Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Dat is maar tendele waar, Here is er een goed voorbeeld van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:27
Misschien omdat de Here app in de store vervangen is door een dummy app die niets meer bevat/doet... in dit geval staat de myShopi app in z'n oorspronkelijk staat duidelijk nog steeds in de store want anders zou ik hem ook niet opnieuw kunnen installeren (alléén zie je hem niet en laat men niet toe om hem te installeren vanuit de bovenstaande link).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
hardware-lover schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:39:
Toch lastig schijnbaar om de € bug in Mail en Agenda app voor W10M te verhelpen, update gehad, probleem blijft bestaan. Ik dacht, "The Netherlands second", is dat voorstel nog niet goedgekeurd door Donald Du.., èh Trump?

Ow, we hebben het minimale aantal stemmen nog niet gehaald schijnbaar 8)
Ik kom er net achter dat het niet alleen in W10M speelt, ook op mijn PC kan ik met de toets combinatie Ctrl+Alt+5 geen € teken maken, mijn cursor is dan verdwenen. Al geprobeerd met de nodige zoek termen maar nog niets kunnen vinden. Iemand al een oplossing ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 14:18
Alt 0128?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Geen idee hoe je dat doet? Zelf al geprobeerd ? ken deze optie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:04
shiptronic schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:14:
Dat is maar tendele waar, Here is er een goed voorbeeld van ;)
De laatste keer dat ik mijn 950 een Hard Reset gaf stond HERE Drive en nog een paar van HERE voor-geïnstalleerd. Net zoals Amazon en Hike en nog wat rommel. Heb ik HERE direct verwijderd want je kunt er niks mee.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 09:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

shiptronic schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:40:
Geen idee hoe je dat doet? Zelf al geprobeerd ? ken deze optie niet.
Gewoon alt indrukken en de toetsencombinatie opgeven in num, dan volgt er vanzelf een euroteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
shiptronic schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:34:
[...]

Ik kom er net achter dat het niet alleen in W10M speelt, ook op mijn PC kan ik met de toets combinatie Ctrl+Alt+5 geen € teken maken, mijn cursor is dan verdwenen. Al geprobeerd met de nodige zoek termen maar nog niets kunnen vinden. Iemand al een oplossing ??
en als je alleen rechter-alt plus de 5 (niet de 5 van het nummerieke toetsenbord) intikt?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
kruila schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:59:
[...]
en als je alleen rechter-alt plus de 5 (niet de 5 van het numerieke toetsenbord) intikt?
Dat is de combinatie die ik eigenlijk ook altijd gebruik op een fysiek toetsenbord.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
OK,

Ctrl+Alt(L) + 5 = doet niets
Alt(L) + 0128 = €
Alt(R) + 5 = €
Alt(R) + 0128 = doet niets

Dus ik kan op de PC weer een € teken invoegen, nu de mobiel nog !

[ Voor 22% gewijzigd door shiptronic op 21-02-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Kleine Update/work around.

Als je het Duitse toetsenbord heb werkt het wel goed.

Met het US toetsenbord gaat het ook goed, ik dacht in eerste instantie alleen een dollar teken te zijn, maar met het pijltje naar de volgende reeks tekens staat daar ook ons geliefde € teken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Goedenavond,

Vroeger gebruikte ik musicdrop om muziek op mijn lumia te zetten hierdoor had ik geen usb kabel nodig,
nu heb ik een lumia 950 en geen usb kabel erbij en wil dus die app gebruiken.
helaas ie ie niet meer.
Iemand een alternatief?
(werkte als volgende: je opende de app kreeg een ipadres welke je op pc opende en dan kon je zo via de browser muziek kopiëren naar je device)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
OneDrive?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
bacardifrans schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:23:
Goedenavond,

Vroeger gebruikte ik musicdrop om muziek op mijn lumia te zetten hierdoor had ik geen usb kabel nodig,
nu heb ik een lumia 950 en geen usb kabel erbij en wil dus die app gebruiken.
helaas ie ie niet meer.
Iemand een alternatief?
(werkte als volgende: je opende de app kreeg een ipadres welke je op pc opende en dan kon je zo via de browser muziek kopiëren naar je device)
Bluetooth?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

shiptronic schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:43:
OK,

Ctrl+Alt(L) + 5 = doet niets
Alt(L) + 0128 = €
Alt(R) + 5 = €
Alt(R) + 0128 = doet niets

Dus ik kan op de PC weer een € teken invoegen, nu de mobiel nog !
Bedoel je dat je geen € teken op je mobiel kunt intikken?
Gewoon NL keyboard installeren (op Windows 10 Mobile), toch? Daar staat het € teken dan gewoon bij.
Switchen tussen keyboards terwijl je typt is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Fireshade schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:01:
[...]
Gewoon NL keyboard installeren (op Windows 10 Mobile), toch? Daar staat het € teken dan gewoon bij.
hardware-lover in "Windows Phone Store en applicaties" < hier heb jij geen last van?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ach zo... niet helemaal begrepen 8)7
Ja, dat probleem heb ik inderdaad ook. Het probleem doet zich voor in het mailcontent veld of agenda notitieveld, niet in de andere invulvelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Fireshade schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Ja, ik heb een NL toetsen bord.
Ja, ik heb het € teken op het toetsenbord staan.

Allen op het moment dat je het € teken aanklikt gaat het fout! Ik ben net als hierboven dan ook erg benieuwt als je zelf een € in een e-mail probeert in te voegen wat er bij jouw gebeurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:22
shiptronic schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:19:
[...]

Ja, ik heb een NL toetsen bord.
Ja, ik heb het € teken op het toetsenbord staan.

Allen op het moment dat je het € teken aanklikt gaat het fout! Ik ben net als hierboven dan ook erg benieuwt als je zelf een € in een e-mail probeert in te voegen wat er bij jouw gebeurd?
Het was me nog niet opgevallen maar bij mij werkt het inderdaad ook niet als ik een nieuwe email maak via Outlook Mail. Naar een andere taal (getest met Engels (GB)) gaan en dan via dezelfde knop lang indrukken en het euroteken selecteren werkt wel. Maar dat is natuurlijk omslachtig.

Aangezien ik een insider-build gebruik (14363.726, Release Preview) heb ik er meteen mijn eerste feedback-item van gemaakt O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
http://www.windowscentral...ion-windows-10-mobile-way

Weer wat positief nieuws! Mochten we toch ook op hopen aangezien het UWP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51

P_Tingen

omdat het KAN

En nog meer goed nieuws. Dit keer over OneNote. Met name deze is helemaal *O*
New page placement: Quickly add a new page below the currently selected one, rather than at the bottom of the page list.
Man, man, dit had er eigenlijk allang in moeten zitten. Ik heb notebooks met veel pagina's.
Eventjes ergens een pagina bij tussen maken is een crime*

* P_Tingen heeft first world problems

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Het is nationale Windows mobiele app update dag? 12 updates, het moet niet gekker worden 😜

Edit: Ook een Netflix update, maar offline opslaan zit er niet in.

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 22-02-2017 21:02 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd leuk die extra features... Ondertussen kan ik al maanden niet in de instellingen of feedback geven via de calendar app, omdat ik alles op zijn kleinst heb staan op mijn 950XL en je dan die opties niet hebt. Op de feedback die ik via verschillende omwegen wel heb kunnen gegeven heb ik nooit reactie gezien (direct of indirect). Ik ben iig wel klaar met Windows Mobile. Ik ga maar even wat geld apart zetten de komende drie maanden en het achter me laten.
Het is echt een super fijn platform, maar de ondersteuning is echt rampzalig, en waar je met Android nog wel zelf dingen kan oplossen is het met Windows Mobile niet mogelijk. Eigenlijk wel jammer want eind 2011 was ik super enthousiast, maar nu is dat wel over. Eigenlijk wel knap, want volgens mij ben ik wel onderdeel vande huidige doeldoelgroep: Ik ben geen app-gebruiker (gebruik alleen internetbankieren app en de NOS-app, waar ik de site ook voor kan gebruiken) en ik ben een software-ontwikkelaar die rondzwemt in de MS producten, thuis en op het werk en al jaren Windows Phone/Mobile gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:25
Caelorum schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:48:
[...]

Altijd leuk die extra features... Ondertussen kan ik al maanden niet in de instellingen of feedback geven via de calendar app, omdat ik alles op zijn kleinst heb staan op mijn 950XL en je dan die opties niet hebt. Op de feedback die ik via verschillende omwegen wel heb kunnen gegeven heb ik nooit reactie gezien (direct of indirect). Ik ben iig wel klaar met Windows Mobile. Ik ga maar even wat geld apart zetten de komende drie maanden en het achter me laten.
Het is echt een super fijn platform, maar de ondersteuning is echt rampzalig, en waar je met Android nog wel zelf dingen kan oplossen is het met Windows Mobile niet mogelijk. Eigenlijk wel jammer want eind 2011 was ik super enthousiast, maar nu is dat wel over. Eigenlijk wel knap, want volgens mij ben ik wel onderdeel vande huidige doeldoelgroep: Ik ben geen app-gebruiker (gebruik alleen internetbankieren app en de NOS-app, waar ik de site ook voor kan gebruiken) en ik ben een software-ontwikkelaar die rondzwemt in de MS producten, thuis en op het werk en al jaren Windows Phone/Mobile gebruiker.
Sorry, hiermee ^^ zie ik geen reden tot overstappen naar Android O-)
ardvark99 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 22:55:
[...]

Sorry, hiermee ^^ zie ik geen reden tot overstappen naar Android O-)
Tja, de interface van iOS staat me niet aan en hoe de apps er daar uitzien ook niet. Eigenlijk zien de apps op Windows Mobile er nog het beste uit, alleen de kwaliteit doet vaak onder voor die op Android. Enigste uitsteker is MyTube, die echt stukken beter werkt dan de YouTube apps op Android die je ook nog buiten de store om moet downloaden. De echte YouTube app kan niet eens streamen in de achtergrond (tenzij je multiwindow hebt), waardoor je geen muziek kan spelen. Iig niet tenzij je een YouTube Red abbo neemt.

• Arjantje72
  • Laatst online: 15-09 15:13
Ligt de store er bij jullie ook uit?

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:49
Arjantje72 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:01:
Nee.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Arjantje72 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:01:
Download niet, blijft op bezig hangen.

• Uien Cornflakes
  • Laatst online: 12-09 12:24
Vraag: kunnen jullie gebruik maken van Carrier Billing als je een app aanschaft in de app store?

Toelichting: Ik heb recent enkele Philips Hue lampen opgehangen, en die kan ik bedienen met een app op mijn Microsoft Lumia 640 telefoon met Vodafone als provider. De app die ik had uitgekozen is door zijn gratis proefperiode heen, en nu moet ik € 0,99 betalen om de app te blijven gebruiken. Tot voor kort kon ik dit doen door Vodafone toestemming te geven dit bedrag op mijn rekening erbij te zetten. Dit heet ' carrier billing '.

Echter, als ik nu in de store een app wil kopen, dan moet ik een andere betaalwijze kiezen. In kan kiezen uit Creditcard of betaalpas, Incasso en PayPal. Het lijkt erop dat Carrier Billing niet meer behoort de opties. Is dit aangekondigd door Vodafone of Microsoft?

[ Voor 0% gewijzigd door Uien Cornflakes op 23-02-2017 12:05 . Reden: typo ]

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:41

Punkrocker

Mostly harmless

Sleepybag schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:04:
Vraag: kunnen jullie gebruik maken van Carrier Billing als je een app aanschaft in de app store?

Toelichting: Ik heb recent enkele Philips Hue lampen opgehangen, en die kan ik bedienen met een app op mijn Microsoft Lumia 640 telefoon met Vodafone als provider. De app die ik had uitgekozen is door zijn gratis proefperiode heen, en nu moet ik € 0,99 betalen om de app te blijven gebruiken. Tot voor kort kon ik dit doen door Vodafone toestemming te geven dit bedrag op mijn rekening erbij te zetten. Dit heet ' carrier billing '.

Echter, als ik nu in de store een app wil kopen, dan moet ik een andere betaalwijze kiezen. In kan kiezen uit Creditcard of betaalpas, Incasso en PayPal. Het lijkt erop dat Carrier Billing niet meer behoort de opties. Is dit aangekondigd door Vodafone of Microsoft?
Huetro is gratis een prima app door een Tweaker gemaakt.

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Uien Cornflakes
  • Laatst online: 12-09 12:24
Punkrocker schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:22:
[...]

Huetro is gratis een prima app door een Tweaker gemaakt.
Uiteraard kan ik een gratis app nemen, of die euro betalen met een creditcard, maar dat was niet de vraag.

De vraag is of Vodafone de Carrier Billing optie bewust heeft verwijderd uit Windows Phone/Mobile. Dat werpt namelijk een extra drempel op, waardoor minder betaalde apps worden aangeschaft. Dat zal er vervolgens voor zorgen dat apps minder opbrengen, er minder apps worden gemaakt, en het toch al karige app-aanbod van het Windows platform nog verder afkalft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shiptronic
Geen idee, zit zelf bij de KPN en na wat stevige discussies heb ik het permanent uit laten zette. En het is ook van de bizarre dat dit standaard aan staat. Bij mij werd spontaan door een firma geld bij mijn factuur in rekening gebracht. Dat viel op omdat ik een abonnement heb met een vast bedrag per maand, en opeens was ik € 20,-- meer kwijt. Bleek dus elke week € 5,-- te zijn voor eea. abonnement. Nooit om gevraagd, niet afgesloten en heb al helemaal geen idee waar het voor is, bedrijf is ook niet terug te vinden middels browser op PC, dan komt er iets van niet geschikt, op de telefoon krijg een melding voor evt. extra kosten en dat gaan we dus niet doen. Via een bepaalde site kan je die mobiele diensten aan en uit zetten, en begon ook de verwarring te ontstaan. Ja je hebt betaalde SMS diensten en die kan je daar uit zetten, maar daar stand dus ook een ander dienst bij. Dit zijn dus " betaalde mobiele internet diensten" die kan je daar wel uitschakelen, maar NIET blokkeren :( KPN kon eerst ook net helpen, maar via een Office manager is het toch gelukt. Ik sta niet toe dat mijn telefoon rekening als bankrekening word gebruikt waar een ieder ongevraagd geld af kan schrijven.

De website om te kijken welke diensten je (onbedoeld) voor betaald , Payinfo.nl

[ Voor 5% gewijzigd door shiptronic op 23-02-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 14:45
Ik overweeg om mijn Lumia 640XL voor navigatie op de motor te gebruiken, scherm is lekker groot. Ik heb al aans Sygic aangeschaf. Maar nu wil eenvoudige routes die ik op de computer maak importeren. In Android en op de iPhone kan dat. Maar ik zie hier niet hoe. Ik zie wel een knop voor Cloud Service aan. Maar welke is dat dan en hoe werkt dat. Google heeft me niet geholpen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

In de Berichten app wat je normaal voor SMS gebruikt, kan je allerlei media bestanden verzenden.
Weet iemand of dat als een MMS wordt verstuurd? Of is dat RCS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
coenox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:56:
Ik overweeg om mijn Lumia 640XL voor navigatie op de motor te gebruiken, scherm is lekker groot. Ik heb al aans Sygic aangeschaf. Maar nu wil eenvoudige routes die ik op de computer maak importeren. In Android en op de iPhone kan dat. Maar ik zie hier niet hoe. Ik zie wel een knop voor Cloud Service aan. Maar welke is dat dan en hoe werkt dat. Google heeft me niet geholpen. Iemand?
Dat kan toch gewoon met de kaarten App, ten minste als je een PC met Windows 10 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
coenox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:56:
navigatie op de motor [...] routes die ik op de computer maak importeren
Sygic gebruik ik niet. Als het met de ingebouwde (Here/Maps) navigatie kan, ben ik benieuwd hoe :-)

Ik heb twee apps gevonden die dat wel kunnen. In beide gevallen geen turn-by-turn navigatie. Voor fiets en wandelen prima, maar op de motor vraag ik het me af. Je moet steeds het scherm in de gaten houden.

Ik was op zoek naar offline kaarten voor op de fiets of bij wandelen en gebruik daar nu NaviComputer voor. Prima en gratis. NaviComputer gebruikt OpenStreetmap kaarten en die zijn net gedetailleerder dan de Here-kaarten.

Als de ingebouwde (Here/Maps) kaarten goed genoeg zijn dan kan je voor GPX Viewer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
@coenox draai je windows 10 Mobile of Windows Phone 8.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
shiptronic schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:13:
@coenox draai je windows 10 Mobile of Windows Phone 8.1 ?
Ik draai Windows 10 Mobile, en heb dus geen Here meer. . Even voor de goede orde: de turn-by-turn is geen probleem met Sygic, het gaat me om vooraf gemaakte routes. Je kunt met Tyre of MyRoute-app leuke routes maken en die kan ik dan in mijn TomTom dedicated navigatie apparaat invoeren en rijden. De uitdaging is nu of het met een Windows Phone ook lukt. Er is een mogelijkheid om routes om te zetten naar ITF formaar met ITN convertor. Sygic kan dit formaat lezen. De vraag is alleen hoe krijg ik dit in Sygic op de Lumia.

Ik heb al een tijd niet meer met 'Kaarten' gewerkt, zal eens kijken of het daar kan.

<edit> Even snel gekeken, maar Kaarten kan alleen plaatsen opslaan toch? Geen routes. En wat ik me van Here herinner: je kan op de pc wel routes maken, maar hij synchroniseert ze niet met de app </edit>

[ Voor 11% gewijzigd door coenox op 24-02-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Je stelt nu een heel andere vraag, routesd is iets anders als navigatie. Dat laatste gaat super met de kaarten app. Zorg dat je op PC en in de PC-kaarten app bent ingelogd met het zelfde ID als je telefoon. Zoek in de kaarten app de locatie op waar je heen wil, en sla hem op (geeft een herkenbaren naam aan) ik heb even willekeuring een adres in Amersfoort op gezocht en huis nr aan geklikt ( rechter muis toes geeft je 3 opties) opgeslagen en even een herkenbare naam (in dit geval Tweakers, en als notie test) aan gegeven en klaar.

Op de telefoon zie ik dan netjes Tweakers weer te voorschijn komen, aan klikken start en klaar. In dit geval sla je geen route op maar een eind punt, wat mijns inziens ook veel handiger is, je wil vanaf het punt waar je nu bent de snelst/kortste route naar je eindbestemming. En die kan elke keer anders zijn.

Een completer route voorbereiden is natuurlijk iets heel anders, daar heb ik me nog niet in verdiept, ga dat later eens uitproberen. Mischien dat iemand dat al gedaan heeft, volgens mij kan je wel punten op de route verleggen, maar niet als zodaning als route opslaan. (word vervolgd)

Maar met 1 ding ben ik het eens , Kaarten is bruikbaar, Here was beter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Een Route maken kan ook; Ik heb het als volgt gedaan.

op de PC zoek je het startpunt, plaats een speld en kiest opslaan.
Maak een nieuwe collectie en geef die een naam (tweakers fun tour)
onder Notieties kan je een bij naam opgeven , ik heb gekozen voor start punt. (datum was handiger geweest)
Nu zoek je de volgende locatie op , speld plaatsen opslaan kies collectie (tweakers fun tour)
en geef de bijnaam (punt 1)
Volgende locatie opslaan als punt 2 , en zo alle punten op de route opslaan, de laatst heb ik de naam eind bestemming gegeven, en mij route is klaar.

Nu pak ik de telefoon , start kaarten, klik op het sterretje, kies collecties en selecteer Tweakers fun tour , daar staan nu alle punten van mijn route kies start punt en navigeer, daar aangekomen , kies je volgende punt en rij verder tot je bij de eind bestemming bent.

Als je dan naar huis wil kies je Favorieten en klik op thuis, en u word thuis gebracht ;)

[Edit] Je kan ook de webverzie kiezen https://www.bing.com/maps/ , en om eerlijk te zijn werk die overzichtelijker, mijn net gemaakte teakers route staat er al, en je kan ook handig schuiven met de punten op de route bv 2, en 3 omdraaien en ze even een nieuwe naam geven. En dus kan je ook met een iMac iPad, of Android tablet, gewoon je route maken !

[ Voor 15% gewijzigd door shiptronic op 24-02-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Serieus? Ik vind het heel creatief Shiptronic en dank voor het meedenken. Maar dit is natuurlijk niet anno 2017. Zelfs op mijn Nokia N8 (Nokia Drive, later Here geworden) ging dit beter.

Zoals in mijn oorspronkelijke bericht, het gaat me om eenvoudige routes. Ik wil niet v
handmatig van punt naar punt navigeren. Waarbij ik steeds moet stoppen, handschoenen uit, etc Ik wil bijvoorbeeld vanuit huis naar een plek in Duitsland rijden. Nederland snelweg en dan vanaf de grens binnendoor. Ik wil dan op het scherm van mijn pc een route kunnen maken, dit kan zonder al te veel routepunten. Die wil ik dan als route op kunnen slaan en in de telefoon kunnen openen. Dit zou niet heel ingewikkeld moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Zie mijn edit, Bij Bing kaarten gaat dat beter. kies start en eind punt en voeg evt tussen punten toe. Maar helaas kan ik ook daar niet vinden hoe je een route kan opslaan :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 15-09 13:19
Fireshade schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:36:
In de Berichten app wat je normaal voor SMS gebruikt, kan je allerlei media bestanden verzenden.
Weet iemand of dat als een MMS wordt verstuurd? Of is dat RCS?
Als ik mij niet vergis is dit MMS.
Ik heb zelf de SMS integratie op Skype Preview en gebruik deze dagelijks om te communiceren en ook foto's te versturen. Wanneer ik dan een foto ontvang per SMS dan krijg ik op de PC een bericht dat er een foto via MMS is ontvangen en dat deze gedownload wordt vanaf de telefoon.
Vandaar dat ik denk dat het MMS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
coenox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:22:
Serieus? Ik vind het heel creatief Shiptronic en dank voor het meedenken. Maar dit is natuurlijk niet anno 2017. Zelfs op mijn Nokia N8 (Nokia Drive, later Here geworden) ging dit beter.

Zoals in mijn oorspronkelijke bericht, het gaat me om eenvoudige routes. Ik wil niet v
handmatig van punt naar punt navigeren. Waarbij ik steeds moet stoppen, handschoenen uit, etc Ik wil bijvoorbeeld vanuit huis naar een plek in Duitsland rijden. Nederland snelweg en dan vanaf de grens binnendoor. Ik wil dan op het scherm van mijn pc een route kunnen maken, dit kan zonder al te veel routepunten. Die wil ik dan als route op kunnen slaan en in de telefoon kunnen openen. Dit zou niet heel ingewikkeld moeten zijn.
Ik ben er een tijdje geleden mee bezig geweest. Route offline plannen op PC met diverse tussen-locaties en daarna laden binnen een app op mijn W10M mobiel. Nu moet ik weer even in de memorybank om te herinneren waarmee ik dat destijds heb geprobeerd. Het was ook n.a.v. de vraag van een mede-Tweaker. Ik ga proberen om het weer terug te halen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Dank. Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd. Ga dit weekend zelf ook nog even fröbelen. Ook met de suggesties van shiptronic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Omdat je Sygic gebruiker bent heb ik daar nu eerst eens naar gekeken. Je bent in het bezit van een licentie?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
hardware-lover schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:11:
Omdat je Sygic gebruiker bent heb ik daar nu eerst eens naar gekeken. Je bent in het bezit van een licentie?
Ja. Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Dat is in ieder geval alvast gunstig, als de cloud optie van Sygic ook twee kanten op gaat werken, want dat doet ie nog niet op dit moment niet zoals ik verwachtte.

Ik heb Sygic vandaag ook op mijn W10 Desktop geïnstalleerd, via dezelfde account die ik ook op de telefoon heb, daarmee is ie ook meteen geactiveerd en heb je dezelfde licenties dan op je mobiel.

Ik heb daarop de cloud optie ook actief gemaakt, maar het is me niet helemaal duidelijk wat Sygic daarmee doet. Ik verwacht een soort van syncen, maar wat ie dan synct en hoe is me niet helemaal duidelijk.

Na mijn Sygic account geselecteerd te hebben binnen de W10 (desktop) app, kwamen heel snel mijn favorieten en recente bestemmingen tevoorschijn. Dat beloofde veel goeds.

Via de desktop heb ik een test-route aangemaakt met diverse locaties.
Route van huidige locatie naar eindbestemming en dan met de muis steeds maar tussen-loacties geselecteerd. Dat gaat op de desktop met een groot scherm en muis wat gemakkelijker dan op de telefoon (waar je dit natuurlijk ook kunt doen, alleen iets minder gemakkelijk).

De aangemaakte route als test-route opgeslagen en dan maar wachten tot deze gesynced werd met mijn telefoon. Maar dit gebeurd maar niet?

Ik heb nu een nieuwe route aangemaakt en als favoriet op de telefoon aangemaakt, eens kijken of deze nu ook weer op de PC tevoorschijn gaat komen.

Afijn..., mocht syncen goed gaan dan kan je middels je PC de routes met tussenpunten daar aanmaken, en als syncen goed gaat dan kan je het gepiel op je telefoon achterwege laten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Het stomme is: dat syncen werkt op de iPhone (ik had een 7 dagen proefversie van Sygic). Je kunt daar kiezen of je Dropbox of iCloud wilt gebruiken. Maar hier is me onduidelijke welke Cloud service. Onedrive? Iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
coenox schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:34:
Het stomme is: dat syncen werkt op de iPhone (ik had een 7 dagen proefversie van Sygic). Je kunt daar kiezen of je Dropbox of iCloud wilt gebruiken. Maar hier is me onduidelijke welke Cloud service. Onedrive? Iets anders?
Geen idee, is een instelling binnen de app zelf maar een cloud dienst (zoals Onedrive), kan je verder niet selecteren. Je zou denken dat het dan een eigen Sygic cloud dienst is?

Het is dat Sygic support zo vaag is met hun reacties betreffende Sygic op Windows Mobile, anders hadden we dat kunnen vragen. Ze ontwijken echter vragen m.b.t. updates e.d., en dat doen ze niet per ongeluk :F

Update: het syncen tussen beide platformen via de Cloud optie van Sygic werkt (desktop en mobiel), het heeft alleen even wat tijd nodig zo te zien, geen idee hoelang werkelijk en waarvan afhankelijk. Maar favorieten afzonderlijk aangemaakt op beiden komen allen keurig tevoorschijn op beiden.

Dit zou dus een oplossing voor je kunnen zijn misschien?

[ Voor 19% gewijzigd door hardware-lover op 25-02-2017 14:23 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
hardware-lover schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:47:
[...]

Geen idee, is een instelling binnen de app zelf maar een cloud dienst (zoals Onedrive), kan je verder niet selecteren. Je zou denken dat het dan een eigen Sygic cloud dienst is?

Het is dat Sygic support zo vaag is met hun reacties betreffende Sygic op Windows Mobile, anders hadden we dat kunnen vragen. Ze ontwijken echter vragen m.b.t. updates e.d., en dat doen ze niet per ongeluk :F

Update: het syncen tussen beide platformen via de Cloud optie van Sygic werkt (desktop en mobiel), het heeft alleen even wat tijd nodig zo te zien, geen idee hoelang werkelijk en waarvan afhankelijk. Maar favorieten afzonderlijk aangemaakt op beiden komen allen keurig tevoorschijn op beiden.

Dit zou dus een oplossing voor je kunnen zijn misschien?
Dank. Ik ga er eens naar kijken. Ik ben benieuwd of hij ook routes synced. Toch zou het fijn zijn als ik weet welke Cloud er gebruikt wordt en of ik daar dan ook routes in kan zetten die door anderen zijn gemaakt. Het blijft frustrerend om te weten dat het in bijvoorbeeld Android werkt, en hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
coenox schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:28:
[...]
Dank. Ik ga er eens naar kijken. Ik ben benieuwd of hij ook routes synced. Toch zou het fijn zijn als ik weet welke Cloud er gebruikt wordt en of ik daar dan ook routes in kan zetten die door anderen zijn gemaakt. Het blijft frustrerend om te weten dat het in bijvoorbeeld Android werkt, en hier niet.
Ik weet niet helemaal zeker wat je met "ook routes synced" bedoelt?

Er worden in ieder geval aangemaakte routes (eventueel met diverse tussen-locaties), die als favoriet worden opgeslagen, gesynced en eerdere bestemmingen worden daar ook bij meegenomen. Ben bang dat routes delen, aangemaakt door derden, een brug te ver wordt op het Windows platform.

Ik heb nog even gezocht of ik op de desktop wat data zou kunnen vinden waarin de favorieten en recente bestemmingen zijn opgeslagen maar deze heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Waarom zit er niet een simpele mogelijkheid in om routes te laden, exporteren en te delen, zoals bij anderen (Navigon PNA bijv.), dat is toch een vrij logische optie?

Opnieuw een update gehad van Mail en Agenda, en de € BUG zit er nog steeds in bij het NL toetsenbord;

hardware-lover in "Windows Phone Store en applicaties"
hardware-lover in "Windows Phone Store en applicaties"

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 25-02-2017 15:34 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
hardware-lover schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Er worden in ieder geval aangemaakte routes (eventueel met diverse tussen-locaties), die als favoriet worden opgeslagen, gesynced en eerdere bestemmingen worden daar ook bij meegenomen. Ben bang dat routes delen, aangemaakt door derden, een brug te ver wordt op het Windows platform.
Dat bedoelde ik dus. Top!
[...]
Ik heb nog even gezocht of ik op de desktop wat data zou kunnen vinden waarin de favorieten en recente bestemmingen zijn opgeslagen maar deze heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Waarom zit er niet een simpele mogelijkheid in om routes te laden, exporteren en te delen, zoals bij anderen (Navigon PNA bijv.), dat is toch een vrij logische optie?
Precies, ben ik roerend met je eens.

Veel dank voor het uitzoeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
[...]
Opnieuw een update gehad van Mail en Agenda, en de € BUG zit er nog steeds in bij het NL toetsenbord;
Ja. Dus .... wat is nou een 'snelle' oplossing? Duits toetsenbord installeren.... d:)b

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 12:41:
[...]
Ja. Dus .... wat is nou een 'snelle' oplossing? Duits toetsenbord installeren.... d:)b
Belgium second 😜 , en dit is geen oplossing maar een lapmiddel 😏 , awel...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hardware-lover schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:21:
[...]

België komt op mijn 950 niet voor als beschikbaar toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
hardware-lover schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:21:
[...]

het makkelijkste lapmiddel is: Euro ipv € tikken totdat MS wakker is geworden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:27:
[...]
België komt op mijn 950 niet voor als beschikbaar toetsenbord.
Ik zei toch, Belgium second? Heb je ook gekeken bij > Nederlands (België)? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
kruila schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:35:
[...]
het makkelijkste lapmiddel is: Euro ipv € tikken totdat MS wakker is geworden
Euro (met een hoofdletter) is alleen een optie als dat het eerste woord van een zin is. In jouw bovenstaande tekst zou het dus euro moeten zijn. (tis zondag hè... dus alle tijd voor extra uitleg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Ik ben een beetje lui, is er al een feedback item over het eurotekenprobleem? Dan krijgt die een extra stem van mij!

Edit: Toch even gezocht, deze gevonden en upvoted: https://aka.ms/Jtc78c

[ Voor 24% gewijzigd door SpankmasterC op 26-02-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
SpankmasterC schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:24:
Ik ben een beetje lui, is er al een feedback item over het eurotekenprobleem? Dan krijgt die een extra stem van mij!
Diverse updates geleden, en ik was niet de enige. Volgens mij heeft Trump afgedwongen dat ze het zo moeten laten, $ werkt wel goed namelijk :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Volgens een medewerker van Microsoft Nederland is de Feedback Hub alleen voor Insiders. Zelf heb ik de Feedback Hub van mijn telefoon en PC verwijderd. Ik, geen Insider, vind het net zo nutteloos als water naar de zee dragen. Maar goed,......

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 26-02-2017 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:28:
[...]
Volgens een medewerker van Microsoft Nederland is de Feedback Hub alleen voor Insiders. Zelf heb ik de Feedback Hub van mijn telefoon en PC verwijderd. Ik, geen Insider, vind het net zo nutteloos als water naar de zee dragen. Maar goed,......
Of er wordt alleen naar feedback van Insiders gekeken? Ik kwam de mijne als niet Insider toch tegen, maar mogelijk hebben ze deze meteen het label "ignore" gegeven?

Edit: het is een generaal probleem zie ik nu (pas), ook in vele andere apps werkt het € teken niet. Schijnbaar is het aantal actieve Office Mobiel gebruikers niet zo heel erg groot (waaronder ik). Ook daar komt het € via het NL toetsenbord niet tevoorschijn. Toetsenbord blijft wel in beeld, maar dat is het dan ook.

[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 26-02-2017 14:42 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het werkt bij mij in ieder geval wel in Twitter, GroupMe, OneNote, Skype Preview, Berichten, Egde en Windows Central. Om er maar een paar te noemen. Dus, ik weet niet wat jij onder vele andere apps verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
GerCor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:21:
[...]

Euro (met een hoofdletter) is alleen een optie als dat het eerste woord van een zin is. In jouw bovenstaande tekst zou het dus euro moeten zijn. (tis zondag hè... dus alle tijd voor extra uitleg).
Volgens het genootschap Onze Taal moet in dit geval na de dubbele punt het eerste woord met een hoofdletter beginnen (omdat het een tip/advies/opmerking is) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:04:
Het werkt bij mij in ieder geval wel in Twitter, GroupMe, OneNote, Skype Preview, Berichten, Egde en Windows Central. Om er maar een paar te noemen. Dus, ik weet niet wat jij onder vele andere apps verstaat.
Mail, agenda, vrijwel het gehele Office pakket. Maar dat staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot het riante aanbod aan apps waarbij het wel werkt, want die 5 apps (waarbij ik dat zo kan zien), zijn natuurlijk te verwaarlozen.

Maar ik waardeer je positieve houding, of ik begrijp je misschien niet goed en ben je teleurgesteld dat het in die andere apps wel werkt, zouookzomaarkunnenzijn 😇

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 20:26
Maak je niet druk Microsoft kijkt voor uit en daar bestaat geen € meer.

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic

Edit: Toch even gezocht, deze gevonden en upvoted: https://aka.ms/Jtc78c
Er zijn er zelf meerde, alles wat ik kon vinden heb ik een shop gegeven, of het helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hardware-lover schreef op zondag 26 februari 2017 @ 16:14:
[...]
Mail, agenda, vrijwel het gehele Office pakket. Maar dat staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot het riante aanbod aan apps waarbij het wel werkt, want die 5 apps (waarbij ik dat zo kan zien), zijn natuurlijk te verwaarlozen.

Maar ik waardeer je positieve houding, of ik begrijp je misschien niet goed en ben je teleurgesteld dat het in die andere apps wel werkt, zouookzomaarkunnenzijn 😇
Het lijkt me volstrekt logisch dat het werkt. Ik vind het alleen vreemd dat het in de apps die jij noemt niet werkt. Ik had zelf even het idee dat het alleen werkt als je ook Cortana gebruikt. Daarom koos ik ook het Duitse toetsenbord. Maar toen kwam jij met het Belgische toetsenbord en België hoort niet bij de Cortanagroep. Dus, dat is het ook niet. Jij had het over Office ...... en dat klopt, op OneNote na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
GerCor schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:51:
[...]

Het lijkt me volstrekt logisch dat het werkt. Ik vind het alleen vreemd dat het in de apps die jij noemt niet werkt.
De developer kan voor invoervelden opgeven welk soort toetsenbord moet worden getoond. Bijvoorbeeld voor telefoonnummers wordt een numeriek toetsenbord getoond en voor email velden een toetsenbord met een @ erop. Het kan dus zijn dat de developers een toetsenbord weergeven die prima werkt voor het soort veld, alleen wel het Euroteken mist. Dat het Euroteken dan wel beschikbaar is in een andere taal, kan te maken hebben met het feit dat andere landen vaak toch al een andere indeling hebben.

Zie ook:

https://msdn.microsoft.co...indows/apps/mt280229.aspx

en

https://docs.microsoft.co...putScopeNameValue#fields_

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
[...]

Mijn pogingen mislukken jammerlijk. Ik heb sygic op een Windows 10 pc geïnstalleerd, maar die weigert categorisch om kaarten te downloaden ('Er is een fout opgetreden'). Ik zie in de store dat meer mensen daar last van hebben, maar een oplossing kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat is er aan de hand met Shazam ? Zaterdag mijn telefoon een hard reset gegeven. Voorheen als je Shazam gebruikte kreeg je keurig zo'n knop te zien dat je het herkende nummer/liedje uit de MS Store kon plukken en downloaden als je een Groove Music Pass hebt. Nu laat hij helemaal niks meer zien. Ja Shazam herkent het nummer, ik kan songteksten bekijken en video's bekijken van dat herkende nummer/liedje, maar dat wil ik niet. Ik wil rechstreeks doorgaan naar de Microsoft Store om het liedje aan mijn collectie toe te voegen.

Overigens was het voor de harde reset zo dat die MS Store butten wel beschikbaar was, maar die opende dan de MS Store in de browser waarna je weer werd doorgelust naar de native Windows Store op je telefoon. Echter kwam de laaste tijd de melding dat je toch echt flash moest installeren in je Edge browser op je telefoon omdat het anders niet werkte..... Echt goed bezig daar bij Microsoft.....

Ik zit al weken toe zoeken naar een iPhone 6s Plus ter vervanging van mijn Lumia 950XL....zelfs ik als doorgewinterde MS aanhanger vind het zo langzamerhand wel welletjes.....

Overigens werkt de Kaarten app ook niet zoals in het begin, dus ook niet na een harde reset. Je kan als je alleen de kaart laat zien en dus GEEN stembegeleiding aan hebt staan voor een route, niet "navigeren" in 3d. Ik had 's nachts nog wel eens de kaarten app open staan zonder route begeleiding. Je zag dus wel de map in 3d en ook het pijltje/icoontje van je locatie zag je gewoon meegaan op de juiste positie zodat je wat makkelijker kunt zien hoe de route er voor je uit ziet, bv bochtje naar rechts, bochtje naar links etc etc. Wel makkelijk in het donker.

Dat kan dus niet meer, sterker nog, als je geen stembegeleiding aan hebt staan, gaat het scherm gewoon op zwart als je dat hebt ingesteld, dus het lockscreen na x seconden en dan gewoon zwart.

Het wordt alleen maar slechter en slechter heb ik het idee....

:(

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Swerfer schreef op maandag 27 februari 2017 @ 07:14:
[...]

De developer kan voor invoervelden opgeven welk soort toetsenbord moet worden getoond. Bijvoorbeeld voor telefoonnummers wordt een numeriek toetsenbord getoond en voor email velden een toetsenbord met een @ erop. Het kan dus zijn dat de developers een toetsenbord weergeven die prima werkt voor het soort veld, alleen wel het Euroteken mist. Dat het Euroteken dan wel beschikbaar is in een andere taal, kan te maken hebben met het feit dat andere landen vaak toch al een andere indeling hebben.

Zie ook:

https://msdn.microsoft.co...indows/apps/mt280229.aspx

en

https://docs.microsoft.co...putScopeNameValue#fields_
Tsja, kan ik dat allemaal gaan lezen maar aan het toetsenbord mankeert niks. € staat er gewoon op. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
coenox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:44:
[...]
Mijn pogingen mislukken jammerlijk. Ik heb sygic op een Windows 10 pc geïnstalleerd, maar die weigert categorisch om kaarten te downloaden ('Er is een fout opgetreden'). Ik zie in de store dat meer mensen daar last van hebben, maar een oplossing kan ik niet vinden.
Ik zal er zo nog eens een proberen te installeren, zodra ik weer aan de pc zit.

Edit: België, Frankrijk, Spanje, allen worden ze probleemloos binnengehaald, geen enkele foutmelding.

Je gebruikt dezelfde Windows Store account die je ook op je mobiel gebruikt? Je ziet je aankopen terug bij de Desktop versie binnen de Sygic store? Ook een Sygic account aangemaakt in het verleden en deze ook aangemeld binnen Sygic zelf?

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 27-02-2017 19:48 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
hardware-lover schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:27:
[...]

Je gebruikt dezelfde Windows Store account die je ook op je mobiel gebruikt? Je ziet je aankopen terug bij de Desktop versie binnen de Sygic store? Ook een Sygic account aangemaakt in het verleden en deze ook aangemeld binnen Sygic zelf?
Ja, zelfde account in de store. Kaarten downloaden is de eerste stap, doordat dit niet lukt kan ik niet in Sygic kijken en dus ook niet in de Sygic store. Ik heb een ticket aangemaakt bij Sygic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric27
Het € teken doet het weer.

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
eric27 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:46:
Het € teken doet het weer.

Eric
Niet bij mij..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Vanmorgen een update gehad van mail en agenda en doet hij het bij mij.
Nokia 930 non insider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
eric27 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:51:
Nokia 930 non insider.
Oké. Ik niet. Ik zit 'nog steeds' op versie 17.7920.40508.0 van 25-02-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-07 12:18
Hier ook niet, maar mail en kalender is de 25e ge-update. Dus misschien nog een dagje wachten.
De kleine u, met dubbele puntjes erop, (deze dus => ü), doet ook net als het € teken, raar.
Cursor gaat dan naar het begin van de zin.
Dit gebeurt ook op mijn Surface 3 tablet als ik het schermtoetsenbord gebruik, met het covertoetsenbord werkt het wel goed....

lachen man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric27
Deze Versie 17.7922.42018.0 heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
eric27 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:43:
Mooi, dan lost het zich vanzelf op dus. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Waar vinden jullie de versienummer staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Bij mail instellingen en dan info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
eric27 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:43:
By Akshay Waghray - February 28, 2017
Microsoft today pushed out a new update for its Mail and Calendar App for Windows 10 and Windows 10 Mobile. The app has been bumped to new version 17.7922.42018.0. The update is available for Insiders on Fast Ring Creators update. :?

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 28-02-2017 14:10 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
eric27 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:51:
Nokia 930 non insider.
weet je wel zeker dat je geen insider draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
100% preview release staat het op heb net nog even gekeken.
Een maand geleden alles gereset met WDRT en daarna alle apps afzonderlijk opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
eric27 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:56:
100% preview release staat het op heb net nog even gekeken.
Een maand geleden alles gereset met WDRT en daarna alle apps afzonderlijk opnieuw geïnstalleerd.
Release Preview is een Insider build.

https://blogs.windows.com/blog/tag/windows-insider-program/

Kijk even naar het versienummer van de build op je telefoon.

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 28-02-2017 16:32 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Versienummer 14393.726

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
insider dus ! :)

productie zit op 14939.693

[ Voor 58% gewijzigd door shiptronic op 28-02-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Als ik dus een WDRT reset foe met mijn 930 dan kom ik op 8.1 uit.
Wil ik daarna naar windows 10 dan wordt je dus automatisch insider?

Maar ik had een tik foutje in de build deze is 14393.726

[ Voor 18% gewijzigd door eric27 op 28-02-2017 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
eric27 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:07:
Als ik dus een WDRT reset foe met mijn 930 dan kom ik op 8.1 uit.
Wil ik daarna naar windows 10 dan wordt je dus automatisch insider?

Maar ik had een tik foutje in de build deze is 14393.726
Het maakt niet zo heel veel uit, je zit daarmee nog steeds binnen Insider;

Windows 10 build 14393.726 now rolling out for Release Preview ring on PC and Mobile

Wat belangrijker is, er is dus een € fix onderweg voor ons Productie gebruikers. d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Blijft dan altijd spannend ten kost van wat dat dan weer gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Zo ik wist niet dat deze telefoon op insiders stond ingesteld en dat nu direct maar even gewijzigd.
Einde insider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
eric27 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:33:
Zo ik wist niet dat deze telefoon op insiders stond ingesteld en dat nu direct maar even gewijzigd.
Einde insider.
En einde € teken .... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
Nee deze blijft.
De preview build blijft staan en deze werkt echt prima.
Maar ik ontvang nu geen insiders builds meer.

Hier voor een jaar lang insider (fast)geweest maar vond het nu wel genoeg een maand geleden.
Het draait nu lekker stabiel geen gedonder meer.

Toen kon je ook niet meer terug dat hebben ze nu volgens mij aangepast.
Je kunt nu gewoon aangeven helemaal stoppen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Ik krijg foutmelding c101b000 als ik apps wil updaten/installeren. Meer mensen hier last van? Windows Phone 8.1 Update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:13
Stefan22 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:45:
Ik krijg foutmelding c101b000 als ik apps wil updaten/installeren. Meer mensen hier last van? Windows Phone 8.1 Update.
Yep. Dezelfde melding op een L630 met 8.1

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Baserk schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:10:
[...]

Yep. Dezelfde melding op een L630 met 8.1
Ah bedankt, ben niet de enige hier dus. Ik las het ook al op Reddit en Twitter. Waarschijnlijk server probleem dus.
Pagina: 1 ... 108 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.