Doe je research ... dat zit er ook gewoon inrichdb schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:12:
[...]
Optie uit 2015. Zou pas echt nieuws zijn als de nieuwe live functie erin zat.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Doe je research ... dat zit er ook gewoon inrichdb schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:12:
[...]
Optie uit 2015. Zou pas echt nieuws zijn als de nieuwe live functie erin zat.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
oh? waar dan? niet te ziendreameater schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:46:
[...]
Doe je research ... dat zit er ook gewoon in![]()
Inderdaad, heb er zelf ook geen problemen mee en ben zeer tevreden.dreameater schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:45:
[...]
Dat is netjes! Vind de app zelf keurig werken op m'n 950XL
Start instagram, klik op camera linksboven, swipe naar links 👈
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Toch even zitten zoeken, gaat blijkbaar gefaseerd per gebruiker. Hier is de optie dus niet aanwezig.dreameater schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:53:
[...]
Start instagram, klik op camera linksboven, swipe naar links 👈
Dát zou wellicht kunnen.. zojuist even op m'n Surface Pro 4 gecheckt, daar is de functie ook aanwezig.richdb schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:54:
[...]
Toch even zitten zoeken, gaat blijkbaar gefaseerd per gebruiker. Hier is de optie dus niet aanwezig.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Live from Denmark
Wat voor laadproblemen heb je? AIDA64 geeft het "wear" niveau aan. Volgens de ontwikkelaar van de app klopt de berekening die daarbij wordt gemaakt. Misschien zie je daar wat aan?hansie_k schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:53:
Zijn er wat uitgebreidere batterij apps?
Ik heb wat problemen met t laden, en hoop met een app die de voltages laat zien er iets wijzer van te worden.
De meeste apps die ik gevonden heb laten alleen de huidige capaciteit, ontlading in % etc. en meer niet.
Daar de accu t vrij lang nog uithoud, denk ik dat t probleem ergens anders ligt (diverse kabels en adapters geprobeerd...).
Testing, one, two ...
Die heb ik nu ook, lijkt wel de meest uitgebreide.hardware-lover schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:23:
[...]
Wat voor laadproblemen heb je? AIDA64 geeft het "wear" niveau aan. Volgens de ontwikkelaar van de app klopt de berekening die daarbij wordt gemaakt. Misschien zie je daar wat aan?
Live from Denmark
Bij mij staat er 0% vermeld. Wat geeft ie aan bij Designed en Fully charged charged capacity?hansie_k schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:58:
[...]
Die heb ik nu ook, lijkt wel de meest uitgebreide.
Geeft idd wear aan, maar dat is 100%.
Testing, one, two ...
8300/8300/2200hardware-lover schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Bij mij staat er 0% vermeld. Wat geeft ie aan bij Designed en Fully charged charged capacity?
Live from Denmark
De laatste waarde die je aangeeft is de resterende waarde van dat moment?
[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 01-02-2017 15:11 ]
Testing, one, two ...
Sorry, wear is 0%...hardware-lover schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:10:
[...]
De laatste waarde die je aangeeft is de resterende waarde van dat moment?
Ik begrijp enkel niet dat de eerste twee waardes gelijk zijn maar dat ie aangeeft dat ie 100% wear zou hebben?
Zeker niet omdat de berekening van de wear uit die eerste twee waardes wordt berekend?
De vraag die nog staat, wat ervaar jij aan laadproblemen?
Live from Denmark
Testing, one, two ...
Inmiddels stond vanmorgen de volgende update van Instagram alweer klaar. Nu zijn ook de opties 'handsfree' en 'boomerang' aanwezig.richdb schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:54:
[...]
Toch even zitten zoeken, gaat blijkbaar gefaseerd per gebruiker. Hier is de optie dus niet aanwezig.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Die had ik al wat eerder gekregen, vandaag werden me de updates voor Outlook en Camera aangeboden. Helaas is de € bug er bij Outlook nog steeds. Zou men hetzelfde ervaren met het $ teken dan zou het zo gefixed zijn verwacht ik.dreameater schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:51:
[...]
Inmiddels stond vanmorgen de volgende update van Instagram alweer klaar. Nu zijn ook de opties 'handsfree' en 'boomerang' aanwezig.
Testing, one, two ...
Klopt, alleen de optie Live (zoals op Android en Ios) staat er bij mij nog niet bij. Handfree en Boomerang wel. dus zal toch op de een of andere manier gebruiker afhankelijk zijn.dreameater schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:51:
[...]
Inmiddels stond vanmorgen de volgende update van Instagram alweer klaar. Nu zijn ook de opties 'handsfree' en 'boomerang' aanwezig.
Live heb ik er ook al wat langer bij staan, sinds enkele dagen dus die twee extra opties. Het zal toch niet toestel-afhankelijk zijn misschien (of bedoel je dat met "gebruiker")?richdb schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:33:
[...]
Klopt, alleen de optie Live (zoals op Android en Ios) staat er bij mij nog niet bij. Handfree en Boomerang wel. dus zal toch op de een of andere manier gebruiker afhankelijk zijn.
Testing, one, two ...
Gisteren iets gelezen over gefaseerd invoeren, of ze dat per toestel doen of per gebruikers is mij niet duidelijk. Als ik op een Android toestel inlog zie ik de optie wel gewoon. Dus dan ga je bijna denken per toestel.hardware-lover schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:56:
[...]
Live heb ik er ook al wat langer bij staan, sinds enkele dagen dus die twee extra opties. Het zal toch niet toestel-afhankelijk zijn misschien (of bedoel je dat met "gebruiker")?
Maar dat zou toch nergens op slaan, het is een functie? Misschien wordt er tijdens de installatie wat uitgelezen aan hardware-mogelijkheden en zou het daar ergens mis kunnen gaan, maar in alle gevallen wordt de camera gebruikt voor al die opties, dus dat lijkt onwaarschijnlijk.richdb schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:15:
[...]
Gisteren iets gelezen over gefaseerd invoeren, of ze dat per toestel doen of per gebruikers is mij niet duidelijk. Als ik op een Android toestel inlog zie ik de optie wel gewoon. Dus dan ga je bijna denken per toestel.
Met de update van gisteren handsfree en boomerang, maar Live dus niet.
Testing, one, two ...
Yep ...hardware-lover schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:44:
[...]
Maar dat zou toch nergens op slaan, het is een functie? Misschien wordt er tijdens de installatie wat uitgelezen aan hardware-mogelijkheden en zou het daar ergens mis kunnen gaan, maar in alle gevallen wordt de camera gebruikt voor al die opties, dus dat lijkt onwaarschijnlijk.
Je hebt natuurlijk al eens de app verwijderd en opnieuw toegevoegd?
https://wren.co/join/Devian
Thanks voor de heads up! Ga 'm meteen even proberen. Jammer dat de officiële Dumpert app geen reaguurders meer laat zien.Devian schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:27:
Iemand de nieuwe UWP Dumpert app al gevonden?
Werkt erg goed, in tegenstelling tot de andere dumpert apps die er nu zijn!
[ Voor 21% gewijzigd door LCP op 02-02-2017 21:38 . Reden: update ]
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64
Correct. Zowel de Windows Mobile als de Windows UWP app ondersteunen geen notificaties helaas. Tijd dat Rudy dit eens gaat implementerenhherrie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 08:30:
[...]
Ehm... nergens!![]()
Als ik de info van Dropbox zelf goed begrijp, zijn meldingen alleen mogelijk in de desktop-app (dus niet de app uit de Store).
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64
Top app. Erg mooi gemaakt. Gelijk ook op Continuum geprobeerd ..... echt goed.Devian schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:27:
Iemand de nieuwe UWP Dumpert app al gevonden?
Werkt erg goed, in tegenstelling tot de andere dumpert apps die er nu zijn!
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
... en gaat over tot de orde van de dag
Die had altijd alleen maar het volgende agenda item op de live-tile.EgMaf schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:50:
Waarom niet de standaard Agenda app?
Ik zie (brede tile, W10 Insider Fast) afwisselend de eerstvolgende met details, en de eerstkomende 3, 1 per regel met tijd en titel.hjs schreef op zondag 5 februari 2017 @ 20:00:
[...]
Die had altijd alleen maar het volgende agenda item op de live-tile.
Is dat al veranderd tegenwoordig en kan ik de komende 3 of 4 items zien?
Dank voor alle tipsP_Tingen schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:28:
Ik heb een paar weken geleden mijn 735 gereset, maar nu kom ik erachter dat OneNote niet synchroniseert met OneNote Online. Telefoon gereboot, account nagelopen, sync uitgezet en handmatig geprobeerd, maar er lijkt niks te gebeuren.
De map in OneNote krijgt het 'sync' icoontje, maar komt daar niet meer vanaf.
Eh, help?
Testing, one, two ...
€? Ze denken alleen maar in $'shardware-lover schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:39:
Toch lastig schijnbaar om de € bug in Mail en Agenda app voor W10M te verhelpen, update gehad, probleem blijft bestaan. Ik dacht, "The Netherlands second", is dat voorstel nog niet goedgekeurd door Donald Du.., èh Trump?
Ow, we hebben het minimale aantal stemmen nog niet gehaald schijnbaar
Gaat per decreet. Zie je tegenwoordig hele grappige filmpjes van. Misschien iemand die handig is in het vervaardigen van dat soort filmpjes? Zou een leuke zijn richting Microsoft. 'We will bring the € back to Outlook Mail and Outlook Calendar'.hardware-lover schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:39:
Toch lastig schijnbaar om de € bug in Mail en Agenda app voor W10M te verhelpen, update gehad, probleem blijft bestaan. Ik dacht, "The Netherlands second", is dat voorstel nog niet goedgekeurd door Donald Du.., èh Trump?
Ow, we hebben het minimale aantal stemmen nog niet gehaald schijnbaar
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Testing, one, two ...
Gisteren ook naar gezocht: 'beschikbaar voor alle platformen', aldus EenVandaag. Blijkbaar kennen ze alleen iOS en Android en dan is het al snel 'alle'.hardware-lover schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:53:
Hebben jullie "de Stemming" app al kunnen vinden in onze app-store? Die door EenVandaag iedere dag wordt aangehaald? Zo vreemd, ik kan deze maar niet vinden, toch zou ie er moeten zijn zegt EenVandaag.
[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 10-02-2017 15:12 ]
http://www.ollapp.com/app/eenvandaag-de-stemminghardware-lover schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:53:
Hebben jullie "de Stemming" app al kunnen vinden in onze app-store? Die door EenVandaag iedere dag wordt aangehaald? Zo vreemd, ik kan deze maar niet vinden, toch zou ie er moeten zijn zegt EenVandaag.
[ Voor 11% gewijzigd door Punkrocker op 10-02-2017 16:05 ]
"What do you get if you multiply six by nine..."
Ik mis eigenlijk niets, mijn reactie was puur sarcastisch bedoeld, GerCor geeft aan waaromPunkrocker schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:01:
[...]
http://www.ollapp.com/app/eenvandaag-de-stemming
Not available for download yet...
![]()
Ook niet voor de Blackberrie trouwens
De site van stemming.eenvandaag.nl pinnen?
Of mis je dan veel extra's?
Testing, one, two ...
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Op het moment van dit schrijven niet, haal net twee app-updates binnen. Probleem 1 zal bij jou wel met probleem 2 te maken hebben misschien?warhamstr schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:08:
Is de store stuk? Kan geen app meer downloaden. Ook hangt er al sinds gisteren avond een insider update op 72%
Testing, one, two ...
Je hebt niet toevallig met de lettergrootte op je toestel gespeeld?shiptronic schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:01:
Toch wel vreemde dingen, toen ik net in de store keek(PC) waren er 20 updates??? op de telefoon was niets te zien, en even later was er in de store nog maar 1 en dat was de store zelf.
Testing, one, two ...
XBL: MRE Inc
Nee, dat klopt niet (in mijn geval). Scherm staat wel in 2D (na het starten van de app), als je niet navigeert maar dit is, middels het vierkantje met ruitjes, in 3D weergave te zetten.MRE-Inc schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:21:
Klopt het dat de versie van Kaarten op W10M (non-insider) niet meer 3d weergave laat zien als je NIET aan het navigeren bent ? Voorheen was dat wel het geval.
Als je bv van punt A naar punt B navigeert met stembegeleiding dan zie je de route netjes in 3d, maar zodra je de stembegeleiding/navigatie stopt, gaat het scherm in 2d.
Zie ik een instellingen over het hoofd of moet ik de app eens verwijderen en opnieuw installeren en hebben anderen dit wel of niet ?
Testing, one, two ...
Grappig, alleen nog wel erg weinig camera's in Nederland...GerCor schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 21:38:
Hé, en zat dat van die camera's er altijd al in of is dat nieuw?
[afbeelding]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Dat had ik al geprobeerd, maar dan gaat hij bij mij terug naar 2d weergave.hardware-lover schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 17:33:
[...]
Nee, dat klopt niet (in mijn geval). Scherm staat wel in 2D (na het starten van de app), als je niet navigeert maar dit is, middels het vierkantje met ruitjes, in 3D weergave te zetten.
Ik heb dezelfde versie. Plaatje posten is niet nodig aangezien jullie exact doen wat ik beschreef. Als ik op de snelweg rijd en ik zet Kaarten aan, dan wordt mijn positie wel bijgewerkt, maar alleen in 2d. Druk ik op het ruitje om 3d te forceren, dan gaat na een aantal seconden 2d weer 'aan'. Verwijderen van Kaarten kan ook niet, evenals opgeslagen userdata verwijderen.shiptronic schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:46:
Net terug van de boodschappen, en voor mij is er niets veranderd, na het ingeven van het eind van de straat als route, gaat deze gewoon vrolijk verder, na het vermelden van de eind bestemming (wat ik irritant vind , want soms moet je even een blokje om , zeker bij 1 richtingswegen, en moet je de einde bestemming weer op nieuw ingeven) en ik kan de kaart ook gewoon kantelen met het ruitje.
Versie van de kaarten : 5.1611.3342.0
Anders met plaatjes evt aan geven wat je bedoeld ?
Dan lijkt er faliekant iets mis te zijn, zonder twijfel. Hebben we het over gebruik bij een Production build van Windows?MRE-Inc schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:49:
[knip]
Ik heb dezelfde versie. Plaatje posten is niet nodig aangezien jullie exact doen wat ik beschreef. Als ik op de snelweg rijd en ik zet Kaarten aan, dan wordt mijn positie wel bijgewerkt, maar alleen in 2d. Druk ik op het ruitje om 3d te forceren, dan gaat na een aantal seconden 2d weer 'aan'. Verwijderen van Kaarten kan ook niet, evenals opgeslagen userdata verwijderen.
Testing, one, two ...
Jup produktion build. Ik doe niet meer mee aan insider builds. Zag net dat ik ook maar iets meer dan 1GB vrij had. Morgen maar eens een hard reset uitvoeren.hardware-lover schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:14:
[...]
Dan lijkt er faliekant iets mis te zijn, zonder twijfel. Hebben we het over gebruik bij een Production build van Windows?
[ Voor 4% gewijzigd door shiptronic op 12-02-2017 12:55 ]
Testing, one, two ...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
[ Voor 49% gewijzigd door hardware-lover op 13-02-2017 20:17 ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Downloaden? Netflix is toch een streamingdienst? Eigenlijk download je alles anders zie je niks...... maar met downloaden .... bedoel je dan ook opslaan?Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:13:
Ik wil een Lumia 640 XL kopen, maar zou wel graag willen weten of je in de netflix app ook films en series kan downloaden? In android kan dat wel, maar ik zou graag terug willen naar WP
[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 14-02-2017 16:20 ]
Je kan tegenwoordig de films/series opslaan om ze zonder internet te kijken:GerCor schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Downloaden? Netflix is toch een streamingdienst? Eigenlijk download je alles anders zie je niks...... maar met downloaden .... bedoel je dan ook opslaan?
Op de 930 kan het in ieder geval nietVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:13:
Ik wil een Lumia 640 XL kopen, maar zou wel graag willen weten of je in de netflix app ook films en series kan downloaden? In android kan dat wel, maar ik zou graag terug willen naar WP
Verwijderd
Kudo's voor Garmin, ze houden de app echt mooi up to date.shiptronic schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:19:
De App gap word kleiner : https://mspoweruser.com/g...-with-great-new-features/
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
De camera's in de Maps app werken zover ik weet alleen in de VS: hier staan op diverse plekken op highways camera's waarbij je 'real time' screenshots kan zien van het verkeer. Handig om een actueel beeld te krijgen van de verkeerssituatie, maar veel meer dan een gimmick is het niet. In ons land zijn waarschijnlijk wel soortgelijke camera's maar deze zijn dan niet opengesteld voor het publiek.Swerfer schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 22:39:
[...]
Grappig, alleen nog wel erg weinig camera's in Nederland...
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
😲
[ Voor 11% gewijzigd door P_Tingen op 17-02-2017 09:07 ]
Waarschijnlijk draaide er op de achtergrond een app die gebruik maakte van de kaarten. Mooi dat het opgelost is.P_Tingen schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:59:
Ik probeer een kaart te downloaden op mijn telefoon, maar nu krijg ik de melding "we'll resume once all map apps are closed". Vervolgens lijkt het alsof hij het vertikt om kaarten te gaan downloaden, ook al sluit ik Maps af. Bekend probleem?
Edit: bij collega hetzelfde probleem. Reboot lijkt te helpen
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Ik gebruik de Kaarten app eigenlijk alleen voor navigatie. 3D gebouwen ...... wat moet je er mee? Als ik maar van A naar B kan komen met de app.shiptronic schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:06:
Hier nog meer over 3D in de kaarten APP, jammer. http://allaboutwindowspho...0_Maps_eschews_3D_rea.php
Toch is het voor apps van Nederlandsches bodem karig gesteld. Ik heb nog geen WinApp aangetroffen voor een bank/NS/$dienst...shiptronic schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:19:
De App gap word kleiner : https://mspoweruser.com/g...-with-great-new-features/
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[ Voor 30% gewijzigd door shiptronic op 17-02-2017 13:22 ]
Testing, one, two ...
Bunq en Knab idd, (evenals N26), laten we zeggen de zogenaamd moderne banken. Heel spijtig dat men daar denkt iOS+Android=iedereen. Maar van bijv. een NS is het superonhandig onvergeeflijk.shiptronic schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:14:
Welke bank heb je ? Ik heb ABN AMRO en RABO Bank, beide hebben een App. Daarbij kan je altijd nog de mobile website pakken en als tile toevoegen aan je start scherm
[edit]Even gezocht, maar SNS, ING, ASN, hebben ook een app. Knab niet, voor de rest kan ik ze snel geen banken meer verzinnen, welk mis je?
Kan ik helaas geen etickets mee meenemenhherrie schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:16:
@Brent Gelukkig hebben anderen wel prima trein-apps gemaakt! Bijvoorbeeld de app Treinplanner.
Mwoa, alle apps afgesloten en toch nog steeds de melding, dus waar die dan vandaan komt....stevens20 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:20:
[...]
Waarschijnlijk draaide er op de achtergrond een app die gebruik maakte van de kaarten. Mooi dat het opgelost is.
Da's waar! Blijft inderdaad toch jammer dat er geen officiële NS-app is.
Bij mij werkt Spotify uitstekend, ik draai het op een 640 XL. Wellicht dat je veel offline muziek hebt dat het trager maakt?mswp schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:21:
Hebben jullie ook last van trage spotify? Opstarten duurt soms minuten lang, tot wel helemaal niet. Soms lijkt het er op dat hij alleen wil als ik alle apps sluit via de multitask knop, links onderin naast het vlaggetje. In app is het ook niet geweldig en soms valt de muziek gewoon uit.
Ik heb hem al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar voor mijn gevoel helpt dat niks.
Ik gebruik hem op een Lumia 950 XL met de laatste updates van nu en hij staat lokaal geïnstalleerd, dus niet op mijn sd kaart.
Ik heb er wel eens gebruik van gemaakt. Eeen betere 3D weergave geeft betere markante herkenningspunten in het veld. In ieder geval was ik er in Thailand erg blij mee. De straatnamen waren namelijk in het Thais en bordjes vindt je zeker niet zo frequent als bij ons.GerCor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:59:
[...]
Ik gebruik de Kaarten app eigenlijk alleen voor navigatie. 3D gebouwen ...... wat moet je er mee? Als ik maar van A naar B kan komen met de app.
Facebook/Twitter? Op FB zijn al meer reacties van personen die er om vragen...Punkrocker schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:46:
Damn!
Voor het eerst in al die jaren mis ik een Windows-app:
De Kamer-Gotchi
![]()
En nergens een mailadres te vinden om te klagen vragen...
#Hoedan
Ik heb geen Facebook en geen Twitter. Mijn aanwezigheid op de Sociale Media is beperkt tot de Tweakers-community...ardvark99 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:00:
[...]
Facebook/Twitter? Op FB zijn al meer reacties van personen die er om vragen...
apollo13
Hier geen problemen op Windows 10 mobile. Niet gechecked op Windows Phone 8.HonoreDeBalsac schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:31:
Sinds de laatste update van WhatsApp kan ik geen ontvangen filmpjes meer bekijken. Krijg steeds een foutmelding. Herkenbaar?
Is het verschil misschien Windows Phone 8 (op de oude mobieltjes) versus Windows 10 mobile (op de nieuwe mobieltjes)?r2504 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:15:
Iemand een idee of het toch mogelijk is een app die "verdwenen" is te installeren ?
Ik heb op m'n telefoon de myShopi app welke de maker verwijderd heeft uit de store, echter bij de herinstallatie van m'n telefoon is dat geen probleem omdat ik deze ook heb geinstalleerd (hij download en installeerd ze dus netjes).
Nu was ik enkele dagen geleden bij een nieuwe Windows Mobile gebruiker (ja, ze bestaan nog) maar dit is dus een ander probleem... de persoon kan de app niet vinden omdat het de eerste keer is, echter mits wat zoeken op internet heb ik wel een link gevonden naar de Store, echter er komt geen knopje om de app te installeren
Volgens mij - maar kan het mis hebben - werken alle WP8 apps onder W10M. W10M apps werken niet onder WP8.Fireshade schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:30:
[...]
Is het verschil misschien Windows Phone 8 (op de oude mobieltjes) versus Windows 10 mobile (op de nieuwe mobieltjes)?
Sommige (vnl. oude) apps die niet meer onderhouden worden zijn uitgesloten van werking en installatie op Windows 10.
[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 20-02-2017 11:35 ]
[ Voor 10% gewijzigd door r2504 op 20-02-2017 15:10 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq