Het valt me wel vaker op dat mensen soms de raarste dingen downloaden/instaleren om iets gedaan te krijgen wat er standaard al in zit, onlangs iemand die vol trots dropbox liet zien, toen er maar even op gewezen dat MS standaard met OneDrive komtAmadeus1966 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:37:
[...]
Dat werkt idd fijn.
Mijn vrouw gebruikt daar weer een app " nice lock " of iets dergelijks voor.
Vind dat weer prettiger werken dan te tappen op de navigatiebalk ( don't ask ).
Ieder zijn ding.
Daar moeten ze wel aan. Het is Microsofts intentie om helemaal over te gaan naar UWPEgMaf schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:57:
Als ze al daadwerkelijk plannen hadden voor een UWP app, hadden ze dat er wel bijgezet...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Yes. Na de update van Outlook Mail en Outlook Agenda is het spookaccount Microsoft-account op mijn 950 verdwenen. Nu mijn PC nog. En eh .... eigenlijk heb ik het vermoeden dat zodra ik mijn @live.nl verwijder het spookaccount weer zal opduiken maar zolang ik geen 'attentie' krijg ga ik dat zeker niet proberen.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Ik heb dat bij de ING en Rabo apps. Heel raar.lowiesjie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:46:
Vraagje over de status van geïnstalleerde apps. Gaat om een lumia 650 gewoon op production. In de store worden apps die op het toestel staan met de owned status aangegeven. Dit moet toch installed zijn?
Messenger app op mijn WindowsPhone 8.1 werkt niet meer. Ik ben ook alle Messenger berichten kwijt op mijn phone.
Is er een alternatieve app die goed werkt op 8.1?
Ik denk niet dat je jouw berichten kwijt bent, die zullen nog wel aan jouw account hangen. Alleen werkt FB en Messenger apps niet meer op oudere Windows versie vanaf eind maart:Wenzel schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:44:
Messenger app op mijn WindowsPhone 8.1 werkt niet meer. Ik ben ook alle Messenger berichten kwijt op mijn phone.
https://mspoweruser.com/m...l-discontinued-end-march/
Misschien dat je nog via web erbij kan. Ik heb zelf geen WP8.1, weet dus niet of er alternatieve apps zijn, en als ze er zijn, grote kans dat die alleen op W10M werken.
Maar misschien toch overstappen naar W10M of een telefoon met W10M. Er zullen steeds meer apps WP8.1 niet meer gaan ondersteunen zoals Skype. Dat zelfde kan je overigens ook afvragen met W10M...maar goed tot dusver heb ik daar nog geen last van. Al merk ik bv met de ING app steeds meer probleempjes, bepaalde functies werken niet lekker meer, app meerdere keren opstarten om er bij te komen (gepland overmaken).
Heb net even bij mij gekeken, ook een 650 met de reguliere build.
Als ik de ING app bekijk in de store staat daar dat ik de eigenaar ben, maar de blauwe knop geeft aan 'Installeren' in plaats van 'Starten'. Bij Whatsapp geeft hij wel de juiste knoptekst weer.
Beide apps zijn geinstalleerd op mijn 650.
Net even een herstart gedaan van mij toestel: Geen oplossing.
Als ik in Mijn Bibliotheek kijk (in de store) zie ik meerdere apps met het download teken. Sommige heb ik ooit eens geïnstalleerd en weer verwijderd, sommige heb ik al geïnstalleerd staan.
Meerdere apps opnieuw laten downloaden en installeren, alleen Buienradar werd opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Het download teken is nu ook verdwenen als ik Mijn Bibliotheek bekijk.
Geen idee of dit nu een probleem van de store is of van de apps. De werking van de apps staat dit echter niet in de weg, alleen als je veel apps hebt geïnstalleerd of ooit geïnstalleerd hebt en dus eigenaar bent dan wordt het allemaal wat onduidelijk wat je nu wel of niet geïnstalleerd hebt staan.
Seriously? Nope, not a bit...
Skype preview is nu Skype.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Je bedoelt natuurlijk specifiek deze? Google Play: Switch to Windows Phone
[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 10-04-2017 16:41 ]
Testing, one, two ...
Nah niet zozeer. Ik snap wel dat MS geen tijd over heeft voor zijn eigen OS. Laat ik het zo zeggenhardware-lover schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:41:
[...]
Je bedoelt natuurlijk specifiek deze? Google Play: Switch to Windows Phone
N.a.v. dit bericht:
nieuws: Nederlands bedrijf verruilt hardware-wachtwoordmanager voor softwarev...
De makers een berichtje gestuurd en dit is het antwoord:
nieuws: Nederlands bedrijf verruilt hardware-wachtwoordmanager voor softwarev...
De makers een berichtje gestuurd en dit is het antwoord:
Bedankt voor je bericht. Het ontwikkelen van Vaulteq voor Windows 10 (phone) en Edge (extensie) zijn wij reeds gestart, we hopen deze producten op korte termijn te kunnen lanceren.
Met vriendelijke groet,
Team Vaulteq
Verwijderd
Sinds een paar dagen kan mijn Lumia 532 Onenote niet meer synchroniseren. Ik ben niet de enige.
Ik heb er Windows Phone 8.1 opstaan. Volgens de link maakt het niet uit als je er Windows 10 opzet, omdat het probleem bij Onenote ligt? Ik heb echter niet gehoord dat Windows 10 gebruikers hetzelfde probleem hebben.
Ik heb er Windows Phone 8.1 opstaan. Volgens de link maakt het niet uit als je er Windows 10 opzet, omdat het probleem bij Onenote ligt? Ik heb echter niet gehoord dat Windows 10 gebruikers hetzelfde probleem hebben.
Gelijk even voor je getest. Werkt bij mij prima.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 07:33:
Sinds een paar dagen kan mijn Lumia 532 Onenote niet meer synchroniseren. Ik ben niet de enige.
Bij mij werkt syncen ook niet (WM10).GerCor schreef op donderdag 13 april 2017 @ 07:38:
[...]
Gelijk even voor je getest. Werkt bij mij prima.
[ Voor 27% gewijzigd door Fireshade op 13-04-2017 17:32 ]
Verwijderd
Contact opgenomen met de Answer Desk Support team van Microsoft. Hij kon mij helaas ook niet helpen. Wilde dat ik Onenote van mijn Lumia 532 verwijder, maar dat lukt niet... Op dit forum zijn er meerdere gebruikers die op hetzelfde moment als ik hetzelfde probleem hebben.
Ik hoop dat het gewoon een probleem in Onedrive is, en niet dat de ondersteuning voor Windows 8 stopt.
Ik hoop dat het gewoon een probleem in Onedrive is, en niet dat de ondersteuning voor Windows 8 stopt.
Verwijderd
Microsoft bevestigt mijn probleem! Ze hebben het echter alleen over Windows 10, terwijl wereldwijd Windows 8.1 dit probleem ook heeft.
Vandaag weer een update gehad... Niet geholpen bij je?Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:02:
Microsoft bevestigt mijn probleem! Ze hebben het echter alleen over Windows 10, terwijl wereldwijd Windows 8.1 dit probleem ook heeft.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Verwijderd
@Punkrocker Ja, gelukkig nu wel! Heeft even geduurd, waarschijnlijk duurde het even door Pasen.
Goed nieuws:
phone sign-in for Microsoft accounts!
Jammer, als in kansloos, nieuws:
A few people have asked if this works with Windows Phone version Microsoft Authenticator. Windows Phone makes up <5% of the active users of our Authenticator Apps so we have prioritized getting this working with iOS and Android for now. If/When it becomes a big success on those high scale platforms, we will evaluate adding support for Windows Phone.
https://blogs.technet.mic...n-for-microsoft-accounts/
phone sign-in for Microsoft accounts!
Jammer, als in kansloos, nieuws:
A few people have asked if this works with Windows Phone version Microsoft Authenticator. Windows Phone makes up <5% of the active users of our Authenticator Apps so we have prioritized getting this working with iOS and Android for now. If/When it becomes a big success on those high scale platforms, we will evaluate adding support for Windows Phone.
https://blogs.technet.mic...n-for-microsoft-accounts/
Ik weet een grap over UDP maar het kan dat hij niet overkomt.
Tja, Wunderlist houdt op te bestaan. Jammer, ik gebruik het met plezier. Ik hoop dat het wat wordt met de opvolger: http://www.windowscentral...etire-wunderlist-favor-do
Jammer, zonde! Een van mijn meest gebruikte apps, gebruik deze zowel op het werk als privé, alsook met anderen in het bestuur van een voetbalvereniging. Is To-Do ook platform overschrijdend?
Microsoft brengt al haar apps ook uit voor iOS en Android. Ik heb hem net al op mijn iPhone gezet om te testen. Hij is ook in de Windows store en de Play store te vinden.robkrekel schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:01:
Jammer, zonde! Een van mijn meest gebruikte apps, gebruik deze zowel op het werk als privé, alsook met anderen in het bestuur van een voetbalvereniging. Is To-Do ook platform overschrijdend?
[ Voor 14% gewijzigd door coenox op 20-04-2017 11:04 ]
Ik begin mij mateloos te ergeren aan Edge. Om de haverklap herlaadt een pagina, zodra de pagina is geladen en ik iets wil gaan doen(als iemand hier een oplossing voor weet is het ook goed, draai het op een 640XL). Is het mogelijk om een alternatief browser te hanteren als standaard, en zoja, welke raden jullie aan?
Dit is een bekend probleem van de laatste builds. In de huidige Feature 2 build heb ik er minder last van, alleen wanneer ik edge weer open, of van tabs verwissel.fjjl schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:27:
Ik begin mij mateloos te ergeren aan Edge. Om de haverklap herlaadt een pagina, zodra de pagina is geladen en ik iets wil gaan doen(als iemand hier een oplossing voor weet is het ook goed, draai het op een 640XL). Is het mogelijk om een alternatief browser te hanteren als standaard, en zoja, welke raden jullie aan?
Je kan deze eens proberen (Monument Browser):
https://www.microsoft.com...ment-browser/9nblggh1nsvj
Of je deze als standaard kan instellen weet ik niet, nooit geprobeerd.
Denk niet dat Microsoft toe zal staan dat er op het mobiele platform een andere standaard browser gekozen kan worden. Maar de Monument browser is sowieso beslist de moeite van het proberen waard. Ik gebruik deze nu standaard als vervanger van de Tweakers 10 app en is een stuk prettiger bij gebruik. Gewoon proberen zou ik zeggen.
Testing, one, two ...
Ik heb op de laatste build gewoon wat experimentele dingen aangezet in Edge (about:flags) en dan gaat het ook primaardvark99 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:37:
[...]
Dit is een bekend probleem van de laatste builds. In de huidige Feature 2 build heb ik er minder last van, alleen wanneer ik edge weer open, of van tabs verwissel.
[...]
Gewoon de Canary-composition engine, individual transforms en alles onder service workers en networking en fetch networking. Bijkomend voordeel is dat de meeste pagina's een heeeeel stuk sneller laden.
Die paar sites die niet goed renderen neem ik wel voor lief. Beter dan crashen ^^
Goeie tip, heb idd het idee dat Edge wat soepeler en sneller is. Ik had eigenlijk nooit naar deze settings gekeken.Caelorum schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 18:40:
[...]
Ik heb op de laatste build gewoon wat experimentele dingen aangezet in Edge (about:flags) en dan gaat het ook prima
Gewoon de Canary-composition engine, individual transforms en alles onder service workers en networking en fetch networking. Bijkomend voordeel is dat de meeste pagina's een heeeeel stuk sneller laden.
Die paar sites die niet goed renderen neem ik wel voor lief. Beter dan crashen ^^
Je zit dan ook wel zwaar op beta-terrein ermee, maar het helpt zeker opnde mobiel enorm. Overigens een of twee van die instellingen staan standaard op de desktop aan en er is er ook een die daar standaard uitstaat, maar op mobiel aan. Die zijn dus wat minder betaardvark99 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 20:53:
[...]
Goeie tip, heb idd het idee dat Edge wat soepeler en sneller is. Ik had eigenlijk nooit naar deze settings gekeken.
Ik wist helemaal niet dat dat kon met flags. Ik heb eea omgezet en nu ziet nu.nl er ook weer fatsoenlijk uit tenminsteCaelorum schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 18:40:
[...]
Ik heb op de laatste build gewoon wat experimentele dingen aangezet in Edge (about:flags) en dan gaat het ook prima
... en gaat over tot de orde van de dag
Heb sinds kort steeds vaker de gedachten om bij mijn nieuwe telefoon over te stappen naar Android.
Heb altijd WP aangemoedigd bij andere personen, maar ben mij steeds vaker aan het ergeren aan mijn telefoon (Lumia 1020 8.1).
Niet zomaar makkelijk elke app hebben of vinden.
Ja ik riep ook altijd, ach heb je die app echt nodig. Maar ik denk dat ik er een beetje klaar mee ben om maar elke keer te zoeken naar een vervangende WP app en maar geluk te hebben dat die voldoende werkt.
Kan ik concrete apps benoemen? Nee. Omdat ik maandenlang de Store niet heb aangeraakt. Juist vanwege bovenstaande angst/ergernis.
Nu vind ik het allemaal wel "ok", maar ik stap dadelijk over naar mijn eerste koophuis. Daar wil ik een aantal zaken gaan implementeren waarbij ik nu al weet dat ik me ga ergeren aan het gebrek van de juiste WP apps.
Tel daar de 'problemen' met deze telefoon bij op en je zult wel snappen dat ik er een beetje klaar mee ben.
-geen externe geheugen
-trage camera
-geen draadloos opladen/fast charging
-nog een boel kleine dingetjes waardoor ik sowieso toch al een andere telefoon zou moeten/willen
En heel vervelend het vaak crashen van de browser. Ik heb het vermoeden dat het komt door mijn vinger die op het scherm blijft bij slepen/scrollen. Om de haverklap crasht het internet en kan ik alles weer opnieuw invoeren.
Ik heb het een kans gegeven, zo'n 3-4 jaar, maar denk dat ook ik zal overstappen naar Android.
Heb altijd WP aangemoedigd bij andere personen, maar ben mij steeds vaker aan het ergeren aan mijn telefoon (Lumia 1020 8.1).
Niet zomaar makkelijk elke app hebben of vinden.
Ja ik riep ook altijd, ach heb je die app echt nodig. Maar ik denk dat ik er een beetje klaar mee ben om maar elke keer te zoeken naar een vervangende WP app en maar geluk te hebben dat die voldoende werkt.
Kan ik concrete apps benoemen? Nee. Omdat ik maandenlang de Store niet heb aangeraakt. Juist vanwege bovenstaande angst/ergernis.
Nu vind ik het allemaal wel "ok", maar ik stap dadelijk over naar mijn eerste koophuis. Daar wil ik een aantal zaken gaan implementeren waarbij ik nu al weet dat ik me ga ergeren aan het gebrek van de juiste WP apps.
Tel daar de 'problemen' met deze telefoon bij op en je zult wel snappen dat ik er een beetje klaar mee ben.
-geen externe geheugen
-trage camera
-geen draadloos opladen/fast charging
-nog een boel kleine dingetjes waardoor ik sowieso toch al een andere telefoon zou moeten/willen
En heel vervelend het vaak crashen van de browser. Ik heb het vermoeden dat het komt door mijn vinger die op het scherm blijft bij slepen/scrollen. Om de haverklap crasht het internet en kan ik alles weer opnieuw invoeren.
Ik heb het een kans gegeven, zo'n 3-4 jaar, maar denk dat ook ik zal overstappen naar Android.
Je omschrijft eigenlijk alleen maar problemen specifiek met je 1020. Misschien kan je dat beter destilleren in het desbetreffende topic voor dat toestel?
[Nokia Lumia 1020] Ervaringen en discussie
[Nokia Lumia 1020] Ervaringen en discussie
Testing, one, two ...
Ja en nee. Het gemis aan een aantal features (en leeftijd) is waarom er een nieuwe telefoon 'moet' komen.
En dan moet je de keuze maken: Blijf je bij Windows of maak je toch de overstap.
En het continue gemis en gedoe met allerlei apps bij Windows laat mij toch heel sterk neigen naar de een overstap.
En dan moet je de keuze maken: Blijf je bij Windows of maak je toch de overstap.
En het continue gemis en gedoe met allerlei apps bij Windows laat mij toch heel sterk neigen naar de een overstap.
Je haalt wel specifiek wat zaken aan van je 1020 waarvan ik dan denk, dat heb ik allemaal wel op mijn Windows toestel, maar dat betreft hardware en mogelijkheden, dus offtopic hier.
Voor het gemis aan apps zal je misschien wat specifieker mogen zijn dan een "gevoel" uit te spreken. Zonder de kop in het zand te willen steken begrijp ik ook wel dat de beschikbaarheid van apps de grootste dooddoener is (of kan zijn), maar het gebrek aan komt pas naar voren als je uitspreekt, wat je denkt te gaan missen of wat je denkt dat niet beschikbaar is?
Heb je echter niets meer met het Windows Mobiele platform dan houdt het op natuurlijk, daar is niets tegenin te brengen.
Voor het gemis aan apps zal je misschien wat specifieker mogen zijn dan een "gevoel" uit te spreken. Zonder de kop in het zand te willen steken begrijp ik ook wel dat de beschikbaarheid van apps de grootste dooddoener is (of kan zijn), maar het gebrek aan komt pas naar voren als je uitspreekt, wat je denkt te gaan missen of wat je denkt dat niet beschikbaar is?
Heb je echter niets meer met het Windows Mobiele platform dan houdt het op natuurlijk, daar is niets tegenin te brengen.
Testing, one, two ...
De laatste apps waardoor ik weer dacht pfff. Werknemersloket en Yamaha bedieningsapps.
Die heb ik mijn vriendin laten installeren. Dan moet ik elke keer haar telefoon gebruiken als ik iets wil instellen of aanvragen.
En dadelijk komt er meer domotica etc. Synology surveillance bv. Ja er is een alternatief voor. Maar ook overal staat bij geen volledige ondersteuning en dat er bugs inzitten.
Zo ook bv de apps dat buiten een straal van mijn eigen woning de telefoon stopt met van alles uit te zenden.
Puntje bij paaltje: De apps zijn gewoon vele malen makkelijker aanwezig, te vinden en te gebruiken met Android.
Die heb ik mijn vriendin laten installeren. Dan moet ik elke keer haar telefoon gebruiken als ik iets wil instellen of aanvragen.
En dadelijk komt er meer domotica etc. Synology surveillance bv. Ja er is een alternatief voor. Maar ook overal staat bij geen volledige ondersteuning en dat er bugs inzitten.
Zo ook bv de apps dat buiten een straal van mijn eigen woning de telefoon stopt met van alles uit te zenden.
Puntje bij paaltje: De apps zijn gewoon vele malen makkelijker aanwezig, te vinden en te gebruiken met Android.
Ach ja. Het gebrek aan apps. Mensen moeten een app hebben voor hun stereo-installatie die 2 meter verderop in de huiskamer staat. Of voor Toon die aan muur hangt. Het wordt voor mij pas vervelend als ik - onderweg - geen sociale media kan gebruiken om te communiceren. Het is voor mijn werk belangrijk en makkelijk dat ik documenten in Dropbox kan raadplegen. Maar 9 van de 10 apps die sommige gebruikers 'missen' op W10M en die wel beschikbaar zijn op Android zijn voor mij eigenlijk helemaal niet noodzakelijk. Leuk en makkelijk als het er is maar noodzakelijk en een reden om over te stappen? Nou, nee.
Betalen met je telefoon is ook zoiets. Eerst vond ik dat 'wij' dat ook moesten hebben maar ik pak net zo makkelijk mijn pinpas. Het is dus allemaal te gericht op apps die je eigenlijk niet eens nodig hebt maar wilt hebben.
Betalen met je telefoon is ook zoiets. Eerst vond ik dat 'wij' dat ook moesten hebben maar ik pak net zo makkelijk mijn pinpas. Het is dus allemaal te gericht op apps die je eigenlijk niet eens nodig hebt maar wilt hebben.
Klopt. Zo stond ik ook jaren aan die kant van de lijn te schreeuwen.
Maar feit blijft wel dat de apps er gewoonweg niet zijn.
En alles gaan scharen onder 'je hebt het eigenlijk niet nodig' is veel te makkelijk.
Vroeger hadden we ook TVs waar je fysiek aan de TV moest gaan zappen. Hoe blij zijn we nu niet dat we daar een "app"afstandsbediening voor hebben. Ook al is het maar "die 2 meter".
Mijn TV staat al richting de 6 meter. En het is tegenwoordig niet alleen maar een zender wisselen. Er zijn zoveel functies en features bijgekomen die veelal makkelijker (of enkel) te bedienen zijn via een app.
Het is continue maar een workaround verzinnen.
Maar feit blijft wel dat de apps er gewoonweg niet zijn.
En alles gaan scharen onder 'je hebt het eigenlijk niet nodig' is veel te makkelijk.
Vroeger hadden we ook TVs waar je fysiek aan de TV moest gaan zappen. Hoe blij zijn we nu niet dat we daar een "app"afstandsbediening voor hebben. Ook al is het maar "die 2 meter".
Mijn TV staat al richting de 6 meter. En het is tegenwoordig niet alleen maar een zender wisselen. Er zijn zoveel functies en features bijgekomen die veelal makkelijker (of enkel) te bedienen zijn via een app.
Het is continue maar een workaround verzinnen.
[ Voor 51% gewijzigd door NeutraleTeun op 29-04-2017 12:21 ]
Je moet niet door fanboyisme hangen blijven aan een bepaald o.s.
Zodra het punt bereikt wordt om een ander toestel aan te schaffen dan moet je gewoon voor je zelf weer eens de afweging maken.
Wat zoek ik, wat heb ik nodig en welk merk/type of platform kan mij in die behoefte voorzien.
Soms zie ik wel eens apps bij anderen en dan denk ik van hm....
Niet dat ik het nodig heb maar gewoon omdat het kan en dan is het vaker bij ons dat het juist niet kan.
En dat kan bij sommigen best wel eens frustrerend werken.
Zodra het punt bereikt wordt om een ander toestel aan te schaffen dan moet je gewoon voor je zelf weer eens de afweging maken.
Wat zoek ik, wat heb ik nodig en welk merk/type of platform kan mij in die behoefte voorzien.
Soms zie ik wel eens apps bij anderen en dan denk ik van hm....
Niet dat ik het nodig heb maar gewoon omdat het kan en dan is het vaker bij ons dat het juist niet kan.
En dat kan bij sommigen best wel eens frustrerend werken.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Bekend met de Home Remote app?NeutraleTeun schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:20:
De laatste apps waardoor ik weer dacht pfff. Werknemersloket en Yamaha bedieningsapps.
"Zo ook bv de apps dat buiten een straal van mijn eigen woning de telefoon stopt met van alles uit te zenden"
Deze begrijp ik niet helemaal, maar dat zal beslist aan mij liggen.
Maar niet moeilijk doen, gewoon de overstap maken, scheelt een hoop irritatie (voor meer personen verwacht ik)
Testing, one, two ...
geofencing mis ik ook wel. Dan kan je bijv. bluetooth en wifi uitzetten op basis van dat je het terrein van je huis verlaat. Of een signaal laten versturen naar je thuisserver die dingen voor je regelt op basis van dat je het terrein verlaat/binnen gaat.hardware-lover schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:53:
[...]"Zo ook bv de apps dat buiten een straal van mijn eigen woning de telefoon stopt met van alles uit te zenden"
Deze begrijp ik niet helemaal, maar dat zal beslist aan mij liggen.[...]
Uiteraard zijn dat niet echt dingen die de meeste mensen gebruiken, maar naast geofencing is er maar 1 ding die ik nog meer mis en dat is fatsoenlijke ondersteuning (van beide kanten) voor smart watches. (en gelukkig is MS daar wel mee bezig, nu de fabrikanten nog)
Omdat ik over niet al te lange tijd mijn telefoon abo mag verlengen zat ik eens bij T-Mobile te kijken. Die hebben een abo inclusief datavrije muziek. Zelf heb ik al een jaar of 4 een abo op Groove Music. Helaas wil Microsoft natuurlijk weer niet mee doen waar oa Google met Google Music wel wil meedoen, althans hun deelname is "in behandeling".
Echt, ik begin steeds minder van Microsoft te snappen. Allerlei diensten aanbieden, maar stuk voor stuk slaan ze niet of nauwelijks aan. Gek hè als je of niet mee wil doen of je marketing zo belabberd is dat niemand meer geloof in je heeft.
https://forum.t-mobile.nl...n-datavrije-muziek-272243
Echt, ik begin steeds minder van Microsoft te snappen. Allerlei diensten aanbieden, maar stuk voor stuk slaan ze niet of nauwelijks aan. Gek hè als je of niet mee wil doen of je marketing zo belabberd is dat niemand meer geloof in je heeft.
https://forum.t-mobile.nl...n-datavrije-muziek-272243
XBL: MRE Inc
Ik ben op zoek naar een app om mijn Sony HDR-AS50 action camera te bedienen. De officiële app - playmemories - is er niet. Ik heb een alternatief gevonden, maar die maakt heeft een pincode nodig om contact te maken met de wifi van de camera. De camera werkt met een QR code of een wachtwoord in letters. Heeft iemand een alternatief?
Net een mail gehad van CZ: Ze hebben een app gebouwd. Ik heb ik gedachten mijn mail naar hun al klaar waarin ik ze vraag om een Windos-app. Maar, heel goed gedaan: Er is ook netjes een Windows-app gemaakt.

Ikke nie begrijpe, aan de datums van de beoordelingen te zien is deze app er al jaren?Punkrocker schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:57:
Net een mail gehad van CZ: Ze hebben een app gebouwd. Ik heb ik gedachten mijn mail naar hun al klaar waarin ik ze vraag om een Windos-app. Maar, heel goed gedaan: Er is ook netjes een Windows-app gemaakt.
Testing, one, two ...
Hmm ja....hardware-lover schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:11:
[...]
Ikke nie begrijpe, aan de datums van de beoordelingen te zien is deze app er al jaren?

Zag ik ook, net te laat. Mail kwam over alsof die nieuw was.
Nooit gebruikt dus.
"De ANWB wegenwacht app is helaas niet meer beschikbaar voor Windows phone, wel voor Android en iOS."
Gelukkig kreeg ik deze melding toen ik nog thuis was, en dus snel de wegenwacht app op mijn Android kon installeren. Ik gebruik voornamelijk de parkeer functie van deze app.
Jammer, maar helaas is ook deze app niet meer te gebruiken voor Windows phone. Gaat wel erg snel met de niet meer beschikbaar apps.
Gelukkig kreeg ik deze melding toen ik nog thuis was, en dus snel de wegenwacht app op mijn Android kon installeren. Ik gebruik voornamelijk de parkeer functie van deze app.
Jammer, maar helaas is ook deze app niet meer te gebruiken voor Windows phone. Gaat wel erg snel met de niet meer beschikbaar apps.
Apple iMac 2013
Voor anwb parkeren kan je de app van Yellowbrick gebruiken.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Weet iemand of de Kobo app nog wordt bijgehouden ? Op Android en iOS heb ik de mogelijkheid om Kobo Plus (abbo op boeken) te gebruiken. De Windows versie heeft dit niet.
Beetje laat maar was dit degene die je had gevonden? Ik gebruik(te) deze voor mijn AS100.coenox schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:57:
Ik ben op zoek naar een app om mijn Sony HDR-AS50 action camera te bedienen. De officiële app - playmemories - is er niet. Ik heb een alternatief gevonden, maar die maakt heeft een pincode nodig om contact te maken met de wifi van de camera. De camera werkt met een QR code of een wachtwoord in letters. Heeft iemand een alternatief?
https://www.microsoft.com...oncam-remote/9nblggh0j9x4
Ja, die. Maar werk dus niet met de QR code of het wachtwoord van mijn AS50.Propane schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:44:
[...]
Beetje laat maar was dit degene die je had gevonden? Ik gebruik(te) deze voor mijn AS100.
https://www.microsoft.com...oncam-remote/9nblggh0j9x4
Bij mijn Lumia 930 starten de office-apps niet meer op (Word, Excel en PowerPoint). Ik zie heel kort een scherm met logo en dan knal ik terug naar het startscherm. Meer gebruikers met deze problemen?
Het probleem doet zich sinds 2 a 3 dagen voor.
Hier geen probleem, L930 met build 15063.297.Iridium schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:14:
Bij mijn Lumia 930 starten de office-apps niet meer op (Word, Excel en PowerPoint). Ik zie heel kort een scherm met logo en dan knal ik terug naar het startscherm. Meer gebruikers met deze problemen?
De laatste update voor W10M / WP8 was in 2016.coenox schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:16:
Weet iemand of de Kobo app nog wordt bijgehouden ? Op Android en iOS heb ik de mogelijkheid om Kobo Plus (abbo op boeken) te gebruiken. De Windows versie heeft dit niet.
Omdat geen enkele developer zijn apps nog update voor Windows, heeft Microsoft besloten de 'laate update' datum te verwijderen uit de store;
Je weet dus nooit of je met een app van 3 maanden oud of 3 jaar oud te maken heeft (wat ook hun bedoeling was).
Owja, ik draai 15215.0Wietsee. schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:14:
[...]
Hier geen probleem, L930 met build 15063.297.
Dank. Ik vermoedde al zoiets. Formaat van de 640 XL is ideaal om op te lezen. Maar helaas.b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:19:
[...]
De laatste update voor W10M / WP8 was in 2016.
Omdat geen enkele developer zijn apps nog update voor Windows, heeft Microsoft besloten de 'laate update' datum te verwijderen uit de store;
Je weet dus nooit of je met een app van 3 maanden oud of 3 jaar oud te maken heeft (wat ook hun bedoeling was).
Geen probleem.Iridium schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:14:
Overdrijven is ook een vakb2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:19:
[...]
[knip]
[knip]

Testing, one, two ...
Ik heb sinds december 58 updates van mijn app uitgebracht...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Hier zelfde probleem, draai ook insider fast. Al een week nu bijna, update van 19 mei heeft het niet gefixed...Iridium schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:14:
Vreemd, het wachtwoord van mijn AS100 is ook gewoon letters en was geen probleem. Zal nog eens een blik werpen straks.coenox schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 16:28:
[...]
Ja, die. Maar werk dus niet met de QR code of het wachtwoord van mijn AS50.
Even proberen, verrek Excel start inderdaad niet op mijn L950.FutureCow schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:19:
[...]
Hier zelfde probleem, draai ook insider fast. Al een week nu bijna, update van 19 mei heeft het niet gefixed...
Is mn belastingterugave al binnen, bestel ik de MotoG+ ben wel klaar met W10M
Risico van de insider?FutureCow schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:19:
[...]
Hier zelfde probleem, draai ook insider fast. Al een week nu bijna, update van 19 mei heeft het niet gefixed...
(Net even geprobeerd)
Hier (L640) draaien de office apps prima.
Op mijn L950 werkt alles perfect, geen insider.hjs schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:59:
[...]
Even proberen, verrek Excel start inderdaad niet op mijn L950.
Is mn belastingterugave al binnen, bestel ik de MotoG+ ben wel klaar met W10M
Als je insider draait (lees beta's) dan neem je toch deze risico's?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Hier draait office ook prima (L830). Ook geen insider. En eens met ^^.
[ Voor 32% gewijzigd door Universal Creations op 21-05-2017 11:25 ]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ha, het is potdikkie gelukt! Ik heb bij de WiFi verbinding (waar dus staat 'pincode van de router invoeren') geklikt op 'Verbinding maken met een beveiligd netwerk'. Daarna kan ik wel een lettercombinatie invoeren. App lijkt goed te werken, heeft alleen - voor zover ik nu kan zien - geen optie om de opname naar de telefoon te kopiëren.Propane schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:59:
[...]
Vreemd, het wachtwoord van mijn AS100 is ook gewoon letters en was geen probleem. Zal nog eens een blik werpen straks.
Dank Propane. Znder jouw opmerking dat die jou werkt, had ik het waarschijnlijk al opgegeven.
<edit> Overigens werkt deze ook: https://www.microsoft.com...amera-remote/9wzdncrdg75p </edit>
[ Voor 8% gewijzigd door coenox op 21-05-2017 11:50 ]
Je had beter die zuurpruim kunnen quoten, ik weet dat er nog ontwikkelaars zijn die hun product blijven ondersteunen, ook al gaat het maar om een vrij beperkt aantal. Jij bent van de Playlist Converter?Swerfer schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 23:33:
[...]
Testing, one, two ...
Ja, is zo.kruila schreef op zondag 21 mei 2017 @ 11:24:
[...]
Op mijn L950 werkt alles perfect, geen insider.
Als je insider draait (lees beta's) dan neem je toch deze risico's?
Ben er na 5 jaar Lumia's (vaak insider build) wel een x klaar mee
Hier een Lumia 930, geen problemen met office.Iridium schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:14:
L830 hier, ook geen problemen met Office.
En dat was voor mij hét teken om weg te gaan bij Windows Mobile / Windows Phone. Je weet dan gewoon dat het aflopende zaak is. Als app-ontwikkelaars al niet meer de moeite nemen om apps te updaten...b2vjfvj75gjx7 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:19:
Zou mijn probleem kunnen komen doordat ik een registerwijziging heb doorgevoerd dat mijn L930 een 950 lijkt te zijn?
Ik draai hier fastring, geen problemen met de apps. Net nog getest.Iridium schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:14:
Yep...hardware-lover schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:06:
[...]
Je had beter die zuurpruim kunnen quoten, ik weet dat er nog ontwikkelaars zijn die hun product blijven ondersteunen, ook al gaat het maar om een vrij beperkt aantal. Jij bent van de Playlist Converter?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Kan ik mij voorstellen, alleen het excuus wat ze aanhalen gaat helemaal nergens over. De technische mogelijkheden van Windows (phone?) zullen het probleem niet zijn, de effort die erin gestopt moet worden om de app bij te werken beslist wel. Abn-Amro app?
Testing, one, two ...
Yep! Meer dan jammer... https://www.abnamro.nl/nl/prive/internet-en-mobiel/mobiel-bankieren/windows-phone-stopt.htmlhardware-lover schreef op maandag 22 mei 2017 @ 18:59:
[...]
Kan ik mij voorstellen, alleen het excuus wat ze aanhalen gaat helemaal nergens over. De technische mogelijkheden van Windows (phone?) zullen het probleem niet zijn, de effort die erin gestopt moet worden om de app bij te werken beslist wel. Abn-Amro app?
Ik voel een doodsteek in de rug van de ABN

Weer een reden erbij om naar Triodos te gaan.
Heb je een linkje naar de desbetreffende pagina? Ik wil er op reageren bij de Rabobank omdat ze wel een Windows 10 app hebben (en houden?). Tijd dus voor een UWP app...
Twee posts boven die van jou...Swerfer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:28:
[...]
Heb je een linkje naar de desbetreffende pagina? Ik wil er op reageren bij de Rabobank omdat ze wel een Windows 10 app hebben (en houden?). Tijd dus voor een UWP app...

Kreeg de melding ook net.
Baal enorm, kon alles prima doen en de app was voor mij belangrijk net zoals velen denk ik. Wordt op deze manier langzaamaan verplicht een nieuwe telefoon te kopen om je basiszaken te doen
Heb het geld niet aan de boom groeien ofzo
Baal enorm, kon alles prima doen en de app was voor mij belangrijk net zoals velen denk ik. Wordt op deze manier langzaamaan verplicht een nieuwe telefoon te kopen om je basiszaken te doen

Heb het geld niet aan de boom groeien ofzo
[ Voor 125% gewijzigd door sensations op 22-05-2017 23:37 ]
Blijft inderdaad weinig over dan over te stappen naar iPhone. Maar goed ......ben je bijvoorbeeld Korpschef van de Nederlandse politie, zit je in een groepschat en wat staat er onder in beeld? Advertenties .... IK HAAT DAT.....

Pff die Store loopt echt heel hard leeg sinds begin vorig jaar. Blijven geen apps meer over straks. Elke week is het raak.
58 updates in vijf maanden tijd?Swerfer schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 23:33:
[...]
Dan is er toch iets mis met je update / repository beleid, want je pushed dan een paar keer per week een update.
Overigens heb ik zelf nog iets van 4 apps (dat waren er ooit 30) en daaraan werk ik, gratis, per dag ongeveer 3 tot 5 uur.
Ik update ze 1 tot 2x per 2 maanden, maar zie het aantal gebruikers extreem teruglopen.
Het zijn Cordova-apps, en voor WP / W10M heb ik (alles bij elkaar) nog maar 1.250 dagelijkse gebruikers / sessies (dat waren er ooit meer dan 85.000), terwijl dezelfde app(s) op Android nu iets van 350.000 gebruikers doen...
Op mijn eigen W10M telefoon heb ik al maanden geen updates van andere apps gehad (behalve de MS apps), dus blijkbaar zijn wij de enige(n) die nog doorwerken.
Ik heb zelfs apps uit 2014 die nooit meer zijn geupdate, sindsdien (oa. remote voor AIMP).
Waarom zou er iets mis zijn met het updatebeleid? Het klinkt gewoon als een goed ingericht automatisch proces.
Wat betreft ABN mobiel bankieren app;
Ik kreeg de melding vanmorgen ook en baalde in eerste instantie enorm (vooral van de flut reden die ABN opgeeft om te stoppen met de Windows Mobile app, wees dan zo groot om te zeggen dat het economisch niet haalbaar is om het platform te blijven ondersteunen) maar inmiddels staat mobiel bankieren in de Edge favorieten lijst en ik heb al een aantal bankzaken via de mobiele site van ABN gedaan en het werkt prima en oogt verfrissend tov de hopeloos verouderde app.
Ik kreeg de melding vanmorgen ook en baalde in eerste instantie enorm (vooral van de flut reden die ABN opgeeft om te stoppen met de Windows Mobile app, wees dan zo groot om te zeggen dat het economisch niet haalbaar is om het platform te blijven ondersteunen) maar inmiddels staat mobiel bankieren in de Edge favorieten lijst en ik heb al een aantal bankzaken via de mobiele site van ABN gedaan en het werkt prima en oogt verfrissend tov de hopeloos verouderde app.
Zojuist ook even naar gekeken en moet inderdaad bekennen dat dit wel goed werkt en er prima uitziet.dr_dreey schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 07:08:
....ik heb al een aantal bankzaken via de mobiele site van ABN gedaan en het werkt prima en oogt verfrissend tov de hopeloos verouderde app.
Alleen moet je de e-dentifer gebruiken. Met de app: de Thuisbakker komt aan de deur met de maandelijkse rekening. Hij stapt weer in zijn auto, ik open de app, voer wat gegevens in en voordat hij de straat uit rijdt heb ik de rekening al betaald. Of. Mijn salaris is binnen. Ik open de app en boek het gelijk naar mijn spaarrekening.
@GerCor
Voor inloggen op de mobiele site van ABN kan ik gewoon mijn identificatie code gebruiken en ik heb wat geld overgemaakt op eigen rekening (spaar rekening - betaal rekening) en kan ook net als in de app met identificatie code gebruiken voor verificatie. Geld overmaken naar andere rekening die in je adresboek staat kan via de app tm bepaald bedrag (wat je zelf in kan stellen) via identificatie code verifiëren. Of dit via mobiele site kan heb ik nog niet geprobeerd maar lijkt me dat de mobiele site functioneel hetzelfde werkt dan de app.
Begrijp me niet verkeerd, ik baal ook van het feit dat de app binnenkort niet meer werkt maar de app is wel hopeloos verouderd en het lijkt dat de mobiele site meer functionaliteit heeft dan de app.
Ik zou zeggen probeer de site eens.
Upd.
Ik heb net voor test €50 overgemaakt naar de privé rekening van mijn vrouw en haar bank gegevens staan net zoals in de app in het adresboek op de mobiele site en ik kon ook verifiëren via identificatie code.
Nogmaals, ik heb ook liever een up to date app maar kan op deze manier prima leven met de(zelfde) functionaliteit via de mobiele site van ABN.
Voor inloggen op de mobiele site van ABN kan ik gewoon mijn identificatie code gebruiken en ik heb wat geld overgemaakt op eigen rekening (spaar rekening - betaal rekening) en kan ook net als in de app met identificatie code gebruiken voor verificatie. Geld overmaken naar andere rekening die in je adresboek staat kan via de app tm bepaald bedrag (wat je zelf in kan stellen) via identificatie code verifiëren. Of dit via mobiele site kan heb ik nog niet geprobeerd maar lijkt me dat de mobiele site functioneel hetzelfde werkt dan de app.
Begrijp me niet verkeerd, ik baal ook van het feit dat de app binnenkort niet meer werkt maar de app is wel hopeloos verouderd en het lijkt dat de mobiele site meer functionaliteit heeft dan de app.
Ik zou zeggen probeer de site eens.
Upd.
Ik heb net voor test €50 overgemaakt naar de privé rekening van mijn vrouw en haar bank gegevens staan net zoals in de app in het adresboek op de mobiele site en ik kon ook verifiëren via identificatie code.
Nogmaals, ik heb ook liever een up to date app maar kan op deze manier prima leven met de(zelfde) functionaliteit via de mobiele site van ABN.
[ Voor 18% gewijzigd door dr_dreey op 23-05-2017 11:26 ]
Heb je ook een LINK naar de mobiele site? Er zijn ongeveer 5.000 ABNAMRO sites en overal moet ik inloggen met de e-dentifer.dr_dreey schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:14:
@GerCor
Voor inloggen op de mobiele site van ABN kan ik gewoon mijn identificatiecode gebruiken en ik heb wat geld overgemaakt op eigen rekening (spaarrekening - betaalrekening) en kan ook net als in de app met identificatiecode gebruiken voor verificatie. Geld overmaken naar andere rekening die in je adresboek staat kan via de app t/m bepaald bedrag (wat je zelf in kan stellen) via identificatiecode verifiëren. Of dit via mobiele site kan heb ik nog niet geprobeerd maar lijkt me dat de mobiele site functioneel hetzelfde werkt dan de app.
Die mobiele site werkt maar half.
Inloggen lukt prima, saldo checken ook.
Wel iedere keer de banners wegklikken over die mooie app in de Google Play store op mijn Lumia 950.
Geld overmaken loopt stuk met dode linkjes.
Ook bij regel het direct lopen vervolgens alle linkjes dood.
Nee, voor mij de druppel, ik stap over naar een andere bank.
Loop nu nog te twijfelen tussen SNS en Triodos.
Wel iedere keer de banners wegklikken over die mooie app in de Google Play store op mijn Lumia 950.
GerkeP
Is het niet handiger een cheap Android-ding te kopen à 75 euro en die als veredelde bank-app te gebruiken (en je Lumia als daily driver).GerkeP schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:22:
Nu ABNAMRO er mee stopt, zal de rest snel volgen (tenminste, zo ging het met de Amerikaanse en Indiase banken; één stopte en korte tijd later stopten ze allemaal) en overstappen van bank is meer gedoe dan overstappen op een secundaire telefoon...
Wat voor signaal stuur je dan naar die bank? Blijf maar lekker reorganiseren en verslechter mijn dienstverlening maar (tot op het punt dat men zelf investeringen moet maken om nog een acceptabel niveau aan dienstverlening te krijgen).b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:44:
[...]
Is het niet handiger een cheap Android-ding te kopen à 75 euro en die als veredelde bank-app te gebruiken (en je Lumia als daily driver).
Als mijn bank me dit ooit flikkert ben ik er weg.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Tja, dat zie ik er los van... ook omdat het om erg weinig mensen gaat;
Aandeel WP is 0.3% (misschien in Nederland 3%, maar goed...).
Van die +/- 1 tot 3% heeft misschien 15% een account bij ABN AMRO.
Dus je hebt het over 15% van 1%... dat maakt die bank echt niets uit.
Ik ben laatst, zakelijk, overgestapt van bank A naar bank B en dat koste een paar honderd euro én veel gedoe (facturen omzetten, automatische afschrijvingen doorzetten, bedrijven / instanties inlichten, etc...).
En voor het einde van dit jaar geeft SNS er wellicht ook de brui aan; kan je weer overstappen...
Het grootste probleem is dat vele banken niet de overstap hebben gemaakt van wp8.1 naar W10. Dit zorgt ervoor dat de gebruikers de apps niet op hun tablet en/of laptop/desktop kunnen gebruiken. Zeker bij banken maakt het gemakkelijker om geld over te maken als je ff geen smartphone bij de hand hebt.b2vjfvj75gjx7 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:53:
[...]
Tja, dat zie ik er los van... ook omdat het om erg weinig mensen gaat;
Aandeel WP is 0.3% (misschien in Nederland 3%, maar goed...).
Van die +/- 1 tot 3% heeft misschien 15% een account bij ABN AMRO.
Dus je hebt het over 15% van 1%... dat maakt die bank echt niets uit.
Ik ben laatst, zakelijk, overgestapt van bank A naar bank B en dat koste een paar honderd euro én veel gedoe (facturen omzetten, automatische afschrijvingen doorzetten, bedrijven / instanties inlichten, etc...).
En voor het einde van dit jaar geeft SNS er wellicht ook de brui aan; kan je weer overstappen...
Op mijn Laptop zou ik al te graag een app willen gebruiken bij ABN, aangezien ik een schurft hekel heb aan de identifier (vriendin wilde liefst bij de bank blijven, don't ask why).
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 23-05-2017 14:06 ]
@GerCor
https://www.abnamro.nl/po...rekeningen/overzicht.html
Bij 'Hoe wilt u inloggen?' kies identificatie code (rechter van de 3 opties). Bij rekening en pasnummer vink aan 'onthouden'. Pin deze pagina aan start of voeg toe aan favorieten en de volgende keer dat je inlogt hoe je alleen je identificatie code in te voeren net als bij de app.
https://www.abnamro.nl/po...rekeningen/overzicht.html
Bij 'Hoe wilt u inloggen?' kies identificatie code (rechter van de 3 opties). Bij rekening en pasnummer vink aan 'onthouden'. Pin deze pagina aan start of voeg toe aan favorieten en de volgende keer dat je inlogt hoe je alleen je identificatie code in te voeren net als bij de app.
Ik weiger om zo'n lek Android apparaat te gebruiken.
Banken hebben beveiliging hoof=g in het vaandel staan als het hen uitkomt, dus lekker dat lekke Android blijven ondersteunen
ABN geeft zelf aan dat het om ruim 40.000 gebruikers gaat, maar ja die hebben niet allemaal een tinetal miljoenen op de bank.
Wat waarschijnlijker is is dat Apple en Google wel privacygevoelige data delen met de bank en MSFT dat nog steeds weigert.
Ik was al langer klaar met de ABN, waardeloze bank, kosten verhogen, dienstverlening steeds minder en als je dan eens iets nodig hebt, dan kunnen ze je niet helpen.
Alleen de bankrekeningen heb ik nu nog bij ABN, de rest is er allang weg.
Jammer dat je je rekeningnummer niet mee kunt nemen zoals bij je mobiel.
Banken hebben beveiliging hoof=g in het vaandel staan als het hen uitkomt, dus lekker dat lekke Android blijven ondersteunen
ABN geeft zelf aan dat het om ruim 40.000 gebruikers gaat, maar ja die hebben niet allemaal een tinetal miljoenen op de bank.
Wat waarschijnlijker is is dat Apple en Google wel privacygevoelige data delen met de bank en MSFT dat nog steeds weigert.
Ik was al langer klaar met de ABN, waardeloze bank, kosten verhogen, dienstverlening steeds minder en als je dan eens iets nodig hebt, dan kunnen ze je niet helpen.
Alleen de bankrekeningen heb ik nu nog bij ABN, de rest is er allang weg.
Jammer dat je je rekeningnummer niet mee kunt nemen zoals bij je mobiel.
GerkeP
Tja, vriendin ook maar inruilen...vali schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:03:
[...]
Op mijn Laptop zou ik al te graag een app willen gebruiken bij ABN, aangezien ik een schurft hekel heb aan de identifier (vriendin wilde liefst bij de bank blijven, don't ask why).
Maar ik begrijp idd niet dat banken geen W10 app maken, die op PC/table/mobiel te gebruiken is. Daarmee is de doelgroep veel groter.
Daarbij komt dat er ook steeds meer W10 tablets verkocht worden. En ik denk dat je met een W10 app ook een belangrijke doelgroep kan bedienen, namelijk bejaarden. Die zullen zo'n app op W10 meer waarderen dan een phone app.
ASN lijkt me dan de mooie middenweg. En de App is basic, maar werkt wel op W10GerkeP schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:22:
Die mobiele site werkt maar half.
Mede daarom (en vanwege beleid) zijn ASN en Triodos twee banken waar ik naar aan het kijken ben.PeaceNlove schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:12:
[...]
ASN lijkt me dan de mooie middenweg. En de App is basic, maar werkt wel op W10
Aan de andere kant: Hoelang houden zij de Windows App nog???
Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.