Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:09
menzo schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:16:
Heeft iemand hier ervaring met de fitbit app op windows 10 mobile?

Is de app een beetje on par met die op iOS of android?
Geen idee wat er in de iOS en Android versie zit, maar ik ben erg tevreden met de WM10 versie. Maar wat wil je weten? Ik gebruik hem trouwens met de Fitbit Charge 2

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
shiptronic schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:46:
Verrek, ook even gekeken maar mijn bibliotheek is ook flink uitgedund, en er staan er tussen die alleen op de PC draaien (hoewel het fantastisch zou zijn als Ghostery wel te installeren was)

Tevens mis ik andersom de mogelijkheid om een app te zoeken in de store (op de PC) en die dan remote te installeren op de phone (Android kan dat wel)
Okéééé. Even een vervolg geven aan de ervaring met "oude" apps aanwezig in je account bibliotheek.
Zoals gemeld mis ik sinds kort een hoop oude apps in de bibliotheek, bekeken via mijn W10M toestel.

Toen hier eerder gemeld werd dat Flitsmeister nog wel vanuit de bibliotheek gevist kon worden, maar bij mij staat ie er niet meer tussen op mijn mobiel, ben ik de W10 desktop store in gedoken om eens te kijken wat daar aan apps vermeld stond binnen diezelfde account als op mijn telefoon.

Nou, dat zijn er nogal wat meer, en ook een hele rits aan apps (waaronder Flitsmeister), die niet zouden werken op "dit toestel" (duh, desktop, mobiele app), eigenlijk alles wat ik eerst op mijn mobieltje zag staan.
Ik denk, daar moet ik toch iets mee kunnen?

Men klikken op de Flitsmeister app, Windows 10 Desktop Store gaat open met desbetreffende app informatie > deze app werkt niet op jouw apparaat (logisch), maar........
Rechtsonder staat het icoontje voor delen. Dus ik kies > delen, en krijg diverse keuzes waaronder delen via mail. Ik stuur mezelf maar even een mailtje en daarin wordt keurig de link gedeeld naar de Flitsmeister app.

https://www.microsoft.com/store/apps/9wzdncrdjjk9

en deze link opent op mijn telefoon keurig de app in de mobiele store en laat mij de app ook prima installeren. Ik krijg zelfs nog de beste wensen bij het starten van de app, en een gefeliciteerd met de 2.0.0.0 (eind 2015) versie :)

Deze app is via Google met bijbehorende link trouwens ook nog wel te vinden hoor, maar dat de desktop Store bibliotheek al je oude apps laat zien, en mogelijk laat installeren, dat is mooi meegenomen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:11
Universal Creations schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:27:
[...]

Geen idee wat er in de iOS en Android versie zit, maar ik ben erg tevreden met de WM10 versie. Maar wat wil je weten? Ik gebruik hem trouwens met de Fitbit Charge 2
Ik vroeg me een beetje af of de app abandonware was. Wat ik op het Fitbit forum heb gevonden hebben ze de app laatst nog geüpdatet dus het zit denk ik wel goed.

Je bent ook tevreden met de Charge 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 20:26
Vandaag eens wat bezig geweest in Edge en tot mijn verbazing synchroniseert het op eens met mijn 930.
Een maand geleden was dat nog een droom.
Misschien komt zo de overstap van Google Chrome tot stad op Edge.
Zit er nu toch wel aan te denken.
Het is nog wel een browser in de kinder schoenen maar de voeten groeien nu wel.

Eric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:09
menzo schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:35:
[...]

Ik vroeg me een beetje af of de app abandonware was. Wat ik op het Fitbit forum heb gevonden hebben ze de app laatst nog geüpdatet dus het zit denk ik wel goed.

Je bent ook tevreden met de Charge 2?
Ik heb hem nu iets van 4 weken en hij bevalt erg goed. Meet mooi alles wat ik wil weten en het lijkt behoorlijk nauwkeurig te zijn (stappen en trappen in ieder geval). Accuduur is ook zeer prima, want na 6 dagen is ie nog niet leeg, maar laad ik hem wel altijd even op (gaat ook erg snel). Met mijn slapen heeft ie wel wat problemen, omdat hij denkt dat ik half wakker/onrustig ben als ik 's nachts een keer mijn arm beweeg of zo.
De app synchroniseert regelmatig en ik kan mooi alle meetresultaten zien op de website, of in de app (wel iets minder uitgebreid).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34
8)7 Iemand die GroupMe gebruikt?

Ik heb de volgende vraag: Mijn vriendin nodigt mij uit voor (maakt niet uit) en ik wil die afspraak accepteren. Vervolgens kun je het aan je agenda toevoegen maar automatisch wordt mijn werkagenda gekozen. En ik wil zelf kiezen welke agenda of in ieder geval dat de agenda wordt gekozen van mijn Live-account.

Zij stuurt de uitnodiging naar mij: (mijnnaam@live.nl) maar als ik de uitnodiging in mijn Live agenda wil zetten kan ik alleen maar (mijnnaam@mijnwerk.nl) kiezen en daar komt het dan ook te staan.

Ik snap er geen zak van . |:(

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 19:37:
Vandaag weer een update van Debat Direct maar nog steeds onvindbaar in de Store. Blijft vreemd.
Opnieuw een update gehad, en nu is de app zelf ook te vinden in de Store als men er naar gaat zoeken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:25
Voor wie geïnteresseerd is in Media Player Ultra:

http://appraisin.com/arti...w-free-for-a-limited-time

Komende 9 dagen gratis, normaal bijna 30 euri of dollar. Waarom die nu zo duur is, begrijp ik nog niet. Ben 'm effe aan het uitproberen, maar nog niet onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Dank voor de Heads up, maar ik zie ook weinig speciaals waarom deze anders zo duur moet zijn?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
GerCor schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:06:
8)7 Iemand die GroupMe gebruikt?

Ik heb de volgende vraag: Mijn vriendin nodigt mij uit voor (maakt niet uit) en ik wil die afspraak accepteren. Vervolgens kun je het aan je agenda toevoegen maar automatisch wordt mijn werkagenda gekozen. En ik wil zelf kiezen welke agenda of in ieder geval dat de agenda wordt gekozen van mijn Live-account.

Zij stuurt de uitnodiging naar mij: (mijnnaam@live.nl) maar als ik de uitnodiging in mijn Live agenda wil zetten kan ik alleen maar (mijnnaam@mijnwerk.nl) kiezen en daar komt het dan ook te staan.

Ik snap er geen zak van . |:(
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar laatst vroeg ik me af wat nou de toegevoegde waarde van GroupMe is t.o.v. bijvoorbeeld WhatsApp?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Terpstars schreef op maandag 9 januari 2017 @ 07:53:
[...]
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar laatst vroeg ik me af wat nou de toegevoegde waarde van GroupMe is t.o.v. bijvoorbeeld WhatsApp?
De UI? Het ziet er veel mooier uit. De agendafunctie. Inloggen met je Microsoftaccount. Zowel op mobiel als PC. Geen opslag hoeven maken op OneDrive. Je installeert het, na een reset van je mobiel of PC en alles komt weer in beeld rollen. Net iets minder mooi dan Skype preview maar die gebruik ik niet meer want die maakt een bende van mijn contacten in Outlook.com en Personen op mijn mobiel en PC. Bij notificaties krijg je een 'Avatar' of profielfoto (hoe je het maar wilt noemen) in beeld. Ik las dat bij sommigen WhatsApp webversie niet meer werkt als je telefoon gelocked is. Zelf gebruik ik de webversie van WhatsApp niet. Persoonlijk zou ik het willen omdraaien. Wat is de meerwaarde van WhatsApp t.o.v. GroupMe of Skype preview?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:41

Punkrocker

Mostly harmless

GerCor schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:34:
[...]

De UI? Het ziet er veel mooier uit. De agendafunctie. Inloggen met je Microsoftaccount. Zowel op mobiel als PC. Geen opslag hoeven maken op OneDrive. Je installeert het, na een reset van je mobiel of PC en alles komt weer in beeld rollen. Net iets minder mooi dan Skype preview maar die gebruik ik niet meer want die maakt een bende van mijn contacten in Outlook.com en Personen op mijn mobiel en PC. Bij notificaties krijg je een 'Avatar' of profielfoto (hoe je het maar wilt noemen) in beeld. Ik las dat bij sommigen WhatsApp webversie niet meer werkt als je telefoon gelocked is. Zelf gebruik ik de webversie van WhatsApp niet. Persoonlijk zou ik het willen omdraaien. Wat is de meerwaarde van WhatsApp t.o.v. GroupMe of Skype preview?
Het heet Groupme....
Alleen met groepen of kan er ook een-op-een gecommuniceerd worden?

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Nee, het heet GroupMe. Daarom schrijf ik het ook zo. :+
Alleen met groepen of kan er ook een-op-een gecommuniceerd worden?
Uiteraard, zou ik bijna zeggen. Je hoeft geen groep te maken. Ook één op één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
GerCor schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:34:
[...]

Helaas gebruikt ongeveer 95% van Nederland Whatsapp, dus dat is de meerwaarde. Geen van mijn contacten gebruikt GroupMe en misschien aantal Skype. Helaas is de situatie zo in Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
richdb schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:32:
[...]
Helaas gebruikt ongeveer 95% van Nederland Whatsapp, dus dat is de meerwaarde. Geen van mijn contacten gebruikt GroupMe en misschien aantal Skype. Helaas is de situatie zo in Nederland :(
Dat is zeker waar, voor Nederland dan. Ik geloof echter niet dat GroupMe en WhatsApp zich nou speciaal richten op Nederland. In andere landen, en dan vooral US en Azië liggen de verhoudingen heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik begrijp ook niet dat Whatscrap zo de overhand gegeven heeft tov. Skype wat al veel langer beschikbaar is op meerdere platforms, het staat hier op de nominatie om te verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:45
Zijn er meer die problemen hebben met dropbox? Delen uit de foto app lukt niet, en openen van de app zelf ook niet, sluit direct weer af.....Straks maar even uninstal doen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
shiptronic schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:36:
Ik begrijp ook niet dat Whatscrap zo de overhand gegeven heeft tov. Skype wat al veel langer beschikbaar is op meerdere platforms, het staat hier op de nominatie om te verdwijnen.
Waarschijnlijk omdat skype eerst meer gericht was op de desktop? En ja, geen idee waarom WA hier zo populair is geworden, kwestie van geluk. Maar goed, verdwijnen zal heel moeilijk zijn omdat iedereen het gebruikt. En ik zie niet iedereen in een keer overstappen, of Facebook moet het echt te bont maken met WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:05:
Dank voor de Heads up, maar ik zie ook weinig speciaals waarom deze anders zo duur moet zijn?
Ik kreeg net 2 meldingen om apps in de Store aan te prijzen; Media Player Ultra > delete, doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:49
Ik heb die app al na 10 minuten weer verwijderd... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Oh oh oh Microsoft toch....

https://www.neowin.net/ne...for-its-windows-phone-app

Willen ze met W10M op bedrijven richting en dan doen ze dit weer.

Waar zijn ze mee bezig?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Nouja, als die integratie met Windows 10 er komt ben ik happy. Om precies dezelfde reden waarom ik nu zou blij ben met de LinkedIn integratie in Windows Phone 8: Alle contactgegevens direct in de people hub.
Hopelijk blijft dat voorlopig nog werken en hopelijk komt MS snel met de Windows 10 integratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
Stefan22 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:49:
Oh oh oh Microsoft toch....

https://www.neowin.net/ne...for-its-windows-phone-app

Willen ze met W10M op bedrijven richting en dan doen ze dit weer.

Waar zijn ze mee bezig?!
PeaceNlove schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:53:
Nouja, als die integratie met Windows 10 er komt ben ik happy. Om precies dezelfde reden waarom ik nu zou blij ben met de LinkedIn integratie in Windows Phone 8: Alle contactgegevens direct in de people hub.
Hopelijk blijft dat voorlopig nog werken en hopelijk komt MS snel met de Windows 10 integratie
Wedden dat er een nieuwe UWP-LinkedIn-app voor Windows 10 komt? De huidige LinkedIn-app is sowieso een lijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Klopt, maar zolang ik de people hub integratie heb en invites van recruiters snel kan afwijzen functioneert dat lijk voor mij nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog een UWP komt. Als dat zo was, hadden ze dat denk ik wel in de mail vermeld.

Microsoft doet niks wat er ook maar een beetje voor zorgt dat er weer wat positiefs gebeurd rond W10M. Al 40 dagen geen nieuwe Insider builds, geen nieuwe devices en nu verwijderen ze dus weer een app van hun zelf. Het marktaandeel blijft maar dalen, en ik denk dat ook dat een reden voor Microsoft is om geen UWP app voor LinkedIn te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Stefan22 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:15:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog een UWP komt. Als dat zo was, hadden ze dat denk ik wel in de mail vermeld.

Microsoft doet niks wat er ook maar een beetje voor zorgt dat er weer wat positiefs gebeurd rond W10M. Al 40 dagen geen nieuwe Insider builds, geen nieuwe devices en nu verwijderen ze dus weer een app van hun zelf. Het marktaandeel blijft maar dalen, en ik denk dat ook dat een reden voor Microsoft is om geen UWP app voor LinkedIn te maken.
Er is vorige week een Release preview versie uitgebracht (toch ook Insider?), en vandaag een nieuwe Production versie. Ik heb met diverse apps (ook niet Microsoft) meegemaakt dat er met veel bombarie werd aangekondigd dat de app voor Windows Phone zou vervallen, en dan kwam men later met een UWP versie op de proppen, maar dat kwam dan nauwelijks in het nieuws? We zien het wel.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:38:
[...]

Er is vorige week een Release preview versie uitgebracht (toch ook Insider?), en vandaag een nieuwe Production versie. Ik heb met diverse apps (ook niet Microsoft) meegemaakt dat er met veel bombarie werd aangekondigd dat de app voor Windows Phone zou vervallen, en dan kwam men later met een UWP versie op de proppen, maar dat kwam dan nauwelijks in het nieuws? We zien het wel.
Ja, dat waren 3th party apps waar later een UWP app voor in de plaats kwam. Maar als het om de apps van Microsoft zelf gaat: https://mspoweruser.com/m...ndows-phones-healthvault/
heb ik nog niet een UWP app er voor terug zien komen.

Maarja, we zien het inderdaad wel.

offtopic:
Wel knap dat die Nadella het zo goed is gelukt om WP de grond in te boren, maarja het zal hem wel niks uitmaken, Nadella zit lekker op z'n iPhone. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Komt toch nog goed: https://mspoweruser.com/n...illing-windows-phone-app/

Edit: Sorry, vergeten dit onder mijn vorige bericht te zetten. |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Stefan22 op 11-01-2017 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:21
Ligt het ergens bij of komen er geen app updates meer? ik heb nu alleen OneNote, Feedback-Hub en Outlook Mail/agenda. Dat is alles wat er de afgelopen weken (sinds half december) is ge-update.

Vannacht wel een OS update gehad.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Er gebeurt inderdaad geen fl*kker meer met het platform.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
stevens20 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:05:
Ligt het ergens bij of komen er geen app updates meer? ik heb nu alleen OneNote, Feedback-Hub en Outlook Mail/agenda. Dat is alles wat er de afgelopen weken (sinds half december) is ge-update.

In de fast ring zijn de afgelopen 1-2 weken regelmatig Office app updates geweest, en een paar andere van MS, dus die komen vanzelf richting productie.

Let wel, het is vakantie periode geweest, ook bij MS, dus het is vrij rustig geweest de afgelopen weken. Dat moet dus nu weer op gang komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

stevens20 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:05:

Ik neem aan dat je het alleen over de Microsoft apps hebt?
Microsoft Wallet is net geupdate.

(Plus nog een paar andere niet-MS apps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Punkrocker schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:11:
[...]

Ik neem aan dat je het alleen over de Microsoft apps hebt?
Microsoft Wallet is net geupdate.

(Plus nog een paar andere niet-MS apps)
Andere apps als WhatsApp, TVGids, NOS, Rabobank, Spotify, Nu.nl, 9292, Metrotube, enzovoorts... Zijn ook al weken niet meer geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

stevens20 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Andere apps als WhatsApp, TVGids, NOS, Rabobank, Spotify, Nu.nl, 9292, Metrotube, enzovoorts... Zijn ook al weken niet meer geupdate.
If it ain't broken don't try to fix it?

Ik gebruik niet alle apps die je opnoemt maar Whatapp, Metrotube werken toch nog prima?
In 9292 kan ik plannen met de nieuwste dienstregeling...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hherrie
Rond Kerst en de jaarwisseling is het toch niet zo gek dat er minder updates zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Punkrocker schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:39:
[...]

If it ain't broken don't try to fix it?

Ik gebruik niet alle apps die je opnoemt maar Whatapp
WhatsApp werkt prima?!?
Dan wil ik die van jou hebben!
Ik heb de volgende problemen:
1: Sluit zomaar af tijdens het typen (ik druk niet op de windowsknop!)
2: camera geeft soms zwart beeld
3: camera werkt vaak traag
4: meldingen komen, soms, niet door tot je de app opstart
5: ik krijg geluidsmeldingen als ik in de app zit terwijl het geluid uit staat bij de instellingen van de app
6: afbeeldingen van de contacten doen het soms niet
7: soms zijn er geen chats en contacten als ik de app opstart

bij Nu.nl laadt hij soms hele andere artikelen dan dat ik aanklik.

Bij de andere apps moet ik je gelijk geven. Die werken inderdaad prima.
Sowieso vind ik windows10 verder prima maar Whatsapp is echt een dramaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
stevens20 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:05:
[...]

Wanneer de nu.nl app de verkeerde artikelen weergeeft, is het artikel al verdwenen uit het overzicht van de app. Dit komt omdat de nu.nl app niet lekker of helemaal niet update. Wanneer je app namelijk afsluit en opnieuw opstart, zul je nieuwe artikelen zien, maar die je wou lezen is verdwenen. Een dubbele bug, niet updaten of verversen van de artikelen, en aan het plaatje van het artikel is een ID gehangen die niet meer aktief kan zijn. Ik zou zeggen, melden via de feedback, heb ik ook al gedaan, ook tijdens de beta versie. Er wordt denk ik helaas voorlopig niets aan de app gedaan, sinds de officiële release zijn er idd geen updates meer geweest. Het is wel werkbaar niet niet zoals je zou verwachten, ik sluit nu.nl app altijd standaard geheel af. Ander puntje wat niet lekker loopt is de back toets vanuit de onderwerpen zoals binnenland en buitenland, vanuit de artikelen gaat het wel vaak goed.

En heb je de whatsapp beta al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

[...]

WhatsApp werkt prima?!?
5: ik krijg geluidsmeldingen als ik in de app zit terwijl het geluid uit staat bij de instellingen van de app
Camera gebruik ik nooit in WA...
Net een paar keer geprobeerd en inderdaad een keer helemaal zwart.

Je andere problemen heb ik gelukkig niet. (L640 W10 Engelstalig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Even terugkomend op GroupMe. Mijn vriendin stuurde me een uitnodiging. Die uitnodiging voor een 'gebeurtenis' kun je accepteren en de 'gebeurtenis' rechtsreeks in je agenda plaatsen. Maar als ik dat doe komt de 'gebeurtenis' in mij Exchange agenda te staan en die is van het werk. Mijn werkgever hoeft dat niet te weten natuurlijk maar mijn privé-account (@live.nl) kan ik niet kiezen. Ik zet de 'gebeurtenis' dus niet in de agenda. Gisteren stuurde ze mij een herinnering van dezelfde uitnodiging en als ik het nu in mijn agenda wil zetten wordt wel @live.nl gekozen. :?

Tweet gedaan naar GroupMe maar ze blijven tot nu toe zwijgen. Ik benieuwd....

Vraag voor hardware-lover. Ik begrijp dat jij ook Continuum draadloos gebruikt met een 'apparaat'. Mijn vraag is; ik gebruik de 950 in combinatie met een Samsung TV en krijg dan onderstaande mededeling. Maar moet de 950 nou een firmware update ontvangen of de TV? Ik heb Samsung al gevraagd maar zij zeggen: we kennen deze app niet en komt ook niet voor in de store.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KLffDywtR7axyuKHbDSqy1lQ/full.png

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 12-01-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 14:13
Misschien kunnen jullie me helpen - ben op zoek naar een alarm dat werkt als een Philips Wake up light (natuurgeluiden 'op de achtergrond' en licht dat je wakker maakt) maar kan het niet vinden.. iemand een idee?

Edit: dit is voor een oudere phone zonder led light, dus voor zover ik kan zien werkt een app als Gentle Alarm Clock dan niet omdat die niet het scherm maar de led gebruikt

[ Voor 29% gewijzigd door Imperial_Master op 12-01-2017 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:09:
[knip]

Vraag voor hardware-lover. Ik begrijp dat jij ook Continuum draadloos gebruikt met een 'apparaat'. Mijn vraag is; ik gebruik de 950 in combinatie met een Samsung TV en krijg dan onderstaande mededeling. Maar moet de 950 nou een firmware update ontvangen of de TV? Ik heb Samsung al gevraagd maar zij zeggen: we kennen deze app niet en komt ook niet voor in de store.

[afbeelding]
Ik verbind met een LG, maar dezelfde firmware melding staat er ook bij mij op de 950. LG omschrijft de verbinding als "second screen", dat is ingebakken en niet een losse app maar een functie. Ik denk dat die "firmware" aanduiding niet terecht is, alles lijkt goed te werken. Echter zijn niet alle apps beschikbaar voor gebruik, maar dat lijkt mij logisch.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

WhatsApp werkt prima?!?

Hier dezelfde ellende met W10. Whatsapp is nauwelijks te gebruiken. Waar ik me ook aan erger: de telefoon loopt op de gekste momenten ineens leeg. Vaak wordt hij dan ook nog eens erg warm. Vele keren gehad dat een wekker niet afging vanwege een lege batterij (terwijl hij 100% opgeladen was). Ik vind WP nog steeds het meest gebruikersvriendelijke OS voor een telefoon, maar dit soort perikelen zorgen er wel voor dat ik overstap naar Android. Het doet wel een beetje pijn, na zo veel te hebben genoten van een Lumia 800, 520, 630, 735 en 925.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
[b][message=49828349,noline]

EVraag voor hardware-lover. Ik begrijp dat jij ook Continuum draadloos gebruikt met een 'apparaat'. Mijn vraag is; ik gebruik de 950 in combinatie met een Samsung TV en krijg dan onderstaande mededeling. Maar moet de 950 nou een firmware update ontvangen of de TV? Ik heb Samsung al gevraagd maar zij zeggen: we kennen deze app niet en komt ook niet voor in de store.

[afbeelding]
Hier precies zelfde melding op Philippe TV TV crasht daarna enige optie is stroom eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
bacardifrans schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:47:
[...]

Hier precies zelfde melding op Philippe TV TV crasht daarna enige optie is stroom eraf
O, dat is wel erg jammer. Ik vind het erg mooi op mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
mcetweaker schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Volgens mij was deze inderdaad uit de store. Werkt het misschien als je deze vanuit je app library (apps die je ooit geinstalleerd hebt gehad) probeert te herinstalleren ?
Dat kan helaas ook niet, staat er wel netjes tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Whatsapp was altijd probleemloos. Maar sinds die nieuwe layout is t waardeloos. Update nooit apps, maar moest omdat m'n telefoon crashte. Dus kreeg nieuwste.

Heel vaak gaat t toetsenbord over t typeveld. Komt typveld niet mee omhoog. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
sugarlee89 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:30:
Whatsapp was altijd probleemloos. Maar sinds die nieuwe layout is t waardeloos. Update nooit apps, maar moest omdat m'n telefoon crashte. Dus kreeg nieuwste.

Heel vaak gaat t toetsenbord over t typeveld. Komt typveld niet mee omhoog. Super irritant.
ooit ook gehad, kan er niet opkomen hoe ik dat oploste, meen dat google de oplossing had, en ik meen me te herinneren dat het niet aan whatsapp lag maar een of andere instelling in windows mobiel.

kan misschien zijn dat je de toetsenbordgrootte moet wijzigen naar normaal???

[ Voor 10% gewijzigd door kruila op 13-01-2017 18:02 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Ik heb die overlap toen opgelost door de lettergrote aan te passen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij mij gebeurt dat ook regelmatig in WhatsApp. Het toetsenbord komt in beeld, maar het tekstvak schuift niet mee. Je ziet dan niet wat je typt. Door de "back" pijl te gebruiken (fysieke knop linksonder) gaat het toetsenbord weg, dan weer in het tekstvak tikken, en dan gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 14:20
Punkrocker schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:49:
[...]

Camera gebruik ik nooit in WA...
Net een paar keer geprobeerd en inderdaad een keer helemaal zwart.

Je andere problemen heb ik gelukkig niet. (L640 W10 Engelstalig)
Ik heb ook een 640. Op W10 en engels. Sinds ik hem heb weet ik niet beter dat whatsapp starten zo een 3 a 4 seconden duurd. Heb jij hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Mich schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:09:
[...]

Ik heb ook een 640. Op W10 en engels. Sinds ik hem heb weet ik niet beter dat whatsapp starten zo een 3 a 4 seconden duurd. Heb jij hier ook last van?
Circa twee seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
. Update nooit apps, maar moest omdat m'n telefoon crashte. Dus kreeg nieuwste.

Hoe bedoel je dat? Volgens mij gaat dat ongemerkt op de achtergrond, ik update ze meestal ook niet bewust, maar als ik in de store kijk bij downloads en updates, verbaast het me sosm dat dinge toch regelmatig bij gewerkt worden.

gisteren nog OneNote
daarvoor vrij recent:
OneDrive
Outlookmail en Agenda
VLC
Ziggo gzo
Feedbackhub

Liever had ik wat banken als ABN en Rabo in de lijst gezien!

[ Voor 4% gewijzigd door shiptronic op 15-01-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 23:37
Op mijn Windows 10 Phone krijg ik een probleem dat het toetsenbord voor het invoerscherm komt.
Hierdoor kan ik niet lezen wat ik typ want daar staat dus letterlijk het toetsenbord voor.

Nu heb ik op het internet de volgende oplossingen gezien en geprobeerd:
http://forums.windowscent...text-entry-windows.html#8
http://www.trynull.com/20...eyboard-in-windows-phone/

Deze hebben niet tot een oplossing geleid.

Hebben jullie misschien nog een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartinM7H
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-07 12:18
Het is geen echte oplossing natuurlijk, maar de spatiebalk ingedrukt houden zorgt ervoor dat je het toetsenbord kunt verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
Als je even het toetsenbord verbergt, kun je zien wat je getypt hebt. Niet ideaal, maar het werkt. Voor mij althans. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 23:37
Ja toesenbord verbergen inderdaad, maar als ik iets fout typ kom ik er al bijna niet meer bij. Het vreemde is dat het uit het niets lijkt gekomen te zijn en dat een restart het probleem ook niet verhelpt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06

als je de moeite had genomen om ff te zoeken op toetsenbord in dit forum, dan had je gelezen dat ik daar enige maanden terug het volgende over heb geschreven:

"spatiebalk wat langer indrukken dan kun je namelijk het toetsenbord verplaatsen, ik heb het toetsenbord een keer omhoog en toen weer naar de originele plaats omlaag bewogen, en toen werkte het zoals het hoort"
>:)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Deze had ik niet aan zien komen eerlijk gezegd:

http://www.windowscentral...es-windows-mobile-devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Ik ook niet voor een app die 7euro kost.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
mswp schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:18:
[...]

Ik ook niet voor een app die 7euro kost.
En de UWP app van de desktop draait niet op W10M, laat ook weer zien hoe krachtig dat systeem is.

Ben ik deze week net weer wat vaker mijn WP aan het gebruiken, krijg je dit weer, had ook niet anders gekund. Ze willen het ook gewoon echt niet bij MS.

Lumia 950(XL), smartphone voor de fans, maar die worden ondertussen keihard genaaid door Microsoft. Ik kan niet wachten tot dat die Nadella z'n koffers pakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Stefan22 op 18-01-2017 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Stefan22 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:19:
[...]

En de UWP app van de desktop draait niet op W10M, laat ook weer zien hoe krachtig dat systeem is.
Dit ligt niet aan 'het systeem', maar aan de developer. Hij moet de app evengoed aanpassen voor mobiel. Kleine aanpassingen, maar toch. Als een developer geen brood ziet in een mobiele app, dan gaat hij ook geen tijd erin steken.
Ben ik deze week net weer wat vaker mijn WP aan het gebruiken, krijg je dit weer, had ook niet anders gekund. Ze willen het ook gewoon echt niet bij MS.
Ligt dus niet aan Microsoft. Misschien indirect wel omdat ze Windows Phone (10 Mobile) niet genoeg gepromoot hebben.
Lumia 950(XL), smartphone voor de fans, maar die worden ondertussen keihard genaaid door Microsoft. Ik kan niet wachten tot dat die Nadella z'n koffers pakt.
Helaas trek je echt verkeerde conclusies. Het zijn de consumenten die vinden dat er te weinig apps zijn, kopen dus geen Windows telefoon waardoor de developers geen brood zien in het maken van een app voor Windows telefoons.

Deze vicieuze cirkel is zeer moeilijk te doorbreken omdat Android en iOS nou eenmaal >95% van de markt bedienen waardoor het niet lonend is om voor Windows Phone te ontwikkelen.

Het enige wat nog kan gebeuren is dat developers veel UWP apps gaan uitbrengen met in eerste instantie de PC/Tablet als doel maar waarbij de apps ook voor de telefoon worden uitgebracht, maar dan moeten ook de PC/Tablet gebruikers de store gaan ontdekken en waarderen.

Ik heb een UWP app gemaakt die redelijk goed loopt en het valt mij op dat bijna 50% van de gebruikers een Windows Phone hebben, wat vreemd is, omdat Windows 10 op de PC/Tablet waarschijnlijk een miljoen meer gebruikers kent dan Windows 10 Mobile. Hieruit blijkt dat de store op een PC/Tablet nog niet is doorgedrongen tot de gebruikers en ze ook niet weten dat er behoorlijk veel zeer waardevolle apps in de store staan voor op de PC/Tablet...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Swerfer schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:54:
[...]

Dit ligt niet aan 'het systeem', maar aan de developer. Hij moet de app evengoed aanpassen voor mobiel. Kleine aanpassingen, maar toch. Als een developer geen brood ziet in een mobiele app, dan gaat hij ook geen tijd erin steken.

[...]
Ligt dus niet aan Microsoft. Misschien indirect wel omdat ze Windows Phone (10 Mobile) niet genoeg gepromoot hebben.

[...]
Helaas trek je echt verkeerde conclusies. Het zijn de consumenten die vinden dat er te weinig apps zijn, kopen dus geen Windows telefoon waardoor de developers geen brood zien in het maken van een app voor Windows telefoons.

Deze vicieuze cirkel is zeer moeilijk te doorbreken omdat Android en iOS nou eenmaal >95% van de markt bedienen waardoor het niet lonend is om voor Windows Phone te ontwikkelen.

Het enige wat nog kan gebeuren is dat developers veel UWP apps gaan uitbrengen met in eerste instantie de PC/Tablet als doel maar waarbij de apps ook voor de telefoon worden uitgebracht, maar dan moeten ook de PC/Tablet gebruikers de store gaan ontdekken en waarderen.

Ik heb een UWP app gemaakt die redelijk goed loopt en het valt mij op dat bijna 50% van de gebruikers een Windows Phone hebben, wat vreemd is, omdat Windows 10 op de PC/Tablet waarschijnlijk een miljoen meer gebruikers kent dan Windows 10 Mobile. Hieruit blijkt dat de store op een PC/Tablet nog niet is doorgedrongen tot de gebruikers en ze ook niet weten dat er behoorlijk veel zeer waardevolle apps in de store staan voor op de PC/Tablet...
Je zou toch wel denken dat Microsoft dat dan doet, de app laten werken op mobile. Ze promoten dat UWP zo, maar er vervolgens geen gebruik van maken. Maar misschien dat ze het nu gaan doen, nu de huidige app stopt.

Ik bedoelde dat ik ipv Android, deze week weer wat meer Windows Phone gebruikte. Wel eens vaker dat ik even een periode weer terug ga naar Windows Phone, maar het is nog nooit zo geweest dat er geen nieuwsbericht in die periode was van een app die teruggetrokken werd, dan heb ik gewoon gelijk weer zoiets van, daar gaan we weer. Ik vind het gewoon jammer dat Microsoft alleen maar een beetje zit toe te kijken hoe die apps terug getrokken worden.

De conclusie van het kip-ei verhaal heb ik in Het einde van Windows Phone/Mobile topic ook al getrokken, net zoals vele anderen (waaronder u waarschijnlijk ook dus). Iedereen die een tijdje Windows Phone gebruikt kent het verhaal, en het is frustrerend. Maar helaas is er niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

Swerfer schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:54:
[...]

Hier een fervent PC-gebruiker, maar op mijn PC gebruik ik amper apps. Ik gebruik gewoon de normale software/programma's. Veel apps voegen weinig toe op een PC, websites van bepaalde apps zijn vaak 10x beter. Daar ligt wellicht het probleem.
Bijvoorbeeld: Buienradar, waarom zou ik die als app openen op de PC, de site werkt voor mij even zo goed, zo niet beter.
Ik heb er welgeteld 2 geinstalleerd op de PC (buiten de standaard microsoft apps) (NPO uitzending gemist en Formula 1), waarvan ik uitzending gemist ook amper gebruik, gebruik vaak de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
The_Scarabial schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:30:
[...]

Hier een fervent PC-gebruiker, maar op mijn PC gebruik ik amper apps. Ik gebruik gewoon de normale software/programma's. Veel apps voegen weinig toe op een PC, websites van bepaalde apps zijn vaak 10x beter. Daar ligt wellicht het probleem.
Bijvoorbeeld: Buienradar, waarom zou ik die als app openen op de PC, de site werkt voor mij even zo goed, zo niet beter.
Ik heb er welgeteld 2 geinstalleerd op de PC (buiten de standaard microsoft apps) (NPO uitzending gemist en Formula 1), waarvan ik uitzending gemist ook amper gebruik, gebruik vaak de website.
Op de desktop wordt er inderdaad niet zo veel gebruik van gemaakt, en ik verwacht ook niet dat dat snel gaat gebeuren. Op de desktop wordt voornamelijk nog Win32 gebruikt. Ik zie ook niet snel gebeuren dat we van die uitgebreide UWP apps krijgen zoals Adobe Photoshop nu met Win32 is. Met UWP app bedoel ik dan echt UWP, en niet project Centennial.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Eindelijk een antwoord van GroupMe: waarom een afspraak in de verkeerde agenda terechtkomt en of ik dat zelf kan aanpassen door een andere agenda te kiezen:

Hi there,

What you are asking is not currently supported - we are very sorry for the inconvenience. GroupMe is a developing app though, and we are always trying our best to introduce new features across all platforms.
Please stay tuned, and we will keep you updated on if these features become available.

The GroupMe Support Squad #)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Laatst online: 18-08 13:34
[...]

Hier idem dito. Alhoewel, de ING app die onder W8 nog wel beschikbaar was mis ik toch best. Ik vind dat inloggen op hun website en dan weer die tancode opzoeken of toegestuurd krijgen best wel omslachtig. Ik gebruik als het even kan dan ook altijd de app op m'n Lumia om betalingen te doen. Eén code intypen en klaar is kees.

Ik vraag mij wel af of het betalen via een app (on)veiliger is dan via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Stefan22 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:34:
[...]

Op de desktop wordt er inderdaad niet zo veel gebruik van gemaakt, en ik verwacht ook niet dat dat snel gaat gebeuren. Op de desktop wordt voornamelijk nog Win32 gebruikt. Ik zie ook niet snel gebeuren dat we van die uitgebreide UWP apps krijgen zoals Adobe Photoshop nu met Win32 is. Met UWP app bedoel ik dan echt UWP, en niet project Centennial.
Toch zie ik op http://appraisin.com/ (of de app) de laatste tijd veel nieuwe apps binnenkomen. Voornamelijk spelletjes, maar het is een begin. Veel van die apps zijn voor PC's en mobiel, en zelfs Xbox/Holographic.

Ik begrijp dat velen op Win32 blijven hangen (ook doordat nog niet iedereen over is naar W10, prive ben ik al om, maar laptop van het werk is helaas nog W7), maar ik zie toch ook wel voordelen van UWP, het zijn er niet veel, maar ik gebruik enkele apps op PC en mobiel, zonder dat ik data hoef om te zetten, zoals bv de Microsoft Band app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:45

P_Tingen

omdat het KAN

[...]
Veel heb ik er ook niet, maar sommige apps zijn toch wel makkelijk, zo heb ik Rabo Internetbankieren als app op de pc en dat werkt echt veul sneller dan de site. Ook de Ziggo-app is erg gemakkelijk.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Ziggo
Rabobank
Uitzending gemist
Groove
Phonos/Zonos
NOS
WPCentral
WMPU
Telegram
En nog wat minder vaak gebruikte apps...

Niet heel veel, maar meer doe ik ook niet op een PC naast developen...

[ Voor 11% gewijzigd door Swerfer op 19-01-2017 18:08 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talemetarius
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
Even een vraag:
Op mijn 640XL (met W10) altijd gebruik kunnen maken van de geweldige app Switchnews.
Op mijn nieuwe 950XL (ook met W10) vind ik deze app niet meer terug in de store.
Ook via de optie "delen" lukt het niet om de app vanaf de 640 te delen.
Zijn er nog andere wegen om deze app weer op mijn 950 te krijgen?
Ik heb ook al uitgebreid gezocht naar een alternatieve app, maar ik vind helaas geen vergelijkbare.
Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Talemetarius schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:20:
Even een vraag:
Op mijn 640XL (met W10) altijd gebruik kunnen maken van de geweldige app Switchnews.
Op mijn nieuwe 950XL (ook met W10) vind ik deze app niet meer terug in de store.
Ook via de optie "delen" lukt het niet om de app vanaf de 640 te delen.
Zijn er nog andere wegen om deze app weer op mijn 950 te krijgen?
Ik heb ook al uitgebreid gezocht naar een alternatieve app, maar ik vind helaas geen vergelijkbare.
Bedankt voor je hulp!
Als het goed is staat het in jouw bibliotheek (in de store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Update gehad van mail en agenda app.

Als ik nu het € teken wil toevoegen aan de tekst in een mail of agenda dan floept mijn toetsenbord weg? Zou iemand dat ook even willen testen?

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 25-02-2017 15:31 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hardware-lover schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:41:

Als ik nu het € teken wil toevoegen aan de tekst dan floept mijn toetsenbord weg? Zou iemand dat ook even willen testen?
Ik draai insider, daar is dit probleem ook.

Edit: Net nog een update van Mail en Agenda binnen gehad, nog steeds het probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door ardvark99 op 23-01-2017 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55

Als ik nu het € teken wil toevoegen aan de tekst dan floept mijn toetsenbord weg? Zou iemand dat ook even willen testen?
Je hebt gelijk. Wat duf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Mogelijk is het al langer het geval, maar ik liep er vandaag pas tegenaan, en kort daarvoor was er die update.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

Inderdaad ..... merkwaardig. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:45

P_Tingen

omdat het KAN

GerCor schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 02:38:
[...]
Inderdaad ..... merkwaardig. 8)7
Niet als je in het onderwerpveld staat. Rare bug

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik wil de app werknemersloket downloaden, maar ondanks dat ik met mijn 930 op de laatste publieke W10 zit en de app 8.1 of 10 vereist, kan ik hem niet installeren. Ik voldoe niet aan de eisen.
Ik heb mijn telefoon al naar Nederlands gezet, maar dat werkt ook niet..
In de store is de app sowieso onvindbaar..
https://www.microsoft.com...rknemerloket/9wzdncrdgp0q

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:19
Glacier schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:40:
Ik wil de app werknemersloket downloaden, maar ondanks dat ik met mijn 930 op de laatste publieke W10 zit en de app 8.1 of 10 vereist, kan ik hem niet installeren. Ik voldoe niet aan de eisen.

Iemand een idee?
Daar had ik ook last van bij de Ziggo Go app, opnieuw opstarten lostte dat op.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hier niet helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Iemand een idee?
Het beste lijkt mij om rechtstreeks contact op te nemen met de uitgever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

Iemand een idee?
Er staat bij dat deze alleen beschikbaar is voor pc, dus dat ie voor mobiel niet te vinden is lijkt mij logisch?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Ik heb hem anders wel op mijn 930 staan. Keurig teruggezet met de backup

Edit: W10M fast ring

[ Voor 14% gewijzigd door robkrekel op 25-01-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
robkrekel schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:35:
Ik heb hem anders wel op mijn 930 staan. Keurig teruggezet met de backup

Edit: W10M fast ring
Dan zou je de link naar de app misschien ook kunnen delen, vanuit je app bibliotheek via desktop? Ik kan hem voor Windows mobiel nergens tevoorschijn toveren zonder dat er een foutmelding volgt vanuit de link maar mogelijk heb ik nog niet goed genoeg gezocht.

Ik heb hem niet nodig hoor, maar een ander zou hem graag willen hebben verwacht ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Barst, ik zag een andere app die ook een groene tile heeft aan voor werknemerloket. Hij staat er idd niet meer op. Foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Even een vraagje. ik heb de Dropbox app geïnstalleerd op PC en 950 maar krijg never ever een notificatie. PC op kantoor krijgt dat wel. iemand een idee? O, eh .... overal Windows 10.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 28-01-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
Heb je op de PC ook de app geïnstalleerd? Heb je daar niet de 'gewone' Dropbox-toepassing geïnstalleerd, die ook synchroniseert enzo?

Van de Dropbox-app op mijn telefoon krijg ik ook nooit meldingen. Maar dat kan ook komen doordat ik het zelf heb uitgeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
hherrie schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 23:00:
Heb je op de PC ook de app geïnstalleerd? Heb je daar niet de 'gewone' Dropbox-toepassing geïnstalleerd, die ook synchroniseert enzo?
Yep, de app.
Van de Dropbox-app op mijn telefoon krijg ik ook nooit meldingen. Maar dat kan ook komen doordat ik het zelf heb uitgeschakeld...
Waar schakel je dat dan uit? Ik heb de instellingen nagelopen maar kan dat niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hherrie
GerCor schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:43:
Waar schakel je dat dan uit? Ik heb de instellingen nagelopen maar kan dat niet vinden.
Ehm... nergens! :P
Als ik de info van Dropbox zelf goed begrijp, zijn meldingen alleen mogelijk in de desktop-app (dus niet de app uit de Store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje die hier denk ik op zijn plaats is.
Ik heb een app op mijn telefoon staan (950XL), die heet myfitnesspal, en die werkt prima, en dus dacht mijn vrouw die wil ik ook, maar op haar telefoon (950) is deze app niet te vinden. Ook bij mij via de store komt hij niet (meer) naar boven.
Hoe kan ik de app toch op haar telefoon krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:42:
Een vraagje die hier denk ik op zijn plaats is.
Ik heb een app op mijn telefoon staan (950XL), die heet myfitnesspal, en die werkt prima, en dus dacht mijn vrouw die wil ik ook, maar op haar telefoon (950) is deze app niet te vinden. Ook bij mij via de store komt hij niet (meer) naar boven.
Hoe kan ik de app toch op haar telefoon krijgen?
Niet. En bij jou staat de app waarschijnlijk in jouw bibliotheek (in de store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Is het mogelijk om die bolletjes op de livetile van de PERSONEN-app weg te krijgen? Het lukt me namelijk niet. Ze staan nu wel even stil maar ik wil ze weg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Mij is het gelukt door het kleinste formaat tegeltje te kiezen, en weg met dat zenuwachtige gestuiter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinM7H
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-07 12:18
stevens20 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:01:
Is het mogelijk om die bolletjes op de livetile van de PERSONEN-app weg te krijgen? Het lukt me namelijk niet. Ze staan nu wel even stil maar ik wil ze weg hebben.
Ja.
Al je contacten van profielfoto's voorzien. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
MartinM7H schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:02:
[...]

Ja.
Al je contacten van profielfoto's voorzien. O-)
serieus!? Ik heb me er nogal niet een hoop! dan krijg ik zeker de foto's van de contacten te zien.

sowieso komen iedere keer verwijderde contacten terug in de lijst. Of nummers die ik veranderd heb omdat mensen een nieuw nummer hebben die worden weer terug gezet of het verwijderde nummer staat er toch weer.. daar wordt ik onderhand ook helemaal krankejorum van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
stevens20 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:17:
[...]
serieus!? Ik heb me er nogal niet een hoop! dan krijg ik zeker de foto's van de contacten te zien.

sowieso komen iedere keer verwijderde contacten terug in de lijst. Of nummers die ik veranderd heb omdat mensen een nieuw nummer hebben die worden weer terug gezet of het verwijderde nummer staat er toch weer.. daar wordt ik onderhand ook helemaal krankejorum van.
Dan gebruik je ook Skype preview? Volgens mij is dat de oorzaak van alle ellende met Outlook.com. Ik heb Skype preview overal verwijderd en het daarmee voor mij opgelost. Wel jammer want ik vind Skype verder een hele mooie app. Vooral voor chatten. Maar ja, me blauw ergeren ..... ook niet echt een aantrekkelijke optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
stevens20 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:01:
Als ik de personen app pin naar start (vanuit de app lijst), dan krijg ik het icoon te zien zoals in de app lijst (zonder bollen op het startscherm). Achtergrond activiteit heb ik uit voorzorg uitgeschakeld voor Personen om te kijken of het ook zo blijft.

Als ik een groep aanmaak binnen de app, en die vervolgens pin naar start, dan krijg ik een tegel te zien met daarin de bollen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Goed nieuws voor Instagram gebruikers: https://mspoweruser.com/i...ng-night-mode-new-update/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 19:15

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Dat is netjes! Vind de app zelf keurig werken op m'n 950XL

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
dreameater schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Dat is netjes! Vind de app zelf keurig werken op m'n 950XL
Optie uit 2015. Zou pas echt nieuws zijn als de nieuwe live functie erin zat.
Pagina: 1 ... 106 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.