Ik hoop dat er snel een fix kom. Ik kan nu geen enkele hardloop app gebruiken.P_Tingen schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:04:
[...]
Heeft volgens mij te maken met de laatste update. Ik heb sinds die tijd problemen met Run the Map. Uit narrigheid heb ik vanmiddag een andere app hiervoor geprobeerd (GPS Tracker Free) maar ook die levert problemen op. Het lijkt alsof de app iets wil benaderen maar dat niet (meer) mag van Windows. Beide apps crashen direct na het starten. Beide vragen bij de eerste keer opstarten of ze locatie mogen gebruiken en laten dan nog eventjes een scherm van de app zien (halve seconde of zo) en zijn dan foetsie
For the time being gebruik ik nu GPS Odometer. Deze werkt wel en is voor mij voldoende omdat ik het alleen nodig heb om de afstand te meten. Deze laat geen route zien of tussentijden, dus wellicht voor hardlopen niet geschikt.picardo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:28:
[...]
Ik hoop dat er snel een fix kom. Ik kan nu geen enkele hardloop app gebruiken.
... en gaat over tot de orde van de dag
Nee niet geschikt .. Maar bedankt ...P_Tingen schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:34:
[...]
For the time being gebruik ik nu GPS Odometer. Deze werkt wel en is voor mij voldoende omdat ik het alleen nodig heb om de afstand te meten. Deze laat geen route zien of tussentijden, dus wellicht voor hardlopen niet geschikt.
Is het bij Microsoft al bekend ?
Het is in ieder geval weider bekend...picardo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:28:
[...]
Nee niet geschikt .. Maar bedankt ...
Is het bij Microsoft al bekend ?
https://mspoweruser.com/l...astic-and-other-gps-apps/
Verwijderd
Ja bij mij. Heeft het t/m donderdagavond gedaan en toen niet meer. Ook opnieuw installeren biedt inderdaad geen soelaas. 3 euries betaald voor upload naar Strava. Vreemd genoeg doet de live-tile het wel met updates van mijn 'vrienden'.robkrekel schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 06:42:
Zijn er nog meer mensen waarbij Striver (Strava app) raar doet? Opnieuw installeren biedt geen soelaas.
Da's wel klote, ik gebruik het veel met fietsen.
Zoals je in de link die ik hierboven heb gezet, heeft iedereen er last van sinds de CU update van vorige week (15063.540). Dit heeft dus niets met de apps zelf te maken. De fastring schijnt er geen last van te hebben, daar werken de apps wel. Maar dat durf ik niet voor met 100% zekerheid te zeggen. Probleem doet zich voor met de oudere WP8(.1) apps.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:44:
[...]
Ja bij mij. Heeft het t/m donderdagavond gedaan en toen niet meer. Ook opnieuw installeren biedt inderdaad geen soelaas. 3 euries betaald voor upload naar Strava. Vreemd genoeg doet de live-tile het wel met updates van mijn 'vrienden'.
Da's wel klote, ik gebruik het veel met fietsen.
Edit: Ik kan trouwens Striver ook niet starten, dus ook probleem voor fastring.
[ Voor 5% gewijzigd door ardvark99 op 14-08-2017 18:09 ]
Verwijderd
Ik heb inderdaad gezien dat er meer problemen zijn met GPS apps. Ik heb trouwens ook nog Endomondo, die schijnt het wel te doen. Is trouwens ook een mooiere app op WP dan Striver.ardvark99 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:05:
[...]
Zoals je in de link die ik hierboven heb gezet, heeft iedereen er last van sinds de CU update van vorige week (15063.540). Dit heeft dus niets met de apps zelf te maken. De fastring schijnt er geen last van te hebben, daar werken de apps wel. Maar dat durf ik niet voor met 100% zekerheid te zeggen. Probleem doet zich voor met de oudere WP8(.1) apps.
Edit: Ik kan trouwens Striver ook niet starten, dus ook probleem voor fastring.
Nou kon ik voorheen altijd activiteiten synchroniseren tussen Strava en Endomondo, met tapiriik.com, maar dat werkt kennelijk ook niet meer
Het blijft tobben. Al jaren een trouw en overtuigd WP fan, maar ik ben er toch langzamerhand wel een beetje klaar mee.
Microsoft laat de laatste tijd idd weer een hoop steken vallen op allerlei gebieden. Het lijkt af en toe gewoon een hobby clubje.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:48:
[...]
Ik heb inderdaad gezien dat er meer problemen zijn met GPS apps. Ik heb trouwens ook nog Endomondo, die schijnt het wel te doen. Is trouwens ook een mooiere app op WP dan Striver.
Nou kon ik voorheen altijd activiteiten synchroniseren tussen Strava en Endomondo, met tapiriik.com, maar dat werkt kennelijk ook niet meer![]()
Het blijft tobben. Al jaren een trouw en overtuigd WP fan, maar ik ben er toch langzamerhand wel een beetje klaar mee.
En duidelijkheid geven blijft ook moeilijk.
Crosspost!
Luchtfoto's van het Kadaster, net een tikje recenter dan Google & Bing doorgaans hebben en met infrarood als 2e laag. Het lijkt de bedoeling te zijn dat volgend jaar er weer een nieuwe luchtfoto aan toegevoegd wordt, als dat zo is dan komt die ook in de app terecht.
https://www.microsoft.com/store/apps/9MVS9NHBCSV7
Graties, geen reclames, geen tracking, gewoon voor de lol gebouwd afgelopen zondagmiddag / avond
Luchtfoto's van het Kadaster, net een tikje recenter dan Google & Bing doorgaans hebben en met infrarood als 2e laag. Het lijkt de bedoeling te zijn dat volgend jaar er weer een nieuwe luchtfoto aan toegevoegd wordt, als dat zo is dan komt die ook in de app terecht.
https://www.microsoft.com/store/apps/9MVS9NHBCSV7
Graties, geen reclames, geen tracking, gewoon voor de lol gebouwd afgelopen zondagmiddag / avond
Mogelijk als mosterd na de maaltijd, maar de bèta is als app weer uit de store te halen en werkt ook op het W10M platform, met een 950 XL in ieder geval. Fijne app, heb er al flink wat leuke filmpjes mee samengesteld. Zuipt wel veel stroom en er zijn helaas geen programma aanvullingen voor edits meer beschikbaar (geeft foutmelding).b2vjfvj75gjx7 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:51:
Tja... weer wat schade opgelopen in het vertrouwen van de apps.
Afgelopen weekend een filmpje geschoten van een "belangrijk" evenement, iets van 2 tot 3 minuten.
[knip]
Ander alternatief; de Microsoft Movie Creator Bèta (jaren na dato nog steeds in bèta...).
190mb voor een app, erg veel opties - cleane interface, maar onder W10M...
[afbeelding]
Is de app niet meer compatible...
Ik kan nu dus niet eens een first-party app downloaden om een filmpje mee te knippen / editen?
Edit: vandaag is de geheimzinnige app eindelijk bijgewerkt die steeds maar als update beschikbaar stond in de store de laatste weken. Hoewel de update nu zonder probleem verlopen is ben ik niet veel wijzer geworden van waar het nu eigenlijk over ging, de app beschrijving stond als "naam niet beschikbaar" in beeld

[ Voor 19% gewijzigd door hardware-lover op 17-08-2017 09:02 ]
Testing, one, two ...
Na een reset van mijn telefoon heb ik de app Cyclers opnieuw geïnstalleerd. Maar iets gaat niet goed.
De app is niet te vinden via de store op de telefoon.
Via https://www.microsoft.com...wzdncrdmcxd?wa=wsignin1.0 word ik wel omgeleid naar de store en kan ik de app installeren.
De app wil vervolgens connecten met Strava. Inloggen op Strava en toestemming verlenen lukt nog, maar daarna geeft de app een achtergrond weer, dezelfde als op de website van de uitgever http://www.kleberalves.com.br/ka/
Ik heb de uitgever al gemaild, maar helaas nog niks gehoord. Ik vroeg mij af op iemand hier dit kan reproduceren?
Via https://www.microsoft.com...wzdncrdmcxd?wa=wsignin1.0 word ik wel omgeleid naar de store en kan ik de app installeren.
De app wil vervolgens connecten met Strava. Inloggen op Strava en toestemming verlenen lukt nog, maar daarna geeft de app een achtergrond weer, dezelfde als op de website van de uitgever http://www.kleberalves.com.br/ka/
Ik heb de uitgever al gemaild, maar helaas nog niks gehoord. Ik vroeg mij af op iemand hier dit kan reproduceren?
Er zijn na de laatste CU problemen met verschillende apps:Freakster86 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:51:
Na een reset van mijn telefoon heb ik de app Cyclers opnieuw geïnstalleerd. Maar iets gaat niet goed.
ardvark99 in "Windows Phone Store en applicaties"
Maar gaat dat niet om een insiders build?ardvark99 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:59:
[...]
Er zijn na de laatste CU problemen met verschillende apps:
ardvark99 in "Windows Phone Store en applicaties"
Ik draai op mijn 730 10.0.14393.1593. Verder wel heel herkenbaar wat er in dat artikel staat.
Nee, niet alleen insiders, gaat hoofdzakelijk om CU (15063). Voor de 14393 is er trouwens weer een update:Freakster86 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:03:
[...]
Maar gaat dat niet om een insiders build?
Ik draai op mijn 730 10.0.14393.1593. Verder wel heel herkenbaar wat er in dat artikel staat.
https://mspoweruser.com/m...anniversary-update-users/
Oke, dan ligt het dus niet aan mij (of aan de app zelf). Net geprobeerd met locatie/gps uit, maar ook dan doet de app niks. Ook niet na een herstart/herinstallatie. Even geduld hebben dus.
Probeer ondertussen Cumulative Update Build 14393.1613 te installeren, misschien zit daar al een fix in.Freakster86 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:13:
Oke, dan ligt het dus niet aan mij (of aan de app zelf). Net geprobeerd met locatie/gps uit, maar ook dan doet de app niks. Ook niet na een herstart/herinstallatie. Even geduld hebben dus.
Zal ik doen, maar net gezocht naar updates met 0 resultaat. Zie dat het artikel ook pas 2 uur oud is, dus ook hier maar even geduld hebben?ardvark99 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:16:
[...]
Probeer ondertussen Cumulative Update Build 14393.1613 te installeren, misschien zit daar al een fix in.
Dit gaat toch over mobiel? De update waarnaar je verwijst heeft onderaan de volgende regel staan;ardvark99 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:16:
[...]
Probeer ondertussen Cumulative Update Build 14393.1613 te installeren, misschien zit daar al een fix in.
Note: This update is available only for Windows 10 PCs.
Maar mogelijk heb ik het niet goed begrepen?
Testing, one, two ...
Sorry, je hebt gelijk, onderaan staat:hardware-lover schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:28:
[...]
Dit gaat toch over mobiel? De update waarnaar je verwijst heeft onderaan de volgende regel staan;
Maar mogelijk heb ik het niet goed begrepen?
Heb er overheen gelezen, of is naderhand toegevoegd. Maar misschien wordt ie later ook uitgerold voor mobiel.
Verwijderd
Al heel deze week problemen dat Onenote eerst wil dat ik aanmeld voordat het synchroniseert. Vervolgens crasht heel Onenote als ik op de aanmeld-knop druk.
OneNote verwijderen en opnieuw installeren?Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:50:
Al heel deze week problemen dat Onenote eerst wil dat ik aanmeld voordat het synchroniseert. Vervolgens crasht heel Onenote als ik op de aanmeld-knop druk.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Verwijderd
Dat lukt helaas niet op mijn telefoon: Microsoft Lumia 532, met Windows 10 erop. Ook niet via de Store.
op mijn Lumia 950 naar links geveegd, dan krijg je die alfabetische lijst met apps, "long press" op onenote leverde bij een te activeren optie "verwijderen" opVerwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:40:
Dat lukt helaas niet op mijn telefoon: Microsoft Lumia 532, met Windows 10 erop. Ook niet via de Store.
Je kan bij geavanceerd ook eerst proberen de App te resetten
Mits de telefoon op build 15063 draait.shiptronic schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:25:
waar vind ik dat geavanceerd? Gevondenshiptronic schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:25:
[ Voor 3% gewijzigd door kruila op 19-08-2017 23:23 ]
Verwijderd
Onenote kan ik echt niet verwijderen, geen idee waarom niet. Gelukkig werkt het synchroniseren weer na handmatig afmelden en opnieuw aanmelden. Ik ben benieuwd voor hoe lang. 
Dank voor het meedenken!
Dank voor het meedenken!
Voor de gene die hardloop apps gebruiken op je W10m device .. Trackrunner doet het nog wel met gps ...
Runtastic , endomundo en nog een paar die werken allemaal niet meer .
Wat is een uitstekende budget / overzicht app voor inkomen uitgaven in de windows store? iemand ervaring?,
de abn amro app stopt ermee soon rond october.., wat is een manier om altijd overal je actuele stand minus uitgaven ( vaste lasten ) in kaart te hebben zonder dat je ergens online hoeft in te loggen met allemaal externe apparatuur.. , zoals nu kan je met de abn amro via een ID code met de app dingen doen.
de abn amro app stopt ermee soon rond october.., wat is een manier om altijd overal je actuele stand minus uitgaven ( vaste lasten ) in kaart te hebben zonder dat je ergens online hoeft in te loggen met allemaal externe apparatuur.. , zoals nu kan je met de abn amro via een ID code met de app dingen doen.
Is dit tijdelijk? Maandag werkte het namelijk gewoon nog.picardo schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:22:
Voor de gene die hardloop apps gebruiken op je W10m device .. Trackrunner doet het nog wel met gps ...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Welke werkte nog .. Na de laatste update van w10m zijn de meeste gps apps gekilledwcduck schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:46:
[...]
Is dit tijdelijk? Maandag werkte het namelijk gewoon nog.
Dat lijkt ietwat overdreven, waarmee ik niet wil zeggen dat het voor menigeen niet vervelend/irritant/onacceptabel kan zijn.picardo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:42:
[...]
Welke werkte nog .. Na de laatste update van w10m zijn de meeste gps apps gekilled
Van de 12 apps die tevoorschijn komen als ik "gps" in de app overzicht zoekregel type, worden er 2 direct weer afgesloten na starten. De overige 10 doen het allemaal wel en geven ook GPS info. Buiten de apps met een GPS vermelding in de naam, zijn er nog legio anderen die ook gebruik maken van GPS zonder het in de appnaam te laten zien, en zoals ik het nu kan zien werken ook daar de meesten nog van.
Testing, one, two ...
Runtasticpicardo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:42:
[...]
Welke werkte nog .. Na de laatste update van w10m zijn de meeste gps apps gekilled
Dan heb jij geluk .. Bij de meeste doe die het niet meer ...
De eerste vijf die ik pakte crashte gelijk op de gps .. Nr 6 trackrunner die deed het wel verder heb ik niet meer geprobeerd ...hardware-lover schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:53:
[...]
Dat lijkt ietwat overdreven, waarmee ik niet wil zeggen dat het voor menigeen niet vervelend/irritant/onacceptabel kan zijn.
Van de 12 apps die tevoorschijn komen als ik "gps" in de app overzicht zoekregel type, worden er 2 direct weer afgesloten na starten. De overige 10 doen het allemaal wel en geven ook GPS info. Buiten de apps met een GPS vermelding in de naam, zijn er nog legio anderen die ook gebruik maken van GPS zonder het in de appnaam te laten zien, en zoals ik het nu kan zien werken ook daar de meesten nog van.
Best ernstig als dit echt zo is. Is dit probleem bekend bij Microsoft? Wellicht is de laatste W10M update nog niet doorgekomen bij mijn telefoon. Ik zal het later ook eens bij een ander W10M model uitproberen.picardo schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 16:57:
[...]
Dan heb jij geluk .. Bij de meeste doe die het niet meer ...
https://mspoweruser.com/l...astic-and-other-gps-apps/wcduck schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:02:
[...]
Best ernstig als dit echt zo is. Is dit probleem bekend bij Microsoft? Wellicht is de laatste W10M update nog niet doorgekomen bij mijn telefoon. Ik zal het later ook eens bij een ander W10M model uitproberen.
Lees dit eens..
Dat verklaart het crashen van Striver gelukkig, nu de oplossing nog.
Dat vind ik het grootste probleem van de store, je kan niets bewaren, er liggen hier nog talrijke CD's, en op de NAS heb ik meer dan 100 programma's staan (gekocht), kan ze allemaal instaleren en gebruiken. Met de store werkt dat even anders ook al heb je er voor betaald, het word nooit je "eigen" als tie we is is tie weg
je zou een mogenlijkheid moeten hebben om het bestand je ergens op te slaan en te indstalenren, dat is wel het grote voordeel van een .EXE.
ook gekeken in "mijn bibliotheek"? Want bij mij staat Endomondo daar nog steeds, en is vandaar uit ook nog steeds te installeren!10Cage schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:34:
[...]
Dat verklaart het crashen van Striver gelukkig, nu de oplossing nog.Volgens mij is Endomono trouwens actief uit de store gehaald, stond mooi te balen na een hard reset van mijn 640. Maar ik kon er niets over vinden verder. Ik zou denken dat ze de app best in de store zouden kunnen houden ook al komen er geen updates meer.
Yes, goeie tip, inderdaad! Meteen geïnstalleerd, start in ieder geval op zonder crashen. Deze week maar eens een WW ritje tracken om te kijken of ie het verder doet. Thanks!kruila schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:01:
[...]
ook gekeken in "mijn bibliotheek"? Want bij mij staat Endomondo daar nog steeds, en is vandaar uit ook nog steeds te installeren!
Start inderdaad op maar zodra je naar de map functie gaat crasht hij hier ...10Cage schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:47:
[...]
Yes, goeie tip, inderdaad! Meteen geïnstalleerd, start in ieder geval op zonder crashen. Deze week maar eens een WW ritje tracken om te kijken of ie het verder doet. Thanks!
Nu was ik laatst zo blij dat aan Windows Kaarten de optie was toegevoegd om gesproken navigatie niet via Bluetooth af te spelen, want ik vind het schijtirritant dat mijn muziek steeds onderbroken wordt
Dus ik die optie ingesteld op "Op dit apparaat"... Maar het werkt helemaal niet? Truus tettert nog steeds vrolijk door via Bluetooth.
Zie ik iets over het hoofd of heeft Microsoft gewoon rommel afgeleverd?
Hebben jullie ook ervaring met de Spotify app voor Windows Phone? zit er sterk aan te twijfelen om een abo te nemen op Spotify Premium, zolang ik de offline functie goed kan gebruiken voor onderweg. Maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
alvast bedankt!
alvast bedankt!
De app loopt achter ten opzichte van de Android en iOS varianten (geen Spotify Connect bijvoorbeeld)Heyman schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:57:
Hebben jullie ook ervaring met de Spotify app voor Windows Phone? zit er sterk aan te twijfelen om een abo te nemen op Spotify Premium, zolang ik de offline functie goed kan gebruiken voor onderweg. Maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
alvast bedankt!
Het is geen probleem om nummers en/of playlists offline te bewaren en/of je muziek via Bluetooth af te spelen.
Enkele issues:
De applicatie blijft soms hangen bij het opstarten (zeker als je de telefoon op trillen hebt staan; dan krijg je de melding no Audio output device found) en blijft soms de lijst met playlists constant updaten/resumen.
De enige oplossing die bij mij hielp was een volledige herstart van de telefoon.
De Spotify app voor WP is rommel. Nu is de Spotify app op alle platformen rommel, maar op WP is het onbetrouwbare rommel
Wat hierboven gezegd wordt: Hij start soms wel, soms niet, en soms start hij wel maar blijft hij eeuwig alles laden en/of kan geen nummers afspelen. Als het werkt is het OK, maar dat is helaas vaker niet dan wel.
Als je nog gehecht bent aan Windows: Neem Groove. Aanbod is vergelijkbaar, kosten hetzelfde maar de app is zoveel beter.
Als je nog gehecht bent aan Windows: Neem Groove. Aanbod is vergelijkbaar, kosten hetzelfde maar de app is zoveel beter.
[ Voor 7% gewijzigd door NNF op 24-08-2017 13:00 ]
Sinds een week of 2 werkt de (Digitally Imported) di.fm app niet meer op mijn L950...
Werkt het bij iemand anders nog wel? Hij connect niet meer.
https://wren.co/join/Devian
Ik denk, ik ga dat even checken, maar de Store is een beetje in de war nu?Devian schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:03:
Sinds een week of 2 werkt de (Digitally Imported) di.fm app niet meer op mijn L950...
Er komt geen installatie knop tevoorschijn bij de app en als ik op "updates downloaden" druk dan loopt de Store app vast en crashed naar startscherm.
Edit: kortstondige storing, nu werkt alles weer.
Edit2: DI.FM app doet het hier, wel af en toe een hapering in de stream, vooral bij start streamen, maar de genres die ik geprobeerd heb doen het allemaal. Leuke W10M app, goede hint
[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 24-08-2017 13:27 ]
Testing, one, two ...
Ik kan nog steeds niet connecten, heb ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd...kan ik nog ergens anders de cache leeghalen?hardware-lover schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:15:
[...]
Ik denk, ik ga dat even checken, maar de Store is een beetje in de war nu?
Er komt geen installatie knop tevoorschijn bij de app en als ik op "updates downloaden" druk dan loopt de Store app vast en crashed naar startscherm.
Edit: kortstondige storing, nu werkt alles weer.
Edit2: DI.FM app doet het hier, wel af en toe een hapering in de stream, vooral bij start streamen, maar de genres die ik geprobeerd heb doen het allemaal. Leuke W10M app, goede hint
https://wren.co/join/Devian
Al is niet iedereen het er over eens of dit nu wel of niet een soft-reset is op Windows 10 Mobile (ook niet als bron tot discussie bedoeld).Devian schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:05:
[...]
Ik kan nog steeds niet connecten, heb ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd...kan ik nog ergens anders de cache leeghalen?
Volume neer + power ingedrukt houden tot de herstart (en de trilling die daarbij te voelen is), heeft bij mij het e.e.a. weer tot leven gewekt, o.a. opslag actuele locatie bij foto's.
Ik neem aan dat je een Productie build draait en niet met een Insider?
Ook dit heb ik even geprobeerd via een Bluetooth speaker-setje wat hier staat.NNF schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 21:44:
Nu was ik laatst zo blij dat aan Windows Kaarten de optie was toegevoegd om gesproken navigatie niet via Bluetooth af te spelen, want ik vind het schijtirritant dat mijn muziek steeds onderbroken wordtDus ik die optie ingesteld op "Op dit apparaat"... Maar het werkt helemaal niet? Truus tettert nog steeds vrolijk door via Bluetooth.
Bij gebruik van de eerder ter sprake gekomen DI.FM app, gaat de muziek keurig naar de luidsprekers toe en Truus komt daarbij (ook best keurig), als stem uit de 950 tevoorschijn. Geen onderbreking in BT muziek te horen tijdens spraak, dus in ieder geval iets wat wel goed lijkt te werken bij de Kaarten app.
[ Voor 40% gewijzigd door hardware-lover op 24-08-2017 15:25 ]
Testing, one, two ...
Hmm, na de update van de store is die store mijn accentkleur vergeten. De tiles zijn weer blauw.
Verder op het toestel heeft alles nog de accentkleur die ik heb ingesteld alleen in de Store niet. En ik kan het ook nergens herstellen...
Kan verder geen kwaad maar wel jammer.
Verder op het toestel heeft alles nog de accentkleur die ik heb ingesteld alleen in de Store niet. En ik kan het ook nergens herstellen...
Kan verder geen kwaad maar wel jammer.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Volgens myAppFree is vandaag de app Crystal gratis:R.G schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:35:
Wat is een uitstekende budget / overzicht app voor inkomen uitgaven in de windows store? iemand ervaring?,
https://www.microsoft.com...7651)(%7bwaid%7d)()&rtc=1
Misschien is dit iets wat je zoekt?
Op mijn PC ook. Er staat nu links een hamburgermenu .....Punkrocker schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:01:
Hmm, na de update van de store is die store mijn accentkleur vergeten. De tiles zijn weer blauw.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Net deze app geïnstalleerd:
https://mspoweruser.com/c...live-lockscreen-beta-app/
Geeft een raar effect in de app lijst, Live Lock Screen staat er na downloaden 2 x in, waarvan een met Beta. Wanneer je de app met Beta verwijderd, zijn ze beide weg. Wanneer je Beta app probeert te starten, gaat niet lukken, de app zonder Beta kan wel gestart en ingesteld worden. Maar verder werkt ie niet bij mij. Misschien omdat ik Dynamic Theme gebruik? Of heeft MSFT het idee om de app terug te laten keren, maar zo meteen om te zetten naar W10M? (Om de programmeurs bij MSFT maar bezig te houden
)
Geeft een raar effect in de app lijst, Live Lock Screen staat er na downloaden 2 x in, waarvan een met Beta. Wanneer je de app met Beta verwijderd, zijn ze beide weg. Wanneer je Beta app probeert te starten, gaat niet lukken, de app zonder Beta kan wel gestart en ingesteld worden. Maar verder werkt ie niet bij mij. Misschien omdat ik Dynamic Theme gebruik? Of heeft MSFT het idee om de app terug te laten keren, maar zo meteen om te zetten naar W10M? (Om de programmeurs bij MSFT maar bezig te houden
Die had Rudy Huyn destijds toch gemaakt i.s.m. Microsoft? Bleek toen een drama ....ardvark99 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:02:
Net deze app geïnstalleerd:
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
In de Store staat ie als Microsoft app. Bij mij werkt ie niet, heb h'm inmiddels weer af geknikkerd. Ik begrijp dat de app sinds kort weer terug in de Store is na een lange tijd van afwezigheid, maar dit is geen toevoeging, eerder een nutteloze vulling van de Store voor mobile.GerCor schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:07:
[...]
Die had Rudy Huyn destijds toch gemaakt i.s.m. Microsoft? Bleek toen een drama ....
Het zal allemaal wel minder worden met WM, en misschien is het binnenkort wel helemaal gebeurt, maar de beste Twitter app is toch nog steeds die op WM10 (snel, volledig en zit er prachtig uit). Dus in andere woorden, het kan wel als die zogenaamde app makers maar willen 
Oh, en persoonlijk vind in WA er ook beter uitzien onder WM 10 dan onder Android of iOS.
Oh, en persoonlijk vind in WA er ook beter uitzien onder WM 10 dan onder Android of iOS.
Klopt, die apps zien er goed uit. Van WA krijg ik wel eens de vraag hoe ik het voor elkaar krijg dat de achtergrond van een chat een foto isrichdb schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:25:
Het zal allemaal wel minder worden met WM, en misschien is het binnenkort wel helemaal gebeurt, maar de beste Twitter app is toch nog steeds die op WM10 (snel, volledig en zit er prachtig uit). Dus in andere woorden, het kan wel als die zogenaamde app makers maar willen
Klopt en de optie om te zoeken naar een achtergrond op internet. Zit ook niet in de Android of iOS versie.ardvark99 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:57:
[...]
Klopt, die apps zien er goed uit. Van WA krijg ik wel eens de vraag hoe ik het voor elkaar krijg dat de achtergrond van een chat een foto isJammer dat WA nog steeds geen UWP app is, dan kunnen we appen via het Action scherm.
Valt wel mee hoor, die Twitter app. Vroeger hadden we de mogelijkheid om er ook een locatie bij te vermelden. Ergens in de beschrijving staat dat welke themakleur je ook kiest, het Twitterlogo blijft altijd Twitterblauw. Nou, echt niet .... het logo staat bij mij mooi in mijn themakleur.richdb schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:25:

Het word tijd dat de Skype app eens in de thema kleur komt!
Het wordt tijd dat WA eens niet meer random afsluit tijdens het typen...
Ik heb ook steeds vker problemen met het bellen. Of ik hoor de ander niet, of de ander hoort mij niet. Dan is mijn scherm aan het knipperen, dan weer niet. De telefoon wordt ook erg warm tijdens het bellen.
Ik heb ook steeds vker problemen met het bellen. Of ik hoor de ander niet, of de ander hoort mij niet. Dan is mijn scherm aan het knipperen, dan weer niet. De telefoon wordt ook erg warm tijdens het bellen.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Dat overkomt mij ook wel eens, maar dat ligt dan niet aan WA, maar aan mijn vinger die net iets te laag zit bij de spatiebalk (Windows toets). Ik zet WA dan zelf naar de achtergrond door mijn "lompigheid". Ik zou dat kunnen voorkomen door van onderaf een veeg naar boven te geven, maar het komt dusdanig weinig voor dat ik daar steeds niet aan denk. Het zou fijn zijn als "auto full screen" ingesteld kon worden binnen WA, maar we zullen er maar niet over gaan klagenstevens20 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 12:58:
Het wordt tijd dat WA eens niet meer random afsluit tijdens het typen...[knip]
Testing, one, two ...
Kijk eens aan, zo leer je iedere keer weer bij. Ik heb gek genoeg niet het gevoel dat dit het zal zijn want het gebeurd echt random. Ik ga het wel proberen. Dank voor de tiphardware-lover schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:36:
[...]
Dat overkomt mij ook wel eens, maar dat ligt dan niet aan WA, maar aan mijn vinger die net iets te laag zit bij de spatiebalk (Windows toets). Ik zet WA dan zelf naar de achtergrond door mijn "lompigheid". Ik zou dat kunnen voorkomen door van onderaf een veeg naar boven te geven, maar het komt dusdanig weinig voor dat ik daar steeds niet aan denk. Het zou fijn zijn dat "auto full screen" ingesteld kon worden binnen WA, maar we zullen er maar niet over gaan klagen
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Heb ik ook regelmatig tijdens het typen dat ik over de Windows toets veeghardware-lover schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 13:36:
[...]
Dat overkomt mij ook wel eens, maar dat ligt dan niet aan WA, maar aan mijn vinger die net iets te laag zit bij de spatiebalk (Windows toets). Ik zet WA dan zelf naar de achtergrond door mijn "lompigheid". Ik zou dat kunnen voorkomen door van onderaf een veeg naar boven te geven, maar het komt dusdanig weinig voor dat ik daar steeds niet aan denk. Het zou fijn zijn dat "auto full screen" ingesteld kon worden binnen WA, maar we zullen er maar niet over gaan klagen
V.w.b. de diverse gps apps die het niet meer (goed) doen sinds laatste W10M Production Build, vandaag een update ontvangen voor één van die weigerende apps, gps tracker, en deze werkt nu weer. Het probleem van de weigerende apps zit mogelijk niet alleen aan de kant van Microsoft?
Testing, one, two ...
Weet niet, ik zag in de update voor de fast ring wel een update die dit zou moeten fixen. Zou natuurlijk kunnen dat de makers van gps tracker een andere manier gevonden hebben om het probleem op te lossen, maar er zit een fix van MS in de pijplijnhardware-lover schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:16:
V.w.b. de diverse gps apps die het niet meer (goed) doen sinds laatste W10M Production Build, vandaag een update ontvangen voor één van die weigerende apps, gps tracker, en deze werkt nu weer. Het probleem van de weigerende apps zit mogelijk niet alleen aan de kant van Microsoft?
... en gaat over tot de orde van de dag
Dat is mooi ... Duurt al te lang ...P_Tingen schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:24:
[...]
Weet niet, ik zag in de update voor de fast ring wel een update die dit zou moeten fixen. Zou natuurlijk kunnen dat de makers van gps tracker een andere manier gevonden hebben om het probleem op te lossen, maar er zit een fix van MS in de pijplijn
Zeker van compleet a-technische mensen, want dat is geen exclusieve Windows optie ofzo... Kan in iOS en Android net zo makkelijkardvark99 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:57:
[...]
Van WA krijg ik wel eens de vraag hoe ik het voor elkaar krijg dat de achtergrond van een chat een foto is
Is echt de beste twitter app (snelheid) vergeleken met de Android en iOS variant. En locatie gebruikte ik al nooit dus die optie geeneens gemist. en wat betreft het logo ben ik blij dat het meekleurt met je themakleur, zelf een hekel aan tiles die hun eigen kleur behouden (wat heb je anders aan een themakleur?)GerCor schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:05:
[...]
Valt wel mee hoor, die Twitter app. Vroeger hadden we de mogelijkheid om er ook een locatie bij te vermelden. Ergens in de beschrijving staat dat welke themakleur je ook kiest, het Twitterlogo blijft altijd Twitterblauw. Nou, echt niet .... het logo staat bij mij mooi in mijn themakleur.
Dat klopt, alleen zit er in de Windows versie binnen WA een optie om achtergronden te zoeken op het internet. En dat zit niet in de Android of iOS versie, kan je alleen via je galerij een achtergrond kiezen. En de look and feel van de Windows variant is gewoon mooier (maar ja, dat is weer persoonlijkPropane schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 06:24:
[...]
Zeker van compleet a-technische mensen, want dat is geen exclusieve Windows optie ofzo... Kan in iOS en Android net zo makkelijk.
Oja. Ik ook hoor. De app 'Store' heeft themakleur al verloren en op mijn PC is de volumebalk ook themakleur kwijt.richdb schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:48:
[...]
...... en wat betreft het logo ben ik blij dat het meekleurt met je themakleur, zelf een hekel aan tiles die hun eigen kleur behouden (wat heb je anders aan een themakleur?)
Zijn er nog Instagram gebruikers op WM10 hier? En heeft iemand al eens een update gehad? Ik heb nog steeds geen live optie (moest langzaam worden uitgerold onder gebruikers, maar dat is al maanden geleden), en verder verschijnen er ook niet echt nieuwe opties.
Live video bedoel je? Die zit er toch al tijden in? Bij mij tenminste wel.richdb schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:00:
Zijn er nog Instagram gebruikers op WM10 hier? En heeft iemand al eens een update gehad? Ik heb nog steeds geen live optie (moest langzaam worden uitgerold onder gebruikers, maar dat is al maanden geleden), en verder verschijnen er ook niet echt nieuwe opties.
Testing, one, two ...
Ja, bij mij nog steeds niet, daarom ook de vraag. En ook geen idee hoe ik het wel kan krijgen. En heb jij ook de optie bij 'Mijn Verhaal' om een # toe te voegen, net zoals een locatie?hardware-lover schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:13:
[...]
Live video bedoel je? Die zit er toch al tijden in? Bij mij tenminste wel.
Vreemd?richdb schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:27:
[...]
Ja, bij mij nog steeds niet, daarom ook de vraag. En ook geen idee hoe ik het wel kan krijgen. En heb jij ook de optie bij 'Mijn Verhaal' om een # toe te voegen, net zoals een locatie?
Het is bij mij "je verhaal" en bij het starten van een live video komt er een regel onderin beeld waarin ik tekst toe kan voegen? Ik heb er tot nu toe nog nooit wat mee gedaan maar heb enkel gekeken n.a.v. jouw reactie omdat ik mij meende te herinneren dat die optie bij mij aanwezig was.
Testing, one, two ...
Als je naar rechts swipe zie ik onderin normaal, boomerang en handsfree. Hier zou links nog live moeten staan. Als je hier bijv een foto maakt, kan je daarna teskt en stickers toevoegen. Bij stickers is op Android en iOS ook de optie #. Die mist bij Windows, wel de locatie optie.hardware-lover schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:35:
[...]
Vreemd?
Het is bij mij "je verhaal" en bij het starten van een live video komt er een regel onderin beeld waarin ik tekst toe kan voegen? Ik heb er tot nu toe nog nooit wat mee gedaan maar heb enkel gekeken n.a.v. jouw reactie omdat ik mij meende te herinneren dat die optie bij mij aanwezig was.
Als ik naar rechts swipe, dan is er onderin dat scherm "Camera" te vinden. Druk ik daarop dan heb ik enkel "normaal", "boomerang" en "handsfree" beschikbaar.richdb schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:47:
[...]
Als je naar rechts swipe zie ik onderin normaal, boomerang en handsfree. Hier zou links nog live moeten staan. Als je hier bijv een foto maakt, kan je daarna teskt en stickers toevoegen. Bij stickers is op Android en iOS ook de optie #. Die mist bij Windows, wel de locatie optie.
Als ik in het Instagram startscherm linksboven op "je verhaal" druk, dan heb ik links, naast "normaal" ook "live" beschikbaar, en dan de mogelijkheid om "Livevideo starten" te starten.
Testing, one, two ...
Vreemd die laatste optie heb ik dus niet.hardware-lover schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:57:
[...]
Als ik naar rechts swipe, dan is er onderin dat scherm "Camera" te vinden. Druk ik daarop dan heb ik enkel "normaal", "boomerang" en "handsfree" beschikbaar.
Als ik in het Instagram startscherm linksboven op "je verhaal" druk, dan heb ik links, naast "normaal" ook "live" beschikbaar, en dan de mogelijkheid om "Livevideo starten" te starten.
Sinds afgelopen vrijdag wil bij mij de Facebook app niet meer fatsoenlijk opstarten. Ik krijg na een paar seconden het blauwe opstart scherm, even een zwart scherm te zien, daarna de Facebook start pagina, en daarna crashed de app. Het zelfde geldt voor de Beta app van Facebook.
Wanneer ik mijn telefoon reboot, kan ik de app wel opstarten, maar na een korte tijd komt het probleem weer terug. Ik heb ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit helpt niet.
Zijn er meer die hier last van hebben?
Wanneer ik mijn telefoon reboot, kan ik de app wel opstarten, maar na een korte tijd komt het probleem weer terug. Ik heb ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit helpt niet.
Even getest, hier geen probleem. Je zou als alternatief de app "slimsocial" kunnen gebruiken voor facebook, is ook nog veel sneller!ardvark99 schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:33:
Sinds afgelopen vrijdag wil bij mij de Facebook app niet meer fatsoenlijk opstarten. Ik krijg na een paar seconden het blauwe opstart scherm, even een zwart scherm te zien, daarna de Facebook start pagina, en daarna crashed de app. Het zelfde geldt voor de Beta app van Facebook.
Weet iemand hoe je een android app op WM10 kan emuleren (bluestacks achtig)? De KNVB heeft sinds dit seizoen de wedstrijdzaken via een app. Alleen Android en iOS natuurlijk, en voor WM10 gaat het er niet komen. Dus ideeën en work-arounds graag welkom.
Thanx, ik zal 'm eens proberen. Ik kan natuurlijk ook Facebook in Edge gebruiken. De notificaties werken wel gewoon bij de app. Maar ik vroeg het mij af of er server side iets veranderd was bij Facebook, waardoor de app niet goed functioneerde.kruila schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:38:
[...]
Even getest, hier geen probleem. Je zou als alternatief de app "slimsocial" kunnen gebruiken voor facebook, is ook nog veel sneller!
Tja, daar zit iedereen op te wachten, emulatie van Android apps op W10Mrichdb schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:44:
Weet iemand hoe je een android app op WM10 kan emuleren (bluestacks achtig)? De KNVB heeft sinds dit seizoen de wedstrijdzaken via een app. Alleen Android en iOS natuurlijk, en voor WM10 gaat het er niet komen. Dus ideeën en work-arounds graag welkom.
[ Voor 33% gewijzigd door ardvark99 op 11-09-2017 09:48 ]
Nee, ze zijn echt totaal over op de app. Snap het ook niet want de algemene website voetbal.nl is wel een mooie website geworden en werkt goed. Ze hadden voor de wedstrijdzaken ook gewoon een webinterface moeten ontwikkelen. Heb wat met ze heen en weer gemaild.ardvark99 schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:45:
Tja, daar zit iedereen op te wachten, emulatie van Android apps op W10MMaar er is geen website meer voor wedstrijdzaken?
En wat is hun reactie? Naar wie heb je gemaild, misschien kan ik ze ook ff spammen.richdb schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:16:
[...]
Nee, ze zijn echt totaal over op de app. Snap het ook niet want de algemene website voetbal.nl is wel een mooie website geworden en werkt goed. Ze hadden voor de wedstrijdzaken ook gewoon een webinterface moeten ontwikkelen. Heb wat met ze heen en weer gemaild.
Mijn zoontje zit ook bij een voetbalteam, en ik begreep al van andere ouders dat er een app is. Die schijnbaar ook niet handig werkt wanneer je meerdere kinderen hebt bij voetbalteams, je moet blijkbaar telkens uit en inloggen. Maar dat ter zijde...
Reactie KNVB:ardvark99 schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:29:
[...]
En wat is hun reactie? Naar wie heb je gemaild, misschien kan ik ze ook ff spammen.
Mijn zoontje zit ook bij een voetbalteam, en ik begreep al van andere ouders dat er een app is. Die schijnbaar ook niet handig werkt wanneer je meerdere kinderen hebt bij voetbalteams, je moet blijkbaar telkens uit en inloggen. Maar dat ter zijde...
"Beste Richard,
zolang het marktaandeel van Windows heel klein is en de voorspellingen aangeven dat dit ook nog eens kleiner wordt, laten wij geen windows app ontwikkelen. zo ruim zitten we niet in de middelen en capaciteit.
Inderdaad, het oude DWF werkt niet meer. Wel is het mogelijk om via een programma als bluestacks op een PC te werken. Dit wordt niet officieel ondersteund ,maar werkt heel redelijk.
We snappen dat dit voor individuen vervelend is, maar het is echt een hele kleine minderheid."
En gemaild naar: mdwf@knvb.nl
Maar denk niet dat het veel gaat helpen. En klopt voor 1 wedstrijd moeten 3 mensen de app gebruiken en invullen. Coach thuispartij, uitpartij en scheids (en ik neem mijn laptop niet mee naar het voetbalveld).
Alleen had het in een webinterface verpakt en je kan het op bijna alle platformen gebruiken. Dat is een beetje een gemiste kans.
Microsoft blijft teleurstellen. Nu konden, ja, konden, we een kleurtje geven aan een afspraak in de PC app van Outlook Agenda. Dus, dan lijkt het mij dat je kunt verwachten dat het ooit ook mogelijk wordt op mobiel. Maar nee hoor, het is uit de PC app gesloopt.
Dan is het in ieder geval weer gelijk getrokken....GerCor schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:55:
Microsoft blijft teleurstellen. Nu konden, ja, konden, we een kleurtje geven aan een afspraak in de PC app van Outlook Agenda. Dus, dan lijkt het mij dat je kunt verwachten dat het ooit ook mogelijk wordt op mobiel. Maar nee hoor, het is uit de PC app gesloopt.
Maar idd, je vraagt je af waar ze mee bezig zijn. Soms krijg je een update van de mail app, en lijkt er iets ineens te werken zoals je verwacht (zoals het verwijderen van mail notificaties uit de Action scherm, zonder de mail gelezen te hebben, zou je verwachten dat in de life tile te zien is hoeveel ongelezen mail er is, maar nee daar wordt het daar ook verwijderd. Soms blijft de teller wel staan na bepaalde updates, maar ook niet consequent), en bij de volgende update is het er weer uitgesloopt. Als ze nou fatsoenlijk change notes zouden toevoegen, kon je ten minste zien wat er veranderd is en waarom, maar helaas...
Werkt de 1 april MS-DOS app nog bij jullie?
Tijdje terug (voor de zomervakantie) werkte hij nog hier op mijn L640 met WM10.
Ik wou hem net laten zien aan een collega maar na het initiële opstarten (HIMEM extended verhaaltje) stopt hij ermee en kom ik weer terug in mijn homescreen.
Ik wou hem net laten zien aan een collega maar na het initiële opstarten (HIMEM extended verhaaltje) stopt hij ermee en kom ik weer terug in mijn homescreen.
Bij mij geen problemen, start gewoon op, kan in de prompt commando's uitvoeren.Punkrocker schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:48:
Werkt de 1 april MS-DOS app nog bij jullie?
Softe reset: Helpt niet.ardvark99 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:51:
[...]
Bij mij geen problemen, start gewoon op, kan in de prompt commando's uitvoeren.
App verhuist van SD-card naar toestel: Hij werkt weer!

Mijn collega zou er bijna een Windows Phone voor aanschaffen, zo mooi vond hij hem.
Er komen steeds meer apps die zich niet graag naar een SD card laten zetten.... met name die van MS.
Tja, wat daar de reden voor is weet ik ook niet. Misschien krijgen ze te veel negatieve feedback van apps geinstalleerd op vage SD kaartjes.Punkrocker schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:13:
[...]
Er komen steeds meer apps die zich niet graag naar een SD card laten zetten.... met name die van MS.
Jaaaaaaaaaaaa, flinke Kaarten/Maps NL kaartupdate en eindelijk is het gedeelte N279 bijgewerkt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit 😉
Testing, one, two ...
Zijn de op/afritten bij Den Bosch met de A2 ook bijgewerkt? Deze zijn net in gebruik genomen.hardware-lover schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:46:
Jaaaaaaaaaaaa, flinke Kaarten/Maps NL kaartupdate en eindelijk is het gedeelte N279 bijgewerkt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit 😉
Edit: Laat maar, ik zie het al, dit is nog de oude situatie....
[ Voor 8% gewijzigd door ardvark99 op 12-09-2017 19:35 ]
hardware-lover, aangezien jij zo'n navigatieman bent. Ooit iets gedaan met 'wijziging voorstellen'?hardware-lover schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:46:
Een keer of 5, en altijd hetzelfde traject. Maar ik denk niet dat er ook maar iets mee is gedaan hoor, Bing liep gewoon hopeloos achter en ze waren daarin zowat nog de enige hier.GerCor schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:51:
[...]
hardware-lover, aangezien jij zo'n navigatieman bent. Ooit iets gedaan met 'wijziging voorstellen'?
@ardvark99 het gedeelte daar is idd nét in gebruik genomen, dat klopt bij vrijwel alle kaarten nog niet op dit moment.
Testing, one, two ...
Oké, dan hoef ik dat niet te proberen. Leek me wel eens leuk om te doen.hardware-lover schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:57:
[...]
Een keer of 5, en altijd hetzelfde traject. Maar ik denk niet dat er ook maar iets mee is gedaan hoor, Bing liep gewoon hopeloos achter en ze waren daarin zowat nog de enige hier.
EDIT: net weer een update van de Store app. En nog steeds is themakleur niet terug.
[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 14-09-2017 09:40 ]
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.