Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
Er blijkt een nieuwe update voor Instagram te zijn, versie 10.1096.22713. Kan iemand deze al downloaden? En zo ja, zit je dan in insider of productie? Ik zit op productie 14393.1715 (Lumia 930) en krijg de update niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:59
richdb schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:13:
Er blijkt een nieuwe update voor Instagram te zijn, versie 10.1096.22713. Kan iemand deze al downloaden? En zo ja, zit je dan in insider of productie? Ik zit op productie 14393.1715 (Lumia 930) en krijg de update niet.
Ik kan hem idd al downloaden, en draai fastring. Maar voor apps kan het ook regio gebonden zijn wanneer je hier nog niet de laatste versie kan downloaden. In dit geval is Instragram afhankelijk van Productie/Insider lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:14
Die is bij mij 16 september automatisch binnengekomen (lumia 830).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Universal Creations schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:34:
[...]

Die is bij mij 16 september automatisch binnengekomen (lumia 830).
En waar zit je op? Insider? Productie?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Wordt mij nu aangeboden, ik draai enkel Production builds.

Testing, one, two ...

• richdb
hardware-lover schreef op woensdag 20 september 2017 @ 00:29:
[...]

Wordt mij nu aangeboden, ik draai enkel Production builds.
Hier nu ook. Alleen nog steeds geen 'live' functie :? . Maar ach, die gebruik ik toch bijna niet, maar blijft raar. Verder kan je steeds meer merken dat dit een omgezette iOS app is, echt geoptimaliseerd is het niet.
Maar blij dat ze WM10 blijven ondersteunen.

[ Voor 5% gewijzigd door richdb op 20-09-2017 08:53 ]

• Universal Creations
richdb schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:50:
[...]

En waar zit je op? Insider? Productie?
Gewoon normale win10 installatie, zover ik weet...
Build: 10.0.14393.1715
Versie IG: 10.1096.22713.0

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 12:39
Ik ben op zoek naar een interval timer voor bij het rennen. Ik heb er een aantal gevonden maar die kunnen allemaal niet draaien met de lockscreen aan. Heeft iemand een app die wel achter de lockscreen kan draaien ?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Universal Creations
Caledos Runner kan wat jij bedoelt, volgens mij. Als je met interval bedoelt een timer die aangeeft hoe lang je over iedere km doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Sc0tTy schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:12:
Ik ben op zoek naar een interval timer voor bij het rennen. Ik heb er een aantal gevonden maar die kunnen allemaal niet draaien met de lockscreen aan. Heeft iemand een app die wel achter de lockscreen kan draaien ?
https://www.microsoft.com...rval-timer-x/9wzdncrdrjh7

Zou onder lockscreen moeten kunnen draaien? Wel toestaan dat deze op de achtergrond mag draaien.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-07 05:20
hardware-lover schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:45:
[...]

https://www.microsoft.com...rval-timer-x/9wzdncrdrjh7

Zou onder lockscreen moeten kunnen draaien? Wel toestaan dat deze op de achtergrond mag draaien.
Deze gebruik ik ook. Werkt prima onder lockscreen, maar niet op de achtergrond. Dus bij het ontgrendelen moet deze wel in beeld komen, anders pauzeert ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
Vraagje voor de gebruikers van de Monument browser. Ben deze een beetje aan het uitproberen omdat Edge momenteel aardig knudde is. Wat mij opvalt is dat de browser bij pagina's als Weeronline en Buienradar de animatie (bewegende radar) niet laadt. Is dit ook bij jullie zo? Heb de instellingen gecheckt en denk dat alles wel goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
@lowiesjie ik zie dat idd ook niet gebeuren. Niet getreurd, er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Probeer Côc Côc browser eens, die laat het bij mij wel zien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
hardware-lover schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:23:
@lowiesjie ik zie dat idd ook niet gebeuren. Niet getreurd, er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Probeer Côc Côc browser eens, die laat het bij mij wel zien?
Beetje verder uitvogelen met de ad blocker uit dan doet Monument het bij Weeronline wel goed, Buienradar nog steeds niet. Ik ga die Côc Côc browser eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:35
SNS Bankieren heeft waarschijnlijk een 'kill'-update uitgebracht. Ik raad zelf aan deze niet te installeren, ben benieuwd wat er gaat gebeuren straks.

Web Enrichment

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:44
Wietsee. schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:10:
SNS Bankieren heeft waarschijnlijk een 'kill'-update uitgebracht. Ik raad zelf aan deze niet te installeren, ben benieuwd wat er gaat gebeuren straks.
Het woord 'kill' kennen de meeste gamers wel uit spelletjes. Dus ja, wat zou er gaan gebeuren? :Z

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• hardware-lover
  • Niet online
Er kwamen vandaag nog wat app updates langs, waaronder die van de store zelf. 3 updates verliepen vlekkeloos, store update blijft foutmelding tijdens download geven. Herstart mag niet baten. W10M productie gebruiker.
Iemand dezelfde ervaring op W10M?

Testing, one, two ...

• Wietsee.
hardware-lover schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:16:
Er kwamen vandaag nog wat app updates langs, waaronder die van de store zelf. 3 updates verliepen vlekkeloos, store update blijft foutmelding tijdens download geven. Herstart mag niet baten. W10M productie gebruiker.
Zelfde hier, L930, build 15252.

Web Enrichment

• richdb
Hier ook met 14393.1715

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Idem - Store wil updaten, gaat goed... tot het eind;

Dan crashed hij bij mij - en kan ik aangeven dat ik dit wil rapporteren.

Als ik dan "yes - report" kies, moet ik een app (?) installeren om het te kunnen rapporteren.

Als ik dat vervolgens (probeer) te doen, dan crashed de Store weer.

Dus eigenlijk kan je niets meer; het is een crash-loop geworden nu...

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik heb 3 apps die niet meer willen updaten:

Outlook mail en agenda
Films en tv
Store

? moet ik me zorgen maken ?
The fact that one could build a UWP app for the phone and could also instantly port it on the Windows 10 PC store was what was working and what was filling the Win10PC store with apps... Now that they killed the phone, they killed UWP apps in the store as well... Developers dont care: They are just removing apps and are hence reducing the number of apps from BOTH platforms, PC AND mobile.
Someone has done a terrible job explaining the strategy... And now it backfires... I hope we won't end up with a Windows 7 store in the end...
bron: https://mspoweruser.com/c...ice-drops-windows-mobile/

Als ik dat zo lees gaan alle UWP app's ? dan is het snel afgelopen , Samsung S5mini ligt hier al klaar , als backup, prachtig toestel, 2 hele grote bezwaren, Een Google account en een Samsung account. Die laatste vind nog een groter bezwaar voor de privacy . Die is in ieder gezin wel aanwezig. TV,Tablet Telefoon . Ik ga er maar vanuit dat elke net werk apparaat zo Lek is als een mandje

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:15
Yep. Ook op de desktop-pc werkt de Store-update niet.

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07 18:49
Serieus probleem. De feedbackhub staat er vol mee. |:(

Mogelijke Oplossing:
https://appuals.com/error...ore-on-windows-10-mobile/

[ Voor 47% gewijzigd door satya op 23-09-2017 21:08 ]

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
shiptronic schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:57:

Outlook mail en agenda
Films en tv
Store

? moet ik me zorgen maken ?

[...]

bron: https://mspoweruser.com/c...ice-drops-windows-mobile/

Als ik dat zo lees gaan alle UWP app's ? dan is het snel afgelopen , Samsung S5mini ligt hier al klaar , als backup, prachtig toestel, 2 hele grote bezwaren, Een Google account en een Samsung account. Die laatste vind nog een groter bezwaar voor de privacy . Die is in ieder gezin wel aanwezig. TV,Tablet Telefoon . Ik ga er maar vanuit dat elke net werk apparaat zo Lek is als een mandje
UWP is al lang mislukt, als concept : het idee is perfect, maar omdat het enkel (nog) op Windows Desktop / Tablet / Laptop werkt (die feitelijk gewoon dezelfde app tonen), kan je net zo goed een X86 app bouwen.

Zonder mobile, is UWP natuurlijk zinloos - de vorm-factor van de rest is hetzelfde, juist mobile had kunnen profiteren van het UWP concept.

Als developer heeft het geen nut een UWP te bouwen, behalve als je xbox of hololens wil supporten - maar goed... een app draaien op een hololens gaat ook nergens over.

- edit - Wel grappig hoe UWP opeens back-fired;

Als je een app indient, staat hij in alle stores - maar als je hem weghaalt, omdat je bv. W10M niet meer wil ondersteunen, verwijder je hem ook uit alle stores;

Zo trekt W10M dus ook de reguliere store naar de klote.

[ Voor 10% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 23-09-2017 20:56 ]

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:57
Bij mij werkt alleen de update van de store op mobile niet meer. Desktop wel .

• hardware-lover
  • Niet online
Andere apps installeren nog steeds, enkel de Store app zelf niet. We moeten het niet dramatischer doen lijken dan het is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:59
hardware-lover schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:29:
Andere apps installeren nog steeds, enkel de Store app zelf niet. We moeten het niet dramatischer doen lijken dan het is.
Store is zojuist bij mij geüpdatet

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
kruila schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:13:
[...]
Store is zojuist bij mij geüpdate
2 app updates vandaag beschikbaar, maar Store blijft foutmelding geven tijdens download bij mij, ook na reboot. Merk verder geen nadelige gevolgen daarvan, dus wachten we rustig af 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:57
kruila schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:13:
[...]

Store is zojuist bij mij geüpdate
Hier ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Yep, nog steeds: Lumia 950 en PC. Moet je dat melden bij de Feedback-Hub. Haha, dat ga ik dus never .... doen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
GerCor schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:59:
[...]

Yep, nog steeds: Lumia 950 en PC. Moet je dat melden bij de Feedback-Hub. Haha, dat ga ik dus never .... doen.
zoals hierboven al gemeld, op mijn 950 kwam de store-update vlekkeloos en zonder problemen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kruila schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:11:
[...]
zoals hierboven al gemeld, op mijn 950 kwam de store-update vlekkeloos en zonder problemen binnen
Dat heb ik gelezen maar ik reageer toch niet op jouw reactie maar op die van hardware-lover? En het mooie van zo'n als dit forum is: er staan tijden bij wanneer iemand iets post. M.a.w., op het moment dat ik het post heb ik nog steeds de foutmelding op de 950 en PC.

Edit Update: bij de PC is de foutmelding NU verdwenen, L950 nog steeds niet.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 24-09-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
GerCor schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:18:
[...]

Dat heb ik gelezen maar ik reageer toch niet op jouw reactie maar op die van hardware-lover? En het mooie van zo'n als dit forum is: er staan tijden bij wanneer iemand iets post. M.a.w., op het moment dat ik het post heb ik nog steeds de foutmelding op de 950 en PC.

Edit Update: bij de PC is de foutmelding NU verdwenen, L950 nog steeds niet.
Zo reageren we hier niet op elkaar.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 24-09-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
knip

[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 24-09-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Om al het "geweld" van bedrijven die hun apps voor W10M dumpen van een context te voorzien;

Afbeeldingslocatie: https://s26.postimg.org/6rzkpmpbt/Clipboard-1.png

Ik heb zelf een app die redelijk 'scoort' (500.000 gebruikers per jaar).

Jarenlang enkel voor Windows Phone en sinds één jaar ook voor Android.

Dit zijn de statistieken van 2017 (tot nu toe).

Wat opvalt? De enorme daling van Nokia (bijna 100% ingestort) en de meest gebruikte 'brand' bestaat (tot de eerste 50 modellen) enkel uit Samsung.

Het is dus niet heel raar dat bedrijven, op basis van dit soort cijfers, het platform achter zich laten.

De app (waar het hier om gaat) is exact gelijk voor W10M / Android - maar waar de één exceptioneel groeit, stort de ander dus keihard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
@deathgrunt En nu heb jij het over jouw eigen app. Maar hoe gaat dat bij bijvoorbeeld de ABN AMRO? Ik kan me niet voorstellen dat ook maar 1 medewerker van de ABN AMRO iets aan de app doet anders dan tegen een extern bedrijf zeggen: voeg dit toe, voeg dat toe aan 'onze' app. Wat kost dat externe bedrijf m.b.t. Android, iOS en Microsoft? Leg je jouw lijstje er naast, want dat zal vergelijkbaar zijn, en dan is de beslissing om met Windows Store (mobiel) te stoppen in een paar minuten afgevinkt.

Voor mij volstrekt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:09:
@deathgrunt En nu heb jij het over jouw eigen app. Maar hoe gaat dat bij bijvoorbeeld de ABN AMRO? Ik kan

[...]

Voor mij volstrekt logisch.
Het lijkt mij ook logisch, maar veel forum-leden 'verstoppen' zich achter emoties en aannames (waarbij je denkt dat het platform nog steeds leeft, gebruikt wordt en actief gesupport wordt).

Als je echter de cijfers bekijkt, ook al zijn die van één suffe app van ondergetekende, dan zie je dat het niet om een paar procent meer of minder gaat, maar dat het echt bijna 100% instort - waarbij Samsung (Android) juist de markt overneemt.

Je moet dus wel echt totaal gestoord zijn als bedrijf om W10M nog actief te ondersteunen (iets wat ik nog wel doe... zegt genoeg over mijn geestestoestand).

Het kan niet anders dan dat MS dit soort cijfers ook weet en er wellicht zelfs op aanstuurt, om wat voor reden dan ook... misschien gewoon realiteits-zin?

- edit - Wat achteraf ook opvalt in die statistieken is dat Nokia nog wel in de top 10 staat, maar Microsoft niet... het lijkt dus enkel de oude Lumia-reeks te zijn die nog wat oplevert; die van Microsoft bestaan - letterlijk - niet in de getallen meer...

Nog wat cijfers...

Afbeeldingslocatie: https://s26.postimg.org/sau0bdlq1/image.png

Afbeeldingslocatie: https://s26.postimg.org/q7jl3plx5/image.png

Afbeeldingslocatie: https://s26.postimg.org/yeg6911dl/image.png

Overigens is het een app die redelijk neutraal de bezoekers kan meten; een app die specifiek over Android gaat, heeft natuurlijk meer Android-gebruikers dan Windows-gebruikers... maar deze app is "besturingssysteem" neutraal... met een sterke doelgroep in Europa en +/- 25% daarbuiten.

[ Voor 27% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 24-09-2017 16:30 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• richdb
Wij zijn hier nog op het forum, dus het leeft nog actief. Ik gebruik het dagelijks, dus wordt nog gebruikt. En ik krijg zelfs nog updates, dus zal het wel nog gesupport worden, toch?
Dat jij er klaar mee bent is nu wel duidelijk, maar er zijn nog genoeg mensen die er nog wel van genieten. En zolang er nog een store is,en updates zijn leeft het nog.

En het mooie is dat je niet bij de massa hoort en een steeds meer uniek toestel krijgt 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Live video functie zit nu ook in de Instagram app.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U6u7hbz_d.jpg?maxwidth=640

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Wietsee. schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:01:

[afbeelding]
Hier nog steeds niet 😟😟

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:49

The_Scarabial

MTB for life!

richdb schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:19:
[...]

Hier nog steeds niet 😟😟
Hier ook niet maar dat boeit me weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
The_Scarabial schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:56:
[...]

Hier ook niet maar dat boeit me weinig :)
Haha, mij ook niet echt. Maar het blijft raar. Helemaal met zo weinig WM gebruikers zou je toch verwachten dat het uitrollen van deze optie stukken sneller zou verlopen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Wietsee. schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:01:

[afbeelding]
Yep, heb ik al een tijdje, langer zelfs dan laatste update, maar mijn schermpje ziet er toch echt anders uit. Live video staat bij mij links apart vermeldt naast "normaal" en "boemerang", enz...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-07 23:13
P_Tingen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:53:
Na de update van deze week doet mijn Run The Map het niet meer. Ook bij een collega doet die het niet. Meer mensen last van?
Inmiddels zijn we anderhalve maand verder. Bij mij werken de meeste "volg"-apps nog steeds niet. :(
Weet iemand een oplossing om het werkend te krijgen op windows mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
hardware-lover schreef op maandag 25 september 2017 @ 00:00:
[...]

Yep, heb ik al een tijdje, langer zelfs dan laatste update, maar mijn schermpje ziet er toch echt anders uit. Live video staat bij mij links apart vermeldt naast "normaal" en "boemerang", enz...
Volgens mij hoort het ook links te staan. Zo is het ook op Android en iOS (en de WM versie is een poort van iOS). Maar misschien het het ermee te maken dat ik het soms ook wel op de tablet gebruik? En dat is geen WM10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
hardware-lover schreef op maandag 25 september 2017 @ 00:00:
[...]

Inmiddels is de functionaliteit bij mij weer verdwenen.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:06
regtur2 schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:06:
[...]

Inmiddels zijn we anderhalve maand verder. Bij mij werken de meeste "volg"-apps nog steeds niet. :(
Weet iemand een oplossing om het werkend te krijgen op windows mobile?
Ah, lag dus niet aan mij...Run The Map was wel fijne app...
Updates werken hier ook niet.

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Wietsee. schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:52:
[...]
Inmiddels is de functionaliteit bij mij weer verdwenen.
Hoe, of waardoor?

Edit: Store app update probleem lijkt aangepakt, is naast 5 andere updates nu probleemloos bijgewerkt.

[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 25-09-2017 19:06 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Lol - ik heb dit weekend een W10M app geupdate en die is inmiddels gecontroleerd door Microsoft;

Afbeeldingslocatie: https://s26.postimg.org/94l316f5l/Clipboard-1.png

Blijkbaar sourcen ze die checks tegenwoordig gewoon uit naar China.

De app is gecontroleerd vanaf een Acer laptop - 15" scherm, Internet Explorer 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
Ik merk net dat, naast Run The Map, MS eigen Band app sinds afgelopen vrijdag, mijn stappen ook niet meer bijhoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
hansie_k schreef op maandag 25 september 2017 @ 23:00:
Ik merk net dat, naast Run The Map, MS eigen Band app sinds afgelopen vrijdag, mijn stappen ook niet meer bijhoud..
Ik gebruik geen extra hardware om het e.e.a. aan beweging e.d. te registeren maar ik kan de bewegingsdata die de telefoon registreert wel zichtbaar krijgen. Daar valt niet uit te achterhalen dat er een onderbreking in die registratie zit, alles wordt nog steeds vastgelegd, tot op dit moment nog. Je zou bijna denken dat de kink in een app/extern toestel zit, hoewel mogelijk wel veroorzaakt door een recente OS update.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
hardware-lover schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:02:
[...]

Hoe, of waardoor?

Edit: Store app update probleem lijkt aangepakt, is naast 5 andere updates nu probleemloos bijgewerkt.
Hier nog steeds niet in orde 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
satya schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:23:
[...]
Hier nog steeds niet in orde 8)7
Hier ook nog niet met alle updates die worden aangeboden.

Nu geven Outlook en de Films en tv app update problemen, 3 andere app updates worden wel probleemloos bijgewerkt. Het lijken vooral de Microsoft apps te zijn die de laatste tijd update problemen geven?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
hardware-lover schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:28:
[...]

Ik gebruik geen extra hardware om het e.e.a. aan beweging e.d. te registeren maar ik kan de bewegingsdata die de telefoon registreert wel zichtbaar krijgen. Daar valt niet uit te achterhalen dat er een onderbreking in die registratie zit, alles wordt nog steeds vastgelegd, tot op dit moment nog. Je zou bijna denken dat de kink in een app/extern toestel zit, hoewel mogelijk wel veroorzaakt door een recente OS update.
Ik gebruik de Band zelf ook niet, alleen de app.
Zal eens kijken wat de standaard Nokia Lumia stappenteller app er van maakt.
Is idd na de laatste OS update ergens fout gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

P_Tingen

omdat het KAN

hardware-lover schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:28:
[...]
Ik ook niet; ik heb de Lumia Sensorcore Sample om mijn stappen bij te houden en GPS OdoMeter voor het bijhouden van afstand. Beide doen het gewoon, maar andere GPS-achtige apps vertikken het. Run the map wil nog steeds niet opstarten. Ik heb er indertijd een review aan gewaagd in de store en kreeg dit toen terug van de ontwikkelaar:

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/Aqg6f8S.png

De url die hij noemt is dit: runthemap-windowsphone.tumblr.com/post/164092267218/why-does-the-app-crash-with-some-windows-10-mobile

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 20:36
Zeg, ik kom erachter dat Opera niet meer te installeren is. Zelfs niet meer te vinden in de Store, wel nog via de browser op de online te te vinden en dan te openen in de Store app. "not available for your platform", terwijl WP8.1 en Win10 er gewoon tussen staan. Iemand tips?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Brent schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:23:
Zeg, ik kom erachter dat Opera niet meer te installeren is. Zelfs niet meer te vinden in de Store, wel nog via de browser op de online te te vinden en dan te openen in de Store app. "not available for your platform", terwijl WP8.1 en Win10 er gewoon tussen staan. Iemand tips?
als je hem eerder wel geïnstalleerd had, dan kun je in de bibliotheek in de store kijken, daar staan, als het goed is, alles wat je ooit gedownload hebt uit de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hmm, daar staat ie wel tussen, maar 'niet meer beschikbaar'. Zou het kunnen komen doordat ik heb gedowngrade naar 8.1 (hiervoor tijdje 10 gedraaid) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Brent schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:39:
Hmm, daar staat ie wel tussen, maar 'niet meer beschikbaar'. Zou het kunnen komen doordat ik heb gedowngrade naar 8.1 (hiervoor tijdje 10 gedraaid) ?
ik vermoed dat Opera zelf de stekker uit opera mini voor windows mobiel heeft getrokken, want ook daar is ie niet meer te downloaden. Ik heb hem zelf nog wel geïnstalleerd staan, maar hij is heel langzaam geworden, waarschijnlijk omdat Opera die speciale manier van data aanleveren heeft stopgezet.
:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Opera’s plans for Windows Phone
Opera Team
Apr 19, 2016 22 comments
Latest Update 17/02/17:

Since we cannot work on keeping the performance of Opera Mini on Windows Phone to the standard that we would like, we have made the decision to remove the app from the Windows Phone store.
This does not affect existing users who can continue to use the browser. We are still monitoring for critical issues but there will be no more updates or features.

Our teams were really excited to work on Windows Phone and we hope the platform developers create a bright future for it 🙂

Dit zou dus geen verassing moeten zijn...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Het feit dat ie wel in de Store staat maar niet meer installeerbaar is alleszins verrassend, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Brent schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:43:
Het feit dat ie wel in de Store staat maar niet meer installeerbaar is alleszins verrassend, niet?
Staat waarschijnlijk in je bibliotheek (mijn apps). Bij mij ook, maar kan je niet meer installeren. Dus is uit de sotre gehaald zoal smeer apps. Als je in de store op je 8.1 phone zoekt (dus de store app) zal je Opera niet als resultaat terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Zoals ik al zei in reactie op Kruila, dat is inderdaad het geval (wel in de lijst mijn apps, niet meer beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-07 23:13
P_Tingen schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:54:
[...]

Ik ook niet; ik heb de Lumia Sensorcore Sample om mijn stappen bij te houden en GPS OdoMeter voor het bijhouden van afstand. Beide doen het gewoon, maar andere GPS-achtige apps vertikken het. Run the map wil nog steeds niet opstarten. Ik heb er indertijd een review aan gewaagd in de store en kreeg dit toen terug van de ontwikkelaar:

[afbeelding]

De url die hij noemt is dit: runthemap-windowsphone.tumblr.com/post/164092267218/why-does-the-app-crash-with-some-windows-10-mobile
Ik heb maar de gok genomen en een update naar fast insider gedaan. Run the map, Runtastic, etc. werkt nu... heel erg benieuwd welke bugs in deze windows versie zitten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Brent schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:29:
Zoals ik al zei in reactie op Kruila, dat is inderdaad het geval (wel in de lijst mijn apps, niet meer beschikbaar).
Da's het fundamentele probleem met de 'my apps' lijst...het is eigenlijk geen lijst van apps die je hebt, het is je all-time app-download history. Heb je het ooit binnengehaald, dan is het voor eeuwig en altijd te vinden in 'my apps', los van of die app überhaupt nog bestaat of dat jij 'em in die lijst wil hebben staan of niet. Die lijst verbouwen naar iets als de Steam Library (met opties om items te verbergen / verwijderen) zou de bruikbaarheid ten goede komen...maar ja, na zoveel jaar reken ik niet echt meer op een nuttig overzicht.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Brent schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:29:
Hm, dat is gek..ik heb Opera Mini een week geleden ofzo nog via die lijst geïnstalleerd..

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
shiptronic schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:57:

Outlook mail en agenda
Films en tv
Store
Elke dag geprobeerd, en geen resultaat, tot vanochtend ook Skype erbij stond :(
Na nogmaals proberen zijn Skype en Outlook mail & agenda gedownload en geïnstalleerd, helaas lukt Store en Films & TV nog niet, downloaden begint, maar er word niet ingevuld hoeveel van en geen totaal van de download, ook loopt de blauwe balk niet vol, en na een tijdje: fout.

Dus positieve er maar van in zien, little progress :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07 14:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

shiptronic schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:02:
[...]

Elke dag geprobeerd, en geen resultaat, tot vanochtend ook Skype erbij stond :(
Na nogmaals proberen zijn Skype en Outlook mail & agenda gedownload en geïnstalleerd, helaas lukt Store en Films & TV nog niet, downloaden begint, maar er word niet ingevuld hoeveel van en geen totaal van de download, ook loopt de blauwe balk niet vol, en na een tijdje: fout.

Dus positieve er maar van in zien, little progress :)
Zelfde probleem. Store wilde 4 dagen niet updaten, uiteindelijk wel. Nu hetzelfde probleem met Mail en Agenda. Films en TV werden wel normaal geupdate.

XBL: MRE Inc

• __Erik__
  • Laatst online: 22:03
En ook hier hetzelfde probleem voor:
Lumia Highlights
Store
Colour Profile
Rate Your Device
Gestures & Touch
Films en tv
Lumia motion data

Tot gister stond daar ook Outlook Mail en Outlook Agenda bij, deze is ineens vanacht bijgewerkt...

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 17:49
Voor de mensen die problemen hebben, staat de locatie op interne opslag of sd kaartje? Ook al problemen gehad met updaten maar toen ik weer naar interne opslag verplaatste, lukte het wel weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Intern. Het update probleem lijkt zich bij mij enkel tot MS apps te beperken.

Testing, one, two ...

• GerCor
Knap irritant inderdaad. En Store nog steeds niet in themakleur:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tPrnjEx7XHkRh7dezCXSyaco/full.png

• __Erik__
  • Laatst online: 22:03
Kenhas schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:43:
Voor de mensen die problemen hebben, staat de locatie op interne opslag of sd kaartje? Ook al problemen gehad met updaten maar toen ik weer naar interne opslag verplaatste, lukte het wel weer
Normaliter op SD kaartje, als ik echter de locatie op interne opslag zet, geeft ie dezelfde foutmelding :)

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

• ardvark99
GerCor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:14:
Knap irritant inderdaad. En Store nog steeds niet in themakleur:

[afbeelding]
Die versienummering is af en toe ook geen touw aan vast te knopen. Ik draai weliswaar fastring, maar mijn versienummer van de store is 11706.1002.3.0, en jij hebt 11708.1001.26.0.

• GerCor
ardvark99 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:17:
[...]
Die versienummering is af en toe ook geen touw aan vast te knopen. Ik draai weliswaar fastring, maar mijn versienummer van de store is 11706.1002.3.0, en jij hebt 11708.1001.26.0.
Klopt, maar misschien probeert de Store juist jouw versie ook op mijn telefoon te installeren? Of heb jij ook problemen met downloaden in de Store?

• ardvark99
GerCor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:44:
[...]

Klopt, maar misschien probeert de Store juist jouw versie ook op mijn telefoon te installeren? Of heb jij ook problemen met downloaden in de Store?
Ik krijg nu geen nieuwe versie binnen, er hangt ook niets bij mij. Ik weet ook niet van wanneer deze versie is, ik kan niet verder terug kijken dan 12-09. Volgens mij is deze versie van ergens in augustus. Maar wat ik apart vind is de 11706, die bij jouw 11708 is, zou dit de maand zijn min 1? En het tweede gedeelte bij mij is 1002, bij jou is dat 1001, is dat de branch? De rest daarachter is waarschijnlijk de versie van de branch.

Edit: behalve dat feature2 niet veel meer voorsteld, heb ik ook de indruk dat er de laatste tijd weinig aan de MSFT mobiele apps wordt ontwikkeld. Het aantal updates wat ik de laatste tijd binnen krijg is minder dan een half jaar gelden, of eerder.

[ Voor 15% gewijzigd door ardvark99 op 27-09-2017 14:58 ]

• GerCor
Geen flauw idee ardvark99. Als ik kijk naar de overige MS apps en wat daar aan cijferreeks staat dan wil ik het, denk ik, niet eens weten of proberen te begrijpen.

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:05:
Geen flauw idee ardvark99. Als ik kijk naar de overige MS apps en wat daar aan cijferreeks staat dan wil ik het, denk ik, niet eens weten of proberen te begrijpen.
Die cijfer reeks is niet heel complex...

MAJOR.MINOR.BUILD (zo ongeveer).

Dus 1.52.3 is feitelijk gelijk aan 1.52.25 - behalve dat het build .3 is van versie 1.52 en de ander is build .25 van versie 1.52

Het eerste getal is het belangrijkst; dat is echt het versienummer van de app.

De tweede is een sub-versie, meestal een update met wat fixes / features.

En de laatste is meestal niet eens zichtbaar in de praktijk, dat is de build van de major-minor en bevat vaak patches of fixes die je niet vaak aantreft.

• ardvark99
b2vjfvj75gjx7 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:48:
[...]

Die cijfer reeks is niet heel complex...

MAJOR.MINOR.BUILD (zo ongeveer).

Dus 1.52.3 is feitelijk gelijk aan 1.52.25 - behalve dat het build .3 is van versie 1.52 en de ander is build .25 van versie 1.52

Het eerste getal is het belangrijkst; dat is echt het versienummer van de app.

De tweede is een sub-versie, meestal een update met wat fixes / features.

En de laatste is meestal niet eens zichtbaar in de praktijk, dat is de build van de major-minor en bevat vaak patches of fixes die je niet vaak aantreft.
Ok, dat begrijp, is ook logisch, maar kijk eens naar: ardvark99 in "Windows Phone Store en applicaties"

• richdb
Kan iemand al Outlook Mail en Agenda en Film/Tv updaten? Hier nog steeds niet...

Update:
Paar keer afbreken, opnieuw naar updates zoeken en nu is Mail en Agenda gelukt. Films/TV nog niet, begint nu paar KB te downloaden en schiet dan weer in de fout.

[ Voor 52% gewijzigd door richdb op 28-09-2017 08:45 ]

• opdiefiets
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-07 13:30
Is er iemand die ScanWritr Pro gebruikt? Sinds kort zie ik geen mogelijkheid meer om een document als pdf op te slaan. Maakt niet of het nu één of meerdere pagina's zijn. Voorheen kon ik de map en de titel om op te slaan invullen.
Behalve als ik het document meteen laat mailen, wordt het document als pdf bijgevoegd
.
Nevermind is al opgelost.

[ Voor 6% gewijzigd door opdiefiets op 28-09-2017 14:09 ]

• lowiesjie
richdb schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:39:
Kan iemand al Outlook Mail en Agenda en Film/Tv updaten? Hier nog steeds niet...

Update:
Paar keer afbreken, opnieuw naar updates zoeken en nu is Mail en Agenda gelukt. Films/TV nog niet, begint nu paar KB te downloaden en schiet dan weer in de fout.
Hier hetzelfde scenario.

• kruila
O
richdb schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:39:

Update:
Net lukte het eindelijk om outlook mail en agenda te updaten, films/tv heb ik niet op mijn L950.

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Ik heb het voor je onderzocht;

Toevallig heb ik zelf een update van mijn app voor Windows Phone ingediend.

Versie 4.0.2 (versie 4, geen minor-build en ik heb er 2 builds over gedaan om tot een release 4.0 te komen).

Netjes ingediend... Mirosoft maakt er iets van als 1032.2022.339.0

Vraag me niet waarom...

Enige dat me opvalt is dat de meeste apps met 0 eindigen en het 1e getal gelijk is aan de build van windows waar die voor bedoelt is...

Verder hebben ze het live-tile systeem gesloopt (in Cordova), want zonder aanpassing in mijn app / code heb ik nu geen wide-tiles meer, alleen nog de standaard vierkante - die notabene de wide-tile tonen als normale (wat dus lelijk is).

Dus het wordt lastig zo door te blijven werken...

• ardvark99
b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:29:
[...]

Ik heb het voor je onderzocht;

Toevallig heb ik zelf een update van mijn app voor Windows Phone ingediend.

Versie 4.0.2 (versie 4, geen minor-build en ik heb er 2 builds over gedaan om tot een release 4.0 te komen).

Netjes ingediend... Mirosoft maakt er iets van als 1032.2022.339.0

Vraag me niet waarom...

Enige dat me opvalt is dat de meeste apps met 0 eindigen en het 1e getal gelijk is aan de build van windows waar die voor bedoelt is...

Verder hebben ze het live-tile systeem gesloopt (in Cordova), want zonder aanpassing in mijn app / code heb ik nu geen wide-tiles meer, alleen nog de standaard vierkante - die notabene de wide-tile tonen als normale (wat dus lelijk is).

Dus het wordt lastig zo door te blijven werken...
Ok, dus als ik het goed begrijp genereert de Store zelf versie nummers? Altans, daar lijkt het op. Of gebeurd dat omdat jij een ontwikkeltool gebruikt, die andere (meta) data meestuurt, dan dat de Store verwacht oid.

Ik ken Cordova niet, maar idd vreemd dat de lifetiles anders reageren dan standaard. Het begint bijna op HTML en CCS te lijken die door verschillende browers (vooral vroeger) anders geïnterpreteerd worden.

• hardware-lover
  • Niet online
Wauw...., een update voor Sygic app, de wonderen zijn de wereld nog niet uit 😉

Edit: en Sygic kaart-updates zijn eveneens beschikbaar, al is dat mogelijk al wat langer het geval, heb daar namelijk al even niet meer op gecontroleerd.

[ Voor 52% gewijzigd door hardware-lover op 28-09-2017 13:40 . Reden: voor GerCor verduidelijkt ;) ]

Testing, one, two ...

• GerCor
hardware-lover schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:30:
Edit: en kaart-updates zijn eveneens beschikbaar, al is dat mogelijk al wat langer het geval, heb daar namelijk al even niet meer op gecontroleerd.
Dat moet vandaag zijn. Mijn instellingen staan namelijk op automatisch downloaden maar er was niks gedownload. Handmatig bijgewerkt.

• richdb
hardware-lover schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:30:
Wauw...., een update voor Sygic app, de wonderen zijn de wereld nog niet uit 😉

Edit: en kaart-updates zijn eveneens beschikbaar, al is dat mogelijk al wat langer het geval, heb daar namelijk al even niet meer op gecontroleerd.
En wat is de update? Datum dat de app niet meer werkt na 31 december ofzo? Geintje ;)

• hansie_k
OneDrive update hier zojuist wel, Film&TV en Store nog steeds niet...

• richdb
hansie_k schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:02:
OneDrive update hier zojuist wel, Film&TV en Store nog steeds niet...
Film&TV hier ook nog steeds niet. Vraag me toch af wat ze daar aan het doen zijn. Of zijn ze de boel al aan het afbreken? :X

• hansie_k
richdb schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:06:
[...]

Film&TV hier ook nog steeds niet. Vraag me toch af wat ze daar aan het doen zijn. Of zijn ze de boel al aan het afbreken? :X
Ik durfde t niet te zeggen, maar dat idee had ik ook... ;w
Voorheen werd dit sneller opgelost, of t probleem ligt dieper, maar dat geloof ik niet.

• GerCor
richdb schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:06:
[...]
Films & TV is inmiddels op de PC gelukt, op de 950 nog niet. Kwestie van tijd. Overigens gebruik ik Films & TV nooit dus of dat nou wel of niet lukt .....

Ik had ook een update van WhatsApp Beta. Gaf ook een foutmelding. Even op de 'X' gedrukt, opnieuw laten zoeken naar updates en toen ging WA Beta wel goed.

• satya
Hier Film&TV en Store nog steeds niet. Lijkt er op dat de download corrupt is.
Als de download lukt zie je meteen de totale omvang van het bestand.

• richdb
GerCor schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:41:
[...]

Films & TV is inmiddels op de PC gelukt, op de 950 nog niet. Kwestie van tijd. Overigens gebruik ik Films & TV nooit dus of dat nou wel of niet lukt .....
Ik gebruik het ook niet, maar vind slecht dat het gebeurt. Heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt op Android of iOS (mits het niet aan mijn eigen verbinding lag).

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:50:
[...]
Dat moet vandaag zijn. Mijn instellingen staan namelijk op automatisch downloaden maar er was niks gedownload. Handmatig bijgewerkt.
Zie mijn edit van de Sygic post: het betreft niet een kaarten-update voor Kaarten/Maps.

Edit: maar ook voor Kaarten/Maps zijn er kaartupdates beschikbaar zie ik, hoewel heel erg weinig data wordt bijgewerkt. Ik werk de kaarten altijd handmatig bij, nooit automatisch.
richdb schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:54:
[...]
En wat is de update? Datum dat de app niet meer werkt na 31 december ofzo? Geintje ;)
Geen changelog kunnen vinden.

[ Voor 42% gewijzigd door hardware-lover op 28-09-2017 13:49 ]

Testing, one, two ...

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
ardvark99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:47:
[...]

Ok, dus als ik het goed begrijp genereert de Store zelf versie nummers?
Er zit vast logica achter, maar ik bepaal dat niet - blijkbaar (was me ook nooit opgevallen).

Ik houd netjes mijn eigen, interne, nummering aan (ook omdat de app-versie gelijk loopt aan mijn apps voor Android).

Bij Android staat er 4.0.2 bij W10M een vaag abstract versie-nummer...

Cordova is een tool / ontwikkel-omgeving om apps in html / css te bouwen, maar waarbij je wel de hardware kan aanspreken (1 code voor alle OS'en ter wereld).
hansie_k schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:08:
[...]

Ik durfde t niet te zeggen, maar dat idee had ik ook... ;w
Voorheen werd dit sneller opgelost, of t probleem ligt dieper, maar dat geloof ik niet.
Er is wel iets gaande... de wijze waarop live-tiles / iconen worden 'toegewezen' aan de app is opeens corrupt (iig. bij 2 van mijn eigen apps).

Veel updates blijven hangen / reloaden en komen niet door...

...en tenslotte kreeg je normaal, als je een app update, na 3 of 4 dagen een bevestiging in je mailbox dat de app goed bevonden is voor de store;

Ditmaal duurde het, bij mij, ruim een week en krijg ik niet eens mails meer (het was bij toeval dat ik zag dat mijn eigen app als update klaar stond).

Wellicht een reorganisatie van techniek / mensen / protocollen achter de schermen?

• GerCor
Prachtig. 8)7 |:( :N

Outlook Agenda gedownload en wat denk je? Kijk ik naar mijn Live Tile ..... Outlook Calendar. Godv .........

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:40

PeaceNlove

Deugleuter

ardvark99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:47:
[...]

Ok, dus als ik het goed begrijp genereert de Store zelf versie nummers? Altans, daar lijkt het op. Of gebeurd dat omdat jij een ontwikkeltool gebruikt, die andere (meta) data meestuurt, dan dat de Store verwacht oid.

Ik ken Cordova niet, maar idd vreemd dat de lifetiles anders reageren dan standaard. Het begint bijna op HTML en CCS te lijken die door verschillende browers (vooral vroeger) anders geïnterpreteerd worden.
Mijn versienummers voor mijn apps zet ik met Visual Studio, dus de Store doet dat niet in alle gevallen...

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:35:
Prachtig. 8)7 |:( :N

Outlook Agenda gedownload en wat denk je? Kijk ik naar mijn Live Tile ..... Outlook Calendar. Godv .........
Kan ik niet bevestigen na de update, hier staat nog steeds Outlook "agenda".

Testing, one, two ...

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
PeaceNlove schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:54:
[...]

Mijn versienummers voor mijn apps zet ik met Visual Studio, dus de Store doet dat niet in alle gevallen...
Tja, ik werk ook in Visual Studio en zet daar netjes het versienummer in (project properties).

Als ik het compile naar .xap (en later de .xap bekijk via 7zip) zie ik in de .xaml ook dat nummer terug.

Maar als ik hem download, zie ik in de queue van de store wel dat vage nummer terug, niet mijn nummer.

Het lijkt meer een intern referentie-nummer; de app zelf heeft gewoon 'mijn' versie...
Pagina: 1 ... 115 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.