Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

network profile is volgens mij niet wat ik zoek, daarmee kan je van netwerk verwisselen. Ik heb een unbranded Omnia7 met telfort, maar wil alleen MMS instellen, maar heb werkelijk geen idee waar.

De handmatige instellingen helpen niet, want op telfort.nl is alleen info aanwezig van de trophy, maar die heeft connection tools die de Omnia7 niet heeft.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:55
Volgens mij kun je niet 'alleen maar' van netwerk wisselen.
Ik heb het idee dat de app gelijk alle instellingen goed zet, mms werkte hier gelijk na de netwerk selectie van KPN NL. Ook de SMS centrale werd automagisch ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Caelorum schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:04:
Wat moet ik dan invullen voor KPN/Hi op mijn Trophy? De hi site zegt namelijk de connection setup wizard te moeten gebruiken maar die heb ik niet en in de beta NL marketplace kan ik hem niet vinden.
Je moet inderdaad de HTC Connection Setup app gebruiken. Deze zit in de HTC Marketplace. Als je die niet hebt, dan komt dat zeer waarschijnlijk doordat je in de beta NL Marketplace zit te kijken. In de UK/USA Marketplace zit die app gewoon.

Draai je Mango, dan zou het kunnen zijn dat je eerst ff die app op NoDo moet installeren en vervolgens de upgrade naar Mango.

[ Voor 10% gewijzigd door lzandman op 07-07-2011 11:35 ]

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:05
lzandman schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:34:
[...]

Je moet inderdaad de HTC Connection Setup app gebruiken. Deze zit in de HTC Marketplace. Als je die niet hebt, dan komt dat zeer waarschijnlijk doordat je in de beta NL Marketplace zit te kijken. In de UK/USA Marketplace zit die app gewoon.

Draai je Mango, dan zou het kunnen zijn dat je eerst ff die app op NoDo moet installeren en vervolgens de upgrade naar Mango.
Ehm. ok maar er zijn geen instellingen die ik handmatig kan doen? De Hi site lijkt namelijk te suggereren van wel. Momenteel heb ik onder "mobile network -> edit apn" alleen maar de APN ingevuld (portalmmm.nl) als iemand met KPN of HI zou kunnen zeggen wat zij daar allemaal hebben staan zou ik die persoon erg dankbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeZ
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-05 02:29
darkone.be schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:18:
de laatste tijd heb ik een twee tal problemen met mijn omina7
- bij het bellen of gebeld worden loopt het vaak mis dat er geen geluid uit de telefoon komt de ontvanger hoort dan ook niets. als ik dan terug bel is alles in orde.
- sinds vorige week loopt de camera vast iedere keer als ik wil focussen op iets blijf de flitslamp branden en loopt de camera vast.
iemand een idee hoe dit op te lossen?
ppaddo schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:17:

Eerste probleem is bekend en leek opgelost met Nodo..
Bij mij was het probleem niet opgelost met de NoDo-update.
Maarrr....sinds ik de Mango Beta update heb, is het probleem wel verdwenen. Wel een ander "probleempje" er bij gekregen. Het scherm gaat niet uit door de nabijheidssensor, oplossing is dan de standby knop, oftewel...er hoeft gelukkig niet meer opgehangen te worden 8) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
JantjeZ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:27:
[...]
Wel een ander "probleempje" er bij gekregen. Het scherm gaat niet uit door de nabijheidssensor, oplossing is dan de standby knop, oftewel...er hoeft gelukkig niet meer opgehangen te worden 8) :9
Iemand hier heeft al uitgevonden dat hoewel het scherm niet uit gaat het ook niet meer reageert op aanraking. Per ongeluk ophangen is dus ook onmogelijk als je de licht/nabijheidssensor afdekt.
Overigens hier met mijn trophy gaat die wel op zwart. Wellicht een Omnia specifieke feature?

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 07-07-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeZ
  • Laatst online: 19-05 02:29
Caelorum schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:40:
[...]

Iemand hier heeft al uitgevonden dat hoewel het scherm niet uit gaat het ook niet meer reageert op aanraking. Per ongeluk ophangen is dus ook onmogelijk als je de licht/nabijheidssensor afdekt.
Overigens hier met mijn trophy gaat die wel op zwart. Wellicht een Omnia specifieke feature?
Dit had ik gelezen, maar was helaas niet op mij van toepassing.
In het begin een paar gesprekken opgehangen met het oor, maar inmiddels al redelijk een drill om het scherm op standby te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Caelorum schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:05:
[...]

Ehm. ok maar er zijn geen instellingen die ik handmatig kan doen? De Hi site lijkt namelijk te suggereren van wel. Momenteel heb ik onder "mobile network -> edit apn" alleen maar de APN ingevuld (portalmmm.nl) als iemand met KPN of HI zou kunnen zeggen wat zij daar allemaal hebben staan zou ik die persoon erg dankbaar zijn :)
Ik heb Hi en mijn verbinding destijds via de HTC Connection app ingesteld. Als ik op 'add APN' klik, dan zijn alle invulvakjes leeg. M.a.w. ik kan mijn instelling niet bekijken.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Ik heb regelmatig problemen met mijn Omnia 7 dat hij geen data verbinding heeft, terwijl er wel gewoon 3g bereik is.
  • Het gebeurd standaard als ik mn wifi gebruikt hebt: wifi aan, wifi uit, bye bye 3g data verbinding, ook na 10 minuten oid werkt het nog niet.
  • At random als hij 3g kwijt is geraakt dat hij niet terugkomt op het moment dat er weer 3g bereik is.
Enigste manier om het op te lossen is door mijn telefoon te resetten (uit en aan zetten). Ik zit bij Tele2.

Ik hoop dat dit probleem met de Mango update opgelost is, maar ik heb er een hard hoofd in. Zou het wellicht aan Tele2 kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik merk er niets van bij Hi/KPN.

Moet ook zeggen dat ik voornamelijk via wifi verbonden ben (zowel thuis als op het werk), dus zal er sowieso niet veel van merken als het een keer wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
D-Raven schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:25:
Ik heb regelmatig problemen met mijn Omnia 7 dat hij geen data verbinding heeft, terwijl er wel gewoon 3g bereik is.
  • Het gebeurd standaard als ik mn wifi gebruikt hebt: wifi aan, wifi uit, bye bye 3g data verbinding, ook na 10 minuten oid werkt het nog niet.
  • At random als hij 3g kwijt is geraakt dat hij niet terugkomt op het moment dat er weer 3g bereik is.
Enigste manier om het op te lossen is door mijn telefoon te resetten (uit en aan zetten). Ik zit bij Tele2.

Ik hoop dat dit probleem met de Mango update opgelost is, maar ik heb er een hard hoofd in. Zou het wellicht aan Tele2 kunnen liggen?
Ik zit bij ben en heb hetzelfde probleem, soms zie je het 3G icoon wel maar heb je simpelweg geen internet. Resetten lijkt inderdaad de enige oplossing te zijn.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
CyCloneNL schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:55:
[...]

Ik zit bij ben en heb hetzelfde probleem, soms zie je het 3G icoon wel maar heb je simpelweg geen internet. Resetten lijkt inderdaad de enige oplossing te zijn.
Ik bedenk me net dat het software matig resetten van de telefoon functie wellicht ook zou kunnen werken. Dit heb ik nog niet geprobeerd maar dit zou in principe wel hetzelfde effect moeten hebben, of er moet onderwater toch meer aan de hand zijn.

Niet dat de Omnia 7 langzaam is met opstarten, in tegendeel. Maar toch, het is allicht sneller dan resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Hoe bedoel je precies, softwarematig? Ik houd de uit knop gewoon enige tijd in totdat hij uit gaat.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Raven schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:07:
[...]

Ik bedenk me net dat het software matig resetten van de telefoon functie wellicht ook zou kunnen werken. Dit heb ik nog niet geprobeerd maar dit zou in principe wel hetzelfde effect moeten hebben, of er moet onderwater toch meer aan de hand zijn.

Niet dat de Omnia 7 langzaam is met opstarten, in tegendeel. Maar toch, het is allicht sneller dan resetten.
Bedoel je resetten d.m.v. de optie in het settingsmenu? Is dat niet een softreset waardoor ook al je instellingen gewist worden? Kan je volgens mij weer helemaal opnieuw alles gaan instellen!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Ik heb hier, zeer zelden welliswaar, ook last van. Echter is bij mij het vaak genoeg om even airplane mode aan te zetten, een seconde of wat te wachten en dan weer uit te zetten.

Vervolgens heeft ie even nodig en dan werkt de boel weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
ppaddo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:08:
[...]

Bedoel je resetten d.m.v. de optie in het settingsmenu? Is dat niet een softreset waardoor ook al je instellingen gewist worden? Kan je volgens mij weer helemaal opnieuw alles gaan instellen!
Nee, ik bedoel dat je bv je flight mode toggled. Daarmee zet hij ook je telefoon verbinding uit en weer aan. Je moet dan ook je pin weer opnieuw invoeren.
cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:09:
Ik heb hier, zeer zelden welliswaar, ook last van. Echter is bij mij het vaak genoeg om even airplane mode aan te zetten, een seconde of wat te wachten en dan weer uit te zetten.

Vervolgens heeft ie even nodig en dan werkt de boel weer naar behoren.
Dat dus idd

[ Voor 29% gewijzigd door D-Raven op 08-07-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkone.be
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11-2024
JantjeZ schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:27:
[...]

[...]

Bij mij was het probleem niet opgelost met de NoDo-update.
Maarrr....sinds ik de Mango Beta update heb, is het probleem wel verdwenen. Wel een ander "probleempje" er bij gekregen. Het scherm gaat niet uit door de nabijheidssensor, oplossing is dan de standby knop, oftewel...er hoeft gelukkig niet meer opgehangen te worden 8) :9
Mango Beta Update gedaan nu eens testen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Heb nu sinds gisteren 2x meegemaakt dat die opeens geen geluid meer heeft.
Niet tijdens het afspelen van een nummer, maar ook niet als ik bijv. via de dailpad een nummer invoer.

Geluid staat gewoon aan, en niet op vibrate.
Gisteren wilde ik hem uit en weer aanzetten, maar na 2 seconden de betreffende knop in te drukken ging die warm booten.

Vandaag weer, werd gebeld, voelde hem wel trillen maar geen ringtone.
Ik neem op, hoor niks hoewel het gesprek wel tot stand is gekomen.

Warm boot, en hij werkt weer.
Erg vreemd dit opeens, heb niks geks gedaan afgelopen dagen, en draai nog gewoon NoDo (7.0.7392.0).

Moet wel zeggen dat ik hem nooit uitzet, maar dat zou toch niks uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:35

mendel129

Radioactivator

er lijkt weer een nieuwe firmware te gaan uitkomen: 2424.11.6.1

hopelijk eindelijk een bugfix voor het wegvallen van men verbinding...

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:25

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

KF1 dus
Wat bedoel je met "wegvallen van je verbinding"? Dat hij het gesprek stopt, of dat het geluid stilvalt aan beide kanten?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacko
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-04-2022
Dacko schreef op maandag 04 juli 2011 @ 08:26:
Ik heb sinds een aantal weken ook een omnia 7, en ben er zeer blij mee. Alleen heb ik problemen met smsjes versturen en ontvangen als mijn data verbinding aan staat. Heeft iemand anders daar ook problemen mee?
Ik heb de telefoon via Amazon.de besteld, en het is een t-mobile net niet branded telefoon (logo bij opstarten, zoeksite in browser na zoek toets).

OS version: 7.0.7392.0
Firmware rev : 2424.11.2.3
Hardware rev: 3.15.0.4
Radio software: 2424.11.2.2
Radio hardware: 0.0.0.800
Bootloader: 5.2.1.4
Chip SOC: 0.36.2.0
Ik heb m'n telefoon geflashed met een andere ROM, en in het begin leek het goed te gaan, maar nu is het probleem weer terug. Op dit moment hang ik aan de lijn met de Vodafone klantenservice, en volgens de dame moet ik mijn cache legen... Op de vraag hoe, antwoord ze met een serie handelingen die alleen uit te voeren zijn op het Windows Mobile OS...

Ik heb nu de volgende PDA/Phone/CSC:
PDA: I8700XXKC1
Phone: I8700XXXKB2
CSC: I8700O2CKC1 (mja, tsjechisch van O2, is dat het probleem?)

[ Voor 0% gewijzigd door Dacko op 12-07-2011 13:09 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
De omnia 7 is bij Deutsche Telekom 'ohne vertrag' nu nog maar 199 euro...
Het is nog de 16Gb versie ook
http://www.t-mobile.de/sh...;CNC-0,00.html?default=OV

[ Voor 8% gewijzigd door joey6666 op 12-07-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 08:38
Dacko schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:53:
[...]

Ik heb m'n telefoon geflashed met een andere ROM, en in het begin leek het goed te gaan, maar nu is het probleem weer terug. Op dit moment hang ik aan de lijn met de Vodafone klantenservice, en volgens de dame moet ik mijn cache legen... Op de vraag hoe, antwoord ze met een serie handelingen die alleen uit te voeren zijn op het Windows Mobile OS...

Ik heb nu de volgende PDA/Phone/CSC:
PDA: I8700XXKC1
Phone: I8700XXXKB2
CSC: I8700O2CKC1 (mja, tsjechisch van O2, is dat het probleem?)
Waarom heb je geen Nederlandse CSC meegeflashed dan? Ik weet niet of het het op zou lossen, maar die installeert wel standaardinstellingen voor Nederlandse providers ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Ik gebruik momenteel een Omnia II met WiMo 6.5.3 #29020. Allemaal custom, want er komen geen officiële updates meer. Ik vind de specs van de Omnia 7 eigenlijk wel interessant en het toestel voelt steven aan in de hand en is volgens mij beter afgewerkt dan de Omnia II. Nu heb ik telkens een GSM uitgezocht met een ander OS. Eerst verschillende Symbian toestellen, maar dat heb ik echt afgezworen. Toen WM2003SE, WM5 en 6.5.3 met de laatste en ben bij de Marketplace een beetje teleurgesteld door het aanbod van applicaties. Vaak zijn ze blijven steken in het pré-WM5 tijdperk qua UI :/ Soms ben je verplicht om de stylus van de Omnia 2 te gebruiken.

Hoe zit het met Windows Phone 7 en de Marketplace? Voor mij valt of staat het OS afhankelijk van de beschikbare apps, en zou om die rede een Android toestel kopen, maar deze zijn imo iets te duur: een slordige 450 EUR voor recentere toestellen in België.

Te duur om een GSM na 2 jaar af te schrijven.
De Omnia 7 is bij Base één van de goedkopere en kost dan nog steeds 489,- EUR, tijdens de solden! Laat staan bij Mobistar, Proximus of ketens zoals Fnac, The Phone House of Belcompany D:
Particuliere telecomzaken richten hun prijzen ook vaak af op hoger genoemden.

Maar goed, genoeg gezaagd over die prijzen. Zijn jullie ervan overtuigt dan WP7 iets wordt, of is het nu al aan het uitsterven?

Edit: Ah ja... Als je die van T-Mobile koopt in Duitsland, is dat T-Mobile branded en kun je het flashen met een engelstalige WP7 rom?

En is het gebrek aan een cardslot een probleem? MP3 + GPS maps = snel vol?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Omnia 7 met 16GB heb je al onder de 200 euro, uit Duitsland.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:54:
OMG! Hoe is het toch mogelijk!? Héél erg bedankt voor de tip oisyn !
Maar dan dezelfde vraag als in mijn vorige post ivm T-Mobile branding :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De opvolger is vandaag getoond: vanaf 0:50
http://wmpoweruser.com/mi...cer-and-zte-mango-phones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Dit. Doen.

Ik heb zelf een Omnia 7 8GB sinds maart, en hij bevalt me uitstekend. Heb er zo'n 4GB aan muziek op staan, 1GB aan afbeeldingen en een gig of 2 aan spelletjes. Maar de 8GB extra is zeker voor die lage prijs mooi meegenomen.

Ik ben er erg van overtuigd dat WP7 met Mango een vlucht gaat nemen. Het OS wordt gewoon in één klap volwassen, en zal meer markten ondersteunen. Ook omdat er geen gepiel meer is met een US/UK Live account zal het in elk geval in Nederland sneller aangeprezen en verkocht worden.

Apps zijn over het algemeen van vrij hoge kwaliteit op het platform. De UI zit vaak prima in elkaar - alles is met gemak met je vingers te bedienen (gelukkig maar, want het zijn capacitieve schermen).

Spelletjes hebben over het algemeen ook goede graphics, en ook over de gameplay is niet te klagen.

Ga anders eens op sites zoals pocketnow.com of youtube wat van de filmpjes bekijken die apps belichten. Dan krijg je een beetje een idee van het aanbod. Of kijk op de verschillende sites die de marketplace online benaderen naar screenshots.
Nu moet ik wel zeggen dat de beste apps daar niet per definitie langskomen. IOU hebben ze bijvoorbeeld nog niet gehad (sorry, kon het niet laten :X) en ook sommige van mijn favoriete spelletjes zijn niet echt te vinden voordat je een toestel in handen hebt.

Belangrijk om op te merken is dat het platform nu al boven de 25.000 apps zit. Dat is dus ontzettend snel gegroeid, zeker vergeleken met andere platformen. Natuurlijk zit hier ook troep tussen, maar over het algemeen is aanbod ruim voldoende.
Met Mango zal zowel het aanbod, als de kwaliteit, als de diversiteit door de nieuwe hardware en APIs ook allemaal vergroten. Ik kijk er dus echt naar uit.

Het gebruik van een ander live account (hier in NL) is de enige reden waarom ik het nog niet aan mijn vrienden en familie aanraad, met uitzondering van de techies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Simlock vrij en ook unbranded te krijgen. De echte goedkope WP7 devices zijn branded, maar daar merk je niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Caelorum schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:11:
[...]

Simlock vrij en ook unbranded te krijgen. De echte goedkope WP7 devices zijn branded, maar daar merk je niks van :)
Sterker nog, die flash je gewoon met een officiele unbranded firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastisch :D
Dan ga ik na m'n werk eens filmpjes bekijken of gewoon eens een winkel binnenlopen er ermee spelen.
Nu eerst nog even mijn Omnia 2 flashen met Rapid's Sence ROM en Froyo kwestie dat ik die Android eens aan de tand kan voelen...

Maar de bouwkwaliteit van die Omnia 7... Damn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Je linkt doet het momenteel niet, maar van wat ik van Google begrijp dus toch een Galaxy S2 zeg maar, maar dan met modelnummer SGH-i937 ( huidige S2 voor Android is SGH-i927 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacko
  • Laatst online: 18-04-2022
cpt.skydiver schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:33:
[...]

Waarom heb je geen Nederlandse CSC meegeflashed dan? Ik weet niet of het het op zou lossen, maar die installeert wel standaardinstellingen voor Nederlandse providers ed.
Omdat ik geen Nederlandse CSC heb kunnen vinden op XDA. Ik denk dat ik vanavond maar opnieuw ga flashen, maar dan met de retail UK CSC.
Even een snelle zoekactie gedaan, maar ik neem aan dat je niet de 2e hands van amazon.de bedoelt?

[ Voor 5% gewijzigd door Dacko op 13-07-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Dacko schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:21:
Even een snelle zoekactie gedaan, maar ik neem aan dat je niet de 2e hands van amazon.de bedoelt?
Direct bij T-Mobile de.

Link en dan 'ohne vertrag' kiezen. Vraag is dan wel of je een unbranded phone krijgt. Waarschijnlijk zit er een T-Mobile logo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Domino schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:05:
[...]
Link en dan 'ohne vertrag' kiezen. Vraag is dan wel of je een unbranded phone krijgt. Waarschijnlijk zit er een T-Mobile logo op.
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dan er geen logo's op de casing zitten, alleen bij het opstarten van de telefoon. Kan alleen de bron niet meer vinden. Bij vodafone is dat iig wel het geval.

btw. de link is http://www.t-mobile.de/sh...963-_122595-0-1-0,00.html :) de komma werkt niet met de url tag ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 13-07-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ok, wist ik niet :+

De branded firmware is het minste probleem, effe flashen met een Samsung FW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Caelorum schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:21:
de komma werkt niet met de url tag ^^
Pssst, quotes gebruiken! Voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er eentje van T-Mobile wil, zul je toch een verkooppunt in Duitsland moeten bezoeken: "Lieferung nur innerhalb Deutschlands" wanneer je je bestelling wilt plaatsen >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
F*ck, m'n simyo sim in m'n iphone 3g doet het wel goed, daar werkt internet wel. In m'n omnia dus niet, maar email en facebook wel dus er is wel verbinding... Ik heb simyo's APN al ingevuld..

Zou ik bij MS moeten kijken of ze nog tips hebben, of samsung hiervoor?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

maratropa schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:02:
F*ck, m'n simyo sim in m'n iphone 3g doet het wel goed, daar werkt internet wel. In m'n omnia dus niet, maar email en facebook wel dus er is wel verbinding... Ik heb simyo's APN al ingevuld..

Zou ik bij MS moeten kijken of ze nog tips hebben, of samsung hiervoor?
Zou de SIM kaart zelf kunnen zijn. Je kan een nieuwe SIM aanvragen bij je provider.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
c70070540 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:08:
[...]

Zou de SIM kaart zelf kunnen zijn. Je kan een nieuwe SIM aanvragen bij je provider.
Zelfs als hij op de iphone wel goed 100% werkt? (de fout in de browser is "GW Fout, niet in profiel - URL niet in actief profiel"... Whatever dat betekend )

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 21:31

Sorbo

Uw hulp in huis!

Caelorum schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:21:
[...]

Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dan er geen logo's op de casing zitten, alleen bij het opstarten van de telefoon. Kan alleen de bron niet meer vinden. Bij vodafone is dat iig wel het geval.

btw. de link is http://www.t-mobile.de/sh...963-_122595-0-1-0,00.html :) de komma werkt niet met de url tag ^^
En dat kan ik bevestigen. Heb een 16GB Omnia van tmobile duitsland (via Belsimpel), en deze is compleet simlockvrij (gebruik hem met een Hi sim), met unbranded hardware en bijna unbranded software. Enige dat er in zit is een bootlogo, een paar (verwijderbare) apps en een custom zoekpagina in de browser (die is wel irritant). All in all valt het dus reuze mee, en de telefoon wordt er niet minder awesome door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Sorbo schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:13:
[...] en een custom zoekpagina in de browser (die is wel irritant).
Op mijn Trophy heb ik dat opgelost met een registry editor. Moet je em natuurlijk wel hebben geunlocked en een regeditor voor de Omnia 7 vinden op XNA (XDA?, oid) ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 14-07-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Sorbo schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:13:
[...]een custom zoekpagina in de browser (die is wel irritant).
Die is reuze irritant, google (by t-mobile) die als default .de pagina's bovenaan sorteert |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sorbo: Ben je die dan zelf gaan kopen ter plaatse in een shop, die Duitse 16GB versie?
Anders bestel ik hem gewoon via eBay in Berlijn of Stuttgart... mits een beetje port kan ik hem in België krijgen... Zo'n 229- EUR ipv 199,- EUR dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahum, wat betreft discussies over beschikbaarheid en prijs;
Zouden jullie zo aardig willen zijn om dat in [ABO] Samsung Omnia 7 levertijden- en abonnemententopic te willen doen?

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 14-07-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik heb de laatste tijd last dat mijn batterij veel minder lang meegaat. Voorheen haalde ik 2 a 2,5 dagen. Nu amper nog een dag. Heb wel veel apps geprobeert maar vrijwel allemaal er weer afgehaald.

Hoe lang doen jullie met een volle batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongeveer een ruime dag. Eigenlijk al vanaf het begin. Nooit veel beter geweest.

Ben je de laatste tijd veel op een andere locatie waardoor het ontvangst minder is. Dit kan stroom vreten, zeker op UMTS.
En heb jij nu de Mango beta draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Domino schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:33:
Ik heb de laatste tijd last dat mijn batterij veel minder lang meegaat. Voorheen haalde ik 2 a 2,5 dagen. Nu amper nog een dag. Heb wel veel apps geprobeert maar vrijwel allemaal er weer afgehaald.

geen idee, in m'n auto ligt hij aan de oplader en 's nachts ook...maar goed, ligt er ook aan wat ik op zo'n dag doe met m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

maratropa schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:11:
[...]

Zelfs als hij op de iphone wel goed 100% werkt? (de fout in de browser is "GW Fout, niet in profiel - URL niet in actief profiel"... Whatever dat betekend )
Ja, inderdaad, zeker ook dan. Ik heb al eens eerder meegemaakt dat een bepaalde simkaart het niet goed deed in de ene telefoon en wel in de andere. Probeer anders eens een simkaart van iemand anders... (om zeker te zijn, dan wel van een andere provider.)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Nee geen Mango nog, en ontvangst is eigenlijk altijd prima. Behalve bij schoonouders, maar daar kom ik maar een of twee keer in de week.

Had eigenlijk het idee dat het kwam doordat ik veel apps had geinstalleerd, welke een internet connectie nodig hadden, heb geinstalleerd (en weer gedeinstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Domino schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:27:
Had eigenlijk het idee dat het kwam doordat ik veel apps had geinstalleerd, welke een internet connectie nodig hadden, heb geinstalleerd (en weer gedeinstalleerd).
Die apps doen helemaal niks op de achtergrond dus daar zal het niet aan liggen. (en de live tiles kosten niet significant meer rekenkracht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziezo :D
Nog wat reviews gelezen en bekeken en de knoop doorgehakt. M'n Omnia 7 16GB wordt ergens begin volgende week geleverd.

Nu de Omnia 2 herstellen naar de officiële HK firmware en zien wie er interesse in heeft ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik denk dat ik eruit ben, KiK is een echte veelvraat.

Gisteren mijn telefoon vanaf de lader (100%) leeggetrokken tot 60% in een kleine twee uur tijd (via wifi).
Dat SMSoIP is ook nog niet alles, sowieso vergeet KiK de helf van de conversaties als je em tombstoned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domino schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:33:

Hier hetzelfde verschijnsel. Aanvankelijk een dag of 3, ik gebruik de telefoon niet intensief. Inmiddels haal ik nog 1,5 tot 2 dagen. Het enige dat ik heb veranderd is Facebook integratie aangezet en de FB app geinstalleerd, vreemd genoeg is het sinds die tijd dat de batterij veel sneller leeg is. Maar ja, nu animeren er wel allerlei tiles ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:12

TF0

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:54:
[...]

Hier hetzelfde verschijnsel. Aanvankelijk een dag of 3, ik gebruik de telefoon niet intensief. Inmiddels haal ik nog 1,5 tot 2 dagen. Het enige dat ik heb veranderd is Facebook integratie aangezet en de FB app geinstalleerd, vreemd genoeg is het sinds die tijd dat de batterij veel sneller leeg is. Maar ja, nu animeren er wel allerlei tiles ;-)
Voor mijn gevoel helpt het als ik de 'location service' uitzet. Bij mij was de telefoon gisteren na zo'n 13 uur leeg, terwijl ik voor mijn gevoel weinig speciaals had gedaan :o (of ik ben iets vergeten...). Vandaag de 'location service' maar weer uitgezet en het lijkt wel te helpen: nu na 15 uur nog meer dan de helft over :). Ik heb ook FB integratie aanstaan, dat werkt erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen of dinsdag wel mijn Omia 7 ontvangen.
Nu heb ik een hoop SMS'jes op mijn Omnia 2, die ik altijd braafjes backup met PIMbackup om ze over te hevelen naar de nieuwe firmware die ik installeer. Ik wil bijgevolg graag al die SMS'jes overzetten naar de Omnia 7. Is dat mogelijk en zo ja, welke tool raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Sorry, maar nee. Dat is niet mogelijk.
WP7 staat volledig los van WM6, en er is dan ook geen manier om via backuptools oid je smsjes te importeren.

Exporteren kan alleen als je elke sms per stuk copied, en vervolgens in word of onenote plakt.
Helaas een van de dingen waar het platform nog niet volwassen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei. Dat is minder... >_<
Misschien zelf eens Visual Studio vanonder het stof halen en veel rtfm. Er zullen toch wel API calls voor bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:01
Zijn er mensen waarbij de RDS info van de radio wordt weergegeven? Ik heb het tot nu toe nergens kunnen vinden.
Ik heb de NoDo-versie van de Omnia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila :D
Mijn Omnia 7 is eindelijk thuis geleverd en hangt nu braafjes aan het snoer om op te laden <3

Straks de contacts syncen en er eens mee spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 18-09 11:18
Perceptor schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:15:
Zijn er mensen waarbij de RDS info van de radio wordt weergegeven? Ik heb het tot nu toe nergens kunnen vinden.
Ik heb de NoDo-versie van de Omnia.
Voor zover ik weet ondersteunt de radio geen RDS functie, dat gaat dus bij geen enkele zender werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit je dan wel in het goede topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:51:
[...]

Zit je dan wel in het goede topic? :+
ooooh... een stoute typfout :o
Ik zal het onmiddelijk corrigeren ^^'

Ben er nu mee aan het spelen, en het valt me op dat contacten van Outlook 2010 in die Omnia 7 zetten, toch wat omslachtig was :3
Maar hierdoor heb ik wel iets moeten doen dat ik voorheen nooit had gedaan: mijn Live contacts opkuisen en fatsoenlijk beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:53

GforceNL

Out of memory....

Hoop zelf ook dat Whatsapp gauw op WP7 komt, eerder stap ik niet over. Toch wel gek dat in zo'n korte tijd een app van 79 cent voor veel mensen een overstap tegenhoudt.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
RoccoS schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:36:
[...]
Voor zover ik weet ondersteunt de radio geen RDS functie, dat gaat dus bij geen enkele zender werken.
Wel raar dat het dan overal bij de specs. staat. Niet dat ik het heel erg mis; gebruik de radio op m'n telefoon regelmatig en heb nu een paar stations als favoriet ingesteld, maar het zou handig zijn als er een naam bij stond of ingevoerd kon worden. Dat is dus blijkbaar niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, zojuist poging nummer 5 "verijdeld" van Coolblue om me met een kluitje het riet in te sturen. Werd gebeld dat het BT probleem weer niet gevonden kon worden. Heb ze voor de 10918231734926 keer vriendelijk uitgelegd wat het probleem was. "Oh, dat stond er niet bij" was de reactie.

Nee idd, dat vond je collega aan de balie niet nodig omdat hij er op had gezet dat het moederbord vervangen moet worden! Doe dat dan ook! Vond Coolblue echt wel een ok winkeltje, maar dat enthousiasme begint toch wel een beetje af te nemen nu.
Perceptor schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:08:
[...]

Wel raar dat het dan overal bij de specs. staat. Niet dat ik het heel erg mis; gebruik de radio op m'n telefoon regelmatig en heb nu een paar stations als favoriet ingesteld, maar het zou handig zijn als er een naam bij stond of ingevoerd kon worden. Dat is dus blijkbaar niet mogelijk.
Ik ben zeker geen expert op dat gebied, maar ik heb mij wel eens wijs laten maken dat er naast "gewoon" RDS er ook nog zoiets is als RDS-plus. Wellicht dat hier de beperking in zit. Lang niet alle toestellen ondersteunen RDS plus schijnt

[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 20-07-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermaeson
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08 08:40
gforcegti schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 07:22:
Hoop zelf ook dat Whatsapp gauw op WP7 komt, eerder stap ik niet over. Toch wel gek dat in zo'n korte tijd een app van 79 cent voor veel mensen een overstap tegenhoudt.
Voor mij hetzelfde. Het enigste wat me er van weerhoud om nog geen WP7 te kopen. Ik heb gehoord dat dit bij die Mango update goed gaat komen, is dit zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Met Mango komt er een API beschikbaar voor toegang tot de contact lijst.

Wat ik ervan begreep is dit het enige dat Whatsapp nu nog tegenhoud ivm het automagisch toevoegen van contacten op basis van 06 nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Hebben jullie hardware updates ontvangen voor je Omnia 7? Het schijnt dat het nu moeilijker is om per ongeluk je search of back knop te activeren. Of was dit al hiervoor gefixt?

[ Voor 9% gewijzigd door Relief2009 op 21-07-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Update ontvangen en heeft mijn telefoon gebricked. Op 99% een error gekregen en zit nu met een waardeloze telefoon die alleen nog maar in recovery en download mode wil starten maar alle normale methodes om weer een werkende rom erop te krijgen werken niet (altijd steeds tot 99% en dan error). Dit zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Zak aarde schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:52:
Update ontvangen en heeft mijn telefoon gebricked. Op 99% een error gekregen en zit nu met een waardeloze telefoon die alleen nog maar in recovery en download mode wil starten maar alle normale methodes om weer een werkende rom erop te krijgen werken niet (altijd steeds tot 99% en dan error). Dit zuigt.
Heb je de Windows Phone Recovery Tool geprobeerd? Steps to use Windows Phone Support Tool to resolve specific error messages when trying to update your phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
Had ik al geprobeerd maar die zegt
The phone is not in the 'Connect to PC' state. Please, make sure that you follow the instructions and your phone shows the 'Connect To PC' image
ook al staat mijn telefoon wel degelijk in de connect to PC stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Zak aarde schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:18:
Had ik al geprobeerd maar die zegt
[...]
ook al staat mijn telefoon wel degelijk in de connect to PC stand.
Heb je een error code welk je kan gebruiken om een oplossing te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
800700AA maar die is onvindbaar op alle support sites. Google levert niks op, Windows Phone support forums levert niks op. Staat ook niet in de lijst met voorkomende WP7 update error codes... Probeer nog een keer te restoren met de samsung tool en dan Zune restore en dan maar eens kijken of ik ergens contact mee kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Zak aarde schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:35:
800700AA maar die is onvindbaar op alle support sites. Google levert niks op, Windows Phone support forums levert niks op. Staat ook niet in de lijst met voorkomende WP7 update error codes... Probeer nog een keer te restoren met de samsung tool en dan Zune restore en dan maar eens kijken of ik ergens contact mee kan opnemen.
Ik denk dat dat meer een Windows error is ipv Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
Relief2009 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:39:
[...]

Geen zin om verder te zoeken/te wachten op hulp dus nu maar een nieuwe ROM aan het flashen... Daarna maar weer updaten naar No-Do en vervolgens Mango beta...

Edit: Rom succesvol geflashed en nu aan het updaten naar No-do...

[ Voor 8% gewijzigd door Zak aarde op 21-07-2011 11:33 . Reden: statusupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
Zak aarde schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:52:
Update voor Mango of voor de 'gewone' versie van Windows? Hoe heb je die ontvangen via Zune of via dataverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
Ik zat op 7392 en kreeg een update genaamd 'Samsung Update', die zou een aantal hardwarematige dingen moeten fixen zoals de gevoeligheid van de capacitieve toetsen. Die update mislukte en bracht 'm in een onherstelbare status. Vervolgens via de Samsung tools een clean ROM geflashed en die met Zune geupdate naar 7392 en dat ging allemaal heel soepel want de telefoon was uiteraard weer helemaal leeg na het flashen van de clean rom. Nu is ook dev register gelukt en ben ik aan het updaten naar Mango beta (niet geforceerd maar heb als student een gratis dev account). Problem solved lijkt het dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Jammer dat het zulke problemen oplevert. MS moet goed nadenken hoe ze dit in de toekomst kunnen vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
Heel vervelend idd, zeker 3 uur bezig geweest met dit geintje, uberhaupt al het feit dat ik een bootloader had die zonder een jig niet in download mode wou komen vond ik al vrij retarded. Lijkt hier btw meer op een fout van Samsung en slechte testing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zak aarde schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:28:
Lijkt hier btw meer op een fout van Samsung en slechte testing...
Zie hier idd regelmatig problemen langskomen hier in het Omnia topic waar ik als HTC 7 trophy geen last van heb. (heb er 1 zelf en twee testtelefoons langs zien komen). Of ik heb heel erg veel geluk of er lijkt idd iets mis te zijn met Samsungs firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Caelorum schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:50:
[...]

Zie hier idd regelmatig problemen langskomen hier in het Omnia topic waar ik als HTC 7 trophy geen last van heb. (heb er 1 zelf en twee testtelefoons). Of ik heb heel erg veel geluk of er lijkt idd iets mis te zijn met Samsungs firmware.
Samsung heeft eerst lopen klooien met verschillende firmware en daarna in verschillende revisies verschillend soort geheugen gebruikt. Ik hoop dat Samsung van haar lesje heeft geleerd en haar volgende toestellen wat beter uitdenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
Zak aarde schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:28:
Heel vervelend idd, zeker 3 uur bezig geweest met dit geintje, uberhaupt al het feit dat ik een bootloader had die zonder een jig niet in download mode wou komen vond ik al vrij retarded. Lijkt hier btw meer op een fout van Samsung en slechte testing...
Je hebt niet toevallig als Mike gereageerd onder dit bericht? Dan ben je namelijk niet de enige waarbij het fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
Nee, dat ben ik niet, dus dan blijkt dat ik geen uitzondering ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
Ik heb vandaag iig geen update gehad.
In de UK schijnt de voorraad Omnia 7's langzaam aan op begint te drogen, vermoedelijk met de komst van nieuwe modellen: http://wmpoweruser.com/sa...nning-out-of-stock-in-uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Perceptor schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:20:
[...]

Update voor Mango of voor de 'gewone' versie van Windows? Hoe heb je die ontvangen via Zune of via dataverbinding?
Krijg hem vandaag ook na verbinding met Zune, heb geen Mango update, maar nog gewoon 7392.

Omnia 7_Samsung update July 2011

Ga de gok nu wagen..

update: 22 min later

Omnia 7_Samsung update July 2011_success after 22 min.PNG 8)

Geen centje pijn, eerste wat opvalt is dat me background is veranderd naar een foto van de woestijn.
OS version geeft nog steeds 7.0.7392.0 aan
Firmware revision number: 2424.11.2.3
Hardware revision number: 3.15.0.4
Radio software version: 2424.11.2.2
Radio hardware version: 0.0.800
Bootloader version: 5.2.1.4
Chip SOC version: 0.36.2.0

Heb voornamelijk gefocust op de firmware versie, dus weet niet of er wat is veranderd.
Mischien dat iemand anders met 7392 bovenstaande kan vergelijken om te zien of, en zo ja wat er is veranderd. Een changelog of iets dergelijks van de update zelf heb ik nog niet kunnen vinden.

n.a.v van deze post, concludeer ik dat de Firmware rev. number & Radio sw version zijn bijgwerkt. De Bootloader version mogelijk, maar er zijn wat verschillen in de benummering, zie ook
http://www.mobiletechworl...ailable-i8700xxkc1-xxkb2/

Volgens deze link zou dit o.a. aangepast zijn:

- The capacitive buttons are now disabled if the screen is touched so that you can no longer accidentally exist an app/game while playing (this feature is also present in the latest Samsung Focus firmware).

Gedeeltelijk bevestigd, tijdens spelletje Unite werken de toetsen niet als ik ze ingedrukt houd, hij trilt wel even.
Als ik ze heel even aantik werken ze wel.
Dit strookt echter niet helemaal met de omschrijving.

- Data connectivity and performance (GSM and WiFi) seems to be improved with this new Radio rom. Content is fetched faster from the web.

Hier merk ik nog niet veel, maar toestel is al rap, dus durf ik niks over te zeggen.
Relief2009 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:39:
[...]

Hoewel nog niet alle foutcode's er op staan, kan je deze hier vinden, via de optie "i received an errror during update" via de update wizard: link

Is dus wel degelijk een WP7 error.

Kom trouwens net achter een best wel handige optie van de app "system information", n.l. history, houdt je belangrijkste update's bij. Interessant.

[ Voor 82% gewijzigd door Yippie op 22-07-2011 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je na deze update nog steeds naar de beta van mango gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ja, het is een firmware update, geen OS update.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een probleem met mijn samsung omnia 7 om er liedjes op te downloaden..
Als ik een liedje van het internet haal en deze op zune zet en dan wil ik dit liedje syncroniseren met mijn omnia 7 lukt dit niet.. Weet iemand hier een oplossing voor?

Dan had ik nog een probleem; hoe connecteer je een samsung omnia 7 aan windows media player?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om nummers te synchroniseren moet je toestel aansluiten op je PC met Zune. In Zune kan je dan je nummers slepen naar het telefoontje links onder in beeld. Als het goed gaat moet Zune dan automagisch gaan synchroniseren.

Voor wat betreft je 2e vraag, dat kan volgens mij niet. Hier ben ik echter niet 100% zeker van, dus als het wel kan, moet een ander dat maar even aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net op MSDN aan het lezen over Windows Phone Development. Nu zie ik daar staan dat virtual machines niet ondersteunt worden, en dat je dus DX10 WDDM drivers moet hebben voor de emulator.

Sinds v4.1 heeft VirtualBox dus WDDM drivers en heb ik gisteren Windows 7 draaien met Aero. Zou dat nu toch werken? Zune doet het in elk geval en hij ziet de Omnia 7 als ik heb aan de VM' koppel.

't is misschien wel een gek, maar mijn desktop draait al jaren Linux en voor al mijn Windows noden heb ik virtual machines. Met de Omnia II was dat helemaal geen probleem, maar ik heb ook nooit de moeite gedaan om iets code te schrijven voor WM6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Mijn netadapter is kapot zo lijkt het. :/

Aantal stopcontacten geprobeerd maar de telefoon doet niets. Neem ik de ipad adapter+usb kabel dan reageert is gelijk.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 11:21:Sinds v4.1 heeft VirtualBox dus WDDM drivers en heb ik gisteren Windows 7 draaien met Aero. Zou dat nu toch werken? Zune doet het in elk geval en hij ziet de Omnia 7 als ik heb aan de VM' koppel.
Het punt is dat de emulator zelf eigenlijk een virtual machine is (Virtual PC denk ik, gezien de image) en die zal toch het nodige aan hardware rechtstreeks willen aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik vroeg me af of er belangstelling is voor een centraal Zune discussie topic net zoals dat er ook is voor iTunes. Ik heb afgelopen weekend Zune geïnstalleerd en het bevalt me best goed. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen gebruik van zijn gaan maken, en wellicht zijn er tips om uit te wisselen.

[ Voor 23% gewijzigd door CAP-Team op 25-07-2011 17:35 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonGraff
  • Laatst online: 21-05-2023
Yippie schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:28:
[...]

Krijg hem vandaag ook na verbinding met Zune, heb geen Mango update, maar nog gewoon 7392.

Geen centje pijn, eerste wat opvalt is dat me background is veranderd naar een foto van de woestijn.
OS version geeft nog steeds 7.0.7392.0 aan
Firmware revision number: 2424.11.2.3
Bootloader version: 5.2.1.4
Ik kreeg de update niet automatisch binnen en aangezien ik mijn Omnia7 bij Belsimpel heb besteld had ik een branded Duitse Tmobile, vandaar maar besloten de firmware handmatig te updaten via samfirmware. Na het updaten kon ik direct de 7392 update binnenhalen via Zune, nu weer helemaal up-to-date dus, met de volgende gegevens:

OS version: 7.0.7392.0
Firmware revision number: 2424.11.3.1
Bootloader version: 5.3.0.4

Het valt me dus wel op dat de firmware-versie en bootloader wel hoger genummerd zijn dan de waarden uit jouw update. Overigens draait alles zeer soepeltjes en is het er alleen maar op vooruit gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonGraff schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:34:
[...]

Ik kreeg de update niet automatisch binnen en aangezien ik mijn Omnia7 bij Belsimpel heb besteld had ik een branded Duitse Tmobile, vandaar maar besloten de firmware handmatig te updaten via samfirmware. Na het updaten kon ik direct de 7392 update binnenhalen via Zune, nu weer helemaal up-to-date dus, met de volgende gegevens:
De je ziet nu helemaal niets meer van de T-mobile branding?
(morgen krijg ik waarschijnlijk mijn Omnia 7 aan de deur geleverd, en ga ik hem direct flashen via samfirmware)

Welke firmware heb je genomen op samfirmware.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:34:
Ik vroeg me af of er belangstelling is voor een centraal Zune discussie topic net zoals dat er ook is voor iTunes. Ik heb afgelopen weekend Zune geïnstalleerd en het bevalt me best goed. Ik kan me voorstellen dat er meer mensen gebruik van zijn gaan maken, en wellicht zijn er tips om uit te wisselen.
Ik zeg, doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonGraff
  • Laatst online: 21-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:10:
[...]

De je ziet nu helemaal niets meer van de T-mobile branding?
(morgen krijg ik waarschijnlijk mijn Omnia 7 aan de deur geleverd, en ga ik hem direct flashen via samfirmware)

Welke firmware heb je genomen op samfirmware.com?
Ik zie geen enkel spoor meer van de T-mobile branding, niet bij het opstarten, niet bij het zoeken met Bing en de Duitse T-mobile progjes zijn na de firmware-update ook niet geinstalleerd (enkel de 3 Samsung programma's).

Ik heb in de downloadmode van de telefoon de volgende update geinstalleerd van samfirmware:
I8700XXKC1 (March 2011)
Overigens moet je het bestand van I8700XXJK1 ook downloaden, aangezien je anders een file mist (CSC-file. Zie hiervoor ook de topic op Mobiletechworld die Yippie reeds noemde betreffende deze update: http://www.mobiletechworl...ailable-i8700xxkc1-xxkb2/

Veel succes en plezier met je nieuwe Omnia, ik ben in ieder geval al erg blij met de mijne!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Caelorum schreef op zondag 24 juli 2011 @ 21:56:
[...]

Het punt is dat de emulator zelf eigenlijk een virtual machine is (Virtual PC denk ik, gezien de image) en die zal toch het nodige aan hardware rechtstreeks willen aanspreken.
Dat eerste punt is irrelevant. Waar het om gaat is dat het de native D3D10 renderer gebruikt voor z'n XNA en Silverlight implementatie. De virtual host moet die support kunnen bieden, anders kun je de emulator gewoon niet draaien. Dit is feitelijk niet anders dan een willekeurige DX10 game.
Yippie schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:28:
[...]

Ik krijg die update niet.
Jammer, want ik had 'm graag willen updaten. Het geluid uitvallen tijdens gesprek gebeurt nu letterlijk bij *iedere* conversatie die ik heb. Strontvervelend :(

Misschien maar eens een firmware van samfirmware.com proberen dan. Toch had ik liever de "officiele" methode via Zune gedaan.

.edit: de nieuwe firmware lijkt idd te helpen :)

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2011 20:32 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, abonnementen en aanverwante zaken mogen in [ABO] Samung Omnia 7 i8700 levertijden- en abonnemententopic.