Niks.Zarhrezz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:05:
[...]
Nog wat veranderd behalve het versienummer?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Alleen WhatsApp en Windows Voicerecorder hebben een update gehad.
[ Voor 31% gewijzigd door shiptronic op 15-11-2016 14:02 ]
robkrekel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:39:
Ik zie op iBood een aanbieding voor WeMo switches, maar alleen met app van die andere twee, uiteraard. Zoeken op WeMo in de store levert deze op:
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh30wp5
Iemand al ervaring mee toevallig?
Indoubt schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:54:
[...]
geen ervaring mee.Ik zat hier toevallig naar te kijken. Als die app werkt, werkt ie dan niet meteen ook voor thermostaten zoals de Nest? Dat kom ik namelijk tegen als ik op wemo switches zoek.
Voor mijzelf niet interessant maar misschien voor anderen.
Om nog even verder hierop in te gaan, ik heb de app geinstalleerd, en als ik op add device klik komt er een aardige lijst tevoorschijn. Of het allemaal werkt is een tweede natuuurlijk.robkrekel schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:00:
[...]
Geen idee, ik ben zelf vooral naar iets wat ik op afstand kan bedienen om mijn tv etc. van de stroom af te halen. Nu doe ik dat nog via een stekkerdoos met schakelaar, en deze wil ik er tussenuit hebben, omdat ik tot de conclusie kom dat ik alles aan (standby) laat staan nu.

Edit: Was zelf ook al bezig met verkleinen, maar tnx!
Is bestaat dus wel degelijk een final Sygic UWP app maar dat valt niet direct op als je het aanbod in de app store ziet staan.
Uiteindelijk is de verklaring van Sygic als volgt.
Before W10M was released, all phones with WP8 system had the "regular" Sygic app version 15.6.7
As soon as Microsoft started making W10M available to first devices, we released the Sygic UWP beta app (16.0.13). It was released under its own separate listing for testing reasons, but it isn't a different app. It's the same Sygic, same features and uses the same licenses.
At that point, users with WP8 used the "regular" Sygic 15.6.7, and W10M users could download and use the separate Sygic UWP Beta 16.0.13 while the developers watched for any issues that might arise with the new system. The 16.0.13 version was the first which could also be used with regular (not mobile/phone) W10 systems, hence the Universal Windows Platform/UWP designation.
The 16.0.13 version performed well so no further versions needed to be tested under the Sygic UWP Beta app listing. It was re-released as version 16.0.14 under the "regular" Sygic app's listing. Windows Store would give the 16.0.14 version automatically to users eligible for it - those who had phones with W10M or devices with regular W10.
Users still with WP8 are automatically given the older 15.6.7 version through Windows Store when they click on it, no further updates will be available for WP8 users. Only this old 15.6.7 version is now non-UWP, since WP8 is not included in UWP.
So, since version 16.0.14 (which was basically the same thing as the 16.0.13 UWP beta), the "regular" Sygic app has the UWP functionality - being able to be used on any device with any kind of Win 10.
16.2.4 is the latest version we have at the moment, this was released mid August. Date of next update is not known yet.
Dat ik onbedoeld geld heb uitgegeven aan iets wat ik toch al vanzelf zou gaan krijgen, dat was op dat moment van aankoop van de Beta UWP versie niet duidelijk. De WP8 versie die al geregistreerd op mijn W10M toestel stond, zou vanzelf naar UWP gegaan zijn volgens Sygic support.
De licentie is nu van UWP Beta naar de final overgezet en op één product heb ik nu 1x Lifetime Europe en World en 2x HUD display. Tja?
Testing, one, two ...
Het komt goed met het platform Win10(mobile), ik weet 't zeker.vali schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:14:
Geen idee of het voorbij is gekomen, maar nu.nl heeft hun gedrocht van de wp7.5 app eindelijk een upgrade naar uwp gegeven!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Is er weer een nieuwe of heb je het over de app die al een paar maanden uit is. Met die app heb ik nog het probleem dat hij niet altijd de frontpage reload als ik de app opnieuw open.vali schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:14:
Geen idee of het voorbij is gekomen, maar nu.nl heeft hun gedrocht van de wp7.5 app eindelijk een upgrade naar uwp gegeven!
Waarschijnlijk over de app die paar maanden uit is. Wist zelf niet dat ze een andere aan het bouwen waren totdat ik een melding kreeg in de oude app. Schijnbaar willen ze schoon beginnen (hiermee doel ik voornamelijk op hun review score).menzo schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:16:
[...]
Is er weer een nieuwe of heb je het over de app die al een paar maanden uit is. Met die app heb ik nog het probleem dat hij niet altijd de frontpage reload als ik de app opnieuw open.
Ik heb hier nog een squeezebox touch in mijn muziek installatie. Ik was al begonnen met het zoeken naar apps in 2015 toen ik de L640 had gekocht (toen nog op win 8.1) en had er enkele gedownload om te testen toen de harde schijf van mijn nas overleed. Wegens tijdgebrek toen niet direct iets aan gedaan (wel nieuwe HD maar geen muziek overgezet)
Note: de squeezebox wordt niet meer nieuw verkocht, dit is alleen voor diegene die hem nog hebben. Nee, ik wil geen sonos, in ieder geval niet zolang de squeezebox het nog doet. Ik heb ook 24bits 96 kHz Flac bestanden en dat gaat uitstekend op een squeezebox en niet op een sonos (voor zover mij bekend)
Inmiddels is de muziek collectie weer enigzins op orde op de NAS en kon ik testen. Echter bij de opruiming van de windows store zijn er een aantal third party apps gesneuveld. Ik heb ze echter nog wel op mijn telefoon staan.
Een daarvan heb ik gebruikt en deze werkt goed: Dat is de app Squeezebox Control. Deze app kun je gratis testen met beperkte functionaliteit (bv aantal nummers beperkt in je afspeel lijst)
Bij het zoeken naar een update in de store kom ik hem niet meer tegen. Wat ik wel tegen kom is de app "Squeeze control". Dit blijkt een UWP app te zijn en is voor zover ik kon zien de enige squeezebox controller die is omgebouwd naar UWP. Het is een betaalde app maar kan worden getest met full functionality voor een beperkte tijd.
Deze UWP app doet het bij prima (lumia 950) en werkt snel en smooth. Aangezien de andere apps uit de store zijn verdwenen vermoed ik dat die ook niet meer worden bijgewerkt en deze die naarUWP is omgezet mogelijk wel. Niet dat dat nodig is, de app werkt prima "as is".
Waar ik zelf tegenaanloop is:
Ik voeg in personen een verjaardag van een contact toe. Maar het blijft spoorloos in de agenda.
Ik voeg foto's toe aan contacten maar ze blijven spoorloos als ik een notificatie (e-mail) van zo'n contact binnenkrijg.
[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 18-11-2016 11:19 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Heb net in mijn outlook 2013 op pc aan een contact de verjaardag toegevoegd, direct te zien in de agenda op pc, en even later ook in agenda op mijn lumia 950, bij mij werkt dat dus wel goed.GerCor schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:18:
Ik vind dat Outlook toch één groot drama en het zou eigenlijk niet beschikbaar mogen zijn. Ik lees talloze fouten.
Waar ik zelf tegenaanloop is:
Ik voeg in personen een verjaardag van een contact toe. Maar het blijft spoorloos in de agenda.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Tsja, ik weet ook niet op welke server van Microsoft jij zit en welk account je gebruikt. Ik heb i.i.g. een @live.nl account.kruila schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:16:
[...]
Heb net in mijn outlook 2013 op pc aan een contact de verjaardag toegevoegd, direct te zien in de agenda op pc, en even later ook in agenda op mijn lumia 950, bij mij werkt dat dus wel goed.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Eerst zien dan geloven..
Klaudia: Zowel de Vodafone site als de Vodafone app zullen dit weekend niet te gebruiken zijn.
Jij: mag ik dan na het weekeinde een werkende windows app verwachten? of zit dat niet in het rijtje fixes voor dit weekeinde?
Klaudia: We proberen dit weekend alles op te lossen. Ik wil je dan ook aanraden om na het weekend je app van je toestel te verwijderen en opnieuw te installeren.
Jij: Zou je ook antwoord willen geven op de vraag ten aanzien van de Windows-app? Komt daar een werkende variant van beschikbaar?
Klaudia: Nogmaals, we hopen alles op te lossen. Daarbij dus ook de Windows app.
Jij: Dat zou fijn zijn. Dan wacht ik het weekeinde nog even af.
ik sync mijn outlook op de pc middels gsyncit met de google agenda, en de app outlook agenda op mijn lumia synct ook met google agendaGerCor schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:45:
[...]
Tsja, ik weet ook niet op welke server van Microsoft jij zit en welk account je gebruikt. Ik heb i.i.g. een @live.nl account.
Juist. Maar bij is het mij eens stuk eenvoudiger. Alleen Outlook. Dus op PC, Outlook.com en 950 de @live.nl account ingevoerd. Zet ik op 1 van de 3 een verjaardag er in dan zou de Verjaardagskalender dat moeten oppakken en in de agenda zetten. En dat gebeurt dus niet.kruila schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:18:
[...]
ik sync mijn outlook op de pc middels gsyncit met de google agenda, en de app outlook agenda op mijn lumia synct ook met google agenda
het kan wel eenvoudiger zijn als bij mij, maar bij mij werkt het in ieder gevalGerCor schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:45:
[...]
Juist. Maar bij is het mij eens stuk eenvoudiger. Alleen Outlook. Dus op PC, Outlook.com en 950 de @live.nl account ingevoerd. Zet ik op 1 van de 3 een verjaardag er in dan zou de Verjaardagskalender dat moeten oppakken en in de agenda zetten. En dat gebeurt dus niet.
Jaja, dat snap ik. Maar bij jou gaat het - denk ik - via Google. Ik zeg dus dat ik problemen heb met Outlook. Ik zal mijn Surface 2 weer eens opstarten .... kijken of dat iets oplevert.kruila schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:51:
[...]
het kan wel eenvoudiger zijn als bij mij, maar bij mij werkt het in ieder geval
[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 18-11-2016 16:55 ]
Ben benieuwd, kan me niet eens herinneren dat ze een werkende app hebben gehad nadat ze inlog van 06 nummer naar user/email hebben gezet.nachtnet schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:57:
vodafone support zegt na het weekeinde een werkende Windows phone app op te leveren..
Eerst zien dan geloven..
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kom beide apps tegenin de store en best prijzig. Welke vindt jij beter, de squeeze control?Indoubt schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:26:
Squeezebox touch control app,UWP
Ik heb hier nog een squeezebox touch in mijn muziek installatie. Ik was al begonnen met het zoeken naar apps in 2015 toen ik de L640 had gekocht (toen nog op win 8.1) en had er enkele gedownload om te testen toen de harde schijf van mijn nas overleed. Wegens tijdgebrek toen niet direct iets aan gedaan (wel nieuwe HD maar geen muziek overgezet)
Note: de squeezebox wordt niet meer nieuw verkocht, dit is alleen voor diegene die hem nog hebben. Nee, ik wil geen sonos, in ieder geval niet zolang de squeezebox het nog doet. Ik heb ook 24bits 96 kHz Flac bestanden en dat gaat uitstekend op een squeezebox en niet op een sonos (voor zover mij bekend)
Inmiddels is de muziek collectie weer enigzins op orde op de NAS en kon ik testen. Echter bij de opruiming van de windows store zijn er een aantal third party apps gesneuveld. Ik heb ze echter nog wel op mijn telefoon staan.
Een daarvan heb ik gebruikt en deze werkt goed: Dat is de app Squeezebox Control. Deze app kun je gratis testen met beperkte functionaliteit (bv aantal nummers beperkt in je afspeel lijst)
Bij het zoeken naar een update in de store kom ik hem niet meer tegen. Wat ik wel tegen kom is de app "Squeeze control". Dit blijkt een UWP app te zijn en is voor zover ik kon zien de enige squeezebox controller die is omgebouwd naar UWP. Het is een betaalde app maar kan worden getest met full functionality voor een beperkte tijd.
Deze UWP app doet het bij prima (lumia 950) en werkt snel en smooth. Aangezien de andere apps uit de store zijn verdwenen vermoed ik dat die ook niet meer worden bijgewerkt en deze die naarUWP is omgezet mogelijk wel. Niet dat dat nodig is, de app werkt prima "as is".
Bij mij werkt het i.c.m. een hotmail account wel goed. Zodra ik op webversie van Outlook een nieuw contactpersoon invul is het binnen 10 sec gesynct met mijn Lumia 950 XL. Verjaardag toevoegen ging ook goed aangezien ik direct op mijn pc een melding kreeg dat de test persoon jarig is.GerCor schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:53:
[...]
Jaja, dat snap ik. Maar bij jou gaat het - denk ik - via Google. Ik zeg dus dat ik problemen heb met Outlook. Ik zal mijn Surface 2 weer eens opstarten .... kijken of dat iets oplevert.
Edit:
Wanneer ik een contactpersoon aanmaak via mijn telefoon dan synct hij alle gegevens wel maar dan weer niet met verjaardagskalender. Daar ligt dan denk ik de fout. Wanneer ik verjaardag van nieuw aangemaakte contactpersoon aanpas via outlook.com dan komt het wel weer goed te staan in zowel mijn telefoon als verjaardagskalender.
[ Voor 22% gewijzigd door MaakmeGek op 18-11-2016 17:29 ]
met outlook.com niet per sé met outlook (app / programma)GerCor schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:53:
[...]
Jaja, dat snap ik. Maar bij jou gaat het - denk ik - via Google. Ik zeg dus dat ik problemen heb met Outlook. Ik zal mijn Surface 2 weer eens opstarten .... kijken of dat iets oplevert.
Ik heb lange tijd met de logitech mediaserver gewerkt en de software versies (squeezeslave), daar had ik dacht ik Soundicity als remote control, geen idee of die nog bestaat?Indoubt schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:26:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kijk ..... ga ik dat even proberen.MaakmeGek schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:10:
[...]
Edit:
Wanneer ik een contactpersoon aanmaak via mijn telefoon dan synct hij alle gegevens wel maar dan weer niet met verjaardagskalender. Daar ligt dan bij mij de fout. Wanneer ik verjaardag van nieuw aangemaakte contactpersoon aanpas via outlook.com dan komt het wel weer goed te staan in zowel mijn telefoon als verjaardagskalender.
EDIT:
Invoeren via Outlook.com dus. Nu staat het wel in mijn agenda. Duurde even een paar minuten ......
Je moet dus, als je via je PC of telefoon een verjaardag hebt ingevoerd (en die komt dus niet in je agenda) deze (verjaardag) eerst verwijderen van je PC of telefoon. Dat synchroniseert wel. En dan voer je het opnieuw in maar dan in Outlook.com.
Wel waardeloos dat het niet via mijn PC (Personen app) of de 950 werkt.
EDIT 2: Ik lees op een Duits MS forum dat dit euvel al een tijdje bestaat. Maar ja, wanneer voer je een verjaardag in? Ook niet elke dag natuurlijk.
[ Voor 38% gewijzigd door GerCor op 19-11-2016 03:54 ]
... > Instellingen > Agenda-instellingen, en dan naar onderen, en dan start dat draaiende cirkeltje met ongeveer 7 stipjes, en dat cirkeltje blijft maar draaien, en maar draaien, etc. etc.
Hebben jullie dat ook? En, wat gaat hier fout?
Is bekend inderdaad: https://gathering.tweaker...message/48826003#48826003kruila schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:12:
Merkte net wat raars bij de instellingen van de outlook agenda:
... > Instellingen > Agenda-instellingen, en dan naar onderen, en dan start dat draaiende cirkeltje met ongeveer 7 stipjes, en dat cirkeltje blijft maar draaien, en maar draaien, etc. etc.
Hebben jullie dat ook? En, wat gaat hier fout?
Ook op de PC trouwens .... geen idee nog wat het is.
EDIT: overigens, mijn andere vraag: Foto's bij een mailnotificatie? Ook bekend bij Microsoft en er wordt gewerkt aan een oplossing.
[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 19-11-2016 13:08 ]
Verwijderd
joooo wat een top app!robkrekel schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:21:
Ik kom net Sports stream tegen, deze heeft oa Fox sports 1 en 2 (NL!) in het pakket. Werkt hier op de brakke WIFI nog niet super, maar wellicht met een betere verbinding wel. En als betalend Fox abbonee mag dit vast van Fox
Indien hij goed werkt is het jammer dat hij niet op m'n surface draait. Ik zit nog met een 1020 dus heel makkelijk krijg je het beeld dan niet op een groter scherm.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

De andere kant op werkt het ook grotendeels niet; kennelijk ziet ze wel afspraken die ik langer geleden erin gezet heb, maar nieuwere afspraken worden bij haar niet zichtbaar. Lekker kansloze upgrade / migratie van Microsoft dus. Ik heb niet bepaald de behoefte om afspraken en dergelijke bij Google neer te leggen, maar als Microsoft geen werkende gedeelde kalender kan leveren, zou ik niet zo 1, 2, 3 een alternatief weten.
Ik weet het niet hoor, moet je die rechten van Sports Stream eens zien:dreameater schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:06:
[...]
joooo wat een top app!nog wel even zien of de kwaliteit en het gestotter beter gaat worden.
Indien hij goed werkt is het jammer dat hij niet op m'n surface draait. Ik zit nog met een 1020 dus heel makkelijk krijg je het beeld dan niet op een groter scherm.
- De netwerkservices van uw apparaat gebruiken
- Uw muziek gebruiken
- De media-items gebruiken die momenteel worden afgespeeld
- Uw Windows Phone-sensoren gebruiken
- Toegang verkrijgen tot uw browser
[ Voor 6% gewijzigd door BrBuggyB op 21-11-2016 15:39 ]
Je noemt 1 probleem. Ik kan je er nog 10 noemen en dan gaat het ook niet over kleine dingen.Zarhrezz schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:40:
Outlook Calendar is de laatste tijd wel erg irritant. Ik heb een Thuis agenda gedeeld met m'n vriendin. Die is voor haar een tijd lang read-only geweest wegens Migratie aan de kant van Microsoft. Natuurlijk al te gek voor woorden dat je als bedrijf als Microsoft dit soort basisfunctionaliteit maanden lang onbruikbaar maakt voor je gebruikers, maar sindsdien werkt het helemaal niet goed meer. De optie 'co-owner' voor een shared calendar is verdwenen, dus ze heeft nu 'Can edit and manage sharing' rechten. Als zij nieuwe afspraken in de shared calendar zet (dat kan ze nu wel weer), worden die niet voor mij zichtbaar in deze shared calendar waar ik dus de owner van ben
De andere kant op werkt het ook grotendeels niet; kennelijk ziet ze wel afspraken die ik langer geleden erin gezet heb, maar nieuwere afspraken worden bij haar niet zichtbaar. Lekker kansloze upgrade / migratie van Microsoft dus. Ik heb niet bepaald de behoefte om afspraken en dergelijke bij Google neer te leggen, maar als Microsoft geen werkende gedeelde kalender kan leveren, zou ik niet zo 1, 2, 3 een alternatief weten.
Overigens heeft dat met Outlook.com te maken en weinig met de Windows store en applicaties. Maar ach ....
Op zich waar, maar pre-W10 werkte het gewoon. Ik merk sinds W10 dat er gewoon meer omvalt. Ja, er verandert (en vaak verbetert) meer en gebeurt dit vaker, maar er valt ook zeer regelmatig basisfunctionaliteit om. Ik merk dat ik me daar steeds meer aan erger. Sinds enkele maanden merk ik bv. ook dat de 'new mail' aantallen op m'n Glace scherm gewoon niet meer betrouwbaar werken. Ook al minimaal 3 keer gehad dat als ik dan naar de Notification screen settings ga, de mapping van de mailboxes daar weg was (logisch dan dat er op lock screen niets meer staat, maar ja, ik heb het er toch al jaren geleden op gezet...waarom is dit weg na een update? meerdere keren?). Ook de notification settings voor mail heb ik al diverse keren weer van de default (alle toeters en bellen aan) terug moeten zetten naar hoe ik het wil hebben. Na de 3e of 4e keer gaat dat irriteren. Ik heb nog steeds geen enkele behoefte aan een Android of iOS device, maar m'n tevredenheid over W10M is niet bepaald verhoogd de laatste maanden.GerCor schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:51:
[...]
Je noemt 1 probleem. Ik kan je er nog 10 noemen en dan gaat het ook niet over kleine dingen.
Overigens heeft dat met Outlook.com te maken en weinig met de Windows store en applicaties. Maar ach ....
Op achtergrond uitzetten voor die app, sensoren standaard uit, apps netjes afsluiten, lijkt me dan nog weinig fout te kunnen gaan.BrBuggyB schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:38:
[...]
Ik weet het niet hoor, moet je die rechten van Sports Stream eens zien:
- De netwerkservices van uw apparaat gebruiken
- Uw muziek gebruiken
- De media-items gebruiken die momenteel worden afgespeeld
- Uw Windows Phone-sensoren gebruiken
- Toegang verkrijgen tot uw browser
Zou dit een oplossing kunnen zijn: http://www.windowscentral...t-fix-outlook-syncing-bugGerCor schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:29:
[...]
Wel waardeloos dat het niet via mijn PC (Personen app) of de 950 werkt.
EDIT 2: Ik lees op een Duits MS forum dat dit euvel al een tijdje bestaat. Maar ja, wanneer voer je een verjaardag in? Ook niet elke dag natuurlijk.
Wie weet. Ik neem aan dat de update op de achtergrond plaatsvindt. Hoe kom je er anders achter dat er een update is?kruila schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:39:
[...]
Zou dit een oplossing kunnen zijn: http://www.windowscentral...t-fix-outlook-syncing-bug
Testing, one, two ...
Geen last van.. mail komt aardig snel binnen en inhoud is er, alleen heb ik aanstaan dat hij complete bericht moet downloaden maar dat doet hij niet. Heel hinderlijk dat ik elk bericht eerst moet laden voor ik hem snel wil lezen.hardware-lover schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:21:
Die meest recente update van Outlook mail en Agenda app lijkt niet de meest frisse? Update werd op de 19e november aangeboden en sindsdien wordt een nieuwe en geopende mail soms niet geladen, enkel het onderwerp is dan zichtbaar in het scherm. App wordt retetraag en na het afsluiten reageert het startscherm ook een tijdje heel erg haperend, net of de CPU op 100% draait op dat moment. App lijkt met meldingen e.d. wel normaal te werken. Eens kijken of het account gerelateerd is, heb er 4 actief.
😲
En daar heb ik dan weer geen last van, als ik het probleem niet heb wat ik beschreven heb dan wordt het bericht na openen ook volledig getoond.mswp schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:05:
[...]
Geen last van.. mail komt aardig snel binnen en inhoud is er, alleen heb ik aanstaan dat hij complete bericht moet downloaden maar dat doet hij niet. Heel hinderlijk dat ik elk bericht eerst moet laden voor ik hem snel wil lezen.
Testing, one, two ...
Hier geen problemen die jij noemt. Toch dezelfde update neem ik aan. 17.7466.41228.0hardware-lover schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:21:
Die meest recente update van Outlook mail en Agenda app lijkt niet de meest frisse? Update werd op de 19e november aangeboden en sindsdien wordt een nieuwe en geopende mail soms niet geladen, enkel het onderwerp is dan zichtbaar in het scherm. App wordt retetraag en na het afsluiten reageert het startscherm ook een tijdje heel erg haperend, net of de CPU op 100% draait op dat moment. App lijkt met meldingen e.d. wel normaal te werken. Eens kijken of het account gerelateerd is, heb er 4 actief.
Ik had dit van de week ook idd. Bepaalde mails met veel HTML opmaak wilden niet echt lekker openen en de boel begon te haperen.hardware-lover schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:21:
Later deze week geen last meer van gehad. ik zit nu op versie 17.7466.41228.0 van 19-11-2016.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dat is die van 19 november ja. Het komt ook enkel maar bij een bepaalde mail voor, niet bij allemaal. Bij een reclame mail van Deezer bijvoorbeeld, wat ik me zo kan herinneren. Bij het overgrote deel van de mails zijn er echter geen problemen. Maar voor de update was het probleem niet aanwezig.GerCor schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 02:36:
[...]
Hier geen problemen die jij noemt. Toch dezelfde update neem ik aan. 17.7466.41228.0
Testing, one, two ...
Dat zou kunnen, maar dan niet bij alles wat van Microsoft afkomstig is. Vooral die laatste Deezer mail is een bitch.shiptronic schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:20:
Ik heb het idee dat het meer aan de serverkant bij Microsoft zit, dan in de app(update)
Testing, one, two ...
Da's apart, ik draai ook RS2, 14965, en Outlook heeft versie 17.7621.42028.0. Vanmorgen nog een mail van Deezer gehad, zag er prima uit.Dreamvoid schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:17:
Ik krijg ook Deezer mails, maar die renderen bij mij goed? Outlook 17.7466.41228.0, op build 14965.1001.
Misschien even naar de datum kijken? 19 november?ardvark99 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:46:
[...]
Da's apart, ik draai ook RS2, 14965, en Outlook heeft versie 17.7621.42028.0. Vanmorgen nog een mail van Deezer gehad, zag er prima uit.
Insider build? Dan is het helaas niet één op één vergelijken, ik draai enkel met Production OS builds.Dreamvoid schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:17:
Ik krijg ook Deezer mails, maar die renderen bij mij goed? Outlook 17.7466.41228.0, op build 14965.1001.
Testing, one, two ...
Klopt productie, maar Dreamvoid draait RS2, en zijn bericht is van vanmorgen. 17.7621.42028.0 is al weer van 23 november. Vandaar mijn verbazing. Maar het kan natuurlijk zijn dat Dreamvoid zijn apps niet regelmatig update. En mijn opmerking was meer in de trend dat met de huidige RS2 Outlook release Deezer mail geen problemen geeft, zoals Dreamvoid met een oudere Outlook release, en dat hij een release achter loopt.GerCor schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:27:
[...]
Misschien even naar de datum kijken? 19 november?
*nevermind... nu wel alle posts gelezen 😂
[ Voor 24% gewijzigd door Ward85 op 30-11-2016 15:28 ]
Afgeprijsd van € 999,99 ?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Mic ?
Netwerk, en daarbij mogen optreden als server ??
Ze schijnen ermee bezig te zijn, waren wat bugs in W10M, betatesters hebben de app al wel weken/maandenlang. Kortom: komt er vast aan.Ladykiller007 schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:08:
Weet iemand of de Ziggo Go app nog komt voor W10M? Duurt wel erg lang zo...
Op mijn 950 loopt de app vast als je naar instellingen gaat. Ik weet alleen niet of dat door de app komt of door de insider preview builds die ik draai.kruila schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:54:
Na de buienradar update van deze week werkt bij mij eindelijk de live tile zo als hij moet werken, ververst nu goed en geeft ook de goede plaats aan. (moest wel eerst, na de update, bij de instellingen van buienradar, de live tile opnieuw activeren en instellen)
Ik draai geen insider preview build, maar je zou buienradar kunnen verwijderen en opnieuw installeren, misschien helpt datmenzo schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:17:
[...]
Op mijn 950 loopt de app vast als je naar instellingen gaat. Ik weet alleen niet of dat door de app komt of door de insider preview builds die ik draai.
Ik draai fastring, app loopt niet vast, start zeer snel op, en live tile is in te stellen. De eerste 2 dagen werkte de live tile ook nog, maar nu niet meer, ook niet na opnieuw pinnen.menzo schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:17:
[...]
Op mijn 950 loopt de app vast als je naar instellingen gaat. Ik weet alleen niet of dat door de app komt of door de insider preview builds die ik draai.
ardvark99 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:25:
[...]
Ik draai fastring, app loopt niet vast, start zeer snel op, en live tile is in te stellen. De eerste 2 dagen werkte de live tile ook nog, maar nu niet meer, ook niet na opnieuw pinnen.
Heb hem net opnieuw geïnstalleerd, maar als in in de app op instellingen druk freezed de app en sluit af. Voor de rest werkt hij prima.kruila schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:32:
[...]
Ik draai geen insider preview build, maar je zou buienradar kunnen verwijderen en opnieuw installeren, misschien helpt dat
Edit: De live tile is gelukt door op het homescreen naar links te swipen. Ik ben er nu eel achter dat de hele app vast loopt als je iets uit de menu lijst kiest.
[ Voor 10% gewijzigd door menzo op 05-12-2016 15:11 ]
https://www.tweedekamer.nl/debat-direct
De app ziet er goed uit en werkt lekker.
Werkelijk? Ik ga gelijk kijkenmenzo schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:35:
En wat anders, de tweede kamer heeft een windows phone app uitgebracht.
https://www.tweedekamer.nl/debat-direct
De app ziet er goed uit en werkt lekker.
Ah, dus het is blijkbaar niet nieuw. Ik ging er vanuit omdat ik het in een reclame zag. Meestal zie je reclames voor nieuwe apps.GerCor schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:21:
[...]
Werkelijk? Ik ga gelijk kijkenhttps://gathering.tweaker...message/46868465#46868465
zojuist was er een nieuwe update van de buienradar, hopelijk lost dit jouw probleem opmenzo schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:17:
[...]
Ja nu werkt het weer goed.kruila schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:43:
[...]
zojuist was er een nieuwe update van de buienradar, hopelijk lost dit jouw probleem op

EDIT: antwoord van Nuon. UWP staat niet in de planning. 'Wel maken we onze site responsive'
[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 06-12-2016 14:20 ]
Die had ik vanmorgen ook, en net weer een...
Dreigen met de stekker eruit trekkenGerCor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:02:
FF een Tweetje gedaan naar NUON. Kom nou eens met een Windows UWP app.
EDIT: antwoord van Nuon. UWP staat niet in de planning. 'Wel maken we onze site responsive'

[ Voor 53% gewijzigd door ardvark99 op 06-12-2016 14:55 ]
Dit dus.shiptronic schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:06:
Ik snap het wel, met 1 responsive web site zijn ze overal klaar, en helemaal geen Apps meer nodig.
Er is gewoon geen goede reden om een (native) app te maken als je met een responsive site af kan. Alleen als je meer wil doen dan je met een responsive site / mobile site kan doen, heeft een app bouwen toegevoegde waarde. Voor sites als die van de NUON is dit het geval, dus laat ze vooral een goeie responsive site maken. En laten we hopen dat meer bedrijven dat doen...dat zou al bergen schelen in de app-gap.
Als ze dat dan ook maar eens doen i.p.v. zeggen dat ze het gaan doen, dat is zo verschrikkelijk vaag allemaal.Zarhrezz schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:37:
[...]
[knip]dus laat ze vooral een goeie responsive site maken. En laten we hopen dat meer bedrijven dat doen...dat zou al bergen schelen in de app-gap.
Politiek correct antwoord natuurlijk, maar daar kan je zo verrekte weinig mee, en in de praktijk komt er dan weinig van terecht is wel vaker gebleken.
Testing, one, two ...
Da's weer een ander verhaal ja...in bedrijfsland is het bouwen van een beetje website vaak een meerjarentraject. Voordat alle (min-of-meer) betrokken partijen er hun zegje over gedaan hebben, valt het al snel in het budget van een volgend jaar, zodat er weer over gepraat moet worden.hardware-lover schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:59:
[...]
Als ze dat dan ook maar eens doen i.p.v. zeggen dat ze het gaan doen, dat is zo verschrikkelijk vaag allemaal.
Politiek correct antwoord natuurlijk, maar daar kan je zo verrekte weinig mee, en in de praktijk komt er dan weinig van terecht is wel vaker gebleken.
Of het is een niet-IT bedrijf en ze hebben gewoon geen idee hoe je een fatsoenlijke site bouwt.
Maar ja, dat mag de klantenservice natuurlijk niet op twitter melden.
het testen heeft even geduurd. Ik had namelijk op een bepaald moment stevige problemen met de stabiliteit, elke keer connectie verlies etc. Ik wilde dus al een slecht cijfer geven maar.......Arjantje72 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:09:
[...]
Ik kom beide apps tegenin de store en best prijzig. Welke vindt jij beter, de squeeze control?
Mijn NAS speelde op, nadat ik daar achter was en de nas heb gereset werkt de app "Squeeze Control" eigenlijk heel goed. Hij is redelijk snel en responsief. en doet wat ik wil.
Deze heb ik dus gekocht (4,95 of zo) en je hebt hem dan niet alleen op je telefoon maar voor dat geld ook meteen op je windows 10 laptop/computer etc. (wel downloaden maar je hoeft maar een keer te betalen natuurlijk) Als ik dus met mijn laptop op de bank zit hoef ik niet mijn telefoon te pakken maar kan ook de app op mijn laptop gebruiken. Soms is een groter scherm gewoon handig, zeker als je door heel veel nummers moet scrollen
Alleen verschillende playlisten saven heb ik nog niet mee gespeeld. ik moet nog even uitzoeken hoe dat werkt. De Huidige playlist blijft wel gewoon bewaard en is beschikbaar de volgende keer dat je opstart.
Ik ben niet zo'n app-man en koop en gebruik eigenlijk weinig apps maar deze is de moeite waard. Doet wat ie moet doen en is UWP ook nog
Vroegâh, bediende ik de squeezebox met de officiele app op een android tablet maar die werkt niet meer na een bepaalde android update en dit is veel beter
Voor mij is dit eigenlijk wel een leuk weetje. Ik gebruik heel vaak gewoon de site ergens van i.p.v een app. Een heleboel van die apps vindt ik weinig tot niets toevoegen.GerCor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:02:
FF een Tweetje gedaan naar NUON. Kom nou eens met een Windows UWP app.
Het is niet dat ik helemaal geen apps gebruik maar vaak vindt ik een mobiele site net zo goed.
Bijkomend voordeel is ook dat je geen minder datavergarende apps hebt die je telefoon leegslurpen
En op de vraag: wanneer mogen we de responsive site verwachten? ........ kwam geen antwoord.
[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 08-12-2016 11:46 ]
ik gebruik hiervoor https://www.slimmemeterportal.nl/GerCor schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:33:
Weet je? Ik heb zonnepanelen. En om te kunnen zien wat die opleveren t.o.v. mijn gebruik moet ik door de hele site ploeteren om uiteindelijk daar te komen waar ik wil zijn. Voor iOS en Android hebben ze een app.
En op de vraag: wanneer mogen we de responsive site verwachten? ........ kwam geen antwoord.
gratis, overzichtelijk, dus wat wil je als echte Hollander nog meer?
Ja, je hebt wel een punt, als de site slecht is en de app is goed dan is het begrijpelijk.GerCor schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:33:
Weet je? Ik heb zonnepanelen. En om te kunnen zien wat die opleveren t.o.v. mijn gebruik moet ik door de hele site ploeteren om uiteindelijk daar te komen waar ik wil zijn. Voor iOS en Android hebben ze een app.
Is er een goede site dan is een app eigenlijk niet nodig
exporteer je ook naar pvoutput? Daar is namelijk wel een app van.GerCor schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:33:
Tijd van werken, tijd van rusten
Nee. Ik heb wel een app (PV Monitor) voor SMA omvormers https://www.microsoft.com...p/pv-monitor/9wzdncrdqf7d (waar ik de Nederlandse vertaling voor heb gemaakt) op mijn PC en 950 om de opbrengst van de zonnepanelen te kunnen zien maar vind eigenlijk dat NUON, net zoals slimmemeterportal, dit soort gegevens iets klantvriendelijker aan klanten (Windows) beschikbaar moet stellen.Driek schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:51:
[...]
exporteer je ook naar pvoutput? Daar is namelijk wel een app van.
Ik zal eens goed nadenken over slimmemeterportal. Lijkt me wel ideaal.
[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 08-12-2016 13:05 ]
Misschien zeg ik iets dat je al heel lang weet, maar de cijfers die je omvormer levert zijn altijd hoger als de cijfers van je slimme meter, dit omdat er tussentijds al wat gebruikt wordt dus niet wordt teruggeleverd aan het net, bovendien gebruiken de meeste omvormers ook electriciteit.GerCor schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:01:
[...]
Nee. Ik heb wel een app (PV Monitor) voor SMA omvormers https://www.microsoft.com...p/pv-monitor/9wzdncrdqf7d (waar ik de Nederlandse vertaling voor heb gemaakt) op mijn PC en 950 om de opbrengst van de zonnepanelen te kunnen zien maar vind eigenlijk dat NUON, net zoals slimmemeterportal, dit soort gegevens iets klantvriendelijker aan klanten (Windows) beschikbaar moet stellen.
Ik zal eens goed nadenken over slimmemeterportal. Lijkt me wel ideaal.
Misschien zie ik het verkeerd, en ja een site door ploeteren is vervelend, maar als je 1x de juiste plek gevonden hebt, kan je toch een snelkoppeling /tile aanmaken naar direct de juiste plek?GerCor schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:33:
Maar misschien zie ik over het hoofd ?
Ja, de PV Monitor app is real time. Kijk, maakt me allemaal ook niet zoveel uit maar een NUON zou dat gewoon beschikbaar moeten maken voor ons Windows gebruikers. Vandaar dat UWP vraagje. Het overgrote deel van de Nederlanders heeft een Windows PC. Als een slimmemeterportal dat kan, waarom NUON dan niet? Het kost blijkbaar niks behalve een beetje inzet van NUON.kruila schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:00:
[...]
Misschien zeg ik iets dat je al heel lang weet, maar de cijfers die je omvormer levert zijn altijd hoger als de cijfers van je slimme meter, dit omdat er tussentijds al wat gebruikt wordt dus niet wordt teruggeleverd aan het net, bovendien gebruiken de meeste omvormers ook electriciteit.
Ik heb me ook ingeschreven. .kruila schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:23:
[...]
ik gebruik hiervoor https://www.slimmemeterportal.nl/
gratis, overzichtelijk, dus wat wil je als echte Hollander nog meer?
[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 10-12-2016 05:58 ]
En wat is Nokia nog? Gewoon een sticker plakker geworden net als Phillips en TPV!
Skype preview
OneDrive
Films en Tv
Store
Excel, Powerpoint, Word
Windows Kaarten
Windows Voicerecorder
Windows Rekenmachine
Windows Camera
Windows Alarmen en klok
Als alternatief voor simple kalender?
Deze blijft trial aangeven terwijl ik m gekocht heb ontwikkelaar reageert niet op mail.
Mvg
Chronos Calender +bacardifrans schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:26:
Een vraag, iemand een goede kalender app
Deze blijft trial aangeven terwijl ik m gekocht heb ontwikkelaar reageert niet op mail.
Mvg
(geen mailadres, maar te bereiken via facebook)
[ Voor 8% gewijzigd door hjs op 14-12-2016 10:28 ]
Athlon heeft daar een handige app voor, deze heet 'Brandstofprijs', weergave zowel overzicht op kaart als een lijst sorteerbaar op afstand, gebruik 'm zelf al tijdencoenraad7 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:26:
Hebben jullie nog aanbevelingen qua apps voor het tanken. waar je kunt je zien waar het goedkoopst is in jou regio ?
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
top bedankt__Erik__ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:12:
[...]
Athlon heeft daar een handige app voor, deze heet 'Brandstofprijs', weergave zowel overzicht op kaart als een lijst sorteerbaar op afstand, gebruik 'm zelf al tijden
En clever-tanken.de mocht je in de Duitse grensstreek wonen of er eens doorheen rijden.__Erik__ schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:12:
[...]
Athlon heeft daar een handige app voor, deze heet 'Brandstofprijs', weergave zowel overzicht op kaart als een lijst sorteerbaar op afstand, gebruik 'm zelf al tijden
Testing, one, two ...
Dat kan je wel zeggen, ze zijn goed bezig.GerCor schreef op woensdag 14 december 2016 @ 03:27:
Qua Microsoft updates hebben we deze week niets te klagen.
Skype preview
OneDrive
Films en Tv
Store
Excel, Powerpoint, Word
Windows Kaarten
Windows Voicerecorder
Windows Rekenmachine
Windows Camera
Windows Alarmen en klok
Bij mij komen er vandaag bij;
Aan de slag
Word mobile
Skype preview
OneDrive
Powerpoint
Windows Kaarten (helaas nog geen drive stand
Films en TV
Store
Exel
[ Voor 3% gewijzigd door shiptronic op 14-12-2016 12:39 ]
One Calandar werkt bij mij hartsikke goed.bacardifrans schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:26:
Een vraag, iemand een goede kalender app
Mvg
Eric.
En wat is dat precies?shiptronic schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:35:
[...]
[knip]
Windows Kaarten (helaas nog geen drive stand)
[knip]
Edit: O wacht, je bedoelt misschien een actief venster zonder een navigatie-bestemming ingegeven te hebben?
[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 14-12-2016 13:24 ]
Testing, one, two ...
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.