Was toch al zo?
Nee, oude logo was wit, nieuwe logo is een kinderlijke boodschappentas. Nieuwe logo's zien er ook kleiner uit lijkt me wat ook niet handig is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
MRE-Inc schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:45:
[...]

Uiteraard mijn 950XL ook even aan de continuum dock gehangen en Deezer is idd gewoon UWP en met continuum te gebruiken. Daarmee is Spotify eigenlijk helemaal overbodig geworden want de enige reden om bij Spotify te blijven was dat die een Xbox app hebben. Maar nu ik Deezer ook gewoon via continuum kan gebruiken en dus ook via de tv, kan Spotify de deur uit.

Overigens Deezer ook op de iPhone van mijn vriendin geinstalleerd. Ziet er eigenlijk net zo goed uit op iOS als op W10M. Qua functionaliteit zag ik ook zo heel snel niet erg veel verschil. De songtekst die je bij Deezer er bij kunt laten zien, doet het goed bij het vrouwenvolk. Kunnen ze lekker mee bleren en de tekst wel een keer goed meezingen :D

Dus iedereen die zich genaaid voelt door Microsoft omdat ze Groove de nek om gaan draaien en in zee gaan met Spotify die weer niet fatsoenlijke apps voor Windows 10 (en Mobile) kunnen maken, raad ik ten zeerste aan om over te stappen naar Deezer.
Ziet er zeker goed uit, alleen jammer dat je niet kan kiezen tussen een licht of donker thema (tenminste niet gevonden). Nu doet het vrij zeer aan de ogen al dat wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansie_k
Punkrocker schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Was toch al zo?
Nieuwe logo;
https://ibb.co/g7BWMG
Oude logo
https://ibb.co/cGyvgG

[ Voor 4% gewijzigd door hansie_k op 05-10-2017 06:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Aangepast...gewoon maar ff klikken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
satya schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Hier geen probleem met buienradar... ook voor NL niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Ik heb het oude logo nog.

Oh wacht, ik krijg nu net een update van de Store.
(Even wachten.... tromgeroffel...)

Nu versie 11708.1001.30 en nog steeds het oude logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Punkrocker schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:29:
[...]

Ik heb het oude logo nog.

Oh wacht, ik krijg nu net een update van de Store.
(Even wachten.... tromgeroffel...)

Nu versie 11708.1001.30 en nog steeds het oude logo.
Hier geen update (11706.x)... en oude logo... op transparante tegel. Misschien dat dat nog uitmaakt?

Film / TV werkt gewoon

[ Voor 3% gewijzigd door peerke63 op 05-10-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
peerke63 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:05:
[...]

Hier geen update (11706.x)... en oude logo... op transparante tegel. Misschien dat dat nog uitmaakt?
Hier versie 11709.1001.7.0
En nog geen Film&TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
hansie_k schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Hier versie 11709.1001.7.0
En nog geen Film&TV
Films & TV zojuist geupdate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07 14:45
Bij mij ook, eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
lowiesjie schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:58:
[...]
Films & TV zojuist geupdate!
O, oké. Ik had het gewoon van mijn 950 verwijderd. Ook een oplossing. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
peerke63 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:20:
[...]

Hier geen probleem met buienradar... ook voor NL niet
Hier doet ie het ook weer, ik denk dat ze het issue hebben opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
satya schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Hier doet ie het ook weer, ik denk dat ze het issue hebben opgelost. :)
Snel is anders. Geeft aan welke prioriteit WM heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
richdb schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:49:
[...]

Snel is anders. Geeft aan welke prioriteit WM heeft.
Het probleem was ook in de dektop app aanwezig, en naar ik vermoed een probleem op hun server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
satya schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:08:
[...]

Het probleem was ook in de dektop app aanwezig, en naar ik vermoed een probleem op hun server.
😱😱😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Ennnnn sinds afgelopen woensdag doet de Band app t weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Sinds een paar weken klaagde m’n Lumia830 over te kort opslag geheugen.
Na enig onderzoek, bleek Instagram 5.zoveel GB groot te zijn...!?

Nu weer opnieuw geïnstalleerd, kleine 80MB groot...2 dagen later alweer 170MB...

Slaat de app ergens “stiekem” de foto’s op van de personen die ik volg?

Oh, en de Band app doet t weer ;)

[ Voor 5% gewijzigd door hansie_k op 18-10-2017 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik krijg de SMS-jes uit Skype niet verwijderd. Ik kan ze wel verwijderen want ik druk op verwijderen. Maar ze blijven vervolgens gewoon staan. Iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:54
Waarschijnlijk werkt de ING app enkel nog het restant van 2017.

[ Voor 38% gewijzigd door Wietsee. op 30-10-2017 21:29 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Hopen dat er een bruikbare mobile-site voor in de plaats komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Laatst online: 20:10
Wietsee. schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:27:
Waarschijnlijk werkt de ING app enkel nog het restant van 2017.
ik heb deze vraag in een chat met ING ook maar eens gesteld.

Antwoord ING:
Goede vraag, ik heb daar geen concreet antwoord op.

Zolang er veel klanten gebruik maken van deze soort telefoons zal het bruikbaar blijven

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
hansie_k schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:21:

Nu weer opnieuw geïnstalleerd, kleine 80MB groot...2 dagen later alweer 170MB...

Instagram 'cached' heel veel lokaal. Doet de app ook op Android en Ios. Binnen no-time gebruikt het alweer meer dan 500 MB of meer aan opslagruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:02

The_Scarabial

MTB for life!

hansie_k schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:21:

Haha hier ook ff gecheckt 8.29GB
Ff de app gereset alleen nu doet ie het niet meer lol 8)7

Nu wel weer, hij moest ff nadenken ofzo, had er eigenlijk geen last van dat die app zo groot was want heb voldoende ruimte vrij.

[ Voor 10% gewijzigd door The_Scarabial op 31-10-2017 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Gaan we weer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ymLyKdy3mHNbNgr9sjduWINU/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20:09
Kan ook fout in de app zitten, had ik laatst ook met myTube!, dag erna kwam er een nieuwe versie, die ging wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
ardvark99 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:45:
[...]
Kan ook fout in de app zitten, had ik laatst ook met myTube!, dag erna kwam er een nieuwe versie, die ging wel goed.
Zowel bij de bèta als de final, dus idd iets in de code wat niet lekker zat verwacht ik. Ik heb ze daarover gemaild, geen reactie op gehad, maar voor beide app versies was het de volgende dag opgelost.

Sinds laatste Store app update is de store zelf ook sneller geworden voor de mobiele omgeving sinds FCU. Dat was ook aangekondigd had ik "ergens" gelezen. Een snelheidsmonster is de Store nog steeds niet vergeleken met de "concurrentie", maar "beter laat dan nooit" zullen we maar denken ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ardvark99 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:45:
[...]

Kan, want Outlook Mail en Outlook Agenda en OneNote zijn vandaag wel bijgewerkt. Op de PC Dropbox wel netjes bijgewerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 01-11-2017 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
The_Scarabial schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:32:
[...]

Haha hier ook ff gecheckt 8.29GB
Ff de app gereset alleen nu doet ie het niet meer lol 8)7

Nu wel weer, hij moest ff nadenken ofzo, had er eigenlijk geen last van dat die app zo groot was want heb voldoende ruimte vrij.
Maar goed .... 8,29 GB in je cache zetten is ook niet normaal 8)7
Eigenlijk een lekkere prut app dus.

[ Voor 4% gewijzigd door richdb op 01-11-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:02

The_Scarabial

MTB for life!

richdb schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:53:
[...]

Maar goed .... 8,29 GB in je cache zetten is ook niet normaal 8)7
Eigenlijk een lekkere prut app dus.
Maar is dat echt cache, want cache zou toch bij elke reboot wel gereset moeten worden?

net ff gecheckt hoe groot de app nu na 1 dag is. 118MB :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
The_Scarabial schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:52:
[...]

Maar is dat echt cache, want cache zou toch bij elke reboot wel gereset moeten worden?

net ff gecheckt hoe groot de app nu na 1 dag is. 118MB :X
En zo loopt het elke dag op. Soort van permanente cache. Maar is op alle platformen zo, als is 8 GB wel heel veel. Maar tegen de 1 GB is vrij standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Cache zou zooi moeten zijn die je waarschijnlijk op (zeer) korte termijn weer nodig hebt...die hou je ff apart, zodat je het niet opnieuw van HDD (RAM cachce), uit RAM (CPU cache) of van internet (tegenwoordig bijna elke app cache) hoeft te halen. Nou gebruik ik geen instagram, maar ik kan me niet helemaal voorstellen dat je daarmee dagelijks / elke paar dagen zo'n 8GB aan content regelmatig bekijkt. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 14:43
Het is nu minder bij mij, maar wat is dat bloed irritant wanneer je een foto maakt. De ene keer blijft hij op opslaan staan. En je ziet de foto's ook niet direct terug in je foto mappen.

Lumia 640 LTE Microsoft 0 Mobile 1709. Build 10.0.15254.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
deTuinman schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:14:
[knip]
Lumia 640 LTE Microsoft 0 Mobile 1709. Build 10.0.15254.1
http://www.gsmhelpdesk.nl...lumia-640-en-lumia-640-xl

Hoe kom je aan die build op je toestel, die zou er officieel niet op kunnen staan dacht ik?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 14:43
Via het insider-programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Duidelijk zo. Misschien is de 640 mogelijk toch wat minder geschikt als W10M toestel bij gebruik van sommige apps?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Dropbox heet inmiddels Dropbox mobile (ook op de pc) maar dat houdt niet in dat de foutmelding is verdwenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CtZjVVtKKwsehlS3qjAP9QCn/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
GerCor schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:58:
Dropbox heet inmiddels Dropbox mobile (ook op de pc) maar dat houdt niet in dat de foutmelding is verdwenen.

[afbeelding]
Het heeft effe geduurd, maar vanmorgen kon ik de update installeren, versie 5.0.2.0.

Edit: Visual studio en FCU geven dus dit soort problemen, een bug die MSFT eigenlijk al gelijk had moeten oplossen:
https://mspoweruser.com/r...204-store-download-issue/

[ Voor 21% gewijzigd door ardvark99 op 05-11-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ardvark99 schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:44:
[...]
Het heeft effe geduurd, maar vanmorgen kon ik de update installeren, versie 5.0.2.0.
Zeker weten? Ik heb nu versie: 5.2.2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
GerCor schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:54:
[...]

Zeker weten? Ik heb nu versie: 5.2.2.0
Eh, klopt, das een andere bug van de store, app is gedownload, maar het oude versienummer wordt weergeven. De store opnieuw starten, of terug gaan in de store en weer kiezen van downloads geeft wel het goede versienummer.

En nu geeft de store de tekst "Je kunt aan de slag, al je vertrouwde apps.... zijn actueel." Leuk, maar los eerst de bugs op. En zorg dat de store gevuld wordt en blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:32
Ook de Rabo stopt ermee op 7-12-2017: https://www.rabobank.nl/p...pen-rabo-online-bankieren

Nu wordt het echt tijd om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
sh4dow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:51:
Ook de Rabo stopt ermee op 7-12-2017: https://www.rabobank.nl/p...pen-rabo-online-bankieren

Nu wordt het echt tijd om over te stappen.
Ik vroeg me al af, het staat nog niet op onze FP, maar je kon er op wachten natuurlijk. En daar gaan we weer... ;)

Maar volledig overstappen gaan we hierom natuurlijk niet doen, dat is wel een beetje kort door de bocht.

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 07-11-2017 17:54 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-07 20:20
Maar ze bieden wel iets anders aan waar je waarschijnlijk veel meer mee kunt doen dan de verouderde Rabo bankieren app.

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
eric27 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:19:
Maar ze bieden wel iets anders aan waar je waarschijnlijk veel meer mee kunt doen dan de verouderde Rabo bankieren app.

Eric.
Dit ja. Zouden er meer moeten doen; goeie responsive site als een app geen meerwaarde biedt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Nu snel nog even ING er achteraan, we kunnen het maar gehad hebben?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
ik vind de website in principe geen vervanger voor de app, ik moet nu overal mijn Raboscanner mee naar toe nemen om in te kunnen loggen, denk dat ik toch ga overstappen naar ING waar je in ieder geval vanwege de TAN codes in noodgevallen nog geld kan overmaken via je telefoon, zonder een extra aparaat mee te hoeven sjouwen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
J-roenn schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:21:
ik vind de website in principe geen vervanger voor de app, ik moet nu overal mijn Raboscanner mee naar toe nemen om in te kunnen loggen, denk dat ik toch ga overstappen naar ING waar je in ieder geval vanwege de TAN codes in noodgevallen nog geld kan overmaken via je telefoon, zonder een extra apparaat mee te hoeven sjouwen.
Rabo Online Bankieren

U kunt uw geldzaken gemakkelijk online blijven regelen. U krijgt binnenkort toegang tot Rabo Online Bankieren: de vernieuwde online omgeving. Deze benadert u via de internetbrowser op uw smartphone. Na eenmalige registratie met uw Rabo Scanner kunt u eenvoudig inloggen met een zelfgekozen vijfcijferige code. Ontdek daar ook nieuwe functies als Betaalverzoek en de IBAN-Naam Check.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:53:
[...]

Rabo Online Bankieren

U kunt uw geldzaken gemakkelijk online blijven regelen. U krijgt binnenkort toegang tot Rabo Online Bankieren: de vernieuwde online omgeving. Deze benadert u via de internetbrowser op uw smartphone. Na eenmalige registratie met uw Rabo Scanner kunt u eenvoudig inloggen met een zelfgekozen vijfcijferige code. Ontdek daar ook nieuwe functies als Betaalverzoek en de IBAN-Naam Check.
Misschien interessant om tzt eens te kijken naar die AA browser app, zodat we de Rabo site via een app kunnen benaderen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07 14:45
hardware-lover schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:53:
[...]

Rabo Online Bankieren

De app voor iOS en Android is eigenlijk een 'webapp'. Als ik het goed begrijp, wordt diezelfde omgeving ook toegankelijk in andere browsers (dus ook op een mobiel met Windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Zoiets als deze website laat zien misschien? Hiermee lijk je werkelijk niets te hoeven missen.

https://www.gloweindhoven.nl/nl

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
Iemand een idee hoe ik de soulshow app op mijn luima 930 kan krijgen.
Hij is wel zichtbaar, maar heeft status "momenteel niet beschikbaar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
satya schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:23:
Iemand een idee hoe ik de soulshow app op mijn luima 930 kan krijgen.
Hij is wel zichtbaar, maar heeft status "momenteel niet beschikbaar".
Zonder direct te kijken of ik hem wel kan installeren, is dit wel een "frisse" app om op je telefoon te hebben?

Met deze app kunt u
  • Uw locatie gebruiken
  • Uw camera aan de voor- of achterkant gebruiken
  • De netwerkservices van uw apparaat gebruiken
  • Uw muziek gebruiken
  • De media-items gebruiken die momenteel worden afgespeeld
  • Uw Windows Phone-sensoren gebruiken
  • Toegang verkrijgen tot uw browser
  • Een anoniem Microsoft-account gebruiken
  • Informatie over uw apparaat gebruiken
  • Pushmeldingen verzenden
  • Apparaten gebruiken die NFC-services (Near Field Communication) ondersteunen
Als lapmiddel een snelkoppeling aanmaken naar; http://www.soulshow.nl/listen ?

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 12-11-2017 19:57 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Regenmeter en Earthquake Watch lijken nauwelijks meer push-notificaties af te geven terwijl er wel nieuwe neerslag of bevingen te zien zijn als ik de apps open. Meer mensen die dit zijn opgevallen? Apps zoals NOS blijven wel tijdig notificaties afgeven valt me op.
Is dit vaak dan een app-probleem?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Pagina: 1 ... 116 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.