Krijg hem vandaag ook na verbinding met Zune, heb geen Mango update, maar nog gewoon 7392.
Ga de gok nu wagen..
update: 22 min later
Geen centje pijn, eerste wat opvalt is dat me background is veranderd naar een foto van de woestijn.
OS version geeft nog steeds 7.0.7392.0 aan
Firmware revision number: 2424.11.2.3
Hardware revision number: 3.15.0.4
Radio software version: 2424.11.2.2
Radio hardware version: 0.0.800
Bootloader version: 5.2.1.4
Chip SOC version: 0.36.2.0
Heb voornamelijk gefocust op de firmware versie, dus weet niet of er wat is veranderd.
Mischien dat iemand anders met 7392 bovenstaande kan vergelijken om te zien of, en zo ja wat er is veranderd. Een changelog of iets dergelijks van de update zelf heb ik nog niet kunnen vinden.
n.a.v van
deze post, concludeer ik dat de Firmware rev. number & Radio sw version zijn bijgwerkt. De Bootloader version mogelijk, maar er zijn wat verschillen in de benummering, zie ook
http://www.mobiletechworl...ailable-i8700xxkc1-xxkb2/
Volgens deze link zou dit o.a. aangepast zijn:
- The capacitive buttons are now disabled if the screen is touched so that you can no longer accidentally exist an app/game while playing (this feature is also present in the latest Samsung Focus firmware).
Gedeeltelijk bevestigd, tijdens spelletje Unite werken de toetsen niet als ik ze ingedrukt houd, hij trilt wel even.
Als ik ze heel even aantik werken ze wel.
Dit strookt echter niet helemaal met de omschrijving.
- Data connectivity and performance (GSM and WiFi) seems to be improved with this new Radio rom. Content is fetched faster from the web.
Hier merk ik nog niet veel, maar toestel is al rap, dus durf ik niks over te zeggen.
Hoewel nog niet alle foutcode's er op staan, kan je deze hier vinden, via de optie "i received an errror during update" via de update wizard:
link
Is dus wel degelijk een WP7 error.
Kom trouwens net achter een best wel handige optie van de app "system information", n.l. history, houdt je belangrijkste update's bij. Interessant.
[
Voor 82% gewijzigd door
Yippie op 22-07-2011 00:57
]