Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:04
Mooie update van Mail en Agenda. € weer aanwezig en nu ook foto's (afzender) - maar nog teveel zonder foto - in Mail.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 02-03-2017 00:53 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 00:52:
Mooie update van Mail en Agenda. € weer aanwezig en nu ook foto's (afzender) - maar nog teveel zonder foto - in Mail.
Yes. Ik had net alweer 9 app updates, o.a. ook de Ziggo app en alarm, en een paar Office apps.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Wow! wel heel veel kleur :o

even wennen, ik denk dat ik het oude strakker vond. In de agenda merk ik niet veel verschil.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hardware-lover schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 01:46:
[...]

Yes. Ik had net alweer 9 app updates, o.a. ook de Ziggo app en alarm, en een paar Office apps.
En WhatsApp weer. :9

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 20:26
Klopt net binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
En nu zal het aan mij liggen, maar ik na aanleiding van de post van 2Gercor ook even keken, en ja 7 updates, oa WA,

Maar nu zijn ze weer weg? Ik heb dit al eens eerder gedacht, maar dacht het me te verbeelden. Als ik nu kijk bij Downloads en updates, is de recentste PLEX, Gister bij gewerkt(1-3-2017) en dan komt Grove bijgewerkt op 23-2-2017, en zo aflopend naar ouder, waar is de rest gebleven?

[EDIT] Het ligt inderdaad aan mij, de lijst word blijkbaar niet automatisch geupdate, na het downloaden en instaleren van de app's. (bijwerken) na alles afgesloten te hebben en de store opnieuw te openen staan ze er alle 7 wel bij !!

[ Voor 22% gewijzigd door shiptronic op 02-03-2017 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 20:26
Wanneer je in One Note nu een nieuwe pagina aanmaakt krijg ik een gelinieerde pagina.
Voorheen was dat niet zo. Is dit ergens te wijzigen zodat je weer een blanco pagina krijgt?

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:25
eric27 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:55:
Wanneer je in One Note nu een nieuwe pagina aanmaakt krijg ik een gelinieerde pagina.
Voorheen was dat niet zo. Is dit ergens te wijzigen zodat je weer een blanco pagina krijgt?

Eric.
Als je snel en vaak notities maakt, moet je eens kijken naar action note. Op één device gratis, sharen op meerdere apparaten kost een paar euro.
Notities maken vanuit jouw action centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ardvark99 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:20:
[...]

Als je snel en vaak notities maakt, moet je eens kijken naar action note. Op één device gratis, sharen op meerdere apparaten kost een paar euro.
Notities maken vanuit jouw action centrum.
In het actie centrum staat toch ook al een icoontje Notitie ? Daarom drukken en je komt direct in OneNote.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Wel weer jammer dat de nieuwe iconen (contactpersonen) in Mail niet alle foto's laat zien. Bij mijn Outlook (Live-account) zie ik alleen mijn eigen foto en voor de rest alleen gekleurde iconen. Mijn Exchange-account laat alle foto's zien en bij Ziggo weer helemaal niks. Beetje 'half werk' van Microsoft.

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 03-03-2017 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
MRE-Inc schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:52:
[...]

In het actie centrum staat toch ook al een icoontje Notitie ? Daarom drukken en je komt direct in OneNote.
Klopt, maar dan wordt OneNote geopend. Met Action Note kan je vanuit het actie centrum notities aanmaken zonder de app te hoeven te openen. OneNote bied wel meer mogelijkheden, maat wanneer het puur om onderwerp/notitie gaat, is deze app ook wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerCor schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:41:
Wel weer jammer dat de nieuwe iconen (contactpersonen) in Mail niet alle foto's laat zien. Bij mijn Outlook (Live-account) zie ik alleen mijn eigen foto en voor de rest alleen gekleurde iconen. Mijn Exchange-account laat alle foto's zien en bij Ziggo weer helemaal niks. Beetje 'half werk' van Microsoft.
Komt dat niet omdat die contact personen geen foto aan hun MS account hebben hangen of dat hun account niet gekoppeld is met andere diensten waar ze wel een profiel foto hebben zoals bv LinkedIn ? Ligt dus volgens mij niet aan MS.

Dit is overigens exact hetzelfde op de iPhone van mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:33:
[...]

Komt dat niet omdat die contact personen geen foto aan hun MS account hebben hangen of dat hun account niet gekoppeld is met andere diensten waar ze wel een profiel foto hebben zoals bv LinkedIn ? Ligt dus volgens mij niet aan MS.

Zo werkt dat inderdaad. Als er geen foto is om weer te gen, tja dan is er geen foto om weer te geven

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:33:
[...]

En waarom zou dat iets met 'hun' MS account te maken moeten hebben? Is het een vereiste dat ze een MS account hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
GerCor schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:44:
[...]

En waarom zou dat iets met 'hun' MS account te maken moeten hebben? Is het een vereiste dat ze een MS account hebben?
Selectief lezen hoor GerCor, dat houd de discussie lekker scherp. |:(

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
warhamstr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:45:
[...]
Selectief lezen hoor GerCor, dat houd de discussie lekker scherp. |:(
Het is een vraag. (2 x het leesteken ?)

Mijn vriendin ..... stuurt - met hetzelfde mail-account- een mail naar mijn Live-account: geen foto. Stuurt een mail naar mijn Exchange-account: wel een foto. Stuurt een mail naar mijn Ziggo account: geen foto.

Ik ben dus op zoek waarom in de ene mail-box wel een foto en in de andere niet.

PS. Ik heb overigens op mijn 950 als ook op mijn PC bij mijn Live-account nu de 'attentie' melding bij Personen: foutcode 0x80040077 (synchronisatiefout). Versie 10.1.3410.0 Copyright 2015 - 2016 :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x6yXlNT7i44XWrKg4SJpqkKR/full.png

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 03-03-2017 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Als je ook nog skype erbij heb word het nog ondoorzichtiger. In personen weet ik onderhand niet meer hoeveel dubbel erin staan, en je kan ze aan de ketting blijven leggen (koppelen ;) )

Zo staat er ook een contact 2x in die ik wel koppel maar nooit goed zichtbaar krijg, in outlook heb ik hem zelf een foto gegeven, in skype heet hij geen foto, meestal komt het contact wel tevoorschijn maar zonder de foto. Plaatje word dan een Camera met een streep erdoor :( , maar hij blijft overal als 2 personen bestaan , en als ik erop klik zijn beide ondertussen 8x gekoppeld aan elkaar , maar MS weigert er 1 persoon van te maken, of om de juiste foto erbij te zoeken

[EDIT] Het werd nog gekker, na aanleiding van mijn schrijven nogmaals gekeken, en wat blijkt, deze contact persoon staat nu 3x (met dezelfde naam) in mijn contacten, en met zijn eigen koppelingen

Het contact met de foto gekozen, en daar de andere 2, 1x met de initialen en 1x een camera met een streep erdoor , aan gekoppeld. Wat schertst min verbazing? het contact heeft nu 9 koppelingen. ik schud mijn hoofd en ga maar een rondje lopen) tot ik me opeens bedenk: gisteren mijn S5 mini een update gegeven naar Android 6 Marshmallow. ( deze telefoon heeft lang ongebruikt gelegen) en toen alle MS software erop gezet als skype en outlook. (kreeg ook, na een paar uur, een verzoek mijn wachtwoord voor Outlook opnieuw te bevestigen)

Het lijkt erop dat elk apparaat met een MS account een eigen contactenlijst heeft, waar bij ik eigenlijk verwacht had dat outlook.com mijn server zou zijn en dat dat de Hoofd leverancier van de sync zou zijn en alle apparaten daar mee gelijk zouden lopen.

Ik krijg mijn hoofd er niet rond wat de bedoeling en juiste manier van gebruiken van de hele Personen gedoe is . Meer info zoek bij MS help ook niet, anders dan een voorbeeld hoe je acount insteld is er niet.

[ Voor 47% gewijzigd door shiptronic op 03-03-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51

P_Tingen

omdat het KAN

Is er eigenlijk een fatsoenlijke manier om LinkedIn te gebruiken op mijn telefoon?

De LinkedIn app zelf is een lachertje; ik kan alleen inloggen als ik mijn tweetrapsaanmelding uitzet en bij elke actie die ik doe krijg ik eerst 5x een melding dat er iets is misgegaan. (doet uninstallen)

Via Edge is dan de volgende optie maar dan zie ik de desktopversie van de website, mobile sites zijn overgewaardeerd kennelijk. Inzoomen heeft weinig zin want na enig scrollwerk zoomt hij automatisch weer uit. (doet afsluiten)

Ik heb de app AppLinkShow geprobeerd (3rd party app voor LinkedIn) maar dat is een wrapper om de html pagina en laat me dus weer zitten met een onleesbare site. En knipperende advertenties op de koop toe. (doet uninstallen)

Ik kon niks vinden over plannen van Microsoft / LinkedIn om met een nieuwe app te komen dus nu zit ik nog steeds met niks. Suggesties?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

shiptronic schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:25:
Het lijkt erop dat elk apparaat met een MS account een eigen contactenlijst heeft, waar bij ik eigenlijk verwacht had dat outlook.com mijn server zou zijn en dat dat de Hoofd leverancier van de sync zou zijn en alle apparaten daar mee gelijk zouden lopen.

Ik krijg mijn hoofd er niet rond wat de bedoeling en juiste manier van gebruiken van de hele Personen gedoe is . Meer info zoek bij MS help ook niet, anders dan een voorbeeld hoe je acount insteld is er niet.
Deels omdat elk apparaat (of eigenlijk OS of stukje software) een eigen indeling van contacten heeft, dit was zelfs in de tijd van Nokia al een probleem, MS gebruikte veld XYZ, maar Nokia ZYW, enige optie was dus dubbele registratie.

Sinds ik voor mijn android apparaten een apart account heb genomen, heb ik hier ook geen last meer van, maximaal 3 koppelingen (telefoon, email en blijkbaar WA/FB), ook Skype filtert hij netjes weg.

Skype heb ik nu wel uitgezet, ik heb ~150 contacten vanuit een game community, die hoeven echt niet allemaal in mijn contactenlijst te komen, dus die laat ik enkel in de contactenlijst van skype.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Om even terug te komen op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c4lYCHVq28Q1gnlU31xqgwhV/full.png

Wow .... op mijn PC het @live account verwijderd en weer toegevoegd. Super... want nu werkt het weer en werkt het zoals op Outlook.com. Je kunt nu een categorie geven aan een 'afspraak'. Dus, met kleurtjes.

O, dat - categorie dus - werkt niet op mijn 950. Schips.....

Nu even kijken hoe ik dat doe op mijn 950 want om daar het primaire account te verwijderen .... dat zal een harde reset worden, vrees ik.

Maar .....bijna helemaal blij _/-\o_

Bovenste: Mobiel, onderste: PC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e13iAelma1zWfGSYwOOrjeDk/full.png

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 03-03-2017 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:55
P_Tingen schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:41:
[...]
Via Edge is dan de volgende optie maar dan zie ik de desktopversie van de website, mobile sites zijn overgewaardeerd kennelijk. Inzoomen heeft weinig zin want na enig scrollwerk zoomt hij automatisch weer uit. (doet afsluiten)
[...]
Bij mij geeft Edge wel gewoon een mobiele site weer. Niet dat die nu heel erg denderend is, maar hij is wel beter dan de 'geweldige' app van LinkedIn zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

St00mwals schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:42:
[...]
Bij mij geeft Edge wel gewoon een mobiele site weer. Niet dat die nu heel erg denderend is, maar hij is wel beter dan de 'geweldige' app van LinkedIn zelf.
Hij laat je wel bij het inloggen denken dat je op een mobiele site zit, maar daarna ga ik gewoon naar de desktopweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

GerCor schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:06:
Om even terug te komen op:

[afbeelding]

Wow .... op mijn PC het @live account verwijderd en weer toegevoegd. Super... want nu werkt het weer en werkt het zoals op Outlook.com. Je kunt nu een categorie geven aan een 'afspraak'. Dus, met kleurtjes.

O, dat - categorie dus - werkt niet op mijn 950. Schips.....

Nu even kijken hoe ik dat doe op mijn 950 want om daar het primaire account te verwijderen .... dat zal een harde reset worden, vrees ik.

Maar .....bijna helemaal blij _/-\o_
Ik krijg mijn icloud account niet meer aan de praat zoals ik dat eerder wel had. Ik blijf een uitroepteken krijgen bij het betreffende account. Schijnt met de twee-traps authenticatie te maken te hebben van iCloud. Maar het oplossen is mij nog niet gelukt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Opeens starte rabo telebankieren niet meer op, dacht een herinstallatie, maar na installeren krijg ik in de store gewoon weer de installeren knop te zie ipv starten. Lijkt rabo dan toch te stoppen?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
SinergyX schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 16:44:
Opeens starte rabo telebankieren niet meer op, dacht een herinstallatie, maar na installeren krijg ik in de store gewoon weer de installeren knop te zie ipv starten. Lijkt rabo dan toch te stoppen?
Doet het nog prima bij mij. Misschien een foutje in de store...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 16:44:
Dat gebeurt na installatie van andere apps ook wel eens. De app staat dan meestal toch al in het app-overzicht wat je vanuit het startscherm via de swipe tevoorschijn haalt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Swerfer schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:11:
[...]

Doet het nog prima bij mij. Misschien een foutje in de store...
Geen idee wat er aan de hand is, ik kan veel andere apps ook niet meer opstarten, WhatsApp, candycrush, buienradar, allemaal blijven ze hangen met een draaiend laad cirkel. Maar andere apps als skype of Groove werken wel gewoon.

Al 2x reboot gedaan, veranderd niets.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 04-03-2017 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Rabo app wil bij mij het rekening nr. niet onthouden (ik ook niet trouwens ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
shiptronic schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:20:
Rabo app wil bij mij het rekening nr. niet onthouden (ik ook niet trouwens ;) )
Dat heb ik al maanden geleden naast me neergelegd. App stikt verder van de opties, dus dat kleine ongenoegen neem ik wel voor lief 😜

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
hardware-lover schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:54:
[...]

Dat heb ik al maanden geleden naast me neergelegd. App stikt verder van de opties, dus dat kleine ongenoegen neem ik wel voor lief 😜
Ook niet als je eerst je rekeningnummer invult en daarna pas onthouden aanvinkt? Ik heb er namelijk nog nooit problemen meet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Rips10 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 11:55:
[...]
Ook niet als je eerst je rekeningnummer invult en daarna pas onthouden aanvinkt? Ik heb er namelijk nog nooit problemen meet gehad.
Nope. Het maakt niet uit hoe ik het probeer, het wordt niet opgeslagen. Maar ik ken mijn rekeningnummer prima uit het hoofd, dus het staat er zo in, en het saldo is toch al direct zichtbaar, dat is vaak al voldoende voor mij om niet eens in te hoeven loggen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is het normaal dat de mail en agenda app ruim een gieg ruimte in beslag neemt?
Haalt vier gmail accounts op, drie de afg 7 dagen en de ander 14 dagen.

Of alle vier maar eens verwijderen en opnieuw aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hjs schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:42:
Is het normaal dat de mail en agenda app ruim een gieg ruimte in beslag neemt?
Haalt vier gmail accounts op, drie de afg 7 dagen en de ander 14 dagen.

Of alle vier maar eens verwijderen en opnieuw aanmelden?
Ik ben zelf bezig met een reset van mijn 950. Ik snap er helemaal niks meer van. Als ik kijk naar mijn PC heb ik hele andere accountnamen dan op mijn 950 na de foutmelding in de app Mail en Agenda. Kan ik bijvoorbeeld meer in de Agenda app op mijn PC dan op de 950. 950 foto-app? Nergens meer een toegang tot OneDrive foto's. Wijzig ik iets in Personen app op mijn 950, dan gebeurt er helemaal niks op mijn PC.

Zondag ..... mooi daggie om eens wat tijd te besteden aan dit soort 'hersenkrakers'. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:36
SinergyX schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:58:
[...]

Geen idee wat er aan de hand is, ik kan veel andere apps ook niet meer opstarten, WhatsApp, candycrush, buienradar, allemaal blijven ze hangen met een draaiend laad cirkel. Maar andere apps als skype of Groove werken wel gewoon.

Al 2x reboot gedaan, veranderd niets.
Wat bij mij helpt is dan een andere app openen, bv Personen,
en als die laadt/geladen is de betreffende app nogmaals openen.

Geen idee waar het aan ligt overigens.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

hardware-lover schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Nope. Het maakt niet uit hoe ik het probeer, het wordt niet opgeslagen. Maar ik ken mijn rekeningnummer prima uit het hoofd, dus het staat er zo in, en het saldo is toch al direct zichtbaar, dat is vaak al voldoende voor mij om niet eens in te hoeven loggen.
Ik had dit ook, maar ik heb het gekregen toen ik per ongeluk mijn toegangscode intikte op de plek van mijn rekeningnummer. Die was fout natuurlijk, maar daarna wilde de app het nummer niet meer onthouden. Ik heb mijn telefoon laatst een keer gereset en nu werkt het weer. Misschien de app opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar weken heb ik plotseling problemen met de app Kaarten. Navigatie werkt niet meer. Als ik een bestemming intoets en druk op 'GA' dan bevriest het scherm. Soms krijgt íe even de geest en dan komt de navigatie (stem en bewegend scherm) terug, maar dan na een paar minuten is het 'herberekenen route'en dan opnieuw een freeze. Heel vreemd, want voorheen werkte het wel aardig (niet zo fijn als HERE Maps destijds, maar ja).
Het vreemde is: als ik een route laat berekenen en niet op 'Ga' druk, dan gaat mijn positie wel bewegen op de overzichtskaart, maar ja dan heb je natuurlijk geen stembegeleiding en bovendien kan je met lange routes niet precies zien waar je naar toe moet. De GPS functie werkt dus wel (ook andere aps die gebruik maken van de GPS, zoals Parkmobile en Striver werken ook gewoon).

Ik heb al geprobeerd alle kaarten te verwijderen en opnieuw downloaden, maar dat hielp niet. Nu wilde ik de app Kaarten zelf verwijderen en opnieuw installeren, maar het lijkt er op dat ik dat niet kan.

Heeft iemand tips? (ja ik heb gezocht maar dit probleem, dat recent opdook terwijl het eerder wel goed werkte, heb ik niet kunnen vinden.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Kaarten werkt hier nog steeds prima, maar ben met je eens dat Here toch een stuk prettiger was. Maar kaarten doet wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:39:
[knip]

Heeft iemand tips? (ja ik heb gezocht maar dit probleem, dat recent opdook terwijl het eerder wel goed werkte, heb ik niet kunnen vinden.).
Je hebt niet toevallig recentelijk een app geïnstalleerd en dat daarna je problemen zijn begonnen? Iets wat meedraait op de achtergrond en zo de Kaarten app in de weg zit?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Je hebt niet toevallig recentelijk een app geïnstalleerd en dat daarna je problemen zijn begonnen? Iets wat meedraait op de achtergrond en zo de Kaarten app in de weg zit?
Hmmm, niet dat ik weet. Maar ik zal kijken wat ik als laatste geïnstalleerd heb, dat verwijderen en kijken of het helpt. Zo niet, dan verder teruggaan. Bedankt voor de tip iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels werkt kaarten weer redelijk. Nogmaals off-line kaarten gewist (allemaal, dus niet alleen Nederland). Toen on-line genavigeerd, dat ging na enige hapering goed. Het leek alsof hij even los moest komen. Toen weer off-line kaart van Nederland gedownload, dat ging ook goed.
Nu proberen met België erbij.
Kijken hoelang dat goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Mogelijk is het een heel eenvoudig probleem / oplossing.

Bij facebook messenger wil ik mijn locatie delen. Maar daar krijg ik een error.
Ik heb locatie aanstaan
Maar bij instelling - privacy - locatie. Daar zie ik de app messenger niet staan. Ik weet dus niet hoe dat met toestemming zit.
Ik heb een reinstall gedaan maar dat werkt niet.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
P_Tingen schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:59:
[...]

Ik had dit ook, maar ik heb het gekregen toen ik per ongeluk mijn toegangscode intikte op de plek van mijn rekeningnummer. Die was fout natuurlijk, maar daarna wilde de app het nummer niet meer onthouden. Ik heb mijn telefoon laatst een keer gereset en nu werkt het weer. Misschien de app opnieuw installeren?
Ik kan me herinneren dat ik met de 1e keer invullen ook iets niet goed deed. Blijkbaar kan het wel werken, dus de stoute schoenen maar aan getrokken. App verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd ( toestel moet opnieuw geregistreerd worden) en alles braaf ingevuld. En zie ; het Alzheimer syndroom van de Rabbo App is opgelost !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

shiptronic schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:00:
[...]
Ik kan me herinneren dat ik met de 1e keer invullen ook iets niet goed deed. Blijkbaar kan het wel werken, dus de stoute schoenen maar aan getrokken. App verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd ( toestel moet opnieuw geregistreerd worden) en alles braaf ingevuld. En zie ; het Alzheimer syndroom van de Rabbo App is opgelost !
Ik denk zelf dat het een paardenmiddel is eerlijk gezegd, want je mikt natuurlijk in eerste instantie alles weg en kennelijk wordt je wachtwoord niet opgeslagen bij je Microsoft account. Maar who cares? Het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
https://mspoweruser.com/m...es-tv-insiders-fast-ring/

Wat is dit? Stapt Microsoft af van het hamburgermenu? Gaan ze weer meer voor hun eigen stijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Ik heb nu een nieuwe telefoon en opnieuw erger ik me aan een aantal &#$^%#* voorgebakken apps die ik niet kan verwijderen. Het gaat dan om Films & TV, Contact Support, Weather en XBox. Ik gebruik die apps niet en ik kan me niet voorstellen dat ze persé nodig zijn voor een goede werking van mijn OS. De ruimte heb ik niet direct nodig maar ik wil er niet steeds tegenaan kijken. Waarom kan die zut er niet gewoon af? Is er ergens een verzoek bij MS wat ik kan steunen om dit verwijderbaar te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
P_Tingen schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:37:
Is er ergens een verzoek bij MS wat ik kan steunen om dit verwijderbaar te maken?
Ja hoor, er is een digitale brievenbus waar je eventuele verbeterpunten kunt aangeven.
Daarnaast, waar gaat het over.
Je hoeft ze niet te gebruiken of op je startmenu te pinnen.

Ik weet niet of de datum truukje in win10 nog werkt.
Maar ooit was er een mogelijkheid als je de datum een paar honderd jaar vooruit zette dat je dan een melding kreeg en kon je bepaalde apps verwijderen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:28
P_Tingen schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:37:
Ik heb nu een nieuwe telefoon en opnieuw erger ik me aan een aantal &#$^%#* voorgebakken apps die ik niet kan verwijderen. Het gaat dan om Films & TV, Contact Support, Weather en XBox. Ik gebruik die apps niet en ik kan me niet voorstellen dat ze persé nodig zijn voor een goede werking van mijn OS. De ruimte heb ik niet direct nodig maar ik wil er niet steeds tegenaan kijken. Waarom kan die zut er niet gewoon af? Is er ergens een verzoek bij MS wat ik kan steunen om dit verwijderbaar te maken?
Op dit moment geen bron, maar ik heb gelezen dat MS dit gaat veranderen bij een van de komende updates, zo dat je ook de voor geïnstalleerde apps kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SpankmasterC schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:52:

Wat is dit? Stapt Microsoft af van het hamburgermenu? Gaan ze weer meer voor hun eigen stijl?
Ik kan dat alleen maar toejuichen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Welke radio app werkt probleemloos?
Gebruik nu tunein maar die stopt soms spontaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Ik vind [ App Radio ] prettig werken. Er word ook goed op gereageerd als je een zender mist, heb er ondertussen een stuk of 3 door gegeven en ze zijn alle 3 toegevoegd. oa. Radio Keizerstad 80s ,en 1 locale radio (Loco FM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

shiptronic schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:42:
Ik vind App Radio prettig werken. Er word ook goed op gereageerd als je een zender mist, heb er ondertussen een stuk of 3 door gegeven en ze zijn alle 3 toegevoegd. oa. Radio Keizerstad 80s ,en 1 locale radio (Loco FM)
Wie is de maker?
Op radio zoeken geeft 2000 apps :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
hjs schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:08:
[...]

Wie is de maker?
Op radio zoeken geeft 2000 apps :+
op "app radio" gezocht, 1e resultaat staat ie boven aan

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

kruila schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:19:
[...]

op "app radio" gezocht, 1e resultaat staat ie boven aan
oh,app hoort bij de naam van de app :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:57
SpankmasterC schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:52:

Dacht dat het afhing van het aantal items in het menu. Onder een bepaald aantal geen hamburger menu meer maar een "vast menu".
Weet niet waar die redenering vandaan komt maar dacht het eens gelezen te hebben

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
hjs schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:33:
[...]

oh,app hoort bij de naam van de app :P
Oeps sorry voor de onduidelijkheid, het gaat om deze : http://motuga.azurewebsites.net/app/index/appradio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Heb hem nu, alleen ook deze heeft al weer een keer de verbinding verloren via bluetooth.
Zal dus wel niet aan de app zelf liggen maar aan W10M ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Wat moet die app met mijn foto's en waarom is die toegang nodig tot mijn telefoon?

Lijkt mij niet nodig voor het luisteren van online radio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
St00mwals schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:29:
Wat moet die app met mijn foto's en waarom is die toegang nodig tot mijn telefoon?

Lijkt mij niet nodig voor het luisteren van online radio...
Je hebt volkomen gelijk, maar het jammere is dat als je daar op gaat letten, je bijna geen app meer kunt installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
http://www.windowscentral.com/shazam-pulls-plug-windows-apps

Daar gaat er weer eentje.

En voor wie het had gemist: ook de geweldige app SofaScore houdt er mee op. Al geeft het artikel nog enige hoop. https://www.onmsft.com/ne...fascore-windows-phone-app

[ Voor 53% gewijzigd door Stefan22 op 11-03-2017 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 15-09 13:19
Stefan22 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:20:
http://www.windowscentral.com/shazam-pulls-plug-windows-apps

Daar gaat er weer eentje.

En voor wie het had gemist: ook de geweldige app SofaScore houdt er mee op. Al geeft het artikel nog enige hoop. https://www.onmsft.com/ne...fascore-windows-phone-app
Daaamn dat is wel heel erg balen als SofaScore zou stoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Om mezelf maar even te quoten:
P_Tingen schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:41:
Is er eigenlijk een fatsoenlijke manier om LinkedIn te gebruiken op mijn telefoon?

De LinkedIn app zelf is een lachertje; ik kan alleen inloggen als ik mijn tweetrapsaanmelding uitzet en bij elke actie die ik doe krijg ik eerst 5x een melding dat er iets is misgegaan. (doet uninstallen)

Ik heb de app AppLinkShow geprobeerd (3rd party app voor LinkedIn) maar dat is een wrapper om de html pagina en laat me dus weer zitten met een onleesbare site. En knipperende advertenties op de koop toe. (doet uninstallen)

Ik kon niks vinden over plannen van Microsoft / LinkedIn om met een nieuwe app te komen dus nu zit ik nog steeds met niks. Suggesties?
Inmiddels is zowel de app als de website van LinkedIn bijgewerkt. En hoe! Beide zijn inmiddels mobiel goed te gebruiken. De website is zo op het eerste oog zo goed dat je geen app nodig hebt, maar ook die lijkt op orde te zijn. Tijdens mijn test van 2 weken geleden waren ze kennelijk druk bezig in de overgangsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
P_Tingen schreef op maandag 13 maart 2017 @ 12:30:
Om mezelf maar even te quoten:

[...]

Inmiddels is zowel de app als de website van LinkedIn bijgewerkt. En hoe! Beide zijn inmiddels mobiel goed te gebruiken. De website is zo op het eerste oog zo goed dat je geen app nodig hebt, maar ook die lijkt op orde te zijn. Tijdens mijn test van 2 weken geleden waren ze kennelijk druk bezig in de overgangsfase.
De app is toch niet bijgewerkt? Misschien de data connectie verbeterd, maar het blijft een WP8 app. Of is er een andere LinkedIn app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

ardvark99 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:07:
[...]
De app is toch niet bijgewerkt? Misschien de data connectie verbeterd, maar het blijft een WP8 app. Of is er een andere LinkedIn app?
Nee, maar twee weken geleden kreeg ik de ene na de andere foutmelding. Dat is nu kennelijk opgelost en dat zal ongetwijfeld met de restyling te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ziggo Go app is nu ook beschikbaar op Mobiel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Weer diverse app updates vandaag en tot mijn verbazing ook een voor de UWP versie van Sygic. Versienummer zit nu op 17.0.0 en tevens zijn er kaart-updates beschikbaar gekomen. Helaas is de weg-aanpassing vanaf Veghel naar den Bosch nog niet meegenomen maar die hoop ik een volgend keer wel te zien bij de kaart-update.

Vraag mij af of de WP8 gebruikers nu ook een app-update hebben gekregen of blijft het daarbij alleen bij kaart-updates misschien?

Er is wat meer duidelijkheid wat er nu eigenlijk "nieuw" is in 17.0.0 en daar ben ik vandaag (deels) achtergekomen.

Bruut vertaald vanuit het Italiaans;

Sygic GPS Navigation 17.0.0 version switches to bringing the "Unlock features" function
March 14, 2017 | Sygic Gps Navigation

The Fausto friend informs us that the application Sygic GPS Navigation for Windows 10 devices (PC, tablet and smartphone) has received a new update. The new version is numbered 17.0.0, and in addition to bringing some minor changes to the settings of the items also adds a new feature that allows those who do not have a premium account to unlock some of the premium features and use it for free for a period of limited time.

The new option, included among those of your account accessible from the menu, "General" is called "Unlock features". Once activated (via het menu in- of uit te zetten) will take part in a sort of game levels to the accumulation of kilometers \ points that will be used to gain access to some functions of the app available only for a fee. In practice sailing under GPS coverage, the application will display a thin red bar above the interface that shows the missing kilometers to the release of a function and the "next level": a cool way to entice those who use the free version to achieve in 4 stages complete functions including by-turn, the detailed voice navigation, the dangerous curves signals and speed camera.

Geen idee of, en zo ja, wat er nog meer gewijzigd is bij deze versie.

[ Voor 63% gewijzigd door hardware-lover op 15-03-2017 01:25 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Die was destijds toch alleen voor de pc ? Mobile zou later gereleased worden. Die voor de PC heb ik idd al een tijdje erop staan. 2 weken geleden mijn 950xl een hard reset gegeven en de applicaties handmatig weer geinstalleerd en toen kon die namelijk voor mobile nog niet geinstalleerd worden.

Maar ik kan het ook mis hebben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

MRE-Inc schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Die was destijds toch alleen voor de pc ? Mobile zou later gereleased worden. Die voor de PC heb ik idd al een tijdje erop staan. 2 weken geleden mijn 950xl een hard reset gegeven en de applicaties handmatig weer geinstalleerd en toen kon die namelijk voor mobile nog niet geinstalleerd worden.

Er is een tijd geweest inderdaad dat hij een foutmelding gaf bij installeren, maar dat is alweer een tijdje geleden. Ik heb hem iig al wat langer dan twee weken erop staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
MRE-Inc schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Om iets preciezer te zijn, sinds 15 december:

Ladykiller007 in "Windows Phone Store en applicaties"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
coenox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:22:
Serieus? Ik vind het heel creatief Shiptronic en dank voor het meedenken. Maar dit is natuurlijk niet anno 2017. Zelfs op mijn Nokia N8 (Nokia Drive, later Here geworden) ging dit beter.

Zoals in mijn oorspronkelijke bericht, het gaat me om eenvoudige routes. Ik wil niet v
handmatig van punt naar punt navigeren. Waarbij ik steeds moet stoppen, handschoenen uit, etc Ik wil bijvoorbeeld vanuit huis naar een plek in Duitsland rijden. Nederland snelweg en dan vanaf de grens binnendoor. Ik wil dan op het scherm van mijn pc een route kunnen maken, dit kan zonder al te veel routepunten. Die wil ik dan als route op kunnen slaan en in de telefoon kunnen openen. Dit zou niet heel ingewikkeld moeten zijn.
Het lijkt dat er verbetering aan zit te komen : https://mspoweruser.com/w...ulti-stop-route-planning/

En weer flink wat update's oa. B2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

_/-\o_ Eindelijk! Misschien wordt het zelfs op de motor bruikbaar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:45
shiptronic schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:30:
[...]

Het lijkt dat er verbetering aan zit te komen : https://mspoweruser.com/w...ulti-stop-route-planning/

En weer flink wat update's oa. B2X
Top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Weet iemand of er een applicatie / methode is om een tile te maken die mijn device lockt? Ik heb Windows Hello (Iris op 950XL) op enkele minuten staan. Dat vind ik prettig, maar zou graag de mogelijkheid hebben om toch snel de vergrendeling weer aan te zetten. Ook leuk om met die mogelijkheid de irisscanner te laten zien aan mensen (moet ik nu enkele minuten op wachten als mijn telefoon al is vergrendeld).

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
BrBuggyB schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:54:
Weet iemand of er een applicatie / methode is om een tile te maken die mijn device lockt? Ik heb Windows Hello (Iris op 950XL) op enkele minuten staan. Dat vind ik prettig, maar zou graag de mogelijkheid hebben om toch snel de vergrendeling weer aan te zetten. Ook leuk om met die mogelijkheid de irisscanner te laten zien aan mensen (moet ik nu enkele minuten op wachten als mijn telefoon al is vergrendeld).

Dank
d:)b Dubbeltikken op navigatiebalk? Doe ik tenminste altijd. _/-\o_

Maar aan de zijkant zit natuurlijk ook nog steeds de powerbutton. :)F

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 18-03-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 00:56
GerCor schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:16:
[...]

d:)b Dubbeltikken op navigatiebalk? Doe ik tenminste altijd. _/-\o_

Maar aan de zijkant zit natuurlijk ook nog steeds de powerbutton. :)F
Off-topic: Die dubbeltikken op de navigatiebalk kende ik nog niet, wat fijn dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
fjjl schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 21:51:
[...]

Off-topic: Die dubbeltikken op de navigatiebalk kende ik nog niet, wat fijn dit!
Dat werkt idd fijn.
Mijn vrouw gebruikt daar weer een app " nice lock " of iets dergelijks voor.
Vind dat weer prettiger werken dan te tappen op de navigatiebalk ( don't ask ).
Ieder zijn ding.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:01
BrBuggyB schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:54:

Dank
Ik gebruik deze: https://www.microsoft.com/store/apps/9wzdncrdljfw

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Maar goed.

Als je in je agenda - op pc en mobiel- categorieën wilt gebruiken dan maak je de afspraak in Outlook.com. Dan geef je die afspraak een categorie: Zichtbaar met verschillende kleuren. Vervolgens synchroniseert het met je Agenda app op de PC en Mobiel. Op je PC zie je de categorie (kleur) wel terug op je PC Agenda app en kun je de categorie wijzigen. Op jouw mobiel zie je helemaal geen categorie en kun je dus ook niet wijzigen.

Ergo

Outlook.com (categorie maken)
Agenda app PC (bestaande categorie zien en aanpassen). Nieuwe afspraak maken: niet mogelijk in de app een categorie te maken.
Agenda app Mobiel (heb je niks aan. Je ziet niks en kunt ook geen categorie maken)

EDIT: misschien is er op de achtergrond ondertussen iets aangepast? Ik kan nu in de Agenda app op mijn PC wel een afspraak/gebeurtenis maken en daar een categorie aan toevoegen. Geldt overigens alleen voor mijn @live.nl account. Bij mijn Microsoft Exchange-account kan het nog steeds niet.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 20-03-2017 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Voor de Hue bezitters onder ons, er is tegenwoordig ook een nieuwe Windows 10 app beschikbaar, hueDynamic. Hoewel we Huetro hebben, heeft Dynamic ook nogal wat mogelijkheden en verdiend zeker de aandacht. App moet volgens mij wel direct worden gekocht en kan dus niet eerst worden uitgetest, maar hij lijkt de aanschafprijs meer dan waard. Updates komen ook zeer frequent, is duidelijk nog in ontwikkeling v.w.b. mogelijkheden, maar het lijkt zeker de goede kant op te gaan. Voor degene die er €3,95 op stuk wil slaan?

Edit: er is ook een app, van dezelfde ontwikkelaar, voor het lifx systeem.

Edit 2: en of de duvel er mee speelt, vandaag een flinke update voor Huetro ontvangen.

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 20-03-2017 13:35 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
En .... ondertussen ook @microsoftnl aan het werk gezet i.v.m. het fenomeen 'Microsoft-account' in de app Outlook Agenda. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
ANWB was al niet heel actief op het Windows platform, maar ze stoppen er per 1 mei definitief mee:
Windows app stopt per 1 mei 2017
In de periode 2012 tot en met 2016 is er ook nog een ANWB app voor Windows Phone ontwikkeld. Helaas werd deze te weinig gebruikt door ANWB leden om de ontwikkelkosten en onderhoudskosten te kunnen rechtvaardigen. Daarom is er besloten om per 1 januari 2017 geen verdere ontwikkeling te doen in de Windows Phone app. Inmiddels is wel alle informatie op anwb.nl geschikt gemaakt voor de smartphone.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
De store heeft een storing op dit moment, en doet erg raar. Traag, wel 7 app updates beschikbaar maar laat niet zien wel welke het zijn, daarna zwart beeld met de bekende draaiende puntjes in een cirkel .......

Even wachten dus....

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 21-03-2017 19:47 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:12
hardware-lover schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:47:
De store heeft een storing op dit moment, en doet erg raar. Traag, wel 7 app updates beschikbaar maar laat niet zien wel welke het zijn, daarna zwart beeld met de bekende draaiende puntjes in een cirkel .......

Even wachten dus....
Het is niet alleen de store gok ik zo, Hotmail wil ook al geen verbinding maken.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 15:13
Op mijn 930 werkt het wel gewoon, nu nog een update gedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
apollo13 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:53:
[...]
Het is niet alleen de store gok ik zo, Hotmail wil ook al geen verbinding maken.
Via Hotmail account verzenden (en elders ontvangen) gaat nog prima op dit moment, maar de 7 beschikbare app updates komen niet meer tevoorschijn nu? Store lijkt wel "normaal" te reageren, erg vreemd allemaal.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://mspoweruser.com/msa-down/
http://www.windowscentral...ve-and-more-are-down-some
Microsoft heeft een beetje problemen op het moment...

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2017 20:06 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 15:13
Oeps

[ Voor 96% gewijzigd door Arjantje72 op 21-03-2017 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
De 7 apps zijn blijkbaar toch volledig buiten beeld bijgewerkt, nu hopen dat ze ook nog goed hun werk doen. De meldingen over de problemen heb ik inmiddels her en der wel gezien 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:41

Punkrocker

Mostly harmless

St00mwals schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:21:
ANWB was al niet heel actief op het Windows platform, maar ze stoppen er per 1 mei definitief mee:

[...]

Bron
Jammer, maar desondanks vandaag een update hiervan gekregen....

Edit:
Ik zie het al: Ze hebben er een web-wrapper van gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Punkrocker op 22-03-2017 08:40 ]

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Sinds de inlog problemen heb ik op m'n 830 het probleem dat de kalender niet meer synct (gecheckt op website) en ik krijg steeds de melding 'Your Outlook account settings are out of date" met de opties Fix account en Dismiss. De Fix account doet even iets en rapporteert dan "Your account was updated succesfully"...maar het probleem blijft. Iemand enig idee?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Zarhrezz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Sinds de inlog problemen heb ik op m'n 830 het probleem dat de kalender niet meer synct (gecheckt op website) en ik krijg steeds de melding 'Your Outlook account settings are out of date" met de opties Fix account en Dismiss. De Fix account doet even iets en rapporteert dan "Your account was updated succesfully"...maar het probleem blijft. Iemand enig idee?
toevallig je password veranderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Zarhrezz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Even verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en weer toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
kruila schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:30:
toevallig je password veranderd?
Nope.
GerCor schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:39:
Even verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en weer toevoegen.
Hmm, kan ik wel proberen, maar ik gok dat ik dan de agenda-wijzingen van gisteravond / vanochtend kwijt ben (omdat ze nooit naar de online Outloog gesynct zijn)...of gaat dat goed?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Zarhrezz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:38:
[...]

Nope.

[...]

Hmm, kan ik wel proberen, maar ik gok dat ik dan de agenda-wijzingen van gisteravond / vanochtend kwijt ben (omdat ze nooit naar de online Outloog gesynct zijn)...of gaat dat goed?
Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
Vraagje over de status van geïnstalleerde apps. Gaat om een lumia 650 gewoon op production. In de store worden apps die op het toestel staan met de owned status aangegeven. Dit moet toch installed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
lowiesjie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:46:
Vraagje over de status van geïnstalleerde apps. Gaat om een lumia 650 gewoon op production. In de store worden apps die op het toestel staan met de owned status aangegeven. Dit moet toch installed zijn?
Als je apps van je toestel verwijdert (of b.v. een reset doet) houden ze de status 'owned', terwijl ze op dat moment niet meer 'installed' zijn.
Het klopt dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowiesjie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-03 12:06
zetje01 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:21:
[...]

Als je apps van je toestel verwijdert (of b.v. een reset doet) houden ze de status 'owned', terwijl ze op dat moment niet meer 'installed' zijn.
Het klopt dus gewoon.
ja bij verwijderde apps snap ik het wel, maar bij apps die nog gewoon op het toestel staan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
lowiesjie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:58:
[...]

ja bij verwijderde apps snap ik het wel, maar bij apps die nog gewoon op het toestel staan toch niet?
Ja nee, dan niet, maar bedenk wel de consequenties van als je per sé ook 24/7 een kloppende status 'installed' in de store wilt zien bij alle apps die daadwerkelijk geinstalleerd zijn op je mobieltje.

Waarom bemoei ik me hier ook mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:15

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Zojuist een mailtje binnengekregen wat je op meerdere manieren kunt interpreteren..

--------------------------
Re: Spotify Connect for Windows Phone - Status changed to: Case Closed

Hey @Hanfaar and everyone that voted on this idea. We have some news to share while we mark this as 'Case Closed'.

Spotify for Windows Phone has been placed into maintenance mode. Thus, we will only be making critical security updates to the current Spotify app and not releasing any new features nor improving support for old devices going forward. Users can continue to use Spotify on previously supported Windows Phones and Spotify will remain on the Windows Store.

We will continue to work closely with Microsoft to ensure the best experience on Windows platforms and are constantly evaluating the most effective path going forward.

In ieder geval in de vorm van de huidge app geen nieuwe functionaliteit meer.
Wel een duidelijk verhaal. Het laatste zinnetje geeft wellicht wat hoop. Beter brengen ze inzichtelijk hoeveel Windows desktop users Spotify heeft. Volgens mij zou dat de juiste stap zijn een universal app die zowel op de telefoons als op de desktop & xbox gebruikt kan worden.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Als ze al daadwerkelijk plannen hadden voor een UWP app, hadden ze dat er wel bijgezet...
Pagina: 1 ... 109 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.