Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 19:38
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetgarden.nl/wp-content/uploads/2010/10/omnia7gad.jpg

Het gaat hier uitsluitend over abonnementen en levertijden van de Omnia 7 met het Windows Phone 7 besturingssysteem.

Discussies over de telefoon zelf vinden hier plaats: Samsung Omnia 7 - Windows Phone 7 - Deel 1

Discussiëren over WP7 kan hier:
Windows Phone 7 - Informatie en verwachtingen - deel 2

Regels:

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de telefoon.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de telefoon kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de telefoon horen

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!
De pricewatch voor de Omnia 7 is hier te vinden: pricewatch: Samsung Omnia 7 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 07:51
Beetje jammer dat dit in een apart topic moet, maar goed..

Nu kan ik die shop niet meer vinden waar hij voor minder dan 500 euro in stond :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
HyperioN schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:44:
Beetje jammer dat dit in een apart topic moet, maar goed..

Nu kan ik alleen die shop niet meer vinden waar hij voor minder dan 500 euro in stond :'(
Bedoel je belsimpel, die ook in de pricewatch staat? :)

http://www.belsimpel.nl/S...=2001&utm_medium=1&cntd=1

Hier is trouwens de pricewatch voor winkels zonder abo:

pricewatch unsorted: Samsung :: GSM :I8700 Omnia 7 ebony black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Bestelmaar heeft 'm met levering binen 3 dagen.
Het lijkt wel voor alle toestellen. Morgen maar eens mailen of het wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lg102
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 09:25
Ja, ik ben benieuwd. In drie dagen? Het zou kunnen, maar ik kan het me haast niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik wil graag snel een Omnia 7 halen!! maar voor dat ik dat kan doen wil ik weten of de Engelse WP7 toestellen in Nederland een ''update module'' met Nederlands krijgen of ook nog andere talen.

Dit is eerder verstuurd naar MS nl maar was niet echt een antwoord:

Tweaker: Zo nee, zal het mogelijk zijn om kostenloos te upgraden naar de Nederlandstalige versie?
MS: dit is vooral een vraag aan de fabrikanten, maar het is niet waarschijnlijk. Het zal dus eerder een Engelstalig toestel blijven met ondersteuning van de diensten in Nederland.

Dit is dus waarschijnlijk geen antwoord. Dit was een maand geleden.

Misschien heeft iemand nu hier wel een definitief antwoord op????? Graag op onderzoek uit!!

Want wij willen toch ook de Nederlandse Taal Update in 2011 krijgen! :) (update voor Samsung Omnia 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Heb ook Tweet verstuurd naar MS nl:

@microsoftnl Zijn nu gereleasde WPhone7 ENG toestellen straks ook te updaten met NL taal module in 2011?

Please retweeten om daar sneller antwoord op te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Cheeky schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:47:
[...]

Bedoel je belsimpel, die ook in de pricewatch staat? :)

Hier is trouwens de pricewatch voor winkels zonder abo:

pricewatch unsorted: Samsung :: GSM :I8700 Omnia 7 ebony black
Thnx! Ah, fijne shop :) Daar kan ik ook met Hi verlengen dat scheelt toch weer een paar honderd euro :o
Info daar klopt alleen niet helemlaa.. het ding is niet Nederlands en heeft geen microSd-slot
Ga denk ik een jaar verlengen met de Omnia 7. :) Dat scheelt me mooi wat geld maar dan zit ik niet twee jaar aan een toestel vast, daar heb ik een hekel aan.

levertijd 4 weken :'( Duurt lang.
Hyperik schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:16:
Heb ook Tweet verstuurd naar MS nl:

@microsoftnl Zijn nu gereleasde WPhone7 ENG toestellen straks ook te updaten met NL taal module in 2011?

Please retweeten om daar sneller antwoord op te krijgen :)
Krijg je toch geen antwoord op. Zowel Maarten Sonneveld (medewerker MS @WindowsPhoneNL) als Matthijs Hoekstra (ook medewerker MS) hebben medegedeeld dat ze simpelweg (nog) niet weten of de Nederlandse taalondersteuning als update beschikbaar kan/zal komen.

[ Voor 26% gewijzigd door HyperioN op 22-10-2010 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:53:
Bestelmaar heeft 'm met levering binen 3 dagen.
Het lijkt wel voor alle toestellen. Morgen maar eens mailen of het wel klopt.
Levertijd staat al niet meer op 3 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:44

The_Scarabial

MTB for life!

Iemand een al een shop gezien waar die los te koop is? En waar hij dan simlockvrij is?

[ Voor 22% gewijzigd door The_Scarabial op 22-10-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
The_Scarabial schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:35:
Iemand een al een shop gezien waar die los te koop is? En waar hij dan simlockvrij is?
http://www.belsimpel.nl/Samsung/Samsung-Omnia-7-i8700 ;)
http://www.bol.com/nl/p/e...05000010714753/index.html
http://www.bestelmaar.nl/...agid=1&M5Referer=tweakers

Alleen nog even wachten tot hij leverbaar is..
Simlockvrij zijn ze sowieso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Ik kan gewoon echt niet wachten :P
Ik ga de Trophy halen, met super lcd is het scherm ook erg goed en baterijduur ook daardoor, super AMOLED verbruikt nog al veel stroom en ik gebruik toch niet meer dan 8GB 30 albums en 10 podcasts + 10 Films kunnen er wel op :)

Ik gok er op omdat Vodafone ondersteuning bieden dat die Nederlandse update later er bij komt, zo niet dan krijgen mijn ouders de Trophy, die willen het toch in het Spaans/Frans en dat kan die in ieder geval ook!!!

Slecht hoor Samsung!
Vodafone petje af voor het leveren op de pre release!!

Ga de Trophy morgen halen. Ik laat jullie weten hier hoeveel spijt ik ga krijgen dat ik de Omnia super AMOLED 7 ga missen :-)

Vinden jullie die gok waard? zo nee waarom moeten jullie die Omnia hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

[b]Hyperik schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:57
Ik ga de Trophy halen, met super lcd is het scherm ook erg goed en baterijduur ook daardoor, super AMOLED verbruikt nog al veel stroom...
Euh, hier ga je mis... AMOLED is nog altijd zuiniger! Zie de recente Engadget-test vergelijking tussen de SLCD en AMOLED.

AMOLED: minder power, goede brightness, lagere pixel dichtheid
SLCD: meer power, vergelijkbare brightness, hoge pixel dichtheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
http://www.anandtech.com/show/3982/windows-phone-7-review/28

Hier staat het verbruik van de Samsung Focus de Amerikaanse Omnia.

Amerikaanse versie van de Samsung Galaxy S en de Focus scoren niet hoog maar je kunt er 1 dag mee door, voor de intensieve gebruiker misschien niet.

Als je bijvoorbeeld veel webpagina's bekijkt met AMOLED dan verbruik je het meest ivm de witte achtergrond, Dan scoort s-lcd weer beter. Verschild in gebruik en in combinatie met chipset! je kan het dus niet vergelijken op alleen s-lcd of s-amoled maar vergelijk het per toestel de duur van max web-browsen + intensief bellen.

Ik blijf s-AMOLED mooier vinden door het zwart niveau maar Vriend van me heeft Samsung S en die loopt er snel leeg, op alle ROMS zwaar daar op getest zo te horen. Kan met voorzichtig gebruik met de dag mee.

Komende weken horen we wel welke beter presteren, ik laat het van de Trophy wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Coreantes schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:08:
[...]

Euh, hier ga je mis... AMOLED is nog altijd zuiniger! Zie de recente Engadget-test vergelijking tussen de SLCD en AMOLED.

AMOLED: minder power, goede brightness, lagere pixel dichtheid
SLCD: meer power, vergelijkbare brightness, hoge pixel dichtheid
De omnia heeft geen AMOLED het heeft Super-AMOLED en dat is veel beterzichtbaar en veel minder reflectief enige nadeel is dat het meer verbruikt. Gewoon AMOLED is inderdaad zuinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen waarom heeft de Galaxy S dan toch 4 sterren voor de accu :?

Doet je vriend dan de hele dag internetten?
Op Anandtech staat ook dat bij bellen de accuduur zelfs beter is als de geteste HTC.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 614 op 22-10-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Anoniem: 614 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:27:
Alleen waarom heeft de Galaxy S dan toch 4 sterren voor de accu :?

Doet je vriend dan de hele dag internetten?
Op Anandtech staat ook dat bij bellen de accu duur zelfs beter is als de geteste HTC.
Ja bij alleen bellen gebruik je het super AMOLED scherm niet dus gaat die inderdaad langer mee. Maar als je alleen belt en geen video's kijkt en niet internet dan heb je een fantastisch toestel qua accu duur!

Ik ben van mening veranderd ik ga toch voor de Omnia 7!!!

Door de camera vergelijking op engadget tussen Omnia 7 en HD7 (ook htc 5mp cam), de Omnia 7 is toch best een stuk beter en scherper en neemt het beste 720p hd op van alle WP7toestellen.

En s-AMOLED hoort gewoon bij die interface :P:P

Wanneer wanneer wanneer kan ik nieuwe abbo afsluiten!!!?? Volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lg102
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-02 09:25
Levertijd bij de Wehkamp nu een week. Zal ook wel weer niet kloppen. Vervelend is dat, dat webshops er totaal niet in slagen een accurate levertijd op te geven voor producten die nog moeten uitkomen.

(mocht de levertijd wel kloppen heb ik natuurlijk niks gezegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanson
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Bij deze dan ook even de link naar de Wehkamp site:
http://www.wehkamp.nl/com.../?Ntt=samsung%20omnia%207

Kosten: 599 euro. Levertijd idd een week, maar dat ik vraag me ook af hoe betrouwbaar dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Hyperik schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:45:
[...]

De omnia heeft geen AMOLED het heeft Super-AMOLED en dat is veel beterzichtbaar en veel minder reflectief enige nadeel is dat het meer verbruikt. Gewoon AMOLED is inderdaad zuinig :)
Je hebt helemaal gelijk, mijn fout!

Overigens, contact gehad met Belsimpel.nl en die laten weten:
Onze levertijden zijn zoals wij ze inschatten, dus zeer reprensentatief. Maar wij kunnen ze niet garanderen omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers.
Blijkbaar denken zijn dus werkelijk binnen nu en vier weken de eerste telefoons te kunnen verschepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FWIW Op amazon.de staan voor de Omnia 7 nu 4 winkels. Allemaal met leverdatum 5 november.
http://www.amazon.de/gp/o...new?ie=UTF8&condition=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Als de Omnia 7 te verkrijgen is op 5 november in Nederland ga ik die zeker halen :)
Als pda shop er een 2 jaar abonnement bij doet en gratis telefoon!

Net als de Trophy 7 die 0,- kost van Vodafone Bel+Sms+Web 200 2 jaar 200 min of SMS+ data 12 maanden € 20,00
Na 12 maanden € 34,50 = 654,- euro totaal! Dat is toch erg goedkoop? Was 1280,- euro kwijt voor iphone 3g :S

Ik bel meestal toch gratis met VoIP buster thuis.. hopelijk komt er ook een VoIP applicatie voor WP7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag de Omnia 7 net ook bij 4launch. Helaas is de status preorder.
ik heb de wekker ingevuld zodat ik een mailtje krijg zodra de levertijd 1 tot 5 dagen wordt.
http://www.4launch.nl/shop/get/p-4-productid-099326

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 13:53
Op de site van SFR (Frankrijk) is de Omnia 7 als los toestel te krijgen voor €409, vraag me alleen af of daar een simlock op zit, zal wel.

http://www.sfr.fr/mobile/...amsung-omnia-7?vue=000agv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Belsimpel staat nu op 2-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-05 15:46
waarom is tmobile dan zo duur?? Damn heb tmobile vanwege het onbeperkt internet (aangezien ik die nog wel is aan mijn laptop koppel).. iemand een verklaring want ik haal graag de omnia 7 zsm.. :) met tmobile ;(

Levertijd is inmiddels weer 4 weken... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Kev!n op 27-10-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Ondertussen weer op 4 weken, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Kev!n schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:30:
waarom is tmobile dan zo duur?? Damn heb tmobile vanwege het onbeperkt internet (aangezien ik die nog wel is aan mijn laptop koppel).. iemand een verklaring want ik haal graag de omnia 7 zsm.. :) met tmobile ;(

Levertijd is inmiddels weer 4 weken... :(
Wil ook Samsung Omnia7! Nog ff wachten :) Komt zeker weten! De Trophy7 heb ik al gezien in de shop en WOW super LCD is ook goed zeg! maar super amoled is beter dus ff wachten:D

De camera en 720p video is ook beter dan de HTC modellen.

Ik hoop op een goede aanbieding met 2 jaar sim KPN of vodafone. Schat zo rond 730 euro totaal voor 200 min of sms en data. Trophy7 was 670 euro voor 210 min of sms en data voor Vodafone branded trophy7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Lol :'(
Ik heb vanmiddag het toestel besteld (en betaald) toen ik zag dat de levertijd op 4 werkdagen stond! :o
Maar meteen een mailtje naar belsimpel.nl de deur uit gedaan.. Vind het op zich niet zo erg om te moeten wachten (al is dit wel een teleurstelling natuurlijk), als ze het toestel maar niet goedkoper gaan maken voordat ze hem uitleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380897

Dat van belsimpel.nl en t-mobile klopt niet mag ik aannemen? Twee jaar en dan nog 291 euro betalen? Lijkt mij erg sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Anoniem: 380897 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:20:
Dat van belsimpel.nl en t-mobile klopt niet mag ik aannemen? Twee jaar en dan nog 291 euro betalen? Lijkt mij erg sterk..
Ik heb belsimpel gebeld en volgens hen kloppen de prijzen en is tmobile gewoon duurder. Alleen toen ik vroeg waarom dat zo erg verschilt met de andere providers konden ze geen antwoord geven. Dus ik balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380897

Kev!n schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:32:
[...]

Ik heb belsimpel gebeld en volgens hen kloppen de prijzen en is tmobile gewoon duurder. Alleen toen ik vroeg waarom dat zo erg verschilt met de andere providers konden ze geen antwoord geven. Dus ik balen :(
Damn. Zit ook bij T-mobile. Kan het niet gewoon via T-mobile zelf? Binnenkort bestaan ze 10 jaar, misschien dat ze dan leuke acties hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic1986
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 21:58
Hebben jullie al gezien dat bij Wehkamp de levertijd 5 a 10 dagen is?

En bij Rinkel is de levertijd zelfs 4 a 7 dagen...
http://www.rinkel.nl/mobi...mnia-i8700/#Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat dat standhoudt? Zou wel lullig zijn anders.
Maja, ik wacht gewoon nog even.
Heb vanmiddag dit van belsimpel gekregen:
Bedankt voor uw e-mail.

Wij hebben inderdaad van onze leverancier te horen gekregen dat de levering vertraagd is. Wij verwachten het toestel inderdaad helaas over 4 weken pas te kunnen leveren. Wat betreft het artikel, dit heeft naar alle waarschijnlijkheid geen gevolgen voor u, aangezien dit artikel gericht is op mobiel internet voor op de laptop. Dus de combinatie van een USB modem in combinatie met internet gebruik op de laptop. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Laatste heeft betrekking op het bericht gisteren op T.net; ik had niet goed gelezen dat dat alleen gold voor laptop-dongles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Hyperik schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:45:
[...]

Ik quote mezelf ff omdat ik uit reacties van vroege reviewers dat ze de Omnia 7 erg lang kunnen gebruiken!!

Op een deense site staat dat ze Wilde Lange Accuduur, letterlijk vertaald natuurlijk. ;)

Erg lange batterijduur!

http://translate.googleus...GwYEq1KKjZ_LytwDPkIEJPhoA

Ook uit andere reacties geven een heel ander en positief beeld van de Omnia 7 qua Batterijduur.
De grote 1500 mAh batterij helpt natuurlijk ook!

Uit de negatieve test van anandtech.com weet je ook niet wat het real world gebruik is dus verklaar ik dat dit artikel maar één kan laat zien en niet de totale gebruikers ervaringen.

Wat wel werkelijk blijft is dat je het beste de donkere thema van de Metro interface gebruikt, hierdoor bespaart s-amoled batterij. Zwarte pixels gebruiken 0 watt en staan dus uit.

Dat Zwarte thema is natuurlijk ook het mooist! Helemaal met s-amoled! :)
Accent kleuren kan je gerust veranderen!
HyperioN schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:44:
Berichten over de telefoon zelf graag in het topic daarvoor: Samsung Omnia 7 - Windows Phone 7 - Deel 1
Dan kunnen we ons hier beperken tot de verkrijgbaarheid.
Oke ja klopt zal niet meer doen :)

Is de Omnia 7 misschien al te bestellen bij Duitse Webshops? op Kelkoo in iedergeval een aantal... maar dat duurt nog 2 weken.

[ Voor 21% gewijzigd door Hyperik op 28-10-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Berichten over de telefoon zelf graag in het topic daarvoor: Samsung Omnia 7 - Windows Phone 7 - Deel 1
Dan kunnen we ons hier beperken tot de verkrijgbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-05 15:23
Sonic1986 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:41:
Hebben jullie al gezien dat bij Wehkamp de levertijd 5 a 10 dagen is?

En bij Rinkel is de levertijd zelfs 4 a 7 dagen...
http://www.rinkel.nl/mobi...mnia-i8700/#Specificaties
Ik heb zojuist Rinkel.nl gebeld. Ze gaven aan dat ze de levertijd van samsung overnamen. Ik vroeg hoe betrouwbaar dat het was en dat kon ze niet zeggen.. Als we kijken dan is het over 7 dagen 5 november. De levertijd die webshops eerder aangaven.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 10:08
Kan het kloppen dat Hi zo goedkoop is 17 euro voor toestel en afgerond 32 euro/maand abbo kosten heeft, terwijl al die anderen duur lijken. Waar de anderen ook nog halverwege het contract de abbo kosten verdubbelen.

Heb het over deze bundel. Ben best nieuw op het gebied van abbonementen gedoe. Wil toch een goeie keuze maken zonder dat ik genaaid wordt halverwege het contract. En van wat ik heb kunnen lezen gebruikt hi het netwerk van kpn dus zal het wel goed zitten met bellen en internet bereikbaarheid.
http://www.belsimpel.nl/a...loosOnlineExtraSnel-2jaar

[ Voor 5% gewijzigd door BlackwaterEl1te op 30-10-2010 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justdowner
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 06:30
Algebeld.nl geeft via mail de 8e aan als verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

justdowner schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:47:
Algebeld.nl geeft via mail de 8e aan als verwachte leverdatum.
Bedankt voor het doorgeven. Hopelijk komt ie echt eind deze week/begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salland net ff gebeld toen ik zag dat de levering op minder dan 3 dagen stond:
Helaas, nog steeds preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Anoniem: 614 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:43:
Salland net ff gebeld toen ik zag dat de levering op minder dan 3 dagen stond:
Helaas, nog steeds preorder.
humm nog steeds op 3 dagen.... zou nu 2 moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:32
waar zie je dit staan op de website? ik zie nergens een indicatie van dagen , alleen dat een pre oder mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoFate schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:03:
waar zie je dit staan op de website? ik zie nergens een indicatie van dagen , alleen dat een pre oder mogelijk is...
Kijk in de tweakers pricewatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
Anoniem: 614 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:27:
[...]

Kijk in de tweakers pricewatch..
Had nu idd 1 of 2 moeten zijn maar Salland faked dus ook...

Gelukkig geen HTC genomen... blijkt niet goed afgewerkt te zijn bij sommige berichtgevingen. Desire hd schijnt net als de trophy soms over een gewone lcd scherm te beschikken plaats van een super lcd. :S

Ik wacht wel ff :)

Iedergeval nog geen klachten gezien over de Omnia 7 op andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
RoccoS schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:35:
Op de site van SFR (Frankrijk) is de Omnia 7 als los toestel te krijgen voor €409, vraag me alleen af of daar een simlock op zit, zal wel.

http://www.sfr.fr/mobile/...amsung-omnia-7?vue=000agv
Is het niet mogelijk om daar een los toestel te kopen? Want garantie krijg je toch ook gewoon via samsung?
€409 is namelijk wel erg goedkoop... (is hij simlock vrij? enig idee?) of is dat goedkoop te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Kev!n schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:58:
[...]

Is het niet mogelijk om daar een los toestel te kopen? Want garantie krijg je toch ook gewoon via samsung?
€409 is namelijk wel erg goedkoop... (is hij simlock vrij? enig idee?) of is dat goedkoop te doen?
Ik zie nu net dat de prijs op de site van SFR inmiddels verhoogd is naar € 479,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Voor iedereen die het toetsel los wilt kopen.. bij wehkamp dit weekend voor iets onder de 540 ipv de 600 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Kev!n schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:42:
Voor iedereen die het toetsel los wilt kopen.. bij wehkamp dit weekend voor iets onder de 540 ipv de 600 euro :)
Niet speciaal goedkoop. In de pricewatch is het toestel bijna overal goedkoper. En bij bol.com is de telefoon al de hele tijd 539 euro.

De 5-10 dagen levertijd van wehkamp zou ik ook met een korreltje zout nemen. Denk niet dat zij 'm eerder krijgen dan die andere toko's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Cheeky schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:13:
[...]

Niet speciaal goedkoop. In de pricewatch is het toestel bijna overal goedkoper. En bij bol.com is de telefoon al de hele tijd 539 euro.

De 5-10 dagen levertijd van wehkamp zou ik ook met een korreltje zout nemen. Denk niet dat zij 'm eerder krijgen dan die andere toko's.
Nouja wehkamp is opzich wel betrouwbaar enzo en dacht met de levertijd enzo :P..
Maar ik heb zelf nu eindelijk een webwinkel gevonden waar ze gratis de telefoon aanbieden met een normaal tmobile abbo ipv torenhoog abbo. Alleen ook daar levertijd 4 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:44

The_Scarabial

MTB for life!

Wat is de officiële releasedate voor NL eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Hij staat sinds vandaag ook op www.pdashop.nl , verwachte leverdatum 1 december, € 549.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Mijn orderstatus op Belsimpel.nl is gisteren gewijzigd naar:
Orderstatus: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl
Verwachte levertijd 2-5 werkdagen. Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten.
:) Ben benieuwd. Hopelijk dus komende week mijn nieuwe Omnia 7 :)

Overigens staat op de productpagina van hun nog steeds 4 weken aangegeven; http://www.belsimpel.nl/Samsung/Samsung-Omnia-7-i8700 .
Wellicht krijgen ze deze week slechts een klein aantal wat al in voorbestelling weggaat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 14:28
Ik kreeg net een email van salland binnen dat hij 20-12-2010 leverbaar is ... Het duurt blijkbaar nog paar weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suheri
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-04 09:16
hmm dat staat bij mij op belsimpel.nl al 10 dagen :(. Gelukkig hebben ze mij nog niet geleverd want ik ben toch maar geswitched naar de Omnia7 ipv HD7. Samoled ftw:)
edit: Hoop ook dat er idd deze week al enkele telefoons worden verstuurd. Kan niet wachten...

[ Voor 22% gewijzigd door suheri op 07-11-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-04 19:53
HyperioN schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:20:
Mijn orderstatus op Belsimpel.nl is gisteren gewijzigd naar:

[...]
:) Ben benieuwd. Hopelijk dus komende week mijn nieuwe Omnia 7 :)

Overigens staat op de productpagina van hun nog steeds 4 weken aangegeven; http://www.belsimpel.nl/Samsung/Samsung-Omnia-7-i8700 .
Wellicht krijgen ze deze week slechts een klein aantal wat al in voorbestelling weggaat oid.
Ik heb het even nagevraagd en volgensmij bedoelde ze het niet zo.. Ik heb echt een nieuwe telefoon nodig, zit nu met een standaard nokiatje..

Het bericht dat ik terugkreeg van Belsimpel:
Er geldt een leververwachting van ongeveer 4 weken. Dit betekent dat deze indiciatie de gemiddelde leververwachting van 2-5 werkdagen overklast. Er geldt vooralsnog dus een leververwachting van 4 weken. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Mm, oké. Jammer.
Vreemd alleen dat er twee weken geleden ook al 4 weken stond en nu nog steeds.
Maar kan het Belsimpel niet kwalijk nemen; blijkbaar verschuift Samsung de leverdatum telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
verwachte levertijd 1 dag :O... >>>>> http://www.itbecomeone.nl...ferrer/tweakers%20export/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat zou mij ten zeerste verbazen! Alle 'grotere' aanbieders verwachten hem pas eind november/begin december of nog later! Dan zou deze toko hem ineens morgen hebben? Lijkt me stug!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timekeeper
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
Ik denk dat je nog even rustig moet wachten op de Omnia. 1-12 is denk ik een goede richtdatum. Ik heb mijn Trophy weer ingeleverd na de bubbels die onder mijn scherm verschenen en aangegeven te wachten op de Omnia. PDAshop.nl deed hier niet moeilijk over aangezien ik nog netjes binnen de tevredenheidsgarantie mijn toestel kwam terugbrengen in nieuwstaat en nu ben ik dus geduldig aan het wachten.

Tevens maar even mijn e-mail en 06 opgeveven voor bericht bij voorraad, dan ben ik toch het snelst op de hoogte dacht ik zo.
http://www.pdashop.nl/product/114365/category-4214-smartphones-pda-s/samsung-omnia-7-i8700-ebony-black.html

[ Voor 45% gewijzigd door timekeeper op 08-11-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:32
ppaddo schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:52:
[...]

Dat zou mij ten zeerste verbazen! Alle 'grotere' aanbieders verwachten hem pas eind november/begin december of nog later! Dan zou deze toko hem ineens morgen hebben? Lijkt me stug!
nog steeds 1 dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Haha dat is er een onder het motto 'morgen gratis bier!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Wat ik wel vreemd vind, is dat er bijna nergens wordt vermeld wat de taal is van de wp7 op de omnia 7. Ik heb daarom voor de zekerheid een mail gestuurd naar sallant.

Sinds mijn bestellen pas 20 december leverbaar is krijg ik het idee dat Samsung de Nederlandse release afwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Is er anders geen mogelijkheid om een Omnia7 te krijgen zonder simlock uit het buitenland ofzo?
Ik heb eigenlijk geen zin te wachten op de Nederlandse release.. Ik gebruik mijn telefoon toch altijd in het engels.

Edit: Gezocht, in Engeland kan je hem kopen met simlock.. Van t-mobile, Orange en Three.

Edit 2: Amazon.de geeft aan: 18 november. Maar wel vanaf 630 euro ongeveer.. http://www.amazon.de/gp/p...1289300418&sr=8-1&seller=

[ Voor 55% gewijzigd door Zyanox op 09-11-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

vali schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:16:
Wat ik wel vreemd vind, is dat er bijna nergens wordt vermeld wat de taal is van de wp7 op de omnia 7. Ik heb daarom voor de zekerheid een mail gestuurd naar sallant.

Sinds mijn bestellen pas 20 december leverbaar is krijg ik het idee dat Samsung de Nederlandse release afwacht...
Dan zal je toch echt wat langer moeten wachten. De Nederlandse release staat gepland voor april 2011. Samsung zal dan denk ik ook niet eerder een nederlandstalig toestel uitbrengen dan voorjaar 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Zyanox schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:43:
Is er anders geen mogelijkheid om een Omnia7 te krijgen zonder simlock uit het buitenland ofzo?
Ik heb eigenlijk geen zin te wachten op de Nederlandse release.. Ik gebruik mijn telefoon toch altijd in het engels.

Edit: Gezocht, in Engeland kan je hem kopen met simlock.. Van t-mobile, Orange en Three.

Edit 2: Amazon.de geeft aan: 18 november. Maar wel vanaf 630 euro ongeveer.. http://www.amazon.de/gp/p...1289300418&sr=8-1&seller=
waarom uit het buitenland? Op belsimpel.nl, pdashop.nl eva kun je gewoon in NL bestellen..dat zijn ook Engelse toestellen want Nederlandstalige versie komt op z'n vroegst in april volgend jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
HyperioN schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:22:
[...]

waarom uit het buitenland? Op belsimpel.nl, pdashop.nl eva kun je gewoon in NL bestellen..dat zijn ook Engelse toestellen want Nederlandstalige versie komt op z'n vroegst in april volgend jaar...
Nou ik bedoel, misschien komt de telefoon iig eerder uit in het buitenland, dus dan kan ik hem gewoon importeren. Maar het lijkt erop van niet. Valt weinig informatie te vinden om de Samsung te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ik heb een antwoord gekregen van sallant, deze is alsvolgs:

Bedankt voor de email.
De telefoon wordt in het engels geleverd.
In januari wordt er een update vrij gegeven naar het Nederlands, die natuurlijk gratis is.Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik wacht de levering af en hoop dat hij de 20ste van december komt :X

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 09-11-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
vali schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:30:
Ik heb een antwoord gekregen van sallant, deze is alsvolgs:

Bedankt voor de email.
De telefoon wordt in het engels geleverd.
In januari wordt er een update vrij gegeven naar het Nederlands, die natuurlijk gratis is.Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.
Fail, dat is dus absoluut niet waar. In het (gesloten) WP7 meerdere malen besproken en bevestigd door verschillende fabrikanten en een Microsoft-medewerker: een Engelstalig toestel zal altijd een Engelstalig toestel blijven.
Je krijgt alleen, ten tijde van de Nederlandse release, wel toegang tot de (betaalde) Marketplace en XBox Live.

[ Voor 26% gewijzigd door HyperioN op 09-11-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timekeeper
Fail, dat is dus absoluut niet waar. In het (gesloten) WP7 meerdere malen besproken en bevestigd door verschillende fabrikanten en een Microsoft-medewerker: een Engelstalig toestel zal altijd een Engelstalig toestel blijven.
Je krijgt alleen, ten tijde van de Nederlandse release, wel toegang tot de (betaalde) Marketplace en XBox Live.
Correct! Laat je vooral niet anders wijsmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Dat betekend dat er bijv ook geen nederlandse t9 uitkomt? Btw heb nu een mail ontvangen dat hij de 16e van deze maand verwacht wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
vali schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:42:
Dat betekend dat er bijv ook geen nederlandse t9 uitkomt? Btw heb nu een mail ontvangen dat hij de 16e van deze maand verwacht wordt..
Volgensmij niet, volgensmij komt echt alles pas wat een beetje nederlands is met WP7 ergens in april volgend jaar..

Dat is goed nieuws, van welke winkel heb je dit bericht gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Dit kwam van salland.eu

"Wij hebben het bericht ontvangen van onze leverancier dat één of meerdere verwachte levertijden zijn gewijzigd. Hierbij ontvangt u een nieuw overzicht van de door u bestelde producten met een update van de verwachte levertijden. Verwacht 16-11-2010"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-02 09:16
HyperioN schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:21:
[...]

quote uit het Omnia 7 toestel topic (is die scheiding nou echt nodig? beetje omslachtig dit :/ ):
ppaddo schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:35:
ik kom net van de windows phone get together en jawel de Omnia7 is echt de mooiste. De Dell Venue lag er ook maar die was megazwaar! De LG heeft wel meer geheugen en dlna, maar de Samsung had het mooiste scherm en voelde degellijk aan. De Trophy zit er een beetje tussen in. de gebruikerservaring is erg smooth. Lg verkondigde overigens dat de Optimus 7 wel een nl taal update gaat krijgen. Microsoft mensen meldden dat Microsoft waarschijnlijk coulant om zal gaan met dit onderwerp. Dat klinkt in ieder geval hoopgevend!
Ik hoop toch echt dat meerdere fabrikanten LG's voorbeeld gaan volgen, helemaal nu Microsoft er niet moeilijk over gaat doen. Waarom zou je als MS zijnde in hemelsnaam je early adaptors afstraffen van een al relatief risicovolle strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
vali schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:48:
Dit kwam van salland.eu

"Wij hebben het bericht ontvangen van onze leverancier dat één of meerdere verwachte levertijden zijn gewijzigd. Hierbij ontvangt u een nieuw overzicht van de door u bestelde producten met een update van de verwachte levertijden. Verwacht 16-11-2010"
Dankje voor de info!

Goed nieuws! Kijk maar bij de Pricewatch pricewatch: Samsung Omnia 7 i8700 Zwart, GSMWijzer en Studentenmobiel geven levering binnen 5 werkdagen aan :).

@ hierboven, het is eigenlijk wel handig, maar nu nog niet echt omdat niemand de telefoon nog heeft.

[ Voor 46% gewijzigd door Zyanox op 10-11-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Severion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12-2019
Hoe raar is dat, als ik bijv bij studentmobiel, de omnia 7 wil nemen, voor 2 jaar, met de student 30, xtra snel internet erbij, kost het toestel minder dan dat als ik mijn abonnement verleng :S

Dit is bij de provider Hi

Zonder verlenging
2 jaar
Student 30
Xtra snel internet
Kost het 56 euro extra voor het toestel

Met verlenging,
2 jaar
Student 30
Xtra snel internet.
Kost het 74 euro extra voor het toestel.

Waarom is dat :S?
willen ze me juist niet als klant of zal het een fout zijn?
of zit hier nog een andere reden achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Dat is altijd al zo; bij ieder toestel. Verlenging is iets duurder dan nieuw abonnement. Bij Hi in ieder geval; andere providers geen ervaring mee.

[ Voor 25% gewijzigd door HyperioN op 10-11-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20
HyperioN schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:39:
Dat is altijd al zo; bij ieder toestel. Verlenging is iets duurder dan nieuw abonnement. Bij Hi in ieder geval; andere providers geen ervaring mee.
mijn ervaring is anders bij Hi ik krijg bij verlengen altijd meer korting dan bij een nieuw abo...en nee ik bel niet veel...krijg mijn belbundel meestal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

HyperioN schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:39:
Vodafone in principe het zelfde laken en pak. Echter, als je met hen contact opneemt, dan valt er vaak nog wel wat te regelen onder het motto 'speciaal voor u', yeh right!

• Cheeky
Ze weten zo wel lekker enig enthousiasme dat er voor WP7 was de kop in te drukken..

• Severion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12-2019
Tot mijn verbazing kan ik ineens nog niet gaan verlengen terwijl ze me daar een maand geleden al een paar keer over hebben gebeld,

Schijnt nu zo te zijn dat het niet meer 4 maar 2 maanden voor het eind je het pas kan gaan verlengen, maar opzich geen probleem, omnia is toch nog niet verkrijgbaar :P

ontopic van mijn eerdere post

het verschilt heel erg, als ik op de HI site zelf kijk, en ik kies verlengen, dan zijn sommige toestellen met bepaalde abbonementen wel een stuk goedkoper omdat ik verleng, maar sommige niet
hoe duurder het nieuwe abbo, hoe minder korting ik krijg o.0

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-02 00:30
ppaddo schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:53:
[...]

Vodafone in principe het zelfde laken en pak. Echter, als je met hen contact opneemt, dan valt er vaak nog wel wat te regelen onder het motto 'speciaal voor u', yeh right!
Ik hoor alleen verschillende verhalen dat de telefoon die vodafone vervolgens levert dan branded is, weet iemand wat hiervan waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Elimination schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:39:
[...]

Ik hoor alleen verschillende verhalen dat de telefoon die vodafone vervolgens levert dan branded is, weet iemand wat hiervan waar is?
De Trophy van VF is inderdaad branded, maar veel meer dan een VF logo en een VF tile schijnt dat niet in te houden.
Volgens wmpoweruser kunnen de providers de boel niet tegenhouden.

Bij Microsoft zeiden ze echter dat dat wel kan, maar dat dat bij IEDERE telefoon kan omdat ze zo potentiële ernstige verstoringen van hun netwerk kunnen voorkomen (as if..). Het is in ieder geval niet zo dat je WP7 updates niet of veeeeeel later uitgebracht gaan worden door VF.

Ik neem in ieder geval het zekere voor het onzekere en bestel er wel een via pdashop o.i.d.

[ Voor 6% gewijzigd door PaT op 12-11-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Reactie op hierboven: de eerste Desire's van VF waren ook "onzichtbaar" branded, m.a.w.: een collega van me had een ogenschijnlijk unbranded Desire, maar vlak voor de komst van Android 2.2. werd door VF een softwarepush gedaan. Nu staan er op zijn Desire allerlei programma's waar hij niets mee kan (hij gebruikt ze niet, maar kan ze ook niet verwijderen). Dat is blijkbaar de prijs die je betaalt voor een branded phone, ongeacht of je 'm zo koopt of dat hij later zo alsnog "gebrand" wordt. Vraag jezelf af of je dit wilt/het je waard is, koop 'm anders simlock-vrij.

Ontopic: gisteren wederom contact gehad met een importeur, ze zeggen nu dat indien alles goed gaat met de douane etc. de Samsung Omnia 7 in week 47 in Nederland zou moeten zijn! Ik wacht in spanning af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Coreantes schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:53:
Reactie op hierboven: de eerste Desire's van VF waren ook "onzichtbaar" branded, m.a.w.: een collega van me had een ogenschijnlijk unbranded Desire, maar vlak voor de komst van Android 2.2. werd door VF een softwarepush gedaan. Nu staan er op zijn Desire allerlei programma's waar hij niets mee kan (hij gebruikt ze niet, maar kan ze ook niet verwijderen). Dat is blijkbaar de prijs die je betaalt voor een branded phone, ongeacht of je 'm zo koopt of dat hij later zo alsnog "gebrand" wordt. Vraag jezelf af of je dit wilt/het je waard is, koop 'm anders simlock-vrij.
Je hebt helemaal gelijk, ware het echter niet dat dit een eenmalig iets is geweest tot nu toe.
Ontopic: gisteren wederom contact gehad met een importeur, ze zeggen nu dat indien alles goed gaat met de douane etc. de Samsung Omnia 7 in week 47 in Nederland zou moeten zijn! Ik wacht in spanning af...
Week 47 is de laatste volle week van november. Dan is de schatting van pdashop (1 december) best realistisch. Nog drie weken joehoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

HyperioN schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:21:
[...]

en uit het andere topic
ppaddo schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:03:
Ik heb contact opgenomen met de mensen van Samsung over het beschikbaar maken van de Nederlandse taal voor de voorlopig engelstalige toestellen die de komende tijd uitgeleverd gaan worden. Dit was het antwoord dat ik daarop kreeg

...In antwoord op je vraag betreffende Windows 7:

Als er een NL versie beschikbaar is zullen wij inderdaad een update leveren...

Kort maar krachtig dus! Hopelijk klopt het en kunnen we in het voorjaar de keuze maken tussen Engels of Nederlands.
Wat is het nou ? Hebben we al uitsluitsel ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ppaddo in "Windows Phone 7 - Huidige verkrijgbaarhe..."

Over hoe en wat met NL lokalisatie voor zover ik het uit heb kunnen vogelen.

[ Voor 122% gewijzigd door PaT op 12-11-2010 21:17 . Reden: verplaatst naar het juiste Topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-05 12:01

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Kreeg gisteren een mailtje van 4launch:

U heeft een Samsung Smarthphone Omnia 7 I8700 (zwart) in bestelling staan (pre-order).
Wij verwachten het product rond 22-11 weer te kunnen leveren.

Zou mooi zijn als deze datum klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:50
Castle Telecom:

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde Samsung i8700 Omnia 7

Wij verwachten het artikel bij ons binnen op 17-11-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Ik heb hem ook bij 4Launch besteld (woon dichtbij Eindhoven). Maar ze hebben de verwachte levertijd al 2x uitgesteld. Niet vreemd want iedereen krijgt dezelfde uitstel te horen van de leverancier.

Het is altijd jammer als je wacht op je nieuwe gadget ;) We hebben gewoon nog even geduld nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Zojuist belde mediamarkt mij en melde dat 1 importeur deze week nog de toestellen krijgt, en de 2e importeur van mediamarkt meldde dat hij begin volgende week de toestellen binnen krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timekeeper
Ik werk zelf bij Informatique en een van onze leveranciers heeft de verwachte leverdatum ook op 22-11 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
JA pfff ik wacht ook op de Omnia 7 :) ach ja gebruik nu ff prepaid, lekker goedkoop eigenlijk als je niet veel belt. Vraag me af of er snel een wp7 voip app uit zal komen. Kan ik gratis van wifi naar vast bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Bij 4launch staat levertijd nog steeds meer dan 10 dagen? 22e zou dan toch niet kloppen? Mja, ik ga 'm ook maar eens bestellen dan, voordat ik weer te laat ben en 40 jaar kan wachten. (Als ik dat al niet ben :P)

Maaaaarrrrr iig, maakt geen zak uit waar ik 'm zou bellen toch? Ik neem gewoon abbo derbij, dus qua prijzen scheelt het sowieso niet echt heel veel. Pak ik gewoon bietje dichtbij, Eindhoven is prima, mja, ik ben lazy dus laat ik 'm nog wel verzenden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Nou.. mijn geduld begint ook op te raken. Ik hoop dat nu die 22 november een realistische datum is, maar ben er bang voor.
Bol.com (die genoemd staat als officiele Samsung-dealer) geeft nu weer 6-8 weken aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
HyperioN schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:59:
Nou.. mijn geduld begint ook op te raken. Ik hoop dat nu die 22 november een realistische datum is, maar ben er bang voor.
Bol.com (die genoemd staat als officiele Samsung-dealer) geeft nu weer 6-8 weken aan :'(
Ik hoop het ook.. Het lijkt me echt een vette telefoon, maar dan moet hij wel uitkomen natuurlijk. Alleen ik denk dat het wel realistisch is aangezien er meerdere winkels melden dat iig volgende week de telefoon komt. (stond er nog ergens 1 tussen geloof ik met deze week dat ik is gezien heb)

• HyperioN
Ik begin echt mijn geduld te verliezen inmiddels.
En dan niet omdat we moeten wachten; dat vind ik op zich niet eens erg. Maar het totale gebrek aan communicatie irriteert me enorm.
De leverdata wordt continu uitgesteld met een aantal weken. We worden aan het lijntje gehouden.

Volgens mij weten de retailers gewoon geen realistische leverdatum. Kan ik ze niet kwalijk nemen (ze zijn afhankelijk van Samsung en hun importeurs), maar zeg dat dan gewoon. Zet dan alsjeblieft op je website: levertijd onbekend.
Door "4 weken" op hun website te zetten hebben ze menig van ons overtuigd het toestel te pre-orderen, ze triggeren onze "thirst for technology". Nu zitten we week op week te wachten terwijl zij gewoon de leverdatum vooruit schuiven.
Als er toen ik bestelde geen "levertijd: 5-7 werkdagen" had gestaan; had ik niet besteld. Toen werd het gewijzigd naar "4 weken", toen dacht ik: "tsja, jammer, maar dat is zo voorbij, ik wacht wel".
Nu zijn we inmiddels 3 weken verder, en staat de levertijd nog steeds op 4 weken bij mijn winkel (belsimpel.nl). Andere winkels geven andere data heb ik van jullie begrepen, maar die zijn inmiddels ook al 3x opgeschoven dus die vertrouw ik eerlijk gezegd ook niet echt.
Dus voorlopig tasten we volledig in het duister. For all we know krijgen we het toestel pas met kerst.

Ik stuurde een mailtje naar belsimpel.nl met de vraag waarom de levertijd 3 weken geleden op "4 weken" stond, en inmiddels nog steeds; en of ze een realistische leverdatum konden noemen.
Krijg ik terug:
De leverindicatie op onze website is vrij nauwkeurig. Op basis van de laatste bekende gegevens, passen wij dan ook onze website aan. U krijgt een bevestiging van ons, als het pakket bij ons binnen is. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben.
Rot op, dat is toch geen antwoord droplul. Dus ik meteen teruggestuurd:
bedankt voor je antwoord, toch denk ik dat je me niet helemaal begrepen denk ik.

Je zegt namelijk dat de leverindicatie vrij nauwkeurig is, maar dit blijkt dus niet zo te zijn.

3 weken geleden stond deze namelijk op "4 weken"; nu staat deze nog steeds op 4 weken. Zo wordt het iedere keer uitgesteld.
Als jullie geen eerlijke levertermijn weten van jullie leverancier; zeg dat dan. Ik neem jullie niks kwalijk; maar dan weet ik in ieder geval waar ik wel of niet aan toe ben en kan ik eventueel annuleren.
Ben benieuwd hoe hij daarop reageert. Maar waarschijnlijk weer met zo'n nikszeggend antwoord.

• Zyanox
HyperioN schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:10:
Ik begin echt mijn geduld te verliezen inmiddels.
En dan niet omdat we moeten wachten; dat vind ik op zich niet eens erg. Maar het totale gebrek aan communicatie irriteert me enorm.
De leverdata wordt continu uitgesteld met een aantal weken. We worden aan het lijntje gehouden.

Volgens mij weten de retailers gewoon geen realistische leverdatum. Kan ik ze niet kwalijk nemen (ze zijn afhankelijk van Samsung en hun importeurs), maar zeg dat dan gewoon. Zet dan alsjeblieft op je website: levertijd onbekend.
Door "4 weken" op hun website te zetten hebben ze menig van ons overtuigd het toestel te pre-orderen, ze triggeren onze "thirst for technology". Nu zitten we week op week te wachten terwijl zij gewoon de leverdatum vooruit schuiven.
Als er toen ik bestelde geen "levertijd: 5-7 werkdagen" had gestaan; had ik niet besteld. Toen werd het gewijzigd naar "4 weken", toen dacht ik: "tsja, jammer, maar dat is zo voorbij, ik wacht wel".
Nu zijn we inmiddels 3 weken verder, en staat de levertijd nog steeds op 4 weken bij mijn winkel (belsimpel.nl). Andere winkels geven andere data heb ik van jullie begrepen, maar die zijn inmiddels ook al 3x opgeschoven dus die vertrouw ik eerlijk gezegd ook niet echt.
Dus voorlopig tasten we volledig in het duister. For all we know krijgen we het toestel pas met kerst.

Ik stuurde een mailtje naar belsimpel.nl met de vraag waarom de levertijd 3 weken geleden op "4 weken" stond, en inmiddels nog steeds; en of ze een realistische leverdatum konden noemen.
Krijg ik terug:

[...]

Rot op, dat is toch geen antwoord droplul. Dus ik meteen teruggestuurd:

[...]

Ben benieuwd hoe hij daarop reageert. Maar waarschijnlijk weer met zo'n nikszeggend antwoord.
Couldn't agree with you more :), ik wil ook gewoon de telefoon, heletijd dat uitgestel heb je ook niets aan, in plaats van dat ze gewoon zeggen hoe het nou precies zit dan weten we ook meer. Zelfs bol.com zegt zomaar iets heb ik zo het idee.

Volgensmij had de telefoon er ook gwn allang moeten zijn, ik dacht dat ik de telefoon al 2 - 3 weken geleden zou hebben.. Nou zegt Samsung wel van ja de vracht is vertraagd of iets dergelijks en gaan ze meer WP7's maken in 2011, maar nu zitten we maar te wachten..

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het kan er ook mee te maken hebben dat die Omnia 7's in het buitenland gewoon een stuk beter verkopen dan gedacht/verwacht. Een LG medewerker maakte laatst ook al een dergelijke opmerking, dat door zeer grote vraag uit Duitsland de levering aan Nederland vertraging had opgelopen.

Blijkbaar valt WP7 beter in de smaak dan dat de fabrikanten verwacht hadden!

Pagina: 1 2 3 Laatste