Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
P_Tingen schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:17:
[...]

Ik heb toevallig vorige week via Twitter de Rabo gevraagd wanneer er een update van de app zou komen en kreeg dit antwoord:

Hoi Patrick! Ik kan hier geen uitspraak over doen helaas. Houd onze website in de gaten voor updates :) ^Monique

Kun je twee kanten mee op natuurlijk, maar omdat ze wel met de iPhone app bezig zijn, zou het natuurlijk best kunnen dat ze ook met een nieuwe windows app bezig zijn. Laat ze er dan gelijk een uwp app van maken, de pc app kan ook wel wat features gebruiken. Zoals zoeken bijvoorbeeld, of geagendeerde opdrachten bekijken.
Ze draaien er inmiddels al bijna een jaar omheen. Ze zeiden op Twitter dat ze een Windows 10 app (incl. mobile) in de maak hebben, maar continu krijg je vergelijkbare uitspraken als jij krijgt terug. Dat je je bijna afvraagt of ze je aan het lijntje houden of komt die app ooit nog eens.

[ Voor 10% gewijzigd door blmp op 05-11-2016 13:35 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
blmp schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 13:31:
[...]
Ze draaien er inmiddels al bijna een jaar omheen. Ze zeiden op Twitter dat ze een Windows 10 app (incl. mobile) in de maak hebben, maar continu krijg je vergelijkbare uitspraken als jij krijgt terug. Dat je je bijna afvraagt of ze je aan het lijntje houden of komt die app ooit nog eens.
Toch is er iets gaande, want als je nu "rabobank" of "rabo bankieren" of "bankieren" intypt in de store komt er geen Rabo app tevoorschijn? Enkel indirect via zoeken op internet kom je bij de app in de store terecht?

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 06-11-2016 13:53 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
In de store niet te vinden, en via website kom ik in de store, maar geen mogelijkheid om te installeren? Vreemd, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:00

P_Tingen

omdat het KAN

Ik lees dit soort dingen wel eens vaker, waarom is een app een aantal dagen spoorloos als er een nieuwe versie in aantocht is? Ik zou denken dat je gewoon een nieuwe versie kan uploaden als ontwikkelaar zonder noemenswaardige downtime. Hoe werkt dat precies?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

robkrekel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:39:
Ik zie op iBood een aanbieding voor WeMo switches, maar alleen met app van die andere twee, uiteraard. Zoeken op WeMo in de store levert deze op:
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh30wp5

Iemand al ervaring mee toevallig?
geen ervaring mee.Ik zat hier toevallig naar te kijken. Als die app werkt, werkt ie dan niet meteen ook voor thermostaten zoals de Nest? Dat kom ik namelijk tegen als ik op wemo switches zoek.

Voor mijzelf niet interessant maar misschien voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34
richdb schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:25:
In de store niet te vinden, en via website kom ik in de store, maar geen mogelijkheid om te installeren? Vreemd, iemand een idee?
Vraag je dat toch even aan de Rabobank via Twitter of Facebook?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P_Tingen schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:33:
Ik lees dit soort dingen wel eens vaker, waarom is een app een aantal dagen spoorloos als er een nieuwe versie in aantocht is? Ik zou denken dat je gewoon een nieuwe versie kan uploaden als ontwikkelaar zonder noemenswaardige downtime. Hoe werkt dat precies?
Het is absoluut niet noodzakelijk om een app uit de store te halen om een nieuwe versie te uploaden. Ik vermoed dat dit gewoon fuckup is van interne communicatie. Afdeling A haalt het uit de store want de nieuwe versie zou 1 november klaar moeten zijn, maar de opleverdatum is door afdeling B verschoven naar 5 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Toevallig op Twitter aan de Rabobank gevraagd gisteren (en iemand die erop in haakte met hetzelfde probleem). Kreeg als reactie:
Goedemorgen Michael en Kevin, ik ga navraag voor jullie doen. Vind hem zelf ook niet op mijn Lumia 930. ^Marco

[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 06-11-2016 12:44 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:06

nwagenaar

God, root. What's the differen

Apart. Ik weet 100% zeker dat ik gisterochtend een update voor mijn neus kreeg voor de Rabo Bankieren app, maar ik zie hem niet terug in mijn "Recent Activity" van de Store.....

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Als ik via de website in de store terecht komt zie ik de app wel, alleen geen mogelijkheid om te installeren. Staat alleen bij in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
Ik heb de update voor Rabo Bankieren nu ook klaarstaan, maar nog niet geïnstalleerd. Zo te horen dus nog ff wachten daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je wachten? Die update zorgt er niet voor dat de app onzichtbaar wordt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Hier stond ook verzie 4.6.0 geïnstalleerd, bij het bijwerken van skype kwam ook een update van de Rabo app mee (en nog een paar) na de update is het nog steeds 4.6.0 , in het overzicht recente activiteit komt deze ook niet te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandera
  • Laatst online: 13-07 12:09
eindelijk! rabo internet bankieren geupdate en ja mooi vooruitgang ben tevreden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Bandera, welke verzie heb je dan ? ik zie niets nieuws, en de verzies zijn ook hetzelfde dat is waar deze discussie om gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bandera
  • Laatst online: 13-07 12:09
de versie is inderdaad nog steeds hetzelfde maar ik kan nu wel met creditcards gaan werken en voorheen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Indoubt schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:54:
[...]

geen ervaring mee.Ik zat hier toevallig naar te kijken. Als die app werkt, werkt ie dan niet meteen ook voor thermostaten zoals de Nest? Dat kom ik namelijk tegen als ik op wemo switches zoek.

Voor mijzelf niet interessant maar misschien voor anderen.
Geen idee, ik ben zelf vooral naar iets wat ik op afstand kan bedienen om mijn tv etc. van de stroom af te halen. Nu doe ik dat nog via een stekkerdoos met schakelaar, en deze wil ik er tussenuit hebben, omdat ik tot de conclusie kom dat ik alles aan (standby) laat staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
bandera schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:49:
de versie is inderdaad nog steeds hetzelfde maar ik kan nu wel met creditcards gaan werken en voorheen niet
Ja CC is toegevoegd, maar kan je ook details bekijken? Je kan ook in de maanden terug. Mooie toevoeging!
Verder wel heel vreemd dat de app uit de store is verdwenen....

[ Voor 7% gewijzigd door Nixo op 07-11-2016 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
Nog vreemder dat ze het verzie nr. niet opgehoogd hebben, en een changelog bij een bepaalde verzie was misschien ook handig

[edit] zie net dat de PC verzie vandaag ook een update heeft gehad?

[ Voor 22% gewijzigd door shiptronic op 07-11-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:11
Ik kwam er net achter dat ze bij de ING windows phone 8 als werk telefoon hebben. Maar ze doen hun eigen app al een lange tijd niet meer updaten met nieuwe features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
menzo schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:26:
Ik kwam er net achter dat ze bij de ING windows phone 8 als werk telefoon hebben. Maar ze doen hun eigen app al een lange tijd niet meer updaten met nieuwe features.
Als je daar werkt, dan word het tijd om intern te gaan pushen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
Nixo schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:27:
[...]

Als je daar werkt, dan word het tijd om intern te gaan pushen! :D
Ik werk er niet, maar vriend van een vriend wel. Als ik hem weer zie zal ik eens vragen hoe het zit met de development.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
shiptronic schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:16:
Nog vreemder dat ze het verzie nr. niet opgehoogd hebben, en een changelog bij een bepaalde verzie was misschien ook handig

[edit] zie net dat de PC verzie vandaag ook een update heeft gehad?
Via FB antwoord van de Rabobank gekregen. Het probleem is bekend en ze zijn het aan het onderzoeken. Als er meer bekend is zullen ze dit terugkoppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apaat
Nixo schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:55:
[...]

Ja CC is toegevoegd, maar kan je ook details bekijken? Je kan ook in de maanden terug. Mooie toevoeging!
Verder wel heel vreemd dat de app uit de store is verdwenen....
Ik kon al tijden geleden mijn CC bekijken in de Rabo app... Da's volgens mij helemaal niet nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Apaat schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:27:
[...]
Ik kon al tijden geleden mijn CC bekijken in de Rabo app... Da's volgens mij helemaal niet nieuw!
Ahum.... lijkt zelfs bijna 4 jaar geleden al geïntroduceerd te zijn? :F

http://www.mywindows.nl/2...te-inzicht-in-creditcard/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
hardware-lover schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:35:
[...]

Ahum.... lijkt zelfs bijna 4 jaar geleden al geïntroduceerd te zijn? :F

http://www.mywindows.nl/2...te-inzicht-in-creditcard/
|:( genius was me nog niet echt eerder opgevallen dat er details in stonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:02
Creditcard kon ik idd al lang inzien, echter is de app sinds de update een stuk sneller en betrouwbaarder. Eerst moest ik soms 3 pogingen doen om hem op te starten, nu doet hij het ineens met nauwelijks opstarttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:32
Ik krijg nog altijd een foutmelding als ik CC gegevens wil bekijken en zie geen Rabo App of updates in de store... (L950)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Minneyar schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:37:
Creditcard kon ik idd al lang inzien, echter is de app sinds de update een stuk sneller en betrouwbaarder. Eerst moest ik soms 3 pogingen doen om hem op te starten, nu doet hij het ineens met nauwelijks opstarttijd.
Ik merk eigenlijk geen verschil daarin, soms komt de inlog wat sneller, soms duurt het ietsje langer. Dit was voor deze "update" ook al het geval. Meer dan één poging is/was eigenlijk al een heel tijdje niet meer nodig (met mijn W10M toestel), maar dat is idd voorheen wel eens anders geweest.

Ik denk dat er iemand ergens op een verkeerde knop heeft gedrukt waardoor er een (onterecht) een "update" werd gepushed. Wat er nu werkelijk gaande is wordt even afwachten, Rabo Bankieren komt via zoeken in de store op dit moment nog steeds niet tevoorschijn. Schijnbaar heeft men toch even wat tijd nodig om het te fiksen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:02
hardware-lover schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:50:
[...]

Ik merk eigenlijk geen verschil daarin, soms komt de inlog wat sneller, soms duurt het ietsje langer. Dit was voor deze "update" ook al het geval. Meer dan één poging is/was eigenlijk al een heel tijdje niet meer nodig (met mijn W10M toestel), maar dat is idd voorheen wel eens anders geweest.

Ik denk dat er iemand ergens op een verkeerde knop heeft gedrukt waardoor er een (onterecht) een "update" werd gepushed. Wat er nu werkelijk gaande is wordt even afwachten, Rabo Bankieren komt via zoeken in de store op dit moment nog steeds niet tevoorschijn. Schijnbaar heeft men toch even wat tijd nodig om het te fiksen.
Hmm, bij mij, ook laatste versie W10m, bleef hij toch echt regelmatig hangen op het opstart scherm. Het kan natuurlijk zijn dat het gefikst is door het updaten, is tenslotte een soort herinstallatie. Moest hem ook weer opnieuw aanmelden met de randomreader, of hoe dat ding tegenwoordig ook heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Minneyar schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:57:
[...]
Hmm, bij mij, ook laatste versie W10m, bleef hij toch echt regelmatig hangen op het opstart scherm. Het kan natuurlijk zijn dat het gefikst is door het updaten, is tenslotte een soort herinstallatie. Moest hem ook weer opnieuw aanmelden met de randomreader, of hoe dat ding tegenwoordig ook heet.
Dat laatste hoefde ik niet te doen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Pfiew dankzij de volgende link een relationele crisis afgewend :') : https://www.microsoft.com...bo-bankieren/9wzdncrcwnjj

"Rabobank is ook al gestopt met dat k*t Windows!!1"

Goedver, dat werkt dus niet op een nieuwe telefoon....

[ Voor 14% gewijzigd door warhamstr op 07-11-2016 22:46 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
warhamstr schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:43:
Pfiew dankzij de volgende link een relationele crisis afgewend :') : https://www.microsoft.com...bo-bankieren/9wzdncrcwnjj

"Rabobank is ook al gestopt met dat k*t Windows!!1"

Goedver, dat werkt dus niet op een nieuwe telefoon....
Welke foutmelding krijg je? De website van de Rabobank verwijst nog steeds naar die app: https://www.rabobank.nl/p.../apps/rabo-bankieren-app/

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2hphowl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Welke bank heeft eigenlijk wel een goed onderhouden Windows mobiele app?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
Die van de ING werkt op zich prima. Alleen er zijn al heel lang geen nieuwe functies aan toegevoegd. Zie: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/mobiel-bankieren/mobiel-bankieren-app/index.html##mogelijkheden

[ Voor 22% gewijzigd door menzo op 08-11-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
De ING app is wel wat recenter, en je hebt wat meer mogelijkheden met het overboeken naar je CC('s) (toch?), maar heel veel meer kan je er ook niet mee. Voor mij voldoen de Rabo en ING apps, maar ik ben niet vaak van huis dus werkelijk veel mobielen doe ik er niet mee. Toch gebruik ik ze beiden heel frequent omdat het overboeken vrij vlot gaat met de app's, wel zo gemakkelijk aangezien mijn kroost enkel over ING dan wel Rabobank beschikt.

Voor beide app's, en vooral die van de Rabobank, geldt dat ze niet zo heel serieus genomen worden door beide banken, maar wat de Rabobank nu uithaalt (ik kan me zo'n Whatsapp periode herinneren), is de nieuwe klant met een Windows mobieltje, nog extra benadelen. En dan wordt het platform weer eens vervloekt? Aan de overige bank apps beoordelingen te zien is er eigenlijk geen enkele die het haalt bij wat er voor Android of iOS beschikbaar is en de eerste W10M bank app moet nog komen? Droevig eigenlijk.

Zou dit gedoe met de Rabo app onze FP ook gaan halen? Ik kan me het leedvermaak al voor de geest halen mocht dat zover gaan komen. Kommaar kommaar kommaar.... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 08-11-2016 03:10 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
Minneyar schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:57:
[...]

Mij mij start 'ie ook sneller/vaker succesvol op. Vroeger moest ik vaker opnieuw proberen, omdat de verbinding ergens mis ging. Erg fijn dat dat opgelost is, omdat ik nu op een brakke internetverbinding in het buitenland zit. Opnieuw aanmelden met de Scanner hoefde ik niet...

Misschien is er dus toch onder de motorkap iets veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Ik verwacht de Rabobank app snel terug in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ik zat van de week op de site van de ABN-AMRO te kijken naar de apps van hun. Laten ze zien welke functie op welke app beschikbaar is. Android grote winnaar, dan iOS met redelijk wat functies maar voor W10M is het echt droevig. Maar goed, je kunt snel geld overmaken en rekeningen betalen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:54
De app van ABN-AMRO geïnstalleerd. Lekker simpel om precies mee te doen wat ik wel. Op IOS was deze uitgebreider weet ik, kon je onder andere makkelijk een rekening inscannen etc. etc. Maar hoe vaak doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjmi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 18:51
Het probleem is ook dat Windows maar iets van 0.5% van de mobiele markt heeft. Waar steek je je geld in als bedrijf? Ik bedoel: er zijn nog meer mobiele systemen dan iOS, Android en Windows. Moet je die ook allemaal ondersteunen? Waar trek je de grens?
Uiteindelijk draait het om hoeveel investeer je en hoeveel levert het op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
gjmi schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:40:
Het probleem is ook dat Windows maar iets van 0.5% van de mobiele markt heeft. Waar steek je je geld in als bedrijf? Ik bedoel: er zijn nog meer mobiele systemen dan iOS, Android en Windows. Moet je die ook allemaal ondersteunen? Waar trek je de grens?
Als bank zijnde? Dan trek je de grens tot je alle OS' ondersteunt. Geld verdien je met bakken door de betalende klanten. En zorgen dat iedereen zijn geld kan uitgeven is ook gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjmi
warhamstr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:25:
[...]

Als bank zijnde? Dan trek je de grens tot je alle OS' ondersteunt. Geld verdien je met bakken door de betalende klanten. En zorgen dat iedereen zijn geld kan uitgeven is ook gunstig.
Dat zou je denken. Geen enkele bank die het doet. Omdat als je bijvoorbeeld een miljoen moet uitgeven voor een app die vervolgens door 10 gebruikers van een zeldzaam OS word gebruikt, het niet uit kan. Daar betaal jij dan namelijk ook aan mee. Wil je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
gjmi schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:32:
[...]

Dat zou je denken. Geen enkele bank die het doet. Omdat als je bijvoorbeeld een miljoen moet uitgeven voor een app die vervolgens door 10 gebruikers van een zeldzaam OS word gebruikt, het niet uit kan. Daar betaal jij dan namelijk ook aan mee. Wil je dat?
Het betreft gelukkig iets meer dan een 10tal gebruikers, en de app bestond al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:24

Wailing_Banshee

You're Next

gjmi schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:32:
[...]

Maar waarom zou ik dan wel willen betalen voor al die mensen die ios of android gebruiken? Ik ben net zo goed een betalende klant van die bank, en alleen omdat ik geen ios of android telefoon heb ben ik dan maar minder belangrijk? Krijg ik dan ook korting, omdat ik geen gebruik maak van die apps?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• menzo
Ik vraag me altijd af of veel van die marktaandeel getallen wel kloppen. Omdat veel sites altijd de android app aanraden omdat de browser niet als Edge op Windows 10 mobile wordt herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:25

Punkrocker

Mostly harmless

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:42:
[...]

Maar waarom zou ik dan wel willen betalen voor al die mensen die ios of android gebruiken? Ik ben net zo goed een betalende klant van die bank, en alleen omdat ik geen ios of android telefoon heb ben ik dan maar minder belangrijk? Krijg ik dan ook korting, omdat ik geen gebruik maak van die apps?
'
Ik heb wel eens om korting gevraagd maar toen kreeg ik als antwoord:
"De (Androis en iOS) apps zijn een service. Als jij er geen gebruik van maakt moet je dat zelf weten.
Je krijgt geen korting."
:(

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Dat percentage is discutabel, maar tig procenten zullen het zeker niet zijn. Er zijn echter ook nog tablets met een Windows OS, en die zouden ook van een bank-app gebruik kunnen maken misschien? Dus waarom zou een bank de groep Windows tablet/mobiele gebruikers niet willen ondersteunen? Het geld wat daarmee gemoeid is, is te verwaarlozen en volgens mij berekent een bank tegenwoordig de gemaakte kosten toch al door aan hun klanten, dus...?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjmi
warhamstr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:37:
[...]

Het betreft gelukkig iets meer dan een 10tal gebruikers, en de app bestond al.
Ik bedoelde niet persé die voor Windows, maar voor een willekeurig ander zeldzaam OS, aangezien de post waarop ik reageerde vond dat het voor elk os beschikbaar moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

menzo schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:42:
Ik vraag me altijd af of veel van die marktaandeel getallen wel kloppen. Omdat veel sites altijd de android app aanraden omdat de browser niet als Edge op Windows 10 mobile wordt herkend.
Ja, omdat Microsoft iets met de user agent gedaan heeft zodat hij als chrome wordt gezien :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
De navigatie app van Sygic heeft op iOS en android een grote update gehad. Ik was hierdoor wel bang dat ze waren gestopt met de ontwikkeling van de Windows Mobile app. Maar de klantenservice heeft net aangegeven dat er nog actief aan wordt gewerkt, alleen is staat deze ontwikkeling los van de andere versies met dus ook andere releasecyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:10:
[...]

Ja, omdat Microsoft iets met de user agent gedaan heeft zodat hij als chrome wordt gezien :p
Dat lijkt me dan toch dom, of doen ze dat om lang van die stomme deze browser wordt niet ondersteund meldingen heen te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:10:
[...]

? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

menzo schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:15:
[...]

Dat lijkt me dan toch dom, of doen ze dat om lang van die stomme deze browser wordt niet ondersteund meldingen heen te komen?
Ja...

https://blogs.windows.com...edge/#TeOMTHYk6pJjJToQ.97

(en dan het kopje "An ever-growing pack of lies")

oh, en deze:

http://stackoverflow.com/...g-name-for-microsoft-edge

[ Voor 11% gewijzigd door Wailing_Banshee op 08-11-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
menzo schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:13:
De navigatie app van Sygic heeft op iOS en android een grote update gehad. Ik was hierdoor wel bang dat ze waren gestopt met de ontwikkeling van de Windows Mobile app. Maar de klantenservice heeft net aangegeven dat er nog actief aan wordt gewerkt, alleen is staat deze ontwikkeling los van de andere versies met dus ook andere releasecyclus.
Voor Windows 10 mobiele gebruikers zijn er nog steeds twee versies. De W10M UWP Beta versie (16.0.13) zou ook nog steeds ondersteund worden (werd er via Twitter gezegd), maar ik heb daar al een hele poos geen updates voor mogen ontvangen, niet voor de app zelf en niet voor de kaarten. De algemene app voor WP8 (nu versie 16.2.4) heeft recentelijk (enkele maanden geleden), nog een update ontvangen en ook de kaarten hebben een update ontvangen.

Beide versies staan op hetzelfde toestel maar maken gek genoeg geen gebruik van dezelfde kaarten (verschillende kaartgroottes). De UWP versie heeft nog het oude uiterlijk, de WP8 versie heeft een vernieuwd aanzicht. De WP8 versie is bij mij wel wat instabieler geworden sinds de update. Als je, als voorbeeld, met je vinger de kaart beweegt dan bevriest deze weleens en soms wordt de app dan afgesloten, maar niet altijd.

Ik denk dat het updaten van de WP8 versie niet zo'n hele hoge prioriteit heeft bij Sygic en de UPW versie daarvan ....? Ach.... ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
hardware-lover schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:52:
[...]

Voor Windows 10 mobiele gebruikers zijn er nog steeds twee versies. De W10M UWP Beta versie (16.0.13) zou ook nog steeds ondersteund worden (werd er via Twitter gezegd), maar ik heb daar al een hele poos geen updates voor mogen ontvangen, niet voor de app zelf en niet voor de kaarten. De algemene app voor WP8 (nu versie 16.2.4) heeft recentelijk (enkele maanden geleden), nog een update ontvangen en ook de kaarten hebben een update ontvangen.

Beide versies staan op hetzelfde toestel maar maken gek genoeg geen gebruik van dezelfde kaarten (verschillende kaartgroottes). De UWP versie heeft nog het oude uiterlijk, de WP8 versie heeft een vernieuwd aanzicht. De WP8 versie is bij mij wel wat instabieler geworden sinds de update. Als je, als voorbeeld, met je vinger de kaart beweegt dan bevriest deze weleens en soms wordt de app dan afgesloten, maar niet altijd.

Ik denk dat het updaten van de WP8 versie niet zo'n hele hoge prioriteit heeft bij Sygic en de UPW versie daarvan ....? Ach.... ;)
Ik gebruik 16.2.4, bij bij is hij best stabiel en heeft me met de live traffic functie deze zomer een paar uur file bespaard in Italië.

Ik ben tenminste blij dat ze er nog wel echt aan werken al is het langzaam.

De UWP beta heb ik nog nooit gebruikt, ik wist niet eens dat die er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
Wat dacht je van telecomproviders die wel telefoons met Windows verkopen, maar hun "Mijn huppeldepup"-app er niet voor uitbrengen? Dat vind ik ook raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Rabobank app is dus niet bedoeld verwijderd, staat op FP. Is dit niet het gevolg van dat Microsoft laatst apps heeft verwijderd die geen nieuwe leeftijd (3+ of 12+) nogwat had?

[ Voor 6% gewijzigd door Stefan22 op 08-11-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Dat is dan toch ook wel heel dom, ik heb gehoord dat de nieuwe leeftijd instellingen 2minuten kost om in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Stefan22 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:11:
Rabobank app is dus niet bedoeld verwijderd, staat op FP. Is dit niet het gevolg van dat Microsoft laatst apps heeft verwijderd die geen nieuwe leeftijd (3+ of 12+) nogwat had?
Kijk, dat heeft de app dus wel. 3+

[ Voor 41% gewijzigd door warhamstr op 08-11-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
menzo schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:26:
[...]
Ik gebruik 16.2.4, bij bij is hij best stabiel en heeft me met de live traffic functie deze zomer een paar uur file bespaard in Italië.

Nou? Ik vraag me nu af of ze de UWP versie niet stilletjes om zeep hebben geholpen. Ik kan deze op geen enkele wijze meer in de Store tevoorschijn toveren, vanuit mijn bibliotheek geselecteerd volgt er nu een foutmelding. Eens even uitzoeken hoe dat zit.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
hardware-lover schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 18:59:
[...]

Nou? Ik vraag me nu af of ze de UWP versie niet stilletjes om zeep hebben geholpen. Ik kan deze op geen enkele wijze meer in de Store tevoorschijn toveren, vanuit mijn bibliotheek geselecteerd volgt er nu een foutmelding. Eens even uitzoeken hoe dat zit.
Ze reageren heel snel op privé berichten op facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
menzo schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:15:
[...]
Ze reageren heel snel op privé berichten op facebook.
No FB hier, ik heb het via Twitter en mail aangepakt met de benadering ;)

Edit: en m.b.t. de Rabo app.

Update 17:49: De Rabobank heeft met Tweakers contact opgenomen en verteld dat ze het probleem niet hebben kunnen reproduceren. De app is duidelijk niet intentioneel uit de Store verwijderd.

Oké? En nu?

[ Voor 33% gewijzigd door hardware-lover op 08-11-2016 19:43 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

satya schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:58:
De app van ABN-AMRO geïnstalleerd. Lekker simpel om precies mee te doen wat ik wel. Op IOS was deze uitgebreider weet ik, kon je onder andere makkelijk een rekening inscannen etc. etc. Maar hoe vaak doe je dat?
Voor mij precies hetzelfde, Rabo app werkt perfect, wanneer je ff een klein bedrag snel wil overboeken naar iemand, werkt het top!
Verder gebruik ik het zeer weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:40:

Update 17:49: De Rabobank heeft met Tweakers contact opgenomen en verteld dat ze het probleem niet hebben kunnen reproduceren. De app is duidelijk niet intentioneel uit de Store verwijderd.

Oké? En nu?
Overstappen op de ING :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Dat kan ik niet 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
hardware-lover schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:40:
[...]

No FB hier, ik heb het via Twitter en mail aangepakt met de benadering ;)

Edit: en m.b.t. de Rabo app.

Oké? En nu?
Dat houd dan ws wel weer in dat er geen nieuwe app onderweg is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Microsoft is - achter de schermen - in ieder geval bezig de store flink op te schonen.

Zelf had ik iets van 30 apps in de store en de meeste zijn gesneuveld, de afgelopen maand - geen idee of het daar iets mee te maken heeft.

Bij mij ging het vooral om gebrek aan leeftijds-indicatie, verkeerde meta-data, niet frequent genoeg geupdate, etc...

Overigens is dat mijn eigen schuld - dus ik neem MS niets kwalijk :) maar ik kan me voorstellen dat er "ergens" in de krochten van de Store Database nu ook een entry zit die deze bank-app tijdelijk de nek heeft omgedraaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Dat gaat voor de Rabobank app sowieso al op. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
warhamstr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:33:
[...]

Dat gaat voor de Rabobank app sowieso al op. O-)
Ach, LinkedIn (van MS zelf...) is al vier jaar niet geupdate, geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Ik kan de Rabobank app nog steeds niet vinden. Is echt nog niet in de store. Niet reproduceren? Welke telefoon gebruiken ze om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
richdb schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:43:
Ik kan de Rabobank app nog steeds niet vinden. Is echt nog niet in de store. Niet reproduceren? Welke telefoon gebruiken ze om te testen?
Huh?

Nee, hij is nog niet terug, en ja Rabobank weet het, maar heeft nog niet de oorzaak (blijkbaar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
warhamstr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:47:
[...]

Huh?

Nee, hij is nog niet terug, en ja Rabobank weet het, maar heeft nog niet de oorzaak (blijkbaar)
Melding bij het bericht op Tweakers staat dat ze het probleem niet kunnen reproduceren. Nu ben ik net weer terug op 8.1, dus ik dacht even hier kijken.
In de 8.1 store is de app wel te vinden. Dus alleen niet in de 10 store blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
richdb schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:54:
[...]
Melding bij het bericht op Tweakers staat dat ze het probleem niet kunnen reproduceren. Nu ben ik net weer terug op 8.1, dus ik dacht even hier kijken.
In de 8.1 store is de app wel te vinden. Dus alleen niet in de 10 store blijkbaar.
Helemaal correct, en eveneens probleemloos te installeren. Heb het even via de Lumia 1320 van mijn zoon getest.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
warhamstr schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:47:
[...]

Huh?

Ik ben vandaag ook aan het zoeken geweest, als je het via de rabo site doet, en je kies Windows store, kom je in de android store uit |:( , snel wegwezen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:28
Ik heb sinds een week dat de Outlook Mail App geen mail meer via het 4G binnen haalt... Wel via WiFi...
Echter kan ik niks vinden in de synchronisatie instellingen...

Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ladykiller007 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:19:
Ik heb sinds een week dat de Outlook Mail App geen mail meer via het 4G binnen haalt... Wel via WiFi...

Wat voor instellingen gebruik je en welk account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:30
Ik heb sinds een tijdje last dat als ik sommige topics hier open ik de melding krijg of ik een app wil installeren. Iemand nog hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
rens-br schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:28:
[...]

Wat voor instellingen gebruik je en welk account?
Mail komt binnen op basis van gebruik(instelling).... normaliter was dit altijd vrijwel direct... maar nu dus niet meer... Ook niet als ik aangeef dat de mail binnen moet komen zodra deze is ontvangen.

Ik gebruik een outlook.com account....

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
NeutraleTeun schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:20:
Ik heb sinds een tijdje last dat als ik sommige topics hier open ik de melding krijg of ik een app wil installeren. Iemand nog hetzelfde?
Je kan dit wellicht beter melden in SB (Stoute Bugs).
Ladykiller007 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:10:
[...]

Mail komt binnen op basis van gebruik(instelling).... normaliter was dit altijd vrijwel direct... maar nu dus niet meer... Ook niet als ik aangeef dat de mail binnen moet komen zodra deze is ontvangen.

Ik gebruik een outlook.com account....
Probeer het account is helemaal te verwijderen en opnieuw toe te voegen, de laatste tijd is Microsoft aan het overgaan op andere servers, waardoor het inkomende en uitgaande server adres verschillend is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:39

Sebazzz

3dp

Maar staat bij mij als "currently not available".

Wellicht omdat bij mij (Lumia 950) bij "processor" "Your device has: Qualcomm Snapdragon UNKNOWN Processor (8992)" staat. Of hij is nog niet vollledig published.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
Ik heb eens gelezen dat dat soms wil(de) gebeuren als er een YouTube-filmpje in het draadje staat. Kun je dat eens checken? Heb je Windows 10 Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Nu nog Windows 10 Mobile a.u.b. Op de PC draait het netjes ... _/-\o_

Oeps, die is er dus wel ... alleen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1cKnGLtDczkcptn4RM6HHqHj/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 09-11-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ladykiller007 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:19:

Bedankt!
Er is heel veel aan de hand bij Microsoft. Vooral met het nieuwe Outlook.com. Het regent klachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Nog nooit van gehoord, op Tweakers? Wat voor een app? Screenshot?

😲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:58
GerCor schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:08:
[...]

[afbeelding]
Waarschijnlijk omdat je hem al op de PC geinstalleerd hebt, en dus al een licentie op jouw account hebt voor deze app. Wat ik gelezen heb, is dat de W10M app al uitgebreid getest is, en dat ie al prima werkt, maar dat Ziggo nog even met de release wacht. Hij komt dus wel binnenkort.

Misschien kan je gebruik maken van de Store bug, eerst een andere app installeren, tijdens download afbreken, en dan gauw met de back toets terug gaan naar de Ziggo app, en dan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ardvark99 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:22:
[...]

Waarschijnlijk omdat je hem al op de PC geinstalleerd hebt, en dus al een licentie op jouw account hebt voor deze app. Wat ik gelezen heb, is dat de W10M app al uitgebreid getest is, en dat ie al prima werkt, maar dat Ziggo nog even met de release wacht. Hij komt dus wel binnenkort.
Oké dan .... ik heb wel geduld.
Misschien kan je gebruik maken van de Store bug, eerst een andere app installeren, tijdens download afbreken, en dan gauw met de back toets terug gaan naar de Ziggo app, en dan downloaden.
Nee, lukt niet. Was het proberen waard. Wel jammer dat de programmeur er dan weer zo'n 'vieze' schaduw ingooit.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 09-11-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:30
FreshM schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:40:
[...]

Ik heb eens gelezen dat dat soms wil(de) gebeuren als er een YouTube-filmpje in het draadje staat. Kun je dat eens checken? Heb je Windows 10 Mobile?
8.1 Cyan.
Bijvoorbeeld Audi en Mercedes topic.

Zitten inderdaad Youtube filmpjes in.
Als ik verder ga naar de Store krijg ik
iMusic Free Music
Download MP3 Music
en iMusic Télécharger ...
als beschikbare apps.

En dat is ook wel vreemd, want in het begin kreeg ik de melding dat er geen apps voor beschikbaar waren en dacht ik dat het aan een faulty avatar lag.

(los van het feit dat deze meldingen er pas sinds kort zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door NeutraleTeun op 09-11-2016 23:48 ]

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
[...]

[afbeelding]
Ik zat in de pilot en de Ziggo app draait prima op mobiel. Ik snap niet wat er nog verbeterd moet worden. Zelfs in Continuum draait de app prima, net zoals de PC versie...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:38
[...]

[afbeelding]
Ik vind de app nog niet eens in mijn store op de 950.
Ik heb wel kunnen testen met de Horizon go app op de pc's/tablet en dat ging redelijk goed.

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

ErwinJ schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:54:
[...]

Ik heb wel kunnen testen met de Horizon go app op de pc's/tablet en dat ging redelijk goed.
Ik ook niet. En als ik naar de microsoft store ga via de browser staat er alleen beschikbaar op PC.

• GerCor
ErwinJ schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:54:
[...]
Ik kan de app ook niet vinden als ik zoek in de store. Maar op Twakers staat bij 'Nieuws' een artikel over Ziggo Go en daarin staat de link.

• Ladykiller007
rens-br schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:15:
[...]

Je kan dit wellicht beter melden in SB (Stoute Bugs).

[...]

Probeer het account is helemaal te verwijderen en opnieuw toe te voegen, de laatste tijd is Microsoft aan het overgaan op andere servers, waardoor het inkomende en uitgaande server adres verschillend is.
Bedankt!
Ga het proberen :)

Overigens zie ik de WM10 Ziggo app ook niet....

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:38
GerCor schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:16:
[...]

Ik kan de app ook niet vinden als ik zoek in de store. Maar op Twakers staat bij 'Nieuws' een artikel over Ziggo Go en daarin staat de link.
Klopt kom ik in de windows store ( word niet doorgelinkt naar de Phone store ), en daar staat werkt niet voor uw device :)
Zal nog wel komen denk ik.

• GerCor
ErwinJ schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:59:
[...]

Klopt kom ik in de windows store ( word niet doorgelinkt naar de Phone store ), en daar staat werkt niet voor uw device :)
Zal nog wel komen denk ik.
Als je de link vanaf je telefoon kiest dan ga je rechtstreeks naar de store voor Mobiel. Tenminste, ik wel. Maar kreeg eerst de printscreens van Mobile, nu ... als ik op de telefoon kijk, de printscreens van PC. Nou ja, komt wel een keer.

• hardware-lover
  • Niet online
menzo schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:26:
[...]

Even hier op terugkomend.

Ze denken bij Sygic zeker dat gekke Henkie aan de andere kant van de lijn hangt. Ze willen me doen laten geloven dat de UWP Beta versie vervangen is door een final versie en verwijzen naar 16.2.4. Die versie is echter niet UWP en is een update van de al veel langer bestaande versie voor WP8 (waaraan W10 ook als OS is toegevoegd aan de beschrijving).

Op mijn toestel staan nu dus twee actieve Sygic navigatie versies waarvan de UWP Beta versie niet meer van updates wordt voorzien verwacht ik, dus ook geen kaart-updates (al een poos niet meer trouwens). Eventueel herinstalleren na een fabrieks-reset zal ook niet meer mogelijk zijn omdat er vanuit mijn app bibliotheek een foutmelding volgt omdat de app volledig uit de store is verwijderd.

Ik heb nu mijn situatie zo volledig mogelijk beschreven en gevraagd of ze willen bevestigen dat ze de stekker uit UWP Beta hebben getrokken. Ik wil dit bevestigd hebben omdat ik voor beide versies een lifetime licentie heb aangekocht.

In augustus is mij nog bevestigd dat ze met de UWP versie bezig zouden zijn en dat er een nieuwe final versie zou verschijnen. Ik heb dat destijds gevraagd omdat de al langer bestaande versie naar 16.2.4 was bijgewerkt en zo ook de kaarten.

Blijkbaar vond men het niet nodig om de licentie-houders voor de UWP versie op de hoogte te brengen van het terugtrekken van die versie. Verrekte slordig, maar we zijn wel wat gewend met onze Windows Mobielen wat dit soort acties betreft.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
Guess who's back?

Rabo Bankieren 8)

Pagina: 1 ... 103 ... 118 Laatste

Let op:
Discussies/updates over eigen gemaakte apps mogen in het Post hier je eigen Windows Phone App! topic.