Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:00

P_Tingen

omdat het KAN

hardware-lover schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:03:
[...]

En wat is dat precies?

Edit: O wacht, je bedoelt misschien een actief venster zonder een navigatie-bestemming ingegeven te hebben?
Misschien de beroerde indeling van het scherm als je rijdt?
Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/mdd3yv0ln/wp_ss_20161214_0002.png
Persoonlijk vind ik dat er veel te veel ruimte opgaat aan rijinformatie. Als je naar bv TomTom kijkt dan zien die schermen er veel overzichtelijker uit.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
P_Tingen schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:57:
[...]
Misschien de beroerde indeling van het scherm als je rijdt?
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik dat er veel te veel ruimte opgaat aan rijinformatie. Als je naar bv TomTom kijkt dan zien die schermen er veel overzichtelijker uit.
Tja? Zo zijn er ook anderen buiten TomTom met een informatiever venster, maar dat zijn vaak betaalde oplossingen en niet gratis zoals Kaarten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ja die, zodat de snelheid (en met name de Max) en dergelijke word weergegeven, in here heet het rijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/59OTvZJClC8Qonp4MgqoPGpI/thumb.png

[edit] zie nu pas dat er al op gereageerd was, en tja met verticale oriëntering heb ik er geen moeite mee, maar ik ben bang dat we dan teveel of topic gaan.

Daar mis ik de here app wel.

[ Voor 77% gewijzigd door shiptronic op 14-12-2016 14:41 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

hardware-lover schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:06:
[...]

Tja? Zo zijn er ook anderen buiten TomTom met een informatiever venster, maar dat zijn vaak betaalde oplossingen en niet gratis zoals Kaarten.
Wat heeft de schermindeling met de prijs te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
P_Tingen schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:43:
[...]
Wat heeft de schermindeling met de prijs te maken?
De andere producten worden puur als (betaald) navigatie-middel beschikbaar gesteld, daar mag je meer een PNA beleving alla TomTom van verwachten (ook niet werkelijk mijn favoriet, nooit geweest, maar dit terzijde), dan bij Kaarten (vind ik). Onder het mom van, "het ziet er niet geweldig uit maar hé, tis gratis" ;)

shiptronic schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:23:
Ja die, zodat de snelheid (en met name de Max) en dergelijke word weergegeven, in here heet het rijden.

[afbeelding]

[edit] zie nu pas dat er al op gereageerd was, en tja met verticale oriëntering heb ik er geen moeite mee, maar ik ben bang dat we dan teveel of topic gaan.

Daar mis ik de here app wel.
Er is een lapmiddel als oplossing (volgens mij). Dat je niet navigeert maar wel het navigatiescherm voor je snufferd zichtbaar hebt bij Kaarten.

[ Voor 40% gewijzigd door hardware-lover op 14-12-2016 19:22 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Hoe dan?? alleen die kaart heb je geen drol aan , he je een link?
De kaart blijft bij kantelen in 3D ook niet staan, komt gelijk weer terug.

Is er ergens en change log te vinden van de geupdate app.s ? Net als van sommige app's een handleiding of over zicht van de functies ook geen verkeerde zet zou zijn.

Even een simpel adres/positie opslaan waar een zware onlogische zoek tocht.

[ Voor 71% gewijzigd door shiptronic op 14-12-2016 19:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
shiptronic schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:43:
Hoe dan?? alleen die kaart heb je geen drol aan , he je een link?
[knip]
Heb het voor alle zekerheid net nog maar even getest omdat ik het me voor de geest haalde toen ik op een sporadisch moment de Kaarten app moest testen.

Het is werkelijk te simpel voor woorden.

Je start een navigatie naar een locatie die even verderop ligt (na 50m of zo). Nadat je die locatie hebt bereikt krijg je bovenin beeld de vlag met de eindbestemming maar het navigatie-venster blijft verder actief. Met in-/uitzoomen van de kaart, snelheid in beeld met waarschuwingen voor snelheid (indien ingesteld), en mogelijk ook nog voor verkeer en andere zaken. Dat laatste heb ik allemaal niet getest, dit laat ik aan Kaarten gebruikers over, dat ben ik niet echt ;)

Kan je er wat mee?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34
hardware-lover schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:03:
[...]

En wat is dat precies?

Edit: O wacht, je bedoelt misschien een actief venster zonder een navigatie-bestemming ingegeven te hebben?
Die ja. Mis ik ook .....
hardware-lover schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:53:
[...]
knip Het is werkelijk te simpel voor woorden.

Je start een navigatie naar een locatie die even verderop ligt (na 50m of zo). Nadat je die locatie hebt bereikt krijg je bovenin beeld de vlag met de eindbestemming maar het navigatie-venster blijft verder actief. Met in-/uitzoomen van de kaart, snelheid in beeld met waarschuwingen voor snelheid (indien ingesteld), en mogelijk ook nog voor verkeer en andere zaken. Dat laatste heb ik allemaal niet getest, dit laat ik aan Kaarten gebruikers over, dat ben ik niet echt ;)

Kan je er wat mee?
Ga ik proberen, zou wat zijn zeg ...

[ Voor 55% gewijzigd door GerCor op 14-12-2016 20:16 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
@Pinoccio, thanks , ja te simpel voor woorden, terwijl ik zelf vandaag nog een feedback heb gegeven dat die functie irritant is;

Je nadert de eindbestemming maar kan om xx reden niet direct stopen , en moet bv rond rijden . Maar de navi stopt direct. zeker als je vreemd bent kan je soms, door (not) handige wijk structuren, weer aardig uit de buurt/richting raken. Ik wil dan eigenlijk dat hij gewoon door gaat en met weer naar de oorspronkelijk ingestelde lactatie stuurt.

Maar nogmaals thanks hij kan ik wel wat mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
shiptronic schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:45:
@Pinoccio, thanks , ja te simpel voor woorden, terwijl ik zelf vandaag nog een feedback heb gegeven dat die functie irritant is;

Je nadert de eindbestemming maar kan om xx reden niet direct stopen , en moet bv rond rijden . Maar de navi stopt direct. zeker als je vreemd bent kan je soms, door (not) handige wijk structuren, weer aardig uit de buurt/richting raken. Ik wil dan eigenlijk dat hij gewoon door gaat en met weer naar de oorspronkelijk ingestelde lactatie stuurt.

Maar nogmaals thanks hij kan ik wel wat mee
Waarom zou de navigatie stoppen als je de bestemming nadert? Lijkt mij een stuk handiger als het stopt met navigeren als je op de plaats van bestemming bent. En ik heb zo maar het idee dat elk navigatiesysteem dat doet.

edit Overigens ligt de store op dit moment - bij mij in ieder geval - uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/E6GFhizqQiR8qVtB8iU2qTaT/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 15-12-2016 00:31 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 20:22
edit Overigens ligt de store op dit moment - bij mij in ieder geval - uit.
[/quote]

Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Ja wou gostery voor Edge downloaden maar dat was geen suces

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

hardware-lover schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:18:
[...]
De andere producten worden puur als (betaald) navigatie-middel beschikbaar gesteld, daar mag je meer een PNA beleving alla TomTom van verwachten (ook niet werkelijk mijn favoriet, nooit geweest, maar dit terzijde), dan bij Kaarten (vind ik). Onder het mom van, "het ziet er niet geweldig uit maar hé, tis gratis" ;)

Ja, op zo'n manier; de interface kan beter, maar de prijs verzacht de pijn. Ik moet trouwens wel zeggen dat de navigatie verder prima is met Maps. Op vakantie had ik de navigatie in mijn auto aan, maar omdat ik die nog niet zo goed kende had ik ook de telefoon erbij aangezet. Grotendeels waren de beide planners het met elkaar eens, maar daar waar ze van elkaar afweken, bleek - achteraf - Maps de betere route te hebben.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 21:38
Dames en Heren,

De langverwachte Ziggo Go (voorheen Horizon Go) is nu eindelijk beschikbaar in de Store!

• GerCor
Ladykiller007 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:22:
Dames en Heren,

De langverwachte Ziggo Go (voorheen Horizon Go) is nu eindelijk beschikbaar in de Store!
Yep ....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/clxtWnzB5XSKyUQDROoWPH8O/full.png

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:08
Hier nog niet te vinden...

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:55
Ladykiller007 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:22:
Dames en Heren,

Eindelijk! En hij werkt ook nog goed! Lekker snel door de app heen te bladeren en TV kijken werkt heel fijn.. Hebben ze goed gedaan! Fijn overzichtelijke TV-gids.. Fijn fijn fijn...

[ Voor 6% gewijzigd door rscheper op 15-12-2016 14:18 ]

• hardware-lover
  • Niet online
Ook sterk, had er toevallig gisteren nog naar gezocht in de store maar toen kwam de versie nog tevoorschijn die niet geschikt zou zijn voor mijn telefoon.

Overigens heeft VLC nu eindelijk een versie uitgebracht (en die app-updates komen heel frequent), die wel goed werkt op mijn telefoon. Alles wat ik nu selecteer via de bronnen, waaronder DLNA (upnp) maar ook smb bronnen, wordt keurig afgespeeld. Dus vanaf NAS, netwerktuner, of media van software welke upnp ondersteund. Er wordt zelfs geprobeerd om 4K HDR materiaal af te spelen, maar dan is er enkel geluid hoorbaar.

Fijne app geworden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 21:06

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
Dus komt HERE ook weer terug op WM 10?

• GerCor
richdb schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:16:
Dus komt HERE ook weer terug op WM 10?
Hoezo dus? Microsoft maakt al gebruik van HERE

Open de app kaarten >> instellingen:

Kaarten 5.1611.3342.0
© 2016 HERE, © 2016 Microsoft Corporation

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
Ik bedoel de app ...
Kaarten app van Microsoft moet je van houden.
En ja, ze gebruiken beide dezelfde ondergrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
richdb schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:27:
Ik bedoel de app ...
Kaarten app van Microsoft moet je van houden.
En ja, ze gebruiken beide dezelfde ondergrond.
De Here app komt niet terug, het gaat om de data die Here levert en deze is idd zoals gerCor terecht opmerkt altijd al de data leverancier geweest voor de Kaarten app.

Het gaat dus om een verlenging/uitbreiding van de bestaande overeenkomst.

HERE and Microsoft expand collaboration on next-generation location-based services

Agreement builds on long-standing collaboration

The agreement extends the companies’ long-standing collaboration, enabling Microsoft to integrate HERE’s data and services into Microsoft’s Bing Maps platform that powers Bing.com, Cortana, and many other Microsoft services, and into Microsoft’s Bing Maps API offered to developers through the Azure Marketplace. The agreement also permits Microsoft’s expanded use of HERE data and services in connection with in-vehicle productivity scenarios.

[ Voor 50% gewijzigd door hardware-lover op 15-12-2016 16:51 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
Jaja. Niet echt gerelateerd aan Windows Phone Store maar wel een app die ook op Windows 10 Mobile staat.
De app agenda. Nu was het altijd zo dat Microsoft VOND dat 2 weken achter- en vooruit kijken in de agenda voldoende is met Windows 10 (Mobile). Ik merk toch dat ze bezweken zijn onder de kritiek van gebruikers want ik kan nu, zowel op mijn 950 als op mijn PC, maanden terugkijken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
GerCor schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:12:
Jaja. Niet echt gerelateerd aan Windows Phone Store maar wel een app die ook op Windows 10 Mobile staat.
De app agenda. Nu was het altijd zo dat Microsoft VOND dat 2 weken achter- en vooruit kijken in de agenda voldoende is met Windows 10 (Mobile). Ik merk toch dat ze bezweken zijn onder de kritiek van gebruikers want ik kan nu, zowel op mijn 950 als op mijn PC, maanden terugkijken. _/-\o_
Huh? Voor m'n gevoel kan ik dat al sinds het begin... Wat voor soort agenda? Exchange, iCloud, Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
SpankmasterC schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:17:
[...]
Huh? Voor m'n gevoel kan ik dat al sinds het begin... Wat voor soort agenda? Exchange, iCloud, Google?
De app Agenda ..... Microsoft. Windows 10 (Mobile)...........

Meh ... misschien toch even nader toelichten. Altijd goed...

SpankmasterC. De app Agenda van Microsoft. Heb je een MS account dan kun je in deze app Agenda maar ook op Outlook.com je agenda invullen. Doe je dat op Outlook.com dan kun je heeeeeeeel ver in het verleden terugkijken. Kijk je in de agenda van een W10M telefoon of op je PC - de app agenda dus - dan kun/kon je niet verder kijken dan 2 weken geleden en twee vooruit. Nou, dat is nu aangepast. d:)b

[ Voor 43% gewijzigd door GerCor op 16-12-2016 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Vreemd , dat vooruit en achteruit kijken is bij mij nooit een probleem geweest ( er staat bv een herhaal afspraak in elke week, en dat gaat oneindig door) , hoewel ik wel veel andere problemen heb gehad, en er nog steeds zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
shiptronic schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 18:42:
Vreemd , dat vooruit en achteruit kijken is bij mij nooit een probleem geweest ( er staat bv een herhaal afspraak in elke week, en dat gaat oneindig door) , hoewel ik wel veel andere problemen heb gehad, en er nog steeds zijn :(
Tsja, dat kan ik verder niet beoordelen. Als jij een afspraak herhaalt wil dat bij mij nog niet zeggen dat het dan ook zichtbaar is in de agenda. Wel dat het zichtbaar wordt ... als het binnen die 2 weken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, achteruit kon ik inderdaad maar twee weken, maar vooruit kon ik altijd al een maand of drie, dus daar zullen ze wel niet heel veel in verandert hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
GerCor schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 18:00:
[...]

De app Agenda ..... Microsoft. Windows 10 (Mobile)...........

Meh ... misschien toch even nader toelichten. Altijd goed...

SpankmasterC. De app Agenda van Microsoft. Heb je een MS account dan kun je in deze app Agenda maar ook op Outlook.com je agenda invullen. Doe je dat op Outlook.com dan kun je heeeeeeeel ver in het verleden terugkijken. Kijk je in de agenda van een W10M telefoon of op je PC - de app agenda dus - dan kun/kon je niet verder kijken dan 2 weken geleden en twee vooruit. Nou, dat is nu aangepast. d:)b
Ik bedoelde het soort account dat je in de app probeerde in te zien, maar da's een outlook.com agenda dus. Gek! Nooit doorgehad dat je maar beperkt terug kon kijken. Goed dat het gefixt is in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Werkt toch weer geweldig. Ik gebruik de app GroupMe. Als je daarin een agendagebeurtenis maakt in een groep en je wijzigt iets, dan wordt die wijziging in de Engelse taal weergegeven. Nou, dat wil ik natuurlijk (liever) niet. Alles is in het Nederlands behalve de wijzigingen? Contact opgenomen met GroupMe via Twitter. Duurde even maar kreeg een bericht van een programmeur van GroupMe via Twitter terug. Even het versienummer doorgeven en in een volgend bericht gaf hij aan dat het omgezet is naar het Nederlands.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DWfqshGVhvo8k4vMdIjxYEh4/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZRJ4wvHx1mBxJaq53eZUv9vE/full.jpg

Nu alleen Calendar wijzigen in Agenda ..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
mag kalender ook ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Wat mij betreft liever niet. Ik heb niet het idee dat kalender ergens anders voor gebruikt wordt dan jaarlijks terugkerende zaken zoals feestdagen, verjaardagen en voor een aantal mensen ook sterfdagen. Ik zet mijn afspraken die ik met contacten maak in MIJN agenda en niet op een kalender, die in principe, voor iedereen hetzelfde is.

Ik gebruik het woord kalender eigenlijk nooit. Oja, misschien 1 keer per jaar als de chinees met kerst vraagt of ik ook een kalender wil. Dan zeg ik: Nee, dank je. Ik hoef geen kalender.

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 17-12-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:40
Nieuwe Ziggo Go app werkt echt slik zeg ! Positieve verassing voor het WP platform :D

Klopt het dat hij nog niet voor pc te downloaden is?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Sc0tTy schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:08:
Nieuwe Ziggo Go app werkt echt slik zeg ! Positieve verassing voor het WP platform :D

Nee, dat klopt niet: https://gathering.tweaker...message/49068091#49068091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:40
Ah thx! Blijkbaar verwijst de link in de banner op de site van Ziggo Go naar iets fouts...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Outlook Mail en Agenda heeft ook weer een update gehad, is er ook ergens een changelog te vinden?
(ook skype preview schijnt bij fast ring een update gekregen te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
shiptronic schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:25:

(ook skype preview schijnt bij fast ring een update gekregen te hebben)
Skype preview maar weer verwijderd. Blijft een draak van een programma dat voor geen meter samenwerkt met Outlook.com / Personen. Had het weer geïnstalleerd, alles leek goed te gaan maar niet dus. TROEP. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 11:45
Sc0tTy schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:08:

Ik zie geen Ziggo GO app voor de Phone in de store...wel op de pc's daar draait ie al een tijdje.

Heb hem al....via een indirecte search gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door ErwinJ op 19-12-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
[schijnbaar al opgelost]

[ Voor 88% gewijzigd door hardware-lover op 19-12-2016 10:42 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:52
Naar aanleiding van dit bericht nog maar eens een tweet naar @ingnl gestuurd of ze nog van plan zijn de app te updaten. Zal wel het standaard antwoord krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

ING heeft al een tijdje QR codes voor betaalverzoeken in hun mobiel bankieren apps. Maar deze functie lijkt te ontbreken in de Windows app. Klopt dat?
Ik kan hem niet vinden, of ik slaap nog.

nieuws: ING maakt geld overmaken via qr-code mogelijk in app
https://www.ing.nl/partic...oek-met-QRcode/index.html

• kruila
Fireshade schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:26:
ING heeft al een tijdje QR codes voor betaalverzoeken in hun mobiel bankieren apps. Maar deze functie lijkt te ontbreken in de Windows app. Klopt dat?
Ik kan hem niet vinden, of ik slaap nog.

nieuws: ING maakt geld overmaken via qr-code mogelijk in app
https://www.ing.nl/partic...oek-met-QRcode/index.html
er zitten verschillen tussen de apps voor IOS, Android en Windows, qua mogelijkheden:

https://www.ing.nl/partic...index.html##mogelijkheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Overstappen, bij de asn kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:41

Punkrocker

Mostly harmless

Sinds de laatste patch tuesday wordt de Fokke & Sukke app niet meer ververst. (L640 WM10 Engelstalig)
App staat ook niet in de store maar hij bleef het altijd netjes doen onder WM10.

Mail naar de ontwikkelaar komt onbezorgbaar terug. Werkt hij bij jullie nog?
Ik neem natuurlijk aan dat iedereen even elke dag naar de nieuwe F&S kijkt :+

[ Voor 1% gewijzigd door Punkrocker op 23-12-2016 10:24 . Reden: wat extra info ]

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
Punkrocker schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:04:
Nee. :+

Ik keek vroeger op mijn Surface 2 één keer in de week....... de hele week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Oei, nu is de 'app gap' voor mij ook wel pijnlijk.. RCT Classic is uit op Android en iOS. :-(

:9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Toms_88 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:22:
Oei, nu is de 'app gap' voor mij ook wel pijnlijk.. RCT Classic is uit op Android en iOS. :-(
Ha ha, ja dat is een goeie _O- _O- of ........ was het geen grap?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 09:43
Punkrocker schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:04:
Sinds de laatste patch tuesday wordt de Fokke & Sukke app niet meer ververst. (L640 WM10 Engelstalig)
App staat ook niet in de store maar hij bleef het altijd netjes doen onder WM10.

Mail naar de ontwikkelaar komt onbezorgbaar terug. Werkt hij bij jullie nog?
Hier is ook de laatste F&S van 7 december :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
hardware-lover schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:09:
[...]

Ha ha, ja dat is een goeie _O- _O- of ........ was het geen grap?
Vind het wel jammer hoor, maar ik overleef het wel ;)
Ondertussen zijn vier familieleden die ik aan de WP had gebracht wel over naar de iPhone, helaas.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

De 930 van mijn dochter wordt ook wat minder en ze is nu aan het kijken naar een vervanger. En nee, dat wordt geen WM meer. Ik kan het haar ook niet kwalijk nemen. Nieuwe modellen zijn niet in zicht en het app-aanbod houdt ook niet over.

Zelf heb ik een 735 die in februari vervangen mag worden. Ik heb niet zo'n behoefte aan apps dus ik red het prima. Ik wacht nog wel even; ik wil heel graag geloven dat MS in 2017 met 'iets' komt wat het wachten waard is. En mocht hij het voor die tijd begeven, tja, dan zal het wel een Android worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
P_Tingen schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:13:
De 930 van mijn dochter wordt ook wat minder en ze is nu aan het kijken naar een vervanger. En nee, dat wordt geen WM meer. Ik kan het haar ook niet kwalijk nemen. Nieuwe modellen zijn niet in zicht en het app-aanbod houdt ook niet over.

[knip]
Mijn zoon loopt nu nog met een Lumia 1320 (komt van een 1520 af, maar scherm defect, ouch). Hij liet zich laatst ontvallen dat ie voor zijn Azië reis, gepland voor maart 2017, toch over zou moeten stappen naar een Aindroid, want hij wilde graag een nieuwe action-cam en dan gekoppeld aan zijn pheun.

Hij heeft inmiddels een GoPro maar nu kan ie nog steeds niet overstappen, er bestaat gewoon een werkende Gopro app voor Windows de.. èh, mobielen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb een werkende gopro app op mijn lumia 930. Zowel op wp8.1 als wm10 werkte dat. Hij reageert wel vrij traag, de android app is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
Mijn live-tile van regenmeter is rood, iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Nu online
levi1700 schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:36:
Kerst.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Jaha, dat viel mij ook op. :+ Leuk gedaan van Niels. Maar eh .... waarom - valt me nu pas op - krijg ik niet 1e Kerstdag op mijn Live Tile te staan? Of komen de 'Feestdagen' nooit op de tegel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CMLLMKrE68yiclTS0fgYPzQO/full.png

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 25-12-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Staat er bij mij gewoon op :

Eerste kerstdag
Vandaag hele
dag

kerst aganeda

[ Voor 42% gewijzigd door shiptronic op 25-12-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
US holiday's aanvinken in uw hamburger menu vd outlook calander app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Weer eens wat anders dan een 'dode' livetile!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
levi1700 schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:53:
US holiday's aanvinken in uw hamburger menu vd outlook calander app.
Aha, weer een verschil ontdekt. Dat werkt niet als je de taal op Nederlands hebt staan? Ik heb Nederland en US geselecteerd maar geen van beide laat iets zien op de Tegel. Wel in de Agenda zelf maar wat heb ik daaraan? Daar had ik het al staan.

Gelijk iets irritants er bij. Op mijn Telefoon/PC kan ik de Feestdagenkalender >> Nederland verwijderen, alleen Outlook Feestdagen in Nederland niet. :(

Even verder zoeken ....... Moet ik Feestdagen Agenda verwijderen in Outlook.com? Hmmm .... weer wat te doen voordat het kerstfeest losbarst. Kan nog net. :9

EDIT: Via Outlook.com de 'oude versie Feestdagen Agenda' verwijderd en in de nieuwe versie 'Feestdagen Agenda >> Nederland' toegevoegd.

Iemand een tip? Wil ik wel van af natuurlijk |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Au2V7uSXOpyjM2sY5DwrDd8t/full.png

EDIT: Net als ik ongeduldig begin te worden denkt Microsoft: Ach, het is Kerst ... laten we GerCor niet langer pesten met een lege Live Tile: Zal mijn PC morgen wel een werkende tegel krijgen denk ik Zucht. 8)7 |:( :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SE66PlEqt07Ow7u2JMDoHsJi/full.png

[ Voor 49% gewijzigd door GerCor op 25-12-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:26

FXX

Heb hetzelfde issue. Verwijderen en opnieuw plaatsen van de tile levert geen verbetering op, veranderen van de ingestelde locatie ook niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor
FXX schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:28:
[...]
Heb hetzelfde issue. Verwijderen en opniew plaatsen van de tile levert geen verbetering op, veranderen van de ingestelde locatie ook niet..
Nee, dat heeft de maker Niels waarschijnlijk zo ingesteld. Dus, na morgen moet het weer transparant zijn .... lijkt mij overigens vrij logisch (te snappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Nu online
FXX schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:28:
[...]

Heb hetzelfde issue. Verwijderen en opnieuw plaatsen van de tile levert geen verbetering op, veranderen van de ingestelde locatie ook niet..
Lezen is ook een kunst he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Devian schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:54:
[...]
Begrijpend lezen is (blijkbaar) ook een kunst he.
d:)b o<:)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van mij is overigens dit jaar niet rood gekleurd :(, dus zit nog een bugje in Niels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Caelorum schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:34:
Die van mij is overigens dit jaar niet rood gekleurd :(, dus zit nog een bugje in Niels!
Als je een App te lang niet opent dan verliest een tile uiteindelijke de 'live' functionaliteit als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rips10 schreef op zondag 25 december 2016 @ 18:59:
[...]

Als je een App te lang niet opent dan verliest een tile uiteindelijke de 'live' functionaliteit als ik me niet vergis.
Ik open em vrijwel elke drie a vier dagen. Ruim onder die grens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Caelorum schreef op zondag 25 december 2016 @ 23:03:
[...]
Ik open em vrijwel elke drie a vier dagen. Ruim onder die grens :)
Ik had 2 dagen rood verwacht maar ik zag vannacht om 00:30 dat de tegel alweer transparant was geworden. Tweede Kerstdag wordt bij mij niet weergegeven, wel een afspraak die ik morgen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

GerCor schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:38:
[...]

Ik had 2 dagen rood verwacht maar ik zag vannacht om 00:30 dat de tegel alweer transparant was geworden. Tweede Kerstdag wordt bij mij niet weergegeven, wel een afspraak die ik morgen heb.
Hier het zelfde, in de agenda wel tweede kerstdag maar op de livetile de normale afspraken.

Afspraken van uur tot uur gaan voor op afspraken die een hele dag duren.

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
mswp schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:35:
[...]
Hier het zelfde, in de agenda wel tweede kerstdag maar op de livetile de normale afspraken.

Afspraken van uur tot uur gaan voor op afspraken die een hele dag duren.
Alleen is 2e Kerstdag geen afspraak die ik heb gemaakt. Aan de andere kant ..... je moet wel echt veel gezopen hebben als je gisteren 1ste Kerstdag hebt gevierd en door de tegel herinnerd moet worden dat het nu 2e Kerstdag is. :+

Maar goed, de tegel scrolled dus 2 keer hetzelfde vermelden lijkt mij persoonlijk ook een tikkie overbodig. 1 van de 2 had best mogen aangeven dat het 2e Kerstdag is. Want - nooit op gelet - maar zo gaan verjaardagen waarschijnlijk ook verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:59
GerCor schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat Niels dat heeft gedaan voor andere landen, niet elk land viert Tweede Kerstdag...

Mijn agenda zegt wel netjes dat het vandaag Tweede Kerstdag is o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Alleen als je 2 dagen achter elkaar jarig bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
St00mwals schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:25:
[...]

Ik denk dat Niels dat heeft gedaan voor andere landen, niet elk land viert Tweede Kerstdag...

Mijn agenda zegt wel netjes dat het vandaag Tweede Kerstdag is o<:)
Ja .... en verder? Staan er nog andere afspraken genoemd? Want dat is, denk ik, nou net waar over gaat. Heb je verder geen afspraken dan zie je 2e Kerstdag op de tegel. Heb je wel afspraken .... dan zie je 2e Kerstdag niet. En geldt datzelfde voor verjaardagen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:59
GerCor schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:30:
[...]

Ja .... en verder? Staan er nog andere afspraken genoemd? Want dat is, denk ik, nou net waar over gaat. Heb je verder geen afspraken dan zie je 2e Kerstdag op de tegel. Heb je wel afspraken .... dan zie je 2e Kerstdag niet. En geldt datzelfde voor verjaardagen? :?
Ik dacht ff dat Tweede Kerstdag helemaal niet in je agenda stond...

Mijn live tile heeft vandaag weer eens een 'ik doe het lekker niet'-dag, daarnaast heb ik vandaag nog 3 andere 'hele dag' afspraken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
St00mwals schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:35:
[...]

Ik dacht ff dat Tweede Kerstdag helemaal niet in je agenda stond...

Mijn live tile heeft vandaag weer eens een 'ik doe het lekker niet'-dag, daarnaast heb ik vandaag nog 3 andere 'hele dag' afspraken staan.
Tis de feestdagenkalender. Die zet dat in mijn agenda.

EDIT 1: de afspraak bij HEDON nu even op' hele dag' gezet. Kijken of dat 2e Kerstdag op de tegel oplevert.
EDIT 2: Inderdaad, afspraak naar 'hele dag' wijzigen levert een tegel op met 2e Kerstdag op. Uiterst vreemd omdat 2e Kerstdag vandaag is en de afspraak pas morgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EHdcCBwy0nlzly54yfxFUVUN/full.png

[ Voor 24% gewijzigd door GerCor op 26-12-2016 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:40

PeaceNlove

Deugleuter

spelfoutjes

Ze hebben nog wel een paar spelfouten te fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
had hem ook al geprobeerd , maar zitten wel meer fouten en onhandigheden in. bv waarom moet ik mijn IMEI nr. invoeren? kan je toch gewoon uitlezen |:(

Verder heb je er niet veel aan. Wifi en 4G staan aan toch geeft hij een fout op netwerken, word 2x weer gegeven, 1x test goed de andere niet. Welke goed en welke fout is kan ik er niet uithalen :(

Leuk poging, maar had er iets meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
shiptronic schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:23:
had hem ook al geprobeerd , maar zitten wel meer fouten en onhandigheden in. bv waarom moet ik mijn IMEI nr. invoeren? kan je toch gewoon uitlezen |:(

Verder heb je er niet veel aan. Wifi en 4G staan aan toch geeft hij een fout op netwerken, word 2x weer gegeven, 1x test goed de andere niet. Welke goed en welke fout is kan ik er niet uithalen :(

Leuk poging, maar had er iets meer van verwacht.
Het is niet te hopen dat je het ooit nodig hebt, maar de chat mogelijkheid/terugbel optie is misschien een fijne optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HonoreDeBalsac
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-08-2021
Wat is een goede app in de Windows Store voor Chromecast-achtige functionaliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 17:41
HonoreDeBalsac schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:29:
Wat is een goede app in de Windows Store voor Chromecast-achtige functionaliteit?
Ik gebruikt zelf tube cast werkt perfect .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Met plex kan ik videos af spelen op de TV, zonder chrome cast mira cast of airplay, alleen DLNA nodig op de TV, maar dat is zo'n beetje het minstat een tv met een netwerk aansluiting zou moeten ondersteunen. Wel eerst filmpje kiezen , dan pas kan je de afspeler (tv) selecteren.

VLC heb ik ook, maar de cast functie nog niet gevonden.

[ Voor 51% gewijzigd door shiptronic op 28-12-2016 18:40 ]

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
In heb Playcast, het werkt, maar niet zo stabiel. Een stream aanzetten en kijken gaat goed, totdat je gaat spoelen, dan gaat de boel haperen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:40

PeaceNlove

Deugleuter

Schaamteloze crosspost :+

Op verzoek van een medetweaker die graag wilde zien hoe hoog (of hoe laag) hij zich op dat moment bevind op het maaiveld heb ik de volgende app gemaakt:
Hoogtekaart Nederland
Vrij simpel appje, de kaart toont het de data van het Actueel Hoogtebestand Nederland. Door op te kaart te tikken of te klikken kan je van iedere locatie de hoogte opvragen. Door een GPS fix op te vragen kan dat van de locatie waar je je op dat moment bevind.
Een hoop van de UI en de code kon ik kopieren van mijn Historische kaarten app, dus ik had deze vrij snel voor elkaar. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Willen degenen die hier lezen en een Windows 10 mobiel hebben eens proberen of ze de App Debat Direct kunnen vinden die door Tweede Kamer DER Staten-Generaal in de Store is geplaatst. Kreeg er vandaag een update van maar als ik zoek kan ik binnen de store op geen enkele wijze de app zelf ter installatie terugvinden? Niet via > Debat > Debat Direct > wat dan ook.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
hardware-lover schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:41:
Willen degenen die hier lezen en een Windows 10 mobiel hebben eens proberen of ze de App Debat Direct kunnen vinden die door Tweede Kamer DER Staten-Generaal in de Store is geplaatst. Kreeg er vandaag een update van maar als ik zoek kan ik binnen de store op geen enkele wijze de app zelf ter installatie terugvinden? Niet via > Debat > Debat Direct > wat dan ook.
hier ook niks gevonden, alleen locatie en taal is bij niet NL vanwege cortana en daardoor vind ik wel vaker NL apps niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:11
Het is heel raar. Ik kan hem niet vinden als ik er naar zoek. Maar hij is wel te vinden als ik "debat direct" typ dan zie ik hem wel als suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Indirect kan ik hem ook wel vinden, via een link vanuit de oorspronkelijke website bijvoorbeeld. Als ik de ontwikkelaar aanklik onderaan de app (als deze zichtbaar is in de store), dan komen er ook geen resultaten tevoorschijn van diezelfde ontwikkelaar?

Vreemd, maar het is Overheid hè? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
hardware-lover schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:41:
Indirect kan ik hem ook wel vinden, via een link vanuit de oorspronkelijke website bijvoorbeeld. Als ik de ontwikkelaar aanklik onderaan de app (als deze zichtbaar is in de store), dan komen er ook geen resultaten tevoorschijn van diezelfde ontwikkelaar?

Vreemd, maar het is Overheid Microsoft hè? ;)
FTFY

ik vind het zoeken in de store sowieso een vreselijke bezigheid, wat een onoverzichtelijk zooitje. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik heb weken geleden al een bericht naar 'deze gasten' gedaan. Maar kijk alleen eens naar hun Twitteradres. @DebatDirect ..... 0 volgend, 4 volgers. Ik heb het idee dat Debat Direct een product is dat is doorverkocht of overgenomen door de Overheid zelf .....en die vullen waarschijnlijk de agenda en verzorgen de Live-Streams. Of ook dat is geautomatiseerd.

Geen flauw idee .... maar eigenlijk gebruik ik de app ook niet. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 01:07:
[...]
[knip]

Geen flauw idee .... maar eigenlijk gebruik ik de app ook niet. :O
Ik ook niet, maar ik werd er destijds op gewezen door bepaalde iemanden, en sindsdien staat ie er bij mij op. Vandaag werd ik wakker geschopt door de update, en van het een komt het ander. Misschien is de beste oplossing om de hint van weer die bepaalde iemanden op te pikken en hem er gewoon af te gooien :+

Hoewel...., dit is de update die door bepaalde iemanden ook al was aangekondigd, lang lang geleden, sterker, die heeft ze wakker gemaakt :)

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 06-01-2017 02:06 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 17:41
Toch wel raar bij mij werkt het gewoon .
Gisteren nog een update gehad op mijn lumia 950 .

Ik ben een niet insider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Gister is mijn telefoon gecrashed en nu zoek ik flitsnmeister in de store. Nergens te vinden, vreemd.

Gistermorgen nog mee gereden, werkte prima en toonde flitsers. Snap niet helemaal waar het is gebleven. Op vriendin dr telefoon werkt gewoon nog. Flitsnav bevalt me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Ook in je bibliotheek gekeken ?

Nu we er toch zijn, weet iemand een truck om alle programma's die op de achtergrond draaien te sluiten?
Nu: Pijltje terug vasthouden en 1 voor 1 de applicaties naar beneden swipen.

[ Voor 75% gewijzigd door shiptronic op 06-01-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
sugarlee89 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:10:
Gister is mijn telefoon gecrashed en nu zoek ik flitsnmeister in de store. Nergens te vinden, vreemd.

Gistermorgen nog mee gereden, werkte prima en toonde flitsers. Snap niet helemaal waar het is gebleven. Op vriendin dr telefoon werkt gewoon nog. Flitsnav bevalt me niet zo.
Volgens mij was deze inderdaad uit de store. Werkt het misschien als je deze vanuit je app library (apps die je ooit geinstalleerd hebt gehad) probeert te herinstalleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
mcetweaker schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:31:
[...]
Volgens mij was deze inderdaad uit de store. Werkt het misschien als je deze vanuit je app library (apps die je ooit geinstalleerd hebt gehad) probeert te herinstalleren ?
Dat is ook zoiets ja. Blijkbaar is er flink schoongemaakt in die account gekoppelde bibliotheek, want het aantal apps wat ik daar had staan is flink minder geworden sinds enige tijd, dus echte oude apps kan ik niet meer kiezen nu.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Verrek, ook even gekeken maar mijn bibliotheek is ook flink uitgedund, en er staan er tussen die alleen op de PC draaien (hoewel het fantastisch zou zijn als Ghostery wel te installeren was)

Tevens mis ik andersom de mogelijkheid om een app te zoeken in de store (op de PC) en die dan remote te installeren op de phone (Android kan dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Vandaag weer een update van Debat Direct maar nog steeds onvindbaar in de Store. Blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Nu online
Flitsmeister net nog kunnen installeren vanuit Mijn Bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:11
Heeft iemand hier ervaring met de fitbit app op windows 10 mobile?

Is de app een beetje on par met die op iOS of android?
Pagina: 1 ... 105 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.